Cambuur Online

Cambuur => Selectie en Technische staf => Topic gestart door: drg op augustus 01, 2013, 10:30:49

Titel: Jody Lukoki
Bericht door: drg op augustus 01, 2013, 10:30:49
Zit er dik in dat het al bijna rond is, heb er zin in, zo'n supersnelle flankspeler met ervaring gaat zeker versterking opleveren.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goudvinger op augustus 01, 2013, 10:33:13
Citaat van: drg op augustus 01, 2013, 10:30:49
Zit er dik in dat het al bijna rond is, heb er zin in, zo'n supersnelle flankspeler met ervaring gaat zeker versterking opleveren.

Eerst zien, dan geloven. Een dikke zak geld van een andere gegadigde kan dat goede gevoel van Lukoki zo ombuigen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op augustus 01, 2013, 10:34:38
Citaat van: Goudvinger op augustus 01, 2013, 10:33:13
Eerst zien, dan geloven. Een dikke zak geld van een andere gegadigde kan dat goede gevoel van Lukoki zo ombuigen.

ja maar zoals ik het zo'n beetje overal lees is het 90% rond wat dat betreft, maar dat zal vandaag dan vast nog wel bekend worden
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op augustus 01, 2013, 10:36:23
Citaat van: drg op augustus 01, 2013, 10:34:38
ja maar zoals ik het zo'n beetje overal lees is het 90% rond wat dat betreft, maar dat zal vandaag dan vast nog wel bekend worden

En tot die tijd ideeën eigen topic wat te veel eer!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Stiens op augustus 01, 2013, 10:38:06
Falkenburg naar Egels was ook voor 90% rond, totdat ADO kwam..  :insane
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PeterTa op augustus 01, 2013, 10:38:22
Citaat van: Lore op augustus 01, 2013, 10:36:23
En tot die tijd ideeën eigen topic wat te veel eer!

Inderdaad... slotje!!  :rodekaart
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op augustus 01, 2013, 10:54:21
Dit is wel een beetje de goden verzoeken, vind jezelf ook niet?  :zucht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: MP4L op augustus 01, 2013, 11:19:03
Bij het begin gaf ik ook al aan dat ik hem graag zie komen. Dit is een groot talent. Ik vind dit zeker een versterking! Nu maar hopen dat hij inderdaad komt en tot die tijd een slotje?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lefferts058 op augustus 01, 2013, 11:25:31
Lukoki naar Cambuur

Jody Lukoki kan naar Engeland en Spanje, maar kiest waarschijnlijk voor Cambuur. De snelle rechtsbuiten van Ajax sprak gisteren met de promovendus. De Leeuwarders willen Lukoki één seizoen huren. Lukoki acht zich nog niet rijp voor de stap naar het buitenland en prefereert daarom verhuur. Cambuur en Ajax zullen met elkaar de huursom voor Lukoki gaan bespreken
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op augustus 01, 2013, 11:36:08
Bij het lezen van dit topic denk alleen maar aan het programma "minutes from disaster"!

Sloootjeeeeeeeeee!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op augustus 01, 2013, 11:47:12
Citaat van: drg op augustus 01, 2013, 10:30:49
Zit er dik in dat het al bijna rond is, heb er zin in, zo'n supersnelle flankspeler met ervaring gaat zeker versterking opleveren.

maak nou gewoon een topic als het rond is man. Hoe vaak hebben we al niet meegemaakt dat het niet doorging op het laatste moment.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op augustus 01, 2013, 11:58:50
Citaat van: Destroyer op augustus 01, 2013, 11:47:12
maak nou gewoon een topic als het rond is man. Hoe vaak hebben we al niet meegemaakt dat het niet doorging op het laatste moment.

Nou dan wordt het topic maar weer verwijderd wanneer het niet doorgaat op het laatste moment, dat Nieuwe Spelers topic is ook allebehalve overzichtelijk  :|

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op augustus 01, 2013, 12:24:20
Wordt niks verwijderd, alleen even een slotje tot alles definitief rond is..

En we mogen weer verder discussiëren ;)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dit is mien club op augustus 02, 2013, 08:27:07
Welkom shadow Dancer
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op augustus 02, 2013, 08:34:16
Erg welkom!

Hebben we toch effe de snelste speler van de Eredivisie in ons team, en laat Hemmen zijn voorzetjes maar afwerken  :y

Dit gaat zeker ten goede komen van het omschakel/counter spel
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 02, 2013, 08:35:24
Citaat van: drg op augustus 01, 2013, 11:58:50
dat Nieuwe Spelers topic is ook allebehalve overzichtelijk  :|

Hele forum is een chaos  :proost Het topic Nieuwe spelers, met al die namen kan je wel een vereniging met 12 elftallen beginnen en een veteranen team.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op augustus 02, 2013, 08:37:10
welkom Lukoki hulde aan de ts en vd belt
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op augustus 02, 2013, 08:40:50
Welkom jonguh. Prima aanwinst.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Benniepos op augustus 02, 2013, 08:41:33
Ajax-aanvaller Jody Lukoki komt dit seizoen op huurbasis uit voor SC Cambuur. De jonge vleugelspeler en zijn club bereikten een akkoord met de Friese promovendus, meldt De Telegraaf.

Lukoki sprak reeds met trainer Dwight Lodeweges en het bestuur van SC Cambuur, de Friese club was er zelf snel uit met Ajax. Lukoki heeft in Amsterdam veel concurrentie, in Friesland kan hij op regelmatige basis speelminuten maken. Iets wat Ajax-coach Frank de Boer hem niet kon bieden.

De twintigjarige aanvaller traint vrijdag al met de selectie van SC Cambuur mee. De Friezen trainen volgens de krant al om 8.30 uur vanwege de verwachte hitte. Cambuur gaat er vanuit dat Lukoki zondag inzetbaar is in het thuisduel met NAC Breda.  |:) |:) |:)

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op augustus 02, 2013, 08:45:04
op twitter staat 9.30
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op augustus 02, 2013, 08:47:41
Citaat van: denistel op augustus 02, 2013, 08:45:04
op twitter staat 9.30

Iemand hem dan al gezien op training?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Viper op augustus 02, 2013, 08:52:29
Het is nog geen 9.30, Lore.

Welkom bij de club!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op augustus 02, 2013, 08:54:37
Citaat van: Viper op augustus 02, 2013, 08:52:29
Het is nog geen 9.30, Lore.

Welkom bij de club!

Ai, zit er tijdsverschil tussen leeuwarden en Milaan?
Dat of ik heb de slaap nog niet uit!

Zou wel mooi zijn als cambuur het meldt op
De site voor de training!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCornjum op augustus 02, 2013, 09:12:54
Welkom bij de mooiste club.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op augustus 02, 2013, 09:18:08
Jody welkom en laat Frank maar even zien dat jij beter bent dat dat gastje uit Barcelona  :insane
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Chipke op augustus 02, 2013, 09:26:45
Welkom Jody!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Viper op augustus 02, 2013, 09:27:01
http://cambuur.nl/nieuws/lukoki-naar-sc-cambuur-0 (http://cambuur.nl/nieuws/lukoki-naar-sc-cambuur-0)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 02, 2013, 09:42:09
 _O_Geweldig nieuws, eerst Kenji veilig terug (je moet zo'n hond ook niet in een DKV shirt op het Cambuurplein uitlaten). En nou onze nieuwe aanvalsheld binnen. Het wordt een mooie dag vandaag!! _O_

En Adje komt ook nog!!!!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bas058 op augustus 02, 2013, 09:43:22
Welkom Jody!  :scc

Jody Lukoki jalalalalalalala, Jody lukoki jalalalalalala!!  :0=
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: AL op augustus 02, 2013, 09:57:53
Sensationele versterking!!
Met hem erbij heb je nu in ieder geval snelheid, dreiging en veel diepgang!
Klasse v/d Belt en co!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: roepieh op augustus 02, 2013, 10:02:34
Is t niet stiekem toch Hiwat? ;-)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 02, 2013, 10:10:23
Citaat van: roepieh op augustus 02, 2013, 10:02:34
Is t niet stiekem toch Hiwat? ;-)
Moeilijk te zien... hij rent zo hard
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op augustus 02, 2013, 10:12:23
Welkom!  :scc

denk dat de combinatie Hemmen/Lukoki wel eens goed kan uitpakken
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: jamesbond op augustus 02, 2013, 10:13:38
welkom jody  _O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Sakas op augustus 02, 2013, 10:50:02
Nu ineens wel hulde voor de TS. Er zijn genoeg die dit hebben aangegeven. Rustig wachten op de buiten kansjes!! En die gaan nu komen!

Welkom Lukoki. dat je maar een top seizoen mag draaien en er twee gaat in leggen tegen akkrum-zuid!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: KristCambuur op augustus 02, 2013, 12:07:33
Topversterking!  |:)
Hulde aan de TS.

WELKOM JODY LUKOKI!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 02, 2013, 12:08:56
Citaat van: Cambuur058 op augustus 02, 2013, 10:12:23
Welkom!  :scc

denk dat de combinatie Hemmen/Lukoki wel eens goed kan uitpakken

Barto in basis zondag... kut ts :proost
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op augustus 02, 2013, 12:50:56
zeg ik al weken hemmen moet geprikkeld worden en dat gebeurd ook wel let maar op.

die lukoki had een paar actie,s opde training waar de klasse van afdroop en wat een snelheid
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scout op augustus 02, 2013, 13:03:56
Dit is een klasse speler voor ons Cambuur. We willen natuurlijk allemaal tiki taka voetbal maar als we realistisch blijven spelen we natuurlijk vaak op de counter. Hierbij is een speler als Lukoki met zijn snelheid natuurlijk uitstekend te gebruiken. Goed gedaan TS!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: okkele op augustus 02, 2013, 13:22:41
Citaat van: denistel op augustus 02, 2013, 12:50:56


lukoki ...... klasse .
net even met droste gesproken en hij is net als mij blij dat het lukoki is geworden en niet zo`n fernandes.
een paar klasses beter en als persoon lijkt lukoki mij ook een veel betere keus.

:proost :proost :proost
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Hasses op augustus 02, 2013, 13:32:44
Hulde voor de TS, welkom Jody!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Sakas op augustus 02, 2013, 14:46:34
Bij GAE zijn ze niet zo blij:

Dankje #MarcOvermars zn speler als lukoki naar sc cambuur laten gaan pfff hiet doe je Go Ahead Eagles echt een plezier mee  ! #concurenten
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Andre-Lwd op augustus 02, 2013, 15:26:21
Ben blij dat Overmars hem professioneel opstelt, voor hetzelfde "tipt" bij GAE om zulke spelers te huren.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 02, 2013, 15:57:07
WELKOM! Hopelijk doe je Tighadouini snel vergeten :proost
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op augustus 02, 2013, 17:05:01
Citaat van: Cambuur058 op augustus 02, 2013, 10:12:23
Welkom!  :scc

denk dat de combinatie Hemmen/Lukoki wel eens goed kan uitpakken

Ik ben bang dat Barto in de spits gaat spelen....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op augustus 02, 2013, 17:29:22
zondag wel ja maar dat gaat niet lang duren HEEMENMANIA
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op augustus 02, 2013, 21:32:39
Sensatie op de vleugel! Hekken open graag!

Welkom Jody!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2013, 21:33:50
De hekken en deuren van het Hertje staan al open voor Christovao :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op augustus 02, 2013, 21:36:22
Citaat van: Dokkumer op augustus 02, 2013, 21:33:50
De hekken en deuren van het Hertje staan al open voor Christovao :devil

Christovao gaat je verbazen, let maar op. Met name in uitwedstrijden samen met Lukoki een machtig wapen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op augustus 02, 2013, 21:37:49
Juh, gaat me erom dat de hekken voor Lukoki niet meer open hoeven :P

Verrassing van het seizoen 2013-2014 SC Cambuur |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: punkman op augustus 02, 2013, 21:56:16
Bij Vitesse nog wat vraagtekens over Adje.
Is nog steeds niet duidelijk of Adje in de selectie word opgenomen of dat verhuur aan Cambuur nog een optie is.
Houden daar deze optie nog steeds open.

EDIT verkeerd topic...  :insane
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: el haj op augustus 03, 2013, 10:21:00
Cambuur helpt een handje: 'Hij moet hier 'wedstrijdhard' worden voor Ajax'
Zaterdag, 3 augustus 2013 om 07:30

Frank de Boer liet weten dat hij Jody Lukoki dit seizoen niet nodig heeft, maar Dwight Lodeweges wilde de pijlsnelle rechtsbuiten maar wat graag hebben. De coach maakte zich sterk voor de komst van de Ajacied en vrijdag werd bekend dat SC-Cambuur Leeuwarden Lukoki voor een seizoen zal huren. De dribbelaar traint vandaag (zaterdag) al voor de tweede keer mee met zijn nieuwe club.


Lukoki was zo gretig, dat hij vrijdag direct zijn koffers pakte, om niet meer terug te keren naar Amsterdam. "Ik ben zo ontzettend blij met Jody, die jongen brengt in één keer zoveel snelheid in onze voorste linie", zegt Lodeweges in De Telegraaf. "Dat is een wapen en geeft anderen ook de ruimte. Jody is een jongen die het open kan trekken voorin. Hij moet hier 'wedstrijdhard' worden voor Ajax."

De twintigjarige Lukoki maakte drie seizoenen geleden zijn debuut in het eerste elftal van Ajax, maar groeide niet uit tot een basisspeler. De aanvaller speelde tot dusver 24 competitiewedstrijden voor de landskampioen, waarvan 16 in het afgelopen seizoen, en kwam in totaal tot 5 doelpunten in de Eredivisie. Het contract van Lukoki bij Ajax loopt nog tot medio 2015 door.

Bron: vz
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op augustus 03, 2013, 11:31:16
Geweldig dat deze vleugelflitser voor ons mooie SCC gekozen heeft! Veel beter als die loser Fernandez. 'O JordyLukoki, maak die actie voor mij'  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op augustus 03, 2013, 15:58:21
Citaat van: el haj op augustus 03, 2013, 10:21:00
SC-Cambuur Leeuwarden

:_spank

Dat streepje staat al zo vreselijk tussen Cambuur en Leeuwarden, maar dit slaat helemaal nergens op :insane
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 03, 2013, 15:59:18
weet niet of deze er al opstond

Voor Cambuurmannen: van 8.38 tot 9.38

(Voor een eventuele DKV'er: 6.24 tot 8.35)

http://www.omropfryslan.nl/utstjoering/hjoed-fan-2-augustus-2013
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: piene hassus op augustus 03, 2013, 16:57:56
Leeuwarden mut uut de combinatie met Cambuur, Leeuwarden doet niets meer foor/met Cambuur, alleen teugenwerke.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op augustus 03, 2013, 17:23:50
LC:

Cambuur-publiek kan strijdend elftal verwachten tegen NAC

Komst Lukoki is goed voor concurrentiestrijd

LEEUWARDEN – Erwas interesse uit
Duitsland en Engeland, maar Jody
Lukoki (20) kiest voor Cambuur. De
snelle vleugelaanvaller wordt een
jaar gehuurd van Ajax.

Lukoki is de versterking waar Cambuur zo op wachtte, twee dagen voor de seizoensouverture van de Leeuwarders in de eredivisie tegen NAC uit Breda.
,,Hier zijn we hartstikke blij mee", zei trainer Dwight Lodeweges. ,,We zochten naar een kwalitatief sterke
vleugelspeler, met veel snelheid, dreiging en diepgang. Jody voldoet uitstekend aan dat profiel. Daarbij
maakte hij meteen kenbaar dat hij graag bij ons wilde voetballen en werkte Ajax mee. Dat scheelde veel
touwtrekkerij."
Bij Ajax had Lukoki weinig uitzicht op speelminuten. Trainer Frank de Boer van de Amsterdammers vertelde hem enkele weken geleden dat hij zijn derde keus als rechtsbuiten was bij de landskampioen. ,,Dan moet je verder kijken", wist Lukoki. ,,Ik wilde graag in Nederland blijven. Er was interesse uit het buitenland. Daar wil ik echter pas naartoe als ik veelwedstrijden in de eredivisie heb gespeeld. Afgelopen week had ik een gesprek met Cambuur. Daar hield ik een heel goed gevoel aan over."
,,De trainer vertelde me dat ik veel zou spelen. Daar spreekt vertrouwen uit. Cambuur is net gepromoveerd,
maar is wel van plan om er op een voetballende manier in te blijven. Dat bleek direct op de training. Natuurlijk
was het niveau lager dan bij Ajax, maar mijn eerste indruk is erg positief."
Lukoki start morgen tegen NAC op de bank, maar is gehaald als directe versterking. Daarmee kiest Lodeweges op termijn waarschijnlijk tussen Martijn Barto of Michiel Hemmen in de punt van de aanval. Barto lijkt de beste papieren te hebben. Naast het meevoetballende aspect, dat zwaar weegt bij het trainers duo Dwight Lodeweges- Henk de Jong, heeft Barto meer snelheid. Een niet onbelangrijk wapen, wanneer vlotte aansluiting met Lukoki nodig is.
,,Dat zou kunnen", reageerde Lodeweges op het voorgelegde scenario. ,,Ik denk echter dat Barto en
Hemmen ook samen centraal kunnen voetballen.Waar het om gaat, is dat we nu voorin meer mogelijkheden
hebben. Met Lukoki erbij neemt de concurrentie toe. Dat is alleen maar mooi."
Een ander slachtoffer van het hernieuwde Cambuur is mogelijk Mohamed El Makrini, vorig seizoen nog
steunpilaar op het middenveld. Mart Dijkstra heeft indruk op Lodeweges gemaakt en droeg de laatste wedstrijden zelfs de aanvoerdersband. ,,Ik ben er nog niet uit wie tegen NAC mijn aanvoerder is. Maar Mart kan die rol wel aan."
Het Cambuur-publiek kan morgen een strijdlustig elftal verwachten, dat NAC vooral bij de opbouw onder druk zet. ,,Het is wel belangrijk dat we dat gecontroleerd doen", waarschuwde Lodeweges. ,,Maar uitgangspunt
is dat wij ons publiek willen vermaken."
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op augustus 03, 2013, 20:42:48
Alvast gefeliciteerd met je 2 doelpunten morgen in het geel blauw   _O_

:0= Oh Jody Lukoki, maak die actie voor mij!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SportClubCambuur op augustus 03, 2013, 21:30:52
Jo-dy Lukoki maak die actie voor mij
Jo-dy Lukoki maak die actie voor mijjjjjjjjjjjjjjjj

oooohhhhhhhh

Jo-dy Lukoki maak die actie voor mij
Jo-dy Lukoki maak die actie voor mijjjjjjjjjjjjjjjj
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op augustus 03, 2013, 21:48:42
Citaat van: poelie-lwd op augustus 03, 2013, 20:42:48
Alvast gefeliciteerd met je 2 doelpunten morgen in het geel blauw   _O_

:0= Oh Jody Lukoki, maak die actie voor mij!!

zou wat wese 2 in een half uurke
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op augustus 03, 2013, 21:51:44
Fijn dat Frank de Boer de derde keus van Ajax naar Cambuur laat gaan.
Lukoki: Success hier !!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op augustus 04, 2013, 15:22:43
 :0= Jooooody Lukoki!

