Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: siepelsjeu op augustus 01, 2014, 19:01:48

Poll
Vraag: Heracles - Cambuur Man of the Match
Optie 1: Leonard Nienhuis stemmen: 4
Optie 2: Vytautas Andriuskevicius stemmen: 4
Optie 3: Etiënne Reijnen stemmen: 25
Optie 4: Lucas Bijker stemmen: 9
Optie 5: Wout Droste stemmen: 3
Optie 6: Erik Bakker stemmen: 1
Optie 7: Mohamed El Makrini stemmen: 3
Optie 8: Albert Rusnák stemmen: 0
Optie 9: Sander van der Streek stemmen: 1
Optie 10: Michiel Hemmen stemmen: 31
Optie 11: Bartholomew Ogbeche stemmen: 0
Optie 12: Marlon Pereira stemmen: 0
Titel: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: siepelsjeu op augustus 01, 2014, 19:01:48
Heracles Almelo – SC Cambuur
Vrijdag 22 augustus, 20.00 uur
Polman Stadion, Almelo

Autocombi
-Kaartprijs €20,-
-Toegestaan maximaal 55 auto's en maximaal 5 busjes
-Omwisselen bij Cambuur Stadion vanaf 17.00 uur (routebeschrijving wordt verstrekt bij omwisselen)

Buscombi
-Maximaal 2 bussen
-Prijs 30 euro leden KvC, 35 euro niet leden KvC
-Bussen vertrekken vanaf het Cambuurplein om 16.30 uur
-Supporters dienen uiterlijk 16.10 uur aanwezig te zijn
-Omwisselbiljetten in bus omruilen voor toegangskaart
-Instappen alleen op vertoon van uitkaart
Voor beide vervoersregelingen geldt dat het bezit van een uitkaart verplicht is en reizen buiten deze regelingen om niet zijn toegestaan.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 01, 2014, 19:02:58
Wederom een mooi tripje  _O_
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: siepelsjeu op augustus 01, 2014, 19:05:58
Inderdaad zo als gehoopt  :ams :hein :grolsch
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op augustus 01, 2014, 19:49:43
Top!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: AL op augustus 02, 2014, 13:38:04
Ik neem aan uitverkocht uitvak!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: moodygrunn op augustus 02, 2014, 13:42:41
Citaat van: AL op augustus 02, 2014, 13:38:04
Ik neem aan uitverkocht uitvak!

Zeker voor de mensen zonder seizoenkaart wordt het bezoeken van de thuiswedstrijden een hele klus. Voor die categorie is een uitwedstrijd de grootste kans op een wedstrijdbezoek. Ik verwacht daarom ook gemiddeld 50-100 mensen per uitduel meer dit seizoen.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: zandokan op augustus 12, 2014, 10:28:00
3 punten. Zelfs de ballenjongens daar zijn cambuursupporter
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: SCC-J op augustus 12, 2014, 10:32:29
Citaat van: moodygrunn op augustus 02, 2014, 13:42:41
Zeker voor de mensen zonder seizoenkaart wordt het bezoeken van de thuiswedstrijden een hele klus. Voor die categorie is een uitwedstrijd de grootste kans op een wedstrijdbezoek. Ik verwacht daarom ook gemiddeld 50-100 mensen per uitduel meer dit seizoen.
Ja natuurlijk.  :wall
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 12, 2014, 10:39:13
Citaat van: zandokan op augustus 12, 2014, 10:28:00
Zelfs de ballenjongens daar zijn cambuursupporter

:D :D :D :D
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: de Schoot op augustus 12, 2014, 16:10:58
Citaat van: zandokan op augustus 12, 2014, 10:28:00
3 punten. Zelfs de ballenjongens daar zijn cambuursupporter

Haha mooi was dat. Jonkje kon week lang gratis roken drinken en nog bult zakgeld mee ook :)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 12, 2014, 17:17:11
Citaat van: moodygrunn op augustus 02, 2014, 13:42:41
Zeker voor de mensen zonder seizoenkaart wordt het bezoeken van de thuiswedstrijden een hele klus. Voor die categorie is een uitwedstrijd de grootste kans op een wedstrijdbezoek. Ik verwacht daarom ook gemiddeld 50-100 mensen per uitduel meer dit seizoen.

haha...

ik verwacht idd wel wat meer mensen bij uitwedstrijden, maar niet om de reden die jij hierboven schetst...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dizzhead op augustus 12, 2014, 17:19:51
Citaat van: Eewal op augustus 12, 2014, 17:17:11
haha...

ik verwacht idd wel wat meer mensen bij uitwedstrijden, maar niet om de reden die jij hierboven schetst...
Zou wel leuk zijn om inzage te hebben in de percentages seizoen kaart houders tov het aantal uitkaarthouders en de verkochte kaarten
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 12, 2014, 17:25:07
voor een paar wedstrijden zal het nu wel duidelijk zijn dat het buscombi's worden (DKV, Groningen Ajax etc.) . is het niet mogelijk de inschrijving voor deze wedstrijden veel vroeger te laten beginnen? en iets van korting geven bij bezoeken van meer wedstrijden? denk dat je zo uiteindelijk meer mensen mee zult krijgen.... ik weet het, off-topic, maar kan het verder nog niet ergens kwijt (volgens mij..)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: jeff op augustus 12, 2014, 17:30:53
Citaat van: Eewal op augustus 12, 2014, 17:25:07
ik weet het, off-topic, maar kan het verder nog niet ergens kwijt (volgens mij..)
In algemeen staat een topic uitwedstrijden http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=338.0
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Local east-side op augustus 12, 2014, 17:32:23
Ik ben ook wel voor om diegenen die de vorige keer een bepaalde uitwedstrijd bezocht hebben voorrang te geven bij de kaartverkoop voor dezelfde wedstrijd in dit seizoen. Vooral bij wedstrijden als dkv en ajax uit, die afgelopen seizoen uitverkocht waren is dit een stuk eerlijker.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: speculeter op augustus 12, 2014, 17:37:59
Citaat van: Local east-side op augustus 12, 2014, 17:32:23
Ik ben ook wel voor om diegenen die de vorige keer een bepaalde uitwedstrijd bezocht hebben voorrang te geven bij de kaartverkoop voor dezelfde wedstrijd in dit seizoen. Vooral bij wedstrijden als dkv en ajax uit, die afgelopen seizoen uitverkocht waren is dit een stuk eerlijker.
op tijd bij de voorverkoop zijn en niks aan de hand.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Local east-side op augustus 12, 2014, 17:47:23
Dat snap ik, maar niet iedereen is altijd in de gelegenheid om op het moment dat de verkoop van de kaarten start aanwezig te zijn ivm met werk, school of andere dingen. En hierdoor kan je dus in theorie achter het net vissen. Met een voorrangsregeling ka je dit voorkomen.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Len Cantello op augustus 12, 2014, 17:47:33
Voortrek systeem op basis van bezoek aantal uitwedstrijd slaat nergens op. Iedereen heeft evenveel recht op een kaart.

En anders is er altijd nog de mogelijkheid om op een alternatieve wijze kaarten voor een thuisvak te ritselen.  :devil
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Local east-side op augustus 12, 2014, 17:51:52
Volgens mij gebeurde dit anders ook tijdens playoff wedstrijden afgelopen jaren. :y Seizoenskaarthouders hadden voorrang. En toen dit in 2009 een keer niet gebeurde waren velen not amused.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 12, 2014, 17:53:47
Citaat van: Local east-side op augustus 12, 2014, 17:51:52
Volgens mij gebeurde dit anders ook tijdens playoff wedstrijden afgelopen jaren. :y Seizoenskaarthouders hadden voorrang. En toen dit in 2009 een keer niet gebeurde waren velen not amused.

dat wilde ik ook net noemen... die situatie sloeg echt helemaal nergens op!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: de Schoot op augustus 12, 2014, 18:40:33
Vind dat degenen die ons cluppie ook onderin de JL steunden, best wat voorrang mogen krijgen.
Gloryhunters wachten maar even.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2014, 22:43:45
Nienhuus
Droste Reijnen Bijker Vytas
Bakker Makrini
Meleg
Barto Ogbeche Rusnak

Zolang we geen nieuwe/fitte buitenspelers hebben
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: oldehove op augustus 17, 2014, 00:38:54
+2
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op augustus 17, 2014, 08:48:38
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2014, 22:43:45
Nienhuus
Droste Reijnen Bijker Vytas
Bakker Makrini
Meleg
Barto Ogbeche Rusnak

Zolang we geen nieuwe/fitte buitenspelers hebben

Barto voor Bakker en Hemmen laten staan in de punt.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Lore op augustus 17, 2014, 09:38:32
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2014, 22:43:45
Nienhuus
Droste Reijnen Bijker Vytas
Bakker Makrini
Meleg
Barto Ogbeche Rusnak

Zolang we geen nieuwe/fitte buitenspelers hebben

Waarom wil je Hemmen eruit halen dan?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op augustus 17, 2014, 11:09:26
Linsen gaat waarschijnlijk naar Heracles. Scheelt weer.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 17, 2014, 11:10:19
Citaat van: John Hiatt op augustus 17, 2014, 11:09:26
Linsen gaat waarschijnlijk naar Heracles. Scheelt weer.

groningen bedoel je? ;)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2014, 11:16:17
Citaat van: Lore op augustus 17, 2014, 09:38:32
Waarom wil je Hemmen eruit halen dan?

Omdat ik denk dat Ogbeche een betere spits is dan Hemmen. En Hemmen kan zéker niet op buitenkant ;)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op augustus 17, 2014, 11:32:50
Citaat van: Eewal op augustus 17, 2014, 11:10:19
groningen bedoel je? ;)

Je hebt gelijk!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Lore op augustus 17, 2014, 11:37:16
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2014, 11:16:17
Omdat ik denk dat Ogbeche een betere spits is dan Hemmen. En Hemmen kan zéker niet op buitenkant ;)

Dan volg ik je weer. Vind wel dat Hemmen de competitie prima is gestart, maar ik denk ook dat Ogbeche de betere is!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: moodygrunn op augustus 17, 2014, 11:45:02
Citaat van: John Hiatt op augustus 17, 2014, 11:09:26
Linsen gaat waarschijnlijk naar Heracles. Scheelt weer.
Nou die zou volgens Jan Smit (Her) tussen de 3 en 4 miljoen moeten opleveren. Vraag me af of Nijland dat wil betalen.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: sccleeuwarden op augustus 17, 2014, 14:11:24
Uitvak toch vol vrijdagavond?????!!!!! een zeer belangrijke wedstrijd daar waar we misschien onze eerste drie punten kunnen pakken
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Ronnie tng op augustus 17, 2014, 14:34:30
Wij zijn weer paraat met een leuk groepje!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 17, 2014, 14:40:54
Aanwezig ook  |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2014, 14:44:27
+2
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Tukker op augustus 17, 2014, 15:07:12
+ 2

en op het fietsje als de weergoden het toelaten
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 17, 2014, 15:11:53
Misschien aanwezig, -
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur058 op augustus 17, 2014, 15:12:42
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 17, 2014, 15:11:53
Misschien aanwezig, -
gewoon doen!  |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 17, 2014, 15:15:30
Citaat van: Cambuur058 op augustus 17, 2014, 15:12:42
gewoon doen!  |:)
Mut ook op de portemonnee lette  ;) Ga niet nog een x de bus in haha

Zal nog wel ff kieke voor vervoer
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: GerardFraneker op augustus 17, 2014, 16:30:58
+ 9
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: 0517 op augustus 17, 2014, 18:44:17
Bericht van de autocombi vorig jaar:

Citeer
''HERACLES ALMELO - SC CAMBUUR OP ZONDAG 9 FEBRUARI OM 12:30 UUR

Deze wedstrijd is een verplichte autocombi, waar tevens een buscombi voor ingezet kan worden
(bij voldoende belangstelling)
Er is parkeerruimte voor 5 taxibusjes (vol is vol) en maximaal 75 personenauto's beschikbaar.
Inschrijven kan vanaf maandag 3 februari 10.30 uur tot uiterlijk vrijdag 7 februari 12 uur

Prijs voor een omwisselbiljet autocombi is € 20,- en voor de bus € 35,- (leden KvC € 30,-)
Omwisselen omwisselbiljet autocombi vanaf 9.30 uur hoofdingang Cambuurstadion.
Parkeren in de zone gastenvak bij het stadion van Heracles.

De bus vertrekt om 9 uur bij de hoofdingang Cambuurstadion, u dient om 8.45 uur aanwezig te zijn.'' 

Van waar vorig jaar 75 auto's en nu 55??
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 17, 2014, 18:49:41
Citaat van: 0517 op augustus 17, 2014, 18:44:17
Bericht van de autocombi vorig jaar:

Van waar vorig jaar 75 auto's en nu 55??

met al die autocombi's voor de boeg de komende jaren hebben we allemaal een grotere auto gekocht :)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: SCC-J op augustus 17, 2014, 19:45:48
Citaat van: 0517 op augustus 17, 2014, 18:44:17
Bericht van de autocombi vorig jaar:

Van waar vorig jaar 75 auto's en nu 55??
Opmerkelijk is het iig wel
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Ronnie tng op augustus 17, 2014, 21:00:51
+27
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: brambo3004 op augustus 17, 2014, 21:02:52
Citaat van: Ronnie tng op augustus 17, 2014, 21:00:51
+27

Jij laat er ook geen gras over groeien :thumbsup
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Ronnie tng op augustus 17, 2014, 21:07:31
Citaat van: brambo3004 op augustus 17, 2014, 21:02:52
Jij laat er ook geen gras over groeien :thumbsup

Gister met 2 busjes, vrijdag 1 extra...

Dat vak moet vol, en komt ook vol! Wel vreemd dat er ineens 20 auto's minder kunnen. Scheelt je zeker 60 man...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Marc S op augustus 17, 2014, 21:22:10
Citaat van: SCC-J op augustus 17, 2014, 19:45:48
Opmerkelijk is het iig wel

Waren ze niet bezig met het stadion aan het uitbreiden? Enige (logische) reden dat ik kan vinden is dat ze dat eventueel gebruiken voor bouwapperatuur, maar zelfs dat lijkt mij een beetje vergezocht.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: geelenblauwscc op augustus 17, 2014, 21:34:04
Er kunnen toch 600 in het uitvak of heeft cambuur maar weer de helft afgenomen
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: de Schoot op augustus 17, 2014, 22:45:45
+9

Parkeren is daar een zootje, daarom max aantal auto's ipv personen :(
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2014, 22:50:33
Citaat van: de Schoot op augustus 17, 2014, 22:45:45
Parkeren is daar een zootje, daarom max aantal auto's ipv personen :(

Duidelijk, maar waarom minder dan vorig jaar?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: de Schoot op augustus 17, 2014, 22:57:11
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2014, 22:50:33
Duidelijk, maar waarom minder dan vorig jaar?

Bang voor bier tekort....???  :proost
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2014, 23:01:05
Citaat van: de Schoot op augustus 17, 2014, 22:57:11
Bang voor bier tekort....???  :proost

Ja dat is wel de enig terechte reden  :proost :proost :proost
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: oldehove op augustus 17, 2014, 23:02:07
Dinsdag 2 kaartjes halen voor bus.

Denk mannetje of 300-350
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 18, 2014, 10:45:23
Laatste 3 edities van Heracles - Cambuur werd niet verloren. 2 keer gelijk en 1 overwinning. 1-2 op 22-4-2005.
Doelpuntenmakers: Brack (pen) en Bruin....

In de 72 onderlinge duels stapte Cambuur 30 keer als winnaar van het veld, 18 keer werd de zege aan Heracles gelaten en 24 keer eindigde de wedstrijd onbeslist. Doelcijfers zijn in ook in het voordeel van Cambuur 93-81
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: SCC-J op augustus 18, 2014, 11:14:28
5 busjes al gereserveerd. kut Regel!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 18, 2014, 11:20:17
Grootste onzin die er natuurlijk is! In twee uurtjes al 5 busjes ingeschreven.
Een busje of een auto er zit toch geen verschil in.
Wat als je prive in een busje rijdt? Heb je dan pech? En mag je dan niet meer?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dit is mien club op augustus 18, 2014, 11:27:31
Belachelijk... we hebben ook een busje vol, we gaan het daar wel zien wat ze doen.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: SCC-J op augustus 18, 2014, 11:28:31
Kaartverkoop is blijkbaar al een week bezig
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: zandokan op augustus 18, 2014, 12:19:35
Aanwezig met een bûse vol kleingeld  :_schater
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 18, 2014, 12:39:56
Is Excelsior uit (bij het kampioenschap) eigenlijk de laatste uitoverwinning in competitieverband?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Gasgeve op augustus 18, 2014, 12:43:09
Waar staat de teller tot nu toe op?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Bernardo op augustus 18, 2014, 12:44:01
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2014, 12:39:56
Is Excelsior uit (bij het kampioenschap) eigenlijk de laatste uitoverwinning in competitieverband?

