Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: sunderland op januari 22, 2013, 19:58:00

Titel: oebele schokker
Bericht door: sunderland op januari 22, 2013, 19:58:00
say oe ah oebele
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op januari 22, 2013, 19:59:00
ik wist niet dat Oebele reclame maakte voor BCC
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: SCC-J op februari 03, 2013, 21:16:50
Wist zelf oek niet waarom die niet in de basis stond
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: denistel op februari 03, 2013, 22:58:18
tactisch denk ik de leeuw is beter in de omschakeling maar ja oebele
is aanvallend beter tis maar net waar je voor kiest
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: De Gast op februari 04, 2013, 06:56:18
En aan beide heb je nog nooit wat gehad in uitwedstrijden..
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: SCC-J op februari 04, 2013, 08:04:25
De Leeuw ook niet in thuiswedstrijden
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Grijskijkert op februari 04, 2013, 08:28:57
Citaat van: De Gast op februari 04, 2013, 06:56:18
En aan beide heb je nog nooit wat gehad in uitwedstrijden..
Wat zal jij een treurig leven hebben, de hele dag maar janken..
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: De Gast op februari 04, 2013, 09:40:32
Valt wel mee hoor.. wat Cambuur betreft wordt je dat vanzelf aangezien de spelers het hier altijd laten afweten als het om de knikkers gaat.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: papagaaiensoep op februari 04, 2013, 10:07:29
Was vorig jaar nog wel fan van de Leeuw, maar die is dit seizoen diep weggezakt. Voetballend is Oebele echt een juweel en heeft altijd die één, twee momenten - denk aan de fluwelen voorzetten richting Hemmen (ja, ook Oss UIT). Kan ik van de Leeuw momenteel helas niet zeggen. Volgens mij loopt z'n contract af en ik zou het niet verlengen. Ik zou mooi verder gaan met Oepie, Hemmen en Adnane; weet zo nog niet wat ik van Hiwat moet vinden.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Grijskijkert op februari 04, 2013, 10:38:55
Citaat van: papagaaiensoep op februari 04, 2013, 10:07:29
weet zo nog niet wat ik van Hiwat moet vinden.
Komt zeker omdat je hem nog niet hebt zien spelen?
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: denistel op februari 04, 2013, 12:29:56
wie wel dan?? 7 minuten


blijft het op zich vreemd vinden dat een speler die voor de winter
alles speelde gister 90 min op de bank zat terwijl dat sparta achter
in erg kwetsbaar was
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Grijskijkert op februari 04, 2013, 12:41:08
Citaat van: denistel op februari 04, 2013, 12:29:56
wie wel dan?? 7 minuten


blijft het op zich vreemd vinden dat een speler die voor de winter
alles speelde gister 90 min op de bank zat terwijl dat sparta achter
in erg kwetsbaar was
Ik denk niemand, want wie volgt Zwolle 2 of herinnerd hem van vorig jaar niemand waarschijnlijk..

Had Oebele ook vanaf het begin verwacht, want er was geen reden om hem te passeren lijkt me..
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op februari 04, 2013, 15:12:29
Citaat van: De Gast op februari 04, 2013, 06:56:18
En aan beide heb je nog nooit wat gehad in uitwedstrijden..
Nee he .Jij hebt je ogen dicht . Bij bijna alle goals die wij in uitwedstr hebben gemaakt gaf Oebele de assist . En hij heeft ook nogeens een aantal ballen neergelegd die niet werden verzilverd
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: richard op februari 04, 2013, 15:30:55
Citaat van: sunderland op februari 04, 2013, 15:12:29
Citaat van: De Gast op februari 04, 2013, 06:56:18
En aan beide heb je nog nooit wat gehad in uitwedstrijden..
Nee he .Jij hebt je ogen dicht . Bij bijna alle goals die wij in uitwedstr hebben gemaakt gaf Oebele de assist . En hij heeft ook nogeens een aantal ballen neergelegd die niet werden verzilverd

Bedankt voor de duidelijkheid......een voetballer opofferen voor een blind peerd is weer echt over nagedacht!!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: GerardFraneker op februari 15, 2013, 22:04:11

Oebele stond erg in de belangstelling bij Sierd de Vos tijdens de wedstrijd van Mvv - Cambuur.
Hij had het de hele tijd over een liedje uit een kinderprogramma  'kunt u mij de weg naar Hamelen vertellen meneer'.

Voor de liefhebbers'

http://www.youtube.com/watch?v=RLZXrfZ8X0U

Lyrics:
Oebele is hupsakee
Oebele is hup falderiere
Oebele is jippieje
Driemaal in de rondte, olé!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: scclwd op februari 22, 2013, 23:02:23
Schokker wordt steeds beter. Jammer dat hij gewisseld werd.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Bascambuur op februari 23, 2013, 00:37:57
Ik vind het onbegrijpelijk dat hij nog steeds niet op 10 staat. Hij doet me denken aan Sandor.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: richard op februari 23, 2013, 00:58:12
Citaat van: Bascambuur op februari 23, 2013, 00:37:57
Ik vind het onbegrijpelijk dat hij nog steeds niet op 10 staat. Hij doet me denken aan Sandor.
[/quote

Als je dit zegt dan flipt arts al!!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: De Raaf op februari 23, 2013, 04:03:02
Mut veul te veul lopen, maar spelers bin oek jaknikkers tegenwoordig
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Sonnema op februari 23, 2013, 10:02:33
Citaat van: De Raaf op februari 23, 2013, 04:03:02
Mut veul te veul lopen, maar spelers bin oek jaknikkers tegenwoordig

Het is geen buitenspeler alleen ziet dat sprookje het niet. Geef hem die kans maar eens achter de spitsen.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Andre-Lwd op februari 23, 2013, 20:25:55
Op 10 graag, ongelooflijk toch dat de Leeuw erin komt en dat hij op het middenveld komt te spelen, terwijl Schokker daarheen had gemoeten.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: denistel op februari 23, 2013, 20:52:35
oek al binne er 6000  die zegge oebele ken beter op 10 dan gebeurd het nog niet.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Dokkumer op februari 23, 2013, 21:03:55
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 20:52:35
oek al binne er 6000  die zegge oebele ken beter op 10 dan gebeurd het nog niet.
Dan mutte Henk en Jan hun mond openskeure. Het belang van de club gaat boven het ego van Arts!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: denistel op februari 23, 2013, 21:06:33
denkst dat die dat niet doen of su,,,,maar er wordt niet naar geluisterd.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Dokkumer op februari 23, 2013, 21:09:06
Tja van iemand die uitspraken doet als "Ik heb mijn papiertje niet om boven mijn bed te hangen", kun je verwachten dat hij links gaat als iedereen rechts zegt.

Dan zo maar: Oepie mooi op de búten houwe :devil
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Grijskijkert op februari 23, 2013, 23:48:18
Citaat van: Dokkumer op februari 23, 2013, 21:03:55
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 20:52:35
oek al binne er 6000  die zegge oebele ken beter op 10 dan gebeurd het nog niet.
Dan mutte Henk en Jan hun mond openskeure. Het belang van de club gaat boven het ego van Arts!
Kan Arts niet weg gepromoveerd worden net als Dick de Boer bij Almere,ontslag kost geld dan maar een creatieve oplossing bedenken.. Jeugd trainer of zo :devil
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op februari 24, 2013, 16:01:36
hest em in de gaten .Je wisselt je enige creatieve speler toch niet .Denk dat oebele Arts heeft gefeliciteerd met de 0-0
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: MP4L op februari 25, 2013, 01:19:58
Citaat van: Bascambuur op februari 23, 2013, 00:37:57
Ik vind het onbegrijpelijk dat hij nog steeds niet op 10 staat. Hij doet me denken aan Sandor.

