Na Twente een weekje vrij i.v.m. interlands, daarna mogen we weer: AZ uit!!
|:) |:) |:)
Deze wedstrijd is zowel een auto (maximaal 130 auto's) als een buscombi (onder voorbehoud, alleen bij voldoende belangstelling) en is alleen voor uitkaarthouders van SC Cambuur.
Op maandag 7 oktober 10:30 uur start de kaartverkoop voor dit uitduel bij de administratie van het Cambuurstadion. De verkoop loopt tot uiterlijk vrijdag 18 oktober, 12:00 uur. Hieronder staat het prijsoverzicht voor deze wedstrijd:
AZ- SC CAMBUUR OP ZONDAG 20 OKTOBER OM 16:30 UUR
Prijs autocombi: €15.-
Prijs buscombi voor leden KVC: € 30.- (alleen op vertoon van de ledenpas!)
Niet leden betalen € 35,-
Het omwisselen van de omwisselbiljet voor de autocombi vindt plaats op de carpool plaats bij Zurich op de A7, tussen 14.30 uur en 15 uur. Op deze locatie ontvang je het kaartje voor het bezoekersvak en kan je daarna rechtstreeks naar Alkmaar rijden.
De mensen die met de bus richting Alkmaar reizen, stappen om 13:15 in op het Cambuurplein. De bus vertrekt om 13.30 uur. Mits er, zogezegd, voldoende belangstelling is voor deze buscombi.
Bij auto-combi zeker weer van de partij!
Bij auto combi ook van de partij.
Aanwezig. Kaartjes al in bestelling.
:thumbsup
Hoop inderdaad op een autocombi!! Zou mooi zijn, kunnen we net als de Eagles daar een vol uitvak bij elkaar krijgen?
:0= AWAYDAYS! |:)
Lijkt me inderdaad dat dit een autocombi wordt. Hopelijk komt Cambuur deze week met informatie en start de kaartverkoop ook zo snel mogelijk, zodat iedereen voldoende tijd heeft om kaarten te halen. Het scheelt denk ik veel supporters als je maar een paar dagen kaartverkoop hebt.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op september 30, 2013, 22:00:16
Zou mooi zijn, kunnen we net als de Eagles daar een vol uitvak bij elkaar krijgen?
Kunnen 750 in, met een autocombi moet dat vak gewoon vol! Uurtje rijden, herfstvakantie (KVC, bus regelen voor mensen zonder vervoer aub!) en pas rond uur of 12 vertrek.
*Respect voor de aantallen die Eagles meeneemt naar uitwedstrijden, naar Ajax ook weer 15 bussen!
Citaat van: Daddy T. op september 30, 2013, 22:13:07
Kunnen 750 in, met een autocombi moet dat vak gewoon vol! Uurtje rijden, herfstvakantie (KVC, bus regelen voor mensen zonder vervoer aub!) en pas rond uur of 12 vertrek.
*Respect voor de aantallen die Eagles meeneemt naar uitwedstrijden, naar Ajax ook weer 15 bussen!
Wedstrijd is om pas om 16.30.
Citaat van: Bernardo op september 30, 2013, 22:16:04
Wedstrijd is om pas om 16.30.
Ja daarom, paar pispauzes onderweg
Citaat van: Daddy T. op september 30, 2013, 22:13:07
Kunnen 750 in, met een autocombi moet dat vak gewoon vol! Uurtje rijden, herfstvakantie (KVC, bus regelen voor mensen zonder vervoer aub!) en pas rond uur of 12 vertrek.
*Respect voor de aantallen die Eagles meeneemt naar uitwedstrijden, naar Ajax ook weer 15 bussen!
uurtje rijden??? dat lukt echt niet. hopen op een auto combi.
Citaat van: denistel op oktober 01, 2013, 18:15:02
uurtje rijden??? dat lukt echt niet. hopen op een auto combi.
Uur en 15 minuten ongeveer, valt mee toch! :thumbsup
Met autocombi mut dat vak vol! in die stille kerk zullen we laten zien wat sfeer is
Citaat van: sccleeuwarden op oktober 01, 2013, 19:43:35
Met autocombi mut dat vak vol! in die stille kerk zullen we laten zien wat sfeer is
Ook redelijk klapvee in alkmaar, sfeer kennen ze daar ook niet
Citaat van: Jules058 op oktober 01, 2013, 23:46:31
Ook redelijk klapvee in alkmaar, sfeer kennen ze daar ook niet
Klappertjesvee :devil
Citaat van: Dokkumer op oktober 02, 2013, 10:48:05
Klappertjesvee :devil
Het is nergens zo erg als daar in Alkmaar..
Waarom zetten ze niet gewoon een paar kartonnen poppetjes op de tribune met wat geluidsboxen er achter, kunnen ze lekker thuis voor de buis kijken.
Wat een Josti-publiek daar.
AZ- SC CAMBUUR OP ZONDAG 20 OKTOBER OM 16:30 UUR
Deze wedstrijd is zowel een auto (max 130 auto's) als een buscombi*,
alleen voor uitkaarthouders van SC Cambuur
Start verkoop op maandag 7 oktober bij de administratie van het Cambuurstadion.De verkoop loopt tot uiterlijk vrijdag 18 oktober 12 uur.
Prijs autocombi € 15.-
Prijs buscombi voor leden KVC € 30.- (alleen op vertoon van de ledenpas!)Niet leden betalen € 35,-Omwisselen omwisselbiljet autocombi op carpool plaats Zurich op de A7, tussen 14.30 uur en 15 uur. Op deze locatie ontvang je het kaartje bezoekersvak en kan je rechtstreeks naar Alkmaar rijden.Voor de bus is het instappen om 13.15 uur vanaf het Cambuurplein.
De bus vertrekt om 13.30 uur *Buscombi mits voldoende belangstelling.
dan zijn we weer aanwezig,,mooi ritje over de dijk.
Zeker mooi! Sind da bei |:)
Citaat van: 666 op oktober 02, 2013, 10:57:27
Het is nergens zo erg als daar in Alkmaar..
Waarom zetten ze niet gewoon een paar kartonnen poppetjes op de tribune met wat geluidsboxen er achter, kunnen ze lekker thuis voor de buis kijken.
Wat een Josti-publiek daar.
Dan mutte we ze maar even laten zien hoe WIJ het doen :proost
Even laten zien en horen hoe wij het doen en laten zien hoe wij over de "sfeer" in de kaasfabriek denken :devil
Smeltende kazen daarzo!
Eerste twee 9-persoonsbusjes zijn al nagenoeg vol! Gas geven! |:)
Aanwezig, 4 man! :0= w:)
ik zie hier zeker een kans om 3 punten te pakken!! |:)
Waarom niet? Zou zo maar kunnen. Hoop op 500 man mee
buske 9 man |:)
Citaat van: dit is mien club op oktober 03, 2013, 10:00:57
buske 9 man |:)
Busjes wel toegestaan dit keer? Zou mooi zijn, dat vak moet vol!
Ik ga ook een busje huren
Kunnen naar mijn weten 750 man in dat vak, dus zoveel mogelijk busjes zou mooi zijn!
+1 busje
Citaat van: Dokkumer op oktober 03, 2013, 11:01:39
Kunnen naar mijn weten 750 man in dat vak, dus zoveel mogelijk busjes zou mooi zijn!
Met 130 autos die mee mogen moet je er gemiddeld 5,7 man per auto hebben.
Of er moet een bus rijden dan heb je minder per auto nodig voor een vol vak.
Citaat van: jeff op oktober 03, 2013, 11:15:16
Met 130 autos die mee mogen moet je er gemiddeld 5,7 man per auto hebben.
Of er moet een bus rijden dan heb je minder per auto nodig voor een vol vak.
Moet je ff goed lezen. Indien genoeg belangstelling gaan er ook bussen mee. ;)
Citaat van: Destroyer op oktober 03, 2013, 11:23:11
Moet je ff goed lezen. Indien genoeg belangstelling gaan er ook bussen mee. ;)
Daarom zei ik ook
of er moet een bus rijden ;)
Citaat van: Destroyer op oktober 03, 2013, 11:23:11
Moet je ff goed lezen. Indien genoeg belangstelling gaan er ook bussen mee. ;)
Hij zegt ook niet dat er geen bus rijdt... Ik interpreteer dat hij er vanuit gaat dat er voldoende belangstelling is voor een busreisje.
oprollen die kazen , we laten dat klapvee eens zien wat sfeer is :scc
Eerst maar eens kijken hoeveel er mee gaan. :proost
Als ik het zo lees en hoor her en der toch redelijk veel. Is op een zondagmiddag en niet ver rijden wat voor veel mensen gunstig is. Ik hoop stiekem toch tussen 300 en 500 man |:)
Citaat van: marslwd op oktober 03, 2013, 11:36:05
oprollen die kazen , we laten dat klapvee eens zien wat sfeer is :scc
Liever een SOA aan mijn zak dan een klapper in het vak :devil
ik ga ook, denk dat het uitvak wel vol komt!
denk zelf sun 400 man
Over twee weken de volgende lastige wedstrijd. Ook hier wordt punten halen zeer zeer lastig, maar we zijn tegen niemand kansloos en vaak zelfs beter! Cambuur verdient het om gewoon een keer te stunten en het goede spel uit te betalen in doelpunten! Ik ga me volgende week inschrijven voor de autocombi en heb er alweer heel veel zin in...
+1 busje :hein
We moeten de jongens blijven steunen met zijn allen, want er zit veel meer in. Hoop echt op minimaal 400 man! :scc |:)
+ 4 man
Deze wedstrijd zal weer heel moeilijk worden maar elke wedstrijd krijgen wij de kansen om te winnen dus dat zal waarschijnlijk deze wedstrijd weer het geval zijn.
Als de mannen deze kansen nu eens benutten dan hebben wij een TOP weekend _O_
Beste mensen
De wedstrijd tegen AZ zal net zo verlopen als de overige wedstrijden ,geen stootkracht in de voorhoede en onze achterhoede moet de boel dicht gooien en hopen dat we geen goal tegen krijgen .
Dit kan niet de bedoeling zijn van voetballen in de eredivisie als je geen vuist kan maken win je geen wedstrijden en komt de onderste plaats angstvallig dicht bij .
Met complimenten komen we er niet ,er moet wat bij komen en liefst zo snel mogelijk .
En mochten we het niet redden en weer afdalen naar de eerste divisie dan is dat de ondergang van betaald voetbal in Leeuwarden ,dus is zaak om nu spijkers met koppen te slaan .
Aan het publiek ligt het niet die staan voor 100 procent achter de ploeg ,Cambuur leeft in Leeuwarden dat moet ook zo blijven .
Citaat van: runner 1 op oktober 05, 2013, 17:07:09
Beste mensen
De wedstrijd tegen AZ zal net zo verlopen als de overige wedstrijden ,geen stootkracht in de voorhoede en onze achterhoede moet de boel dicht gooien en hopen dat we geen goal tegen krijgen .
Dit kan niet de bedoeling zijn van voetballen in de eredivisie als je geen vuist kan maken win je geen wedstrijden en komt de onderste plaats angstvallig dicht bij .
Met complimenten komen we er niet ,er moet wat bij komen en liefst zo snel mogelijk .
En mochten we het niet redden en weer afdalen naar de eerste divisie dan is dat de ondergang van betaald voetbal in Leeuwarden ,dus is zaak om nu spijkers met koppen te slaan .
Aan het publiek ligt het niet die staan voor 100 procent achter de ploeg ,Cambuur leeft in Leeuwarden dat moet ook zo blijven .
Bedankt voor het samenvatten van alles wat er al gezegd is... mr. obvious
Citaat van: runner 1 op oktober 05, 2013, 17:07:09
Beste mensen
De wedstrijd tegen AZ zal net zo verlopen als de overige wedstrijden
Nou lekker dan. Eindelijk weer eens een autocombi. Weet ik het wedstrijdverloop al... Kan ik wel weer thuis blijven dus.
Citaat van: Yellow Army op oktober 05, 2013, 17:33:03
Nou lekker dan. Eindelijk weer eens een autocombi. Weet ik het wedstrijdverloop al... Kan ik wel weer thuis blijven dus.
Echt jammer dit...
hoef ik de pool ook niet meer in te vullen.
Citaat van: runner 1 op oktober 05, 2013, 17:07:09
Beste mensen
De wedstrijd tegen AZ zal net zo verlopen als de overige wedstrijden.
Het is zover, dit forum heeft zijn eigen Jomanda 8P
Citaat van: peter op oktober 05, 2013, 17:46:26
Echt jammer dit...
hoef ik de pool ook niet meer in te vullen.
Ik heb liever dat ie wat over de staatsloterij verteld
Citaat van: runner 1 op oktober 05, 2013, 17:07:09
Beste mensen
De wedstrijd tegen AZ zal net zo verlopen als de overige wedstrijden ,geen stootkracht in de voorhoede en onze achterhoede moet de boel dicht gooien en hopen dat we geen goal tegen krijgen .
Dit kan niet de bedoeling zijn van voetballen in de eredivisie als je geen vuist kan maken win je geen wedstrijden en komt de onderste plaats angstvallig dicht bij .
Met complimenten komen we er niet ,er moet wat bij komen en liefst zo snel mogelijk .
En mochten we het niet redden en weer afdalen naar de eerste divisie dan is dat de ondergang van betaald voetbal in Leeuwarden ,dus is zaak om nu spijkers met koppen te slaan .
Aan het publiek ligt het niet die staan voor 100 procent achter de ploeg ,Cambuur leeft in Leeuwarden dat moet ook zo blijven .
Beste runner1,
De wedstrijden tegen de nummers 1-9 van vorig seizoen moet je geen punten verwachten. Alles wat je daarop pakt (psv-uit) is bonus. Tegen de andere ploegen hoop je op een verrassing in de uitwedstrijd en een overwinning in de thuiswedstrijden. Als wij met dit voetbal na 18 wedstrijden op 18 punten staan, ben ik in ieder geval tevreden.
De zogenaamde spijkers met koppen die je wilt slaan hebben ons in het verleden naar de afgrond gebracht. Zoals het er nu voorstaat doen we om te beginnen niet onder voor de andere degradatiekandidaten (ja, we zijn een degradatiekandidaat!).
Blijkbaar hebben sommige mensen nog niet in de gaten dat we niet de resultaten gaan boeken van afgelopen seizoenen, dat je bv na 34 wedstrijden op minimaal een top-6 notering staat met 20 overwinningen. Als we dit seizoen 9 overwinningen pakken en hier en daar een gelijkspel, blijven we er gewoon in.
Realisme is troef, ondanks de gebreken die deze selectie ongetwijfeld met zich meebrengt (zoals het gebrek aan scorend vermogen). Als Hemmen bv. in dit seizoen tussen de 10-15 goals maakt doet hij het goed. Paniek zaaien om het feit dat we na 8 wedstrijden niet op 18 punten staan (terwijl dat wel had gekund :p) is gewoon niet nodig. Ik heb dit seizoen een aantal ploegen slechter zien voetballen dan wij (bijv Groningen, Heracles, RKC etc.)
Om maar een onderschrift van een van de forumgangers te citeren:
"Slechts kalmte zal u redden"
Citaat van: moodygrunn op oktober 05, 2013, 18:22:48
"Slechts kalmte zal u redden"
"Kalmte alleen kan u redden", met dank aan Collingwood :y :y
Citaat van: runner 1 op oktober 05, 2013, 17:07:09
Beste mensen
De wedstrijd tegen AZ zal net zo verlopen als de overige wedstrijden ,geen stootkracht in de voorhoede en onze achterhoede moet de boel dicht gooien en hopen dat we geen goal tegen krijgen .
Dit kan niet de bedoeling zijn van voetballen in de eredivisie als je geen vuist kan maken win je geen wedstrijden en komt de onderste plaats angstvallig dicht bij .
Met complimenten komen we er niet ,er moet wat bij komen en liefst zo snel mogelijk .
En mochten we het niet redden en weer afdalen naar de eerste divisie dan is dat de ondergang van betaald voetbal in Leeuwarden ,dus is zaak om nu spijkers met koppen te slaan .
Aan het publiek ligt het niet die staan voor 100 procent achter de ploeg ,Cambuur leeft in Leeuwarden dat moet ook zo blijven .
Had je het liever zo gehad als de Eagles?
Zij hebben van de huidige top 4 eentje gehad, wij alle vier
Zij hebben van de onderste vier allen gehad, wij geen eentje!
Ondertussen hebben zij 3 punten meer dan wij verzamelt!
Ik voorzie ook nog geen grote paniek. Zorg wel voor versterking in winterstop.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 05, 2013, 19:39:47
"Kalmte alleen kan u redden", met dank aan Collingwood :y :y
Welke psalmen is dit? :devil
Citaat van: runner 1 op oktober 05, 2013, 17:07:09
En mochten we het niet redden en weer afdalen naar de eerste divisie dan is dat de ondergang van betaald voetbal in Leeuwarden
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: wiekie1969 op oktober 06, 2013, 08:44:32
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Misschien ligt hij 13 jaar achter?
Citaat van: Lore op oktober 05, 2013, 23:45:43
Had je het liever zo gehad als de Eagles?
I
Zij hebben van de huidige top 4 eentje gehad, wij alle vier
Zij hebben van de onderste vier allen gehad, wij geen eentje!
Ondertussen hebben zij 3 punten meer dan wij verzamelt!
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
nderdaad Lore. We hebben geen eenvoudig programma achter de rug. Wacht maar tot we de rkc's en nec's thuis krijgen. We spelen gewoon heel prima voetbal. Mijn verwachtingen overtreffend. We zijn niet een keer weggespeeld. De punten pakken we nog wel, mits we de kansen benutten
Twee weken geleden was het allemaal hosanna. We verliezen tweemaal op rij van twee ploegen die ieder seizoen bij de eerste 8 eindigen en bij een aantal mensen breekt de paniek uit. Ik heb het idee dat sommige mensen op het forum denken dat wij wel effe mee gaan doen voor de eerste acht plaatsen. Wanneer we aan het einde van het seizoen op de plek staan, waar we vanmiddag om half drie staan, dan ben ik een tevreden mens.
We staan vijftiende, de plek waar iedereen voor het begin van de competitie zou tekenen. Wanneer Utrecht vanmiddag verliest, stijgen we weer een plek.
We zijn geen enkele wedstrijd weggespeeld, we hebben het geluk niet altijd aan onze zijde.
Cijfers tot nu toe.
9 punten uit 9 wedstrijden.
7 doelpunten gemaakt.
8 doelpunten tegen.
Wann
Ik snap de paniek bij de meeste mensen hier ook niet... Kijk tegen wat voor ploegen we gespeeld hebben!
zo is het 9 uit 9 ,,volgens velen waren we degradatie kandidaat nr 1,,,als we dit gewoon volhouden komen we op 34 pt en zit je goed.
nu 2 weken om alles klaar te zetten voor de volgende serie tot de winterstop.
mits een ieder fit zou ik kiezen voor
nienhuis-droste-leeuwin-vd laan-bijker-el makrini-v brakel en ritzmaier op 10 -lukoki-hemmen-brands.
bakker brengt te weinig als aanvallende niddenvelder vind ik. lukoki mut aan voorzetten werken en hemmen mut scherper voor de goal komen.
v brakel is ook 1 met een goed schot iets wat je nu bijna niet ziet.achter in hoef je niets te veranderen.
lekker 2 weken werken en dan op naar alkmaar.
Is van Brakel al fit?
die traint weer vol op mee ja.hopelijk volgende week een oefenparty zodat hij kan warm draaien
Ik snap de paniek ook niet echt zo, we doen goed mee, spelen boven verwachting en moeten de 4 onder ons nog hebben. Az en feyenoord worden gewoon lastig, Dan hebben we in die serie ook utrecht en nek thuis, en nog ado en rkc uit. Daar moeten gewoon flink punten tegen pakken, dan is er niets aan de hand.
En als het voetbal nou dramatisch was, had je een punt. Wanneer ze dit spel vast kunnen houden, volgen de goals en punten vanzelf en handhaven we ons met gemak.
Eerste uur vanochtend al veertig personen op de lijst. Hoop dat de auto combi uitverkocht raakt |:)
Naar wat ik hoor is er weer een busjesverbod..
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 07, 2013, 14:06:21
Naar wat ik hoor is er weer een busjesverbod..
Die ouderwetse Bierbus van 8 jaar geleden dreunt nog steeds na in den lande, gheghe. :devil
Busjes verbod? Wie kan het bevestigen? Heb namelijk al een busje gehuurd net als aantal anderen.
Wachting football is not a crime!
Je kan nu toch niet opeens aankomen om een verbod in te zetten op busjes, verschillende mensen praten al dagen over dat ze met een busje gaan, en op Cambuur.nl staat ook niks over een verbod.
Citaat van: clint op oktober 07, 2013, 14:22:04
Die ouderwetse Bierbus van 8 jaar geleden dreunt nog steeds na in den lande, gheghe. :devil
Denk eerder dat de plaatselijke Chinees 1000 kleuren schijt, als hij de naam Cambuur hoort!
Citaat van: John Hiatt op oktober 07, 2013, 14:43:09
Denk eerder dat de plaatselijke Chinees 1000 kleuren schijt, als hij de naam Cambuur hoort!
