Voor mij persoonlijk is Henk de meest logische keuze. Heeft zich als trainer bewezen en is een enorm uithangbord voor de club.
Eens. Zal het ook wel worden lijkt mij.
Henk enige goede keuze! |:)
Let op mijn woorden. Henk gaat via een omweg ook naar Heerenveen ;(
Vele malen meer salaris. Daar draait het tegenwoordig allemaal om.
Henk de Jong uiteraard. Marco Boogers, die hier al is genoemd, als TD lijkt mij een prima aanvulling daarbij.
Henk zal/moet ongetwijfeld de hoofdtrainer worden, niet alleen voor ons en voor de club maar ook voor zichzelf, hij wil vast niet nog langer maar het mannetje op de achtergrond zijn met de grote invloed maar toch wel zelfs eens als hoofdtrainer gezien worden.
Dat kan hij hier waarmaken.
Het lijkt me trouwens ook niet echt een type die zomaar even naar verre clubs zal vertrekken en in de buurt kan ie hoogstens assistent worden of weer een klasse of 3 naar beneden.
Henk wordt hoofdtrainer bij de club die hij inmiddels door en door kent. En niet op JL niveau, maar als het goed is in de eredivisie. Die gaat echt niet weg, en al helemaal niet naar een club waar hij wederom assistent wordt.
Voor mij is op dit moment alleen Henk een optie :thumbsup
Citaat van: fred op april 03, 2014, 18:00:41
Let op mijn woorden. Henk gaat via een omweg ook naar Heerenveen ;(
Vele malen meer salaris. Daar draait het tegenwoordig allemaal om.
Ik geloof echt niet dat Henk naar dkv gaat.
Citaat van: poelie-lwd op april 03, 2014, 17:37:27
Voor mij persoonlijk is Henk de meest logische keuze. Heeft zich als trainer bewezen en is een enorm uithangbord voor de club.
Voor mij niet. Het lijkt mij veel verstandiger om hem nog een jaar of 2 in de lieuwte onder een ervaren eredivisie coach te zetten, om daarna het stokje over te nemen.
Citaat van: Harry L. op april 03, 2014, 18:47:41
Voor mij niet. Het lijkt mij veel verstandiger om hem nog een jaar of 2 in de lieuwte onder een ervaren eredivisie coach te zetten, om daarna het stokje over te nemen.
Ik ben bang dat hij dan vertrokken is, en dat mag nooit gebeuren.
HENK!
Citaat van: Harry L. op april 03, 2014, 18:47:41
Voor mij niet. Het lijkt mij veel verstandiger om hem nog een jaar of 2 in de lieuwte onder een ervaren eredivisie coach te zetten, om daarna het stokje over te nemen.
Henk heeft al genoeg ervaring als assistent in het betaald voetbal. Als er één iemand klaar voor is, dan is het Henk wel.
Henkie |:)
Denk niet dat henk het word.
ws zal hij nog een of twee jaar onder een andere trainer assistent
zijn.
is mijn gevoel!
Citaat van: peter op april 03, 2014, 19:05:26
Denk niet dat henk het word.
ws zal hij nog een of twee jaar onder een andere trainer assistent
zijn.
is mijn gevoel!
Dan is hij pleite, dat kan ik je op een briefje geven.
Huidige staf behouden, Henk als hoofdcoach en een redelijk ervaren assistent ernaast. Huidige staf is bevlogenheid tot en met, dat zou je kunnen complementeren met een assistent die wat rustiger is.
Henk de Jong!
ik hoorde ergens Art Langeler, maar lijkt me niet
Citaat van: Cambuur058 op april 03, 2014, 19:22:58
ik hoorde ergens Art Langeler, maar lijkt me niet
Art en Henk zou een topteam zijn... Maar alleen als Henk het prima vindt om nog een paar jaar assistent te zijn. We MOETEN hem behouden voor de club...
Citaat van: peter op april 03, 2014, 19:05:26
Denk niet dat henk het word.
ws zal hij nog een of twee jaar onder een andere trainer assistent
zijn.
is mijn gevoel!
