Vanmiddag om 14:00 uur neemt SC Cambuur het in een oefenduel op tegen het Jong FC Twente van trainer Patrick Kluivert. De wedtrijd wordt gespeeld op een kunstgrasveld in Hengelo.
Bij SC Cambuur speelt naast de vertrouwde gezichten vanmiddag ook een nieuw gezicht mee. Cerilio Cijntje krijgt de kans om zich te bewijzen in het Cambuur-shirt. De 20-jarige vleugelaanvaller speelt nu nog bij SC Telstar, en speelde daarvoor in de jeugdafdelingen van Ajax en Willem II.
Bron: Cambuur.nl 13:57 uur...
Ben regelmatig in Hengelo, helaas nu net niet.
Nee nou zit je uitgerekend in het godvergeten Dokkum zeker? 8P
Prima speler die Cerillio Cijntje, veel snelheid en dreiging
Opstelling : Telgenkamp,Droste Dijkstra VD Laan Bijker,El Makrini Bakker Keurntjes,De Leeuw Hemmen Tighadouini
Livescore uiteraard via Twitter https://twitter.com/sccambuurlwd (https://twitter.com/sccambuurlwd) te volgen...
Waarom wordt dit eigenlijk zo laat aangegeven?
Geen idee, ik heb er bewust de tijd bij gezet wanneer het op de site van Cambuur stond...
25' 0-1 Erik Bakker
Bedankt voor de info Dokkumer _O_
Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 14:27:35
Waarom wordt dit eigenlijk zo laat aangegeven?
Eigenlijk ook wel logisch. Het was nog niet zeker dat het afgelast zou worden. Zal wel onder voorbehoud van afgelasting zijn geregeld ofzo.
Citaat van: Dokkumer op januari 24, 2013, 14:32:22
Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 14:27:35
Waarom wordt dit eigenlijk zo laat aangegeven?
Eigenlijk ook wel logisch. Het was nog niet zeker dat het afgelast zou worden. Zal wel onder voorbehoud van afgelasting zijn geregeld ofzo.
Precies als het morgen door was gegaan dan lijkt het me sterk dat er vandaag gespeeld zou worden...
Maar ze hadden het er toch onder voorbehoud neer kunnen zetten? Het lijkt me sterk dat dit pas om 12 uur geregeld werd (bus zal rond die tijd wel vertrokken zijn)...
Misschien was het in eerste instantie bedoeld voor de reserves en beloften? En dat de basisspelers gewoon mee zouden gaan en daar misschien een training zouden afwerken? Denk dat de wedstrijd al langer bekend was gemaakt en dat men onderweg gebeld is dat het morgen niet doorgaat.
Kijk daar is de speler van Telstar al
Opstelling Twente Beloften
(https://yfrog.com/oema6lgxj:iphone)
Met Bulyikin, Braafheid en Cabral dus.
Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 14:43:24
Kijk daar is de speler van Telstar al
:y En ik zat eerlijk continu met die Isoufi in mijn hoofd.
Best sterke opstelling van Twente dus knap dat ze voor staan. Als ze dit winnen kunnen we met vertrouwen de tweede seizoenshelft tegemoet zien.
Citaat van: Dokkumer op januari 24, 2013, 14:44:36
Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 14:43:24
Kijk daar is de speler van Telstar al
:y En ik zat eerlijk continu met die Isoufi in mijn hoofd.
Mogen niet klagen deze is beter dan Isoufi en kan ook als middenvelder uit de voeten.
Wat dacht je van Guitierrez Tim Cornellissen
Ik had wel gehoord dat het om een aanvaller ging Isoufi is een middenvelder
SC Cambuur @SCCambuurLwd
Bijna rust bij #twecam stand 0-1. Prima wedstrijd tot nu toe. #cambuur
0-1 ruststand. Prima!
Ben ik de enige die het gek vindt dat de testspeler op de bank zit? En laat Telstar hem gratis gaan?
Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 14:47:40
Wat dacht je van Guitierrez Tim Cornellissen
Ik had wel gehoord dat het om een aanvaller ging Isoufi is een middenvelder
Zijn ook niet de minsten natuurlijk en je mag ook wel een behoorlijk beloftenelftal hebben als topclub. Ben benieuwd wat Cijntje ervan gaat bakken.
Hmm, heb ik dat ook over het hoofd gezien. Naja, Cijntje is niet een verkeerde voetballer.