Volop dreiging! Lekker gespeeld, ook gelijk man of the match.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op augustus 04, 2013, 15:24:01
Ik denk dat wel duidelijk is waarom deze jongen in de basis hoort  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op augustus 04, 2013, 15:34:33
Hij zal echt wel wedstrijden hebben waar die niks laat zien, maar voor dit soort spelers kom e naar het stadion!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Len Cantello op augustus 04, 2013, 15:52:51
 :0= FORZA LOEKI!!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Len Cantello op augustus 04, 2013, 15:59:28
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/sccambuur/21784181/__Lukoki_nu_al_lieveling_Cambuur__.html
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 04, 2013, 16:10:48
Citaat van: Len Cantello op augustus 04, 2013, 15:52:51
:0= FORZA LOEKI!!!

Loeki Hoekema!!! _O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: bok op augustus 04, 2013, 17:57:48
hij reageerde wel regelmatig geirriteerd naar zijn collega's.
Moet zich wat inhouden.
Verder een goede voetballer.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: KristCambuur op augustus 04, 2013, 18:18:23
Geweldige speler! Heb van hem genoten! |:)
Titel: Lukoki maakt snel vrienden bij Cambuur
Bericht door: Viper op augustus 05, 2013, 08:50:55
Lukoki maakt snel vrienden bij Cambuur

LEEUWARDEN - Twee keer meetrainen met Cambuur was te weinig om Jody Lukoki (foto) een basisplaats te gunnen, zondag tegen NAC. Maar hij werd uitgeroepen tot man van de wedstrijd.

De Ajax-huurling viel in de tweede helft in en stal de harten van het Leeuwarder publiek.

,,De spelers staan achter je, het publiek staat achter je, dat geeft je een boost.''



In LC staat het volledige artikel. Misschien dat iemand die digitaal heeft.
Titel: Re: Lukoki maakt snel vrienden bij Cambuur
Bericht door: Yellow Army op augustus 05, 2013, 09:03:57
Citaat van: Viper op augustus 05, 2013, 08:50:55
Lukoki maakt snel vrienden bij Cambuur

LEEUWARDEN - Twee keer meetrainen met Cambuur was te weinig om Jody Lukoki (foto) een basisplaats te gunnen, zondag tegen NAC. Maar hij werd uitgeroepen tot man van de wedstrijd.

De Ajax-huurling viel in de tweede helft in en stal de harten van het Leeuwarder publiek.

,,De spelers staan achter je, het publiek staat achter je, dat geeft je een boost.''



In LC staat het volledige artikel. Misschien dat iemand die digitaal heeft.

Zal zo ff kijken
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: WouterZz op augustus 05, 2013, 09:08:24
Jody Lukoki in sneltreinvaart lieveling van het publiek

LEEUWARDEN – De wedstrijd was nog niet eens begonnen, of zijn naam werd al gescandeerd. Jody Lukoki maakt snel vrienden bij Cambuur.

Twee keer meetrainen was te weinig om de Ajax-huurling meteen een basisplaats te gunnen. Toch heeft Jody Lukoki alles in zich om een vaste waarde te worden. Hij staart zich daar evenwel niet blind op: ,,Met mijn snelheid is het ideaal om in te vallen.'' De twintigjarige Lukoki, die zondag na de wedstrijd tegen NAC op huizenjacht ging in Leeuwarden, stapte na rust onbevangen het veld in als vervanger van Oliver Feldballe. ,,De spelers staan achter je, het publiek staat achter je, dat geeft je een boost. Ik was sowieso ontspannen. Ik deed gewoon mijn ding en mijn stinkende best. Als ik dat doe, dan ga ik ook meer minuten maken.'' Trainer Lodeweges heeft hem beloofd dat hij veel aan spelen toekomt, zo vertelde Lukoki. ,,En dat hij me beter gaat maken. Wat er beter moet? Ik moet volwassen worden in mijn spel, mijn momenten kiezen om acties te maken. Als er twee man voor mij staan, moet ik de bal terugspelen. Soms zit ik zo in een actie, dan kijk ik naar beneden en haal ik mezelf uit de wedstrijd.'' Toch is Lukoki een speler die leeft van acties, zoals een spits leeft van doelpunten. Het balletje achter het standbeen bijvoorbeeld was geen actie met voorbedachten rade; hij deed gewoon wat in hem opkwam. ,,Ik moet niet te veel denken. Als ik dat doe, ga ik juist twijfelen. Ik doe wat als eerste in me opkomt. Ik ga op mijn gevoel af.'' Wat hem opvalt bij Cambuur, is dat het er zo ontspannen aan toe gaat. ,,Bij Ajax is de druk veel groter. Niets moet hier. BijAjax moet je winnen, hier zijn we tevreden met een gelijkspel.'' Ook Lukoki koesterde het eerste punt, al besefte hij ook dat het zomaar anders had kunnen lopen. ,,Hooi kreeg een goede kans. Gelukkig pakte hij hem goed.'' Met hij bedoelde Lukoki Leonard Nienhuis, de Groninger die tot eerste doelman is benoemd. Zijn redding in de een-tegen-een-situatie was cruciaal. ,,Ja, die was heel lekker'', erkende Nienhuis. ,,En belangrijk. Spitsen reageren meestal op de keeper, maar ik bleef heel lang staan, liet hem de keuze maken.'' Keepen in de eredivisie is anders dan een treetje lager, heeft hij ervaren. ,,In de Jupiler League heb je het veel drukker. Er komen veel meer ballen in de buurt van de goal. Nu is het heel rustig, krijg je misschien vier tot zes ballen. Twee daarvan zijn cruciaal en die moet je pakken. Dan moet je er staan. Ik denk dat ik dat vandaag heb gedaan.'' De 0-0 heeft het team vertrouwen gegeven, aldus Nienhuis. Toch mag de ploeg er volgens hem niet tevreden mee zijn. ,,We moeten wel gaan scoren. Veel kansen hebben we vandaag niet gehad. Misschien moeten we meer halen uit standaardsituaties. Gaan we ook besloten trainen? Dat wist ik niet. Ik denk wel dat dat een goede zaak is. Dergelijke situaties kunnen soms net het verschil maken.'' Nienhuis' provinciegenoot Mart Dijkstra liet zich in de 69ste minuut wisselen wegens kramp. ,,Heel irritant'', aldus de Cambuur-aanvoerder. ,,Misschien komt het omdat ik nu op het middenveld speel. In de jeugd had ik dat ook. Het heeft iets te maken met het afvoerstelsel van de spieren. We gaan zoeken naar een oplossing, zoals compressiekousen.'' Los van zijn persoonlijk ongemak was Dijkstra tevreden over de openingswedstrijd. ,,In de voorbereiding tegen die Turken en de Spanjaarden verloren we twee ballen en kregen we twee goals tegen. Zulke momenten hebben we vandaag niet gehad.''

LC
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Viper op augustus 05, 2013, 09:09:56
Top WouterZz! |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 05, 2013, 09:36:17
Citaat van: Viper op augustus 05, 2013, 09:09:56
Top WouterZz! |:)

En dan ook de andere (wedstrijd)verslagen????? _O_ please???
Bij voorbaat dank uit buitenland  _O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCC-J op augustus 05, 2013, 10:13:57
Citaat van: Galdiano op augustus 04, 2013, 15:34:33
Hij zal echt wel wedstrijden hebben waar die niks laat zien, maar voor dit soort spelers kom e naar het stadion!
KUT Cliché . ik kom voor geen 1 speler, ik kom voor Cambuur.
Die lukoki hype vind ik wel erg overdreven!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: WouterZz op augustus 05, 2013, 10:33:52
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 05, 2013, 09:36:17
En dan ook de andere (wedstrijd)verslagen????? _O_ please???
Bij voorbaat dank uit buitenland  _O_

Hij staat nu onder Cambuur - NAC bij wedstrijden
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: papagaaiensoep op augustus 05, 2013, 10:37:13
Sien eerste paar acties waren fraai, derna zelfs applaus na een mooie actie die als voorzet bedoeld was maar hoog in Zuid belandde. At Maachi suks deed dan werd 'ie trakteert op een twee euromunt in sien linkeroog.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Timmie op augustus 05, 2013, 10:40:47
Citaat van: papagaaiensoep op augustus 05, 2013, 10:37:13
Sien eerste paar acties waren fraai, derna zelfs applaus na een mooie actie die als voorzet bedoeld was maar hoog in Zuid belandde. At Maachi suks deed dan werd 'ie trakteert op een twee euromunt in sien linkeroog.

Dat vond ik ook een beetje te veel van het goede hoor. Dat gejuich na die mislukte voorzet.
Hij kwam leuk langs zijn man, maar een Barto of wat je zegt, een Maachi had dit niet hoeven te doen..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: piene hassus op augustus 05, 2013, 10:59:19
Blijf asjeblieft op intuitie spelen en niet na denken, dat kun je over 10 jaar wel doen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op augustus 05, 2013, 11:10:54
Vind ook dat ie gewoon op z'n gevoel af moet gaan, als ie moet gaan nadenken over z'n acties krijg je dat getwijfel en gepriegel dat je bij sommige andere spelers ziet die dan de bal niet durven af te geven, anders hadden we waarschijnlijk weinig mooie passeerbewegingen of dat trucje via z'n stambeen niet gezien die anders wel erg goed werkten.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op augustus 05, 2013, 11:57:51
Citaat van: papagaaiensoep op augustus 05, 2013, 10:37:13
Sien eerste paar acties waren fraai, derna zelfs applaus na een mooie actie die als voorzet bedoeld was maar hoog in Zuid belandde. At Maachi suks deed dan werd 'ie trakteert op een twee euromunt in sien linkeroog.

Ut ferskil is wel dat Maachi dan alles en iedereen de skuld gaf met sien gebaartsjes en de kop in ut feld stak. Jody pakt dat beter op en probeert ut dan weer.

Wil niet sege dat ik niet fan Maachi kon geniete at ie sien dag had.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op augustus 05, 2013, 11:58:37
Citaat van: SCC-J op augustus 05, 2013, 10:13:57
KUT Cliché . ik kom voor geen 1 speler, ik kom voor Cambuur.
Die lukoki hype vind ik wel erg overdreven!!
Jij, ik en een hoop andere supporters komen voor Cambuur, maar er zijn ook mensen die voor dat soort voetballers komen. Die willen niet naar een stel houthakkers kijken ;)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op augustus 05, 2013, 12:28:35
Citaat van: Timmie op augustus 05, 2013, 10:40:47
Dat vond ik ook een beetje te veel van het goede hoor. Dat gejuich na die mislukte voorzet.
Hij kwam leuk langs zijn man, maar een Barto of wat je zegt, een Maachi had dit niet hoeven te doen..

:O

Ik heb Maachi bij balverlies van zichzelf of een collega nooit mee zien terugverdedigen. En een bal over de tribune is niet erg, het gaat om de intentie van de actie. Daarbij kun je ook stellen dat het juist van klasse getuigt als een rechtsbenige speler die bal toch probeert voor te krijgen met links.

Lukoki is een regelrechte aanwinst en die gaat nog heel belangrijk worden dit seizoen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op augustus 05, 2013, 19:28:55
Lukoki is zeker een aanwinst voor ons team  |:) snel, en een speler met ervaring.

:0= Alle ballen op Jody
|:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: moodygrunn op augustus 05, 2013, 19:32:28
Citaat van: Official-Sphere op augustus 05, 2013, 19:28:55
en een speler met ervaring.


Echt waar? alle 25 wedstrijden?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op augustus 05, 2013, 21:10:59
In sterrenelftal van de week in VI. Leuk voor hem.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Synea op augustus 05, 2013, 22:15:37
Citaat van: scclwd op augustus 05, 2013, 21:10:59
In sterrenelftal van de week in VI. Leuk voor hem.

Inderdaad Genee was ook weer erg positief  :y
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Jules058 op augustus 05, 2013, 22:20:45
Ik ben genee 1x tegen gekomen bij cambuur dit was de veel besproken wedstrijd tegen roda jc beste kerel maakte zowaar ook nog een praatje met ons over de wedstrijd.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op augustus 05, 2013, 22:26:01
Heeft al diverse malen aangegeven het zonde te vinden dat eigenlijk nooit meer kan komen!

Diederik Samson heeft ook al aangegeven graag weer eens naar cambuur te gaan! Vroeger kroop hij altid onder het hek door achter noord.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op augustus 05, 2013, 22:33:15
Citaat van: Galdiano op augustus 05, 2013, 22:26:01
Heeft al diverse malen aangegeven het zonde te vinden dat eigenlijk nooit meer kan komen!

Diederik Samson heeft ook al aangegeven graag weer eens naar cambuur te gaan! Vroeger kroop hij altid onder het hek door achter noord.
Mooi, dat is dus even aftikken naar de huidige waarde.
Schatting zoals de Belastingdienst dat doet is 10 jaar keer 17 wedstrijden à € 18,- = € 3.060,- Rekening houdend met de voorbeeldfunctie die hij hoort te hebben wordt deze naheffing verhoogd met een fikse boete :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: mscc op augustus 05, 2013, 22:36:21
Citaat van: SCC-J op augustus 05, 2013, 10:13:57
KUT Cliché . ik kom voor geen 1 speler, ik kom voor Cambuur.
Die lukoki hype vind ik wel erg overdreven!!

_O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Stiens op augustus 06, 2013, 16:49:16
Jody Lukoki kreeg felicitatie-sms van meneer Overmars

LEEUWARDEN – Hij speelde slechts één helft tegen NAC Breda, maar veroverde in die 45 minuten de harten van alle Cambuursupporters. Vlak voor tijd werd hij uitgeroepen tot man of the match.
Ajax-huurling Jody Lukoki is 'in the house'. NAC Breda was afgelopen zondag de eerste tegenstander van SC Cambuur in de eredivisie. Ruim 9.000 supporters zagen een wedstrijd die beslist niet saai was, maar mooie acties ontbeerde. Dat veranderde toen de rappe buitenspeler Lukoki het veld inkwam. De twintigjarige aanvaller zorgde voor veel snelheid voorin, trok gaten en hield de defensie van NAC voortdurend bezig. Bij elk balcontact werd Lukoki enthousiast toegezongen door de Cambuursupporters en elke actie ging gepaard met een groot applaus.

Overmars
,,Ik heb van meneer Overmars van Ajax een sms gekregen dat ik bij Cambuur een goede start heb gemaakt'', zo liet Lukoki na afloop van de wedstrijd weten. ,,Daar ben ik blij mee want ik ben naar Cambuur gekomen om te voetballen en beter te worden. Dat ik gelijk tot 'man van de wedstrijd' ben gekozen, geeft mij een goed gevoel. Ik ben blij met de steun van de supporters. Dat geeft mij een extra 'boost'. Maar we hebben ook een goed team. We hebben laten zien dat we het niveau aankunnen en gaan steeds beter spelen. Dat weet ik zeker. Dat is een kwestie van tijd. Cambuur hoort in de eredivisie thuis.''

Kinshasa
Lukoki werd in 1992 geboren inKinshasa, inCongo, en kwam als 1-jarige met z'n ouders en tweelingbroer Madjer naarNederland. Op z'n 15e werd hij gescout doorAjax. ,,Ik heb in de B1, A2, A1 en in het eerste gespeeld. Mijn debuut was op 19 januari 2011 tegen Feyenoord. Dat was een mooi moment.''
Lukoki, die een Nederlandse nationaliteit heeft, speelde 34 officiële wedstrijden voor Ajax, maar dit seizoen kwam hij niet meer in de plannen van trainer Frank de Boer voor. De Congolees trok zijn conclusies. ,,Het beste was om verhuurd te worden. Er was veel belangstelling. Van Heerenveen, ADO, Utrecht, PEC Zwolle, maar ook van clubs uit Spanje en Engeland. Maar een buitenlands avontuur zag ik niet zitten. Weet je, ik heb nog geen naam gemaakt in Nederland. Ik ben nog niet rijp voor zo'n grote stap. Ik moet eerst beter worden en veel wedstrijden spelen. Het gesprek met trainer Dwight Lodeweges gaf mij veel vertrouwen. Daarom heb ik voor Cambuur gekozen. Hij gaat mij beter maken, heeft Lodeweges gezegd. Ik hou hem aan z'n woord.''

Tegenvaller
Deed het pijn dat trainer Frank de Boer liet weten dat er bijAjax1 geen plaats voor je was? ,,Tuurlijk. Dat was een fikse tegenvaller. Ik was goed aan het seizoen begonnen en had niet verwacht dat ik buiten de boot zou vallen.''

Broer
Pratend over Cambuur, Ajax en NAC, komt het gesprek ook op Madjer Lukoki terecht. De tweelingbroer van Jody, een spits die vorig seizoen nog bij de beloften van NAC Breda speelde, zit nu zonder club. ,,Het zou geweldig zijn als hij ook naar Cambuur kon'', lacht Jody. ,,Twee Lukoki's in één elftal, dat is mooi man. Wie weet, komt het er van. Ik zou het prachtig vinden.''
Madjer is genoemd naar sterspeler van FC Porto, Rabah Madjer, die in de Europacup I finale van 1987 met een fantastisch hakballetje scoorde tegen Bayern München. Alleen de naam al geeft veel vertrouwen. Een telefoontje kan nooit kwaad...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op augustus 06, 2013, 16:54:47
haha beste kerel die Jody, veel van z'n antwoorden komen oprecht over en ik hoop dan ook dat hij het hier helemaal waar gaat maken  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: KristCambuur op augustus 06, 2013, 20:39:48
Haha geweldig gozer die Lukoki!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 07, 2013, 17:09:53
Cambuursupporters opgelet: bij Ajax, op Zuid, zongen ze altijd een liedje als Jody Lukoki aan de bal kwam.
De tekst, op de melodie van 'Peppie en Kokkie', is als volgt:
,,Toet toet, boing boing... Jody Lukoki, Jody Lukoki... Wat een talent! Kijk hem eens hard gaan, achter de bal aan... Jody Lukoki, wat een talent!"

