Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Casuals-lwd op augustus 24, 2014, 22:08:29

Poll
Vraag: PSV - Cambuur Man of the Match
Optie 1: Leonard Nienhuis stemmen: 5
Optie 2: Vytautas Andriuskevicius stemmen: 0
Optie 3: Etiënne Reijnen stemmen: 1
Optie 4: Lucas Bijker stemmen: 4
Optie 5: Marlon Pereira stemmen: 1
Optie 6: Mohamed El Makrini stemmen: 27
Optie 7: Erik Bakker stemmen: 0
Optie 8: Albert Rusnák stemmen: 8
Optie 9: Daniël de Ridder stemmen: 1
Optie 10: Michiel Hemmen stemmen: 0
Optie 11: Bartholomew Ogbeche stemmen: 5
Optie 12: Calvin MacIntosh stemmen: 0
Optie 13: Furdjel Narsingh stemmen: 2
Titel: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 24, 2014, 22:08:29
Vorig jaar 1 punt , dit jaar 3 punten ! 

Vol uitvak
:scc
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Ronnie tng op augustus 25, 2014, 01:12:27
Dit zou zomaar de absolute kraker van de eredivisie kunnen worden dat weekend.

0-3  |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: denistel op augustus 25, 2014, 21:47:58
nou weer 1 pt teken ik ook voor hoor
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op augustus 25, 2014, 21:57:22
Deze wedstrijd zal om plaats één gaan.  |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Marc S op augustus 25, 2014, 22:22:14
Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2014, 21:57:22
Deze wedstrijd zal om plaats één gaan.  |:)

Zou wel geniaal zijn, moeten we wel winnen van ADO en Grunn, thuis.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op augustus 25, 2014, 22:33:10
Citaat van: Marc S op augustus 25, 2014, 22:22:14
Zou wel geniaal zijn, moeten we wel winnen van ADO en Grunn, thuis.

De vraag is niet dat we winnen, maar met hoeveel we winnen!  |:)

Twee keer een leeg uitvak, en een twee keer een kolkend stadion, ik verwacht 6 punten!  :proost
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: DayDreamer op augustus 26, 2014, 10:03:27
Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2014, 22:33:10

Twee keer een leeg uitvak, en een twee keer een kolkend stadion.

:_schater
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Ronnie tng op augustus 27, 2014, 00:05:26
Citaat van: Galdiano op augustus 25, 2014, 21:57:22
Deze wedstrijd zal om plaats één gaan.  |:)

  :O :O :O
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Don op augustus 27, 2014, 00:07:09
Citaat van: Ronnie tng op augustus 27, 2014, 00:05:26
  :O :O :O
:fant
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: SCC-J op augustus 27, 2014, 00:13:46
Citaat van: Ronnie tng op augustus 27, 2014, 00:05:26
  :O :O :O
Wordt je moe jongen??
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: DeBonteWas op augustus 27, 2014, 11:00:39
Zal het vrij vervoer worden poekkies?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op augustus 27, 2014, 11:46:30
Citaat van: DeBonteWas op augustus 27, 2014, 11:00:39
Zal het vrij vervoer worden poekkies?
Zodra jij al mijn bonte was klaar hebt :D
Vrij vervoer krijgen wij dit seizoen welgeteld NUL keer, waarschijnlijk wel weer een autocombi.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 02, 2014, 20:20:36
Typisch Cambuur dat er nog niks bekend is over deze wedstrijd.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: SCC-J op september 02, 2014, 20:26:15
Auto - buscombi. Meer voorwaarden bijv Max busjes weet ik niet
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 02, 2014, 20:29:10
Belachelijk! Vorig seizoen kon je de autocombi niet serieus nemen. Alleen het irritante was dat je 3!! Keer moest omwisselen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Daddy T. op september 02, 2014, 20:29:53
Citaat van: Galdiano op september 02, 2014, 20:20:36
Typisch Cambuur dat er nog niks bekend is over deze wedstrijd.
Vorig jaar ook zo, wedstrijd was op 31-08 en op 23-08 werd dit pas bekend. Toen 80 auto's a 10 euro en een buscombi indien voldoende animo.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 02, 2014, 20:41:24
Vitesse kwam met vrij vervoer naar Eindhoven met slecht 150 man !!, geef ons dan vrij vervoer wij krijgen dat vak wel vol 
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 02, 2014, 21:46:20
Citaat van: Casuals-lwd op september 02, 2014, 20:41:24
Vitesse kwam met vrij vervoer naar Eindhoven met slecht 150 man !!, geef ons dan vrij vervoer wij krijgen dat vak wel vol
Qua kaarten wel, of iedereen aanwezig is durf ik zeer te betwijfelen :devil
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 02, 2014, 21:54:01
Citaat van: Dokkumer op september 02, 2014, 21:46:20
Qua kaarten wel, of iedereen aanwezig is durf ik zeer te betwijfelen :devil
Als we tegen Groningen winnen moet minimaal 1000 supporters haalbaar zijn toch ook al word het een auto/buscombi?  |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 03, 2014, 14:20:51
Kaartverkoop begint morgen
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Utekleitrokken op september 03, 2014, 14:58:01
Citaat van: Galdiano op september 02, 2014, 20:20:36
Typisch Cambuur dat er nog niks bekend is over deze wedstrijd.

Alsof Cambuur dit in haar eentje beslist, wat betreft het vervoer. Want dat bedoel je toch?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 03, 2014, 15:22:57
Citaat van: Utekleitrokken op september 03, 2014, 14:58:01
Alsof Cambuur dit in haar eentje beslist, wat betreft het vervoer. Want dat bedoel je toch?
Meestal staat ruim van tevoren de vervoersregeling al op een clubsite. Daarin mag Cambuur best wel eens sneller ageren omdat ook veel supporters "last minute supporters zijn".
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Utekleitrokken op september 03, 2014, 18:44:02
Citaat van: Dokkumer op september 03, 2014, 15:22:57
Meestal staat ruim van tevoren de vervoersregeling al op een clubsite. Daarin mag Cambuur best wel eens sneller ageren omdat ook veel supporters "last minute supporters zijn".

Ach, het gras is altijd groener...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 03, 2014, 19:12:54
Citaat van: Utekleitrokken op september 03, 2014, 18:44:02
Ach, het gras is altijd groener...
Ik klaag niet, ik constateer slechts. Qua communicatie vind ik nog te vaak dat de BVO tekort schiet. Het is nog veel slechter geweest, maar er zijn nog stappen te maken.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Daddy T. op september 04, 2014, 09:31:41
PSV – SC Cambuur
Zaterdag 21 september, 14.30 uur
Philips Stadion

Deze wedstrijd is voor Cambuur-supporters te bezoeken middels een verplichte auto- of buscombi. Zoals gebruikelijk is hierbij het bezit van een uitkaart verplicht.

Vervoersregeling met georganiseerde autocombi:
-Kaartprijs € 26,-
-Toegestaan maximaal 77 auto's en maximaal 3 meerpersoonsbusjes (max 9 personen) (dit is het maximum en vol=vol!)
-Omwisselen tussen 13.00 uur en 13.30 uur op de parkeerplaats Ganzeven (autosnelweg) A50 ter hoogte van de gemeente Oss
-Verplichte autocombi-parkeerplaats routebeschrijving (wordt verstrektbij het omwisselpunt)

Vervoersregeling met georganiseerde busreis:
-Prijs € 30,-leden KvC, € 35,- niet leden KvC
-Bussen vertrekken vanaf het Cambuurplein om 10.15 uur
-Supporters dienen uiterlijk 10.00 uur aanwezig te zijn
-Omwisselbiljetten in bus omruilen voor toegangskaart
-Supporters met uitkaart in de maak dienen zich te legitimeren bij instap
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 04, 2014, 10:01:45
Citaat van: Daddy T. op september 04, 2014, 09:31:41
PSV – SC Cambuur
Zaterdag 21 september, 14.30 uur
Philips Stadion

Deze wedstrijd is voor Cambuur-supporters te bezoeken middels een verplichte auto- of buscombi. Zoals gebruikelijk is hierbij het bezit van een uitkaart verplicht.

Vervoersregeling met georganiseerde autocombi:
-Kaartprijs € 26,-
-Toegestaan maximaal 77 auto's en maximaal 3 meerpersoonsbusjes (max 9 personen) (dit is het maximum en vol=vol!)
-Omwisselen tussen 13.00 uur en 13.30 uur op de parkeerplaats Ganzeven (autosnelweg) A50 ter hoogte van de gemeente Oss
-Verplichte autocombi-parkeerplaats routebeschrijving (wordt verstrektbij het omwisselpunt)

Vervoersregeling met georganiseerde busreis:
-Prijs € 30,-leden KvC, € 35,- niet leden KvC
-Bussen vertrekken vanaf het Cambuurplein om 10.15 uur
-Supporters dienen uiterlijk 10.00 uur aanwezig te zijn
-Omwisselbiljetten in bus omruilen voor toegangskaart
-Supporters met uitkaart in de maak dienen zich te legitimeren bij instap

:_schater :_schater Inflatie van 260% in een jaar tijd, gaat lekker!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: HilversumOnTour op september 04, 2014, 10:09:11
Citaat van: Lore op september 04, 2014, 10:01:45
:_schater :_schater Inflatie van 260% in een jaar tijd, gaat lekker!

We hadden toen een mazzeltje (en PSV ook met de 0-0  :_schater) vanwege het 100 jarig bestaan van PSV (kortingsprijs)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Don op september 04, 2014, 10:39:27
Van maximaal 5 meerpersoonsbusjes (Heracles), naar 3 meerpersoonsbusjes (PSV). Naar Willem II mogen zeker helemaal geen busjes?!

Lekker makkelijk hoor alles verbieden. Zo komen we er wel. Ga zo door..  :thumbsup

Bij andere clubs die dit seizoen al naar Eindhoven zijn geweest lees je niks over een maximum aantal busjes.

[verwijderd door de beheerder]
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 04, 2014, 10:44:27
Niet alleen de "busjesregel", maar ook het verschil in prijzen voor alleen de kaarten valt mij op...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Don op september 04, 2014, 10:48:52
Citaat van: Dokkumer op september 04, 2014, 10:44:27
Niet alleen de "busjesregel", maar ook het verschil in prijzen voor alleen de kaarten valt mij op...
Bij NAC staat er bij dat er afspraken zijn gemaakt over de prijs. Bij Vitesse is dat niet duidelijk.

Wij betalen wel weer minder dan Vitesse, maar ik weet niet of dat Cambuur afspraken, over de prijs, heeft gemaakt met PSV.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sccleeuwarden op september 04, 2014, 11:20:14
Vorig jaar waren de kaarten idd 10 euro ivm 100 jarig bestaan, dus een jubileumprijs... opzich zijn dit wel dure kaarten, maar dat is het verschil met psv of telstar uit!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 04, 2014, 11:25:35
NAC 240!! Auto's

En wij max 80 waarvan 3 busjes.

Ik snap er niks meer van, waar ze mee bezig zijn.
Je kan mij niet vertellen dat dit bij PSV vandaan komt.

En dan die prijs! 26,- hoe durven ze het te vragen? Het lijkt er steeds meer op dat Cambuur je bijna voor de prijs wil dwingen om toch in die achterlijk bus te stappen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: HilversumOnTour op september 04, 2014, 11:30:26
Citaat van: Galdiano op september 04, 2014, 11:25:35
NAC 240!! Auto's

En wij max 80 waarvan 3 busjes.

Ik snap er niks meer van, waar ze mee bezig zijn.
Je kan mij niet vertellen dat dit bij PSV vandaan komt.

En dan die prijs! 26,- hoe durven ze het te vragen? Het lijkt er steeds meer op dat Cambuur je bijna voor de prijs wil dwingen om toch in die achterlijk bus te stappen.

26 euro is volgens mij de minimale prijs bij PSV. Je betaald daar 60 (!!) voor een potje op de hoofdtribune.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: jeff op september 04, 2014, 11:32:37
Bij dat van Nac staat 800 kaarten waarvan 240 voor de autocombi.
240 kaarten gedeeld door 80 auto's  is 3 man per auto.
Dus wij kunnen met meer mensen afreizen  in theorie met de autocombi  dan dat NAC dat kon.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Don op september 04, 2014, 11:34:20
Citaat van: Galdiano op september 04, 2014, 11:25:35
NAC 240!! Auto's

En wij max 80 waarvan 3 busjes.

Ik snap er niks meer van, waar ze mee bezig zijn.
Je kan mij niet vertellen dat dit bij PSV vandaan komt.

En dan die prijs! 26,- hoe durven ze het te vragen? Het lijkt er steeds meer op dat Cambuur je bijna voor de prijs wil dwingen om toch in die achterlijk bus te stappen.
240 kaarten voor de autocombi had NAC. Geen 240 auto's.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 04, 2014, 11:38:30
Mijn excuses te snel gelezen ;)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: jeff op september 04, 2014, 11:41:15
Citaat van: Galdiano op september 04, 2014, 11:38:30
Mijn excuses te snel gelezen ;)
Kan gebeuren   :)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 04, 2014, 11:45:06
Als er een combi regeling is, dan moet de club meende ik toch een x aantal % korting geven? Normale prijs is voor oost en west ook 26,- dat zou betekenen dat ze de volle pond vragen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: John Hiatt op september 04, 2014, 11:55:52
Zaterdagmiddag om 14.30 uur?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Don op september 04, 2014, 12:24:06
Citaat van: Galdiano op september 04, 2014, 11:45:06
Als er een combi regeling is, dan moet de club meende ik toch een x aantal % korting geven? Normale prijs is voor oost en west ook 26,- dat zou betekenen dat ze de volle pond vragen.
Alleen bij verplichte of vrijwillige buscombi's of treincombi's.

Dit staat in het Handboek Competitiezaken 2014-2015 van de KNVB:

TITEL 10: GEORGANISEERD VERVOER
1. Onder georganiseerd vervoer van supporters in verband met de 40% kortingsregeling wordt verstaan een vrijwillige of verplichte bus- of treinreis die valt onder de verantwoordelijkheid van de betreffende BVO en die is georganiseerd door een supportersvereniging die wordt erkend door deze BVO of door BVO zelf. De reis is verder in het vooroverleg aangemeld bij de wedstrijdorganisatie van de thuisspelende BVO.
2. Er wordt een korting van 40% op de toegangsprijs verstrekt aan supporters van de uitspelende BVO die met het georganiseerd vervoer reizen. Dit is ook het geval indien het slechts een deel van de totale groep supporters betreft die de uitwedstrijd bijwonen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Ronnie tng op september 04, 2014, 15:33:58
Dat is dus een korting die alleen bij een buscombi wordt gegeven. Hier krijgen de supporters van Cambuur niets van mee doordat de BVO en KVC het vaste en scherpe tarief van 35 euro hanteren per wedstrijd. Helaas is een opbouw van de prijsopgaaf te veel gevraagd. De club is hier laks in, maar de officiële supportersclub steekt hierin ook geen poot uit!

Helaas is het zo dat ik zo langzamerhand gewoon een hekel aan die gasten krijgen ondanks de "goede" intenties die ze hebben voor de club.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 04, 2014, 16:24:45
De club schermt vaak met de fanatieke aanhang als het de club uitkomt.
Maar bij elk incident keren zij zich tegen de fanatieke aanhang. Maar dit terzijde, het is vreemd dat onze club geen inzage geeft in de opbouw van de tarieven voor uitwedstrijd.

Door open en duidelijk te communiceren haal je veel frustraties weg bij de supporters.
Als je € 26.- rekent voor een auto combi en €35.- voor een bus combi dat wordt je gestuurd in de richting van de Bus combi. Prijs technisch de goedkoopste oplossing in deze.
De reis voorwaarden zijn echter heel anders. Wanneer je in een auto de uitwedstrijden bezoekt wordt er onderweg een drankje genuttigd zonder dat iemand hier over valt. Stap je in de bus mag je ineens niet meer van je wel verdiende biertje genieten.

Maar ook laatst genoemde is bijzaak.
De vraag is waarom Cambuur hier niet open en eerlijk over communiceert. De Kern van Cambuur zou hier om opheldering moeten vragen.
De Kern van Cambuur is er voor de supporters, zeggen ze, dit wordt ook als het officiële supporters kanaal gezien door Cambuur.
Zij zijn dan ook verantwoordelijk om hier in actie te ondernemen, het gaat om alle supporters die regelmatig een uitwedstrijd bezoeken.
Al denk ik dat slechts 1/3 van de uit supports lid is van de KvC en 2/3 inmiddels zich heeft aangesloten bij Cambuur Culture. Dit moet voor de "erkende" supporters club een teken aan de wand zijn.

Dus bij deze, bestuursleden van de Kern van Cambuur kom met een onderbouwing van de huidige kosten bij uitwedstrijden die betrekking hebben tot de bus en auto combi!   
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Montana op september 04, 2014, 16:39:27
Wat een gelul he, alsof wij niet om opheldering gevraagd hebben... Na 250 x  om opheldering gevraagd te hebben en steeds hetzelfde antwoord gekregen te hebben, hebben wij ervoor gekozen om geld bij te leggen om toch zoveel mogelijk supporters mee te krijgen. Je moest eens weten hoeveel biertjes tappen dat is door onze vrijwilligers..
Als je wat te zeiken hebt (wat ik me in eerste instantie wel kan voorstellen) moet je bij de club zijn. Zij kunnen je uitleggen over hoe, wat en waarom. Daarvoor creëren we nog een podium ook en komen wij supporters tegemoet.
Wat verwijten jullie ons nou werkelijk? Dat we niks doen?! Kijk eens goed man..
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Ronnie tng op september 04, 2014, 16:43:38
Citaat van: Montana op september 04, 2014, 16:39:27
Wat een gelul he, alsof wij niet om opheldering gevraagd hebben... Na 250 x  om opheldering gevraagd te hebben en steeds hetzelfde antwoord gekregen te hebben, hebben wij ervoor gekozen om geld bij te leggen om toch zoveel mogelijk supporters mee te krijgen.

WHAHAHAHAHAHAHAHA kerel wat lachwekkend!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: SCC-J op september 04, 2014, 16:53:14
Citaat van: Montana op september 04, 2014, 16:39:27
Wat een gelul he, alsof wij niet om opheldering gevraagd hebben... Na 250 x  om opheldering gevraagd te hebben en steeds hetzelfde antwoord gekregen te hebben, hebben wij ervoor gekozen om geld bij te leggen om toch zoveel mogelijk supporters mee te krijgen. Je moest eens weten hoeveel biertjes tappen dat is door onze vrijwilligers..
Als je wat te zeiken hebt (wat ik me in eerste instantie wel kan voorstellen) moet je bij de club zijn. Zij kunnen je uitleggen over hoe, wat en waarom. Daarvoor creëren we nog een podium ook en komen wij supporters tegemoet.
Wat verwijten jullie ons nou werkelijk? Dat we niks doen?! Kijk eens goed man..

Waarom is er nog steeds geen prijsoverzicht? Terwijl dit in november was afgesproken?  Sterker nog jullie (KVC) wist of weten niet eens waar jullie geld heen gaat.

Als jullie 250x opheldering hebben gevraagd waarom kan ik dat nergens terug vinden waarom wordt het niet gecommuniceerd naar de supporters danwel jullie leden?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 04, 2014, 19:12:29
Citaat van: Ronnie tng op september 04, 2014, 16:43:38
WHAHAHAHAHAHAHAHA kerel wat lachwekkend!

Misschien moeten jullie es met elkaar een biertje gaan drinken?  :insane :proost
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Len Cantello op september 04, 2014, 19:54:59
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 04, 2014, 19:12:29
Misschien moeten jullie es met elkaar een biertje gaan drinken?  :insane :proost
Juist.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TopperM op september 06, 2014, 22:33:28
Al wat inschrijvingen voor de wedstrijd?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 06, 2014, 22:45:38
Maandag kaartje halen.. Ik verwacht minimaal 700 man
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Yellow Army op september 06, 2014, 23:32:08
Citaat van: Casuals-lwd op september 06, 2014, 22:45:38
Maandag kaartje halen.. Ik verwacht minimaal 700 man

Is erg optimistisch. Denk dat we met 400 man blij mogen zijn. Is maar ruimte voor 80 auto's incl. 3 busjes.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 06, 2014, 23:36:41
Citaat van: Yellow Army op september 06, 2014, 23:32:08
Is erg optimistisch. Denk dat we met 400 man blij mogen zijn. Is maar ruimte voor 80 auto's incl. 3 busjes.
Ik denk dat de invloed van Groningen thuis een grote rol zal spelen, verliezen of gelijk spel en we kunnen het houden op rond de 300/400 man. Winnen we dan zullen er wel meer man gaan ook al moeten ze daarvoor de bus in zie Feyenoord uit vorig jaar...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TopperM op september 07, 2014, 00:02:52
Verwacht inderdaad tussen de 400-500. Mocht Cambuur winnen a.s. Zaterdag. Ben ik benieuwd hoeveel er dan nog in de bus willen zitten.

