Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - dkv 15 februari 2015

Gestart door John Hiatt, januari 17, 2015, 08:31:46

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur - dkv Man of the Match

Leonard Nienhuis
4 (4.7%)
Wout Droste
0 (0%)
Etiƫnne Reijnen
18 (20.9%)
Lucas Bijker
0 (0%)
Vytautas Andriuskevicius
20 (23.3%)
Mohamed El Makrini
0 (0%)
Erik Bakker
0 (0%)
Sander van de Streek
31 (36%)
Mikhail Rosheuvel
0 (0%)
Furdjel Narsingh
0 (0%)
Martijn Barto
13 (15.1%)

Totaal aantal stemmen: 86

Stemmen gesloten: februari 22, 2015, 21:42:10

Eewal

Citaat van: Tukker op februari 15, 2015, 16:19:58
Op oost vertrokken er zelfs een aantal mensen ruim voordat er werd afgefloten. Je snapt er toch helemaal niks van. Een stadion verbod zouden ze moeten krijgen
dan zou er bij az geen seizoenskaarthouders meer zijn.. maar idd niet te bevatten, al zitten er wel meer vreemde hapsnurkers in het stadion hoor  :devil


Eewal

Citaat van: SCC-J op februari 15, 2015, 16:42:40
Allemaal even lid worden

http://cambuurculture.nl/wordpress/word-lid/
als het op dit soort dingen aankomt zou ik meteen lid worden. ik kan me echter lang niet altijd vinden in de toonzetting en argumentatie van CC. zonde, want ik weet dat het altijd goed bedoeld is!

Destroyer

Citaat van: Eewal op februari 15, 2015, 16:43:53
dan zou er bij az geen seizoenskaarthouders meer zijn.. maar idd niet te bevatten, al zitten er wel meer vreemde hapsnurkers in het stadion hoor  :devil

De Graafschap had dan zelfs al niet meer bestaan  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Vedetski

Wat een heerlijke pot voetbal en bovenal wat een heerlijke drie zwaar verdiende punten. Niet alleen op basis van deze wedstrijd, ook vanwege de dramatisch verlopen wedstrijden hiervoor! Eindelijk valt het eens goed voor ons. Hopen dat we nu in de goede flow terechtkomen en belangrijke punten gaan pakken tegen de concurrenten  |:)
:koffie

drg

Citaat van: Tukker op februari 15, 2015, 16:19:58
Op oost vertrokken er zelfs een aantal mensen ruim voordat er werd afgefloten. Je snapt er toch helemaal niks van. Een stadion verbod zouden ze moeten krijgen

Ik zit in 21, maar het was wel duidelijk dat er een paar van die mestkevers tussen zaten, die waren dus volgens mij ook als eerste weg  8)

Destroyer

Citaat van: Len Cantello op februari 15, 2015, 10:23:53
Er kleeft wel wat meer achtergrond en emotie aan het bewuste stuk plastic dan de meesten hier vermoeden.

Mogen we het na onze top overwinning het hier nu weer over hebben? Want ben er schijt ziek van dat die stumperds zomaar aan onze doeken kunnen komen en ook nog in de fik steken. Stond zelfs op omrop abe.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Tukker

#757

Ik kan niet wachten op de dvd  :P :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

nikjeuh

Man man man, wat een wedstrijd!!! Topsfeer! Klein foutje van Rein trouwens, er waren 9.600 supporters ipv 10.000! Geweldig dit. Geen hoogstand voetbal maar de strijd, sfeer, inzet en passie maakte ALLES goed!!!!!

Eewal

Citaat van: nikjeuh op februari 15, 2015, 16:58:37
Man man man, wat een wedstrijd!!! Topsfeer! Klein foutje van Rein trouwens, er waren 9.600 supporters ipv 10.000! Geweldig dit. Geen hoogstand voetbal maar de strijd, sfeer, inzet en passie maakte ALLES goed!!!!!
haha zou idd mooi zijn geweest als hij had gezegd dat er 9600 supporters waren en 400 toeschouwers.

Casuals-lwd

Goede sfeer. prachtig doek. en de 3 punten heerlijk. en wat waren die boeren stil, passie strijd en beleving  :_schater never. angsthazen



Vedetski

Citaat van: Casuals-lwd op februari 15, 2015, 17:12:08
Goede sfeer, prachtig doek, en 3 punten heerlijk. en wat waren die boeren stil, passie strijd en beleving  :_schater never. angsthazen

Ik begrijp ook niet waar ze die volkomen misplaatste leuzen op baseren. Zal wel eens wens zijn die ze hardop uitspreken oid.
:koffie

moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

waldkip

Citaat van: Vedetski op februari 15, 2015, 17:13:18
Ik begrijp ook niet waar ze die volkomen misplaatste leuzen op baseren. Zal wel eens wens zijn die ze hardop uitspreken oid.
indd wat een triest volk ik heb er geen woorden voor

drg

Zie net de samenvatting, zo te zien heeft Vytas ons gewoon tot 2x toe van een tegendoelpunt behoed waar Nienhuis de bal zeker niet gehouden zou hebben  :thumbsup heb dat niet kunnen zien vanaf Oost maar is dus wel ontzettend belangrijk geweest op dergelijke momenten, op het laatst stond hij volgens mij ook centraal en Bijker buiten zeker?