Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

PSV - SC Cambuur [21-9-14]

Gestart door Casuals-lwd, augustus 24, 2014, 22:08:29

Vorige topic - Volgende topic

PSV - Cambuur Man of the Match

Leonard Nienhuis
5 (9.3%)
Vytautas Andriuskevicius
0 (0%)
Etiënne Reijnen
1 (1.9%)
Lucas Bijker
4 (7.4%)
Marlon Pereira
1 (1.9%)
Mohamed El Makrini
27 (50%)
Erik Bakker
0 (0%)
Albert Rusnák
8 (14.8%)
Daniël de Ridder
1 (1.9%)
Michiel Hemmen
0 (0%)
Bartholomew Ogbeche
5 (9.3%)
Calvin MacIntosh
0 (0%)
Furdjel Narsingh
2 (3.7%)

Totaal aantal stemmen: 54

Stemmen gesloten: september 28, 2014, 07:02:29

sccleeuwarden

Vorig jaar waren de kaarten idd 10 euro ivm 100 jarig bestaan, dus een jubileumprijs... opzich zijn dit wel dure kaarten, maar dat is het verschil met psv of telstar uit!

Galdiano

NAC 240!! Auto's

En wij max 80 waarvan 3 busjes.

Ik snap er niks meer van, waar ze mee bezig zijn.
Je kan mij niet vertellen dat dit bij PSV vandaan komt.

En dan die prijs! 26,- hoe durven ze het te vragen? Het lijkt er steeds meer op dat Cambuur je bijna voor de prijs wil dwingen om toch in die achterlijk bus te stappen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

HilversumOnTour

Citaat van: Galdiano op september 04, 2014, 11:25:35
NAC 240!! Auto's

En wij max 80 waarvan 3 busjes.

Ik snap er niks meer van, waar ze mee bezig zijn.
Je kan mij niet vertellen dat dit bij PSV vandaan komt.

En dan die prijs! 26,- hoe durven ze het te vragen? Het lijkt er steeds meer op dat Cambuur je bijna voor de prijs wil dwingen om toch in die achterlijk bus te stappen.

26 euro is volgens mij de minimale prijs bij PSV. Je betaald daar 60 (!!) voor een potje op de hoofdtribune.

jeff

Bij dat van Nac staat 800 kaarten waarvan 240 voor de autocombi.
240 kaarten gedeeld door 80 auto's  is 3 man per auto.
Dus wij kunnen met meer mensen afreizen  in theorie met de autocombi  dan dat NAC dat kon.

Don

Citaat van: Galdiano op september 04, 2014, 11:25:35
NAC 240!! Auto's

En wij max 80 waarvan 3 busjes.

Ik snap er niks meer van, waar ze mee bezig zijn.
Je kan mij niet vertellen dat dit bij PSV vandaan komt.

En dan die prijs! 26,- hoe durven ze het te vragen? Het lijkt er steeds meer op dat Cambuur je bijna voor de prijs wil dwingen om toch in die achterlijk bus te stappen.
240 kaarten voor de autocombi had NAC. Geen 240 auto's.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

jeff


Galdiano

Als er een combi regeling is, dan moet de club meende ik toch een x aantal % korting geven? Normale prijs is voor oost en west ook 26,- dat zou betekenen dat ze de volle pond vragen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

John Hiatt


Don

Citaat van: Galdiano op september 04, 2014, 11:45:06
Als er een combi regeling is, dan moet de club meende ik toch een x aantal % korting geven? Normale prijs is voor oost en west ook 26,- dat zou betekenen dat ze de volle pond vragen.
Alleen bij verplichte of vrijwillige buscombi's of treincombi's.

Dit staat in het Handboek Competitiezaken 2014-2015 van de KNVB:

TITEL 10: GEORGANISEERD VERVOER
1. Onder georganiseerd vervoer van supporters in verband met de 40% kortingsregeling wordt verstaan een vrijwillige of verplichte bus- of treinreis die valt onder de verantwoordelijkheid van de betreffende BVO en die is georganiseerd door een supportersvereniging die wordt erkend door deze BVO of door BVO zelf. De reis is verder in het vooroverleg aangemeld bij de wedstrijdorganisatie van de thuisspelende BVO.
2. Er wordt een korting van 40% op de toegangsprijs verstrekt aan supporters van de uitspelende BVO die met het georganiseerd vervoer reizen. Dit is ook het geval indien het slechts een deel van de totale groep supporters betreft die de uitwedstrijd bijwonen.
Stand Up For The Culture - http://www.cambuurculture.nl

Ronnie tng

Dat is dus een korting die alleen bij een buscombi wordt gegeven. Hier krijgen de supporters van Cambuur niets van mee doordat de BVO en KVC het vaste en scherpe tarief van 35 euro hanteren per wedstrijd. Helaas is een opbouw van de prijsopgaaf te veel gevraagd. De club is hier laks in, maar de officiële supportersclub steekt hierin ook geen poot uit!