Een luië speler met geniale paasjes en soms onmogelijke goals? :P
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Bascambuur op februari 25, 2013, 01:23:50
Nee, iemand die in tegenstelling tot de rest, wel kan voetballen.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: John Hiatt op februari 25, 2013, 09:26:56
Oebele functioneert alleen als het hele team in zijn dienst speelt. En dat kan bij Cambuur niet omdat Cambuur te afhankelijk is van Hemmen. Daar is het spel veel meer op afgesteld.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: denistel op februari 25, 2013, 09:28:06
welke cambuur supporter ik oek maar spreek ieder1 vind dat ie op
10 mut dus waarom wordt het niet eens een keer geprobeerd.
een trainer mut zelf de opstelling maken en laat vast zien oren niet
hangen naar de supporters maar dit is gewoon overduidelijk dus ja
wat is dan wijsheid.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: denistel op februari 25, 2013, 09:29:09
Citaat van: John Hiatt op februari 25, 2013, 09:26:56
Oebele functioneert alleen als het hele team in zijn dienst speelt. En dat kan bij Cambuur niet omdat Cambuur te afhankelijk is van Hemmen. Daar is het spel veel meer op afgesteld.

kest niet degraderen in deze competitie en top 8 of 9 haal je altijd dus
ga lekker vrij uit spelen
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: John Hiatt op maart 05, 2013, 10:44:57
Gewogen en wederom veel te licht bevonden.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: gewoon een fan op maart 05, 2013, 10:52:33
Citaat van: John Hiatt op maart 05, 2013, 10:44:57
Gewogen en wederom veel te licht bevonden.
Triest dat hij gisteren toch 1 van de minst slechte was  :?
Bij hem kun je tenminste nog zien dat hij wel voetballen kan.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: De Gast op maart 05, 2013, 12:11:39
Leuke voetballer die Oebele.. maar op de buiten hoef je 'm wat mij betreft niet meer te zetten. Misschien dat ie op 10 beter uit de voeten kan.

Anders gewoon exit.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Bascambuur op maart 05, 2013, 12:14:56
Wat een onzin om Schokker nu meteen af te schrijven. Het is duidelijk dat de buitenkant niet zijn  favoriete positie is, maar het is ook duidelijk dat hij de enige is die kan voetballen.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: John Hiatt op maart 05, 2013, 12:39:16
Citaat van: Bascambuur op maart 05, 2013, 12:14:56
Wat een onzin om Schokker nu meteen af te schrijven. Het is duidelijk dat de buitenkant niet zijn  favoriete positie is, maar het is ook duidelijk dat hij de enige is die kan voetballen.

Handelingssnelheid van een olietanker.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: DeChef op maart 05, 2013, 12:45:38
Citaat van: John Hiatt op maart 05, 2013, 12:39:16
Citaat van: Bascambuur op maart 05, 2013, 12:14:56
Wat een onzin om Schokker nu meteen af te schrijven. Het is duidelijk dat de buitenkant niet zijn  favoriete positie is, maar het is ook duidelijk dat hij de enige is die kan voetballen.

Handelingssnelheid van een olietanker.

Oebele is de enige creatieve middenvelder die we hebben maar onze geweldige trainer zet hem verkeerd in.
Hoort gewoon achter de spits en niet als rechtsbuiten waar hij alleen maar energie verspilt met mee verdedigen.

Je ziet gewoon aan hem dat hij ongelukkig is daar langs de lijn. Op de momenten dat hij wel in het centrum loopt geeft hij vaak mooie paasjes.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Bascambuur op maart 05, 2013, 12:51:19
Citaat van: John Hiatt op maart 05, 2013, 12:39:16
Citaat van: Bascambuur op maart 05, 2013, 12:14:56
Wat een onzin om Schokker nu meteen af te schrijven. Het is duidelijk dat de buitenkant niet zijn  favoriete positie is, maar het is ook duidelijk dat hij de enige is die kan voetballen.

Handelingssnelheid van een olietanker.
Volgens mij ben je in de war met Bakker. Die werkelijk iedere bal verspilt. Als Schokker de bal heeft gaat ie meestal naar iemand met hetzelfde shirt, dat is al heel wat.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: denistel op maart 05, 2013, 13:15:20
lekker op 10 zetten en vrij uit laten spelen....... :wall
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: AL op maart 05, 2013, 13:17:57
Lekker op 10 laten spelen in 4-4-2 systeem.
Voetballend verreweg onze beste speler!!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: brambo3004 op maart 05, 2013, 14:35:44
Citaat van: AL op maart 05, 2013, 13:17:57
Lekker op 10 laten spelen in 4-4-2 systeem.
Voetballend verreweg onze beste speler!!

Ja, en dan Adje als zwervende aanvaller rond Hemmen ofzo?
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: De Gast op maart 05, 2013, 20:08:31
Leuk die halve positiewisselingetjes.. zal echter helemaal niks uitmaken
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: denistel op maart 06, 2013, 13:46:26
Citaat van: AL op maart 05, 2013, 13:17:57
Lekker op 10 laten spelen in 4-4-2 systeem.
Voetballend verreweg onze beste speler!!

doe maar een 3-4-3 systeem en vermaak de supporters zou ik zo zeggen
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: denistel op maart 08, 2013, 22:21:56
lekker jongu _O_
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op maart 09, 2013, 16:34:47
He Oebele jonguh .Mooi goaltsje en weer 2 assisten voor een grote kans
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Baresi op maart 10, 2013, 22:10:13
Oebele Schokker is van meerwaarde voor dit team.Was aardig pissig hoorde ik in zijn interview bij omroep abe.Nu de rest van het team nog ff bijsturen weet zeker dat er meer in zit. :scc
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op maart 11, 2013, 13:20:59
Citaat van: Baresi op maart 10, 2013, 22:10:13
Oebele Schokker is van meerwaarde voor dit team.Was aardig pissig hoorde ik in zijn interview bij omroep abe.Nu de rest van het team nog ff bijsturen weet zeker dat er meer in zit. :scc
Wie mut dit team bijsturen .Op het veld niemand ,afspraken nakomen en aanpasssen
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: John Hiatt op maart 11, 2013, 19:12:37
Heeft mij tot nu toe niet kunnen overtuigen. Lijkt heel wat, maar komt nog steeds erg veel te kort voor dit niveau.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: marrumer op maart 11, 2013, 19:31:14
Citaat van: John Hiatt op maart 11, 2013, 19:12:37
Heeft mij tot nu toe niet kunnen overtuigen. Lijkt heel wat, maar komt nog steeds erg veel te kort voor dit niveau.
hij heeft een erg goede eerste seizoenshelft gespeeld maar het is nu wel wat minder.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: piene hassus op maart 13, 2013, 09:56:37
Iedereen is minder wudden!!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: veroen op maart 13, 2013, 11:29:58
Citaat van: John Hiatt op maart 11, 2013, 19:12:37
Heeft mij tot nu toe niet kunnen overtuigen. Lijkt heel wat, maar komt nog steeds erg veel te kort voor dit niveau.

word ook niet goed gebruikt, zet die jongen nou op 10 neer dan kan hij de buitenspelers wegsturen met steekpasses en daarnaast onder Hemmen komen om zo vanuit de tweede lijn gevaarlijk te zijn.

Daarnaast 7 assists en 5 goals, daar kan alleen hemmen tegenop met 13 goals en 3 assists.
en dan krijgt die pinguin nu de voorkeur die helemaal niks presteert!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Destroyer op maart 14, 2013, 19:31:17
Schokker morgen maar eens op tien |:)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: denistel op maart 15, 2013, 09:33:42
staat gewoon op rechts ,,vlammen oepie en daarna ff het hertje in..welkom alvast
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:20:26
Wederom is aangetoond dat hij niet op de buiten moet.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Galdiano op maart 16, 2013, 09:32:50
Citaat van: John Hiatt op maart 16, 2013, 07:20:26
Wederom is aangetoond dat hij niet op de buiten moet.

Wat een geniale passes gister! Het was genieten!
Trekt vaak naar binnen warrdoor hij op 10 komt. Dan zie je nog beter de kwaliteit
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: speculeter op maart 16, 2013, 09:46:40
Makrini is geschorst,dus oepie op 10 met bakker en rose om
hem heen.adje en de leeuw op vleugels.hemmen in spits
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Grijskijkert op maart 17, 2013, 18:08:41
Citaat van: peter op maart 16, 2013, 09:46:40
Makrini is geschorst,dus oepie op 10 met bakker en rose om
hem heen.adje en de leeuw op vleugels.hemmen in spits
En dan in de omschakeling geslacht worden...
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op maart 18, 2013, 12:51:09
Oebele leg maar weer even 1 bij hemmen op et kopke
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: veroen op mei 06, 2013, 12:54:14
Wat denken jullie, goed genoeg om mee te komen in eredivisie?

Ik denk dat als je hem op 10 zet met makrini en een andere sterke middenvelder erbij dat hij zeker mee kan als de man van de laatste pass!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Grijskijkert op mei 06, 2013, 12:59:03
Citaat van: veroen op mei 06, 2013, 12:54:14
Wat denken jullie, goed genoeg om mee te komen in eredivisie?

