Ben benieuwd hoeveel krediet Henk nog heeft. Heeft zelf aangegeven niet op te stappen dus zou eventueel vanuit de club moeten komen, maar wees maar eens de man die Henk ontslaat. Moet echt wat veranderen want zie nu al bijna een jaar totaal geen idee achter het spel.
Tweede helft leek vandaag nog wel wat maar is puur vanuit opportunisme, dan cre?er je vanzelf wel kansen, maar vanuit ons normale spel helemaal niks.
Tweede helft leek vandaag nog wel wat maar is puur vanuit opportunisme, dan cre?er je vanzelf wel kansen, maar vanuit ons normale spel helemaal niks.

