Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Carpool uitwedstrijden topic

Gestart door Dokkumer, augustus 05, 2013, 16:47:56

Vorige topic - Volgende topic

Scctillidie

Nog 2 plekken voor nac uit vrij in de auto.

zandokan

Nog 2 plaatsen beschikbaar voor nac

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman

Y3LLOW ARMY

Er is een afhaker waardoor ik nog 1 plek vrij hew in de auto. Iemand die met wil en binnen anderhalf uur nog een kaartsje halen ken dan hoor ik dat graag!!

oldehove

Zoek nog een plekje voor naar heracles  |:) |:)
ut komt su as het komt

zandokan

Nog 2 plaatsen vrij voor heracles

Verstuurd van mijn GT-I9205 met Tapatalk

Forza Peersman

Dokkumer

Is er iemand uit de omgeving Dokkum die (onder voorbehoud) 2 plekken over heeft voor zaterdag? We zitten beide zonder vervoer en de bus is helaas een lastige optie. PB is welkom.

Dokkumer

Dus niemand die jullie grootste wanordehandhaver even wil meenemen? Dan trek ik hierbij mijn conclusies en gooi dit forum op zwart.

Bekijk het allemaal maar stelletje eikels  :rodekaart



























































:devil :devil

HilversumOnTour

Als je bij de McJoure staat neem ik je mee  8)

Dokkumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 02, 2014, 13:33:11
Als je bij de McJoure staat neem ik je mee  8)
Ik sta dan nog liever bij de Burger King Amersfoort :devil

speculeter

Met alle liefde als ik nog in hallum had gewoond.
maar vanuit noordwolde gaat het wat moeilijk.

sccweestwel

Zou om 5 uur in buitenpost zijn, kan je dan wel even oppikken.pm maar even dokkie

Dokkumer

Citaat van: sccweestwel op mei 02, 2014, 14:26:31
Zou om 5 uur in buitenpost zijn, kan je dan wel even oppikken.pm maar even dokkie

Bedankt voor je hulp kerel. We hebben contact.

Viper

Iemand nog 2 plaatsen vrij voor Vitesse-uit? Graag PM!

jordy058

helaas was ik te laat met inschrijven voor de autocombi voor utrecht, maar ik ga liever niet met de buscombi dus mijn vraag was of iemand nog 2 plaatsen over heeft. graag reactie    :ams

janou

Beste medesupporters, even een vraagje. mijn vader en ik zouden graag meegaan naar Volendam. Echter is het maximaal aantal auto's vol. Is er een mogelijkheid dat wij met iemand kunnen meerijden en carpoolen in de buurt van Volendam ofzo? willen graag deze pot meemaken.  :scc

Als iemand 2 plekken over heeft hoor ik het graag : :thumbsup

Groet Janou