Poll
Vraag:
Heracles - Cambuur Man of the Match
Optie 1: Leonard Nienhuis
stemmen: 4
Optie 2: Vytautas Andriuskevicius
stemmen: 4
Optie 3: Etiënne Reijnen
stemmen: 25
Optie 4: Lucas Bijker
stemmen: 9
Optie 5: Wout Droste
stemmen: 3
Optie 6: Erik Bakker
stemmen: 1
Optie 7: Mohamed El Makrini
stemmen: 3
Optie 8: Albert Rusnák
stemmen: 0
Optie 9: Sander van der Streek
stemmen: 1
Optie 10: Michiel Hemmen
stemmen: 31
Optie 11: Bartholomew Ogbeche
stemmen: 0
Optie 12: Marlon Pereira
stemmen: 0
Heracles Almelo – SC Cambuur
Vrijdag 22 augustus, 20.00 uur
Polman Stadion, Almelo
Autocombi
-Kaartprijs €20,-
-Toegestaan maximaal 55 auto's en maximaal 5 busjes
-Omwisselen bij Cambuur Stadion vanaf 17.00 uur (routebeschrijving wordt verstrekt bij omwisselen)
Buscombi
-Maximaal 2 bussen
-Prijs 30 euro leden KvC, 35 euro niet leden KvC
-Bussen vertrekken vanaf het Cambuurplein om 16.30 uur
-Supporters dienen uiterlijk 16.10 uur aanwezig te zijn
-Omwisselbiljetten in bus omruilen voor toegangskaart
-Instappen alleen op vertoon van uitkaart
Voor beide vervoersregelingen geldt dat het bezit van een uitkaart verplicht is en reizen buiten deze regelingen om niet zijn toegestaan.
Wederom een mooi tripje _O_
Inderdaad zo als gehoopt :ams :hein :grolsch
Top!
Ik neem aan uitverkocht uitvak!
Citaat van: AL op augustus 02, 2014, 13:38:04
Ik neem aan uitverkocht uitvak!
Zeker voor de mensen zonder seizoenkaart wordt het bezoeken van de thuiswedstrijden een hele klus. Voor die categorie is een uitwedstrijd de grootste kans op een wedstrijdbezoek. Ik verwacht daarom ook gemiddeld 50-100 mensen per uitduel meer dit seizoen.
3 punten. Zelfs de ballenjongens daar zijn cambuursupporter
Citaat van: moodygrunn op augustus 02, 2014, 13:42:41
Zeker voor de mensen zonder seizoenkaart wordt het bezoeken van de thuiswedstrijden een hele klus. Voor die categorie is een uitwedstrijd de grootste kans op een wedstrijdbezoek. Ik verwacht daarom ook gemiddeld 50-100 mensen per uitduel meer dit seizoen.
Ja natuurlijk. :wall
Citaat van: zandokan op augustus 12, 2014, 10:28:00
Zelfs de ballenjongens daar zijn cambuursupporter
:D :D :D :D
Citaat van: zandokan op augustus 12, 2014, 10:28:00
3 punten. Zelfs de ballenjongens daar zijn cambuursupporter
Haha mooi was dat. Jonkje kon week lang gratis roken drinken en nog bult zakgeld mee ook :)
Citaat van: moodygrunn op augustus 02, 2014, 13:42:41
Zeker voor de mensen zonder seizoenkaart wordt het bezoeken van de thuiswedstrijden een hele klus. Voor die categorie is een uitwedstrijd de grootste kans op een wedstrijdbezoek. Ik verwacht daarom ook gemiddeld 50-100 mensen per uitduel meer dit seizoen.
haha...
ik verwacht idd wel wat meer mensen bij uitwedstrijden, maar niet om de reden die jij hierboven schetst...
Citaat van: Eewal op augustus 12, 2014, 17:17:11
haha...
ik verwacht idd wel wat meer mensen bij uitwedstrijden, maar niet om de reden die jij hierboven schetst...
Zou wel leuk zijn om inzage te hebben in de percentages seizoen kaart houders tov het aantal uitkaarthouders en de verkochte kaarten
voor een paar wedstrijden zal het nu wel duidelijk zijn dat het buscombi's worden (DKV, Groningen Ajax etc.) . is het niet mogelijk de inschrijving voor deze wedstrijden veel vroeger te laten beginnen? en iets van korting geven bij bezoeken van meer wedstrijden? denk dat je zo uiteindelijk meer mensen mee zult krijgen.... ik weet het, off-topic, maar kan het verder nog niet ergens kwijt (volgens mij..)
Citaat van: Eewal op augustus 12, 2014, 17:25:07
ik weet het, off-topic, maar kan het verder nog niet ergens kwijt (volgens mij..)
In algemeen staat een topic uitwedstrijden http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=338.0
Ik ben ook wel voor om diegenen die de vorige keer een bepaalde uitwedstrijd bezocht hebben voorrang te geven bij de kaartverkoop voor dezelfde wedstrijd in dit seizoen. Vooral bij wedstrijden als dkv en ajax uit, die afgelopen seizoen uitverkocht waren is dit een stuk eerlijker.
Citaat van: Local east-side op augustus 12, 2014, 17:32:23
Ik ben ook wel voor om diegenen die de vorige keer een bepaalde uitwedstrijd bezocht hebben voorrang te geven bij de kaartverkoop voor dezelfde wedstrijd in dit seizoen. Vooral bij wedstrijden als dkv en ajax uit, die afgelopen seizoen uitverkocht waren is dit een stuk eerlijker.
op tijd bij de voorverkoop zijn en niks aan de hand.
Dat snap ik, maar niet iedereen is altijd in de gelegenheid om op het moment dat de verkoop van de kaarten start aanwezig te zijn ivm met werk, school of andere dingen. En hierdoor kan je dus in theorie achter het net vissen. Met een voorrangsregeling ka je dit voorkomen.
Voortrek systeem op basis van bezoek aantal uitwedstrijd slaat nergens op. Iedereen heeft evenveel recht op een kaart.
En anders is er altijd nog de mogelijkheid om op een alternatieve wijze kaarten voor een thuisvak te ritselen. :devil
Volgens mij gebeurde dit anders ook tijdens playoff wedstrijden afgelopen jaren. :y Seizoenskaarthouders hadden voorrang. En toen dit in 2009 een keer niet gebeurde waren velen not amused.
Citaat van: Local east-side op augustus 12, 2014, 17:51:52
Volgens mij gebeurde dit anders ook tijdens playoff wedstrijden afgelopen jaren. :y Seizoenskaarthouders hadden voorrang. En toen dit in 2009 een keer niet gebeurde waren velen not amused.
dat wilde ik ook net noemen... die situatie sloeg echt helemaal nergens op!!
Vind dat degenen die ons cluppie ook onderin de JL steunden, best wat voorrang mogen krijgen.
Gloryhunters wachten maar even.
Nienhuus
Droste Reijnen Bijker Vytas
Bakker Makrini
Meleg
Barto Ogbeche Rusnak
Zolang we geen nieuwe/fitte buitenspelers hebben
+2
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2014, 22:43:45
Nienhuus
Droste Reijnen Bijker Vytas
Bakker Makrini
Meleg
Barto Ogbeche Rusnak
Zolang we geen nieuwe/fitte buitenspelers hebben
Barto voor Bakker en Hemmen laten staan in de punt.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2014, 22:43:45
Nienhuus
Droste Reijnen Bijker Vytas
Bakker Makrini
Meleg
Barto Ogbeche Rusnak
Zolang we geen nieuwe/fitte buitenspelers hebben
Waarom wil je Hemmen eruit halen dan?
Linsen gaat waarschijnlijk naar Heracles. Scheelt weer.
Citaat van: John Hiatt op augustus 17, 2014, 11:09:26
Linsen gaat waarschijnlijk naar Heracles. Scheelt weer.
groningen bedoel je? ;)
Citaat van: Lore op augustus 17, 2014, 09:38:32
Waarom wil je Hemmen eruit halen dan?
Omdat ik denk dat Ogbeche een betere spits is dan Hemmen. En Hemmen kan zéker niet op buitenkant ;)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 17, 2014, 11:16:17
Omdat ik denk dat Ogbeche een betere spits is dan Hemmen. En Hemmen kan zéker niet op buitenkant ;)
Dan volg ik je weer. Vind wel dat Hemmen de competitie prima is gestart, maar ik denk ook dat Ogbeche de betere is!
Citaat van: John Hiatt op augustus 17, 2014, 11:09:26
Linsen gaat waarschijnlijk naar Heracles. Scheelt weer.
Nou die zou volgens Jan Smit (Her) tussen de 3 en 4 miljoen moeten opleveren. Vraag me af of Nijland dat wil betalen.
Uitvak toch vol vrijdagavond?????!!!!! een zeer belangrijke wedstrijd daar waar we misschien onze eerste drie punten kunnen pakken
Wij zijn weer paraat met een leuk groepje!
Aanwezig ook |:)
+2
+ 2
en op het fietsje als de weergoden het toelaten
Misschien aanwezig, -
Citaat van: Cambuur058 op augustus 17, 2014, 15:12:42
gewoon doen! |:)
Mut ook op de portemonnee lette ;) Ga niet nog een x de bus in haha
Zal nog wel ff kieke voor vervoer
+ 9
Bericht van de autocombi vorig jaar:
Citeer
''HERACLES ALMELO - SC CAMBUUR OP ZONDAG 9 FEBRUARI OM 12:30 UUR
Deze wedstrijd is een verplichte autocombi, waar tevens een buscombi voor ingezet kan worden
(bij voldoende belangstelling)
Er is parkeerruimte voor 5 taxibusjes (vol is vol) en maximaal 75 personenauto's beschikbaar.
Inschrijven kan vanaf maandag 3 februari 10.30 uur tot uiterlijk vrijdag 7 februari 12 uur
Prijs voor een omwisselbiljet autocombi is € 20,- en voor de bus € 35,- (leden KvC € 30,-)
Omwisselen omwisselbiljet autocombi vanaf 9.30 uur hoofdingang Cambuurstadion.
Parkeren in de zone gastenvak bij het stadion van Heracles.
De bus vertrekt om 9 uur bij de hoofdingang Cambuurstadion, u dient om 8.45 uur aanwezig te zijn.''
Van waar vorig jaar 75 auto's en nu 55??
Citaat van: 0517 op augustus 17, 2014, 18:44:17
Bericht van de autocombi vorig jaar:
Van waar vorig jaar 75 auto's en nu 55??
met al die autocombi's voor de boeg de komende jaren hebben we allemaal een grotere auto gekocht :)
Citaat van: 0517 op augustus 17, 2014, 18:44:17
Bericht van de autocombi vorig jaar:
Van waar vorig jaar 75 auto's en nu 55??
Opmerkelijk is het iig wel
+27
Citaat van: brambo3004 op augustus 17, 2014, 21:02:52
Jij laat er ook geen gras over groeien :thumbsup
Gister met 2 busjes, vrijdag 1 extra...
Dat vak moet vol, en komt ook vol! Wel vreemd dat er ineens 20 auto's minder kunnen. Scheelt je zeker 60 man...
Citaat van: SCC-J op augustus 17, 2014, 19:45:48
Opmerkelijk is het iig wel
Waren ze niet bezig met het stadion aan het uitbreiden? Enige (logische) reden dat ik kan vinden is dat ze dat eventueel gebruiken voor bouwapperatuur, maar zelfs dat lijkt mij een beetje vergezocht.
Er kunnen toch 600 in het uitvak of heeft cambuur maar weer de helft afgenomen
+9
Parkeren is daar een zootje, daarom max aantal auto's ipv personen :(
Citaat van: de Schoot op augustus 17, 2014, 22:45:45
Parkeren is daar een zootje, daarom max aantal auto's ipv personen :(
Duidelijk, maar waarom minder dan vorig jaar?
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 17, 2014, 22:50:33
Duidelijk, maar waarom minder dan vorig jaar?
Bang voor bier tekort....??? :proost
Citaat van: de Schoot op augustus 17, 2014, 22:57:11
Bang voor bier tekort....??? :proost
Ja dat is wel de enig terechte reden :proost :proost :proost
Dinsdag 2 kaartjes halen voor bus.
Denk mannetje of 300-350
Laatste 3 edities van Heracles - Cambuur werd niet verloren. 2 keer gelijk en 1 overwinning. 1-2 op 22-4-2005.
Doelpuntenmakers: Brack (pen) en Bruin....
In de 72 onderlinge duels stapte Cambuur 30 keer als winnaar van het veld, 18 keer werd de zege aan Heracles gelaten en 24 keer eindigde de wedstrijd onbeslist. Doelcijfers zijn in ook in het voordeel van Cambuur 93-81
5 busjes al gereserveerd. kut Regel!
Grootste onzin die er natuurlijk is! In twee uurtjes al 5 busjes ingeschreven.
Een busje of een auto er zit toch geen verschil in.
Wat als je prive in een busje rijdt? Heb je dan pech? En mag je dan niet meer?
Belachelijk... we hebben ook een busje vol, we gaan het daar wel zien wat ze doen.
Kaartverkoop is blijkbaar al een week bezig
Aanwezig met een bûse vol kleingeld :_schater
Is Excelsior uit (bij het kampioenschap) eigenlijk de laatste uitoverwinning in competitieverband?
Waar staat de teller tot nu toe op?
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2014, 12:39:56
Is Excelsior uit (bij het kampioenschap) eigenlijk de laatste uitoverwinning in competitieverband?
Ja
Citaat van: Gasgeve op augustus 18, 2014, 12:43:09
Waar staat de teller tot nu toe op?
8.234.721,5 8)
Nee zonder gekheid, Cambuur zei vanochtend op Twitter dat er niet veel kaarten meer waren dus reken op 300 ongeveer? Dacht namelijk ergens te lezen dat Cambuur niet alle kaarten voor het uitvak had afgenomen?
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2014, 12:39:56
Is Excelsior uit (bij het kampioenschap) eigenlijk de laatste uitoverwinning in competitieverband?
na vrijdag niet meer
Citaat van: zandokan op augustus 18, 2014, 12:45:55
na vrijdag niet meer
Heb er inderdaad een -zeer- goed voorgevoel over. Eindelijk dat uitsyndroom wegpoetsen!
Vorig jaar waren wij heel dicht bij de eerste uitoverwinning tegen Heracles ;(
Citaat van: gewoon een fan op augustus 18, 2014, 13:01:41
Vorig jaar waren wij er heel dicht bij tegen Heracles ;(
Klopt helemaal, alleen was de tegengoal - hoe zuur ook - wel terecht gezien de verhoudingen. Wat kregen we veel kansen tegen daar toen, ongelooflijk!
Volgens mij treffen we Heracles op een uiterst goed moment. Ze hebben mij nog niet kunnen overtuigen, dat veteranenelftal. Hier valt wat te halen.
Deze gaan we winnen. Kan gewoon niet anders !