Dat was een mooi reisje. Ik heb hem weer teruggevonden:
Dat reisje naar Alkmaar op 26 oktober 1997 was weer van een legendarisch niveau geweest met ook weer eens een historisch traditioneel bezoekje aan de lokale Chinees, waar de arme ziel een invasie van meer dan 50 man moest doorstaan. Die moet het gevoel gehad hebben alsof Dzjengis Khan met zijn Mongolen-clan voor de zoveelste keer de Chinese Muur weer waren overgeklommen, en waar zelfs op enig moment de goudvissen uit het aquarium op een Hans Klok-achtige manier onbegrijpelijkerwijze 'zo maar' verdwenen en als levende sushi op een bord belandde. Lag er één of andere Chinese goudvis uit de Sung-Dynastie tussen de bami te spartelen en naar zuurstof te happen, onderwijl, tussen de selderie en de omelet, naar boven kijkend met zo'n blik in de ogen van 'hoe kom ik hier in vredesnaam terecht'? Je zag de schrik in de ogen van dat beest toen ie uit zijn natuurlijke habitat was gehaald. Een tafel verderop zaten een stuk of tien man in een bierglas te kijken waar een joekel van een goudvis, waarschijnlijk de bij kenners zeer geliefde Sarassa Shubunkin, met de kop naar beneden aan het bier lag te slurpen en met zijn zwaaiende staart boven de schuimkraag uitkwam. Die kieuwen gingen tekeer, niet normaal. Ja, probeer maar eens met die dingen zuurstof uit bier op te nemen, is niet te doen. Hij werd daarom ook maar weer gauw teruggegooid. En die Chinees maar continu in de bak kijken waar zijn goudvissen waren gebleven, foet-si. Wat er later wel in het aquarium dreef was een lege fles Beerenburg. Maar goed, een aquarium is een glasbak, 'wecycle' hè? Maar die wokbakker werd na de tijd keurig betaald, inclusief fooi en zeer ruime vergoeding voor alle gesneuvelde bierglazen. Die stond ons bij de deur met een grote buiging uit te zwaaien en met een groot aantal flappen in zijn hand waar Guatemala een heel ruimtevaartprogramma mee had kunnen opstarten.
Heb contact opgenomen met cambuur. Busjes verbod inderdaad van toepassing.
Tijd voor actie!
Citaat van: Casual14 op oktober 07, 2013, 14:47:17
Heb contact opgenomen met cambuur. Busjes verbod inderdaad van toepassing.
Tijd voor actie!
Apart..
bij PSV uit was de 'reden' ivm het 100-jarig jubileum (besluit PSV / Gemeente Eindhoven)
Nu besluit AZ/Gemeente? ik heb toch sterk het vermoeden dat dit vanuit BVO CAMBUUR komt.............. overal een wit voetje willen halen tenkoste van de supporters..
Citaat van: SaVaGe op oktober 07, 2013, 15:00:05
Apart..
bij PSV uit was de 'reden' ivm het 100-jarig jubileum (besluit PSV / Gemeente Eindhoven)
Nu besluit AZ/Gemeente? ik heb toch sterk het vermoeden dat dit vanuit BVO CAMBUUR komt.............. overal een wit voetje willen halen tenkoste van de supporters..
Ik geloof er geen zak van dat dit vanuit de tegenpartij komt. Keimpe heeft vorig jaar al eens aangegeven geen busjes meer te willen hebben omdat er in zijn ogen al teveel ellende van kwam (teveel mensen bijeen, teveel drank, etc). Met Sarah aan het roer, die meer binding heeft met het blauw op straat dan het geel-blauw van onze club, zal dit echter niet soepeler worden. :R
Oké voor alle duidelijkheid.
Er is vanmiddag met AZ gebeld en die geven aan dat het busjesverbod niet bij hen wegkomt en dat er wat AZ betreft gewoon 9-persoonsbusjes welkom zijn. (Ze wijzen dus met de vinger naar Cambuur)
Daarnaast is er vanmiddag met Cambuur gebeld die geven aan dat het busjesverbod bij AZ wegkomt en dat ze er helaas niets aan kunnen doen.
Ik ga er vanuit dat AZ in dit verhaal gelijk heeft (want van een busjesverbod had ik nog nooit gehoord voordat Cambuur er mee kwam). Cambuur snijdt zich hier zelf enorm in de vingers als het verhaal van AZ waar blijkt te zijn. Cambuur liegt dus keihard tegen de eigen supporters! En waarom een busjesverbod? Geef eens een goede reden ipv altijd maar blind een verbod op te leggen! Ik ben er helemaal klaar mee wanneer het busjesverbod van kracht blijft
Citaat van: TM op oktober 07, 2013, 15:45:15
Oké voor alle duidelijkheid.
Er is vanmiddag met AZ gebeld en die geven aan dat het busjesverbod niet bij hen wegkomt en dat er wat AZ betreft gewoon 9-persoonsbusjes welkom zijn. (Ze wijzen dus met de vinger naar Cambuur)
Daarnaast is er vanmiddag met Cambuur gebeld die geven aan dat het busjesverbod bij AZ wegkomt en dat ze er helaas niets aan kunnen doen.
Ik ga er vanuit dat AZ in dit verhaal gelijk heeft (want van een busjesverbod had ik nog nooit gehoord voordat Cambuur er mee kwam). Cambuur snijdt zich hier zelf enorm in de vingers als het verhaal van AZ waar blijkt te zijn. Cambuur liegt dus keihard tegen de eigen supporters! En waarom een busjesverbod? Geef eens een goede reden ipv altijd maar blind een verbod op te leggen! Ik ben er helemaal klaar mee wanneer het busjesverbod van kracht blijft
Lijkt me dus duidelijk Busjes zijn van harte welkom in Alkmaar. Gewoon een busje huren en gas geven.
Gewoon die kant op dus ! :thumbsup
Nou gefeliciteerd .Schijnheilige bende ist .Ze willen gewoon zo weinig mogelijk supporters mee .Bij dkv immers ook .Zoveel blauw en dan de vlgnde dag zeuren in de krant .3 motors en 4 M E bussen voor de 26 bussen .Waarom niet 1 busje .Scheelt al gau 25 M E ers .
Citaat van: TM op oktober 07, 2013, 15:45:15
Oké voor alle duidelijkheid.
Er is vanmiddag met AZ gebeld en die geven aan dat het busjesverbod niet bij hen wegkomt en dat er wat AZ betreft gewoon 9-persoonsbusjes welkom zijn. (Ze wijzen dus met de vinger naar Cambuur)
Daarnaast is er vanmiddag met Cambuur gebeld die geven aan dat het busjesverbod bij AZ wegkomt en dat ze er helaas niets aan kunnen doen.
Ik ga er vanuit dat AZ in dit verhaal gelijk heeft (want van een busjesverbod had ik nog nooit gehoord voordat Cambuur er mee kwam). Cambuur snijdt zich hier zelf enorm in de vingers als het verhaal van AZ waar blijkt te zijn. Cambuur liegt dus keihard tegen de eigen supporters! En waarom een busjesverbod? Geef eens een goede reden ipv altijd maar blind een verbod op te leggen! Ik ben er helemaal klaar mee wanneer het busjesverbod van kracht blijft
Even een kleine correctie. Het telefoontje met AZ zoals hierboven staat, is vorige week geweest. Zojuist heeft er weer iemand gebeld en AZ geeft nu ook aan dat er een busjesverbod geldt...
Dit is echt de wereld op z'n kop... Wat een onzinnig verbod! Wat schiet je er mee op? En wat is de aanleiding van dit verbod??!
Volgens mij is er morgen een forumavond met Crone en vd Belt. Dit zijn leuke thema's om morgen vragen over te stellen.
Citaat van: TM op oktober 07, 2013, 16:16:18
Even een kleine correctie. Het telefoontje met AZ zoals hierboven staat, is vorige week geweest. Zojuist heeft er weer iemand gebeld en AZ geeft nu ook aan dat er een busjesverbod geldt...
Dit is echt de wereld op z'n kop... Wat een onzinnig verbod! Wat schiet je er mee op? En wat is de aanleiding van dit verbod??!
Burgemeesters en politie slaan totaal door. :O
Geen busjes bij autocombi AZ-uit
07.10.2013 - 17:09
SC Cambuur heeft geconstateerd dat er onduidelijkheid is bij de supporters over het gebruik van busjes voor het uitduel tegen AZ, op zondag 20 oktober in Alkmaar. De autocombi geldt uitsluitend voor (personen)auto's. AZ heeft recent slechte ervaringen gehad met het ontvangen van busjes van supporters van andere BVO's en staat het om die reden niet toe. Uiteraard is het voor supporters zonder eigen vervoer mogelijk om je in te schrijven voor de buscombi.
Ja die busjes geven tijdens de wedstrijd ook zo enorm veel overlast... Als het niet zo triest was, dan had ik er smakelijk om kunnen lachen.
Citaat van: Daddy T. op oktober 07, 2013, 17:22:27
Geen busjes bij autocombi AZ-uit
07.10.2013 - 17:09
SC Cambuur heeft geconstateerd dat er onduidelijkheid is bij de supporters over het gebruik van busjes voor het uitduel tegen AZ, op zondag 20 oktober in Alkmaar. De autocombi geldt uitsluitend voor (personen)auto's. AZ heeft recent slechte ervaringen gehad met het ontvangen van busjes van supporters van andere BVO's en staat het om die reden niet toe. Uiteraard is het voor supporters zonder eigen vervoer mogelijk om je in te schrijven voor de buscombi.
Waarom wordt dit dan niet eerder bekend gemaakt?
Iedereen is al lang en breed busjes aan het regelen. Dat kan nu dus weer afgeblazen worden. Heeft Cambuur bij AZ al aangegeven dat ze geen problemen verwachten van hun eigen supporters? Want in het verleden hebben zich voor zover ik weet geen incidenten voorgedaan met 9 persoons busjes bij Cambuur. Als dat wel zo is dan hoor ik graag welke incidenten zich hebben voorgedaan met cambuursupporters en 9 persoonsbusjes.
Er komt een keer een moment dat de supporters het spuugzat zijn als ze keer op keer zo behandeld worden. CAMBUUR NEEM JE EIGEN SUPPORTERS EENS SERIEUS, want het ligt nooit aan jullie zelf. Het is altijd de gemeente, de politie of de club waar we tegen spelen die ons pesten, maar als jullie nu op tijd hadden gecommuniceerd dat busjes verboden waren dan hadden we deze situatie niet gehad.
Ik ga er vanuit dat mensen een 9 persoons busje wilde huren.
Dit valt onder volgens de wet onder de auto. En het uitkaartregelement heeft het alleen over dat er niet meer mensen in de auto zitten dan wettelijk is toegestaan.
En in de tekst die ze op de website hebben gezet mogen er alleen (personen)auto's mee, dus alle voertuigen die met een b rijbewijs bestuurd mogen worden, aangezien dat onder auto valt.
Citaat van: Don op oktober 07, 2013, 17:42:11
Waarom wordt dit dan niet eerder bekend gemaakt?
Iedereen is al lang en breed busjes aan het regelen. Dat kan nu dus weer afgeblazen worden. Heeft Cambuur bij AZ al aangegeven dat ze geen problemen verwachten van hun eigen supporters? Want in het verleden hebben zich voor zover ik weet geen incidenten voorgedaan met 9 persoons busjes bij Cambuur. Als dat wel zo is dan hoor ik graag welke incidenten zich hebben voorgedaan met cambuursupporters en 9 persoonsbusjes.
Almere-uit vorig jaar?
Citaat van: brambo3004 op oktober 07, 2013, 17:48:40
Almere-uit vorig jaar?
een fakkeltje uit een busje gegooid ......
Leuk man uitwedstrijden anno 2013 en wat doet bvo en 3hoek lwd helemaal niets. En hoe kan het dat (wederom) een week later pas het busjesverbod bekend gemaakt worden ???!!!!??
En wat gaan wij supporters doen? Dit (wederom) slikken en braaf met auto's die kant op?!?
Citaat van: jeff op oktober 07, 2013, 17:48:18
Ik ga er vanuit dat mensen een 9 persoons busje wilde huren.
Dit valt onder volgens de wet onder de auto. En het uitkaartregelement heeft het alleen over dat er niet meer mensen in de auto zitten dan wettelijk is toegestaan.
En in de tekst die ze op de website hebben gezet mogen er alleen (personen)auto's mee, dus alle voertuigen die met een b rijbewijs bestuurd mogen worden, aangezien dat onder auto valt.
Tja maar Cambuur verzint uiteraard hun eigen regeltjes weer. Ik ben benieuwd wat de gevolgen zijn als je wel met een 9-persoonsbusje afreist naar Alkmaar.
Mooi twee auto's opgeven en met een busje die kant op!
Citaat van: 0517 op oktober 07, 2013, 18:41:13
Mooi twee auto's opgeven en met een busje die kant op!
Ik denk dat je dan bij het omwisselpunt je kaarten niet krijgt.
Vaak genoeg in een busje geweest, maar word net zoveel gezopen als in een auto. Nu heb je twee auto's met 5 en 4 man wat voor veel meer begeleiding zorgt!
En dan maar weer zeiken oer politie inzet, omdat er zoveel auto's gaan!
Ik ben benieuwd hoe lang Sarah deze job gaat volhouden... :D
hoeveel kaarten zijn er inmiddels verkocht?
Gok op een spektakel van een wedstrijd met een overdosis aan kansen en hopelijk genoeg die tegen het net geveegd worden :thumbsup
Cruciale wedstrijd om boven die degradatiegrens te blijven!
Heb namens KvC contact gezocht met AZ en Cambuur. Cambuur heeft gisteren een uiting gebracht en de volgende reactie kreeg ik van de manager veiligheidszaken van AZ:
Geachte heer van Tuinen, 9 - persoons busjes zijn bij de wedstrijd AZ-Cambuur niet toegestaan. Dit is een besluit van de lokale autoriteiten in Alkmaar in samenspraak met afdeling Veiligheid AZ. De reden hiervoor zijn gedeeld met de afdeling Veiligheid van Cambuur en hebben met name te maken met het feit dat Cambuur een nieuwkomer is in de eredivisie en het gedrag van Go Ahead Eagles supporters bij de wedstrijd AZ - Cambuur.
Dan kan Sarah lullen wat ze wil, dit ligt geheel buiten Cambuur. Az (en CIV?) zijn de boosdoeners. Daar kunnen ook wij niet tegenin. We kunnen hooguit uiten dat we graag anders hadden gewild...
Citaat van: Montana op oktober 08, 2013, 12:18:13
Heb namens KvC contact gezocht met AZ en Cambuur. Cambuur heeft gisteren een uiting gebracht en de volgende reacties kreeg ik via de manager veiligheidszaken van AZ:
Geachte heer van Tuinen, 9 - persoons busjes zijn bij de wedstrijd AZ-Cambuur niet toegestaan. Dit is een besluit van de lokale autoriteiten in Alkmaar in samenspraak met afdeling Veiligheid AZ. De reden hiervoor zijn gedeeld met de afdeling Veiligheid van Cambuur en hebben met name te maken met het feit dat Cambuur een nieuwkomer is in de eredivisie en het gedrag van Go Ahead Eagles supporters bij de wedstrijd AZ - Cambuur.
Dan kan Sarah lullen wat ze wil, dit ligt geheel buiten Cambuur. Az (en CIV?) zijn de boosdoeners. Daar kunnen ook wij niet tegenin, behalve dan te uiten dat we graag hadden gewild dat het anders had geweest.
weten ze nu al dat GAE supporters volgende week rotzooi trappen bij az- cambuur? :devil
Geen enkele club heeft ooit een busjes verbod! En Cambuur laatste wedstrijden iedere keer! Heel apart dit! Begon vorig seizoen al!
Keimpe gaf al aan dat er teveel gezopen zou worden, Sarah heeft dit gewoon voorgesteld, anders kom je als AZ en PSV zijnde nooit op het idee een busjesverbod op te leggen!
Dus doordat eagles supporters zich misdragen hebben, moeten wij daar de gevolgen van inzien? Wat een complete onzin, hoe kun je andere supporters nu bestraffen (want dat is het) voor het gedrag van de eagles.
Citaat van: Galdiano op oktober 08, 2013, 12:32:19
Geen enkele club heeft nooit een busjes verbod! En Cambuur laatste wedstrijden iedere keer! Heel apart dit!
Misschien leuke vraag voor vanavond. Ik weet dat de gemeente/popo Leeuwarden mede nav Veendam-uit vorig jaar is geschrokken van een busje Cambuursupporters, incl. de inhoud die deze Cambuursupporters bij zich hadden. Clubs als Az nemen dit klakkeloos over en het CIV spreekt ook niet in ons voordeel. Dit zorgt er mede voor dat wij beperkt zijn in reizen.
omdat we 2x een verkeerde straat zijn ingereden? politie veendam heeft ons toen even de weg gewezen . klaar.
Dat ze op basis van zo'n CIV rapport een autocombi opleggen daar kan ik me op zich nog wel in vinden(al zou eigen vervoer ook moeten kunnen, AZ is volgens mij een club waar zelden iets gebeurd), maar hoe kunnen ze nou in godsnaam een busjesverbod opleggen omdat notabene egels supporters zich hebben misdragen? Dat is toch de wereld op z'n kop? Mij bekruipt sterk het gevoel dat dit verbod vanuit Cambuur komt, mede omdat dit al de 2e keer is dit seizoen!
Edit: En daar komt bij dat Cambuur vorige week nog van niets wist, en op maandagmiddag ineens met een bericht op de website komt nadat er een aantal mensen hadden geprobeerd om de door hen reeds gehuurde busjes op te geven
Kan iemand mij uitleggen waarom al deze ophef nodig is?
Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat er 1 BOB nodig is ipv 2.
Zo'n busje moet toch ook gehuurd worden?
Het lijkt wel alsof er altijd wat is; autocombi voor slechts 15 euro, dikke prima!
Op naar AZ |:)
Veel gezelliger, idd 1 bob en sommige mensen moeten nu 2 auto's huren ipv 1 busje. Komt ook nog bij dat een busje gewoon valt onder de categorie auto...
Citaat van: justremco op oktober 08, 2013, 13:41:06
Dat ze op basis van zo'n CIV rapport een autocombi opleggen daar kan ik me op zich nog wel in vinden(al zou eigen vervoer ook moeten kunnen, AZ is volgens mij een club waar zelden iets gebeurd), maar hoe kunnen ze nou in godsnaam een busjesverbod opleggen omdat notabene egels supporters zich hebben misdragen? Dat is toch de wereld op z'n kop? Mij bekruipt sterk het gevoel dat dit verbod vanuit Cambuur komt, mede omdat dit al de 2e keer is dit seizoen!
Edit: En daar komt bij dat Cambuur vorige week nog van niets wist, en op maandagmiddag ineens met een bericht op de website komt nadat er een aantal mensen hadden geprobeerd om de door hen reeds gehuurde busjes op te geven
Dat bericht kwam omdat we pushen dat de Bvo hier meer over moet communiceren.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 08, 2013, 13:50:52
Kan iemand mij uitleggen waarom al deze ophef nodig is?
Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat er 1 BOB nodig is ipv 2.
Zo'n busje moet toch ook gehuurd worden?
Het lijkt wel alsof er altijd wat is; autocombi voor slechts 15 euro, dikke prima!
Op naar AZ |:)
:O :O :O :O :O :O :( :( :( :( :( :(
In ons busje zit 1 iemand met rijbewijs!
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 08, 2013, 13:50:52
Kan iemand mij uitleggen waarom al deze ophef nodig is?
Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat er 1 BOB nodig is ipv 2.
Zo'n busje moet toch ook gehuurd worden?
Het lijkt wel alsof er altijd wat is; autocombi voor slechts 15 euro, dikke prima!
Op naar AZ |:)
Zolang het jouw niet schaad is er niets aan de hand :R :R
Dat er elke x weer regels bij komen terwijl er NOOIT wat gebeurt bij uitwedstrijden maakt ook niet uit?!?!
SLAPPE DWEIL!! :R :R
Citaat van: Montana op oktober 08, 2013, 12:18:13
Heb namens KvC contact gezocht met AZ en Cambuur. Cambuur heeft gisteren een uiting gebracht en de volgende reactie kreeg ik van de manager veiligheidszaken van AZ:
Geachte heer van Tuinen, 9 - persoons busjes zijn bij de wedstrijd AZ-Cambuur niet toegestaan. Dit is een besluit van de lokale autoriteiten in Alkmaar in samenspraak met afdeling Veiligheid AZ. De reden hiervoor zijn gedeeld met de afdeling Veiligheid van Cambuur en hebben met name te maken met het feit dat Cambuur een nieuwkomer is in de eredivisie en het gedrag van Go Ahead Eagles supporters bij de wedstrijd AZ - Cambuur.
Dan kan Sarah lullen wat ze wil, dit ligt geheel buiten Cambuur. Az (en CIV?) zijn de boosdoeners. Daar kunnen ook wij niet tegenin. We kunnen hooguit uiten dat we graag anders hadden gewild...
http://www.fcgonline.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=213:az-grunn&catid=45:sfeerabeleving&Itemid=68
Citaat van: SCC-J op oktober 08, 2013, 14:07:07
Zolang het jouw niet schaad is er niets aan de hand :R :R
Dat er elke x weer regels bij komen terwijl er NOOIT wat gebeurt bij uitwedstrijden maakt ook niet uit?!?!
SLAPPE DWEIL!! :R :R
Er zijn zeker dingen die beter kunnen, ook voor mij, en als je met een groep gaat waar er amper rijbewijzen/auto's beschikbaar zijn kan ik het busprobleem voorstellen. (daarom vroeg ik het ook)
Voor mensen met rijbewijs en/of auto lijkt het er meer op dat er altijd wat te zeuren valt. Vind je dat zelf ook niet terugkeren in de posts op dit forum bij uitwedstrijden?
PS: Je kan ook normaal reageren op mijn vraag, daarvoor is een forum bedoeld :D
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 08, 2013, 13:50:52
Kan iemand mij uitleggen waarom al deze ophef nodig is?
Enige voordeel wat ik kan bedenken is dat er 1 BOB nodig is ipv 2.
Zo'n busje moet toch ook gehuurd worden?