Ja
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 18, 2014, 12:45:41
Citaat van: Gasgeve op augustus 18, 2014, 12:43:09
Waar staat de teller tot nu toe op?
8.234.721,5  8)
Nee zonder gekheid, Cambuur zei vanochtend op Twitter dat er niet veel kaarten meer waren dus reken op 300 ongeveer? Dacht namelijk ergens te lezen dat Cambuur niet alle kaarten voor het uitvak had afgenomen?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: zandokan op augustus 18, 2014, 12:45:55
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2014, 12:39:56
Is Excelsior uit (bij het kampioenschap) eigenlijk de laatste uitoverwinning in competitieverband?
na vrijdag niet meer
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 18, 2014, 12:53:04
Citaat van: zandokan op augustus 18, 2014, 12:45:55
na vrijdag niet meer

Heb er inderdaad een -zeer- goed voorgevoel over. Eindelijk dat uitsyndroom wegpoetsen!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: gewoon een fan op augustus 18, 2014, 13:01:41
Vorig jaar waren wij heel dicht bij de eerste uitoverwinning tegen Heracles  ;(
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 18, 2014, 13:02:30
Citaat van: gewoon een fan op augustus 18, 2014, 13:01:41
Vorig jaar waren wij er heel dicht bij tegen Heracles  ;(

Klopt helemaal, alleen was de tegengoal - hoe zuur ook - wel terecht gezien de verhoudingen. Wat kregen we veel kansen tegen daar toen, ongelooflijk!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Goudvinger op augustus 18, 2014, 13:14:44
Volgens mij treffen we Heracles op een uiterst goed moment. Ze hebben mij nog niet kunnen overtuigen, dat veteranenelftal. Hier valt wat te halen.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: fred op augustus 18, 2014, 13:46:32
Deze gaan we winnen. Kan gewoon niet anders !
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Bascambuur op augustus 18, 2014, 13:51:26
Zou mooi zijn als die Linssen nog weggaat, maar los daarvan verwacht ik ook een overwinning.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Marc S op augustus 18, 2014, 14:15:16
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2014, 12:39:56
Is Excelsior uit (bij het kampioenschap) eigenlijk de laatste uitoverwinning in competitieverband?

Dat klopt, of je moet de beker wedstrijd tegen katwijk (1-6) meerekenen.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: oldehove op augustus 18, 2014, 15:50:16
Iemand nog 1 plekje vrij ?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dit is mien club op augustus 18, 2014, 15:57:42
wij heffe vandaag kaarten haalt, hopen dat er een buske vut valt, anders maar oppe bonne fooi
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: TM op augustus 18, 2014, 16:06:24
Gaat aardig snel die kaartverkoop als ik de verhalen mag geloven... Precieze aantallen weet ik niet... Maar in ieder geval gas gevuuhh vrijdag!! TRES PUNTOS! |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: DayDreamer op augustus 18, 2014, 16:16:40
Citaat van: TM op augustus 18, 2014, 16:06:24
Gaat aardig snel die kaartverkoop als ik de verhalen mag geloven... Precieze aantallen weet ik niet... Maar in ieder geval gas gevuuhh vrijdag!! TRES PUNTOS! |:)

Volgens mij valt dat wel mee, auto's nog niet uitverkocht.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Sander Scc op augustus 18, 2014, 16:24:09
Citaat van: DayDreamer op augustus 18, 2014, 16:16:40
Volgens mij valt dat wel mee, auto's nog niet uitverkocht.

Al 51 auto's volgens mij.. Kom er net weg, man voor mij had auto nr 51 en ik mag aannemen dat ze niet terug tellen..

Volle bak 3 punten ophale!!!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: zandokan op augustus 18, 2014, 16:28:56
Citaat van: dit is mien club op augustus 18, 2014, 15:57:42
wij heffe vandaag kaarten haalt, hopen dat er een buske vut valt, anders maar oppe bonne fooi
anders in een 7 zitter  :P
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dit is mien club op augustus 18, 2014, 16:50:42
wij binne met negen...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: SCC-J op augustus 18, 2014, 16:55:17
Plekken voor auto's zijn bijna uitverkoch. Maakt de Max aantal voor 9persoonsbusjes helemaal onzinnig
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dizzhead op augustus 18, 2014, 17:12:58
Toegestaan maximaal 55 auto's en maximaal 5 busjes toch?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Viper op augustus 18, 2014, 17:18:00
Als er niet meer auto's en busjes worden toegestaan dan krijgen we dat 'tweede uitvak' waarschijnlijk niet vol met alleen bussen. Over bussen gesproken, staan er hiervoor al supporters ingeschreven?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dit is mien club op augustus 18, 2014, 17:22:04
KUt regel je....
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Len Cantello op augustus 18, 2014, 17:24:35
Zitten in al die auto's minimaal 4 man? Of zijn er ook weer mensen die alleen met de auto aan komen kakken? Voor het overige, idd,  die busjes beperking is een regel van 3x kut....

Zelf heb ik nog geen kaarten. Zal wel weer een hele strijd worden op deze manier...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Viper op augustus 18, 2014, 17:28:42
Citaat van: Len Cantello op augustus 18, 2014, 17:24:35
Zitten in al die auto's minimaal 4 man? Of zijn er ook weer mensen die alleen met de auto aan komen kakken?

Precies! Als ze toch bezig zijn met die vage regels kunnen ze ook wel eens controleren op einzelgangers.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dizzhead op augustus 18, 2014, 17:32:48
Citaat van: Viper op augustus 18, 2014, 17:28:42
Precies! Als ze toch bezig zijn met die vage regels kunnen ze ook wel eens controleren op einzelgangers.

Die keren dat ik gebruik maak van autocombi's ben ik ook een einzelganger - omdat ik niet bepaald in de buurt woon. Maar als de plaatsen (vorig jaar) uiteindelijk niet uitverkocht zijn, kan ik me er eigenlijk ook maar weinig druk om maken. Moet ik dan nu bij meer animo ineens solidair zijn en vier man (die op basis van succes komen) ipv mijzelf laten gaan? Er mogen altijd mensen mee rijden, maar dat is lastig. Ik krijg vaak alternatieve instructies aangaande omwisselen etc.


ps. in Almelo ben ik er niet bij.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: SCC-J op augustus 18, 2014, 17:52:24
Ja succes
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op augustus 18, 2014, 18:27:44
1-2, 2x Hemmen |:) |:) |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: thankyou op augustus 18, 2014, 19:04:36
wut de 1e uutoverwinning en ik bin dr niet bij :wall
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: sccweestwel op augustus 18, 2014, 19:25:24
Had om 16:15 de allerlaatste, we zouden met Zn 2en in een kleine auto,maar nu gaan we in de benz zodat er nog 3 meekunnen
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Ruppppert op augustus 18, 2014, 19:26:58
is tog nog niet uitverkocht ? ik muit morgen nog kaarten halen
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 18, 2014, 19:29:59
Citaat van: Ruppppert op augustus 18, 2014, 19:26:58
is tog nog niet uitverkocht ? ik muit morgen nog kaarten halen

Dat zou een ramp zijn! Dan kan ik op de zaterdagochtend geen sfeerfilmpjes bekijken.  ;(
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Ruppppert op augustus 18, 2014, 19:31:33
Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2014, 19:29:59
Dat zou een ramp zijn! Dan kan ik op de zaterdagochtend geen sfeerfilmpjes bekijken.  ;(
haha nou zou mien best doen :P
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Ronnie tng op augustus 18, 2014, 19:40:24
Kom op Sarah, doe je best voor een groter parkeer ruimte.... Ik zal vrijdag eens goed opletten of er inderdaad te weinig parkeerplaatsen zijn!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: gewoon een fan op augustus 18, 2014, 19:43:38
Citaat van: Ruppppert op augustus 18, 2014, 19:26:58
is tog nog niet uitverkocht ? ik muit morgen nog kaarten halen
Zit jij niet gewoon op de pers tribune?   :proost
Mooie filmpjes maak je altijd  _O_
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Ruppppert op augustus 18, 2014, 19:46:26
Citaat van: Ronnie tng op augustus 18, 2014, 19:40:24
Kom op Sarah, doe je best voor een groter parkeer ruimte.... Ik zal vrijdag eens goed opletten of er inderdaad te weinig parkeerplaatsen zijn!
ben zeer benieuwd, ook met de kijk op hoe andere clubs dat dan doen
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: oldehove op augustus 18, 2014, 22:42:54
Buscombi niet uitverkocht toch ?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: poelie-lwd op augustus 19, 2014, 07:46:01
1-4 (0-1)

Rusnak
Hemmen
Ogbeche
Ogbeche

5 x geel
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: 0517 op augustus 19, 2014, 08:20:40
Vorig jaar konden er 75 auto's mee, dus het lijkt me dat daar rek in zit. Geef daarbij de voorkeur aan busjes en we hebben een vol uitvak.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: thankyou op augustus 19, 2014, 09:07:39
morgen 20e zouden er dan nog buscombi kaarten zijn?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: oldehove op augustus 19, 2014, 09:22:26
 Vanochtend nog 4 kaarten gehaald voor autocombi! Cambuur heeft extra plekken gekregen.

:0= Wacht niet telang!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: oldehove op augustus 19, 2014, 09:22:54
Citaat van: thankyou op augustus 19, 2014, 09:07:39
morgen 20e zouden er dan nog buscombi kaarten zijn?
Aangezien er extra auto plekken zijn verwacht ik van wel.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: de Schoot op augustus 19, 2014, 09:29:06
Citaat van: oldehove op augustus 19, 2014, 09:22:26
Vanochtend nog 4 kaarten gehaald voor autocombi! Cambuur heeft extra plekken gekregen.

:0= Wacht niet telang!

Goeie zaak!!!
Kan de pluim  _O_ naar Cambuur of toch naar Heracles?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: 0517 op augustus 19, 2014, 10:11:24
Citaat van: oldehove op augustus 19, 2014, 09:22:26
Vanochtend nog 4 kaarten gehaald voor autocombi! Cambuur heeft extra plekken gekregen.

:0= Wacht niet telang!

Mooi, is er dus ook ruimte voor extra busjes (kutregel).
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: oldehove op augustus 19, 2014, 10:13:22
Citaat van: 0517 op augustus 19, 2014, 10:11:24
Mooi, is er dus ook ruimte voor extra busjes (kutregel).
Geenidee. ga uit van wel. Anders ff snel belletje naar Cambuur weet je het meteen
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2014, 10:28:06
hoppa busje
|:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Lore op augustus 19, 2014, 10:46:34
Iemand enig idee hoeveel extra kaarten? Gaat weer een gezellig potje worden!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: TM op augustus 19, 2014, 11:01:32
Mooi dat er extra plekken zijn geregeld! Alleen snap ik niet waarok Cambuur dit niet even communiceert. Op naar vrijdag! Gas gevuuh
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2014, 11:03:06
Ruststand 1-0
Eindstand 1-1

Doelpunt Cambuur komt op naam van Rusnak.

4x :gelekaart
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Viper op augustus 19, 2014, 11:16:43
Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2014, 11:03:06
Ruststand 1-0
Eindstand 1-1

Doelpunt Cambuur komt op naam van Rusnak.

4x :gelekaart

Off-topic :zucht
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: mugel op augustus 19, 2014, 11:54:43
Citaat van: Lore op augustus 19, 2014, 10:46:34
Iemand enig idee hoeveel extra kaarten? Gaat weer een gezellig potje worden!

Aantal kaarten weet ik niet, maar aantal auto's uitgebreid naar 64 werd mij verteld.
Na mij vanmorgen om 10:00 uur nog maar 2 auto's, dus 't gaat hard.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op augustus 19, 2014, 12:04:56
Uitverkocht!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Viper op augustus 19, 2014, 12:08:52
Citaat van: John Hiatt op augustus 19, 2014, 12:04:56
Uitverkocht!

De 2 bussen ook?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 19, 2014, 12:09:39
Citaat van: John Hiatt op augustus 19, 2014, 12:04:56
Uitverkocht!
Voor de bus zijn nog wel kaarten toch of niet ?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: mugel op augustus 19, 2014, 12:11:44
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 19, 2014, 12:09:39
Voor de bus zijn nog wel kaarten toch of niet ?

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd
De autocombi naar #HERCAM is helemaal uitverkocht! Voor supporters die mee willen naar Almelo is er nog plek in de buscombi. #Cambuur
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 19, 2014, 12:41:26
Gewoon oprollen die lui!
Een team met onder andere Sibum en Cziommer kun je toch niet serieus nemen.
Telgenkamp op goal, een klinkende overwinning zal het worden.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Goudvinger op augustus 19, 2014, 12:47:41
Telgenkamp, dat wordt prijsschieten  :_schater

0-3
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Scc01 op augustus 19, 2014, 13:09:32
Vond dat de aanval van heracles toch redelijk dreigend was tegen Fcg. Maar heb niet de hele wedstrijd gezien.

Verder hopen dat we vaak bijnde keeper in de buurt komen. Ik krijg het idee dat hun verdediging niet al te best is.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Collingwood op augustus 19, 2014, 13:16:37
Citaat van: Gasgeve op augustus 19, 2014, 13:16:05
Is die Avdic al fit genoeg om te spelen?

Ja, begon meteen in de basis tegen Groningen.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Gasgeve op augustus 19, 2014, 13:18:12
Citaat van: Collingwood op augustus 19, 2014, 13:16:37
Ja, begon meteen in de basis tegen Groningen.
Ohja is ook zo  8P.  Dat lijkt me het enige gevaar met zijn lengte tegen Reijnen/Bijker.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Collingwood op augustus 19, 2014, 13:25:30
Bel Hassani en Linssen zijn natuurlijk ook prima spelers. Hun verdediging schijnt echter vrij dramatisch te zijn. Hopelijk kunnen we daarvan profiteren.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 19, 2014, 14:10:48
5 punten in de eerste 3 wedstrijden tegen waarvan 2 top teams zou prachtig zijn gas geven  |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:17:49
Citaat van: Viper op augustus 19, 2014, 11:16:43
Off-topic :zucht
Nee hoor, heeft met de wedstrijd te maken.  l0l
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Viper op augustus 19, 2014, 14:51:24
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:17:49
Nee hoor, heeft met de wedstrijd te maken.  l0l

Oh, ik dacht dat het alleen over auto's en busjes mocht gaan. 8P
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:56:41
Citaat van: Viper op augustus 19, 2014, 14:51:24
Oh, ik dacht dat het alleen over auto's en busjes mocht gaan. 8P
Ja dat is wel het hoofdonderwerp, ook wedstrijdgerelateerd trouwens... :P
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Lore op augustus 19, 2014, 15:01:38
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:56:41
Ja dat is wel het hoofdonderwerp, ook wedstrijdgerelateerd trouwens... :P

Nou begin ik te twijfelen! Mag het dan ook nog gaan over wat wij mee nemen te eten en drinken onderweg?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2014, 15:03:34
Citaat van: Lore op augustus 19, 2014, 15:01:38
Nou begin ik te twijfelen! Mag het dan ook nog gaan over wat wij mee nemen te eten en drinken onderweg?
Ja hoor, zolang het maar niet over pakjes Sultana, pepermunt en thermosflessen koffie/thee gaat :zweep
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Viper op augustus 19, 2014, 15:17:34
Lore blijft opeens verdacht stil. :insane
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: jeff op augustus 19, 2014, 15:23:40
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 15:03:34
Ja hoor, zolang het maar niet over pakjes Sultana, pepermunt en thermosflessen koffie/thee gaat :zweep
godver, wou nou net een rolletje king een familie pak sultana en me koffiekan mee nemen :X
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: justremco op augustus 19, 2014, 15:28:21
315 supporters zijn er vrijdag zeker bij in het uitvak van het Polman Stadion! Ook mee naar Almelo? Schrijf je dan nog in voor de buscombi!

Bron: Cambuur twitter
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 19, 2014, 15:29:31
Citaat van: justremco op augustus 19, 2014, 15:28:21
315 supporters zijn er vrijdag zeker bij in het uitvak van het Polman Stadion! Ook mee naar Almelo? Schrijf je dan nog in voor de buscombi!

Bron: Cambuur twitter

Goed begin van het seizoen zo! Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken en krijgen we veel autocombi's  |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 19, 2014, 15:33:48
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 19, 2014, 15:29:31
Goed begin van het seizoen zo! Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken en krijgen we veel autocombi's  |:)
Hoeveel man passen er in het uitvak ?  |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Tukker op augustus 19, 2014, 15:35:48
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 19, 2014, 15:29:31
Goed begin van het seizoen zo! Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken en krijgen we veel autocombi's  |:)
Zolang er maar geen gedonder is tussen supporters. Bij Vitesse stond je mooi achter het hek dus geen confrontatie mogelijk tussen supporters. Ik weet niet of dat vrijdag weer zo is.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Gasgeve op augustus 19, 2014, 15:45:43
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 19, 2014, 15:33:48
Hoeveel man passen er in het uitvak ?  |:)

2 uitvakken, 300 in elke geloof ik. Maar het probleem is de parkeergelegenheid volgens Cambuur zelf.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: TimSCC op augustus 19, 2014, 15:59:11
Weinig parkeergelegenheid, ze zijn daar vooral van buscombi's uitgegaan.. Vorig jaar was dramatisch aangegeven en zijn we bijna rond het stadion gereden  :?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Lore op augustus 19, 2014, 16:05:45
Citaat van: Viper op augustus 19, 2014, 15:17:34
Lore blijft opeens verdacht stil. :insane

:_schater :_schater Ik was mijn tas weer aan het uitpakken. Alle sultana en pepermunt eruit en ingeruild voor bier en chips!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: TM op augustus 19, 2014, 16:16:27
Citaat van: Tukker op augustus 19, 2014, 15:35:48
Zolang er maar geen gedonder is tussen supporters. Bij Vitesse stond je mooi achter het hek dus geen confrontatie mogelijk tussen supporters. Ik weet niet of dat vrijdag weer zo is.

