Welkom Bob .
Welkom terug Bob :thumbsup
:rodekaart
Welkom terug Bob.
Welcome back, dat je je criticasters maar de mond mag snoeren! |:)
Henk Albers @HenkAlbers1970 18 sec.
Even voor de duidelijkheid: Een half jaar huur en dan is @SchepersB27 'contractvrij' meldt hij net. Vanaf dat moment van #Cambuur dus.
Succes Bob, beter in Leeuwarden een bank warmhouden dan in Utrecht een tribune |:)
Via invalbeurten maar bewijzen waarom destijds Utrecht vertrouwen in je talent had en net als Leeuwin jezelf geheel oprichten na een klote tijd.
welkom terug jongen nog steeds jong samen met de trainers weer toe zien te werken naar je oude niveau.
Citaat van: denistel op januari 30, 2014, 23:16:12
welkom terug jongen nog steeds jong samen met de trainers weer toe zien te werken naar je oude niveau.
hoop wel een hoger nivo :proost .Kan ie ook .must sien wat voor verskrikkelijke trainers hij hier had
Welkom terug!!
Welkom terug bob!! |:)
Welkom terug Bob. Dat je je goede niveau uit de jeugd weer kan oppakken.
Welkom terug, hier is je hopelijk wat meer speeltijd gegunt en kun je de draad weer oppakken. Ik neem aan dat hij in de eerste instantie dus middenveld links gaat spelen in plaats van Bakker/Moorsel/Brakel?
ik neem aan dat hij de bank warm gaat houden.
Welkom, the return of (ooit) the legend. Hopelijk goed doorontwikkeld bij FCU ondanks weinig speelminuten.
Waarskijnelijk hek het voetbalintellect van een skippybal, maar eehh .... waarom Oepie verhuren en Bob terughale? Is het voor extra bezetting linksmidden/-voor terwijl Oepie meer hangend rechts was/is?
Ik had liever een ander gezien maar goed... Dat dacht ik ook met Manu net als vele anderen maar kijk wat daarvan is gekomen |:)
Welkom terug Bob
Ben wel benieuwd hoe men gereageerd had als het een speler betrof die GEEN Cambuur verleden heeft. Volgens mij waren de kritieken dan niet mals geweest.
Sorry ik ben er niet blij mee.
Volledig door het ijs gezakt bij Utrecht, is gewoon een concurrent he
Citaat van: papagaaiensoep op januari 31, 2014, 08:51:18
Welkom, the return of (ooit) the legend. Hopelijk goed doorontwikkeld bij FCU ondanks weinig speelminuten.
Waarskijnelijk hek het voetbalintellect van een skippybal, maar eehh .... waarom Oepie verhuren en Bob terughale? Is het voor extra bezetting linksmidden/-voor terwijl Oepie meer hangend rechts was/is?
Oepie wil graag ballem
Citaat van: papagaaiensoep op januari 31, 2014, 08:51:18
Welkom, the return of (ooit) the legend. Hopelijk goed doorontwikkeld bij FCU ondanks weinig speelminuten.
Waarskijnelijk hek het voetbalintellect van een skippybal, maar eehh .... waarom Oepie verhuren en Bob terughale? Is het voor extra bezetting linksmidden/-voor terwijl Oepie meer hangend rechts was/is?
Misschien... Echter misschien ook omdat Bob zich nog sneller kan doorontwikkelen tot een Eredivisiespeler. Oebele moest in 1,5 jaar van Topklasse naar Eredivisieniveau. Moeilijk voor een 28 jarige speler. Bob heeft naast zijn leeftijd ook nog een hoger trainingsniveau meegekregen.
Welkom thuis en succes
Welkom terug.
Al zie ik de meerwaarde van hem niet in.
Citaat van: Unknown op januari 31, 2014, 10:34:38
Welkom terug.
Al zie ik de meerwaarde van hem niet in.
Wie hadden we anders als alternatief op linksbuiten? Feldballe? Die is te licht bevonden denk ik... Zelfs toen we geen opties hadden op linksbuiten speelde Feldballe niet, en op z'n positie werden 'gelegenheidsbuitenspelers' als brands en christovao neergezet. Lijkt me dat je naast Manu nog een echte buitenspeler als alternatief wil hebben.
Citaat van: dizzhead op januari 31, 2014, 10:41:02
Wie hadden we anders als alternatief op linksbuiten? Feldballe? Die is te licht bevonden denk ik... Zelfs toen we geen opties hadden op linksbuiten speelde Feldballe niet, en op z'n positie werden 'gelegenheidsbuitenspelers' als brands en christovao neergezet. Lijkt me dat je naast Manu nog een echte buitenspeler als alternatief wil hebben.
Dit zal idd de reden zijn.
Goedemorgen allemaal .
Ik vraag mij af waarom Bob Schepers ??? :clint
Dan kan je toch een speler halen waar je wat aan hebt, die ook voor een langer tijd kan behouden.
Dit noem ik gewoon geld verspelen sorry.
Citaat van: dit is mien club op januari 31, 2014, 09:37:36
Sorry ik ben er niet blij mee.
Volledig door het ijs gezakt bij Utrecht, is gewoon een concurrent he
Utrecht speelt 4-4-2 zonder echte vleugelspelers.....Bob is een echte vleugelspeler, kan er mooi in als Manu opgebrand is na 70 minuten!
Citaat van: YellowBlue op januari 31, 2014, 10:51:22
Utrecht speelt 4-4-2 zonder echte vleugelspelers.....Bob is een echte vleugelspeler, kan er mooi in als Manu opgebrand is na 70 minuten!
:y
Directe versterking? Misschien niet.. maar we hebben wel weer een leuk nummertje er bij voor de sfeer :P IK SPRING VOOR BOB!!! |:)
Hele slimme zet van SC Cambuur om den BOB terug te halen!
Diepe buiging! _O_
Misschien willen ze door wat invalbeurten kijken of hij het niveau aankan voor eventueel volgend seizoen. Degradeer je, heb je met Bob wel een snelle / goedkope oplossing voor de biercompetitie.
Citaat van: YellowBlue op januari 31, 2014, 10:51:22
Utrecht speelt 4-4-2 zonder echte vleugelspelers.....Bob is een echte vleugelspeler, kan er mooi in als Manu opgebrand is na 70 minuten!
En hiermee sla je de spijker op zijn kop waarom BOB een grote fout heeft gemaakt om naar Utrecht te gaan.
Dit seizoen back-up voor Manu en Lukoki, beetje in vorm komen en dan hebben we volgend jaar een goede buitenspeler, dan zijn Manu en Lukoki er niet meer namelijk :thumbsup
Welkom thuis Bob. Beter dan Feldballe dus in dat opzicht een (breedte) versterking. Waarschijnlijk voor een appel en een ei kunnen huren en vanaf de zomer transfervrij.
Citaat van: Yellow Army op januari 31, 2014, 12:11:17
Welkom thuis Bob. Beter dan Feldballe dus in dat opzicht een (breedte) versterking. Waarschijnlijk voor een appel en een ei kunnen huren en vanaf de zomer transfervrij.
beter dan Felfballe? waar basseer je dat op?
Citaat van: dit is mien club op januari 31, 2014, 13:27:35
beter dan Felfballe? waar basseer je dat op?
Op alles. Ik heb Felballe weinig goed zien doen dit half jaar..
Citaat van: KristCambuur op januari 31, 2014, 14:38:43
Op alles. Ik heb Felballe weinig goed zien doen dit half jaar..
en schepers heb je het afgelopen jaar wat zien doen??
Citaat van: SCC-J op januari 31, 2014, 14:43:55
en schepers heb je het afgelopen jaar wat zien doen??
Schepers zal zich opnieuw moeten bewijzen. Bij FCU was het een drama heb ik begrepen... wat mij betreft staat hij dus gelijk met spelers ala Feldballe en de Graaf. Qua potentie zit er denk ik wel veel meer in die jongen, het was niet voor niets ons "grootste" talent. Bewijs het maar jongen!!!
welkom terug! maar ik kan nergens vinden dat hij volgend seizoen ook bij cambuur zit. is dat wel of niet zo?
Citaat van: marrumer op januari 31, 2014, 15:07:06
welkom terug! maar ik kan nergens vinden dat hij volgend seizoen ook bij cambuur zit. is dat wel of niet zo?
Op zijn eigen Facebook heeft hij het over anderhalf jaar.
''Schepers over interesse: "Had om drie uur afspraak Eagles. Om twee uur belde Van den Belt namens Cambuur. Toen stond ik voor de keuze."
Welkom terug jongen |:) |:) |:)
Citaat van: Dokkumer op januari 31, 2014, 15:11:19
Op zijn eigen Facebook heeft hij het over anderhalf jaar.
ok mooi :)
Citaat van: marrumer op januari 31, 2014, 15:35:52
ok mooi :)
Hij is na een half jaar huur van Utrecht transfervrij, kan dat zonder transfersom aan Cambuur verbinden, we zien wel hoe lang, kan 1 2 3 4 5 jaar etc zijn. Haha.
Wel slimme tactiek van SCC: Schepers verkopen, voor klein bedrag huren, en gratis overnemen. :zweep
Citaat van: poelie-lwd op januari 31, 2014, 11:53:10
En hiermee sla je de spijker op zijn kop waarom BOB een grote fout heeft gemaakt om naar Utrecht te gaan.
Foutje van Bob in Cambuurs voordeel. En nu misschien dubbel voordeel als hij het hier kan maken en ze hem straks transfervrij overnemen
Utrecht heeft nog een optie op een jaar toch ? Dus als hij het hier weer goed doet dan maakt Utrecht daar natuurlijk gebruik van optie lichten! ! :scc
Citaat van: Chris Cambuur op januari 31, 2014, 20:17:33
Utrecht heeft nog een optie op een jaar toch ? Dus als hij het hier weer goed doet dan maakt Utrecht daar natuurlijk gebruik van optie lichten! ! :scc
Hij heeft het bij Cambuur ook nog nooit laten zien. Hoop echt dat hij inmiddels een betere voetballer is geworden, maar heb de transfer naar Utrecht nooit gesnapt...
zal allemaal wel .We hebben verl week een hele positieve week gehad hier .Nu staan de zeikerds weer klaar .Net als bij Manu ,oh wat wist iedereen veel van deze jongen .Kom op man beetje positief .
Citaat van: Chris Cambuur op januari 31, 2014, 20:17:33
Utrecht heeft nog een optie op een jaar toch ? Dus als hij het hier weer goed doet dan maakt Utrecht daar natuurlijk gebruik van optie lichten! ! :scc
Die indruk krijg ik niet, lijkt klaar daar en ze zijn daar volgens mij ook klaar met hem
Citaat van: sunderland op januari 31, 2014, 21:17:03
zal allemaal wel .We hebben verl week een hele positieve week gehad hier .Nu staan de zeikerds weer klaar .Net als bij Manu ,oh wat wist iedereen veel van deze jongen .Kom op man beetje positief .
Ze moeten inhalen hè ;)
Citaat van: sunderland op januari 31, 2014, 21:17:03
zal allemaal wel .We hebben verl week een hele positieve week gehad hier .Nu staan de zeikerds weer klaar .Net als bij Manu ,oh wat wist iedereen veel van deze jongen .Kom op man beetje positief .
Wat een onzin dit. Volgens mij kan iedereen hier prima een mening vormen over Bob .genoeg gelezen genoeg gezien bij Cambuur en niet gezien bij Utrecht . En als dat wat negatief is so be it!
Bob krijgt het komende half jaar de tijd om zich bij Cambuur in de kijker te spelen.
Bob grijp je kans, ik ga er vanuit dat hij zijn stinkende best gaat doen.
Het is aan Cambuur om Bob te gaan beoordelen.
Citaat van: SCC-J op februari 01, 2014, 10:30:11
Wat een onzin dit. Volgens mij kan iedereen hier prima een mening vormen over Bob .genoeg gelezen genoeg gezien bij Cambuur en niet gezien bij Utrecht . En als dat wat negatief is so be it!
waarom zo negatief .Bob werd steeds beter hier tot ie bij utrecht had getekend .Een jongen die zowel binnendoor als buitenom passeert.Met hem heb je diepgang op de vleugel .Hij zal voorlopig alleen als invaller spelen .
Zo,n jansen moet hier eerst een tijd wennen .Op kracht komen en volgens mij afvallen .De aankomende maand zal de belangerijkste maand worden van dit seiz.
Voor cambuur
Citaat van: sunderland op februari 01, 2014, 10:57:16
waarom zo negatief .Bob werd steeds beter hier tot ie bij utrecht had getekend .Een jongen die zowel binnendoor als buitenom passeert.Met hem heb je diepgang op de vleugel .Hij zal voorlopig alleen als invaller spelen .
Je kunt er lang en breed over praten, maar het is niet meer dan een redelijke jl. speler.
Hij staat al een aantal jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik zie dan ook niet in waarom hij nu ineens het licht zal zien. Ik vind dat we met christovao en bartho voldoende mogelijkheden hebben om de flanken in te dekken bij evt. Blessures of schorsingen
Citaat van: Harry L. op februari 01, 2014, 11:03:18
Je kunt er lang en breed over praten, maar het is niet meer dan een redelijke jl. speler.
Hij staat al een aantal jaar stil in zijn ontwikkeling. Ik zie dan ook niet in waarom hij nu ineens het licht zal zien. Ik vind dat we met christovao en bartho voldoende mogelijkheden hebben om de flanken in te dekken bij evt. Blessures of schorsingen
tjonge barto op de vleugel is lachwekkend .Ik weet ook niet of hij het allemaal goed aankan vd laan .Hij wou graag weg en Utrecht wou hem kwijt omdat wouters zijn selectie te groot vond .Hij mag het proberen van mij .Manu was ook niks volgens 85% hier . Geef hem dus een kans
Citaat van: sunderland op februari 01, 2014, 11:13:59
tjonge barto op de vleugel is lachwekkend .Ik weet ook niet of hij het allemaal goed aankan vd laan .Hij wou graag weg en Utrecht wou hem kwijt omdat wouters zijn selectie te groot vond .Hij mag het proberen van mij .Manu was ook niks volgens 85% hier . Geef hem dus een kans
Als derde optie op de flank vind ik Bartho niet eens een verkeerde keus. Schepers is ook maar beperkt, moet het ook veelal van zijn snelheid hebben. Dan hadden ze destijds die Savic beter kunnen proberen.
Citaat van: Harry L. op februari 01, 2014, 11:19:01
Als derde optie op de flank vind ik Bartho niet eens een verkeerde keus. Schepers is ook maar beperkt, moet het ook veelal van zijn snelheid hebben. Dan hadden ze destijds die Savic beter kunnen proberen.
savic kon niet .Als er iemand beperkt is is het barto .Bob heeft een veel betere techniek .Mooi dit... 8)
Citaat van: Harry L. op februari 01, 2014, 11:19:01
Als derde optie op de flank vind ik Bartho niet eens een verkeerde keus. Schepers is ook maar beperkt, moet het ook veelal van zijn snelheid hebben. Dan hadden ze destijds die Savic beter kunnen proberen.
Die had een prijskaartje van +/- 300k om zijn nek hangen
http://www.transfermarkt.de/de/stefan-savic-auf-odyssee-in-holland/news/anzeigen_143563.html
Citaat van: moodygrunn op februari 01, 2014, 11:24:51
Die had een prijskaartje van +/- 300k om zijn nek hangen
http://www.transfermarkt.de/de/stefan-savic-auf-odyssee-in-holland/news/anzeigen_143563.html
Dat wist ik niet. Maakt ook niet meer uit, we zullen het met bob moeten doen.
Citaat van: Harry L. op februari 01, 2014, 11:30:28
Dat wist ik niet. Maakt ook niet meer uit, we zullen het met bob moeten doen.
|:) :koffie
Citaat van: Harry L. op februari 01, 2014, 11:19:01
Als derde optie op de flank vind ik Bartho niet eens een verkeerde keus. Schepers is ook maar beperkt, moet het ook veelal van zijn snelheid hebben. Dan hadden ze destijds die Savic beter kunnen proberen.
Ik probeer je te volgen maar ik heb niet de indruk dat ik je ga snappen. Snap je het zelf nog wel?
Is hier niet t misverstand dat met bartho onze vriend ogbeche word bedoeld?
Citaat van: stefan15 op februari 01, 2014, 13:46:32
Is hier niet t misverstand dat met bartho onze vriend ogbeche word bedoeld?
ik dacht inderdaad ook dat ogbeche bedoeld werd :P, die zou zowieso wel op de vleugel terecht kunnen.
Citaat van: poelie-lwd op februari 01, 2014, 12:23:00
Ik probeer je te volgen maar ik heb niet de indruk dat ik je ga snappen. Snap je het zelf nog wel?
Ik bedoel er mee te zeggen dat als de nood aan de man komt op de flanken je de opties christovao, martijn bartho ( voor mij derde keus op de flank) en feldballe hebt. Scheepers heeft het gewoon niet, kon in de jl. eigenlijk al niet eens mee. Ik vind het zonde geld.
Citaat van: Harry L. op februari 01, 2014, 16:44:41
Ik bedoel er mee te zeggen dat als de nood aan de man komt op de flanken je de opties christovao, martijn bartho ( voor mij derde keus op de flank) en feldballe hebt. Scheepers heeft het gewoon niet, kon in de jl. eigenlijk al niet eens mee. Ik vind het zonde geld.
Is er een reden dat je Bart(h)o steeds verkeerd schrijft?
Citaat van: Harry L. op februari 01, 2014, 16:44:41
Ik bedoel er mee te zeggen dat als de nood aan de man komt op de flanken je de opties christovao, martijn bartho ( voor mij derde keus op de flank) en feldballe hebt. Scheepers heeft het gewoon niet, kon in de jl. eigenlijk al niet eens mee. Ik vind het zonde geld.
ik vind dat schepers wel een kans verdiend.
Citaat van: SCCRulez op februari 01, 2014, 20:00:25
Is er een reden dat je Bart(h)o steeds verkeerd schrijft?
Foutje.... :koffie
Citaat van: Leovardiascc op februari 01, 2014, 23:16:46
ik vind dat schepers wel een kans verdiend.
Tuurlijk verdiend hij de kans, heb er alleen een hard hoofd in.
Citaat van: Leovardiascc op februari 01, 2014, 23:16:46
ik vind dat schepers wel een kans verdiend.
Hoezo? Ging vorige week toch prima!
Citaat van: Lore op februari 02, 2014, 09:41:39
Hoezo? Ging vorige week toch prima!
Ja maar ik bedoel meer als invaller, ik denk dat hij beter is als bijv Feldballe.
Citaat van: Leovardiascc op februari 02, 2014, 19:19:18
Ja maar ik bedoel meer als invaller, ik denk dat hij beter is als bijv Feldballe.
Eens!