Zal komende week kaartje halen voor de autocombi (hoop op nog voldoende plekken)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Destroyer op september 07, 2014, 07:26:42
Sjezus wat ben ik geschrokken van die prijs. Ik had erg zin om met een auto vol die kant uit te tuffen, maar 26 euro voor een kaartje in een stadion boven in een hoekje met plexiglas en dikke netten gaat mij echt te ver.

Ook stiekem verwacht dat er veel meer supporters mochten komen, had toch fantastische ambiance geweest mocht je van Groningen winnen.

Helaas, sla dit keer maar over...

Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TopperM op september 07, 2014, 09:16:02
Citaat van: Destroyer op september 07, 2014, 07:26:42
Sjezus wat ben ik geschrokken van die prijs. Ik had erg zin om met een auto vol die kant uit te tuffen, maar 26 euro voor een kaartje in een stadion boven in een hoekje met plexiglas en dikke netten gaat mij echt te ver.

Ook stiekem verwacht dat er veel meer supporters mochten komen, had toch fantastische ambiance geweest mocht je van Groningen winnen.

Helaas, sla dit keer maar over...

Is inderdaad fors, zit zelf eigenlijk ook nog twijfelen omdat ik naar nog een aantal uitwedstrijden wil (dkv,az,utrecht)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Marc S op september 07, 2014, 12:12:44
Mochten wij thuis winnen en psv en pec gelijk spelen dan gaan er erg veel mee denk ik.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 08, 2014, 20:15:57
Tussenstand kaartverkoop:

11 auto's op de lijst sinds 15:00


Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 08, 2014, 21:21:31
Na zondag gaat het storm lopen ;)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: thankyou op september 09, 2014, 08:13:40
En de buscombi?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 09, 2014, 17:51:59
Citaat van: thankyou op september 09, 2014, 08:13:40
En de buscombi?
Dat zou ik niet weten...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: thankyou op september 09, 2014, 19:07:18
jammer maar toch bedankt,Ik haal morgen 3 kaarten |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur LWD op september 12, 2014, 17:00:38
Tussenstand: 25 auto's  |:) Die autolijst komt wel vol!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TopperM op september 12, 2014, 20:19:32
Kaarten vandaag gehaald!, en idd tussenstand 25 auto's

:0= |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Yellow Army op september 12, 2014, 20:22:20
Ik heb gehoord dat er 25 auto's op de lijst staan.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 12, 2014, 20:30:47
Ik heb op Cambuuronline gelezen dat er inmiddels 25 auto's op de lijst staan!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Marc S op september 12, 2014, 20:45:20
Uit onbekende bron kan ik mededelen dat er 25 autos staan ingeschreven voor psv-uit.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 12, 2014, 20:46:25
Maandag is alles uitverkocht  |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 12, 2014, 20:48:39
Citaat van: Lore op september 12, 2014, 20:30:47
Ik heb op Cambuuronline gelezen dat er inmiddels 25 auto's op de lijst staan!
En de bus? De kaartverkoop valt tegen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Marc S op september 12, 2014, 20:55:01
Citaat van: Casuals-lwd op september 12, 2014, 20:48:39
En de bus? De kaartverkoop valt tegen.

Het duurt ook nog ruim een week he.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 12, 2014, 21:03:41
Citaat van: Marc S op september 12, 2014, 20:55:01
Het duurt ook nog ruim een week he.
Feyenoord en Groningen was zelfs een buscombi en was een week van te voren uitverkocht of voor de helft gevuld, terwijl we nu een autocombi hebben en daarnaast ook nog eens een droomstart maken. met 25 man kom je maximaal maar op 125 man, kunnen 1600 in het vak
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sccweestwel op september 12, 2014, 21:38:37
Citaat van: Casuals-lwd op september 12, 2014, 21:03:41
Feyenoord en Groningen was zelfs een buscombi en was een week van te voren uitverkocht of voor de helft gevuld, terwijl we nu een autocombi hebben en daarnaast ook nog eens een droomstart maken. met 25 man kom je maximaal maar op 125 man, kunnen 1600 in het vak

Cambuur altijd laatste moment, geen stress
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: wiekie1969 op september 14, 2014, 09:47:39
Gisteravond tik gehad bij zwolle met 3-1. Donderdag mutte ze europees tegen Estoril. Kost oek weer kracht.

Gas geven daar, alle kans want Depay is oek geblesseerd.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sccweestwel op september 14, 2014, 17:59:07
Bam! De topper...hopen op een vol uitvak!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur LWD op september 14, 2014, 18:14:42
Citaat van: sccweestwel op september 14, 2014, 17:59:07
Bam! De topper...hopen op een vol uitvak!

Jammer dat er maar weinig auto's erheen kunnen hierdoor zal er denk ik maar maximaal 400 man komen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Destroyer op september 14, 2014, 19:24:28
Als het nu morgen is uitverkocht, kan cambuur nog kaarten bij kopen?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Bernardo op september 14, 2014, 19:26:31
Citaat van: Destroyer op september 14, 2014, 19:24:28
Als het nu morgen is uitverkocht, kan cambuur nog kaarten bij kopen?
Lijkt me niet, dan zijn er nog wel kaarten voor de buscombi..
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: PePe op september 14, 2014, 20:02:02
Was het maar weer zondag. :_schater
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 14, 2014, 21:36:10
Inmaken die lampjes !

500 man moet lukken toch  :proost

:scc



Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: wiekie1969 op september 14, 2014, 21:41:47
Normaal gesproken verliezen we, maar psv mut donderdag voetballen tegen het altijd lastige Estoril. Kost oek weer kracht.

We hebben niks te verliezen man. 11 uit 5, wie doet je wat? Eigen spel spelen. Psv achterin zwak met een prutskeeper op de goal.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Eewal op september 14, 2014, 21:44:49
Puntje mee nemen. Was vorig jaar een machtig avondje daar en ik teken nu voor een 2-2 eindstand..
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 14, 2014, 21:58:41
Met vd streek als loper op het middenveld en Narsingh op de vleugel heb ik er alle vertrouwen in!!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: drg op september 15, 2014, 09:35:15
Zij geloven er op hun forum wel heel hard in dat het een 3-1 wordt.

Dat klopt, maar dan wel voor ons natuurlijk  l0l

Ze overschatten zichzelf en onderschatten ons, die zijn nog heilig overtuigd dat wij geholpen zijn door Kuipers, kennelijk hebben ze de eerste helft van afgelopen wedstrijd gemist ;)
Zonder die memvis zijn ze niks.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: HilversumOnTour op september 15, 2014, 09:46:20
Citaat van: drg op september 15, 2014, 09:35:15
Zij geloven er op hun forum wel heel hard in dat het een 3-1 wordt.

Dat klopt, maar dan wel voor ons natuurlijk  l0l

Ze overschatten zichzelf en onderschatten ons, die zijn nog heilig overtuigd dat wij geholpen zijn door Kuipers, kennelijk hebben ze de eerste helft van afgelopen wedstrijd gemist ;)
Zonder die memvis zijn ze niks.

Haha, we moeten onszelf niet gaan overschatten he ;-) PSV uit blijft natuurlijk een enorme horde. Als we daar weer een punt pakken vier ik dat als een overwinning. Daarna Excelsior en Dordrecht. Weet je daar weer 4 of meer punten te pakken gaan we echt meedoen om het linkerrijtje. Wie had dat durven dromen  _O_
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: HilversumOnTour op september 15, 2014, 09:53:45
Maar goed: met een Europa League wedstrijd in de benen + het missen van Memphis Depay............  :zweep
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 15, 2014, 09:55:27
Komop jongens, we doen het goed en gaan het hun zeker lastig maken.
Maar PSV is normaliter wel een stapje te hoog voor ons.

Maar de bal is rond
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 15, 2014, 09:58:21
Zijn wij minder dan Zwolle? NEE!
Echter psv uit en thuis zit een wereld van verschil.

Psv zal gewoon lastig zijn. Excelsior en Dordrecht moet je normaal gesproken winnen. Alhoewel die ook leuk spelen.

Kortom met beide benen op de grond blijven.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 15, 2014, 10:00:35
Citaat van: Galdiano op september 15, 2014, 09:58:21
Zijn wij minder dan Zwolle? NEE!
Echter psv uit en thuis zit een wereld van verschil.

Psv zal gewoon lastig zijn. Excelsior en Dordrecht moet je normaal gesproken winnen. Alhoewel die ook leuk spelen.
PSV is in Eindhoven moeilijk te kloppen, maar zeker niet onmogelijk.. Ook met de zware EL wedstrijd van komende donderdag in ogenschouw nemend.
Excelsior en Dordt voetballen aardig, maar hebben dezelfde kwaal als wij vorig seizoen hadden. Komen moeilijk tot scoren. Blijf je dan geduldig dan komt dat goaltje voor ons geheid wel.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 15, 2014, 10:11:28
Citaat van: Dokkumer op september 15, 2014, 10:00:35
PSV is in Eindhoven moeilijk te kloppen, maar zeker niet onmogelijk.. Ook met de zware EL wedstrijd van komende donderdag in ogenschouw nemend.
Excelsior en Dordt voetballen aardig, maar hebben dezelfde kwaal als wij vorig seizoen hadden. Komen moeilijk tot scoren. Blijf je dan geduldig dan komt dat goaltje voor ons geheid wel.


Normaal gesproken winnen wij gewoon niet in Eindhoven.
Maar goed we scoren gemiddeld 2 per wedstrijd en krijgen er 1 tegen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: drg op september 15, 2014, 10:15:00
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 15, 2014, 09:46:20
Haha, we moeten onszelf niet gaan overschatten he ;-) PSV uit blijft natuurlijk een enorme horde. Als we daar weer een punt pakken vier ik dat als een overwinning. Daarna Excelsior en Dordrecht. Weet je daar weer 4 of meer punten te pakken gaan we echt meedoen om het linkerrijtje. Wie had dat durven dromen  _O_

Ik overschat ons niet, ben gewoon realistisch  w:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: CambuurAmersfoort op september 15, 2014, 10:15:38
Er is ook een heel mooi scenario mogelijk waarbij wij winnen van psv. Ik weet het de kans is niet heel groot maar ook zeker geen 0%.
pec verliest in alkmaar, dat kan zomaar gebeuren enDKV verliest in arnhem, een team wat goed speelt naar nu toch punten moet gaan pakken.
ajax verliest in rotterdam waar de druk groter en groter wordt en Groningen gaat onderuit in utrecht.
dan zou de stand zondagavond zomaar als volgt kunnen zijn:
1 cambuur 6 14
2 psv 6 12
3 pec 6 12
4 dkv 6 10
5 ajax 6 9
6 Groningen 6 9

natuurlijk is de kans niet enorm dat dit gebeurt maar zie je t voor je....dat wordt dna zondagavond hele nacht tt 819 opzetten
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 15, 2014, 10:19:45
Er voor gaan en je hebt helemaal niks te verliezen daar.
Ik zou zo gaan spelen:
Nienhuis
Pereira. Reijnen. Bijker.fietstas.
Makrini.rusnak.vd streek.
Narsingh. Hemmen obeche.

Mee eens?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 15, 2014, 10:21:18
Citaat van: speculeter op september 15, 2014, 10:19:45
Er voor gaan en je hebt helemaal niks te verliezen daar.
Ik zou zo gaan spelen:
Nienhuis
Pereira. Reijnen. Bijker.fietstas.
Makrini.rusnak.vd streek.
Narsingh. Hemmen obeche.

Mee eens?

Hemmen er uit
Ogbeche inne spits
de Ridder op links
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Collingwood op september 15, 2014, 10:24:32
Citaat van: dit is mien club op september 15, 2014, 10:21:18
Hemmen er uit
Ogbeche inne spits
de Ridder op links

Zo zou ik het ook doen, eventueel Schet op links. Lekker veel snelheid erin.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: HilversumOnTour op september 15, 2014, 10:30:14
Moordende concurrentie!
Eigenlijk zouden Hemmen, Ogbeche, De Ridder en Narsingh moeten starten gezien hun spel, haha.

Denk dat De Jong voor dezelfde voorhoede als tegen Groningen kiest, maar dan Hemmen ipv Barto.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: DK op september 15, 2014, 10:49:41
Citaat van: Collingwood op september 15, 2014, 10:24:32
Zo zou ik het ook doen, eventueel Schet op links. Lekker veel snelheid erin.

hmm, zou Bakker mooi laten staan. Valt niet heel veel op maar verricht ontzettend veel loopwerk en is continue aanspeelbaar.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: OuweSkeve op september 15, 2014, 11:07:48
Mooi laten staan su, never change a winning team. Mooiste pot in tijden gezien afgelopen wedstrijd. Dus waarom niet zo starten tegen PSV?
Misschien Narsingh erin voor Barto/Hemmen en dan Ogbeche doorschuiven naar het centrum.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: drg op september 15, 2014, 11:16:52
Wij hebben he-le-maal niets te verliezen dus gewoon lekker spelen. Die punten pakken we wel door volop tegen de clubs in te gaan na PSV  |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TM op september 15, 2014, 11:43:54
Hoe staat het ervoor met de kaartverkoop?  Zal wel snel gaan nu, neem ik aan.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: michello op september 15, 2014, 12:02:45
Even een praktische vraag; Er hoeft niet eerst meer naar 't stadion gereden te worden maar we kunnen rechtstreeks naar het omwisselpunt bij Oss in de buurt ?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 15, 2014, 12:22:13
Citaat van: michello op september 15, 2014, 12:02:45
Even een praktische vraag; Er hoeft niet eerst meer naar 't stadion gereden te worden maar we kunnen rechtstreeks naar het omwisselpunt bij Oss in de buurt ?

Correct en tevens juist! Je kunt dus rechtstreeks van Gronigen door kachelen ;)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: michello op september 15, 2014, 12:44:42
Dank!: :thumbsup

Gaat voor deze keer niet op trouwens, maar dan ist even duidelijk ;)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: HilversumOnTour op september 15, 2014, 15:03:40
Vervelend nieuws voor PSV: Memphis Depay is er de komende 6 tot 8 weken niet bij!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: CJ058 op september 15, 2014, 15:06:55
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 15, 2014, 15:03:40
Vervelend nieuws voor PSV: Memphis Depay is er de komende 6 tot 8 weken niet bij!
Echt heeeeel vervelend!  |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 15, 2014, 15:47:11
En toch lees ik op verschillende sites dat het jammer is
dat Depay er zo lang uit is maar dat ze toch ook zonder hem gemakkelijk van Cambuur moeten kunnen winnen.
Zeg niet dat wij gaan winnen maar wel dat we het ze erggggg moeilijk gaan maken. |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: michello op september 15, 2014, 16:00:04
De Graafschap
Almere City
PAOK
FC Volendam
Emmen
FC Twente
Vitesse
Heracles
Ado Den Haag
Ajax
FC Groningen

Geen van allen versloeg ons nog en zijn al ongeslagen vanaf de heilige dag 03-05  :D

Laat PSV maar komen, we kunnen alleen maar winnen  _O_ 
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 15, 2014, 16:02:05
Hoe gaat het met de voorverkoop eigenlijk na dit
geweldige weekend?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 15, 2014, 17:10:09
Ik kan helaas zelf niet maar ik verwacht wel 500 man die kant op.

Normaal gesproken winnen we daar niet. Maar ja wij zitten in de flow, maar net wat Henk zegt er komt een moment...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Eewal op september 15, 2014, 17:20:49
Totaal geen druk. Vol zelfvertrouwen er naartoe. Een nederlaag is niet erg. PSV wel verloren en een lastige Europese wedstrijd achter de rug. Al met al genoeg ingrediënten voor een stunt in de maak. Mochten we echter daar met 4-0 op de kloten krijgen, dan klap ik na de wedstrijd nog steeds mijn handen stuk, want we zijn bezig aan misschien wel het mooiste Cambuur seizoen ever!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: kickandrush op september 15, 2014, 17:41:44
Depay gaan we in ieder geval niet zien. Las net 6 weken eruit.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Collingwood op september 15, 2014, 17:44:49
Normaal gesproken gaan we natuurlijk verliezen in Eindhoven, maar we treffen PSV wel op een bijzonder gunstig moment. We zitten zelf net in een flow, en de hele selectie is (eindelijk) min of meer fit. PSV heeft net een knauw gekregen in Zwolle, speelt donderdag Europees en mist zijn topscorer en beste speler.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 15, 2014, 17:58:51
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-genietet-nei

toch wel kippenvel...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: wiekie1969 op september 15, 2014, 23:31:17
Citaat van: kickandrush op september 15, 2014, 17:41:44
Depay gaan we in ieder geval niet zien. Las net 6 weken eruit.


Jammer dat hij niet meedoet, hadden we wat tegenstand gehad.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: denistel op september 16, 2014, 06:39:06
humor wiekie maar we mutte gewoon realistisch blijven en als we daar weer een punt kenne pakken zou geweldig zijn

voor mij zijn de 2 wedstrijden daarna veel belangrijker tegen exelsior en dord daar moeten we punten tegen pakken.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: poelie-lwd op september 16, 2014, 07:19:22
Citaat van: denistel op september 16, 2014, 06:39:06
humor wiekie maar we mutte gewoon realistisch blijven en als we daar weer een punt kenne pakken zou geweldig zijn

voor mij zijn de 2 wedstrijden daarna veel belangrijker tegen exelsior en dord daar moeten we punten tegen pakken.

Welkom terug ouwe, je bent het cliche braken nog niet verleerd zie ik  :devil
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: denistel op september 16, 2014, 07:27:29
bin nooit weg weest hoor :proost
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: poelie-lwd op september 16, 2014, 07:30:39
Even voor de duidelijkheid, het gemis van Depay maakt van PSV ook maar een zeer middelmatig elftal. De verdediging is de achilleshiel, met name het centrum en Willems is zeer kwetsbaar. Daar ligt de sleutel voor SCC wat mij betreft. Ik zou daarom voor Ogbeche in het centrum kiezen. Die is het meest gelouterd en slim en weet feilloos de zwaktes van de verdedigers uit te buiten. Op links starten met de Ridder, dat spreekt voor zich, rechts met Narsingh of Schet.

Bij balverlies PSV snel omschakelen, de diepte zoeken en de ruimtes achter Bruma en Rekik benutten. Onze buitenspelers tot de middellijn laten meeverdedigen, verder niet.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 16, 2014, 10:28:14
Mooie column van Genee in het ad vandaag.
Bij de goal van cambuur in de arena flikkerde hij bijna van de tribune van blijdschap.
Hij zat achter de burgemeester die tegen hem zei dat hij wel wat objectiever mocht zijn.
Burgemeester vd laan :R
Daarna verteld hij dat hij gewoon een groot fan is van Cambuur en dat ook gewoon uitdraagt al is hij een journalist.
Hij heeft zin in de wedstrijd van zondag waar we gaan kijken naar de nieuwe koploper van de eredivisie aldus Genee |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: John Hiatt op september 16, 2014, 10:36:58
Hoe gaat t met de kaartverkoop?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dizzhead op september 16, 2014, 10:48:45
Citaat van: speculeter op september 16, 2014, 10:28:14
Mooie column van Genee in het ad vandaag.
Bij de goal van cambuur in de arena flikkerde hij bijna van de tribune van blijdschap.
Hij zat achter de burgemeester die tegen hem zei dat hij wel wat objectiever mocht zijn.
Burgemeester vd laan :R
Daarna verteld hij dat hij gewoon een groot fan is van Cambuur en dat ook gewoon uitdraagt al is hij een journalist.
Hij heeft zin in de wedstrijd van zondag waar we gaan kijken naar de nieuwe koploper van de eredivisie aldus Genee |:)

http://www.ad.nl/ad/nl/5598/Sportcolumnisten/article/detail/3748699/2014/09/16/Niets-mis-mee-als-Jack-van-Gelder-in-een-Ajax-pyjama-wil-slapen.dhtml
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 16, 2014, 10:49:48
Dank voor het plaatsen.
Ben niet zo technisch.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TopperM op september 16, 2014, 11:02:26
Citaat van: dizzhead op september 16, 2014, 10:48:45
http://www.ad.nl/ad/nl/5598/Sportcolumnisten/article/detail/3748699/2014/09/16/Niets-mis-mee-als-Jack-van-Gelder-in-een-Ajax-pyjama-wil-slapen.dhtml

Mooi stukje!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: bok op september 16, 2014, 11:47:58
stukje uit telegraaf over psv

Een klein lichtpuntje voor de ongelukkige psv er is dat er in deze periode geen eredivisie toppers op het programma staat, al staan uitbeurten tegen dkv, utrecht en herascles traditioneel ook zware opgeven.

mag ik hieruit concluderen dat psv-CAMBUUR geen topper is en de 3 eerder genoemde wedstrijden wel ?.
E
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lwdscc op september 16, 2014, 11:50:41
Citaat van: bok op september 16, 2014, 11:47:58
stukje uit telegraaf over psv

Een klein lichtpuntje voor de ongelukkige psv er is dat er in deze periode geen eredivisie toppers op het programma staat, al staan uitbeurten tegen dkv, utrecht en herascles traditioneel ook zware opgeven.

mag ik hieruit concluderen dat psv-CAMBUUR geen topper is en de 3 eerder genoemde wedstrijden wel ?.
E

Niet voor niets Televaag  8P
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TM op september 16, 2014, 11:59:41
Is dit stilte voor de storm en weet niemand hoe het ervoor staat met de kaartverkoop? Lijkt niet echt te leven...