Lekker positief ben jij over je mede supporters.. In elk stadion in Nederland zit er toch een hek/plexiwand tussen de uit- en thuissupporters. Vanwaar deze opmerking? Ik zie geen zware rivaliteit tussen beide supportersgroepen....
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: DayDreamer op augustus 19, 2014, 16:46:40
Citaat van: TimSCC op augustus 19, 2014, 15:59:11
Weinig parkeergelegenheid, ze zijn daar vooral van buscombi's uitgegaan.. Vorig jaar was dramatisch aangegeven en zijn we bijna rond het stadion gereden  :?

Was prima aangegeven daar vorig jaar.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Lore op augustus 19, 2014, 16:54:36
Citaat van: TM op augustus 19, 2014, 16:16:27
Lekker positief ben jij over je mede supporters.. In elk stadion in Nederland zit er toch een hek/plexiwand tussen de uit- en thuissupporters. Vanwaar deze opmerking? Ik zie geen zware rivaliteit tussen beide supportersgroepen....

Even je tenen oprollen, veelste lang! Hij zegt toch niets raars? Als er dingen voorvallen tussen supportersgroepen dan is de kans op autocombi's een stuk kleiner!

Hij heeft het niet specifiek over Cambuur supporters, maar zelfs als hij dat zou hebben dan heeft hij gelijk. Er gebeurd bij ons nog steeds te veel (hoort bij een volksclub zeggen de geleerden!)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: SCC-J op augustus 19, 2014, 16:55:57
Citaat van: Tukker op augustus 19, 2014, 15:35:48
Zolang er maar geen gedonder is tussen supporters. Bij Vitesse stond je mooi achter het hek dus geen confrontatie mogelijk tussen supporters. Ik weet niet of dat vrijdag weer zo is.
:O  :O  :O
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: SCC-J op augustus 19, 2014, 16:57:32
Tukker is nog nooi in een stadion geweest?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 19, 2014, 16:59:44
Citaat van: SCC-J op augustus 19, 2014, 16:57:32
Tukker is nog nooi in een stadion geweest?

serieuze vraag?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Tukker op augustus 19, 2014, 19:06:08
Citaat van: TM op augustus 19, 2014, 16:16:27
Lekker positief ben jij over je mede supporters.. In elk stadion in Nederland zit er toch een hek/plexiwand tussen de uit- en thuissupporters. Vanwaar deze opmerking? Ik zie geen zware rivaliteit tussen beide supportersgroepen....
ik maak uit je opmerking op dat jij denkt dat ik er van uit ga dat de  Cambuur supporters voor problemen zorgen. Foutje van jouw kant. Blijkbaar woon ik dichter bij Almelo dan jij waardoor ik een aantal Heracles supporters ken. En de Heracles supporters zijn niet allemaal de lieverdjes die jij voor ogen hebt. Wellicht is dat wat ik bedoel maar jij niet begrijpt. Het is je vergeven  :proost
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Tukker op augustus 19, 2014, 19:14:33
Citaat van: SCC-J op augustus 19, 2014, 16:57:32
Tukker is nog nooi in een stadion geweest?
Leuk dat je vraagt  :P

toevallig afgelopen zaterdag nog in Arnhem geweest en a.s. vrijdag naar Almelo. O ja, het afgelopen seizoen ook nog 37 wedstrijden bezocht.  :_schater
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: SCC-J op augustus 19, 2014, 19:48:36
Citaat van: Tukker op augustus 19, 2014, 19:14:33
Leuk dat je vraagt  :P

toevallig afgelopen zaterdag nog in Arnhem geweest en a.s. vrijdag naar Almelo. O ja, het afgelopen seizoen ook nog 37 wedstrijden bezocht.  :_schater
Bij Vitesse stond je mooi achter het hek dus geen confrontatie mogelijk tussen supporters. Ik weet niet of dat vrijdag weer zo is.

Dit is toch overal zo. Ook in de jupiler league
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Tukker op augustus 19, 2014, 19:58:48
Citaat van: SCC-J op augustus 19, 2014, 19:48:36
Bij Vitesse stond je mooi achter het hek dus geen confrontatie mogelijk tussen supporters. Ik weet niet of dat vrijdag weer zo is.

Dit is toch overal zo. Ook in de jupiler league
Behalve als er fouten gemaakt worden door locale overheid/politie/ME zoals in Amsterdam
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dizzhead op augustus 19, 2014, 19:59:09
In Groningen zolang je in t stadion bent wel, maar waar je de auto parkeert niet. Dkv ook niet, dacht ik.  In Amsterdam is ook bij autocombis regelmatig ellende toch? In de kuip is een autocombi onmogelijk lijkt me. Ik kan er naast zitten, maar niet elk stadion is ingericht op auto combis icm 'risicosupporters'
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: TM op augustus 20, 2014, 00:49:48
Citaat van: Tukker op augustus 19, 2014, 19:06:08
ik maak uit je opmerking op dat jij denkt dat ik er van uit ga dat de  Cambuur supporters voor problemen zorgen. Foutje van jouw kant. Blijkbaar woon ik dichter bij Almelo dan jij waardoor ik een aantal Heracles supporters ken. En de Heracles supporters zijn niet allemaal de lieverdjes die jij voor ogen hebt. Wellicht is dat wat ik bedoel maar jij niet begrijpt. Het is je vergeven  :proost

Je formuleerde het alsof wanneer er geen hek tussen beide supportersgroepen zit het los zou gaan. Heracles heeft ook wel z'n boefjes (getuige de thuiswedstrijd tegen heracles afgelopen seizoen). Daarnaast formuleerde je het zo alsof je niet zeker wist of er wel een hek tussen beide supportersgroepen zit. Iets wat in elk stadion het geval is (tenzij je buiten het stadion bedoeld, maar bij de vrijwel alle stadions is daar ook een hek). Voor de rest fair play. Als we die nep tukkers maar oprollen vrijdag. :thumbsup
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: DeBonteWas op augustus 20, 2014, 11:14:41
hoeveel inschrijvingen zijn er nu voor de bus?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: TM op augustus 20, 2014, 11:33:32
Citaat van: DeBonteWas op augustus 20, 2014, 11:14:41
hoeveel inschrijvingen zijn er nu voor de bus?

Er is sowieso 1 bus vol. De 2e bus weet ik niet.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Lore op augustus 20, 2014, 13:05:02
Citaat van: TM op augustus 20, 2014, 11:33:32
Er is sowieso 1 bus vol. De 2e bus weet ik niet.

Ow, het wordt druk dus!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: DayDreamer op augustus 20, 2014, 14:44:47
Wat een ellende trouwens om die kaart om te ruilen bij het stadion, vrijdag 1700 uur, moet je dus voor 1700 uur die kant op, smoordruk in de stad, en later dus door diezelfde drukte weer terug. Waarom niet wisselen bij Meppel ofzo....
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 20, 2014, 15:11:37
Citaat van: DayDreamer op augustus 20, 2014, 14:44:47
Wat een ellende trouwens om die kaart om te ruilen bij het stadion, vrijdag 1700 uur, moet je dus voor 1700 uur die kant op, smoordruk in de stad, en later dus door diezelfde drukte weer terug. Waarom niet wisselen bij Meppel ofzo....

Ik zou zeggen, bel naar het stadion, en vraag het aan Sarah Tromp. ;)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Leovardiascc op augustus 20, 2014, 15:53:14
Aanwezig! in de bus! 3 punten mee terug |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: oldehove op augustus 20, 2014, 17:10:47
Citaat van: Leovardiascc op augustus 20, 2014, 15:53:14
Aanwezig! in de bus! 3 punten mee terug |:)
Beide bussen al bijna vol?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Collingwood op augustus 21, 2014, 12:02:50
Zelfde opstelling als tegen Vitesse (volgens Henk Albers), dus:

Nienhuis; Droste, Reijnen, Bijker, Vytas; El Makrini, Rusnak, Bakker; Meleg, Hemmen, Ogbeche.

Ik zeg: eerste drie uitpunten!  |:)

EDIT: Van de Streek ook bij de selectie (bank), De Ridder waarschijnlijk vanaf volgende week.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Gasgeve op augustus 21, 2014, 12:16:30
Vd Streek bij de selectie, de Ridder nog niet.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: GHSH op augustus 21, 2014, 12:47:32
Prima training, de mannen zijn klaar voor morgen! |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 21, 2014, 12:50:32
Man, wat zou het een heerlijk gevoel zijn om daar eindelijk weer een uitoverwinning te pakken.

Ik heb er vertrouwen in, Heracles moet te kloppen zijn!!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 21, 2014, 12:52:40
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 21, 2014, 12:50:32
Man, wat zou het een heerlijk gevoel zijn om daar eindelijk weer een uitoverwinning te pakken.

Ik heb er vertrouwen in, Heracles moet te kloppen zijn!!!

we waren er daar vorig seizoen ook vlakbij.. wedstrijd duurde een minuut te lang..
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: oldehove op augustus 21, 2014, 12:53:48
Toto staat cambuur op 2,98 voor de gokkers  w:) w:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 21, 2014, 12:54:43
Citaat van: oldehove op augustus 21, 2014, 12:53:48
Toto staat cambuur op 2,98 voor de gokkers  w:) w:)

veel te laag als je het even zonder geel/blauwe bril bekijkt....
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: oldehove op augustus 21, 2014, 12:57:55
Citaat van: Eewal op augustus 21, 2014, 12:54:43
veel te laag als je het even zonder geel/blauwe bril bekijkt....
Klopt had ook meer verwacht..
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Marc S op augustus 21, 2014, 14:05:07
Komt doordat Heracles nog geen wedstrijd heeft gewonnen, en wij punten hebben gepakt tegen twente en vitesse. Daarnaast anticiperen ze op wat mensen gaan gokken.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Leovardiascc op augustus 21, 2014, 17:51:08
Citaat van: oldehove op augustus 20, 2014, 17:10:47
Beide bussen al bijna vol?

Geen idee eigenlijk op mijn kaartje staat bus 1 maar ik meende dat hier werd gezegd dat er al een bus vol was.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Don op augustus 21, 2014, 19:38:49
Citaat van: Leovardiascc op augustus 21, 2014, 17:51:08
Geen idee eigenlijk op mijn kaartje staat bus 1 maar ik meende dat hier werd gezegd dat er al een bus vol was.
Dat is dus de "tweede" bus. Op andere kaartjes staat geen bus 1.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Leovardiascc op augustus 21, 2014, 22:12:47
Citaat van: Don op augustus 21, 2014, 19:38:49
Dat is dus de "tweede" bus. Op andere kaartjes staat geen bus 1.

oke :thumbsup. Heb dr verdomd zinin |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: TopperM op augustus 21, 2014, 22:30:27
Had er graag bij willen zijn maar te laat voor de autocombi. Volste vertrouwen 1-2 !! |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 21, 2014, 22:34:23
Skreeuw ze naar de overwinning. we mutte tegen een team met met name trage ex dkver Zomer en Telgenkamp. Komt wel goed dus |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Viper op augustus 21, 2014, 22:49:56
Citaat van: TopperM op augustus 21, 2014, 22:30:27
Had er graag bij willen zijn maar te laat voor de autocombi. Volste vertrouwen 1-2 !! |:)

Als je er graag bij had willen zijn was je op tijd voor de buscombi.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: el haj op augustus 22, 2014, 00:17:27
Match Daaayyyyy


(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuuronline.nl%2Fsmf%2FSmileys%2Fdefault%2Fsjaalo.gif&hash=a8fcfe27b230e3944d33669278e6e8304a152f59)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dit is mien club op augustus 22, 2014, 09:07:08
hup Cambuur hup....

It's focking matchday boys...... Hef der zin an.
Mooi met een buske vol die kant op...  :proost
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: michello op augustus 22, 2014, 09:27:28
Hoeveel fans zitten er nu in het uitvak? 315 met autocombi + 2 bussen?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: TARGET op augustus 22, 2014, 09:35:27
Die Telgenramp wel zien keepen.?! Dan scoren we minimaal 3 vanavond.!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Daddy T. op augustus 22, 2014, 09:37:10
Citaat van: michello op augustus 22, 2014, 09:27:28
Hoeveel fans zitten er nu in het uitvak? 315 met autocombi + 2 bussen?

1 bus was iig vol, 2e is niet duidelijk. Dus ergens tussen de 360 en 410 man. Mooi aantal, al blijf ik me verbazen dat we vorig jaar op een zondag op 200 man bleven steken en het nu wel kan. Hopen dat we dit vasthouden dit seizoen met zulke aantallen!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Montana op augustus 22, 2014, 09:40:48
1-4!!
3x Hemmen, 1x Ogbeche
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 22, 2014, 09:41:06
Citaat van: Daddy T. op augustus 22, 2014, 09:37:10
1 bus was iig vol, 2e is niet duidelijk. Dus ergens tussen de 360 en 410 man. Mooi aantal, al blijf ik me verbazen dat we vorig jaar op een zondag op 200 man bleven steken en het nu wel kan. Hopen dat we dit vasthouden dit seizoen met zulke aantallen!

Hoop ik ook! Ben je erbij maat? Zie je snel  :proost
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 22, 2014, 09:41:41
Citaat van: TARGET op augustus 22, 2014, 09:35:27
Die Telgenramp wel zien keepen.?! Dan scoren we minimaal 3 vanavond.!!

Hoop dat hij op z'n niveau is blijven steken toen hij bij ons keepte, wat heb ik me doodgeërgerd aan hem!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 09:53:13
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 22, 2014, 09:41:41
Hoop dat hij op z'n niveau is blijven steken toen hij bij ons keepte, wat heb ik me doodgeërgerd aan hem!

Heel erg onzeker. Op de lijn nog wel aardig, maar dook week terug ook weer onder de ballen door.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: DayDreamer op augustus 22, 2014, 11:24:41
Citaat van: Daddy T. op augustus 22, 2014, 09:37:10
1 bus was iig vol, 2e is niet duidelijk. Dus ergens tussen de 360 en 410 man. Mooi aantal, al blijf ik me verbazen dat we vorig jaar op een zondag op 200 man bleven steken en het nu wel kan. Hopen dat we dit vasthouden dit seizoen met zulke aantallen!

64 auto's x gemiddeld 3 persoon voor het gemak = 192 + 6 busjes * 9 = 54 + 1.5 bus = 75 totaal 321 + nog een aantal aanmeldingen laatste dagen, lijkt me 350 toch haalbaar.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: zeewolde op augustus 22, 2014, 11:28:54
Tendens op Heracles fora:

Ze denken een betere selectie te hebben
De trainer is te defensief en moet bij nederlaag oprotten.
Sibum is niet goed genoeg.
De witte zakdoekjes zijn al ingekocht.


Kom op Henk: vol er op vanaf het begin en een vroege voorsprong. Denk dat cziommer en fledderus dan snel geel pakken en de wedstrijd gewonnen is. |:)9
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dit is mien club op augustus 22, 2014, 11:41:09
Citaat van: DayDreamer op augustus 22, 2014, 11:24:41
64 auto's x gemiddeld 3 persoon voor het gemak = 192 + 6 busjes * 9 = 54 + 1.5 bus = 75 totaal 321 + nog een aantal aanmeldingen laatste dagen, lijkt me 350 toch haalbaar.

400 las ik ergens
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dit is mien club op augustus 22, 2014, 11:41:30
Citaat van: zeewolde op augustus 22, 2014, 11:28:54
Tendens op Heracles fora:

Ze denken een betere selectie te hebben
De trainer is te defensief en moet bij nederlaag oprotten.
Sibum is niet goed genoeg.
De witte zakdoekjes zijn al ingekocht.


Kom op Henk: vol er op vanaf het begin en een vroege voorsprong. Denk dat cziommer en fledderus dan snel geel pakken en de wedstrijd gewonnen is. |:)9

wut geliek
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 12:13:17
Citaat van: dit is mien club op augustus 22, 2014, 11:41:30
wut geliek

Nee man! Dat veteranen team kan niks.
1 doelpuntje van Linssen en klappen er dan vol overheen 1-4
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Bernardo op augustus 22, 2014, 12:14:26
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  28 sec.
SC #Cambuur zal vanavond in Almelo gesteund worden door 360 supporters in het uitvak! #HERCAM
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 12:19:36
Citaat van: Bernardo op augustus 22, 2014, 12:14:26
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  28 sec.
SC #Cambuur zal vanavond in Almelo gesteund worden door 360 supporters in het uitvak! #HERCAM
Mooi aantal! Vorig seizoen 225.. Dus al 2 uitwedstrijden een dikke plus t.o.v. vorig seizoen!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 22, 2014, 12:20:42
Citaat van: Bernardo op augustus 22, 2014, 12:14:26
SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd  28 sec.
SC #Cambuur zal vanavond in Almelo gesteund worden door 360 supporters in het uitvak! #HERCAM

Beide vakken open, dus? Top aantal!  |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: SCC-J op augustus 22, 2014, 12:22:45
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2014, 12:13:17
Nee man! Dat veteranen team kan niks.
1 doelpuntje van Linssen en klappen er dan vol overheen 1-4
veteranen team?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 13:03:52
Citaat van: SCC-J op augustus 22, 2014, 12:22:45
veteranen team?

Cziommer die niets kan belopen en een ouwe schopper is.
Sibum presteert ook niets.
En dan begin ik nog maar niet over Zomer.

Linssen is leuk, maar verder totaal niet onder de indruk.
Bel Hassani laat ook bijna niets zien, en dan hebben ze Avdic als spits aangetrokken, ik zou er maar om denken in het uitvak, Avdic schiet meer ballen de tribune in of stadion uit, dan op doel.