Het lijkt wel alsof er altijd wat is; autocombi voor slechts 15 euro, dikke prima!
Op naar AZ |:)
130 auto's is een maximum van 520 supporters. Mits alles zo optimaal mogelijk gevuld wordt. Met busjes kan je t vak makkelijk uitverkopen en toch onder de 130 auto's blijven.
Ik snap best dat iedereen gefrustreerd is over het busjesverbod, maar ik vind het belachelijk dat Cambuur hier de schuld van krijgt.
Zoals uit de reactie van AZ blijkt (in de post van Montana) hebben zij dit verbod opgelegd in overleg met de Alkmaarse autoriteiten. Uit het artikel waar SCC-J naar linkt blijkt bovendien dat dit busjesverbod tegen Cambuur niet voor de eerste keer is opgelegd, maar dat het ook bij de wedstrijd tegen FC Groningen is gebeurd. Ondertussen heb ik nog niet één steekhoudend argument gelezen waaruit zou blijken dat het busjesverbod bij Cambuur vandaan komt.
Uit hetzelfde artikel van SCC-J blijkt ook dat het misschien zal lonen om actie te ondernemen tegen de maatregelen die door AZ zijn genomen, en dat is iets dat Cambuur wél kan doen.
Maar daar heb ik het nu niet over. Het gaat mij er om dat het onzinnig en onterecht is om te beweren dat het busjesverbod bij Cambuur vandaan komt.
busjesverbod komt zelden voor .... en dit kan komen door dat ander BVO's zich wel inzetten voor hun supporters . zie groningen.
En het is dus veel te makkelijk om te zeggen. AZ bepaald wij draaien.
Citaat van: SCC-J op oktober 08, 2013, 14:22:08
busjesverbod komt zelden voor .... en dit kan komen door dat ander BVO's zich wel inzetten voor hun supporters . zie groningen.
En het is dus veel te makkelijk om te zeggen. AZ bepaald wij draaien.
Helemaal mee eens.
Maar dan nog is het simpelweg niet waar als je zegt dat het busjesverbod bij Cambuur vandaan komt (niet dat jij dat zegt, maar anderen wel).
Citaat van: Collingwood op oktober 08, 2013, 14:24:47
Helemaal mee eens.
Maar dan nog is het simpelweg niet waar als je zegt dat het busjesverbod bij Cambuur vandaan komt (niet dat jij dat zegt, maar anderen wel).
Hoe verklaar jij het dan dat alleen bij Cambuur dit soort verboden worden opgelegd?
Vorig jaar speelde dit ook al enkele malen. Na een beetje onderzoek blijkt bij geen enkele club, ooit een busjes verbod opgelegd te zijn!
Citaat van: Galdiano op oktober 08, 2013, 14:53:18
Hoe verklaar jij het dan dat alleen bij Cambuur dit soort verboden worden opgelegd?
Vorig jaar speelde dit ook al enkele malen. Na een beetje onderzoek blijkt bij geen enkele club, ooit een busjes verbod opgelegd te zijn!
Als je het artikel leest waarnaar SCC-J linkt zie je dat AZ dit busjesverbod ook aan FC Groningen heeft opgelegd (hoewel dat uiteindelijk niet door is gegaan). Wat je zegt is dus niet waar.
Citaat van: Collingwood op oktober 08, 2013, 14:59:30
Als je het artikel leest waarnaar SCC-J linkt zie je dat AZ dit busjesverbod ook aan FC Groningen heeft opgelegd (hoewel dat uiteindelijk niet door is gegaan). Wat je zegt is dus niet waar.
En als je diverse supportersfora volgt, blijkt dat er naast Groningen en Cambuur nog meer clubs zijn. Ik vind het prima dat de discussie wordt aan gegaan en er argumenten kritisch worden bekeken. Maar ga zelf geen flauwekul napraten maar controleer eerst de info eens zorgvuldig. Desalniettemin slaat het nergens op in mijn ogen. Het argument van Alkmaar/AZ vereist wat meer toelichting in mijn ogen. "eerdere vervelende ervaringen met busjes" is nu het argument, wat volgt dan? Er mogen alleen nog maar vrouwen naar uitwedstrijden vanwegen 'vervelende ervaringen' met mannelijke supporters?
Citaat van: dizzhead op oktober 08, 2013, 15:10:01
En als je diverse supportersfora volgt, blijkt dat er naast Groningen en Cambuur nog meer clubs zijn. Ik vind het prima dat de discussie wordt aan gegaan en er argumenten kritisch worden bekeken. Maar ga zelf geen flauwekul napraten maar controleer eerst de info eens zorgvuldig. Desalniettemin slaat het nergens op in mijn ogen. Het argument van Alkmaar/AZ vereist wat meer toelichting in mijn ogen. "eerdere vervelende ervaringen met busjes" is nu het argument, wat volgt dan? Er mogen alleen nog maar vrouwen naar uitwedstrijden vanwegen 'vervelende ervaringen' met mannelijke supporters?
Dat vind ik dus ook. Bovendien werkt kritiek leveren veel beter als je weet waar je over praat, en word je ook serieuzer genomen.
Ook met het tweede gedeelte van je post ben ik het eens. De ervaring van FC Groningen leert bovendien dat actie tegen de maatregelen succes kan opleveren, dus daar ligt wat mij betreft een schone taak voor Cambuur en/of de KVC.
Citaat van: Galdiano op oktober 08, 2013, 14:53:18
Hoe verklaar jij het dan dat alleen bij Cambuur dit soort verboden worden opgelegd?
Vorig jaar speelde dit ook al enkele malen. Na een beetje onderzoek blijkt bij geen enkele club, ooit een busjes verbod opgelegd te zijn!
De maatregelen t.o.v. Cambuur supporters zijn sowieso vrij rigoureus. We staan er slecht op in Nederland, al blijkt de realiteit anders... en ook dit zal een oneindige discussie blijven denk ik.
Katwijk (beker) was zelfs een buscombi :wall
Ook Groningen had een buscombi naar amateurs. Misschien moeten we maar eens met de groen witten een actie op poten zetten.
Autocombi naar Amsterdam ... Is toch wel een verschil .
Nog wat gezegd op forumavond over de busjes?
Citaat van: zeewolde op oktober 09, 2013, 08:13:19
Nog wat gezegd op forumavond over de busjes?
Genoeg, volgens crone en van der belt komt het bij de driehoek alkmaar vandaan.
Omdat wij nog steeds geen goede naam hebben en hun slechte ervaringen met busjes hebben gehad.
En daar konden ze niks aan veranderen volgens hun.
Dit is natuurlijk een korte samenvatting ;)
Citaat van: marrumer op oktober 07, 2013, 21:35:20
hoeveel kaarten zijn er inmiddels verkocht?
Bijna 60 auto's op papier (9:45 uur), slechts 1 persoon op de lijst voor de bus.
Citaat van: jeff op oktober 09, 2013, 10:02:56
Genoeg, volgens crone en van der belt komt het bij de driehoek alkmaar vandaan.
Omdat wij nog steeds geen goede naam hebben en hun slechte ervaringen met busjes hebben gehad.
En daar konden ze niks aan veranderen volgens hun.
Dit is natuurlijk een korte samenvatting ;)
Slappe hap dus.... wat voor recentelijke incidenten zorgde voor slechte naam? (In uitwedstrijden)
Citaat van: SCC-J op oktober 08, 2013, 20:40:51
Autocombi naar Amsterdam ... Is toch wel een verschil .
Heb ik iets gemist?
http://www.svfcgroningen.nl/3014/verplichte-buscombi-naar-bekerduel-tegen-afc/ (http://www.svfcgroningen.nl/3014/verplichte-buscombi-naar-bekerduel-tegen-afc/)
Citaat van: Daddy T. op oktober 09, 2013, 10:04:57
Bijna 60 auto's op papier (9:45 uur), slechts 1 persoon op de lijst voor de bus.
Gaat aardig hard dus. Ben wel benieuwd hoeveel personen per auto erheen gaan. Als dat er 2/3 zijn dan komt het uitvak nooit vol.
Citaat van: TM op oktober 09, 2013, 10:30:39
Gaat aardig hard dus. Ben wel benieuwd hoeveel personen per auto erheen gaan. Als dat er 2/3 zijn dan komt het uitvak nooit vol.
Je mag denk ik blij zijn als het vak half leeg is. Ga er niet vanuit dat alle auto's vol zitten.
Stoppen ze de verkoop als het aantal van 130 auto's is bereikt?? Ook al zijn het maar 350 man??
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 09, 2013, 10:06:24
Slappe hap dus.... wat voor recentelijke incidenten zorgde voor slechte naam? (In uitwedstrijden)
ik begreep dat ook incidenten bij Cambuur-
thuiswedstrijden andere burgemeesters doen besluiten om eerder buscombi's (ipv autocombi's) toe te wijzen....de voorbeelden die Crone daarbij noemde waren de relletjes na afloop van Groningen en voor Twente
Citaat van: brambo3004 op oktober 09, 2013, 11:44:33
ik begreep dat ook incidenten bij Cambuur-thuiswedstrijden andere burgemeesters doen besluiten om eerder buscombi's (ipv autocombi's) toe te wijzen....de voorbeelden die Crone daarbij noemde waren de relletjes na afloop van Groningen en voor Twente
8P Ja we gaan onze eigen bussen opwachten en bekogelen 8P
Ieder twijgje wat ze ook maar weten te vinden transformeren ze in een knuppel om mee te slaan :R
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 09, 2013, 10:06:24
Slappe hap dus.... wat voor recentelijke incidenten zorgde voor slechte naam? (In uitwedstrijden)
Niets, maar zoiets werkt jaren door.
Het blijft raar... Twente tot 2x toe misdragen bij utreg! onlangs had twente wel vrijvervoer ergens heen.
Zelfde voor feyenoord ajax ado utreg.... Die hebben nooit meer incidenten?
Citaat van: SCC-J op oktober 09, 2013, 13:38:12
Het blijft raar... Twente tot 2x toe misdragen bij utreg! onlangs had twente wel vrijvervoer ergens heen.
Zelfde voor feyenoord ajax ado utreg.... Die hebben nooit meer incidenten?
Heb je volkomen gelijk in. Er wordt met 2 maten gemeten. Feyenoord heeft overigens nooit geen vrij vervoer meer hoor. Dkv was de laatste
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
Citaat van: clint op oktober 09, 2013, 13:05:13
Niets, maar zoiets werkt jaren door.
En dat is voor de driehoek een heerlijke makkelijke gedachten...weg van de minste weerstand...
Citaat van: Leovardia op oktober 09, 2013, 13:49:05
Heb je volkomen gelijk in. Er wordt met 2 maten gemeten. Feyenoord heeft overigens nooit geen vrij vervoer meer hoor. Dkv was de laatste
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
Maar mochten wel met de partybus naar alkmaar
Het is raar dat we geen busjes mogen doordat AZ slechte ervaringen heeft gehad bij het ontvangen van de Eagles. Maar dit is eigenlijk precies wat er bij elke combi gebeurd: een hele groep supporters wordt in vrijheid beperkt door het gedrag van andere medesupporters in het verleden. Straf dan gewoon de raddraaiers en benadeel niet de supporters die daar niks mee te doen hebben.
Supporters van Cambuur worden nu gestraft voor
gedrag van egels supporters.
Beetje vreemd toch!
Citaat van: peter op oktober 09, 2013, 16:14:43
Supporters van Cambuur worden nu gestraft voor
gedrag van egels supporters.
Beetje vreemd toch!
Wat ik begreep is dat er ook gekeken is hoe wij ons in bij thuis wedstrijden gedragen.
En aangezien er een paar zijn die het nodig vinden om stenen te gooien naar Groningen en Fc twente is de rest die zich wel gedraagt de lul.
Het slaat natuurlijk als een lul op een drumstel dat incidentjes bij thuiswedstrijden de aanleiding (zouden) vormen voor beperkingen bij uitwedstrijden. Bij uitwedstrijden is al jaren en jarenlang niks gebeurd. Daar moeten ze naar kijken!
Citaat van: Kunstgras op oktober 09, 2013, 16:45:51
Het slaat natuurlijk als een lul op een drumstel dat incidentjes bij thuiswedstrijden de aanleiding (zouden) vormen voor beperkingen bij uitwedstrijden. Bij uitwedstrijden is al jaren en jarenlang niks gebeurd. Daar moeten ze naar kijken!
Nee maar Crone zegt dat als hier iemand een steen gooit naar een Groningen- of Twente-bus daar een melding van gemaakt. Alle burgemeesters van betaald voetbalsteden zien dan dat er in Leeuwarden "weer" iets is gebeurd. Iedereen weet dat burgemeesters de grootste bangebroeken zijn die er rondlopen en zullen ons zelfs in 2025 nog betuttelende regeltjes opleggen, ook al is er sinds 2013 niets meer gebeurd.
Beetje gevaarlijke ontwikkeling. Vroeger baalde je nog wel eens dat er gereld werd bij een uitwedstrijd omdat je dan de komende 2-3 jaar niet op vrij vervoer de betreffende stad mocht bezoeken. Tegenwoordig heb je hetzelfde probleem terwijl het al jaren rustig is.. Lijkt me nou niet een stimulans voor goed gedrag. Daar zouden de burgemeesters ook eens aan moeten denken!
Citaat van: jeff op oktober 09, 2013, 16:28:24
Wat ik begreep is dat er ook gekeken is hoe wij ons in bij thuis wedstrijden gedragen.
En aangezien er een paar zijn die het nodig vinden om stenen te gooien naar Groningen en Fc twente is de rest die zich wel gedraagt de lul.
zover ik begrepen heb waren het eigen supporters
van groningen en twente die de boel hebben
vernield toch?
Citaat van: peter op oktober 09, 2013, 19:13:17
zover ik begrepen heb waren het eigen supporters
van groningen en twente die de boel hebben
vernield toch?
Als ik de burgervader mag geloven is dat maar deels waar. Mensen buiten de bus hebben ook wat gegooid. Volgensmij tegen Twente was er 1 ruit gesneuveld door Twente-lui, en 1 ruit van buiten de bus.
Citaat van: SCC-J op oktober 09, 2013, 14:11:17
Maar mochten wel met de partybus naar alkmaar
ja dat mochten ze, alleen zijn ze er niet aangekomen dankzij de ME nadat ze in een kroeg net buiten Alkmaar eerst zouden buurten.
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
ja, niet bij de kroeg aangekomen.. wel in het uitvak
Ik vrees dat er geen kleine busjes meer mee mogen dit jaar als ik het hierboven allemaal lees ;( dan maar liften en anders maar gewoon Fox Sports , wil mien cluppie gewoon zien :scc
Die kaasjes stellen momenteel ook niet veel voor doordat verbeek weg is gegaan... Ik zie kansen in Alkmaar maar dat zei ik de vorige wedstrijd(en) ook al maar ja dat werden ook niet goede uitslagen...Het ligt gewoon helemaal aan de effectiviteit en voorzetten voorin. Lodeweges en Henk moeten met Oebele, Feldballe, en Lukoki gewoon wat werken aan de voorzetten en effectiviteit en dan kunnen die 3 punten naar Leeuwarden :y
Citaat van: Official-Sphere op oktober 09, 2013, 22:08:05
Ik vrees dat er geen kleine busjes meer mee mogen dit jaar als ik het hierboven allemaal lees ;( dan maar liften en anders maar gewoon Fox Sports , wil mien cluppie gewoon zien :scc
Die kaasjes stellen momenteel ook niet veel voor doordat verbeek weg is gegaan... Ik zie kansen in Alkmaar maar dat zei ik de vorige wedstrijd(en) ook al maar ja dat werden ook niet goede uitslagen...Het ligt gewoon helemaal aan de effectiviteit en voorzetten voorin. Lodeweges en Henk moeten met Oebele, Feldballe, en Lukoki gewoon wat werken aan de voorzetten en effectiviteit en dan kunnen die 3 punten naar Leeuwarden :y
ze doen niks anders dan oefen vormen met afronden op de goal he.
Citaat van: denistel op oktober 10, 2013, 00:01:11
ze doen niks anders dan oefen vormen met afronden op de goal he.
Dat er alleen hier op getraind wordt vind ik jammer. ;)
Citaat van: Kunstgras op oktober 09, 2013, 17:27:41
Beetje gevaarlijke ontwikkeling. Vroeger baalde je nog wel eens dat er gereld werd bij een uitwedstrijd omdat je dan de komende 2-3 jaar niet op vrij vervoer de betreffende stad mocht bezoeken. Tegenwoordig heb je hetzelfde probleem terwijl het al jaren rustig is.. Lijkt me nou niet een stimulans voor goed gedrag. Daar zouden de burgemeesters ook eens aan moeten denken!
Dit is niet helemaal waar. In 2010 was er vrij vervoer naar Eindhoven en daar is helaas wel degelijk het een en ander voorgevallen. Hoewel dit al meer dan 3 jaar geleden is, was dit destijds volgens mij wel een signaal dat het de goede kant op ging...
Dat gezeur over die busjes..
Leg allemaal geld samen in een pot en koop een supportersbus..!! probleem opgelost.! staan genoeg bussen te koop op internet voor een niet al te dure prijs.. beetje ombouwen en spuiten klaar is kees.. mocht je het geld niet op tafel kunnen krijgen regel je het met sponsers toch.?!
En eigen bussen zijn ook niet toegestaan ;) Idee leuk, toestemming helaas...
Citaat van: Bakker90 op oktober 10, 2013, 10:54:05
Dat gezeur over die busjes..
Leg allemaal geld samen in een pot en koop een supportersbus..!! probleem opgelost.! staan genoeg bussen te koop op internet voor een niet al te dure prijs.. beetje ombouwen en spuiten klaar is kees.. mocht je het geld niet op tafel kunnen krijgen regel je het met sponsers toch.?!
:O bakker90 is er ook weer :O
Die dingen zijn erg goedkoop ook..... Aanschaf-onderhoud-wegenbelasting enz enz
Daarnaast mag je geen eigen bus slimpie !!!
Lees je even in vent voor je iets doms roept!!
Citaat van: SCC-J op oktober 10, 2013, 11:14:09
:O bakker90 is er ook weer :O
Die dingen zijn erg goedkoop ook..... Aanschaf-onderhoud-wegenbelasting enz enz
Daarnaast mag je geen eigen bus slimpie !!!
Lees je even in vent voor je iets doms roept!!
Uhhh.......take a Snickers?
Als je op iedereen zo reageert die iets doms zegt, heb je een dagtaak op dit forum!
Citaat van: Lore op oktober 10, 2013, 11:19:56
Uhhh.......take a Snickers?
Als je op iedereen zo reageert die iets doms zegt, heb je een dagtaak op dit forum!
:_schater
Citaat van: dizzhead op oktober 10, 2013, 10:18:46
Dit is niet helemaal waar. In 2010 was er vrij vervoer naar Eindhoven en daar is helaas wel degelijk het een en ander voorgevallen. Hoewel dit al meer dan 3 jaar geleden is, was dit destijds volgens mij wel een signaal dat het de goede kant op ging...
En als ik me niet vergis was het bewuste groepje onruststokers destijds afgereisd in een..... juist. :|
75 auto's op papier, nog 55 te gaan!
Zijn er ook al verwachtingen omtrent de wedstrijd of gaan we het alleen over auto's en busjes hebben? :D
net als alle uitwedstrijden is een punt mooi mee genomen,az vind ik maar lastig inte schatten op papier
wel een goeie selectie maar het loopt allemaal niet zo lekker daar dus als je zelf een goeie dag hebt
is er wel wat mogelijk.
Citaat van: Daddy T. op oktober 10, 2013, 12:34:24
75 auto's op papier, nog 55 te gaan!
Dat gaat best lekker!! |:)
Citaat van: dizzhead op oktober 10, 2013, 10:18:46
Dit is niet helemaal waar. In 2010 was er vrij vervoer naar Eindhoven en daar is helaas wel degelijk het een en ander voorgevallen. Hoewel dit al meer dan 3 jaar geleden is, was dit destijds volgens mij wel een signaal dat het de goede kant op ging...
Dit is toch juist precies wat ik zeg? In het seizoen 2009-2010 is er inderdaad een incident geweest in Eindhoven. Dit is ook meteen het enige incident bij uitwedstrijden in meer dan 4 seizoenen tijd!
Citaat van: dizzhead op oktober 10, 2013, 11:30:54
En als ik me niet vergis was het bewuste groepje onruststokers destijds afgereisd in een..... juist. :|
In een touringcar, een busje en een aantal auto's ja. Bron: http://www.cambuurplein.com/Fotos/uit-0910-fce/set.htm
En je punt is?
Citaat van: denistel op oktober 10, 2013, 12:51:59
net als alle uitwedstrijden is een punt mooi mee genomen,az vind ik maar lastig inte schatten op papier
wel een goeie selectie maar het loopt allemaal niet zo lekker daar dus als je zelf een goeie dag hebt
is er wel wat mogelijk.
Volgens mij is er een wereld van verschil tussen AZ uit en AZ Thuis. Die gasten hebben in de competitie nog niet verloren thuis en wel al Ajax (W), PSV (W) en Vitesse (G) gehad. Lijkt mij dan ook een lastige wedstrijd te worden.
Helemaal met je eens. Puntje is een prima resultaat!
Citaat van: Kunstgras op oktober 10, 2013, 14:10:40
In een touringcar, een busje en een aantal auto's ja. Bron: http://www.cambuurplein.com/Fotos/uit-0910-fce/set.htm (http://www.cambuurplein.com/Fotos/uit-0910-fce/set.htm)
En je punt is?
Het is niet mijn punt. Ik haal enkel de mogelijke argumenten van de (veelal andere) gemeentes aan. Ik ben het met je eens dat het 4 jaar geleden gebeurd i
s, maar helaas zijn dit voor overheden heel gebruikelijk termijnen (5 jaar wordt gezien als de korte termijn) om naar te kijken.
