Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Dokkumer op augustus 05, 2013, 16:47:56

Titel: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Dokkumer op augustus 05, 2013, 16:47:56
Zoek je vervoer naar een uitwedstrijd, of heb je plek over in je auto. Geef het hier even aan, dan kunnen we elkaar helpen om zo massaal mogelijk in de auto naar uitwedstrijden te rijden.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: dizzhead op augustus 06, 2013, 12:31:59
Citaat van: zandokan op augustus 05, 2013, 20:31:22
Heb voor de uitwedstrijd naar roda nog 2 plaatsen vrij in de auto #rjccam #rodcam #cambuur

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Kan iemand mij ook een beetje bijpraten hoe dit nu precies zit. Ik woon in Amsterdam en vind het niet echt praktisch dat ik eerst naar leeuwarden moet komen om vervolgens naar Kerkrade te reizen... Ik ben niet van plan om naar Roda te gaan, maar dit geldt voor vrijwel alle wedstrijden. Voor mij is het een onlogisch stuk om terwijl er misschien een oplossing is dat iemand anders de kaart van mij omwisselt en vervolgens mij ergens midden in het land oppikt. Als dit mogelijk is ga ik dit even regelen met mijn vrienden... Thanks voor degene die dit kan beantwoorden.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Dokkumer op augustus 06, 2013, 12:33:30
Goede vraag... Ik ben van mening dat je dit het beste met de club kunt bespreken. Even een belletje naar het stadion en dan moet je antwoord kunnen krijgen ;) Voorheen deed men niet zo moeilijk, dus denk persoonlijk wel dat het mogelijk is.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: denistel op augustus 06, 2013, 16:08:24
je gaat niet naar roda dus dan hoef je ook niks te regelen toch.

andere wedstrijden als je int uitvalkwilt moet je dat idd via cambuur regelen
als je gewoon hoofdtribune wilt dan kun je er volgens mij ook zo heen gaan en
en en kaartje aan de kassa kopen

konden nac supporters hier zondag toch ook gewoon als je hun foto verslag zag
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Synea op augustus 06, 2013, 17:20:44
Citaat van: denistel op augustus 06, 2013, 16:08:24
konden nac supporters hier zondag toch ook gewoon als je hun foto verslag zag

Was alleen omdat clubcard verplichting nog niet van toepassing was, de rest van de wedstrijden zal je een clubcard moeten hebben
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Vanuit Helmond op augustus 06, 2013, 17:49:44
Citaat van: dizzhead op augustus 06, 2013, 12:31:59
Kan iemand mij ook een beetje bijpraten hoe dit nu precies zit. Ik woon in Amsterdam en vind het niet echt praktisch dat ik eerst naar leeuwarden moet komen om vervolgens naar Kerkrade te reizen... Ik ben niet van plan om naar Roda te gaan, maar dit geldt voor vrijwel alle wedstrijden. Voor mij is het een onlogisch stuk om terwijl er misschien een oplossing is dat iemand anders de kaart van mij omwisselt en vervolgens mij ergens midden in het land oppikt. Als dit mogelijk is ga ik dit even regelen met mijn vrienden... Thanks voor degene die dit kan beantwoorden.
Clubkaart aanvragen en uitkaart aanvragen en vervolgens regelen met Cambuur. Gaat meestal wel lukken.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: denistel op augustus 06, 2013, 19:05:21
Citaat van: Synea op augustus 06, 2013, 17:20:44
Was alleen omdat clubcard verplichting nog niet van toepassing was, de rest van de wedstrijden zal je een clubcard moeten hebben

geldt dat bij andere clubs oek is de vraag
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Synea op augustus 07, 2013, 08:19:58
Geen idee, het was omdat ze bij cambuur nog niet alles hadden verzonden..

Ik ben zelf ook naar uitwedstrijden geweest, en heb daar bij de kassa gevraagd aan mensen die in de rij stonden als ik even een seizoen/club card mocht lenen zodat ik een kaart kon aanschaffen.. Maar daar was ik alleen..
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Ronnie tng op augustus 08, 2013, 03:35:06
.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: keimpem op augustus 26, 2013, 00:34:54
 :scc Ik zoek nog 1 of 2 plekjes voor Pisvee uit!
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 26, 2013, 19:17:01
Zijn 30 auto's met 100mensen.. iets meer dan 3gemiddeld... carpoolen voor menigeen moet misschien mogelijk zijn... zoveel mogelijk mee:)
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: zandokan op augustus 26, 2013, 20:42:49
Heb nog 2 plekjes vrij in de auto naar pisvee