Vaak cijfer ik Cambuur snel weg mbt andere clubs, maar dit Heracles kun je toch niet serieus nemen?  :_schater
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Collingwood op augustus 22, 2014, 13:12:30
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2014, 13:03:52
Cziommer die niets kan belopen en een ouwe schopper is.
Sibum presteert ook niets.
En dan begin ik nog maar niet over Zomer.

Linssen is leuk, maar verder totaal niet onder de indruk.
Bel Hassani laat ook bijna niets zien, en dan hebben ze Avdic als spits aangetrokken, ik zou er maar om denken in het uitvak, Avdic schiet meer ballen de tribune in of stadion uit, dan op doel.

Vaak cijfer ik Cambuur snel weg mbt andere clubs, maar dit Heracles kun je toch niet serieus nemen?  :_schater

Helaas voor ons speelt Sibum vanavond niet, Pelepussy staat in de basis.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: poelie-lwd op augustus 22, 2014, 13:13:00
Vanavond eindelijk die felbegeerde uitoverwinning. De verdediging van Heracles wordt gesloopt door Hemmen en Ogbeche, het enige wat Avdic aanraakt is zijn bakje thee in de rust en Meleg laat zien waarom hij een topaanwinst voor SCC is...

1-4 (0-1)

Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Lore op augustus 22, 2014, 13:52:55
Citaat van: zeewolde op augustus 22, 2014, 11:28:54
Tendens op Heracles fora:

Ze denken een betere selectie te hebben
De trainer is te defensief en moet bij nederlaag oprotten.
Sibum is niet goed genoeg.
De witte zakdoekjes zijn al ingekocht.


Kom op Henk: vol er op vanaf het begin en een vroege voorsprong. Denk dat cziommer en fledderus dan snel geel pakken en de wedstrijd gewonnen is. |:)9

Op papier klopt dat denk ik  wel. Daar staan wat grotere namen, maar dat geld ook voor Roda en waar voetballen die?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur058 op augustus 22, 2014, 14:45:28
aanwezig bij deze driepunter  |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 14:48:30
Niet aanwezig bij de driepunter. Wel aanwezig bij het ware volksfeest op het Cambuurplein na de eerste eredivsie uit overwinning sinds jaren ;)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 15:00:59
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2014, 14:48:30
Niet aanwezig bij de driepunter. Wel aanwezig bij het ware volksfeest op het Cambuurplein na de eerste eredivsie uit overwinning sinds jaren ;)
14 jaar 3 maanden en 15 dagen |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: TopperM op augustus 22, 2014, 15:18:41
Citaat van: Viper op augustus 21, 2014, 22:49:56
Als je er graag bij had willen zijn was je op tijd voor de buscombi.

Ja dat klopt maar mijn voorkeur ging uit naar autocombi. Zeker als je nog een aantal uitwedstrijden wilt gaan met een verplichte buscombi wat standaard €35 is
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: thankyou op augustus 22, 2014, 15:30:11
Is het de moeite waard om vanavond de trein te nemen voor een feestje op het plein?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: fred op augustus 22, 2014, 15:34:01
Citaat van: TopperM op augustus 22, 2014, 15:18:41
Ja dat klopt maar mijn voorkeur ging uit naar autocombi. Zeker als je nog een aantal uitwedstrijden wilt gaan met een verplichte buscombi wat standaard €35 is

Almelo is 140km nou dan ben je meer aan peut kwijt + kaart dan die 35 uro
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: thankyou op augustus 22, 2014, 15:45:49
Citaat van: fred op augustus 22, 2014, 15:34:01
Almelo is 140km nou dan ben je meer aan peut kwijt + kaart dan die 35 uro
+  :koffie :koffie (Maar voor jongeren die meestal met de buscombi gaan is 35 wel veel voor elke uitwedstrijd)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: speculeter op augustus 22, 2014, 15:45:55
Gaat het wel Door vanavond? ?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: moodygrunn op augustus 22, 2014, 15:48:31
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2014, 15:45:55
Gaat het wel Door vanavond? ?
Waarom zou het niet doorgaan?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: speculeter op augustus 22, 2014, 15:51:56
Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2014, 15:48:31
Waarom zou het niet doorgaan?
zag een foto op media voorbijkomen met foto van het veld.
Vol plassen en als je kijkt wat voor een regen er nog aankomt...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: sk13 op augustus 22, 2014, 16:30:09
Su mutte gewoon veld niet sproeien dan ken er balt wudde 8)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 17:18:04
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2014, 15:51:56
zag een foto op media voorbijkomen met foto van het veld.
Vol plassen en als je kijkt wat voor een regen er nog aankomt...
1 Voordeel, het wordt niet een drekbende 8P
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 17:30:01
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 17:18:04
1 Voordeel, het wordt niet een drekbende 8P

Dat is geen voordeel! Dat is een dik nadeel!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: TopperM op augustus 22, 2014, 18:03:45
Citaat van: fred op augustus 22, 2014, 15:34:01
Almelo is 140km nou dan ben je meer aan peut kwijt + kaart dan die 35 uro

Niet als je niet mee hoeft te betalen met de benzinekosten
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2014, 18:10:56
Citaat van: TopperM op augustus 22, 2014, 18:03:45
Niet als je niet mee hoeft te betalen met de benzinekosten

jij hoeft in ieder geval niet als eerste de vinger in de lucht te steken als ik nog eens een paar plekjes vrij heb in de auto  :devil
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Utekleitrokken op augustus 22, 2014, 18:23:31
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 18:10:56
jij hoeft in ieder geval niet als eerste de vinger in de lucht te steken als ik nog eens een paar plekjes vrij heb in de auto  :devil

Hij bedoelde natuurlijk dat je de kosten dan even verdeeld onder de meerijders en dat het dan wel meevalt    :y
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2014, 18:47:34
Meleg wissel, V/d Streek in de basis!!!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: speculeter op augustus 22, 2014, 18:50:18
Toch een 442 opstelling dan?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Collingwood op augustus 22, 2014, 18:54:29
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2014, 18:50:18
Toch een 442 opstelling dan?

Ja! Ogbeche en Hemmen met z'n tweeën voorin.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2014, 18:55:11
zeer benieuwd naar van der streek en het 2 spitsensysteem!!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Marc S op augustus 22, 2014, 19:00:11
Rusnak kan ook linksvoor he. Dus kan alsnog een 433 zijn
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2014, 19:23:16
Citaat van: Marc S op augustus 22, 2014, 19:00:11
Rusnak kan ook linksvoor he. Dus kan alsnog een 433 zijn
Hoe kom je daarbij? Lees zijn interview zou ik zeggen!

http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/42640?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: mindra op augustus 22, 2014, 19:29:38
Opzich niks mis mee.
Van der streek kan met zijn loopvermogen wel eens belangrijk worden.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2014, 19:32:14
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 18:55:11
zeer benieuwd naar van der streek en het 2 spitsensysteem!!!
Kan Hemmen wel eens zijn "kop" gaan kosten...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Tukker op augustus 22, 2014, 19:38:57
En vanavond een keer niet

Alle tukkers zijn homo  :0=

:proost
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cor op augustus 22, 2014, 19:53:39
Citaat van: Tukker op augustus 22, 2014, 19:38:57
En vanavond een keer niet

Alle tukkers zijn homo  :0=

:proost

:_schater :_schater :clint
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2014, 19:57:30
Citaat van: Tukker op augustus 22, 2014, 19:38:57


Alle tukkers zijn homo  :0=

:proost
Kom je uit de kast? :zweep
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 20:18:37
Lekker begin.

Vytas er lekker bovenop en vd Streek balt lekker.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 20:20:40
Ogbeche is wat nonchalant.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 20:21:48
En Reijnen speelt goed
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2014, 20:23:47
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 20:21:48
En Reijnen speelt goed

zeker weten!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: mindra op augustus 22, 2014, 20:27:12
Rusnak moet weer op t midddenveld. Ogbeche raakt ook niks
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: AL op augustus 22, 2014, 20:27:45
Ogbeche op links kan echt niet!!
Voorin is het echt arme troef.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 20:28:45
Citaat van: AL op augustus 22, 2014, 20:27:45
Ogbeche op links kan echt niet!!
Voorin is het echt arme troef.
Ja Ogbeche ziet er inderdaad niet goed uit. Maar ja, kan wel uit het niets scoren...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Tanjajeah op augustus 22, 2014, 20:31:55
Het is zoals de commentator zei: op de linksbuiten staat een spits, Ogbeche, en op de rechtsbuiten een middenvelder, Rusnak. Geen wonder dus dat er via de buitenkanten weinig wordt gecreeerd en het daar niet geheel soepel loopt..
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Treb op augustus 22, 2014, 20:36:05
Ogbeche en Van der Streek echt onder de maat.. Rusnak wordt nu verneukt op rechts.

We zijn vleugellam.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 20:44:48
Opent vaak wel goed naar de andere kant. Maar verder isOgbeche slecht.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Tanjajeah op augustus 22, 2014, 20:45:51
Citaat van: Treb op augustus 22, 2014, 20:36:05
Ogbeche en Van der Streek echt onder de maat.. Rusnak wordt nu verneukt op rechts.

We zijn vleugellam.

Inderdaad. De vraag is dan; moet je het systeem (4-3-3) heilig verklaren op het moment dat je eigenlijk geen buitenspelers hebt?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 20:46:03
Meleg er maar in voor Ogbeche.
Vd streek op rechts, Meleg links en Rusnak op 10
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 20:51:28
Tsja... ik vond ons echt sterk beginnen, verzorgd voetbal het eerste kwartier. Vanaf het moment dat de scheids de vrije trap onterecht aan Heracles gunt en er snel 2 corners volgden leek het niet meer te lopen. En Ogbeche op links en Rusnak op rechts is niet verstandig. Maar onze topper Henk kennende ziet hij dat zelf ook wel en komt hij zo met een aanpassing.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Len Cantello op augustus 22, 2014, 20:55:06
Bakkertje had die bal er in moeten leggen.... En idd, laatste halfuurtje was niet om aan te gluren.

Voor de rest? Lekker aan de  :grolsch  :grolsch
8) :devil
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: legeips op augustus 22, 2014, 20:55:27
Heb even gekeken met mijn roze bril. Maar de eerste helft was redelijk. Echter begrijp ik niet waarom 3 à 4 spelers niet op hun favoriete positie spelen. Sommige spelers spelen kunnen daardoor meer brengen...

Nou die roze bril doet wonderen of niet... _O_
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: speculeter op augustus 22, 2014, 20:55:52
Blijkt nog maar eens dat het tijd word dat onze vleugels fit worden
of dat we een vleugelspeler er bij krijgen.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2014, 20:57:24
een aantal mensen vindt Ogbeche een held en een geniale voetballer.. tot nu toe vind ik hem eerlijk gezegd erg matig..... niet alleen vandaag...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: speculeter op augustus 22, 2014, 20:59:24
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 20:57:24
een aantal mensen vindt Ogbeche een held en een geniale voetballer.. tot nu toe vind ik hem eerlijk gezegd erg matig..... niet alleen vandaag...
bedenk wel dat hij al 3 wedstrijden op links loopt te voetballen
terwijl het toch echt een spits is.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2014, 21:00:03
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2014, 20:59:24
bedenk wel dat hij al 3 wedstrijden op links loopt te voetballen
terwijl het toch echt een spits is.

een balaanname blijft een balaanname.. maar ik hoop idd dat het door de positie komt..
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 21:02:42
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 21:00:03
een balaanname blijft een balaanname.. maar ik hoop idd dat het door de positie komt..
volgens mij is hij doodongelukkig aan de linkerkant en ligt het toch echt daaraan
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2014, 21:08:36
Verdomme Ogbeche...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 21:12:43
Hopen dat het meevalt met Droste.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 21:13:32
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2014, 21:12:43
Hopen dat het meevalt met Droste.
zag er inderdaad niet goed uit
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:15:46
Wie wil die van Sichem euthanaseren? Wat een DRA-MA die vent :R
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: AL op augustus 22, 2014, 21:17:01
Fluit maar af.
Teken voor een puntje!

vd Streek komt nog tekort, die verliest echt alles.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: legeips op augustus 22, 2014, 21:24:01
Mijn roze bril is stuk....

Jezus wat een drama.... Vorig jaar vond ik het erg dat we de complimenten en niet de punten kregen. Maar wtf... Wat is dit slecht tegen een ploeg die net zo slecht is. Dit is geen reclame voor het Nederlandse voetbal...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 21:25:54
Het lijken nu wel F'jes  :zucht
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 21:27:13
Rood, nou dan!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:27:44
Ben bang dat het niet de enige rode kaart van vanavond wordt..
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 21:28:40
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:27:44
Ben bang dat het niet de enige rode kaart van vanavond wordt..
die linksback van hun ook nog ben je bang voor  :devil
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:35:36
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 21:28:40
die linksback van hun ook nog ben je bang voor  :devil
:y
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: AL op augustus 22, 2014, 21:38:05
Sorry, maar dit lijkt nergens op.
Wat een drama!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 21:41:09
Wat een stel drama's gewoon gas geven. Heracles moet je gewoon oprollen.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 21:41:21
Citaat van: AL op augustus 22, 2014, 21:38:05
Sorry, maar dit lijkt nergens op.
Wat een drama!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat we toch de 0-1 er nog per ongeluk inlopen
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: legeips op augustus 22, 2014, 21:43:58
Schandalig...

Die telgenkamp heeft een rustige avond.. Wat creëeren we wederom weinig, zeg maar gewoon niks.

Ik blijf bij mijn standpunt over vytas... Dat is geen aanwinst...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 21:45:22
Begint op iets van druk te lijken, nu doordrukken
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 21:46:00
Vytas geen aanwinst?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:47:41
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2014, 21:46:00
Vytas geen aanwinst?
Gemakkelijk oordelen op basis van een mindere wedstrijd. Alle vertrouwen in hem!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 21:48:05
au... een nietmachine op je hoofd
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:49:34
Nog 5 minuten... Zal het dan toch nog gebeuren?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:50:25
HEMMENMANIAAAAAAA
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: kgscc op augustus 22, 2014, 21:50:55
Ja, toch nog  |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 21:52:10
YESSSSS, vrouw en dochter boos omdat ik ze laat schrikken, goddomme vasthouden!!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: CambuurAmersfoort op augustus 22, 2014, 21:52:50
jaaaaa!!!
ik lig hier in een hotel zonder tv...wat een spanning!!! maar dit is zo lekker!!
sowieso nog een week boven dkv en voor de 2e week op rij in de laatste minuten punten pakken!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 21:53:03
Geeft hij weer een vrije trap op zo'n kutplek
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:54:18
EINDELIJK DE NEGATIEVE REEKS DOORBROKEN!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 21:56:20
Ik heb bijna de tranen in mn ogen!!! EINDELIJK, en 5 uit 3!!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:57:34
Is maar een puntje meer dan vorig seizoen :devil

Positief:
De "nul"
EINDELIJK de uitzege vloek verbroken
We kunnen weer stemmen

Negatief:
De laatste 75 minuten
Blessure Droste
We moeten weer stemmen
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2014, 21:57:37
Zooooooooooooooooooooooooooo blij! Verdomme man!!!!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: legeips op augustus 22, 2014, 21:58:49
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:54:18
EINDELIJK DE NEGATIEVE REEKS DOORBROKEN!

Wat punten betreft wel...
Maar wat voetbal betreft.... Wat een draak van een wedstrijd... Maar ik zie dat bij een aantal de roze bril het gewoon doet.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:01:14
Citaat van: legeips op augustus 22, 2014, 21:58:49
Wat punten betreft wel...
Maar wat voetbal betreft.... Wat een draak van een wedstrijd... Maar ik zie dat bij een aantal de roze bril het gewoon doet.
Wij dragen hier alleen geel/blauwe brillen... Ik vond vooral de laatste 75 minuten bar en boos (gaf ik net ook al aan), wat ik wel als extra positief punt vond is het blijven gaan voor die overwinning!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 22:01:35
 :0= OP NAAR HET PLEIN!!!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Yellow Army op augustus 22, 2014, 22:02:11
HOPPA!!! Heerlijk op zijn Duits. Slecht spelen en toch winnen. Moet je nagaan wat er gaat gebeuren als we ook nog goed gaan voetballen.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Montana op augustus 22, 2014, 22:02:31
TROTS!!!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 22:02:41
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:57:34
Is maar een puntje meer dan vorig seizoen :devil

Correctie: 2 punten meer  :y
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2014, 22:02:56
Citaat van: legeips op augustus 22, 2014, 21:58:49
Wat punten betreft wel...
Maar wat voetbal betreft.... Wat een draak van een wedstrijd... Maar ik zie dat bij een aantal de roze bril het gewoon doet.
Datum van je operatie al bekend ? Wat ben jij een negatief zeikwijf... Er zijn hier meer, maar jij slaat werkelijke alles.....
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Lwdscc op augustus 22, 2014, 22:03:07
Hoppa!!! Wat een seizoenstart  |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Goudvinger op augustus 22, 2014, 22:03:13
Heerlijke overwinning. Vandaag werd wel helaas weer duidelijk waarom we buitenspelers nodig hebben.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Ronald op augustus 22, 2014, 22:04:14
Citaat van: legeips op augustus 22, 2014, 21:58:49
Wat punten betreft wel...
Maar wat voetbal betreft.... Wat een draak van een wedstrijd... Maar ik zie dat bij een aantal de roze bril het gewoon doet.

