Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Roda Jc - Cambuur 3 oktober

Gestart door jeff, september 22, 2015, 14:21:59

Vorige topic - Volgende topic

MotM Roda jc - Cambuur

Leonard Nienhuis
5 (10.4%)
Marlon Pereira
1 (2.1%)
Wessel Dammers
5 (10.4%)
Marvin Peersman
6 (12.5%)
Martijn van der Laan
3 (6.3%)
Sander van der Streek
1 (2.1%)
Jack Byrne
0 (0%)
Sjoerd Overgoor
0 (0%)
Furdjel Narsingh
1 (2.1%)
Bartholomew Ogbeche
26 (54.2%)
Martijn Barto
0 (0%)
Djavan Anderson
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 48

Stemmen gesloten: oktober 11, 2015, 01:13:33

Collingwood

Hoppa! Geheel tegen de verhouding in, maar wat maakt het uit. Hopelijk geeft dit vertrouwen en leidt dit tot beter spel.
Kalmte alleen kan u redden.

Cambuur Groningen


drg


mindra

Barto  eruit doet werkelijk niks goed.

Cambuur Groningen

Citaat van: mindra op oktober 03, 2015, 20:28:04
Barto  eruit doet werkelijk niks goed.
dan kun je dr wel meer uithalen hoor... Doet van der Streek wel mee?

kgscc


Collingwood

Citaat van: mindra op oktober 03, 2015, 20:28:04
Barto  eruit doet werkelijk niks goed.

Ik vind alleen Peersman enigszins goed spelen... Blij dat het rust is, hopelijk kan de TS het op de één of andere manier anders neer zetten.
Kalmte alleen kan u redden.

drg

Dankzij Barto kan B z'n ding doen, dus niet zo makkelijk afschrijven graag.

speculeter

Al zal de tweede helft ook zo slecht zijn en we winnen....ik vind het wel best l8l

SCC

Toch vind ik Dammers ook wel weer prima. Is meestal wel resoluut, haalt veel weg en neemt geen risico's.
Sandor noemt dat ze aan de bal meer rust moeten hebben, dat klopt natuurlijk ook wel, maar ik hoop niet dat ze hierdoor "gemakkelijk" worden. Graag resoluut, (lelijk) winnen is ook wel eens fijn.

666

B. Had die 2e moeten maken, was helemaal een stunt geweest. Nou ja we zijn op de helft..  maar er moet gvd wel beter gevoetbald worden.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

SCC

Had B zich niet moeten laten vallen bij die kans? Dijkhuizen duwt in zijn rug.

hobbes

Barto maar een linie zakken en Narsingh en B op tempo gaan

Yellow Army

Area 58

Casuals-lwd

Dichtspijkeren die achterhoede, en loeren op die 0-2.