Zag trouwens bij GAE een mooie regeling bij autocombi. Je moet je daar verplicht met minimaal 4 personen per auto opgeven. Zo voorkom je mooi dat mensen alleen in de auto stappen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: bok op september 16, 2014, 12:01:20
morgen 2 kaarten halen
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Whoestemen op september 16, 2014, 12:16:45
Vijf minuten geleden kregen was het auto 39.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: DayDreamer op september 16, 2014, 12:17:30
Ben ook wel erg benieuwd hoeveel mensen op papier staan, zal nog wel tegenvallen heb ik het idee.
Zeuren om maar 70 of 80 auto's, had nu uitverkocht moeten zijn.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: thankyou op september 16, 2014, 12:36:32
Bus 1 vol (vorige week vrijdag) en 40 auto's nu voor het gemak. is een man of 200 tot nu toe..
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Ronnie tng op september 16, 2014, 12:47:06
Citaat van: thankyou op september 16, 2014, 12:36:32
Bus 1 vol (vorige week vrijdag) en 40 auto's nu voor het gemak. is een man of 200 tot nu toe..

We zijn ook bezig met een eigen bus, die zal ook wel aardig gevuld raken. Of is dat de bus die jij bedoeld?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: kickandrush op september 16, 2014, 12:49:15
Wiedeleijer scheids  :monk
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 16, 2014, 12:54:11
Citaat van: kickandrush op september 16, 2014, 12:49:15
Wiedeleijer scheids  :monk
dat had slechter gekund....vd kerkhof! !
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: michello op september 16, 2014, 14:14:22
Ongeveer 250 man op de lijst nu ( Bijna 2 bussen vol + 163 in de auto)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Viper op september 16, 2014, 14:35:59
Redelijk. We zouden met minimaal 1.000 moeten gaan, maar ik vrees dat dat er niet meer in zit. 600 is nog haalbaar.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: poelie-lwd op september 16, 2014, 14:39:56
Citaat van: bok op september 16, 2014, 11:47:58
stukje uit telegraaf over psv

Een klein lichtpuntje voor de ongelukkige psv er is dat er in deze periode geen eredivisie toppers op het programma staat, al staan uitbeurten tegen dkv, utrecht en herascles traditioneel ook zware opgeven.

mag ik hieruit concluderen dat psv-CAMBUUR geen topper is en de 3 eerder genoemde wedstrijden wel ?.
E

Zo'n arrogante opmerking met dezelfde strekking maakte Thijs Slegers gister ook al. Wat een irritant en zelfingenomen mannetje is dat zeg. Noemt zichzelf regelmatig Nostradamus en zit als clubwatcher vaker op de stoel van de trainer dan de trainer zelf.

Had op Twitter voorspeld dat PSV wel even met 0-3 zou winnen van Olle  (just another day at the office, aldus Thijsje  :_schater ) Wat een pannekoek  :R
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sccleeuwarden op september 16, 2014, 14:45:22
HALEN DIE KAARTEN!!!! dat vak mut vol, we mutte die lampen stil krijgen en er een thuiswedstrijd van maken! waar waren die 800 die toen ook naar 020 gingen en in de kuip waren??????
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 16, 2014, 15:09:15
Citaat van: sccleeuwarden op september 16, 2014, 14:45:22
HALEN DIE KAARTEN!!!! dat vak mut vol, we mutte die lampen stil krijgen en er een thuiswedstrijd van maken! waar waren die 800 die toen ook naar 020 gingen en in de kuip waren??????
Ja idd ik heb mn kaarten en al en ga er met een groep heen, ik had minstens verwacht dat de autocombi na vandaag uitverkocht  was  :X
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 16, 2014, 15:31:38
Citaat van: sccleeuwarden op september 16, 2014, 14:45:22
HALEN DIE KAARTEN!!!! dat vak mut vol, we mutte die lampen stil krijgen en er een thuiswedstrijd van maken! waar waren die 800 die toen ook naar 020 gingen en in de kuip waren??????

Zelfs met 100 man overstem je die lui, dus stil krijgen is niet zo moeilijk.
Het enige wat ze kunnen zingen is. Come on psv en boeruh.

Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: michello op september 16, 2014, 16:28:51
310 momenteel!  Op naar de 500  |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: CambuurAmersfoort op september 16, 2014, 17:05:00
Voor de mensen met een beetje vertrouwen in een goede afloop: op unibet heeft cambuur een quotering van8.00. Misschien leuk om een gokje op te wagen...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: thankyou op september 16, 2014, 17:09:05
Citaat van: Ronnie tng op september 16, 2014, 12:47:06
We zijn ook bezig met een eigen bus, die zal ook wel aardig gevuld raken. Of is dat de bus die jij bedoeld?
Nee ik bedoelde bus 1 van de buscombi uit Cambuur zelf. lijkt mij leuk om met een eigen groep 1 bus te vullen.
tot nu toe 310 redelijk ..  KOM OP MENSEN HALEN DIE KAARTEN  |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: wiekie1969 op september 16, 2014, 17:23:09
Wiedemeijer :( :( :( :( :(    :0=DRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Grootste thuisfluiter en marchandeur van alle scheidsrechters. Had dit wel verwacht van de Knvb :R

Want stel je eens voor dat cambuur in Eindhoven zou winnen, mag natuurlijk niet gebeuren.

Verwacht dan ook een rode kaart voor een cambuur speler of een onterechte penalty tegen mocht de stand lang gelijk blijven.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: wiekie1969 op september 16, 2014, 17:26:13
Citaat van: poelie-lwd op september 16, 2014, 14:39:56
Zo'n arrogante opmerking met dezelfde strekking maakte Thijs Slegers gister ook al. Wat een irritant en zelfingenomen mannetje is dat zeg. Noemt zichzelf regelmatig Nostradamus en zit als clubwatcher vaker op de stoel van de trainer dan de trainer zelf.

Had op Twitter voorspeld dat PSV wel even met 0-3 zou winnen van Olle  (just another day at the office, aldus Thijsje  :_schater ) Wat een pannekoek  :R


Heeft op twitter ook allerlei onzin berichten staan die nergens op slaan. Hef gisteravond al even gereageerd op dit zielige ventje.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sunderland op september 16, 2014, 21:11:33
 |:)vd partij |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Yellow Army op september 16, 2014, 21:25:41
+3
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Ruppppert op september 16, 2014, 22:34:35
helaas niet aanwezig, succes boys en schreew ze na de overwinning
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 16, 2014, 23:05:10
+2
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TopperM op september 17, 2014, 09:10:31
+2
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 17, 2014, 09:19:53
Vorig jaar liep het goed bij Psv maar werd er een keer verloren.
Daarna in vrije val naar beneden geduikeld.
Laat dat zich maar net als vorig jaar herhalen!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: thankyou op september 17, 2014, 09:52:03
Citaat van: Ruppppert op september 16, 2014, 22:34:35
helaas niet aanwezig, succes boys en schreew ze na de overwinning
Jammer wie maakt nu een sfeerfilmpje? :|
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Viper op september 17, 2014, 10:01:22
+4
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Gasgeve op september 17, 2014, 10:12:33
Hoop dat Locadia de vervanger wordt van Depay, dan hoeven we alleen Narsingh maar af te stoppen. Dat kan Vytas met zijn snelheid wel doen. Locadia en de Jong stellen niet zoveel voor.

Hopelijk maakt Estoril het PSV morgen nog even goed moeilijk.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: bok op september 17, 2014, 11:22:56
bus 2 nog 4 plaatsen en 50 auto's om 10.00 uur
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Bildtkert op september 17, 2014, 12:36:58
Net laatste kaartje voor bus 2 weten te bemachtigen! Lets go!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 17, 2014, 13:04:36
500 man moet er dus wel inzitten.
Helaas kan ik zelf niet maar het is wel jammer, we staan derde en dan geen 800/ 1000 man mee.

Weinig vertrouwen in een goede afloop?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: DayDreamer op september 17, 2014, 13:54:33
De prijs zal ook meespelen, daarom gaan er ook 2 bussen denk ik, met de bus is goedkoper dan met de autocombi.

€ 26 is meer dan de duurste kaart bij Cambuur. Een kaart voor het uitvak moet met 15 a 20 euro ophouden.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TM op september 17, 2014, 14:10:35
Er rijden zoals het nu staat al 3 bussen, als ik het goed heb. Ze zijn nu bezig met de 4e bus.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 17, 2014, 16:00:19
Basiself #Cambuur van afgelopen weekend speelt tegen de overigen nu een partij.

Kans is groot dat de basis elf in tact blijft zoals tegen groningen
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 17, 2014, 16:03:25
MS niet verkeerd.
Hemmen nog geblesseerd?
En de Pool?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 17, 2014, 16:05:02
Citaat van: speculeter op september 17, 2014, 16:03:25
MS niet verkeerd.
Hemmen nog geblesseerd?
En de Pool?

Hemmen is aan het lopen. Vanmorgen wel Hard gewerkt op het veld.
Pool speelt bij het "2e" elftal
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Spine op september 17, 2014, 16:06:45
Citaat van: speculeter op september 17, 2014, 16:03:25
En de Pool?
Derde knopje linksboven kun je de Pool invullen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: DayDreamer op september 17, 2014, 16:07:03
Citaat van: dit is mien club op september 17, 2014, 16:00:19
Basiself #Cambuur van afgelopen weekend speelt tegen de overigen nu een partij.

Kans is groot dat de basis elf in tact blijft zoals tegen groningen

Dat kan toch niet, Barto liet echt niks zien, de Jong beste vent, maar moet zijn "schoonzoon" niet blijven voortrekken.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 17, 2014, 16:13:53
Tja keuze van Henk, maar het lijkt geen uitgemaakte zaak dat Hemmen weer start als hij weer fit is.
Narsingh willen ze waarschijnlijk langzaam brengen en Ogbeche verdedigd goed mee, misschien dat hij hem daarom nog even op de buiten laat staan voor de wedstrijd tegen PSV
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 17, 2014, 16:30:35
Na een uur nog 0-0 of 1-1 en dan spelen we ze kapot met de snelle narsing en de box to box men vd streek! !
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sk13 op september 17, 2014, 19:29:06
Waarom ogbeche niet inne punt en Barto vanaf rechts. Als die dan toch spelen moet.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sccleeuwarden op september 17, 2014, 20:31:18
Niet vergeten dat barto na een operatie ineens binnen een half uur voor de wedstrijd in de basis staat..... kan tegen psv best een leuke wedstrijd spelen en moet weer inkomen en vertrouwen krijgen. en is overigens vader geworden vorige week, dus ook dan zul je niet top fit zijn.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Yellow Army op september 17, 2014, 20:39:41
Citaat van: sccleeuwarden op september 17, 2014, 20:31:18
Niet vergeten dat barto na een operatie ineens binnen een half uur voor de wedstrijd in de basis staat..... kan tegen psv best een leuke wedstrijd spelen en moet weer inkomen en vertrouwen krijgen. en is overigens vader geworden vorige week, dus ook dan zul je niet top fit zijn.

Als je niet fit bent hoor je op de tribune te zitten. Kulargument dus. Je moet gewoon beginnen met de spits die het best in vorm is en dat is Barto helaas niet. Dat heeft iedereen zondag kunnen zien.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: vialli op september 17, 2014, 20:40:52
Citaat van: DayDreamer op september 17, 2014, 16:07:03
Dat kan toch niet, Barto liet echt niks zien, de Jong beste vent, maar moet zijn "schoonzoon" niet blijven voortrekken.

Zie maar even waar die BELANGRIJKE 1e goal wegkomt.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Yellow Army op september 17, 2014, 20:43:41
Citaat van: vialli op september 17, 2014, 20:40:52
Zie maar even waar die BELANGRIJKE 1e goal wegkomt.

Rusnak ja. Oh... je bedoelt die toevallig afgeketste bal van Barto?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Collingwood op september 17, 2014, 20:51:03
Citaat van: vialli op september 17, 2014, 20:40:52
Zie maar even waar die BELANGRIJKE 1e goal wegkomt.

Niets ten nadele van Barto, maar het was toch echt puur geluk dat die bal bij Rusnak terecht kwam.

De TS zal vast de juiste beslissing maken, hebben ze de laatste tijd wel meer gedaan!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: EdsjeSCC op september 17, 2014, 21:44:46
Barto is absoluut niet de beste spits van het elftal, maar ik snap wel waarom ze hem laten staan (als ze dat doen, is natuurlijk nog niet zeker). Hij werkt altijd zo ongelooflijk hard, jaagt goed door op de verdedigers van de tegenstander en is niet te beroerd om daarna het middenveld te assisteren als dat nodig is.
Denk dat het bij Bakker ook ongeveer om dezelfde redenen gaat. Technisch niet de beste speler en speelt wat te vaak naar achter/zijkant en ballen vooruit die niet altijd goed gaan. Die jongen legt daarentegen zo ongelooflijk veel meters af in een wedstrijd.
Vergelijking gaat misschien niet helemaal op, maar met 11 Messi's word je geen 'kampioen'. Je moet van alles wat hebben.
En als het dan moet dan zet je Van de Streek er in en de al ietwat vermoeide middenvelders van de tegenstanders weten niet wat ze overkomt!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: PePe op september 17, 2014, 22:45:33
Hebben we zondagavond feest op het Cambuurplein? (heb je voor maandag al verlof gevraagd)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: denistel op september 17, 2014, 23:19:05
Citaat van: EdsjeOgbeche op september 17, 2014, 21:44:46
Barto is absoluut niet de beste spits van het elftal, maar ik snap wel waarom ze hem laten staan (als ze dat doen, is natuurlijk nog niet zeker). Hij werkt altijd zo ongelooflijk hard, jaagt goed door op de verdedigers van de tegenstander en is niet te beroerd om daarna het middenveld te assisteren als dat nodig is.
Denk dat het bij Bakker ook ongeveer om dezelfde redenen gaat. Technisch niet de beste speler en speelt wat te vaak naar achter/zijkant en ballen vooruit die niet altijd goed gaan. Die jongen legt daarentegen zo ongelooflijk veel meters af in een wedstrijd.
Vergelijking gaat misschien niet helemaal op, maar met 11 Messi's word je geen 'kampioen'. Je moet van alles wat hebben.
En als het dan moet dan zet je Van de Streek er in en de al ietwat vermoeide middenvelders van de tegenstanders weten niet wat ze overkomt!

dat klopt iid wel van dat harde werken maar dat doen alle spelers op dit moment bakker mut meer lef tonen vind ik en op aannames en goed open draaien
trainen desnoods in de vrije uurtjes aannames geldt oek voor barto.je kenne je zelf altijd nog verbetere. rusnak en meleg binne regelmatig een extra uurtje
op het veld om nog beter te worden.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 18, 2014, 09:43:48
Het is geen schande dat Barto op zijn tenen loopt.
Hij is mee gegroeid met Cambuur, maar Cambuur dendert in sneltrein vaart door.
Daarom is het niet raar dat hij misschien vorig seizoen wel aan zijn top zat.

De selectie van Cambuur is in potentie beter dan dat van vorig jaar. We zijn in de breedte sterker geworden.
Daarnaast hebben we in de basis nieuwe jongens die een tandje hoger spelen.

Maar goed we zijn pas 5 wedstrijden onderweg, na 34 wedstrijden of wanneer we de 40 punten hebben gehaald, kunnen we zeggen of we echt zo veel beter zijn als vorig seizoen.

Tegen ploegen als Dordrecht, Excelsior, NAC, Utrecht, Willem 2, Go Ahead Eagles, daar moeten we van winnen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TopperM op september 18, 2014, 09:44:28
De beide trainingen van morgen komen te vervallen. Jammer had er graag naartoe gewild
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 18, 2014, 09:52:54
Citaat van: TopperM op september 18, 2014, 09:44:28
De beide trainingen van morgen komen te vervallen. Jammer had er graag naartoe gewild
reden??
En dan Zaterdag nog wel trainen?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Clint op september 18, 2014, 10:04:14
Dat gebeurt wel vaak dat er trainingen uitvallen. Kan gewoon niet vind ik.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sccambuurlwdd op september 18, 2014, 10:16:03
Citaat van: speculeter op september 18, 2014, 09:52:54
reden??
En dan Zaterdag nog wel trainen?

Oefenpot?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 18, 2014, 10:45:28
Misschien wel een team uitje
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: 666 op september 18, 2014, 10:50:42
Citaat van: sccambuurlwdd op september 18, 2014, 10:16:03
Oefenpot?

Paar dagen voor de wedstrijd...  Denk het niet
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 18, 2014, 11:01:26
Wat extra rust voor Zondag.
Zin in man!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sccambuurlwdd op september 18, 2014, 11:10:04
Citaat van: 666 op september 18, 2014, 10:50:42
Paar dagen voor de wedstrijd...  Denk het niet
Ha, je zal wel gelijk hebben. Was even vergeten dat het morgen vrijdag is.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 18, 2014, 11:26:23
Ze Zijn morgen in Franeker tijdens de AD.
Ze geven een clinic
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Gasgeve op september 18, 2014, 11:57:42
Citaat van: dit is mien club op september 18, 2014, 11:26:23
Ze Zijn morgen in Franeker tijdens de AD.
Ze geven een clinic
Kunnen ze niet beter gewoon trainen? Stuur Skepers, Oebele en Janzen maar naar Franeker.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: DayDreamer op september 18, 2014, 12:44:44
Maandag waren ze ook al vrij toch?   :zweep
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Gasgeve op september 18, 2014, 12:47:40
Citaat van: DayDreamer op september 18, 2014, 12:44:44
Maandag waren ze ook al vrij toch?   :zweep
Ja en zondag hebben ze ook al een clinic gegeven  :devil
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: SCCBerlikum op september 18, 2014, 12:55:43
70 autos en 4 bussen tot dusver :) Meer dan 500 man  |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: BryanFerry0304 op september 18, 2014, 13:22:40
Er moet zaterdag tijdens de laatste training eigenlijk nog wel een sfeeractie georganiseerd worden om de jongens een hart onder de riem te steken voor komende zondag.
Het kan namelijk een historische dag worden als alles meezit. Wij winnen en PEC verliezen of gelijkspelen tegen AZ.
Dan gaat teletekst pagina 819 vereeuwigd worden door alles wat Cambuur is  :  bovenaan in de Eredivisie   een droom die werkelijkheid kan worden.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: thankyou op september 18, 2014, 13:30:37
Citaat van: SCCBerlikum op september 18, 2014, 12:55:43
70 autos en 4 bussen tot dusver :) Meer dan 500 man  |:) |:) |:) |:) |:) |:)
:D :D
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Bernardo op september 18, 2014, 14:56:59
@KernVanCambuur: Tussenstand kaartverkoop #psvCAM
4 bussen en 250 autocombi kaarten verkocht! De kaartverkoop loopt tot vrijdagmiddag 12.00 uur.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: DayDreamer op september 18, 2014, 15:07:11
Citaat van: SCCBerlikum op september 18, 2014, 12:55:43
70 autos en 4 bussen tot dusver :) Meer dan 500 man  |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Eerder rond de 450 nu, 250 man auto, 4 bussen 200.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 18, 2014, 15:10:02
in een bus zitten 45
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Eewal op september 18, 2014, 15:10:28
Zondag zit ik op de hoofdtribune bij PSV. Kan ik daar gewoon mijn Cambuursjaal om hebben of is dat vragen om problemen?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 18, 2014, 15:11:27
Citaat van: Eewal op september 18, 2014, 15:10:28
Zondag zit ik op de hoofdtribune bij PSV. Kan ik daar gewoon mijn Cambuursjaal om hebben of is dat vragen om problemen?
denk dat je het stadion uit word geknuppeld :_schater
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dizzhead op september 18, 2014, 15:22:58
Citaat van: Eewal op september 18, 2014, 15:10:28
Zondag zit ik op de hoofdtribune bij PSV. Kan ik daar gewoon mijn Cambuursjaal om hebben of is dat vragen om problemen?

Gezien het feit dat we er met 1-3 winnen zou ik het er gewoon op wagen. Hoewel het niet echt weer voor een sjaal is ;)


Ik zou vorig jaar bij ADO op de gezinstribune; dat werd hem niet, je moest kinderen mee hebben voor die tribune. Zat ik plotseling op de Aad Mansveld - geen sjaal maar wel cambuur sokken. Dat voelde wel wat ongemakkelijk, hoewel m'n broek het gewoon bedekte natuurlijk.
  :proost 
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 18, 2014, 15:24:13
Citaat van: Eewal op september 18, 2014, 15:10:28
Zondag zit ik op de hoofdtribune bij PSV. Kan ik daar gewoon mijn Cambuursjaal om hebben of is dat vragen om problemen?

