Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Teun Seun

#1
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op juni 13, 2026, 23:49:13
"Feyenoord in gesprek met Hulshoff om hoofdtrainer te worden"

Leuk voor Sipke! :thumbsup

Zegt heel veel over Feyenoord....
#2
Algemeen / Re: Financiƫn
juni 12, 2026, 16:03:53
Denk dat we niet te vroeg moeten juichen. Mooi dat het voor nu gelukt is, nog voor de deadline. Maar verder zou ik me als supporter niet te rijk rekenen. Er is echt fors werk aan de winkel en dit is nu een start richting mogelijk iets moois. Het blijft Cambuur en ik blijf daarom sceptisch over de financiele toekomst.
Hopelijk wat geluk met aankoop en verkoop van talenten maar dat mag niet je verdienmodel worden want als je mis scout ben je alweer het bokje.
Er moeten meer sponsoren opstaan en die komen van buiten Leeuwarden. Die weigeren nu te investeren vanwege het 'anti fries' gelul
#3
Citaat van: Bens op mei 03, 2026, 08:42:47
Zal er vandaag iets bekend worden van een langer verblijf van Mark Diemers?

Nee denk het niet.. Het draait nu om het collectief vandaag, die verdienen het feestje.. Inclusief Diemers.
Betwijfel ook echt of hij blijft trouwens
#4
Wedstrijden / Re: Cambuur -Dkv
mei 02, 2026, 12:51:18
Denk dat iedereen wel beseft dat het zo goed als klaar is met de uitsupporters. Kijk naar ajax- feyenoord, dat gaat nooit meer gebeuren dat er supporters mee afreizen.
En waarom zou je ook? Kost klauwen met geld, is maar sporadisch sfeer verhogend en dat weegt niet op tegen de ellende die het met zich mee brengt.

Mooie is dat we het zelf, met alle clubs samen, zo voor elkaar hebben gekregen.
#5
Wedstrijden / Re: Cambuur -Dkv
mei 02, 2026, 12:13:42
Citaat van: Specuveter op mei 02, 2026, 11:17:57
In de pers word nu al geopperd om deze pot zonder uit publiek te spelen.
Ik moet zeggen als je niks aan het uitvak gaat veranderen je een pittig seizoen gaat krijgen met een Ajax, Feyenoord en Utrecht supporters

Snap ik wel, scheelt heel veel geld en ellende. In de huidige maatschappij kan het toch nooit meer normaal. Aan de andere kant is het triest om de 'normale' supporters te straffen om hun ploeg aan te moedigen buitenshuis.
#6
Citaat van: Derkx R.H. op april 22, 2026, 08:52:19
Als er geen afscheid wordt genomen dan weet je het wel...

Hoezo weet je het dan wel? Ze gaan na de huldiging nog in gesprek en anders is het afscheid bij de eerste thuiswedstrijd na de zomerstop
#7
Is hetzelfde als verderop met Foppe toch? hoeveel trainers hebben die nadien wel niet gehad en ze werden allemaal vergeleken met Foppe..
Ben benieuwd hoe het gaat als we idd 2 thuiswedstrijden thuis verliezen. Denk dat elke trainer na Henk een enorme uitdaging heeft, ook al zit ie ernaast op de bank. Het gaat om het geheel als club en daar heb ik wel vertrouwen in..
#8
Als hij zo doorgaat, en wordt geselecteerd en misschien ook nog zijn debuut maakt op een WK dan zet ik in op een bedrag van 5 miljoen.. Is voor de meeste clubs buiten Nederland een schijntje, voor ons de jackpot
#9
Citaat van: sunderland op februari 25, 2026, 11:15:22
dat laatste zie je echt overal bij iedere club op ieder nivo. Wat dat is weet ik ook niet, de intensiteit in het voetbal is vele malen hoger dan paar jaar terug
[/quote
Dat klopt en dat verbaast me eigenlijk wel. En zo'n dag hebben we allemaal wel eens..

Ze zullen ongetwijfeld hard/ goed trainen maar voor mijn gevoel zit er meer in dan nu behaald wordt qua fysiek
#10
Drie punten zijn het belangrijkste.. Het spel was erg matig, soms te gemakzuchtig.. Ik verbaas me al jaren over het fysieke aspect, eigenlijk heel zorgelijk. Als ik Henstra, die de tweede helft erin komt, helemaal moe zie in minuut 80 dan denk ik dat er ergens iets niet goed gaat.

Verder blij met de punten en vrijdag de fitste spelers opstellen
#11
Selectie en Technische staf / Re: seizoen 25-26
december 28, 2025, 13:27:24
Citaat van: PePe op december 28, 2025, 13:13:13
Gisteren ESPN KKD-hghlights.
Cambuur staat 2e, wordt amper in beeld gebracht?
Enkele laagvliegers veelvuldig.
ESPN  l8l

Klein beetje Calimero dit hoor..
#12
Selectie en Technische staf / Re: Isma?l Baouf
oktober 20, 2025, 09:13:00
Misschien leuk om het groots te huldigen bij de eerst komende thuiswedstrijd.. Dan voelt hij zich nog meer gewaardeerd en gaan we nog meer cashen in overleg met hem..
Contract openbreken en een transfersom van 9.8 miljoen + bonussen vastleggen
#13
Selectie en Technische staf / Re: Isma?l Baouf
oktober 16, 2025, 08:48:29
Je mag me hier over 12 jaar over terugfluiten..

Baouf is over 5 jaar qua status net zo ver als Hakimi.

Los daarvan denk ik dat hij loyaal is en als hij idd naar de Afrika cup gaat en dus weer een maand niet bij ons speelt zeker met ons de eredivisie in wil gaan. En dan vertrekken voor een mooi bedrag. Nooit meer dan 7 miljoen maar dat is voor ons al een geschenk uit de hemel..
#14
Citaat van: Lore op oktober 04, 2025, 10:34:46
Dat zou zo maar kunnen, maar ik zou voorlopig van der Sande laten staan en dan komt Binder dus niet in zijn ritme.

Ik ook hoor, die is voor nu aantoonbaar beter
#15
Selectie en Technische staf / Re: Nicky Souren
oktober 04, 2025, 09:16:54
Ten opzichte van maandag heeft ie zich prima laten zien gister. Speelt nog wat met de rem erop maar heeft heel veel goede acties gehad wat hem meer zelfvertrouwen geeft.