Hoe kom jij aan 5 jaar?
Citaat van: dizzhead op oktober 10, 2013, 15:01:08
Het is niet mijn punt. Ik haal enkel de mogelijke argumenten van de (veelal andere) gemeentes aan. Ik ben het met je eens dat het 4 jaar geleden gebeurd is, maar helaas zijn dit voor overheden heel gebruikelijk termijnen (5 jaar wordt gezien als de korte termijn) om naar te kijken.
Korte termijn is over het algemeen een periode van 1 jaar of korter.
Citaat van: Yellow Army op oktober 10, 2013, 15:31:34
Korte termijn is over het algemeen een periode van 1 jaar of korter.
Touche. Neemt niet weg dat er bij voetbalwedstrijden vaak wel tot 5 jaar terug wordt gekeken, zo niet dan wel langer. Is wel degelijk van invloed lijkt me. Anyway, zoals eerder aangegeven zullen we het maar over de wedstrijd hebben. Busjes mogen niet en dus zullen we het moeten doen met zo'n driehonderd man :|
Citaat van: Kunstgras op oktober 10, 2013, 14:09:44
Dit is ook meteen het enige incident bij uitwedstrijden in meer dan 4 seizoenen tijd!
Cambuur viert met meer dan 1000 man een geweldig feest in Rotterdam na het kampioenschap. Supporters gaan in de euforie even het veld op, maar gaan daarna gedisciplineerd naar de tribunes terug. Nergens geweld, alleen maar feest. Geen wanklank te horen totdat er wordt gezegd dat er ongeregeldheden waren. Het hek is beschadigd en een lamp gesneuveld in de parkeergarage. Het is dan toch vechten tegen de bierkaai om je gelijk te krijgen!
Tsjaa dan hoeven we toch niet meer verder te praten over de laatste 4 of 5 jaar.
Citaat van: dizzhead op oktober 10, 2013, 15:40:05
Touche. Neemt niet weg dat er bij voetbalwedstrijden vaak wel tot 5 jaar terug wordt gekeken, zo niet dan wel langer. Is wel degelijk van invloed lijkt me. Anyway, zoals eerder aangegeven zullen we het maar over de wedstrijd hebben. Busjes mogen niet en dus zullen we het moeten doen met zo'n driehonderd man :|
nogmaals waar haal jij weg dat het 5 jaar is? of is dit je eigen interpretatie?
Deels een interpretatie van het beleid zoals het wordt uitgevoerd, in combinatie met spastisch optreden van burgervaders.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 10, 2013, 15:54:28
Het is dan toch vechten tegen de bierkaai om je gelijk te krijgen!
Je slaat de spijker op z'n kop. Precies mijn punt, want zelfs al zijn deze argumenten niet uit de afgelopen seizoenen te halen, dan kijken burgervaders met plezier wat verder terug om met wat drogredenen op de proppen te komen. En dat gaat dan niet om de 5 jaar die ik dan aanhaal, het gaat erom dat het termijn er niet toe doet. Zolang de driehoek zichzelf kan overtuigen, zullen ze van elke mug een olifant blijven maken om het supporters zo lastig mogelijk te maken.
Van ieder twijgje wat men weet te vinden kan men een stok maken om mee te slaan. Easy as that. Fuck de overheid l0l
Tot nu toe 96 auto's |:) 1 voor de buscombi
Inplaats van een busje kan je ook een mpv huren 7 personen
http://www.mbautoverhuur.nl/auto-verhuur-verhuurautos-vloot/goedkoop-mpv-huren-5-7persoons/
Vanmiddag omwisselbiljet gehaald. Gas Gevuh!!!
Is er morgen ook verkoop of maandag pas weer?
Citaat van: Cambuur LWD op oktober 11, 2013, 12:42:28
Tot nu toe 96 auto's |:) 1 voor de buscombi
Dat loopt best lekker door dan :thumbsup
Dat zal zo'n 250 man zijn ongeveer.
Citaat van: Bas058 op oktober 11, 2013, 19:59:40
Is er morgen ook verkoop of maandag pas weer?
Nee in het weekend is het stadion gesloten ;)
Citaat van: Lore op oktober 10, 2013, 14:57:24
Volgens mij is er een wereld van verschil tussen AZ uit en AZ Thuis. Die gasten hebben in de competitie nog niet verloren thuis en wel al Ajax (W), PSV (W) en Vitesse (G) gehad. Lijkt mij dan ook een lastige wedstrijd te worden.
Helemaal met je eens. Puntje is een prima resultaat!
deels met je eens maar ook dit AZ is een wereld van verschil zonder Verbeek... Toch zie ik kansen in Alkmaar maarja die moeten ook benut worden
Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 11, 2013, 20:38:49
Dat loopt best lekker door dan :thumbsup
Dat zal zo'n 250 man zijn ongeveer.
Moeten we nu blij zijn met dit soort belachelijk lage aantallen? :zucht
Citaat van: weestwel op oktober 12, 2013, 08:55:29
Moeten we nu blij zijn met dit soort belachelijk lage aantallen? :zucht
er van uitgaand dat in iedere auto 4 personen kunnen kom je bij 130 auto's op 520 supporters.
96 auto's = 384.
250 supporters zou betekenen dat er 2,5 persoon in een auto zit.
Ach we hebben nog een week. Als t zover is en er gaab weinig mensen mee kan je er pas wat over zeggen maar als er nu al bijna 100 auto's opstaan zal t nagenoeg wel uitverkocht raken. Mooi toch?!
Citaat van: weestwel op oktober 12, 2013, 08:55:29
Moeten we nu blij zijn met dit soort belachelijk lage aantallen? :zucht
moeten we nu blij zijn met dit negatieve gelul?
Citaat van: CambuurAmersfoort op oktober 12, 2013, 09:10:10
Ach we hebben nog een week. Als t zover is en er gaab weinig mensen mee kan je er pas wat over zeggen maar als er nu al bijna 100 auto's opstaan zal t nagenoeg wel uitverkocht raken. Mooi toch?!
Volgens mij heeft het uitvak van AZ een capaciteit van 750 bestaat het uit twee delen. Met een max van 130 auto's en gemiddeld 3,8 personen in 1 auto zouden we 500 kunnen halen.
Citaat van: weestwel op oktober 12, 2013, 08:55:29
Moeten we nu blij zijn met dit soort belachelijk lage aantallen? :zucht
Ja dat moeten we. Met 2,5 man per auto is de berekening conservatief maar wij zijn geen club die makkelijk voor volle uitvakken zorgt. Nu er een autocombi is wordt er weer terug gevallen op het uitkaartexcuus en het busjesverbod is weer een stok om mee te slaan.
Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 12, 2013, 11:08:53
Ja dat moeten we. Met 2,5 man per auto is de berekening conservatief maar wij zijn geen club die makkelijk voor volle uitvakken zorgt.
Met een buscombi idd niet, met autocombi moeten die vakken gewoon vol! Die max. 130 auto's raken ook uitverkocht, wat met zo'n 500 man gewoon een prima opkomst is.
Citaat van: Daddy T. op oktober 12, 2013, 12:10:17
130 auto's raken ook uitverkocht, wat met zo'n 500 man gewoon een prima opkomst is.
Verwacht dat er eerder 300 man zijn, dan 500. Hoop dat ik er naast zit en dat alle auto's gewoon met 5 man zijn gevuld. Dan zit je op 650 man.
Wij gaan met z'n tweeën, maar zijn niet 1 van e 130 auto's. Tot volgende week.
Auto met 7 personen l0l
Alkmaar angsthazen!
Citaat van: Len Cantello op oktober 12, 2013, 15:40:09
Verwacht dat er eerder 300 man zijn, dan 500. Hoop dat ik er naast zit en dat alle auto's gewoon met 5 man zijn gevuld. Dan zit je op 650 man.
Wij gaan met z'n tweeën, maar zijn niet 1 van e 130 auto's. Tot volgende week.
Ik gok op 3,5 man gemiddeld per auto. kun je volgens mij ook zien als je kaarten haalt bij administratie. Ach we hebben ieder geval leuk ploegje mee.
Ben dr oek bij, 3 man in de auto, misskien nog een 4e
Plekje over of plekje nodig?
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=362.0 (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=362.0)
De uitwedstr gaan hier alleen nog maar over hoeveel er mee gaan en hoe we er heen gaan .Over de wedstr en opstelling lees je bijna niks meer .
Zal ook wel iets met de interlandronde te maken hebben, niet?
Citaat van: sunderland op oktober 13, 2013, 22:07:23
De uitwedstr gaan hier alleen nog maar over hoeveel er mee gaan en hoe we er heen gaan .Over de wedstr en opstelling lees je bijna niks meer .
Ik wil ook niets verklappen!
Citaat van: sunderland op oktober 13, 2013, 22:07:23
De uitwedstr gaan hier alleen nog maar over hoeveel er mee gaan en hoe we er heen gaan .Over de wedstr en opstelling lees je bijna niks meer .
Nou en, ken dat schele juh! :0= met zijn allen mee |:)
Het publiek van az ligt op hetzelfde niveau als die van dkv! allemaal mongolen met klappers , 12jarigen :_schater
Citaat van: Official-Sphere op oktober 13, 2013, 23:10:46
Het publiek van az ligt op hetzelfde niveau als die van dkv! allemaal mongolen met klappers , 12jarigen :_schater
Ipv kannen koffie, repen kruidkoek en gebreide truien met mutsen krijgen we nou die hoogst irritante klappers :R Ik weet nog 6 a 7 jaar geleden toen Pama er net was dat ze die dingen vtv ook uit deelden bij ons. Er lagen onmiddelijk verscheidene op het veld l8l TROEP!
Ik ga vanmiddag naar stadion om me aan te melden. Ik wil ook iemand anders opgeven, wat moet ik van diegene bij me hebben? Kopie ID en nummer uitkaart? Is vast al ergens eerder genoemd, maar even geen tijd om dat op te zoeken..
Citaat van: Eewal op oktober 14, 2013, 12:08:03
Ik ga vanmiddag naar stadion om me aan te melden. Ik wil ook iemand anders opgeven, wat moet ik van diegene bij me hebben? Kopie ID en nummer uitkaart? Is vast al ergens eerder genoemd, maar even geen tijd om dat op te zoeken..
Als het dan nog niet uitverkocht is :)..
maar ID kaart lijkt me niet nodig, nummer uitkaart gaat niet werken, je zult de fyskieke uitkaart mee moetne nemen ben ik bang.. :|
Citaat van: Eewal op oktober 14, 2013, 12:08:03
Ik ga vanmiddag naar stadion om me aan te melden. Ik wil ook iemand anders opgeven, wat moet ik van diegene bij me hebben? Kopie ID en nummer uitkaart? Is vast al ergens eerder genoemd, maar even geen tijd om dat op te zoeken..
Foto maken van uitkaart kan ook, gewoon op telefoon laten zien dan.
382 kaarten, ik vind het tot dusver een prima score!! ZIN IN
|:) |:) |:) |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 14, 2013, 13:39:08
382 kaarten, ik vind het tot dusver een prima score!! ZIN IN
|:) |:) |:) |:)
Aanvulling: 114 auto's oftewel 3.3 persoon per auto!
Er zijn ook een aantal 7 persoonsauto ingeschreven, wat betekend dat er ook supporters slechts met zijn tweeën in de auto zitten. Er moeten sowieso nog aardig wat supporters kaartjes halen dus man of 450 gaan we wel halen!
Citaat van: Galdiano op oktober 14, 2013, 13:46:07
Aanvulling: 114 auto's oftewel 3.3 persoon per auto!
Er zijn ook een aantal 7 persoonsauto ingeschreven, wat betekend dat er ook supporters slechts met zijn tweeën in de auto zitten. Er moeten sowieso nog aardig wat supporters kaartjes halen dus man of 450 gaan we wel halen!
Mooi aantal, kom je zondag ook?
SCC, SCC, SCC |:) |:) |:) |:)
Auto nr 126 om 14:30
Hoppa, deze raakt zoiezo uitverkocht |:) |:) |:) Wordt fantastisch :scc
Maximaal aantal auto's bereikt. Misschien is er nog iets met AZ te regelen?
Citaat van: TM op oktober 14, 2013, 14:55:11
Maximaal aantal auto's bereikt. Misschien is er nog iets met AZ te regelen?
Of alle auto's zo vol mogelijk krijgen.. ik heb bijvoorbeeld 1 plek vrij ;) :rodekaart
Na een weekend zonder Eredivisie, is iedereen er weer helemaal klaar voor om SC Cambuur in actie te zien! Zondag reizen we af naar Alkmaar, waar om 16:30 uur AZ op ons wacht. Dat de supporters niet kunnen wachten, blijkt wel uit het feit dat vandaag om 14:30 uur alle 130 toegestane auto's (met 420 supporters) staan ingeschreven. Aanmelden voor de autocombi kan dus nog alleen als je met een reeds ingeschreven auto meerijdt.
Wel is het nog steeds mogelijk om je in te schrijven voor de buscombi naar Alkmaar. Kosten hiervan bedragen voor leden van de KvC (op vertoon van ledenpas) €30,00 en voor niet-leden €35,00. Inschrijven voor deze buscomib kan nog tot vrijdag 18 oktober (12:00 uur). Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op: http://cambuur.nl/uitwedstrijden.
Steun de ploeg net zoals bij alle andere wedstrijden en trek samen ten strijde voor net zo'n mooi resultaat als in het bekerduel uit 2007 (1-0 winst). Met jullie steun is alles mogelijk!
Cambuur.nl
Ook maar weer eens reageren... Auto nummer 130, inderdaad 420 personen... Niet bekend hoeveel mensen met de bus naar Alkmaar gaan...
Shit zooi. Wie kan er nog twee personen mee nemen? PB me AUB!
Er gaan mogelijk 450 supporters mee in de auto-combi naar Alkmaar. Er zijn nog een kleine 30 kaarten beschikbaar. #CAMBUUR #AZCAM
En ook nog plek voor 40/45 man voor de bus neem ik aan?
Citaat van: michello op oktober 14, 2013, 16:10:07
En ook nog plek voor 40/45 man voor de bus neem ik aan?
Ja klopt, maar ik denk niet dat er veel mensen in de buscombi willen stappen.
Zo, mooi aantal toch! |:)
Volgens twitter een handvol inschrijvingen voor de buscombi
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Ritzmaijer doet niet mee met oefeninterland vanavond.
Hij heeft een blessure.
Hoop toch wel dat hij zondag mee kan doen.
geld natuurlijk ook voor leeuwin.
anders word het een stuk moeilijker denk ik.
Citaat van: zandokan op oktober 14, 2013, 18:16:52
Volgens twitter een handvol inschrijvingen voor de buscombi
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Ik kan de tweet niet vinden. Dreig tweet ?????
Wij (9 man) ook geen kaarten. Is het mogelijk dat we daar afgezet en opgehaald worden? l0l
Marcel Ritzmaier van #Cambuur ontbrak bij Oostenrijk wegens liesklachten. 'Maar AZ-uit zondag geen probleem. Daarom deed ik niet mee hier.'
Aldus sportverslager (oa Leeuwarder Courant & KNVB Media) Niels van Marle.
Citaat van: Collingwood op oktober 14, 2013, 21:08:26
Marcel Ritzmaier van #Cambuur ontbrak bij Oostenrijk wegens liesklachten. 'Maar AZ-uit zondag geen probleem. Daarom deed ik niet mee hier.'
Aldus sportverslager (oa Leeuwarder Courant & KNVB Media) Niels van Marle.
dat is mooi nieuws!
mooi dat er ook nog wat aanmeldingen zijn voor de buscombi naar alkmaar ruim 450 man is een mooi aantal :)
Citaat van: weestwel op oktober 14, 2013, 19:40:33
Ik kan de tweet niet vinden. Dreig tweet ?????
RT @SCCambuurLwd: Ook is het nog steeds mogelijk om je in te schrijven voor de buscombi naar #AZCam. Hiervoor zijn tot dusver een handvol inschrijvingen.
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
RT @SCCambuurLwd: Goed nieuws! Na overleg met AZ is er ruimte voor 60 extra auto's voor de autocombi naar Alkmaar! #cambuur #AZCam
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Wat is de maximale capaciteit van het uitvak dan? Met deze auto's erbij zit je zo op 750/800 man.
Na een weekend zonder Eredivisie, is iedereen er weer helemaal klaar voor om SC Cambuur in actie te zien! Zondag reizen we af naar Alkmaar, waar om 16:30 uur AZ op ons wacht. Dat de supporters niet kunnen wachten, blijkt wel uit het feit dat met een iets minder dan een tot de aftrap alle in eerste instantie 130 toegestane auto's (met 420 supporters) staan ingeschreven.
Na overleg met AZ is er vanwege de grote animo ruimte voor 60 extra auto's voor de autocombi naar Alkmaar. Inschrijven hiervoor kan de hele week bij de administratie van het Cambuur Stadion en een Uitkaart is, zoals gebruikelijk, verplicht.
Ook is het nog steeds mogelijk om je in te schrijven voor de buscombi naar Alkmaar. Kosten hiervan bedragen voor leden van de KvC (op vertoon van ledenpas) €30,00 en voor niet-leden €35,00. Inschrijven voor deze buscomib kan nog tot vrijdag 18 oktober (12:00 uur). Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op: http://cambuur.nl/uitwedstrijden.
Steun de ploeg net zoals bij alle andere wedstrijden en trek samen ten strijde voor net zo'n mooi resultaat als in het bekerduel uit 2007 (1-0 winst). Met jullie steun is alles mogelijk!
Cambuur.nl
Citaat van: TM op oktober 15, 2013, 09:15:03
Wat is de maximale capaciteit van het uitvak dan? Met deze auto's erbij zit je zo op 750/800 man.
750 man is het maximum
:0= VOL!
Citaat van: SaVaGe op oktober 15, 2013, 09:20:51
Na een weekend zonder Eredivisie, is iedereen er weer helemaal klaar voor om SC Cambuur in actie te zien! Zondag reizen we af naar Alkmaar, waar om 16:30 uur AZ op ons wacht. Dat de supporters niet kunnen wachten, blijkt wel uit het feit dat met een iets minder dan een tot de aftrap alle in eerste instantie 130 toegestane auto's (met 420 supporters) staan ingeschreven.
Na overleg met AZ is er vanwege de grote animo ruimte voor 60 extra auto's voor de autocombi naar Alkmaar. Inschrijven hiervoor kan de hele week bij de administratie van het Cambuur Stadion en een Uitkaart is, zoals gebruikelijk, verplicht.
Ook is het nog steeds mogelijk om je in te schrijven voor de buscombi naar Alkmaar. Kosten hiervan bedragen voor leden van de KvC (op vertoon van ledenpas) €30,00 en voor niet-leden €35,00. Inschrijven voor deze buscomib kan nog tot vrijdag 18 oktober (12:00 uur). Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op: http://cambuur.nl/uitwedstrijden.
Steun de ploeg net zoals bij alle andere wedstrijden en trek samen ten strijde voor net zo'n mooi resultaat als in het bekerduel uit 2007 (1-0 winst). Met jullie steun is alles mogelijk!
Cambuur.nl
NOG. MEER. ZIN. IN. ZONDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!! _O_ |:)
Goeie zaak dit!
Mooi met een vol uitvak naar de kaasboeren en daar drie punten ophalen!
Complimenten dat dit geregeld is! Ook klasse dat er elke keer weer een mogelijkheid is om je in te schrijven voor de buscombi. Persoonlijk had ik wel verwacht dat er af en toe een bus zou rijden, maar de mogelijkheid word in ieder geval geboden!
Goed werk BVO
Mooi, dan huffen wij nog even twee auto's vol!
Liev van AZ dat ze luisteren 8)
Citaat van: Montana op oktober 15, 2013, 11:44:25
Liev van AZ dat ze luisteren 8)
Busjes willen ze niet hebben, maar opeens wel 60 auto's erbij!
Voor mij wederom een bevestiging dat het busjesverbod bij Cambuur weg komt! Volgende uitwedstrijden zullen we het wel definitief weten!
Citaat van: Galdiano op oktober 15, 2013, 12:06:44
Volgende uitwedstrijden zullen we het wel definitief weten!
Oh ja? Leg eens uit? :zweep
Citaat van: Galdiano op oktober 15, 2013, 12:06:44
Busjes willen ze niet hebben, maar opeens wel 60 auto's erbij!
Voor mij wederom een bevestiging dat het busjesverbod bij Cambuur weg komt! Volgende uitwedstrijden zullen we het wel definitief weten!
Alkmaar legt volgens mij wel veel vaker busjesverboden op.... Bij uitwedstrijden heeft Cambuur daar niets over te zeggen namelijk, ze kunnen enkel beargumenteren waarom zoiets wel zou mogen.
Mooi dat dit zo geregeld kan worden en dat er geen mensen teleurgesteld hoeven te worden.
Begrijp alleen niet waarom er in eerste instantie niet gelijk het hele uitvak wordt vrijgegeven. Waarom deze beperking aan aantal auto's opleggen terwijl dit geen keiharde beperking is. :?
Goed geregeld |:) en nou eens op houden over dat gezeur met die busjes. Dat weten we nu wel doen we ff niks aan.
Klasse Cambuur, ben benieuwd hoeveel er nog bij komen!
Citaat van: Ronnie tng op oktober 15, 2013, 11:00:48
Complimenten dat dit geregeld is! Ook klasse dat er elke keer weer een mogelijkheid is om je in te schrijven voor de buscombi. Persoonlijk had ik wel verwacht dat er af en toe een bus zou rijden, maar de mogelijkheid word in ieder geval geboden!
