Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

nieuwe spelers

Gestart door sunderland, mei 21, 2013, 21:36:01

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: zeewolde op juni 11, 2026, 09:28:50
Als je eerst allerlei talenten gaat halen, heb je straks geen budget meer voor die routine.
En bepaalde posities worden nu dubbel bezet met jeugdige spelers.

Trust the proces!  8)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Andy King

Citaat van: zeewolde op juni 11, 2026, 08:54:29
Nog meer 18 en 19 jarigen

Als ze goed genoeg zijn...

Bankzitter

Ik had ook heel weinig vertrouwen in de selectie met middenvelders Maulun, Jacobs, Hoedemakers, Paulissen... alleen de laatste vond ik echt goed.
2x Kampioen op rij dus het gaat uiteindelijk om kwaliteit en of spelers goed bij elkaar passen in de speelwijze van de trainer.

Daar kijkt de scouting ook echt heel goed naar, is mijn indruk.

sunderland

Citaat van: Bankzitter op juni 11, 2026, 10:17:28
Ik had ook heel weinig vertrouwen in de selectie met middenvelders Maulun, Jacobs, Hoedemakers, Paulissen... alleen de laatste vond ik echt goed.
2x Kampioen op rij dus het gaat uiteindelijk om kwaliteit en of spelers goed bij elkaar passen in de speelwijze van de trainer.

Daar kijkt de scouting ook echt heel goed naar, is mijn indruk.
ik had juist veel vertrouwen in die jongens die jij noemt, zag toen regelmatig een training en die waren echt goed ook vooral tactisch

Bernardo

Citaat van: Bankzitter op juni 11, 2026, 10:17:28
Ik had ook heel weinig vertrouwen in de selectie met middenvelders Maulun, Jacobs, Hoedemakers, Paulissen... alleen de laatste vond ik echt goed.
2x Kampioen op rij dus het gaat uiteindelijk om kwaliteit en of spelers goed bij elkaar passen in de speelwijze van de trainer.

Daar kijkt de scouting ook echt heel goed naar, is mijn indruk.

Da was ook wel echt een heel ingespeeld team toen we de Eredivisie ingingen, is wel echt en heel groot voordeel. Nu moeten we compleet opnieuw beginnen, terwijl je vaak ziet dat club die gepromoveerd zijn er eenvoudig in blijven het eerste jaar door dat ze de selectie bij elkaar kunnen houden met een paar versterkingen

Poetser

18 of 30. Als je beter bent dan je tegenstander.. lekker belangrijk. Lekker full gas voetbal spelen met jonge honden.

zeewolde

Citaat van: Poetser op juni 11, 2026, 10:55:37
18 of 30. Als je beter bent dan je tegenstander.. lekker belangrijk. Lekker full gas voetbal spelen met jonge honden.

Je redt het niet met alleen 18 jarigen, dat wordt er bedoeld.
Alle individueel zullen ze het niveau zeker aankunnen, maar de ervaring van de 26-33 jarigen mag in het voetbal niet onderschat worden.

Leeuwarder94

#58717
Als ik iemand vertrouw bij Cambuur is het Lars Lambooij wel (inclusief scouting). Afgelopen 2 jaar erg goed werk geleverd met nieuwe spelers. Beetje vertrouwen, ervaring komt er ook nog wel bij, meestal wat later in de window.

Vorig jaar hadden NAC (25,7) en Heracles(26,1) beide een redelijk hoge gemiddelde leeftijd vergeleken met andere teams en die zijn er beide uit gegaan.
De wens is de vader van de gedachte

Specuveter

Pelle Clement.....hier genoemd gaat naar Groningen

YellowBlue

Citaat van: zeewolde op juni 11, 2026, 09:28:50
Als je eerst allerlei talenten gaat halen, heb je straks geen budget meer voor die routine.
En bepaalde posities worden nu dubbel bezet met jeugdige spelers.
Ze weten heus wel hoeveel budget je nodig hebt voor die 1 of 2 ervaren spelers. Gemiddelde leeftijd van selecties is de laatste jaren steeds lager, dus zo gek is dat helemaal niet.  Jonge spelers, weinig blessures, goedkoop, prima.

Bankzitter

Mooi dat de financi?le crisis voor nu is opgelost... het kan toch een negatief effect hebben op besprekingen met spelers als er verhalen zijn dat het spelersbudget te laag wordt of dat er punten in mindering worden gebracht. Gelukkig is dat voor nu afgewend.


Eewal

Ben echt benieuwd naar de lijstjes die er liggen...

Bens

Echt benieuwd welke spelers er nu nog komen nadat de financi?le crisis voorbij is.

Andy King

Ik verwacht komende week toch nog wel wat nieuws van het spelersfront. Over 2 weken al de eerste training.

Oud Cambuur

22 juni gaat de markt open dus we zullen geduld moeten hebben