Zou mooi zijn als die Linssen nog weggaat, maar los daarvan verwacht ik ook een overwinning.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2014, 12:39:56
Is Excelsior uit (bij het kampioenschap) eigenlijk de laatste uitoverwinning in competitieverband?
Dat klopt, of je moet de beker wedstrijd tegen katwijk (1-6) meerekenen.
Iemand nog 1 plekje vrij ?
wij heffe vandaag kaarten haalt, hopen dat er een buske vut valt, anders maar oppe bonne fooi
Gaat aardig snel die kaartverkoop als ik de verhalen mag geloven... Precieze aantallen weet ik niet... Maar in ieder geval gas gevuuhh vrijdag!! TRES PUNTOS! |:)
Citaat van: TM op augustus 18, 2014, 16:06:24
Gaat aardig snel die kaartverkoop als ik de verhalen mag geloven... Precieze aantallen weet ik niet... Maar in ieder geval gas gevuuhh vrijdag!! TRES PUNTOS! |:)
Volgens mij valt dat wel mee, auto's nog niet uitverkocht.
Citaat van: DayDreamer op augustus 18, 2014, 16:16:40
Volgens mij valt dat wel mee, auto's nog niet uitverkocht.
Al 51 auto's volgens mij.. Kom er net weg, man voor mij had auto nr 51 en ik mag aannemen dat ze niet terug tellen..
Volle bak 3 punten ophale!!!!
Citaat van: dit is mien club op augustus 18, 2014, 15:57:42
wij heffe vandaag kaarten haalt, hopen dat er een buske vut valt, anders maar oppe bonne fooi
anders in een 7 zitter :P
wij binne met negen...
Plekken voor auto's zijn bijna uitverkoch. Maakt de Max aantal voor 9persoonsbusjes helemaal onzinnig
Toegestaan maximaal 55 auto's en maximaal 5 busjes toch?
Als er niet meer auto's en busjes worden toegestaan dan krijgen we dat 'tweede uitvak' waarschijnlijk niet vol met alleen bussen. Over bussen gesproken, staan er hiervoor al supporters ingeschreven?
KUt regel je....
Zitten in al die auto's minimaal 4 man? Of zijn er ook weer mensen die alleen met de auto aan komen kakken? Voor het overige, idd, die busjes beperking is een regel van 3x kut....
Zelf heb ik nog geen kaarten. Zal wel weer een hele strijd worden op deze manier...
Citaat van: Len Cantello op augustus 18, 2014, 17:24:35
Zitten in al die auto's minimaal 4 man? Of zijn er ook weer mensen die alleen met de auto aan komen kakken?
Precies! Als ze toch bezig zijn met die vage regels kunnen ze ook wel eens controleren op einzelgangers.
Citaat van: Viper op augustus 18, 2014, 17:28:42
Precies! Als ze toch bezig zijn met die vage regels kunnen ze ook wel eens controleren op einzelgangers.
Die keren dat ik gebruik maak van autocombi's ben ik ook een einzelganger - omdat ik niet bepaald in de buurt woon. Maar als de plaatsen (vorig jaar) uiteindelijk niet uitverkocht zijn, kan ik me er eigenlijk ook maar weinig druk om maken. Moet ik dan nu bij meer animo ineens solidair zijn en vier man (die op basis van succes komen) ipv mijzelf laten gaan? Er mogen altijd mensen mee rijden, maar dat is lastig. Ik krijg vaak alternatieve instructies aangaande omwisselen etc.
ps. in Almelo ben ik er niet bij.
Ja succes
1-2, 2x Hemmen |:) |:) |:)
wut de 1e uutoverwinning en ik bin dr niet bij :wall
Had om 16:15 de allerlaatste, we zouden met Zn 2en in een kleine auto,maar nu gaan we in de benz zodat er nog 3 meekunnen
is tog nog niet uitverkocht ? ik muit morgen nog kaarten halen
Citaat van: Ruppppert op augustus 18, 2014, 19:26:58
is tog nog niet uitverkocht ? ik muit morgen nog kaarten halen
Dat zou een ramp zijn! Dan kan ik op de zaterdagochtend geen sfeerfilmpjes bekijken. ;(
Citaat van: Galdiano op augustus 18, 2014, 19:29:59
Dat zou een ramp zijn! Dan kan ik op de zaterdagochtend geen sfeerfilmpjes bekijken. ;(
haha nou zou mien best doen :P
Kom op Sarah, doe je best voor een groter parkeer ruimte.... Ik zal vrijdag eens goed opletten of er inderdaad te weinig parkeerplaatsen zijn!
Citaat van: Ruppppert op augustus 18, 2014, 19:26:58
is tog nog niet uitverkocht ? ik muit morgen nog kaarten halen
Zit jij niet gewoon op de pers tribune? :proost
Mooie filmpjes maak je altijd _O_
Citaat van: Ronnie tng op augustus 18, 2014, 19:40:24
Kom op Sarah, doe je best voor een groter parkeer ruimte.... Ik zal vrijdag eens goed opletten of er inderdaad te weinig parkeerplaatsen zijn!
ben zeer benieuwd, ook met de kijk op hoe andere clubs dat dan doen
Buscombi niet uitverkocht toch ?
1-4 (0-1)
Rusnak
Hemmen
Ogbeche
Ogbeche
5 x geel
Vorig jaar konden er 75 auto's mee, dus het lijkt me dat daar rek in zit. Geef daarbij de voorkeur aan busjes en we hebben een vol uitvak.
morgen 20e zouden er dan nog buscombi kaarten zijn?
Vanochtend nog 4 kaarten gehaald voor autocombi! Cambuur heeft extra plekken gekregen.
:0= Wacht niet telang!
Citaat van: thankyou op augustus 19, 2014, 09:07:39
morgen 20e zouden er dan nog buscombi kaarten zijn?
Aangezien er extra auto plekken zijn verwacht ik van wel.
Citaat van: oldehove op augustus 19, 2014, 09:22:26
Vanochtend nog 4 kaarten gehaald voor autocombi! Cambuur heeft extra plekken gekregen.
:0= Wacht niet telang!
Goeie zaak!!!
Kan de pluim _O_ naar Cambuur of toch naar Heracles?
Citaat van: oldehove op augustus 19, 2014, 09:22:26
Vanochtend nog 4 kaarten gehaald voor autocombi! Cambuur heeft extra plekken gekregen.
:0= Wacht niet telang!
Mooi, is er dus ook ruimte voor extra busjes (kutregel).
Citaat van: 0517 op augustus 19, 2014, 10:11:24
Mooi, is er dus ook ruimte voor extra busjes (kutregel).
Geenidee. ga uit van wel. Anders ff snel belletje naar Cambuur weet je het meteen
hoppa busje
|:)
Iemand enig idee hoeveel extra kaarten? Gaat weer een gezellig potje worden!
Mooi dat er extra plekken zijn geregeld! Alleen snap ik niet waarok Cambuur dit niet even communiceert. Op naar vrijdag! Gas gevuuh
Ruststand 1-0
Eindstand 1-1
Doelpunt Cambuur komt op naam van Rusnak.
4x :gelekaart
Citaat van: dit is mien club op augustus 19, 2014, 11:03:06
Ruststand 1-0
Eindstand 1-1
Doelpunt Cambuur komt op naam van Rusnak.
4x :gelekaart
Off-topic :zucht
Citaat van: Lore op augustus 19, 2014, 10:46:34
Iemand enig idee hoeveel extra kaarten? Gaat weer een gezellig potje worden!
Aantal kaarten weet ik niet, maar aantal auto's uitgebreid naar 64 werd mij verteld.
Na mij vanmorgen om 10:00 uur nog maar 2 auto's, dus 't gaat hard.
Uitverkocht!
Citaat van: John Hiatt op augustus 19, 2014, 12:04:56
Uitverkocht!
Voor de bus zijn nog wel kaarten toch of niet ?
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 19, 2014, 12:09:39
Voor de bus zijn nog wel kaarten toch of niet ?
SC Cambuur @SCCambuurLwd
De autocombi naar #HERCAM is helemaal uitverkocht! Voor supporters die mee willen naar Almelo is er nog plek in de buscombi. #Cambuur
Gewoon oprollen die lui!
Een team met onder andere Sibum en Cziommer kun je toch niet serieus nemen.
Telgenkamp op goal, een klinkende overwinning zal het worden.
Telgenkamp, dat wordt prijsschieten :_schater
0-3
Vond dat de aanval van heracles toch redelijk dreigend was tegen Fcg. Maar heb niet de hele wedstrijd gezien.
Verder hopen dat we vaak bijnde keeper in de buurt komen. Ik krijg het idee dat hun verdediging niet al te best is.
Citaat van: Gasgeve op augustus 19, 2014, 13:16:05
Is die Avdic al fit genoeg om te spelen?
Ja, begon meteen in de basis tegen Groningen.
Citaat van: Collingwood op augustus 19, 2014, 13:16:37
Ja, begon meteen in de basis tegen Groningen.
Ohja is ook zo 8P. Dat lijkt me het enige gevaar met zijn lengte tegen Reijnen/Bijker.
Bel Hassani en Linssen zijn natuurlijk ook prima spelers. Hun verdediging schijnt echter vrij dramatisch te zijn. Hopelijk kunnen we daarvan profiteren.
5 punten in de eerste 3 wedstrijden tegen waarvan 2 top teams zou prachtig zijn gas geven |:)
Citaat van: Viper op augustus 19, 2014, 11:16:43
Off-topic :zucht
Nee hoor, heeft met de wedstrijd te maken. l0l
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:17:49
Nee hoor, heeft met de wedstrijd te maken. l0l
Oh, ik dacht dat het alleen over auto's en busjes mocht gaan. 8P
Citaat van: Viper op augustus 19, 2014, 14:51:24
Oh, ik dacht dat het alleen over auto's en busjes mocht gaan. 8P
Ja dat is wel het hoofdonderwerp, ook wedstrijdgerelateerd trouwens... :P
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 14:56:41
Ja dat is wel het hoofdonderwerp, ook wedstrijdgerelateerd trouwens... :P
Nou begin ik te twijfelen! Mag het dan ook nog gaan over wat wij mee nemen te eten en drinken onderweg?
Citaat van: Lore op augustus 19, 2014, 15:01:38
Nou begin ik te twijfelen! Mag het dan ook nog gaan over wat wij mee nemen te eten en drinken onderweg?
Ja hoor, zolang het maar niet over pakjes Sultana, pepermunt en thermosflessen koffie/thee gaat :zweep
Lore blijft opeens verdacht stil. :insane
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2014, 15:03:34
Ja hoor, zolang het maar niet over pakjes Sultana, pepermunt en thermosflessen koffie/thee gaat :zweep
godver, wou nou net een rolletje king een familie pak sultana en me koffiekan mee nemen :X
315 supporters zijn er vrijdag zeker bij in het uitvak van het Polman Stadion! Ook mee naar Almelo? Schrijf je dan nog in voor de buscombi!
Bron: Cambuur twitter
Citaat van: justremco op augustus 19, 2014, 15:28:21
315 supporters zijn er vrijdag zeker bij in het uitvak van het Polman Stadion! Ook mee naar Almelo? Schrijf je dan nog in voor de buscombi!
Bron: Cambuur twitter
Goed begin van het seizoen zo! Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken en krijgen we veel autocombi's |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 19, 2014, 15:29:31
Goed begin van het seizoen zo! Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken en krijgen we veel autocombi's |:)
Hoeveel man passen er in het uitvak ? |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 19, 2014, 15:29:31
Goed begin van het seizoen zo! Hopelijk kunnen we deze lijn doortrekken en krijgen we veel autocombi's |:)
Zolang er maar geen gedonder is tussen supporters. Bij Vitesse stond je mooi achter het hek dus geen confrontatie mogelijk tussen supporters. Ik weet niet of dat vrijdag weer zo is.
Citaat van: Casuals-lwd op augustus 19, 2014, 15:33:48
Hoeveel man passen er in het uitvak ? |:)
2 uitvakken, 300 in elke geloof ik. Maar het probleem is de parkeergelegenheid volgens Cambuur zelf.
Weinig parkeergelegenheid, ze zijn daar vooral van buscombi's uitgegaan.. Vorig jaar was dramatisch aangegeven en zijn we bijna rond het stadion gereden :?
Citaat van: Viper op augustus 19, 2014, 15:17:34
Lore blijft opeens verdacht stil. :insane
:_schater :_schater Ik was mijn tas weer aan het uitpakken. Alle sultana en pepermunt eruit en ingeruild voor bier en chips!
Citaat van: Tukker op augustus 19, 2014, 15:35:48
Zolang er maar geen gedonder is tussen supporters. Bij Vitesse stond je mooi achter het hek dus geen confrontatie mogelijk tussen supporters. Ik weet niet of dat vrijdag weer zo is.
Lekker positief ben jij over je mede supporters.. In elk stadion in Nederland zit er toch een hek/plexiwand tussen de uit- en thuissupporters. Vanwaar deze opmerking? Ik zie geen zware rivaliteit tussen beide supportersgroepen....
Citaat van: TimSCC op augustus 19, 2014, 15:59:11
Weinig parkeergelegenheid, ze zijn daar vooral van buscombi's uitgegaan.. Vorig jaar was dramatisch aangegeven en zijn we bijna rond het stadion gereden :?
Was prima aangegeven daar vorig jaar.
Citaat van: TM op augustus 19, 2014, 16:16:27
Lekker positief ben jij over je mede supporters.. In elk stadion in Nederland zit er toch een hek/plexiwand tussen de uit- en thuissupporters. Vanwaar deze opmerking? Ik zie geen zware rivaliteit tussen beide supportersgroepen....
Even je tenen oprollen, veelste lang! Hij zegt toch niets raars? Als er dingen voorvallen tussen supportersgroepen dan is de kans op autocombi's een stuk kleiner!
Hij heeft het niet specifiek over Cambuur supporters, maar zelfs als hij dat zou hebben dan heeft hij gelijk. Er gebeurd bij ons nog steeds te veel (hoort bij een volksclub zeggen de geleerden!)
Citaat van: Tukker op augustus 19, 2014, 15:35:48
Zolang er maar geen gedonder is tussen supporters. Bij Vitesse stond je mooi achter het hek dus geen confrontatie mogelijk tussen supporters. Ik weet niet of dat vrijdag weer zo is.
:O :O :O
Tukker is nog nooi in een stadion geweest?
Citaat van: SCC-J op augustus 19, 2014, 16:57:32
Tukker is nog nooi in een stadion geweest?
serieuze vraag?
Citaat van: TM op augustus 19, 2014, 16:16:27
Lekker positief ben jij over je mede supporters.. In elk stadion in Nederland zit er toch een hek/plexiwand tussen de uit- en thuissupporters. Vanwaar deze opmerking? Ik zie geen zware rivaliteit tussen beide supportersgroepen....
ik maak uit je opmerking op dat jij denkt dat ik er van uit ga dat de Cambuur supporters voor problemen zorgen. Foutje van jouw kant. Blijkbaar woon ik dichter bij Almelo dan jij waardoor ik een aantal Heracles supporters ken. En de Heracles supporters zijn niet allemaal de lieverdjes die jij voor ogen hebt. Wellicht is dat wat ik bedoel maar jij niet begrijpt. Het is je vergeven :proost
Citaat van: SCC-J op augustus 19, 2014, 16:57:32
Tukker is nog nooi in een stadion geweest?