Bron: HaH
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Sander Scc op augustus 07, 2013, 17:13:08
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 07, 2013, 17:09:53
Cambuursupporters opgelet: bij Ajax, op Zuid, zongen ze altijd een liedje als Jody Lukoki aan de bal kwam.
De tekst, op de melodie van 'Peppie en Kokkie', is als volgt:
,,Toet toet, boing boing... Jody Lukoki, Jody Lukoki... Wat een talent! Kijk hem eens hard gaan, achter de bal aan... Jody Lukoki, wat een talent!"

Bron: HaH

Mooi voor hun.. Wij kenne zelf wel wat bedenken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: GerardFraneker op augustus 07, 2013, 17:32:43
Citaat van: Drumfather SCC op augustus 07, 2013, 17:09:53
Cambuursupporters opgelet: bij Ajax, op Zuid, zongen ze altijd een liedje als Jody Lukoki aan de bal kwam.
De tekst, op de melodie van 'Peppie en Kokkie', is als volgt:
,,Toet toet, boing boing... Jody Lukoki, Jody Lukoki... Wat een talent! Kijk hem eens hard gaan, achter de bal aan... Jody Lukoki, wat een talent!"

Bron: HaH

Was ook zo! Ajax had idd zo'n hardcore nummertje over Lukoki! 8P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Drumfather SCC op augustus 07, 2013, 17:41:33
Citaat van: Sander Scc op augustus 07, 2013, 17:13:08
Mooi voor hun.. Wij kenne zelf wel wat bedenken.
Ik zeg toch niet dat dit gedaan moet worden of wel?  :O
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 18, 2013, 00:33:55
Dit gaat onze publieklieveling worden, wat bespeelt hij het publiek goed!! Nu nog wat goals en bijbehorende salto's en hij wil nooit meer terug naar Amsterdam ;-)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op augustus 18, 2013, 07:59:50
Mooiste actie was zijn dansje na de wedstrijd :P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 12:49:12
Weinig acties, wel constante dreiging, zeker voldoende wedstrijd.

Ik vind wel dat ie moet stoppen met zijn overdreven reacties nadat hij niet door medespelers wordt aangespeeld. In de eerste helft gaat Bakker de keeper voorbij en het lukt hem nog net de bal op het doel te krijgen, waar de bal door de verdediger wordt gestopt, staat Loeki wild met zijn armen te zwaaien. Hetzelfde op het eind van de 2de helft, wanneer Ritzmaaier kiest om zelf te schieten.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Viper op augustus 18, 2013, 12:56:03
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 12:49:12
In de eerste helft gaat Bakker de keeper voorbij en het lukt hem nog net de bal op het doel te krijgen, waar de bal door de verdediger wordt gestopt, staat Loeki wild met zijn armen te zwaaien. Hetzelfde op het eind van de 2de helft, wanneer Ritzmaaier kiest om zelf te schieten.

Deze 2 gebaren vielen mij ook op! Als Lukoki hier volwassen wil worden moet hij om te beginnen hier meteen mee stoppen. Andere spelers kunnen zich hier aan ergeren.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op augustus 18, 2013, 12:57:20
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 12:49:12
Weinig acties, wel constante dreiging, zeker voldoende wedstrijd.

Ik vind wel dat ie moet stoppen met zijn overdreven reacties nadat hij niet door medespelers wordt aangespeeld. In de eerste helft gaat Bakker de keeper voorbij en het lukt hem nog net de bal op het doel te krijgen, waar de bal door de verdediger wordt gestopt, staat Loeki wild met zijn armen te zwaaien. Hetzelfde op het eind van de 2de helft, wanneer Ritzmaaier kiest om zelf te schieten.
Maar zeker in jouw tweede voorbeeld was het beter geweest hem aan te spelen  ;)
Ik vind dat ze hem veel vaker moeten zoeken in de diepte, maar dan moet de bal wel goed zijn.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: piene hassus op augustus 18, 2013, 12:58:16
Hij mut idd ophouwe met sich ergeren, hij doet self oek sukke dingen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 18, 2013, 13:17:58
Citaat van: gewoon een fan op augustus 18, 2013, 12:57:20
Maar zeker in jouw tweede voorbeeld was het beter geweest hem aan te spelen  ;)
Ik vind dat ze hem veel vaker moeten zoeken in de diepte, maar dan moet de bal wel goed zijn.

helemaal mee eens, klein steekballetje en hij staat alleen voor de keeper. Hij moet ook boos worden als anderen kansen niet zien. Maar het gaat me om zijn reactie, wil hij wat veranderen, dan moet hij Ritzmaaier hierop aanspreken, nu staat hij alleen toneel te spelen. Eén stap verder en het wordt excuses zoeken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op augustus 18, 2013, 14:06:49
lekker laten ballen ju die lukoki,,,,
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dit is mien club op augustus 19, 2013, 11:29:10
Ik snap hem wel.
Hij wil zo graag, mooi karweitje voor de jong.

Loeki zie het spelletje al twee stappen verder dat kun je aan alles zien.
Maakt zaterdag de winnende in Zwolle let maar op
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op augustus 19, 2013, 11:40:49
Wel mooi dat is gebleken dat we niet alleen maar van Lukoki afhankelijk zijn, zoals supporters van veel andere clubs lijken te denken. Las zowel voor de wedstrijd tegen Roda JC als tegen FC Groningen dingen in de trant van "ach, die Lukoki afstoppen en dan hebben we van Cambuur niets meer te vrezen". Dat is duidelijk niet uitgekomen afgelopen zaterdag!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Jules058 op augustus 19, 2013, 20:12:17
Ideaal zo'n speler in je team. Hij houdt toch vaak 2man bezig wat dus elders ruimte oplevert.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: oost058 op augustus 19, 2013, 20:19:07
klopt allemaal maar was zaterdag maar matig bezig. Iets harder werken en iets minder op zichzelf gericht zijn
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op augustus 19, 2013, 20:32:19
Lukoki is van het soort dat je lekker zijn gang moet laten gaan. Het is niet een jongen die echt kan meeverdedigen.. Houd hem lekker voorin en de tegenstander zal nagenoeg altijd 1 of 2 man een oogje in het zeil laten houden ;)

Zoals Cruyff ooit tegen een talentvolle buiten zei: "Die verdediger wil graag mee opkomen, jij ken niet verdedigen dus blijf maar lekker voorin" Moraal van het verhaal is dat die verdediger in die wedstrijd niet een enkele keer over de middellijn is geweest..

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Jules058 op augustus 19, 2013, 20:34:28
Citaat van: Dokkumer op augustus 19, 2013, 20:32:19
Lukoki is van het soort dat je lekker zijn gang moet laten gaan. Het is niet een jongen die echt kan meeverdedigen.. Houd hem lekker voorin en de tegenstander zal nagenoeg altijd 1 of 2 man een oogje in het zeil laten houden ;)

Zoals Cruyff ooit tegen een talentvolle buiten zei: "Die verdediger wil graag mee opkomen, jij ken niet verdedigen dus blijf maar lekker voorin" Moraal van het verhaal is dat die verdediger in die wedstrijd niet een enkele keer over de middellijn is geweest..

Zo is het Idd een verdediger op Lukoki zal wel helemaal tureluur worden van al dat gevlieg voorin! :p
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op augustus 25, 2013, 01:13:00
Citaat van: denistel op augustus 18, 2013, 14:06:49
lekker laten ballen ju die lukoki,,,,


wat een DRAMA vanavond.............
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Jules058 op augustus 25, 2013, 04:10:57
Draak van een wedstrijd voor Lukoki de tering...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Treb op augustus 25, 2013, 04:17:21
Deze jongen moet gewoon aan de rechterkant lopen met het krijt op z'n schoenen. Geen opdrachten meegeven.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: AL op augustus 25, 2013, 08:45:10
Werken aan je eindpass!
Geef je de bal goed in de 1e helft, dan win je misschien wel de wedstrijd!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op augustus 25, 2013, 08:53:06
Die bal die hij gaf toen hij vrij stond was zeer belabberd. Ik weet zeker dat hij beter kan.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: De Gast op augustus 25, 2013, 08:54:23
Het hele elftal loopt toch voor geen meter met een spits die, met alle respect, alleen op amateur niveau goed uit de verf komt. Kan het Lukoki niet kwalijk nemen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Ruppppert op augustus 25, 2013, 08:55:38
Citaat van: AL op augustus 25, 2013, 08:45:10
Werken aan je eindpass!
Geef je de bal goed in de 1e helft, dan win je misschien wel de wedstrijd!
eens, hij moet meer kijken wat er om zich heen gebeurt, zo kan hij veel gevaarlijker zijn
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op augustus 25, 2013, 10:52:11
Citaat van: AL op augustus 25, 2013, 08:45:10
Werken aan je eindpass!
Geef je de bal goed in de 1e helft, dan win je misschien wel de wedstrijd!

Eens. Maar dat krijg je als je spelers met hun goede poot aan de verkeerde kant posteert. Jody is stijf rechts. Neemt niet weg dat hij zelf had moeten gaan en Schokker had breder weg moeten lopen om die verdediger mee te trekken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op augustus 25, 2013, 21:26:43
belachelijk als je zo,n wapen aan de verkeerde kant laat spelen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tukker op augustus 25, 2013, 21:47:02
Er ging tegen pec geen enkele dreiging van uit. Knullig ook die ene bal die goed de diepte in werd gespeeld maar op zijn achterhoofd kwam  :insane. Hij oogde ook niet supersnel vond ik; niet moeilijk om af te stoppen. Maar hij speelde dan ook tegen de man of the match.

Tegen PSV gewoon op rechts en dan komt ie Jetro Willems tegen en die maakt ook nog wel eens foutje.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 25, 2013, 22:59:12
Hij kreeg wel heel vaak dubbele dekking... moet de rest dan van profiteren
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op augustus 25, 2013, 23:13:47
speelde bij ajax altijd op rechts waarom zette we em hier dan op links?? zeker in uitwedstrijden moet je zijn
snelheid benutten op de goeie kant.
zet feldballe dan op links..em brands inde spits als hemmen er niet is.bakker er vlak achter en ritzmaier
en makrini regelen het middenveld wel.

daar lag gister het probleem als je de bal makkleijker vasthoudt voorin dan ken ieder1 20 meter verder
bij sluiten en kun je druk geven.

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op augustus 26, 2013, 01:01:15
 
Citaat van: denistel op augustus 25, 2013, 23:13:47
speelde bij ajax altijd op rechts waarom zette we em hier dan op links?? zeker in uitwedstrijden moet je zijn
snelheid benutten op de goeie kant.
zet feldballe dan op links..em brands inde spits als hemmen er niet is.bakker er vlak achter en ritzmaier
en makrini regelen het middenveld wel.

daar lag gister het probleem als je de bal makkleijker vasthoudt voorin dan ken ieder1 20 meter verder
bij sluiten en kun je druk geven.

_O_ _O_ |:) |:) :thumbsup :thumbsup , zo simpel is het dus !! Jammer dat de TS zich door andere zaken dan kwaliteit en de juiste poppetjes op de juiste plaats laat leiden. Bakker en Paco mogen het dan wat mij betreft uitvechten.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op augustus 26, 2013, 09:26:29
Citaat van: denistel op augustus 25, 2013, 23:13:47
speelde bij ajax altijd op rechts waarom zette we em hier dan op links?? zeker in uitwedstrijden moet je zijn
snelheid benutten op de goeie kant.
zet feldballe dan op links..em brands inde spits als hemmen er niet is.bakker er vlak achter en ritzmaier
en makrini regelen het middenveld wel.

daar lag gister het probleem als je de bal makkleijker vasthoudt voorin dan ken ieder1 20 meter verder
bij sluiten en kun je druk geven.

Hier ben ik het helemaal mee eens  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op augustus 31, 2013, 23:37:32
We hevve hem te veul veren in de kont stoken.. Na 1 helft voetbal..

Het wurd tiet dat ie wat vaker zijn man voorbij komt, want dat valt me de laatste tijd wel wat tegen..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: kgscc op september 01, 2013, 01:12:10
Kwam wel de meeste dreiging vandaan. Jammer is alleen dat hij niet goed weet wat hij moet doen na een gelukte actie.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op september 01, 2013, 01:17:07
Blijft gevaarlijk mannetje met verrassende acties. Domme gele kaart vandaag en heel chaotisch wanneer hij goed de bal krijgt. Schiet dan vaak te gehaast zomaar een kant op. Hoop tegen Heracles op zijn eerste goals dan kan hij los!  :0=
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: John Hiatt op september 01, 2013, 12:50:22
De intellectueel van de ploeg....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Jules058 op september 01, 2013, 12:55:27
Ik heb ook vaak het idee dat deze jonge niet goed in stelling wordt gebracht. Waar zijn de diepe steek ballen.?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op september 01, 2013, 12:58:25
Citaat van: John Hiatt op september 01, 2013, 12:50:22
De intellectueel van de ploeg....

Met verve! En nog zijn ze bang voor hem. Kun je nagaan wat er gebeurd als hij wel de geest krijgt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op september 01, 2013, 13:01:13
Citaat van: Jules058 op september 01, 2013, 12:55:27
Ik heb ook vaak het idee dat deze jonge niet goed in stelling wordt gebracht. Waar zijn de diepe steek ballen.?

Dieptepasses komen te laat. Zijn snelheid wordt onderschat. Alleen Makrini gaf de bal op het juiste moment.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Jules058 op september 01, 2013, 13:04:53
Klopt dat viel mij dus ook op. Met de snelheid die deze jonge heeft heb je een wapen in huis waarmee je backs helemaal gek kan spelen. Ff op training jongens!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Eewal op september 01, 2013, 13:06:49
10.000 voorzetten laten oefenen deze week. En we moeten hem idd in de diepte aanspelen, maar hij mag ook 1 tegen 1 wel een keer een man voorbij kunnen komen. Ik vind het geen goeie voetballer tot op heden....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tukker op september 01, 2013, 13:09:18
Citaat van: poelie-lwd op september 01, 2013, 13:01:13
Dieptepasses komen te laat. Zijn snelheid wordt onderschat. Alleen Makrini gaf de bal op het juiste moment.
Klopt en daarom was ie ook zo boos dat ie de bal de tribune in jaste. Zeer onnodige  :gelekaart

Maar dat zien de trainers ook en ook daar wordt aan gewerkt net als dat elke tegenstander van Cambuur tot nu toe niet aan voetballen toekomt. Chapeau  _O_

Bij PEC vond ik hem dramatisch en sloom en  nu heel erg dreigend en snel.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op september 02, 2013, 08:05:35
Ach dat komt wel goed met hem, zie elke wedstrijd wel een stijgende lijn en tegen Zwolle was dan even een dip, maar je kunt hem ook niet tegen elke tegenstander inzetten, dat is weer puur afhankelijk van de omschakeling, tegen PSV en Groningen was de omschakeling lekker snel en wilden direct aanvallen, dat is Lukoki's spel en dat heeft ook 2 mooie kansen opgeleverd tegen PSV.

Nou nog wachten tot ie er 1 gaat maken  :proost
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op september 02, 2013, 08:35:39
Citaat van: drg op september 02, 2013, 08:05:35
Ach dat komt wel goed met hem, zie elke wedstrijd wel een stijgende lijn en tegen Zwolle was dan even een dip, maar je kunt hem ook niet tegen elke tegenstander inzetten, dat is weer puur afhankelijk van de omschakeling, tegen PSV en Groningen was de omschakeling lekker snel en wilden direct aanvallen, dat is Lukoki's spel en dat heeft ook 2 mooie kansen opgeleverd tegen PSV.

Nou nog wachten tot ie er 1 gaat maken  :proost

Lukoki gaat niet zo heel veel doelpunten voor ons maken , gebrekkige concentratie en een beperkte traptechniek zijn hiervoor de reden. Hij kan machtig hard lopen en zal dus regelmatig voor dreiging kunnen zorgen , maar dreiging omzetten in effectief rendement is natuurlijk een heel ander verhaal.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: KristCambuur op september 03, 2013, 22:08:14
Hij kan met zijn snelheid een hele belangrijke speler voor ons worden, maar dan moeten we er wel gebruik van maken! Veel de diepte inspelen!  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: ForzaCambuur1 op september 03, 2013, 22:16:47
Citaat van: KristCambuur op september 03, 2013, 22:08:14
Hij kan met zijn snelheid een hele belangrijke speler voor ons worden, maar dan moeten we er wel gebruik van maken! Veel de diepte inspelen!  |:)

Gevaarlijk gaat hij zeker worden. De vraag is alleen hoe effectief gaat hij worden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: camsterdambuurinsneek op september 03, 2013, 22:43:37
TS moet hem leren bal in de diepte te vragen en team moet geleerd worden hem in de diepte te benutten. Hij vraagt nu de bal in de voet en wil dan met halfbakken trucjes erlangs. Zijn wij natuurlijk ook debet aan want tegen NAC was alles even mooi wat ie uuthaalde. Maar alleen in de diepte, op snelheid, is hij bruikbaar.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: vialli op september 03, 2013, 23:07:21
Citaat van: KristCambuur op september 03, 2013, 22:08:14
Hij kan met zijn snelheid een hele belangrijke speler voor ons worden, maar dan moeten we er wel gebruik van maken! Veel de diepte inspelen!  |:)

Ja ze moeten hem niet in de voeten spelen maar in de diepte, want een man passeren is
niet z'n sterkste punt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Clint op september 04, 2013, 07:44:40
Hij heeft mij nog lang niet overtuigd. Kan alleen maar draven.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op september 04, 2013, 08:02:06
Citaat van: clint op september 04, 2013, 07:44:40
Hij heeft mij nog lang niet overtuigd. Kan alleen maar draven.

