Voor elkaar met elkaar is de slogan van onze mooie club. Ook op dit forum geldt het principe zo veel mogelijk, daarom ook dit topic.
Mocht je ideeën hebben om dit forum te verbeteren, uit te breiden of weet ik veel wat. Probeer ze zo goed mogelijk uit te werken en hier te posten. Is het allemaal technisch mogelijk en een mooie aanvulling op deze site, dan maken we er zeker werk van.
Ik zou graag een ban willen voor de volgende mensen.. :devil
:_schater
Tot volgende week Goudvinger :devil
;(
Een maximum opleggen qua berichten? Ik krijg wel eens het idee dat ik op een dokkumer forum zit waar wel eens over Cambuur word gepraat.
:0= Kom maar met die ban :rodekaart :D
Beste Ronnie en Goudvinger,
Wij danken u voor het inzenden van uw idee.
Helaas is echter de banfunctie reeds aanwezig op dit forum en zal voor zoverre de beheerders en administrators het noodzakelijk vinden gebruikt worden. Bans op de persoon af zullen in dit topic niet in behandeling worden genomen.
Tevens is het momenteel niet mogelijk een maximum aan berichten in te stellen. Wij zullen dit in de nabije toekomst zeker onderzoeken.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, verblijft,
Met vriendelijke groet
Cambuur Online
Dokkumer
:devil
Dacht zelf aan een duimpje ophoog of duimpje omlaag om je mening te geven over een geplaatst bericht.
Op die manier hoef je niet te reageren of je het wel of niet eens bent met een stelling.
Misschien dat je dan voorkomt dat er niet inhoudelijk wordt gereageerd op een post met simpel de woorden: Dat vind ik niet, ben ik niet eens enz.
Maar weet niet natuurlijk in hoeverre zoiets mogelijk is, en hoe anderen er over denken.
Dacht, gooi eens gewoon een balletje op. :D
Is mogelijk maar kan ook misbruik van worden gemaakt, evenals een karma systeem om leden een beoordeling te geven en dergelijke.
Dit had ik op het test forum draaiende maar toch na een poosje eruit gehaald.
Is het ook mogelijk het oude ranking systeem weer in te voeren? Van d-junior tot old-boy? Vond ik altijd wel passen bij Cambuur online.
Citaat van: Destroyer op januari 27, 2013, 17:37:42
Is het ook mogelijk het oude ranking systeem weer in te voeren? Van d-junior tot old-boy? Vond ik altijd wel passen bij Cambuur online.
Dit is al onderweg :)
Is het ook mogelijk dat je direct op het forum (ipv home) komt als je www.cambuuronline.nl intypt? Favorieten werkt op mn werk niet.
Citaat van: WouterZz op januari 28, 2013, 20:49:01
Is het ook mogelijk dat je direct op het forum (ipv home) komt als je www.cambuuronline.nl intypt? Favorieten werkt op mn werk niet.
Gewoon de link van het Forum kopiëren.
http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=forum
Citaat van: Taurus Jr op januari 27, 2013, 17:38:31
Citaat van: Destroyer op januari 27, 2013, 17:37:42
Is het ook mogelijk het oude ranking systeem weer in te voeren? Van d-junior tot old-boy? Vond ik altijd wel passen bij Cambuur online.
Dit is al onderweg :)
En zoals toegezegd inmiddels doorgevoerd.
Zo'n systeem met duimpjes omhoog en omlaag zou wel erg leuk zijn. En dan een ranking wie de meeste duimpjes omhoog heeft.
Citaat van: Chipke op januari 31, 2013, 23:19:56
Zo'n systeem met duimpjes omhoog en omlaag zou wel erg leuk zijn. En dan een ranking wie de meeste duimpjes omhoog heeft.
Is overwogen, er zit wel zo'n systeem hierin gebakken. Alleen is de kans op misbruik vrij groot en hebben wij besloten dit niet te doen.
Citaat van: Dokkumer op februari 01, 2013, 06:58:05
is de kans op misbruik vrij groot.
Tja......wat verwacht je anders hier, gheghe.
Aan de andere kant, dan kan poelies geliefde term Orakel -of Tactisch onbenul- ook ingevoerd worden :y
Of 'zelfbenoemd clubicoon'.
:P
Citaat van: Dokkumer op januari 18, 2013, 18:58:18
Met vriendelijke groet
Dokkumer Online
Cambuur
:devil
Zo hoort het toch? :zweep
Forum is prima zo, nou het aantal gebruikers weer wat verder omhoog om zo voor "leuke" discussies te zorgen :_schater
:_schater
Dat komt wel, ik ben wel bezig met wat ideetjes om wat "oude garde" weer terug te halen. En dan echt oude garde van de periode tot 2009-2010.
ik vind het lastig om het lettertype, de tekstgrootte en de kleur de veranderen. als dit op een makkelijkere manier mogelijk word gemaakt zou het mooi zijn :)
Citaat van: marrumer op februari 08, 2013, 15:19:24
ik vind het lastig om het lettertype, de tekstgrootte en de kleur de veranderen. als dit op een makkelijkere manier mogelijk word gemaakt zou het mooi zijn :)
Wat is er moeilijk aan?