Leuk dat je vraagt :P
toevallig afgelopen zaterdag nog in Arnhem geweest en a.s. vrijdag naar Almelo. O ja, het afgelopen seizoen ook nog 37 wedstrijden bezocht. :_schater
Citaat van: Tukker op augustus 19, 2014, 19:14:33
Leuk dat je vraagt :P
toevallig afgelopen zaterdag nog in Arnhem geweest en a.s. vrijdag naar Almelo. O ja, het afgelopen seizoen ook nog 37 wedstrijden bezocht. :_schater
Bij Vitesse stond je mooi achter het hek dus geen confrontatie mogelijk tussen supporters. Ik weet niet of dat vrijdag weer zo is.
Dit is toch overal zo. Ook in de jupiler league
Citaat van: SCC-J op augustus 19, 2014, 19:48:36
Bij Vitesse stond je mooi achter het hek dus geen confrontatie mogelijk tussen supporters. Ik weet niet of dat vrijdag weer zo is.
Dit is toch overal zo. Ook in de jupiler league
Behalve als er fouten gemaakt worden door locale overheid/politie/ME zoals in Amsterdam
In Groningen zolang je in t stadion bent wel, maar waar je de auto parkeert niet. Dkv ook niet, dacht ik. In Amsterdam is ook bij autocombis regelmatig ellende toch? In de kuip is een autocombi onmogelijk lijkt me. Ik kan er naast zitten, maar niet elk stadion is ingericht op auto combis icm 'risicosupporters'
Citaat van: Tukker op augustus 19, 2014, 19:06:08
ik maak uit je opmerking op dat jij denkt dat ik er van uit ga dat de Cambuur supporters voor problemen zorgen. Foutje van jouw kant. Blijkbaar woon ik dichter bij Almelo dan jij waardoor ik een aantal Heracles supporters ken. En de Heracles supporters zijn niet allemaal de lieverdjes die jij voor ogen hebt. Wellicht is dat wat ik bedoel maar jij niet begrijpt. Het is je vergeven :proost
Je formuleerde het alsof wanneer er geen hek tussen beide supportersgroepen zit het los zou gaan. Heracles heeft ook wel z'n boefjes (getuige de thuiswedstrijd tegen heracles afgelopen seizoen). Daarnaast formuleerde je het zo alsof je niet zeker wist of er wel een hek tussen beide supportersgroepen zit. Iets wat in elk stadion het geval is (tenzij je buiten het stadion bedoeld, maar bij de vrijwel alle stadions is daar ook een hek). Voor de rest fair play. Als we die nep tukkers maar oprollen vrijdag. :thumbsup
hoeveel inschrijvingen zijn er nu voor de bus?
Citaat van: DeBonteWas op augustus 20, 2014, 11:14:41
hoeveel inschrijvingen zijn er nu voor de bus?
Er is sowieso 1 bus vol. De 2e bus weet ik niet.
Citaat van: TM op augustus 20, 2014, 11:33:32
Er is sowieso 1 bus vol. De 2e bus weet ik niet.
Ow, het wordt druk dus!
Wat een ellende trouwens om die kaart om te ruilen bij het stadion, vrijdag 1700 uur, moet je dus voor 1700 uur die kant op, smoordruk in de stad, en later dus door diezelfde drukte weer terug. Waarom niet wisselen bij Meppel ofzo....
Citaat van: DayDreamer op augustus 20, 2014, 14:44:47
Wat een ellende trouwens om die kaart om te ruilen bij het stadion, vrijdag 1700 uur, moet je dus voor 1700 uur die kant op, smoordruk in de stad, en later dus door diezelfde drukte weer terug. Waarom niet wisselen bij Meppel ofzo....
Ik zou zeggen, bel naar het stadion, en vraag het aan Sarah Tromp. ;)
Aanwezig! in de bus! 3 punten mee terug |:)
Citaat van: Leovardiascc op augustus 20, 2014, 15:53:14
Aanwezig! in de bus! 3 punten mee terug |:)
Beide bussen al bijna vol?
Zelfde opstelling als tegen Vitesse (volgens Henk Albers), dus:
Nienhuis; Droste, Reijnen, Bijker, Vytas; El Makrini, Rusnak, Bakker; Meleg, Hemmen, Ogbeche.
Ik zeg: eerste drie uitpunten! |:)
EDIT: Van de Streek ook bij de selectie (bank), De Ridder waarschijnlijk vanaf volgende week.
Vd Streek bij de selectie, de Ridder nog niet.
Prima training, de mannen zijn klaar voor morgen! |:)
Man, wat zou het een heerlijk gevoel zijn om daar eindelijk weer een uitoverwinning te pakken.
Ik heb er vertrouwen in, Heracles moet te kloppen zijn!!!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 21, 2014, 12:50:32
Man, wat zou het een heerlijk gevoel zijn om daar eindelijk weer een uitoverwinning te pakken.
Ik heb er vertrouwen in, Heracles moet te kloppen zijn!!!
we waren er daar vorig seizoen ook vlakbij.. wedstrijd duurde een minuut te lang..
Toto staat cambuur op 2,98 voor de gokkers w:) w:)
Citaat van: oldehove op augustus 21, 2014, 12:53:48
Toto staat cambuur op 2,98 voor de gokkers w:) w:)
veel te laag als je het even zonder geel/blauwe bril bekijkt....
Citaat van: Eewal op augustus 21, 2014, 12:54:43
veel te laag als je het even zonder geel/blauwe bril bekijkt....
Klopt had ook meer verwacht..
Komt doordat Heracles nog geen wedstrijd heeft gewonnen, en wij punten hebben gepakt tegen twente en vitesse. Daarnaast anticiperen ze op wat mensen gaan gokken.
Citaat van: oldehove op augustus 20, 2014, 17:10:47
Beide bussen al bijna vol?
Geen idee eigenlijk op mijn kaartje staat bus 1 maar ik meende dat hier werd gezegd dat er al een bus vol was.
Citaat van: Leovardiascc op augustus 21, 2014, 17:51:08
Geen idee eigenlijk op mijn kaartje staat bus 1 maar ik meende dat hier werd gezegd dat er al een bus vol was.
Dat is dus de "tweede" bus. Op andere kaartjes staat geen bus 1.
Citaat van: Don op augustus 21, 2014, 19:38:49
Dat is dus de "tweede" bus. Op andere kaartjes staat geen bus 1.
oke :thumbsup. Heb dr verdomd zinin |:)
Had er graag bij willen zijn maar te laat voor de autocombi. Volste vertrouwen 1-2 !! |:)
Skreeuw ze naar de overwinning. we mutte tegen een team met met name trage ex dkver Zomer en Telgenkamp. Komt wel goed dus |:)
Citaat van: TopperM op augustus 21, 2014, 22:30:27
Had er graag bij willen zijn maar te laat voor de autocombi. Volste vertrouwen 1-2 !! |:)
Als je er graag bij had willen zijn was je op tijd voor de buscombi.
Match Daaayyyyy
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fcambuuronline.nl%2Fsmf%2FSmileys%2Fdefault%2Fsjaalo.gif&hash=a8fcfe27b230e3944d33669278e6e8304a152f59)
hup Cambuur hup....
It's focking matchday boys...... Hef der zin an.
Mooi met een buske vol die kant op... :proost
Hoeveel fans zitten er nu in het uitvak? 315 met autocombi + 2 bussen?
Die Telgenramp wel zien keepen.?! Dan scoren we minimaal 3 vanavond.!!
Citaat van: michello op augustus 22, 2014, 09:27:28
Hoeveel fans zitten er nu in het uitvak? 315 met autocombi + 2 bussen?
1 bus was iig vol, 2e is niet duidelijk. Dus ergens tussen de 360 en 410 man. Mooi aantal, al blijf ik me verbazen dat we vorig jaar op een zondag op 200 man bleven steken en het nu wel kan. Hopen dat we dit vasthouden dit seizoen met zulke aantallen!
1-4!!
3x Hemmen, 1x Ogbeche
Citaat van: Daddy T. op augustus 22, 2014, 09:37:10
1 bus was iig vol, 2e is niet duidelijk. Dus ergens tussen de 360 en 410 man. Mooi aantal, al blijf ik me verbazen dat we vorig jaar op een zondag op 200 man bleven steken en het nu wel kan. Hopen dat we dit vasthouden dit seizoen met zulke aantallen!
Hoop ik ook! Ben je erbij maat? Zie je snel :proost
Citaat van: TARGET op augustus 22, 2014, 09:35:27
Die Telgenramp wel zien keepen.?! Dan scoren we minimaal 3 vanavond.!!
Hoop dat hij op z'n niveau is blijven steken toen hij bij ons keepte, wat heb ik me doodgeërgerd aan hem!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 22, 2014, 09:41:41
Hoop dat hij op z'n niveau is blijven steken toen hij bij ons keepte, wat heb ik me doodgeërgerd aan hem!
Heel erg onzeker. Op de lijn nog wel aardig, maar dook week terug ook weer onder de ballen door.
Citaat van: Daddy T. op augustus 22, 2014, 09:37:10
1 bus was iig vol, 2e is niet duidelijk. Dus ergens tussen de 360 en 410 man. Mooi aantal, al blijf ik me verbazen dat we vorig jaar op een zondag op 200 man bleven steken en het nu wel kan. Hopen dat we dit vasthouden dit seizoen met zulke aantallen!
64 auto's x gemiddeld 3 persoon voor het gemak = 192 + 6 busjes * 9 = 54 + 1.5 bus = 75 totaal 321 + nog een aantal aanmeldingen laatste dagen, lijkt me 350 toch haalbaar.
Tendens op Heracles fora:
Ze denken een betere selectie te hebben
De trainer is te defensief en moet bij nederlaag oprotten.
Sibum is niet goed genoeg.
De witte zakdoekjes zijn al ingekocht.
Kom op Henk: vol er op vanaf het begin en een vroege voorsprong. Denk dat cziommer en fledderus dan snel geel pakken en de wedstrijd gewonnen is. |:)9
Citaat van: DayDreamer op augustus 22, 2014, 11:24:41
64 auto's x gemiddeld 3 persoon voor het gemak = 192 + 6 busjes * 9 = 54 + 1.5 bus = 75 totaal 321 + nog een aantal aanmeldingen laatste dagen, lijkt me 350 toch haalbaar.
400 las ik ergens
Citaat van: zeewolde op augustus 22, 2014, 11:28:54
Tendens op Heracles fora:
Ze denken een betere selectie te hebben
De trainer is te defensief en moet bij nederlaag oprotten.
Sibum is niet goed genoeg.
De witte zakdoekjes zijn al ingekocht.
Kom op Henk: vol er op vanaf het begin en een vroege voorsprong. Denk dat cziommer en fledderus dan snel geel pakken en de wedstrijd gewonnen is. |:)9
wut geliek
Citaat van: dit is mien club op augustus 22, 2014, 11:41:30
wut geliek
Nee man! Dat veteranen team kan niks.
1 doelpuntje van Linssen en klappen er dan vol overheen 1-4
SC Cambuur @SCCambuurLwd 28 sec.
SC #Cambuur zal vanavond in Almelo gesteund worden door 360 supporters in het uitvak! #HERCAM
Citaat van: Bernardo op augustus 22, 2014, 12:14:26
SC Cambuur @SCCambuurLwd 28 sec.
SC #Cambuur zal vanavond in Almelo gesteund worden door 360 supporters in het uitvak! #HERCAM
Mooi aantal! Vorig seizoen 225.. Dus al 2 uitwedstrijden een dikke plus t.o.v. vorig seizoen!
Citaat van: Bernardo op augustus 22, 2014, 12:14:26
SC Cambuur @SCCambuurLwd 28 sec.
SC #Cambuur zal vanavond in Almelo gesteund worden door 360 supporters in het uitvak! #HERCAM
Beide vakken open, dus? Top aantal! |:)
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2014, 12:13:17
Nee man! Dat veteranen team kan niks.
1 doelpuntje van Linssen en klappen er dan vol overheen 1-4
veteranen team?
Citaat van: SCC-J op augustus 22, 2014, 12:22:45
veteranen team?
Cziommer die niets kan belopen en een ouwe schopper is.
Sibum presteert ook niets.
En dan begin ik nog maar niet over Zomer.
Linssen is leuk, maar verder totaal niet onder de indruk.
Bel Hassani laat ook bijna niets zien, en dan hebben ze Avdic als spits aangetrokken, ik zou er maar om denken in het uitvak, Avdic schiet meer ballen de tribune in of stadion uit, dan op doel.
Vaak cijfer ik Cambuur snel weg mbt andere clubs, maar dit Heracles kun je toch niet serieus nemen? :_schater
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2014, 13:03:52
Cziommer die niets kan belopen en een ouwe schopper is.
Sibum presteert ook niets.
En dan begin ik nog maar niet over Zomer.
Linssen is leuk, maar verder totaal niet onder de indruk.
Bel Hassani laat ook bijna niets zien, en dan hebben ze Avdic als spits aangetrokken, ik zou er maar om denken in het uitvak, Avdic schiet meer ballen de tribune in of stadion uit, dan op doel.
Vaak cijfer ik Cambuur snel weg mbt andere clubs, maar dit Heracles kun je toch niet serieus nemen? :_schater
Helaas voor ons speelt Sibum vanavond niet, Pelepussy staat in de basis.
Vanavond eindelijk die felbegeerde uitoverwinning. De verdediging van Heracles wordt gesloopt door Hemmen en Ogbeche, het enige wat Avdic aanraakt is zijn bakje thee in de rust en Meleg laat zien waarom hij een topaanwinst voor SCC is...
1-4 (0-1)
Citaat van: zeewolde op augustus 22, 2014, 11:28:54
Tendens op Heracles fora:
Ze denken een betere selectie te hebben
De trainer is te defensief en moet bij nederlaag oprotten.
Sibum is niet goed genoeg.
De witte zakdoekjes zijn al ingekocht.
Kom op Henk: vol er op vanaf het begin en een vroege voorsprong. Denk dat cziommer en fledderus dan snel geel pakken en de wedstrijd gewonnen is. |:)9
Op papier klopt dat denk ik wel. Daar staan wat grotere namen, maar dat geld ook voor Roda en waar voetballen die?
aanwezig bij deze driepunter |:)
Niet aanwezig bij de driepunter. Wel aanwezig bij het ware volksfeest op het Cambuurplein na de eerste eredivsie uit overwinning sinds jaren ;)
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2014, 14:48:30
Niet aanwezig bij de driepunter. Wel aanwezig bij het ware volksfeest op het Cambuurplein na de eerste eredivsie uit overwinning sinds jaren ;)
14 jaar 3 maanden en 15 dagen |:)
Citaat van: Viper op augustus 21, 2014, 22:49:56
Als je er graag bij had willen zijn was je op tijd voor de buscombi.