Lijkt mij nog niet zo'n gek idee!
Citaat van: Delamere op april 03, 2014, 19:27:00
Lijkt mij nog niet zo'n gek idee!
mij ook niet maar dan ben ik wel bang dat hij de stap naar DKV maakt
Citaat van: Cambuur058 op april 03, 2014, 19:22:58
ik hoorde ergens Art Langeler, maar lijkt me niet
Vind ik maar een arrogant baasje, kan mij niet voorstellen dat dat lekker klikt met Henk
Henk de Jong is mijn nummer 1 kandidaat maar denk zelf dat er iemand anders aangetrokken gaat worden. Namen zoals Langeler en Booij zitten in dat rijtje.
Namen zoals Advocaat (:insane), Van Basten (voor wie nog gelooft in een trainersruil ;-)) en Erwin Koeman (vind ik geen uitstraling hebben) i.i.g. niet!
Het zou mij ook niet verbazen dat v/d Belt zijn biezen nog pakt, zag er ook zwaar aangeslagen/teleurgesteld uit. Daar komt nog bij dat evt. nieuwe sponsoren, spelers etc. Er ook nog wel een extra nachtje over willen slapen voor ze bij Cambuur tekenen...
Citaat van: Harry L. op april 03, 2014, 19:47:46
Het zou mij ook niet verbazen dat v/d Belt zijn biezen nog pakt, zag er ook zwaar aangeslagen/teleurgesteld uit.
Dat verwacht ik juist niet!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 19:49:12
Dat verwacht ik juist niet!
Die man is bezig om cambuur weer op de kaart te zetten, dit gaat niet lukken zolang we met dit soort Akkefietjes te maken krijgen.
Citaat van: Harry L. op april 03, 2014, 19:52:26
Die man is bezig om cambuur weer op de kaart te zetten, dit gaat niet lukken zolang we met dit soort Akkefietjes te maken krijgen.
Snap ik, maar eigenlijk is dit - Cambuur / zijn eigen fout - . Ze hadden het gewoon na het seizoen of na het veilig spelen bekend moeten maken.
Geen seconde eerder!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 19:55:05
Snap ik, maar eigenlijk is dit - Cambuur / zijn eigen fout - . Ze hadden het gewoon na het seizoen of na het veilig spelen bekend moeten maken.
Geen seconde eerder!
Nee. Ze hadden de gesprekken moeten verbieden. Het stilhouden is geen optie bij cambuur, dan komt de woede later en heviger en massaler ben ik bang.
overigens heb ik het al eerder aangegeven dat Dwight de laatste weken voor elke wedstrijd werd geconfronteerd met een vraag over DKV, afgelopen zondag voor AZ knakte er iets, hij was geïrriteerd. Een dag later geeft hij bij vd Belt aan niet te willen liegen. Dus ook Dwight en de media hebben hier een rol in gespeeld. Maar de basis van de fout ligt bij de mogelijkheid om contracten overeen te komen alvorens het huidige contract getekend is. Dit veroorzaakt altijd belangenverstrengeling. Zeker als je huidige werkgever al de intentie heeft uitgesproken met je door te willen gaan.
Citaat van: Harry L. op april 03, 2014, 19:47:46
Het zou mij ook niet verbazen dat v/d Belt zijn biezen nog pakt, zag er ook zwaar aangeslagen/teleurgesteld uit. Daar komt nog bij dat evt. nieuwe sponsoren, spelers etc. Er ook nog wel een extra nachtje over willen slapen voor ze bij Cambuur tekenen...
In de persconferentie werd daar naar gevraagd en hij zei duidelijk dat dat voor hem niet aan de orde was en dat hij uitstekend op zijn plek zit de laatste vijf jaar!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 03, 2014, 19:55:05
Snap ik, maar eigenlijk is dit - Cambuur / zijn eigen fout - . Ze hadden het gewoon na het seizoen of na het veilig spelen bekend moeten maken.
Geen seconde eerder!
Komop even zeg! Dit lees of ik verkeerd toch? Bedoel je nu dat die actie van die neanderthalers eigenlijk de eigen fout van Cambuur is? Nee, toch?