Het kan niet simpeler dan dit :O
omdat er een rare tekst komt in plaats van dat mijn letters veranderen ;(
Citaat van: marrumer op februari 08, 2013, 16:29:19
omdat er een rare tekst komt in plaats van dat mijn letters veranderen ;(
Misschien wordt het tijd om afscheid te nemen van Windows 95 :proost
windows 7 :P maar laat ook maar ik ben gewoon afschuwelijk met computers :_schater
Citaat van: marrumer op februari 08, 2013, 16:29:19
omdat er een rare tekst komt in plaats van dat mijn letters veranderen ;(
Gebruik eens een andere browser dan Internet Explorer die zwaar verouderd/onveilig is en als je privacy je lief is en geen vage fouten wilt hebben zou ik ook van Google Chrome afstappen.
Misschien een apart subforum voor de pool?
Dat vind ik helemaal geen slecht idee. Zal het eens aan mijn collegae voorleggen ;)
Citaat van: mscc op maart 06, 2013, 15:45:21
Misschien een apart subforum voor de pool?
Goed idee, blijft het overzichtelijk van! :y
Voorstel ligt in ieder geval in iets uitgebreidere vorm bij de collega's ;)
ja, heel graag een categorie voor de pool :thumbsup
Mee eens! Een apart subforum is handiger.
Ik zie dat de pool een apart onderwerp is binnen het Cambuuronlineforum: GOEDE ZET _O_
nu nog een like knop :D
Mooi, stukje overzichtelijker zo!
Vergeten te melden maar had de Pool sectie aangemaakt en Ronnietng rechten gegeven in dat forum. :)
Dat had ik al in de gaten, goede keus dacht ik zo want het gaat goed daar !
Beheer van RonnieTNG in het Poolgedeelte gaat heel goed vind ik :thumbsup
Zat zelf te denken aan een hoofd topic als Cambuur in de media.
Waar je alles kan plaatsen waar Cambuur in voor komt en nergens onder valt.
waar je tekst en/of links kunt delen naar aanleiding van tv (vi bijvoorbeeld, ormrop fryslan etc) pers etc ...
Zodat iedereen dit terug kan lezen zonder dat het ergens staat bij een wedstrijd of iets dergelijks wat op dat moment niks met dat betreffende topic te maken heeft ..
Om er apart een subforum voor aan te maken lijkt me wat teveel van het goede, maar een topic onder "Cambuur op het internet" zou inderdaad wel een optie zijn. Je bent vrij om een topic te openen ;)
Is er een gratis app om het forum ook op de mobiel beter zichtbaar te krijgen? Ik moet nu zowat een telescoop gebruiken om op mijn mobiel het forum te lezen :P
Citaat van: Dokkumer op april 27, 2013, 11:50:35
Is er een gratis app om het forum ook op de mobiel beter zichtbaar te krijgen? Ik moet nu zowat een telescoop gebruiken om op mijn mobiel het forum te lezen :P
Tapatalk werkt perfect en is in de blackmart wel gratis verkrijgbaar
Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk
Bedankt A. ik geef vrouwlief binnenkort mijn foon wel ff mee. :D
Kunnen reageren op nieuwsberichten is misschien wel leuk, is een functie die men zo rond 1995 ontwikkeld moet hebben dus het zou niet teveel moeite moeten zijn. ;)
Dacht trouwens te herinneren dat dat voorheen wel mogelijk was.
Voornaamste reden waarom ik het wil is zodat ik Chipke in dit nieuwsbericht (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?topic=249.0) kon vertellen dat hij nog wat werk te doen heeft.
Want qua seizoensoverzicht is het natuurlijk niet veel. :devil
Dat is met reden uitgezet en word er doorverwezen naar topics waar daar een discussie kan worden gevoerd zodat er geen spam enzovoort in komt en het overzicht van het forum behouden blijft en dus niet meerdere onderwerpen en/of discussies in 1 topic wat voor chaos/verwarring zorgt.
Overigens kan je hem dat ook vertellen via bijvoorbeeld de chat of een privé bericht dus een beetje nutteloos/overbodig om speciaal daarom te gaan posten, denk dat je meer bereikt door contact met hem te leggen in plaats van een post waar iemand misschien ook kan overheen lezen.
Is het ook mogelijk om hier livestreams te plaatsen?
Laat maar, bin al thuus! :proost
Citaat van: poelie-lwd op augustus 02, 2013, 21:29:49
Laat maar, bin al thuus! :proost
Zei ik toch al? Zondag bist alweer thús :devil
Overigens alle berichten omtrent "illegale praktijken" verwijderd om problemen te voorkomen.