Ja dat klopt maar mijn voorkeur ging uit naar autocombi. Zeker als je nog een aantal uitwedstrijden wilt gaan met een verplichte buscombi wat standaard €35 is
Is het de moeite waard om vanavond de trein te nemen voor een feestje op het plein?
Citaat van: TopperM op augustus 22, 2014, 15:18:41
Ja dat klopt maar mijn voorkeur ging uit naar autocombi. Zeker als je nog een aantal uitwedstrijden wilt gaan met een verplichte buscombi wat standaard €35 is
Almelo is 140km nou dan ben je meer aan peut kwijt + kaart dan die 35 uro
Citaat van: fred op augustus 22, 2014, 15:34:01
Almelo is 140km nou dan ben je meer aan peut kwijt + kaart dan die 35 uro
+ :koffie :koffie (Maar voor jongeren die meestal met de buscombi gaan is 35 wel veel voor elke uitwedstrijd)
Gaat het wel Door vanavond? ?
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2014, 15:45:55
Gaat het wel Door vanavond? ?
Waarom zou het niet doorgaan?
Citaat van: moodygrunn op augustus 22, 2014, 15:48:31
Waarom zou het niet doorgaan?
zag een foto op media voorbijkomen met foto van het veld.
Vol plassen en als je kijkt wat voor een regen er nog aankomt...
Su mutte gewoon veld niet sproeien dan ken er balt wudde 8)
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2014, 15:51:56
zag een foto op media voorbijkomen met foto van het veld.
Vol plassen en als je kijkt wat voor een regen er nog aankomt...
1 Voordeel, het wordt niet een drekbende 8P
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 17:18:04
1 Voordeel, het wordt niet een drekbende 8P
Dat is geen voordeel! Dat is een dik nadeel!
Citaat van: fred op augustus 22, 2014, 15:34:01
Almelo is 140km nou dan ben je meer aan peut kwijt + kaart dan die 35 uro
Niet als je niet mee hoeft te betalen met de benzinekosten
Citaat van: TopperM op augustus 22, 2014, 18:03:45
Niet als je niet mee hoeft te betalen met de benzinekosten
jij hoeft in ieder geval niet als eerste de vinger in de lucht te steken als ik nog eens een paar plekjes vrij heb in de auto :devil
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 18:10:56
jij hoeft in ieder geval niet als eerste de vinger in de lucht te steken als ik nog eens een paar plekjes vrij heb in de auto :devil
Hij bedoelde natuurlijk dat je de kosten dan even verdeeld onder de meerijders en dat het dan wel meevalt :y
Meleg wissel, V/d Streek in de basis!!!!
Toch een 442 opstelling dan?
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2014, 18:50:18
Toch een 442 opstelling dan?
Ja! Ogbeche en Hemmen met z'n tweeën voorin.
zeer benieuwd naar van der streek en het 2 spitsensysteem!!!
Rusnak kan ook linksvoor he. Dus kan alsnog een 433 zijn
Citaat van: Marc S op augustus 22, 2014, 19:00:11
Rusnak kan ook linksvoor he. Dus kan alsnog een 433 zijn
Hoe kom je daarbij? Lees zijn interview zou ik zeggen!
http://cambuur.clubwatcher.nl/posts/42640?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Opzich niks mis mee.
Van der streek kan met zijn loopvermogen wel eens belangrijk worden.
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 18:55:11
zeer benieuwd naar van der streek en het 2 spitsensysteem!!!
Kan Hemmen wel eens zijn "kop" gaan kosten...
En vanavond een keer niet
Alle tukkers zijn homo :0=
:proost
Citaat van: Tukker op augustus 22, 2014, 19:38:57
En vanavond een keer niet
Alle tukkers zijn homo :0=
:proost
:_schater :_schater :clint
Citaat van: Tukker op augustus 22, 2014, 19:38:57
Alle tukkers zijn homo :0=
:proost
Kom je uit de kast? :zweep
Lekker begin.
Vytas er lekker bovenop en vd Streek balt lekker.
Ogbeche is wat nonchalant.
En Reijnen speelt goed
Rusnak moet weer op t midddenveld. Ogbeche raakt ook niks
Ogbeche op links kan echt niet!!
Voorin is het echt arme troef.
Citaat van: AL op augustus 22, 2014, 20:27:45
Ogbeche op links kan echt niet!!
Voorin is het echt arme troef.
Ja Ogbeche ziet er inderdaad niet goed uit. Maar ja, kan wel uit het niets scoren...
Het is zoals de commentator zei: op de linksbuiten staat een spits, Ogbeche, en op de rechtsbuiten een middenvelder, Rusnak. Geen wonder dus dat er via de buitenkanten weinig wordt gecreeerd en het daar niet geheel soepel loopt..
Ogbeche en Van der Streek echt onder de maat.. Rusnak wordt nu verneukt op rechts.
We zijn vleugellam.
Opent vaak wel goed naar de andere kant. Maar verder isOgbeche slecht.
Citaat van: Treb op augustus 22, 2014, 20:36:05
Ogbeche en Van der Streek echt onder de maat.. Rusnak wordt nu verneukt op rechts.
We zijn vleugellam.
Inderdaad. De vraag is dan; moet je het systeem (4-3-3) heilig verklaren op het moment dat je eigenlijk geen buitenspelers hebt?
Meleg er maar in voor Ogbeche.
Vd streek op rechts, Meleg links en Rusnak op 10
Tsja... ik vond ons echt sterk beginnen, verzorgd voetbal het eerste kwartier. Vanaf het moment dat de scheids de vrije trap onterecht aan Heracles gunt en er snel 2 corners volgden leek het niet meer te lopen. En Ogbeche op links en Rusnak op rechts is niet verstandig. Maar onze topper Henk kennende ziet hij dat zelf ook wel en komt hij zo met een aanpassing.
Bakkertje had die bal er in moeten leggen.... En idd, laatste halfuurtje was niet om aan te gluren.
Voor de rest? Lekker aan de :grolsch :grolsch
8) :devil
Heb even gekeken met mijn roze bril. Maar de eerste helft was redelijk. Echter begrijp ik niet waarom 3 à 4 spelers niet op hun favoriete positie spelen. Sommige spelers spelen kunnen daardoor meer brengen...
Nou die roze bril doet wonderen of niet... _O_
Blijkt nog maar eens dat het tijd word dat onze vleugels fit worden
of dat we een vleugelspeler er bij krijgen.
een aantal mensen vindt Ogbeche een held en een geniale voetballer.. tot nu toe vind ik hem eerlijk gezegd erg matig..... niet alleen vandaag...
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 20:57:24
een aantal mensen vindt Ogbeche een held en een geniale voetballer.. tot nu toe vind ik hem eerlijk gezegd erg matig..... niet alleen vandaag...
bedenk wel dat hij al 3 wedstrijden op links loopt te voetballen
terwijl het toch echt een spits is.
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2014, 20:59:24
bedenk wel dat hij al 3 wedstrijden op links loopt te voetballen
terwijl het toch echt een spits is.
een balaanname blijft een balaanname.. maar ik hoop idd dat het door de positie komt..
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 21:00:03
een balaanname blijft een balaanname.. maar ik hoop idd dat het door de positie komt..
volgens mij is hij doodongelukkig aan de linkerkant en ligt het toch echt daaraan
Verdomme Ogbeche...
Hopen dat het meevalt met Droste.
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2014, 21:12:43
Hopen dat het meevalt met Droste.
zag er inderdaad niet goed uit
Wie wil die van Sichem euthanaseren? Wat een DRA-MA die vent :R
Fluit maar af.
Teken voor een puntje!
vd Streek komt nog tekort, die verliest echt alles.
Mijn roze bril is stuk....
Jezus wat een drama.... Vorig jaar vond ik het erg dat we de complimenten en niet de punten kregen. Maar wtf... Wat is dit slecht tegen een ploeg die net zo slecht is. Dit is geen reclame voor het Nederlandse voetbal...
Het lijken nu wel F'jes :zucht
Rood, nou dan!
Ben bang dat het niet de enige rode kaart van vanavond wordt..
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:27:44
Ben bang dat het niet de enige rode kaart van vanavond wordt..
die linksback van hun ook nog ben je bang voor :devil
Sorry, maar dit lijkt nergens op.
Wat een drama!!!!!!!!!!!
Wat een stel drama's gewoon gas geven. Heracles moet je gewoon oprollen.
Citaat van: AL op augustus 22, 2014, 21:38:05
Sorry, maar dit lijkt nergens op.
Wat een drama!!!!!!!!!!!
Ik hoop dat we toch de 0-1 er nog per ongeluk inlopen
Schandalig...
Die telgenkamp heeft een rustige avond.. Wat creëeren we wederom weinig, zeg maar gewoon niks.
Ik blijf bij mijn standpunt over vytas... Dat is geen aanwinst...
Begint op iets van druk te lijken, nu doordrukken
Vytas geen aanwinst?
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2014, 21:46:00
Vytas geen aanwinst?
Gemakkelijk oordelen op basis van een mindere wedstrijd. Alle vertrouwen in hem!
au... een nietmachine op je hoofd
Nog 5 minuten... Zal het dan toch nog gebeuren?
HEMMENMANIAAAAAAA
Ja, toch nog |:)
YESSSSS, vrouw en dochter boos omdat ik ze laat schrikken, goddomme vasthouden!!!
jaaaaa!!!
ik lig hier in een hotel zonder tv...wat een spanning!!! maar dit is zo lekker!!
sowieso nog een week boven dkv en voor de 2e week op rij in de laatste minuten punten pakken!!
Geeft hij weer een vrije trap op zo'n kutplek
EINDELIJK DE NEGATIEVE REEKS DOORBROKEN!
Ik heb bijna de tranen in mn ogen!!! EINDELIJK, en 5 uit 3!!!
Is maar een puntje meer dan vorig seizoen :devil
Positief:
De "nul"
EINDELIJK de uitzege vloek verbroken
We kunnen weer stemmen
Negatief:
De laatste 75 minuten
Blessure Droste
We moeten weer stemmen
Zooooooooooooooooooooooooooo blij! Verdomme man!!!!!
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:54:18
EINDELIJK DE NEGATIEVE REEKS DOORBROKEN!
Wat punten betreft wel...
Maar wat voetbal betreft.... Wat een draak van een wedstrijd... Maar ik zie dat bij een aantal de roze bril het gewoon doet.
Citaat van: legeips op augustus 22, 2014, 21:58:49
Wat punten betreft wel...
Maar wat voetbal betreft.... Wat een draak van een wedstrijd... Maar ik zie dat bij een aantal de roze bril het gewoon doet.
Wij dragen hier alleen geel/blauwe brillen... Ik vond vooral de laatste 75 minuten bar en boos (gaf ik net ook al aan), wat ik wel als extra positief punt vond is het blijven gaan voor die overwinning!
:0= OP NAAR HET PLEIN!!!!
HOPPA!!! Heerlijk op zijn Duits. Slecht spelen en toch winnen. Moet je nagaan wat er gaat gebeuren als we ook nog goed gaan voetballen.
TROTS!!!!
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:57:34
Is maar een puntje meer dan vorig seizoen :devil
Correctie: 2 punten meer :y
Citaat van: legeips op augustus 22, 2014, 21:58:49
Wat punten betreft wel...
Maar wat voetbal betreft.... Wat een draak van een wedstrijd... Maar ik zie dat bij een aantal de roze bril het gewoon doet.
Datum van je operatie al bekend ? Wat ben jij een negatief zeikwijf... Er zijn hier meer, maar jij slaat werkelijke alles.....
Hoppa!!! Wat een seizoenstart |:) |:) |:) |:) |:)
Heerlijke overwinning. Vandaag werd wel helaas weer duidelijk waarom we buitenspelers nodig hebben.
Citaat van: legeips op augustus 22, 2014, 21:58:49
Wat punten betreft wel...
Maar wat voetbal betreft.... Wat een draak van een wedstrijd... Maar ik zie dat bij een aantal de roze bril het gewoon doet.
Liever 3 punten binnen met een pot zaadvoetbal, dan mooi voetbal, veel complimenten en 0 punten zoals vorig seizoen in uitwedstrijden.
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 22:02:41
Correctie: 2 punten meer :y
Nee 1 punt meer
NAC thuis 1
Roda uit 0
Groningen thuis 3
Dat is 1+0+3=4 punten
Vergelijken we de uitslagen met die van vorig seizoen dan staan we nu al op een plus van 4... Immers 2 nederlagen en een gelijkspel tegen Twente, Vitesse en Heracles.
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 21:47:41
Gemakkelijk oordelen op basis van een mindere wedstrijd. Alle vertrouwen in hem!
Dou bist gek... Popie Jopie die knakker.. Eerst maar presteren dan is het tijd voor bravoure.. En niet andersom..
Blij met de punten... Maar het voetbal blijft zorgelijk, we creëeren geen reet en verdedigend kwetsbaar.
Hoop trouwens dat droste het goed maakt, want dat zag er niet goed uit...
Citaat van: grijskijker op augustus 22, 2014, 22:02:56
Datum van je operatie al bekend ? Wat ben jij een negatief zeikwijf... Er zijn hier meer, maar jij slaat werkelijke alles.....
Helemaal eens. Ja het was een groot deel van de wedstrijd niet goed, maar het eerste kwartier gewoon echt wel goed. Maar legeips leeft volgens mij in een wereld waarin hij Cambuur wil meten met de Europese top :P
HOPPA. ...3 PUNTEN.
EN IK NEEM MIJN WOORDEN OVER REIJNEN TERUG..
SPEELDE GOEDE POT.
Eindelijk!!!! Zijn er hier nog meer leute die naar 't plein gaan? Rond 12u ga ik maar vanuit?
Citaat van: Ronald op augustus 22, 2014, 22:04:14
Liever 3 punten binnen met een pot zaadvoetbal, dan mooi voetbal, veel complimenten en 0 punten zoals vorig seizoen in uitwedstrijden.
De bloemen gaan vanavond naar de 12e man. De acteurs op het veld verdienen die gezien de hele wedstrijd niet :devil
Citaat van: el haj op augustus 22, 2014, 22:06:59
Eindelijk!!!! Zijn er hier nog meer leute die naar 't plein gaan? Rond 12u ga ik maar vanuit?
Nee sorry, ik heb geen licht op mijn fiets 8P
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:05:53
Nee 1 punt meer
NAC thuis 1
Roda uit 0
Groningen thuis 3
Dat is 1+0+3=4 punten
Vergelijken we de uitslagen met die van vorig seizoen dan staan we nu al op een plus van 4... Immers 2 nederlagen en een gelijkspel tegen Twente, Vitesse en Heracles.
Ja, ik bedoelde ook in vergelijking met vorig jaar levert ons dit 2 punten meer op. Hoe zou ik het ook durven om het met je oneens te zjin.... :)
Nu maar niet de complimenten maar de punten.. zo doorgaan.
Het voetbal komt wel. Eerste 20 minuten was goed.
Vertrouwen in henk.
Punten zijn het belangrijkste
Citaat van: Goudvinger op augustus 22, 2014, 22:03:13
Heerlijke overwinning. Vandaag werd wel helaas weer duidelijk waarom we buitenspelers nodig hebben.
Inderdaad, zonder buitenspelers geen diepgang in het spel en dus weinig gevaar en kansen creëren...
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2014, 22:06:50
HOPPA. ...3 PUNTEN.
EN IK NEEM MIJN WOORDEN OVER REIJNEN TERUG..
SPEELDE GOEDE POT.
Verdient eigenlijk mn man of the match stem, maar die gaat toch naar Hemmen. Na 14 jaar weer een uitoverwinning in eredivisie, dan kan het alleen maar Hemmen zijn
Kut voetbal, 3 punten en grote emmers :grolsch Wat wil een mens nog meer...... :thumbsup
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:07:07
De bloemen gaan vanavond naar de 12e man. De acteurs op het veld verdienen die gezien de hele wedstrijd niet :devil
Inderdaad, terecht ze waren goed te horen.
Alleen de door die klote trommel van heracles heb ik koppijn gekregen. Wat een irritant geluid, nog erger dan mijn vrouw en mijn baas. :devil
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2014, 22:06:50
HOPPA. ...3 PUNTEN.
EN IK NEEM MIJN WOORDEN OVER REIJNEN TERUG..
SPEELDE GOEDE POT.
Wat zei je? :D
Citaat van: grijskijker op augustus 22, 2014, 22:10:59
Wat zei je? :D
DAT IK MIJN WOORDEN OVER REIJNEN TERUG NEEM.
PRIMA POT.!!
Citaat van: speculeter op augustus 22, 2014, 22:13:21
DAT IK MIJN WOORDEN OVER REIJNEN TERUG NEEM.
PRIMA POT.!!
Wat zei je, ik versta je niet.. :_schater
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 22:06:40
Helemaal eens. Ja het was een groot deel van de wedstrijd niet goed, maar het eerste kwartier gewoon echt wel goed. Maar legeips leeft volgens mij in een wereld waarin hij Cambuur wil meten met de Europese top :P
Heb ik het woordje Europa in de mond genomen... Heracles is vergelijkbaar met Nec vorig jaar. Pastoor was na een paar dikke nederlagen (4-1 Groningen, 5-0 PSV en 5-1 Zwolle) pleite. Maar wij hebben niet een fatsoenlijke 100% kans kunnen creëeren. Daar ben ik op z'n zachtst gezegd gefrustreerd over. Wil net als jullie dat Cambuur handhaafd, maar dan mut het echt wel anders..
3 punten Top!!! Vorig jaar zat wedstrijden gehad waarin we beter voetbal speelde dan de tegenstander en dan geen punten pakken, en nu eens een keer in ons voordeel! Forza Cambuur!! |:)
Ik kan het wel waarderen, dat ondanks dat het niet loopt Henk er lekker wat spitsen bij gooit en alles of niets speelt! Pakt nu al een paar keer goed uit, gaat ook nog wel een keer verkeerd aflopen maar er wordt gespeeld om te winnen |:) Heerlijke 3 punten!
Citaat van: legeips op augustus 22, 2014, 22:14:41
Heb ik het woordje Europa in de mond genomen... Heracles is vergelijkbaar met Nec vorig jaar. Pastoor was na een paar dikke nederlagen (4-1 Groningen, 5-0 PSV en 5-1 Zwolle) pleite. Maar wij hebben niet een fatsoenlijke 100% kans kunnen creëeren. Daar ben ik op z'n zachtst gezegd gefrustreerd over. Wil net als jullie dat Cambuur handhaafd, maar dan mut het echt wel anders..
Kan me wel redelijk in je analyse vinden. Echter door blessures zijn we genoodzaakt spelers te schuiven... Dat je dan toch vrij eenvoudig overeind blijft en uiteindelijk scoort is in mijn ogen juist een goed signaal. Moet je voorstellen dat we daar straks ook 2 vleugels hebben staan die daar ook echt iets kunnen
YES EINDELIJK DE 3 PUNTEN IN EEN UITWEDSTRIJD!!!! ZO BLIJ!
Citaat van: dizzhead op augustus 22, 2014, 22:24:29
Kan me wel redelijk in je analyse vinden. Echter door blessures zijn we genoodzaakt spelers te schuiven... Dat je dan toch vrij eenvoudig overeind blijft en uiteindelijk scoort is in mijn ogen juist een goed signaal. Moet je voorstellen dat we daar straks ook 2 vleugels hebben staan die daar ook echt iets kunnen
Maar daar word niet over nagedacht of gesproken..
Zolang wij structureel niet kunnen groeien (stadion!!!) zullen we toch tegen dit soort zaken aan blijven lopen. Het is voor ons nu eenmaal nog niet mogelijk om elke positie kwalitatief dubbel bezet te krijgen. We zullen de komende jaren dus vooral moeten overleven om dan HOPELIJK eindelijk een enorme stap te kunnen maken.
Citaat van: grijskijker op augustus 22, 2014, 22:30:40
Maar daar word niet over nagedacht of gesproken..
de ridder? narsingh?
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 22:31:30
de ridder? narsingh?
Echter door blessures(de Ridder en Narsingh) zijn we genoodzaakt spelers te schuiven... Moet je voorstellen dat we daar straks ook 2 vleugels(de spelers uit de huidige selectie en een nog aan te trekken vleugelspeler) hebben staan die daar ook echt iets kunnen....
Geweldig, eerste uitoverwinning |:) Maar het loopt voorin nog niet, maak me daar toch wel zorgen om.
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 22, 2014, 22:02:41
Correctie: 2 punten meer :y
Als ik de wedstrijden 1 op 1 tegen elkaar afzet kom ik op 4 punten meer
Citaat van: Cor op augustus 22, 2014, 22:38:38
Als ik de wedstrijden 1 op 1 tegen elkaar afzet kom ik op 4 punten meer
Unblock mij eens, dan kun je mijn 2 zinnige bijdragen van dit jaar ook lezen :zweep
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:42:14
Unblock mij eens, dan kun je mijn 2 zinnige bijdragen van dit jaar ook lezen :zweep
Dat gaat moeilijk, als hij je geblockt heeft... :X
Zo nu eerst een :grolsch en de samenvatting kijken. Best wel lekker zo'n wedstrijd op 12 km. van huis. Daarna forum :proost :proost
Citaat van: grijskijker op augustus 22, 2014, 22:45:27
Dat gaat moeilijk, als hij je geblockt heeft... :X
Dat is Dokkumer cynisme grijskijker..
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:46:13
Dat is Dokkumer cynisme grijskijker..
Heb jij dat in je? Das nieuw voor mij :zweep
Voetbal was de eerste 20-25 goed, toen werd Heracles de wedstrijd in geholpen door de scheidsrechter en kregen zij meer vertrouwen. Dat was tot aan de rode kaart voor Heracles. Je ziet duidelijk dat wij nog een linksvoor nodig hebben. Ogbeche is geen flankspeler en dat zie je aan alles.
Hoe dan ook een goede start van de competitie, 5 punten uit 3 wedstrijden is gewoon goed. Vooraf had ik 1 punt voorspeld, dus dit is gewoon erg mooi meegenomen. Het seizoen is alleen lang en het is de zaak dat we dit kunnen volhouden.
Citaat van: Dokkumer op augustus 22, 2014, 22:42:14
Unblock mij eens, dan kun je mijn 2 zinnige bijdragen van dit jaar ook lezen :zweep
Mijn favoriete administrator blok ik niet, maar lees er ook niet alles van 8)
Citaat van: Marc S op augustus 22, 2014, 22:29:58
YES EINDELIJK DE 3 PUNTEN IN EEN UITWEDSTRIJD!!!! ZO BLIJ!
KEN WEL JANKE ;(
|:)
Stel dat we die late treffer tegen Twente niet hadden geïncasseerd . . . . .
Dan hadden we een unieke eredivisie stand gehad
Maar dat is niet reëel gezien onze eigen late treffers
Straks nog even op het pleintje kijken... Hoe laat komt de bus daar ongeveer aan?
Citaat van: Eewal op augustus 22, 2014, 23:10:13
Straks nog even op het pleintje kijken... Hoe laat komt de bus daar ongeveer aan?
Dit. Iemand die mooie nieuwe bus -waar overigens al een wieldop van mist, zoals sommigen dat hier liever hadden ;)- al gespot?
Citaat van: el haj op augustus 22, 2014, 23:20:44
Dit. Iemand die mooie nieuwe bus -waar overigens al een wieldop van mist, zoals sommigen dat hier liever hadden ;)- al gespot?
Twee wieldoppen van missen :D
Citaat van: Galdiano op augustus 22, 2014, 23:23:58
Twee wieldoppen van missen :D
Zwaar kut dat ze niet op mijn auto passen. Ik zet ze wel op marktplaats.
Heerlijk om zo het weekend te beginnen. Rest van de wedstrijden heerlijk achterover en zorgeloos vanuit mijn luie stoel bekijken ;).
Heracles haalde dit jaar meerdere oudere spelers met veel ervaring, "want dat is goed voor de balans in je elftal". Zo blij dat wij dat niet doen/ hebben gedaan. Veel liever jong talent! En als je dan een ervaren speler haalt, dan eentje van rond de 27-28 jaar, die niet komt afbouwen maar in de kracht van zijn voetballeven staat (Reijnen).
Wat een ontlading in het uitvak na de 0-1, te gek zeg!! Heeeerlijk -EINDELIJK- een uitoverwinning
|:)
Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2014, 00:04:22
Heracles haalde dit jaar meerdere oudere spelers met veel ervaring, "want dat is goed voor de balans in je elftal". Zo blij dat wij dat niet doen/ hebben gedaan. Veel liever jong talent! En als je dan een ervaren speler haalt, dan eentje van rond de 27-28 jaar, die niet komt afbouwen maar in de kracht van zijn voetballeven staat (Reijnen).
Dat jonge talent valt wel mee, we hebben gemiddeld gezien een oudere selectie dan Heracles. :X
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 23, 2014, 00:04:51
Wat een ontlading in het uitvak na de 0-1, te gek zeg!! Heeeerlijk -EINDELIJK- een uitoverwinning
|:)
Jij was er vast bij! :P Is de spelersbus er al?
Citaat van: el haj op augustus 23, 2014, 00:15:18
Jij was er vast bij! :P Is de spelersbus er al?
Galdiano is naar het plein, ik ben met 150 richting Hilversum geracet :_schater
Wat een topavond weer |:) |:) |:)
Is gezellig druk hier, spelersbus nog niet hier..
We speelden niet geweldig, maar hoeveel kansen heeft Heracles gehad?! Hemmen!!!!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 23, 2014, 00:04:51
Wat een ontlading in het uitvak na de 0-1, te gek zeg!! Heeeerlijk -EINDELIJK- een uitoverwinning
|:)
Vond de sfeer voor het doelpunt ook al mooi _O_
Beste Hilversum, na 19 uitwedstrijden op rij bezocht, nu eindelijk je verdiende uit-overwinning!!! :y :y :y
Kettinkje gevonden in het uitvak. Lijkt niet zo een bijzondere, maar als iemand hem mist hoor ik t wel :proost
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 23, 2014, 00:04:51
Wat een ontlading in het uitvak na de 0-1, te gek zeg!! Heeeerlijk -EINDELIJK- een uitoverwinning
|:)
Ongelooflijk idd! |:) Wát lekker!!! |:)
http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/radiomist?created[value][date]=22-08-2014#21
Op 49:30 gaat Geert v Tuinen los!
Terechte overwinning vind ik . Schitterende strakke corner van Meleg en Hemmen loert de hele wedstrijd al op zo'n bal.....................klasse jongen _O_ _O_ _O_
Voetballend vond ik het niet best, Rusnak stond daar maar wat op rechts. Die jongen moet op het middenveld. Vd Streek en Bakker lieke wel tweelingen, alles terug of breed, totaal geen diepgang.
Ogbeche niet 1 goeie bal geraakt vanaf links. Moet in de punt maar Hemmen is beter in vorm dus t.s. zal keuze moeten maken straks.
Reijen/Bijker beter en beter, groeien met de week.
Die Litouwer vind ik persoonlijk niks beter dan een Pereira.
Nogmaals, Rusnak moet lekker vanaf het middenveld voetballen en niet vanaf de rechtsbuiten........
De echte vorm is er nog niet maar 5 uit 3....
Gewoon deurgaan. _O_ _O_ _O_ _O_ |:) |:) |:) |:)
Citaat van: grijskijker op augustus 22, 2014, 22:36:17
Echter door blessures(de Ridder en Narsingh) zijn we genoodzaakt spelers te schuiven... Moet je voorstellen dat we daar straks ook 2 vleugels(de spelers uit de huidige selectie en een nog aan te trekken vleugelspeler) hebben staan die daar ook echt iets kunnen....
Heb in juli diverse trainingen bezocht en geloof mij, De Ridder heeft de bal aan een touwtje en die Narsingh is en snel en heeft een goede voorzet............ :y |:)
Citaat van: wiekie1969 op augustus 23, 2014, 01:55:11
Terechte overwinning vind ik . Schitterende strakke corner van Meleg en Hemmen loert de hele wedstrijd al op zo'n bal.....................klasse jongen _O_ _O_ _O_
Voetballend vond ik het niet best, Rusnak stond daar maar wat op rechts. Die jongen moet op het middenveld. Vd Streek en Bakker lieke wel tweelingen, alles terug of breed, totaal geen diepgang.
Ogbeche niet 1 goeie bal geraakt vanaf links. Moet in de punt maar Hemmen is beter in vorm dus t.s. zal keuze moeten maken straks.
Reijen/Bijker beter en beter, groeien met de week.
Die Litouwer vind ik persoonlijk niks beter dan een Pereira.
Nogmaals, Rusnak moet lekker vanaf het middenveld voetballen en niet vanaf de rechtsbuiten........
De echte vorm is er nog niet maar 5 uit 3....
Gewoon deurgaan. _O_ _O_ _O_ _O_ |:) |:) |:) |:)
vd streek juist wel iemand met diepgang alleen speelde die ongelukkig.
Vytas topper
Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2014, 00:04:22
Heracles haalde dit jaar meerdere oudere spelers met veel ervaring, "want dat is goed voor de balans in je elftal". Zo blij dat wij dat niet doen/ hebben gedaan. Veel liever jong talent! En als je dan een ervaren speler haalt, dan eentje van rond de 27-28 jaar, die niet komt afbouwen maar in de kracht van zijn voetballeven staat (Reijnen).
Wat was die man goed, je hebt helemaal gelijk!!!!!! 8)
vytas is top. nuttige speler!!!