Prima ingevallen, volgende keer in de basis want hij overtreft Lukoki op elke punt, ook al mag ie niet sneller zijn, we hebben meer aan iemand die wel andere spelers ziet staan en zelf fatsoenlijk kan schieten.
Wat mij betreft moeten ze hem hier gewoon houden volgend seizoen :thumbsup
Inderdaad. In de basis tegen heracles.
Citaat van: drg op februari 05, 2014, 21:04:37
Prima ingevallen, volgende keer in de basis want hij overtreft Lukoki op elke punt, ook al mag ie niet sneller zijn, we hebben meer aan iemand die wel andere spelers ziet staan en zelf fatsoenlijk kan schieten.
Wat mij betreft moeten ze hem hier gewoon houden volgend seizoen :thumbsup
wat te snel geconcludeerd na die twintig minuten. Eerst maar eens een hele wedstrijd van Bob zien en afwachten of hij dezelfde dreiging als lukoki het, maar t beginetje is goed! ik zag dat schot in de laatste minuut in de kruising vliegen, jammer was dat
Citaat van: skaaver op februari 05, 2014, 21:37:15
wat te snel geconcludeerd na die twintig minuten. Eerst maar eens een hele wedstrijd van Bob zien en afwachten of hij dezelfde dreiging als lukoki het, maar t beginetje is goed! ik zag dat schot in de laatste minuut in de kruising vliegen, jammer was dat
Nou, laat ik het zo zeggen. Alles is beter dan die ajacied, maar Bobbie heeft zeker 1 aardige poging gehad in die 20 minuten terwijl Lukoki er 10 wedstrijden voor nodig heeft.
Citaat van: drg op februari 05, 2014, 21:37:58
Nou, laat ik het zo zeggen. Alles is beter dan die ajacied, maar Bobbie heeft zeker 1 aardige poging gehad in die 20 minuten terwijl Lukoki er 10 wedstrijden voor nodig heeft.
Bob viel goed in. Paar goede kansen en steekballetjes ... Zag er aardig uit, ach die corner zag er niet goed uit, leek veel irritatie bij te zitten.
Hij zal vast erg gemotiveerd zijn:
1. nog niet echt doorgebroken, maar is wel degelijk beter geworden afgelopen jaren
2. terug bij zijn oude, vertrouwde club
3. we spelen 4-3-3 en in dat systeem komt Bob beter tot zijn recht dan in dat systeem van Utrecht
Klasse invalbeurt, helemaal niks mis mee. Overduidelijk beter geworden. Meer inzicht en fysiek sterker. Gewoon zo doorgaan jongen! |:)
Mankeerde inderdaad niets aan. Laat Bob maar mooi in de basis starten ipv die idioot van een :wall :( :X
Basisplaats komt dichterbij voor Bob gezien zijn invalbeurt en de verkeerde keuzes van Lukoki.
Citaat van: Yellow Army op februari 06, 2014, 08:33:39
Basisplaats komt dichterbij voor Bob gezien zijn invalbeurt en de verkeerde keuzes van Lukoki.
Aankomend weekend dan maar, ik ben klaar met meneer Jodi
Hoop het echt dat hij in basis komt
Lijkt een last van zijn schouders gevallen nu hij weer bij Cambuur is, durfde de acties te maken :thumbsup
Iedereen weet hier nog dat hij slechts 23 minuten heeft gespeeld? Misschien moeten wij even wachten tot hij een paar wedstrijden heeft gespeeld. Dan hoeven wij hem na een wat mindere wedstrijd ook niet gelijk af te slachten!
Ik heb er alle vertrouwen in dat het hem gaat lukken. Als Lukoki na dit seizoen weggaat is hij de aangewezen man voor die plaats. Laten ze het in de komende weken maar samen uitvechten. Een beetje concurrentie kan geen kwaad. Lukt het niet met Lukoki dan Schepers er maar in, en omgekeerd.
Citaat van: clint op februari 06, 2014, 07:32:04
Mankeerde inderdaad niets aan...
Die corner... ;(
lukoki speelt toch wel,,,zet dan scheepers op links en manu in de spits want hemmen is nog lang niet fit.
Bob succes in de concurrentiestrijd met Jody!!!
Citaat van: denistel op februari 06, 2014, 14:12:13
lukoki speelt toch wel,,,zet dan scheepers op links en manu in de spits want hemmen is nog lang niet fit.
Helemaal mee eens!
Scheepers op links, Manu in de punt en Lukoki op rechts.
Met een niet fitte Hemmen heb je zeker in een uitwedstrijd helemaal niets aan.
Overigens vond ik Lukoki helemaal niet zo slecht, totdat.....................
ik gun het schepers echt!
je kan zo zien dat hij zich hier thuis voelt, bijv aan dat moment dat hij noord probeerde op te jutten |:)
Speelde een uitstekende pot hoor, geen pootje terug meer. Hulde.
Citaat van: papier op maart 14, 2014, 22:29:37
Speelde een uitstekende pot hoor, geen pootje terug meer. Hulde.
Nu nog leren een voorzet op maat te geven....
Citaat van: Daddy T. op maart 14, 2014, 22:30:39
Nu nog leren een voorzet op maat te geven....
Dat kun je in ongeveer een half seizoen leren, zie Lukoki.
Mooi doelpunt, al zat er nog wel een pootsje tussen. Een speler met in mien ogen heel veel potentie. As die eenmaal sien draai vindt is ie niet meer te stoppen. Hij mut het alleen oek zelf willen zien
Citaat van: FORZASCC op maart 14, 2014, 22:37:20
Mooi doelpunt, al zat er nog wel een pootsje tussen. Een speler met in mien ogen heel veel potentie. As die eenmaal sien draai vindt is ie niet meer te stoppen. Hij mut het alleen oek zelf willen zien
Denk dat die mogelijkheden in Leeuwarden voor hem liggen, maar hij moet er zelf inderdaad ook achter staan! Bij Utrecht gaat hij die kans vermoedelijk niet krijgen. Vond hem redelijk spelen, goed in de duels! Mooi doelpunt, inderdaad enkele voorzetten niet op maat. Maar al met al een ruime voldoende!
Heerlijke goal jongen het is je van harte gegunt.
Voor de rest speelde hij nou niet echt heel goed, vooral die counter dan moet hij toch gewoon uit kunnen spelen. Hij heeft jammer genoeg niet de snelheid die Lukoki wel heeft om één man voorbij te gaan :zucht
Citaat van: FORZASCC op maart 14, 2014, 22:37:20
Mooi doelpunt, al zat er nog wel een pootsje tussen.
Volgens mij werd ie niet van richting veranderd, maar zwabberde de bal (als een Cambuursupporter na een 3-2 winst in een koude lange vrijdagnacht |:) )
Citaat van: EastSide058 op maart 15, 2014, 00:23:46
Heerlijke goal jongen het is je van harte gegunt.
Voor de rest speelde hij nou niet echt heel goed, vooral die counter dan moet hij toch gewoon uit kunnen spelen. Hij heeft jammer genoeg niet de snelheid die Lukoki wel heeft om één man voorbij te gaan :zucht
vond hem zeer wisselvallig met een geweldige inzet .Hij begon heel goed maar raakte ook in de war van die nienhuis goal
Bob, jij begon echt ongelofelijk goed, dit willen wij graag zien en dan ben jij echt een verrijking van dit elftal _O_
In de loop van de wedstrijd werd het een stuk minder, een voorzet met jouw slechte rechterbeen is niet best of wat meer hierop trainen of voortaan met je linkerbeen een voorzet geven :proost
https://www.facebook.com/photo.php?v=646387792083815&set=vb.622864317769496&type=2&theater
:_schater
hahaha prachtig
Hij kan aardig voetballen, maar komt toch echt te kort in de ere!
Jupiler league club uit subtop is zijn max!
Citaat van: Galdiano op maart 21, 2014, 08:18:41
Hij kan aardig voetballen, maar komt toch echt te kort in de ere!
Jupiler league club uit subtop is zijn max!
Dat denk ik ook, maar dat zeiden een hele boel hier ook over Barto een paar maand geleden.
Citaat van: zeewolde op maart 21, 2014, 09:11:46
Dat denk ik ook, maar dat zeiden een hele boel hier ook over Barto een paar maand geleden.
Hij is toch nog maar 21? Geef hem een laag salaris en veel tijd!
Citaat van: zeewolde op maart 21, 2014, 09:11:46
Dat denk ik ook, maar dat zeiden een hele boel hier ook over Barto een paar maand geleden.
precies. Gewoon kans geven komend seizoen, met talentvolle huurspeler van topclub als alternatief.
Citaat van: SCCRulez op maart 21, 2014, 22:10:25
precies. Gewoon kans geven komend seizoen, met talentvolle huurspeler van topclub als alternatief.
Hoop dat Utrecht daar aan meewerkt!
Citaat van: sccvl op maart 24, 2014, 05:59:37
Hoop dat Utrecht daar aan meewerkt!
Zijn contract loopt af dus ze kunnen vrij weinig doen.
Citaat van: Marc S op maart 24, 2014, 08:50:26
Zijn contract loopt af dus ze kunnen vrij weinig doen.
Ze hebben nog een optie die ze kunnen lichten begreep ik, maar zolang Bob geen 80x scoort in de resterende wedstrijden zal die wel niet worden gelicht.
Bob speelt hier komend seizoen sowieso.
Hij moet zorgen dat hij wat rustiger wordt en weer het zijn oude niveau gaan vinden dan kan hij genoeg. Vandaag ook weer gezien als hij rustig blijft geeft hij ze op maat en kan een spits scoren.
Citaat van: Sonnema op maart 24, 2014, 17:53:11
Hij moet zorgen dat hij wat rustiger wordt en weer het zijn oude niveau gaan vinden dan kan hij genoeg. Vandaag ook weer gezien als hij rustig blijft geeft hij ze op maat en kan een spits scoren.
nee hij moet niet rustiger worden .Het draait om tempo in de erediv .Tegen volendam kun je rustig doen .Hij moet juist proberen om op tempo zijn voorzetten goed te krijgen .
http://www.omropfryslan.nl/nijs/maat-en-tsjinstanner-op-fjild?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Citaat van: sunderland op maart 25, 2014, 21:14:11
nee hij moet niet rustiger worden .Het draait om tempo in de erediv .Tegen volendam kun je rustig doen .Hij moet juist proberen om op tempo zijn voorzetten goed te krijgen .
Ik zou hier al op reageren maar is me ontschoten. Ik vermoed namelijk dat Sonnema met rustiger eigenlijk beheerster bedoelt. Vooral om dit stukje "als hij rustiger (dus beheerster) blijft geeft hij ze op maat..."
Bob Schepers heeft me tegen de Arnhemmers niet overtuigd, wilde trappen voorbij de goal??
Citaat van: PePe op april 14, 2014, 00:20:01
Bob Schepers heeft me tegen de Arnhemmers niet overtuigd, wilde trappen voorbij de goal??
Ik begrijp wat je bedoeld, die ene voorzet die bijna over het dak van de Oost tribune vloog? Als je voor staat accepteer je dat, maar bij een achterstand uiteraard niet. Vind niet dat we Bob kunnen beoordelen over zijn wedstrijd tegen Vitesse daarvoor heeft die in mijn ogen te weinig minuten gemaakt. Ik heb hem tegen RKC een goede wedstrijd zien spelen en misschien met ietwat geluk een mooie goal zien maken. Ik denk dat er genoeg potentie inzit om hem een contract voor 1 of 2 seizoenen aan te bieden, achter de hand houden voor de nummer 10 of vleugel positie.
Citaat van: sccvl op april 17, 2014, 20:06:30
Ik begrijp wat je bedoeld, die ene voorzet die bijna over het dak van de Oost tribune vloog? Als je voor staat accepteer je dat, maar bij een achterstand uiteraard niet. Vind niet dat we Bob kunnen beoordelen over zijn wedstrijd tegen Vitesse daarvoor heeft die in mijn ogen te weinig minuten gemaakt. Ik heb hem tegen RKC een goede wedstrijd zien spelen en misschien met ietwat geluk een mooie goal zien maken. Ik denk dat er genoeg potentie inzit om hem een contract voor 1 of 2 seizoenen aan te bieden, achter de hand houden voor de nummer 10 of vleugel positie.
persoonlijk vind ik dat Schepers wel"wat"heeft.
Dit seizoen moeilijk te beoordelen, omdat hij geen ritme heeft door te weinig speeltijd en daarvoor een verloren seizoen bij Utreg waar al zijn zelfvertrouwen is verloren.
Hij is volgens mij nog vrij jong en durft wel een aktie te maken en zijn mannetje op te zoeken.
Zal volgend seizoen concurrentie aangaan op de links/rechts buiten positie voor een basis plaats denk ik.
Citaat van: carlo de leeuw op april 17, 2014, 20:27:21
persoonlijk vind ik dat Schepers wel"wat"heeft.
Dit seizoen moeilijk te beoordelen, omdat hij geen ritme heeft door te weinig speeltijd en daarvoor een verloren seizoen bij Utreg waar al zijn zelfvertrouwen is verloren.
Hij is volgens mij nog vrij jong en durft wel een aktie te maken en zijn mannetje op te zoeken.
Zal volgend seizoen concurrentie aangaan op de links/rechts buiten positie voor een basis plaats denk ik.
inderdaad, de eerste huurling is al opgsvangen. Nu nog ogbeche vastleggen en hopen op een waardige vervanger voor Ritzmaier..
Citaat van: dizzhead op april 17, 2014, 20:48:58
inderdaad, de eerste huurling is al opgsvangen. Nu nog ogbeche vastleggen en hopen op een waardige vervanger voor Ritzmaier..
Die vervanger van Ritzmaier zal niet makkelijk worden.
Citaat van: PePe op april 14, 2014, 00:20:01
Bob Schepers heeft me tegen de Arnhemmers niet overtuigd, wilde trappen voorbij de goal??
Vind hem ook niet best, bij utrecht stond hij er ook haast altijd naast, en hem als vervanger van manu op links? die sleurt zo 2/3 man met zich mee zal schepers never nooit niet lukken
Manu zeer sterk voorin Schepers verliest zo vaak de bal (niet balvast) hij is ook niet een haar beter geworden dan toen hij nog bij ons in de eerste divisie speelde.
van den belt zei dat schepers zou tekenen wanneer we definitief gehandhaafd zijn, waarom heeft hij nog niet getekend?
Dat geld hebben ze nodig om Lukoki te kopen ;)
Komt goed jonguh, Bobje gaat nergens heen :camigo
Citaat van: marrumer op april 17, 2014, 23:36:53
van den belt zei dat schepers zou tekenen wanneer we definitief gehandhaafd zijn, waarom heeft hij nog niet getekend?
:_schater :_schater Omdat wij nog maar 6 dagen veilig zijn of had hij in de kleedkamer direct moeten tekenen!
Citaat van: marrumer op april 17, 2014, 23:36:53
van den belt zei dat schepers zou tekenen wanneer we definitief gehandhaafd zijn, waarom heeft hij nog niet getekend?
Volgens mij al rond..
Citaat van: Timmie op april 18, 2014, 09:39:06
Volgens mij al rond..
Zal het niet gewoon als optie in zijn contract hebben gestaan?
Citaat van: Lore op april 18, 2014, 07:29:37
:_schater :_schater Omdat wij nog maar 6 dagen veilig zijn of had hij in de kleedkamer direct moeten tekenen!
Dat was al te laat. Had direct na de 4-3 al gemoeten. Even naar de zijlijn en tekenen :devil
Citaat van: yellow@ndblue op april 17, 2014, 23:26:51
Vind hem ook niet best, bij utrecht stond hij er ook haast altijd naast, en hem als vervanger van manu op links? die sleurt zo 2/3 man met zich mee zal schepers never nooit niet lukken
Manu zeer sterk voorin Schepers verliest zo vaak de bal (niet balvast) hij is ook niet een haar beter geworden dan toen hij nog bij ons in de eerste divisie speelde.
Argument Utrecht vind ik nergens op slaan. Die spelen zonder buitenspelers en Bob is een pure buitenspeler.
Tegen RKC was hij ook dramatisch? Toen vond ik hem juist goed spelen, dat weer vergeten?
Citaat van: Dokkumer op april 18, 2014, 14:06:33
Argument Utrecht vind ik nergens op slaan. Die spelen zonder buitenspelers en Bob is een pure buitenspeler.
Tegen RKC was hij ook dramatisch? Toen vond ik hem juist goed spelen, dat weer vergeten?
Cambuur ziet hem als vervanger van manu! wat manu dit jaar heeft laten zien is in mijn ogen meer dan wat Bob in de afgelopen 3/4 jaar heeft laten zien,was hij voor die tijd dan al zo geweldig bij ons? soms ja maar niet regelmatig ben gewoon niet overtuigt van hem we zullen het wel zien ,laat me heel graag door hem verassen!
Maar sinds hij die flirt heeft gehad met (everton) meende ik zo'n 3 of 4 jaar geleden en jong oranje heb ik hem alleen maar zien afglijden.
Utrecht heeft hem toen niet gehaald om zijn kont warm te houden denk je wel? als hij daar echt had overtuigt had hij gewoon gespeeld denk ik ,misschien wilden ze wel met 3 spitsen spelen maar overtuigde hij niet en andere spelers ook niet en hebben ze het systeem later aangepast wie zal het zeggen.
Dit hieronder heb je mij niet horen zeggen
Tegen RKC was hij ook dramatisch? Toen vond ik hem juist goed spelen, dat weer vergeten?
Bob is een echte buitenspeler en met vertrouwen zie ik hem nog hele leuke dingen doen!
Manu is heel belangrijk voor ons geweest, maar is natuurlijk een hele andere voetballer.
Manu doet alles op kracht!
Het klinkt misschien gek, maar ik vind dat Bob de meeste potentie heeft van al onze vleugelaanvallers.
Citaat van: yellow@ndblue op april 18, 2014, 14:38:48
Cambuur ziet hem als vervanger van manu! wat manu dit jaar heeft laten zien is in mijn ogen meer dan wat Bob in de afgelopen 3/4 jaar heeft laten zien,was hij voor die tijd dan al zo geweldig bij ons? soms ja maar niet regelmatig ben gewoon niet overtuigt van hem we zullen het wel zien ,laat me heel graag door hem verassen!
Ik denk eerlijk gezegd dat zij Bob hebben angetrokken als iemand die de concurrentie moet aan gaan voor de plaats van Manu voor volgend seizoen. Dat is wel een belangrijke nuance, want dat betekent dat er nog iemand gehaald wordt en dat als die beter is dat Bob dan erachter gaat komen. Bob moet nog wel een stap maken wil hij basis bij ons worden, maar hij heeft nog de tijd om dat te doen!
Citaat van: AL op april 18, 2014, 14:45:28
Bob is een echte buitenspeler en met vertrouwen zie ik hem nog hele leuke dingen doen!