Bij de 0 - 1 lachen zij erom
Bij de 0 - 2 krijgen je kwade blikken
Bij de 0 - 3 word je uitgescholden
Bij de 0 - 4 kan je beter vertrekken
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dizzhead op september 18, 2014, 15:24:45
Citaat van: Lore op september 18, 2014, 15:24:13
Bij de 0 - 1 lachen zij erom
Bij de 0 - 2 krijgen je kwade blikken
Bij de 0 - 3 word je uitgescholden
Bij de 0 - 4 kan je beter vertrekken
:_schater  Blijf maar thuis dan.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Eewal op september 18, 2014, 15:28:44
Citaat van: Lore op september 18, 2014, 15:24:13
Bij de 0 - 1 lachen zij erom
Bij de 0 - 2 krijgen je kwade blikken
Bij de 0 - 3 word je uitgescholden
Bij de 0 - 4 kan je beter vertrekken

Cambuur supporters op thuistribunes zijn vorig jaar te weinig getest haha..... Maar ehmmm.. beter van niet dus?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Drumfather SCC op september 18, 2014, 15:35:42
Citaat van: BryanFerry0304 op september 18, 2014, 13:22:40
Er moet zaterdag tijdens de laatste training eigenlijk nog wel een sfeeractie georganiseerd worden om de jongens een hart onder de riem te steken voor komende zondag.
Het kan namelijk een historische dag worden als alles meezit. Wij winnen en PEC verliezen of gelijkspelen tegen AZ.
Dan gaat teletekst pagina 819 vereeuwigd worden door alles wat Cambuur is  :  bovenaan in de Eredivisie   een droom die werkelijkheid kan worden.

Veel succes met regelen  :_schater
Moest toen voor Groningen thuis ook zo hard vanwege het ''belang'' en het ''Derby-gevoel''
Was ook niks van sfeer te vinden hoewel het redelijk bezet was
Alleen de DKV-training is belangrijk genoeg om massaal op af te komen
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: 666 op september 18, 2014, 15:44:43
Citaat van: Drumfather SCC op september 18, 2014, 15:35:42
Veel succes met regelen  :_schater
Moest toen voor Groningen thuis ook zo hard vanwege het ''belang'' en het ''Derby-gevoel''
Was ook niks van sfeer te vinden hoewel het redelijk bezet was
Alleen de DKV-training is belangrijk genoeg om massaal op af te komen

Het moet wel speciaal blijven...  Straks ook massaal naar de training als Sandor jarig is.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: moodygrunn op september 18, 2014, 16:05:42
Citaat van: Lore op september 18, 2014, 15:24:13
Bij de 0 - 1 lachen zij erom
Bij de 0 - 2 krijgen je kwade blikken
Bij de 0 - 3 word je uitgescholden
Bij de 0 - 4 kan je beter vertrekken

Dan kun je de eerste helft nog net zien :)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: moodygrunn op september 18, 2014, 16:06:30
http://www.vi.nl/nieuws/de-jong-gelooft-in-een-stunt-in-topper-tegen-psv.htm

Het duel tussen PSV en SC Cambuur is door de stand op de ranglijst ineens een topper. De Eindhovenaren staan fier bovenaan, waar de Friezen de derde plaats op de ranglijst bezetten. Cambuur-trainer De Jong gelooft in een stunt: 'Je merkt dat er anders naar ons wordt gekeken.'

SC Cambuur beleefde de laatste weken de beste seizoensstart in de Eredivisie ooit en trainer Henk de Jong wil daar zondagmiddag graag een goed vervolg aan geven tegen PSV. 'Ook in Eindhoven gaan we spelen om te winnen', stak de coach op de clubsite van wal.

'PSV is een hele grote club met geweldige spelers, maar wij geloven zeker in een stunt. En mocht PSV het dan wel beter doen dan ons, dan geven we ze een hand en gaan we weer naar huis. Maar we geven ons niet makkelijk gewonnen.'

Waardering
Door de geweldige seizoensstart van de Friezen (elf punten uit eerste vijf competitieduels, red.) merkt De Jong dat er anders naar zijn ploeg wordt gekeken. 'Vooraf zei iedereen dat wij het in ons tweede seizoen heel moeilijk zouden krijgen, maar dat beeld is wel veranderd. Mensen verwachten nu iets van ons, maar dat is eigenlijk alleen maar mooi. Ik zie het als een stukje waardering voor het werk dat wij hier leveren.'

Het brengt wel extra druk met zich mee, maar over de inzet van zijn spelers is de vijftigjarige hoofdcoach meer dan tevreden. 'Deze groep is zo gretig, dat is echt onvoorstelbaar. Ik moet ze gewoon afremmen', gaf De Jong een voorbeeld. 'Daarom hebben we de selectie morgen (vrijdag, red.) ook een extra vrije dag gegeven. Die geven we meestal pas na het weekend, maar gezien het drukke programma van de komende weken is het beter om dat nu al te doen.'
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dizzhead op september 18, 2014, 16:20:03
Ik vind het zo'n geweldige kerel, die Henk.  :thumbsup


"en zo niet, dan geven we ze gewoon een hand en gaan we weer naar huis"


Zo is het. De druk ligt daar.  :y
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dizzhead op september 18, 2014, 16:24:12
De teller staat inmiddels al op 430 meereizende supporters, maar daar kunnen nog veel meer bij! Zowel voor de auto- als buscombi zijn nog kaarten verkrijgbaar, dus zorg dat je er bij bent!



Bron: Cambuur sociale kanalen
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sccambuurlwdd op september 18, 2014, 16:33:55
Heel opvallend dat ook anderen Cambuur een kans toedichten in Eindhoven. Bizar eigenlijk, hoe snel het is gegaan.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Eewal op september 18, 2014, 16:37:03
Citaat van: sccambuurlwdd op september 18, 2014, 16:33:55
Heel opvallend dat ook anderen Cambuur een kans toedichten in Eindhoven. Bizar eigenlijk, hoe snel het is gegaan.

van een 4-0 nederlaag zou ik ook niet opkijken, maar dat zou ook helemaal geen ramp zijn. thuis zijn we wederom heel erg goed en ook uit pakken we nu punten. af en toe op onze bek gaan hoort erbij.... (vorig seizoen aardig wat uitwedstrijden bezocht en daarom deze terughoudende opvatting :))
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 18, 2014, 16:40:00
Cambuur en uitwedstrijden.
Vorig jaar geen Een keer gewonnen.
Dit jaar een punt in de 9 2e minuut.
En 3 punten in de 9 minuut.
Maar goed uitgaan van je eigen kracht en lef tonen...Dan zien we wel waar het schip strand.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sccambuurlwdd op september 18, 2014, 16:42:14
Citaat van: Eewal op september 18, 2014, 16:37:03
van een 4-0 nederlaag zou ik ook niet opkijken, maar dat zou ook helemaal geen ramp zijn. thuis zijn we wederom heel erg goed en ook uit pakken we nu punten. af en toe op onze bek gaan hoort erbij.... (vorig seizoen aardig wat uitwedstrijden bezocht en daarom deze terughoudende opvatting :))

Mee eens, maar het is en blijft een bizarre vooruitgang. Vorig jaar gepromoveerd en een jaar later geeft men je gewoon kans om bij PSV-uit te winnen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 18, 2014, 16:43:04
Citaat van: Eewal op september 18, 2014, 15:28:44
Cambuur supporters op thuistribunes zijn vorig jaar te weinig getest haha..... Maar ehmmm.. beter van niet dus?

Ligt er aan wie om je heen zit, er kan altijd ergens een idioot zitten.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 18, 2014, 16:43:57
Citaat van: moodygrunn op september 18, 2014, 16:05:42
Dan kun je de eerste helft nog net zien :)

:y :_schater
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 18, 2014, 16:45:07
Citaat van: dizzhead op september 18, 2014, 16:20:03
Ik vind het zo'n geweldige kerel, die Henk.  :thumbsup


"en zo niet, dan geven we ze gewoon een hand en gaan we weer naar huis"


Zo is het. De druk ligt daar.  :y

Hij is heerlijk nuchter en een van de redenen dat Cambuur zoveel sympathie heeft! Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht,
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: moodygrunn op september 18, 2014, 17:04:17
Kwam nog een mooie statistiek tegen over de eerste 4 speelrondes waaruit blijkt dat we echt wel een kans hebben

(https://pbs.twimg.com/media/Bw2vqtLIIAE1Alj.png)

en voor de liefhebber:

http://11tegen11.net/2014/09/01/why-i-dont-board-the-psv-bandwagon-just-yet/

statistische onderbouwing van het spel van PSV
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 18, 2014, 17:44:04
430 supporters, te weinig voor ons doen moesten er minimaal 800 wezen. Waar zijn al die supporters naar ajakkes en feyenoord dan?   :?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Eewal op september 18, 2014, 17:56:08
Citaat van: Casuals-lwd op september 18, 2014, 17:44:04
430 supporters, te weinig voor ons doen moesten er minimaal 800 wezen. Waar zijn al die supporters naar ajakkes en feyenoord dan?   :?

:O
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TopperM op september 18, 2014, 17:57:35
Citaat van: speculeter op september 18, 2014, 09:52:54
reden??
En dan Zaterdag nog wel trainen?

Meer rust, valt wel wat voor te zeggen
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TopperM op september 18, 2014, 17:58:25
Iemand een idee hoeveel mensen er vorig jaar mee gingen?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Viper op september 18, 2014, 18:03:27
Citaat van: TopperM op september 18, 2014, 17:58:25
Iemand een idee hoeveel mensen er vorig jaar mee gingen?

Ik dacht rond de 350. Daar zitten we nu nog niet eens zo ver boven, terwijl we nog nooit zo goed hebben gepresteerd.

Citaat van: Casuals-lwd op september 18, 2014, 17:44:04
430 supporters, te weinig voor ons doen moesten er minimaal 800 wezen. Waar zijn al die supporters naar ajakkes en feyenoord dan?   :?

Zo kun je je ook afvragen waar een groot deel van die 430 was in Helmond 2 jaar geleden.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 18, 2014, 18:21:13
Citaat van: Gasgeve op september 18, 2014, 11:57:42
Kunnen ze niet beter gewoon trainen? Stuur Skepers, Oebele en Janzen maar naar Franeker.

Die 3 hebben die trainingen juíst nodig ;)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Eewal op september 18, 2014, 18:24:40
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 18, 2014, 18:21:13
Die 3 hebben die trainingen juíst nodig ;)

_O_
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: denistel op september 18, 2014, 18:30:45
Citaat van: TopperM op september 18, 2014, 17:57:35
Meer rust, valt wel wat voor te zeggen

als we zaterdags spelen dan trainen ze woensdags niet en op zondag dan trainen ze donderdags niet
das gewoon een schema dan hou je de voorbereiding naar een wedstrijd steeds het zelfde.en als ze trainen
trainen ze ook pittig hoor en dat zie je terug in de wedstrijden,
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur123 op september 18, 2014, 18:33:32
Ik was er vorig jaar wel bij, toen waren er idd rond de 350... Was wel een topsfeer en een hele spannende pot, ben er zelf niet bij deze keer, succes iedereen die wel gaat!! Op zijn minst hetzelfde resultaat als vorig jaar! Forza scc!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur123 op september 18, 2014, 18:35:51
Citaat van: Viper op september 18, 2014, 18:03:27
Ik dacht rond de 350. Daar zitten we nu nog niet eens zo ver boven, terwijl we nog nooit zo goed hebben gepresteerd.

Zo kun je je ook afvragen waar een groot deel van die 430 was in Helmond 2 jaar geleden.

Of Telstar, stonden we met een mannetje of 20  naar een gelijkspel te kijken.. Maar geen gezeur over het verleden, wees blij dat het zo is gegaan en er nu meer mensen hebben ingezien hoe belangrijk het is om ons mooie clubke overal te steunen! |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 18, 2014, 18:42:17
Citaat van: Viper op september 18, 2014, 18:03:27
Ik dacht rond de 350. Daar zitten we nu nog niet eens zo ver boven, terwijl we nog nooit zo goed hebben gepresteerd.

Zo kun je je ook afvragen waar een groot deel van die 430 was in Helmond 2 jaar geleden.
tja lekker appels met peren vergelijken...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: SCCBerlikum op september 18, 2014, 18:43:45
Damn laat die mensen toch, vorig jaar was het een tientje. Toen was je voor 35 euri klaar. Nu betaal je 65/70 psv uit. Valt me nog reuze mee hoeveel er gaan
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 18, 2014, 19:22:31
Je kunt niet in een ieder zijn portemonnee kijken.
Voor velen is een seizoenkaart aanschaffen al duur genoeg.
En anderen kiezen hun uitwedstrijden uit en gaan mee dichter bij huis
Te denken valt aan AZ. Utrecht. Dkv.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: 666 op september 18, 2014, 19:34:16
430 is toch een mooi aantal. Komen morgen vast nog wel een paar bij.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Tukker op september 18, 2014, 20:24:56
Citaat van: Eewal op september 18, 2014, 15:10:28
Zondag zit ik op de hoofdtribune bij PSV. Kan ik daar gewoon mijn Cambuursjaal om hebben of is dat vragen om problemen?
Vorig jaar absoluut geen problemen mee gehad. Zolang je maar niet achter het doel zit recht tegenover het uitvak. Daar zitten de wat fanatiekere Eindhovenaren.

Ik zeg doen  |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sccweestwel op september 18, 2014, 20:27:01
Citaat van: Cambuur123 op september 18, 2014, 18:33:32
Ik was er vorig jaar wel bij, toen waren er idd rond de 350... Was wel een topsfeer en een hele spannende pot, ben er zelf niet bij deze keer, succes iedereen die wel gaat!! Op zijn minst hetzelfde resultaat als vorig jaar! Forza scc!

met z'n 4en in Sittard, Mooie tijd.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Tukker op september 18, 2014, 20:27:19
Citaat van: Casuals-lwd op september 18, 2014, 17:44:04
430 supporters, te weinig voor ons doen moesten er minimaal 800 wezen. Waar zijn al die supporters naar ajakkes en feyenoord dan?   :?
Sorry, ik kan zondag niet  ;(
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Tukker op september 18, 2014, 20:28:29
Citaat van: sccweestwel op september 18, 2014, 20:27:01
met z'n 4en in Sittard, Mooie tijd.
Met z'n tweëen bij MVV was ook een feestje. En nog trammelant gehad ook
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 18, 2014, 20:37:06
Die pot tegen die Portugezen stelt niks voor.
Enigste leuke is de kleur van de shirts van die lui.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Eewal op september 18, 2014, 20:41:32
Citaat van: speculeter op september 18, 2014, 20:37:06
Die pot tegen die Portugezen stelt niks voor.
Enigste leuke is de kleur van de shirts van die lui.

ons tenue is vele malen mooier!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Ruppppert op september 18, 2014, 20:44:08
Citaat van: thankyou op september 17, 2014, 09:52:03
Jammer wie maakt nu een sfeerfilmpje? :|
Kuzmanovic-Apeldoorn is aanwezig mischien ken hij wat mooie beelden maken :P :proost
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: thankyou op september 18, 2014, 21:00:20
@Ried (off topic sorry)

[verwijderd door de beheerder]
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: scclwd op september 18, 2014, 21:16:12
Citaat van: Casuals-lwd op september 18, 2014, 17:44:04
430 supporters, te weinig voor ons doen moesten er minimaal 800 wezen. Waar zijn al die supporters naar ajakkes en feyenoord dan?   :?

Kan ook zijn dat mensen denken al in het bezit te moeten zijn van een uitkaart. Hoeft niet, je kunt hem morgen aanvragen bij de administratie, de aanvraag is genoeg. Wel even een pasfoto inleveren.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Len Cantello op september 18, 2014, 21:23:41
Citaat van: Casuals-lwd op september 18, 2014, 17:44:04
Waar zijn al die supporters naar ajakkes en feyenoord dan?   :?
Die laten deze schieten omdat ze allemaal Excelsior uit willen mee meemaken......
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: zandokan op september 18, 2014, 21:31:54
Citaat van: Len Cantello op september 18, 2014, 21:23:41
Die laten deze schieten omdat ze allemaal Excelsior uit willen mee meemaken......
En niet te vergeten woensdag nog naar Den Bosch
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Len Cantello op september 18, 2014, 21:34:33
Citaat van: zandokan op september 18, 2014, 21:31:54
En niet te vergeten woensdag nog naar Den Bosch
:X :y
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 18, 2014, 21:35:08
Ach wat naar! Naast depay kan ook guardado niet mee doen. En hiljemark is een twijfel geval

Bron: vi
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 18, 2014, 21:37:27
Citaat van: Lore op september 18, 2014, 21:35:08
Ach wat naar! Naast depay kan ook guardado niet mee doen. En hiljemark is een twijfel geval

Bron: vi en locatie viel ook geblesseerd uit.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 18, 2014, 21:48:36
Citaat van: speculeter op september 18, 2014, 21:37:27
Bron: vi en locatie viel ook geblesseerd uit.

Oei, dus we kunnen niet in Eindhoven spelen? Dan maar in Leeuwarden!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Eewal op september 18, 2014, 21:52:22
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 18, 2014, 21:48:36
Oei, dus we kunnen niet in Eindhoven spelen? Dan maar in Leeuwarden!
:_schater
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 18, 2014, 22:01:38
Of de wedstrijd schriftelijk afdoen?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: el haj op september 18, 2014, 23:08:15
De Jong (Luuk) en Ritzmaier over Cambuur: http://nos.nl/video/700127-de-jong-en-ritzmaier-over-cambuur.html
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TopperM op september 19, 2014, 12:13:36
460 man!! Redelijk aantal
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: 666 op september 19, 2014, 12:18:32
Citaat van: TopperM op september 19, 2014, 12:13:36
460 man!! Redelijk aantal

Is toch een mooi aantal...  Veel meer dan vorig jaar.  |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 19, 2014, 13:42:13
Zondag psv verliezen
Woensdag De Bosch winnen
Zondag Excelsior winnen
Zaterdag Dordrecht winnen

Dan binnen we klaar voor die boeren
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dizzhead op september 19, 2014, 13:45:53
Citaat van: dit is mien club op september 19, 2014, 13:42:13
Zondag psv verliezen winnen
Woensdag De Bosch winnen
Zondag Excelsior winnen
Zaterdag Dordrecht winnen

Dan binnen we klaar voor die boeren

:proost


:0=   Here we go! 10 in a row!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: oostside op september 19, 2014, 13:50:18
Citaat van: dit is mien club op september 19, 2014, 13:42:13
Zondag psv verliezen
Woensdag De Bosch winnen
Zondag Excelsior winnen
Zaterdag Dordrecht winnen

Dan binnen we klaar voor die boeren

Ik probeer heel erg objectief te blijven en zelfs dan kom ik er nog op dat psv misschien duurdere spelers heeft die in principe per stuk meer in hun mars hebben, maar dat over het algemeen niet of nooit laten zien en Cambuur daar overheen nog eens een beter functionerend elftal heeft.

ZONDAG WINNEN!!!!  |:) (en de rest daarna ook)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 19, 2014, 13:57:28
Citaat van: oostside op september 19, 2014, 13:50:18
Ik probeer heel erg objectief te blijven en zelfs dan kom ik er nog op dat psv misschien duurde spelers heeft die in principe per stuk meer in hun mars hebben, maar dat over het algemeen niet of nooit laten zien en Cambuur daar overheen nog eens een beter functionerend elftal heeft.

ZONDAG WINNEN!!!!  |:) (en de rest daarna ook)

Het rare is dat: stel wij behalen een resultaat komende zondag, dan wordt de algehele stemming dat Excelsior en Dort geen probleem mag worden en dan zou het zomaar eens mis kunnen gaan.....
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: oostside op september 19, 2014, 14:15:19
Citaat van: Lore op september 19, 2014, 13:57:28
Het rare is dat: stel wij behalen een resultaat komende zondag, dan wordt de algehele stemming dat Excelsior en Dort geen probleem mag worden en dan zou het zomaar eens mis kunnen gaan.....

Eens en zeker een reëel probleem die binnen iedere spelersgroep de kop kan opsteken. Maar als er a.s. zondag wordt gewonnen geef je jezelf wel de ruimte om de druk van de punten even van je af te schudden. Er zijn in dat geval al mee punten behaald in uitwedstrijden dan het gehele vorige seizoen.... Dat is best bizar vind ik zelf....
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Spine op september 19, 2014, 14:23:31
Allemaal as, hat en was verhaaltjes.
Laat de TS gewoon hun werk doen, alle vertrouwen.
Als je zondag op je bek gaat: no sweat.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 19, 2014, 14:30:30
Citaat van: Spine op september 19, 2014, 14:23:31
Allemaal as, hat en was verhaaltjes.
Laat de TS gewoon hun werk doen, alle vertrouwen.
Als je zondag op je bek gaat: no sweat.