Ik denk dat als je hem op 10 zet met makrini en een andere sterke middenvelder erbij dat hij zeker mee kan als de man van de laatste pass!
Technisch zeker,maar het is altijd afwachten,maar heb goede hoop..
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: el haj op mei 06, 2013, 13:25:47
Zal deze zomer wel wat aan zijn fysieke gesteldheid moeten werken denk ik.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: papier op mei 06, 2013, 17:35:10
Dit was het seizoen dat hij moest wennen toch? En hij heeft meer gespeeld dan verwacht, zal inderdaad nog wat door moeten werken maar blijft een fraaie speler om naar te kijken.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: piene hassus op mei 06, 2013, 18:37:07
Laat um mar lekker un uurke balle, is genoeg toch
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Tanjajeah op juni 10, 2013, 18:41:58
Cambuur breekt contract Schokker open


Oebele Schokker blijft langer verbonden aan zijn huidige werkgever SC Cambuur. De aanvaller bereikte donderdag een akkoord met de promovendus om zijn contract met één seizoen te verlengen tot medio 2015, weet VoetbalPrimeur.

"Ik kan bevestigen dat Schokker ook de komende seizoenen actief zal zijn voor SC Cambuur. De partijen hebben donderdag een akkoord bereikt over een nieuw contract tot medio 2015", aldus zaakwaarnemer Zabih Etemadi van Soccer Linked Services tegenover VoetbalPrimeur.

Schokker maakte in 2012 de overstap van Harkemase Boys naar SC Cambuur. De aanvaller had een belangrijk aandeel in het kampioenschap van de Friese formatie. Het voorgaande seizoen speelde hij 32 competitiewedstrijden waarin hij vijf keer het net van de tegenstander wist te vinden en goed was voor tien assists.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: gewoon een fan op juni 10, 2013, 18:58:14
Goede zaak  :thumbsup
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Sakas op juni 10, 2013, 19:53:36
Weet niet of ik hier blij mee ben. Als je een pagina terug leest waren wij niet blij met hem. En dan speelden we JL. Of hij de Eredivisie aan kan, ik heb mijn twijfels. :?
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: zeewolde op juni 10, 2013, 20:00:22
Citaat van: Sakas op juni 10, 2013, 19:53:36
Weet niet of ik hier blij mee ben. Als je een pagina terug leest waren wij niet blij met hem. En dan speelden we JL. Of hij de Eredivisie aan kan, ik heb mijn twijfels. :?

Sorry, wie was niet blij met Schokker?
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Dokkumer op juni 10, 2013, 20:04:50
Heb juist het idee dat Oepieh in de Eredivisie beter uit de voeten kan dan op de knollenvelden van de JL. Daar heeft hij al schitterende staaltjes laten zien, maar met meer voetbal komt hij nog beter tot zijn recht.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op juni 10, 2013, 20:56:06
Citaat van: Sakas op juni 10, 2013, 19:53:36
Weet niet of ik hier blij mee ben. Als je een pagina terug leest waren wij niet blij met hem. En dan speelden we JL. Of hij de Eredivisie aan kan, ik heb mijn twijfels. :?
Nou sakas dan kan ik jou alvast vertellen dat juist hij aan de bal makkelijk mee kan .Met zijn balaanname en direct spel kan hij zeker mee.Zal je verbazen .Vergeet niet dat je vaak meer ruimte hebt dan in de eerste div waar je altijd een hijger bij je hebt
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op juni 10, 2013, 20:59:38
Citaat van: zeewolde op juni 10, 2013, 20:00:22
Sorry, wie was niet blij met Schokker?
de lui die geen verstand van voetbal hadden .Hij heeft het prima gedaan in zijn allereerste seiz betaaldvoetbal .Meteen kampioen met een aantal goals en veel assists
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: denistel op juli 24, 2013, 08:59:48
Schokker schot in de roos 
door Ronald Arends



LEEUWARDEN -
Het is altijd even wennen voor de vaste volgers van de eredivisie. Bij aanvang van het nieuwe seizoen verschijnen er een of meerdere nieuwe elftallen aan de start, met veelal onbekende namen en hier en daar een 'o ja' geval. De entree van Oebele Schokker zal echter niet onopgemerkt blijven. Op zijn 28e gaat de aanvaller lachend met SC Cambuur de eredivisie in. "Ik ga het beleven, ben er helemaal klaar voor."






 






De opmars van de Fries neemt grote vormen aan. Speelde Schokker twee seizoenen geleden nog in de Topklasse bij Harkemase Boys, de komende tien maanden is hij te bewonderen in alle grote stadions van Nederland.

"In twee jaar tijd van de amateurs naar de eredivisie", zegt hij met een knipoog naar het bekende reclamespotje. Van golfbaan naar bijbaan, maar dan in omgekeerde volgorde. "De meeste spelers doen het op een andere manier en komen op hun 18e al in de eredivisie. Ik ben er tien jaar later."



Lees meer in De Telegraaf van vandaag
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Dokkumer op augustus 06, 2013, 10:49:18
Oepie op 3FM http://www.3fm.nl/gemist#ajax/overlay/gemist/fragment/113079 (http://www.3fm.nl/gemist#ajax/overlay/gemist/fragment/113079)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Timmie op augustus 06, 2013, 10:54:09
Citaat van: Dokkumer op augustus 06, 2013, 10:49:18
Oepie op 3FM http://www.3fm.nl/gemist#ajax/overlay/gemist/fragment/113079 (http://www.3fm.nl/gemist#ajax/overlay/gemist/fragment/113079)

Pagina doet het niet bij mij..
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Dokkumer op augustus 06, 2013, 10:55:09
Deed het bij mij de eerste keer ook niet, nog een keer proberen dan lukt het vast wel.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: harrylwd op augustus 06, 2013, 13:33:05
ik las dat Schokker in 18 wedstrijden 21x kon scoren bij Harkema. Achter de spitsen.. Het niveau is natuurlijk anders maar toch...
Het zal vast al eens beantwoord zijn. maar waarom speelt hij bij Cambuur nu op de buiten dan?
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: piene hassus op augustus 06, 2013, 14:55:32
omdat op ut middenfeld El Makrini, Bakker en Van Moorsel speule en dat hij miskien beter oppe fleugel is dan anderen
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: drg op augustus 07, 2013, 09:36:59
SCC Twitter:
Oebele Schokker wordt na één optreden in de #Eredivisie al stripheld! Dank @AartCornelissen! #cambuur pic.twitter.com/O9EIOrgarc
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Dokkumer op augustus 07, 2013, 16:51:38
(https://pbs.twimg.com/media/BRDDv8DCcAExtPl.jpg)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: marrumer op augustus 07, 2013, 16:53:11
waar is dit te koop  |:)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: el haj op september 03, 2013, 15:04:15
Leuk stukje :P   

Beste Oebele Schokker,

Gelukkig liet Cambuur-trainer Dwight Lodeweges je toch nog even invallen tegen Roda. Want zo zagen de toeschouwers toch nog even een glimp van de drager van de met afstand mooiste naam van de competitie: Oebele Schokker. Laat me raden naar welk programma jouw ouders vroeger keken... Of is Oebele een typisch Friese naam?

Ooit was ik op een feestje waar ik niet zoveel mensen kende. Ik wilde natuurlijk niet de hele avond als een schoothondje achter de gastheer en dame aanlopen, dus ik besloot om even een ronde te maken. Op zoek naar drank en leuk gezelschap. Ineens raakte ik met een groep mannen aan de praat die ik absoluut niet kende en waar ik in het dagelijks leven ook niet snel mee op stap zou gaan, zo dacht ik. Maar goed, we raakten aan de praat. Er werd gezocht naar een gemeenschappelijk onderwerp en gelukkig ging het al snel over voetbal. Of nog leuker: over voetbalnamen. Mooie voetbalnamen. Het bleek een garantie voor een hele avond ongebreidelde dolle pret en het was de geboorte van nieuwe vriendschappen. Mijn gesprekspartners bleken namelijk aan dezelfde ziekte als ik te lijden: een hoofd dat veel te vol zit met voetbaltrivia. Ik heb de gastheer en dame de rest van de avond niet meer gesproken, ik was me volop aan het vermaken met mijn nieuwe vrienden.