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Dokkumer op augustus 26, 2013, 21:11:30
Citaat van: zandokan op augustus 26, 2013, 20:42:49
Heb nog 2 plekjes vrij in de auto naar pisvee

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Keimpem misschien?
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Synea op augustus 27, 2013, 15:11:16
Citaat van: zandokan op augustus 26, 2013, 20:42:49
Heb nog 2 plekjes vrij in de auto naar pisvee

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Nog steeds 2 plaatsen vrij?
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: zandokan op augustus 27, 2013, 16:27:18
2 plaatsen zijn al bezet. Auto zit vol

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: kaka op augustus 27, 2013, 17:46:19
ik zoek voor m,n zoon nog een plek voor psv
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: keimpem op augustus 27, 2013, 19:34:54
Heb al plek gevonden! :grolsch
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Eewal op oktober 14, 2013, 15:47:26
Ik zoek 2 plaatsen voor AZ..
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: 0517 op oktober 14, 2013, 19:52:48
Ik ook nog een aantal...?
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: zandokan op oktober 15, 2013, 09:13:02
RT @SCCambuurLwd: Goed nieuws! Na overleg met AZ is er ruimte voor 60 extra auto's voor de autocombi naar Alkmaar! #cambuur #AZCam

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Maik Bouw op november 28, 2013, 19:24:32
Wie wil er mee naarRKC 7 dec, wij hebben nog 2 plaatsen over in ons busje, hebben 2 afgezegd, dus wil je met een gezellige groep mee vakkie 15 noord, bel me dan ff dan geef ik je de gegevens zodat je kaartje kan halen, 0637005820 Forza Cambuur
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: oldehove op december 04, 2013, 07:20:32
Iemand nog een plekje vrij?
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: dizzhead op december 04, 2013, 08:48:57
Ik heb plek vanuit Amsterdam
Titel: Re: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Dokkumer op december 04, 2013, 14:44:03
Citaat van: dizzhead op december 04, 2013, 08:48:57
Ik heb plek vanuit Amsterdam
Misschien iets voor JF en M? Of zit eerstgenoemde alweer elders...
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Remco1352 op december 04, 2013, 16:21:40
Iemand 2 plekke  vrij voor rkc uit?
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Scctillidie op december 05, 2013, 17:59:52
Nog 1 plekje vrij in de auto door ziekte voor de wedstrijd RKC uit.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Remco1352 op december 05, 2013, 18:10:46
heb al vervoer :)
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: oldehove op december 05, 2013, 21:14:02
Citaat van: Scctillidie op december 05, 2013, 17:59:52
Nog 1 plekje vrij in de auto door ziekte voor de wedstrijd RKC uit.
Wat vraag je ervoor om mee te kunnen rijden?
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Scctillidie op december 05, 2013, 21:20:33
Citaat van: oldehove op december 05, 2013, 21:14:02
Wat vraag je ervoor om mee te kunnen rijden?

Sorry de plek is al ingenomen.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: oldehove op december 05, 2013, 21:21:18
Citaat van: Scctillidie op december 05, 2013, 21:20:33
Sorr
Sorry de plek is al ingenomen.
Oke
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Scctillidie op december 19, 2013, 10:12:37
Nog 2 plekken voor nac uit vrij in de auto.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: zandokan op december 19, 2013, 10:13:00
Nog 2 plaatsen beschikbaar voor nac

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Y3LLOW ARMY op januari 31, 2014, 10:30:29
Er is een afhaker waardoor ik nog 1 plek vrij hew in de auto. Iemand die met wil en binnen anderhalf uur nog een kaartsje halen ken dan hoor ik dat graag!!
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: oldehove op februari 04, 2014, 14:06:05
Zoek nog een plekje voor naar heracles  |:) |:)
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: zandokan op februari 07, 2014, 11:19:07
Nog 2 plaatsen vrij voor heracles

Verstuurd van mijn GT-I9205 met Tapatalk

Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Dokkumer op april 30, 2014, 21:47:08
Is er iemand uit de omgeving Dokkum die (onder voorbehoud) 2 plekken over heeft voor zaterdag? We zitten beide zonder vervoer en de bus is helaas een lastige optie. PB is welkom.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Dokkumer op mei 02, 2014, 13:28:15
Dus niemand die jullie grootste wanordehandhaver even wil meenemen? Dan trek ik hierbij mijn conclusies en gooi dit forum op zwart.