Weest hoop ik wel waarom dit forum er is? Juust, om te ouwehoeren, je mening of verwachtingen te delen.
Ut hele leve bestaat uut: as dit, as dat, as su, at die dit, at die dat, werom zu, werom derom....
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dizzhead op september 19, 2014, 14:42:34
Citaat van: dit is mien club op september 19, 2014, 14:30:30
as dit, as dat, as su, at die dit, at die dat, werom zu, werom derom....

:_schater   :thumbsup


Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 19, 2014, 14:51:25
Komt helemaal goed, lekker met (maar) 460 man erheen. Ik teken voor een gelijkspel, maar oh wat zou het feest groot zijn als we daar winnen

:scc
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sccweestwel op september 20, 2014, 07:48:56
Zijn er nog mensen die naar de training gaan?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: 666 op september 20, 2014, 08:50:55
Citaat van: sccweestwel op september 20, 2014, 07:48:56
Zijn er nog mensen die naar de training gaan?

Hoe laat is die..
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sccweestwel op september 20, 2014, 08:52:28
Citaat van: 666 op september 20, 2014, 08:50:55
Hoe laat is die..

half 11
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: 666 op september 20, 2014, 08:53:13
Citaat van: sccweestwel op september 20, 2014, 08:52:28
half 11

Oké bedankt...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Drumfather SCC op september 20, 2014, 09:54:03
Ik zal ook even; Kijken of het belang groot genoeg is om nu in grote getale te komen  :_schater
Zal wel niet ''We kenne toch niks sien deur de mist heen''  8P
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: poelie-lwd op september 20, 2014, 10:25:35
Heilig van overtuigd, wij winnen daar. SCC zal de zwaktes van PSV feilloos blootleggen en ze helemaal dol draaien.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: pvanbuijtene op september 20, 2014, 10:40:52
Citaat van: Drumfather SCC op september 20, 2014, 09:54:03
Ik zal ook even; Kijken of het belang groot genoeg is om nu in grote getale te komen  :_schater
Zal wel niet ''We kenne toch niks sien deur de mist heen''  8P

De smoes zal zijn, heb geen tijd... kan niet op zaterdag... moet zelf voetballen... en volgende week is t opeens smoordruk op de zaterdagochtend bij cambuur :P
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: wiekie1969 op september 20, 2014, 10:50:45
Geen Depay, geen Hiljemark, geen Guardado. Dat skeelt nogal wat. Cambuur een goed georganiseerde ploeg zei Cocu, maar das oek het enigste wat dat tactisch onbenul uutkraamt. Hij weet niet hoe hij cambuur mut bespelen. En dat wisten alle andere 5 oek niet waar we tegen speult hewwe. Pure onderschatting

Ik zeg: vanaf minuut 1 er bovenop en laten weten dat we dur binne.

Je moet tegen cambuur 100 procent geven, anders kest ut natsen

GAS GEVEN MET DIE BENDE!!!!!!!!!!!!!!!!! |:) |:) |:)  WIJ ZIJN CAMBUUR, CAMBUUR LEEUWARDEN!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: wiekie1969 op september 20, 2014, 10:52:39
Citaat van: poelie-lwd op september 20, 2014, 10:25:35
Heilig van overtuigd, wij winnen daar. SCC zal de zwaktes van PSV feilloos blootleggen en ze helemaal dol draaien.


We spelen tegen 12 man, die Wiedemeijer zal er alles aan doen om cambuur te naaien, let maar op.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Utekleitrokken op september 20, 2014, 10:53:23
Citaat van: pvanbuijtene op september 20, 2014, 10:40:52
De smoes zal zijn, heb geen tijd... kan niet op zaterdag... moet zelf voetballen... en volgende week is t opeens smoordruk op de zaterdagochtend bij cambuur :P

:y :_schater
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Collingwood op september 20, 2014, 11:22:08
Opstelling volgens laatste training: Nienhuis; Pereira, Reijnen, Bijker, Vytas; El Makrini, Bakker, Rusnak; Ogbeche, Hemmen, De Ridder.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: scclwd op september 20, 2014, 11:35:45
Lees de reacties op een psv-forum maar even onder dit artikel:

http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/34310_Cocu%3A%20%27we%20mogen%20er%20niet%20van%20uitgaan%20dat%20we%20zomaar%20winnen%20van%20Cambuur%27.php


Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: scclwd op september 20, 2014, 11:42:56
En deze:

http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum10/2611.php
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Len Cantello op september 20, 2014, 11:44:38
Poep loopt die carnavalsclowns nu al dun door de broek. Het is toch wel wat sneu voor die brabo's dat trots, mentaliteit, passie en dadendrang niet te koop zijn..... Slachten die boeren!  :0= Boem!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: John Hiatt op september 20, 2014, 11:48:23
Even gekeken bij de training vanmorgen. Ongekend hoog niveau!!! Arts en Menzo zouden nachtmerries krijgen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Len Cantello op september 20, 2014, 11:51:00
Citaat van: John Hiatt op september 20, 2014, 11:48:23
Arts en Menzo zouden nachtmerries krijgen.
Je moet wel ff aan de jeugd uitleggen wie dat zijn, ouwe. Zo snapt men er niets van...
:koffie
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 20, 2014, 12:18:29
Citaat van: John Hiatt op september 20, 2014, 11:48:23
Even gekeken bij de training vanmorgen. Ongekend hoog niveau!!! Arts en Menzo zouden nachtmerries krijgen.
Wie?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 20, 2014, 12:24:11
Citaat van: Len Cantello op september 20, 2014, 11:44:38
Poep loopt die carnavalsclowns nu al dun door de broek. Het is toch wel wat sneu voor die brabo's dat trots, mentaliteit, passie en dadendrang niet te koop zijn..... Slachten die boeren!  :0= Boem!
Laat die gloeilamppijpers maar zijn wie ze zijn.. Philips' pseudovedetten van 62 miljoen vs. Henks vechtmachine van 6 miljoen...
Eenheid is niet te koop!!!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Eewal op september 20, 2014, 12:42:23
Citaat van: Drumfather SCC op september 20, 2014, 09:54:03
Ik zal ook even; Kijken of het belang groot genoeg is om nu in grote getale te komen  :_schater
Zal wel niet ''We kenne toch niks sien deur de mist heen''  8P

gaan we ons nu ook al druk maken om supporters die niet bij een laatste training gaan kijken. moet verdorie niet gekker worden.

on topic; heb de training gezien.. aantal mensen flink in vorm, hemmen is messcherp. scheepers zijn contract kunnen ze maar beter ontbinden en meleg was vooral bezig met zijn nagels....
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Josli op september 20, 2014, 12:59:13
Het is toch ronduit hilarisch eigenlijk. Ik lees net die PSV-forums een een beetje door. Ze zijn er echt bijna unaniem van overtuigd dat ze gaan verliezen. Ze willen spelers opofferen aan Rusnak. 5-3-2 spelen omdat ze voetballend minder zijn. Cocu roept ondertussen dat het een hele zware wedstrtijd wordt.

Dit wordt en is sowieso een seizoen waar we over 20 jaar nog steeds over praten. Wie had dat 2 jaar geleden ooit kunnen denken.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Drumfather SCC op september 20, 2014, 13:07:15
Citaat van: Eewal op september 20, 2014, 12:42:23
gaan we ons nu ook al druk maken om supporters die niet bij een laatste training gaan kijken. moet verdorie niet gekker worden.

on topic; heb de training gezien.. aantal mensen flink in vorm, hemmen is messcherp. scheepers zijn contract kunnen ze maar beter ontbinden en meleg was vooral bezig met zijn nagels....

Beste Eewal,
Zie het niet als druk maken want dat vind ik net als jou niet nodig. Het is meer het (lachwekkende) feit dat er altijd wel geopperd word massaal naar een laatste training te komen vanwege de stand en/of belangen maar de werkelijkheid is toch altijd weer anders, Als je niet komt moet je ook niet opperen!

Verder helemaal met je verhaal eens!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Eewal op september 20, 2014, 13:17:06
Citaat van: Drumfather SCC op september 20, 2014, 13:07:15
Beste Eewal,
Zie het niet als druk maken want dat vind ik net als jou niet nodig. Het is meer het (lachwekkende) feit dat er altijd wel geopperd word massaal naar een laatste training te komen vanwege de stand en/of belangen maar de werkelijkheid is toch altijd weer anders, Als je niet komt moet je ook niet opperen!

Verder helemaal met je verhaal eens!

:proost

Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: de Schoot op september 20, 2014, 13:32:48
Vytas liep aan het einde te trekkebenen, maar hopelijk valt het mee.
Wat een niveau, gvd ken wel janke dat ik er morgen niet bij ben, wij winnen daar gewoon.  |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: scclwd op september 20, 2014, 13:42:00
Ik lees hier steeds meer mensen die overtuigd zijn van een overwinning. Zonder de vreugde al te veel te willen temperen bestaat er altijd nog een reeele kans dat wij daar verliezen.  We moeten wel even met beide beentjes op de grond blijven.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Len Cantello op september 20, 2014, 13:51:00
Citaat van: scclwd op september 20, 2014, 13:42:00
We moeten wel even met beide beentjes op de grond blijven.
En wie niet springt........... De lampen gaan uit daar!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: scclwd op september 20, 2014, 13:56:21
Citaat van: Len Cantello op september 20, 2014, 13:51:00
En wie niet springt........... De lampen gaan uit daar!

|:) |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: veroen op september 20, 2014, 14:31:38
Goed en scherp getraind vanochtend. Mooi om te zien dat ze zoveel verschillende aanvallen trainen en iedereen in dat spel betrokken word.
Aanvallers allemaal lekker scherp en er ontgaat onze staf niks!

Morgen wel een zware wedstrijd maar ga wel uit van minimaal een punt tegen een ploeg zonder vertrouwen en een coach die niet geschikt is voor dit vak

|:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: hobbes op september 20, 2014, 14:37:33
Natuurlijk win je niet zo maar even, maar als er een keer een kans is om PSV uit te winnen dan is het morgen wel.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TopperM op september 20, 2014, 14:42:04
Werd inderdaad scherp getraind, vooral ogbeche,bakker,hemmen,el makrini en pereira waren top, verwacht morgen wel een puntje
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 20, 2014, 14:48:14
Wat een verschil met vorig seizoen. Nu zullen we erg
teleurgesteld zijn als we morgen niet minimaal een punt pakken in Eindhoven.
Vorig jaar was het een wondertekenen dat we een punt pakten.
Vorig seizoen vooral aanvallend weinig in te brengen.
Nu eventueel op de bank:
Barto..Meleg. .schet. .Narsingh. .vd streek..Onze Pool.
Wat een weelde man!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: PePe op september 20, 2014, 16:06:25
Henk vanmorgen op de training: Wij winne!!  :proost
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sunderland op september 20, 2014, 18:08:57
Citaat van: scclwd op september 20, 2014, 13:42:00
Ik lees hier steeds meer mensen die overtuigd zijn van een overwinning. Zonder de vreugde al te veel te willen temperen bestaat er altijd nog een reeele kans dat wij daar verliezen.  We moeten wel even met beide beentjes op de grond blijven.
ik ben ook bang voor die kut counterploeg .Zij zullen lekker op eigen helft afwachten
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op september 20, 2014, 19:25:40
Citaat van: speculeter op september 20, 2014, 14:48:14
Nu zullen we erg teleurgesteld zijn als we morgen niet minimaal een punt pakken in Eindhoven.

Dit doet een paar wedstrijden succes dus met een mens...

Laat ons aub met beide beentjes op de grond blijven staan :X
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: mario op september 20, 2014, 19:45:40
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 20, 2014, 19:25:40
Dit doet een paar wedstrijden succes dus met een mens...

Laat ons aub met beide beentjes op de grond blijven staan :X

Praktijk leert ook dat, als een ploeg de 1e plaats kan pakken, dit meestal resulteert in een sof......
Ben vooral benieuwd of Cambuur morgen ook een deel v/d wedstrijd kan beheersen. Zelf denk ik niet dat we een kans maken, maar mooi om te zien hoe de club na 5 goede uitslagen positief wordt benaderd.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Unknown op september 20, 2014, 19:46:39
Eens.

PSV uit win je normaal gesproken niet. Natuurlijk draaien we lekker, en natuurlijk hebben we vorig jaar resultaat geboekt daar. Maar toch, ook ik hoop op resultaat morgen, en ergens denk ik ook wel dat dat er in zit. Maar je moet niet raar opkijken als je met de rust 2-0 achter staat. Kan zomaar.

Trouwens, wat s er met onze grote vriend Ritzmaier aan de hand, hoor nooit meer wat van hem, zit hij wel bij de selectie van PSV
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 20, 2014, 21:43:56
Citaat van: mario op september 20, 2014, 19:45:40
Praktijk leert ook dat, als een ploeg de 1e plaats kan pakken, dit meestal resulteert in een sof......
Diezelfde praktijk leert ook dat het om Vitesse gaat die dit tot een kunst verheven heeft :devil
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 20, 2014, 21:46:11
Citaat van: Unknown op september 20, 2014, 19:46:39
Eens.

PSV uit win je normaal gesproken niet. Natuurlijk draaien we lekker, en natuurlijk hebben we vorig jaar resultaat geboekt daar. Maar toch, ook ik hoop op resultaat morgen, en ergens denk ik ook wel dat dat er in zit. Maar je moet niet raar opkijken als je met de rust 2-0 achter staat. Kan zomaar.

Trouwens, wat s er met onze grote vriend Ritzmaier aan de hand, hoor nooit meer wat van hem, zit hij wel bij de selectie van PSV
Gezien de totale nivellering van de Eredivisie zijn zekerheidjes vrijwel uitgesloten.

Ritzi wordt klaargestoomd voor Jong PSV, viel donderdag tegen Estoril in.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: mario op september 20, 2014, 22:05:52
Citaat van: Dokkumer op september 20, 2014, 21:43:56
Diezelfde praktijk leert ook dat het om Vitesse gaat die dit tot een kunst verheven heeft :devil
Praktijk.... wij scoorden nog nooit bij PSV!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Spine op september 20, 2014, 22:51:35
Citaat van: mario op september 20, 2014, 22:05:52
Praktijk.... wij scoorden nog nooit bij PSV!
In de competitie niet, in de beker wel, maar daar moet je al wat ouder voor zijn...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Yellow Army op september 20, 2014, 23:02:56
Citaat van: mario op september 20, 2014, 22:05:52
Praktijk.... wij scoorden nog nooit bij PSV!

We hebben de laatste 14 jaar ook geen goal tegen gekregen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: mario op september 20, 2014, 23:32:13
Citaat van: Yellow Army op september 20, 2014, 23:02:56
We hebben de laatste 14 jaar ook geen goal tegen gekregen.
Ach... aan de andere kant. Eens moet de 1e keer .....
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 21, 2014, 06:32:04
Citaat van: Spine op september 20, 2014, 22:51:35
In de competitie niet, in de beker wel, maar daar moet je al wat ouder voor zijn...
:y Twee keer zelfs
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: jeff op september 21, 2014, 08:00:39
 :0=Matchday
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: 666 op september 21, 2014, 08:02:09
Citaat van: jeff op september 21, 2014, 08:00:39
:0=Matchday

:? Nu al......!
|:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Destroyer op september 21, 2014, 08:38:55
 :O wat zullen we vandaag eens doen  :devil
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: SCC op september 21, 2014, 08:42:17
Hopelijk overschatten we onszelf niet. In Arnhem kwamen we voor en konden we zelfs uitlopen naar 0-2, maar daarna was het vrijwel tot het einde meer druk en kansen van Vitesse. Hopelijk komen we nu niet achter, te snel achter, want dan komen wij kunnen zij toeslaan in een counter. En met Wijnaldum, Narsingh maar ook beide backs Willems en Brenet of die Chileen oid, speel je ze dan wel in de kaart.

Al met al: puur verwennerij dat we bij deze wedstrijden al gewoon benieuwd mogen zijn waar toe we in staat zijn en er ergens nog gewoon brutaal in geloven ook.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Grijskijkert op september 21, 2014, 08:57:49
Citaat van: sunderland op september 20, 2014, 18:08:57
ik ben ook bang voor die kut counterploeg .Zij zullen lekker op eigen helft afwachten
Dat kan Cambuur ook gaan doen met een paar snelle jongens voorop |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 21, 2014, 08:59:03
Ach laat ze maar counteren. Dijkstra speelt niet ;)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: John Hiatt op september 21, 2014, 11:02:24
Optimisme is wel verrekte groot. Hopelijk slaagt de ts erin om de spelers met beide beentjes op de grond te houden.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 21, 2014, 11:09:23
Citaat van: John Hiatt op september 21, 2014, 11:02:24
Optimisme is wel verrekte groot. Hopelijk slaagt de ts erin om de spelers met beide beentjes op de grond te houden.
is waar....Denk wel dat de ts dat lukt.
Maar we staan er zo anders in dan vorig jaar.
Met megaveel aandacht van pers etc.
Puntje zou ik al tevreden mee zijn.
En dan tegen excelsior en Dordrecht de volle mep.
Sta je nog steeds in top 3.
En met 18 punten uit 8 wedstrijden |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: gewoon een fan op september 21, 2014, 11:50:41
Hoogmoed komt voor de val  ;(
Ik ben ook optimistisch maar ben wel van mening dat als PSV het op de heupen heeft ze een erg goede ploeg hebben, dat het er nog niet echt uitgekomen is dat is ook een feit maar het zou maar net vandaag zijn dat ze het licht zien  ;(

Maar ik hoop dat ze een goed resultaat mee naar huis nemen  :thumbsup
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 21, 2014, 12:01:02
Pffff ff. ....Is het al half3? ?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: marrumer op september 21, 2014, 14:09:36
heeft iemand een stream? hij staat niet op onsball  ;(
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Rogers op september 21, 2014, 14:13:00
Citaat van: marrumer op september 21, 2014, 14:09:36
heeft iemand een stream? hij staat niet op onsball  ;(

http://firstrowne.eu/watch/284139/1/watch-psv-vs-cambuur-leeuwarden.html
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 14:13:56
Citaat van: Rogers op september 21, 2014, 14:13:00
http://firstrowne.eu/watch/284139/1/watch-psv-vs-cambuur-leeuwarden.html
privebericht gestuurd met 3 links
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: marrumer op september 21, 2014, 14:18:33
bedankt allebei
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: gewoon een fan op september 21, 2014, 14:24:42
Wat een TOPPER is Henk toch  _O_
Hoe hij nu ook weer voor de camera stond  _O_

Hij heeft helemaal gelijk, PSV moet en wij mogen, Cambuur gaat zoals altijd spelen om te winnen en niet om niet te verliezen  _O_
Of het eruit komt hangt ook van de vorm van PSV denk ik, ik ben heel benieuwd hoe dit vernieuwde Cambuur zich staande kan houden.

De wedstrijd spanning is hier in de kamer niet meer te snijden  :X hopelijk hebben de spelers er een stuk minder last van  :proost
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 21, 2014, 14:28:12
Citaat van: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 14:13:56
privebericht gestuurd met 3 links

Waarom in een prive bericht?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: punkman op september 21, 2014, 14:32:32
Citaat van: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 14:13:56
privebericht gestuurd met 3 links

Zou je mij die ook willen sturen ?
Alvast bedankt  |:) |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 14:52:26
Goddomme
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: CambuurAmersfoort op september 21, 2014, 14:53:47
Toch weer overmoed van bijker...als ie niet zo dom doet dan krijg je die vrije trap niet en os er niks aan de hand. Zonde
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 14:55:25
Ja, en toch iets te veel gerommel achterin, Nienhuis oogt wat onzeker. Helemaal niet nodig, eerste 15 minuten heeft PSV niets in te brengen. Maar goed, nog alle tijd om te corrigeren. Straks Narsingh er maar in, Willems rood en 1-3
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: papier op september 21, 2014, 14:57:04
Ook pm aub
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Tanjajeah op september 21, 2014, 15:01:19
Citaat van: CambuurAmersfoort op september 21, 2014, 14:53:47
Toch weer overmoed van bijker...als ie niet zo dom doet dan krijg je die vrije trap niet en os er niks aan de hand. Zonde

Henk de Jong had het voor de wedstrijd over lef tonen. Bij sommige spelers, Bijker en ook Bakker,  is lef overgeslagen in overmoed het eerste half uur.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 21, 2014, 15:02:13
Wat speelt Vytas slecht!!