Je bedoelt denk ik "hardlopen"

en ja... deze man kan heel hard lopen maar niet scoren.
Ik verwacht misschien iets teveel omdat hij bij Ajax zit, valt mij tot nu toe tegen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op september 04, 2013, 15:34:33
Scoren kan hij wel hoor (zie youtube; 25 wedstr voor Ajax, 5 goals). In dit interview verwoordt Frank de Boer wel mooi hoe je Lukoki best kan inzetten en wat hij zelf nog vooral moet leren.
http://www.youtube.com/watch?v=c2wHDkfMKQ4
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: nepomuk op september 05, 2013, 15:52:09
Ik zou hem wel eens in de spits willen zien.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: el haj op september 05, 2013, 22:06:32
Ik niet. Te weinig duelkracht, houdt een bal moeilijk vast en is niet echt een speler die het netje vaak doet krullen.
Nee, alleen als je echt countervoetbal wilt gaan spelen komt deze jongen (misschien) goed uit de verf in de spits maar op de manier hoe wij (willen) spelen komt 'ie veel beter tot z'n recht op de buiten.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op september 05, 2013, 22:50:53
Wat een gezeur en gezeik op Lukoki. Ook dat is een held. Die jongen is nog een kind, is  gvd  20 jaar.

Over 2 jaar is het een topper!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: mugel op september 05, 2013, 22:59:18
Citaat van: wiekie1969 op september 05, 2013, 22:50:53
Wat een gezeur en gezeik op Lukoki. Ook dat is een held. Die jongen is nog een kind, is  gvd  20 jaar.

Over 2 jaar is het een topper!

Eens! Als buitenspeler moeten we daar blij mee zijn, en gaat ons vast nog veel moois brengen dit jaar (niet over 2 jaar).
Als alternatief voor de centrale spitspositie is onzin, maar daar zetten we Nienhuis ook niet neer.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: el haj op september 05, 2013, 23:07:45
Gezeur en gezeik? Das hopelijk niet op mij gericht? Want dat is hetzelfde als zeggen dat iemand zeikt als 'ie zegt dat Nienhuis geen goede rechtsback is.  :P
Heb alle vertrouwen in de hele basis-elf. Mochten we niet al te veel blessures voor- of achterin krijgen dit seizoen handhaven we ons direct!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op september 11, 2013, 15:06:30
Lukoki vandaag in VI: "Het gevoel dat ik bij deze club heb is nu al heel sterk. Wij zijn Cambuur."

:thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: ForzaCambuur1 op september 11, 2013, 19:36:00
Citaat van: Collingwood op september 11, 2013, 15:06:30
Lukoki vandaag in VI: "Het gevoel dat ik bij deze club heb is nu al heel sterk. Wij zijn Cambuur."

:thumbsup

Iemand die in tijden van crisis dit stuk kan scannen? (Te lui om een VI te kopen  :D )
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dizzhead op september 11, 2013, 19:37:09
Citaat van: ForzaCambuur1 op september 11, 2013, 19:36:00
Iemand die in tijden van crisis dit stuk kan scannen? (Te lui om een VI te kopen  :D )
Helaas ik hem hem ook nog niet...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op september 11, 2013, 19:46:50
En mijn proefabo is afgelopen...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op september 11, 2013, 21:09:39
En ik heb helaas geen scanner...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Louw op september 11, 2013, 21:10:58
foto met mobiel?  8)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op september 11, 2013, 21:20:40
Overtypen?  8)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op september 11, 2013, 22:15:28
Met de luie billich van de bank ...
en zelf een vi halen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op september 11, 2013, 22:24:56
Bij de nachtwinkel in Noordwolde? :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op september 11, 2013, 22:28:22
Haha...ja.
of een proefabonnement nemen.
krijg je mooi fifa 14 bij.
kun je alvast dkv-Cambuur spelen |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lwdscc op september 12, 2013, 00:56:56
 :zweep

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi40.tinypic.com%2F2qulv9s.png&hash=9274c1e91610898f3b8c5cba381979bd49283682)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: MP4L op september 12, 2013, 09:10:02
Ik zal even kijken of ik de VI van El Haj kan lenen om even een scan te maken voor de liefhebbers.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op september 12, 2013, 09:23:58
Citaat van: MP4L op september 12, 2013, 09:10:02
Ik zal even kijken of ik de VI van El Haj kan lenen om even een scan te maken voor de liefhebbers.
hoeft toch niet?
vergrootglas erbij en dan kun je best stuk
hierboven lezen! :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op september 12, 2013, 10:42:08
Citaat van: peter op september 12, 2013, 09:23:58
hoeft toch niet?
vergrootglas erbij en dan kun je best stuk
hierboven lezen! :_schater

4 foto's van deze twee pagina's maken, is het dan beter leesbaar?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 12, 2013, 11:12:53
Citaat van: peter op september 11, 2013, 22:15:28
Met de luie billich van de bank ...
en zelf een vi halen!

Haal ik gisteren op schiphol de VI, is het de ouwe.  8P Hier in WitRusland hebben ze alleen de Pravda International. Dus als er wat mooie fotootjes kunnen komen, alvast heel erg bedankt!!  :y
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op september 12, 2013, 13:07:34
trainde vandaag super scherp,,de trainers zijn veel met hem bezig kan al1 nog maar beter worden
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Clint op september 12, 2013, 13:39:03
Dat mag ik wel hopen. :clint
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: John Hiatt op september 12, 2013, 13:53:30
Hopelijk brengen ze hem ook enige voetbalintelligentie bij!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op september 12, 2013, 14:18:28
Citaat van: John Hiatt op september 12, 2013, 13:53:30
Hopelijk brengen ze hem ook enige voetbalintelligentie bij!

Helemaal mee eens,,, maar de mensen die er achter staan moeten hem af en toe ook slimmer aanspelen. Tegen Pisvee had dit echt gevaarlijk kunnen zijn.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: kgscc op september 12, 2013, 15:54:51
Lukoki in de VI

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WRGQWYBKTYXX.zip (http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WRGQWYBKTYXX.zip)

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: mindra op september 12, 2013, 16:30:43
denk dat hij zaterdag zijn eerste goal maakt voor cambuur |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op september 12, 2013, 16:44:29
Het zal me eigenlijk worst wezen of hij goals maakt of niet, zonder blijven zijn acties net zo leuk om te zien  :proost

Maar 't zou wel erg fijn zijn om hem te zien scoren, dat verdiend hij op den duur ook wel natuurlijk  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op september 12, 2013, 16:57:47
Citaat van: kgscc op september 12, 2013, 15:54:51
Lukoki in de VI

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WRGQWYBKTYXX.zip (http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WRGQWYBKTYXX.zip)

:thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: WouterZz op september 12, 2013, 17:05:11
Citaat van: kgscc op september 12, 2013, 15:54:51
Lukoki in de VI

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WRGQWYBKTYXX.zip (http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WRGQWYBKTYXX.zip)

Thanks  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur LWD op september 12, 2013, 18:38:56
Citaat van: kgscc op september 12, 2013, 15:54:51
Lukoki in de VI

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WRGQWYBKTYXX.zip (http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WRGQWYBKTYXX.zip)

_O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op september 12, 2013, 19:57:51
Citaat van: kgscc op september 12, 2013, 15:54:51
Lukoki in de VI

http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WRGQWYBKTYXX.zip (http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WRGQWYBKTYXX.zip)

Je hebt mijn dag gemaakt! Dank.....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: kgscc op september 13, 2013, 19:27:35
Citaat van: Lore op september 12, 2013, 19:57:51
Je hebt mijn dag gemaakt! Dank.....
Kleine moeite, groot geluk  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op september 13, 2013, 22:54:50
Word tijd dat jij ook eens laat zien wat je kan .En beslissend
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: richard op september 14, 2013, 00:01:18
Citaat van: sunderland op september 13, 2013, 22:54:50
Word tijd dat jij ook eens laat zien wat je kan .En beslissend

Is op getraind deze week, komt goed!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dizzhead op september 14, 2013, 00:39:56
Had vrijdag scherp getraind hoorde ik. Met z'n ouders op de tribune zal die wel een doelpuntje willen maken!  :clint



Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op september 14, 2013, 01:43:29
Gewoon naar die goal schreeuwen met zijn allen! Is volgens mij een jongen die erg gevoelig is voor sfeer en beter presteert als publiek als een blok achter hem staat.  :0=  O Jody Lukoki, maak die actie voor mij!! (zou bijna net zo goed klinken als Kenneth Goudmijn)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: nepomuk op september 15, 2013, 09:40:59
Komt wel goed met die jongen. Een plezier om hem te zien voetballen. Gaat altijd dreiging vanuit. Het rendement van zijn acties(doelpunten) gaat zeker komen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op september 15, 2013, 10:08:07
Een genot? ik vond hem zeer matig gisteren. als hij en Feldballe de boel beter breed houden en een keer goede voorzetten gaan afleveren krijgen we veel meer kansen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op september 15, 2013, 10:08:49
Gaat toch nog wel heel veel mis ook hoor !! Zal echt stappen moeten gaan maken in zijn effectiviteit , verder een prima ventje en bereid om hard te werken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: John Hiatt op september 15, 2013, 11:19:58
Zelden zo'n domme voetballer gezien, op Ballotelli na misschien. Enige voordeel is dat hij wel steeds 2 of 3 verdedigers bezighoudt, zodat er ruimte komt voor anderen. Maar rendement is tot nu toe erg mager.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Viper op september 15, 2013, 11:30:10
Zijn balaannames zijn vaak ook niet goed. Ik heb al een paar keer gezien dat een simpele pass via zijn voet over de zijlijn ging.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op september 15, 2013, 11:37:51
Citaat van: John Hiatt op september 15, 2013, 11:19:58
Zelden zo'n domme voetballer gezien, op Ballotelli na misschien.

Met dit verschil dat Balotelli vooral dom is naast het veld, en Lukoki  vooral op het veld. Toch werkt hij erg hard , ik hoop dat hij op de training net zo hard werkt aan zijn minpuntjes en dan kan hij misschien nog stappen gaan maken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op september 15, 2013, 15:59:08
Gisteren was hij niet heel erg sterk maar toch gaat er wel altijd veel dreiging van hem uit en zoals hierboven al aangegeven, hij houd altijd twee man bezig  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tukker op september 15, 2013, 22:06:27
Citaat van: denistel op september 15, 2013, 18:30:08
sommigen kieke te veel al1 naar actie,s dit of dat,,je moet naar het hele team en spel kijken.hoorde veel die lukoki slecht vonden maar
er ging toch constant driegeing van hem uit ,,rendement moet nog hoger maar die lui scheten ind e broek voor hem en stonden
er steeds met 2 of 3 man omheen waardoor anderen meer vrijheid kregen.
Helemaal mee eens. Lukoki is een handenbindertje. 1 op 1 durven veel teams niet aan. Vaak trekt hij wel 2 of zelfs 3 man naar zich toe. Daardoor moet er ergens anders op het veld een man vrij staan. En hoe langer Lukoki in de basis kan blijven staan, hoe meer vertrouwen hij ook krijgt.

En een keertje passeren en de tweede helft inbrengen is natuurlijk ook nooit verkeerd.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op september 15, 2013, 22:42:51
Citaat van: Viper op september 15, 2013, 11:30:10
Zijn balaannames zijn vaak ook niet goed. Ik heb al een paar keer gezien dat een simpele pass via zijn voet over de zijlijn ging.

daar hevve bijv schaken lens enz oek last van lukoki is 20 jaar hoor
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: nepomuk op september 16, 2013, 09:47:06
Hij is inderdaad nog erg jong, en als het goed is kunnen we maar een jaartje plezier van hem beleven. Maar geef hem nu eventjes de tijd. De middenvelders van Cambuur moeten zijn snelheid beter gaan gebruiken. Eens snel een dieptepass of steekpassjes. Ben het met de critici eens dat hij als vleugelspits nu wat minder uit de verf komt. Het blijft desondanks een handenbindertje, waar veel ploegen last van zullen hebben.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op september 16, 2013, 18:54:23
Hij moet eigenlijk bij balverlies gewoon op de middenlijn blijven staan. Geen directe tegenstander die het dan in zijn hoofd haalt om aan aanvallen te denken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op september 16, 2013, 22:45:29
Lukoki speelt onder de maat... De verwachtingen waren/ zijn hoog. Zeker na de wedstrijd tegen NAC. In de halve pot tegen NAC heb je meer grilligheid en mooie acties laten zien, dan in de afgelopen wedstrijden.

Je kan beter.. Dat geloof ik! Maar laat het ons en je oude club ook zien. Zorg ervoor dat de intuitie en gevoel weer terug is, want ik zie je nu teveel nadenken bij elke beweging en aanname..

Maak ons gek en laat in Deventer zien.. Dat we in Leeuwarden een betere buitenspeler hebben dan in Deventer..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op september 17, 2013, 09:09:43
mutte em niet su vaak inde voeten aanspelen maar vaker snijden langs de back tegen nac was ie voor mij niks beter dan zaterdag
hoor,,vooral 2e helft gingen bijna alle aanvallen via hem en hij was constant dreigend en dat het nog beter kan alla maar daar wordt hard
aan gewerkt
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op september 17, 2013, 10:38:54
Natuurlijk speelt ie onder de maat omdat zijn speelstijl van alle kanten verneukt wordt.

Hij wordt constant de bal in de voeten gespeeld terwijl ze gewoon een bal ver vooruit moeten trappen en door alles heen moet snijden om hem op snelheid te zetten, het is geen balvaste speler dus zelf laten rennen met de bal is gewoon geen optie. De enige manier dat hij voorbij een speler komt is wanneer hij de bal vooruit schiet en er achter aan rent, zo moet hij ook aangespeeld worden.

Ik geloof er wel in dat hij nog komt, maar misschien moet er aan gedacht worden om hem als wissel in te gaan zetten wanneer de andere spelers uitgerend zijn.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op september 17, 2013, 10:45:21
Al hoe kritisch ik ook op Lukoki ben, ik moet jullie gelijk geven dat hij veel te vaak in de voeten wordt aangespeeld in plaats van in de diepte. Dat is gewoon zijn sterke punt niet. De enige die Lukoki nog wel eens met steekballen probeert te bereiken is, verbazingwekkend genoeg, El Makrini.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: piene hassus op september 17, 2013, 18:27:59
De enige die een goede steekpass heeft voor lukoki is oepie en die zit op de bank
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op september 17, 2013, 18:40:04
Het is een grappig kereltje en hij is redelijk snel. Voor de rest heb ik er geen goed woord voor over, hij kan gewoon niet voetballen. Ik hoop dat Brands vanaf nu op zijn positie speelt, hij is sterk, slim, heeft een prima traptechniek en zodra hij iets ruimte krijgt schiet hij op goal. Ik hoop dat de technische staf me hierin volgt. Ik denk dat we dan veel meer creeeren
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: piene hassus op september 17, 2013, 19:28:34
Lukoki laten staan en dan brands voor feldballe
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: AL op september 17, 2013, 19:48:22
Lukoki zou ik altijd laten staan. Heeft toch veel dreiging.
Verder moet hij anders gebruikt worden. Een balletje binnendoor en Lukoki lanceren en weg is hij.
Zonder Lukoki hebben we te weinig diepte in het spel.
Ik zou Brands eerder op links zetten ipv Feldballe.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op september 17, 2013, 20:20:24
Citaat van: AL op september 17, 2013, 19:48:22
Lukoki zou ik altijd laten staan. Heeft toch veel dreiging.
Verder moet hij anders gebruikt worden. Een balletje binnendoor en Lukoki lanceren en weg is hij.
Zonder Lukoki hebben we te weinig diepte in het spel.
Ik zou Brands eerder op links zetten ipv Feldballe.

Ach ja, ieder zijn mening. Lanceren naar de Arena zou ik zeggen. Als hij dan al weg is moet hij ook nog een goede voorzet geven of scoren, dat lijkt me wat te veel van het goede voor Lukoki. Als hij dat zou beheersen had Ajax hem wel gehouden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op september 18, 2013, 00:31:13
Citaat van: AL op september 17, 2013, 19:48:22
Lukoki zou ik altijd laten staan. Heeft toch veel dreiging.
Verder moet hij anders gebruikt worden. Een balletje binnendoor en Lukoki lanceren en weg is hij.
Zonder Lukoki hebben we te weinig diepte in het spel.
Ik zou Brands eerder op links zetten ipv Feldballe.
Helemaal voor  :thumbsup.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Treb op september 18, 2013, 00:59:05
Lukoki moet je er nooit uithalen. Je moet er maar eens op letten, ook al komt hij nog niet echt uit de verf, elke keer wanneer hij de bal heeft, heeft hij 3 man tegenover hem. En dat kost kracht.

Brands voor Feldballe is de beste oplossing.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op september 20, 2013, 23:38:14
Blij met een punt.. |:)

Maar wat was die Lukoki zwak zeg.. Ik denk dat ie maar eens minder hoog van de toren moet blazen en meer moet laten zien in het geel blauw. De snelheid die hij heeft wordt weinig gebruikt. kapt en schaart veel te veel.

De acties moeten sneller en daadkrachtiger. Nee Lukoki er moet nog veel gebeuren als jij een vaste waarde voor Ajax wil zijn. Dan zie ik eerder Leeuwin en Bijker in het rood wit voetballen dan jou.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op september 21, 2013, 04:25:33
Blind peerd ist, niks meer, niks minder.  :( :( :(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op september 21, 2013, 04:32:20
 :0=DRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op september 21, 2013, 09:02:07
Ben ik dan de enige die hem nou juist wel iets beter vond spelen dan de laatste tijd  :?
Hij was absoluut niet top maar kwam wel een paar keer mooi zijn man voorbij, iets wat hem de laatste weken niet lukte, maar het probleem is het vervolg daarna dat was gewoon bedroevend.
Als daar nog aan gewerkt wordt dan kan het echt nog wel wat worden  :proost
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op september 21, 2013, 09:12:49
Citaat van: gewoon een fan op september 21, 2013, 09:02:07
Ben ik dan de enige die hem nou juist wel iets beter vond spelen dan de laatste tijd  :?
Hij was absoluut niet top maar kwam wel een paar keer mooi zijn man voorbij, iets wat hem de laatste weken niet lukte, maar het probleem is het vervolg daarna dat was gewoon bedroevend.
Als daar nog aan gewerkt wordt dan kan het echt nog wel wat worden  :proost

Nee je bent niet de enige. De eerste helft werd hij goed in de diepte aangespeeld en was dreigend. Alleen was de voorzetten weer ondermaats. Ook maakte hij enkele verkeerde keuzes. Tweede helft had ik gehoopt dat zijn snelheid meer zou worden benut.

