Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - kgscc

#1
Kwam bij mij in de ongewenste mail, dat valt niet zo snel op
#3
Wedstrijden / Re: Beker
december 15, 2016, 21:58:52
#4
Wedstrijden / Re: De Graafschap - SC Cambuur
april 02, 2016, 19:01:05
Jaa  |:)
#5
Wedstrijden / Re: Roda Jc - Cambuur 3 oktober
oktober 03, 2015, 21:38:31
Een punt
#6
Wedstrijden / Re: Roda Jc - Cambuur 3 oktober
oktober 03, 2015, 20:47:45
Die analyse op Fox :O
#7
Wedstrijden / Re: Roda Jc - Cambuur 3 oktober
oktober 03, 2015, 20:33:14
Wat slecht, maar wel 0-1 voor  |:)
#9
Wedstrijden / Re: PSV - CAMBUUR beker 22 September
september 22, 2015, 22:37:03
Erg jammer.
#10
Wedstrijden / Re: PSV - CAMBUUR beker 22 September
september 22, 2015, 21:31:25
Heerings moet er met zijn andere been naar toe. Zo kan je de bal nooit goed blokkeren
#11
Wedstrijden / Re: PSV - CAMBUUR beker 22 September
september 22, 2015, 21:14:35
Ook weer iedereen terug bij die goal om te verdedigen. Zo blijf je onder druk staan.
#12
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
mei 08, 2015, 18:51:43
Paar jaar geleden was de KNVB nog van menig dat clubs uit de Jupiler League niet in aanmerking kwamen.

Zie nu dit staan: NEC valt weg doordat alleen eredivisieclubs aanspraak maken op het ticket.
#13
Overig Voetbal / Re: Eredivisie
mei 08, 2015, 18:51:37
http://www.nu.nl/voetbal/4045687/nederland-krijgt-extra-plek-in-europa-league-fair-play-ranking.html

Hier wat meer.
Het betreft een ticket voor de eerste voorronde van de Europa League, die op 2 en 9 juli op het programma staat. De loting is op 22 juni.

#14
Wedstrijden / Re: Cambuur - dkv 15 februari 2015
februari 15, 2015, 17:36:14
Citaat van: drg op februari 15, 2015, 17:24:07
Zie net de samenvatting, zo te zien heeft Vytas ons gewoon tot 2x toe van een tegendoelpunt behoed waar Nienhuis de bal zeker niet gehouden zou hebben  :thumbsup heb dat niet kunnen zien vanaf Oost maar is dus wel ontzettend belangrijk geweest op dergelijke momenten, op het laatst stond hij volgens mij ook centraal en Bijker buiten zeker?

Vytas speelde op Veerman, Bijker op de buitenkant

Trapte inderdaad twee keer de bal weg waardoor een doelpunt voorkomen werd. Hij was daar zelf ook wel tevreden mee  |:)