Wat een laf voetbal van PSV!  :R

Als je kampioen wil worden moet je je nooit aanpassen aan de tegenstander  :zucht
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Treb op september 21, 2014, 15:04:26
Fucking wiedemijer.. alle twwijfelgevallen in ons nadeel bij deze flikker.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Kunstgras op september 21, 2014, 15:04:58
Iemand een stream? Janlul doet t niet meer
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 21, 2014, 15:06:35
Citaat van: Kunstgras op september 21, 2014, 15:04:58
Iemand een stream? Janlul doet t niet meer

Wie oh wie heeft een livestream die werkt?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 15:07:20
Nienhuis er maar uit...Hopeloos
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Treb op september 21, 2014, 15:07:34
Jezus christus..  ;(
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: CambuurAmersfoort op september 21, 2014, 15:08:03
Ooh ooh nienhuis...dit is toch treurig...speelt hele wedstrijd al matig
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 15:08:10
Zo maar even dan

http://www.achterdijnsports.org/pole01.html
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: lunnie op september 21, 2014, 15:08:37
Lekker bezig nienhuis. gvd eerste 15 minuten niks aan de hand en 2 van dit soort skijt goals tegen. Kom op man....
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: SCC-J op september 21, 2014, 15:08:40
Slap in de duels! En nienhuis niet zijn eerste fout deze wedstrijd.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Kunstgras op september 21, 2014, 15:09:35
http://firstrowne.eu/watch/284139/1/watch-psv-vs-cambuur-leeuwarden.html
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Treb op september 21, 2014, 15:09:59
We hebben Wiedemijer ook weer niet echt mee heh.. wat een misbaksel gadverdamme
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 21, 2014, 15:10:26
Citaat van: Treb op september 21, 2014, 15:09:59
We hebben Wiedemijer ook weer niet echt mee heh.. wat een misbaksel gadverdamme
We geven de goals ook gemakkelijk weg. Kun je Wiedemeijer niet alleen de schuld van geven..
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: gobo op september 21, 2014, 15:11:10
Die wiedemeijer moeten ze ook eens een keer aan zijn ballen ergens aan vast spijkeren. wat een lul is dat
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Tanjajeah op september 21, 2014, 15:11:25
We doen het PSV kado vandaag.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: SCC-J op september 21, 2014, 15:11:39
JEZUS WAT DOM DIT ALLEMAAL ONGELOOFLIJK!!!!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 15:12:21
Citaat van: gobo op september 21, 2014, 15:11:10
Die wiedemeijer moeten ze ook eens een keer aan zijn ballen ergens aan vast spijkeren. wat een lul is dat
Wiedemeijer is inderdaad een lul, maar Bijker vraagt er toch ook om? Zo ontzettend dom dit
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: gobo op september 21, 2014, 15:12:44
2 identieke en even domme gele kaarten. Echt te stom voor woorden.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: lunnie op september 21, 2014, 15:12:53
Eerste 20 minute was er ook wel enige arrogantie te betreuren waardoor dit soort individuele fouten op de loer liggen :( Hopen op een snelle aansluitingstreffer anders is er weinig meer aan deze pot... common
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: CambuurAmersfoort op september 21, 2014, 15:12:58
Nou beide benen maar weer op de grond dan...echt ongelooflijk ga je lekker zitten voor een mooi middagje voetbal en puur door overmoed en misplaatste arrogantie is t na 40 minuten klaar
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Spine op september 21, 2014, 15:13:17
Tot zover het overdreven optimisme.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 21, 2014, 15:13:28
Citaat van: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 15:12:21
Wiedemeijer is inderdaad een lul, maar Bijker vraagt er toch ook om? Zo ontzettend dom dit
Het is dom wat Bijker doet met al geel op zak. Alleen mag Wiedemeijer wel eens aan zijn linkerbal opgehangen worden omdat hij TOTAAL niet consequent is.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 21, 2014, 15:13:40
Citaat van: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 15:08:10
Zo maar even dan

http://www.achterdijnsports.org/pole01.html

Stopt er nu ook mee!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 15:13:46
Maar snel rust, dan kan Henk ze even tot rust manen
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Treb op september 21, 2014, 15:13:51
Alle kleine overtredingen worden afgefloten voor PSV.. andere kant op mag alles doorgaan. Duidelijke niet-hoekschoppen worden gegeven aan PSV. Duidelijke hoekschoppen worden niet gegeven aan Cambuur.

Dit was vanaf het begin al 12 tegen 11.


Smerige tyfus hond
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: OuweSkeve op september 21, 2014, 15:14:46
Alles zit je mee.....en dan krijg je een wedstrijd waarin echt, maar dan ook echt alles tegenzit. Ken gebeure.

:0= KOP ERBIJ!!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 21, 2014, 15:15:32
Tuurlijk is het kut dat we verliezen, maar mij hoor je niet klagen!
Lekker weer met beide benen op de grond. En excelsior en Dordrecht gewoon weer pakken.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Len Cantello op september 21, 2014, 15:15:40
Tsja. Domheid troef. Hoop wel dat de heren spelers er wat van leren.

Forza SCC!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: OuweSkeve op september 21, 2014, 15:17:42
We hevve nog 45 min......come on Cambuur
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: gobo op september 21, 2014, 15:18:58
In een ander topic ging het nog over de intelligentie van bepaalde spelers. Helaas weinig van te merken vandaag.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: SCC-J op september 21, 2014, 15:19:13
Citaat van: OuweSkeve op september 21, 2014, 15:14:46
Alles zit je mee.....en dan krijg je een wedstrijd waarin echt, maar dan ook echt alles tegenzit. Ken gebeure.

:0= KOP ERBIJ!!
Dit is niet pech... Dit is gewoon heel dom en slecht!
Bijker speelt heel dom en nienhuis niet alleen zijn blunder speelt heel slecht
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: gobo op september 21, 2014, 15:20:18
Citaat van: Dokkumer op september 21, 2014, 15:13:28
Het is dom wat Bijker doet met al geel op zak. Alleen mag Wiedemeijer wel eens aan zijn linkerbal opgehangen worden omdat hij TOTAAL niet consequent is.

In een doos stoppen, Strik er omheen en  bij DHL een enkeltje kalifaat.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: OuweSkeve op september 21, 2014, 15:20:40
Misschien toch wat nonchalansme van bepaalde spelers, maar al met al voetbalt Cambuur toch wel aardig.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Bernardo op september 21, 2014, 15:21:00
Kansloos pot. 2 domme goals en een drama scheidsrechter.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: pvanbuijtene op september 21, 2014, 15:21:30
Citaat van: Galdiano op september 21, 2014, 15:15:32
Tuurlijk is het kut dat we verliezen, maar mij hoor je niet klagen!
Lekker weer met beide benen op de grond. En excelsior en Dordrecht gewoon weer pakken.
Je mist bijker next week.. Dijkstra weer erin zeker? Pfff
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 15:22:05
Citaat van: OuweSkeve op september 21, 2014, 15:20:40
Misschien toch wat nonchalansme van bepaalde spelers, maar al met al voetbalt Cambuur toch wel aardig.
eerst 15 minuten gewoon beter, maar zoals Sandor aangeeft, misschien wel iets gemakkelijk. Nu maar zorgen dat de nederlaag niet dikker wordt.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: gewoon een fan op september 21, 2014, 15:23:13
Waar ik al een beetje bang voor was, hoogmoed komt voor de val  ;(
Maar ze hebben nog 45 minuten, als ze er nog een echte wedstrijd van kunnen maken is dat toch weer een winstpunt.

Wel balen dat Bijker er tegen Excelsior niet bij is  ;(
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Marc S op september 21, 2014, 15:23:25
Citaat van: SCC-J op september 21, 2014, 15:19:13
Dit is niet pech... Dit is gewoon heel dom en slecht!
Bijker speelt heel dom en nienhuis niet alleen zijn blunder speelt heel slecht

Helemaal mee eens, daarnaast ook het idee voor de 1-0 al dat de spelers dachten dit wel eventjes te doen..
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 21, 2014, 15:24:12
Gewoon die Willems wat opfokken speel je gewoon weer 10-10.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Unknown op september 21, 2014, 15:24:47
Welkom terug op aarde jongens. Maar zit ook wel tegen allemaal, de tering.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 21, 2014, 15:24:56
Prima begin.
Maar Door individuele fouten geef je de wedstrijd weg.
Zonde Zonde.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: SCC op september 21, 2014, 15:25:35
Bij het eerste doelpunt, zit er een van ons achterin zijn veters te strikken en toch gooit Nienhuis die bal snel weg. Dom en onprofessioneel. Daarna stomme actie van Bijker natuurlijk.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Destroyer op september 21, 2014, 15:25:41
Citaat van: Galdiano op september 21, 2014, 15:15:32
Tuurlijk is het kut dat we verliezen, maar mij hoor je niet klagen!
Lekker weer met beide benen op de grond. En excelsior en Dordrecht gewoon weer pakken.

Tsja als je vtv incalculeert dat we daar winnen... Alleen jammer dat je het weggeeft met een overmoedige actie waaruit een vrije trap en goal uit voorkomt en daarna een keepersbluder eerste klas. Dan nog een domme overtreding van Bijker. Helaas te overmoedig gevoetbald en gemakzuchtig geworden. Hup, weer met de beentjes op de grond.

Helaas, wedstrijd gespeelt.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: CambuurAmersfoort op september 21, 2014, 15:26:11
Bijker er niet bij maar is misschien wel even goed voor m.

nu lekker beide beentjes op de grond en komende weken excelsior en dordt oprollen dan staan we met 17 uot 8 nog steeds prachtig
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: SCC-J op september 21, 2014, 15:27:14
Citaat van: Galdiano op september 21, 2014, 15:24:12
Gewoon die Willems wat opfokken speel je gewoon weer 10-10.
dat is indd je enige kans
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Unknown op september 21, 2014, 15:29:47
Makkelijk achteraf gezegd, maar Henk had Lucas gewoon moeten wisselen, op 1 of andere manier was ik hier al bang voor na die eerste kaart. Als cocu slim is wisselt hij Willems, want alles via die kant is onze enige kans nog, dat Willems nog Eem kaart pakt
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Destroyer op september 21, 2014, 15:30:22
dat is ook weer makkelijk gezegd.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: carlo de leeuw op september 21, 2014, 15:31:10
Citaat van: John Hiatt op september 21, 2014, 11:02:24
Optimisme is wel verrekte groot. Hopelijk slaagt de ts erin om de spelers met beide beentjes op de grond te houden.
dat is dus mislukt
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: OuweSkeve op september 21, 2014, 15:31:40
Gewoon nu op de counter loeren met 2 snelle jongens voorin. Misschien mission impossible, maar wat moet je dan?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Destroyer op september 21, 2014, 15:32:05
liever nu, dan volgende week en over twee weken tegen directe concurrenten.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: kgscc op september 21, 2014, 15:33:53
Citaat van: OuweSkeve op september 21, 2014, 15:31:40
Gewoon nu op de counter loeren met 2 snelle jongens voorin. Misschien mission impossible, maar wat moet je dan?
Narsingh en Ogbeche dus
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 21, 2014, 15:36:18
Gewoon blijven voetballen.. Waarom zou PSV gaan aanvallen? Staan met 2-0 voor en willen de dure beentjes graag heel houden.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: OuweSkeve op september 21, 2014, 15:37:35
wiedemeijer die zak is voor dei bedoelt....sak
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: kgscc op september 21, 2014, 15:37:48
Typisch wat voor Wiedemeijer om een zak van het veld te halen...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: gobo op september 21, 2014, 15:39:10
En nog steeds boven dat kut publiek uitkomen
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 21, 2014, 15:40:14
Citaat van: kgscc op september 21, 2014, 15:37:48
Typisch wat voor Wiedemeijer om een zak van het veld te halen...
Waarom bevindt die zak van een Wiedemeijer zich nog op het veld? Voorwerpen die niet op het veld thuis horen dienen direct te worden verwijderd!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Treb op september 21, 2014, 15:41:35
Veel spelen onder hun niveau.. Reijnen, Vytas, Rusnak..

Makrini is wel weer een beest vandaag.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Bernardo op september 21, 2014, 15:45:57
Makrini veruit beste man aan onze kant
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 15:47:39
61% balbezit, dat dan weer wel. Ze spelen netjes nu met 10 man
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Treb op september 21, 2014, 15:52:42
Die Evert ten Napel.. wat een treurigheid.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: OuweSkeve op september 21, 2014, 15:52:53
Zelfs met een paar die beneden hun doen ballen, doen ze het nog netjes.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Treb op september 21, 2014, 15:54:45
Zo ontzettend zonde dit.. dit had echt niet gehoeven. Maar ze doen het prima de 2e helft.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: OuweSkeve op september 21, 2014, 15:57:30
Ach juh, hier leren ze weer van.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: kgscc op september 21, 2014, 15:58:12
Er moet sowieso nog een in. Nu gaan we een plekje omlaag..
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: lunnie op september 21, 2014, 16:05:02
Citaat van: kgscc op september 21, 2014, 15:58:12
Er moet sowieso nog een in. Nu gaan we een plekje omlaag..

We komen nog amper over de middenlijn heen dus ik denk niet dat het er nog in zit :(
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Marc S op september 21, 2014, 16:06:54
en 3-0..
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 16:07:40
Dit mag toch niet jongens, een kopbal ter hoogte van de penaltystip, kom op toch  ;(
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Destroyer op september 21, 2014, 16:08:01
Nienhuis wat doe je toch allemaal
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: mario op september 21, 2014, 16:09:19
Gvd......Wat een anticlimax
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 16:09:34
Fluit nu maar snel af, jezus...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 21, 2014, 16:09:49
Geflatteerd of niet. Ben er ziek van  :(
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: OuweSkeve op september 21, 2014, 16:10:06
Dit is niet normaal nee, wat gebeurt er toch. K
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Treb op september 21, 2014, 16:10:32
Weer met beide beentjes op de grond, en dat is helemaal niet erg. Op naar Excelsior en Dordt!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: kgscc op september 21, 2014, 16:10:42
Oei. Niet best
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Marc S op september 21, 2014, 16:10:57
Gadverdamme word er helemaal gek van. Weer met de voetjes op de grond lijkt me.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 21, 2014, 16:11:55
Back on earth!  :thumbsup

Wel jammer van de 4 tegen doelpunten.  :|
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 21, 2014, 16:12:00
Citaat van: Treb op september 21, 2014, 16:10:32
Weer met beide beentjes op de grond, en dat is helemaal niet erg. Op naar Excelsior en Dordt!
Alles meer dan verlies waren in mijn ogen winstpunten geweest. Alleen om dan met 4-0 op je flikker te krijgen doet heel veel pijn..
Verder helemaal eens, tegen Excelsior en Dordt moet je punten pakken, minimaal 4 maar eigenlijk gewoon 6!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: gobo op september 21, 2014, 16:12:21
Wie gaat er mee naar het plein? :devil
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 21, 2014, 16:12:56
Citaat van: gobo op september 21, 2014, 16:12:21
Wie gaat er mee naar het plein? :devil
Pleintje hierachter? Even een potje ballen :devil
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: marrumer op september 21, 2014, 16:13:13
Citaat van: Dokkumer op september 21, 2014, 16:12:00
Alles meer dan verlies waren in mijn ogen winstpunten geweest. Alleen om dan met 4-0 op je flikker te krijgen doet heel veel pijn..
Verder helemaal eens, tegen Excelsior en Dordt moet je punten pakken, minimaal 4 maar eigenlijk gewoon 6!
en daarna uit tegen dkv zeker ook 3 punten , dat is allemaal een beetje veel gevraagd.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: gobo op september 21, 2014, 16:13:18
Komende wedstrijden vele malen belangrijker. Koppen omhoog en punten pakken
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 16:13:25
Barto man, schiet hem er dan in!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Treb op september 21, 2014, 16:13:33
Citaat van: Dokkumer op september 21, 2014, 16:12:00
Alles meer dan verlies waren in mijn ogen winstpunten geweest. Alleen om dan met 4-0 op je flikker te krijgen doet heel veel pijn..
Verder helemaal eens, tegen Excelsior en Dordt moet je punten pakken, minimaal 4 maar eigenlijk gewoon 6!

Het zat dan ook echt wel allemaal tegen vandaag heh.. liever vandaag alles tegen dan volgende week of die week daarop.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: mario op september 21, 2014, 16:14:28
Wat een l..l die Bart.  Nooit meer opstellen
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 21, 2014, 16:15:13
Citaat van: marrumer op september 21, 2014, 16:13:13
en daarna uit tegen dkv zeker ook 3 punten , dat is allemaal een beetje veel gevraagd.
Nee hoor, bij dkv MOET je winnen.. Anders gaan er koppen rollen :devil
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 16:15:29
Nou Rusnak, knal hem maar in de kruising
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: OuweSkeve op september 21, 2014, 16:15:49
Gevalletje Wet van Murphy
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Len Cantello op september 21, 2014, 16:17:50
Door domme fouten de pot cadeau gedaan aan een van de meest slaapverwekkende clubjes van Nederland. Leermomenten pakken en dan snel vergeten deze match. Volgende week de ontbijtwedstrijd tegen Excelsior vol gas!

Afblazen en an't bier!  :proost
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Unknown op september 21, 2014, 16:23:40
OK. Dan kunnen we nu weer in alle rust verder. Goed op onze kloten gehad.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: zeewolde op september 21, 2014, 16:27:57
Zwaar klote. Niet door wiedemeijer verloren maar wat een lul.

Slechte wedstrijd van bijker, vytas en nienhuis. Bakker hardxwerken maar slecht in de passing. Genoten van ogbeche, de ridder en vooral el makrini.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Harry L. op september 21, 2014, 16:34:36
Weer terug op aarde. Jammer, begin was goed. Na die blunder en rode kaart was het natuurlijk klaar. Uithuilen en doorgaan op de ingeslagen weg (gelieve met Zeinstra).


Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 16:38:06
Ik ben natuurlijk niet helemaal objectief, maar eigenlijk zijn we gewoon beter dan PSV. Daar zat het eerste kwartier helemaal niets in. We gaan vervolgens de bietenbrug op door echte persoonlijke fouten. 1e goal fout van Bijker, 2e blunder van Nienhuis, Bijker met rood eraf, ja dan is het wel gedaan. Ik hou me maar vast aan het wederom goede positiespel in de eerste periode.

En ach, beter 1 x met 4-0 verliezen dan deze en de komende 3 wedstrijden met 1-0 verliezen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sccambuurlwdd op september 21, 2014, 16:41:09
Een nederlaag tegen PSV kan gebeuren. Zonde, maar 't is niet anders. Volgende week weer een driepunter!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: drg op september 21, 2014, 16:57:08
Kunnen wij in het vervolg alle thuiswedstrijden Wiedemeijer aangesteld krijgen?  :R

Wat een kotsmisselijk vent, ik had het niet erg gevonden om te verliezen maar met zo'n klootviool van een kaartentrekkende thuisfluiter hadden we de wedstrijd vooraf wel al definitief af kunnen schrijven.

Voor de rest was de wedstrijd al opgegeven na die rode kaart, vind het dan ook wel prima, volgende twee wedstrijden pakken we de punten wel.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: John Hiatt op september 21, 2014, 16:58:10
Bijker en Nienhuis voorlopig maar in de wachtkamer. Niet voor de eerste keet door de mand gevallen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: de Schoot op september 21, 2014, 16:58:26
Citaat van: drg op september 21, 2014, 16:57:08
Kunnen wij in het vervolg alle thuiswedstrijden Wiedemeijer aangesteld krijgen?  :R

Wat een kotsmisselijk vent, ik had het niet erg gevonden om te verliezen maar met zo'n klootviool van een kaartentrekkende thuisfluiter hadden we de wedstrijd vooraf wel al definitief af kunnen schrijven.

Een vreemde fluiter ja, maar echt niet de schuld van het verlies hoor.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: carlo de leeuw op september 21, 2014, 16:59:05
Citaat van: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 16:38:06
Ik ben natuurlijk niet helemaal objectief, maar eigenlijk zijn we gewoon beter dan PSV. Daar zat het eerste kwartier helemaal niets in. We gaan vervolgens de bietenbrug op door echte persoonlijke fouten. 1e goal fout van Bijker, 2e blunder van Nienhuis, Bijker met rood eraf, ja dan is het wel gedaan. Ik hou me maar vast aan het wederom goede positiespel in de eerste periode.

En ach, beter 1 x met 4-0 verliezen dan deze en de komende 3 wedstrijden met 1-0 verliezen.

met zulke domme fouten van bijker en die keeper kan je moeilijk zeggen dat je beter bent lijkt mij.
Je verliest hier vooral van jezelf en uiteraard van psv
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: de Schoot op september 21, 2014, 17:00:05
Citaat van: John Hiatt op september 21, 2014, 16:58:10
Bijker en Nienhuis voorlopig maar in de wachtkamer. Niet voor de eerste keet door de mand gevallen.

Vytas was ook niet gelukkig. De gehele verdediging incl. keeper was veel te laks.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: drg op september 21, 2014, 17:01:06
Citaat van: mario op september 21, 2014, 16:14:28
Wat een l..l die Bart.  Nooit meer opstellen

De beste actie van de tweede helft, laten we hem nooit meer opstellen  :thumbsup  :_schater
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 21, 2014, 17:01:57
Jammer kop er weer voor vanaf morgen.
Door individuele fouten verlies je de pot.
Een uitblinker vandaag:Makrini.
Nienhuis ook weer niet best..zelfs mijn vrouw zei al:is hij weer bezig? Ben wel benieuwd wat de ts doet hem vertrouwen blijven geven of Zeinstra een kans geven.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: drg op september 21, 2014, 17:04:29
Citaat van: de Schoot op september 21, 2014, 16:58:26
Een vreemde fluiter ja, maar echt niet de schuld van het verlies hoor.