Er is geen enkel excuus voor bedreiging, geweld en intimidatie!
Citaat van: dizzhead op april 03, 2014, 20:20:11
Nee. Ze hadden de gesprekken moeten verbieden. Het stilhouden is geen optie bij cambuur, dan komt de woede later en heviger en massaler ben ik bang.
overigens heb ik het al eerder aangegeven dat Dwight de laatste weken voor elke wedstrijd werd geconfronteerd met een vraag over DKV, afgelopen zondag voor AZ knakte er iets, hij was geïrriteerd. Een dag later geeft hij bij vd Belt aan niet te willen liegen. Dus ook Dwight en de media hebben hier een rol in gespeeld. Maar de basis van de fout ligt bij de mogelijkheid om contracten overeen te komen alvorens het huidige contract getekend is. Dit veroorzaakt altijd belangenverstrengeling. Zeker als je huidige werkgever al de intentie heeft uitgesproken met je door te willen gaan.
Gesprekken verbieden lijkt mij ook niet een optie in de huidige voetbalwereld. Interview na AZ was voor mij ook de druppel trouwens, je zag dat hij toen uit zijn comfort-zone raakte tijdens het beantwoorden van de vragen. Gaat nog veel gebeuren de aankomende maanden denk ik!
Gaan we weer...
topic gaat over wie de nieuwe hoofdtrainer word.
Henk moet het worden mits die ze papieren haalt natuurlijk.
ja henk aangevuld met sandor jan rene en ik zou sipke hulshof er bij nemen.cambuur man oud speler en oud trainer van de club
en ook met zijn papiertje bezig. we mutte mensen in de ts hevve die weten wat er bij cambuur speelt.
Ik zou naast henk iemand uit de voetballerij met veel ervaring .Net als bij ajax waar hennie spijkerman naast frank zit .Een oude rot .Maar ook zou ik zeker sandor en jan bij de ts houden
Citaat van: sunderland op april 03, 2014, 20:56:24
Ik zou naast henk iemand uit de voetballerij met veel ervaring .Net als bij ajax waar hennie spijkerman naast frank zit .Een oude rot .Maar ook zou ik zeker sandor en jan bij de ts houden
heb ook een hoge pet op van harry vd ham
Citaat van: peter op april 03, 2014, 20:41:49
Gaan we weer...
topic gaat over wie de nieuwe hoofdtrainer word.
Je hebt gelijk. Henk!
Als TD die Boogers van Dordrecht weg proberen te plukken
Citaat van: peter op april 03, 2014, 20:41:49
Gaan we weer...
topic gaat over wie de nieuwe hoofdtrainer word.
:proost :y
Citaat van: dizzhead op april 03, 2014, 21:00:17
Je hebt gelijk. Henk!
Als TD die Boogers van Dordrecht weg proberen te plukken
hoop dat vd belt zelf td blijft .Wat deze man hier heeft gepresteerd is ongelovelijk
Citaat van: sunderland op april 03, 2014, 21:07:02
hoop dat vd belt zelf td blijft .Wat deze man hier heeft gepresteerd is ongelovelijk
Denk niet dat dat een reeele optie is. Er moet een nieuw stadion komen, die man moet stenen sjouwen.
Nee, serieus. vd Belt heeft het denk ik druk zat met het professionaliseren van de organisatie. Als er een beloftenteam komt, zeker! Dat is mijn gedachte in elk geval.
Foeke. Met Henk as assistent. Hey dat rijmt .
Citaat van: losang09 op april 03, 2014, 21:19:33
Foeke. Met Henk as assistent. Hey dat rijmt .
neeeeeee, twee opportunisten dat werkt niet
Citaat van: Cambuur058 op april 03, 2014, 21:20:11
neeeeeee, twee opportunisten dat werkt niet
en het rijmt ook niet....
Citaat van: Eewal op april 03, 2014, 21:35:03
:wall
:_schater daar kon je toch wel door heen kijken
Citaat van: Cambuur058 op april 03, 2014, 21:36:23
:_schater daar kon je toch wel door heen kijken
Maak er dan Henk assistenk van, dan stop ik met muurkoppen...
