Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

coach van het jaar 2014/2015

Gestart door okkele, augustus 02, 2014, 13:07:37

Vorige topic - Volgende topic

sccweestwel

Ik denk dat ik me beter alleen met wielrennen bezig kan houden, die kon ik wel winnen haha

poelie-lwd

Citaat van: gobo op augustus 11, 2014, 17:07:59
Ik had het beter niet kunnen plaatsen. Maar ja, dan had je het ons waarschijnlijk zelf wel onder de neus gewreven

:_schater Yep  ;)

Iedereen heeft recht op mijn mening.

okkele

nog altijd koploper poelie.
de huidige nr 1 heeft een boer in zn team.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

gobo

Ik eis diskwalificatie en verwijdering uit de subleague! Schandalig.
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

gobo

Citaat van: poelie-lwd op augustus 02, 2014, 18:47:59

SC Cambuur subleague is NU geopend!

1 gouden regel, het is niet toegestaan een boer op te nemen in de selectie. Voor de keepert van Zwolle maken we een uitzondering.

Ik refereer naar de enige spelregel...
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

okkele

de stiekemerd had alleen de eerste speelronde geen agrariƫr in zn team.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

poelie-lwd

Inmiddels 2 man eruit geflikkerd. Excuses voor mijn trage handelen, zo ben ik nou eenmaal  :devil



Iedereen heeft recht op mijn mening.

sccweestwel

Citaat van: poelie-lwd op oktober 05, 2014, 20:42:53
Inmiddels 2 man eruit geflikkerd. Excuses voor mijn trage handelen, zo ben ik nou eenmaal  :devil

Waneer ga je er weer een onderhoud plegen ploelie, zijn 2 met boeren in hun opstelling

Dokkumer

Citaat van: sccweestwel op oktober 29, 2014, 14:15:25
Waneer ga je er weer een onderhoud plegen ploelie, zijn 2 met boeren in hun opstelling
Graag namen van deze vier, wanneer blijkt dat dit forumgangers zijn gaan ze ook hier exit  :zweep

okkele

Citaat van: Dokkumer op oktober 29, 2014, 14:23:59
Graag namen van deze vier, wanneer blijkt dat dit forumgangers zijn gaan ze ook hier exit  :zweep

meneer kooistra uit berltsum(waar dat ook mag liggen).
el swifty uit LEEUWARDEN!
:(
forum maakt me niks uit,wel uit onze subleague graag. :rodekaart
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: okkele op december 14, 2014, 14:09:03
meneer kooistra uit berltsum(waar dat ook mag liggen).
el swifty uit LEEUWARDEN!
:(
forum maakt me niks uit,wel uit onze subleague graag. :rodekaart
Meneer Kooistra uit BERLIKUM is bij mijn weten hier ook op het forum te vinden. Ook hier maar opdonderen dus :devil

pvanbuijtene

ik zet hier de vraag ff neer... om nou speciaal een topic er voor te openen is wat overdeven...
maar....

maakt ook iemand de voetbalkennistest vsn Vi?
wij komen niet uit vraag 42, wel een vermoeden wie die persoon is maar nog nie echt overtuigd..
iemamd??

666

Citaat van: pvanbuijtene op december 23, 2014, 10:22:15
ik zet hier de vraag ff neer... om nou speciaal een topic er voor te openen is wat overdeven...
maar....

maakt ook iemand de voetbalkennistest vsn Vi?
wij komen niet uit vraag 42, wel een vermoeden wie die persoon is maar nog nie echt overtuigd..
iemamd??

Het is nu al komkommertijd  ;(
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

EdsjeSCC


poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op december 22, 2014, 18:05:19
Meneer Kooistra uit BERLIKUM is bij mijn weten hier ook op het forum te vinden. Ook hier maar opdonderen dus :devil

Opgeschoond!
Iedereen heeft recht op mijn mening.