nog 1 week te gaan.....
wie voelt zich geroepen een subleague te starten?
uiteraard volgens de bekende reglementen(riekende agrariers uitgesloten).
Waarom start u die zelf niet?
Speciaal voor Okkele,
SC Cambuur subleague is NU geopend!
1 gouden regel, het is niet toegestaan een boer op te nemen in de selectie. Voor de keepert van Zwolle maken we een uitzondering.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 02, 2014, 18:47:59
Speciaal voor Okkele,
SC Cambuur subleague is NU geopend!
1 gouden regel, het is niet toegestaan een boer op te nemen in de selectie. Voor de keepert van Zwolle maken we een uitzondering.
Ik wil graag Ale de Boer opstellen.. Bij voorbaat al uitgesloten dus :|
Linkje aub? Anders
:0=SLOTJE :devil
Citaat van: poelie-lwd op augustus 02, 2014, 13:13:15
Waarom start u die zelf niet?
was een optie.
ik dacht dat denistel hier een beetje een traditie van had gemaakt.
:proost
Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2014, 19:13:56
Linkje aub? Anders
:0=SLOTJE :devil
http://www.coachvanhetjaar.nl/lc/signupforleague.do?leagueid=986 (http://www.coachvanhetjaar.nl/lc/signupforleague.do?leagueid=986)
kan me niet aanmelden.
Citaat van: okkele op augustus 03, 2014, 18:53:23
was een optie.
ik dacht dat denistel hier een beetje een traditie van had gemaakt.
:proost
Klopt maar die heeft het wrs te druk. Er was nog helemaal geen SCC subleague, alleen SCC intern :_spank
Citaat van: okkele op augustus 03, 2014, 18:54:49
http://www.coachvanhetjaar.nl/lc/signupforleague.do?leagueid=986 (http://www.coachvanhetjaar.nl/lc/signupforleague.do?leagueid=986)
Het is van de LC, dus doe niet mee :devil
of je hebt er gewoon echt geen verstand van.
:zucht
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 03, 2014, 20:18:23
Cc weer niet welkom?? :D
Stond / staat nergens een knop met word nu lid van subleague
Citaat van: SCC-J op augustus 04, 2014, 11:48:48
Stond / staat nergens een knop met word nu lid van subleague
Nog niet gelukt dan?
Ik heb me zelf aangemeld bij de subleague.. Zie ook staan dat het mijn subleague is maar mijn naam staat er niet tussen... vaag.
Ik heb het via Dokkumer zijn facebook gedaan.. Daar staat een link die gestuurd was door Okkele.
Daar kon ik gelijk aanklikke lid worden (als je bent aangemeld en ingelogd bent)
zodra je op de link klikt wordt je al aangemeld :thumbsup.
Poelie hoeft dan alleen nog op ok te klikken.
Citaat van: okkele op augustus 04, 2014, 11:35:30
of je hebt er gewoon echt geen verstand van.
:zucht
Ik heb nooit de pretentie gehad om te doen of ik enig verstand heb van voetbal. Ik kom bij Cambuur om mijn "sociale contacten" te onderhouden.
en ik ga naar de bioscoop voor de goedkope versnaperingen. :_schater
je kan toch gewoon meedoen?
dou best gewoon zuunig.
Inmiddels 9 aanmeldingen!
Citaat van: okkele op augustus 04, 2014, 16:56:04
en ik ga naar de bioscoop voor de goedkope versnaperingen. :_schater
je kan toch gewoon meedoen?
dou best gewoon zuunig.
Nee, ik kom nooit in de bioscoop. Brand gewoon de DVD :devil
Nee...
Nee, ik ben gierig!
Citaat van: Dokkumer op augustus 04, 2014, 20:44:15
Nee, ik kom nooit in de bioscoop. Brand gewoon de DVD :devil
Nee...
Nee, ik ben gierig!
jammer.
ik wil net als mn vriendin zoveel mogelijk mannen onder me houden.
Doe niet meer mee. Ik spendeer geen centen meer aan de Leugen Courant.
Voor iedereen die meedoet. Succes.
Citaat van: Nightmarelwd op augustus 06, 2014, 13:44:06
Doe niet meer mee. Ik spendeer geen centen meer aan de Leugen Courant.
Voor iedereen die meedoet. Succes.