Verbeek met assistent Henk (Jan en Sandor).
Of anders Henk als eerste stuurman met een nog rustiger persoon er naast.
Booy en Koeman zijn dadelijk wel beschikbaar maar zie ik alleen als optie als Henk besluit om ook weg te gaan.
Ernest Faber, stond vorig jaar als 1e op de lijst.
Citaat van: wiekie1969 op april 03, 2014, 21:56:24
Ernest Faber, stond vorig jaar als 1e op de lijst.
serieus? :|
We hadden dit seizoen twee vrienden aan het roer, dit kan volgens mij worden herhaald met Henk en Gert Jan Verbeek. Gert Jan was toch eigenlijk de beste optie voor DKV geweest ?
Henk denktank.
Geen E. Faber mennn.
HAN BERGER kan wel . Ja dat kan.
Henk is de juiste keuze. Kent de clubcultuur, goede samenwerking met Jan en Sandor, is rustig, heeft verstand van het spelletje, is open richting supporters. Wat moet je nog meer zeggen?
Het zou mij zwaar tegenvallen als ze hem passeren.
Citaat van: Cambuur058 op april 03, 2014, 19:22:58
ik hoorde ergens Art Langeler, maar lijkt me niet
Lijkt mij ook niet, Art heeft in 2013 vierjarig contract getekend bij PSV als hoofd jeugdopleiding. Denk dat hij PSV niet gaat verlaten voor Cambuur.
Citaat van: fred op april 03, 2014, 18:00:41
Let op mijn woorden. Henk gaat via een omweg ook naar Heerenveen ;(
Vele malen meer salaris. Daar draait het tegenwoordig allemaal om.
Henk weet, in tegenstelling tot Dwight, wel welke emoties dat losmaakt bij (SOMMIGE) supporters, dus die zal echt niet naar DKV gaan. En als hij het wel doet niet rechtstreeks....Dan komt er eerst een tussenclub o.i.d.
Henk wil hoofdtrainer worden, geen assistent. Als hij hoofdtrainer bij cambuur zou worden verdient hij natuurlijk ook veel meer. Geen paniek.
Citaat van: clint op april 04, 2014, 07:27:29
Henk is de juiste keuze. Kent de clubcultuur, goede samenwerking met Jan en Sandor, is rustig, heeft verstand van het spelletje, is open richting supporters. Wat moet je nog meer zeggen?
Het zou mij zwaar tegenvallen als ze hem passeren.
Juist
Citaat van: Tukker op april 03, 2014, 21:54:52
Verbeek met assistent Henk (Jan en Sandor).
Of anders Henk als eerste stuurman met een nog rustiger persoon er naast.
Booy en Koeman zijn dadelijk wel beschikbaar maar zie ik alleen als optie als Henk besluit om ook weg te gaan.
Heeft Booij een eenjarig contract?
Citaat van: Destroyer op april 04, 2014, 07:52:34
Heeft Booij een eenjarig contract?
Yep dat heeft hij
Het zou van heel weinig respect betuigen als Henk niet een kans zou krijgen, dit is tenminste een echte Cambuur man.
Wat je misschien wel zou kunnen doen is een ervaren technische man aanstellen die eventueel als klankbord voor Henk zou kunnen fungeren.
Ik denk zelf dat henk nog iets langer ervaring nodig heeft om de hoofdtrainer te worden.. Ik gun het hem van harte maar ik zie toch liever iemand met wat meer ervaring en henk ernaast.. of er moet een hele goede TS worden aangesteld...
Citaat van: gewoon een fan op april 04, 2014, 07:59:44
Het zou van heel weinig respect betuigen als Henk niet een kans zou krijgen, dit is tenminste een echte Cambuur man.
Wat je misschien wel zou kunnen doen is een ervaren technische man aanstellen die eventueel als klankbord voor Henk zou kunnen fungeren.
Henk kan nu de laatste wedstrijden van dit seizoen laten zien dat hij het kan. Daarnaast moet hij zijn papiertje halen, als dat lukt geef ik hem een goede kans om hoofdtrainer te worden.