Manu is heel belangrijk voor ons geweest, maar is natuurlijk een hele andere voetballer.
Manu doet alles op kracht!
Het klinkt misschien gek, maar ik vind dat Bob de meeste potentie heeft van al onze vleugelaanvallers.
Daar sluit ik mij helemaal bij aan, ben dat volledig met je eens.
Citaat van: AL op april 18, 2014, 14:45:28
Manu doet alles op kracht!
Ben ik niet met je eens.. Manu is beresterk maar heeft daarnaast een uitstekende techniek! Bob heeft snelheid en een goede trap maar vind zijn techniek zeer matig.
Citaat van: yellow@ndblue op april 18, 2014, 14:38:48
Cambuur ziet hem als vervanger van manu! wat manu dit jaar heeft laten zien is in mijn ogen meer dan wat Bob in de afgelopen 3/4 jaar heeft laten zien,was hij voor die tijd dan al zo geweldig bij ons? soms ja maar niet regelmatig ben gewoon niet overtuigt van hem we zullen het wel zien ,laat me heel graag door hem verassen!
Maar sinds hij die flirt heeft gehad met (everton) meende ik zo'n 3 of 4 jaar geleden en jong oranje heb ik hem alleen maar zien afglijden.
Utrecht heeft hem toen niet gehaald om zijn kont warm te houden denk je wel? als hij daar echt had overtuigt had hij gewoon gespeeld denk ik ,misschien wilden ze wel met 3 spitsen spelen maar overtuigde hij niet en andere spelers ook niet en hebben ze het systeem later aangepast wie zal het zeggen.
Dit hieronder heb je mij niet horen zeggen
Tegen RKC was hij ook dramatisch? Toen vond ik hem juist goed spelen, dat weer vergeten?
Manu is de laatste wedstrijden wel een stuk
Minder aanwezig dan de eerste wedstrijden.
Ik denk dat Bob zeker mee kan. Verder kwam hij bij Utrecht niet uit de verf omdat die heel anders spelen.
Citaat van: yellow@ndblue op april 18, 2014, 14:38:48
Cambuur ziet hem als vervanger van manu! wat manu dit jaar heeft laten zien is in mijn ogen meer dan wat Bob in de afgelopen 3/4 jaar heeft laten zien,was hij voor die tijd dan al zo geweldig bij ons? soms ja maar niet regelmatig ben gewoon niet overtuigt van hem we zullen het wel zien ,laat me heel graag door hem verassen!
Maar sinds hij die flirt heeft gehad met (everton) meende ik zo'n 3 of 4 jaar geleden en jong oranje heb ik hem alleen maar zien afglijden.
Utrecht heeft hem toen niet gehaald om zijn kont warm te houden denk je wel? als hij daar echt had overtuigt had hij gewoon gespeeld denk ik ,misschien wilden ze wel met 3 spitsen spelen maar overtuigde hij niet en andere spelers ook niet en hebben ze het systeem later aangepast wie zal het zeggen.
Dit hieronder heb je mij niet horen zeggen
Tegen RKC was hij ook dramatisch? Toen vond ik hem juist goed spelen, dat weer vergeten?
Wat moeten we daar van denken?
Citaat van: Lore op april 18, 2014, 15:25:42
Ik denk eerlijk gezegd dat zij Bob hebben angetrokken als iemand die de concurrentie moet aan gaan voor de plaats van Manu voor volgend seizoen. Dat is wel een belangrijke nuance, want dat betekent dat er nog iemand gehaald wordt en dat als die beter is dat Bob dan erachter gaat komen. Bob moet nog wel een stap maken wil hij basis bij ons worden, maar hij heeft nog de tijd om dat te doen!
geheel mee eens. Zeker mogelijkheden en concurrentie voor zijn positie is van groot belang om de druk hierop te houden. Ik zie hem onder Henk nog wel erg mooie dingen doen komend jaar!
Citaat van: de Schoot op april 18, 2014, 17:30:11
Wat moeten we daar van denken?
@ De SchootDat laat ik geheel aan jou fantasie over :zweep
Hieronder staat een melding van Bron V.I hier doelde ik eigenlijk op :insane
In anderhalf seizoen in de Domstad speelde Schepers slechts achttien Eredivisieduels, waarvan slechts twee als basisspeler
Oei, oei, oei. Ik zeg het niet graag over een kind van de club, maar de wedstrijd van Bob deed zeer aan m'n ogen. Toen Feldballe langs de lijn stond was ik zelfs opgelucht, hij kon het eigenlijk niet slechter doen dan Schepers. Helaas ging Ritzmaier eraf. Viel me een beetje tegen van HdJ, wel weer respect dat 'ie Olivier weer wat minuten laat maken want dit moet wel een ongelofelijk kutseizoen voor hem zijn geweest...
Ik heb het idee als ik Bob zie spelen dat hij veeeel te graag wil waardoor het er allemaal heel ongelukkig niet uit komt. Er zit meer in dan ie laat zien, maar het zit 'm vaak ook niet mee. Voorzetten waren erg slecht vanavond..
Waarom moet hij altijd op rechts spelen, terwijl hij stijf links is?
Citaat van: AL op mei 03, 2014, 21:58:37
Waarom moet hij altijd op rechts spelen, terwijl hij stijf links is?
Precies wat ik me ook afvroeg ja. Vreemd!
Was id een drama vanavond.
Mistte Lukoki toch wel.
Citaat van: AL op mei 03, 2014, 21:58:37
Waarom moet hij altijd op rechts spelen, terwijl hij stijf links is?
Omdat het lieverdje van HdJ in de spits moet spelen en Ogbeche gedwongen als vleugelspits moet fungeren. Deze keuze maakt onze voorhoede er niet productiever op.
Citaat van: legeips op mei 03, 2014, 22:42:52
Omdat het lieverdje van HdJ in de spits moet spelen en Ogbeche gedwongen als vleugelspits moet fungeren. Deze keuze maakt onze voorhoede er niet productiever op.
Jij hebt echt een hekel aan Barto.. Dit staat namelijk VOLSTREKT buiten het feit dat Bob gewoon op links had moeten staan. En als je ziet dat het niet loopt, switch je tijdens de wedstrijd toch? Dat zelfinzicht mag je wel verwachten van spelers lijkt me.
Maar nee, het is allemaal de schuld van Barto.
Zoveel keus had Henk ook niet lijkt mij....
Citaat van: legeips op mei 03, 2014, 22:42:52
Omdat het lieverdje van HdJ in de spits moet spelen en Ogbeche gedwongen als vleugelspits moet fungeren. Deze keuze maakt onze voorhoede er niet productiever op.
Je begint wel erg sneu te worden. Twee derde van de normale voorhoede speelde niet, dit is toch improviseren. Jou favoriet deed twintig minuten mee, heeft niets laten zien.
Bobje kan het niveau helaas niet aan. Goed genoeg voor op de bank, zal volgend seizoen geen basisplaats krijgen lijkt me.
Weinig ballen goed geraakt. Aan de andere kant moeten we ook niet al teveel waarde aan al die voorzetten met verkeerde been geven. Want ik kan er weinig opnoemen die een fatsoenlijke voorzet geven met het verkeerde been. Verder lijkt het wel of hij net iets teveel wil. Trouwens is hij wel een van de weinigen die een afstandschot aandurft. Vind het wat te vroeg om te zeggen dat hij volgend jaar op de bank moet plaatsnemen.
Slecht, slechter, slechtst...
Citaat van: Scc01 op mei 03, 2014, 23:46:08
Weinig ballen goed geraakt. Aan de andere kant moeten we ook niet al teveel waarde aan al die voorzetten met verkeerde been geven. Want ik kan er weinig opnoemen die een fatsoenlijke voorzet geven met het verkeerde been. Verder lijkt het wel of hij net iets teveel wil. Trouwens is hij wel een van de weinigen die een afstandschot aandurft. Vind het wat te vroeg om te zeggen dat hij volgend jaar op de bank moet plaatsnemen.
Schepers :zucht
Citaat van: Dokkumer op mei 03, 2014, 22:48:50
Jij hebt echt een hekel aan Barto.. Dit staat namelijk VOLSTREKT buiten het feit dat Bob gewoon op links had moeten staan. En als je ziet dat het niet loopt, switch je tijdens de wedstrijd toch? Dat zelfinzicht mag je wel verwachten van spelers lijkt me.
Maar nee, het is allemaal de schuld van Barto.
klopt helemaal...
We bouwen voorin alles om deze overgewaardeerde speler heen, hoeveel kansen hebben we vanavond gehad? Ogbeche loopt doelloos over de flank of middenveld te zwerven. Ik zie het niet zitten met Barto voor het nieuwe seizoen, daarnaast vind ik het ongezond om spelers die beter zijn op een andere positie te laten spelen
Citaat van: legeips op mei 04, 2014, 00:18:02
klopt helemaal...
We bouwen voorin alles om deze overgewaardeerde speler heen, hoeveel kansen hebben we vanavond gehad? Ogbeche loopt doelloos over de flank of middenveld te zwerven. Ik zie het niet zitten met Barto voor het nieuwe seizoen, daarnaast vind ik het ongezond om spelers die beter zijn op een andere positie te laten spelen
Overgewaardeerd? Meneer is anders wel in een seizoenshelft clubtopscorer geworden, had hij voor de winter ook fatsoenlijke speelminuten gekregen had hij er in de vorm die hij sinds de winterstop heeft wellicht 10 a 12 meer gemaakt heb ik het idee...
Citaat van: legeips op mei 04, 2014, 00:18:02
klopt helemaal...
We bouwen voorin alles om deze overgewaardeerde speler heen, hoeveel kansen hebben we vanavond gehad? Ogbeche loopt doelloos over de flank of middenveld te zwerven. Ik zie het niet zitten met Barto voor het nieuwe seizoen, daarnaast vind ik het ongezond om spelers die beter zijn op een andere positie te laten spelen
Jij leest alleen wat je wilt lezen .. l8l
Citaat van: drg op mei 04, 2014, 00:24:19
Overgewaardeerd? Meneer is anders wel in een seizoenshelft clubtopscorer geworden, had hij voor de winter ook fatsoenlijke speelminuten gekregen had hij er in de vorm die hij sinds de winterstop heeft wellicht 10 a 12 meer gemaakt heb ik het idee...
jum binne echt naïef..
Schepers wel afkraken, terwijl hij beter was dan jullie knuffel spits. En nee, ik vond Schepers niet goed vanavond, maar matig. Dat geeft aan hoe zwak Martijn was. Maar onee... deze speler is door zijn paar doelpunten onschendbaar.
Citaat van: legeips op mei 04, 2014, 01:27:36
jum binne echt naïef..
Schepers wel afkraken, terwijl hij beter was dan jullie knuffel spits. En nee, ik vond Schepers niet goed vanavond, maar matig. Dat geeft aan hoe zwak Martijn was. Maar onee... deze speler is door zijn paar doelpunten onschendbaar.
Schepers zal ik zeker op deze avond afkraken, die was gewoon ronduit slecht. Beneden het niveau van deze divisie of zelfs de eerste divisie...
Maar als jij graag wil beweren dat wij niets aan Barto te danken hebben (met name de wedstrijden waar hij fatsoenlijk aan speeltijd toe kwam) doe je er denk ik beter aan verder niet naar voetbal te kijken.
Voor mij is hij niet gewoon een 'knuffelspits', ik had altijd (zoals heel veel mensen) heel erg mijn twijfels aan Barto dit seizoen.
Tot na de winterstop wanneer meneer de ene na de andere belangrijke bal het doel intikte, met als hoogtepunt zijn 2 goals tegen Vitesse en ook andere belangrijke goals die gemaakt moesten worden zoals die fenominale kopbal tegen de Eagles. Met name goals die ik Hemmen of Ogbeche niet zou zien maken.
Bob is een prima stand-in volgend seizoen, maar geen basis speler. Lijkt mij dat er sowieso twee vervangers komen voor Lukoki en Manou.
Citaat van: legeips op mei 04, 2014, 01:27:36
jum binne echt naïef..
Schepers wel afkraken, terwijl hij beter was dan jullie knuffel spits. En nee, ik vond Schepers niet goed vanavond, maar matig. Dat geeft aan hoe zwak Martijn was. Maar onee... deze speler is door zijn paar doelpunten onschendbaar.
Barto is zeker niet onschendbaar, alleen je doet hem VEEL tekort om hem af te serveren als een stuk grofvuil. Hij heeft veel belangrijke goals gemaakt, altijd goed afgejaagd (in tegenstelling tot Hemmen) en zijn verdere inzet was ondanks zijn beperktere voetballende vermogens altijd 100%.
Iedereen zag na de wissel van Barto ook dat den Haag achterin meer rust vond omdat Hemmen (nog niet fit dus geen verwijt) veel minder jaagwerk verricht. Dit leidde indirect ook tot de beide tegengoals.
Maar goed, jij zult het wel anders zien. Nu maar eens met argumenten aub.
Dit is toch niet het Barto topic als ik het goed heb.
Schepers had inderdaad zijn dag niet en speelde gewoon zeer matig.Toch gaat het mij veel te ver om een jeugdige bankzitter die een keertje basis staat gelijk af te schrijven.
Sorry maar ik vind Bob toch echt te licht.
Hij heeft hopelijk nog niet getekend ;(
Waarom alles met rechts? Je bent stijf links.
Jupiler club ja, maar Cambuur een dikke nee.
Citaat van: fred op mei 04, 2014, 10:07:29
Sorry maar ik vind Bob toch echt te licht.
gister wel ja, maar ook definitief?
Citaat van: Galdiano op mei 04, 2014, 10:16:23
Hij heeft hopelijk nog niet getekend ;(
Waarom alles met rechts? Je bent stijf links.
Jupiler club ja, maar Cambuur een dikke nee.
Hier ben ik het absoluut mee eens... Zo voetballen kan echt niet.
Het is wel grappig hoe iedereen met zijn eigen blik naar het voetbal kijkt. Ik stop hier met de Barto discussie, want dit is de plek waar we het over schepers mogen hebben.
Maar blijf het wel bijzonder vinden dat de meeste Schepers zo slecht vinden en Barto zo ontzettend goed, terwijl Schepers een betere bal handeling snelheid heeft dan Barto. En deze voetballende eigenschap is erg nodig op dit niveau als team een vuist te maken tijdens bal bezit. Hierdoor creëren we momenteel aanvallend ontzettend weinig.
Een 12e plek met geen enkele uit overwinning en minste doelpunten voor is een bijzonder goede prestatie, maar daar haal je volgend seizoen waarschijnlijk geen handhaving mee. Vandaar mijn twijfels over spelers met deze tekortkoming en daar valt Barto ook onder. En dit staat los van zijn inzet en mooie en belangrijke doelpunten.
Citaat van: legeips op mei 04, 2014, 10:54:17
Het is wel grappig hoe iedereen met zijn eigen blik naar het voetbal kijkt. Ik stop hier met de Barto discussie, want dit is de plek waar we het over schepers mogen hebben.
Maar blijf het wel bijzonder vinden dat de meeste Schepers zo slecht vinden en Barto zo ontzettend goed, terwijl Schepers een betere bal handeling snelheid heeft dan Barto. En deze voetballende eigenschap is erg nodig op dit niveau als team een vuist te maken tijdens bal bezit. Hierdoor creëren we momenteel aanvallend ontzettend weinig.
Een 12e plek met geen enkele uit overwinning en minste doelpunten voor is een bijzonder goede prestatie, maar daar haal je volgend seizoen waarschijnlijk geen handhaving mee. Vandaar mijn twijfels over spelers met deze tekortkoming en daar valt Barto ook onder. En dit staat los van zijn inzet en mooie en belangrijke doelpunten.en ik blijf erbij dat jij weinig
verstand van voetbal hebt.
Citaat van: legeips op mei 04, 2014, 10:54:17
Het is wel grappig hoe iedereen met zijn eigen blik naar het voetbal kijkt. Ik stop hier met de Barto discussie, want dit is de plek waar we het over schepers mogen hebben.
Maar blijf het wel bijzonder vinden dat de meeste Schepers zo slecht vinden en Barto zo ontzettend goed, terwijl Schepers een betere bal handeling snelheid heeft dan Barto. En deze voetballende eigenschap is erg nodig op dit niveau als team een vuist te maken tijdens bal bezit. Hierdoor creëren we momenteel aanvallend ontzettend weinig.
Een 12e plek met geen enkele uit overwinning en minste doelpunten voor is een bijzonder goede prestatie, maar daar haal je volgend seizoen waarschijnlijk geen handhaving mee. Vandaar mijn twijfels over spelers met deze tekortkoming en daar valt Barto ook onder. En dit staat los van zijn inzet en mooie en belangrijke doelpunten.
Niemand zegt hier dat Barto zo ontzettend goed is, maar jij doet hem tekort, je zaagt hem alleen maar af, zonder een goed argument. Opvallend vond ik gister dat de wissel met Hemmen er voor zorgde dat ADO gevaarlijker werd. Wat Bob betreft, volgens mij wordt hier veel te snel geoordeeld. Anderhalve wedstrijd iets kunnen laten zien, je ziet dat hij geen ritme heeft en zich te graag wil bewijzen. Laten we de voorbereiding maar eens afwachten...
Citaat van: Cor op mei 04, 2014, 11:05:14
Niemand zegt hier dat Barto zo ontzettend goed is, maar jij doet hem tekort, je zaagt hem alleen maar af, zonder een goed argument. Opvallend vond ik gister dat de wissel met Hemmen er voor zorgde dat ADO gevaarlijker werd. Wat Bob betreft, volgens mij wordt hier veel te snel geoordeeld. Anderhalve wedstrijd iets kunnen laten zien, je ziet dat hij geen ritme heeft en zich te graag wil bewijzen. Laten we de voorbereiding maar eens afwachten...
mee eens.ik spring voor Bob. :thumbsup
Citaat van: legeips op mei 04, 2014, 10:54:17
Het is wel grappig hoe iedereen met zijn eigen blik naar het voetbal kijkt. Ik stop hier met de Barto discussie, want dit is de plek waar we het over schepers mogen hebben.
Maar blijf het wel bijzonder vinden dat de meeste Schepers zo slecht vinden en Barto zo ontzettend goed, terwijl Schepers een betere bal handeling snelheid heeft dan Barto. En deze voetballende eigenschap is erg nodig op dit niveau als team een vuist te maken tijdens bal bezit. Hierdoor creëren we momenteel aanvallend ontzettend weinig.
Een 12e plek met geen enkele uit overwinning en minste doelpunten voor is een bijzonder goede prestatie, maar daar haal je volgend seizoen waarschijnlijk geen handhaving mee. Vandaar mijn twijfels over spelers met deze tekortkoming en daar valt Barto ook onder. En dit staat los van zijn inzet en mooie en belangrijke doelpunten.