En als de LC straks je fotootjes van verminkte sprinkhanen en het bruggetje van Bartlehiem wil publiceren tegen betaling, ben je dan nog zo principieel? ;)
Citaat van: poelie-lwd op augustus 06, 2014, 14:49:29
En als de LC straks je fotootjes van verminkte sprinkhanen en het bruggetje van Bartlehiem wil publiceren tegen betaling, ben je dan nog zo principieel? ;)
Dan levert het geld op. Nightmare wil geen centen SPENDEREN aan de Leugenaar. Is iets anders...
Aangemeld.
1 Sjonny Poelstra TorpedoLions FF leeuwarden 70
2 Michello SC Cambier Groningen 55
3 J. Hulst AFC Hulstje Leeuwarden 54
4 Minkie Forza a la Minka Leeuwarden 49
5 jetse andringa dolana fc berlikum 46
6 gobo gobo's 11 Leeuwarden 46 delete
7 Jaap Gulmans sccweestwel burum 44
8 P. van Buijtene pvb1985 drachten 41
9 Sir Marco achja Hardegarijp 41
10 Stefan Lwdtje058 Leeuwarden 40
11 Mark de Liwwadder mboua 1 lekkum 39
12 robert jelle ole 4 LEEUWARDEN 38
13 Henkie FC 058 Leeuwarden 33
14 El Swifty Lakskun United FC Leeuwarden 32
15 Nick Van Gundy New York Knicks Leeuwarden 30
16 Harry-Jan Kooistra Cambuur Huntsjes Berltsum 29
17 Johan el pistolero Leeuwarden 23
18 Dennis Olde 1. FC Olde Leeuwarden 21
19 douwe odumtv Leeuwarden 20
20 Jeroen Almeloo El Galaticos Leeuwarden 20
21 Roy Jansen Wolvega 18
22 Montana KernvanCambuur Leeuwarden 12
l0l
Citaat van: poelie-lwd op augustus 11, 2014, 14:41:03
l0l
Ik had het beter niet kunnen plaatsen. Maar ja, dan had je het ons waarschijnlijk zelf wel onder de neus gewreven
Positie Coachnaam Team Woonplaats Totaal
1 - Sjonny Poelstra TorpedoLions FF leeuwarden 202
2 - don vlitos charlie's angels lwd 192
3 - Hansie Dekkah Highmound Unite... Leeuwarden 183
4 +1 J. Hulst AFC Hulstje Leeuwarden 182 delete
5 -1 Minkie Forza a la Minka Leeuwarden 181
6 - Michello SC Cambier Groningen 173
7 +8 Jeroen Almeloo El Galaticos Leeuwarden 160
8 +2 Sir Marco achja Hardegarijp 159
9 -2 gobo gobo's 11 Leeuwarden 155
10 +1 robert jelle ole 4 LEEUWARDEN 150
11 -3 Harry-Jan Kooistra Cambuur Huntsjes Berltsum 149
12 -3 Stefan Lwdtje058 Leeuwarden 149
13 -1 Johan el pistolero Leeuwarden 144
14 -1 Mark de Liwwadder mboua 1 lekkum 141
15 +1 Montana KernvanCambuur Leeuwarden 141
16 -2 jetse andringa dolana fc berlikum 141
17 - Jaap Gulmans sccweestwel burum 134
18 - Henkie FC 058 Leeuwarden 127
19 +1 P. van Buijtene pvb1985 drachten 124
20 +1 El Swifty Lakskun United FC Leeuwarden 124
21 -2 Nick Van Gundy New York Knicks Leeuwarden 114
22 - douwe odumtv Leeuwarden 100
23 - Dennis Olde 1. FC Olde Leeuwarden 94
Ik denk dat ik me beter alleen met wielrennen bezig kan houden, die kon ik wel winnen haha
Citaat van: gobo op augustus 11, 2014, 17:07:59
Ik had het beter niet kunnen plaatsen. Maar ja, dan had je het ons waarschijnlijk zelf wel onder de neus gewreven
:_schater Yep ;)
nog altijd koploper poelie.
de huidige nr 1 heeft een boer in zn team.
Ik eis diskwalificatie en verwijdering uit de subleague! Schandalig.
Citaat van: poelie-lwd op augustus 02, 2014, 18:47:59
SC Cambuur subleague is NU geopend!
1 gouden regel, het is niet toegestaan een boer op te nemen in de selectie. Voor de keepert van Zwolle maken we een uitzondering.