Reijnen en bijker zeer goed
Ogbeche vond ik zeer teleurstellend maar dat is ook niet heel vreemd als hij niet op zijn eigen positie staat
hemmen, echte spits he.
ik vond vd streek juist positief opvallen! blijft maar lopen en vind m opvallend snel.
het is duidelijk dat rusnak op rechts niet hoort, maar die jongen kan echt voetballen. droste speelde beter dan zijn eerste twee wedstrijden, had linssen in zn broekzak. Ik hoop dat het goed met woutje gaat.
makrini degelijk (zoals altijd)
fijne sfeer in t uitvak, nare sfeer in de bus.
3 PUNTEN!!! |:) |:) |:)
Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 02:04:53
.... nare sfeer in de bus.
:? Iets voorgevallen in de bus?
Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2014, 00:04:22
Heracles haalde dit jaar meerdere oudere spelers met veel ervaring, "want dat is goed voor de balans in je elftal". Zo blij dat wij dat niet doen/ hebben gedaan. Veel liever jong talent! En als je dan een ervaren speler haalt, dan eentje van rond de 27-28 jaar, die niet komt afbouwen maar in de kracht van zijn voetballeven staat (Reijnen).
Citaat van: el haj op augustus 23, 2014, 00:15:18
Dat jonge talent valt wel mee, we hebben gemiddeld gezien een oudere selectie dan Heracles. :X
De enige oudere spelers die wij haalden zijn Reijnen en de Ridder. Dat de gemiddelde leeftijd van onze selectie hoger ligt komt dus door de spelers die al in onze selectie zaten (Barto, Schokker, etc)
Fantastisch!!
Eindelijk geen complimenten maar de punten |:)
Ik ben echt ongelofelijk blij met deze overwinning.
Eindelijk deze slechte reeks eens doorbroken, zou het er mee te maken hebben dat ik een post van Len Cantello miste :insane
Althans ik kan mij deze post in dit topic niet herinneren :?
Citaat van: Len Cantello op augustus 16, 2014, 08:21:25
Matchday!
:0=WIJ WINNEN!!!
Bij deze een verbod om dergelijke posten te plaatsen :insane
:_schater ik wist van te voren dat het niet nodig was deze keer!
Is Ruppppert al wakker? :devil
Iemand die weet hoe het vannacht op het plein was??
Zag wat leuke foto's voorbij komen vanmorgen. Was een feestje volgens mij :P
Trouwens, wat zag Telgenramp er weer geweldig uit bij de treffer :_schater
Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 09:27:33
Iemand die weet hoe het vannacht op het plein was??
Wel gezellig, schat een kleine 200 man.
Spelers vonden het leuk :)
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 09:32:54
Zag wat leuke foto's voorbij komen vanmorgen. Was een feestje volgens mij :P
Trouwens, wat zag Telgenramp er weer geweldig uit bij de treffer :_schater
Onze grote vriend Zomer zat weer eens goed te verdedigen anders hoor :_schater
Citaat van: Marc S op augustus 23, 2014, 10:02:22
Onze grote vriend Zomer zat weer eens goed te verdedigen anders hoor :_schater
Vorige week Kruiswijk, nu Zomer... We hebben het wel met die ex dkvers :_schater
Citaat van: Dokkumer op augustus 23, 2014, 10:03:34
Vorige week Kruiswijk, nu Zomer... We hebben het wel met die ex dkvers :_schater
Zouden ze dan toch stiekem voor cambuur zijn? :devil Zaten ook al lekker te verdedigen toen we tegen ze moesten, vooral die Zomer.
Heracles riep het onheil ook over zichzelf af.
Als je je beste spelers met scorend vermogen wisselt, dan verdien je ook geen punt.
Bel Hassani, Avdic en Linssen zijn de spelers waar Heracles het van moet hebben.
Citaat van: Tukker op augustus 23, 2014, 10:04:56
Heracles riep het onheil ook over zichzelf af.
Als je je beste spelers met scorend vermogen wisselt, dan verdien je ook geen punt.
Bel Hassani, Avdic en Linssen zijn de spelers waar Heracles het van moet hebben.
Die Avdic staat al net zolang droog als de kut van een non... Dat die Bel Hassani gewisseld werd begreep ik niet. Gewoon een goede voetballer.
Behalve eerste 20 minuten en laatste kwartier was het niet geweldig.
Maar geeft niks.Geweldige seizoensstartnatuurlijk.
Centrale duo speelde goed.
Fietstas ook gewoon degelijk en aanvallend ingesteld.
Rusnak hoort gewoon op middenveld natuurlijk. Onze Henk heeft
heerlijk geluk aan de kont hangen.
Straks met fitte vleugels erbij kan het spel alleen maar beter worden
Mooi linkerrijtje en er een mooi seizoen van maken.
Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte
Citaat van: runner 1 op augustus 23, 2014, 10:22:30
Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte
sodemieter jij maar snel weer offline dan....
Citaat van: runner 1 op augustus 23, 2014, 10:22:30
Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte
Ga jij maar lekker minder blij zijn, dit team is gewoon weer in opbouw nadat veel belangrijkse spelers weer weg zijn. Ogbeche idd slecht, technisch alleen al.. Rusnak is een prima, meer dan prima voetballer, maar dan niet op de zijkant. Toen hij op 10 kwam te staan, zag je dat zijn kwaliteiten tot zijn recht kwamen, beide kanten open draaien, lichaamsschuinbewegingen, prima.
Buitenspelers moeten fit raken, moet ook nog wat bij , liefst met snelheid en dan kan het alleen maar beter gaan..
Het interesseert mij werkelijk niks dat we met slecht spel hebben gewonnen, hoevaak was het vorig jaar anders!
Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 02:04:53
vytas is top. nuttige speler!!!
Vertel mij nou op de 2 simpele passeer bewegingen na welke nuttige dingen deze man heeft gedaan. Vorige week was het excuus van de meeste hier dat hij tegen een van de betere rechtsbuiten stond van de eredivisie. Gisteren was het tegen een van de slechtste. De enige reden dat er minder dreiging kwam over die flank had te maken met de vorm crisis van Heracles.
In mijn optiek schuift hij veel te snel door naar voren, zodat we geen aanspeelpunten hebben van achteruit. (In tegenstelling tot vorig jaar) zodra er druk komt schiet hij de ballen doelloos naar voren. Ik heb geen goede pases van deze man kunnen ontdekken.
En... Hij geeft de tegenstander allemachtig veel ruimte, waardoor deze de 16 makkelijk bereikt.
Daarnaast stoor ik me aan zijn gedrag. Hij loopt er tussen alsof hij de nieuwe vd laan of leeuwin is, nou word wakker, dat gaat deze man niet worden. Een beetje zelfvertrouwen en eigenwijsheid is niet erg, maar houd dit altijd in balans met je kunnen en de omgeving.
Mijn Cambuur hart heeft hij voorlopig niet gestolen. Maar dan is deze natuurlijk wel heel erg kritisch... :thumbsup
Maar we praten wel verder, als we 4 wedstrijden verder zijn. Dan zijn de argumenten vast beter van beide kanten.
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 10:57:32
Vertel mij nou op de 2 simpele passeer bewegingen na welke nuttige dingen deze man heeft gedaan. Vorige week was het excuus van de meeste hier dat hij tegen een van de betere rechtsbuiten stond van de eredivisie. Gisteren was het tegen een van de slechtste. De enige reden dat er minder dreiging kwam over die flank had te maken met de vorm crisis van Heracles.
In mijn optiek schuift hij veel te snel door naar voren, zodat we geen aanspeelpunten hebben van achteruit. (In tegenstelling tot vorig jaar) zodra er druk komt schiet hij de ballen doelloos naar voren. Ik heb geen goede pases van deze man kunnen ontdekken.
En... Hij geeft de tegenstander allemachtig veel ruimte, waardoor deze de 16 makkelijk bereikt.
Daarnaast stoor ik me aan zijn gedrag. Hij loopt er tussen alsof hij de nieuwe vd laan of leeuwin is, nou word wakker, dat gaat deze man niet worden. Een beetje zelfvertrouwen en eigenwijsheid is niet erg, maar houd dit altijd in balans met je kunnen en de omgeving.
Mijn Cambuur hart heeft hij voorlopig niet gestolen. Maar dan is deze natuurlijk wel heel erg kritisch... :thumbsup
Maar we praten wel verder, als we 4 wedstrijden verder zijn. Dan zijn de argumenten vast beter van beide kanten.
ik vind t een topper l0l
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 10:57:32
"Blablabla negatief gezeik en beker azijn"
Als jij al niet kan genieten van een overwinning van je eigen team, hoe zit jij voor andere wedstrijden? Daarnaast ben ik nog geen enkele bijdrage van jou tegengekomen waarin jij dingen wel door een geel-blauwe/roze bril ziet. Kritische kanttekening ok, maar m.i. is het de bedoeling om in thuiswedstrijden de mensen te vermaken met mooi/leuk voetbal en in uitwedstrijden gewoon punten te pakken. Wij hebben inderdaad niet gespeeld om de heraclieden te vermaken, dat klopt. Ik vind jouw opvatting alleen wel erg negatief
:0= WIJ GAAN VOOR EUROPA
Citaat van: runner 1 op augustus 23, 2014, 10:22:30
Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte
:_schater :_schater slechte gesprek gehad bij het UWV van de week? Wij hebben 13 jaar lang niet uit gewonnen in de eredivisie en jij wordt er niet blij van?
Natuurlijk was het niet goed, en tegen Twente en Vitesse vond ik het ook niet goed, maar wij zijn Cambuur en geen Barcelona. Alle punten zijn extreem belangrijk voor ons en dan kan ik mij er niet druk over maken hoe ze binnen komen als er na 34 wedstrijden maar meer dan 36 zijn!
Die legeips en die runner zijngewoon dkv supporters jeh. ...
Het was niet geweldig, maar echt slecht vond ik het ook niet. Heracles heeft (in eigen huis!) geen kans gehad, zij verdienden echt niet meer.
Dat er sommigen zijn die klagen over het spel, oke, dat mag best.
Hoe vaak winnen er wel niet clubs die in hun ogen een slechte wedstrijd spelen ?
Cambuur is nu eens de gelukkige :)
Ik ben erg blij met deze overwinning.
Had het eerlijk gezegd niet verwacht en mn verbazing/vreugde was daarom ook groot toen ik de tussenstand op teletekst ineens zag veranderen van 0-0 naar 0-1 |:) |:)
Geweldig dit, ga zo door Cambuur :thumbsup
Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 11:11:18
Die legeips en die runner zijngewoon dkv supporters jeh. ...
Nee hoor, ze bedoelen het goed. Vrees alleen dat het 'oud' keepers zijn, per definitie GEEN verstand van voetbal :zweep
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 10:57:32
In mijn optiek schuift hij veel te snel door naar voren, zodat we geen aanspeelpunten hebben van achteruit. En... Hij geeft de tegenstander allemachtig veel ruimte, waardoor deze de 16 makkelijk bereikt.
Daarnaast stoor ik me aan zijn gedrag. Hij loopt er tussen alsof hij de nieuwe vd laan of leeuwin is, nou word wakker, dat gaat deze man niet worden. Een beetje zelfvertrouwen en eigenwijsheid is niet erg, maar houd dit altijd in balans met je kunnen en de omgeving.
Hij schuift naar voren en liet daardoor veel gaten vallen achterin, maar hij is wel de enige die via de zijkant acties maakt en zijn man voorbij komt. Voorin hebben we totaal geen snelheid en dat is hét gebrek vs afgelopen jaar. Een manu en Lukoki kon je diep wegsturen met een lange bal, een keer counteren heeft met deze voorhoede geen zin. Ogbeche speelde ook als een krant, ook al is het niet je positie, geen snelheid, geen actie..zonde!
Prima jongens...
Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...
Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.
Citaat van: Daddy T. op augustus 23, 2014, 11:27:56
Hij schuift naar voren en liet daardoor veel gaten vallen achterin, maar hij is wel de enige die via de zijkant acties maakt en zijn man voorbij komt. Voorin hebben we totaal geen snelheid en dat is hét gebrek vs afgelopen jaar. Een manu en Lukoki kon je diep wegsturen met een lange bal, een keer counteren heeft met deze voorhoede geen zin. Ogbeche speelde ook als een krant, ook al is het niet je positie, geen snelheid, geen actie..zonde!
De enige juiste conclusie mbt Vytas :thumbsup
Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 11:11:18
Die legeips en die runner zijngewoon dkv supporters jeh. ...
het is inderdaad zeer onrealistisch wat deze twee "supporters" verwachten van dit Cambuur.
als je geweldig voetbal verwacht van een ploeg die financieel geen geweldig voetbal kan "betalen" zul je altijd teleurgesteld zijn.
thuis twente, uit vitesse en uit Heracles.............5 punten.
Dat is voor mij onrealistisch veel punten!
Cambuur presteert ver boven verwachting!!!!!!!!
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...
Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...
Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.
Bekijk het eens realistisch: Wij zijn 5 van de 11 basisspelers kwijtgeraakt, een nieuw centraal duo die moet wennen, een nieuwe back die amper 2 weken in LWD is, geen buitenspelers beschikbaar zoals afgelopen jaar en toch pak je 5 punten in 3 wedstrijd met prima doelsaldo. Zeiken zijn we goed in, maar vergeet niet te genieten van het succes van een team in ontwikkeling!
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...
Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...
Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.
Ik denk dat de meerderheid je zorg wel begrijpt. Het voetbal is nog niet goed, maar twee uitwedstrijden, Twente en Vitesse gehad en 5 punten! Toen ik het wedstrijdprogramma zag hield ik mijn hart vast. En als het dan zo uit pakt, dan ben ik blij. Heel erg blij!
Citaat van: poelie-lwd op augustus 23, 2014, 11:27:34
Nee hoor, ze bedoelen het goed. Vrees alleen dat het 'oud' keepers zijn, per definitie GEEN verstand van voetbal :zweep
Mimo en Richard? :devil
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...
Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...
Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.
Slecht? Ja! Lucky? Nee! Er was in mijn ogen maar 1 ploeg die verdiende te winnen. Je kunt net zoals vorig jaar wel tig keer de bloemen krijgen in uitwedstrijden, maar als de punten naar de tegenstander gaan koop je daar ook geen hol voor.
Besef wel dat deze start ook MOREEL een opkikker geeft waardoor het spel ook beter kan worden. En uit liever slecht winnen dan mooi verliezen!
Citaat van: runner 1 op augustus 23, 2014, 10:22:30
Broddelwerk eerste klas niet om aan te gluren ,Ogbeche ,Vytas, en Rusnak een onvoldoende de rest nauwelijks een zesje
nee echt euforisch kan ik niet zijn na deze overwinning.
Waarvan Akte
Azijnzeikster 2 is er ook weer... Heb je al een afspraak gemaakt voor je operatie? Doe ff want na je operatie(van man naar vrouw) mag je zeiken en zeuren, en kan er enig sinds begrip voor opgebracht worden..
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...
Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...