Kan de limiet voor het aantal berichten in het element Recente Posts op de voorpagina worden verhoogd naar 10 of zo? Met alle respect, maar Personeel vind ik minder belangrijk. Die zou zelfs onder Kalender en Top Forums kunnen. ;)
Wat niet kan is nog nooit gebeurd.. Personeel kennen we idd allemaal wel ;)
Zal het even in het overleg gooien.
Volgorde veranderd en aantal berichten geboost naar 5, er zijn ook mobiele gebruikers en dan zouden 10 het wat onoverzichtelijk maken voor ze of hun databundel opvreten :)
Bedankt voor jullie reactie en actie! :thumbsup
Citaat van: Taurus Jr op augustus 31, 2013, 20:28:35
Volgorde veranderd en aantal berichten geboost naar 5, er zijn ook mobiele gebruikers en dan zouden 10 het wat onoverzichtelijk maken voor ze of hun databundel opvreten :)
Wat op zich ook nog kan is Top Forums weghalen. Persoonlijk vind ik dat geen toevoeging omdat je al "Recente posts" en "Recente Topics" hebt..
Citaat van: Taurus Jr op augustus 31, 2013, 20:28:35
Volgorde veranderd en aantal berichten geboost naar 5, er zijn ook mobiele gebruikers en dan zouden 10 het wat onoverzichtelijk maken voor ze of hun databundel opvreten :)
Dan zou je een
responsive design moeten maken of de berichten limiteren naar 5 wanneer er een mobiele gebruiker wordt gedetecteerd.
Citaat van: Dokkumer op september 01, 2013, 11:14:26
Wat op zich ook nog kan is Top Forums weghalen. Persoonlijk vind ik dat geen toevoeging omdat je al "Recente posts" en "Recente Topics" hebt..
EENSCHER DAN EENSCH
©Dokkumer :insane
Citaat van: Taurus Jr op augustus 31, 2013, 20:28:35
Volgorde veranderd en aantal berichten geboost naar 5, er zijn ook mobiele gebruikers en dan zouden 10 het wat onoverzichtelijk maken voor ze of hun databundel opvreten :)
Toch zou ik recente posts ipv vijf een stuk of acht a tien berichten willen zien. Volgens mij was bij de oude online dit ook het geval. Makkelijker.
Citaat van: Destroyer op september 20, 2013, 08:46:36
Toch zou ik recente posts ipv vijf een stuk of acht a tien berichten willen zien. Volgens mij was bij de oude online dit ook het geval. Makkelijker.
Per forum sectie kan je ongelezen berichten bekijken en anders op het forum onderaan statistieken staat: Bekijk de meest recente berichten op het forum. (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=recent)
De home pagina is slechts een index, teveel berichten etc maakt er een chaos van. Het is mogelijk maar lijkt me overbodig aangezien er al meerdere en betere wegen naar Rome zijn.
De site loopt bij mij vaak vast als ik die open vanaf google ('not responding') waarna de browser afsluit, zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Nee niet echt.
kan je hem niet als .."favoriet" er op zetten?
Is het misschien een idee om een notificatiebalk aan te maken, als iemand op je post heeft gereageerd dan krijg je dat te zien en kan je direct naar het bericht toe via de link? Dan hoef je je bericht ook niet helemaal op te zoeken om te kijken of je een reactie op je bericht hebt....
Citaat van: EastSide058 op april 06, 2014, 20:57:46
Is het misschien een idee om een notificatiebalk aan te maken, als iemand op je post heeft gereageerd dan krijg je dat te zien en kan je direct naar het bericht toe via de link? Dan hoef je je bericht ook niet helemaal op te zoeken om te kijken of je een reactie op je bericht hebt....
Een beperkte vorm van notificatie is mogelijk op dit moment. Zie ook je profiel http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;area=notification;u=4 (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=profile;area=notification;u=4)
Voor verdere technische zaken moet je toch bij TaurusJr zijn, ik heb te weinig verstand van de eventuele plugins of instellingen.
Rechtsboven naast je profiel stond allang en breed een optie om alle ongelezen reacties te tonen.
Toon nieuwe reacties op jouw berichten. (http://cambuuronline.nl/smf/index.php?action=unreadreplies)
Notificaties zouden kunnen maar dan moet er iets aparts worden aangemaakt en dat kan ergernis veroorzaken voor mobiele gebruikers, zie het als pop-ups.
Is de favicon van deze website nu echt het pama logo? :rodekaart
Citaat van: SCC-J op september 10, 2015, 16:11:04
Is de favicon van deze website nu echt het pama logo? :rodekaart
Helaas wel ja... Hoog tijd dat Taurus Jr. dat aanpast!