Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Sjors Ultee

Gestart door Huizen, november 11, 2022, 10:29:40

Vorige topic - Volgende topic

Mike SCC

Hij zei in ??n van zijn eerste interviews dat ie van de ploeg een vechtmachine wilde maken. Dat heb ik alleen in Groningen echt gezien tot nog toe. In bijna alle andere wedstrijden was het echt troosteloos, zonder enige passie of strijd en ook niet dreigend aan de bal, tactisch totaal ongevaarlijk.

oost

Verliezen doe je 8 van de 10x toch. Speel dan gewoon je eigen spel. Op je achterhoede afgeven terwijl je voorin niemand hebt lopen :rodekaart. Echt kutzooi dat je een contract van 1.5 jaar hebt.

WAN BELEID DIT :rodekaart

Destroyer

Citaat van: Treb op februari 05, 2023, 15:05:28
Wie heeft ie vandaag weer de schuld gegeven?

Caparis, lagen allemaal polletjes in de mat
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Treb

Citaat van: oost op februari 05, 2023, 15:06:17
Verliezen doe je 8 van de 10x toch. Speel dan gewoon je eigen spel. Op je achterhoede afgeven terwijl je voorin niemand hebt lopen :rodekaart. Echt kutzooi dat je een contract van 1.5 jaar hebt.

WAN BELEID DIT :rodekaart

Weer op je eigen spelers afgeven ja?

Wat een clown juh

Zuid1991

Citaat van: Mike SCC op februari 05, 2023, 15:05:48
Hij zei in ??n van zijn eerste interviews dat ie van de ploeg een vechtmachine wilde maken. Dat heb ik alleen in Groningen echt gezien tot nog toe. In bijna alle andere wedstrijden was het echt troosteloos, zonder enige passie of strijd en ook niet dreigend aan de bal, tactisch totaal ongevaarlijk.
Groningen - Cambuur was de lamme tegen de blinde...
Was ook triest en meer geluk.

Holwerd voor Cambuur

3-3-2-5 = 13 goals tegen in de laatste 4 thuiswedstrijden.

Ouch ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Ook mentale weerbaarheid... na een tegengoal gaan de koppies alweer hangen.

Noordcambuur

Citaat van: Treb op februari 05, 2023, 15:09:11
Weer op je eigen spelers afgeven ja?

Wat een clown juh
goed bezig Treb??knap hoor zo doorgaan  :thumbsup

nee,wel?

ken allemaal wel jankuh over de trainer maar het verval is al inzetten onder henk,maakt niet uit wie op welke positie speelt ook al stel je 22 spelers op t is gewoan een kutselectie waar geen enkele trainer wat van kan maken. de vraag is niet meer of we degraderen maar wanneer.  dan de bezem erdoor en in de kkd overnieuw beginnen dan hebben we nog een seizoen respijt zodat we toch met eredivisie het nieuwe stadion kunnen betreden

Danny058

We kunnen wel zeiken op de trainer en uiteraard heeft hij keuzes gemaakt die merkwaardig zijn maar met dit spelersmateriaal degradeer je gewoon. Het is gewoon niet goed genoeg voor de Eredivisie

Harry L.

Wat een prutser, snel wegwezen met die clown.

Lijkt me verstandig om te beginnen met een vast systeem en een vaste basis. Hier worden spelers niet beter van. Veel te veel wisselingen. En eredivisie waardige spelers opstellen (voor zoveel mogelijk). En van de nieuwe aanwinsten denk ik dat je alleen wat hebt aan Foor.

okkele

Citaat van: nee,wel? op februari 05, 2023, 15:47:37
nog een seizoen respijt zodat we toch met eredivisie het nieuwe stadion kunnen betreden

echt?
je promoveert gewoon weer even in een kkd met den haag, de graafschap, nac, willem II, roda, vvv en de vervangers voor zwolle en heracles?
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

DayDreamer

Het mag duidelijk zijn dat wij degradatiekandidaat nummer 1 zijn, en het lijkt me dan ook goed dat de hele club inclusief technische staf en technisch beleid zich nu optimaal gaan inspannen om ons volgend jaar een selectie te geven die in ieder geval mee gaat doen om de bovenste plaatsen in de kkd, degradatie kan ik ergens wel mee leven, zolang we maar gaan mee doen bij zeg maar minimaal de top 8, waar ik bang voor ben is een beetje een Roda of de Graafschap scenario, vooral de Graafschap, brrr dan glij je als club echt snel af hoor.

De club is al tijden zielloos, slechte selectie, veel negativiteit,  hele slechte sfeer in de hele club, ook vanaf Noord, en denk ook niet dat dit snel zal veranderen, Ard en Gerald zeiden een aantal seizoen terug dat er nieuwe energie in de club moest, dat deden ze met het aantrekken van Henk, we hebben nu weer een nieuwe vorm van energie nodig, en ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Ik zal niet snel een nieuwe trainer laten vallen, want in deze denk ik dat Sjors niet veel aan de huidige resultaten kan doen, ik bedoel je krijgt een hele hele matige selectie die totaal geen zelfvertrouwen heeft, je kan uiteraard discussi?ren over opstellingen en wisselbeleid, vooral de manier waarop we vandaag zijn gaan starten. Waar ik een beetje meezit is dat ik in Sjors niet iemand zie de deze club de energie kan geven die deze club nodig heeft, ik bedoel, als je hem langs de dugout ziet staan, met zijn hoofdje ingetrokken in zijn jas, beetje dood er bij staan, komt op mij beetje over als een studentje, hij zal vast veel voetbal know-how hebben, maar of hij deze club op de rit krijgt, ik vraag het mij af.

Bob Paisley


mario