Ik heb het vaker gezegd, maar wanneer zijn eindpass ook nog goed is, is hij levensgevaarlijk.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op september 21, 2013, 09:15:49
Dankzij hem hadden de verdedigers van de eagles nog wat te doen.. hij was als enige dreigend.... maar het grote probleem is dat hij alleen maaar als een blind paard zit te rennen en domme acties maakt...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op september 21, 2013, 09:16:19
 :0= oprotten met die vent, gaat niets worden. Heeft totaal geen voetbalgogme. En ik zal jullie verklappen dat dat ook niet gaat gebeuren. Dit is een speler voor de middenmoot van de jl. Het is blind voor alles wat om hem heen gebeurt
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op september 21, 2013, 09:20:24
Citaat van: pvanbuijtene op september 21, 2013, 09:15:49
Dankzij hem hadden de verdedigers van de eagles nog wat te doen.. hij was als enige dreigend.... maar het grote probleem is dat hij alleen maaar als een blind paard zit te rennen en domme acties maakt...

Het enige waar ik op hoopte bij Lukoki was dat hij die mongool uit dat klimrek zou schieten, helaas is dat zelfs niet gelukt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: DayDreamer op september 21, 2013, 09:38:41
Probleem is dat hij totaal geen overzicht heeft op moment dat hij balbezit heeft, soms moet hij veel makkelijker voetballen, gisteravond ook, zoekt hij 2 verdedigers op terwijl hij met een steekbal Bakker bijna alleen voor de keeper kon zetten, dit zijn echt punten waar hij aan moet werken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op september 21, 2013, 09:43:56
Citaat van: DayDreamer op september 21, 2013, 09:38:41
Probleem is dat hij totaal geen overzicht heeft op moment dat hij balbezit heeft, soms moet hij veel makkelijker voetballen, gisteravond ook, zoekt hij 2 verdedigers op terwijl hij met een steekbal Bakker bijna alleen voor de keeper kon zetten, dit zijn echt punten waar hij aan moet werken.

Hij speelt al jaren bij ajax, geloof jij nu echt dat dit nog gaat gebeuren. Het zit er gewoon niet in. Ik hoop dat de ts. dit nu ook eens ziet. Doe dan Oepie maar, hij is dan misschien niet zo snel maar kan wel een goede pass geven. Ook zou ik voor brands gaan ipv. Feldballe
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bubba op september 21, 2013, 13:36:24
Zou het ook kunnen zijn dat in de huurovereenkomst met Ajax door hun is bedongen dat Lukoki altijd speelminuten moet krijgen? Zoiets was er twee jaar terug volgens mij ook bij Utrecht/Schepers.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccleeuwarden op september 21, 2013, 14:34:04
Tighadouini was vorig seizoen de eerste seizoenshelft ook niet geweldig en werd in de laatste wedstrijden belangrijk, straks als lukoki z'n niveau haalt beleven we ook een hoop plezier aan deze jongen!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 21, 2013, 15:13:16
Citaat van: DayDreamer op september 21, 2013, 09:38:41
Probleem is dat hij totaal geen overzicht heeft op moment dat hij balbezit heeft, soms moet hij veel makkelijker voetballen, gisteravond ook, zoekt hij 2 verdedigers op terwijl hij met een steekbal Bakker bijna alleen voor de keeper kon zetten, dit zijn echt punten waar hij aan moet werken.

Ik heb soms het idee dat het geen tactisch probleem met spelinzicht is, maar dat hij technisch te matig is. Hij lijkt naar de bal te kijken als hij een actie wil maken. Een beetje voetballer speelt de bal toch blind en ziet alles om zich heen......
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op september 21, 2013, 15:17:56
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 21, 2013, 15:13:16
Ik heb soms het idee dat het geen tactisch probleem met spelinzicht is, maar dat hij technisch te matig is. Hij lijkt naar de bal te kijken als hij een actie wil maken. Een beetje voetballer speelt de bal toch blind en ziet alles om zich heen......
kost ons gister en bij zwolle pnten .Als je Antonia in die positie krijgt legt hij wel netjes neer .
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Len Cantello op september 21, 2013, 16:58:44
Iedereen die roept dat Loekie niks kan is een tactisch onbenul.
:koffie
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op september 21, 2013, 18:31:16
Citaat van: sunderland op september 21, 2013, 15:17:56
kost ons gister en bij zwolle pnten .Als je Antonia in die positie krijgt legt hij wel netjes neer .

die Antonia hek 90 minuten niet zien hoor
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Sonnema op september 21, 2013, 19:29:23
Geef deze jongen gewoon nu maar eens het vertrouwen, onze TS ziet dit ook wel hoor en zal met hem praten over wat anders moet. En hij is niet de enige die af en toe tactisch niet slim bezig is Bakker is er ook 1.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HJ.Wijma op september 21, 2013, 23:47:50
Lukoki mist het overzicht volledig vond um heel slecht spelen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Stiens op september 23, 2013, 10:17:38
Op Narsingh van PSV na is Lukoki de snelste speler van de Eredivisie in Fifa 14 ;)

http://www.futhead.com/14/leagues/holland-eredivisie/all/all/attr1/
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: DC op september 23, 2013, 10:28:47
Citaat van: Len Cantello op september 21, 2013, 16:58:44
Iedereen die roept dat Loekie niks kan is een tactisch onbenul.
:koffie

Heb niet het idee dat er iets mis is met zijn kwaliteiten maar wel met zijn mentaliteit.
Als deze jongen niet geconcentreerd is en buiten het voetbal teveel met randzaken bezig is (en dus niet voor 100% gefocust) dan hebben we volgens mij een stuk minder aan hem.
Ik hoor steeds meer verhalen dat deze jongen wel van een feestje houdt. Dit hoeft niet een probleem te zijn maar ik kan het niet los zien van zijn prestaties op het veld.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op september 23, 2013, 10:34:08
Lekkere supporter ben jij....
suggestief:meneer houd wel van een feestje.
ik hou ook wel van een feestje!
stookgedrag heet dit.
hou ik niet van. :zucht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op september 23, 2013, 10:43:03
Citaat van: denistel op september 21, 2013, 18:31:16
die Antonia hek 90 minuten niet zien hoor
lezen wat ik schrijf.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op september 23, 2013, 10:45:52
Citaat van: peter op september 23, 2013, 10:34:08
Lekkere supporter ben jij....
suggestief:meneer houd wel van een feestje.
ik hou ook wel van een feestje!
stookgedrag heet dit.
hou ik niet van. :zucht
idd .Aan zijn inzet ligt het niet .Hij heeft moeite om zijn snelheid te combineren met overzicht .
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: DC op september 23, 2013, 10:47:53
Citaat van: peter op september 23, 2013, 10:34:08
Lekkere supporter ben jij....
suggestief:meneer houd wel van een feestje.
ik hou ook wel van een feestje!
stookgedrag heet dit.
hou ik niet van. :zucht

Mag je vinden, ik schrijf ook alleen maar wat ik van meerdere kanten hoor.
Verder 'suggereer' ik niks...
Als hij elke week de pannen van het dak speelt zul je mij er niet over horen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op september 23, 2013, 11:08:27
Citaat van: Sonnema op september 21, 2013, 19:29:23
Geef deze jongen gewoon nu maar eens het vertrouwen, onze TS ziet dit ook wel hoor en zal met hem praten over wat anders moet. En hij is niet de enige die af en toe tactisch niet slim bezig is Bakker is er ook 1.

Als hij kan groeien met  spel overzicht en beter in de eind passing wordt, dan is het straks een top speler. Hard werken en vertrouwen blijven geven.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Stiens op september 23, 2013, 11:25:58
Volgende week maar scoren tegen DKV. Is alles vergeten en vergeven  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 23, 2013, 11:32:01
Citaat van: Stiens op september 23, 2013, 11:25:58
Volgende week maar scoren tegen DKV. Is alles vergeten en vergeven  :thumbsup

Als het de winnende is, mag ie van mij drie weken feesten  :y :y  |:) |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op september 23, 2013, 11:49:04
Citaat van: Destroyer op september 23, 2013, 11:08:27
Als hij kan groeien met  spel overzicht en beter in de eind passing wordt, dan is het straks een top speler. Hard werken en vertrouwen blijven geven.
verhaal heeft altijd twee kanten!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op september 23, 2013, 11:50:39
Daarom is ie nu op Instagram duty gezet zodat ie ook andere mensen om hem heen ziet   :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op september 23, 2013, 11:54:00
Citaat van: Stiens op september 23, 2013, 11:25:58
Volgende week maar scoren tegen DKV. Is alles vergeten en vergeven  :thumbsup

Volgende week???
Spelen ze 2x tegen DKV  8P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op september 23, 2013, 19:00:43
dou seist at die Antonia in die positie komt leit ie ze panklaar neer ,,maar dan mut ie er wel komen he.

zag vrijdag 3 x lukoki al op de achterlijn maar er was niemand van ons in de 16 en middenvelders
sloten oek niet bij,,,dus als die voorzet dan al niet al te goed is dan ben je kansloos.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op september 23, 2013, 20:07:53
Citaat van: denistel op september 23, 2013, 19:00:43
dou seist at die Antonia in die positie komt leit ie ze panklaar neer ,,maar dan mut ie er wel komen he.

zag vrijdag 3 x lukoki al op de achterlijn maar er was niemand van ons in de 16 en middenvelders
sloten oek niet bij,,,dus als die voorzet dan al niet al te goed is dan ben je kansloos.
ik zei dat ALS Antonia in die zelfde positie komt [waar lukoki net over de achtelijn liep en al eerder de bal op bakker had kunnen geven]geef ie em wel simpel af en scoor je wel .Antonia kwam daar niet omdat hij tegen ons geen diepte in zijn spel had omdat meneer Bijker bij hem had
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Sakas op september 23, 2013, 22:34:45
Alle wedstrijden waar hij tot nu toe heeft gespeeld elke keer 2 verdedigers op zich gehad.
Ook tegen Pisvee. Zorgt voor ruimte voor onder andere Bakker en Hemmen.
Zolang er twee verdedigers aan hem worden opgeofferd mooi laten staan, creëert ruimte voor de rest van het team.
Aan de linker kant, daar gebeurd nog minder dan op rechts.
Daar eerst maar is Feldballe er uit en Brands of zo er in.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op september 24, 2013, 13:19:17
dat is ons spelsysteem he lukoki mag actie,s maken en op zich feldballe ook maar die trekt meer naar
binnen waardoor er ruimte komt voor ritzmaier of bijker die er dan over heen kletsen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op september 29, 2013, 17:08:47
Klasse pot jongen, eindelijk. Zo lekker doorgaan :thumbsup |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op september 29, 2013, 17:12:31
Mwa.. 1 goed momentje waar hij alsnog bijna uitgelopen werd, wel eindelijk een goal, fijn voor hem maar het merendeel van de wedstrijd had ik hem liever vervangen zien worden dan Feldballe.

Heb in ieder geval gemerkt dat hij wel vaker nu aangespeeld wordt zoals de bedoeling is met lange steekpasses en hoge ballen in lege ruimtes op het veld, alleen is hij bij lange na nog niet sterk genoeg om een bal vast te houden in een gevecht en springen doet ie ook al niet.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op september 29, 2013, 17:22:42
Vertrouwen is erg belangrijk voor Lukoki, heb ik het idee. Speelde tot zijn goal weer dra-ma-tisch, maar daarna had hij even een fase dat alles ineens lukte. Hopelijk weet hij dat zelfvertrouwen vast te houden, dan gaan we nog veel plezier aan hem beleven.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op september 29, 2013, 19:30:36
Maakte id een goal.
maar kon mij en velen om me heen niet bekoren.
laat veel te weinig zien.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: DayDreamer op september 30, 2013, 09:06:43
Maar weer totaal geen overzicht, begin van de wedstrijd ook weer zo'n situatie.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Ruppppert op september 30, 2013, 09:15:50
dekte niet door op dijks bij de 1-0, op zijn goal na onzichtbaar
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op september 30, 2013, 09:18:23
Hij liet zijn man lopen bij de eerste goal .Was de 2e keer al in de wedstr  . Zal maar netjes blijven .Hij stond totaal verkeerd en had dat niet in de gaten .Verder mag ie ook wel eens wat meer body tonen .En meespringen met lucht duels .{ als je duel aangaat krijg je vaak duw in de rug en heb je vrijetrap mee .]
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: lunnie op september 30, 2013, 16:17:23
ennuhh vriend Lukoki, volgende keer even je salto celebration richting je eigen supporters :)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: DayDreamer op september 30, 2013, 16:21:25
Citaat van: lunnie op september 30, 2013, 16:17:23
ennuhh vriend Lukoki, volgende keer even je salto celebration richting je eigen supporters :)

_O_ Dat is ook wat mij opviel, je speelt een derby, je scoort aan de kant van het uitvak, en je goal lekker alleen vieren  :rodekaart
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: lunnie op september 30, 2013, 16:25:29
Citaat van: DayDreamer op september 30, 2013, 16:21:25
_O_ Dat is ook wat mij opviel, je speelt een derby, je scoort aan de kant van het uitvak, en je goal lekker alleen vieren  :rodekaart
Zou ie wel door hebben gehad dat ie uit speelde? :)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Ruppppert op september 30, 2013, 16:41:49
Citaat van: DayDreamer op september 30, 2013, 16:21:25
_O_ Dat is ook wat mij opviel, je speelt een derby, je scoort aan de kant van het uitvak, en je goal lekker alleen vieren  :rodekaart
hij miste het overzicht  :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op oktober 01, 2013, 13:30:30
beter toch die salto voor die stinkende boeren
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op oktober 04, 2013, 22:37:31
Zeldzaam slechte wedstrijd , van een zeer beperkte speler. Begin me nu echt aan deze jongen te storen. Leuk hoor snelheid , maar in combinatie met het overzicht van Stevie Wonder en de balcontrole van Patricia Paay is het volkomen zinloos...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op oktober 04, 2013, 22:39:22
Blind paard. Kan alleen maar rennen. Dramatisch voorzet.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op oktober 04, 2013, 22:39:40
Heb ik me ook mateloos aan geïrriteerd hoop dat hij nu snel vorm krijgt anders zeer teleurstellend
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op oktober 04, 2013, 22:43:20
Het ergste is...   dat die Feldballe nog slechter is :|
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Drumfather SCC op oktober 04, 2013, 22:43:59
Leuk voor Almere City enz.
Ze hadden het toch ook evt. over De Sa toen het gerucht Lukoki gonsde?
Die speelt nu zeer goed bij 010  :zucht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op oktober 04, 2013, 22:53:00
Met de huidige buitenspelers creeeren we veel te weinig kansen, misschien maar eens een andere opstelling?

----------------------------------------------------------Nienhuis..................................................
Droste..................................Leeuwin.....................................vd Laan.......................Bijker
...................................................................El Makrini......................................................
Schokker....................Bakker.................................................Van Moorsel..........Ritzmayer
.................................................................Hemmen........................................................
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op oktober 04, 2013, 22:53:32
Ik was in het begin echt onder de indruk van deze jongen maar dit is snel omgeslagen in een hoop ergernis  ;(
Hij heeft totaal geen balcontrole en/of overzicht maar ook totaal geen werklust als hij de bal eens kwijt raakt  :zucht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op oktober 04, 2013, 23:46:09
Blind paard!  :zucht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op oktober 04, 2013, 23:53:58
Dat zo een jongen op de loonlijst staat bij Ajax  :zucht . Deze joker op voetbalschoenen kost Droste ook nog eens een gele kaart vandaag.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: DayDreamer op oktober 05, 2013, 09:57:17
Citaat van: cambuurlegend op oktober 04, 2013, 23:53:58
Dat zo een jongen op de loonlijst staat bij Ajax  :zucht . Deze joker op voetbalschoenen kost Droste ook nog eens een gele kaart vandaag.

Bij DKV liet hij zijn man oook lopen waar de 1-0 uit komt, vind hem tot nu toe behoorlijk tegenvallen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: piene hassus op oktober 05, 2013, 13:30:21
Hy muttut hewwe fan sien aksies, as dat mislukt nimt ie un te lang rouwmoment
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op oktober 06, 2013, 13:39:35
lukoki het zeker nog veel te leren ,,maar voral 2e helft totaal geen steun toch


wel 3 of 4 ging ie naar achterlijn en inde hele 16 meter was niemand van cambuur terwijl
ze daar de hele week op trainen een 1e paal een 2e paal en bakker en of ritzmaier rand 16
nou dat gebeurde vrijdag echt niet hoor en droste sloot ook te weinig aan bij lukoki zodat
die de bal nooit kwijt kon.

bij balverleis mut ie zeker sneller omschakelen en kop omhoog houden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op oktober 06, 2013, 14:23:48
9 van de 10x staan ze er wel en krijgt Lukoki die bal niet normaal voor.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op oktober 06, 2013, 14:42:36
sorry maar vrijdag 2 helft echt niet,,hemmen of bakker waren steeds veel te laat.en feldballe
of brands kwamen niet naar binnen. bovendien stond hemmen oek wel een keer of 6 buitenspel
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op oktober 06, 2013, 14:59:51
Al zet je 5 man bij de eerste paal , als die bal niet of niet op maat komt heb je er helemaal niks aan. Daarnaast grossiert hij in het onnodige balverlies , puur en alleen door een gebrek aan balcontrole. Het is gewoon een snelle huis tuin en keuken voetballer meer is het niet , helaas...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op oktober 07, 2013, 07:01:13
als er niemand staat dan heb je de bal nooit he,,,er moeten altijd 3 ,man in de 16 komen en is die bal dan niet op maat
dan kum je in ieder geval een poging doen en de verdediging verwerkt ook niet alle ballen goed he.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Treb op oktober 07, 2013, 07:14:04
Ongelofelijk eigenlijk dat deze jongen onder contract staat bij Ajax.. kan er echt he-le-maal niks van.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op oktober 07, 2013, 08:05:43
Citaat van: Treb op oktober 07, 2013, 07:14:04
Ongelofelijk eigenlijk dat deze jongen onder contract staat bij Ajax.. kan er echt he-le-maal niks van.