'Prince Polley,' riep iemand. 'Roelf-Jan Tiktak!', kaatste ik terug. 'Rik Platvoet,' memoreerde weer een ander en zo ging dat een avond lang door. Iedereen probeerde elkaar over te toepen en we gierden het uit van het lachen bij het horen van namen als Rene Eijkelkamp, Rob de Kip en Cor Varkevisser. We haalden rondjes bier voor elkaar en steeds meer en evenredig aan het rijkelijker vloeien van het bier vloeiden ook de namen steeds rijkelijker: 'Gerdo Hazelhekke,' riep die man die de hele tijd zo stil was en zich nu toch niet meer in kon houden. Gerrie Slagboom, Koos Waslander, Lodi Roembiak, Oeki Hoekema, Piet Paternotte, Kermit Erasmus, Sixto Rovina,Frits Flinkevleugel, Bert Aipassa, Evert Radstaat, Raymond Graanoogst en ga zo maar door.... Ze kwamen allemaal voorbij naarmate de avond langer duurde en het bier rijkelijker begon te vloeien. Er werden klassiekers ingegooid: Beb Bakhuys, Bok de Korver, Beertje Kreijermaat. En een mooie internationale: Bruce Grobbelaar. En schijtlollige bijnamen natuurlijk: Piet Likeur, naar Haarlem-spits Piet Keur die graag een drankje lustte. Frank Te Laat, naar Ajax-verdediger Frank Verlaat die zo langzaam was dat ie de honderd meter in 5 minuten liep. Jhonny van de Burgerking, naar de ietwat corpulente voormalige Vitesse-spits Jhonny van de Beukering.

Voetballers met aparte namen, een wonderlijk fenomeen. Het zijn voetballers die vaak eerder door hun naam opvielen dan door hun fenomenale prestaties. Marco van Basten en Dennis Bergkamp zouden we toch wel onthouden, die hadden geen opvallende naam nodig. De meeste voetballers in de eredivisie zijn over twintig jaar gewoon vergeten.

Jij niet.

Dat geef ik je nu al op een briefje, na twee gespeelde wedstrijden in de eredivisie.

Of jij nou nul of tweehonderd goals gaat maken in de eredivisie en of het nou bij deze twee wedstrijden blijft of dat er nog vijfhonderd bijkomen: voetbalminnend Nederland gaat jou onthouden! In elk geval sta je bij voetbaltriviagekkies als ondergetekende nu al op de harde schijf in het mapje 'mooie voetbalnamen'. Vraag me niet wat ik gisteren gegeten heb, daar moet ik even over nadenken, maar vraag me naar een gekke voetbalnaam of de uitslag van Ajax- DS'79 in 1987 en ik vertel het je zonder er ook maar een nanoseconde over na te denken. Voetbalautisme.

Over twintig jaar gaan gesprekjes op feestjes over mooie voetbalnamen als volgt: 'Leon de Kogel!' De volgende kaatst 'm dan terug met 'Melvin Platje!' 'Kees Kwakman!' komt voorbij. 'Ted van de Pavert,' klinkt het weer uit een andere hoek. Leuk allemaal. Maar dan kom ik aan de beurt. Ik toep iedere naam die op die avond heeft geklonken allesvernietigend over door ineens 'Oebele Schokker!' te roepen. Mijn vriendin, die al twee uur naar huis wil maar er niet tussen komt is blij. Hier komt niemand meer overheen en ik kan met een gerust hart naar huis. Oebele, alvast bedankt! Ook namens mijn vriendin.

Met vriendelijke groet,

Rodney Rijsdijk
Bron: www.rodzooi.nl
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: dizzhead op september 22, 2013, 21:53:09
Citaat van: el haj op september 03, 2013, 15:04:15
Leuk stukje :P   

Beste Oebele Schokker,

.................verhaal...............
Met vriendelijke groet,

Rodney Rijsdijk
Bron: www.rodzooi.nl (http://www.rodzooi.nl)

Zou Rodney ook al eens aan Ted van de Pavert gedacht hebben?


edit: Ach, zie m nu. :)  _O_
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Bernardo op december 07, 2013, 13:01:11
@GerardBos: Oebele Schokker @oepie10 ontbreekt weer in selectie. Vanuit #Cambuur is intentie hem aan spelen te laten toekomen. Verhuur is reële optie.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op december 07, 2013, 13:46:23
Zou dat heel jammer vinden .Nu zit er eigenlijk bijna niemand in de ploeg die een beslissende bal kan geven .De creativieteit is ver te zoeken .Alleen Ritzmaier heeft dat
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: oost op december 07, 2013, 14:23:45
Citaat van: sunderland op december 07, 2013, 13:46:23
Zou dat heel jammer vinden .Nu zit er eigenlijk bijna niemand in de ploeg die een beslissende bal kan geven .De creativieteit is ver te zoeken .Alleen Ritzmaier heeft dat

hij komt gewoon zwaar de kort. te weinig snelheid en fysiek te zwak.
Leuke 1e divisie speler maar meer ook niet
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op december 08, 2013, 12:52:32
Iedere ploeg speelt met constant op komende backs en dat is niet Oebele zijn sterkste .Aan de bal is hij 1 vd beste spelers .
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op december 08, 2013, 12:53:31
Vergeet ook niet dat hij nog geen anderhalf jaar betaald voetbal speelt.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op december 23, 2013, 12:29:00
Hoorde van Emmen of Graafschap .Succes jongen .Er zijn jongens die 19 wedstr mogen falen en dat zal frustrerend voor je zijn
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 23, 2013, 14:05:25
Citaat van: sunderland op december 23, 2013, 12:29:00
Hoorde van Emmen of Graafschap .Succes jongen .Er zijn jongens die 19 wedstr mogen falen en dat zal frustrerend voor je zijn
Logische keuze, maar ik zou het zonde vinden, heeft na Groningen thuis (de beste wedstrijd in jaren) te weinig kansen gehad, in tegenstelling tot anderen...
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: kickandrush op december 23, 2013, 14:53:14
Citaat van: sunderland op december 23, 2013, 12:29:00
Hoorde van Emmen of Graafschap .Succes jongen .Er zijn jongens die 19 wedstr mogen falen en dat zal frustrerend voor je zijn

Spijtig inderdaad maar zie hem eerlijk gezegd niet het gewenste verschil maken de tweede seizoenshelft. Gun hem graag het plezier van het spelen van wedsrtijden.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Cambuur058 op december 23, 2013, 17:27:45
Gaat waarschijnlijk naar FC Emmen dus
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: DayDreamer op december 23, 2013, 19:16:08
Ik snap dat ze hem willen verhuren, maar is op dit moment onze beste buitenspeler, die alleen nooit speelt  8P
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: speculeter op december 23, 2013, 19:30:19
Je had hem nog goed kunnen gebruiken denk ik!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Cambuur058 op december 23, 2013, 22:04:14
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=203688
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Galdiano op december 23, 2013, 22:33:26
Vind het nog steeds zonde! Kan soms vanuit het niets geniaal zijn!

http://www.youtube.com/watch?v=fQKK7VIQPPw
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: SCCornjum op december 23, 2013, 23:34:27
Oebele Schokker overweegt een terugkeer naar de Jupiler League. De 29-jarige aanvaller is na de promotie van SC Cambuur buiten de basisformatie gevallen en hoopt via een andere club weer aan voetballen toe te komen. FC Emmen is met zijn werkgever in gesprek.

Schokker speelde in de jeugdopleiding van sc Heerenveen en maakte vervolgens furore bij verschillende amateurclubs, waaronder Harkemase Boys. Dat leverde hem de bijnaam 'Maradona van de Wâlden' op.  Bij Cambuur maakte de behendige aanvaller vorig seizoen een goede indruk, maar in de Eredivisie heeft hij zijn stempel nog niet kunnen drukken.

"Ondanks dat ik dit weekend inviel is mijn situatie bij Cambuur wel duidelijk", vertelde Schokker aan RTV Drenthe. "De club heeft aangegeven dat ze nieuwe spelers gaan aantrekken om degradatie te voorkomen. Mijn uitzicht op veel speelminuten is daarom klein en ik wil gewoon voetballen. Ik heb vorig jaar vrijwel alles gespeeld en was ook vaak belangrijk. Dat wil ik graag weer zijn bij een club."