Nee zonder hem hadden we ook wel verloren maar ik vond het wel de inleider van de eerste treffer omdat echt ALLES tegen gefloten werd tot het punt dat men niet eens meer durfde de bal af te pakken, zelfs Nienhuis dacht laat maar rollen., anders krijg ik nog een kaart :_schater

Ik geloof dat we dit de volgende wedstrijden 'gewoon' weer even rechtzetten. Verliezen van een potentieel kampioenskandidaat Is geen ramp.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: mario op september 21, 2014, 17:06:39
Citaat van: drg op september 21, 2014, 17:01:06
De beste actie van de tweede helft, laten we hem nooit meer opstellen  :thumbsup  :_schater
Welke bedoel je? Dat hij het schot van Bakker eruit hield of dat hij 1 op 1 met Zoet faalde. Dan vergeten we nog even zijn briljante loop acties en het continu aanbieden en aanspeelbaar zijn. Je had beter v/d Streek kunnen brengen....
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: runner 1 op september 21, 2014, 17:14:49
De eerste 18 min  waren goed daarna ging alles fout wat  er maar fout kon gaan ,slechtste man van het veld was Vytautas die weet bij balbezit niet wat hij moet doen .
Waarvan akte.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: rtscc op september 21, 2014, 17:40:43
Citaat van: John Hiatt op september 21, 2014, 16:58:10
Bijker en Nienhuis voorlopig maar in de wachtkamer. Niet voor de eerste keet door de mand gevallen.

na 1 wat slechtere wedstrijd van bijker, gelijk op de bank ? :zucht
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: drg op september 21, 2014, 17:43:06
Citaat van: mario op september 21, 2014, 17:06:39
Welke bedoel je? Dat hij het schot van Bakker eruit hield of dat hij 1 op 1 met Zoet faalde. Dan vergeten we nog even zijn briljante loop acties en het continu aanbieden en aanspeelbaar zijn. Je had beter v/d Streek kunnen brengen....

En dan helemaal zonder spits? Hadden we toch nog steeds niet gewonnen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Bernardo op september 21, 2014, 17:48:12
Citaat van: rtscc op september 21, 2014, 17:40:43
na 1 wat slechtere wedstrijd van bijker, gelijk op de bank ? :zucht

Nee op de tribune. :rodekaart
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: mario op september 21, 2014, 17:52:11
Citaat van: drg op september 21, 2014, 17:43:06
En dan helemaal zonder spits? Hadden we toch nog steeds niet gewonnen.
Nadat Ogbeche eruit ging kwamen we het middenveld niet over. Barto bleef diep in de spits staan wachten op een bal. Had je beter v/d Streek kunnen brengen als valse spits. Vond sws dat v/d Streek en Narsingh elkaar vorige week beter konden vinden...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cor op september 21, 2014, 17:56:45
Hoogmoed komt voor de val, ik hoop dat dit een wijze les is. Iedereen loopt alweer op de bekende spelers te zeiken en te schoppen, maar dat is wel erg makkelijk. Domme inschattingsfout van Nienhuis en twee domme gele kaarten voor Bijker ( overmoed) hebben ons de das om gedaan. PSV vond ik een laffe ploeg, die zelfs met een man meer niet durfden te voetballen. Uithuilen, wonden likken en volgende week zondag weer punten pakken.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: SCC-J op september 21, 2014, 17:58:57
Citaat van: mario op september 21, 2014, 17:52:11
Nadat Ogbeche eruit ging kwamen we het middenveld niet over. Barto bleef diep in de spits staan wachten op een bal. Had je beter v/d Streek kunnen als valse spits. Vond sws dat v/d Streek en Narsingh elkaar vorige week beter konden vinden...
Hebben we het serieus over Barto zijn invalbeurt?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: SCC-J op september 21, 2014, 17:59:37
Citaat van: Cor op september 21, 2014, 17:56:45
Hoogmoed komt voor de val, ik hoop dat dit een wijze les is. Iedereen loopt alweer op de bekende spelers te zeiken en te schoppen, maar dat is wel erg makkelijk. Domme inschattingsfout van Nienhuis en twee domme gele kaarten voor Bijker ( overmoed) hebben ons de das om gedaan. PSV vond ik een laffe ploeg, die zelfs met een man meer niet durfden te voetballen. Uithuilen, wonden likken en volgende week zondag weer punten pakken.
waarom zouden ze? het staat 2-0
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: denistel op september 21, 2014, 18:04:54
hele week al wat dit scenario verwacht.we moeten realistsich blijven en zien dat we de komende 2 wedstrijden 4 pt pakken dan staan we
er met 15 uit 8 mooi bij.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: wiekie1969 op september 21, 2014, 18:06:12
Rusnak voetbalde weer fantastisch. Narsingh prima invalbeurt. Je moet de positieve punten uit deze wedstrijd halen, en die waren er wel hoor. Qua voetbal deden we niks onder voor psv. Beide backs prima, viel niks te halen. El Makrini geweldenaar op het middenveld. Topclubs zitten te slapen. Ogbeche is ook in vorm. Hemmen werd gewisseld om taktische redenen, zat ook goed in de wedstrijd vond ik, scherp!

Nienhuis en Bijker de zwakke schakels vanmiddag. Oliedomme rode kaart. Maar daar leert hij weer van. Bij Nienhuis heb ik het idee dat hij de spanning niet aankan. Maakte in het begin al een grote fout na een terugspeelballetje van Reijnen.

Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: mario op september 21, 2014, 18:06:41
Citaat van: denistel op september 21, 2014, 18:04:54
hele week al wat dit scenario verwacht.we moeten realistsich blijven en zien dat we de komende 2 wedstrijden 4 pt pakken dan staan we
er met 15 uit 8 mooi bij.
6 punten en niets minder. :clint
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cor op september 21, 2014, 18:08:10
Citaat van: SCC-J op september 21, 2014, 17:59:37
waarom zouden ze? het staat 2-0

Omdat er 20.000 mensen op de tribune zitten die veel geld betalen voor een leuke wedstrijd :? Om jezelf een boost te geven :? Omdat je plezier in het spelletje hebt :?

:koffie
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: wiekie1969 op september 21, 2014, 18:08:49
Gisteravond Excelsior-Dordecht gezien, wij zijn echt beter dan deze 2 ploegen hoor. Moet je gewoon van winnen, hest 17 punten uit 8.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: wiekie1969 op september 21, 2014, 18:14:29
Citaat van: wiekie1969 op september 16, 2014, 17:23:09
Wiedemeijer :( :( :( :( :(    :0=DRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Grootste thuisfluiter en marchandeur van alle scheidsrechters. Had dit wel verwacht van de Knvb :R

Want stel je eens voor dat cambuur in Eindhoven zou winnen, mag natuurlijk niet gebeuren.

Verwacht dan ook een rode kaart voor een cambuur speler.


nou , siest wel??????????????????? :( :( :( :(
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Grijskijkert op september 21, 2014, 18:24:50
Jammer maar helaas, de komende 3 wedstrijden winnen en niemand praat meer over deze wedstrijd.. |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: 666 op september 21, 2014, 18:27:59
Ik vond Cambuur goed starten, maar waren veel te slordig in de passing. Wiedemeijer is een gast die de wedstrijd niet aanvoelt. Ik heb dit weekeinde in iedere wedstrijd vergelijkbare overtredingen gezien die niet bestraft werden, maar Wiedemeijer gaf wel geel. Dat is zijn goed recht, maar geeft wel aan hoe hij wedstrijden beïnvloed. Al met al terecht verloren, maar wel met een balbezit percentage van 58 procent. Wijnaldum vertelde dat ze druk wilden zetten op 10 man...  Man o man..  Je zou maar fan van psv zijn  :R
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Len Cantello op september 21, 2014, 18:30:25
Citaat van: runner 1 op september 21, 2014, 17:14:49
De eerste 18 min  waren goed daarna ging alles fout wat  er maar fout kon gaan ,slechtste man van het veld was Vytautas die weet bij balbezit niet wat hij moet doen .
Waarvan akte.
Post jij alleen als er wat te zeiken valt? Of lijkt dat maar zo?

SCC 60% balbezit..... Door fouten verloren, kan gebeuren. Op naar Den Bosch!
:grolsch
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 21, 2014, 18:36:06
Citaat van: Len Cantello op september 21, 2014, 18:30:25
Post jij alleen als er wat te zeiken valt? Of lijkt dat maar zo?

SCC 60% balbezit..... Door fouten verloren, kan gebeuren. Op naar Den Bosch!
:grolsch

En fouten horen bij Cambuur, anders werden wij wel kampioen. Verliezen is altijd kut, maar als het toch moet, dan maar vandaag. Precies voor de extreem belangrijke wedstrijden tegen Excelsior en Dordrecht staat Cambuur weer met beide voeten op de grond,
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: ruubmac op september 21, 2014, 19:36:02
Citaat van: Lore op september 21, 2014, 18:36:06
En fouten horen bij Cambuur, anders werden wij wel kampioen. Verliezen is altijd kut, maar als het toch moet, dan maar vandaag. Precies voor de extreem belangrijke wedstrijden tegen Excelsior en Dordrecht staat Cambuur weer met beide voeten op de grond,

En zo is het maar net! jammer dat ze verloren hebben, maar tegen PSV is dat vooraf al ingecalculeerd. Eigenlijk een goed moment dat dit gebeurt. Ze speelden echt wel goed vandaag (tot de rode kaart, en daarna met 10 man ook nog aardig). Vytas had narsingh aardig in de tang btw. Volgende week maar weer eens een uitwedstrijd winnen  |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: 666 op september 21, 2014, 19:37:12
Citaat van: 666 op september 21, 2014, 18:27:59
Ik vond Cambuur goed starten, maar waren veel te slordig in de passing. Wiedemeijer is een gast die de wedstrijd niet aanvoelt. Ik heb dit weekeinde in iedere wedstrijd vergelijkbare overtredingen gezien die niet bestraft werden, maar Wiedemeijer gaf wel geel. Dat is zijn goed recht, maar geeft wel aan hoe hij wedstrijden beïnvloed. Al met al terecht verloren, maar wel met een balbezit percentage van 58 procent. Wijnaldum vertelde dat ze druk wilden zetten op 10 man...  Man o man..  Je zou maar fan van psv zijn  :R

Ik heb net de samenvatting gezien.. Ik blijf er bij dat die Wiedenaaier de overtredingen te zwaar bestraft heeft...  Ach wie hou ik voor de gek, hij fluit altijd zo. Bijker had hier rekening mee moeten houden. 
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: ruubmac op september 21, 2014, 19:41:08
Citaat van: 666 op september 21, 2014, 19:37:12
Ik heb net de samenvatting gezien.. Ik blijf er bij dat die Wiedenaaier de overtredingen te zwaar bestraft heeft...  Ach wie hou ik voor de gek, hij fluit altijd zo. Bijker had hier rekening mee moeten houden.

Vond t persoonlijk wel een terechte (domme) rode kaart. Jammer, maar Apple deed t aardig achterin.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 21, 2014, 19:46:55
Citaat van: ruubmac op september 21, 2014, 19:41:08
Vond t persoonlijk wel een terechte (domme) rode kaart. Jammer, maar Apple deed t aardig achterin.
De eerste vond ik discutabel, gaat er niet een overtreding van PSV aan vooraf?
De tweede is dom, je weet dat je al geel hebt en ga je zo de fout in.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: 666 op september 21, 2014, 19:51:18
Citaat van: ruubmac op september 21, 2014, 19:41:08
Vond t persoonlijk wel een terechte (domme) rode kaart. Jammer, maar Apple deed t aardig achterin.

Gezien de overtredingen kun je daarvoor geel geven.  Een diender hoort ook alle overtredingen op straat te bestraffen met een boete,  maar dat hangt ook van de situatie en van de diender af. Ik blijf er ook  bij dat het niet slim was om die overtredingen te begaan, maar als je de wedstrijd bekijkt en de overtredingen had je ook kunnen waarschuwen. De Jong gaat ook heel erg makkelijk liggen en Wiedenaaier geeft wel heel erg snel die kaarten. Al met al Kut en onnodig.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sccweestwel op september 21, 2014, 20:05:53
Citaat van: Dokkumer op september 21, 2014, 19:46:55
De eerste vond ik discutabel, gaat er niet een overtreding van PSV aan vooraf?
De tweede is dom, je weet dat je al geel hebt en ga je zo de fout in.

naar de wedstrijd nog even manchester city meegepakt, als je dan de Kompany ziet spelen..dan was het een swalbe van de psv'r
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: legeips op september 21, 2014, 20:13:44
Citaat van: ruubmac op september 21, 2014, 19:36:02
En zo is het maar net! jammer dat ze verloren hebben, maar tegen PSV is dat vooraf al ingecalculeerd. Eigenlijk een goed moment dat dit gebeurt. Ze speelden echt wel goed vandaag (tot de rode kaart, en daarna met 10 man ook nog aardig). Vytas had narsingh aardig in de tang btw. Volgende week maar weer eens een uitwedstrijd winnen  |:)

Welke tang... De krul tang van Sien moeke zeker. Vytas was zwak, had slechte timing en werd door narsingh kapot gespeeld. Zat in het stadion, maar 2e helft zijn 95% van de aanvallen van pisvee over de rechterkant gegaan. Ze hadden door dat we daar kwetsbaar waren.

Kiek de 3e goal maar terug en zie wie vytas staat te dekken..
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: scclwd op september 21, 2014, 20:20:53
Indien er nog twijfels over Wiedemeijer waren, deze reactie van een psv-er zegt alles:

Mooie uitslag vandaag, tegen een goed beginnend Cambuur dat op een gegeven moment niet het tempo meer kon bolwerken. En na de 2-0/rode kaart was het echt over voor de Leeuwarders. Mijn dank gaat uit naar 'beertje Colargol' Niehuis maar ook naar de scheidsrechter van dienst, Wiedemeijer. Op een of andere manier gaf de laatste PSV alles mee.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: scclwd op september 21, 2014, 20:25:42
En dit:

Is er de eerste 15 minuten een stilte protest oid? We worden er continue uitgezongen door Cambuur supporters..
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 21, 2014, 20:28:19
Citaat van: 666 op september 21, 2014, 19:37:12
Ik heb net de samenvatting gezien.. Ik blijf er bij dat die Wiedenaaier de overtredingen te zwaar bestraft heeft...  Ach wie hou ik voor de gek, hij fluit altijd zo. Bijker had hier rekening mee moeten houden.

Ik vond het voornamelijk dom van Bijker. Als het een PSV'er was geweest had ik ook geschreeuwd om een rode kaart.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: John Hiatt op september 21, 2014, 20:29:22
Dit lag echt niet aan de scheidsrechter. Persoonlijke fouten verklootten het. Calimerogedrag richting Wiedemeijer slaat nergens op.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 21, 2014, 20:31:46
Citaat van: John Hiatt op september 21, 2014, 20:29:22
Dit lag echt niet aan de scheidsrechter. Persoonlijke fouten verklootten het. Calimerogedrag richting Wiedemeijer slaat nergens op.

Eens, er is werk aan de winkel voor De Jong. Waarom stond er bij de drie nul wederom niemand bij de eerste paal?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Scc01 op september 21, 2014, 20:37:10
wiedemeier en nijhuis, niet de scheidsrechter waar we wat mee hebben. Maar blijven gewoon domme fouten. Kan je bij deze scheidsrechter niet maken. Volgende weken zijn echt belangrijk
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 21, 2014, 20:41:35
Citaat van: Lore op september 21, 2014, 20:31:46
Waarom stond er bij de drie nul wederom niemand bij de eerste paal?

Na de rust nog heel behoorlijk gespeeld, maar met de krachten gesmeten. De laatste 20 minuten waren ze helemaal op. Tegen een gretige tegenstander hadden er nog 2 doelpunten bij kunnen komen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 21, 2014, 20:44:08
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 21, 2014, 20:41:35
Na de rust nog heel behoorlijk gespeeld, maar met de krachten gesmeten. De laatste 20 minuten waren ze helemaal op. Tegen een gretige tegenstander hadden er nog 2 doelpunten bij kunnen komen.

Klopt, ik hield mijn hart vast. Het wordt nu ook een pittige week. Ik ben benieuwd hoe ze het nu gaan oppakken!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 21, 2014, 20:46:33
Citaat van: Lore op september 21, 2014, 20:44:08
Klopt, ik hield mijn hart vast. Het wordt nu ook een pittige week. Ik ben benieuwd hoe ze het nu gaan oppakken!

In ieder geval woensdag niet de basis elf allemaal opstellen (Bijker mag wel beker spelen?), zondag moet het gebeuren!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Eewal op september 21, 2014, 20:47:17
Net thuis na dagje Eindhoven. Eerlijk gezegd snapte ik vooraf het overdreven optimisme niet helemaal, maar ik had wel gehoopt op een stunt. Ondanks in de eerste helft redelijk te hebben meegedaan, kregen we flink op onze flikker. En eerlijk? Ik denk dat het alleen maar goed is. Volgende week weer keihard aan de bak om de komende twee wedstrijden om te zetten in winst. Dat zijn tegenstanders van een ander kaliber. Niet dat het makkelijk zal worden maar bij zes punten uit de komende twee wedstrijden sta je gewoon nog steeds top 5 en dat zou prachtig zijn.

Minder moeite met deze 4-0 dan een 1-0 in de 89ste minuut.....

Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Goudvinger op september 21, 2014, 20:53:03
Wanneer je tegen PSV met 10 man speelt en 2-0 achter staat is het een kwestie van iedereen heel houden en geen onnozele kaarten pakken, dat hebben ze verder prima gedaan. Jammer van het doelsaldo.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur058 op september 21, 2014, 21:02:58
nog helemaal niks kunnen zien:
was het zo slecht als het lijkt?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: marrumer op september 21, 2014, 21:04:43
Citaat van: Cambuur058 op september 21, 2014, 21:02:58
nog helemaal niks kunnen zien:
was het zo slecht als het lijkt?
nee hoor, gewoon op persoonlijke fouten afgetroefd.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: AL op september 21, 2014, 21:09:16
Ondanks een ruime nederlaag ben ik erg positief.
Cambuur speelde de 1e 15 minuten voortreffelijk! Voetballend is het beter dan wat PSV laat zien.
Persoonlijke fouten hebben ons de wedstrijd gekost. Met namen Bijker en Nienhuis speelden behoorlijk onder hun niveau.
Had het idee dat Bijker zich teveel wou bewijzen en deed echt bijna alles fout (maar daar zal hij ook van leren).
Probleem is dat we met 2 centrumspitsen te weinig diepgang en snelheid hebbeb voor dit soor wedstrijden.
Hoop dan ook dat we snel met de gedroomde voorhoede (Narsingh, Ogbeche en de Ridder) kunnen spelen.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur Groningen op september 21, 2014, 21:21:18
AL is me net voor. Vanmiddag overheerste teleurstelling, maar inmiddels denk ik: Mooi toch dat we allemaal teleurgesteld zijn omdat we weten dat er veel meer te halen was geweest. We staan nog 5e, we gaan hopelijk 2 x winnen, of anders minstens 4 punten halen en dan hebben we 15 of 17 punten na  8 wedstrijden!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cambuur058 op september 21, 2014, 21:24:32
samenvatting gekeken: niks aan de hand.
9 van de 10 ploegen gaan hier verliezen
maakt helemaal niets uit dit.
nu komen twee belangrijke potjes, ik zeg: 6 punten  |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: PePe op september 21, 2014, 21:32:25
Ik zeg de komende 3 potjes 9 punten. (we zijn thuis gewoon sterker, dan uit)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TopperM op september 21, 2014, 22:14:34
Jammer van de nederlaag, 4-0 zeer geflatteerd . Eerste 10-15 minuten veel sterker maar na de onterechte vrije trap van de 1-0 kantelde de wedstrijd en had wiedenaaier de wedstrijd al beslist, jammer maar het is niet anders, volgende 3 wedstrijden 9 Punten!!  |:) |:)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: legeips op september 21, 2014, 22:20:18
Citaat van: AL op september 21, 2014, 21:09:16
Ondanks een ruime nederlaag ben ik erg positief.
Cambuur speelde de 1e 15 minuten voortreffelijk! Voetballend is het beter dan wat PSV laat zien.
Persoonlijke fouten hebben ons de wedstrijd gekost. Met namen Bijker en Nienhuis speelden behoorlijk onder hun niveau.
Had het idee dat Bijker zich teveel wou bewijzen en deed echt bijna alles fout (maar daar zal hij ook van leren).
Probleem is dat we met 2 centrumspitsen te weinig diepgang en snelheid hebbeb voor dit soor wedstrijden.
Hoop dan ook dat we snel met de gedroomde voorhoede (Narsingh, Ogbeche en de Ridder) kunnen spelen.

