Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Carpool uitwedstrijden topic

Gestart door Dokkumer, augustus 05, 2013, 16:47:56

Vorige topic - Volgende topic

michello

Ze zijn nog bezig om meer auto's/kaarten vrij te laten komen. Hou de kanalen even goed in de gaten.

Treb

#46
Ik zoek nog 3 plekken voor in een meerpersoonsbusje of auto voor GAE uit.

Ik heb zelf een auto waar 7 personen in kunnen dus desnoods wil ik zelf ook wel rijden, kosteloos uiteraard en er worden wat sixpackjes geregeld  :proost

Misschien mission impossible, maar ik probeer het toch  :koffie

Huizen

Dit topic kan misschien herleven. RKC en PEC uitverkocht alweer. Zijn er veel die 1 of 2 mensen in de auto hebben?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bussum op oktober 25, 2021, 13:54:48
Dit topic kan misschien herleven. RKC en PEC uitverkocht alweer. Zijn er veel die 1 of 2 mensen in de auto hebben?

Ik heb hetzelfde probleem
Henk, held, bedankt

papier

Vooralsnog heb ik voor PEC een in de auto en twee die nog even kijken of ze konden. Mocht dat niet doorgaan kan ik wel langs Apeldoorn (daar rijd ik toch langs), even er vanuit gaande dat je daar woont.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: papier op oktober 25, 2021, 14:57:54
Vooralsnog heb ik voor PEC een in de auto en twee die nog even kijken of ze konden. Mocht dat niet doorgaan kan ik wel langs Apeldoorn (daar rijd ik toch langs), even er vanuit gaande dat je daar woont.

Ik heb Zoltan ook gevraagd, maar anders zou het super zijn  _O_
Henk, held, bedankt

papier

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op oktober 25, 2021, 20:58:43
Ik heb Zoltan ook gevraagd, maar anders zou het super zijn  _O_

Perfect, voorheen stemde ik eea. altijd af met Sarah maar die werkt er niet meer. Is Zoltan nu de man voor deze contacten? Voel er vrij weinig voor om eerst naar Steenwijk te rijden.

EdsjeSCC

Morgen start de kaartverkoop voor Twente staat er op facebook en meer info op cambuurawaydays.nl.
Er staat alleen (nog) geen meer info op de site. Iemand enig idee hoeveel auto's er heen kunnen/mogen?
Door fysieke problemen nog geen loyaltypunten en ben bang dat de hoeveelheid auto's weer snel bereikt zal worden.

Als iemand wil helpen doordat hij of zij niet kan en een plek voor mij wil reserveren zou dat nog mooier zijn uiteraard! ;)  |:)

Inferno-058

Citaat van: EdsjeSCC op februari 24, 2022, 17:14:15
Morgen start de kaartverkoop voor Twente staat er op facebook en meer info op cambuurawaydays.nl.
Er staat alleen (nog) geen meer info op de site. Iemand enig idee hoeveel auto's er heen kunnen/mogen?
Door fysieke problemen nog geen loyaltypunten en ben bang dat de hoeveelheid auto's weer snel bereikt zal worden.

Als iemand wil helpen doordat hij of zij niet kan en een plek voor mij wil reserveren zou dat nog mooier zijn uiteraard! ;)  |:)
Volgens mij kunnen er iets van 50 auto's staan daar bij Twente, maar het zou kunnen dat ze minder toelaten.

EdsjeSCC

Hmm 65 zie ik, dat zal wel al lang en breed uitverkocht zijn voor volgende week.

Mocht iemand met loyaltypunten niet gaan en ons willen helpen dan goor ik het graag ;)

Inferno-058

#55
Citaat van: EdsjeSCC op februari 25, 2022, 10:11:44
Hmm 65 zie ik, dat zal wel al lang en breed uitverkocht zijn voor volgende week.

Mocht iemand met loyaltypunten niet gaan en ons willen helpen dan goor ik het graag ;)
Meer dan de helft van de autokaarten zijn momenteel nog beschikbaar, wellicht maak je nog kans om je auto in te schrijven.

EdsjeSCC

Dat is nog best veel dan deze keer!
Anders gaan we met een zeer meedenkende mede-forummer het laatste stukkie mee, het gaat hoe dan ook goed komen :D

papier

Citaat van: EdsjeSCC op maart 01, 2022, 14:11:42
Dat is nog best veel dan deze keer!
Anders gaan we met een zeer meedenkende mede-forummer het laatste stukkie mee, het gaat hoe dan ook goed komen :D

Dat lijkt me sowieso de beste optie, want dan bouw je volgens mij nog wel zelf loyaltypunten op. Als ik ze voor je zou kopen niet.

EdsjeSCC

Waarom duurt het zo lang voor er iets bekend wordt gemaakt voor volgende week?

Inferno-058

Citaat van: EdsjeSCC op maart 11, 2022, 13:28:33
Waarom duurt het zo lang voor er iets bekend wordt gemaakt voor volgende week?
Ze hebben problemen met bussen regelen volgens mij.