"FC Emmen zou een prima optie zijn. Het is dichtbij huis in Nieuwehorne en een leuke ambitieuze club. Ik hoop dat er de komende dagen duidelijkheid komt, maar het is nu aan de clubs", aldus Schokker.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: scc-aaron op december 24, 2013, 02:00:13
Eeuwig zonde!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Clint op december 24, 2013, 07:24:56
Vind ik ook. Compleet verkeerd gebruikt door de TS.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Dokkumer op december 24, 2013, 08:03:07
Citaat van: clint op december 24, 2013, 07:24:56
Vind ik ook. Compleet verkeerd gebruikt door de TS.
TS maar aan Emmen verhuren en Oebele laten spelen? :devil
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Lore op december 24, 2013, 09:34:10
Ik neem aan dat Cambuur hem alleen laat vertrekken als er nieuwe spelers zijn aangetrokken? Het kan toch niet zo zijn dat wij straks om een of andere reden geen nieuwe spelers erbij kunnen krijgen en dat Oebele leuk in Emmen speelt!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: liwwarder 19 op december 24, 2013, 13:05:58
Tsjong ze kenne beter die waardeloze barto weg doen en feldballe die kenne er niks van
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Destroyer op december 24, 2013, 13:32:55
huurbasis?
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: John Hiatt op december 24, 2013, 14:27:44
Gewoon niet goed genoeg. Veel te lage handelingssnelheid. Verhuur is de beste optie.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 24, 2013, 14:52:54
Citaat van: John Hiatt op december 24, 2013, 14:27:44
Gewoon niet goed genoeg. Veel te lage handelingssnelheid. Verhuur is de beste optie.

Zou die daar nog in kunnen groeien, of is ie motorisch niet sterk genoeg?
Titel: oebele schokker
Bericht door: Leovardia op december 24, 2013, 15:17:33

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 24, 2013, 14:52:54
Zou die daar nog in kunnen groeien, of is ie motorisch niet sterk genoeg?

Kijk naar zijn bouw, met alle respect. Niet atletisch


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: pvanbuijtene op december 24, 2013, 15:48:28
Citaat van: Leovardia op december 24, 2013, 15:17:33
Kijk naar zijn bouw, met alle respect. Niet atletisch


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Nou kijkt mijn bouw maat... superatletisch!!! Er is nog hoop voor m ;)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: AL op december 24, 2013, 22:07:56
Heeft veels te weinig kansen gekregen van de ts (lees lodeweges).
Er zijn spelers die week in week uit falen en mogen blijven staan.
Oebele is voetballend verreweg de beste die er rondloopt.
Probleem is dat hij geen snelheid heeft en kracht tekort komt, maar ik zie hem veel liever dan bijv feldballe, brands, v moorsel, christovao die gewoon minder zijn.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op december 24, 2013, 22:19:34
Ja jong .Vind het ook jammer en vreemd .Er zijn sommigen die zeggen dat hij te kort komt .De eerste 2 thuiswedstr speelde hij goed .Bij Az een fout en het is gedaan .soms zie je hem een tijdje niet maar legt daarna weer een bal panklaar .Voor die fout bij Az gaf hij ook nog een mooie bal op Bakker .Juist dat zien we niet van die andere spelers
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Scc01 op december 24, 2013, 22:19:51
Vind het wel jammer dat hij weg gaat. Komt misschien tekort volgens velen, maar het is niet zo dat de overige aanvallers meer brengen.hij heeft ook maar 1.5 kans gekregen.....
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Scc01 op december 24, 2013, 22:21:24
Citaat van: sunderland op december 24, 2013, 22:19:34
Ja jong .Vind het ook jammer en vreemd .Er zijn sommigen die zeggen dat hij te kort komt .De eerste 2 thuiswedstr speelde hij goed .Bij Az een fout en het is gedaan .soms zie je hem een tijdje niet maar legt daarna weer een bal panklaar .Voor die fout bij Az gaf hij ook nog een mooie bal op Bakker .Juist dat zien we niet van die andere spelers
Sterker nog. Er zijn spelers bij die in een wedstrijd geen fatsoenlijke bal voor kunnen geven....
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: AL op december 24, 2013, 22:30:57
Citaat van: Scc01 op december 24, 2013, 22:21:24
Sterker nog. Er zijn spelers bij die in een wedstrijd geen fatsoenlijke bal voor kunnen geven....

Of nog sterker geen bal kunnen aannemen!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 25, 2013, 00:24:07
Ik ga het evt pas jammer vinden wanneer ik weet wat er voor (dat salaris) terug komt.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 25, 2013, 00:42:07
Ik kreeg de indruk dat hij zelf weg wil en zelf bij Emmen heeft aangeklopt, omdat het wel dichtbij is. Emmen was op zoek naar versterking op andere posities... Vreemde zaak
Titel: oebele schokker
Bericht door: Leovardia op december 25, 2013, 10:28:04

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 25, 2013, 00:42:07
Ik kreeg de indruk dat hij zelf weg wil en zelf bij Emmen heeft aangeklopt, omdat het wel dichtbij is. Emmen was op zoek naar versterking op andere posities... Vreemde zaak

Inderdaad. Oebele wil zelf graag weg. Strik erom en weg ermee. Graag of niet


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: AL op december 25, 2013, 10:40:13
Citaat van: Leovardia op december 25, 2013, 10:28:04
Inderdaad. Oebele wil zelf graag weg. Strik erom en weg ermee. Graag of niet


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

In zijn geval zou ik ook weg willen.
De trainer ziet het totaal niet in hem zitten.
Ik blijf erbij dat hij met henk als hoofdtrainer zeker veel meer speelminuten zou hebben gehad en we meer kansen hadden gecreeerd.
De spelers die er nu in staan op zijn positie zijn echt niet beter, sterker nog die kunnen soms amper een bal aannemen laat staan een voorzet op maat geven.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Big Man op december 25, 2013, 11:26:29
Hoorde het volgende maar weet niet of het klopt.

Oebele Schokker en Martijn Barto worden verhuurd aan FC Emmen en Weghorst volgt de omgekeerde route. Weghorst is een grote lange spits die als pinch hitter gebruikt gaat worden. Voetballen schijnt hij niet echt te kunnen maar door zijn grote sterke lichaam is hij lastig te verdedigen. Mocht Cambuur per ongeluk toch degraderen dan komen beide heren voor volgende seizoen weer terug. Jongens als Makrini, Lukoki en Ritzmaier zullen dan sowieso weer vertrokken zijn.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: papier op december 25, 2013, 11:42:01
Zo'n Weghorst voegt echt niks toe, walgelijk.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 25, 2013, 11:59:46
Ken Weghorst alleen van de 1-0 tegen Cambuur. Hij is nooit beter dan Barto. Maar dan mag Emmen wel erg veel er bij leggen lijkt me en dat kan die club nooit betalen.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: papier op december 25, 2013, 12:13:06
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 25, 2013, 11:59:46
Ken Weghorst alleen van de 1-0 tegen Cambuur. Hij is nooit beter dan Barto. Maar dan mag Emmen wel erg veel er bij leggen lijkt me en dat kan die club nooit betalen.

Tsja, de Ter Heides en de Missers van deze wereld die te duur waren voor Cambuur konden daar ook mooi allemaal aan de bak.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: bakje op december 25, 2013, 12:31:16
ik vind de schokker moet blijven bij cambuur
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: 666 op december 25, 2013, 12:34:29
Citaat van: papier op december 25, 2013, 11:42:01
Zo'n Weghorst voegt echt niks toe, walgelijk.

Ik hoop niet dat Weghorst komt, drama voetballer. Dan kun je beter Barto houden.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: poelie-lwd op december 25, 2013, 12:58:52
Weghorst?  ;(

Als die komt lever ik mijn SK in.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Lore op december 25, 2013, 13:06:00
Citaat van: Big Man op december 25, 2013, 11:26:29
Hoorde het volgende maar weet niet of het klopt.

Oebele Schokker en Martijn Barto worden verhuurd aan FC Emmen en Weghorst volgt de omgekeerde route. Weghorst is een grote lange spits die als pinch hitter gebruikt gaat worden. Voetballen schijnt hij niet echt te kunnen maar door zijn grote sterke lichaam is hij lastig te verdedigen. Mocht Cambuur per ongeluk toch degraderen dan komen beide heren voor volgende seizoen weer terug. Jongens als Makrini, Lukoki en Ritzmaier zullen dan sowieso weer vertrokken zijn.