Eens... Dat spelen met 2 centrum spitsen is niet erg effectief... Ben ook super nieuwsgierig als we idd met de ridder en narsingh op de flank spelen en 1 diepe spits. (Hemmen of ogbeche)

Trouwens, wat is die narsingh lekker gretig en snel... Ik vind hem nu al beter dan lukoki.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: drg op september 21, 2014, 22:24:40
Citaat van: Len Cantello op september 21, 2014, 18:30:25
Post jij alleen als er wat te zeiken valt? Of lijkt dat maar zo?

SCC 60% balbezit..... Door fouten verloren, kan gebeuren. Op naar Den Bosch!
:grolsch

Yep, ik begon me al af te vragen waar ie gebleven was, het is inmiddels zo lang geleden dat we een wedstrijd verloren hadden  :_schater
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 22, 2014, 08:48:37
Pfff, door alle privé drukte gisteren helemaal vergeten de MotM klaar te zetten.. Bij deze dus ;)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 22, 2014, 08:56:15
Citaat van: Dokkumer op september 22, 2014, 08:48:37
Pfff, door alle privé drukte gisteren helemaal vergeten de MotM klaar te zetten.. Bij deze dus ;)

:_schater :_schater En wie heeft op Bijker gestemd?

Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sunderland op september 22, 2014, 09:14:54
Snel vergeten !!!!!!!!!!!!Niks aan de hand
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dit is mien club op september 22, 2014, 09:27:05
Ach ja zo kan je zien dat het gat met de echte top nog wel groot is.
Foutjes worden afgestraft.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: SCC op september 22, 2014, 09:32:07
Hopelijk heeft een extra vrije dag er niet toe geleid dat men zichzelf helemaal overschat. De reden van een extra vrije dag was dat er zo ontzettend scherp en geconcentreerd getraind wordt (en natuurlijk het drukke programma), maar dit was na een overwicht in de eerste 15 minuten weg: zelfoverschatting!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: drg op september 22, 2014, 09:40:49
De Ridder  :thumbsup

Die gaat ons ook nog vele mooie momenten opleveren, vond het zeer vervelend dat hij er af moest.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Nightmarelwd op september 22, 2014, 10:14:20
Citaat van: drg op september 22, 2014, 09:40:49
De Ridder  :thumbsup

Die gaat ons ook nog vele mooie momenten opleveren, vond het zeer vervelend dat hij er af moest.

Die heeft geen enkele voorzet goed afgeleverd gisteren.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 22, 2014, 10:24:04
Citaat van: Nightmarelwd op september 22, 2014, 10:14:20
Die heeft geen enkele voorzet goed afgeleverd gisteren.
en miste de grote kans op 0-1.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: John Hiatt op september 22, 2014, 10:35:28
Citaat van: dit is mien club op september 22, 2014, 09:27:05
Ach ja zo kan je zien dat het gat met de echte top nog wel groot is.
Foutjes worden afgestraft.

Foutjes? Fouten!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dizzhead op september 22, 2014, 10:37:44
Citaat van: speculeter op september 22, 2014, 10:24:04
en miste de grote kans op 0-1.

Die hij kreeg omdat Ogbeche liep te treuzelen?
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: 666 op september 22, 2014, 10:45:45
Citaat van: Lore op september 22, 2014, 08:56:15
:_schater :_schater En wie heeft op Bijker gestemd?

Die heeft wel gelijk gehad denk ik...  Hij was wel man van de wedstrijd, maar dan in negatieve zin.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Nightmarelwd op september 22, 2014, 10:51:26
Sfeerfilmpje PSV  8P


http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/34330__.php (http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/34330__.php)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sk13 op september 22, 2014, 11:05:15
2de goal poedel nienhuis. 3de goal hinderlijk buitenspel (wordt weinig over gezegd in media) als het andersom was geweest werd het ruim uitgelicht. Op naar vlgde 2 comp wedstrijden. Uit niet verliezen en thuis moet je winnen. Dan staan we er gewoon goed voor.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dizzhead op september 22, 2014, 11:07:44
Citaat van: sk13 op september 22, 2014, 11:05:15
2de goal poedel nienhuis. 3de goal hinderlijk buitenspel (wordt weinig over gezegd in media) als het andersom was geweest werd het ruim uitgelicht. Op naar vlgde 2 comp wedstrijden. Uit niet verliezen en thuis moet je winnen. Dan staan we er gewoon goed voor.

Klopt van de 3e goal. Zelfs Fox laat dit in de samenvatting niet zien en herhaalt een beeld waarbij die speler helemaal niet zichtbaar is.  :zucht
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 22, 2014, 11:12:50
Citaat van: 666 op september 22, 2014, 10:45:45
Die heeft wel gelijk gehad denk ik...  Hij was wel man van de wedstrijd, maar dan in negatieve zin.

:thumbsup
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 22, 2014, 11:18:16
Citaat van: sk13 op september 22, 2014, 11:05:15
2de goal poedel nienhuis. 3de goal hinderlijk buitenspel (wordt weinig over gezegd in media) als het andersom was geweest werd het ruim uitgelicht. Op naar vlgde 2 comp wedstrijden. Uit niet verliezen en thuis moet je winnen. Dan staan we er gewoon goed voor.

Hij raakt de bal niet, staat niet in het zicht van een speler/keeper. Vind het eerlijke gezegd niet buitenspel.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dizzhead op september 22, 2014, 11:20:41
Citaat van: Lore op september 22, 2014, 11:18:16
Hij raakt de bal niet, staat niet in het zicht van een speler/keeper. Vind het eerlijke gezegd niet buitenspel.

Wel degelijk hinderlijk. De bal komt in een lijn langs Narsingh (waarbij Narsingh dus tussen Nienhuis en de bal in staat. Dan hinder je de keeper (hij kan immers niet door Narsingh heen duiken). Als je dat doet terwijl je buitenspel staat, dan is dat hinderlijk buitenspel.
Kijk herhaling maar vanuit meerdere hoeken:
http://foxsports.nl/video/232034-78-doelpunt-jeffrey-bruma-psv-sc-cambuur-leeuwarden-3-0.html (http://foxsports.nl/video/232034-78-doelpunt-jeffrey-bruma-psv-sc-cambuur-leeuwarden-3-0.html)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Casuals-lwd op september 22, 2014, 11:35:58
Ik ga alleen naar Eindhoven voor SCC maar voor de rest kom ik er niet meer. Wat een kutpubliek in een vuile fabriekwijk  :R

Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TM op september 22, 2014, 11:47:51
Citaat van: Nightmarelwd op september 22, 2014, 10:51:26
Sfeerfilmpje PSV  8P


http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/34330__.php (http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/34330__.php)

Dat massale ook. En constant Kippenvel! Wat een publiek daar in Eindhoven.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: sk13 op september 22, 2014, 12:05:28
Hij maakt zelfs een trappende beweging absoluut hinderlijk buitenspel.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Lore op september 22, 2014, 12:13:06
Citaat van: dizzhead op september 22, 2014, 11:20:41
Wel degelijk hinderlijk. De bal komt in een lijn langs Narsingh (waarbij Narsingh dus tussen Nienhuis en de bal in staat. Dan hinder je de keeper (hij kan immers niet door Narsingh heen duiken). Als je dat doet terwijl je buitenspel staat, dan is dat hinderlijk buitenspel.
Kijk herhaling maar vanuit meerdere hoeken:
http://foxsports.nl/video/232034-78-doelpunt-jeffrey-bruma-psv-sc-cambuur-leeuwarden-3-0.html (http://foxsports.nl/video/232034-78-doelpunt-jeffrey-bruma-psv-sc-cambuur-leeuwarden-3-0.html)

Ik denk, na terug zien van de beelden, dat je gelijk hebt.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 22, 2014, 13:22:38
Ik heb het begin van de wedstrijd nog even nagekeken. Tot de 20ste minuut erg sterk vooral tussen 15 en 20. Dan in een heel korte tijd drie onzekere momenten: twee keer van Bijker (onnodige overtreding vlak bij de 16 meter en de fout waar het doelpunt uit volgde) en een fout van Nienhuis (speelt de bal over Reijnen direct over de zijlijn, de bal tussen de benen was al eerder). Onzekerheid waar PSV direct van profiteerde.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: drg op september 22, 2014, 13:23:33
Het feit dat ie al uithaalt naar de bal terwijl hij buitenspel staat is gewoon een buitenspelovertreding en moet voor gefloten worden.

Maar goed, ik had me al aan meer dingen geergerd aan die scheids gisteren...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: hobbes op september 22, 2014, 13:34:58
Het feit dat je teleurgesteld bent na verlies tegen Psv zegt wat over de ontwikkeling die Cambuur doormaakt. Ze moeten leren van gisteren, morgen een mooi resultaat neerzetten en de komende twee drie wedstrijden de punten pakken.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: kickandrush op september 22, 2014, 13:49:57
Las net op vi dat wiedelijer als beste beoordeeld is dit weekend met een 7  8P

De vrije trap waar de eerste goal uit komt had een minuut eerder ook een vrije trap voor cambuur in kansrijke positie kunnen zijn. Derde goal mijn inziens absoluut buitenspel.

Maargoed pisvee uit kan je verliezen, alleen jammer van het doelsaldo
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: TM op september 22, 2014, 13:58:12
Wiedemeijer floot inderdaad helemaal niet consequent. Veel dezelfde soort overtreding gezien, waar hij de ene keer wel voor floot en de andere keer niet. Het is en blijft een dramatische scheidsrechter.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: piene hassus op september 22, 2014, 14:20:18
Jammer dat ut su faak teugen Cambuur is
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: drg op september 22, 2014, 16:00:23
Citaat van: Nightmarelwd op september 22, 2014, 10:14:20
Die heeft geen enkele voorzet goed afgeleverd gisteren.

Zegt wel wat over het niveau waarop PSV verdedigde dus?

De Ridder is een prima speler, je kunt hem echt niet beoordelen op deze wedstrijd alleen. Waarin als wij (als eerste) gescoord hadden PSV er veel meer aan zou doen om de wedstrijd ruim te winnen.

Echter wil dit nog steeds niet zeggen dat PSV een club is waar je naar toe gaat met de gedachte dat er niks te halen valt, volgend jaar beginnen we gewoon weer vanaf 0-0 en kan het gewoon weer alle kanten op. Dit was gewoon een kansloze wedstrijd vanaf Wiedemeijer minuut 21.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cor op september 22, 2014, 16:48:02
Citaat van: kickandrush op september 22, 2014, 13:49:57
Las net op vi dat wiedelijer als beste beoordeeld is dit weekend met een 7  8P

De vrije trap waar de eerste goal uit komt had een minuut eerder ook een vrije trap voor cambuur in kansrijke positie kunnen zijn. Derde goal mijn inziens absoluut buitenspel.

Maargoed pisvee uit kan je verliezen, alleen jammer van het doelsaldo

Vorig jaar in Nijmegen was Wiedemeijer zeker niet tegen ons aan het fluiten. Buitenspel moet de assistent zien. Ik heb een bloedhekel aan Wiedemeijer maar de nederlaag hebben we volledig aan onszelf te danken
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Eewal op september 22, 2014, 16:57:33
Na nog even een dagje nagedacht te hebben over de wedstrijd van gister; hoop dat het hard is aangekomen bij de selectie. Ik snap dat je als club vol zelfvertrouwen naar Eindhoven gaat, maar ik vond het bijna een beetje arrogant worden. Arrogantie in uitwedstrijden is ongepast, na 1!!!! overwinning tegen de nummer laatst.

Al met al is er nog helemaal niks aan de hand, lekker op naar de komende wedstrijden, waarin er zeker wel punten gepakt zullen gaan worden....!!!  :scc
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Goudvinger op september 22, 2014, 17:20:55
Volgens mij waren beide kaarten volgens het boekje wel terecht, maar tegelijk durf ik te beweren dat hij Bruma bij dergelijke overtredingen niet in één helft 2x een gele kaart gegeven had.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Cor op september 22, 2014, 17:51:01
Wanneer Bijker wat minder overmoedig met de bal was geweest, dan was de discussie nu niet eens gevoerd
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Sakas op september 22, 2014, 20:09:05
Bekijk het eerste doelpunt eens dat was pas overduidelijk buitenspel.  Daar hoor ik niemand over.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: dizzhead op september 22, 2014, 20:14:58
Citaat van: Sakas op september 22, 2014, 20:09:05
Bekijk het eerste doelpunt eens dat was pas overduidelijk buitenspel.  Daar hoor ik niemand over.
Daar lijkt het inderdaad op. Ach, sommigen hadden het al voorspeld met die wiedenaaier. Thuis de zaak maar even recht zetten, hoop ik.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 22, 2014, 20:21:50
Citaat van: Sakas op september 22, 2014, 20:09:05
Bekijk het eerste doelpunt eens dat was pas overduidelijk buitenspel.  Daar hoor ik niemand over.

Jezus, je hebt helemaal gelijk (lijntje heb ik maar even gezet, daar is de NOS niet aan toe gekomen)

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1298.photobucket.com%2Falbums%2Fag58%2Ftoydamsma%2FBuitenspelmetlijn_zps7ee63887.jpg&hash=bdc9a8eef4cf059c384797cb3ec4ca684ef9a74c) (http://s1298.photobucket.com/user/toydamsma/media/Buitenspelmetlijn_zps7ee63887.jpg.html)
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: zeewolde op september 22, 2014, 20:44:34
Stuur ff door naar Genee.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 22, 2014, 20:56:11
Citaat van: zeewolde op september 22, 2014, 20:44:34
Stuur ff door naar Genee.

Die zit aan die tafel toch altijd links op zijn laptop op CO te kijken
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: fred op september 22, 2014, 21:08:10
Als een man of 10 dit nu even via de site doorgeven, wordt het vast aangehaald.
Maar goed wat bereik je ermee  :zucht
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: fred op september 22, 2014, 21:23:17
Voorlopig hebben ze behoorlijk lol met het te kakken zetten van Nienhuis. Ja ok het was een lachwekkende actie, maar om dit nu 4 keer te laten zien  :rodekaart
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Marc S op september 22, 2014, 21:24:43
Citaat van: fred op september 22, 2014, 21:23:17
Voorlopig hebben ze behoorlijk lol met het te kakken zetten van Nienhuis. Ja ok het was een lachwekkende actie, maar om dit nu 4 keer te laten zien  :rodekaart

Je weet hoe ze zijn bij VI :p
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: zeewolde op september 22, 2014, 21:41:08
Citaat van: fred op september 22, 2014, 21:23:17
Voorlopig hebben ze behoorlijk lol met het te kakken zetten van Nienhuis. Ja ok het was een lachwekkende actie, maar om dit nu 4 keer te laten zien  :rodekaart
maak je niet zo druk, doen ze altijd met zulke blunders. Betreft nu helaas een keer cambuur.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 22, 2014, 21:44:40
Citaat van: zeewolde op september 22, 2014, 21:41:08
maak je niet zo druk, doen ze altijd met zulke blunders. Betreft nu helaas een keer cambuur.
Wacht nog steeds op de "hoogtepunten" van Telgenramp...
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: kapseltje op september 22, 2014, 21:55:55
Samenvattend voor Wiedemeijer die een 7 kreeg van VI. De belangrijkste momenten:
- Eerste gele kaart twijfelachtig. Had net zo goed vrije trap voor ons kunnen zijn, aangezien de Jong Bijker aan de kant zet met zijn arm en hand. Waarna Bijker de Jong weer tegenhoudt.
- Vervolgens scoort psv in buitenspelpositie uit die vrije trap.
- Tweede gele voor Bijker overtrokken wat mij betreft. Vytas staat even dichtbij de bal als de Jong en de bal stuitert hoog op waardoor doorlopen naar de goal sowieso niet mogelijk is.
- Derde goal hinderlijk buitenspel!? Waarschijnlijk had Nienhuis die bal nooit gehad, maar alsnog wel weer twijfelachtige beslissing.

:rodekaart Wiedemeijer, met je kapsel :rodekaart
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Galdiano op september 22, 2014, 22:03:45
Citaat van: fred op september 22, 2014, 21:23:17
Voorlopig hebben ze behoorlijk lol met het te kakken zetten van Nienhuis. Ja ok het was een lachwekkende actie, maar om dit nu 4 keer te laten zien  :rodekaart

Ze lieten het 4 keer zien, en ik lach ook 4 keer dubbel, het ziet er echt heel erg stom uit.
Ach volgende wedstrijden plukt hij ze weer uit alle hoeken!
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: John Hiatt op september 22, 2014, 23:05:53
Citaat van: fred op september 22, 2014, 21:23:17
Voorlopig hebben ze behoorlijk lol met het te kakken zetten van Nienhuis. Ja ok het was een lachwekkende actie, maar om dit nu 4 keer te laten zien  :rodekaart

En terecht. Hoe vaker, hoe beter. Hopelijk leert hij ervan, al heb ik daar weinig tot geen vertrouwen in.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 23, 2014, 06:49:26
Citaat van: kapseltje op september 22, 2014, 21:55:55
- Tweede gele voor Bijker overtrokken wat mij betreft. Vytas staat even dichtbij de bal als de Jong en de bal stuitert hoog op waardoor doorlopen naar de goal sowieso niet mogelijk is.
Tweede gele kaart was in mijn ogen wel gewoon terecht en dom.. Hij maakt een overtreding die geel waard is, terwijl Bijkertje al op scherp staat. Doorlopen naar de goal vind ik hooguit een argument voor een directe rode kaart en daar was geen sprake van.

Voor de rest wel eens met je.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: 666 op september 23, 2014, 07:55:18
Citaat van: Galdiano op september 22, 2014, 22:03:45
Ze lieten het 4 keer zien, en ik lach ook 4 keer dubbel, het ziet er echt heel erg stom uit.
Ach volgende wedstrijden plukt hij ze weer uit alle hoeken!

Had ik ook...  Het zag er erg kolderieke uit. Zondag vond ik dat trouwens niet, toen baalde ik enorm.

Ach van je fouten moet je leren  8P
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Dokkumer op september 23, 2014, 09:55:30
Kan er nog steeds niet om lachen.. Dat "Telgenrampje" zag er ook niet uit trouwens, alhoewel ik dat bij VI weer miste.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Voorstopper op september 23, 2014, 12:18:32
Het gladde veld van PSV is dus niets nieuws getuige het verhaal op www.voetbalzone.nl....Nou lekker is dat. Nienhuis kon aan de uitglijder dus deels niets doen en kennelijk is het dan dus grotendeels de schuld van het veld bij PSV.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=225272

PSV maakt zich zorgen na schuiver: 'Het had ook iemand van ons kunnen zijn'
Dinsdag, 23 september 2014 om 10:10
PSV kwam zondag wel erg gelukkig op 2-0 in de thuiswedstrijd tegen SC Cambuur. Doelman Leonard Nienhuis van de Friezen gleed uit, waardoor Jetro Willems de bal van afstand simpel in het doel kon leggen. PSV liep hierna uit naar een simpele 4-0 overwinning en is daardoor weer in zijn eentje koploper in de Eredivisie. De staat van de grasmat baart echter zorgen.

Nu was PSV gelukkig met het gladde veld, maar het dubbeltje had ook zomaar de andere kant op kunnen vallen. "Het had ook iemand van ons kunnen zijn die zo een goal weggeeft", beseft technisch manager Marcel Brands in het Algemeen Dagblad. "We vragen ons ook af hoe het komt. Iedereen die ons veld ziet denkt: fantastisch matje. Maar de bovenlaag lijkt net te zacht."
Brands heeft echter wel de indruk dat niet iedereen uitglijdt: hij ziet vaak dezelfde spelers naar de grond gaan. De directeur sluit dan ook niet uit dat deze spelers voor het verkeerde schoeisel kiezen. PSV blijft wel zoeken naar verbetering en Jong PSV speelt nu al minder wedstrijden in het Philips Stadion. "Het veld wordt zo minder zwaar belast. Vanaf deze week plaatsen we ook weer lampen boven het gras om de groei te bevorderen. Hopelijk haalt dat wat uit", aldus Brands.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: speculeter op september 23, 2014, 12:21:26
Zo.n budget en geen goed grasveld neer kunnen leggen.zucht.
Gelukkig groeit het gras in ons stadion wel goed.
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 26, 2014, 15:14:28
Citaat van: Sakas op september 22, 2014, 20:09:05
Bekijk het eerste doelpunt eens dat was pas overduidelijk buitenspel.  Daar hoor ik niemand over.

Hier heeft nu zelfs Henk het erover  :thumbsup

Citaat van: Oebieman op september 26, 2014, 14:44:03
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-fit-foar-excelsior
Titel: Re: PSV - SC Cambuur [21-9-14]
Bericht door: Sakas op september 29, 2014, 16:05:38
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 26, 2014, 15:14:28
Hier heeft nu zelfs Henk het erover  :thumbsup

Ook Henk leest mee   :P

Henk zaterdag geen Barto anders: :zweep