Liever 3 punten binnen met een pot zaadvoetbal, dan mooi voetbal, veel complimenten en 0 punten zoals vorig seizoen in uitwedstrijden.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:05:53
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 22:02:41
Correctie: 2 punten meer  :y
Nee 1 punt meer
NAC thuis 1
Roda uit 0
Groningen thuis 3
Dat is 1+0+3=4 punten

Vergelijken we de uitslagen met die van vorig seizoen dan staan we nu al op een plus van 4... Immers 2 nederlagen en een gelijkspel tegen Twente, Vitesse en Heracles.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: legeips op augustus 22, 2014, 22:06:04
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:47:41
Gemakkelijk oordelen op basis van een mindere wedstrijd. Alle vertrouwen in hem!

Dou bist gek... Popie Jopie die knakker.. Eerst maar presteren dan is het tijd voor bravoure.. En niet andersom..

Blij met de punten... Maar het voetbal blijft zorgelijk, we creëeren geen reet en verdedigend kwetsbaar.

Hoop trouwens dat droste het goed maakt, want dat zag er niet goed uit...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 22:06:40
Citaat van: grijskijker op augustus 22, 2014, 22:02:56
Datum van je operatie al bekend ? Wat ben jij een negatief zeikwijf... Er zijn hier meer, maar jij slaat werkelijke alles.....
Helemaal eens. Ja het was een groot deel van de wedstrijd niet goed, maar het eerste kwartier gewoon echt wel goed. Maar legeips leeft volgens mij in een wereld waarin hij Cambuur wil meten met de Europese top  :P
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: speculeter op augustus 22, 2014, 22:06:50
HOPPA. ...3 PUNTEN.
EN IK NEEM MIJN WOORDEN OVER REIJNEN TERUG..
SPEELDE GOEDE POT.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: el haj op augustus 22, 2014, 22:06:59
Eindelijk!!!! Zijn er hier nog meer leute die naar 't plein gaan? Rond 12u ga ik maar vanuit?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:07:07
Citaat van: Ronald op augustus 22, 2014, 22:04:14
Liever 3 punten binnen met een pot zaadvoetbal, dan mooi voetbal, veel complimenten en 0 punten zoals vorig seizoen in uitwedstrijden.
De bloemen gaan vanavond naar de 12e man. De acteurs op het veld verdienen die gezien de hele wedstrijd niet :devil
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:07:31
Citaat van: el haj op augustus 22, 2014, 22:06:59
Eindelijk!!!! Zijn er hier nog meer leute die naar 't plein gaan? Rond 12u ga ik maar vanuit?
Nee sorry, ik heb geen licht op mijn fiets 8P
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 22:08:24
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:05:53
Nee 1 punt meer
NAC thuis 1
Roda uit 0
Groningen thuis 3
Dat is 1+0+3=4 punten

Vergelijken we de uitslagen met die van vorig seizoen dan staan we nu al op een plus van 4... Immers 2 nederlagen en een gelijkspel tegen Twente, Vitesse en Heracles.
Ja, ik bedoelde ook in vergelijking met vorig jaar levert ons dit 2 punten meer op. Hoe zou ik het ook durven om het met je oneens te zjin.... :)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: mindra op augustus 22, 2014, 22:08:35
Nu maar niet de complimenten maar de punten.. zo doorgaan.
Het voetbal komt wel. Eerste 20 minuten was goed.


Vertrouwen in henk.
Punten zijn het belangrijkste
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2014, 22:09:18
Citaat van: Goudvinger op augustus 22, 2014, 22:03:13
Heerlijke overwinning. Vandaag werd wel helaas weer duidelijk waarom we buitenspelers nodig hebben.
Inderdaad, zonder buitenspelers geen diepgang in het spel en dus weinig gevaar en kansen creëren...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 22:09:34
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2014, 22:06:50
HOPPA. ...3 PUNTEN.
EN IK NEEM MIJN WOORDEN OVER REIJNEN TERUG..
SPEELDE GOEDE POT.
Verdient eigenlijk mn man of the match stem, maar die gaat toch naar Hemmen. Na 14 jaar weer een uitoverwinning in eredivisie, dan kan het alleen maar Hemmen zijn
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Len Cantello op augustus 22, 2014, 22:09:43
Kut voetbal, 3 punten en grote emmers  :grolsch Wat wil een mens nog meer......  :thumbsup
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Ronald op augustus 22, 2014, 22:09:58
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:07:07
De bloemen gaan vanavond naar de 12e man. De acteurs op het veld verdienen die gezien de hele wedstrijd niet :devil

Inderdaad, terecht ze waren goed te horen.

Alleen de door die klote trommel van heracles heb ik koppijn gekregen. Wat een irritant geluid, nog erger dan mijn vrouw en mijn baas.  :devil
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2014, 22:10:59
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2014, 22:06:50
HOPPA. ...3 PUNTEN.
EN IK NEEM MIJN WOORDEN OVER REIJNEN TERUG..
SPEELDE GOEDE POT.

Wat zei je?  :D
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: speculeter op augustus 22, 2014, 22:13:21
Citaat van: grijskijker op augustus 22, 2014, 22:10:59
Wat zei je?  :D
DAT IK MIJN WOORDEN OVER REIJNEN TERUG NEEM.
PRIMA POT.!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2014, 22:14:36
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2014, 22:13:21
DAT IK MIJN WOORDEN OVER REIJNEN TERUG NEEM.
PRIMA POT.!!

Wat zei je, ik versta je niet.. :_schater
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: legeips op augustus 22, 2014, 22:14:41
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 22:06:40
Helemaal eens. Ja het was een groot deel van de wedstrijd niet goed, maar het eerste kwartier gewoon echt wel goed. Maar legeips leeft volgens mij in een wereld waarin hij Cambuur wil meten met de Europese top  :P

Heb ik het woordje Europa in de mond genomen... Heracles is vergelijkbaar met Nec vorig jaar. Pastoor was na een paar dikke nederlagen (4-1 Groningen, 5-0 PSV en 5-1 Zwolle) pleite. Maar wij hebben niet een fatsoenlijke 100% kans kunnen creëeren. Daar ben ik op z'n zachtst gezegd gefrustreerd over. Wil net als jullie dat Cambuur handhaafd, maar dan mut het echt wel anders..
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: TopperM op augustus 22, 2014, 22:20:58
3 punten Top!!! Vorig jaar zat wedstrijden gehad waarin we beter voetbal speelde dan de tegenstander en dan geen punten pakken, en nu eens een keer in ons voordeel! Forza Cambuur!! |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: S(CC)upporter op augustus 22, 2014, 22:21:05
Ik kan het wel waarderen, dat ondanks dat het niet loopt Henk er lekker wat spitsen bij gooit en alles of niets speelt! Pakt nu al een paar keer goed uit, gaat ook nog wel een keer verkeerd aflopen maar er wordt gespeeld om te winnen |:) Heerlijke 3 punten!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dizzhead op augustus 22, 2014, 22:24:29
Citaat van: legeips op augustus 22, 2014, 22:14:41
Heb ik het woordje Europa in de mond genomen... Heracles is vergelijkbaar met Nec vorig jaar. Pastoor was na een paar dikke nederlagen (4-1 Groningen, 5-0 PSV en 5-1 Zwolle) pleite. Maar wij hebben niet een fatsoenlijke 100% kans kunnen creëeren. Daar ben ik op z'n zachtst gezegd gefrustreerd over. Wil net als jullie dat Cambuur handhaafd, maar dan mut het echt wel anders..
Kan me wel redelijk in je analyse vinden. Echter door blessures zijn we genoodzaakt spelers te schuiven... Dat je dan toch vrij eenvoudig overeind blijft en uiteindelijk scoort is in mijn ogen juist een goed signaal. Moet je voorstellen dat we daar straks ook 2 vleugels hebben staan die daar ook echt iets kunnen
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Marc S op augustus 22, 2014, 22:29:58
YES EINDELIJK DE 3 PUNTEN IN EEN UITWEDSTRIJD!!!! ZO BLIJ!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2014, 22:30:40
Citaat van: dizzhead op augustus 22, 2014, 22:24:29
Kan me wel redelijk in je analyse vinden. Echter door blessures zijn we genoodzaakt spelers te schuiven... Dat je dan toch vrij eenvoudig overeind blijft en uiteindelijk scoort is in mijn ogen juist een goed signaal. Moet je voorstellen dat we daar straks ook 2 vleugels hebben staan die daar ook echt iets kunnen
Maar daar word niet over nagedacht of gesproken..
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:31:17
Zolang wij structureel niet kunnen groeien (stadion!!!) zullen we toch tegen dit soort zaken aan blijven lopen. Het is voor ons nu eenmaal nog niet mogelijk om elke positie kwalitatief dubbel bezet te krijgen. We zullen de komende jaren dus vooral moeten overleven om dan HOPELIJK eindelijk een enorme stap te kunnen maken.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2014, 22:31:30
Citaat van: grijskijker op augustus 22, 2014, 22:30:40
Maar daar word niet over nagedacht of gesproken..

de ridder? narsingh?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2014, 22:36:17
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 22:31:30
de ridder? narsingh?
Echter door blessures(de Ridder en Narsingh) zijn we genoodzaakt spelers te schuiven... Moet je voorstellen dat we daar straks ook 2 vleugels(de spelers uit de huidige selectie en een nog aan te trekken vleugelspeler) hebben staan die daar ook echt iets kunnen....
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: scclwd op augustus 22, 2014, 22:38:31
Geweldig, eerste uitoverwinning  |:)  Maar het loopt voorin nog niet, maak me daar toch wel zorgen om.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cor op augustus 22, 2014, 22:38:38
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 22:02:41
Correctie: 2 punten meer  :y

Als ik de wedstrijden 1 op 1 tegen elkaar afzet kom ik op 4 punten meer
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:42:14
Citaat van: Cor op augustus 22, 2014, 22:38:38
Als ik de wedstrijden 1 op 1 tegen elkaar afzet kom ik op 4 punten meer
Unblock mij eens, dan kun je mijn 2 zinnige bijdragen van dit jaar ook lezen :zweep
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2014, 22:45:27
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:42:14
Unblock mij eens, dan kun je mijn 2 zinnige bijdragen van dit jaar ook lezen :zweep
Dat gaat moeilijk, als hij je geblockt heeft... :X
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Tukker op augustus 22, 2014, 22:45:57
Zo nu eerst een  :grolsch  en de samenvatting kijken. Best wel lekker zo'n wedstrijd op 12 km. van huis. Daarna forum  :proost :proost
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:46:13
Citaat van: grijskijker op augustus 22, 2014, 22:45:27
Dat gaat moeilijk, als hij je geblockt heeft... :X
Dat is Dokkumer cynisme grijskijker..
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 22, 2014, 22:48:14
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:46:13
Dat is Dokkumer cynisme grijskijker..
Heb jij dat in je? Das nieuw voor mij :zweep
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Marc S op augustus 22, 2014, 22:49:09
Voetbal was de eerste 20-25 goed, toen werd Heracles de wedstrijd in geholpen door de scheidsrechter en kregen zij meer vertrouwen. Dat was tot aan de rode kaart voor Heracles. Je ziet duidelijk dat wij nog een linksvoor nodig hebben. Ogbeche is geen flankspeler en dat zie je aan alles.

Hoe dan ook een goede start van de competitie, 5 punten uit 3 wedstrijden is gewoon goed. Vooraf had ik 1 punt voorspeld, dus dit is gewoon erg mooi meegenomen. Het seizoen is alleen lang en het is de zaak dat we dit kunnen volhouden.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cor op augustus 22, 2014, 23:05:23
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:42:14
Unblock mij eens, dan kun je mijn 2 zinnige bijdragen van dit jaar ook lezen :zweep

Mijn favoriete administrator blok ik niet, maar lees er ook niet alles van  8)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Tukker op augustus 22, 2014, 23:06:07
Citaat van: Marc S op augustus 22, 2014, 22:29:58
YES EINDELIJK DE 3 PUNTEN IN EEN UITWEDSTRIJD!!!! ZO BLIJ!
KEN WEL JANKE  ;(

|:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Tukker op augustus 22, 2014, 23:08:39
Stel dat we die late treffer tegen Twente niet hadden geïncasseerd . . . . .

Dan hadden we een unieke eredivisie stand gehad

Maar dat is niet reëel gezien onze eigen late treffers
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 22, 2014, 23:10:13
Straks nog even op het pleintje kijken... Hoe laat komt de bus daar ongeveer aan?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: el haj op augustus 22, 2014, 23:20:44
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 23:10:13
Straks nog even op het pleintje kijken... Hoe laat komt de bus daar ongeveer aan?

Dit. Iemand die mooie nieuwe bus -waar overigens al een wieldop van mist, zoals sommigen dat hier liever hadden ;)- al gespot?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 22, 2014, 23:23:58
Citaat van: el haj op augustus 22, 2014, 23:20:44
Dit. Iemand die mooie nieuwe bus -waar overigens al een wieldop van mist, zoals sommigen dat hier liever hadden ;)- al gespot?

Twee wieldoppen van missen   :D
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: el haj op augustus 22, 2014, 23:25:23
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2014, 23:23:58
Twee wieldoppen van missen   :D

Iets te bekennen?   8P
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: zeewolde op augustus 22, 2014, 23:27:23
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2014, 23:23:58
Twee wieldoppen van missen   :D

Zwaar kut dat ze niet op mijn auto passen. Ik zet ze wel op marktplaats.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: mario op augustus 23, 2014, 00:00:41
Heerlijk om zo het weekend te beginnen. Rest van de wedstrijden heerlijk achterover en zorgeloos vanuit mijn luie stoel bekijken  ;).
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Tanjajeah op augustus 23, 2014, 00:04:22
Heracles haalde dit jaar meerdere oudere spelers met veel ervaring, "want dat is goed voor de balans in je elftal". Zo blij dat wij dat niet doen/ hebben gedaan. Veel liever jong talent! En als je dan een ervaren speler haalt, dan eentje van rond de 27-28 jaar, die niet komt afbouwen maar in de kracht van zijn voetballeven staat (Reijnen).
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 23, 2014, 00:04:51
Wat een ontlading in het uitvak na de 0-1, te gek zeg!! Heeeerlijk -EINDELIJK- een uitoverwinning

|:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: el haj op augustus 23, 2014, 00:15:18
Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2014, 00:04:22
Heracles haalde dit jaar meerdere oudere spelers met veel ervaring, "want dat is goed voor de balans in je elftal". Zo blij dat wij dat niet doen/ hebben gedaan. Veel liever jong talent! En als je dan een ervaren speler haalt, dan eentje van rond de 27-28 jaar, die niet komt afbouwen maar in de kracht van zijn voetballeven staat (Reijnen).

Dat jonge talent valt wel mee, we hebben gemiddeld gezien een oudere selectie dan Heracles.  :X

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 23, 2014, 00:04:51
Wat een ontlading in het uitvak na de 0-1, te gek zeg!! Heeeerlijk -EINDELIJK- een uitoverwinning

|:)

Jij was er vast bij! :P Is de spelersbus er al?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 23, 2014, 00:18:13
Citaat van: el haj op augustus 23, 2014, 00:15:18
Jij was er vast bij! :P Is de spelersbus er al?

Galdiano is naar het plein, ik ben met 150 richting Hilversum geracet  :_schater

Wat een topavond weer  |:) |:) |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 23, 2014, 00:26:00
Is gezellig druk hier, spelersbus nog niet hier..
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Collingwood op augustus 23, 2014, 00:33:47
We speelden niet geweldig, maar hoeveel kansen heeft Heracles gehad?! Hemmen!!!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 23, 2014, 00:33:52
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 23, 2014, 00:04:51
Wat een ontlading in het uitvak na de 0-1, te gek zeg!! Heeeerlijk -EINDELIJK- een uitoverwinning

|:)

Vond de sfeer voor het doelpunt ook al mooi   _O_
Beste Hilversum, na 19 uitwedstrijden op rij bezocht, nu eindelijk je verdiende uit-overwinning!!!  :y :y :y
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2014, 01:09:17
Kettinkje gevonden in het uitvak. Lijkt niet zo een bijzondere, maar als iemand hem mist hoor ik t wel :proost
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2014, 01:09:59
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 23, 2014, 00:04:51
Wat een ontlading in het uitvak na de 0-1, te gek zeg!! Heeeerlijk -EINDELIJK- een uitoverwinning

|:)

Ongelooflijk idd! |:) Wát lekker!!! |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: moodygrunn op augustus 23, 2014, 01:16:57
http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/radiomist?created[value][date]=22-08-2014#21
Op 49:30 gaat Geert v Tuinen los!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op augustus 23, 2014, 01:55:11
Terechte overwinning vind ik . Schitterende strakke corner van Meleg en Hemmen loert de hele wedstrijd al op zo'n bal.....................klasse jongen _O_ _O_ _O_

Voetballend vond ik het niet best, Rusnak stond daar maar wat op rechts.  Die jongen moet op het middenveld. Vd Streek en Bakker lieke wel tweelingen, alles terug of breed, totaal geen diepgang.

Ogbeche niet 1 goeie bal geraakt vanaf links. Moet in de punt maar Hemmen is beter in vorm dus t.s. zal keuze moeten maken straks.

Reijen/Bijker beter en beter, groeien met de week.

Die Litouwer vind ik persoonlijk niks beter dan een Pereira.

