Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur oefent met testspeler tegen Jong FC Twente

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 14:09:38

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Vanmiddag om 14:00 uur neemt SC Cambuur het in een oefenduel op tegen het Jong FC Twente van trainer Patrick Kluivert. De wedtrijd wordt gespeeld op een kunstgrasveld in Hengelo.

Bij SC Cambuur speelt naast de vertrouwde gezichten vanmiddag ook een nieuw gezicht mee. Cerilio Cijntje krijgt de kans om zich te bewijzen in het Cambuur-shirt. De 20-jarige vleugelaanvaller speelt nu nog bij SC Telstar, en speelde daarvoor in de jeugdafdelingen van Ajax en Willem II.

Bron: Cambuur.nl 13:57 uur...

John Hiatt


Dokkumer

Nee nou zit je uitgerekend in het godvergeten Dokkum zeker?  8P

Chipke

Prima speler die Cerillio Cijntje, veel snelheid en dreiging

Dokkumer

Opstelling : Telgenkamp,Droste Dijkstra VD Laan Bijker,El Makrini Bakker Keurntjes,De Leeuw Hemmen Tighadouini

Livescore uiteraard via Twitter https://twitter.com/sccambuurlwd te volgen...

Chipke


Dokkumer

Geen idee, ik heb er bewust de tijd bij gezet wanneer het op de site van Cambuur stond...

25' 0-1 Erik Bakker

Chipke


Dokkumer

Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 14:27:35
Waarom wordt dit eigenlijk zo laat aangegeven?
Eigenlijk ook wel logisch. Het was nog niet zeker dat het afgelast zou worden. Zal wel onder voorbehoud van afgelasting zijn geregeld ofzo.

Lwdscc

Citaat van: Dokkumer op januari 24, 2013, 14:32:22
Citaat van: Chipke op januari 24, 2013, 14:27:35
Waarom wordt dit eigenlijk zo laat aangegeven?
Eigenlijk ook wel logisch. Het was nog niet zeker dat het afgelast zou worden. Zal wel onder voorbehoud van afgelasting zijn geregeld ofzo.

Precies als het morgen door was gegaan dan lijkt het me sterk dat er vandaag gespeeld zou worden...
Maar ze hadden het er toch onder voorbehoud neer kunnen zetten? Het lijkt me sterk dat dit pas om 12 uur geregeld werd (bus zal rond die tijd wel vertrokken zijn)...

Dokkumer

Misschien was het in eerste instantie bedoeld voor de reserves en beloften? En dat de basisspelers gewoon mee zouden gaan en daar misschien een training zouden afwerken? Denk dat de wedstrijd al langer bekend was gemaakt en dat men onderweg gebeld is dat het morgen niet doorgaat.

dit is mien club

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Dokkumer

Opstelling Twente Beloften


Met Bulyikin, Braafheid en Cabral dus.

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 14:43:24
Kijk daar is de speler van Telstar al
:y En ik zat eerlijk continu met die Isoufi in mijn hoofd.

Chipke

Best sterke opstelling van Twente dus knap dat ze voor staan. Als ze dit winnen kunnen we met vertrouwen de tweede seizoenshelft tegemoet zien.