Helaas is het zo dat ik zo langzamerhand gewoon een hekel aan die gasten krijgen ondanks de "goede" intenties die ze hebben voor de club.

dit is mien club

De club schermt vaak met de fanatieke aanhang als het de club uitkomt.
Maar bij elk incident keren zij zich tegen de fanatieke aanhang. Maar dit terzijde, het is vreemd dat onze club geen inzage geeft in de opbouw van de tarieven voor uitwedstrijd.

Door open en duidelijk te communiceren haal je veel frustraties weg bij de supporters.
Als je € 26.- rekent voor een auto combi en €35.- voor een bus combi dat wordt je gestuurd in de richting van de Bus combi. Prijs technisch de goedkoopste oplossing in deze.
De reis voorwaarden zijn echter heel anders. Wanneer je in een auto de uitwedstrijden bezoekt wordt er onderweg een drankje genuttigd zonder dat iemand hier over valt. Stap je in de bus mag je ineens niet meer van je wel verdiende biertje genieten.

Maar ook laatst genoemde is bijzaak.
De vraag is waarom Cambuur hier niet open en eerlijk over communiceert. De Kern van Cambuur zou hier om opheldering moeten vragen.
De Kern van Cambuur is er voor de supporters, zeggen ze, dit wordt ook als het officiële supporters kanaal gezien door Cambuur.
Zij zijn dan ook verantwoordelijk om hier in actie te ondernemen, het gaat om alle supporters die regelmatig een uitwedstrijd bezoeken.
Al denk ik dat slechts 1/3 van de uit supports lid is van de KvC en 2/3 inmiddels zich heeft aangesloten bij Cambuur Culture. Dit moet voor de "erkende" supporters club een teken aan de wand zijn.

Dus bij deze, bestuursleden van de Kern van Cambuur kom met een onderbouwing van de huidige kosten bij uitwedstrijden die betrekking hebben tot de bus en auto combi!   
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Montana

Wat een gelul he, alsof wij niet om opheldering gevraagd hebben... Na 250 x  om opheldering gevraagd te hebben en steeds hetzelfde antwoord gekregen te hebben, hebben wij ervoor gekozen om geld bij te leggen om toch zoveel mogelijk supporters mee te krijgen. Je moest eens weten hoeveel biertjes tappen dat is door onze vrijwilligers..
Als je wat te zeiken hebt (wat ik me in eerste instantie wel kan voorstellen) moet je bij de club zijn. Zij kunnen je uitleggen over hoe, wat en waarom. Daarvoor creëren we nog een podium ook en komen wij supporters tegemoet.
Wat verwijten jullie ons nou werkelijk? Dat we niks doen?! Kijk eens goed man..

Ronnie tng

Citaat van: Montana op september 04, 2014, 16:39:27
Wat een gelul he, alsof wij niet om opheldering gevraagd hebben... Na 250 x  om opheldering gevraagd te hebben en steeds hetzelfde antwoord gekregen te hebben, hebben wij ervoor gekozen om geld bij te leggen om toch zoveel mogelijk supporters mee te krijgen.

WHAHAHAHAHAHAHAHA kerel wat lachwekkend!

SCC-J

Citaat van: Montana op september 04, 2014, 16:39:27
Wat een gelul he, alsof wij niet om opheldering gevraagd hebben... Na 250 x  om opheldering gevraagd te hebben en steeds hetzelfde antwoord gekregen te hebben, hebben wij ervoor gekozen om geld bij te leggen om toch zoveel mogelijk supporters mee te krijgen. Je moest eens weten hoeveel biertjes tappen dat is door onze vrijwilligers..
Als je wat te zeiken hebt (wat ik me in eerste instantie wel kan voorstellen) moet je bij de club zijn. Zij kunnen je uitleggen over hoe, wat en waarom. Daarvoor creëren we nog een podium ook en komen wij supporters tegemoet.
Wat verwijten jullie ons nou werkelijk? Dat we niks doen?! Kijk eens goed man..

Waarom is er nog steeds geen prijsoverzicht? Terwijl dit in november was afgesproken?  Sterker nog jullie (KVC) wist of weten niet eens waar jullie geld heen gaat.

Als jullie 250x opheldering hebben gevraagd waarom kan ik dat nergens terug vinden waarom wordt het niet gecommuniceerd naar de supporters danwel jullie leden?