Nogmaals, Rusnak moet lekker vanaf het middenveld voetballen en niet vanaf de rechtsbuiten........

De echte vorm is er nog niet maar 5 uit 3....

Gewoon deurgaan. _O_ _O_ _O_ _O_ |:) |:) |:) |:)



Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op augustus 23, 2014, 01:58:02
Citaat van: grijskijker op augustus 22, 2014, 22:36:17
Echter door blessures(de Ridder en Narsingh) zijn we genoodzaakt spelers te schuiven... Moet je voorstellen dat we daar straks ook 2 vleugels(de spelers uit de huidige selectie en een nog aan te trekken vleugelspeler) hebben staan die daar ook echt iets kunnen....

Heb in juli diverse trainingen bezocht en geloof mij, De Ridder heeft de bal aan een touwtje en die Narsingh is en snel en heeft een goede voorzet............ :y |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: 12e man op augustus 23, 2014, 02:00:01
Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2014, 01:55:11
Terechte overwinning vind ik . Schitterende strakke corner van Meleg en Hemmen loert de hele wedstrijd al op zo'n bal.....................klasse jongen _O_ _O_ _O_

Voetballend vond ik het niet best, Rusnak stond daar maar wat op rechts.  Die jongen moet op het middenveld. Vd Streek en Bakker lieke wel tweelingen, alles terug of breed, totaal geen diepgang.

Ogbeche niet 1 goeie bal geraakt vanaf links. Moet in de punt maar Hemmen is beter in vorm dus t.s. zal keuze moeten maken straks.

Reijen/Bijker beter en beter, groeien met de week.

Die Litouwer vind ik persoonlijk niks beter dan een Pereira.

Nogmaals, Rusnak moet lekker vanaf het middenveld voetballen en niet vanaf de rechtsbuiten........

De echte vorm is er nog niet maar 5 uit 3....

Gewoon deurgaan. _O_ _O_ _O_ _O_ |:) |:) |:) |:)

vd streek juist wel iemand met diepgang alleen speelde die ongelukkig.
Vytas topper
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: wiekie1969 op augustus 23, 2014, 02:00:35
Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2014, 00:04:22
Heracles haalde dit jaar meerdere oudere spelers met veel ervaring, "want dat is goed voor de balans in je elftal". Zo blij dat wij dat niet doen/ hebben gedaan. Veel liever jong talent! En als je dan een ervaren speler haalt, dan eentje van rond de 27-28 jaar, die niet komt afbouwen maar in de kracht van zijn voetballeven staat (Reijnen).

Wat was die man goed, je hebt helemaal gelijk!!!!!! 8)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 02:04:53
vytas is top. nuttige speler!!!
Reijnen en  bijker zeer goed
Ogbeche vond ik zeer teleurstellend maar dat is ook niet heel vreemd als hij niet op zijn eigen positie staat
hemmen, echte spits he.
ik vond vd streek juist positief opvallen! blijft maar lopen en vind m opvallend snel.
het is duidelijk dat rusnak op rechts niet hoort, maar die jongen kan echt voetballen. droste speelde beter dan zijn eerste twee wedstrijden, had linssen in zn broekzak. Ik hoop dat het goed met woutje gaat.
makrini degelijk (zoals altijd)
fijne sfeer in t uitvak, nare sfeer in de bus.

3 PUNTEN!!!  |:) |:) |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Daddy T. op augustus 23, 2014, 02:09:03
Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 02:04:53

.... nare sfeer in de bus.

:? Iets voorgevallen in de bus?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2014, 06:14:05
Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2014, 00:04:22
Heracles haalde dit jaar meerdere oudere spelers met veel ervaring, "want dat is goed voor de balans in je elftal". Zo blij dat wij dat niet doen/ hebben gedaan. Veel liever jong talent! En als je dan een ervaren speler haalt, dan eentje van rond de 27-28 jaar, die niet komt afbouwen maar in de kracht van zijn voetballeven staat (Reijnen).
Citaat van: el haj op augustus 23, 2014, 00:15:18
Dat jonge talent valt wel mee, we hebben gemiddeld gezien een oudere selectie dan Heracles.  :X

De enige oudere spelers die wij haalden zijn Reijnen en de Ridder. Dat de gemiddelde leeftijd van onze selectie hoger ligt komt dus door de spelers die al in onze selectie zaten (Barto, Schokker, etc)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Destroyer op augustus 23, 2014, 08:14:40
Fantastisch!!

Eindelijk geen complimenten maar de punten  |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: gewoon een fan op augustus 23, 2014, 08:43:58
Ik ben echt ongelofelijk blij met deze overwinning.

Eindelijk deze slechte reeks eens doorbroken, zou het er mee te maken hebben dat ik een post van Len Cantello miste  :insane
Althans ik kan mij deze post in dit topic niet herinneren  :?

Citaat van: Len Cantello op augustus 16, 2014, 08:21:25
Matchday!

:0=WIJ WINNEN!!!

Bij deze een verbod om dergelijke posten te plaatsen  :insane
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Len Cantello op augustus 23, 2014, 08:47:50
 :_schater ik wist van te voren dat het niet nodig was deze keer!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 23, 2014, 09:22:56
Is Ruppppert al wakker?  :devil
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: speculeter op augustus 23, 2014, 09:27:33
Iemand die weet hoe het vannacht op het plein was??
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2014, 09:32:54
Zag wat leuke foto's voorbij komen vanmorgen. Was een feestje volgens mij :P

Trouwens, wat zag Telgenramp er weer geweldig uit bij de treffer :_schater
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 23, 2014, 09:41:09
Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 09:27:33
Iemand die weet hoe het vannacht op het plein was??

Wel gezellig, schat een kleine 200 man.
Spelers vonden het leuk :)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Marc S op augustus 23, 2014, 10:02:22
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 09:32:54
Zag wat leuke foto's voorbij komen vanmorgen. Was een feestje volgens mij :P

Trouwens, wat zag Telgenramp er weer geweldig uit bij de treffer :_schater

Onze grote vriend Zomer zat weer eens goed te verdedigen anders hoor  :_schater
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2014, 10:03:34
Citaat van: Marc S op augustus 23, 2014, 10:02:22
Onze grote vriend Zomer zat weer eens goed te verdedigen anders hoor  :_schater
Vorige week Kruiswijk, nu Zomer... We hebben het wel met die ex dkvers :_schater
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Marc S op augustus 23, 2014, 10:04:52
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 10:03:34
Vorige week Kruiswijk, nu Zomer... We hebben het wel met die ex dkvers :_schater

Zouden ze dan toch stiekem voor cambuur zijn?  :devil Zaten ook al lekker te verdedigen toen we tegen ze moesten, vooral die Zomer.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Tukker op augustus 23, 2014, 10:04:56
Heracles riep het onheil ook over zichzelf af.

Als je je beste spelers met scorend vermogen wisselt, dan verdien je ook geen punt.

Bel Hassani, Avdic en Linssen zijn de spelers waar Heracles het van moet hebben.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2014, 10:06:24
Citaat van: Tukker op augustus 23, 2014, 10:04:56
Heracles riep het onheil ook over zichzelf af.

Als je je beste spelers met scorend vermogen wisselt, dan verdien je ook geen punt.

Bel Hassani, Avdic en Linssen zijn de spelers waar Heracles het van moet hebben.
Die Avdic staat al net zolang droog als de kut van een non... Dat die Bel Hassani gewisseld werd begreep ik niet. Gewoon een goede voetballer.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: speculeter op augustus 23, 2014, 10:14:55
Behalve eerste 20 minuten en laatste kwartier was het niet geweldig.
Maar geeft niks.Geweldige seizoensstartnatuurlijk.
Centrale duo speelde goed.
Fietstas ook gewoon degelijk en aanvallend ingesteld.
Rusnak hoort gewoon op middenveld natuurlijk. Onze Henk heeft
heerlijk geluk aan de kont hangen.
Straks met fitte vleugels erbij kan het spel alleen maar beter worden
Mooi linkerrijtje en er een mooi seizoen van maken.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: runner 1 op augustus 23, 2014, 10:22:30
Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 23, 2014, 10:28:52
Citaat van: runner 1 op augustus 23, 2014, 10:22:30
Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte

sodemieter jij maar snel weer offline dan....
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 23, 2014, 10:31:33
Citaat van: runner 1 op augustus 23, 2014, 10:22:30
Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte

Ga jij maar lekker minder blij zijn, dit team is gewoon weer in opbouw nadat veel belangrijkse spelers weer weg zijn. Ogbeche idd slecht, technisch alleen al.. Rusnak is een prima, meer dan prima voetballer, maar dan niet op de zijkant. Toen hij op 10 kwam te staan, zag je dat zijn kwaliteiten tot zijn recht kwamen, beide kanten open draaien, lichaamsschuinbewegingen, prima.
Buitenspelers moeten fit raken, moet ook nog wat bij , liefst met snelheid en dan kan het alleen maar beter gaan..
Het interesseert mij werkelijk niks dat we met slecht spel hebben gewonnen, hoevaak was het vorig jaar anders!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: legeips op augustus 23, 2014, 10:57:32
Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 02:04:53
vytas is top. nuttige speler!!!


Vertel mij nou op de 2 simpele passeer bewegingen na welke nuttige dingen deze man heeft gedaan. Vorige week was het excuus van de meeste hier dat hij tegen een van de betere rechtsbuiten stond van de eredivisie. Gisteren was het tegen een van de slechtste. De enige reden dat er minder dreiging kwam over die flank had te maken met de vorm crisis van Heracles.

In mijn optiek schuift hij veel te snel door naar voren, zodat we geen aanspeelpunten hebben van achteruit. (In tegenstelling tot vorig jaar) zodra er druk komt schiet hij de ballen doelloos naar voren. Ik heb geen goede pases van deze man kunnen ontdekken.

En... Hij geeft de tegenstander allemachtig veel ruimte, waardoor deze de 16 makkelijk bereikt.

Daarnaast stoor ik me aan zijn gedrag. Hij loopt er tussen alsof hij de nieuwe vd laan of leeuwin is, nou word wakker, dat gaat deze man niet worden. Een beetje zelfvertrouwen en eigenwijsheid is niet erg, maar houd dit altijd in balans met je kunnen en de omgeving.

Mijn Cambuur hart heeft hij voorlopig niet gestolen. Maar dan is deze natuurlijk wel heel erg kritisch... :thumbsup

Maar we praten wel verder, als we 4 wedstrijden verder zijn. Dan zijn de argumenten vast beter van beide kanten.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 11:05:18
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 10:57:32
Vertel mij nou op de 2 simpele passeer bewegingen na welke nuttige dingen deze man heeft gedaan. Vorige week was het excuus van de meeste hier dat hij tegen een van de betere rechtsbuiten stond van de eredivisie. Gisteren was het tegen een van de slechtste. De enige reden dat er minder dreiging kwam over die flank had te maken met de vorm crisis van Heracles.

In mijn optiek schuift hij veel te snel door naar voren, zodat we geen aanspeelpunten hebben van achteruit. (In tegenstelling tot vorig jaar) zodra er druk komt schiet hij de ballen doelloos naar voren. Ik heb geen goede pases van deze man kunnen ontdekken.

En... Hij geeft de tegenstander allemachtig veel ruimte, waardoor deze de 16 makkelijk bereikt.

Daarnaast stoor ik me aan zijn gedrag. Hij loopt er tussen alsof hij de nieuwe vd laan of leeuwin is, nou word wakker, dat gaat deze man niet worden. Een beetje zelfvertrouwen en eigenwijsheid is niet erg, maar houd dit altijd in balans met je kunnen en de omgeving.

Mijn Cambuur hart heeft hij voorlopig niet gestolen. Maar dan is deze natuurlijk wel heel erg kritisch... :thumbsup

Maar we praten wel verder, als we 4 wedstrijden verder zijn. Dan zijn de argumenten vast beter van beide kanten.
ik vind t een topper  l0l
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: moodygrunn op augustus 23, 2014, 11:06:49
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 10:57:32
"Blablabla negatief gezeik en beker azijn"

Als jij al niet kan genieten van een overwinning van je eigen team, hoe zit jij voor andere wedstrijden? Daarnaast ben ik nog geen enkele bijdrage van jou tegengekomen waarin jij dingen wel door een geel-blauwe/roze bril ziet. Kritische kanttekening ok, maar m.i. is het de bedoeling om in thuiswedstrijden de mensen te vermaken met mooi/leuk voetbal en in uitwedstrijden gewoon punten te pakken. Wij hebben inderdaad niet gespeeld om de heraclieden te vermaken, dat klopt. Ik vind jouw opvatting alleen wel erg negatief

:0= WIJ GAAN VOOR EUROPA
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Lore op augustus 23, 2014, 11:11:03
Citaat van: runner 1 op augustus 23, 2014, 10:22:30
Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte

:_schater :_schater slechte gesprek gehad bij het UWV van de week? Wij hebben 13 jaar lang niet uit gewonnen in de eredivisie en jij wordt er niet blij van?

Natuurlijk was het niet goed, en tegen Twente en Vitesse vond ik het ook niet goed, maar wij zijn Cambuur en geen Barcelona. Alle punten zijn extreem belangrijk voor ons en dan kan ik mij er niet druk over maken hoe ze binnen komen als er na 34 wedstrijden maar meer dan 36 zijn!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: speculeter op augustus 23, 2014, 11:11:18
Die legeips en die runner zijngewoon  dkv supporters jeh. ...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Collingwood op augustus 23, 2014, 11:12:29
Het was niet geweldig, maar echt slecht vond ik het ook niet. Heracles heeft (in eigen huis!) geen kans gehad, zij verdienden echt niet meer.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2014, 11:14:26
Dat er sommigen zijn die klagen over het spel, oke, dat mag best.
Hoe vaak winnen er wel niet clubs die in hun ogen een slechte wedstrijd spelen ?
Cambuur is nu eens de gelukkige :)

Ik ben erg blij met deze overwinning.
Had het eerlijk gezegd niet verwacht en mn verbazing/vreugde was daarom ook groot toen ik de tussenstand op teletekst ineens zag veranderen van 0-0 naar 0-1  |:) |:)

Geweldig dit, ga zo door Cambuur  :thumbsup
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: poelie-lwd op augustus 23, 2014, 11:27:34
Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 11:11:18
Die legeips en die runner zijngewoon  dkv supporters jeh. ...

Nee hoor, ze bedoelen het goed. Vrees alleen dat het 'oud' keepers zijn, per definitie GEEN verstand van voetbal  :zweep
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Daddy T. op augustus 23, 2014, 11:27:56
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 10:57:32

In mijn optiek schuift hij veel te snel door naar voren, zodat we geen aanspeelpunten hebben van achteruit. En... Hij geeft de tegenstander allemachtig veel ruimte, waardoor deze de 16 makkelijk bereikt.

Daarnaast stoor ik me aan zijn gedrag. Hij loopt er tussen alsof hij de nieuwe vd laan of leeuwin is, nou word wakker, dat gaat deze man niet worden. Een beetje zelfvertrouwen en eigenwijsheid is niet erg, maar houd dit altijd in balans met je kunnen en de omgeving.


Hij schuift naar voren en liet daardoor veel gaten vallen achterin, maar hij is wel de enige die via de zijkant acties maakt en zijn man voorbij komt. Voorin hebben we totaal geen snelheid en dat is hét gebrek vs afgelopen jaar. Een manu en Lukoki kon je diep wegsturen met een lange bal, een keer counteren heeft met deze voorhoede geen zin. Ogbeche speelde ook als een krant, ook al is het niet je positie, geen snelheid, geen actie..zonde!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...

Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: poelie-lwd op augustus 23, 2014, 11:31:01
Citaat van: Daddy T. op augustus 23, 2014, 11:27:56
Hij schuift naar voren en liet daardoor veel gaten vallen achterin, maar hij is wel de enige die via de zijkant acties maakt en zijn man voorbij komt. Voorin hebben we totaal geen snelheid en dat is hét gebrek vs afgelopen jaar. Een manu en Lukoki kon je diep wegsturen met een lange bal, een keer counteren heeft met deze voorhoede geen zin. Ogbeche speelde ook als een krant, ook al is het niet je positie, geen snelheid, geen actie..zonde!

De enige juiste conclusie mbt Vytas  :thumbsup
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: carlo de leeuw op augustus 23, 2014, 11:31:44
Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 11:11:18
Die legeips en die runner zijngewoon  dkv supporters jeh. ...
het is inderdaad zeer onrealistisch wat deze twee "supporters" verwachten van dit Cambuur.
als je geweldig voetbal verwacht van een ploeg die financieel geen geweldig voetbal kan "betalen" zul je altijd teleurgesteld zijn.
thuis twente, uit vitesse en uit Heracles.............5 punten.
Dat is voor mij onrealistisch veel punten!
Cambuur presteert ver boven verwachting!!!!!!!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Daddy T. op augustus 23, 2014, 11:47:25
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...

Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.

Bekijk het eens realistisch: Wij zijn 5 van de 11 basisspelers kwijtgeraakt, een nieuw centraal duo die moet wennen, een nieuwe back die amper 2 weken in LWD is, geen buitenspelers beschikbaar zoals afgelopen jaar en toch pak je 5 punten in 3 wedstrijd met prima doelsaldo. Zeiken zijn we goed in, maar vergeet niet te genieten van het succes van een team in ontwikkeling!

Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Lore op augustus 23, 2014, 11:53:17
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...

Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.