Citaat van: Lwdscc op januari 24, 2013, 14:53:50
Ben ik de enige die het gek vindt dat de testspeler op de bank zit? En laat Telstar hem gratis gaan?
Nee en weet ik niet.
Misschien wel logisch omdat op dit moment de basisspelers wel ritme op moeten doen omdat ze anders weer niet spelen.
Citaat van: Lwdscc op januari 24, 2013, 14:53:50
Ben ik de enige die het gek vindt dat de testspeler op de bank zit? En laat Telstar hem gratis gaan?
Vind ik ook raar als ik Arts was had ik hem mooi de hele wedstrijd laten staan. Een helftje kan nooit genoeg zijn om hem wel of niet te nemen.
Citaat van: Dokkumer op januari 24, 2013, 14:55:15
Citaat van: Lwdscc op januari 24, 2013, 14:53:50
Ben ik de enige die het gek vindt dat de testspeler op de bank zit? En laat Telstar hem gratis gaan?
Nee en weet ik niet.
Misschien wel logisch omdat op dit moment de basisspelers wel ritme op moeten doen omdat ze anders weer niet spelen.
Zo is het Dokkumer de zpelers moeten in het ritme komen
Citaat van: Lwdscc op januari 24, 2013, 14:53:50
Ben ik de enige die het gek vindt dat de testspeler op de bank zit? En laat Telstar hem gratis gaan?
Nee hoor, zal tweede helft wel spelen al weet je het maar nooit met onze trainer 8)
@ CHipke zij zullen hem vast wel vaker hebben bekeken
Even ter informatie hij heeft nog een contract bij Telstar tot medio 2013. Of hij hoeft niet veel te kosten of ze nemen hem in de zomer over.
Citaat van: richard op januari 24, 2013, 14:57:41
Citaat van: Lwdscc op januari 24, 2013, 14:53:50
Ben ik de enige die het gek vindt dat de testspeler op de bank zit? En laat Telstar hem gratis gaan?
Nee hoor, zal tweede helft wel spelen al weet je het maar nooit met onze trainer 8)
haha 80ste minuut erin zeker :proost
Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 14:58:35
@ CHipke zij zullen hem vast wel vaker hebben bekeken
Dat zal vast alleen hij moet ook maar net in het systeem van Cambuur passen en een helftje vind ik gewoon niet genoeg. En trouwens als ze genoeg overtuigd waren hadden ze hem ook niet op proef hoeven nemen.
Cijntje is inmiddels ingevallen
Citaat van: Lwdscc op januari 24, 2013, 15:00:24
Citaat van: richard op januari 24, 2013, 14:57:41
Citaat van: Lwdscc op januari 24, 2013, 14:53:50
Ben ik de enige die het gek vindt dat de testspeler op de bank zit? En laat Telstar hem gratis gaan?
Nee hoor, zal tweede helft wel spelen al weet je het maar nooit met onze trainer 8)
haha 80ste minuut erin zeker :proost
Arts kennende loopt hij nu warm en valt hij in de 88e minuut in :devil
Citaat van: Dokkumer op januari 24, 2013, 14:12:20
Nee nou zit je uitgerekend in het godvergeten Dokkum zeker? 8P
Nee, in het mooie Leeuwarden! Morgen weer in Dokkum.
Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 15:02:49
Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 14:58:35
@ CHipke zij zullen hem vast wel vaker hebben bekeken
Dat zal vast alleen hij moet ook maar net in het systeem van Cambuur passen en een helftje vind ik gewoon niet genoeg. En trouwens als ze genoeg overtuigd waren hadden ze hem ook niet op proef hoeven nemen.
Hij speelt de tweede helft
SC Cambuur @SCCambuurLwd
2e helft is begonnen, Tighadouini en Droste zijn vervangen door Cijntje en De Vries. #cambuur
Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 15:12:51
SC Cambuur @SCCambuurLwd
2e helft is begonnen, Tighadouini en Droste zijn vervangen door Cijntje en De Vries. #cambuur
Zonder enige voorkennis droste begrijp ik nog maar waarom nu adnane weer? Heeft juist zelfvertrouwen nodig door lekker veel te spelen.....