Waar hoorde je dit dan?
En makrini heeft toch een doorlopend contract?
Ritzmaijer en Lukoki zijn huurspelers, dus ben je die na dit seizoen in principe altijd kwijt!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: AL op december 25, 2013, 13:08:58
Weghorst vind ik een sterke spits, maar niet iemand die we nu nodig hebben.
Volgend seizoen in jupiler league kan hij wel een interessante optie voor ons zijn.

Voor nu hebben we echte toppers nodig, anders kun je beter het geld besparen.
Overigens hoeft een topper geen naam te zijn.
Eagles hebben bijv met turuc een van de beste middenvelders in huis en hebben met rijsdijk goud in handen.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Cambuur058 op december 25, 2013, 13:29:06
onze invallers hebben nog NOOIT gescoord
vind het dus helemaal niet zo'n raar idee om zo'n jongen te halen die in de 90e minuut de 1-2 binnenschiet, kan je toch punten bezorgen?
iets wat oebele met alle respect niet kan, denk ik
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Lore op december 25, 2013, 19:23:58
Citaat van: AL op december 25, 2013, 13:08:58

Volgend seizoen in jupiler league kan hij wel een interessante optie voor ons zijn.


Denk jij dat jong Cambuur, net als jong Ajax, in de Jupiler league uit mag komen?
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: SCCRulez op december 25, 2013, 21:00:59
Citaat van: 666 op december 25, 2013, 12:34:29
Ik hoop niet dat Weghorst komt, drama voetballer. Dan kun je beter Barto houden.
Speler die zelfs in JL vaak als pinchhitter wordt ingezet, lijkt mij zeker geen versterking voor eredivisie. Dit zijn kaliber aanwinsten als de Graaf, Feldballe.. NIET doen
Titel: oebele schokker
Bericht door: Leovardia op december 25, 2013, 21:42:55

Citaat van: SCCRulez op december 25, 2013, 21:00:59
Speler die zelfs in JL vaak als pinchhitter wordt ingezet, lijkt mij zeker geen versterking voor eredivisie. Dit zijn kaliber aanwinsten als de Graaf, Feldballe.. NIET doen

Eens! Hou dan maar de hand op de knip en geef de jeugd een extra kans


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Cambuur058 op januari 26, 2014, 16:05:29
http://www.soccernews.nl/news/231137/FC_Emmen_huurt_creatieve_aanvaller_van_SC_Cambuur?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: scc-aaron op januari 26, 2014, 17:13:17
Citaat van: Cambuur058 op januari 26, 2014, 16:05:29
http://www.soccernews.nl/news/231137/FC_Emmen_huurt_creatieve_aanvaller_van_SC_Cambuur?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Ik las het ook, de Messi van de Wâlde gaat ons dus de rest van het seizoen verlaten. Succes Oepie!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Dokkumer op januari 26, 2014, 18:04:10
Jammer dat Oepie ons tijdelijk verlaat, ben wel blij dat hij eindelijk weer aan voetbal toekomt.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Lore op januari 26, 2014, 18:14:50
Het is hem gegund! Maar Emmen? Daar is hij gelijk de beste speler
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Yellow Army op januari 26, 2014, 21:01:35
Hoe jammer het ook is, het is voor beide partijen de beste oplossing.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Cambuur058 op januari 26, 2014, 21:03:28
Voor iedereen de beste oplossing. Oepie kan weer lekker ballen en bij ons zou hij toch geen minuten krijgen.
Succes bij Emmen Oepie!  :thumbsup
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Delamere op januari 27, 2014, 10:31:38
Goede oplossing voor Cambuur, Emmen en Oepie zelf.
Succes daar!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: lunnie op januari 27, 2014, 10:33:45
Succes Oepie!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: KristCambuur op januari 31, 2014, 14:43:54
Hopen dat hij bij Emmen alles speelt en veel assists geeft. Dan volgend jaar weer in de Eredivisie proberen.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: HilversumOnTour op januari 31, 2014, 14:56:10
Citaat van: KristCambuur op januari 31, 2014, 14:43:54
Hopen dat hij bij Emmen alles speelt en veel assists geeft. Dan volgend jaar weer in de Eredivisie proberen.

Ga hem zeker in de gaten houden, succes Oebele!!  |:)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: dizzhead op januari 31, 2014, 14:59:40
Eindelijk weer een goede reden om de jupilerbeelden weer actief in de gaten te houden.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: michello op januari 31, 2014, 15:02:01
Citaat van: dizzhead op januari 31, 2014, 14:59:40
Eindelijk weer een goede reden om de jupilerbeelden weer actief in de gaten te houden.

VOETBAL - De nieuwe aanwinst van FC Emmen, Oebele Schokker, start in het uitduel tegen Achilles'29 vanaf de bank.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: KristCambuur op januari 31, 2014, 15:48:18
Citaat van: michello op januari 31, 2014, 15:02:01
VOETBAL - De nieuwe aanwinst van FC Emmen, Oebele Schokker, start in het uitduel tegen Achilles'29 vanaf de bank.

Spelen ze vanavond?
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Oebieman op januari 31, 2014, 15:53:45
Citaat van: KristCambuur op januari 31, 2014, 15:48:18
Spelen ze vanavond?

Nee,
Morgen om 18:45 ;)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op januari 31, 2014, 21:31:19
Citaat van: KristCambuur op januari 31, 2014, 14:43:54
Hopen dat hij bij Emmen alles speelt en veel assists geeft. Dan volgend jaar weer in de Eredivisie proberen.
oebele kan mooi die 2 langen daar voorzien van voorzetten
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Cambuur058 op maart 01, 2014, 17:05:41
oepie maakt zijn eerste goal voor Emmen (de 2-0 tegen volendam)
hij lijkt wel wat te zijn aangekomen haha

EDIT: geeft nu ook de assist op de 3-0
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Leovardiascc op maart 01, 2014, 17:35:43
Citaat van: Cambuur058 op maart 01, 2014, 17:05:41
oepie maakt zijn eerste goal voor Emmen (de 2-0 tegen volendam)
hij lijkt wel wat te zijn aangekomen haha

EDIT: geeft nu ook de assist op de 3-0

wel apart om hem bij emmen te zien spelen :P
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: SCCRulez op maart 01, 2014, 23:24:01
Tis 'm gegund!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Bascambuur op mei 01, 2014, 12:05:32
Ben benieuwd of Henk de Jong in de voorbereiding weer een nieuwe kans geeft aan Schokker.

Iemand die hem nog een beetje gevolgd heeft bij Emmen?
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: de Schoot op mei 01, 2014, 12:31:57
Niet gevolgd, maar gezien het verleden (tandem met Barto) bij de Harkemase boys onder HdJ , zou een terugkeer me niks verbazen. Misschien is ie wat sneller en actiever geworden. Sowieso leuk voor de breedte denk ik.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Dokkumer op mei 01, 2014, 12:44:20
Citaat van: de Schoot op mei 01, 2014, 12:31:57
Niet gevolgd, maar gezien het verleden (tandem met Barto) bij de Harkemase boys onder HdJ , zou een terugkeer me niks verbazen. Misschien is ie wat sneller en actiever geworden. Sowieso leuk voor de breedte denk ik.
Laatste verhalen die ik hoorde over Oepie waren dat hij vooral in de breedte was gegroeid ;)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: speculeter op mei 01, 2014, 15:37:23
Maakt geen indruk bij Emmen dus denk niet
dat hij terugkeert.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sccvl op mei 02, 2014, 21:05:20
Citaat van: speculeter op mei 01, 2014, 15:37:23
Maakt geen indruk bij Emmen dus denk niet
dat hij terugkeert.
Heel FC Emmen maakt geen indruk op mij, het is moeilijk om er dan bovenuit te stijgen denk wel dat die terug komt in Leeuwarden, mits ze hem kunnen betrekken in een goeie deal!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: papier op mei 03, 2014, 11:34:24
Zal toch wel meedoen in de voorbereiding? Dit was het seizoen dat hij volle bak moest gaan in de eerste divisie, maar hee.... we spelen Eredivisie. HdJ zal hem er bijnemen lijkt mij, en wat mij betreft had hij de eerste seizoenshelft ook wel meer minuten mogen maken want toen was Lukoki waardeloos.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: HilversumOnTour op juni 02, 2014, 12:42:14
Al meer nieuws rondom Oebele?
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Lore op juni 02, 2014, 13:29:26
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 02, 2014, 12:42:14
Al meer nieuws rondom Oebele?