Je hebt gelijk, maar het gaat uiteindelijk in het betaald voetbal om resultaat.
Barto pakt dit seizoen gewoon punten met zijn beperkingen voor Cambuur.
Is notabene onze top scorer!
Schepers moet heeeeeeel erg verbeteren willen we er volgend seizoen iets aan hebben maar ik zie het donker in. Geen bal goed geraakt en zo blind als een paard, kortom een sneue vertoning!
Citaat van: Delamere op mei 04, 2014, 11:17:31
Schepers moet heeeeeeel erg verbeteren willen we er volgend seizoen iets aan hebben maar ik zie het donker in. Geen bal goed geraakt en zo blind als een paard, kortom een sneue vertoning!
Laten ze hem volgend seizoen gewoon op de linksbuiten zetten, dat is misschien beter voor zijn zelfvertrouwen...
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 11:21:14
Laten ze hem volgend seizoen gewoon op de linksbuiten zetten, dat is misschien beter voor zijn zelfvertrouwen...
Wanneer je stijf links bent is het enige wat je van rechts kunt doen naar binnen draaien en schieten. Een goede voorzet kun je niet van hem verwachten.
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 11:21:14
Laten ze hem volgend seizoen gewoon op de linksbuiten zetten, dat is misschien beter voor zijn zelfvertrouwen...
Zou best kunnen, maar met zijn overzicht is ook wel het een en ander mis, en of dat op de linkerkant beter is? Het experiment op de rechterkant kunnen we na gisteravond duidelijk als mislukt beschouwen. Jammer maar helaas!
op rechts komt hij nog wel eens tot een schot met zijn linker.....hij heeft imo een behoorlijk schot, maar kwam er helaas niet uit.
Schepers moet wat meer beheersing/rust in zijn spel krijgen.
Citaat van: Delamere op mei 04, 2014, 11:30:11
Zou best kunnen, maar met zijn overzicht is ook wel het een en ander mis, en of dat op de linkerkant beter is? Het experiment op de rechterkant kunnen we na gisteravond duidelijk als mislukt beschouwen. Jammer maar helaas!
Denk dat de linkerkant zeker beter is, hij heeft er tenslotte zijn hele leven gespeeld en kan hij terugvallen op automatisme en vertrouwen kweken..
Gewoon van links laten spelen en wat rustiger worden aan de bal, dan kunnen we er misschien wat leuks aan beleven. En laat hem wat meer body krijgen
Graag wel in het krachthonk en niet bij de Griek/Turk/shoarmatent etc. :devil
Citaat van: Dokkumer op mei 04, 2014, 11:51:09
Graag wel in het krachthonk en niet bij de Griek/Turk/shoarmatent etc. :devil
hebben ze die in Dokkum?
Citaat van: speculeter op mei 04, 2014, 11:57:15
hebben ze die in Dokkum?
in Dokkum e.o. lopen ze gewoon het land in, pakken een koe bij de horens en eten hem op. :devil
Citaat van: carlo de leeuw op mei 04, 2014, 12:27:12
in Dokkum e.o. lopen ze gewoon het land in, pakken een koe bij de horens en eten hem op. :devil
dat dacht ik al....
alles noordelijk boven Leeuwarden.
Dat is niet best. :_schater
Verder laat ik me er niet over uit. Ik ben een van de weinigen met enige beschaving.. Drink namelijk eerst de melk rechtstreeks van de uiers :devil
Wat heeft onze TS gezien in deze jongen wat utrecht niet gezien heeft? zowel met bal als zonder bal slecht, zonder bal staat ie positioneel zo slecht dat ie weinig tot niet aanspeel baar is. Dit is niet de Bob Schepers voordat ie naar utrecht ging nooit een actie maken om eens zijn man uit te spelen,als hij zo blijft spelen kunnen we zeker op zoek naar 2 goede buitenspelers.
Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 13:02:53
Wat heeft onze TS gezien in deze jongen wat utrecht niet gezien heeft? zowel met bal als zonder bal slecht, zonder bal staat ie positioneel zo slecht dat ie weinig tot niet aanspeel baar is. Dit is niet de Bob Schepers voordat ie naar utrecht ging nooit een actie maken om eens zijn man uit te spelen,als hij zo blijft spelen kunnen we zeker op zoek naar 2 goede buitenspelers.
Je bedoeld 4 buitenspelers? Of denk je genoeg te hebben aan 2 buitenspelers volgend seizoen?
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 13:39:15
Je bedoeld 4 buitenspelers? Of denk je genoeg te hebben aan 2 buitenspelers volgend seizoen?
Ach schepers is een stand-in. Dus twee toppers en nog een stand-in!
Feldballe hebben we natuurlijk ook nog. Heeft nog geen indruk weten te maken, maar volgens mij kan hij wel voetballen. Misschien dat het na een jaartje gewenning aan Nederland en Cambuur het volgend seizoen wat beter met hem gaat.
Citaat van: Collingwood op mei 04, 2014, 14:02:08
Feldballe hebben we natuurlijk ook nog. Heeft nog geen indruk weten te maken, maar volgens mij kan hij wel voetballen. Misschien dat het na een jaartje gewenning aan Nederland en Cambuur het volgend seizoen wat beter met hem gaat.
Laat die maar een jaartje in de jupilerleague balle.. En dan 3 of 4 buitens halen..
Utrecht erbij halen vind ik een manke vergelijking, die speelden amper of nooit met buitenspelers (tenminste dit seizoen). Lijkt me wel duidelijk dat je een linksbenige speler op zijn sterkste positie moet neerzetten. Als je merkt dat het naar binnen draaien en schieten niet werkt, dan switchen in de voorhoede om zo wél aan voorzetten te komen.
Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 16:08:18
Als je het goed had gelezen heb ik het over (goede buitenspelers) daar vallen voor mij niet Bob Schepers Feldballe en Oebele schokker onder maar dit is wat ik er persoonlijk van vind (lukoki is niet super maar nog steeds beter als Bob en manu is ook beter )
Of vind jij Bob een goede buitenspeler? die bij utrecht in 18 maanden 2 wedstrijdjes mee mocht doen,en tot nu toe heeft hij mij niet kunnen overtuigen en lijkt eredivisie te hoog gegrepen voor hem.
Gisteren tegen ado heb ik geen buitenspelers gezien en geen diepgang jij wel? er stond op papier dat er toch minimaal één in het veld moest staan en dat was bob,en als er toch eentje top fit moet zijn,moet hij dat toch zijn na die lange rust periode bij utrecht.
Als we volgend seizoen afhankelijk van hem zijn dan weten we nu in ieder geval dat we een zeer matige buiten hebben als reserve want een basis plaats zal hij toch zo niet krijgen mag ik hopen in deze vorm.
Snap niet echt goed wat onze TS van hem verwacht hadden na (18maanden twee wedstrijden gespeeld) nu zijn we verplicht om hem volgend seizoen ook te huren geld dat we misschien wel beter konden besteden.
Begin zelf eerst met goed lezen.. Of moet ik voor elke positie die ik op noem "goede" zetten zodat jij het dan begrijpt dat ik er goede spelers bedoel, voor mij is dat vanzelfsprekend dat er goede spelers moeten komen(voor het niveau Cambuur)
En Bob kan een goede buiten zijn, maar is dat op het moment niet.. En als je de situatie bij Utrecht weet dan praat je anders dan nu.. En je weet sowieso niet waar je over praat want Bob wordt volgend seizoen niet gehuurd, dus hou die onzin voor aub..
Maar er zijn 4
goede buitenspelers nodig(waar Bob 1 van is) zodat die posities dubbel bezet zijn wat nodig is(zie oa gisteravond)
Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 18:40:05
En je weet sowieso niet waar je over praat want Bob wordt volgend seizoen niet gehuurd, dus hou die onzin voor aub..
Haha wie weet niet waar die over praat LOL Bob schepers automatisch 1jaar verlengt bij Handhaving Cambuur eredivisie!!!! :rodekaart :rodekaart :rodekaart
En met goede spelers bedoel ik minimaal gelijkwaardig of tegen het vergelijkbare niveau van de spelers op het veld staan,en als hij dan toch op de verkeerde positie staat is hij dus aangetrokken als de vervanger van Manu,Bob is wat dat betreft gewoon klassen minder.
Zeg jongetje(aan je manier van schrijven te zien met je leuke kleurtjes) Bob had een contract tot juni 2014 bij Utrecht en dat is niet verlengt..
Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 18:51:13
Cambuur heeft een overeenkomst met utrecht dat als wij in de ere blijven er automatisch een clausule in werking treed dat we hem nog een jaar van hun huren.
Dat heb je net even uit dikke duim gezogen..
Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 18:51:13
Cambuur heeft een overeenkomst met utrecht dat als wij in de ere blijven er automatisch een clausule in werking treed dat we hem nog een jaar van hun huren.
Cambuur heeft hem gewoon een 1-jarig contract aangeboden mochten we er in blijven. Dus we huren hem niet van Utrecht, is gewoon weer van ons
Citaat van: Bernardo op mei 04, 2014, 18:55:55
Cambuur heeft hem gewoon een 1-jarig contract aangeboden mochten we er in blijven. Dus we huren hem niet van Utrecht, is gewoon weer van ons
Precies, was nog aan het zoeken naar het geluidsfragment van omrop fryslan waarin v/Belt zegt dit zegt..
Citaat van: Bernardo op mei 04, 2014, 18:55:55
Cambuur heeft hem gewoon een 1-jarig contract aangeboden mochten we er in blijven. Dus we huren hem niet van Utrecht, is gewoon weer van ons
2012 + 3 jaar =?? zeg jij het maar
31 januari 2014 – Bob Schepers maakt het seizoen af bij SC Cambuur. De 21-jarige vleugelspeler wordt door de Friezen tot het eind van dit seizoen gehuurd van FC Utrecht, zo bevestigt de ploeg uit Leeuwarden.
Schepers maakte in de zomer van 2012 dezelfde stap, maar dan in omgekeerde richting. Sindsdien kwam hij tot slechts 18 competitiewedstrijden voor de Domstedelingen, waarvan slechts twee als basisspeler.
Schepers is de derde offensieve versterking voor Cambuur deze maand, dat eerder Bartholomew Ogbeche en Elvis Manu al aan zijn selectie toevoegde.
Bron FC Update
het gaat voor mij in deze discussie niet over mijn gelijk halen ik heb deze info op verschillende websites zien staan vandaar dat ik daar dus ook vanuit ga dat dit waar is.
Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 18:59:12
2012 + 3 jaar =?? zeg jij het maar
31 januari 2014 – Bob Schepers maakt het seizoen af bij SC Cambuur. De 21-jarige vleugelspeler wordt door de Friezen tot het eind van dit seizoen gehuurd van FC Utrecht, zo bevestigt de ploeg uit Leeuwarden.
Schepers maakte in de zomer van 2012 dezelfde stap, maar dan in omgekeerde richting. Sindsdien kwam hij tot slechts 18 competitiewedstrijden voor de Domstedelingen, waarvan slechts twee als basisspeler.
Schepers is de derde offensieve versterking voor Cambuur deze maand, dat eerder Bartholomew Ogbeche en Elvis Manu al aan zijn selectie toevoegde.
Eerste half jaar gehuurd met optie tot koop. Daar is gebruik van gemaakt.
Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 18:59:12
2012 + 3 jaar =?? zeg jij het maar
31 januari 2014 – Bob Schepers maakt het seizoen af bij SC Cambuur. De 21-jarige vleugelspeler wordt door de Friezen tot het eind van dit seizoen gehuurd van FC Utrecht, zo bevestigt de ploeg uit Leeuwarden.
Schepers maakte in de zomer van 2012 dezelfde stap, maar dan in omgekeerde richting. Sindsdien kwam hij tot slechts 18 competitiewedstrijden voor de Domstedelingen, waarvan slechts twee als basisspeler.
Schepers is de derde offensieve versterking voor Cambuur deze maand, dat eerder Bartholomew Ogbeche en Elvis Manu al aan zijn selectie toevoegde.
Pfffff 2011 is hij door Utrecht gekocht en 2012 is hij naar Utrecht gegaan was een jaar(2011) gehuurd..maar dat zal jij wel niet weten, je zal nog niet zo heel lang naar Cambuur gaan..
Om aan alle (on)zin een einde te maken:
http://www.dehuisaanhuis.nl/sport/34786/bob-schepers-per-direct-terug-bij-cambuur/
deel dit artikel via
tags Bob SchepersCambuureredivisieFC UtrechtLeeuwardentransfervoetbal
Leeuwarden
LEEUWARDEN – Bob Schepers keert per direct terug naar Cambuur.
Dat heeft de speler vanavond bevestigd tegenover Huis Aan Huis.
De 21-jarige vleugelaanvaller staat onder contract bij FC Utrecht, maar voetbalt daar weinig.
Dit seizoen kwam hij tot slechts 265 speelminuten in tien duels.
Schepers debuteerde als zeventienjarige linksbuiten bij Cambuur waarna hij in 2011 een driejarig contract tekende in de Domstad.
Utrecht verhuurde hem in zijn eerste contractjaar aan Leeuwarden en nam hem pas een seizoen later in de selectie op. Vorig jaar scoorde hij één keer (negen wedstrijden), dit seizoen maakte hij geen doelpunt.
Het gaat om een half jaar huur, waarna hij contractvrij is en dan in principe nog een jaar bij Cambuur blijft.
Schepers traint morgen al mee.
Met dank aan correspondent Henk Albers.
Nou yellow@ndblue verder nog wat?? Vast niet... nu maar naar bed,je zal morgen wel naar school moeten..
Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 19:14:21
Vreemd ook de ene website meld dat we hem verkochten dat wij hem nog wel de rest van dat seizoen mochten houden waarna hij in 2012 een drie jarig contract tekende met een eenzijdige optie van utrecht voor nog 2 jaar?
Maar goed waarheid zal wel ergens in het midden liggen Hopen dat hij dan in de voorbereiding laat zien wat ie kan en dat hij de pannen van het dak gaat spelen
I Rest My Case.
En nog stront eigenwijs zijn.. In 2011 is hij door Utrecht gekocht en is toen tot 2012 verhuurd aan Cambuur,dat kan jij je toch wel herinneren,zolang is dat niet geleden.. En die site die jij noemt als bron is totaal niet betrouwbaar..
Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 19:17:01
Kinderachtig zonder onderbouwing.
Pas me aan aan jou niveau..
Zeg stel kleuters.....
Ga eens even gezellig doen.
Het is niet de dag of avond om elkaar op de korrel
te nemen!
Citaat van: speculeter op mei 04, 2014, 19:23:16
Zeg stel kleuters.....
Ga eens even gezellig doen.
Het is niet de dag of avond om elkaar op de korrel
te nemen!
Hahahaha.. Ja papa :P
Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 19:14:21
Vreemd ook de ene website meld dat we hem verkochten dat wij hem nog wel de rest van dat seizoen mochten houden waarna hij in 2012 een drie jarig contract tekende met een eenzijdige optie van utrecht voor nog 2 jaar?
Maar goed waarheid zal wel ergens in het midden liggen Hopen dat hij dan in de voorbereiding laat zien wat ie kan en dat hij de pannen van het dak gaat spelen
I Rest My Case.
Utrecht verhuurde hem in zijn eerste contractjaar (2011-2012) aan Leeuwarden en nam hem pas een seizoen later in de selectie op.
Later is de optie niet gelicht door Utrecht. -> transfervrij in de zomer van 2014
In het jaar 2014-2015 wordt Bob weer eigendom van Cambuur.
De waarheid licht helemaal niet in het midden. Het staat bijzonder duidelijk op de link die ik in mijn vorige post aandroeg.
Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 19:46:14
@grijskijker excuses aan jou denk dat ik het verkeerd begrepen heb,ik ging er van uit dat bob in 2012 definitief overstapte + 3 jaar tekenen vandaar.
Goede reactie man! Geen probleem.. Iedereen zit er wel eens naast... En ik had ook wel anders kunnen reageren.
Citaat van: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 19:46:14
@grijskijker excuses aan jou denk dat ik het verkeerd begrepen heb,ik ging er van uit dat bob in 2012 definitief overstapte + 3 jaar tekenen vandaar.
kijk...zo kanhet ook :thumbsup
Komend seizoen mooi als reserve voor de li buiten. Feldballe jaartje verhuren aan JL ploegje, bijvoorbeeld RODA JC HAHAHAAAAA :_schater
En nu ff kusjes geven
De beste jongen kan het niet doen. Op de bank als derde keus, verder niet. Staat stil in zijn ontwikkeling, ik heb er ook weinig vertrouwen in voor de toekomst.
Citaat van: Yellow Army op mei 04, 2014, 20:34:43
En nu ff kusjes geven
Das meer wat voor jou en Lore :_schater
Citaat van: grijskijker op mei 04, 2014, 21:46:44
Das meer wat voor jou en Lore :_schater
Dacht dat je dat niet door zou vertellen :X
Citaat van: Yellow Army op mei 04, 2014, 21:56:26
Dacht dat je dat niet door zou vertellen :X
Hoezo?? Kijken er meer mensen mee dan?? :_schater
Citaat van: Harry L. op mei 04, 2014, 20:42:09
De beste jongen kan het niet doen. Op de bank als derde keus, verder niet. Staat stil in zijn ontwikkeling, ik heb er ook weinig vertrouwen in voor de toekomst.
Ze moeten eerst maar eens beginnen om hem op LINKS te zetten
Verhuren aan Emmen?
Oef, dit was even schrikken. Tegen Roda JC thuis speelde hij een prima pot. Hoop op verbetering!
Citaat van: dit is mien club op mei 05, 2014, 11:01:44
Verhuren aan Emmen?
Waarom? Laat hem eerst eens een jaar onder deze TS trainen/spelen.. Afbranden kan altijd nog..
Citaat van: grijskijker op mei 05, 2014, 12:57:50
Waarom? Laat hem eerst eens een jaar onder deze TS trainen/spelen.. Afbranden kan altijd nog..
Prima speler voor de jupiler cup maar niet in de ere
Citaat van: dit is mien club op mei 05, 2014, 13:33:49
Prima speler voor de jupiler cup maar niet in de ere
Daar denk de TS anders over.. Zullen die er dan toch minder kijk op hebben dan jij? En zo groot is het verschil niet tussen jupilerleague en eredivisie(rechter rijtje),dat heeft afgelopen seizoen wel bewezen. Gewoon ff de tijd geven..
Citaat van: grijskijker op mei 05, 2014, 13:47:45
Daar denk de TS anders over.. Zullen die er dan toch minder kijk op hebben dan jij? En zo groot is het verschil niet tussen jupilerleague en eredivisie(rechter rijtje),dat heeft afgelopen seizoen wel bewezen. Gewoon ff de tijd geven..