Goed werk BVO
Zo, ben jij met je goeie been uit bed gestapt? :D
Citaat van: Galdiano op oktober 15, 2013, 12:06:44
Busjes willen ze niet hebben, maar opeens wel 60 auto's erbij!
Voor mij wederom een bevestiging dat het busjesverbod bij Cambuur weg komt! Volgende uitwedstrijden zullen we het wel definitief weten!
Pure speculatie. Vooralsnog zeggen alle direct betrokken partijen dat dat uit Alkmaar komt!
Hoe staat het ervoor met de kaartverkoop? Zijn we de 500 al gepasseerd?
Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 15, 2013, 12:54:57
Mooi dat dit zo geregeld kan worden en dat er geen mensen teleurgesteld hoeven te worden.
Begrijp alleen niet waarom er in eerste instantie niet gelijk het hele uitvak wordt vrijgegeven. Waarom deze beperking aan aantal auto's opleggen terwijl dit geen keiharde beperking is. :?
Ik weet niet hoe het bij AZ is, maar er zijn clubs die uitvak in tweeen kunnen delen. Hierdoor kunnen ze als niet alle kaarten verkocht worden dit nog aan thuispubliek verkopen.
Voor Cambuur is dit pas de tweede wedstrijd waar echt veel publiek meegaat, eerst maar laten zien dat we structureel de uitvakken vol krijgen (en nee ik zit niet in het uitvak maar in een thuisvak).
Klopt het eerste deel is 450 plaatsen.
Citaat van: Destroyer op oktober 15, 2013, 12:55:08
Goed geregeld |:) en nou eens op houden over dat gezeur met die busjes. Dat weten we nu wel doen we ff niks aan.
indd gewoon alles doen wat men op opdraagt dan wordt het er van zelf leuker op....
Citaat van: Lore op oktober 15, 2013, 14:25:09
Pure speculatie. Vooralsnog zeggen alle direct betrokken partijen dat dat uit Alkmaar komt!
jij hebt alle betrokken partijen gesproken?
Citaat van: TM op oktober 15, 2013, 15:52:52
Hoe staat het ervoor met de kaartverkoop? Zijn we de 500 al gepasseerd?
150 auto's met ruim 500 personen op papier inmiddels.
Citaat van: SCC-J op oktober 15, 2013, 18:01:54
jij hebt alle betrokken partijen gesproken?
Ik niet, jij wel? Ik ga af op uitlatingen van Cambuur, gemeente Leeuwarden en AZ! Iets minder speculatie dan mensen die gewoon wat roepen. Natuurlijk kunnen zij liegen, maar dan mag jij mij uitleggen waarom o.a. de supporters verenigingen van Ajax in het verleden kort gedingen zijn gestart tegen de gemeente van de thuisploeg!
Citaat van: zeewolde op oktober 15, 2013, 17:05:23
Ik weet niet hoe het bij AZ is, maar er zijn clubs die uitvak in tweeen kunnen delen. Hierdoor kunnen ze als niet alle kaarten verkocht worden dit nog aan thuispubliek verkopen.
Voor Cambuur is dit pas de tweede wedstrijd waar echt veel publiek meegaat, eerst maar laten zien dat we structureel de uitvakken vol krijgen (en nee ik zit niet in het uitvak maar in een thuisvak).
Oke dat is inderdaad een logische verklaring. Zullen vast genoeg clubs zijn die het uitvak niet vol krijgen dus dan is zo'n oplossing handig.
Blijf wel vinden als de clubs aan zien komen dat het aantal aangevraagde kaarten bereikt gaat worden dat je dan zo'n bericht naar buiten moeten brengen voordat je de limiet hebt bereikt. Nu breng je eerst mensen in de teleurstelling.
Maar aantal begint nu lekker op te lopen :thumbsup
Citaat van: Lore op oktober 15, 2013, 14:25:09
Pure speculatie. Vooralsnog zeggen alle direct betrokken partijen dat dat uit Alkmaar komt!
Nou geloof mij maar dat het niet zo is......heb het uit eerste hand, nadat cambuur contact heeft gezocht met Alkmaar.........!!!
Gas geven! Nog 3 dagen om nog 40 auto's vol te krijgen! Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden! |:)
Citaat van: zeewolde op oktober 15, 2013, 17:05:23
Ik weet niet hoe het bij AZ is, maar er zijn clubs die uitvak in tweeen kunnen delen. Hierdoor kunnen ze als niet alle kaarten verkocht worden dit nog aan thuispubliek verkopen.
Voor Cambuur is dit pas de tweede wedstrijd waar echt veel publiek meegaat, eerst maar laten zien dat we structureel de uitvakken vol krijgen (en nee ik zit niet in het uitvak maar in een thuisvak).
130 auto x 5 is 650
130 auto,s x4 is 520
nu kwamen ze op 130 auto tot 420 man
dus hangt er denk ik vanaf hoeveel er per auto mee gaan
vol achter de ploeg komende zondag met 600 man wut een mooi reiske
Citaat van: richard op oktober 15, 2013, 18:30:33
Nou geloof mij maar dat het niet zo is......heb het uit eerste hand, nadat cambuur contact heeft gezocht met Alkmaar.........!!!
Dus iemand binnen Cambuur geeft aan dat Cambuur contact heeft gezocht met de driehoek van Alkmaar met het verzoek busjes te verbieden? Dat zou echt raar en belachelijk zijn!
Citaat van: Lore op oktober 15, 2013, 18:15:54
Ik niet, jij wel? Ik ga af op uitlatingen van Cambuur, gemeente Leeuwarden en AZ! Iets minder speculatie dan mensen die gewoon wat roepen.
Doe jij dit nu ook niet? gemeente leeuwarden en Cambuur hebben hier wat over gezegd maar AZ of gemeente alkmaar niet... Via gemeente lwd en BVO Cambuur ja......
Citaat van: SCC-J op oktober 15, 2013, 19:30:17
Doe jij dit nu ook niet? gemeente leeuwarden en Cambuur hebben hier wat over gezegd maar AZ of gemeente alkmaar niet... Via gemeente lwd en BVO Cambuur ja......
Haha, vast en zeker! Ik ben zo tegenstrijdig als de pest! Maar....... Ik ben dan wel weer consequent in tegenstrijdigheid!
Ik dacht dat AZ dat ook heeft aangegeven!
Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 12, 2013, 11:08:53
Ja dat moeten we. Met 2,5 man per auto is de berekening conservatief maar wij zijn geen club die makkelijk voor volle uitvakken zorgt. Nu er een autocombi is wordt er weer terug gevallen op het uitkaartexcuus en het busjesverbod is weer een stok om mee te slaan.
Heb mijn eigen uitspraak even onderzocht en in perspectief van andere clubs bekeken. Op basis van de tot nu toe bezochte wedstrijden komen we tot een gemiddeld aantal van 355 bezoekers (cijfers komen van het forum):
Roda: 47
PEC Zwolle: 150
PSV: 300
Go Ahead Eagles: 56
Heerenveen: 1222
Uiteraard wordt het gemiddelde door de uitwedstrijd tegen Heerenveen enorm omhoog gehaald.
In onderstaande link het overzicht van uitsupporters in het vorige seizoen:
http://www.indehekken.net/news/actueel/uitsupporters-ranglijst-2013/
Er vanuit gaande dat het gemiddelde nog wat daalt zou een gemiddelde van 250-300 ons keurig in de middenmoot/subtop brengen qua uitpubliek. :thumbsup
Roda waren meer aanwezig volgens ooggetuigen. Vakantiegangers en helmond...
Citaat van: Dokkumer op oktober 15, 2013, 19:46:41
Roda waren meer aanwezig volgens ooggetuigen. Vakantiegangers en helmond...
Ben even uitgegaan van de aanwezigen in het uitvak aangezien in de hekken dat ook doet :)
Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 15, 2013, 19:57:49
Ben even uitgegaan van de aanwezigen in het uitvak aangezien in de hekken dat ook doet :)
In de Hekken doet aan officiële opgave van de clubs? Ook in het uitvak waren er meer supporters aanwezig ;)
Citaat van: Bugs op oktober 15, 2013, 12:12:36
Oh ja? Leg eens uit? :zweep
Bij geen enkele club word een busjes verbod opgelegd, echter als Cambuur komt wel!
Als de komende wedstrijden weer een busjesverbod is, dan weet je genoeh lijkt mij.
Als er vanuit Leeuwarden word gebeld naar Alkmaar, en busjes zijn toegestaan, en plots 3 dagen later Cambuur aangeeft dat er een busjes verbod is, is heel verdacht.
Tevens gaf Keimpe vorig jaar hoogst persoonlijk tegen mij aan, dat hij geen busjes meer wou omdat er meer in werd gedronken wordz wat mijn inziens de grootste lariekoek is!
Citaat van: Dokkumer op oktober 15, 2013, 19:59:32
In de Hekken doet aan officiële opgave van de clubs? Ook in het uitvak waren er meer supporters aanwezig ;)
Uit het rapport dat via de link te vinden is:
De aantallen zijn verkregen via fansites, supporters van de verschillende clubs of in het uiterste geval via de kaartverkoopafdeling van de club zelf. Alle getallen zijn gecontroleerd met een foto, zodat fouten konden worden opgespoord en al te grote onnauwkeurigheden in de uiteindelijke lijst ontbreken. Op enkele afrondingen na klopt elk getal tot op de supporter.Toeschouwersaantallen van het thuispubliek zijn inderdaad veel minder betrouwbaar aangezien een groot aantal clubs het aantal verkochte kaarten vermeldt in plaats van het aantal aanwezige toeschouwers:
http://www.nrcnext.nl/blog/2012/02/10/next-checkt-er-waren-45-880-toeschouwers-bij-ajax-fc-utrecht/
Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 15, 2013, 19:44:31
Heb mijn eigen uitspraak even onderzocht en in perspectief van andere clubs bekeken. Op basis van de tot nu toe bezochte wedstrijden komen we tot een gemiddeld aantal van 355 bezoekers (cijfers komen van het forum):
Roda: 47
PEC Zwolle: 150
PSV: 300
Go Ahead Eagles: 56
Heerenveen: 1222
Uiteraard wordt het gemiddelde door de uitwedstrijd tegen Heerenveen enorm omhoog gehaald.
In onderstaande link het overzicht van uitsupporters in het vorige seizoen:
http://www.indehekken.net/news/actueel/uitsupporters-ranglijst-2013/
Er vanuit gaande dat het gemiddelde nog wat daalt zou een gemiddelde van 250-300 ons keurig in de middenmoot/subtop brengen qua uitpubliek. :thumbsup
bij goeie prestaties en auto combi,s worden het al1 maar meer toch
Citaat van: Galdiano op oktober 15, 2013, 20:00:07
Tevens gaf Keimpe vorig jaar hoogst persoonlijk tegen mij aan, dat hij geen busjes meer wou omdat er meer in werd gedronken wordz wat mijn inziens de grootste lariekoek is!
:_schater :_schater :_schater
Keimpe weet nog wel hoe de reisjes met Bolle's Bierbus verliepen. Twintig bierzuipende, shag- en sigarenrokende kerels in een afgesloten ruimte waar elke astma-patiënt binnen 10 seconden het loodje zou gaan leggen, een 'Drankgelag on Wheels'. Zo berucht dat bij de meeste uitwedstrijden van Cambuur in het veiligheidsoverleg de week voorafgaande aan de wedstrijd door de Hermandad daaro aan de plisie hiero, met een voor hen te hopen negatief antwoord, werd gevraagd: 'Komt die bus ook weer?' Kut!!
Gheghe.
Citaat van: clint op oktober 16, 2013, 07:20:20
:_schater :_schater :_schater Gheghe.
Maar daar staat tegenover dat er ook vaak een kamerplantje voor de ontvangende verenigingen is meegenomen.
:0= WIJ ZIJN NIET BANG WANT.......
:0= IST AL ZONDAG???
Citaat van: SaVaGe op oktober 16, 2013, 10:24:28
:0= IST AL ZONDAG???
WAT DUURT HET LANG |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Wat dan jong, must (eerst) naar de kerk? :P
Ik gooi hem er maar eens in...
zou het zondag ook een idee zijn om met hemmen EN barto
in de spits te starten?
lukoki op rechts en ritzmaijer hangend op links?
staat hemmen niet alleen op eiland.
aan felballe hebben we toch niks.
Twee man op een eiland? 8P
:devil
Citaat van: peter op oktober 16, 2013, 10:34:30
aan felballe hebben we toch niks.
Feldballe heeft in ieder geval nog een beetje een idee wat voetballende oplossingen zijn. Lukoki die rent rond alsof die op de atletiekbaan staat en lijkt zich alleen maar af te vragen wat die met de bal moet.
gewoon met 2 buiten spelers spelen he,,als hemmen op een eiland staat betekent dat dat bakker er vaker bij
moet komen dus en ook ritzmaier moet vaker gevaarlijk bij of in de 16 komen.makrini mut de verdedigende taken
op het middenveld doen.
als ik zie hoe ze trainen ,,veel op voorzetten-afronden en bijsluiten dat zal toch vruchten gaan afwerpen.
ik zie een v brakel en brands die scherp staan en als ze er in moeten het zeker aan kunnen.zelfde geldt voor oepie.
christovao zie ik elke week beter en scherper worden. de keepers maken alle 3 een goeie indruk op mij.
en barto is trouwens de hele week al niet bijde groep aan het trainen.dus of die wel bij de selectie zal zitten??
Advocaat nieuwe hoofdtrainer AZ
Gepubliceerd op 16 oktober 2013 , 10:46
ALKMAAR- AZ en Dick Advocaat hebben dinsdag overeenstemming bereikt over een contract als hoofdtrainer tot het eind van het huidige seizoen. Het is de tweede keer dat de 66-jarige Hagenaar een dienstverband als hoofdtrainer bij AZ aangaat.
http://www.az.nl/nieuws/advocaat-nieuwe-hoofdtrainer-az1/1?catid=11 (http://www.az.nl/nieuws/advocaat-nieuwe-hoofdtrainer-az1/1?catid=11)
Citaat van: peter op oktober 16, 2013, 10:34:30
Ik gooi hem er maar eens in...
zou het zondag ook een idee zijn om met hemmen EN barto
in de spits te starten?
lukoki op rechts en ritzmaijer hangend op links?
staat hemmen niet alleen op eiland.
aan felballe hebben we toch niks.
Waarom zou je dat doen? Voetbal is redelijk goed, alleen maken wij de kansen niet af! Om dan er een spits bij te zetten die zeker niet scoort is niet de oplossing!
Dick Advocaat de nieuwe coach van AZ. Dat is in ons voordeel, weten we die wissel Robben - Bosvelt nog? :insane :insane
Naar mijn verwachting zal Dick niet hetzelfde systeem gaan voortzetten, of die dit a.s. zondag al durft om te zetten zal mij benieuwen; Het aanvalsspel van Dick speelt zich naar mijn idee wat verder van de goal af waardoor de ruimte op het middenveld nauwelijks te vinden is (vleugelspelers spelen vaak meer als opkomende middenvelders), maar daarentegen speelt hij vaak met veel ruimte voor de verdediging...
dit kan in ons voordeel werken wat betreft afstandsschoten, waar wij het toch meer van moeten hebben dan van de voorzetten. Ik gok op een stiekeme 3-punter in de 90e minuut... Maar daar zit ook een behoorlijk aandeel hoop bij w:)
Hoop slap gelul, maar er moeten punten komen.
Gewoon vasthouden aan je huidige elf. Draait goed alleen de ballen willen er nog niet in. Alleen bakker valt wat mij betreft de laatste weken constant Door de mand dus daar mag van mij wel wat aan gedaan worden!
Zondag mooi dickie op zijn eerste 0 punter trakteren :D
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fs11.postimg.org%2Fq5e9ddk0z%2Fdickie.jpg&hash=b36716169643ceb18e797fc19182a4a9b2be337f)
Dick is inmiddels alweer opgenomen door de lokale bevolking.
Citaat van: Lore op oktober 15, 2013, 19:30:00
Dus iemand binnen Cambuur geeft aan dat Cambuur contact heeft gezocht met de driehoek van Alkmaar met het verzoek busjes te verbieden? Dat zou echt raar en belachelijk zijn!
Dat staat er toch niet, maar ik maak er geen woorden meer aan vuil want je doet er toch niks aan!!
Citaat van: richard op oktober 16, 2013, 16:24:54
Dat staat er toch niet, maar ik maak er geen woorden meer aan vuil want je doet er toch niks aan!!
Niet?
Citaat van: richard op oktober 15, 2013, 18:30:33
Nou geloof mij maar dat het niet zo is......heb het uit eerste hand, nadat cambuur contact heeft gezocht met Alkmaar.........!!!
Ik zei dat er gezegd wordt dat het uit Alkmaar komt en jij zegt dat jij uit eerste hand hebt dat Cambuur contact heeft gezocht met Alkmaar. Volgens mij praten wij dan langs elkaar heen, want ik lees het echt zo..
Maar goed, we doen er toch niets meer aan!
Hoe gaat de kaartverkoop? :proost
Citaat van: Bernardo op oktober 16, 2013, 18:30:27
Hoe gaat de kaartverkoop? :proost
Rond 5 uur volgens Cambuur op twatter 564 :proost
Citaat van: jeff op oktober 16, 2013, 18:36:35
Rond 5 uur volgens Cambuur op twatter 564 :proost
Had ik dan net overheen gelezen. :proost
Volgens Cambuur hebben 564 man zich tot nu al ingeschreven voor het uitvak! Dat zijn pas aantallen om trots op te zijn, wat een autocombi wel allemaal niet kan doen |:)
Citaat van: Official-Sphere op oktober 16, 2013, 19:06:56
Volgens Cambuur hebben 564 man zich tot nu al ingeschreven voor het uitvak! Dat zijn pas aantallen om trots op te zijn, wat een autocombi wel allemaal niet kan doen |:)
Eagles had 600 man mee! Netjes als promovendus zoveel aantallen.
Cambuur en Eagles zijn beide aanwinsten.
RKC, NEC, Heracles maar snel eruit en een Sparta, Willem II en MVV er maar in!
Citaat van: Galdiano op oktober 16, 2013, 19:47:16
Eagles had 600 man mee! Netjes als promovendus zoveel aantallen.
Cambuur en Eagles zijn beide aanwinsten.
RKC, NEC, Heracles maar snel eruit en een Sparta, Willem II en MVV er maar in!
Je mag graag overdrijven hè? Eagles had 520 mee.
Citaat van: peter op oktober 16, 2013, 10:34:30
Ik gooi hem er maar eens in...
zou het zondag ook een idee zijn om met hemmen EN barto
in de spits te starten?
lukoki op rechts en ritzmaijer hangend op links?
staat hemmen niet alleen op eiland.
aan felballe hebben we toch niks.
barto??????? :_schater
Wu mutte de kans op doelpunten vergroten en niet verkleinen.
Citaat van: Galdiano op oktober 16, 2013, 19:47:16
Eagles had 600 man mee! Netjes als promovendus zoveel aantallen.
Cambuur en Eagles zijn beide aanwinsten.
RKC, NEC, Heracles maar snel eruit ...
NEC is enige eredivisie waardige club tussen dit rijtje, zowel binnen als buiten het veld. Het SCH van Rotterdam en van het zuiden mogen wat mij betreft mooi in 1e divisie blijven.
Citaat van: Galdiano op oktober 16, 2013, 19:47:16
Eagles had 600 man mee! Netjes als promovendus zoveel aantallen.
Cambuur en Eagles zijn beide aanwinsten.
RKC, NEC, Heracles maar snel eruit en een Sparta, Willem II en MVV er maar in!
Zie liever Fortuna als MVV!
Citaat van: peter op oktober 16, 2013, 10:34:30
Ik gooi hem er maar eens in...
zou het zondag ook een idee zijn om met hemmen EN barto
in de spits te starten?
lukoki op rechts en ritzmaijer hangend op links?
staat hemmen niet alleen op eiland.
aan felballe hebben we toch niks.
:_schater :_schater waarom Barto.... Ons probleem ligt aan het scorend vermogen dan moet je Barto er
JUIST niet in zetten.
Citaat van: Official-Sphere op oktober 16, 2013, 20:27:32
:_schater :_schater waarom Barto.... Ons probleem ligt aan het scorend vermogen dan moet je Barto er JUIST niet in zetten.
Ik begreep dat Barto niet getraind had, geblesseerd?
Citaat van: denistel op oktober 16, 2013, 10:54:00
gewoon met 2 buiten spelers spelen he,,als hemmen op een eiland staat betekent dat dat bakker er vaker bij
moet komen dus en ook ritzmaier moet vaker gevaarlijk bij of in de 16 komen.makrini mut de verdedigende taken
op het middenveld doen.
als ik zie hoe ze trainen ,,veel op voorzetten-afronden en bijsluiten dat zal toch vruchten gaan afwerpen.
ik zie een v brakel en brands die scherp staan en als ze er in moeten het zeker aan kunnen.zelfde geldt voor oepie.
christovao zie ik elke week beter en scherper worden. de keepers maken alle 3 een goeie indruk op mij.
en barto is trouwens de hele week al niet bijde groep aan het trainen.dus of die wel bij de selectie zal zitten??
Ben wel benieuwd naar een fitte van Brakel. is Christavao al vooruit gegaan qua spel? Vond de eerste indruk niet zo best.
Citaat van: TM op oktober 16, 2013, 20:02:27
Je mag graag overdrijven hè? Eagles had 520 mee.
Dan was het naar Utrecht uit ;) 8)
Citaat van: Galdiano op oktober 16, 2013, 19:47:16
Eagles had 600 man mee! Netjes als promovendus zoveel aantallen.
Cambuur en Eagles zijn beide aanwinsten.
