Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu
Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Andy King

#1
Wedstrijden / Re: Oefenwedstrijden
juni 22, 2026, 17:26:48
Citaat van: Lore op juni 22, 2026, 16:47:49
Tsjah, elke burgemeester mag zijn eigen afweging maken.

Als dat inderdaad zo is zou ik als club er wel even een berichtje uitgooien. Want zo is het een oefencampagne van 3x niks.
#4
Komende week nieuws over nieuwe spelers?
#5
Tsja, we kennen niet het hele verhaal. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Verder niet echt een vrolijk interview.
#6
Niet verrassend. Plat heeft zijn eigen assistent meegenomen en Henk is er ook bij.
#7
Het duurt wel lang voordat er nieuws is over Diemers en een nieuwe club. Of speelt er toch nog wat?
#8
Citaat van: papier op juni 14, 2026, 16:30:35
Moet minuten maken?. Lijkt me prima voor hem.

Koop of huur?
#9
Citaat van: Oud Cambuur op juni 13, 2026, 13:33:21
22 juni gaat de markt open dus we zullen geduld moeten hebben

Volgens mij 15 juni. Maandag dus.
#10
Ik verwacht komende week toch nog wel wat nieuws van het spelersfront. Over 2 weken al de eerste training.
#11
Algemeen / Re: Financiën
juni 13, 2026, 10:31:06
Citaat van: Derkx R.H. op juni 13, 2026, 09:28:33
https://lc.nl/sport/reconstructie-bestuurlijke-problemen-sccambuur-49303905.html

Even een paar nuance die het LC plotseling vergeten is:

Ype vergeet er even bij te vermelden dat hij 4 vriendjes als trekpoppen in de stichting had zitten.

Destijds hadden de certificaathouders met 4 zetels een meerderheid tov de 3 kwaliteitzetels(gemeente, sponsoren, supporters)

Die vier waren z'n zwager, een werknemer van z'n zwager, en twee zakenvrienden.

Het eerste wat de nieuwe stichting heel terrecht heeft gedaan nadat zij werden aangesteld is die verdeling veranderen naar de huidige vorm.

2 zetels certificaathouders 3 kwaliteitzetels. De LC laat wel relevante info omtrent vd Brink achter. En sws heel context.

Behalve dat ze wel vergeten dat vd Brink er altijd heeft bijgezeten, meegestemd heeft en tegen uitgifte van extra certificaten was.

Wel belangrijke context die het LC voor het gemak vergeet, hun gemak  uiteraard!

Eens, en daarnaast vind ik het niet een bijster goed journalistiek verhaal.
Reconstructie prima, maar hoor en wederhoor mis ik in dit stuk op een paar kleine opmerkingen van Ard de Graaf na. Kooi uitgebreid aan het woord, maar hij is niet vanaf het begin bij deze geschiedenis betrokken.
#12
Algemeen / Re: Financiën
juni 11, 2026, 23:05:35
Citaat van: Lore op juni 11, 2026, 20:55:31
Vind je? Het gat in de begroting is dus in ieder geval die vijf miljoen. Cambuur hoopt dat gat te dichten met transfersommen.

Ik bedoel de puntenaftrek waar OF eerder steeds over sprak.
#13
Algemeen / Re: Financiën
juni 11, 2026, 18:15:49
De soep wordt niet zo heet gegeten als ze wordt opgediend.
#14
Citaat van: zeewolde op juni 11, 2026, 08:54:29
Nog meer 18 en 19 jarigen

Als ze goed genoeg zijn...
#15
Citaat van: Bankzitter op juni 10, 2026, 17:40:14
Volgens mij zijn dit spelers met een contract:

Keepers: Jansen, Meijster, Kalisvaart
Verdediging, Mulders, Baoef,Amofa,Berkhout, Marsman, Jetten, Costarelli
Midden, Visser , Souren, Apakou,vd Heide
Aanval: Vink,vd Sande Kvam , Henstra, Kooistra, Look, Binder

Dat is toch al 20 man.