Ik denk dat de meerderheid je zorg wel begrijpt. Het voetbal is nog niet goed, maar twee uitwedstrijden, Twente en Vitesse gehad en 5 punten! Toen ik het wedstrijdprogramma zag hield ik mijn hart vast. En als het dan zo uit pakt, dan ben ik blij. Heel erg blij!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2014, 12:01:34
Citaat van: poelie-lwd op augustus 23, 2014, 11:27:34
Nee hoor, ze bedoelen het goed. Vrees alleen dat het 'oud' keepers zijn, per definitie GEEN verstand van voetbal  :zweep
Mimo en Richard? :devil
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2014, 12:03:57
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...

Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.
Slecht? Ja! Lucky? Nee! Er was in mijn ogen maar 1 ploeg die verdiende te winnen. Je kunt net zoals vorig jaar wel tig keer de bloemen krijgen in uitwedstrijden, maar als de punten naar de tegenstander gaan koop je daar ook geen hol voor.
Besef wel dat deze start ook MOREEL een opkikker geeft waardoor het spel ook beter kan worden. En uit liever slecht winnen dan mooi verliezen!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 23, 2014, 12:08:05
Citaat van: runner 1 op augustus 23, 2014, 10:22:30
Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte
Azijnzeikster 2 is er ook weer... Heb je al een afspraak gemaakt voor je operatie? Doe ff want na je operatie(van man naar vrouw) mag je zeiken en zeuren, en kan er enig sinds begrip voor opgebracht worden..
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 23, 2014, 12:08:44
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...



Wat ben ik blij dat ik van beide kan genieten!!!  :y
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 23, 2014, 12:09:52
Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 12:08:05
Azijnzeikster 2 is er ook weer... Heb je al een afspraak gemaakt voor je operatie? Doe ff want na je operatie(van man naar vrouw) mag je zeiken en zeuren, en kan er enig sinds begrip voor opgebracht worden..
Tip van de dag:
http://forum.libelle.nl/ (http://forum.libelle.nl/)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op augustus 23, 2014, 12:10:27
Supertevreden met de resultaten tot nu toe. Vorig jaar vaak complimenten en geen punten. Dan liever punten en geen complimenten.
Om toch ff kritisch te zijn. Bijker moet echt stoppen met die onnozele overtredingen, dat hoeft echt niet. Rusnak hoort echt in het midden en niet op de zijkant. En Okkiebokie is ook geen buiten.
Wat een luxe als straks iedereen fit is!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: 12e man op augustus 23, 2014, 12:10:44
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...

Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.

Als je kijkt naar andere ploegen die zijn er ook niet beter op geworden, wat heeft heracles thuis nou laten zien tegen ons? als we supporters waren van heracles hadden we ons zorgen moeten maken.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 23, 2014, 12:11:09
Citaat van: Daddy T. op augustus 23, 2014, 11:27:56
Hij schuift naar voren en liet daardoor veel gaten vallen achterin, maar hij is wel de enige die via de zijkant acties maakt en zijn man voorbij komt. Voorin hebben we totaal geen snelheid en dat is hét gebrek vs afgelopen jaar. Een manu en Lukoki kon je diep wegsturen met een lange bal, een keer counteren heeft met deze voorhoede geen zin. Ogbeche speelde ook als een krant, ook al is het niet je positie, geen snelheid, geen actie..zonde!
En door zijn inschuiven kreeg zijn directe tegenstander kreeg 2x geel...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: rtscc op augustus 23, 2014, 12:17:31
Citaat van: John Hiatt op augustus 23, 2014, 12:10:27
Supertevreden met de resultaten tot nu toe. Vorig jaar vaak complimenten en geen punten. Dan liever punten en geen complimenten.
Om toch ff kritisch te zijn. Bijker moet echt stoppen met die onnozele overtredingen, dat hoeft echt niet. Rusnak hoort echt in het midden en niet op de zijkant. En Okkiebokie is ook geen buiten.
Wat een luxe als straks iedereen fit is!

eigenlijks moest bijker de fout oplossen van ogbeche  :)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 23, 2014, 12:19:57
Citaat van: rtscc op augustus 23, 2014, 12:17:31
eigenlijks moest bijker de fout oplossen van ogbeche  :)
En laat Bijker die vent lopen is het ook niet goed(zoals Dijkstra tegen Twente deed)..
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 12:20:22
van het heracles "forum"


Het is niet best, wat wij als supporters laten zien.
Ik keek naar het uitvak en voelde jalozie.
Het enthousiasme waarmee de supporters van cambuur hun team vooruit schreeuwde.
Maar ook het aantal supporters.
En wij, wij hebben een bioscooppubliek.
En beginnen een beetje jan de jonge te ....................
Supporter is iemand die in goede en slechte tijden achter het team ( spelers, staf, voorzitter) blijft staan.



Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:21:00
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...

Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.

Kan ik me wel in vinden. Vond de keuze om Rusnak op de buiten te zetten onbegrijpelijk. Straalde zelf ook uit daar niet blij mee te zijn. Ik had in dit geval en de beschikbare spelers voor een 442 gekozen met bakker en van der streek als lopers op de half posities. We hebben duidelijk nog een snelle buiten nodig met een linkerbeen. Zo kun je de kaart Hemmen spelen, anders heb je er niets aan. Vond hem trouwens buiten die goal om zeer matig.(lees handelingstempo, snelheid en duelkracht)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: John Hiatt op augustus 23, 2014, 12:21:30
Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 12:19:57
En laat Bijker die vent lopen is het ook niet goed(zoals Dijkstra tegen Twente deed)..

Laat ik het anders zeggen: Bijker moet slimmer worden in die duels.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Tanjajeah op augustus 23, 2014, 12:22:42
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...

Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...

Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.

Een kinderhand is gauw gevuld??

Ik vind dat een beetje een denigrerende opmerking. 6 jaar geleden bungelden we nog onderaan in de jupiler league, nu staan we in het linkerrijtje van de eredivisie en winnen we er onze eerste uitwedstrijd in 14 jaar. Alle reden dus om blij te zijn, zeker voor die (+/- 3000) supporters die er ook bij waren in seizoen 2007/2008, toen we als 18e eindigden in de Jupiler League . En dan begin jij over kinderhanden? En over voetbaltechnische zaken en hoe het vorig jaar beter was?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 23, 2014, 12:23:40
Citaat van: John Hiatt op augustus 23, 2014, 12:21:30
Laat ik het anders zeggen: Bijker moet slimmer worden in die duels.
Dat wel, maar dat zal met de tijd moeten komen, hij is nog jong he..
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 23, 2014, 12:24:54
Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2014, 12:22:42
Een kinderhand is gauw gevuld??

Ik vind dat een beetje een denigrerende opmerking. 6 jaar geleden bungelden we nog onderaan in de jupiler league, nu staan we in het linkerrijtje van de eredivisie en winnen we er onze eerste uitwedstrijd in 14 jaar. Alle reden dus om blij te zijn, zeker voor die (+/- 3000) supporters die er ook bij waren in seizoen 2007/2008, toen we als 18e eindigden in de Jupiler League . En dan begin jij over kinderhanden? En over voetbaltechnische zaken en hoe het vorig jaar beter was?

:thumbsup _O_
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 23, 2014, 12:27:00
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:21:00
Kan ik me wel in vinden. Vond de keuze om Rusnak op de buiten te zetten onbegrijpelijk. Straalde zelf ook uit daar niet blij mee te zijn. Ik had in dit geval en de beschikbare spelers voor een 442 gekozen met bakker en van der streek als lopers op de half posities. We hebben duidelijk nog een snelle buiten nodig met een linkerbeen. Zo kun je de kaart Hemmen spelen, anders heb je er niets aan. Vond hem trouwens buiten die goal om zeer matig.(lees handelingstempo, snelheid en duelkracht)
Als dat elke wedstrijd perfect was denk je dan echt dat hij nog bij Cambuur had gespeeld..
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 23, 2014, 12:35:20
Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 11:11:18
Die legeips ,Harry L en die runner zijn gewoon  dkv supporters jeh. ...
Zou zomaar kunnen,altijd negatief over Cambuur praten en in de pool laten ze Cambuur ook steeds verliezen en het liefst zo dik mogelijk..

Zijn wij het in ieder geval een keer met elkaar eens :_schater
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:44:59
Kunnen jullie elkaar een stevige zoen geven knul, misschien zelfs even kort het duimpje er in.

Ik zou het eerder realistisch noemen, we willen allemaal maar een ding en dat is niet terugkeren naar de jl. Ben zeer blij met de punten tot nu.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: dizzhead op augustus 23, 2014, 12:45:10
Ach, dan de parallellen met vorig jaar. Toen speelden we de hele voorbereiding met 80/90% gelijk basisteam. Dit seizoen  was er slechts 60% van ons elftal intact. Weegt ook wel mee... Maar de wedstrijd was ondanks de 3 puntjes niet echt om aan te gluren. Daar hebben ze wel gelijk in. Maar ze willen de potentie van deze groep ook niet echt erkennen. Iemand voor dkv-er uitmaken zal ik nooit doen. Dat is wel t laagste wat je iemand kan zeggen.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 23, 2014, 12:58:15
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:44:59
Kunnen jullie elkaar een stevige zoen geven knul, misschien zelfs even kort het duimpje er in.

hier spreekt duidelijk iemand met ervaring...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 23, 2014, 13:04:03
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:44:59
Kunnen jullie elkaar een stevige zoen geven knul, misschien zelfs even kort het duimpje er in.

Ik zou het eerder realistisch noemen, we willen allemaal maar een ding en dat is niet terugkeren naar de jl. Ben zeer blij met de punten tot nu.
Jij zal het wel "gezellig" hebben met Runner en legeips maar jou voorkeur niet bij mij opdringen..

En ben je realistisch(wat ik betwijfel), dan weet je dat er geen(fitte) buiten zijn en die zijn essentieel in het Cambuur systeem... 
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 23, 2014, 13:04:45
Citaat van: Eewal op augustus 23, 2014, 12:58:15
hier spreekt duidelijk iemand met ervaring...
:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Harry L. op augustus 23, 2014, 13:05:28
Citaat van: Eewal op augustus 23, 2014, 12:58:15
hier spreekt duidelijk iemand met ervaring...

:devil Heerlijk !!!!!! Vind dat er op dom praat gelijk dom gereageerd moet worden
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Harry L. op augustus 23, 2014, 13:07:29
Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 13:04:03
Jij zal het wel "gezellig" hebben met Runner en legeips maar jou voorkeur niet bij mij opdringen..

En ben je realistisch(wat ik betwijfel), dan weet je dat er geen(fitte) buiten zijn en die zijn essentieel in het Cambuur systeem...

Goed lezen is ook een vak
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 23, 2014, 13:07:42
Prachtig om te zien is hoe Rusnak en Vitautas genieten bij het bedanken van het publiek (zie filmpje Ruppppert)!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2014, 13:08:32
Is dit nu Cambuuronline of een Homoforum ?  :devil
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 23, 2014, 13:10:05
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2014, 13:08:32
Is dit nu Cambuuronline of een Homoforum ?  :devil

zegt meneer Hand in Hand kameraden  :devil
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 23, 2014, 13:10:25
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2014, 13:08:32
Is dit nu Cambuuronline of een Homoforum ?  :devil
Moet je Harry L. vragen...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 23, 2014, 13:11:52
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10610555_680803662000546_1616664677488690442_n.jpg)

:D
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 23, 2014, 13:16:32
Citaat van: Daddy T. op augustus 23, 2014, 11:47:25
en toch pak je 5 punten in 3 wedstrijd met prima doelsaldo.

Na 2 gelijke spelen en 1 overwinning kon het doelsaldo niet slechter  :_schater :_schater
(of je bedoelt natuurlijk dat we al 4 keer hebben gescoord  _O_ _O_)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2014, 13:19:48
Het gaat hartstikke goed tot nu toe !!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 23, 2014, 13:22:04
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2014, 13:19:48
Het gaat hartstikke goed tot nu toe !!
Resultaat is goed, en zodra de buitens beschikbaar zijn, zullen we wat gaan meemaken  |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Galdiano op augustus 23, 2014, 13:40:22
Thuis pakken we genoeg punten met goed voetbal. Als we met slecht voetbal 4/5 uitwedstrijden winnen zijn we gewoon veilig en staan we hoger als vorig seizoen.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 23, 2014, 13:53:43
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 23, 2014, 13:16:32
Na 2 gelijke spelen en 1 overwinning kon het doelsaldo niet slechter  :_schater :_schater
(of je bedoelt natuurlijk dat we al 4 keer hebben gescoord  _O_ _O_)

Vorig seizoen na drie wedstrijden zelfde doelsaldo.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: AL op augustus 23, 2014, 14:04:47
Heracles degradatiekandidaat nummer 1 voor mij, al weet je niet wat er in de laatste week gaat gebeuren mbt transfers.
Jan de Jonge wat een druif is dat zeg. En linssen wat een misselijk mannetje.
Heracles wil 3 miljoen voor deze speler :_schater :_schater
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Gasgeve op augustus 23, 2014, 14:14:02
Wat een sfeer, wat een wedstrijd  |:) |:)

Alleen jammer dat het bier op was na 30 minuten.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 23, 2014, 14:25:10
Even een mooie Anekdote; Ik stond bijna naast Richard en bij het eerste balcontact van Bakker ontplofte hij al  :_schater
Toegegeven; Was ook niet best maar Richard had minder dan een minuut nodig om zijn ''favoriet'' even flink '' aan te moedigen''

Heerlijke vent die Richard, Ik heb me kostelijk vermaakt  :proost
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 23, 2014, 14:45:41
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 23, 2014, 14:25:10
Even een mooie Anekdote; Ik stond bijna naast Richard en bij het eerste balcontact van Bakker ontplofte hij al  :_schater
Toegegeven; Was ook niet best maar Richard had minder dan een minuut nodig om zijn ''favoriet'' even flink '' aan te moedigen''

Heerlijke vent die Richard, Ik heb me kostelijk vermaakt  :proost
Maar het blijft een keeper he...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: zeewolde op augustus 23, 2014, 15:10:05
Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 12:20:22
van het heracles "forum"


Het is niet best, wat wij als supporters laten zien.
Ik keek naar het uitvak en voelde jalozie.
Het enthousiasme waarmee de supporters van cambuur hun team vooruit schreeuwde.
Maar ook het aantal supporters.
En wij, wij hebben een bioscooppubliek.
En beginnen een beetje jan de jonge te ....................
Supporter is iemand die in goede en slechte tijden achter het team ( spelers, staf, voorzitter) blijft staan.

Alleen jammer dat er ook weer een KUT puber bijdehand moet doen onder de nickname scc.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 15:15:01
Citaat van: zeewolde op augustus 23, 2014, 15:10:05
Alleen jammer dat er ook weer een KUT puber bijdehand moet doen onder de nickname scc.
zag het ook  :zucht
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Marc S op augustus 23, 2014, 16:26:45
Citaat van: zeewolde op augustus 23, 2014, 15:10:05
Alleen jammer dat er ook weer een KUT puber bijdehand moet doen onder de nickname scc.

Zag het ja beetje sneu om zoiets te praten, keek altijd met verwondering wat ze in almelo voorelkaar hebben gekregen. Moet ook gezegd worden dat de schrijver het wel een beetje uitlokte met zijn artikel, wij speelden ook niet goed maar verdienden de overwinning meer dan hen en om ons daarom meteen naast hun de directe degradatie kandidaat te noemen snap ik nou weer niet.. misschien frustratie. Doel op dit stuk:

CiteerDe Almeloërs hebben in de gehele wedstrijd welgeteld nul kansen gecreëerd, tegenover enkele van Cambuur, dat ondanks de zege ook liet zien naast Heracles een directe degradatiekandidaat te zijn.

Ik dacht dat het ondertussen algemeen bekend was dat bij ons in uitwedstrijden het aangluren niet waard is, en dat cambuur uit of thuis een wereld van verschil is. Daarnaast hebben wij ze het eerste half uur gewoon weg gespeeld en naar die rode kaart konden ze al helemaal geen vuist maken. Zoals gezegd we speelden (op de eerste 20-30 minuten na) niet goed, maar z'n vechtwedstrijd is ook niet geweldig en word je zomaar in meegesleurd.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: CambuurAmersfoort op augustus 23, 2014, 16:35:37
heeft iemand linkje van dat forum? kan t nergens vinden.
altijd mooi zulke dingen te lezen.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 23, 2014, 16:40:28
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 23, 2014, 16:35:37
heeft iemand linkje van dat forum? kan t nergens vinden.
altijd mooi zulke dingen te lezen.

zit er geen google op je computer?  8)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Marc S op augustus 23, 2014, 16:41:08
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 23, 2014, 16:35:37
heeft iemand linkje van dat forum? kan t nergens vinden.
altijd mooi zulke dingen te lezen.

http://www.hafc.nl/2014/08/22/derde-nederlaag-op-rij-een-ongeorganiseerde-puinzooi/

Het is niet echt een forum, eerder een verzameling artikelen waar op gereageerd kan worden.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 23, 2014, 16:50:09
Ik snap dat het bij Heracles een beetje onrustig is nu, maar na twee wedstrijden 0 punten; hadden ze dan verwacht van AZ en Groningen te winnen???? Ik heb die wedstrijden verder niet gezien, maar was dat dan zo prut? Gister was het wel prut  :devil :devil :devil
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Marc S op augustus 23, 2014, 16:52:38
Citaat van: Eewal op augustus 23, 2014, 16:50:09
Ik snap dat het bij Heracles een beetje onrustig is nu, maar na twee wedstrijden 0 punten; hadden ze dan verwacht van AZ en Groningen te winnen???? Ik heb die wedstrijden verder niet gezien, maar was dat dan zo prut? Gister was het wel prut  :devil :devil :devil

Eerste helft kwam Heracles goed mee, tweede helft afgestraft op verdedigende fouten, tegen groningen werden ze weg getikt maar groningen liet ze terug komen in de wedstrijd.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: DayDreamer op augustus 23, 2014, 16:58:38
Citaat van: Gasgeve op augustus 23, 2014, 14:14:02
Wat een sfeer, wat een wedstrijd  |:) |:)

Alleen jammer dat het bier op was na 30 minuten.