RKC, NEC, Heracles maar snel eruit en een Sparta, Willem II en MVV er maar in!
Heracles is niet een club waar ik wat mee heb. Maar doen het altijd aardig, zit vol daar en toen ze hier waren hadden ze toch aardig wat man in het uitvak ondanks een buscombi.
Barto opstelle ipf Feldballe is su gek nog niet, Barto maakt nog wellus un goal, hek fan Feldballe nog niet sien
Barto mooi op de bank houden. Als buitenspeler heb je al helemaal niets aan 'm.
Als Hemmen niet mee kan doen is er wat mij betreft maar 1 optie: Brands in de spits.
Laten we hopen dat Hemmen kan spelen. Wat heeft ie voor blessure dat ie niet mee traint ?
Volgens Henk Albers staat Christovao waarschijnlijk in de basis als Hemmen niet kan spelen. Brands speelde bij het 'b-team' centraal voorin. Hemmen is vandaag wel op het veld geweest, alleen met loopschoenen.
Toch wel kut dat die Hemmen vaak niet meedoet ivm kleine blessures, Christavao vind ik maar een blinde hardloper, liever Brands in de spits.
Stiekem toch maar blijven hopen op Hemmen zondag.
Autocombi al uitverkocht ?
Henk Albers @HenkAlbers1970 20m
Hemmen heeft aan onderkant van z'n knie last. Het is de bedoeling dat ie zondag gaat halen en dus ook morgen mee traint! #CAMBUUR #AZCAM
Citaat van: DayDreamer op oktober 17, 2013, 12:33:06
Toch wel kut dat die Hemmen vaak niet meedoet ivm kleine blessures, Christavao vind ik maar een blinde hardloper, liever Brands in de spits.
Stiekem toch maar blijven hopen op Hemmen zondag.
Christovao is meer dan een blinde hardloper hoor.en wordt steeds scherper op trainingen.voorbereiding
speeldie ie meestal van rechts maar moet in de punt als ie al speelt.
leeuwin deed alles mee op de training die dat is lekker ook bijker en ritzmaier zijn goed door de interlandweek gekomen.
barto Pereira deden lichte oefeningen en hemmen liep 2 rondjes uit nadat ie bij de fysio was geweest .
Mooi dat Christovao stappen maakt. Ik zie geen trainingen, dus als hij volgens de TS de voorkeur krijgt in de spits als Hemmen niet kan spelen zal dat wel terecht zijn.
Las net op Cambuur twitter (reacties eronder)
Dat kaartje 600 de deur uit is!
608 inmiddels! Wordt een prachtmiddag! :clint
Heb eventueel nog 2 plekjes vrij in mijn auto, woon in Leeuwarden...
Citaat van: Eewal op oktober 17, 2013, 16:57:06
Heb eventueel nog 2 plekjes vrij in mijn auto, woon in Leeuwarden...
Op de Eewal?
Citaat van: Cambuur123 op oktober 17, 2013, 16:55:40
608 inmiddels! Wordt een prachtmiddag! :clint
HEERLIJK |:)
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 17, 2013, 17:27:33
HEERLIJK |:)
Echt mooi ja! Dat az volk zal wat beleven, met hun kut klappertjes haha 8P
Citaat van: maikcambuur op oktober 17, 2013, 18:05:22
Echt mooi ja! Dat az volk zal wat beleven, met hun kut klappertjes haha 8P
Dat klapvee is wel meer gewend dan een horde halfdronken tokkies uut Liwwadden :devil
Prachtig dat er zoveel supporters meegaan, hopelijk weten we dat dit seizoen een beetje vol te houden. Niet dat we over een paar maanden weer met 100 man in een uitvak staan!
Citaat van: TM op oktober 17, 2013, 18:20:08
Prachtig dat er zoveel supporters meegaan, hopelijk weten we dat dit seizoen een beetje vol te houden. Niet dat we over een paar maanden weer met 100 man in een uitvak staan!
Hangt vooral af van buscombi of autocombi lijkt mij!
Citaat van: Bernardo op oktober 17, 2013, 18:20:44
Hangt vooral af van buscombi of autocombi lijkt mij!
Dat weet ik wel zeker.
Citaat van: Bernardo op oktober 17, 2013, 18:20:44
Hangt vooral af van buscombi of autocombi lijkt mij!
En dag / moment van spelen , afstand.
Als Hemmen niet meedoet tegen AZ dan zou Christovao daar wel eens zien lopen. Feldballe er maar niet in die heeft gewoon geen toegevoegde waarde.
Dan zo maar (Aanval)
Oebele/ Brands (LV) - Christovao (SP) - Lukoki (RV) maar ik hoop dat Hemmen er zondag weer bij is :devil
lukoki kwam vandaag een paar x vanaf links en als ie dan goed aangespeeld wordt naar binnen is ie
erg gevaarlijk hoor,
Citaat van: denistel op oktober 17, 2013, 20:22:17
lukoki kwam vandaag een paar x vanaf links en als ie dan goed aangespeeld wordt naar binnen is ie
erg gevaarlijk hoor,
ja en als ie dan wederom verkeerd uitkomt dan kan dat doelpnt kosten net als bij zwolle uit .
Ben zeer tevreden met een punt, maar dit wordt natuurlijk een moeilijke pot. Las net dat Hemmen en Barto geblesseerd zijn,dus dan Brands maar in de punt of Christovao.
Volgende week een zeer belangrijke wedstrijd thuis tegen Utrecht dat ook 9 punten heeft. Vind dat je geen enkel risico met Hemmen moet nemen. Dan maar een weekje rust en dat ie dan topfit is tegen utrecht.
Citaat van: wiekie1969 op oktober 17, 2013, 22:17:22
Ben zeer tevreden met een punt, maar dit wordt natuurlijk een moeilijke pot. Las net dat Hemmen en Barto geblesseerd zijn,dus dan Brands maar in de punt of Christovao.
Volgende week een zeer belangrijke wedstrijd thuis tegen Utrecht dat ook 9 punten heeft. Vind dat je geen enkel risico met Hemmen moet nemen. Dan maar een weekje rust en dat ie dan topfit is tegen utrecht.
je hebt gelijk .We krijgen een zware serie .Daarom kunnen we wmb tegen nac wel met het 2e spelen .Comp is veel belangerijker .En sommigen zeggen dat het weer geld opbrengt als je weer thuis loot .Ik blijf liever in de erediv dat brengt veel meer geld op .Feyenoord en Ajax zijn bonus wedstr waar je heel misschien kan stunten .Al die andere wedstr voor de winterstop kunnen en moeten pnt te halen zijn
we hevve een zware serie van 34 wedstrijden is mien mening, az uit zeker dan utrecht thuis wat op papier toch
te doen is en dan feyenoord dat ook nog erg wisselvallig is dus je weet het maar nooit.
beker met een 2e team dat kan natuurlijk niet, misschien 1 of 2 anderen maar voor de rest basis
laten staan dat willen de spelers zelf oek.
Citaat van: denistel op oktober 18, 2013, 10:19:22
we hevve een zware serie van 34 wedstrijden is mien mening, az uit zeker dan utrecht thuis wat op papier toch
te doen is en dan feyenoord dat ook nog erg wisselvallig is dus je weet het maar nooit.
beker met een 2e team dat kan natuurlijk niet, misschien 1 of 2 anderen maar voor de rest basis
laten staan dat willen de spelers zelf oek.
Hoezo kan het niet? Dat is een keuze! In ieder geval Hemmen en Leeuwin aan de kant hoop ik....
Gewoonvast houden aan basiself!
als je wint van utrecht zit je in een flow, dan in de beker
winnen vannac en danthuis er vol op tegen
feyenoord.
Citaat van: denistel op oktober 17, 2013, 20:22:17
lukoki kwam vandaag een paar x vanaf links en als ie dan goed aangespeeld wordt naar binnen is ie
erg gevaarlijk hoor,
geruststellende gedachte voor de defensie van de tegenpartij is dat het daar dan ook bij blijft ....
Ik las dat oebele waarschijnlijk gaat spelen ipv Feldballe.... prima keus ..
nk Albers @HenkAlbers1970 36m
Vermoedelijke basis #CAMBUUR (vlnr) :Nienhuis,Bijker,VdLaan,Leeuwin,Droste,Ritzmaier,ElMakrini,Bakker,Lukoki,Hemmen,Schokker #AZCAM
Brengt meer creativiteit voorin, en minder snelheid. Maar ja, Feldballe wist zijn snelheid toch nauwelijks om te zetten in gevaar. Go Oepie!
Citaat van: SCC-J op oktober 18, 2013, 11:26:39
geruststellende gedachte voor de defensie van de tegenpartij is dat het daar dan ook bij blijft ....
dat zien we dan zondag wel
Citaat van: Collingwood op oktober 18, 2013, 12:03:57
nk Albers @HenkAlbers1970 36m
Vermoedelijke basis #CAMBUUR (vlnr) :Nienhuis,Bijker,VdLaan,Leeuwin,Droste,Ritzmaier,ElMakrini,Bakker,Lukoki,Hemmen,Schokker #AZCAM
Brengt meer creativiteit voorin, en minder snelheid. Maar ja, Feldballe wist zijn snelheid toch nauwelijks om te zetten in gevaar. Go Oepie!
Ik denk een goede keuze, al zal Brands balen! (had een hele slechte invalbeurt tegen Twente, maar was daarvoor toch dicht tegen een basisplek aan)
En hoeveel kaarten zijn er vanochtend nog verkocht?
Advocaat vind ons een stugge ploeg dat leunt op de counter :_spank
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 18, 2013, 14:18:37
Advocaat vind ons een stugge ploeg dat leunt op de counter :_spank
Mooi, hij heeft zich dus niet goed voorbereid op zondag. :devil
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op oktober 18, 2013, 13:00:16
Ik denk een goede keuze, al zal Brands balen! (had een hele slechte invalbeurt tegen Twente, maar was daarvoor toch dicht tegen een basisplek aan)
Hat ie teugen PSV die kans maar benutte mutten en niet su skijterig foor sien fader weze mutten
Citaat van: Collingwood op oktober 18, 2013, 14:20:25
Mooi, hij heeft zich dus niet goed voorbereid op zondag. :devil
:_schater
SC Cambuur @SCCambuurLwd 23m
We reizen zondag met een geweldig aantal van 615 supporters af naar Alkmaar voor #AZCAM! Op naar een mooi duel, goede sfeer én resultaat!
Dick Advocaat nam afgelopen week het roer over bij AZ. Gertjan Verbeek werd reeds ontslagen bij de Alkmaarders en Advocaat zal het seizoen als hoofdtrainer afmaken. Advocaat keer met een goed gevoel terug: "AZ is een speciale club voor mij. Sinds mijn vertrek in 2010 kom ik hier nog steeds graag." AZ staat zondagmiddag (16.30 uur) tegenover SC Cambuur.
Als we Advocaat moeten geloven, waren de stofwolken bij zijn terugkomst alweer aardig opgetrokken in Alkmaar: "Ik heb geen aangeslagen groep aangetroffen. Het is mede aan mij om een situatie te creëren waarin iedereen happy is. In tegenstelling tot de selectie van PSV zijn de spelers van AZ gebaat bij een minder harde benadering. Ze krijgen iets meer vrijheid van me.", aldus Advocaat op de officiële website van de Alkmaarders.
Deze vrijheid wil de kersverse trainer van AZ ook op het veld terugzien: "Ook op het veld wil ik meer vrijheid terugzien. Statisch voetbal is makkelijker te verdedigen, dus ik verwacht meer beweging. Het zal wel even duren voordat ik dat erin heb geslepen. In het verleden heb ik dat ook zo gedaan bij Zenit Sint-Petersburg. Andrei Arshavin stond 'op tien', maar die verdedigde voor geen pepernoot mee. Toen zette ik hem linksbuiten, met vrijheid om te zwerven. Dat ging geweldig.", zo stelt Advocaat, die overigens aangaf gecharmeerd te zijn van AZ-middenvelder Celso Ortiz.
De oefenmeester wil het roer niet drastisch omgooien in Alkmaar: "Ik moet oppassen dat ik niet in twee dagen alles ga veranderen. Spelers moeten ook vertrouwen voelen. Het elftal is zoekende: de afstemming ontbreekt. Net als Gertjan Verbeek wil ik 4-3-3 spelen, maar de accenten zullen wat anders worden gelegd. Ik ga de komende tijd kijken waar ik tevreden en ontevreden over ben. Op de training van vrijdag zag ik al iets wat niet klopte. Dat ga ik wel alvast veranderen.", aldus Advocaat, die nog uit de school klapt over de startformatie van AZ: "Of ik mijn opstelling al ga prijsgeven? Nee. Dan geef je spelers de kans om te verslappen."
Citaat van: Bernardo op oktober 18, 2013, 17:11:23
SC Cambuur @SCCambuurLwd 23m
We reizen zondag met een geweldig aantal van 615 supporters af naar Alkmaar voor #AZCAM! Op naar een mooi duel, goede sfeer én resultaat!
mooi hoor.....dat jullie er maar een mooie sfeer
neerzetten en laten zien wat voor een geweldige club
we zijn :scc
Citaat van: Cambuur123 op oktober 17, 2013, 16:55:40
608 inmiddels! Wordt een prachtmiddag! :clint
Wordt zeker een prachtmiddag. Zijn er nog mensen met een plaatsje in de auto??
http://www.vi.nl/nieuws/koeman-wil-go-ahead-in-deventer-met-agressie-bestrijden.htm
Volgens Koeman is Go Ahead een aanwinst voor de Eredivisie. 'Go Ahead Eagles is net als Cambuur een club die in de Eredivisie hoort. Beide clubs spelen onbevangen in een 4-3-3 systeem met veel één op één duels, aangemoedigd door een fanatieke supportersschare.'
lekker met een vol uitvak naar Alkmaar voor die 3 punten w:)
was het maar zondag
Citaat van: Bernardo op oktober 18, 2013, 17:11:23
SC Cambuur @SCCambuurLwd 23m
We reizen zondag met een geweldig aantal van 615 supporters af naar Alkmaar voor #AZCAM! Op naar een mooi duel, goede sfeer én resultaat!
Fantastisch!! En of het een feest wordt. Met 615 man kan het niet missen. Hopen op een stunt :thumbsup
Citaat van: denistel op oktober 18, 2013, 19:54:53
was het maar zondag
Voor je het weet is het zover ;)
Citaat van: Destroyer op oktober 18, 2013, 20:31:27
Voor je het weet is het zover ;)
Ja, ga maar snel slapen, dan is het eerder morgen!
En zo zie je maar weer dat zelfs de tijd relatief is. :clint
morgen moet cambuur morgen voetballen 8P
Citaat van: moodygrunn op oktober 18, 2013, 18:01:00
http://www.vi.nl/nieuws/koeman-wil-go-ahead-in-deventer-met-agressie-bestrijden.htm
Volgens Koeman is Go Ahead een aanwinst voor de Eredivisie. 'Go Ahead Eagles is net als Cambuur een club die in de Eredivisie hoort. Beide clubs spelen onbevangen in een 4-3-3 systeem met veel één op één duels, aangemoedigd door een fanatieke supportersschare.'
ja dat is de reden waarom beide clubs in de eredivisie horen..... :zucht
Citaat van: Official-Sphere op oktober 18, 2013, 23:20:14
Nee zondag
Moeten we zondagmorgen joh? Of zondag morgen?
:0= GAS GEVEN ZONDAG :zweep
Mijn eerste uitwedstrijd in de eredivisie.
Hopelijk een memorabele! COME ON SCC |:) |:)
Reistijd vanaf knooppunt Zurich bedraagd ongeveer een 58 minuten :wall
Volgens de lc is Hemmen er gewoon bij morgen!
Wat zou het toch mooi zijn als hij er twee inpeert. |:)
Citaat van: Casual14 op oktober 19, 2013, 10:39:29
Reistijd vanaf knooppunt Zurich bedraagd ongeveer een 58 minuten :wall
Bist er mooi tussen 15:30 en 16:25 :_schater |:)
Citaat van: Casual14 op oktober 19, 2013, 10:39:29
Reistijd vanaf knooppunt Zurich bedraagd ongeveer een 58 minuten :wall
Is toch mooi! Veel tijd om bij ieder tankstation te stoppen, en te pissen!
je moet gewoon zelf naar zurich toch? je hoeft toch niet eerst naar het cambuur stadion?
Citaat van: marrumer op oktober 19, 2013, 12:54:50
je moet gewoon zelf naar zurich toch? je hoeft toch niet eerst naar het cambuur stadion?
klopt
Citaat van: Galdiano op oktober 19, 2013, 12:50:50
Is toch mooi! Veel tijd om bij ieder tankstation te stoppen, en te pissen!
Had liever meer tijd gehad, zwakke blaas. Maja krijgst natuurlijk niet...angsthazen 8P
Vanaf het stadion van Cambuur is het rijden naar het knooppunt
van Zurich zo rond de 00:35 min.
MATCHDAY |:) |:) |:) Maar eens kijken wat het vandaag gaat worden.
wedstrijd gaat neem ik aan gewoon Door?
Toch grote impact op de stad Leeuwarden die Brand
Jazeker, show must go on. Zeker voor de knvb.
Voor de mensen die er heen gaan: veel plezier en respect |:) _O_
Ik zit zelf voor Fox met een hapje en wat alcoholische versnaperingen.
Oprollen die kaasvreters met hun zielige ratels l0l
Mooie krantenkop voor morgen alvast:
PRIMA SPELEND CAMBUUR VERSTOORT DEBUUT VAN ADVOCAAT |:)
Ik lees liever,
HATTRICK HEMMEN, DE BEUL VAN ALKMAAR
Citaat van: poelie-lwd op oktober 20, 2013, 09:51:31
Ik lees liever,
HATTRICK HEMMEN, DE BEUL VAN ALKMAAR
lees net op oa dat het nog steeds onzeker is
of hij vandaag speelt.
Dat hopen ze denk ik :_schater
Volgens Dwight speelt Hemmen
Citaat van: poelie-lwd op oktober 20, 2013, 10:03:36
Dat hopen ze denk ik
Volgens Dwight speelt Hemmen
fout van mij...
zat herhaling op tv te kijken.
met eronder een teletekstbalk.....
met oud nieuws dus :_schater
Citaat van: wiekie1969 op oktober 20, 2013, 08:59:53
Voor de mensen die er heen gaan: veel plezier en respect |:) _O_
Ik zit zelf voor Fox met een hapje en wat alcoholische versnaperingen.
Oprollen die kaasvreters met hun zielige ratels l0l
wat alcoholische versnaperiningen.Geloof ik niks van .Je weet met zoveel spanning proefst het niet eens .Hest um op voor dast et in de gaten hest :proost :proost :proost :proost :proost :proost :proost
[size=78%]http://www.vi.nl/nieuws/duels-sc-cambuur-vooralsnog-het-minst-spectaculair.htm?utm_content=%23EredivisieNewz&utm_source=%23EredivisieNewz&utm_medium=%23EredivisieNewz&utm_campaign=%23EredivisieNewz&utm_term=%23EredivisieNewz (http://www.vi.nl/nieuws/duels-sc-cambuur-vooralsnog-het-minst-spectaculair.htm?utm_content=%23EredivisieNewz&utm_source=%23EredivisieNewz&utm_medium=%23EredivisieNewz&utm_campaign=%23EredivisieNewz&utm_term=%23EredivisieNewz)[/size]
Ook een live stream vanmiddag zit namelijk in allicante !
Zin in vanmiddag, straks richting Alkmaar!! Come on you boys in yellow-blue :0= |:) |:)
Tot straks mannen!!! |:)
scc scc scc |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
:0=Oebele |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Haha. Geen busjes? Dan maar in een limo zag ik net bij het omwisselpunt. :thumbsup
Citaat van: sunderland op oktober 20, 2013, 15:01:08
:0=Oebele |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
wordt wel tijd dat hij zijn stempel gaat drukken. Voetballend kan hij dit nivo aan
Citaat van: sccweestwel op oktober 20, 2013, 13:14:40
Ook een live stream vanmiddag zit namelijk in allicante !
Hier zou het op moeten komen:
http://firstrownow.eu/watch/215588/1/watch-az-alkmaar-vs-cambuur-leeuwarden.html (http://firstrownow.eu/watch/215588/1/watch-az-alkmaar-vs-cambuur-leeuwarden.html)
_O_ Hemmen
Wat is die trommel daar fucking irritant!
en die commentater over zn friezen dit en dat.
en lukoki weer als een blind peerd :wall
Maar we staan VOOOOOR! _O_ |:)
Godverdomme!!!!! wat slecht verdedigd en slordig!
Gadver en dan ook na zo'n smerige tackle
Wat 'n thuisfluiter weer
Schokker ook maar wisselen, lijdt veel onnodig balverlies, aannames zijn zwak en voegt creatief niks toe.
Hoe onze verdediging met hun omschakeling omgaat; :zucht
Nou, 2e helft maar op papier afdoen als je zo gaat verdedigen.
het straalt ineens ook niets meer uit zo. :(
2de helft direct scoren en doorzetten, moet kunnen tegen dit az
Veel te slordig.. tamme wedstrijd.. tam publiek . Roenloos ten onder als je zo blijft voetballen...
Kom op jongens!
Tegen dit az moet je een punt kunnen pakken...
oebele wel dissodant inderdaad.
brands er maar in.
Niks te vertellen, overal te laat en verdedigend gewoon slecht.
De verdediging staat echt niet scherp te dekken ;(
Zeker een van de slechtste wedstrijden tot nu toe. Hopelijk kan er in de rust orde op zaken gesteld worden.
Oebele... Gvd kom op man. Anders Brands er maar in.