Wat ben ik blij dat ik van beide kan genieten!!! :y
Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 12:08:05
Azijnzeikster 2 is er ook weer... Heb je al een afspraak gemaakt voor je operatie? Doe ff want na je operatie(van man naar vrouw) mag je zeiken en zeuren, en kan er enig sinds begrip voor opgebracht worden..
Tip van de dag:
http://forum.libelle.nl/ (http://forum.libelle.nl/)
Supertevreden met de resultaten tot nu toe. Vorig jaar vaak complimenten en geen punten. Dan liever punten en geen complimenten.
Om toch ff kritisch te zijn. Bijker moet echt stoppen met die onnozele overtredingen, dat hoeft echt niet. Rusnak hoort echt in het midden en niet op de zijkant. En Okkiebokie is ook geen buiten.
Wat een luxe als straks iedereen fit is!
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...
Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...
Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.
Als je kijkt naar andere ploegen die zijn er ook niet beter op geworden, wat heeft heracles thuis nou laten zien tegen ons? als we supporters waren van heracles hadden we ons zorgen moeten maken.
Citaat van: Daddy T. op augustus 23, 2014, 11:27:56
Hij schuift naar voren en liet daardoor veel gaten vallen achterin, maar hij is wel de enige die via de zijkant acties maakt en zijn man voorbij komt. Voorin hebben we totaal geen snelheid en dat is hét gebrek vs afgelopen jaar. Een manu en Lukoki kon je diep wegsturen met een lange bal, een keer counteren heeft met deze voorhoede geen zin. Ogbeche speelde ook als een krant, ook al is het niet je positie, geen snelheid, geen actie..zonde!
En door zijn inschuiven kreeg zijn directe tegenstander kreeg 2x geel...
Citaat van: John Hiatt op augustus 23, 2014, 12:10:27
Supertevreden met de resultaten tot nu toe. Vorig jaar vaak complimenten en geen punten. Dan liever punten en geen complimenten.
Om toch ff kritisch te zijn. Bijker moet echt stoppen met die onnozele overtredingen, dat hoeft echt niet. Rusnak hoort echt in het midden en niet op de zijkant. En Okkiebokie is ook geen buiten.
Wat een luxe als straks iedereen fit is!
eigenlijks moest bijker de fout oplossen van ogbeche :)
Citaat van: rtscc op augustus 23, 2014, 12:17:31
eigenlijks moest bijker de fout oplossen van ogbeche :)
En laat Bijker die vent lopen is het ook niet goed(zoals Dijkstra tegen Twente deed)..
van het heracles "forum"
Het is niet best, wat wij als supporters laten zien.
Ik keek naar het uitvak en voelde jalozie.
Het enthousiasme waarmee de supporters van cambuur hun team vooruit schreeuwde.
Maar ook het aantal supporters.
En wij, wij hebben een bioscooppubliek.
En beginnen een beetje jan de jonge te ....................
Supporter is iemand die in goede en slechte tijden achter het team ( spelers, staf, voorzitter) blijft staan.
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...
Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...
Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.
Kan ik me wel in vinden. Vond de keuze om Rusnak op de buiten te zetten onbegrijpelijk. Straalde zelf ook uit daar niet blij mee te zijn. Ik had in dit geval en de beschikbare spelers voor een 442 gekozen met bakker en van der streek als lopers op de half posities. We hebben duidelijk nog een snelle buiten nodig met een linkerbeen. Zo kun je de kaart Hemmen spelen, anders heb je er niets aan. Vond hem trouwens buiten die goal om zeer matig.(lees handelingstempo, snelheid en duelkracht)
Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 12:19:57
En laat Bijker die vent lopen is het ook niet goed(zoals Dijkstra tegen Twente deed)..
Laat ik het anders zeggen: Bijker moet slimmer worden in die duels.
Citaat van: legeips op augustus 23, 2014, 11:30:43
Prima jongens...
Ik geniet liever van handhaving dan de eerste (lucky) uit overwinning. Maar zoals het spreekwoord klinkt: een kinder hand is gauw gevuld...
Zet de samenvattingen maar eens naast elkaar. Van de eerste 3 wedstrijden van vorig seizoen en nu. Dan is enkel de eerste helft tegen Twente en representatieve vergelijking. Kijk eens heel goed naar de opbouw en de inschuivende linies. Misschien dat er dan een aantal mijn zorg beter begrijpen.
Een kinderhand is gauw gevuld??
Ik vind dat een beetje een denigrerende opmerking. 6 jaar geleden bungelden we nog onderaan in de jupiler league, nu staan we in het linkerrijtje van de eredivisie en winnen we er onze eerste uitwedstrijd in 14 jaar. Alle reden dus om blij te zijn, zeker voor die (+/- 3000) supporters die er ook bij waren in seizoen 2007/2008, toen we als 18e eindigden in de Jupiler League . En dan begin jij over kinderhanden? En over voetbaltechnische zaken en hoe het vorig jaar beter was?
Citaat van: John Hiatt op augustus 23, 2014, 12:21:30
Laat ik het anders zeggen: Bijker moet slimmer worden in die duels.
Dat wel, maar dat zal met de tijd moeten komen, hij is nog jong he..
Citaat van: Tanjajeah op augustus 23, 2014, 12:22:42
Een kinderhand is gauw gevuld??
Ik vind dat een beetje een denigrerende opmerking. 6 jaar geleden bungelden we nog onderaan in de jupiler league, nu staan we in het linkerrijtje van de eredivisie en winnen we er onze eerste uitwedstrijd in 14 jaar. Alle reden dus om blij te zijn, zeker voor die (+/- 3000) supporters die er ook bij waren in seizoen 2007/2008, toen we als 18e eindigden in de Jupiler League . En dan begin jij over kinderhanden? En over voetbaltechnische zaken en hoe het vorig jaar beter was?
:thumbsup _O_
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:21:00
Kan ik me wel in vinden. Vond de keuze om Rusnak op de buiten te zetten onbegrijpelijk. Straalde zelf ook uit daar niet blij mee te zijn. Ik had in dit geval en de beschikbare spelers voor een 442 gekozen met bakker en van der streek als lopers op de half posities. We hebben duidelijk nog een snelle buiten nodig met een linkerbeen. Zo kun je de kaart Hemmen spelen, anders heb je er niets aan. Vond hem trouwens buiten die goal om zeer matig.(lees handelingstempo, snelheid en duelkracht)
Als dat elke wedstrijd perfect was denk je dan echt dat hij nog bij Cambuur had gespeeld..
Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 11:11:18
Die legeips ,Harry L en die runner zijn gewoon dkv supporters jeh. ...
Zou zomaar kunnen,altijd negatief over Cambuur praten en in de pool laten ze Cambuur ook steeds verliezen en het liefst zo dik mogelijk..
Zijn wij het in ieder geval een keer met elkaar eens :_schater
Kunnen jullie elkaar een stevige zoen geven knul, misschien zelfs even kort het duimpje er in.
Ik zou het eerder realistisch noemen, we willen allemaal maar een ding en dat is niet terugkeren naar de jl. Ben zeer blij met de punten tot nu.
Ach, dan de parallellen met vorig jaar. Toen speelden we de hele voorbereiding met 80/90% gelijk basisteam. Dit seizoen was er slechts 60% van ons elftal intact. Weegt ook wel mee... Maar de wedstrijd was ondanks de 3 puntjes niet echt om aan te gluren. Daar hebben ze wel gelijk in. Maar ze willen de potentie van deze groep ook niet echt erkennen. Iemand voor dkv-er uitmaken zal ik nooit doen. Dat is wel t laagste wat je iemand kan zeggen.
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:44:59
Kunnen jullie elkaar een stevige zoen geven knul, misschien zelfs even kort het duimpje er in.
hier spreekt duidelijk iemand met ervaring...
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:44:59
Kunnen jullie elkaar een stevige zoen geven knul, misschien zelfs even kort het duimpje er in.
Ik zou het eerder realistisch noemen, we willen allemaal maar een ding en dat is niet terugkeren naar de jl. Ben zeer blij met de punten tot nu.
Jij zal het wel "gezellig" hebben met Runner en legeips maar jou voorkeur niet bij mij opdringen..
En ben je realistisch(wat ik betwijfel), dan weet je dat er geen(fitte) buiten zijn en die zijn essentieel in het Cambuur systeem...
Citaat van: Eewal op augustus 23, 2014, 12:58:15
hier spreekt duidelijk iemand met ervaring...
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: Eewal op augustus 23, 2014, 12:58:15
hier spreekt duidelijk iemand met ervaring...
:devil Heerlijk !!!!!! Vind dat er op dom praat gelijk dom gereageerd moet worden
Citaat van: grijskijker op augustus 23, 2014, 13:04:03
Jij zal het wel "gezellig" hebben met Runner en legeips maar jou voorkeur niet bij mij opdringen..
En ben je realistisch(wat ik betwijfel), dan weet je dat er geen(fitte) buiten zijn en die zijn essentieel in het Cambuur systeem...
Goed lezen is ook een vak
Prachtig om te zien is hoe Rusnak en Vitautas genieten bij het bedanken van het publiek (zie filmpje Ruppppert)!
Is dit nu Cambuuronline of een Homoforum ? :devil
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2014, 13:08:32
Is dit nu Cambuuronline of een Homoforum ? :devil
zegt meneer Hand in Hand kameraden :devil
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2014, 13:08:32
Is dit nu Cambuuronline of een Homoforum ? :devil
Moet je Harry L. vragen...
(https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10610555_680803662000546_1616664677488690442_n.jpg)
:D
Citaat van: Daddy T. op augustus 23, 2014, 11:47:25
en toch pak je 5 punten in 3 wedstrijd met prima doelsaldo.
Na 2 gelijke spelen en 1 overwinning kon het doelsaldo niet slechter :_schater :_schater
(of je bedoelt natuurlijk dat we al 4 keer hebben gescoord _O_ _O_)
Het gaat hartstikke goed tot nu toe !!
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op augustus 23, 2014, 13:19:48
Het gaat hartstikke goed tot nu toe !!
Resultaat is goed, en zodra de buitens beschikbaar zijn, zullen we wat gaan meemaken |:)
Thuis pakken we genoeg punten met goed voetbal. Als we met slecht voetbal 4/5 uitwedstrijden winnen zijn we gewoon veilig en staan we hoger als vorig seizoen.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 23, 2014, 13:16:32
Na 2 gelijke spelen en 1 overwinning kon het doelsaldo niet slechter :_schater :_schater
(of je bedoelt natuurlijk dat we al 4 keer hebben gescoord _O_ _O_)
Vorig seizoen na drie wedstrijden zelfde doelsaldo.
Heracles degradatiekandidaat nummer 1 voor mij, al weet je niet wat er in de laatste week gaat gebeuren mbt transfers.
Jan de Jonge wat een druif is dat zeg. En linssen wat een misselijk mannetje.
Heracles wil 3 miljoen voor deze speler :_schater :_schater
Wat een sfeer, wat een wedstrijd |:) |:)
Alleen jammer dat het bier op was na 30 minuten.
Even een mooie Anekdote; Ik stond bijna naast Richard en bij het eerste balcontact van Bakker ontplofte hij al :_schater
Toegegeven; Was ook niet best maar Richard had minder dan een minuut nodig om zijn ''favoriet'' even flink '' aan te moedigen''
Heerlijke vent die Richard, Ik heb me kostelijk vermaakt :proost
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 23, 2014, 14:25:10
Even een mooie Anekdote; Ik stond bijna naast Richard en bij het eerste balcontact van Bakker ontplofte hij al :_schater
Toegegeven; Was ook niet best maar Richard had minder dan een minuut nodig om zijn ''favoriet'' even flink '' aan te moedigen''
Heerlijke vent die Richard, Ik heb me kostelijk vermaakt :proost
Maar het blijft een keeper he...
Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 12:20:22
van het heracles "forum"
Het is niet best, wat wij als supporters laten zien.
Ik keek naar het uitvak en voelde jalozie.
Het enthousiasme waarmee de supporters van cambuur hun team vooruit schreeuwde.
Maar ook het aantal supporters.
En wij, wij hebben een bioscooppubliek.
En beginnen een beetje jan de jonge te ....................
Supporter is iemand die in goede en slechte tijden achter het team ( spelers, staf, voorzitter) blijft staan.
Alleen jammer dat er ook weer een KUT puber bijdehand moet doen onder de nickname scc.
Citaat van: zeewolde op augustus 23, 2014, 15:10:05
Alleen jammer dat er ook weer een KUT puber bijdehand moet doen onder de nickname scc.
zag het ook :zucht
Citaat van: zeewolde op augustus 23, 2014, 15:10:05
Alleen jammer dat er ook weer een KUT puber bijdehand moet doen onder de nickname scc.
Zag het ja beetje sneu om zoiets te praten, keek altijd met verwondering wat ze in almelo voorelkaar hebben gekregen. Moet ook gezegd worden dat de schrijver het wel een beetje uitlokte met zijn artikel, wij speelden ook niet goed maar verdienden de overwinning meer dan hen en om ons daarom meteen naast hun de directe degradatie kandidaat te noemen snap ik nou weer niet.. misschien frustratie. Doel op dit stuk:
CiteerDe Almeloërs hebben in de gehele wedstrijd welgeteld nul kansen gecreëerd, tegenover enkele van Cambuur, dat ondanks de zege ook liet zien naast Heracles een directe degradatiekandidaat te zijn.
Ik dacht dat het ondertussen algemeen bekend was dat bij ons in uitwedstrijden het aangluren niet waard is, en dat cambuur uit of thuis een wereld van verschil is. Daarnaast hebben wij ze het eerste half uur gewoon weg gespeeld en naar die rode kaart konden ze al helemaal geen vuist maken. Zoals gezegd we speelden (op de eerste 20-30 minuten na) niet goed, maar z'n vechtwedstrijd is ook niet geweldig en word je zomaar in meegesleurd.
heeft iemand linkje van dat forum? kan t nergens vinden.
altijd mooi zulke dingen te lezen.
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 23, 2014, 16:35:37
heeft iemand linkje van dat forum? kan t nergens vinden.
altijd mooi zulke dingen te lezen.
zit er geen google op je computer? 8)
Citaat van: CambuurAmersfoort op augustus 23, 2014, 16:35:37
heeft iemand linkje van dat forum? kan t nergens vinden.
altijd mooi zulke dingen te lezen.
http://www.hafc.nl/2014/08/22/derde-nederlaag-op-rij-een-ongeorganiseerde-puinzooi/
Het is niet echt een forum, eerder een verzameling artikelen waar op gereageerd kan worden.
Ik snap dat het bij Heracles een beetje onrustig is nu, maar na twee wedstrijden 0 punten; hadden ze dan verwacht van AZ en Groningen te winnen???? Ik heb die wedstrijden verder niet gezien, maar was dat dan zo prut? Gister was het wel prut :devil :devil :devil
Citaat van: Eewal op augustus 23, 2014, 16:50:09
Ik snap dat het bij Heracles een beetje onrustig is nu, maar na twee wedstrijden 0 punten; hadden ze dan verwacht van AZ en Groningen te winnen???? Ik heb die wedstrijden verder niet gezien, maar was dat dan zo prut? Gister was het wel prut :devil :devil :devil
Eerste helft kwam Heracles goed mee, tweede helft afgestraft op verdedigende fouten, tegen groningen werden ze weg getikt maar groningen liet ze terug komen in de wedstrijd.