Citaat van: richard op januari 24, 2013, 15:14:55
Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 15:12:51
SC Cambuur @SCCambuurLwd
2e helft is begonnen, Tighadouini en Droste zijn vervangen door Cijntje en De Vries. #cambuur
Zonder enige voorkennis droste begrijp ik nog maar waarom nu adnane weer? Heeft juist zelfvertrouwen nodig door lekker veel te spelen.....
Ze willen in iedereen vertrouwen blijven houden, dit is de selectie die in Mei bij de Oldehove moet staan.
tiggiedinges is wel zeker ... De Leeuw moet zich eerst maar weer bewijzen
Maak dan geen filmje. Ongeloofelijk waarom maar 23 seconden?
http://www.cambuur.nl/video/veld-sc-cambuur-afgekeurd
SC Cambuur @SCCambuurLwd
SC Cambuur zet aardig druk op het doel van Twente (0-1). #cambuur #twecam http://yfrog.com/oc68715402j
SC Cambuur @SCCambuurLwd
Uit een counter maakt Twente gelijk. #cambuur #twecam
1-1
Verdomme, nou wij weer Cambuur!!! :_schater
Barto voor Hemmen!
Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 15:26:25
SC Cambuur @SCCambuurLwd
Uit een counter maakt Twente gelijk. #cambuur #twecam
Omschakeling nog steeds zwakke punt dus!!
Je kan het ook positief bekijken dat die lui alleen maar uit een counter kunnen scoren tegen ons.
Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 15:36:33
Je kan het ook positief bekijken dat die lui alleen maar uit een counter kunnen scoren tegen ons.
Nee, want je wilt beter worden en omschakeling naar verdediging was al kloten.....
Ozturk vervangt Dijkstra.
Als Cijntje de bal op Barto had gespeeld was het 1-2 geweest, hij schoot echter zelf over
SC Cambuur @SCCambuurLwd
Als Cijntje de bal op Barto had gespeeld was het 1-2 geweest, hij schoot echter zelf over. #cambuur
Tja dat is de gretigheid om je te moeten bewijzen in 3 kwartier
Moet inderdaad wel wat meer op getraind worden op de omschakeling.
Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 15:48:03
SC Cambuur @SCCambuurLwd
Als Cijntje de bal op Barto had gespeeld was het 1-2 geweest, hij schoot echter zelf over. #cambuur
Tja dat is de gretigheid om je te moeten bewijzen in 3 kwartier
Ja daar heb je gelijk in, maar alsnog moet je de bal gewoon afspelen.
Klopt, maar ik kan hem dat niet kwalijk nemen.
Die jongen wil ook een contract al had hij misschien wel meer indruk gemaakt als die een assist had gegeven leer moment voor deze jonge voetballer
De Leeuw had alleen op de doelman af kunnen komen maar speelde de bal tever voor hem uit.
SC Cambuur @SCCambuurLwd
De Leeuw kan alleen door op de doelman, hij speelt hem echter teveel vooruit. #cambuur
Kan de beste dus gebeuren hahahaha
SC Cambuur @SCCambuurLwd
Eindstand 1-1. #cambuur
Cambuur de meeste kansen, scoord te weinig.
Twente scoord uit een spaarzame tegen aanval.
Zorgelijk is dat je de wedstrijd niet naar je to kan trekken ookal ben je beter.
Omschakeling weer fataal. Bijna niks weg gegeven maar toch niet winnen.
Als je er zelf 3 of 4 maakt is er niks aan de hand
Jammer, volgende week begint het echte werk. Dan moeten de kansen wel benut worden.
Cambuur had minimaal 4-1 moeten winnen zei Geert van Tuinen net op OA. Cambuur speelde erg goed zei die. CamBulykyn scoorde tegen trouwens. Ook was het zo laat bekend gemaakt omdat beidde clubs weinig zin hadden in veel supporters :?...
Zaterdag om half 5 is de volgende oefenwedstrijd tegen Flevo Boys
Toch leuk dat ze iig nog een oefenwedstrijd regelen alleen waarom ze geen supporters willen??? Zaterdag tegen Flevo Boys de kansen maar in doelpunten omzetten |:) |:) |:)
De nabeschouwing:
http://apache.omropfryslanvod.pmedia71.kpnstreaming.nl/audio/reportage/130124_cambuur_24_1_13.mp3 (http://apache.omropfryslanvod.pmedia71.kpnstreaming.nl/audio/reportage/130124_cambuur_24_1_13.mp3)
Knappe pot dus zo te horen. |:)