Schokker en Bakker eraf, Feldballe en Van Moorsel erop
Die verslaggever van fox moet niet alleen een roe voor zijn kont hebben, maar mag hem er ook overdwars in steken. Wat een walg
Vandaag al minstens 4 goede voorzetten gezien van Lukoki, maar daar wordt ook niks mee gedaan. Enige gevaar. Mag ook wel eens gezegd worden..
Lukoki idd niet slecht vandaag. Wat ook niet slecht is. Het uitvak :thumbsup |:) :0=
Je hoort het klapvee niet eens.
Kankerscheids
GVD
Hebben we nog andere rechtsbacks?
Gatverdegatver. :(
We zijn vandaag onszelf niet. Scheids werkt ook niet mee.
Misschien eens nieuw schoeisel aanschaffen. De zoveelste x dat ze uitglijden en het een goal oplevert..
Nienhuis is goed. Voor de rest iedereen onder niveau.
Iedereen heeft een deen die kan voetballen en wik hebben een deen.
Wat een kut scheids, wat een kut veld, wat een kut commentator en wat een kut sfeer (ondanks het uitvak), lijkt soms wel een beker wedstrijd tussen 2 Jupiler league clubs, wat een dramatische vertoning waar elke overtreding tegen Cambuur niet gefloten wordt en elke identieke tackle aan de andere kant is een overtreding tegen en dan is het nog knap dat in de slechtste wedstrijd nog gescoord word door Hemmen.
Citaat van: drg op oktober 20, 2013, 18:13:29
Wat een kut scheids, wat een kut veld, wat een kut commentator en wat een kut sfeer (ondanks het uitvak), lijkt soms wel een beker wedstrijd tussen 2 Jupiler league clubs, wat een dramatische vertoning waar elke overtreding tegen Cambuur niet gefloten wordt en elke identieke tackle aan de andere kant is een overtreding tegen en dan is het nog knap dat in de slechtste wedstrijd nog gescoord word door Hemmen.
Inderdaad KUT
Zeer matige wedstrijd van Cambuur kant, ik denk zelfs de slechtste tot nu toe. Totale off day, zo leek het. Enige lichtpuntjes wat mij betreft Nienhuis, Bijker en, eindelijk eens, Lukoki. En vooral ook het uitvak :thumbsup. Verder snel vergeten en op naar volgende week.
Citaat van: DK op oktober 20, 2013, 17:59:20
Misschien eens nieuw schoeisel aanschaffen. De zoveelste x dat ze uitglijden en het een goal oplevert..
Gewoon weer bij de basis beginnen ZWART met lange pinnen.. ik moet zeggen dat die lui van as ook steeds uitgleden, alleen niet op belangrijke momenten.
Citaat van: 666 op oktober 20, 2013, 18:25:20
Gewoon weer bij de basis beginnen ZWART met lange pinnen.. ik moet zeggen dat die lui van as ook steeds uitgleden, alleen niet op belangrijke momenten.
In de warming-up kan je toch al aanvoelen hoe het veld is. Onbegrijpelijk dat je dan zo vaak tijdens de wedstrijd uitglijdt. Of hebben de spelers maar een paar schoenen....
Hadden we dit probleem bij dkv uit ook niet?
zie hoe hun 3e goal valt...wederom Leeuwin die op zijn
kont ligt.
nienhuis.lukoki en hemmen besten aan onze kant.
Verdediging.....tsjaaaa
Wat een verloren middag vanaf dat doelpunt begonnen we de ballen in te leveren ,en we speelden een erg matige wedstrijd
je moet slimmer spelen op dit niveau .
Zo ga je de meeste wedstrijden niet winnen zo voetballend zijn we na ado de slechtste ploeg.
Citaat van: runner 1 op oktober 20, 2013, 18:49:24
Wat een verloren middag vanaf dat doelpunt begonnen we de ballen in te leveren ,en we speelden een erg matige wedstrijd
je moet slimmer spelen op dit niveau .
Zo ga je de meeste wedstrijden niet winnen zo voetballend zijn we na ado de slechtste ploeg.
kom op joh...rkc...nec...nac...niks beter als ons
Wat heb ik me dood geergerd aan Feldballe :(
de scheids weer tegen ons :(
minste wedstrijd tot nu toe.
maar een dik plus punt:
UITVAK!! |:)
volgende week gewoon brands voor schokker/feldballe
en fc utrecht kapotspelen!! |:)
HULDE AAN ONZE SUPPORTERS.....
Terwijl we al 3-1 achterstonden hoorden we alleen onze supporters.
mooi om te horen
Citaat van: peter op oktober 20, 2013, 19:05:08
HULDE AAN ONZE SUPPORTERS.....
Terwijl we al 3-1 achterstonden hoorden we alleen onze supporters.
mooi om te horen
ja dat kan je wel zeggen maar uiteindelijk gaat het toch om de punten en begin me nu toch wel zorgen te maken.
Volgende week maar tegen Flutrecht laten zien hoe het echt moet ! :scc
1e 30 minuten goed voetbal met weinig fouten wel is te zien dat de buitenspelers er WEER niet uit komen. Oebele kan het niveau gewoon niet aan en lukoki zorgde zo nu en dan voor wat dreiging. Waar ik me kapot aan ergerde was die feldballe die mag vanaf nu af aan lekker naar het 2e. Bakker werkte weer hard maar zakte ook weer in. Nienhuis veruit de beste op het veld, samen met Bijker. vd Laan een voldoende. Leeuwin vond ik deze wedstrijd ook wat minder met name bij die 2e goal, en droste idem dito. Heb een matig Cambuur gezien de 2e helft was niet om aan te gluren. samen met die tegen olle het slechtste van het seizoen.
Daarnaast vond ik de scheids ook weer dramatisch :zucht
Oja en los gezien van het uitvak:
Ik heb in een stadion nog nooit zo weinig sfeer gezien als in het az stadion met die klappertjes :_schater :_schater :_schater
Schrale troost: commentator op fox was zeer positief over de cambuursupporters.
Veel te veel respect voor dit in mijn ogen matige az. Had een punt ingezeten man. Scherpte ontbrak volledig bij cambuur. De betere spelers bij cambuur de afgelopen weken, Leeuwin en Ritzmaier, speelden niet al te best.
Nienhuis beste man van het veld. En dat zegt genoeg. Ongelooflijke blunder van Makrini bij de 3-1. Liep met de rug van de bal af, ga er gewoon 5 seconden voor staan! En Leeuwin gleed wederom weg, 2e keer al dit seizoen.
Onbegrijpelijk dat de wederom falende Feldballe er in kwam terwijl Brands al wekenlang goed inviel.
Snel vergeten deze pot want zaterdag spelen we een heel belangrijke wedstrijd tegen Utrecht.
Als we die verliezen moeten we naar beneden kijken.
Aan complimenten hewwe we helemaal niks, we mutte de punten halen.
Citaat van: scclwd op oktober 20, 2013, 19:44:27
Schrale troost: commentator op fox was zeer positief over de cambuursupporters.
Die gast van fox muttuh su kielhaluh... Wat een lul. Die het een rood witte az condoom om. De verslaggever van de NOS was tenminste een beetje objectief. Wat een h@m@ die gast. Om te :R
net terug uit alkmaar...en ja we heffe verloren maar wat mogen wij blij zijn met ons SCC!! ook al verliezen we nog 1000x x wat een skeitclub is dat. :scc
Vanaf de bank voor de tv genoten van het uitvak, kippevel, echt!!!!!!!!!! _O_ _O_ _O_ |:) |:) |:) :thumbsup :thumbsup
Man man man, ik werd een teringeind om Alkmaar heen gestuurd maar moest weer naar Amsterdam.
Wat een treurig sfeertje daar in Alkmaar zeg. De wedstrijd was akelig slecht; ik mis vooral scherpte in de omschakeling. Telkens als er balwinst is staat iedereen te kijken, niemand maakt een actie naar voren. Positief van vandaag was dat Lukoki toch een aantal keer in staat was een (degelijke) voorzet te geven, maar is er geen aansluiting voldoende. Hemmen staat er voortdurend alleen voor.
Zit nu de wedstrijd ook nog even terug te kijken, je hoort ons er vol boven uit! |:)
Hopelijk dat we nu Utrecht wel even pakken volgende week, dat geeft even wat adem.
Heb werkelijk waar nog nooit zo weinig sfeer in een stadion gezien, wat een aanfluiting. Als AZ supporter moet je je doodschamen!!
Volgende week moet er gewonnen worden, hoop dat alle koppen weer helemaal fris zijn aanstaande zaterdag.
Nienhuis, Makrini, Lukoki speelden super.
Feldballe, Schokker en Bakker de minsten.
SCC |:) |:)
Als AZ supporter moet je je doodschamen!!
AMEN
echt ongelooflijk....
Zwakke wedstrijd van onze kant, denk zelfs de zwakste tot nu toe.
Nienhuis voortreffelijk gekeept, Bijker voldoende, Lukoki goede 2e helft, Hemmen goed genoeg.
De rest echt zwaar onder de maat vandaag.
Snap niet waarom Feldballe in de ploeg kwam. Sorry, maar dat vind ik echt de zwakste speler sinds jaren.Waarom geen Brands proberen op links?
Goede sfeer in het uitvak. Ik denk dat AZ de meest sfeerloze club uit het betaalde voetbal is, tering zeg!!
In de winterstop maar even shoppen: Adje en Castillion erbij en ik zie het weer zitten.
Tot die tijd de thuiswedstrijden winnen en ook punten pakken bij RKC en ADO!!
Allemaal hartstikke leuk sfeer dit en dat, maar dat er volgende week eindelijk weer eens 3 punten door dat stel prutsers wordt gehaald lijkt me op dit ogenblik belangrijker! En o ja als deze trend zich doorzet gaan we het echt niet redden ze komen structureel tekort de enigste die een pluim verdient is Nienhuis!
Net weer thuis... Balen van het verlies, maar goed, az uit kan dat gebeuren.
Wederom glijdt leeuwin uit bij een goal, misschien eens gaan trainen op echt gras?
Oh en wat een ongelooflijk trieste bende is het daar qua supporters. Ik durf het haast niet te zeggen, maar het is nog erger dan dkv.
Utrecht thuis moeten we echt punten gaan pakken.
Hemmen is dikke prima, lukoki op rechts is super dreigend maar de eindpass of afronding moet beter en schokker en feldballe waren slecht. Voorin moet er zeker dus nog wat veranderd worden.
net weer thuis, jammer van het verlies.
wat een een publiek daar hahah ik zou me dood schamen al ik az supporter was.
beelden: onderweg
ongelofelijk ze hebben niet eens een sfeervak , het is nog triester dan bij dkv!
sfeervak :R :R :R :R
Van het AZ forum:
Dieptepunt was dan weer de mededeling op het scorebord dat de wedstrijd gestaakt zou worden als we niet stopten met de negatieve spreekkoren. Of heb ik wat gemist ? Ik had de indruk dat dit puur kwam naar aanleiding van het fluiten richting de scheids. Of mag dat tegenwoordig ook al niet meer.
Iemand dit gezien? Hoe kunnen die lui nou spreekkoren houden als ze niet te horen zijn :_schater :_schater :_schater
Dit zegt natuurlijk alles over die club 8P
Wedstrijd via Fox gezien maar o o o wat moet die club zich schamen. Hele wedstrijd misschien 2x 2 seconden het publiek gehoord. Voor de rest alleen maar het uitvak. En dan die klappertjes :zucht
Ook weer thuis!
Scheidsrechter was pro Cambuur! Floot echt alles tegen AZ.
Supporters van AZ vroegen nog of die op de loonlijst van cambuur staat.
Nienhuis wat een keeper!
Lukoki wederom onder de maat, veel acties totaal geen overzicht.
Droste alleen maar blunders.
Hemmen staat helemaal alleen, maar weer zeer sterk.
Supporters van AZ vonden de sfeer goed! :_schater
En gaven allemaal afzonderlijk aan, dat supporters van Cambuur veruit het meeste lawaai maakten van alle clubs die dit seizoen zijn geweest.
Wat ik miste was de hardheid, alle duels werden gewonnen door AZ, mouwen opstropen en aanpakken die lui!
Erg jammer dat we net vandaag met een 0-1 voorsprong op zak, onze slechte wedstrijd spelen.
Begon nog wel redelijk, maar met Schokker op rechts en Lukoki op LINKS kwam er weer niks vanaf de vleugels. Bakker terecht gewisseld en opzich Schokker ook omdat die ook niks liet zien en de 1-1 (?) inluidde. Maar moet dan echt die Feldballe erin? Die kan beter gaan Zaalballe. Kolere zeg, wat een matige speler is dat.
Eerste 10-15 minuten van de 2e helft waren ook best aardig, met een goede Lukoki op RECHTS. Daarna zakte het niveau behoorlijk in.
Die Kamphuis moeten we nooit weer hebben. Wat een vreselijk fluiter is dat. Hebben we nog nooit iets van meegekregen :( Lastig ballen tegen 12 man hoor.
Maar het meest trieste van de dag is toch wel met afstand dat clubje... Wat een ellende zeg, met hun voorgevouwen papiertjes! 3 minuten voor t begin binnen stappen en 10 minuten voor tijd weer weggaan. Niet 1x de smoel open gehad. VRE-SE-LIJK. Wat mogen wij dan ongelooflijk trots en blij zijn met ons SCC! |:)
Citaat van: Galdiano op oktober 20, 2013, 21:26:32
Scheidsrechter was pro Cambuur! Floot echt alles tegen AZ.
Supporters van AZ vroegen nog of die op de loonlijst van cambuur staat.
WÁT?!?!?!?!
Enige was dat zij voor hun 4 overtredingen ook 4x geel kregen, maar verder was álles voor hun.
Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 20, 2013, 21:18:25
Van het AZ forum:
Dieptepunt was dan weer de mededeling op het scorebord dat de wedstrijd gestaakt zou worden als we niet stopten met de negatieve spreekkoren. Of heb ik wat gemist ? Ik had de indruk dat dit puur kwam naar aanleiding van het fluiten richting de scheids. Of mag dat tegenwoordig ook al niet meer.
Iemand dit gezien? Hoe kunnen die lui nou spreekkoren houden als ze niet te horen zijn :_schater :_schater :_schater
Kwam idd voorbij ergens in de 1e helft. Ik dacht nog dat t wel een soort standaard opmerking zou zijn, maar blijkbaar niet?
Er vreemd dan ja, want het woord spreekkoren kennen ze daar niet een volgens mij.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 20, 2013, 21:27:22
. Wat een ellende zeg, met hun voorgevouwen papiertjes!
Hoho, je moest ze zelf nog vouwen! Het leek wel een knutseluurtje! En ja echt wat, ik een thermoskan, kussen en dekentjes gezien :_schater
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 20, 2013, 21:28:32
WÁT?!?!?!?!
Enige was dat zij voor hun 4 overtredingen ook 4x geel kregen, maar verder was álles voor hun.
100% niet! Cambuur had een aantal maal geel moeten hebben! En Leeuwin rood voor een elleboog! We mogen niet klagen!
Enige grote fout was mijn inziens de handsbal van de keeper!
Citaat van: Galdiano op oktober 20, 2013, 21:32:25
100% niet! Cambuur had een aantal maal geel moeten hebben! En Leeuwin rood voor een elleboog! We mogen niet klagen!
Enige grote fout was mijn inziens de handsbal van de keeper!
Eh, dat was echt geen rood hoor, voor Leeuwin. Hij raakte die gozer van AZ per ongeluk met zijn hand (niet zijn elleboog) in het gezicht.
Wat een frustatie's over het AZ publiek zeg, hebben jullie niks anders om je druk over te maken? Ik zou me eerder druk maken over dat lompe, nietszeggende spel van jullie ploeg.
Maar goed bedankt voor de verdiende 3 punten. Veel succes met de harde degradatiestrijd die jullie nog zullen krijgen...Ik zie veel liever een nieuwkomer als Zwolle die wel wil/kan voetballen.
Groeten uit Alkmaar.
Wat mogen wij dan ongelooflijk trots en blij zijn met ons SCC! |:)
|:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Citaat van: Retteketet op oktober 20, 2013, 21:36:27
Wat een frustatie's over het AZ publiek zeg, hebben jullie niks anders om je druk over te maken? Ik zou me eerder druk maken over dat lompe, nietszeggende spel van jullie ploeg.
Maar goed bedankt voor de verdiende 3 punten. Veel succes met de harde degradatiestrijd die jullie nog zullen krijgen...Ik zie veel liever een nieuwkomer als Zwolle die wel wil/kan voetballen.
Groeten uit Alkmaar.
hahaha wat een kutclub dat AZ l8l :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Citaat van: Galdiano op oktober 20, 2013, 21:30:58
Hoho, je moest ze zelf nog vouwen! Het leek wel een knutseluurtje! En ja echt wat, ik een thermoskan, kussen en dekentjes gezien :_schater
Haha klopt idd. Bedoelde ook eigenlijk dat die vouwrand zeg maar al in dat papier zit :insane
Ben niet bij DKV geweest, maar is het daar nóg triester? Dan kan toch bijna niet?!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 20, 2013, 21:38:57
Haha klopt idd. Bedoelde ook eigenlijk dat die vouwrand zeg maar al in dat papier zit :insane
Ben niet bij DKV geweest, maar is het daar nóg triester? Dan kan toch bijna niet?!
j
Krijg het bijna mijn strot niet uit, maar vond het bij DKV beter als bij AZ.
Citaat van: Retteketet op oktober 20, 2013, 21:36:27
Wat een frustatie's over het AZ publiek zeg, hebben jullie niks anders om je druk over te maken? Ik zou me eerder druk maken over dat lompe, nietszeggende spel van jullie ploeg.
Maar goed bedankt voor de verdiende 3 punten. Veel succes met de harde degradatiestrijd die jullie nog zullen krijgen...Ik zie veel liever een nieuwkomer als Zwolle die wel wil/kan voetballen.
Groeten uit Alkmaar.
Komt wel goed schatje :O
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 20, 2013, 21:38:57
Haha klopt idd. Bedoelde ook eigenlijk dat die vouwrand zeg maar al in dat papier zit :insane
Ben niet bij DKV geweest, maar is het daar nóg triester? Dan kan toch bijna niet?!
dit was triester...
Citaat van: Retteketet op oktober 20, 2013, 21:36:27
hebben jullie niks anders om je druk over te maken?
Jawel, maar dat staat in andere topics. Maar ja, daar kom jij niet voor natuurlijk. :zucht
Wat is het toch fijn om geen AZter te zijn! Cambuur is een echte club. Ja AZters, lezen jullie maar mee. Het plastic 'sfeertje' van jullie staat haaks op ons en is wellicht nog meer plastic dan onze rivaal. Is dat de beleving van het voetbal? Dit is geen frustratie, dit is verbijstering. Qua voetbal Eredivisie-waardig, qua beleving kelder Eerstedivisie. Ik kijk weer uit naar zaterdag, want dan kolkt het stadion van onze club weer. Trots!
Citaat van: Retteketet op oktober 20, 2013, 21:36:27
Wat een frustatie's over het AZ publiek zeg, hebben jullie niks anders om je druk over te maken? Ik zou me eerder druk maken over dat lompe, nietszeggende spel van jullie ploeg.
Maar goed bedankt voor de verdiende 3 punten. Veel succes met de harde degradatiestrijd die jullie nog zullen krijgen...Ik zie veel liever een nieuwkomer als Zwolle die wel wil/kan voetballen.
Groeten uit Alkmaar.
flikker even op ju,,,,lompe spel jum hevve 4 x geel hoor ,,,,,en er is maar 1 zweer daar bij die club dat is een maagzweer
Citaat van: Retteketet op oktober 20, 2013, 21:36:27
Wat een frustatie's over het AZ publiek zeg, hebben jullie niks anders om je druk over te maken? Ik zou me eerder druk maken over dat lompe, nietszeggende spel van jullie ploeg.
Maar goed bedankt voor de verdiende 3 punten. Veel succes met de harde degradatiestrijd die jullie nog zullen krijgen...Ik zie veel liever een nieuwkomer als Zwolle die wel wil/kan voetballen.
Groeten uit Alkmaar.
het tekent je domheid om zwolle als nieuwkomer te zien. Over de rest zal ik het maar niet hebben.
Wedstrijd gezien vanaf thuistribune. Sfeer uitvak geweldig.
Wedstrijd: wat stond cambuur verdedigend slecht opgesteld. Vd laan, droste en feldballe de slechtsten.
Nienhuis uitstekend net als bijker. Alleen hemmen en lukoki verder voldoende, die laatste een slechte eerste helft en goede tweede helft.
Scheids was niks mis mee. Vd laan ontsnapte binnen minuut al aan geel. Az geel allemaal terecht. Handsbal keeper volgens mij twijfelgeval.
Verdient verloren 2-1 liet de verhoudingen beter zien, zij waren beter. Publiek van hun was triest. Dat een AZer hier komt te kijken wat wij posten en de moeite neemt om een account te maken op ons forum laat dat duidelijk zien. Bemoei je met je eigen club en kom niet zo verschrikkelijk gefrustreerd over, doe je dit altijd na een wedstrijd? kijken op de forums van je tegenstander? Gelukkig moeten we nog een aantal op papier makelijkere tegenstanders. En hebben we nog steeds niet in de degradatie zone gestaan dit seizoen.
Citaat van: Galdiano op oktober 20, 2013, 21:32:25
100% niet! Cambuur had een aantal maal geel moeten hebben! En Leeuwin rood voor een elleboog! We mogen niet klagen!
Enige grote fout was mijn inziens de handsbal van de keeper!
Cambuur had zeker vaker geel kunnen krijgen, maar rood voor Leeuwin? Echt niet! Die bal van de keeper had ik tweekeer nodig om te concluderen dat ik het niet kan zien!
