Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Carpool uitwedstrijden topic

Gestart door Dokkumer, augustus 05, 2013, 16:47:56

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Zoek je vervoer naar een uitwedstrijd, of heb je plek over in je auto. Geef het hier even aan, dan kunnen we elkaar helpen om zo massaal mogelijk in de auto naar uitwedstrijden te rijden.

dizzhead

Citaat van: zandokan op augustus 05, 2013, 20:31:22
Heb voor de uitwedstrijd naar roda nog 2 plaatsen vrij in de auto #rjccam #rodcam #cambuur

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Kan iemand mij ook een beetje bijpraten hoe dit nu precies zit. Ik woon in Amsterdam en vind het niet echt praktisch dat ik eerst naar leeuwarden moet komen om vervolgens naar Kerkrade te reizen... Ik ben niet van plan om naar Roda te gaan, maar dit geldt voor vrijwel alle wedstrijden. Voor mij is het een onlogisch stuk om terwijl er misschien een oplossing is dat iemand anders de kaart van mij omwisselt en vervolgens mij ergens midden in het land oppikt. Als dit mogelijk is ga ik dit even regelen met mijn vrienden... Thanks voor degene die dit kan beantwoorden.

Dokkumer

Goede vraag... Ik ben van mening dat je dit het beste met de club kunt bespreken. Even een belletje naar het stadion en dan moet je antwoord kunnen krijgen ;) Voorheen deed men niet zo moeilijk, dus denk persoonlijk wel dat het mogelijk is.

denistel

je gaat niet naar roda dus dan hoef je ook niks te regelen toch.

andere wedstrijden als je int uitvalkwilt moet je dat idd via cambuur regelen
als je gewoon hoofdtribune wilt dan kun je er volgens mij ook zo heen gaan en
en en kaartje aan de kassa kopen

konden nac supporters hier zondag toch ook gewoon als je hun foto verslag zag

Synea

Citaat van: denistel op augustus 06, 2013, 16:08:24
konden nac supporters hier zondag toch ook gewoon als je hun foto verslag zag

Was alleen omdat clubcard verplichting nog niet van toepassing was, de rest van de wedstrijden zal je een clubcard moeten hebben
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Vanuit Helmond

Citaat van: dizzhead op augustus 06, 2013, 12:31:59
Kan iemand mij ook een beetje bijpraten hoe dit nu precies zit. Ik woon in Amsterdam en vind het niet echt praktisch dat ik eerst naar leeuwarden moet komen om vervolgens naar Kerkrade te reizen... Ik ben niet van plan om naar Roda te gaan, maar dit geldt voor vrijwel alle wedstrijden. Voor mij is het een onlogisch stuk om terwijl er misschien een oplossing is dat iemand anders de kaart van mij omwisselt en vervolgens mij ergens midden in het land oppikt. Als dit mogelijk is ga ik dit even regelen met mijn vrienden... Thanks voor degene die dit kan beantwoorden.
Clubkaart aanvragen en uitkaart aanvragen en vervolgens regelen met Cambuur. Gaat meestal wel lukken.

denistel

Citaat van: Synea op augustus 06, 2013, 17:20:44
Was alleen omdat clubcard verplichting nog niet van toepassing was, de rest van de wedstrijden zal je een clubcard moeten hebben

geldt dat bij andere clubs oek is de vraag

Synea

Geen idee, het was omdat ze bij cambuur nog niet alles hadden verzonden..

Ik ben zelf ook naar uitwedstrijden geweest, en heb daar bij de kassa gevraagd aan mensen die in de rij stonden als ik even een seizoen/club card mocht lenen zodat ik een kaart kon aanschaffen.. Maar daar was ik alleen..
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

Ronnie tng

#8
.

keimpem

 :scc Ik zoek nog 1 of 2 plekjes voor Pisvee uit!

pvanbuijtene

Zijn 30 auto's met 100mensen.. iets meer dan 3gemiddeld... carpoolen voor menigeen moet misschien mogelijk zijn... zoveel mogelijk mee:)

zandokan

Heb nog 2 plekjes vrij in de auto naar pisvee

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman

Dokkumer

Citaat van: zandokan op augustus 26, 2013, 20:42:49
Heb nog 2 plekjes vrij in de auto naar pisvee

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Keimpem misschien?

Synea

Citaat van: zandokan op augustus 26, 2013, 20:42:49
Heb nog 2 plekjes vrij in de auto naar pisvee

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Nog steeds 2 plaatsen vrij?
Cambuur in europa!!! oh oh oh oh oh!!!!

Als men Cambuur supporters zou moeten vergelijken in de wereld van psychiatrie, zou de vergelijking ERS met trekken van borderline perfect passen...

zandokan

2 plaatsen zijn al bezet. Auto zit vol

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman