Giovanni Hiwat komt de rest van het seizoen uit voor Cambuur Leeuwarden. De 19-jarige vleugelspits wordt voor een periode van zes maanden gehuurd van PEC Zwolle. Dat heeft de Friese eerstedivisionist maandag gemeld.
Hiwat kwam bij PEC amper aan spelen toe. Dit seizoen mocht hij pas één keer opdraven voor de Zwolse formatie.
Bron: AD.nl
Weet niet of we hier nu veel beter van worden ,heeft vorig jaar in de eerste divisie ook niet heel veel (goede) wedstrijden gespeeld.. Maar goed misschien valt het mee..
waarom?
beter dan oebele,de leeuw of adnane?
versterkingen moet je huren,geen reserves.
Wacht nou eerste eens even een potje af, Tikkemerinnie wordt ook gehuurd en is een absolute versterking.
Wat extra snelheid op de buiten is niet verkeerd, kun je Oebele ook eens op 10 proberen
misschien wel beter dan de leeuw ja.
Citaat van: marrumer op januari 28, 2013, 14:46:26
misschien wel beter dan de leeuw ja.
Hiwat speelt van rechts en heeft daar vorig seizoen altijd gespeeld..
Ik ken hem helemaal NIET ;(
Topper!!
Hoop ik... :koffie
schijnt zeer snel te zijn en een goede voorzet in huis te hebben.
Fysiek kwam hij vooral te kort.
Lijkt wel wat op Schaken.
Nou ja ondanks je verleden bij olle welkom... Gaat wel rap, dacht dat ie eerst een weekje op de proef was 8P
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi49.tinypic.com%2F16pbma.png&hash=92ab4754e8ad1b8120cabacd1936552b9a24b6d1)
Welkom Giovanni. :proost :proost Dat je dit jaar weer kampioen mag worden.
ja, wat verwend!
Citaat van: okkele op januari 28, 2013, 14:37:22
waarom?
beter dan oebele,de leeuw of adnane?
versterkingen moet je huren,geen reserves.
concurrentie voor de rechtsbuiten en ik denk zelf oebele op 10
en adnane en hiwat op de vleugels dan en Hemmenmania maakt
het af.
Cambuur heeft de laatste jaren altijd te brave vleugel spelers gehad! Tikkemerinie durft! Oebele durft! En hopelijk durft Hiwat dit ook! Welkom!
Citaat van: denistel op januari 28, 2013, 17:38:44
concurrentie voor de rechtsbuiten en ik denk zelf oebele op 10
en adnane en hiwat op de vleugels dan en Hemmenmania maakt
het af.
Is het niet wat voorbarig om Hiwat gelijk een basis plaats te geven en een diskwalificatie voor de huidige vleugelspelers.
En ik denk niet dat Oebele een hele wedstrijd op 10 kan spelen,daar mist hij loopvermogen voor en krijg je waarschijnlijk problemen in de omschakeling, maar om in het laatste half uur wat te forceren zou het prima kunnen.
Citaat van: grijskijker op januari 28, 2013, 20:02:10
Citaat van: denistel op januari 28, 2013, 17:38:44
concurrentie voor de rechtsbuiten en ik denk zelf oebele op 10
en adnane en hiwat op de vleugels dan en Hemmenmania maakt
het af.
Is het niet wat voorbarig om Hiwat gelijk een basis plaats te geven en een diskwalificatie voor de huidige vleugelspelers.
En ik denk niet dat Oebele een hele wedstrijd op 10 kan spelen,daar mist hij loopvermogen voor en krijg je waarschijnlijk problemen in de omschakeling, maar om in het laatste half uur wat te forceren zou het prima kunnen.
Als een 10 goed speelt loopt hij bijna niet! Waar een 10 hoort te spelen is vanaf de middenstip tot aan de penalty stip! Oebele zou de ideale 10 zijn!
een wisselvallig mugje .Geld is helemaal op zeker
Citaat van: Galdiano op januari 28, 2013, 20:10:46
Citaat van: grijskijker op januari 28, 2013, 20:02:10
Citaat van: denistel op januari 28, 2013, 17:38:44
concurrentie voor de rechtsbuiten en ik denk zelf oebele op 10
en adnane en hiwat op de vleugels dan en Hemmenmania maakt
het af.
Is het niet wat voorbarig om Hiwat gelijk een basis plaats te geven en een diskwalificatie voor de huidige vleugelspelers.
En ik denk niet dat Oebele een hele wedstrijd op 10 kan spelen,daar mist hij loopvermogen voor en krijg je waarschijnlijk problemen in de omschakeling, maar om in het laatste half uur wat te forceren zou het prima kunnen.
Als een 10 goed speelt loopt hij bijna niet! Waar een 10 hoort te spelen is vanaf de middenstip tot aan de penalty stip! Oebele zou de ideale 10 zijn!
Als hij tegen een loper(en die heb je in de eerste divisie veel) komt te staan gaat het niet goed denk ik, maar een paar wedstrijden(tegen de zwakke broeders) uitproberen maar, dan komen we er snel achter..
ik ben benieuwd wat dit mannetje in huis heeft.. heb nog nooit van hem gehoord dus ik verwacht er ook niet al te veel van.
dan kent altied met valle nou :zweep
Afwachten maar. |:)
wie er nog nooit van heeft gehoord volgt het voetbal niet op de voet
volgens mij.mijn zwolse connecties vinden hem een goeie speler
zeker voor de jl.in de ere divisie wordt meer gevraagd en heeft hij
concurrentie bij zwolle.
en ik zeg niet dat ie meteen in de basis moet maar we kunnen zeker
wel concurrentie hebben voor in.
een echte rechts buiten hadden we naar mijn mening niet eens
wat ik vind oebele meer een 10 en ik ben idd kritisch en vind
dat de leeuw en schokker nog niet hebben laten zien wat ze wel
kunnen.adnane was de laatse wedstrijden op de goeie weg.
hiwat heeft snelheid en zoals zondag uit tegen sparta kun je met
2 snelle vleugels en hemmen daar tussen in dat sparta wel pijn doen.
oebele er achter en dan 2 wat meer verdedigende spelers er achter
die bij balbezit om en om wel mee schuiven.
Laat die jongen eerst eens voetballen, afbranden kan altijd nog! :zucht
Hmm, loopvermogen op 10. Daar hoorde ik anders voorheen niet veel van toen "Le Patron" nog de onbetwiste no. 10 was.
Citaat van: Dokkumer op januari 29, 2013, 06:13:16
Hmm, loopvermogen op 10. Daar hoorde ik anders voorheen niet veel van toen "Le Patron" nog de onbetwiste no. 10 was.
Die had mede doordat hij al jaren betaald voetbal speelde toch ff wat meer power.. Maar laat ik duidelijk zijn ik hoop dat hij het kan, het zal het voetbal wel ten goede komen.
Power? Als je power in de vorm van voetbalinzicht bedoelt, ben ik het met je eens ;)
Citaat van: PePe op januari 29, 2013, 00:35:17
Laat die jongen eerst eens voetballen, afbranden kan altijd nog! :zucht
Eens!!
We zijn en blijven wel Leeuwarders he, eerst presteren en dan houden we vanzelf op met zeiken 8P
Ja, werken voor de centen! Eer moet je verdienen :P
Citaat van: Ronnie tng op januari 29, 2013, 18:54:13
We zijn en blijven wel Leeuwarders he, eerst presteren en dan houden we vanzelf op met zeiken 8P
Mwoah....... :clint 8)
:X
Zeikerds :devil
Speelt hij tegen Sparta?
Speelt hij uberhaupt nog dit seizoen?
'' De optie in het contract met Giovanni Hiwat is wél gelicht. Hij had een aflopende verbintenis, maar staan nu tot de zomer van 2014 onder contract bij Olle '' :rodekaart l8l die hoeft dus niet meer te spelen...
Op basis van wat ik gehoord & gezien heb zeg ik
:0= DE EERSTVOLGENDE INTERCITY NAAR OLLE VERTREKT OM 21:44. WIL DE HEER HIAWATA INSTAPPEN AUB :devil
hij woon daar toch nog,,,morgen lekker invallen en een goaltje mee pikken hop hop