Zou er nieuws moeten komen dan? Hij is toch terug van Emmen en nu gewoon weer speler van Cambuur? Of heb ik iets gemist
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: HilversumOnTour op juni 02, 2014, 14:27:36
Citaat van: Lore op juni 02, 2014, 13:29:26
Zou er nieuws moeten komen dan? Hij is toch terug van Emmen en nu gewoon weer speler van Cambuur? Of heb ik iets gemist

Volgens mij ook, maar krijgt hij een 2e kans? Vorig jaar was de Technische Staf vrij stellig dat hij te kort komt voor de eredivisie.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Lore op juni 02, 2014, 14:36:13
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 02, 2014, 14:27:36
Volgens mij ook, maar krijgt hij een 2e kans? Vorig jaar was de Technische Staf vrij stellig dat hij te kort komt voor de eredivisie.

Tsjah, ik heb hem niet wekelijks gevolgd bij Emmen, maar wat ik hoor is dat hij daar ook niet een van de beteren was. Voor hem zou denk ik een nieuwe verhuurperiode de beste optie zijn!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Galdiano op juni 02, 2014, 14:37:44
Nu Henk de Jong aan het roer staat mag hij zich bewijzen tijdens de voorbereiding.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Lore op juni 02, 2014, 14:38:38
Citaat van: Galdiano op juni 02, 2014, 14:37:44
Nu Henk de Jong aan het roer staat mag hij zich bewijzen tijdens de voorbereiding.

Ook prima natuurlijk! Als hij maar minuten gaat maken, want op de bank/tribune bij Cambuur vind ik zonde voor hem!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Cor op juni 02, 2014, 15:33:31
Citaat van: Lore op juni 02, 2014, 14:36:13
Voor hem zou denk ik een nieuwe verhuurperiode de beste optie zijn!

Waarom dan, wordt hij daar een betere voetballer van? Wat is de meerwaarde voor Oebele van verhuren?
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op juni 02, 2014, 18:40:11
ik ben en blijf een absolute oebele fan .Aan de bal kan hij gemakkelijk het nivo aan .Maar we hebben naar de winterstop gezien dat snelheid en fysieke kracht heel belangerijk is .
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Lore op juni 02, 2014, 18:59:06
Citaat van: Cor op juni 02, 2014, 15:33:31
Waarom dan, wordt hij daar een betere voetballer van? Wat is de meerwaarde voor Oebele van verhuren?

Waarom voor Oebele? Omdat hij bij ons niet gaat spelen!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: speculeter op juni 02, 2014, 19:52:37
Heb het ergens gelezen...oebele schuift gewoon weer bij
de selectie aan op 28 juni!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Yellow Army op juni 02, 2014, 20:34:56
Citaat van: Cor op juni 02, 2014, 15:33:31
Waarom dan, wordt hij daar een betere voetballer van? Wat is de meerwaarde voor Oebele van verhuren?

Nee op de tribune word je beter...
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Timmie op juni 02, 2014, 20:35:47
Citaat van: Yellow Army op juni 02, 2014, 20:34:56
Nee op de tribune word je beter...

*groen randje*
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Eewal op juni 02, 2014, 20:36:53
Oebele, Bob en Feldballe..... Eredivisie? Nee!!!!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: HilversumOnTour op juni 02, 2014, 21:28:08
Citaat van: Eewal op juni 02, 2014, 20:36:53
Oebele, Bob en Feldballe..... Eredivisie? Nee!!!!

Hebben mij tot dusver ook niet kunnen overtuigen. Daarom moeten er zeker 2 goede buitenspelers bij. Narsingh is ook maar afwachten of hij fit blijft. Anders zitten we weer met hetzelfde probleem als vorig seizoen de eerste duels.

Heel benieuwd naar de ontwikkelingen. Liefste zie ik Manu nog een jaartje!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Timmie op juni 02, 2014, 21:35:25
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juni 02, 2014, 21:28:08
Hebben mij tot dusver ook niet kunnen overtuigen. Daarom moeten er zeker 2 goede buitenspelers bij. Narsingh is ook maar afwachten of hij fit blijft. Anders zitten we weer met hetzelfde probleem als vorig seizoen de eerste duels.

Heel benieuwd naar de ontwikkelingen. Liefste zie ik Manu nog een jaartje!

Beerens zal niet naar Feyenoord gaan, en Manu dus (nog) niet naar Cambuur! Hopen dat er een goede buiten komt bij de Stadionclub..
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Galdiano op juni 02, 2014, 22:29:18
Ik heb nog steeds dat Feldballe doorbreekt.
Op trainingen regelmatig één van de beteren.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: de Schoot op juni 03, 2014, 06:13:51
Citaat van: Galdiano op juni 02, 2014, 22:29:18
Ik heb nog steeds dat Feldballe doorbreekt.
Op trainingen regelmatig één van de beteren.

Eens!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Cor op juni 03, 2014, 08:32:56
Citaat van: Timmie op juni 02, 2014, 20:35:47
*groen randje*

Geen nieuws over Martijn Timmie? Oebele kan beter terug naar de boys bedoel ik, verhuren maakt je niet automatisch beter, maar zo wordt het hier wel gebracht.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Timmie op juni 03, 2014, 19:12:03
Citaat van: Cor op juni 03, 2014, 08:32:56
Geen nieuws over Martijn Timmie? Oebele kan beter terug naar de boys bedoel ik, verhuren maakt je niet automatisch beter, maar zo wordt het hier wel gebracht.

Redelijk stil. Wordt in principe niet meer spelers gehaald voordat Groningen evt de groepsfase van de EL haalt..
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: De Gast op september 02, 2014, 06:47:32
Gaat een (half)jaartje niks doen?
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: michello op december 05, 2014, 11:04:48
Het ga je goed kerel!
Gaat terug naar Harkema in Januari.

http://pbs.twimg.com/media/B4FU6cWCIAEgqfQ.jpg#twimg (http://pbs.twimg.com/media/B4FU6cWCIAEgqfQ.jpg#twimg)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Collingwood op december 05, 2014, 11:29:06
Is hem inderdaad gegund, zo'n rasvoetballer moet spelen. Jammer dat hij het fysiek niet aankon op het hoogste niveau.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Mitar op december 05, 2014, 13:56:26
Citaat van: Collingwood op december 05, 2014, 11:29:06
Is hem inderdaad gegund, zo'n rasvoetballer moet spelen. Jammer dat hij het fysiek niet aankon op het hoogste niveau.
Fysiek maar vooral tekortkoming in handelingssnelheid op het hoogste niveau. Gun hem toe om weer lekker te spelen.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Collingwood op december 05, 2014, 14:02:44
Citaat van: Mitar op december 05, 2014, 13:56:26
Fysiek maar vooral tekortkoming in handelingssnelheid op het hoogste niveau. Gun hem toe om weer lekker te spelen.

Ook dat inderdaad.
Had het desondanks als buitenspeler wel kunnen redden als hij sneller was geweest, denk ik.

EDIT: Nu officieel bevestigd door de club.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: gobo op december 06, 2014, 16:49:03
Bedankt voor je inzet. Jammer dat er niet meer uit is gekomen. 1 van de belangrijkste mensen in het promotiejaar. Heel veel succes bij je nieuwe/oude club.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Destroyer op december 06, 2014, 17:03:41
Citaat van: gobo op december 06, 2014, 16:49:03
Bedankt voor je inzet. Jammer dat er niet meer uit is gekomen. 1 van de belangrijkste mensen in het promotiejaar. Heel veel succes bij je nieuwe/oude club.

:thumbsup
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Bascambuur op december 06, 2014, 17:24:11
Hij had in het kampioensjaar volgens mij de meeste assists van alle spelers in de JL.  :thumbsup
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op december 07, 2014, 01:08:07
Oebele bedankt jonguh .ik was 1 van jou grootste fans .Je had vanavond makkelijk mee gekunt .
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Scc01 op december 07, 2014, 01:32:29
Citaat van: sunderland op december 07, 2014, 01:08:07
Oebele bedankt jonguh .ik was 1 van jou grootste fans .Je had vanavond makkelijk mee gekunt .