Jong Ajax hoeft hem denk ik ook niet.. wat is deze speler slecht! (ik had echt hoge verwachtingen)
Hij teert/voetbalt op zijn naam, daarom heeft de tegenstander nog een beetje respect, maar als hij Jan Boerenlul heette kreeg hij geen respect meer en zat hij allang op de bank.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op oktober 07, 2013, 09:20:10
Citaat van: 666 op oktober 07, 2013, 08:05:43
Jong Ajax hoeft hem denk ik ook niet.. wat is deze speler slecht! (ik had echt hoge verwachtingen)
Hij teert/voetbalt op zijn naam, daarom heeft de tegenstander nog een beetje respect, maar als hij Jan Boerenlul heette kreeg hij geen respect meer en zat hij allang op de bank.

Overdrijven is ook een vak! Hij brengt nog niet wat wij verwachten, maar zou in de JL. Echt een prima speler zijn!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op oktober 07, 2013, 09:46:31
Citaat van: Lore op oktober 07, 2013, 09:20:10
Overdrijven is ook een vak! Hij brengt nog niet wat wij verwachten, maar zou in de JL. Echt een prima speler zijn!

Het is misschien iets aangedikt ;) maar van 1 speler had ik echt verwacht dat hij wat extra's zou brengen en daar heeft hij mij behoorlijk in teleurgesteld. Ik hoop iedere wedstrijd dat hij de pannen van het dak speelt, maar ik zie niet dat hij een Ajax verleden heeft. Sterker nog ik zie alleen maar een hardloper met weinig techniek.

Misschien zien anderen wel zijn kwaliteiten, ik nog steeds niet.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op oktober 07, 2013, 10:53:10
Citaat van: 666 op oktober 07, 2013, 09:46:31
Het is misschien iets aangedikt ;) maar van 1 speler had ik echt verwacht dat hij wat extra's zou brengen en daar heeft hij mij behoorlijk in teleurgesteld. Ik hoop iedere wedstrijd dat hij de pannen van het dak speelt, maar ik zie niet dat hij een Ajax verleden heeft. Sterker nog ik zie alleen maar een hardloper met weinig techniek.

Misschien zien anderen wel zijn kwaliteiten, ik nog steeds niet.

Dat er nog niet voldoende uitkomt is iedereen het er wel mee eens. Ik zou alleen graag zien dat ze hem wat vaker in de diepte aanspelen ipv in zijn voeten. Daarnaast dwingt zijn snelheid de tegenstander er wel toe dat er rugdekking moet zijn, daardoor krijgen anderen meer ruimte!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op oktober 07, 2013, 11:55:59
Dat laatste gebeurt steeds minder! Waar hij in de eerste wedstrijden 2 en soms 3 man naar zich toe trok, laat DKV en nu ook Twente het de back opknappen. Wat ook niet zo gek is gezien het veel te lage rendement van Lukoki....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: kickandrush op oktober 07, 2013, 12:08:26
Citaat van: YellowBlue op oktober 07, 2013, 11:55:59
Dat laatste gebeurt steeds minder! Waar hij in de eerste wedstrijden 2 en soms 3 man naar zich toe trok, laat DKV en nu ook Twente het de back opknappen. Wat ook niet zo gek is gezien het veel te lage rendement van Lukoki....

Klopt, en beide backs kent hij toch goed (lijkt mij) van de jeugd bij Ajax. Als lukoki zelf uitspreekt dat hij graag de buitenspeler van Ajax wil worden zal hij deze jongens toch volledig zoek moeten spelen, sowieso in 1 op 1 situaties.

Verder mutte der meer voorzetten komen!!  |:) |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op oktober 07, 2013, 16:25:16
Lukoki op voetbalprimeur .Laat verdomme eerst maar eens wat zien hier .Je wilt hogerop  :zucht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: ForzaCambuur1 op oktober 07, 2013, 16:53:50
Citaat van: sunderland op oktober 07, 2013, 16:25:16
Lukoki op voetbalprimeur .Laat verdomme eerst maar eens wat zien hier .Je wilt hogerop  :zucht

Vooral dit laatste stuk:

Cambuur profiteert dit jaar nog van de aanwezigheid van de snelle flankspeler, maar het lijkt wel duidelijk dat de samenwerking niet langer dan een jaar gaat duren. "Cambuur is een mooie club, maar ik wil hogerop. Ik ga kijken wat er volgend jaar gebeurt. Wellicht wil Ajax me terug of komen er andere aanbiedingen. Ik sta voor alles open. En intussen hoop ik dat ik me hier heel goed ontwikkel", aldus Lukoki.

Tot nu toe totaal niet laten zien ook maar iets van klaar te zijn om een stap hogerop te kunnen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op oktober 07, 2013, 17:00:05
Citaat van: sunderland op oktober 07, 2013, 16:25:16
Lukoki op voetbalprimeur .Laat verdomme eerst maar eens wat zien hier .Je wilt hogerop  :zucht

Niet te druk over maken.hij blijft maar een jaar en dan ziet hij wel of Telstar en Almere City interesse hebben!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Treb op oktober 07, 2013, 17:31:30
Totaal geen zelfkennis. Strikje erom  :)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Sander Scc op oktober 07, 2013, 17:55:31
Hij word straks de hoer van de degradatiekandidaten zoals die Boukhari en Poep-On ook waren..  Hogerop gaat m voorlopig (nog) niet worden!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op oktober 07, 2013, 23:16:58
gaat lekker hier over een speler die een maand geleden nog erg populair was,,,,we hebben ze allemaal
nodig de komende maanden om er in te blijven dus steunen is beter lijkt mij.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op oktober 08, 2013, 06:24:40
Citaat van: denistel op oktober 07, 2013, 23:16:58
gaat lekker hier over een speler die een maand geleden nog erg populair was,,,,we hebben ze allemaal
nodig de komende maanden om er in te blijven dus steunen is beter lijkt mij.
Steunen is altijd goed Denistel maar een beetje beter zelfbeeld mag ook wel bij deze jongen.
Hij brengt op dit moment gewoon niet wat ik van hem verwacht.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Clint op oktober 08, 2013, 07:51:04
Ik vind het helemaal niks. Kan alleen maar hardlopen. Geen overzicht, geen voorzet. Ik zie ook niet zo gauw enige verbeteringen optreden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op oktober 08, 2013, 07:53:29
 :_schater

die kerel wil hogerop maar heeft hier amper nog wat laten zien.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: renaldo op oktober 08, 2013, 08:28:30
Heeft geen idee wat hij moet doen wanneer hij de bal in de voeten krijgt. Per fractie van seconde verandert het in zn hoofd, met als gevolg chaotische dribbelingen waarin hij zichzelf vaak vastloopt. Die intuitie is volgens mij nauwelijks te veranderen. Op snelheid wegsturen en voorzet afleveren, dat is zn enige "wapen"!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: okkele op oktober 08, 2013, 08:44:26
het komt vast wel goed met deze jongen.
zoals denistel al zegt;de meningen veranderen per maand.
het is in leeuwarden helaas altijd nodig om vooral je negatieve mening te laten weten,als ik daar nou in mee zou gaan zou ik nu zeggen dat feldballe alleen maar opvalt wanneer hij gewisseld word.
maar ook in feldballe zit potentie,net als lukoki.
laat iedereen nou eens in zn waarde en laat m groeien door positieve zaken,niet afkraken.
zodra het echt gaat lopen met deze 2 is het perfect!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op oktober 08, 2013, 09:50:43
We wachten al 9 wedstrijden tot het gaat lopen
met deze beide mannen. ..
ik heb er een hard hoofd in
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: piene hassus op oktober 08, 2013, 10:48:00
Miskien mut de TS hem oppe bank late beginne en na un uur infalle late. Teugen NAC deed ie ut wel aardig
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Jules058 op oktober 27, 2013, 02:29:08
Ben ik de enige die zich helemaal kapot ergerde over hoe jody speelde? Inzet licht het zeker niet aan, maar die kleppen moeten ff van zo'n ogen af. Zoveel dreiging zo weinig rendement.  Hoop dat ze hier nog veel aan gaan werken.
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardia op oktober 27, 2013, 06:40:14

Citaat van: Jules058 op oktober 27, 2013, 02:29:08
Ben ik de enige die zich helemaal kapot ergerde over hoe jody speelde? Inzet licht het zeker niet aan, maar die kleppen moeten ff van zo'n ogen af. Zoveel dreiging zo weinig rendement.  Hoop dat ze hier nog veel aan gaan werken.

Helemaal mee eens. De goal van Hemmen was geen bewuste assist van Lukoki. Hij is vreselijk rap maar het rendement moet flink opgeschroefd worden.


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: michello op oktober 27, 2013, 08:59:07
Je kan er niet met en je kan er niet zonder... Altijd laten staan want kan uit het niets toch heel belangrijk zijn. Stel je nou eens voor dat zijn rendement zoveel beter zou zijn. Dan speelde hij in NL elftal en bij een topclub in Europa. Toch terecht man van de wedstrijd, die Bulthuis he-le-maal kierewiet gespeeld en gewoon beslissend geweest ondanks dat er ook veel voorzetten niet aankwamen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: DC op oktober 27, 2013, 09:09:38
Citaat van: Jules058 op oktober 27, 2013, 02:29:08
Ben ik de enige die zich helemaal kapot ergerde over hoe jody speelde? Inzet licht het zeker niet aan, maar die kleppen moeten ff van zo'n ogen af. Zoveel dreiging zo weinig rendement.  Hoop dat ze hier nog veel aan gaan werken.

Nee je bent zeker niet de enige..
Bij ons op de tribune stoorde we ons mateloos dat hij eerst voor eigen succes wil gaan. En ook enigszins aan zijn popiejopie gedrag bij de wissel en na de wedstrijd maar na een overwinning wil ik daar wel een oogje voor dichtknijpen  ;)
Het liep nu goed af doordat Hemmen de rebound nog afmaakte en Lukoki de pass wel op Bakker gaf bij de 2-1 maar er ligt nog erg veel ruimte voor verbetering qua overzicht.
Volgens mij stoorde Hemmen zich een aantal keren ook flink.
Hij was gister constant dreigend maar kan zoveel meer rendement uit zijn spel halen als hij goed het overzicht bewaard, hopelijk komt hier verbetering in en dan is hij echt een topper! Want zoals gezegd, aan zijn werklust ligt het echt niet.

Citaat van: michello op oktober 27, 2013, 08:59:07Toch terecht man van de wedstrijd, die Bulthuis he-le-maal kierewiet gespeeld en gewoon beslissend geweest ondanks dat er ook veel voorzetten niet aankwamen.
Van der Laan was voor mij motm of anders Mo...
Heerlijke om zulke spelers in je team te hebben, wat een vechters  _O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: piene hassus op oktober 27, 2013, 09:49:51
Lukoki brengt temeensen wat kleur an un wetstryt. As hij un actie maakt staan de anderen nog inne startblokken en binne su dus te laat. Hemmen hat al eerder deselde kans as waar die goal uutkwam maar toen sukkelde hij wat naar de paal met as lichaamstaal wat mut ik hiermet.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 27, 2013, 09:56:24
Citaat van: piene hassus op oktober 27, 2013, 09:49:51
Lukoki brengt temeensen wat kleur an un wetstryt. As hij un actie maakt staan de anderen nog inne startblokken en binne su dus te laat. Hemmen hat al eerder deselde kans as waar die goal uutkwam maar toen sukkelde hij wat naar de paal met as lichaamstaal wat mut ik hiermet.
Was gewoon een dramatische pass... niks met Hemmen te maken... bij de goal van hem stond hij prima maar ging jody gewoon weer zelf..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op oktober 27, 2013, 10:10:26
Pass was imo wel goed, Hemmen was alleen een stapje te laat. Had iets pittiger gemogen.
Zo'n pass is gewoon moeilijk te verdedigen omdat die tussen de keeper en verdedigers valt
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op oktober 27, 2013, 10:15:33
Citaat van: Jules058 op oktober 27, 2013, 02:29:08
Ben ik de enige die zich helemaal kapot ergerde over hoe jody speelde? Inzet licht het zeker niet aan, maar die kleppen moeten ff van zo'n ogen af. Zoveel dreiging zo weinig rendement.  Hoop dat ze hier nog veel aan gaan werken.

Na de 1-1 heb ik hem helemaal kapot gescholden! Weer alleen, gelukkig dat we Hemmen hebben, maar het had gewoon gelijk Hemmen moeten zijn! Als die afgeeft win je gewoon met 6-1!

Veel dreiging, veel beter dan vorige wedstrijden, maar wat een ergenis dat hij niet afgeeft, en alleen maar rollertjes richting de goal schiet!

Al met al gelukkig de drie punten!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op oktober 27, 2013, 10:19:03
Citaat van: Dokkumer op oktober 27, 2013, 10:10:26
Pass was imo wel goed, Hemmen was alleen een stapje te laat. Had iets pittiger gemogen.
Zo'n pass is gewoon moeilijk te verdedigen omdat die tussen de keeper en verdedigers valt

Bal was veel te scherp.. maar hemmen stond ook niet geweldig idd.. die bal op brands en bakker was zeer prima!
En dan niet die van de eerste helft.. dat was ook dramatisch zeg.. achter bakker spelen..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op oktober 27, 2013, 10:43:38
tja dan steekt Bakker het hele veld over om naast Lukoki te komen en dan geeft hij zo'n pass!
Maar ja hij is MOTM geworden dus hij denkt dat hij op dezelfde voet door moet...
Als hij meer overzicht heeft, maken we voor rust al 2 goals.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Unknown op oktober 27, 2013, 11:03:17
wow wat loopt iedereen te zeiken hier, die kerel was veruit de gevaarlijkste, zonder hem zat er helemaal geen diepgang in.
zie de samenvatting even terug, hij heeft meer ballen afgegeven dan iedereen hier doet voorkomen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op oktober 27, 2013, 11:03:47
Wat een gezeur man van sommigen. Lukoki was bij elke aanval van cambuur betrokken, constant dreigend. Als die jongen aan de bal is gebeurt er tenminste wat. Die Bulthuis werd compleet overlopen!  Het is niet altijd goed, maar ik zie hem nu in ieder geval al wat ballen afgeven aan medespelers om zich heen.

Hij maakt stappen net zoals het hele team.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op oktober 27, 2013, 11:04:26
Citaat van: Unknown op oktober 27, 2013, 11:03:17
wow wat loopt iedereen te zeiken hier, die kerel was veruit de gevaarlijkste, zonder hem zat er helemaal geen diepgang in.
zie de samenvatting even terug, hij heeft meer ballen afgegeven dan iedereen hier doet voorkomen.

Amen _O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op oktober 27, 2013, 11:05:09
Citaat van: Unknown op oktober 27, 2013, 11:03:17
wow wat loopt iedereen te zeiken hier, die kerel was veruit de gevaarlijkste, zonder hem zat er helemaal geen diepgang in.
zie de samenvatting even terug, hij heeft meer ballen afgegeven dan iedereen hier doet voorkomen.

Ja logisch!
Nu valt het (gelukkig) de goede kant op, maar het kan ook zomaar de verkeerde kant uitvallen qua uitslag! Je moet gewoon met 6-1 winnen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op oktober 27, 2013, 11:08:02
Dit is dan misschien tegen Utrecht.
Maar volgende week kunnen dit soort cruciale momenten die je dan slechts 3/4 keer krijgt, je winst kosten! Omdat Schaken of Vilena de ballen wel afleggen op Pelle er die er gewoon 1 of 2 inschiet!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op oktober 27, 2013, 11:08:49
Citaat van: Galdiano op oktober 27, 2013, 11:05:09
Ja logisch!
Nu valt het (gelukkig) de goede kant op, maar het kan ook zomaar de verkeerde kant uitvallen qua uitslag! Je moet gewoon met 6-1 winnen!


:_schater, man die lui hebben geen enkele kans gehad de 2e helft!!! Cambuur heer en meester!!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op oktober 27, 2013, 11:13:14
Citaat van: Galdiano op oktober 27, 2013, 10:15:33

Al met al gelukkig de drie punten!


Haal even een doos azijn bij de winkel juh!!!!!!! :zucht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op oktober 27, 2013, 11:13:36
Citaat van: wiekie1969 op oktober 27, 2013, 11:08:49

:_schater, man die lui hebben geen enkele kans gehad de 2e helft!!! Cambuur heer en meester!!!

Wat ik zeg, dit is slechts Utrecht!
Tegen de grotere clubs worden deze acties keihard afgestraft!
En als je juist die wedstrijden maar 2-3 kansen krijgt, en Lukoki speelt zoals gister, verlies e simpelweg gewoon!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op oktober 27, 2013, 11:15:53
Citaat van: wiekie1969 op oktober 27, 2013, 11:13:14

Haal even een doos azijn bij de winkel juh!!!!!!! :zucht

Jarenlang ben jij de grootste azijn afnemer in Nederland geweest!
Nu ben ik eens kritisch en noem je mij een azijnpisser!
Flikker een eind heen, dwaas!  l0l
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op oktober 27, 2013, 11:18:36
Citaat van: Galdiano op oktober 27, 2013, 11:15:53
Jarenlang ben jij de grootste azijn afnemer in Nederland geweest!
Nu ben ik eens kritisch en noem je mij een azijnpisser!
Flikker een eind heen, dwaas!  l0l
:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op oktober 27, 2013, 11:22:49
Typisch een speler of je vind hem goed of helemaal niks.
ook wij op oost verwensten hem soms bij bepaalde kansen
of afspeelballen.
maar wat wel zijn grote kracht is dat hij steeds
2 of 3 mensen bezighoud.
in tweede helft kreeg hij soms dubbele en soms
wel driedubbele dekking.
en ja dan moet er wel een van ons vrij staan
natuurlijk.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: S(CC)upporter op oktober 27, 2013, 11:25:00
Citaat van: Jules058 op oktober 27, 2013, 02:29:08
Ben ik de enige die zich helemaal kapot ergerde over hoe jody speelde? Inzet licht het zeker niet aan, maar die kleppen moeten ff van zo'n ogen af. Zoveel dreiging zo weinig rendement.  Hoop dat ze hier nog veel aan gaan werken.