Bekijk het allemaal maar stelletje eikels  :rodekaart



























































:devil :devil
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: HilversumOnTour op mei 02, 2014, 13:33:11
Als je bij de McJoure staat neem ik je mee  8)
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Dokkumer op mei 02, 2014, 13:35:36
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op mei 02, 2014, 13:33:11
Als je bij de McJoure staat neem ik je mee  8)
Ik sta dan nog liever bij de Burger King Amersfoort :devil
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: speculeter op mei 02, 2014, 13:37:11
Met alle liefde als ik nog in hallum had gewoond.
maar vanuit noordwolde gaat het wat moeilijk.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: sccweestwel op mei 02, 2014, 14:26:31
Zou om 5 uur in buitenpost zijn, kan je dan wel even oppikken.pm maar even dokkie
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Dokkumer op mei 02, 2014, 20:08:02
Citaat van: sccweestwel op mei 02, 2014, 14:26:31
Zou om 5 uur in buitenpost zijn, kan je dan wel even oppikken.pm maar even dokkie

Bedankt voor je hulp kerel. We hebben contact.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Viper op augustus 13, 2014, 15:30:48
Iemand nog 2 plaatsen vrij voor Vitesse-uit? Graag PM!
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: jordy058 op november 12, 2014, 11:54:12
helaas was ik te laat met inschrijven voor de autocombi voor utrecht, maar ik ga liever niet met de buscombi dus mijn vraag was of iemand nog 2 plaatsen over heeft. graag reactie    :ams
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: janou op maart 19, 2019, 12:45:22
Beste medesupporters, even een vraagje. mijn vader en ik zouden graag meegaan naar Volendam. Echter is het maximaal aantal auto's vol. Is er een mogelijkheid dat wij met iemand kunnen meerijden en carpoolen in de buurt van Volendam ofzo? willen graag deze pot meemaken.  :scc

Als iemand 2 plekken over heeft hoor ik het graag : :thumbsup

Groet Janou

Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: michello op maart 03, 2020, 14:13:38
Ze zijn nog bezig om meer auto's/kaarten vrij te laten komen. Hou de kanalen even goed in de gaten.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Treb op maart 03, 2020, 20:28:09
Ik zoek nog 3 plekken voor in een meerpersoonsbusje of auto voor GAE uit.

Ik heb zelf een auto waar 7 personen in kunnen dus desnoods wil ik zelf ook wel rijden, kosteloos uiteraard en er worden wat sixpackjes geregeld  :proost

Misschien mission impossible, maar ik probeer het toch  :koffie
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Huizen op oktober 25, 2021, 13:54:48
Dit topic kan misschien herleven. RKC en PEC uitverkocht alweer. Zijn er veel die 1 of 2 mensen in de auto hebben?
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 25, 2021, 14:46:25
Citaat van: Bussum op oktober 25, 2021, 13:54:48
Dit topic kan misschien herleven. RKC en PEC uitverkocht alweer. Zijn er veel die 1 of 2 mensen in de auto hebben?

Ik heb hetzelfde probleem
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: papier op oktober 25, 2021, 14:57:54
Vooralsnog heb ik voor PEC een in de auto en twee die nog even kijken of ze konden. Mocht dat niet doorgaan kan ik wel langs Apeldoorn (daar rijd ik toch langs), even er vanuit gaande dat je daar woont.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 25, 2021, 20:58:43
Citaat van: papier op oktober 25, 2021, 14:57:54
Vooralsnog heb ik voor PEC een in de auto en twee die nog even kijken of ze konden. Mocht dat niet doorgaan kan ik wel langs Apeldoorn (daar rijd ik toch langs), even er vanuit gaande dat je daar woont.

Ik heb Zoltan ook gevraagd, maar anders zou het super zijn  _O_
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: papier op oktober 26, 2021, 09:12:09
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 25, 2021, 20:58:43
Ik heb Zoltan ook gevraagd, maar anders zou het super zijn  _O_

Perfect, voorheen stemde ik eea. altijd af met Sarah maar die werkt er niet meer. Is Zoltan nu de man voor deze contacten? Voel er vrij weinig voor om eerst naar Steenwijk te rijden.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: EdsjeSCC op februari 24, 2022, 17:14:15
Morgen start de kaartverkoop voor Twente staat er op facebook en meer info op cambuurawaydays.nl.
Er staat alleen (nog) geen meer info op de site. Iemand enig idee hoeveel auto's er heen kunnen/mogen?
Door fysieke problemen nog geen loyaltypunten en ben bang dat de hoeveelheid auto's weer snel bereikt zal worden.