We moeten alleen ook niet vergeten dat het 2e seizoen om je in de Eredivisie te handhaven misschien nog wel moeilijker is dan het eerste seizoen. Dus zou me ook niet verbazen dat er een ervaren trainer komt voor 1 a 2 seizoenen en dat Henk dan het stokje, met een stuk meer ervaring op Eredivisie-niveau, over mag nemen.
Citaat van: Voorstopper op april 04, 2014, 08:08:35
Henk kan nu de laatste wedstrijden van dit seizoen laten zien dat hij het kan. Daarnaast moet hij zijn papiertje halen, als dat lukt geef ik hem een goede kans om hoofdtrainer te worden.
We moeten alleen ook niet vergeten dat het 2e seizoen om je in de Eredivisie te handhaven misschien nog wel moeilijker is dan het eerste seizoen. Dus zou me ook niet verbazen dat er een ervaren trainer komt voor 1 a 2 seizoenen en dat Henk dan het stokje, met een stuk meer ervaring op Eredivisie-niveau, over mag nemen.
stel liever een goede TD aan boven Henk voor het meerjaren beleid. Dan kan Henk lekker op het veld met de spelers aan de slag...
Gewoon Henk voor de groep met een nieuwe assistent erbij.
foeke booy !
is t gestook van dkv in deventer ook zat.
Foeke Booy valt laatste wedstrijden ook door mand.
Mijn voorkeur gaat ook uit naar nieuwe aanvallend ingestelde trainer, en Henk als assistent.
Over 1 a 2 jaar Henk nummer 1
Ben bang dat Henkie snel weg is als hij geen hoofdtrainer gaat worden.
Citaat van: DayDreamer op april 04, 2014, 12:16:26
Ben bang dat Henkie snel weg is als hij geen hoofdtrainer gaat worden.
Daar ben ik niet bang voor, ik ben er van overtuigd en kan het ook nog begrijpen.
Citaat van: Dokkumer op april 04, 2014, 12:21:09
Daar ben ik niet bang voor, ik ben er van overtuigd en kan het ook nog begrijpen.
Niet is ook... :? of ...
Citaat van: DayDreamer op april 04, 2014, 13:45:38
Niet is ook... :? of ...
Snap je het niet? Ik ben er namelijk van overtuigd dat Henk vertrekt als hij gepasseerd wordt als hoofdcoach. Iets wat ik zeker kan begrijpen.
Als je geen echte grote naam presenteert, dan denk ik dat Henk de Jong zich te goed gaat voelen om weer als assistent aan t werk te gaan. En terecht.
Co Adriaanse zou echt een droom kandidaat zijn. Misschien wil hij nog 1 kunstje flikken. Duo baan, hoofdtrainer en TD. Henk als een echte veldtrainer. Net als Don Leo (ook verleden bij onze club). Don Leo als overgangsjaar, daarna neemt Henk de Jong het definitief over.
Dan moet je zoeken naar iemand die als team enorm kan samenwerken en ook best op de achtergrond kan werken. Iemand met veel technisch/tacktisch vermogen. Type schoolmeester. Denk dat Henk de Jong op dat vlak nog veel kan leren.
Bijvoorbeeld Jan Wouters zou een enorm goede kandidaat zijn. Houdt er van om in de luwte te werken, doe Henk de Jong het woord aan de pers.
Denk dat Cambuur het beste naar het Engelse systeem kan gaan, hoofdtrainer is ook de TD. Henk de Jong als veldtrainer. Wie dat zou kunnen? Foeke (heeft ook ervaring als TD),
Art Langeler is inderdaad ook iemand die die 2 functies goed kan invullen. Maar die staat nog langer onder contract bij de lampjes.