Ik vind dat we hem rustig de tijd moeten geven, zo slecht heeft die het ook weer niet gedaan toch?
Inderdaad; nogal overdreven allemaal dit. Speelde niet goed omdat de voorzetten met rechts niet in de buurt kwamen (OK, ver úit de buurt). Moet inderdaad veel beter. Verder een normale partij met weinig (minder dan normale) dreiging. Dat was het wel toch? De rest van de ploeg was ook beneden normaal-presteren. Als Bob een paar volledige wedstrijden op niveau speelt en weer een beetje vertrouwen opdoet is er niks aan de hand. En voor degenen die "stijf links" roepen: :_schater .
Citaat van: Sietse Vliegen op mei 05, 2014, 15:13:22
Inderdaad; nogal overdreven allemaal dit. Speelde niet goed omdat de voorzetten met rechts niet in de buurt kwamen (OK, ver úit de buurt). Moet inderdaad veel beter. Verder een normale partij met weinig (minder dan normale) dreiging. Dat was het wel toch? De rest van de ploeg was ook beneden normaal-presteren. Als Bob een paar volledige wedstrijden op niveau speelt en weer een beetje vertrouwen opdoet is er niks aan de hand. En voor degenen die "stijf links" roepen: :_schater .
Ik denk toch dat Bob echt stappen moet gaan maken. VAn leuk talent zou hij inmiddels meer bepalend moeten zijn. Het leuke en het mogen moet er nu af zijn. Enige verschil met zijn vorige periode bij Cambuur lijkt op dit moment dat hij wat gespierder is geworden. Voetballend moet het allemaal veel beter. En dan niet kijken naar medespelers. Hij moet vooral heel kritisch naar zichzelf kijken. Misschien maar eens een paar week samen met Ogbeche meelopen en trainen. Anders blijft hij een middelmatige voetballer.
Helemaal mee eens.
Citaat van: zeewolde op mei 05, 2014, 15:17:40
Ik denk toch dat Bob echt stappen moet gaan maken. VAn leuk talent zou hij inmiddels meer bepalend moeten zijn. Het leuke en het mogen moet er nu af zijn. Enige verschil met zijn vorige periode bij Cambuur lijkt op dit moment dat hij wat gespierder is geworden. Voetballend moet het allemaal veel beter. En dan niet kijken naar medespelers. Hij moet vooral heel kritisch naar zichzelf kijken. Misschien maar eens een paar week samen met Ogbeche meelopen en trainen. Anders blijft hij een middelmatige voetballer.
Bob heeft in de Utrecht periode stil gestaan in zijn ontwikkeling en heeft nu weer tijd nodig om naar zijn oude niveau toe te groeien..
Citaat van: grijskijker op mei 05, 2014, 16:51:57
Bob heeft in de Utrecht periode stil gestaan in zijn ontwikkeling en heeft nu weer tijd nodig om naar zijn oude niveau toe te groeien..
Wat is zijn oude niveau dan? Ik heb de transfer naar Utrecht nooit gesnapt...
Eeuwig talent
Citaat van: Eewal op mei 05, 2014, 17:00:07
Wat is zijn oude niveau dan? Ik heb de transfer naar Utrecht nooit gesnapt...
Ik wel, het jaar dat ze hem scoute( 2010/2011) speelde hij goed als linksbuiten...
Citaat van: dit is mien club op mei 05, 2014, 17:02:46
Eeuwig talent
Daar denk de TS anders over.. Zullen die er dan toch minder kijk op hebben dan jij?
Citaat van: grijskijker op mei 05, 2014, 17:06:45
Daar denk de TS anders over.. Zullen die er dan toch minder kijk op hebben dan jij?
Twee keer de zelfde reactie, erg creatief.
Kan mij het schelen wat de TS er van vind? Ik bedeel een andere mening.
Die mening is dat Bob gewoon niet goed genoeg is voor de basis van sc Cambuur
Citaat van: dit is mien club op mei 05, 2014, 17:10:00
Die mening is dat Bob gewoon niet goed genoeg is voor de basis van sc Cambuur
Daar denk de TS anders over.. Zullen die er dan toch minder kijk op hebben dan jij?
Ik ben het met zowel grijskijker als dit is mien club gedeeltelijk eens.
Het lijkt me onmogelijk om Schepers op dit moment helemaal af te serveren. Hij heeft maar twee wedstrijden in de basis gestaan sinds zijn terugkeer. Tegen RKC deed hij het redelijk, tegen ADO erg matig. Verder nog een aardige invalbeurt tegen PSV. Al met al veel te weinig om te (ver)oordelen, in mijn ogen. Zeker aangezien hij nog niet op zijn beste positie (linksbuiten) heeft gespeeld.
Aan de andere kant lijkt het me ook wel duidelijk dat er nog wel een linksbuiten bij zal moeten komen. We kunnen er niet op vertrouwen dat Bob volgend seizoen vijf keer gaat scoren en tien assists gaat geven. Concurrentie voor hem is dan ook zeker nodig. Want zoals hij nu speelt is Schepers inderdaad niet goed genoeg voor de basis.
Citaat van: Collingwood op mei 05, 2014, 17:13:40
Ik ben het met zowel grijskijker als dit is mien club gedeeltelijk eens.
Het lijkt me onmogelijk om Schepers op dit moment helemaal af te serveren. Hij heeft maar twee wedstrijden in de basis gestaan sinds zijn terugkeer. Tegen RKC deed hij het redelijk, tegen ADO erg matig. Verder nog een aardige invalbeurt tegen PSV. Al met al veel te weinig om te (ver)oordelen, in mijn ogen. Zeker aangezien hij nog niet op zijn beste positie (linksbuiten) heeft gespeeld.
Aan de andere kant lijkt het me ook wel duidelijk dat er nog wel een linksbuiten bij zal moeten komen. We kunnen er niet op vertrouwen dat Bob volgend seizoen vijf keer gaat scoren en tien assists gaat geven. Concurrentie voor hem is dan ook zeker nodig. Want zoals hij nu speelt is Schepers inderdaad niet goed genoeg voor de basis.
Kijk dit is een normale reactie waard.. :D
Bob heeft bij Utrecht bijna geen wedstrijd op niveau en dat in 2 jaar tijd en (trainde op een gegeven moment bij de reserves van de reserves), dit zal aan hem gelegen hebben maar vooral aan het systeem wat Utrecht speelt.
En van zo'n situatie wordt geen speler beter..
Ik zeg ook dat hij tijd nodig heeft en het aan onze TS om hem weer op zijn oude niveau te brengen.. Want Bob is nu nog niet goed genoeg, maar heb alle vertrouwen dat hij weer goed genoeg wordt voor Cambuur.
En er moet zeker concurrentie komen voor Bob, maar dat geldt voor elke positie binnen de selectie..
Citaat van: grijskijker op mei 05, 2014, 17:12:12
Daar denk de TS anders over.. Zullen die er dan toch minder kijk op hebben dan jij?
Je bent wat aangebrand of niet... Je moet lezen wat ik zeg.
Het is mijn mening, moet ik het altijd eens zijn met de TS? Heeft mijn mening invloed op de TS? 2x Nee.
Ik denk dat de meeste het er wel over eens zijn dat Bob niet brengt wat we gehoopt hadden. Tegen RKC speelde hij een aardig pot. Maar verder kon hij geen potten breken.
Citaat van: dit is mien club op mei 05, 2014, 17:24:33
Je bent wat aangebrand of niet... Je moet lezen wat ik zeg.
Het is mijn mening, moet ik het altijd eens zijn met de TS? Heeft mijn mening invloed op de TS? 2x Nee.
Ik denk dat de meeste het er wel over eens zijn dat Bob niet brengt wat we gehoopt hadden. Tegen RKC speelde hij een aardig pot. Maar verder kon hij geen potten breken.
Aangebrand niet.. Maar waar is die mening op gebaseerd? Lees aub mn laatste reactie..
Citaat van: Collingwood op mei 05, 2014, 17:13:40
Ik ben het met zowel grijskijker als dit is mien club gedeeltelijk eens.
Het lijkt me onmogelijk om Schepers op dit moment helemaal af te serveren. Hij heeft maar twee wedstrijden in de basis gestaan sinds zijn terugkeer. Tegen RKC deed hij het redelijk, tegen ADO erg matig. Verder nog een aardige invalbeurt tegen PSV. Al met al veel te weinig om te (ver)oordelen, in mijn ogen. Zeker aangezien hij nog niet op zijn beste positie (linksbuiten) heeft gespeeld.
Aan de andere kant lijkt het me ook wel duidelijk dat er nog wel een linksbuiten bij zal moeten komen. We kunnen er niet op vertrouwen dat Bob volgend seizoen vijf keer gaat scoren en tien assists gaat geven. Concurrentie voor hem is dan ook zeker nodig. Want zoals hij nu speelt is Schepers inderdaad niet goed genoeg voor de basis.
Dit is een goede samenvatting.
Ik zeg ook "niet goed genoeg voor de basis"
Ik gun bob het beste, maar hij heeft mij nog niet kunnen overtuigen.
Daar heeft hij dan ook niet zoveel kansen voor gehad, maar ook het feit dat hij niet zoveel kansen heeft gehad zegt iets.
Bob is een jongen met een Cambuur hart en altijd voor de volle 100% inzet toont, maar alleen dat is niet genoeg.
Het is een uitdaging om hem op niveau te krijgen.
Citaat van: dit is mien club op mei 05, 2014, 17:27:48
Dit is een goede samenvatting.
Ik zeg ook "nog niet goed genoeg voor de basis"
Ik gun bob het beste, maar hij heeft mij nog niet kunnen overtuigen.
Daar heeft hij dan ook niet zoveel kansen voor gehad, maar ook het feit dat hij niet zoveel kansen heeft gehad zegt iets.
Bob is een jongen met een Cambuur hart en altijd voor de volle 100% inzet toont, maar alleen dat is nog niet genoeg.
Als je het zo zou zeggen ben ik het grotendeels met je eens Chris..
En dat hij niet veel kansen heeft gehad kwam door Manu, die was/is beter dan Bob..
Citaat van: dit is mien club op mei 05, 2014, 17:27:48
Het is een uitdaging om hem op niveau te krijgen.
Dat is het zeker, en heb er vertrouwen in dat de TS het lukt en dat we Bob volgend seizoen over de linkervleugel zien flitsen..
Citaat van: grijskijker op mei 05, 2014, 17:34:01
Als je het zo zou zeggen ben ik het grotendeels met je eens Chris..
En dat hij niet veel kansen heeft gehad kwam door Manu, die was/is beter dan Bob..
Precies. Het is natuurlijk niet zo dat Bob niet meer beter kan worden. Hij heeft wel enkele specifieke kwaliteiten (snelheid, goed schot, normaal gesproken een goede voorzet) die hem erg gevaarlijk zouden kunnen maken als hij ze door ontwikkelt.
Ik acht hem daar, met de hulp van de TS toe in staat: zie de ontwikkeling van Lukoki gedurende het seizoen en vooral na de winterstop.
Citaat van: grijskijker op mei 05, 2014, 17:34:01
Als je het zo zou zeggen ben ik het grotendeels met je eens Chris..
En dat hij niet veel kansen heeft gehad kwam door Manu, die was/is beter dan Bob..
Ik ben wat kritischer, wil Cambuur volgend jaar weer boven de streep eindigen, hebben we betere spelers nog als het niveau dat Bob op dit moment heeft.
Maar wat niet is.....
Citaat van: grijskijker op mei 05, 2014, 17:37:10
Dat is het zeker, en heb er vertrouwen in dat de TS het lukt en dat we Bob volgend seizoen over de linkervleugel zien flitsen..
Ben jij een maat, familie, of misschien Bob zelf?
Tegen RKC redelijk, tegen ADO matig? Tsja, ik denk dat een goal dan meer verschil maakt in die perceptie dan je denkt. Kijk je naar de feiten, was die tegen ADO meer betrokken in het spel leverde hij meer passes af (80% (van25) vs 71% (van 14)) kwamen er tegen RKC geen crosses aan van de 8 en tegen ADO 2 van de 9. Overtredingen kreeg hij er 3 tegen zich tegen ADO en maakte hij er zelf 1 tegen RKC. Ik weet dat statistieken lang niet alles zeggen, maar je beeld vertroebeld zomaar door een doelpuntje.
Citaat van: dizzhead op mei 07, 2014, 19:38:37
Tegen RKC redelijk, tegen ADO matig? Tsja, ik denk dat een goal dan meer verschil maakt in die perceptie dan je denkt. Kijk je naar de feiten, was die tegen ADO meer betrokken in het spel leverde hij meer passes af (80% (van25) vs 71% (van 14)) kwamen er tegen RKC geen crosses aan van de 8 en tegen ADO 2 van de 9. Overtredingen kreeg hij er 3 tegen zich tegen ADO en maakte hij er zelf 1 tegen RKC. Ik weet dat statistieken lang niet alles zeggen, maar je beeld vertroebeld zomaar door een doelpuntje.
En dat zegt me ook nog steeds niks. Want die 80% goede passes waren er allemaal tikkie terug ;)
Citaat van: Dokkumer op mei 07, 2014, 19:40:59
En dat zegt me ook nog steeds niks. Want die 80% goede passes waren er allemaal tikkie terug ;)
;) :y
tegen RKC die 71% ook. :_schater Daarbij komt kijken dat z'n heatmap laat zien dat hij tegen RKC voor 30% op eigen helft speelde; tegen ADO voor 12%. Maar dat kan ook een tactische keuze van de TS zijn.
Zijn cijfers tegen Zwolle en Vitesse waren veel zorgwekkender.
Citaat van: de Schoot op mei 07, 2014, 19:25:04
Ben jij een maat, familie, of misschien Bob zelf?
Nee een Cambuur supporter die de spelers van zijn favoriete club niet afvalt als ze minder presteren...
Citaat van: grijskijker op mei 07, 2014, 20:09:14
Nee een Cambuur supporter die de spelers van zijn favoriete club niet afvalt als ze minder presteren...
Toevallig loopt er wel een (zeer) naast familielid van Bob rond op dit forum.
Aan diegene wil ik overigens nog wel de vraag stellen of het verstandig is om in die rol op dit forum te acteren, is in het verleden nog wel eens een minder gelukkig huwelijk gebleken als ik het goed onthouden heb.
Ik verwacht trouwens geen antwoord hoor -net zo min als ik een oordeel vel- maar; denk er over na en doe ermee wat je wil. :)
Citaat van: grijskijker op mei 07, 2014, 20:09:14
Nee een Cambuur supporter die de spelers van zijn favoriete club niet afvalt als ze minder presteren...
man,waren daar maar meer van.
bob is zeker wel iemand voor de toekomst.
ook in het geval lukoki vind ik het niet netjes wat hier vaak te lezen was,in de winterstop(toen nog velen niet konden zien wat hij doet in een team)moest ie terug naar amsterdam,nu roepen diezelfde mensen om een nieuwe verbintenis.
kortzichtig en respectloos.
Citaat van: el haj op mei 08, 2014, 01:01:16
Toevallig loopt er wel een (zeer) naast familielid van Bob rond op dit forum.
Aan diegene wil ik overigens nog wel de vraag stellen of het verstandig is om in die rol op dit forum te acteren, is in het verleden nog wel eens een minder gelukkig huwelijk gebleken als ik het goed onthouden heb.
Ik verwacht trouwens geen antwoord hoor -net zo min als ik een oordeel vel- maar; denk er over na en doe ermee wat je wil. :)
shit, je hebt me door. maar het is inderdaad geen goeie voetballer. zeer matig zelfs als je het mij vraagt..... :devil
Citaat van: grijskijker op mei 07, 2014, 20:09:14
Nee een Cambuur supporter die de spelers van zijn favoriete club niet afvalt als ze minder presteren...
Als spelers minder presteren mogen en gaan wij ze afzeiken. Kom op zeg. Dat doen we al tientallen jaren, zeker hier.
Zij mogen in ONS shirt spelen. Dan eisen we ook dat ze dat goed doen.
Citaat van: el haj op mei 08, 2014, 01:01:16
Toevallig loopt er wel een (zeer) naast familielid van Bob rond op dit forum.
Aan diegene wil ik overigens nog wel de vraag stellen of het verstandig is om in die rol op dit forum te acteren, is in het verleden nog wel eens een minder gelukkig huwelijk gebleken als ik het goed onthouden heb.
Ik verwacht trouwens geen antwoord hoor -net zo min als ik een oordeel vel- maar; denk er over na en doe ermee wat je wil. :)
Weet niet wat dit met mijn post te maken heeft?
Citaat van: Clint op mei 08, 2014, 07:50:41
Als spelers minder presteren mogen en gaan wij ze afzeiken. Kom op zeg. Dat doen we al tientallen jaren, zeker hier.
Zij mogen in ONS shirt spelen. Dan eisen we ook dat ze dat goed doen.
Prima... moet jij weten, maar ik doe het niet, das mijn goed recht toch en ik hoef het daar niet mee eens te zijn net zo goed dat jij het niet met mij eens hoeft te zijn..
Hij is te intelligent foor foebal, denkt na over de folgende stap en is daardeur te laat. Hij mut meer op intewytsie speulen lere
Citaat van: piene hassus op mei 08, 2014, 11:53:11
Hij is te intelligent foor foebal, denkt na over de folgende stap en is daardeur te laat. Hij mut meer op intewytsie speulen lere
spreek je hier nou de grote meester tegen? :zweep
http://www.bnr.nl/nieuws/sport/752024-1302/onderzoek-bevestigt-cruijff-voetbal-speel-je-met-je-hoofd
Cambuur heeft niks aan schepers.. hij redt het net niet.. jammer voor hem des te beter voor cambuur om een betere speler dan schepers te zoeken..!
Citaat van: Bakker90 op mei 08, 2014, 14:20:05
Cambuur heeft niks aan schepers.. hij redt het net niet.. jammer voor hem des te beter voor cambuur om een betere speler dan schepers te zoeken..!
Je domme gelul begint steeds ernstigere vormen aan te nemen... Zo dom dat ik verder niet meer op in ga..
Citaat van: Bakker90 op mei 08, 2014, 14:20:05
Cambuur heeft niks aan schepers.. hij redt het net niet.. jammer voor hem des te beter voor cambuur om een betere speler dan schepers te zoeken..!
Die goal tegen RKC zat er toch lekker in. In ieder geval houden als is het maar voor de breedte
@grijskijker familie van bob.?!
Citaat van: Bakker90 op mei 08, 2014, 14:17:43
wij schijten allemaal op bob bob bob bob bob.. :insane :proost
Volledig respectloos dit naar eigen spelers. Je kunt best aangeven dat je het niet in een bepaalde speler ziet zitten, maar dit slaat echt helemaal nergens op.
Citaat van: Bakker90 op mei 08, 2014, 14:35:43
@grijskijker familie van bob.?!