Als iemand wil helpen doordat hij of zij niet kan en een plek voor mij wil reserveren zou dat nog mooier zijn uiteraard! ;)  |:)
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Inferno-058 op februari 24, 2022, 23:23:19
Citaat van: EdsjeSCC op februari 24, 2022, 17:14:15
Morgen start de kaartverkoop voor Twente staat er op facebook en meer info op cambuurawaydays.nl.
Er staat alleen (nog) geen meer info op de site. Iemand enig idee hoeveel auto's er heen kunnen/mogen?
Door fysieke problemen nog geen loyaltypunten en ben bang dat de hoeveelheid auto's weer snel bereikt zal worden.

Als iemand wil helpen doordat hij of zij niet kan en een plek voor mij wil reserveren zou dat nog mooier zijn uiteraard! ;)  |:)
Volgens mij kunnen er iets van 50 auto's staan daar bij Twente, maar het zou kunnen dat ze minder toelaten.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: EdsjeSCC op februari 25, 2022, 10:11:44
Hmm 65 zie ik, dat zal wel al lang en breed uitverkocht zijn voor volgende week.

Mocht iemand met loyaltypunten niet gaan en ons willen helpen dan goor ik het graag ;)
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Inferno-058 op maart 01, 2022, 13:18:52
Citaat van: EdsjeSCC op februari 25, 2022, 10:11:44
Hmm 65 zie ik, dat zal wel al lang en breed uitverkocht zijn voor volgende week.

Mocht iemand met loyaltypunten niet gaan en ons willen helpen dan goor ik het graag ;)
Meer dan de helft van de autokaarten zijn momenteel nog beschikbaar, wellicht maak je nog kans om je auto in te schrijven.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: EdsjeSCC op maart 01, 2022, 14:11:42
Dat is nog best veel dan deze keer!
Anders gaan we met een zeer meedenkende mede-forummer het laatste stukkie mee, het gaat hoe dan ook goed komen :D
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: papier op maart 01, 2022, 15:08:02
Citaat van: EdsjeSCC op maart 01, 2022, 14:11:42
Dat is nog best veel dan deze keer!
Anders gaan we met een zeer meedenkende mede-forummer het laatste stukkie mee, het gaat hoe dan ook goed komen :D

Dat lijkt me sowieso de beste optie, want dan bouw je volgens mij nog wel zelf loyaltypunten op. Als ik ze voor je zou kopen niet.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: EdsjeSCC op maart 11, 2022, 13:28:33
Waarom duurt het zo lang voor er iets bekend wordt gemaakt voor volgende week?
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Inferno-058 op maart 11, 2022, 13:43:32
Citaat van: EdsjeSCC op maart 11, 2022, 13:28:33
Waarom duurt het zo lang voor er iets bekend wordt gemaakt voor volgende week?
Ze hebben problemen met bussen regelen volgens mij.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: papier op maart 12, 2022, 10:25:30
Citaat van: Inferno-058 op maart 11, 2022, 13:43:32
Ze hebben problemen met bussen regelen volgens mij.

Begreep dat er een bus was gesloopt na Feyenoord uit, dan snijden sommige supporters niet alleen zichzelf maar ook anderen in de vinger. Mooi kut weer.
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Treb op maart 12, 2022, 10:41:31
Citaat van: papier op maart 12, 2022, 10:25:30
Begreep dat er een bus was gesloopt na Feyenoord uit, dan snijden sommige supporters niet alleen zichzelf maar ook anderen in de vinger. Mooi kut weer.

Gaat lekker de laatste tijd.

Feyenoord uit, gisteravond weer.

Amper uit de luiers en de neus vol coke.

'Supporter' onwaardig. Levenslang stadionverbod zulke opgeschoten knulletjes  :R
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: DHG51 op april 05, 2022, 11:40:53
Zijn er mensen die voor komende zondag nog een plekje over hebben in de auto?
Titel: Re: Carpool uitwedstrijden topic
Bericht door: Prace op mei 09, 2022, 21:20:26
Heeft er iemand plek voor 2 vrij in de auto voor zondag a.s.?  w:)