Die dreiging is ook al heel belangrijk, door Lukoki kom je vaak bij de goal van de tegenstander. Hij kan een dribbel beginnen op de middenlijn en die doortrekken tot de achterlijn, dit gebeurde gisteren zeker 8 keer. Elke keer als hij die dribbel aanging zie je dat de verdediger rugdekking krijgt, waardoor hij bijvoorbeeld ook Bakker aan kon spelen want die zijn man probeerde rugdekking te geven. Daarnaast gaf hij gisteren 2 assists en had wellicht een keer kunnen/moeten scoren. Dit komt puur door de actie en de snelheid, er is niemand anders die dat bij cambuur heeft op de buiten positie, als je hem gisteren niet goed vond of belangrijk dan weet ik het ook niet.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op oktober 27, 2013, 11:54:03
Citaat van: pvanbuijtene op oktober 27, 2013, 10:19:03
Bal was veel te scherp.. maar hemmen stond ook niet geweldig idd.. die bal op brands en bakker was zeer prima!
En dan niet die van de eerste helft.. dat was ook dramatisch zeg.. achter bakker spelen..
Die van de eerste helft heb ik niet gezien.. Heb niet alles gezien gisteren. Toch blijf ik van mening dat de genoemde pass juist goed was. 8 van de 10 keer loopt of glijdt er nog iemand tegenaan (aanvaller of verdediger). In mijn leven al verschillende (eigen) doelpunten gezien vanuit een vergelijkbare voorzet.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op oktober 27, 2013, 12:02:04
Citaat van: peter op oktober 27, 2013, 11:22:49
Typisch een speler of je vind hem goed of helemaal niks.

Spijker op z'n kop!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: rody rules op oktober 27, 2013, 17:09:58

tja..hij houdt inderdaad veel mensen bezig, en hij is een stuk of 7 8 keer doorgekomen..dat hadden we tot nu toe nog geen een keer gezien dit seizoen. als je er zovaak doorheen komt valt ie altijd wel een keer goed, dat is dus gister ook gebeurd
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op oktober 27, 2013, 17:31:05
Wat mij betreft terecht motm. Die Bulthuis heeft zo nu en dan alleen een donkerbruine flits voorbij zien komen. Nu alleen nog ff aan de voortzetting cq afronding werken en we hebben een topper in huis.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op oktober 27, 2013, 18:58:57
Citaat van: Yellow Army op oktober 27, 2013, 17:31:05
Wat mij betreft terecht motm. Die Bulthuis heeft zo nu en dan alleen een donkerbruine flits voorbij zien komen. Nu alleen nog ff aan de voortzetting cq afronding werken en we hebben een topper in huis.

_O_ Alleen ik heb hem zeker vaak vervloekt met of zijn egoistische eigenheimer acties of blinde voorzetten. Lukoki, wordt scherper in de eindpass en kijk beter om je heen. Dan bist een topper!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op oktober 27, 2013, 19:27:00
Citaat van: Destroyer op oktober 27, 2013, 18:58:57
_O_ Alleen ik heb hem zeker vaak vervloekt met of zijn egoistische eigenheimer acties of blinde voorzetten. Lukoki, wordt scherper in de eindpass en kijk beter om je heen. Dan bist een topper!
Ast eerlijk bist siest oek foorútgang... Er komme ballen fanne rechterkant ;)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op oktober 27, 2013, 19:33:29
Citaat van: Dokkumer op oktober 27, 2013, 19:27:00
Ast eerlijk bist siest oek foorútgang... Er komme ballen fanne rechterkant ;)
Als hij ut dan ook siet komt ut helemaal goed  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op oktober 27, 2013, 19:37:30
Hij weet het van zichzelf en dat is al heel wat voor een voetballer ;) En als ik hem een beetje kan peilen zal hij er ook wel keihard aan werken...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op oktober 27, 2013, 20:27:27
Citaat van: Galdiano op oktober 27, 2013, 11:15:53
Jarenlang ben jij de grootste azijn afnemer in Nederland geweest!
Nu ben ik eens kritisch en noem je mij een azijnpisser!
Flikker een eind heen, dwaas!  l0l


:thumbsup |:) :insane l8l
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op oktober 27, 2013, 20:34:56
Citaat van: Destroyer op oktober 27, 2013, 18:58:57
_O_ Alleen ik heb hem zeker vaak vervloekt met of zijn egoistische eigenheimer acties of blinde voorzetten. Lukoki, wordt scherper in de eindpass en kijk beter om je heen. Dan bist een topper!
eens.Die 1-1 was een schot op goal .Zijn voorzetten zijn van de 20x 18x slecht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op oktober 27, 2013, 20:45:41
Het is nog steeds niet optimaal met Lukoki's rendement, maar al vele malen beter dan de eerdere wedstrijden. Ik zie duidelijk een stijgende lijn bij hem. Als hij er gisteren niet in had gestaan hadden we never nooit niet gewonnen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op oktober 27, 2013, 20:48:23
Citaat van: Collingwood op oktober 27, 2013, 20:45:41
Het is nog steeds niet optimaal met Lukoki's rendement, maar al vele malen beter dan de eerdere wedstrijden. Ik zie duidelijk een stijgende lijn bij hem. Als hij er gisteren niet in had gestaan hadden we never nooit niet gewonnen.
is ook zo .Er zit zeker vooruitgang in.Kijk als zijn voorzetten goed zouden zijn had hij bij ajax gebleven
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op oktober 27, 2013, 21:05:34
Citaat van: sunderland op oktober 27, 2013, 20:48:23
is ook zo .Er zit zeker vooruitgang in.Kijk als zijn voorzetten goed zouden zijn had hij bij ajax gebleven

Mogen blijven!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op oktober 28, 2013, 10:23:31
Daar demarreert Jody Lukoki weer: 'Run, Forrest, run!'

LEEUWARDEN– Jody Lukoki was zaterdagavond de meest besproken man in het Cambuurstadion. De
topsprinter op noppen was een plaag voor de FC Utrecht-defensie.

Onder luid applaus verliet Lukoki in de 88ste minuut het veld. Lang niet alles wat de vleugelaanvaller had laten zien was even geslaagd, maar de Ajax-huurling zorgde met zijn vele demarrages op de rechterflank voor continu gevaar. Dave Bulthuis, de linksback van Utrecht, kon zijn hielen uittekenen.
Met zijn optreden trok Lukoki de goede lijn door die hij vorigeweek in de tweede helft tegen AZ al inzette.
Op links maakte hij weinig klaar, op rechts benutte hij zijn machtigste wapen optimaal. Zijn eerste meters
zijn fenomenaal en ook in het restant van zijn sprints behoudt hij zijn snelheid. De vraag is telkens alleen:
hoe ziet het vervolg eruit?
Lukoki weet als geen ander dat hij daaraan moet werken.Was zijn eindpass al perfect geweest, dan zou
Frank de Boer hem wel bij Ajax hebben gehouden. ,,Soms maak ik de verkeerde keuzes'', zei Lukoki zaterdag,
zijn woorden van een week eerder herhalend.
Zo ging hij tegen Utrecht een paar keer voor eigen eer en glorie waar een passje op bijvoorbeeld Michiel
Hemmen een betere optie was geweest. Wel kreeg hij na twintig minuten bijna een assist achter zijn naam
toen hij de bal laag en hard voorgaf op de inlopendeKevin Brands. Diens schot ging rakelings naast.
Wat hij ook doet, Lukoki krijgt in ieder geval steun van de fans en kan bij hen een potje breken. Zaterdag
golfde er bij elke sprint een gevoel van opwinding door het stadion. Een enkeling zag overeenkomsten
met een filmklassieker. ,,Run, Forrest, run!", klonk het vanaf de tribune. Het is de bekende zin uit 'Forrest
Gump' waarin de hoofdrolspeler wordt aangespoord weg te rennen voor zijn belagers. Maar Lukoki is
zelf de belager en daar weet Utrecht alles van.
Wel duurde het ruim een uur voordat Cambuur eindelijk profijt trok van Lukoki's arbeid. Brands stuurde hem de diepte in en voor de tweede keer binnen vier minuten had de aanvaller alleen oog voor het Utrecht-doel. Ditmaal kreeg de meegelopen Hemmen de bal uit de rebound alsnog voor de voeten: 1-1.
Tien minuten voor tijd leverde Lukoki wel een zuivere assist toen hij Erik Bakker lanceerde: 2-1. ,,De 1-1 was een bevrijding'', sprak Lukoki. ,,Daarna wisten we dat we zouden winnen; we voelden dat we de baas waren. Ik hoop dat we dit dinsdag kunnen doortrekken tegen NAC en ook tegen Feyenoord. We hoeven niet bang te zijn.'' Een paar meter bij Lukoki vandaan deed Mark Diemers zijn verhaal. De geboren Leeuwarder had zich iets anders voorgesteld van zijn terugkeer in het Cambuurstadion. ,,Dit is balen. Ik had gehoopt op
speelminuten, en die kreeg ik ook, maar dat je zo afgaat, is pijnlijk.'' Diemers, die vlak voor rust inviel
voor de geblesseerde Martensson, kon niet overtuigen tegen zijn oude club. Uit zijn mislukte pass vloeide
zelfs de 2-1voort en ook kreeg hij geel voor een veel te harde overtreding op zijn oud-ploeggenoot en maatje Wout Droste. ,,We zijn bij vlagen weggespeeld. Niemand speelde goed, ik viel ook niet goed in, vind ik zelf.We zijn te schijterig geweest.'' Afgezien van de wedstrijd is Diemers naar eigen zeggen op zijn plek
bij FC Utrecht, al is het aantal speelminuten dat hij krijgt nog gering.
Maar het kan nog erger: Bob Schepers, het andere Cambuur-talent dat eerder al naar de Domstad verkaste,
zat niet eens bij de selectie. ,,Bob zit thuis en baalt verschrikkelijk. Maar ja, dat is voetbal.''
De twintigjarige Diemers debuteerde in juli voor Utrecht tegen het Luxemburgse Differdange en maakte
op 11 augustus in de competitie zijn opwachting als invaller tegen FC Groningen. En nu mocht hij dus
ruim een helft meedoen tegen Cambuur. Voor een ambitieuze speler als Diemers is dat karig. ,,Stiekem hoop
je natuurlijk op meer. Vorig jaar ben ik belangrijk geweest voor Cambuur, dit seizoen heb ik weinig gespeeld.
Het is lastig, maar dat hoort ook bij topvoetbal.''

LC
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: piene hassus op oktober 28, 2013, 14:39:42
Kon de bal un paar keer niet kwyt omdat Hemmen butenspel stond en de rest niet genoeg aansloot. As spits skiete je dan maar op goal.
Hij siet dus wel degeluk om hem heen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: ForzaCambuur1 op oktober 28, 2013, 18:25:55
Vorig jaar belangrijk geweest voor Cambuur?

Zowel Diemers als Schepers vond ik niet van een dusdanig niveau toen ze bij ons speelden dat ik er erg veel vertrouwen in heb dat die het wel gaan redden bij Utrecht. Hadden beter bij ons kunnen blijven en eerst maar eens echt iets laten zien.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op oktober 28, 2013, 18:44:43
Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 28, 2013, 18:25:55
Vorig jaar belangrijk geweest voor Cambuur?

Zowel Diemers als Schepers vond ik niet van een dusdanig niveau toen ze bij ons speelden dat ik er erg veel vertrouwen in heb dat die het wel gaan redden bij Utrecht. Hadden beter bij ons kunnen blijven en eerst maar eens echt iets laten zien.

Maar bij ons hadden ze ook niet gespeeld!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: ForzaCambuur1 op oktober 28, 2013, 19:58:55
Citaat van: Lore op oktober 28, 2013, 18:44:43
Maar bij ons hadden ze ook niet gespeeld!

Nee dat zit er heel dik in. Vandaar dat ik de overstap ook niet zo goed snap. Ze zijn vertrokken op het moment dat we nog eerste divisie speelden en het er naar uitzag dat dat ook zo zou blijven. Op dat niveau hebben ze het ook beide nog niet laten zien, laat staan op eredivisie niveau. Vond het vorig jaar telkens gevaarlijk als Diemers er in kwam. Wilde vaak de 'mooie' oplossing zoeken wat nog wel eens zorgde voor onnodig en gevaarlijk balverlies.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op oktober 28, 2013, 20:37:53
Citaat van: piene hassus op oktober 28, 2013, 14:39:42
Kon de bal un paar keer niet kwyt omdat Hemmen butenspel stond en de rest niet genoeg aansloot. As spits skiete je dan maar op goal.
Hij siet dus wel degeluk om hem heen.

Het is dat Bakker de bal 3-4 keer vraagt bij de 2-1, anders had Lukoki hem niet eens gezien man!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op oktober 28, 2013, 20:40:52
Veel te snel naar andere clubs gegaan. Hier hadden ze meer gespeeld.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: piene hassus op oktober 29, 2013, 16:10:54
medespeulers binne faak niet anspeulbaar omdat su niet anspeulbaar binne
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: el haj op oktober 29, 2013, 16:16:45
Citaat van: piene hassus op oktober 29, 2013, 16:10:54
medespeulers binne faak niet anspeulbaar omdat su niet anspeulbaar binne

Ik bespeur vaak een diepe, onderliggende genialiteit in je posts. Deze post is echter je toppunt, erg hoog -bijna Cruijffiaans- niveau.



Nee even serieus, wat?  8P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Daddy T. op oktober 29, 2013, 16:18:43
Citaat van: ForzaCambuur1 op oktober 28, 2013, 18:25:55

Zowel Diemers als Schepers vond ik niet van een dusdanig niveau toen ze bij ons speelden dat ik er erg veel vertrouwen in heb dat die het wel gaan redden bij Utrecht. Hadden beter bij ons kunnen blijven en eerst maar eens echt iets laten zien.

Kortom, op het juiste moment verkocht. Hierdoor toch nog een paar ton opgeleverd, hadden we er nu niet meer voor gekregen aangezien ze hier ook bankzitter waren geweest.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op oktober 29, 2013, 17:12:55
http://www.youtube.com/watch?v=oCyDbdsyvVY   8P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op oktober 29, 2013, 17:48:58
Citaat van: el haj op oktober 29, 2013, 16:16:45
Ik bespeur vaak een diepe, onderliggende genialiteit in je posts. Deze post is echter je toppunt, erg hoog -bijna Cruijffiaans- niveau.



Nee even serieus, wat?  8P
Súst er piene hassus van krije!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tukker op oktober 30, 2013, 00:15:16
Ook nu weer mooie akties en het aantal bruikbare voorzetten neemt toe.
Hij blijft een plaag voor de verdediging.

En de penalty schiet ie er toch maar ff mooi in.

Koeman zal er wel een dubbele dekking op zetten zondag. Dan hebben we dus ergens anders op het veld een mannetje vrij (opkomende verdedigers?) Gaat helemaal goedkomen.  :proost
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: michello op oktober 30, 2013, 14:43:21
Jaja, zit bij de voorselectie van Jong Oranje! :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op oktober 30, 2013, 14:46:37
Citaat van: michello op oktober 30, 2013, 14:43:21
Jaja, zit bij de voorselectie van Jong Oranje! :thumbsup

haha wilde het net zeggen maar je was me voor 8P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Stiens op november 04, 2013, 11:09:08
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimages0.tcdn.nl%2Ftelesport%2Farticle22027956.ece%2FBINARY%2Fq%2Fspeelronde%2B12.JPG&hash=43ebce0b65e1392a7048bf9de4e87ca038de981b)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lwdscc op november 15, 2013, 15:05:56
Lukoki wordt op z'n verjaardag toch opgeroepen voor Jong- Oranje:

'' Aanvallers Alex Schalk van NAC Breda en Jody Lukoki van SC Cambuur voegen zich vrijdagavond bij de selectie van Jong Oranje, dat maandag een oefeninterland speelt in en tegen Frankrijk. Bondscoach Albert Stuivenberg heeft beide voetballers opgeroepen, nadat hij Luc Castaignos en Jürgen Locadia geblesseerd zag wegvallen.

De spitsen van FC Twente en PSV vielen donderdag uit tijdens de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Slowakije (2-2). Castaignos kampt met een hoofdblessure, terwijl Locadia een enkelblessure opliep bij een botsing met de Slowaakse keeper. Hij kreeg bij dat moment ook nog de rode kaart.

Schalk speelde drie keer eerder voor Jong Oranje, Lukoki kan in Frankrijk zijn debuut maken. ''
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: marrumer op november 15, 2013, 15:08:59
geweldig !  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lwdscc op november 18, 2013, 23:02:10
Frankrijk-Nederland 1-0 (1-1).

Scoreverloop: 44. 1-0 Ntep Madiba, 60. Vilhena 1-1.


Opstelling Nederland: Van der Hart (46. Hahn), Dijkhuizen (46. Van Beek), Van der Hoorn, Denswil (78. Kongolo), Aké, Ayoub (59. Bijker), Vilhena (82. Bruns), Maher, Promes (86. Lukoki), Klaassen (86. Schalk), Boëtius (46. Hupperts).
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op november 19, 2013, 07:43:25
Citaat van: Lwdscc op november 18, 2013, 23:02:10
Frankrijk-Nederland 1-0 (1-1).

Scoreverloop: 44. 1-0 Ntep Madiba, 60. Vilhena 1-1.


Opstelling Nederland: Van der Hart (46. Hahn), Dijkhuizen (46. Van Beek), Van der Hoorn, Denswil (78. Kongolo), Aké, Ayoub (59. Bijker), Vilhena (82. Bruns), Maher, Promes (86. Lukoki), Klaassen (86. Schalk), Boëtius (46. Hupperts).

Goeie wissel van Bijker... 59ste minuut invallen en ze maken in de 60ste de 1-1  :koffie
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op november 25, 2013, 11:49:55
Volgens mij is Jody de eerste speler ter wereld
die last had van een polletje op een kunstgrasveld.
(Citaat van Lodeweges) :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op december 13, 2013, 15:01:26
Jody, nog even wat beter je best doen  :proost

http://www.ad.nl/ad/nl/5610/Eredivisie/article/detail/3561571/2013/12/13/San-Siro-daar-had-ik-ook-wel-willen-staan.dhtml
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op december 13, 2013, 15:16:01
Van 't weekend moet ie vast weer vervroegd direct mee terug met de bus naar amsterdam nadat ie er één in 't goeie net heeft gemikt  :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op december 13, 2013, 15:55:26
Citaat van: drg op december 13, 2013, 15:16:01
Van 't weekend moet ie vast weer vervroegd direct mee terug met de bus naar amsterdam nadat ie er één in 't goeie net heeft gemikt  :_schater

je bedoeld dat ie er 1 richting het doel heeft geschoten,,,  :P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op december 13, 2013, 16:29:34
Citaat van: 666 op december 13, 2013, 15:55:26
je bedoeld dat ie er 1 richting het doel heeft geschoten,,,  :P

Als ie 'm een beetje ongelukkig raakt maakt ie misschien z'n 2de goal  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op december 13, 2013, 16:37:19
Nou het begint wel tijd te worden dat Lukoki eens wat laat zien .tis tot nu toe niet veel op z,n zachtst gezegd
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op december 13, 2013, 16:42:19
Citaat van: sunderland op december 13, 2013, 16:37:19
Nou het begint wel tijd te worden dat Lukoki eens wat laat zien .tis tot nu toe niet veel op z,n zachtst gezegd

Waar hij voor gekomen is werkt anders aardig tot nu toe, zijn snelheid is zijn eigenschap en omdat we dit seizoen veel moeten verdedigen moet de bal binnen seconden aan de andere kant kunnen zijn om optimaal gebruik te maken van counters. Hemmen kan daardoor in positie komen en zijn kopkracht gebruiken.