Ik refereer naar de enige spelregel...
de stiekemerd had alleen de eerste speelronde geen agrariƫr in zn team.
Inmiddels 2 man eruit geflikkerd. Excuses voor mijn trage handelen, zo ben ik nou eenmaal :devil
Citaat van: poelie-lwd op oktober 05, 2014, 20:42:53
Inmiddels 2 man eruit geflikkerd. Excuses voor mijn trage handelen, zo ben ik nou eenmaal :devil
Waneer ga je er weer een onderhoud plegen ploelie, zijn 2 met boeren in hun opstelling
Citaat van: sccweestwel op oktober 29, 2014, 14:15:25
Waneer ga je er weer een onderhoud plegen ploelie, zijn 2 met boeren in hun opstelling
Graag namen van deze vier, wanneer blijkt dat dit forumgangers zijn gaan ze ook hier exit :zweep
Citaat van: Dokkumer op oktober 29, 2014, 14:23:59
Graag namen van deze vier, wanneer blijkt dat dit forumgangers zijn gaan ze ook hier exit :zweep
meneer kooistra uit berltsum(waar dat ook mag liggen).
el swifty uit LEEUWARDEN!
:(
forum maakt me niks uit,wel uit onze subleague graag. :rodekaart
Citaat van: okkele op december 14, 2014, 14:09:03
meneer kooistra uit berltsum(waar dat ook mag liggen).
el swifty uit LEEUWARDEN!
:(
forum maakt me niks uit,wel uit onze subleague graag. :rodekaart
Meneer Kooistra uit BERLIKUM is bij mijn weten hier ook op het forum te vinden. Ook hier maar opdonderen dus :devil
ik zet hier de vraag ff neer... om nou speciaal een topic er voor te openen is wat overdeven...
maar....
maakt ook iemand de voetbalkennistest vsn Vi?
wij komen niet uit vraag 42, wel een vermoeden wie die persoon is maar nog nie echt overtuigd..
iemamd??
Citaat van: pvanbuijtene op december 23, 2014, 10:22:15
ik zet hier de vraag ff neer... om nou speciaal een topic er voor te openen is wat overdeven...
maar....
maakt ook iemand de voetbalkennistest vsn Vi?
wij komen niet uit vraag 42, wel een vermoeden wie die persoon is maar nog nie echt overtuigd..
iemamd??
Het is nu al komkommertijd ;(
Simone Perotta
Citaat van: Dokkumer op december 22, 2014, 18:05:19
Meneer Kooistra uit BERLIKUM is bij mijn weten hier ook op het forum te vinden. Ook hier maar opdonderen dus :devil
Opgeschoond!
Graag gedaan hoor ;)
Citaat van: EdsjeOgbeche op december 23, 2014, 12:18:07
Graag gedaan hoor ;)
:proost vond m dit jaar wel makkelijker dan andere jaren.
mijn team is er weer klaar voor.
de site ziet er een stuk mooier uit en alles werkt wat gelikter.
vraag;
er is al een sub-league sc cambuur maar daar staan al 300 teams in.
dit is zeker weten niet onze eigen antiboer league al zie ik daar wel de teams van afgelopen jaar bij staan.
ik vind het wel lekker om onze eigen huisregels te handhaven.
voelt iemand zich geroepen om dit weer te regelen?
:proost
1 dag voor de start heb ik het zelf gedaan.
de enige echte cambuur-subleague is "cambuur lwd".
|:)
*CHECK*
Is mc intosh weg bij cambuur?? kan m nie selecteren.
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 06, 2015, 15:49:03
Is mc intosh weg bij cambuur?? kan m nie selecteren.
staat inderdaad een
streep door , vreemd.
nog maar 1 aanmelding,heren liwwadders.
:zucht
Prima zo l0l l0l
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 06, 2015, 15:49:03
Is mc intosh weg bij cambuur?? kan m nie selecteren.
hij is weer beschikbaar van buut`n.
Aanvraag alsnog gedaan :thumbsup
Is er nog een cvhj Cambuur subpoule?
Citaat van: pvanbuijtene op juli 31, 2016, 17:50:15
Is er nog een cvhj Cambuur subpoule?
https://www.coachvanhetjaar.nl/subleagues/3433/scc_zonder_dkv-er
voor de liefhebber.