Vallen we in herhaling? Was al eerder geroepen. ;)
Respectloos? Daar ken ik ook nog wel een paar van
Ik kak op Bak-ker (90), jij kakt op Bak-ker, wij kakken allemaal op Bakker Bakker Bakker 90 :devil
Kakker90 geloofde ook niet dat we met Lodeweges in de ere zouden blijven; had die uiteindelijk toch gelijk in.
Verder schrijft die Bob veel te vroeg af; ik hou me vast aan de oefenpot tegen Volendam, waarin die de ballen toch lekker klaarlegde voor de aanvallers.
Die jongen heeft niet eens de tijd gehad om fatsoenlijk in het team te passen. Kon na de zomer wel eens een verrassing worden. Denk dat van Seumeren zich dan nog wel achter z'n oren krabt.
Citaat van: Bakker90 op mei 08, 2014, 14:35:43
@grijskijker familie van bob.?!
NEE zeker geen familie...
Citaat van: Dokkumer op mei 08, 2014, 14:44:14
Respectloos? Daar ken ik ook nog wel een paar van
Ik kak op Bak-ker (90), jij kakt op Bak-ker, wij kakken allemaal op Bakker Bakker Bakker 90 :devil
Grote kans dat hij het ook nog lekker vind, lijkt me echt zo'n ventje die zich af en toe in zijn bek laat kakken :devil
grootste talent in de jeugd zeker in de c,s en b,s daarna is het allemaal minder geworden wat diverse oorzaken heeft
is mijn mening.niet altijd de goede begeleiding of trainers zelf ook niet altijd dag en nacht met voetbal bezig.
stap van jeugdvoetbal naar profvoetbal is een grote en daar moet je alles voor doen. moet aan kracht winnen.
en belangrijkste onbevangen gaan spelen het lijkt nu wel of er een bepaalde druk is die ie zich zelf oplegt.
ik weet zeker dat ie het wel kan.heeft snelheid maar moet rustiger worden in zijn handelingen.bijv liever 5
acties en een goeie voor zet dan 20 keer een actie en dat de ballen niet goed aan komen. voor de ts ook een
mooie opdracht vind ik maar bob zal het vooral zelf moeten doen. en kritiek hoort soms ook bij voetbal als je
slecht speelt mag dat gezegd worden toch net als je goed speelt je de complimenten krijgt.
kom op bob jongen 3 maanden de tijd om er in aug te staan.
Citaat van: dizzhead op mei 08, 2014, 15:00:11
Kakker90 geloofde ook niet dat we met Lodeweges in de ere zouden blijven; had die uiteindelijk toch gelijk in.
Verder schrijft die Bob veel te vroeg af; ik hou me vast aan de oefenpot tegen Volendam, waarin die de ballen toch lekker klaarlegde voor de aanvallers.
Die jongen heeft niet eens de tijd gehad om fatsoenlijk in het team te passen. Kon na de zomer wel eens een verrassing worden. Denk dat van Seumeren zich dan nog wel achter z'n oren krabt.
Niet te positief, straks ben jij ook familie van Bob.. :_schater
Citaat van: grijskijker op mei 08, 2014, 15:04:33
Niet te positief, straks ben jij ook familie van Bob.. :_schater
Nee dizzhead is voorzitter van de Bob Fanclub "Ik spring voor Bob club"
Citaat van: denistel op mei 08, 2014, 15:03:07
grootste talent in de jeugd zeker in de c,s en b,s daarna is het allemaal minder geworden wat diverse oorzaken heeft
is mijn mening.niet altijd de goede begeleiding of trainers zelf ook niet altijd dag en nacht met voetbal bezig.
stap van jeugdvoetbal naar profvoetbal is een grote en daar moet je alles voor doen. moet aan kracht winnen.
en belangrijkste onbevangen gaan spelen het lijkt nu wel of er een bepaalde druk is die ie zich zelf oplegt.
ik weet zeker dat ie het wel kan.heeft snelheid maar moet rustiger worden in zijn handelingen.bijv liever 5
acties en een goeie voor zet dan 20 keer een actie en dat de ballen niet goed aan komen. voor de ts ook een
mooie opdracht vind ik maar bob zal het vooral zelf moeten doen. en kritiek hoort soms ook bij voetbal als je
slecht speelt mag dat gezegd worden toch net als je goed speelt je de complimenten krijgt.
kom op bob jongen 3 maanden de tijd om er in aug te staan.
Bob heeft ook teveel op 2 gedachten gehinkt, voetbal of studeren. Ik vind het goed dat hij over zijn toekomst na het voetbal denkt, maar als je op het hoogste niveau wilt presteren dan zul je de focus toch meer op het voetbal moeten leggen. Een voltijdstudie kun je er dan niet naast doen.
@grijskijker.. kun je niks beters verzinnen.. :O
Citaat van: Bakker90 op mei 08, 2014, 15:17:55
@grijskijker.. 37.?! hahahahahahahahahahahahahahahahaha.. he.!!
:zucht
:rodekaart
Citaat van: Dokkumer op mei 08, 2014, 15:08:37
Bob heeft ook teveel op 2 gedachten gehinkt, voetbal of studeren. Ik vind het goed dat hij over zijn toekomst na het voetbal denkt, maar als je op het hoogste niveau wilt presteren dan zul je de focus toch meer op het voetbal moeten leggen. Een voltijdstudie kun je er dan niet naast doen.
Nico Jan Hoogma studeerde ook tijdens zijn voetbalcarrière dus het heeft niet veel uit te maken.. Of je nu studeert na de trainingen of je zit achter een playstation je levert beide keren een bepaalde inspanning... Maar het moet niet de voetbal prestatie beïnvloeden!
Citaat van: Bakker90 op mei 08, 2014, 15:17:55
@grijskijker.. kun je niks beters verzinnen.. :O
Jawel.. Maar dan is de kans erg groot dat je een stuk touw pakt en je aan je kippen nekje ophangt.. En dat gun ik je niet "zie"je veel liever leiden dus ga maar door met leven...
Citaat van: grijskijker op mei 08, 2014, 15:26:46
Jawel.. Maar dan is de kans erg groot dat je een stuk touw pakt en je aan je kippen nekje ophangt.. En dat gun ik je niet "zie"je veel liever leiden dus ga maar door met leven...
De 1 is hier nog zieliger dan de ander.. gedraag je zeg.
Citaat van: grijskijker op mei 08, 2014, 15:26:46
Jawel.. Maar dan is de kans erg groot dat je een stuk touw pakt en je aan je kippen nekje ophangt.. En dat gun ik je niet "zie"je veel liever leiden dus ga maar door met leven...
dit is toch niet het topic nieuwe kleuters?
Citaat van: grijskijker op mei 08, 2014, 15:26:46
Jawel.. Maar dan is de kans erg groot dat je een stuk touw pakt en je aan je kippen nekje ophangt.. En dat gun ik je niet "zie"je veel liever leiden dus ga maar door met leven...
Als je kiest voor een studie dan weet je wel voor de rest van je leven dat 'leiden' in deze context waarschijnlijk met 'ij' geschreven had moeten worden. Ik zou het mooi vinden als je je minder laat leiden door je impulsen en het hier wat sociaal houdt.
Citaat van: SCCRulez op mei 08, 2014, 18:33:14
Als je kiest voor een studie dan weet je wel voor de rest van je leven dat 'leiden' in deze context waarschijnlijk met 'ij' geschreven had moeten worden. Ik zou het mooi vinden als je je minder laat leiden door je impulsen en het hier wat sociaal houdt.
:_schater :_schater
Edit: oeps, verkeerde topic. Maar t ging toch niet meer over mn neef Bob.
Citaat van: SCCRulez op mei 08, 2014, 18:33:14
Als je kiest voor een studie dan weet je wel voor de rest van je leven dat 'leiden' in deze context waarschijnlijk met 'ij' geschreven had moeten worden. Ik zou het mooi vinden als je je minder laat leiden door je impulsen en het hier wat sociaal houdt.
Niet per definitie waar. Er zijn zat academici met dyslexie.
Citaat van: SCCRulez op mei 08, 2014, 18:33:14
Als je kiest voor een studie dan weet je wel voor de rest van je leven dat 'leiden' in deze context waarschijnlijk met 'ij' geschreven had moeten worden. Ik zou het mooi vinden als je je minder laat leiden door je impulsen en het hier wat sociaal houdt.
Wie zegt dat ik voor een studie kies? Wie zegt dat ik überhaupt naar school ben geweest?
Maar alles en iedereen(spelers) mag voor van alles uitgemaakt worden en dat is prima.. Maar een misplaatst grapje kan niet en de volwassen reactie van jullie wel...
Citaat van: SCCRulez op mei 08, 2014, 18:33:14
Als je kiest voor een studie dan weet je wel voor de rest van je leven dat 'leiden' in deze context waarschijnlijk met 'ij' geschreven had moeten worden. Ik zou het mooi vinden als je je minder laat leiden door je impulsen en het hier wat sociaal houdt.
:_schater :_schater
Citaat van: dizzhead op mei 08, 2014, 18:45:17
Niet per definitie waar. Er zijn zat academici met dyslexie.
Er zijn ook zat boerenlullen met dyslexie..
Citaat van: grijskijker op mei 08, 2014, 18:47:42
Er zijn ook zat boerenlullen met dyslexie..
Dus dat.
Citaat van: dizzhead op mei 08, 2014, 18:48:43
Dus dat.
Maar weer over nieuwe spelers lullen, is een stuk interessanter lijkt me..
:y :0= Koolhof!
Citaat van: grijskijker op mei 08, 2014, 18:51:02
Maar weer over nieuwe spelers lullen, is een stuk interessanter lijkt me..
of schepers.
Citaat van: carlo de leeuw op mei 08, 2014, 18:56:41
of schepers.
Ook een goede optie(bedoel ik eigenlijk ook)
Citaat van: grijskijker op mei 08, 2014, 18:47:42
Er zijn ook zat boerenlullen met dyslexie..
Klopt. Ik ben een academische boerenlul met dyslectie!
Citaat van: grijskijker op mei 08, 2014, 14:24:51
Je domme gelul begint steeds ernstigere vormen aan te nemen... Zo dom dat ik verder niet meer op in ga..
:thumbsup En nu graag deze woorden waarmaken.
Citaat van: de Schoot op mei 08, 2014, 20:25:20
:thumbsup En nu graag deze woorden waarmaken.
Je weet dat het om de woorden van b(k)akker90 ging.. Dus waarschijnlijk niet waar je op gehoopt had..
Wat minder in de kroeg en wat meer beleving voor je club zou je sieren vriend, want je wordt er dik voor betaald :( :( :( :( :( :( :( :(
Oei, en hij keek bij die vroege wissel ook nog boos. Alsof hij niet begreep waarom. Nou, ik wel, klasse ingreep van Henk.
Ik heb op Bob gelet tijdens het afronden na de warming up. Van de 10 a 12 ballen heeft hij geen 1x gescoord. Zat geen kracht achter en overtuiging. Tijdens de handtekening zat hij er ook een beetje als een dood vogeltje bij. Overtuiging en vertrouwen is 0%.
Citaat van: Oldskool op augustus 03, 2014, 16:03:11
Ik heb op Bob gelet tijdens het afronden na de warming up. Van de 10 a 12 ballen heeft hij geen 1x gescoord. Zat geen kracht achter en overtuiging. Tijdens de handtekening zat hij er ook een beetje als een dood vogeltje bij. Overtuiging en vertrouwen is 0%.
Misschien had ie daarvoor wel op dit forum gekeken, daar wordt elk normaal mens mentaal depressief van :_schater
Citaat van: Oldskool op augustus 03, 2014, 16:03:11
Ik heb op Bob gelet tijdens het afronden na de warming up. Van de 10 a 12 ballen heeft hij geen 1x gescoord. Zat geen kracht achter en overtuiging. Tijdens de handtekening zat hij er ook een beetje als een dood vogeltje bij. Overtuiging en vertrouwen is 0%.
Misschien is hem wel net mede gedeeld dat hij als er een versterking gaat komen. Hij mogelijk verhuurd gaat worden.
Citaat van: Galdiano op augustus 03, 2014, 16:44:39
Misschien is hem wel net mede gedeeld dat hij als er een versterking gaat komen. Hij mogelijk verhuurd gaat worden.
Ik zou niet weten welke bvo hem zou willen hebben :?
Citaat van: Always SCC op augustus 03, 2014, 16:47:44
Ik zou niet weten welke bvo hem zou willen hebben :?
Achilles? ;)
Zonde, als "kind van de club" dat je door zo'n diep dal moet gaan. Heb altijd geloof gehad in de kwaliteiten van Bob, maar helaas is dat er nooit uitgekomen.
Dit wordt hem echt niet meer helaas
Brengt helemaal niks. :_spank
Ik meende dat iedereen zo'n fan van bob was.?! :insane
VERHUREN GRAAG.
Doodzonde voor die jongen, maar dit gaat hem inderdaad niet meer worden...??
Waarom laten ze hem niet op links spelen, hij heeft een hele behoorlijke voorzet, dan kan hij nog van nut zijn in zo'n slotfase.
Citaat van: YellowBlue op augustus 17, 2014, 12:18:03
Waarom laten ze hem niet op links spelen, hij heeft een hele behoorlijke voorzet, dan kan hij nog van nut zijn in zo'n slotfase.
ben maandag even bij tweede wezen kijken. zijn voorzetten waren nog bedroevender dan die van Lukoki in zijn eerste seizoenshelft..
ok, maar áls je hem dan opstelt laat hem dan met zijn linker de ballen voor gooien. Vorige week een prima bal op Hemmen, weliswaar vanaf rechts maar dan moet hij eerst weer kappen.
Tsja, hij is niet voor niks zo snel weer terug van Utrecht, maatje te licht...
Citaat van: speculeter op augustus 17, 2014, 10:45:28
VERHUREN GRAAG.
Ik denk niet dat ze dat risico nemen, met de blessuregevoelige de Ridder en Narsingh in het achterhoofd. Verhuur lijkt mij om die reden ook niet verstandig. Ik denk dat Schokker eerder in aanmerking komt voor verhuur.
Citaat van: Tanjajeah op augustus 17, 2014, 21:57:38
Ik denk niet dat ze dat risico nemen, met de blessuregevoelige de Ridder en Narsingh in het achterhoofd. Verhuur lijkt mij om die reden ook niet verstandig. Ik denk dat Schokker eerder in aanmerking komt voor verhuur.
Beide verhuren maar wel met speel garantie, dan verwacht ik een betere Schepers terug....
Schokker wil niet verhuurd worden en Bob, tsja, alsjeblieft zo snel mogelijk verhuren aan Telstar.
Citaat van: grijskijker op augustus 18, 2014, 08:20:42
Beide verhuren maar wel met speel garantie, dan verwacht ik een betere Schepers terug....
Hoeveel kansen moet je hem nog geven? Gewogen en veel te licht bevonden. Mentaal ook zeer zwak.
Citaat van: dit is mien club op augustus 18, 2014, 08:50:31
Schokker wil niet verhuurd worden en Bob, tsja, alsjeblieft zo snel mogelijk verhuren aan Telstar.
Aan wie Schepers verhuurd word zal me een worst zijn, als hij maar gaat spelen(en zoveel mogelijk)
Citaat van: grijskijker op augustus 18, 2014, 09:11:16
Aan wie Schepers verhuurd word zal me een worst zijn, als hij maar gaat spelen(en zoveel mogelijk)
FVC?
Citaat van: dit is mien club op augustus 18, 2014, 09:12:44
FVC?
Mijn reactie was op Telstar, dus Jupilerleague.. Misschien is er wat met Volendam(speelt tegen hun altijd goed) te regelen, Schepers daar heen en wij 1 van hun vleugelaanvallers..
Citaat van: dit is mien club op augustus 18, 2014, 08:50:31
Schokker wil niet verhuurd worden en Bob, tsja, alsjeblieft zo snel mogelijk verhuren aan Telstar.
Hoezo wilt Schokker dat niet? Bij Emmen heeft hij helaas ook geen potten kunnen breken. Na een succesvolle huurperiode lijkt me deze "eis" logischer. Wanneer Schepers een top seizoen in de JL draait zal hij sterker terugkomen, maar eerlijk is eerlijk er zijn nu beteren dan hem.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2014, 10:10:51
Hoezo wilt Schokker dat niet? Bij Emmen heeft hij helaas ook geen potten kunnen breken. Na een succesvolle huurperiode lijkt me deze "eis" logischer. Wanneer Schepers een top seizoen in de JL draait zal hij sterker terugkomen, maar eerlijk is eerlijk er zijn nu beteren dan hem.
Bob gaat t niet halen
Citaat van: dit is mien club op augustus 18, 2014, 10:12:20
Bob gaat t niet halen
Vrees ik ook, het is wel erg bergafwaarts met hem gegaan. Zonde!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 18, 2014, 10:14:53
Vrees ik ook, het is wel erg bergafwaarts met hem gegaan. Zonde!
In de Jupilair ging het goed, maar komt nu te kort vrees ik. Jammer!
Valt door het ijs, dringt hopelijk ook door bij de TS. Er mut wat bij
Voor Bob zou het 't seizoen van de waarheid moeten worden. Wordt echter niet meer opgesteld. De Ridder en Meleg moesten worden gehaald. Nou we zien het.. voegen tot op heden niks toe. Vind Bob absoluut niet minder.
Citaat van: De Gast op september 30, 2014, 10:42:14
Voor Bob zou het 't seizoen van de waarheid moeten worden. Wordt echter niet meer opgesteld. De Ridder en Meleg moesten worden gehaald. Nou we zien het.. voegen tot op heden niks toe. Vind Bob absoluut niet minder.
Als je niet ziet dat de Ridder en Meleg beter zijn dan Bob kun je beter korfbal gaan volgen.
Citaat van: De Gast op september 30, 2014, 10:42:14
Voor Bob zou het 't seizoen van de waarheid moeten worden. Wordt echter niet meer opgesteld. De Ridder en Meleg moesten worden gehaald. Nou we zien het.. voegen tot op heden niks toe. Vind Bob absoluut niet minder.
:_schater
Citaat van: De Gast op september 30, 2014, 10:42:14
Voor Bob zou het 't seizoen van de waarheid moeten worden. Wordt echter niet meer opgesteld. De Ridder en Meleg moesten worden gehaald. Nou we zien het.. voegen tot op heden niks toe. Vind Bob absoluut niet minder.
Dat ben ik niet helemaal met je eens, maar een Bob Schepers in vorm zou best mee kunnen komen met het team. Aan de andere kant als hij werkelijk zo goed was zou hij dan niet bij Utrecht doorgebroken zijn?