Dat is toch wel iets waar ik het zeker mee eens ben. Hij had vandaag net zo goed mee kunnen voetballen, en misschien nog wel meer potjes....
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Collingwood op december 08, 2014, 13:34:18
Inmiddels bevestigt Harkemase Boys dat Schokker in de winterstop zal terugkeren op het oude nest.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sccleeuwarden op december 18, 2014, 13:15:44
Iemand ook een spandoekje gemaakt voor het afscheid van oepie die tijdens de 14e minuut kan worden laten zien?
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: dit is mien club op december 19, 2014, 11:01:12
There's only one Oepie Schokker, One Oepie Schokker, Walking along singing this song, Walking in an Oepie wonderland
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Destroyer op december 19, 2014, 20:27:39
Citaat van: sccleeuwarden op december 18, 2014, 13:15:44
Iemand ook een spandoekje gemaakt voor het afscheid van oepie die tijdens de 14e minuut kan worden laten zien?

14e minuut maar even zingen
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Dokkumer op december 19, 2014, 20:33:57
Citaat van: Destroyer op december 19, 2014, 20:27:39
14e minuut maar even zingen
Jaaaa, goed idee :D

Citaat van: dit is mien club op december 19, 2014, 11:01:12
There's only one Oepie Schokker, One Oepie Schokker, Walking along singing this song, Walking in an Oepie wonderland
Dit is wel mooi!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Len Cantello op december 20, 2014, 16:15:03
Bedankt, Oep! Veel succes bij de Boys.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Cor op december 20, 2014, 20:50:02
Zo`n scheidsrechter snapt er dus echt ruk van
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Tukker op december 20, 2014, 21:20:01
Citaat van: Cor op december 20, 2014, 20:50:02
Zo`n scheidsrechter snapt er dus echt ruk van
Ik vraag me af of hij zoiets überhaupt wel mee krijgt
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sccvl op december 20, 2014, 21:22:18
Citaat van: Tukker op december 20, 2014, 21:20:01
Ik vraag me af of hij zoiets überhaupt wel mee krijgt

Denk ook niet dat de scheidsrechter het in de gaten had hoor. Wel jammer had mooi geweest als die toch nog even een paar seconden had mogen meedoen. Dacht ook ineens huh afgefloten?!....
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Eewal op december 20, 2014, 21:23:58
Jammer voor oebele maar ik was blij met het laatste fluitje...
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sccvl op december 20, 2014, 21:56:33
Citaat van: Eewal op december 20, 2014, 21:23:58
Jammer voor oebele maar ik was blij met het laatste fluitje...

Logisch wij allemaal, maar had die jongen zijn afscheid ook wel een beetje gegund hoor!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Marc S op december 20, 2014, 23:40:48
Citaat van: Eewal op december 20, 2014, 21:23:58
Jammer voor oebele maar ik was blij met het laatste fluitje...

Dit stond 2-1 met een beetje pech valt die bal toch nog verkeerd.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Keira op december 20, 2014, 23:47:24
Beetje scheids had het aangevoeld erg jammer |:) |:) |:)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: AL op december 21, 2014, 00:07:22
Oebele bedankt! Ik heb van je genoten.
Veel succes bij Harkemase Boys!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2014, 01:20:00
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2014, 02:54:25
Het duurde erg lang voor die bal in de laatste minuten eindelijk uit t spel ging. Tsja, lullig, maar ook ik was érg blij met het laatste fluitje! |:)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: sunderland op december 21, 2014, 11:29:36
Oebele bedankt jonguh .Ik zal jou biljartbalpass nooit weer vergeten .De mooiste pass die ik ooit heb gezien in het cambuurstadion .Je weet zelf nog wel wanneer denk ik .
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Bernardo op december 21, 2014, 11:30:43
Bedankt Oebele!  :thumbsup
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Delamere op december 21, 2014, 11:39:39
Mooie speler, mooi mens. Succes bij Harkemase Boys!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 23, 2014, 00:27:20
AD:

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1298.photobucket.com%2Falbums%2Fag58%2Ftoydamsma%2F20141223_0016301_zpsb0e031cc.jpg&hash=56c13d111f69682abacd0162cef1619a201e52b5) (http://s1298.photobucket.com/user/toydamsma/media/20141223_0016301_zpsb0e031cc.jpg.html)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Unknown op december 23, 2014, 10:02:35
ik gun hem het aller beste hoor, was leuke speler in de bier competitie. Maar er word nu wel erg overdreven gedaan.

Succes bij Harkema
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Dokkumer op december 23, 2014, 10:38:46
Citaat van: Unknown op december 23, 2014, 10:02:35
ik gun hem het aller beste hoor, was leuke speler in de bier competitie. Maar er word nu wel erg overdreven gedaan.

Succes bij Harkema
?? Overdreven?? Oepie had een behoorlijk aandeel in het kampioenschap van 2 seizoenen geleden. Dat herinneren we ons nog steeds heel goed en hebben hem daarvoor zaterdag nogmaals bedankt. Voor de Eredivisie kwam hij helaas tekort, alhoewel ik hem echt wel wat meer wedstrijden had gegund.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: SCCRulez op december 23, 2014, 22:25:40
Prachtspeler! Succes #Harkema
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Gasgeve op december 24, 2014, 10:14:39
Stond toch wel voor lul in de laatste wedstrijd. Als je hem in de 90e minuut nog niet durft te brengen, breng hem dan niet.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Dokkumer op december 24, 2014, 11:33:55
Citaat van: Gasgeve op december 24, 2014, 10:14:39
Stond toch wel voor lul in de laatste wedstrijd. Als je hem in de 90e minuut nog niet durft te brengen, breng hem dan niet.
Ondanks dat ik na de penalty niet het gevoel meer had dat we punten zouden laten liggen snap ik het ook wel. Hoe graag we Oebele een mooi afscheid hadden willen geven met speelminuten, het resultaat van deze wedstrijd was vele malen belangrijker.
En ik heb begrepen dat Oebele het zelf niet eens zo erg vond..
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: DeGroteLeeuwarder op december 24, 2014, 12:37:02
Citaat van: Keira op december 20, 2014, 23:47:24
Beetje scheids had het aangevoeld erg jammer |:) |:) |:)

Hij stond idd al klaar en de bal was ook nog een keer over de lijn gegaan, jammer maar k wens m veel succes in de verloop van z'n carriere!
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Gasgeve op december 24, 2014, 12:39:58
Citaat van: Dokkumer op december 24, 2014, 11:33:55
Ondanks dat ik na de penalty niet het gevoel meer had dat we punten zouden laten liggen snap ik het ook wel. Hoe graag we Oebele een mooi afscheid hadden willen geven met speelminuten, het resultaat van deze wedstrijd was vele malen belangrijker.
En ik heb begrepen dat Oebele het zelf niet eens zo erg vond..
Nee tuurlijk zegt hij dat hij het niet erg vond, maar als je hem niet goed genoeg vindt om 1 minuut mee te doen, moet je hem niet bij de selectie laten zitten. Stond gewoon voor lul in mijn ogen.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: DeGroteLeeuwarder op december 24, 2014, 12:41:28
Citaat van: Gasgeve op december 24, 2014, 12:39:58
Nee tuurlijk zegt hij dat hij het niet erg vond, maar als je hem niet goed genoeg vindt om 1 minuut mee te doen, moet je hem niet bij de selectie laten zitten. Stond gewoon voor lul in mijn ogen.

Henk de jong zei als de stand en de wedstrijd het toe laat. Maar wat mij betreft had ie er best in mogen komen. Is tog een beetje een held geworden bij cambuur en dan gun je die man tog een aantal minuten
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Dokkumer op december 24, 2014, 17:52:17
Citaat van: Gasgeve op december 24, 2014, 12:39:58
Nee tuurlijk zegt hij dat hij het niet erg vond, maar als je hem niet goed genoeg vindt om 1 minuut mee te doen, moet je hem niet bij de selectie laten zitten. Stond gewoon voor lul in mijn ogen.
Hij heeft het hele seizoen niet bij de selectie gezeten, hij zat er juist bij om hem een waardig afscheid te gunnen niet omdat hij zo goed was/is.
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: de Schoot op december 24, 2014, 18:12:57
Na laatste fluitsignaal zei Henk: We hebben gewonnen.
Daar ging het om en dat weet Oepie ook.
:thumbsup Slotje  |:)
Titel: Re: oebele schokker
Bericht door: Gasgeve op december 24, 2014, 19:25:06
Citaat van: Dokkumer op december 24, 2014, 17:52:17
Hij heeft het hele seizoen niet bij de selectie gezeten, hij zat er juist bij om hem een waardig afscheid te gunnen niet omdat hij zo goed was/is.
Hij kreeg een waardig afscheid voor en na de wedstrijd, wat er tijdens de wedstrijd gebeurde was poppenkast.