Alex Pastoor is een optie. Laat teams ook herkenbaar voetbal spelen. En is ook een echte teamplayer. (Ja heeft ook een verleden bij dkv.. maar die zijn er meer)
Ernie Brandts, Robert Maaskant
Mocht je de 2 functies uitelkaar halen, dan is Ted van Leeuwen een goede TD. Heeft een enorm netwerk, is vrij en heeft aardig wat leuke spelers bijelkaar gebracht. (vooral bij AGOVV)
Frans Adelaar zou het ook prima kunnen doen als assistent onder Henk de Jong.
Probleem is als henk de jong hoofdtrainer wordt inderdaad een passant wordt en dus niet meer mee gaat beslissen over de lange termijn. Hij zit nu in een soort van Technisch Hart samen met Bruin en Sandor.
Citaat van: Dokkumer op april 04, 2014, 15:25:23
Snap je het niet? Ik ben er namelijk van overtuigd dat Henk vertrekt als hij gepasseerd wordt als hoofdcoach. Iets wat ik zeker kan begrijpen.
Ja dat bedoel ik ook, alleen zo zet je het hierboven niet neer toch 8P
Citaat van: DayDreamer op april 04, 2014, 16:10:29
Ja dat bedoel ik ook, alleen zo zet je het hierboven niet neer toch 8P
Ok, laat ik het zo zeggen. Het "ik ben er bang voor" vond ik een milde omschrijving, vandaar dat ik het zo neerklapte ;)
Henk hoofdtrainer, Marco Boogers TD. Klaar.
Arts?
Citaat van: Keizer op april 04, 2014, 16:50:17
Arts?
Dan posten de Raaf en Richard ook weer wat vaker hier :devil
Dick Advocaat, bondscoach van Leeuwarden
Huib Stevens
En ted van leeuwen als td. :_schater
Mario Been?
er worden hier veel namen genoemd .Zijn die dan beter dan henk ? nee dus .Robert maaskant bij groningen uitgekotst .Ernie anti voetbal brands .Alex pastoor die 13 wedstr oprij verliest met nec en die hier totaal niet past .
Geert Wilders?
MEER of MINDER dkv?
Citaat van: kickandrush op april 04, 2014, 18:50:06
En ted van leeuwen als td. :_schater
Ted, die ouwe baas. Zit al in Malta, mee met Merab geloof ik.
persoonlijk vind ik Henk prima hoor, maar buiten die laatste wedstrijden die hij over nam van Arts in jupi league heeft hij geen enkele ervaring als hoofdcoach in het betaalde voetbal(voor zo ver ik het weet)
Iedereen roept maar dat hij vertrekt als hij geen hoofdcoach word bij Cambuur.
Waar moet hij dan eigenlijk heen, want met zijn staat van dienst , zeker voor eredivisie ploegen, staan ze volgens mij niet gelijk in de rij.
Hoofd coach bij een betaalde bier ploeg zit er zeker wel in maar of Henk daar op zit te wachten?
Ik denk eerlijk gezegd dat nog 1 of 2 jaartjes ervaring op doen, naast een ervaren rustige niet al te dominante coach, zoals dit jaar geweldig heeft gewerkt, ideaal zou zijn.
Gezien zijn geringe ervaring heeft hij hoop dat geduld ook wel.
Denk als henk zijn papiertjes heeft dat hij Hoofdtrainer word, hij zal vast dan niet onder een andere trainer meer willen trainen dan pakt die zijn biezen mischien ook nog wel.
Laat Henk het maar proberen en gebruik het geld voor goede vervangers voor Manu en Ritzie..
Citaat van: Lwd op april 04, 2014, 15:43:51
Probleem is als henk de jong hoofdtrainer wordt inderdaad een passant wordt en dus niet meer mee gaat beslissen over de lange termijn. Hij zit nu in een soort van Technisch Hart samen met Bruin en Sandor.
Daar ben ik dus ook een beetje bang voor.
Citaat van: yellow@ndblue op april 04, 2014, 20:05:48
Denk als henk zijn papiertjes heeft dat hij Hoofdtrainer word, hij zal vast dan niet onder een andere trainer meer willen trainen dan pakt die zijn biezen mischien ook nog wel.
dat weet ik wel 100% zeker
Hoe zou het met Roy Wesseling zijn?
