Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur oefent met testspeler tegen Jong FC Twente

Gestart door Dokkumer, januari 24, 2013, 14:09:38

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Citaat van: Dokkumer op januari 24, 2013, 14:44:36
Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 14:43:24
Kijk daar is de speler van Telstar al
:y En ik zat eerlijk continu met die Isoufi in mijn hoofd.

Mogen niet klagen deze is beter dan Isoufi en kan ook als middenvelder uit de voeten.

dit is mien club

Wat dacht je van Guitierrez Tim Cornellissen


Ik had wel gehoord dat het om een aanvaller ging Isoufi is een middenvelder
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

dit is mien club

SC Cambuur ‏@SCCambuurLwd
Bijna rust bij #twecam stand 0-1. Prima wedstrijd tot nu toe. #cambuur

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it


Lwdscc

Ben ik de enige die het gek vindt dat de testspeler op de bank zit? En laat Telstar hem gratis gaan?

Dokkumer

Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 14:47:40
Wat dacht je van Guitierrez Tim Cornellissen


Ik had wel gehoord dat het om een aanvaller ging Isoufi is een middenvelder
Zijn ook niet de minsten natuurlijk en je mag ook wel een behoorlijk beloftenelftal hebben als topclub. Ben benieuwd wat Cijntje ervan gaat bakken.

Hmm, heb ik dat ook over het hoofd gezien. Naja, Cijntje is niet een verkeerde voetballer.

Dokkumer

Citaat van: Lwdscc op januari 24, 2013, 14:53:50
Ben ik de enige die het gek vindt dat de testspeler op de bank zit? En laat Telstar hem gratis gaan?
Nee en weet ik niet.
Misschien wel logisch omdat op dit moment de basisspelers wel ritme op moeten doen omdat ze anders weer niet spelen.

Chipke

Citaat van: Lwdscc op januari 24, 2013, 14:53:50
Ben ik de enige die het gek vindt dat de testspeler op de bank zit? En laat Telstar hem gratis gaan?

Vind ik ook raar als ik Arts was had ik hem mooi de hele wedstrijd laten staan. Een helftje kan nooit genoeg zijn om hem wel of niet te nemen.

dit is mien club

Citaat van: Dokkumer op januari 24, 2013, 14:55:15
Citaat van: Lwdscc op januari 24, 2013, 14:53:50
Ben ik de enige die het gek vindt dat de testspeler op de bank zit? En laat Telstar hem gratis gaan?
Nee en weet ik niet.
Misschien wel logisch omdat op dit moment de basisspelers wel ritme op moeten doen omdat ze anders weer niet spelen.


Zo is het Dokkumer de zpelers moeten in het ritme komen
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

richard

Citaat van: Lwdscc op januari 24, 2013, 14:53:50
Ben ik de enige die het gek vindt dat de testspeler op de bank zit? En laat Telstar hem gratis gaan?
Nee hoor, zal tweede helft wel spelen al weet je het maar nooit met onze trainer 8)

dit is mien club

@ CHipke zij zullen hem vast wel vaker hebben bekeken
What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Chipke

Even ter informatie hij heeft nog een contract bij Telstar tot medio 2013. Of hij hoeft niet veel te kosten of ze nemen hem in de zomer over.

Lwdscc

Citaat van: richard op januari 24, 2013, 14:57:41
Citaat van: Lwdscc op januari 24, 2013, 14:53:50
Ben ik de enige die het gek vindt dat de testspeler op de bank zit? En laat Telstar hem gratis gaan?
Nee hoor, zal tweede helft wel spelen al weet je het maar nooit met onze trainer 8)

haha 80ste minuut erin zeker  :proost

Chipke

Citaat van: dit is mien club op januari 24, 2013, 14:58:35
@ CHipke zij zullen hem vast wel vaker hebben bekeken

Dat zal vast alleen hij moet ook maar net in het systeem van Cambuur passen en een helftje vind ik gewoon niet genoeg. En trouwens als ze genoeg overtuigd waren hadden ze hem ook niet op proef hoeven nemen.

Chipke