Bier was niet op, mocht niet meer verkocht worden, omdat er leeghoofden waren die het nodig vonden om complete halve liters op het veld te gooien.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 23, 2014, 17:00:25
Citaat van: DayDreamer op augustus 23, 2014, 16:58:38
Bier was niet op, mocht niet meer verkocht worden, omdat er leeghoofden waren die het nodig vonden om complete halve liters op het veld te gooien.

het zal ook nooit een keer normaal  :clint
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: SCC-J op augustus 23, 2014, 17:03:43
Citaat van: DayDreamer op augustus 23, 2014, 16:58:38
Bier was niet op, mocht niet meer verkocht worden, omdat er leeghoofden waren die het nodig vonden om complete halve liters op het veld te gooien.
Wat een belachelijk maatregel man. Er wordt een beker bier gegooid poeh poeh. En dan ga je 350 man straffen? Zorgde alleen maar voor irritatie.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: DayDreamer op augustus 23, 2014, 17:05:13
Citaat van: SCC-J op augustus 23, 2014, 17:03:43
Wat een belachelijk maatregel man. Er wordt een beker bier gegooid poeh poeh. En dan ga je 350 man straffen? Zorgde alleen maar voor irritatie.

Ik vond het nogal zonde van het bier  :P
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 23, 2014, 17:09:29
Citaat van: SCC-J op augustus 23, 2014, 17:03:43
Wat een belachelijk maatregel man. Er wordt een beker bier gegooid poeh poeh. En dan ga je 350 man straffen? Zorgde alleen maar voor irritatie.

drink gewoon je bier op man!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: SCC-J op augustus 23, 2014, 17:10:51
Citaat van: Eewal op augustus 23, 2014, 17:09:29
drink gewoon je bier op man!
:wall  :wall
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 23, 2014, 17:11:28
Citaat van: SCC-J op augustus 23, 2014, 17:10:51
:wall  :wall

?
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2014, 17:16:04
Citaat van: Eewal op augustus 23, 2014, 17:11:28
?

Bier? Kun je dat drinken dan :?
:_schater
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 23, 2014, 17:19:30
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2014, 17:16:04
Bier? Kun je dat drinken dan :?
:_schater

En met bier gooien is natuurlijk veel stoerder dan met cola, dus ik snap de frustratie wel  :devil
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: zeewolde op augustus 23, 2014, 17:20:10
Citaat van: SCC-J op augustus 23, 2014, 17:10:51
:wall  :wall
Hij heeft wel gelijk. Of sociale controle.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2014, 17:25:42
Moet wel gezegd dat het echt geen stortvloed aan bier was. Misschien 2x een beker. Maar er viel er wel 1 net naast een speler van Heracles. Dat zal hebben meegeteld.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: SCC-J op augustus 23, 2014, 17:40:16
Citaat van: zeewolde op augustus 23, 2014, 17:20:10
Hij heeft wel gelijk. Of sociale controle.
ja hèhè. Wie zegt dat dit niet is gebeurt?  Of hadden ze hem moeten aangeven bij de politie en waarom betalen we zoveel geld voor stewards die er niets van zeggen?

Nee lekker makkelijk een bierverbod.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Eewal op augustus 23, 2014, 17:42:45
Citaat van: SCC-J op augustus 23, 2014, 17:40:16
ja hèhè. Wie zegt dat dit niet is gebeurt?  Of hadden ze hem moeten aangeven bij de politie en waarom betalen we zoveel geld voor stewards die er niets van zeggen?

Nee lekker makkelijk een bierverbod.

ik vind het gewoon zonde van het bier :) .. voor de rest beetje overdreven reactie idd :)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: fred op augustus 23, 2014, 19:28:13
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2014, 17:25:42
Moet wel gezegd dat het echt geen stortvloed aan bier was. Misschien 2x een beker. Maar er viel er wel 1 net naast een speler van Heracles. Dat zal hebben meegeteld.

Beter op het veld dan op het publiek, zoals elke goal in een thuiswedstrijd  :(
Nog beter, gewoon lekker opdrinken   :D
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Casuals-lwd op augustus 23, 2014, 19:37:46
Wat is dit toch heerlijk, wat een slechte pot, maar o wat spannend. Respect voor de meegereisde supporters (ik was er zelf niet bij) jullie waren 95+ minuten lang te horen. Liedjes werden wel verziekt door die irritante trommels van Herakles  :_schater

Er moeten nog wel wat buitenspelers bij, maar als dit team zich met wat extra (eventuele )flankspelers versterkt onder deze TS kunnen we hoger kijken dan middenmoot  _O_
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Montana op augustus 23, 2014, 22:33:56
Bier zuip je op en flikker je niet op het veld
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: legeips op augustus 24, 2014, 00:06:52
Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 11:11:18
Die legeips en die runner zijngewoon  dkv supporters jeh. ...

Dat kan nooit!!! DKV supporters hebben geen verstand van voetbal en wonen niet in Leeuwarden..  :_schater
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: YellowBlue op augustus 24, 2014, 09:06:14
Dat zal best maar af en toe in de 'spiegel' kijken is ook niet verkeerd....

kun je namelijk constateren dat je overdreven negatief bent
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 24, 2014, 11:41:24
Citaat van: SCC-J op augustus 23, 2014, 17:03:43
Wat een belachelijk maatregel man. Er wordt een beker bier gegooid poeh poeh. En dan ga je 350 man straffen? Zorgde alleen maar voor irritatie.

Gelukkig voor mij gooide er niemand een beker frisdrank  :thumbsup
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: de Schoot op augustus 24, 2014, 12:53:14
Denk dat het eerder lag aan de genuttigde hoeveelheden op de heenweg  :proost  |:)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: legeips op augustus 24, 2014, 12:55:23
Citaat van: YellowBlue op augustus 24, 2014, 09:06:14
Dat zal best maar af en toe in de 'spiegel' kijken is ook niet verkeerd....

kun je namelijk constateren dat je overdreven negatief bent

:_schater :_schater :_schater

Keepers zijn ijdel, dus ik kijk er dagelijks in... _O_

Noem het zoals je het noemen wilt. Maar als ik naar de reacties kijk van menig lid dit weekend over de egels of over de andere promovendus verenigingen, dan is het woordje overdreven negatief passender dan bij de uitlatingen van mij hier. De concurrentie creëert meer kansen en dat is mijn grootste zorg. Na die wedstrijden te hebben gezien, kunnen we concluderen dat Heracles momenteel met recht de rode lantaarn drager is. Dus de winst tegen Heracles was een must.

Hoop zo voor ons clubje dat ik volgende week zo ongelijk krijg over mijn uitgesproken zorgen? Maar we zullen zien.

Dikke Vette punt!!! Tot volgende week positivo's
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 24, 2014, 13:00:37
Citaat van: legeips op augustus 24, 2014, 12:55:23
:_schater :_schater :_schater

De concurrentie creëert meer kansen en dat is mijn grootste zorg.

Maar zetten die kansen niet om in meer doelpunten dan ons
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: de Schoot op augustus 24, 2014, 13:05:50
Citaat van: legeips op augustus 24, 2014, 12:55:23
:_schater :_schater :_schater

De concurrentie creëert meer kansen en dat is mijn grootste zorg.

Zet alle kansen die we tegen kregen in de eerste 3 wedstrijden hier maar even neer.

Twente:0
Vitesse:0
Heracles:0

:y
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur058 op augustus 24, 2014, 13:07:23
Citaat van: de Schoot op augustus 24, 2014, 13:05:50
Zet alle kansen die we tegen kregen in de eerste 3 wedstrijden hier maar even neer.

Twente:0
Vitesse:0
Heracles:0

:y
Nouja, Vitesse toch wel een stuk of 3. maar rest idd 0 uitgespeelde kansen!!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Yellow Army op augustus 24, 2014, 13:17:41
Conclusie: achterste linie inclusief Reijns staat gewoon hartstikke goed!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 24, 2014, 13:31:41
Citaat van: Cambuur058 op augustus 24, 2014, 13:07:23
Nouja, Vitesse toch wel een stuk of 3. maar rest idd 0 uitgespeelde kansen!!
in de laatste 10min twee x 1op1 met nienhuis.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: EdsjeSCC op augustus 24, 2014, 13:33:51
Eindelijk weer eens een uit overwinning, wat een ontlading. Ook een heerlijk sfeertje in het uitvak, ZONDER trommel!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Grijskijkert op augustus 24, 2014, 13:35:26
Citaat van: de Schoot op augustus 24, 2014, 13:05:50De concurrentie creëert meer kansen en dat is mijn grootste zorg.

Zet alle kansen die we tegen kregen in de eerste 3 wedstrijden hier maar even neer.

Twente:0
Vitesse:0
Heracles:0

:y
Met de concurrentie bedoelde hij niet de afgelopen tegenstanders..

Maar dat "we" minder kansen creëren , ligt o.a. aan het ontbreken van echte buitenspelers...
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur058 op augustus 24, 2014, 13:37:43
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 24, 2014, 13:31:41
in de laatste 10min twee x 1op1 met nienhuis.
dat bedoedle ik ook met vitesse stuk of 3x !!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 24, 2014, 13:39:22
Citaat van: Cambuur058 op augustus 24, 2014, 13:37:43
dat bedoedle ik ook met vitesse stuk of 3x !!

precies! vulde even aan ;)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 24, 2014, 13:52:11
Citaat van: grijskijker op augustus 24, 2014, 13:35:26
Met de concurrentie bedoelde hij niet de afgelopen tegenstanders..

Maar dat "we" minder kansen creëren , ligt o.a. aan het ontbreken van echte buitenspelers...

Daar doel ik ook op.

Eagles, Excelsior, Dordt brengen wat kansen om zeep in 90 minuten.

Wij tegen:
Heracles 2  en maken er 1.
Vitesse uit 3 en maken er 2.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Lore op augustus 24, 2014, 14:55:37
Citaat van: legeips op augustus 24, 2014, 12:55:23
:_schater :_schater :_schater

Keepers zijn ijdel, dus ik kijk er dagelijks in... _O_

Noem het zoals je het noemen wilt. Maar als ik naar de reacties kijk van menig lid dit weekend over de egels of over de andere promovendus verenigingen, dan is het woordje overdreven negatief passender dan bij de uitlatingen van mij hier. De concurrentie creëert meer kansen en dat is mijn grootste zorg. Na die wedstrijden te hebben gezien, kunnen we concluderen dat Heracles momenteel met recht de rode lantaarn drager is. Dus de winst tegen Heracles was een must.

Hoop zo voor ons clubje dat ik volgende week zo ongelijk krijg over mijn uitgesproken zorgen? Maar we zullen zien.

Dikke Vette punt!!! Tot volgende week positivo's

Concurrentie als in Eagles enzo? Die hebben Groningen, Dordrecht en Excelsior gehad. Ik denk dat zij zich toch echt wel meer zorgen mogen maken dan wij!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Unknown op augustus 24, 2014, 15:42:34
Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 12:20:22
van het heracles "forum"


Het is niet best, wat wij als supporters laten zien.
Ik keek naar het uitvak en voelde jalozie.
Het enthousiasme waarmee de supporters van cambuur hun team vooruit schreeuwde.
Maar ook het aantal supporters.
En wij, wij hebben een bioscooppubliek.
En beginnen een beetje jan de jonge te ....................
Supporter is iemand die in goede en slechte tijden achter het team ( spelers, staf, voorzitter) blijft staan.

Ach, ik was er niet bij. Maar vond hun uitsupport vorig seizoen ook dik in orde. Zeker als je nagaat dat ze buscombi hadden. Nu is het ff wat minder misschien.
Heracles zit in een dip. Kan ons ook overkomen, dan is alles weer negatief.

Heerlijk man, dat voetbal
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Lore op augustus 24, 2014, 20:05:11
Citaat van: Unknown op augustus 24, 2014, 15:42:34
Ach, ik was er niet bij. Maar vond hun uitsupport vorig seizoen ook dik in orde. Zeker als je nagaat dat ze buscombi hadden. Nu is het ff wat minder misschien.
Heracles zit in een dip. Kan ons ook overkomen, dan is alles weer negatief.

Heerlijk man, dat voetbal

Ik was er wel en er zaten angstvallig veel lege plekken op de tribune!
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Cambuur058 op augustus 24, 2014, 20:31:19
Citaat van: Lore op augustus 24, 2014, 20:05:11
Ik was er wel en er zaten angstvallig veel lege plekken op de tribune!
die tribune links van ons (hoofdtribune) was helemaal leeg man...  :zucht :zucht
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Marc S op augustus 24, 2014, 20:38:54
Citaat van: Cambuur058 op augustus 24, 2014, 20:31:19
die tribune links van ons (hoofdtribune) was helemaal leeg man...  :zucht :zucht

Hoe kan dat dan? Vorig jaar hadden ze nog de hoogste bezettingsgraad op Twente na..
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2014, 20:44:57
Stadioncapaciteit 8500 (wikipedia)
Toeschouwers 8203 (Fox)

Dus 297 vrije plaatsen, hum lijkt me vrij weinig voor wat wij gezien hebben  8P
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Marc S op augustus 24, 2014, 20:49:11
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2014, 20:44:57
Stadioncapaciteit 8500 (wikipedia)
Toeschouwers 8203 (Fox)

Dus 297 vrije plaatsen, hum lijkt me vrij weinig voor wat wij gezien hebben  8P

Vreemd.. tellen daar zeker net zo als in Amsterdam  :_schater
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Dokkumer op augustus 24, 2014, 21:04:29
Citaat van: Marc S op augustus 24, 2014, 20:49:11
Vreemd.. tellen daar zeker net zo als in Amsterdam  :_schater
Aantal verkochte SK's+het aantal losse kaarten. Dat 20-30% van de sk houders niet op is komen dagen doet voor hen niet ter zake.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: sunderland op augustus 24, 2014, 21:12:17
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:21:00
Kan ik me wel in vinden. Vond de keuze om Rusnak op de buiten te zetten onbegrijpelijk. Straalde zelf ook uit daar niet blij mee te zijn. Ik had in dit geval en de beschikbare spelers voor een 442 gekozen met bakker en van der streek als lopers op de half posities. We hebben duidelijk nog een snelle buiten nodig met een linkerbeen. Zo kun je de kaart Hemmen spelen, anders heb je er niets aan. Vond hem trouwens buiten die goal om zeer matig.(lees handelingstempo, snelheid en duelkracht)
heb de weds niet gezien .Maar ondanks dat het niet klopte werd Belhassani gewisseld .Zou dat met ons middenveld te maken hebben gehad?Henk heeft er duidelijk over nagedacht van te voren .wat ik heb begrepen waren wij niet best [verrot dat in een uitwedstr]maar was heracles nog slechter .Kortom maken wij het onze tegenstander heel lastig om te voetballen .Niet voor niks was Twente blij met een pnt en kon Vitesse amper kansen creeeren tegen ons
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Marc S op augustus 24, 2014, 21:18:41
Citaat van: sunderland op augustus 24, 2014, 21:12:17
heb de weds niet gezien .Maar ondanks dat het niet klopte werd Belhassani gewisseld .Zou dat met ons middenveld te maken hebben gehad?Henk heeft er duidelijk over nagedacht van te voren .wat ik heb begrepen waren wij niet best [verrot dat in een uitwedstr]maar was heracles nog slechter .Kortom maken wij het onze tegenstander heel lastig om te voetballen .Niet voor niks was Twente blij met een pnt en kon Vitesse amper kansen creeeren tegen ons

Ik denk persoonlijk dat deze wedstrijd niet te vergelijken viel met die tegen twente en vitesse. Wij speelden de eerste 30 minuten goed voetbal, heracles had weinig te vertellen, daarna werden wij een vechtwedstrijd ingesleept en was het gewoon slecht van beide kanten, vooral op het middenveld werd het slordig bij ons en de flanken. toen zij uiteindelijk rood kregen hadden wij zeker de overhand zat de goal er aan te komen maar was het nog steeds slordig.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Yellow Army op augustus 24, 2014, 22:09:00
Citaat van: Marc S op augustus 24, 2014, 20:49:11
Vreemd.. tellen daar zeker net zo als in Amsterdam  :_schater

Net als de meeste andere clubs vermelden ze het aantal verkochte toegangsbewijzen ipv het aantal daadwerkelijke bezoekers.
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: PePe op augustus 24, 2014, 22:17:20
Tom Egberts: Cambuur nog op de 3e plaats. (jaloers?)
Titel: Re: Heracles Almelo - Cambuur Leeuwarden
Bericht door: Lore op augustus 25, 2014, 09:16:13
Citaat van: Cambuur058 op augustus 24, 2014, 20:31:19
die tribune links van ons (hoofdtribune) was helemaal leeg man...  :zucht :zucht

Maar daar zitten toch de sponsoren van Heracles? Dan is het probleem nog een slag groter voor hen!