:X
Citaat van: Len Cantello op april 05, 2014, 11:24:16
Hoe zou het met Roy Wesseling zijn?
:X
Scout bij Ajax ;)
Vandaar die roemloze aftochten iedere keer in Europa....
Citaat van: Len Cantello op april 05, 2014, 11:32:56
Vandaar die roemloze aftochten iedere keer in Europa....
:_schater
Dat krijg je als je reactief bezig bent. De goede spelertjes worden al door andere scouts weggekaapt :devil
Heeft iemand een idee wat er vandaag in het FD staat over de zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer en over Henk?
Henk de Jong zal naar alle waarschijnlijkheid vertrekken naar FC Groningen.
Citaat van: dit is mien club op december 15, 2014, 10:39:19
Henk de Jong zal naar alle waarschijnlijkheid vertrekken naar FC Groningen.
Ik ben benieuwd, maar dat zou ook niet het einde van de wereld zijn
Rusnak naar Groningen maar wordt een half jaar verhuurd aan Cambuur.
oke en optie 3?
Henk de Jong breekt zijn contract open en verlengt met een jaar.
Vanochtend een meeltje stuurt dat ik bij PEC niet met 7, maar 6 kienus kom. Hoop niet dat dat de reden is voor een persco
Citaat van: Galdiano op december 15, 2014, 10:54:37
Henk de Jong breekt zijn contract open en verlengt met eenentwintig jaar.
Citaat van: dit is mien club op december 15, 2014, 10:43:05
Rusnak naar Groningen maar wordt een half jaar verhuurd aan Cambuur.
Zou wel mooi wezen
Booy Grim Of Dijkhuizen
Dijkhuizen heeft bij excelsior getekend
Slotje erop,,,,en dan bedoel ik niet Arne Slot :D :)
Uit een een goede bron rond de sponsoren gehoord dat Henk de jong inderdaad per volgend jaar aan de slag gaat bij Groningen. Betrouwbaarheid kan ik moeilijk inschatten maar waar rook is.........
Misschien dat Henk een statement kan maken om te zeggen dat hij ook volgend jaar hoofdtrainer van cambuur is...........maar vrees voor het ergste.
Denk dat Henk naar Groningen gaat.
Dijkhuizen zou perfecte opvolger zijn, maar heeft net verlengd.
Ik zou dan voor Vd Ham gaan.
Citaat van: Trainer op december 15, 2014, 19:35:50
Uit een een goede bron rond de sponsoren gehoord dat Henk de jong inderdaad per volgend jaar aan de slag gaat bij Groningen. Betrouwbaarheid kan ik moeilijk inschatten maar waar rook is.........
Misschien dat Henk een statement kan maken om te zeggen dat hij ook volgend jaar hoofdtrainer van cambuur is...........maar vrees voor het ergste.
Mocht dat zo zijn dan ben ik ook wel klaar met hem. Rusnak al vast die kant op, zou het me niet verbazen als Makrini de volgende is die aansluit bij Groningen :R :R
Tsja. Die Nijland is een gladjakker eerste klas. Net als DKV kunnen ze maar slecht met de nieuwe realiteit omgaan. Op het veld kunnen ze SCC niet aan, dus lokken ze met zakken geld alles maar weg uit LWD....
Citaat van: AL op december 15, 2014, 19:39:30
Denk dat Henk naar Groningen gaat.
Dijkhuizen zou perfecte opvolger zijn, maar heeft net verlengd.
Ik zou dan voor Vd Ham gaan.
heb je wel eens gehoord van clausules :proost
Booy of Grim
Grim, maar nu nog niet, laat HenkieHeld hier is nog maar een tijdje blijven.
Henk gaat weg, daar hoef je niet over in te zitten.
Ook voor hem zou het een mooie stap zijn. Afgelopen weekend zei hij "Misschien kunnen we Rusnak terug huren, ik ben goed bevriend met Hans Nijland".
Fred Grim zou een prima opvolger zijn aangezien Dijkhuizen net heeft bij getekend.
En anders Keizer maar voor de groep ;)
Mocht het waar zijn dat Henk na dit seizoen vertrekt is het al de 8e!!! trainer op rij die zijn contract niet uitdient.
