Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

coach van het jaar 2014/2015

Gestart door okkele, augustus 02, 2014, 13:07:37

Vorige topic - Volgende topic

okkele

nog 1 week te gaan.....
wie voelt zich geroepen een subleague te starten?
uiteraard volgens de bekende reglementen(riekende agrariers uitgesloten).
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Speciaal voor Okkele,

SC Cambuur subleague is NU geopend!

1 gouden regel, het is niet toegestaan een boer op te nemen in de selectie. Voor de keepert van Zwolle maken we een uitzondering.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op augustus 02, 2014, 18:47:59
Speciaal voor Okkele,

SC Cambuur subleague is NU geopend!

1 gouden regel, het is niet toegestaan een boer op te nemen in de selectie. Voor de keepert van Zwolle maken we een uitzondering.
Ik wil graag Ale de Boer opstellen.. Bij voorbaat al uitgesloten dus  :|

Dokkumer


okkele

Citaat van: poelie-lwd op augustus 02, 2014, 13:13:15
Waarom start u die zelf niet?
was een optie.
ik dacht dat denistel hier een beetje een traditie van had gemaakt.
:proost
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

SCC-J


pvanbuijtene


poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: okkele op augustus 03, 2014, 18:53:23
was een optie.
ik dacht dat denistel hier een beetje een traditie van had gemaakt.
:proost

Klopt maar die heeft het wrs te druk. Er was nog helemaal geen SCC subleague, alleen SCC intern  :_spank
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer


okkele

of je hebt er gewoon echt geen verstand van.
:zucht
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

SCC-J

Citaat van: pvanbuijtene op augustus 03, 2014, 20:18:23
Cc weer niet welkom?? :D
Stond / staat nergens een knop met word nu lid van subleague

pvanbuijtene

#14
Citaat van: SCC-J op augustus 04, 2014, 11:48:48
Stond / staat nergens een knop met word nu lid van subleague

Nog niet gelukt dan?
Ik heb me zelf aangemeld bij de subleague.. Zie ook staan dat het mijn subleague is maar mijn naam staat er niet tussen... vaag.

Ik heb het via Dokkumer zijn facebook gedaan.. Daar staat een link die gestuurd was door Okkele.
Daar kon ik gelijk aanklikke lid worden (als je bent aangemeld en ingelogd bent)