Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Danny058

#1
Selectie en Technische staf / Re: Henk de Jong
september 14, 2024, 01:11:19
Ben benieuwd hoeveel krediet Henk nog heeft. Heeft zelf aangegeven niet op te stappen dus zou eventueel vanuit de club moeten komen, maar wees maar eens de man die Henk ontslaat. Moet echt wat veranderen want zie nu al bijna een jaar totaal geen idee achter het spel.

Tweede helft leek vandaag nog wel wat maar is puur vanuit opportunisme, dan cre?er je vanzelf wel kansen, maar vanuit ons normale spel helemaal niks.
#2
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
september 02, 2024, 22:22:16
Slagveer een optie? Sinds juli geen club meer, 30 jaar nog maar en heeft veel gespeeld in Hongarije
#3
Selectie en Technische staf / Re: Mark Diemers
augustus 30, 2024, 20:48:06
Hoop maar dat alle handtekeningen gezet zijn, kan me best voorstellen dat hij zich nu bedenkt?
#4
Wedstrijden / Re: Sc cambuur-nac
oktober 10, 2023, 13:25:10
Nijhuis scheidsrechter... Verwacht er niet te veel van
#5
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
september 01, 2023, 18:23:27
Citaat van: HansKazan op september 01, 2023, 18:15:19
Manu?
Die hoeft niet perse vanavond binnengehaald te worden aangezien hij momenteel geen club heeft
#6
Selectie en Technische staf / Re: nieuwe spelers
september 01, 2023, 15:29:07
Staat de tiramisu al klaar bij van der Valk?
#7
Selectie en Technische staf / Re: Alex Bangura
augustus 31, 2023, 20:22:47
Citaat van: oost op augustus 31, 2023, 16:09:22
Hopelijk hoeven we niet te veel afgedragen aan feyenoord  8P
Misschien alleen opleidingsvergoeding afdragen aan Feyenoord, verder niks
#9
Selectie en Technische staf / Re: Fedde de Jong
augustus 18, 2023, 17:00:34
Citaat van: zeewolde op augustus 18, 2023, 16:11:29
In de voorselectie van jong oranje
Dan zijn we hem dus eventueel kwijt tegen Den Bosch, mocht die bij de definitieve selectie zitten. Wel mooi voor hem uiteraard
#10
Algemeen / Re: Sfeer
augustus 13, 2023, 07:12:01
Voortaan moet voor de wedstrijd weer de normale versie van Waar ik voor ga gedraaid worden van Rommy. Als je die vlak voor de wedstrijd nog afspeelt weet je zeker dat de eerste 10 minuten vol sfeer zitten.
#11
Is er al meer bekend over die jongen van AC Milan?
#12
Weet iemand hier toevallig iets over de wachtlijst voor de Noord tribune, en wanneer je eventueel bericht daarover krijgt?
#13
Citaat van: Noordcambuur op mei 07, 2023, 13:53:29
Wat gaat er met deze ster gebeuren gaat hij spelen in de KKD wat denken jullie  :?
Kan me niet voorstellen dat er een Eredivisie ploeg is die hem wil hebben, al helemaal niet voor een transfersom. Dus zal dan blijven zijn of naar het buitenland. Weet niet wat voor clausules in zijn contract staan bij degradatie
#14
Citaat van: Harry L. op februari 05, 2023, 17:42:35
Kan ook niks in een draaiend elftal, miskleun van jewelste. Komt zwaar te kort.
We hebben een heel elftal van alleen maar mooiweer voetballers. Als het goed gaat zijn ze echt geweldig, maar in de situatie waar we nu in zitten kunnen ze het gewoon niet. Zie je ook wel aan Hoedemakers en Jacobs bijvoorbeeld
#15
Selectie en Technische staf / Re: Sjors Ultee
februari 05, 2023, 17:28:50
We kunnen wel zeiken op de trainer en uiteraard heeft hij keuzes gemaakt die merkwaardig zijn maar met dit spelersmateriaal degradeer je gewoon. Het is gewoon niet goed genoeg voor de Eredivisie