1. McDonald
2. De Boer
3. Wesseling
4. Koolhof
5. Menzo (zelf vertrokken)
6. Arts
7. Lodeweges
Die Jaap Stalenburg heeft hier voor een behoorlijke onrust gezorgd.
(Henk zou mij behoorlijk tegen vallen als hij nu al zou gaan vertrekken)
Ja, deze discussie is wel erg prematuur! Maar ...... als Henk over een aantal jaar vertrekt dan Dijkhuizen!
Citaat van: PePe op december 16, 2014, 13:13:42
Die Jaap Stalenburg heeft hier voor een behoorlijke onrust gezorgd.
(Henk zou mij behoorlijk tegen vallen als hij nu al zou gaan vertrekken)
Misselijkmakende vent. Gatverdamme. DKV'er bovendien. En wat een onzin dat Henk nu maar naar PSV zou moeten... :_schater
Citaat van: Dokkumer op december 16, 2014, 10:15:37
En anders Keizer maar voor de groep ;)
Mocht het waar zijn dat Henk na dit seizoen vertrekt is het al de 8e!!! trainer op rij die zijn contract niet uitdient.
1. McDonald
2. De Boer
3. Wesseling
4. Koolhof
5. Menzo (zelf vertrokken)
6. Arts
7. Lodeweges
klopt niet helemaal. Henk heeft zijn vorige contract uitgediend, en dezeloopt nog tot einde seizoen. Zit alleen een optie om te vrrlengen in.
Citaat van: zeewolde op december 16, 2014, 14:00:25
klopt niet helemaal. Henk heeft zijn vorige contract uitgediend, en dezeloopt nog tot einde seizoen. Zit alleen een optie om te vrrlengen in.
Dan ben ik slecht voorgelicht want ik had begrepen dat bij handhaving automatisch verlengd werd.
Dan maar in de 89e minuut van de laatste wedstrijd ontslaan :devil
Als Henk weg gaat, waar ik wel van uit ga. Dan maar de volgende constructie:
Marcel keizer maar in de rol van technisch manager/hoofdtrainer in de voetbalweekenden
Sandor vd heide hoofdtrainer voor de ma, di, wo, do en vrijdag
Arne slot en jan bruin als veldtrainers.
Dan heb je dezelfde soort constructie als Twente vorig jaar en hoef je ook niet rigoureus in te grijpen met meteen een nieuwe hoofdtrainer met eventuele nieuwe ideeën en opvattingen. Het voetbalplezier, aanvallende instelling en de clubcultuur blijven dan mooi voortbestaan en het scheelt ook weer wat op de begroting, misschien wat meer geld steken in een echte scout dan die Marcel keizer daar dan weer in ondersteund.
Nee juh, Diekhuuzen muwwe dan heffe! :scc
Waarom zou Henk weg gaan?
Citaat van: Lore op december 17, 2014, 13:39:56
Waarom zou Henk weg gaan?
Wil zich heel graag bewijzen en wil ook graag meer centjes op de bank.
Hoop heel erg dat hij blijft, maar vrees wel van niet.
Bij opvolging is het essentieel om de ingeslagen weg van clubmensen vast te houden. Liefst zie ik Dijkhuizen, anders Grim.
Henk gaat weg daar kun je vanuit gaan.
Dijkhuizen of Grim zouden perfecte vervangers zijn.
Citaat van: dit is mien club op december 17, 2014, 13:52:22
Henk gaat weg daar kun je vanuit gaan.
Dijkhuizen of Grim zouden perfecte vervangers zijn.
Ooit wel, maar hij heeft toch een doorlopend contract? Anders idd Dijkhuizen!
Dan moet Dijkhuizen wel dezelfde voetbalfilosofie hebben als de staf die er nu zit. Daar ga ik wel van uit, kijkend naar hoe hij nu met Excelsior speelt maar hij moet een heel andere mening 'op gaan leggen' als hoofdtrainer.
hij moet nieteen heel andere mening 'op gaan leggen' als hoofdtrainer