Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - jordy058

#1
helaas was ik te laat met inschrijven voor de autocombi voor utrecht, maar ik ga liever niet met de buscombi dus mijn vraag was of iemand nog 2 plaatsen over heeft. graag reactie    :ams
#2
Wedstrijden / Re: Carpool uitwedstrijden topic
november 12, 2014, 11:54:12
helaas was ik te laat met inschrijven voor de autocombi voor utrecht, maar ik ga liever niet met de buscombi dus mijn vraag was of iemand nog 2 plaatsen over heeft. graag reactie    :ams