Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

FC Utrecht – SC Cambuur [23-11-14]

Gestart door Casuals-lwd, november 02, 2014, 22:34:30

Vorige topic - Volgende topic

FC Utrecht - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
26 (35.1%)
Calvin MacIntosh
28 (37.8%)
Etiënne Reijnen
0 (0%)
Mart Dijkstra
1 (1.4%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Mohamed El Makrini
2 (2.7%)
Albert Rusnák
1 (1.4%)
Sander van de Streek
2 (2.7%)
Furdjel Narsingh
9 (12.2%)
Bartholomew Ogbeche
2 (2.7%)
Martijn Barto
3 (4.1%)

Totaal aantal stemmen: 74

Stemmen gesloten: november 29, 2014, 22:48:36

jordy058

helaas was ik te laat met inschrijven voor de autocombi voor utrecht, maar ik ga liever niet met de buscombi dus mijn vraag was of iemand nog 2 plaatsen over heeft. graag reactie    :ams

TM

Utrecht geeft zelf aan dat wij ons niet met GAE moeten vergelijken. Het schijnt dat wij vaker bij incidenten betrokken zijn, dan GAE. Alles wordt rondom uitwedstrijden in een bepaald systeem geregistreerd en daar kunnen alle lokale driehoeken bij. Dat is ook de reden waarom er vrijwel nooit meer busjes mee mogen.

dizzhead

Citaat van: TM op november 12, 2014, 12:31:35
Utrecht geeft zelf aan dat wij ons niet met GAE moeten vergelijken. Het schijnt dat wij vaker bij incidenten betrokken zijn, dan GAE. Alles wordt rondom uitwedstrijden in een bepaald systeem geregistreerd en daar kunnen alle lokale driehoeken bij. Dat is ook de reden waarom er vrijwel nooit meer busjes mee mogen.

Dan was de lokale driehoek van Amsterdam de inloggegevens zeker even kwijt, zo rond februari vorig seizoen....  :zweep

Scc01

Citaat van: dizzhead op november 12, 2014, 12:35:49
Dan was de lokale driehoek van Amsterdam de inloggegevens zeker even kwijt, zo rond februari vorig seizoen....  :zweep
:_schater


Ja account was verlopen.

Gasgeve

Busje vullen en met minimaal 500 man die kant op! In elke auto minimaal 4 man, GASGEVE!

Dokkumer

Citaat van: dizzhead op november 12, 2014, 12:35:49
Dan was de lokale driehoek van Amsterdam de inloggegevens zeker even kwijt, zo rond februari vorig seizoen....  :zweep
Nee, in Amsterdam wisten ze het uiteraard allemaal veel beter. Zij hebben immers de meeste ervaringen met wedstrijden :devil

speculeter

Zal blij zijn dat het weer maandag is.
Kunnen we ons weer richten op ons klubke.
Stomme interlandvoetbal vind er geen donder aan.
Oeverloos zelfde gelul.

siepelsjeu


Casuals-lwd


Lore


Casuals-lwd

#85
Citaat van: Lore op november 16, 2014, 16:47:11
Dat vind jij weinig?
Misschien hoop ik dat wel ik denk dat het ophoud bij 2 bussen en dat vind ik wel weinig.

Yellow Army

Ik denk dat we blij moeten zijn met een busje vol.
Area 58

Lore

Citaat van: Casuals-lwd op november 16, 2014, 16:58:51
Misschien hoop ik dat wel ik denk dat het ophoud bij 2 bussen en dat vind ik wel weinig.

:thumbsup Ik dacht al even dat jij ernstig teleurgesteld zou worden!

Gemiddelde bij ons is toch iets van 230 bij uitwedstrijden? Daar zitten dus de extreem goed bezochte wedstrijden bij als DKV, Groningen, etc.? Dus de rest rond de 150 gemiddeld. Hier kunnen 50 auto's heen. Dat is al minimaal 150 man. Dan nog 2 bussen? Dan zit je dus al op 250.

Gemiddeld genomen dus best redelijk.

pvanbuijtene

Citaat van: Lore op november 17, 2014, 09:00:50
:thumbsup Ik dacht al even dat jij ernstig teleurgesteld zou worden!

Gemiddelde bij ons is toch iets van 230 bij uitwedstrijden? Daar zitten dus de extreem goed bezochte wedstrijden bij als DKV, Groningen, etc.? Dus de rest rond de 150 gemiddeld. Hier kunnen 50 auto's heen. Dat is al minimaal 150 man. Dan nog 2 bussen? Dan zit je dus al op 250.

Gemiddeld genomen dus best redelijk.
Verglekenmet vorig jaar weer apart... Kuttijd en doordeweeks.. Nu ook korting op prijs )iets minder dan vorig jaar) en toen buscombi...
Nja as we 250 halen zal ik blij zijn...

sccweestwel

Citaat van: Lore op november 17, 2014, 09:00:50
:thumbsup Ik dacht al even dat jij ernstig teleurgesteld zou worden!

Gemiddelde bij ons is toch iets van 230 bij uitwedstrijden? Daar zitten dus de extreem goed bezochte wedstrijden bij als DKV, Groningen, etc.? Dus de rest rond de 150 gemiddeld. Hier kunnen 50 auto's heen. Dat is al minimaal 150 man. Dan nog 2 bussen? Dan zit je dus al op 250.

Gemiddeld genomen dus best redelijk.

Vorig jaar was het gemiddelde 360  8)