Citaat van: zeewolde op oktober 20, 2013, 22:12:53
Scheids was niks mis mee. Vd laan ontsnapte binnen minuut al aan geel. Az geel allemaal terecht. Handsbal keeper volgens mij twijfelgeval.
Was op zeker hands. Gebeurde in rechte lijn vanaf het uitvak. Maar denk dat de scheidsrechter dat nooit kon zien.
Als al die kleine kut-overtredinkjes idd terecht waren, moeten ze daar maar es over praten. Waren er veel te veel.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 20, 2013, 22:16:29
Was op zeker hands. Gebeurde in rechte lijn vanaf het uitvak. Maar denk dat de scheidsrechter dat nooit kon zien.
Als al die kleine kut-overtredinkjes idd terecht waren, moeten ze daar maar es over praten. Waren er veel te veel.
Keeper kreeg toch een zwiepert mee van de verdediger in die actie? Denk dat het daarom (onterecht) werd weggewoven. Want was op zeker hands, ik stond ook in 1 lijn.
Jup, was zn teammaat dus kon ook nooit een overtreding zijn.
Maargoed, dan ist geel en een vrije trap. Dus veel hadden we daar toch niet aan gehad.
Citaat van: Retteketet op oktober 20, 2013, 21:36:27
Wat een frustatie's over het AZ publiek zeg, hebben jullie niks anders om je druk over te maken? Ik zou me eerder druk maken over dat lompe, nietszeggende spel van jullie ploeg.
Maar goed bedankt voor de verdiende 3 punten. Veel succes met de harde degradatiestrijd die jullie nog zullen krijgen...Ik zie veel liever een nieuwkomer als Zwolle die wel wil/kan voetballen.
Groeten uit Alkmaar.
Dat je een account aanmaakt zegt genoeg dat je je als toeschouwer want supporters kan ik het niet noemen je dood moet schamen dat je voor zon club bent. Ik heb in mijn hele leven niet zo'n troosteloze ambiance gezien van alle stadions waar ik weest ben. Zelfs bij Almere City zingen ze nog meer.
Ik verlies liever nog weken lang in een kolkend stadion dan in zo'n sfeerloze schouwburg voetbal te moeten zien.
Alkmaar, schaam uw diep met dat klap papier ;(
Citaat van: Bernardo op oktober 20, 2013, 21:39:50
j
Krijg het bijna mijn strot niet uit, maar vond het bij DKV beter als bij AZ.
Dat zei ik nou ook. Dat zegt wat! Geef mij Alkmaarderhout maar. Daar viel altijd wél wat te beleven. Die supporters zijn volgens mij naar een andere club vertrokken of zitten voor EL tegenwoordig.
Citaat van: zeewolde op oktober 20, 2013, 22:12:53
Sfeer uitvak geweldig.
Na de 0-1 tot aan de rust was de sfeer ver te zoeken, voor de rest idd prima.
Trots op Nienhuis, vechtend met alles wat hij waard is om de bal maar weg te krijgen!!
Respect voor de limo actie vanuit Cambuur Culture, geen busjes? Dan maar limo's :thumbsup
Alleen een plexiglazen wandje tussen uit- en thuissupporters.
Werd in de rust door een SCC-ers dankbaar gebruikt van gemaakt door het telefoonnummer van een vrouwelijke schone te scoren :_schater
beelden later, storing youtube
Op tv weer erg positief over Cambuur...
nu de punten nog.
Citaat van: Retteketet op oktober 20, 2013, 21:36:27
Wat een frustatie's over het AZ publiek zeg, hebben jullie niks anders om je druk over te maken? Ik zou me eerder druk maken over dat lompe, nietszeggende spel van jullie ploeg.
Maar goed bedankt voor de verdiende 3 punten. Veel succes met de harde degradatiestrijd die jullie nog zullen krijgen...Ik zie veel liever een nieuwkomer als Zwolle die wel wil/kan voetballen.
Groeten uit Alkmaar.
Ey kaasje misschien moet jij me maar bezig houden met die sfeer van jullie :_schater :_schater ik moet eerlijk zeggen zelfs dat klapvee van dkv maakt nog meer sfeer dan jullie... wajoo AZ hoort voetballend zeker in de eredivisie thuis maar qua sfeer in de top klasse :_schater Wat een kut club dat az inteeltclubje :_schater
:scc
Citaat van: dizzhead op oktober 20, 2013, 22:18:47
Keeper kreeg toch een zwiepert mee van de verdediger in die actie? Denk dat het daarom (onterecht) werd weggewoven. Want was op zeker hands, ik stond ook in 1 lijn.
Dacht eerst dat het geen hands was, maar in de herhaling zag ik van wel.
Citaat van: drg op oktober 20, 2013, 17:49:37
Kankerscheids
Kan het nou godverdomme nooit eens normaal!? Altijd maar KK dit of KK dat! Gefrustreerd ok! Maar het kan ook anders DRG! GVD man! Mensen die mij kennen weten waarom ik zo reageer
Misselijk word ik er van! Noem me maar een zeikerd maar ik vind t niet normaal
Citaat van: Retteketet op oktober 20, 2013, 21:36:27
Wat een frustatie's over het AZ publiek zeg, hebben jullie niks anders om je druk over te maken? Ik zou me eerder druk maken over dat lompe, nietszeggende spel van jullie ploeg.
Maar goed bedankt voor de verdiende 3 punten. Veel succes met de harde degradatiestrijd die jullie nog zullen krijgen...Ik zie veel liever een nieuwkomer als Zwolle die wel wil/kan voetballen.
Groeten uit Alkmaar.
Auw 8P
Daaaaag l8l
Citaat van: Daddy T. op oktober 20, 2013, 22:30:59
Respect voor de limo actie vanuit Cambuur Culture, geen busjes? Dan maar limo's :thumbsup
(https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1383596_633733763344837_283814626_n.jpg)]
|:) |:) |:)
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 23:31:50
Kan het nou godverdomme nooit eens normaal!? Altijd maar KK dit of KK dat! Gefrustreerd ok! Maar het kan ook anders DRG! GVD man! Mensen die mij kennen weten waarom ik zo reageer
Misselijk word ik er van! Noem me maar een zeikerd maar ik vind t niet normaal
Auw 8P
Daaaaag l8l
daar hoeft inderdaad niet mee gescholden te worden!
Viel me niet mee vandaag , teveel spelers die hun niveau niet haalde . Eerste helft speel je eigenlijk met 8 man want Oepie, Bakker en Lukoki waren echt dramatisch , 2e helft wisselen ze Oepie voor Feldballe die in staat bleek om het nog dramatischer te doen , was echt weer schrijnend om te zien. Paco was een lichte verbetering t.o.v. Bakker maar ook niet meer dan dat. Hemmen , Nienhuis en Makrini in mijn optiek de enige voldoendes en dat was tegen dit ook niet geweldige AZ te weinig.
Citaat van: misideoldskool op oktober 20, 2013, 20:41:02
Allemaal hartstikke leuk sfeer dit en dat, maar dat er volgende week eindelijk weer eens 3 punten door dat stel prutsers wordt gehaald lijkt me op dit ogenblik belangrijker!
Weet niet of je het door hebt, maar we spelen nu EREDIVISIE. Betekent dat elk foutje wordt afgestraft.
Prutsers? Kom eens op een training zou ik zeggen.
Citaat van: Galdiano op oktober 20, 2013, 21:26:32
Ook weer thuis!
Scheidsrechter was pro Cambuur! Floot echt alles tegen AZ.
Lukoki wederom onder de maat, veel acties totaal geen overzicht.
Droste alleen maar blunders.
Wat ik miste was de hardheid, alle duels werden gewonnen door AZ, mouwen opstropen en aanpakken die lui!
Hast een verkeerde bril op zeker??? :_schater
Citaat van: Retteketet op oktober 20, 2013, 21:36:27
Groeten uit Alkmaar.
Kom je in februari nog langs in Leeuwarden voor de cursus "Voetbalbeleving"?
Ik denk dat de vroege voorsprong ons uiteindelijk fataal geworden is. Cambuur wist niet wat ze met de voorsprong aanmoesten; uitbouwen, consolideren, druk zetten, inzakken etc. De kracht van ons elftal (compact spelen) viel daardoor weg, waardoor er gaten op het middenveld vielen.
NB: Heb de wedstrijd op tv gekeken, de sfeer in het uitvak was fantastisch! Zelden het uitpubliek zo nadrukkelijk gehoord op tv.
Citaat van: Goutum op oktober 21, 2013, 08:47:20
Ik denk dat de vroege voorsprong ons uiteindelijk fataal geworden is. Cambuur wist niet wat ze met de voorsprong aanmoesten; uitbouwen, consolideren, druk zetten, inzakken etc. De kracht van ons elftal (compact spelen) viel daardoor weg, waardoor er gaten op het middenveld vielen.
NB: Heb de wedstrijd op tv gekeken, de sfeer in het uitvak was fantastisch! Zelden het uitpubliek zo nadrukkelijk gehoord op tv.
Dat idee heb ik nou ook, die vroege voorsprong, ik had het idee dat ze met 2 gedachten zaten. Middenveld wat normaal toch onze sterkste linie is, nu veruit de zwakste, op 4 meter dekken, lafjes in de duels etc, wist niet wat ik zag. Brands hadden ze voor Feldballe moeten brengen, die gozer kan jammer genoeg helemaal niks, heb het idee dat hij ook niet gelukkig is hier, die hele houding van hem ;(
Uit tegen DKV lagen onze spelers continue op hun gat, de DKV spelers niet
Uit tegen AZ lagen onze spelers continue op hun gat, de AZ spelers niet
1. Kappen met mooie roze en blauwe kleurtjes
2. Kies voor functionaliteit
3. Laatste training voor dergelijke wedstrijden op gewoon gras
Citaat van: cambuurlegend op oktober 21, 2013, 00:50:57
Viel me niet mee vandaag , teveel spelers die hun niveau niet haalde . Eerste helft speel je eigenlijk met 8 man want Oepie, Bakker en Lukoki waren echt dramatisch , 2e helft wisselen ze Oepie voor Feldballe die in staat bleek om het nog dramatischer te doen , was echt weer schrijnend om te zien. Paco was een lichte verbetering t.o.v. Bakker maar ook niet meer dan dat. Hemmen , Nienhuis en Makrini in mijn optiek de enige voldoendes en dat was tegen dit ook niet geweldige AZ te weinig.
Ik vond Lukoki nog niet zo slecht, veel goede voorzetten gegeven, met name in de 2de helft. Werd alleen bar weinig mee gedaan, kwam ook vaak zn man voorbij en werd vaak dubbel gedekt waardoor er ergens anders een mannetje minder is.
Verder was Nienhuis echt fantastisch en indd feldballe heeft er niet veel van begrepen even als Oepie, die komen beide te kort.
Lukoki en Hemmen moeten het voorin helemaal alleen doen. Waar is de rest?? Zorg eens voor wat ondersteuning. Met Paco ging dat wel wat beter.
De voorgevouwen klappertsies die voor de wedstriid al klaar lagen achter de stoelen .... Geen zin aan uploaden, maar hew het maar even vastleit op de foto. Veel vrouwen en kienders daaro, volgens mij is die club voor de provincie en voor mensen die niet naar Hamsterdam wille. Al met al geen enkele, maar dan ook werkelijk geen enkele voetbalsfeer. Ook niet vanaf de andere kant achter de goal. Stadion op zich helemaal niet verkeerd. Geen gracht, mag al met al wel wat dichter op het veld. WC's leken ok wel soort van douches ..... mooie limo-actie van CC :_schater
Nah ja, veel belangrijker: geen punten. Nienhuus was super, ik vond Lukoki tweede helft ook goed speulen, eerste helft niet. Toch mut der het gevaar fut komme. Der wurdt al met al toch te weinig creëert. Wat as Hemmen en/of Lukoki wegvalt? Zit niks achter. Wellicht toch maar es met Brands op links.
Citaat van: Drumfather SCC op oktober 20, 2013, 23:31:50
Kan het nou godverdomme nooit eens normaal!? Altijd maar KK dit of KK dat! Gefrustreerd ok! Maar het kan ook anders DRG! GVD man! Mensen die mij kennen weten waarom ik zo reageer
Misselijk word ik er van! Noem me maar een zeikerd maar ik vind t niet normaal
Stel je aan man, hypocriet. Hoe vaak wordt tering, tyfus of bijv. pest als scheldwoord of krachtterm gebruikt? Laat je dan ook elke keer een krokodillentraantje?
Intussen krijg je het wel voor elkaar om twee keer godverdomme in dat kleine stukje tekst te proppen. Het maakt mij geen reet uit maar er zijn ook genoeg mensen die dáár gevoelig voor zijn. Besef je dat we in Nederland een cultuur hebben van schelden met ziektes; vergelijk het maar eens met andere talen en culturen, daar zie je heel andere scheldwoorden.
Moralistisch gezeik, misselijk word ik er van! Noem me maar een uitdager maar ik vind het niet normaal.
Ik vind dat er nog wel een verschil zit tussen 'God, verdoem me' en iets met het woord 'kanker' er in. Als je dat laatste in je omgeving hebt meegemaakt kan ik mij voorstellen dat je dat niet graag wilt horen.
In mijn ogen is het even kleinzerig om over de één of de ander moeilijk te doen.
Enerzijds ben ik het met El Haj eens, anderzijds kunnen we ook wel een beetje rekening met elkaar houden. Dan verzinnen we toch een ander woordje om onze onvrede te uiten:
:0= DE SCHEIDS DIE IS EEN HUPPELKUT
Scheldwoorden kwetsen per definitie. Kanker is een verschrikkelijke ziekte, maar de scheids floot ook verschrikkelijk. Dat is de context. Dat dit mensen kwetst begrijp ik en daar handel ik naar. Maar dan moet je zelf niet de maatstaf gaan zetten en wel met geloof gaan vloeken. Mongool vind ik ook altijd een rare in het openbaar, die wordt veel gecombineerd met kk. Heb zelfs een keer meegemaakt dat iemand uit z'n plaat ging van het woordje kk, was in den haag. Noemde die kerel die ander een mongool omdat die met kk schold,dat terwijl er een mongool bij ons in de tram zat :zucht
Citaat van: dizzhead op oktober 21, 2013, 14:42:47
Enerzijds ben ik het met El Haj eens, anderzijds kunnen we ook wel een beetje rekening met elkaar houden. Dan verzinnen we toch een ander woordje om onze onvrede te uiten:
:0= DE SCHEIDS DIE IS EEN HUPPELKUT
Zou je niet met huppelkut willen schelden, ik heb in de familie iemand die met deze verschrikkelijke aandoening te maken heeft. Een beetje respect graag!
Citaat van: TM op oktober 21, 2013, 15:03:40
Zou je niet met huppelkut willen schelden, ik heb in de familie iemand die met deze verschrikkelijke aandoening te maken heeft. Een beetje respect graag!
Excuus! 8P
Citaat van: wiekie1969 op oktober 21, 2013, 05:16:51
Weet niet of je het door hebt, maar we spelen nu EREDIVISIE. Betekent dat elk foutje wordt afgestraft.
Prutsers? Kom eens op een training zou ik zeggen.
Training ben ik af en toe wel te vinden, en daar kan het wel leuk en aardig gaan maar ze zullen het toch in de wedstrijd moeten doen en dat gebeurt dus niet! En als je EREDIVISIE speelt en je weet dat elke fout tot een doelpunt kan leiden zal je dus beter moeten spelen en je best moeten doen en dat kan deze spelersgroep niet omdat ze simpelweg niet goed genoeg zijn voor het niveau EREDIVISIE!
Citaat van: misideoldskool op oktober 21, 2013, 15:50:46
Training ben ik af en toe wel te vinden, en daar kan het wel leuk en aardig gaan maar ze zullen het toch in de wedstrijd moeten doen en dat gebeurt dus niet! En als je EREDIVISIE speelt en je weet dat elke fout tot een doelpunt kan leiden zal je dus beter moeten spelen en je best moeten doen en dat kan deze spelersgroep niet omdat ze simpelweg niet goed genoeg zijn voor het niveau EREDIVISIE!
Oh dus jij vindt het onbegrijpelijk dat er van AZ verloren wordt? Natuurlijk hopen we met z'n allen het beste voor Cambuur, maar sommige wedstrijden zijn op voorhand enorm lastig. We zijn niet een team die mee gaat doen in de middenmoot. Als we 15e worden doen we het goed! Clubs als ADO, NEC, Heracles, RKC, Eagles etc. moeten verslagen worden. Elke punt tegen een club die normaal bij de eerste 8 speelt is mooi meegenomen. Die negativiteit na verlies tegen een paar moeilijke tegenstanders snap ik dan ook niet. Zaterdag weer vol achter de club staan en ervoor zorgen dat FC Utrecht verslagen wordt. Dat zouden dan weer belangrijke 3 punten zijn! Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden! |:)
Citaat van: TM op oktober 21, 2013, 17:08:42
Oh dus jij vindt het onbegrijpelijk dat er van AZ verloren wordt? Natuurlijk hopen we met z'n allen het beste voor Cambuur, maar sommige wedstrijden zijn op voorhand enorm lastig. We zijn niet een team die mee gaat doen in de middenmoot. Als we 15e worden doen we het goed! Clubs als ADO, NEC, Heracles, RKC, Eagles etc. moeten verslagen worden. Elke punt tegen een club die normaal bij de eerste 8 speelt is mooi meegenomen. Die negativiteit na verlies tegen een paar moeilijke tegenstanders snap ik dan ook niet. Zaterdag weer vol achter de club staan en ervoor zorgen dat FC Utrecht verslagen wordt. Dat zouden dan weer belangrijke 3 punten zijn! Wij zijn Cambuur, Cambuur Leeuwarden! |:)
Spijker op zn kop! AZ heeft een begroting van +/- 28 miljoen, dat je daar punten tegen pakt is eerder uitzondering dan regel.
dkv - SCC
SCC - Twente
Az - SCC
Punt(en) zou(den) bonus geweest zijn, maar 3x verliezen is natuurlijk niet totaal onverwacht...
Wedstrijden zoals komende zondag zijn de belangrijkste! |:)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2013, 17:31:20
Wedstrijden zoals komende zondag zijn de belangrijkste! |:)
:0= ZATERDAG!!
Vond ook dat AZ zich niet gek liet maken door die vroege goal.
Bleef rustig spelen, liet ons uitrazen, en wachtte op het moment dat ze het spel konden overnemen.
Die 1-1 hing al een tijd in de lucht.
Jammer was dat de 2-1 vlak voor rust viel.
Na 20 minuten ongeveer had ik al zoiets van je moet nu de 2-0 maken.
Moet zeggen dat na de eerste 20 minuten het offensief wel gebroken was (voorbeeld is een Ritzmaier die op het middenveld dom balverlies heeft en az net naast schoot)
2de helft iets beter met wat kansen, de 3-1 was dodelijk natuurlijk.
Maar over de hele wedstrijd gezien was de uitslag terecht, alhoewel 2-1 meer op zijn plaats was dan 3-1.
AZ zat er vanaf een minuut of 20/30 in de eerste helft veel meer bovenop en maakte het Cambuur ontzetten moeilijk.\
Cambuur niet de meest gelukkige wedstrijd gespeeld, maar ook heeft AZ het afgedwongen.
Kan wel leven met deze uitslag, ze waren gewoon beter.
Hier thuis gaat AZ er gewoon ook af met 4-1 af (hoop ik).
:wall
Enige positieve van die JL was altijd de vaste speelavond :insane
ZATERDAG |:)
:_schater
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op oktober 21, 2013, 17:31:20
dkv - SCC
SCC - Twente
Az - SCC
Punt(en) zou(den) bonus geweest zijn, maar 3x verliezen is natuurlijk niet totaal onverwacht...
Wedstrijden zoals komende zondag zijn de belangrijkste! |:)
Klopt, we moeten ons realiseren dat we nu niet meer het grote deel van de wedstrijden gaan winnen. Het is alleen wel zuur dat we beter met onze kansen moeten omgaan. Vooral tegen DKV en Twente.
a.d.h.v. begroting doet cambuur het uitstekend!
Citaat van: TM op oktober 21, 2013, 17:08:42
Oh dus jij vindt het onbegrijpelijk dat er van AZ verloren wordt?
Waar zie jij dat ik dit bedoel/zeg?! Heb het over het niveau van Cambuur en dat is in mijn ogen niet voldoende om in de eredivisie te blijven. Kijk naar Feldballe, Lukoki, Schokker...Feldballe leuk voor JL of Deense 1e divisie, Lukoki had beter marathonloper kunnen worden en Schokker leuk voor een topklasser. Hoop dat ik ongelijk heb en dat er zaterdag gewoon 3 punten worden gepakt tegen Utrecht! SCC!!
:0=AZ HET dkv VAN NOORD HOLLAND :R
Citaat van: De Gast op oktober 21, 2013, 10:49:54
Lukoki en Hemmen moeten het voorin helemaal alleen doen. Waar is de rest?? Zorg eens voor wat ondersteuning. Met Paco ging dat wel wat beter.
Paco stond inderdaad 10 meter korter achter Hemmen. mooi laten staan de komende weken, prima voetballer met inzicht!
Haha daar ben ik dus wel mee eens! Maakt daar schijnbaar niet veel uit of je je zus of nicht neukt! :R
Helaas drie nederlagen op rij tegen hoog aangeschreven tegenstanders. We hadden echt punten kunnen pakken, ik vind dat alleen maar positief. zaterdag tegen utrecht kunnen we zien of we echt goed bezig zijn.
Oh wat is het fijn om met 600 supporters naar een uitwedstrijd te gaan, vaker auto combi's!
Wat hebben we trouwens een fantastisch mooi uittenue!!! maar dat ter zijde....