Citaat van: Gasgeve op augustus 23, 2014, 14:14:02
Wat een sfeer, wat een wedstrijd |:) |:)
Alleen jammer dat het bier op was na 30 minuten.
Bier was niet op, mocht niet meer verkocht worden, omdat er leeghoofden waren die het nodig vonden om complete halve liters op het veld te gooien.
Citaat van: DayDreamer op augustus 23, 2014, 16:58:38
Bier was niet op, mocht niet meer verkocht worden, omdat er leeghoofden waren die het nodig vonden om complete halve liters op het veld te gooien.
het zal ook nooit een keer normaal :clint
Citaat van: DayDreamer op augustus 23, 2014, 16:58:38
Bier was niet op, mocht niet meer verkocht worden, omdat er leeghoofden waren die het nodig vonden om complete halve liters op het veld te gooien.
Wat een belachelijk maatregel man. Er wordt een beker bier gegooid poeh poeh. En dan ga je 350 man straffen? Zorgde alleen maar voor irritatie.
Citaat van: SCC-J op augustus 23, 2014, 17:03:43
Wat een belachelijk maatregel man. Er wordt een beker bier gegooid poeh poeh. En dan ga je 350 man straffen? Zorgde alleen maar voor irritatie.
Ik vond het nogal zonde van het bier :P
Citaat van: SCC-J op augustus 23, 2014, 17:03:43
Wat een belachelijk maatregel man. Er wordt een beker bier gegooid poeh poeh. En dan ga je 350 man straffen? Zorgde alleen maar voor irritatie.
drink gewoon je bier op man!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2014, 17:16:04
Bier? Kun je dat drinken dan :?
:_schater
En met bier gooien is natuurlijk veel stoerder dan met cola, dus ik snap de frustratie wel :devil
Citaat van: SCC-J op augustus 23, 2014, 17:10:51
:wall :wall
Hij heeft wel gelijk. Of sociale controle.
Moet wel gezegd dat het echt geen stortvloed aan bier was. Misschien 2x een beker. Maar er viel er wel 1 net naast een speler van Heracles. Dat zal hebben meegeteld.
Citaat van: zeewolde op augustus 23, 2014, 17:20:10
Hij heeft wel gelijk. Of sociale controle.
ja hèhè. Wie zegt dat dit niet is gebeurt? Of hadden ze hem moeten aangeven bij de politie en waarom betalen we zoveel geld voor stewards die er niets van zeggen?
Nee lekker makkelijk een bierverbod.
Citaat van: SCC-J op augustus 23, 2014, 17:40:16
ja hèhè. Wie zegt dat dit niet is gebeurt? Of hadden ze hem moeten aangeven bij de politie en waarom betalen we zoveel geld voor stewards die er niets van zeggen?
Nee lekker makkelijk een bierverbod.
ik vind het gewoon zonde van het bier :) .. voor de rest beetje overdreven reactie idd :)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 23, 2014, 17:25:42
Moet wel gezegd dat het echt geen stortvloed aan bier was. Misschien 2x een beker. Maar er viel er wel 1 net naast een speler van Heracles. Dat zal hebben meegeteld.
Beter op het veld dan op het publiek, zoals elke goal in een thuiswedstrijd :(
Nog beter, gewoon lekker opdrinken :D
Wat is dit toch heerlijk, wat een slechte pot, maar o wat spannend. Respect voor de meegereisde supporters (ik was er zelf niet bij) jullie waren 95+ minuten lang te horen. Liedjes werden wel verziekt door die irritante trommels van Herakles :_schater
Er moeten nog wel wat buitenspelers bij, maar als dit team zich met wat extra (eventuele )flankspelers versterkt onder deze TS kunnen we hoger kijken dan middenmoot _O_
Bier zuip je op en flikker je niet op het veld
Citaat van: speculeter op augustus 23, 2014, 11:11:18
Die legeips en die runner zijngewoon dkv supporters jeh. ...
Dat kan nooit!!! DKV supporters hebben geen verstand van voetbal en wonen niet in Leeuwarden.. :_schater
Dat zal best maar af en toe in de 'spiegel' kijken is ook niet verkeerd....
kun je namelijk constateren dat je overdreven negatief bent
Citaat van: SCC-J op augustus 23, 2014, 17:03:43
Wat een belachelijk maatregel man. Er wordt een beker bier gegooid poeh poeh. En dan ga je 350 man straffen? Zorgde alleen maar voor irritatie.
Gelukkig voor mij gooide er niemand een beker frisdrank :thumbsup
Denk dat het eerder lag aan de genuttigde hoeveelheden op de heenweg :proost |:)
Citaat van: YellowBlue op augustus 24, 2014, 09:06:14
Dat zal best maar af en toe in de 'spiegel' kijken is ook niet verkeerd....
kun je namelijk constateren dat je overdreven negatief bent
:_schater :_schater :_schater
Keepers zijn ijdel, dus ik kijk er dagelijks in... _O_
Noem het zoals je het noemen wilt. Maar als ik naar de reacties kijk van menig lid dit weekend over de egels of over de andere promovendus verenigingen, dan is het woordje overdreven negatief passender dan bij de uitlatingen van mij hier. De concurrentie creëert meer kansen en dat is mijn grootste zorg. Na die wedstrijden te hebben gezien, kunnen we concluderen dat Heracles momenteel met recht de rode lantaarn drager is. Dus de winst tegen Heracles was een must.
Hoop zo voor ons clubje dat ik volgende week zo ongelijk krijg over mijn uitgesproken zorgen? Maar we zullen zien.
Dikke Vette punt!!! Tot volgende week positivo's
Citaat van: legeips op augustus 24, 2014, 12:55:23
:_schater :_schater :_schater
De concurrentie creëert meer kansen en dat is mijn grootste zorg.
Maar zetten die kansen niet om in meer doelpunten dan ons
Citaat van: legeips op augustus 24, 2014, 12:55:23
:_schater :_schater :_schater
De concurrentie creëert meer kansen en dat is mijn grootste zorg.
Zet alle kansen die we tegen kregen in de eerste 3 wedstrijden hier maar even neer.
Twente:0
Vitesse:0
Heracles:0
:y
Citaat van: de Schoot op augustus 24, 2014, 13:05:50
Zet alle kansen die we tegen kregen in de eerste 3 wedstrijden hier maar even neer.
Twente:0
Vitesse:0
Heracles:0
:y
Nouja, Vitesse toch wel een stuk of 3. maar rest idd 0 uitgespeelde kansen!!
Conclusie: achterste linie inclusief Reijns staat gewoon hartstikke goed!
Citaat van: Cambuur058 op augustus 24, 2014, 13:07:23
Nouja, Vitesse toch wel een stuk of 3. maar rest idd 0 uitgespeelde kansen!!
in de laatste 10min twee x 1op1 met nienhuis.
Eindelijk weer eens een uit overwinning, wat een ontlading. Ook een heerlijk sfeertje in het uitvak, ZONDER trommel!
Citaat van: de Schoot op augustus 24, 2014, 13:05:50De concurrentie creëert meer kansen en dat is mijn grootste zorg.
Zet alle kansen die we tegen kregen in de eerste 3 wedstrijden hier maar even neer.
Twente:0
Vitesse:0
Heracles:0
:y
Met de concurrentie bedoelde hij niet de afgelopen tegenstanders..
Maar dat "we" minder kansen creëren , ligt o.a. aan het ontbreken van echte buitenspelers...
Citaat van: pvanbuijtene op augustus 24, 2014, 13:31:41
in de laatste 10min twee x 1op1 met nienhuis.
dat bedoedle ik ook met vitesse stuk of 3x !!
Citaat van: Cambuur058 op augustus 24, 2014, 13:37:43
dat bedoedle ik ook met vitesse stuk of 3x !!
precies! vulde even aan ;)
Citaat van: grijskijker op augustus 24, 2014, 13:35:26
Met de concurrentie bedoelde hij niet de afgelopen tegenstanders..
Maar dat "we" minder kansen creëren , ligt o.a. aan het ontbreken van echte buitenspelers...
Daar doel ik ook op.
Eagles, Excelsior, Dordt brengen wat kansen om zeep in 90 minuten.
Wij tegen:
Heracles 2 en maken er 1.
Vitesse uit 3 en maken er 2.
Citaat van: legeips op augustus 24, 2014, 12:55:23
:_schater :_schater :_schater
Keepers zijn ijdel, dus ik kijk er dagelijks in... _O_
Noem het zoals je het noemen wilt. Maar als ik naar de reacties kijk van menig lid dit weekend over de egels of over de andere promovendus verenigingen, dan is het woordje overdreven negatief passender dan bij de uitlatingen van mij hier. De concurrentie creëert meer kansen en dat is mijn grootste zorg. Na die wedstrijden te hebben gezien, kunnen we concluderen dat Heracles momenteel met recht de rode lantaarn drager is. Dus de winst tegen Heracles was een must.
Hoop zo voor ons clubje dat ik volgende week zo ongelijk krijg over mijn uitgesproken zorgen? Maar we zullen zien.
Dikke Vette punt!!! Tot volgende week positivo's
Concurrentie als in Eagles enzo? Die hebben Groningen, Dordrecht en Excelsior gehad. Ik denk dat zij zich toch echt wel meer zorgen mogen maken dan wij!
Citaat van: Cambuur058 op augustus 23, 2014, 12:20:22
van het heracles "forum"
Het is niet best, wat wij als supporters laten zien.
Ik keek naar het uitvak en voelde jalozie.
Het enthousiasme waarmee de supporters van cambuur hun team vooruit schreeuwde.
Maar ook het aantal supporters.
En wij, wij hebben een bioscooppubliek.
En beginnen een beetje jan de jonge te ....................
Supporter is iemand die in goede en slechte tijden achter het team ( spelers, staf, voorzitter) blijft staan.
Ach, ik was er niet bij. Maar vond hun uitsupport vorig seizoen ook dik in orde. Zeker als je nagaat dat ze buscombi hadden. Nu is het ff wat minder misschien.
Heracles zit in een dip. Kan ons ook overkomen, dan is alles weer negatief.
Heerlijk man, dat voetbal
Citaat van: Unknown op augustus 24, 2014, 15:42:34
Ach, ik was er niet bij. Maar vond hun uitsupport vorig seizoen ook dik in orde. Zeker als je nagaat dat ze buscombi hadden. Nu is het ff wat minder misschien.
Heracles zit in een dip. Kan ons ook overkomen, dan is alles weer negatief.
Heerlijk man, dat voetbal
Ik was er wel en er zaten angstvallig veel lege plekken op de tribune!
Citaat van: Lore op augustus 24, 2014, 20:05:11
Ik was er wel en er zaten angstvallig veel lege plekken op de tribune!
die tribune links van ons (hoofdtribune) was helemaal leeg man... :zucht :zucht
Citaat van: Cambuur058 op augustus 24, 2014, 20:31:19
die tribune links van ons (hoofdtribune) was helemaal leeg man... :zucht :zucht
Hoe kan dat dan? Vorig jaar hadden ze nog de hoogste bezettingsgraad op Twente na..
Stadioncapaciteit 8500 (wikipedia)
Toeschouwers 8203 (Fox)
Dus 297 vrije plaatsen, hum lijkt me vrij weinig voor wat wij gezien hebben 8P
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 24, 2014, 20:44:57
Stadioncapaciteit 8500 (wikipedia)
Toeschouwers 8203 (Fox)
Dus 297 vrije plaatsen, hum lijkt me vrij weinig voor wat wij gezien hebben 8P
Vreemd.. tellen daar zeker net zo als in Amsterdam :_schater
Citaat van: Marc S op augustus 24, 2014, 20:49:11
Vreemd.. tellen daar zeker net zo als in Amsterdam :_schater
Aantal verkochte SK's+het aantal losse kaarten. Dat 20-30% van de sk houders niet op is komen dagen doet voor hen niet ter zake.
Citaat van: Harry L. op augustus 23, 2014, 12:21:00
Kan ik me wel in vinden. Vond de keuze om Rusnak op de buiten te zetten onbegrijpelijk. Straalde zelf ook uit daar niet blij mee te zijn. Ik had in dit geval en de beschikbare spelers voor een 442 gekozen met bakker en van der streek als lopers op de half posities. We hebben duidelijk nog een snelle buiten nodig met een linkerbeen. Zo kun je de kaart Hemmen spelen, anders heb je er niets aan. Vond hem trouwens buiten die goal om zeer matig.(lees handelingstempo, snelheid en duelkracht)
heb de weds niet gezien .Maar ondanks dat het niet klopte werd Belhassani gewisseld .Zou dat met ons middenveld te maken hebben gehad?Henk heeft er duidelijk over nagedacht van te voren .wat ik heb begrepen waren wij niet best [verrot dat in een uitwedstr]maar was heracles nog slechter .Kortom maken wij het onze tegenstander heel lastig om te voetballen .Niet voor niks was Twente blij met een pnt en kon Vitesse amper kansen creeeren tegen ons
Citaat van: sunderland op augustus 24, 2014, 21:12:17
heb de weds niet gezien .Maar ondanks dat het niet klopte werd Belhassani gewisseld .Zou dat met ons middenveld te maken hebben gehad?Henk heeft er duidelijk over nagedacht van te voren .wat ik heb begrepen waren wij niet best [verrot dat in een uitwedstr]maar was heracles nog slechter .Kortom maken wij het onze tegenstander heel lastig om te voetballen .Niet voor niks was Twente blij met een pnt en kon Vitesse amper kansen creeeren tegen ons
Ik denk persoonlijk dat deze wedstrijd niet te vergelijken viel met die tegen twente en vitesse. Wij speelden de eerste 30 minuten goed voetbal, heracles had weinig te vertellen, daarna werden wij een vechtwedstrijd ingesleept en was het gewoon slecht van beide kanten, vooral op het middenveld werd het slordig bij ons en de flanken. toen zij uiteindelijk rood kregen hadden wij zeker de overhand zat de goal er aan te komen maar was het nog steeds slordig.
Citaat van: Marc S op augustus 24, 2014, 20:49:11
Vreemd.. tellen daar zeker net zo als in Amsterdam :_schater
Net als de meeste andere clubs vermelden ze het aantal verkochte toegangsbewijzen ipv het aantal daadwerkelijke bezoekers.
Tom Egberts: Cambuur nog op de 3e plaats. (jaloers?)
Citaat van: Cambuur058 op augustus 24, 2014, 20:31:19
die tribune links van ons (hoofdtribune) was helemaal leeg man... :zucht :zucht
Maar daar zitten toch de sponsoren van Heracles? Dan is het probleem nog een slag groter voor hen!