Maar dat neemt niet weg dat Bob niet belangrijk voor het team is. Net zoals Oebele ook belangrijk voor het team is. Dat zijn de woorden van Henk de Jong zelf. De jongens op de tribune en de bank houden de basis elf scherp. Deze jongens vechten voor een basisplaats en zodra een basisspeler verslapt en een paar weken onder niveau presteert zal de reserve zijn kans grijpen. Reden voor de basis speler om scherp te blijven trainen en spelen.
Citaat van: De Gast op september 30, 2014, 10:42:14
Voor Bob zou het 't seizoen van de waarheid moeten worden. Wordt echter niet meer opgesteld. De Ridder en Meleg moesten worden gehaald. Nou we zien het.. voegen tot op heden niks toe. Vind Bob absoluut niet minder.
Laat Bob eerst maar eens bij zichzelf ten rade gaan waarom hij niet speelt. Dat Meleg (nog) niets toe te voegen heeft, helemaal eens. De Ridder was tegen Excelsior drama maar heeft vele kwaliteiten waar Bob niet aan kan tippen en de Ridder gaan we nog wel zien schitteren dit seizoen! Bob maar verhuren aan Emmen oid...
Schepers en ook Schokker zullen we niet veel in actief zien dit seizoen ben ik bang.
Ik denk dat zelfs eerste-divisie clubs niet op Bob en Oebele zitten te wachten.
Citaat van: speculeter op september 30, 2014, 11:35:51
Schepers en ook Schokker zullen we niet veel in actief zien dit seizoen ben ik bang.
Ik zou pas bang worden als ze wel gingen spelen?
Citaat van: Voorstopper op september 30, 2014, 11:26:42
Maar dat neemt niet weg dat Bob niet belangrijk voor het team is. Net zoals Oebele ook belangrijk voor het team is. Dat zijn de woorden van Henk de Jong zelf.
Had je verwacht dat Henk zou zeggen dat hij niets aan ze heeft? Beste man die Henk en hij doet het goed, maar hij is een peoplemanager en probeert mensen eigenwaarde te geven. Oebele en Bob moeten lekker bij Emmen gaan voetballen vanaf de winter!
Citaat van: Delamere op september 30, 2014, 12:07:30
Ik zou pas bang worden als ze wel gingen spelen?
:_schater :y
De reservespelers moeten scherp blijven Bob en Oebele zouden er zomaar kunnen staan bij evt schorsingen en blessures en laten we eerlijk zijn als je bij Cambuur speelt moet je het niveau toch aan kunnen nietwaar.Waarvan Akte
Citaat van: runner 1 op september 30, 2014, 13:46:52
De reservespelers moeten scherp blijven Bob en Oebele zouden er zomaar kunnen staan bij evt schorsingen en blessures en laten we eerlijk zijn als je bij Cambuur speelt moet je het niveau toch aan kunnen nietwaar.Waarvan Akte
Bob staat er pas in als Ogbeche, Schet, Meleg, de Ridder en Narsingh geschorst is. Waarvan aids.
Ik vind het toch sneu voor die jongen. Mislukt bij Utrecht en de toekomst hier is nou ook niet rooskleurig met al die concurrentie.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 30, 2014, 15:50:55
Ik vind het toch sneu voor die jongen. Mislukt bij Utrecht en de toekomst hier is nou ook niet rooskleurig met al die concurrentie.
Sneu ja, maar heeft zich gewoon onvoldoende verbeterd de afgelopen 2 a 3 jaar. Maakt nog steeds dezelfde fouten als het laatste jaar voor z'n transfer naar Utrecht en komt simpelweg z'n man zelden tot nooit voorbij. Ik ben wel van mening dat er nog meer in zit en dat gevoel heb ik bij Oebele bijvoorbeeld niet.
Citaat van: De Gast op september 30, 2014, 10:42:14
Voor Bob zou het 't seizoen van de waarheid moeten worden. Wordt echter niet meer opgesteld. De Ridder en Meleg moesten worden gehaald. Nou we zien het.. voegen tot op heden niks toe. Vind Bob absoluut niet minder.
whaha ,bist een vriend zeker
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 30, 2014, 15:50:55
Ik vind het toch sneu voor die jongen. Mislukt bij Utrecht en de toekomst hier is nou ook niet rooskleurig met al die concurrentie.
Tis jammer voor hem idd maar zo werkt het in het voetbal .Hij is nog steeds voetbalprof en verdiend goed .Dit nivo kan hij helaas niet aan
Citaat van: sunderland op september 30, 2014, 20:21:51
Tis jammer voor hem idd maar zo werkt het in het voetbal .Hij is nog steeds voetbalprof en verdiend goed .Dit nivo kan hij helaas niet aan
Daar moet ik me wel bij aansluiten, je moet zorgen dat je beter bent dat je concurrent en op dit moment staat die ongeveer 4de in de pikorde!
Hij heeft jammergenoeg weer bewezen dat het eredivisie niveau niet aan kan. Lekker laten verhuren naar een middenmoot van de Jupiler League.
Dat het er bij Schepers inderdaad maar steeds niet uitkomt is klaar als een klontje. Utrecht kwam voor hem te vroeg en was op dat moment te hoog gegrepen. Hij heeft nu 3 jaar weinig gespeeld. En dat is natuurlijk wel belangrijk. Hij mist daardoor ritme en zelfvertrouwen. Maar als je niet ziet dat deze jongen wel degelijk veel potentie heeft heb je er gewoon geen verstand van. Dat het nog zeker niet goed genoeg is mag echter ook duidelijk zijn.
Citaat van: Hurdergariep op oktober 01, 2014, 17:08:11
Dat het er bij Schepers inderdaad maar steeds niet uitkomt is klaar als een klontje. Utrecht kwam voor hem te vroeg en was op dat moment te hoog gegrepen. Hij heeft nu 3 jaar weinig gespeeld. En dat is natuurlijk wel belangrijk. Hij mist daardoor ritme en zelfvertrouwen. Maar als je niet ziet dat deze jongen wel degelijk veel potentie heeft heb je er gewoon geen verstand van. Dat het nog zeker niet goed genoeg is mag echter ook duidelijk zijn.
ben je familie van hem? Hij heeft geen potentie namelijk. Ik durf te beweren dat mijn voorzetten beter zijn dan die van hem. Ook op de training kan hij geen potten breken en gister tegen harkema weinig goeds van hem gezien. Ik wil hem verder niet afkraken, lijkt mij een prima vent.. Maar niet goed genoeg voor Cambuur...
Aldus Bob Schepers alias Hurdergariep.
Btw zo schrijf je de plaatsnaam niet :_schater
Hij is te intelligent foor foebal, denkt na bij un axie en dan binne je te laat
Citaat van: piene hassus op oktober 01, 2014, 20:09:46
Hij is te intelligent foor foebal, denkt na bij un axie en dan binne je te laat
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FpzveqhC.gif&hash=5caffea4e9523a3d90a90543a4e22ceb4ebf8a91)
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FY5yabjv.gif&hash=7759422f6eed951546c99c62056f93ece349633c)
Citaat van: piene hassus op oktober 01, 2014, 20:09:46
Hij is te intelligent foor foebal, denkt na bij un axie en dan binne je te laat
Un buutenspeuler mut sufeul moguluk op intuiesie foeballe. Dat binne de leukste speulers. Kist se af en toe ferfloeke, mar twee tellen later doen se die weer fersteld staan met un wereldaksie.
Deze jongen moet zich, evenals Schokker in de winterstop maar lekker aan een JL club laten verhuren. Hebben simpelweg het niveau niet van het huidige Cambuur.
Lever aub je contract in en ga op vissen of zo. Wat een drama. Nooit weer opstellen.
De tranen schieten je toch in de ogen? ;(
Is niks, was niks en sal nooit wat wudde.
De wissel van Barto voor Meleg zegt ook genoeg hoeveel vertrouwen er in Bob is.
En hoeveel vertrouwen er in Schet is, als Schepers al de voorkeur krijgt op de bank.
hij heeft heel kort meegedaan en heeft niet eens de kans gekregen om iets goeds te doen, dus ik snap de negativiteit tegenover schepers niet.
Citaat van: marrumer op oktober 26, 2014, 16:31:07
hij heeft heel kort meegedaan en heeft niet eens de kans gekregen om iets goeds te doen, dus ik snap de negativiteit tegenover schepers niet.
Een halfuur!
Alles springt van zn voet. Constant verkeerde keuzes. Nee, die gaat t niet redden helaas.
Citaat van: Gasgeve op oktober 26, 2014, 16:23:31
De wissel van Barto voor Meleg zegt ook genoeg hoeveel vertrouwen er in Bob is.
ik heb dus daarom ook het idee dat Henk hierom Bob liet invallen.
Puur om hem niet kapot te maken
Citaat van: Bernardo op oktober 26, 2014, 16:27:02
En hoeveel vertrouwen er in Schet is, als Schepers al de voorkeur krijgt op de bank.
Schet is niet fit geloof ik. Liep deze week samen met de Ridder rondjes op de training.
Heerlijke invalbeurt jongen, sist al weer in de Prins te blazen :O :O :O :O :O :O
welke speler had wel een goeie pot? Beetje triest deze reacties hier.
Citaat van: De Gast op oktober 26, 2014, 20:23:40
welke speler had wel een goeie pot? Beetje triest deze reacties hier.
Reijnen, Vytas. Vond die twee gewoon goed
Waarom al die kritiek. Zo slecht viel hij niet eens in, in een hele lastige wedstrijd.
En ja, hij heeft op dit moment beter voetballers voor hem normaal gesproken. Maar hij blijft een kind van de club enhij verdiend onze steun. Juist hij!
Citaat van: Josli op oktober 26, 2014, 22:31:10
Waarom al die kritiek. Zo slecht viel hij niet eens in, in een hele lastige wedstrijd.
En ja, hij heeft op dit moment beter voetballers voor hem normaal gesproken. Maar hij blijft een kind van de club enhij verdiend onze steun. Juist hij!
ja hij jaagde mooi af maar daar laat ik het ook bij...... de beste jongen heeft al genoeg kansen gehad om zich te bewijzen lekker laten verhuren of de bank warm houden na winterstop.
Citaat van: Casuals-lwd op oktober 26, 2014, 22:55:01
ja hij jaagde mooi af maar daar laat ik het ook bij...... de beste jongen heeft al genoeg kansen gehad om zich te bewijzen lekker laten verhuren of de bank warm houden na winterstop.
Geeneens om de kansen, maar het is toch ook veel beter voor Bob om, op deze leeftijd, wekelijks te spelen? Dit is al zijn 2de weggegooide seizoen. Snel verhuren!
Het zou inderdaad het beste voor Bob zijn om verhuurd te worden. Hij zakt bijna per week verder weg in de pikorde en zal op deze manier amper nog aan voetballen toekomen. Een verhuurperiode kan er voor zorgen dat hij zich weer gaat ontwikkelen en vooral het plezier in het voetbal terug te vinden, want dat mis ik momenteel ook bij hem.
Terugfechte foor syn kans sit dr kennelijk niet in, (te) slappe mentaliteit dus
Waar hij wel steeds beter in wordt is op stap gaan. Misschien ligt daar wel een carrière voor hem in het verschiet. Kut mentaliteit :rodekaart
niet goed genoeg, hoort niet thuis bij de wedstrijd selectie
Citaat van: marrumer op oktober 26, 2014, 16:31:07
hij heeft heel kort meegedaan en heeft niet eens de kans gekregen om iets goeds te doen, dus ik snap de negativiteit tegenover schepers niet.
Dat begrijp ik ook niet. Hij had gister in ieder geval heel veel inzet, vloog er bovenop steeds. Beetje meer respect graag.
Van het talent, dat voor miljoenen naar Everton zou, is geen reet meer over. Te licht!
Citaat van: scclwd op oktober 27, 2014, 18:28:43
Dat begrijp ik ook niet. Hij had gister in ieder geval heel veel inzet, vloog er bovenop steeds. Beetje meer respect graag.
??? Houd toch op man, je bent prof of niet. Goed is goed slecht is slecht....
erop vliegen kunnen we allemaal wel. ik vind het ook niks.
Citaat van: Unknown op oktober 28, 2014, 10:44:40
erop vliegen kunnen we allemaal wel. ik vind het ook niks.
Morgen maar eens kijken
Als ie morgen goed speelt tegen amateurs zegt het natuurlijk ook weinig
Hij heeft het gewoon niet, wordt hem ook niet. Mooi weggeven aan wie hem maar wil hebben
Citaat van: Harry L. op oktober 28, 2014, 18:18:04
Hij heeft het gewoon niet, wordt hem ook niet. Mooi weggeven aan wie hem maar wil hebben
dan kan je de helft van de ploeg die tegen feyenoord speelde wel gratis weggeven.
Spelers worden vaak te snel opgegeven.
Je kan hem sowieso niet beoordelen op 10 min tegen feyenoord.Was natuurlijk veel te onrustig omdat hij zonder wedstrijdritme/vertrouwen enz. van alles wil laten zien tegen , ook nog, een top club in die paar minuten.
Ik ben (nog) niet overtuigd dat hij te licht is voor een club als Cambuur.
Hij speelde 30 min. mee tegen Feyenoord. Je kan morgen niet beoordelen of die het niveau eredivisie wel of niet aankan, maar je kan morgen wel beoordelen of Bob zijn laatste kans gaat pakken. Als die morgen as stront speelt, dan is het gebeurd met Bob lijkt me.
Citaat van: Gasgeve op oktober 28, 2014, 18:48:12
Hij speelde 30 min. mee tegen Feyenoord. Je kan morgen niet beoordelen of die het niveau eredivisie wel of niet aankan, maar je kan morgen wel beoordelen of Bob zijn laatste kans gaat pakken. Als die morgen as stront speelt, dan is het gebeurd met Bob lijkt me.
Spelers die altijd spelen en dus veel vertrouwen krijgen/hebben laten vaak ook zien wat ze zo ongeveer kunnen.
Bij bankzitters met weinig vertrouwen is dat natuurlijk wel wat anders.
Als Schepers dit forum leest raakt ie waarschijnlijk helemaal in de stress hahaha.
Citaat van: carlo de leeuw op oktober 28, 2014, 18:42:17
dan kan je de helft van de ploeg die tegen feyenoord speelde wel gratis weggeven.
Spelers worden vaak te snel opgegeven.
Je kan hem sowieso niet beoordelen op 10 min tegen feyenoord.Was natuurlijk veel te onrustig omdat hij zonder wedstrijdritme/vertrouwen enz. van alles wil laten zien tegen , ook nog, een top club in die paar minuten.
Ik ben (nog) niet overtuigd dat hij te licht is voor een club als Cambuur.
Ik oordeel over zijn carriere tot nu toe, vond hem in zijn eerste periode al zeer matig en was blij dat hij naar Utrecht ging. Omdat hij uit de eigen jeugd komt zijn er gelukkig voor hem nog personen zoals jij die er nog enigszins in geloven.
Nope, afzagen tot aan de enkels. Piet krediet woont hier niet (meer). Is toch niks mis met Jupiler league? Denk dat ie daar wel tot zijn recht komt, want voetballen kan ie echt wel.
Citaat van: Harry L. op oktober 28, 2014, 19:26:28
Ik oordeel over zijn carriere tot nu toe, vond hem in zijn eerste periode al zeer matig en was blij dat hij naar Utrecht ging. Omdat hij uit de eigen jeugd komt zijn er gelukkig voor hem nog personen zoals jij die er nog enigszins in geloven.
Ik vond hem inderdaad wel wat hebben in zijn eerste periode, maar ben mij ervan bewust dat dat wel jupiler was.
Ik zeg ook niet dat ik hem op dit moment goed genoeg vind voor Cambuur, maar vooral dat je hem niet te snel moet opgeven.
Op de trainingen kan de ts vrij snel beoordelen of iemand de juiste kwaliteiten heeft en die stellen hem voorlopig niet veel, maar toch zo nu en dan nog wel op.
Citaat van: carlo de leeuw op oktober 28, 2014, 19:42:01
Ik vond hem inderdaad wel wat hebben in zijn eerste periode, maar ben mij ervan bewust dat dat wel jupiler was.
Ik zeg ook niet dat ik hem op dit moment goed genoeg vind voor Cambuur, maar vooral dat je hem niet te snel moet opgeven.
Op de trainingen kan de ts vrij snel beoordelen of iemand de juiste kwaliteiten heeft en die stellen hem voorlopig niet veel, maar toch zo nu en dan nog wel op.
Hij komt nu even in het stuk voor omdat Meleg, de Ridder en Schet wegvallen. Ik had Steblecki wel weer eens willen zien.
Ik had Steblecki wel weer eens willen zien.
Morgen in de beker!!
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 28, 2014, 17:35:34
Als ie morgen goed speelt tegen amateurs zegt het natuurlijk ook weinig
Maar kan hij wel wat ritme opdoen
Citaat van: PePe op oktober 28, 2014, 22:02:43
Ik had Steblecki wel weer eens willen zien.
Morgen in de beker!!
Steblecki speelt ook
Citaat van: PePe op oktober 28, 2014, 22:02:43
Ik had Steblecki wel weer eens willen zien.
Morgen in de beker!!
Beste beker heb je dan nodig als je Steblecki in de beker wil zien ! :P 8P :zweep
Citaat van: oldehove op oktober 29, 2014, 09:50:25
Beste beker heb je dan nodig als je Steblecki in de beker wil zien ! :P 8P :zweep
Gewoon een aantal keer opvouwen komt het helemaal goed. :y
Linksbuiten Bob Schepers wil belangrijk zijn voor Cambuur
,,Ik doe er alles aan om beter te worden''
Cambuur struikelde afgelopen zondag over Feyenoord. De Rotterdammers wonnen in Leeuwarden met 0-1 door een doelpunt van Jens Toornstra. Cambuur zakt naar de zesde plaats, maar heeft evenveel punten als de nummer vijf: sc Heerenveen.
Feyenoord heeft een grote naam, maar die is louter gebaseerd op het verleden. In 1970 won het als eerste Nederlandse club de Cup voor landskampioenen. Het zijn de tijden van Willem van Hanegem en Wim Jansen, van 'IJzeren Rinus' Israël en Theo 'De Tank' Laseroms, van de fameuze dribbelaar Coen Moulijn en de trefzekere Zweedse spits Ove Kindvall. De jaren daarna wist Feyenoord een paar keer landskampioen te worden, won het twee keer de Supercup, enkele KNVBbekers en in 2002 de UEFA Cup. Mooi, maar daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan met de club. Vandaag de dag is Feyenoord een matige ploeg met meer woorden dan daden. Cambuur in goeden doen, had de ploeg van trainer Fred Rutten opgerold...
Cambuurtrainer Henk de Jong: ,,Vooraf hadden we op meer gerekend, maar we waren niet goed genoeg. Het ontbrak ons aan lef, aan felheid, normaal een kwaliteit, en we speelden niet het voetbal dat we normaal spelen. Het was allemaal te tam. De nederlaag is dan ook terecht. Een gelijkspel was het maximaal haalbare.''
