Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Silvester van der Water

Gestart door Stiens, juli 01, 2022, 15:07:02

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Vlampiep op januari 22, 2023, 12:35:26
Vd Water is een speler met een enorm ego , maar met beperkte en overschatte kwaliteiten. Maar zijn karakter is destructief binnen onze selectie. Het is net als met een appel met een rotte plek, als je die niet verwijdert verrot de hele appel.

Die beperkte en overschatte kwaliteiten vallen denk ik wel mee hoor. Als hij gister bij Sparta voorin had gestaan, had hij een prima wedstrijd gespeeld. Het probleem is een slecht draaiend elftal. Hij is geen speler die het elftal op sleeptouw neemt; hij moet meehobbelen. Dat soort spelers moet je ook hebben, maar ook 1-2 met leiderschap. En helaas hebben we er daar precies 0 van.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

Niet mee eens.
Vreselijk overschatte speler met een negatieve instelling.
Continu handjes in de lucht.
Zal nooit aan meneer zelf liggen.

De Gast

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 22, 2023, 14:19:37
Die beperkte en overschatte kwaliteiten vallen denk ik wel mee hoor. Als hij gister bij Sparta voorin had gestaan, had hij een prima wedstrijd gespeeld. Het probleem is een slecht draaiend elftal. Hij is geen speler die het elftal op sleeptouw neemt; hij moet meehobbelen. Dat soort spelers moet je ook hebben, maar ook 1-2 met leiderschap. En helaas hebben we er daar precies 0 van.

Al was het er maar ??n inderdaad.. dat was goed geweest voor die jongen en het hele elftal. Het elftal kent nu geen enkele kapitein.

R058

Hij wordt ook nooit geholpen en moet alles alleen doen tegen vaak 2 tegenstanders. Vorig jaar was er aan de linkerkant altijd een driehoekje met Kallon, Maulun die ondersteunt en Bangura die eroverheen gaat. Dat moet je nu weer creeren. Ik denk dat dat het beste zou gaan met vd Water, van Kaam en Sai. Jacobs en Doke zijn daar in ieder geval niet goed genoeg voor. En de linkerkant dan de linksbuiten wie dat ook mag zijn, Paulissen/Maulun en Bangura. Onze spelers kunnen het namelijk niet alleen.

denistel

Citaat van: R058 op januari 22, 2023, 17:26:34
Hij wordt ook nooit geholpen en moet alles alleen doen tegen vaak 2 tegenstanders. Vorig jaar was er aan de linkerkant altijd een driehoekje met Kallon, Maulun die ondersteunt en Bangura die eroverheen gaat. Dat moet je nu weer creeren. Ik denk dat dat het beste zou gaan met vd Water, van Kaam en Sai. Jacobs en Doke zijn daar in ieder geval niet goed genoeg voor. En de linkerkant dan de linksbuiten wie dat ook mag zijn, Paulissen/Maulun en Bangura. Onze spelers kunnen het namelijk niet alleen.

zit wel wat in spelen de bal naar hem en redt je maar. zal zelf ook meer moeten brengen
natuurlijk

Danny058

Ik weet, we hebben bijna nog nooit iemand echt gekocht, maar dit is de grootste miskoop ooit. Zal vast goed zijn maar in een niet draaiend elftal heb je niks aan hem

Harry L.

Citaat van: Danny058 op februari 05, 2023, 17:25:24
Ik weet, we hebben bijna nog nooit iemand echt gekocht, maar dit is de grootste miskoop ooit. Zal vast goed zijn maar in een niet draaiend elftal heb je niks aan hem

Kan ook niks in een draaiend elftal, miskleun van jewelste. Komt zwaar te kort.

Tsjawat

Citaat van: R058 op januari 22, 2023, 17:26:34
Hij wordt ook nooit geholpen en moet alles alleen doen tegen vaak 2 tegenstanders. Vorig jaar was er aan de linkerkant altijd een driehoekje met Kallon, Maulun die ondersteunt en Bangura die eroverheen gaat. Dat moet je nu weer creeren. Ik denk dat dat het beste zou gaan met vd Water, van Kaam en Sai. Jacobs en Doke zijn daar in ieder geval niet goed genoeg voor. En de linkerkant dan de linksbuiten wie dat ook mag zijn, Paulissen/Maulun en Bangura. Onze spelers kunnen het namelijk niet alleen.
:thumbsup vind ik leuk.

Danny058

Citaat van: Harry L. op februari 05, 2023, 17:42:35
Kan ook niks in een draaiend elftal, miskleun van jewelste. Komt zwaar te kort.
We hebben een heel elftal van alleen maar mooiweer voetballers. Als het goed gaat zijn ze echt geweldig, maar in de situatie waar we nu in zitten kunnen ze het gewoon niet. Zie je ook wel aan Hoedemakers en Jacobs bijvoorbeeld

papier

Niet goed genoeg om in z'n eentje een lange bal aan te nemen 3 man voorbij te slalommen en de bal perfect in de kruising te schieten. Goh. De kracht moet hem in het collectief zitten, hopelijk kunnen Mahi, Foor en Johnson daar aan bijdragen.

oost

Citaat van: papier op februari 05, 2023, 19:10:27
Niet goed genoeg om in z'n eentje een lange bal aan te nemen 3 man voorbij te slalommen en de bal perfect in de kruising te schieten. Goh. De kracht moet hem in het collectief zitten, hopelijk kunnen Mahi, Foor en Johnson daar aan bijdragen.

Amen  :thumbsup

okkele

Citaat van: papier op februari 05, 2023, 19:10:27
Niet goed genoeg om in z'n eentje een lange bal aan te nemen 3 man voorbij te slalommen en de bal perfect in de kruising te schieten. Goh. De kracht moet hem in het collectief zitten, hopelijk kunnen Mahi, Foor en Johnson daar aan bijdragen.

w:)

|:)
_O_ _O_ _O_
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Gaat van der Water nog spelen dit seizoen :?

DayDreamer

Ik was deze vent alweer vergeten joh, zal het niet zo zijn dat het gewoon een stoorzender is deze vent, vooral in zo'n kutseizoen als dit kan ik me voorstellen dat v/d Water niet een hele gezellige gozer is. Een beetje een ongeleid projectiel, net als die Balk.

Noordcambuur

Wat gaat er met deze ster gebeuren gaat hij spelen in de KKD wat denken jullie  :?