Ook Bob Schepers, die in de 60ste minuut inviel voor Sander van de Streek, vond het geen goede wedstrijd. De linksbuiten van Cambuur had, net als de supporters, op meer gerekend. ,,Als je kijkt hoe we de afgelopen maanden hebben gespeeld, dan was dit onder de maat. Wel hebben we alles geprobeerd, maar het zat er niet in.''
,,Een schande is het verlies overigens niet. Natuurlijk is Feyenoord niet de grote club van weleer, maar ze behoren wel tot de top van Nederland. Wil je van Feyenoord winnen, dan moet je zelf ook top zijn. Dat waren we niet. Uiteraard zijn we teleurgesteld, de nederlaag had niet gehoeven, maar soms loopt het niet. Dit was zo'n moment.''
Schepers moest voor meer dreiging zorgen, maar zijn inbreng zorgde niet voor een ommekeer in de wedstrijd. ,,We gingen het laatste half uur opportunistisch spelen, met veel lange ballen, dat is niet mijn spel. Verdedigend heb ik wel mijn ding gedaan, maar aanvallend kwam er te weinig uit.''
De 22-jarige linksbuiten van Cambuur is geen vaste waarde in het team van trainer Henk de Jong en moet het van invalbeurten hebben. Een tegenvaller voor Schepers die overkwam van FC Utrecht en juist naar Cambuur terugkeerde om meer speelminuten te maken. ,,Ik kom weinig aan voetballen toe. Dat is balen, maar ik snap het wel. De
wedstrijden die ik gespeeld heb, waren niet super. Dat moet anders. Dat weet ik zelf ook wel. Daar werk ik hard aan. Ik train fanatiek en word extra begeleid door assistent-trainer Arne Slot. Ik doe er alles aan om beter te worden. Natuurlijk wil ik mezelf in de basis spelen. Dat is mijn doel. Ik wil belangrijk zijn voor Cambuur.'' Zondag speelt Cambuur tegen Willem II. De ploeg van trainer Jurgen Streppel won met 1-3 van Heracles Almelo en bezet momenteel de negende plaats. Het verschil met Cambuur is slechts 1 punt.
Schepers: ,,We zullen Willem II beslist niet onderschatten en gaan voor de winst. Ons doel is handhaven in de eredivisie, maar we willen zo hoog mogelijk eindigen. Dat betekent, elke wedstrijd een goed resultaat neerzetten, zoveel mogelijk punten pakken. Willem II is op dit moment een directe concurrent, het zou mooi zijn als we die ploeg op achterstand kunnen zetten.''
Topperrrrrrrrrrrrrrrr.
Klasbak
Hiddink al wakker? Robben moet nu echt vrezen voor zijn plek
Citaat van: Dokkumer op oktober 29, 2014, 23:11:50
Hiddink al wakker? Robben moet nu echt vrezen voor zijn plek
HIDDINK? Van Gaal... Dan kan Di Maria op de bank.
Citaat van: Dokkumer op oktober 29, 2014, 23:11:50
Hiddink al wakker? Robben moet nu echt vrezen voor zijn plek
Probeert iedereen hier grappig te zijn ten koste van Schepers? Vrij kinderachtig.
Speelde slecht, maar dat deed iedereen op Reijnen na.
Einde oefening voor deze jongen. Wát slecht.. ;(
finito... dit is zijn plafond. is niks en word niks hoe spijtig ik het ook voor hem vind.
Citaat van: scclwd op oktober 30, 2014, 00:03:48
Probeert iedereen hier grappig te zijn ten koste van Schepers? Vrij kinderachtig.
Idd, zijn spel was om te huilen, dus zo grappig is dat niet!
Duurde eerst al 10 minuten voor hij de bal es kreeg. Daarna ging hij steeds bijna in de spits staan ipv aan de zijlijn (wat wel nodig is tegen zo'n tegenstander). Maar hij deed zn best en was niet eens de slechtste speler vandaag....
Furdjel "beter dan zijn broer" Narsingh... Met afstand de slechtste. Dat schot wat bijna over de tribune vloog zei alles ;(
Kon niet overtuigen gister :X
Maar goed niemand bakte er wat van.
Kreeg pas na 21 minuten de eerste bal.
He bob, komde gij maar efkes wisselen jonge,
t gaat steeds beter :|
hij speelde beter dan narsingh
Citaat van: siepelsjeu op oktober 30, 2014, 09:45:55
hij speelde beter dan narsingh
Hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Narsingh was niet best maar heb je bob gezien??? hahaha kom nou even.. Bob kwam een lantaarn paal niet eens voorbij
Citaat van: John Hiatt op oktober 30, 2014, 09:30:49
Kreeg pas na 21 minuten de eerste bal.
En dat zegt genoeg over het vertrouwen van zijn medespelers in hem.
Sja, die jongen wil echt wel, maar hij is gewoon niet goed genoeg, hij kan er ook niks aan doen dat hij wordt opgesteld.
Jammer, want gun het hem wel.
Werkt hij zo hard op de training dan? Lijkt me niet echt iemand die alles aan de kant zet voor zijn sport.
Ik heb er nog steeds vertrouwen (of hoop?) in dat het nog wel goedkomt met deze jongen. Maar nu zit het er even niet in, ik had ook de hoop dat juist Scheveningen een potje is die Bob even nodig had. Maar helaas. Hij lijkt medespelers niet te snappen en vice versa.
Citaat van: dizzhead op oktober 30, 2014, 12:57:30
Ik heb er nog steeds vertrouwen (of hoop?) in dat het nog wel goedkomt met deze jongen. Maar nu zit het er even niet in, ik had ook de hoop dat juist Scheveningen een potje is die Bob even nodig had. Maar helaas. Hij lijkt medespelers niet te snappen en vice versa.
ze snappen hem wel hoor .Overslaan dus .Die slijngaard en skepers sloegen elkaar steeds over .Pfff wat een ergernis
Toch was skeepers motm. Gaf de assist op 1-0 en scoorde de bevrijdende 2-0.
Citaat van: sk13 op oktober 31, 2014, 13:39:10
Toch was skeepers motm. Gaf de assist op 1-0 en scoorde de bevrijdende 2-0.
Assist bij de 1-0 was niet van Schepers!
Citaat van: sk13 op oktober 31, 2014, 13:39:10
Toch was skeepers motm. Gaf de assist op 1-0 en scoorde de bevrijdende 2-0.
Narsingh gaf de assist bij 1-0.
Citaat van: Bernardo op oktober 31, 2014, 16:10:56
Narsingh gaf de assist bij 1-0.
19 ergernissen en 1 gelukte assist van Narsingh dus. Vond Schepers gewoon weer 110% inzet tonen.
Citaat van: drg op oktober 31, 2014, 16:37:18
19 ergernissen en 1 gelukte assist van Narsingh dus. Vond Schepers gewoon weer 110% inzet tonen.
Zet mij in de basis en ik geef ook 200%.
Maar of iemand er gelukkig van zal worden? :devil
Bob is leuk voor een Telstar of een Top Oss.
Citaat van: drg op oktober 31, 2014, 16:37:18
Vond Schepers gewoon weer 110% inzet tonen.
ja, bij elke bal die hij kreeg ging hij voor eigen succes... negeerde zijn ploegmaats, trok alleen maar naar binnen.....drama :zucht
Schepers: 'Mooie tijd gehad in Utrecht'
Zondag is voor Bob Schepers een bijzondere dag. Dan keert hij immers, als speler van SC Cambuur, terug op wat tot voor kort nog zijn thuishonk was: Stadion Galgenwaard. FCUtrecht.nl sprak met de aanvaller.
Slechts éénmaal scoorde Bob Schepers in zijn anderhalf seizoen bij FC Utrecht. Niet genoeg, vindt de buitenspeler. Schepers kwam in 2011 over van SC Cambuur, de tegenstander van zondag. De Friezen konden nog een seizoen gebruik maken van de jonge speler, want hij werd direct aan hen terug verhuurd. Na die jaargang sloot hij aan bij FC Utrecht. Een vaste basisplaats wist hij bij de voetbaltrots van de Domstad nooit te veroveren, en inmiddels draagt hij weer het shirt van SC Cambuur. "Toch kijk ik met een goed gevoel terug op mijn Utrechtse tijd", zegt de Enschedeër. "Sportief is het niet geworden wat ik ervan had verwacht, maar ik ben absoluut een betere speler geworden, zowel technisch als tactisch", zegt Schepers, die niet ontkent dat het qua spel beter kon. "Toch is het jammer dat het geen doorslaand succes is geworden. Het is moeilijk uit te leggen, maar ik was het vertrouwen in mijzelf een beetje kwijt en dat zag je terug in het veld. Het was een lastige periode. FC Utrecht ging op een gegeven moment spelen in een 4-4-2-systeem. Dat was voor mij, als buitenspeler, niet gunstig. Een plek in de basis was toen ver weg."
'Leerzaam en leuk'
Maar rancune? Nee, niets daarvan bij Schepers. "Niet alleen in de selectie, maar ook op de kantoren en op Zoudenbalch had ik uitstekend contact met de mensen van de club. Het was een leerzame en leuke periode."
Vertrouwde omgeving
De vleugelspeler werd verhuurd aan SC Cambuur, dat hem uiteindelijk definitief vastlegde. "Daar voelde ik mij al snel een stuk beter. Het is voor mij een vertrouwde omgeving. Ik heb er mijn eerste stappen gezet in het profvoetbal. Het is fijn om terug te zijn." Een basisplaats zit er voorlopig voor Schepers echter niet in. Trainer Henk de Jong kiest op het moment voor anderen. "Het gaat op het moment heel goed met SC Cambuur, dus het is logisch dat er weinig verandert", geeft hij toe. "Ik moet hard blijven werken en mijzelf op die manier terug in het team knokken. We hebben veel vleugelspelers, dus makkelijk zal dat niet worden. Toch heb ik er alle vertrouwen in. Voor de bank ben ik niet teruggekomen."
'Team staat als een huis'
SC Cambuur heeft dit seizoen een gevaarlijke ploeg, zegt Schepers. "Onze trainer Henk de Jong krijgt nu veel credits en dat is terecht. Hij zet het werk van Dwight Lodeweges, die nu trainer is van sc Heerenveen, prima door. Wat ook helpt is dat de nieuwe jongens zich uitstekend aanpassen aan de Eredivisie. De meeste spelers in onze selectie hebben nauwelijks ervaring op het hoogste niveau. Dat maakt onze resultaten alleen maar knapper. Jongens als Mohamed El Makrini en Wout Droste doen moeiteloos mee, terwijl ze nog relatief nieuw zijn in de Eredivisie. We hebben gewoon een goede ploeg die een hoog niveau haalt. Iedereen voert zijn taken uit en het team staat als een huis, ondanks het vertrek van enkele bepalende spelers."
bron: http://fcutrecht.nl/nieuws/actueel/10740/schepers-vindt-el-haj-beste-cambuursupporter
Citaat van: el haj op november 20, 2014, 22:35:22
bron: http://fcutrecht.nl/nieuws/actueel/10740/schepers-vindt-el-haj-beste-cambuursupporter
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 20, 2014, 22:56:00
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Dat was snel! Had voor de zekerheid nog maar zo'n grapje uitgehaald bij Ogbeche omdat ik niet verwacht had dat iemand het zou zien. :P
Maar nee, scherp hoor!
Vind het echt een aanfluiting dat deze jongen zo weinig speeltijd krijgt.. aan de andere kant hebben we met Barto natuurlijk wel iemand op de linksbuiten die heel hard werkt.. :O
Citaat van: De Gast op december 07, 2014, 00:21:34
Vind het echt een aanfluiting dat deze jongen zo weinig speeltijd krijgt.. aan de andere kant hebben we met Barto natuurlijk wel iemand op de linksbuiten die heel hard werkt.. :O
lekker slapen .Stel ze beide nooit weer op op die plek .Beide keren niks
Schepers loopt op air, en denkt nog steeds de beste te zijn. :_schater
Snel oprotten kan misschien net het niveau van Frisia 7 aan.
ONS heeft Bob op lijstje staan.
MS kan hij niveau van ons aan.
Heb mijn twijfels :_schater
Gefeliciteerd met je aanbieding BOB..!! :_schater
Citaat van: TARGET op maart 02, 2015, 11:49:21
Gefeliciteerd met je aanbieding BOB..!! :_schater
Nog geen contact, staat alleen op het lijstje.
daarom staat er gefeliciteerd met je aanbieding :gelekaart
Ik betaal zijn treinkaartje (enkeltje Sneek) als hij gelijk vertrekt!
En dit is grappig omdat?
Citaat van: Yellow Army op maart 02, 2015, 13:11:13
En dit is grappig omdat?
Ik weet dat zijn houding en gedrag niet goed zijn.
Hij heeft zijn eigen glazen ingegooid.
Citaat van: Galdiano op maart 02, 2015, 14:08:37
Ik weet dat zijn houding en gedrag niet goed zijn.
Hij heeft zijn eigen glazen ingegooid.
daarom kun je wel normaal doen .De erediv is te hoog gegrepen voor hem ,zeker het nivo wat wij nu hebben .Dat kan toch ?
Citaat van: Galdiano op maart 02, 2015, 14:08:37
Ik weet dat zijn houding en gedrag niet goed zijn.
Hij heeft zijn eigen glazen ingegooid.
Wat versta jij onder houding en gedrag? Mag de beste jongen geen biertje in de stad drinken? Belachelijke reacties hier.
Citaat van: TARGET op maart 02, 2015, 11:49:21
Gefeliciteerd met je aanbieding BOB..!! :_schater
Kansloze opmerking.
Teveel op 2 paarden gewed (full time studie en profcarrière)?
Jammer, hij was toch het grootste talent van de jeugdopleiding. Gun hem echt het allerbeste en hoop dat hij na volgend seizoen een herkansing ergens krijgt.
Er was een periode dat het er op leek eens een mooie zak geld voor onze club neer te kunnen leggen met zijn talenten, helaas was dat niet gelukt. Maar ben hem dankbaar voor zijn inzet en mooiere perioden. Hadden we maar meer van zulke jongens gehad, dan waren er zeker een paar geslaagd.
Citaat van: scclwd op maart 02, 2015, 19:29:10
Wat versta jij onder houding en gedrag? Mag de beste jongen geen biertje in de stad drinken? Belachelijke reacties hier.
Dat zal het allerlaatste zijn waar ik over ga vallen. :_schater
Citaat van: drg op maart 02, 2015, 23:31:27
Er was een periode dat het er op leek eens een mooie zak geld voor onze club neer te kunnen leggen met zijn talenten, helaas was dat niet gelukt. Maar ben hem dankbaar voor zijn inzet en mooiere perioden. Hadden we maar meer van zulke jongens gehad, dan waren er zeker een paar geslaagd.
Bijker ? :D Maar die begon wat later met zijn ontwikkeling, was niet echt goed toen hij in de jeugd speelde.
Ik mag bob en in de jeugd was hij echt goed, maar zodra hij tegen de grote mannen kwam te staan is het er nooit echt uitgekomen. Al zaten er natuurlijk wel een paar goede wedstrijden tussen af en toe
Voor volgend jaar 3 opties denk Ik: als amateur in het nieuwe beloftenteam, stapje terug met Keizer mee naar Emmen of via ONS weer minuten maken. Jammer, was een talent.
Citaat van: rudie op maart 04, 2015, 00:03:07
Voor volgend jaar 3 opties denk Ik: als amateur in het nieuwe beloftenteam, stapje terug met Keizer mee naar Emmen of via ONS weer minuten maken. Jammer, was een talent.
Zou mij niets verbazen als hij inderdaad naar een club als Emmen gaat. Dat zou denk ik ook het beste zijn.. Is nog niet afgeschreven voor het betaalde voetbal. Hij moet gewoon een seizoen lang alles spelen en dan kijken waar ie staat.
Daar ben ik het 100% mee eens.!! :clint
Kan in de Jupiler League wel mee als het een beetje meezit. Hij kan met zijn snelheid altijd wel wat forceren.
Arme Bob:
http://www.omropfryslan.nl/nijs/ofskied-sc-cambuur-falt-bob-schepers-swier (http://www.omropfryslan.nl/nijs/ofskied-sc-cambuur-falt-bob-schepers-swier)
Het ga je goed jongen! Mooi voor je maatschappelijke carrière gaan en laat de troosteloze JL maar voor wat het is..
was is de jeugd wel het grootste talent maar dat alleen is niet genoeg gebleken helaas. als ie nog wil slagen als voetballer
dan moet ie meer kerel worden is mijn mening en er 110% voor gaan.
velen hier zeiden dat diemers het niet zou halen maar die heeft een goed seizoen achter de rug maar dat had ik wel
verwacht die zet er alles voor aan de kant.
bob bedanlt voor je inzet voor de club en het ga je goed jongu.
Een jongen van de club, jammer dat het zo is gelopen. Had achteraf misschien beter bij Cambuur kunnen blijven i.p.v. zo vroeg de stap naar Utrecht al te maken. Toch zou ik niet opgeven als ik hem was. Gewoon een stap terug doen en van daaruit weer vooruit kijken. Het zou mooi zijn als Marcel Keizer hem mee nam naar Emmen. Voetballen in de relatieve luwte van de Jupiler League, onder een goede trainer een heel seizoen wedstrijden spelen en het plezier terug vinden.
Zonde, hij kan wel voetballen, jaartje JL ?
Citaat van: veteraan op mei 21, 2015, 15:56:41
Zonde, hij kan wel voetballen, jaartje JL ?
Denk dat je momenteel in de Topklasse er niet veel slechter aan toe bent ;)
Citaat van: rudie op maart 04, 2015, 00:03:07
Voor volgend jaar 3 opties denk Ik: als amateur in het nieuwe beloftenteam, stapje terug met Keizer mee naar Emmen of via ONS weer minuten maken. Jammer, was een talent.
Hij gaat niet de JL in. Zal een maatschappelijke carrière tegemoet gaan..
Echt kut dat hij niet geslaagd is
Vijf jaar terug nog een toptalent en nu kan hij er niks meer van?
Zijn probleem is dat hij de laatste 2,3 jaar (te) weinig wedstrijden heeft gespeeld.
Ga gewoon lekker 2 jaar naar Emmen. Lekker veel wedstrijden spelen en je doorontwikkelen. Je bent pas 22!! Kun je daarna misschien weer omhoog kijken.
Bedankt Bob!
Veel succes
Nee zijn probleem is dat hij hikt op twee gedachten. En daar over nadenkt. Ipv van keus te maken en daar vol voor gaan. Dus of maatschappelijke carrière of voetbal carrière.
Bob Scheper is mentaal niet goed genoeg.