Zelf is hij geen afmaker en had hij met wat precisie een stuk of 6 goals kunnen maken maar dat is gewoon waar hij nog aan moet werken, dat lijkt mij niet iets wat je binnen 4 maanden aan leert, al valt mij wel op dat hij steeds meer meespeelt aan de andere kant van het veld en iets meer moeite doet om de bal terug te halen als we die kwijt zijn in plaats van te wachten in een verre uithoek. De manier waarop hij aangespeelt wordt moet ook wat beter, je moet hem lanceren door de bal in een open ruimte te trappen achter de verdedigers en Lukoki gaat er achter aan, tot nu toe gebeurd dat nog net wat te weinig maar heeft een paar keer leuk uitgepakt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op december 13, 2013, 17:09:01
Citaat van: drg op december 13, 2013, 16:42:19
Waar hij voor gekomen is werkt anders aardig tot nu toe, zijn snelheid is zijn eigenschap en omdat we dit seizoen veel moeten verdedigen moet de bal binnen seconden aan de andere kant kunnen zijn om optimaal gebruik te maken van counters. Hemmen kan daardoor in positie komen en zijn kopkracht gebruiken.

Zelf is hij geen afmaker en had hij met wat precisie een stuk of 6 goals kunnen maken maar dat is gewoon waar hij nog aan moet werken, dat lijkt mij niet iets wat je binnen 4 maanden aan leert, al valt mij wel op dat hij steeds meer meespeelt aan de andere kant van het veld en iets meer moeite doet om de bal terug te halen als we die kwijt zijn in plaats van te wachten in een verre uithoek. De manier waarop hij aangespeelt wordt moet ook wat beter, je moet hem lanceren door de bal in een open ruimte te trappen achter de verdedigers en Lukoki gaat er achter aan, tot nu toe gebeurd dat nog net wat te weinig maar heeft een paar keer leuk uitgepakt.
Hoeveel echte assists heeft hij?Ik vond hem tegen RKC weer dramatisch slecht .Zulke domme dingen .In uitwedstr is ie nergens ,thuis redelijk
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op december 13, 2013, 18:49:29
Ik neem aan dat hij zondag zich extra wil bewijzen dus dit is zijn kans!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op december 13, 2013, 19:03:33
Zit ook een gevaar in Zondag...zich te veel willen bewijzen
tegen zijn oude club!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: punkman op december 13, 2013, 19:46:44
Vind hem vooral tegenvallen in het snelle voortzetten van het spel.
Iedere keer weer tegenstander opzoeken, schaar en eromheen proberen te komen op snelheid.
Terwijl er vaak ook afspeelmogelijkheden zijn om het spel snel te verplaatsen.
Want zijn voorzetten na zo'n actie zijn 9 van de 10 niet goed.
Verzet een hoop werk waarvoor respect, maar heeft eigenlijk maar 2 acties in huis.
Een paar scharen en dan op snelheid er langs. Overzicht en voorzetten zou hij nog een stuk in moeten groeien.
Zijn voorzet tegen NEC of utrecht waaruit Hemmen scoorde was volgens mij ook een mislukt schot, en had hij ook in die zelfde wedstrijd de bal op Hemmen moeten spelen.
Als hij die 2 punten van overzicht en voorzetten kan verbeteren dan kan hij zeker een hele goede speler worden.

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scc01 op december 15, 2013, 10:12:37
Met die twee dingen doet hij al meer dan de man aan de overkant...
Tevens is de aansluiting van het middenveld natuurlijk nog meer een drama
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op december 15, 2013, 14:30:06
Schande voor de club, ast geen zin hest bel dan af voortaan :R :R :R :R
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardia op december 15, 2013, 15:07:24
Tribuneklantje. Zelfingenomen jongetje. Niks meer niks minder.


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: piet53 op december 15, 2013, 15:15:17
Met de bus van ajax terug en daar blijven
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: lunnie op december 15, 2013, 15:31:08
Drama, simpel een bal aannemen ken ie niet eens  :rodekaart
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bascambuur op december 15, 2013, 15:34:06
Citaat van: wiekie1969 op december 15, 2013, 14:30:06
Schande voor de club, ast geen zin hest bel dan af voortaan :R :R :R :R
Waaruit bleek dat ie er geen zin in had? Hij werkte hard genoeg. Er kwam alleen niks uit.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op december 15, 2013, 15:43:27
hij was slecht, ja
maar denken jullie nou echt dat hij het leuk vind om zo te spelen, hij gaf zichzelf een 2, dus
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op december 15, 2013, 15:46:36
Citaat van: Cambuur058 op december 15, 2013, 15:43:27
hij was slecht, ja
maar denken jullie nou echt dat hij het leuk vind om zo te spelen, hij gaf zichzelf een 2, dus

Waarom geen 1?
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardia op december 15, 2013, 15:54:38

Citaat van: pvanbuijtene op december 15, 2013, 15:46:36
Waarom geen 1?

Haha! Inderdaad. Hoger dan een 1 komt ie niet vandaag.


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 15, 2013, 15:58:09
Heeft iig zn eigen glazen ingegooid vandaag. Komt never nooit meer bij die lui aan de bak.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op december 15, 2013, 16:07:31
Enkeltje Amsterdam graag!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op december 15, 2013, 16:08:12
Zit ie al in de bus naar Amsterdam?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: vialli op december 15, 2013, 16:18:02
Met Lukoki spelen we met tien man helaas, dus voorlopig maar lekker op de bank.
1 goal per ongeluk en 1 toevallige assist!!
DAT IS VEEL TE WEINIG IN 17 WEDSTRIJDEN!!!!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op december 15, 2013, 16:27:24
Citaat van: vialli op december 15, 2013, 16:18:02
Met Lukoki spelen we met tien man helaas, dus voorlopig maar lekker op de bank.
1 goal per ongeluk en 1 toevallige assist!!
DAT IS VEEL TE WEINIG IN 17 WEDSTRIJDEN!!!!!
dat ben ik met je eens maar hij zorgt wel voor actie, dreiging en kansen; beter dan de links voor
:0= speelde wel een dramatische wedstrijd vandaag
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op december 15, 2013, 16:28:21
Citaat van: Cambuur058 op december 15, 2013, 16:27:24
dat ben ik met je eens maar hij zorgt wel voor actie, dreiging en kansen; beter dan de links voor
:0= speelde wel een dramatische wedstrijd vandaag

Dat mensen Lukoki ook nog verdedigen, lekker terug naar Amsterdam in de winterstop.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op december 15, 2013, 16:33:49
Citaat van: Bernardo op december 15, 2013, 16:28:21
Dat mensen Lukoki ook nog verdedigen, lekker terug naar Amsterdam in de winterstop.
wie wil je daar dan neerzetten? en wie op links?  :X
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op december 15, 2013, 16:36:08
Ajax supporters willen hem graag terug!
Mag gelijk mee terug naar Amsterdam!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op december 15, 2013, 16:36:18
Citaat van: Cambuur058 op december 15, 2013, 16:33:49
wie wil je daar dan neerzetten? en wie op links?  :X

Alles behalve Lukoki, die hoef ik echt niet meer te zien.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 15, 2013, 16:37:18
Citaat van: Cambuur058 op december 15, 2013, 16:33:49
wie wil je daar dan neerzetten? en wie op links?  :X

Komt in de winter vast wel wat bij. Ritzmaier snel daar weghalen en die vBrakel er weer uit. Middelmatig JL-spelertje.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goutum op december 15, 2013, 16:40:45
Spelers met echte potentie die blinken uit tegen hun oude club, Lukoki valt vandaag door de mand. Frank de Boer weet genoeg. Dag carrière!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: John Hiatt op december 15, 2013, 17:09:18
Is met bus mee terug naar 020. Komt niet weer terug.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op december 15, 2013, 17:18:20
Citaat van: John Hiatt op december 15, 2013, 17:09:18
Is met bus mee terug naar 020. Komt niet weer terug.
hoi
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: piene hassus op december 15, 2013, 17:35:24
Inne krant stond dattie ut ongelyk fan de Boer wilde antone, nou de Boer het groat gelyk had. Ik denk dat de Ajaxsuppotters hem nou oek niet meer terug hoeve.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op december 15, 2013, 17:42:50
Oprotten met die slaapwandelende stumper, ik ben er helemaal klaar mee. Voor een ieder die zich afvraagt wie er dan moet staan: Christovao. Hij liet in een kwartier meer zien dan lukoki in 6 wedstrijden
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tukker op december 15, 2013, 18:06:55
Citaat van: vialli op december 15, 2013, 16:18:02
Met Lukoki spelen we met tien man helaas, dus voorlopig maar lekker op de bank.
1 goal per ongeluk en 1 toevallige assist!!
DAT IS VEEL TE WEINIG IN 17 WEDSTRIJDEN!!!!!
En toch met 10 tegen 11ging het zo slecht nog niet (en dan bedoel ik niet de  :rodekaart)

Maar dit was inderdaad een dramatische wedstrijd. Snel vergeten en misschien toch Christovao tegen NAC het voordeel van de twijfel.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op december 15, 2013, 18:34:31
Citaat van: Tukker op december 15, 2013, 18:06:55
En toch met 10 tegen 11ging het zo slecht nog niet (en dan bedoel ik niet de  :rodekaart)

Maar dit was inderdaad een dramatische wedstrijd. Snel vergeten en misschien toch Christovao tegen NAC het voordeel van de twijfel.
ms?
ieder blind paard heeft toch gezien dat hij
veel gevaarlijker was dan lukoki!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: vialli op december 15, 2013, 18:45:42
Lukoki mut gau opsodemitere , daar hevve we NIKS AN!!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op december 15, 2013, 21:11:08
Citaat van: vialli op december 15, 2013, 18:45:42
Lukoki mut gau opsodemitere , daar hevve we NIKS AN!!!

Dat is oom wat overdreven! Vandaag was het inderdaad niet veel....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op december 15, 2013, 21:13:54
De ballen die van zijn voet springen , de ballen die onder zijn voet door schieten, het niet zien van zijn medespelers, het niet hebben van een schot , het niet hebben van een voorzet. Eigenlijk is het gewoon een schande op voetbal schoenen, ik heb geen enkel idee wat deze jongen aan het doen is , en erger nog hij weet het zelf ook niet .....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 15, 2013, 21:38:32
Citaat van: cambuurlegend op december 15, 2013, 21:13:54
De ballen die van zijn voet springen , de ballen die onder zijn voet door schieten, het niet zien van zijn medespelers, het niet hebben van een schot , het niet hebben van een voorzet. Eigenlijk is het gewoon een schande op voetbal schoenen, ik heb geen enkel idee wat deze jongen aan het doen is , en erger nog hij weet het zelf ook niet .....

Jezus, wat was deze jonge slecht, een echte schijtwedstrijd  :zweep

Maar: een jonge jongen die in de vorige wedstrijden (langzame) groei heeft laten zien. Voor vandaag heeft hij een grote fout gemaakt door een totaal verkeerd doel te stellen: zich in de kijker spelen voor de coach van de tegenstander. Dit kan niemand, je moet je op het spel, je taken en je afspraken concentreren. Anders ja je CHOKEN.

"Choken: Feitelijk gaat het dus om een plotselinge collaps onder druk van vaardigheden die we normaal prima uit kunnen voeren, waar we soms zelfs expert in zijn. Het meest fascinerende is niet de slechte prestatie die het tot gevolg heeft, maar dat het voortvloeit uit een motivationele paradox. Om precies te zijn: hoe meer je je best doet als je extreem gespannen bent, hoe slechter het gaat. In andere woorden, choking ontstaan ironisch genoeg als je te veel je best doet om goed te presteren."

Ik denk dat Lukoki nog heel belangrijk voor ons gaat zijn dit seizoen. We kunnen zeker geen twee flanken aantrekken in de winterstop, dus we moeten het met hem doen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op december 15, 2013, 22:39:26
Jody had de focus op Ajax i.p.v op het voetbal. (zal ie wel niet weer doen)
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardia op december 15, 2013, 22:44:36
1 goal in 17 duels. Dat zegt toch alles jongens. Auke de sloper had die bal tegen dkv er ook in geschoven.


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 15, 2013, 23:00:05
Citaat van: Leovardia op december 15, 2013, 22:44:36
1 goal in 17 duels. Dat zegt toch alles jongens. Auke de sloper had die bal tegen dkv er ook in geschoven.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

|:) Hemmen |:): 7 doelpunten

Voor de rest:
Middenveld: 4 doelpunten
Verdediging 2 doelpunten
Eigen doelpunt 1

Barto, Brands, Feldballe, Lukoki, Christovao (Oebele): 1 doelpunt.........
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op december 15, 2013, 23:32:33
Ik denk dat Lukoki wat concurrentie kan gebruiken om scherper te worden. Speelt toch regelmatig dramatische wedstrijden en blijft maar in de basis, wat veel zegt over de alternatieven.
Cristovao en Barto vandaag sterke invalbeurt maar die gaan het verschil ook niet maken. Hoe anders bij bijv GAE, met Antonia/ Houtkoop. Lukoki er mooi bij houden en alles uit de kast om een betere buiten erbij te halen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: De Gast op december 16, 2013, 07:02:05
Om Lukoki nou zo af te kraken.. beetje onzinnig. Die jongen doet zn best. Er komt wel te weinig vandaan helaas. Maar ook hier zijn geen alternatieven.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goutum op december 16, 2013, 08:53:33
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 15, 2013, 21:38:32
Jezus, wat was deze jonge slecht, een echte schijtwedstrijd  :zweep

Maar: een jonge jongen die in de vorige wedstrijden (langzame) groei heeft laten zien. Voor vandaag heeft hij een grote fout gemaakt door een totaal verkeerd doel te stellen: zich in de kijker spelen voor de coach van de tegenstander. Dit kan niemand, je moet je op het spel, je taken en je afspraken concentreren. Anders ja je CHOKEN.

"Choken: Feitelijk gaat het dus om een plotselinge collaps onder druk van vaardigheden die we normaal prima uit kunnen voeren, waar we soms zelfs expert in zijn. Het meest fascinerende is niet de slechte prestatie die het tot gevolg heeft, maar dat het voortvloeit uit een motivationele paradox. Om precies te zijn: hoe meer je je best doet als je extreem gespannen bent, hoe slechter het gaat. In andere woorden, choking ontstaan ironisch genoeg als je te veel je best doet om goed te presteren."
Ik denk dat Lukoki nog heel belangrijk voor ons gaat zijn dit seizoen. We kunnen zeker geen twee flanken aantrekken in de winterstop, dus we moeten het met hem doen.

Haha, prachtig omschreven. Raakt wel de kern van zijn slechte wedstrijd. Hij speelde de eerste helft ook voor de neus van De Boer, dat heeft grote invloed op hem gehad.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2013, 10:41:50
Citaat van: Goutum op december 16, 2013, 08:53:33
Haha, prachtig omschreven.

Ja letterlijk van internet geplukt  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op december 17, 2013, 00:28:12
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 16, 2013, 10:41:50
Ja letterlijk van internet geplukt  :thumbsup
Ik dacht dat je dat soort wijsheden in Apeldoorn op had gedaan  :_schater Raakt denk ik zeker de kern.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op december 18, 2013, 23:21:18
Jody je bent de snelste speler op het veld, de eerste helft ga je 3 keer op snelheid buitenom en heb je tot mijn verbazing ook nog een knappe voorzet.  Daarna niets meer van je gezien, waarom blijf je niet zo spelen??
Telkens vertragen, slecht kaatsen, geen actie buitenom, geen voorzetten....
In de winterstop maar snel terug naar Ajakkes,kun je mooi in de Jupiler League de backs gek maken, Eredivisie is (nog) te hoog gegrepen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op december 19, 2013, 15:03:52
tuurlijk is ie soms heel slecht maar hoe we tegen hem doen (oe a oebele, wisselen, uitfluiten en massaal juichen als hij gewisseld word) daar gaat ie ook niet beter van voetballen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op december 19, 2013, 17:38:00
Luktalles of Luktookniks bij hem. Toch heb ik wel vertrouwen in hem
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op december 19, 2013, 18:02:04
Citaat van: Dokkumer link=topic=351.msg48418#msg48418 date=prec1387471080
Luktalles of Luktookniks bij hem. Toch heb ik wel vertrouwen in hem
precies, maar als we hem blijven uitfluiten dan word het steeds vaker luktookniks dan luktalles
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: el haj op december 19, 2013, 22:33:26
Citaat van: Cambuur058 op december 19, 2013, 15:03:52
tuurlijk is ie soms heel slecht maar hoe we tegen hem doen (oe a oebele, wisselen, uitfluiten en massaal juichen als hij gewisseld word) daar gaat ie ook niet beter van voetballen

Ik erger me echt dóód op de tribune. Mafkezen. Steun zo'n speler als 'ie het lastig heeft ipv 'm af te kraken. Vind 't echt schandalig hoe onze spelers af en toe behandeld worden.
Doet me heel erg denken aan Maachi; topspeler wanneer hij lekker in z'n vel steekt, niet bijzonder wanneer hij niet happy is. We hebben allemaal gezien hoe dat kan aflopen, en hoe dat talent er elders wel uit kan komen.

Punt hier is dat je achter zo'n speler gaat staan als 'ie niet in vorm is ipv 'm nóg verder neer te sabelen. Je zóu zeggen dat men dat hier wel eens een keer doorheeft.
Helaas hebben een boel supporters hier het verstand -of het geheugen- van een peuter.

Echt, beneden alle peil.  :|
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op december 19, 2013, 22:40:11
Maachi werd schandalig behandeld, die had ook al wat laten zien in de jaren daarvoor. Lukoki heeft nog helemaal niks laten zien, zaterdag maar is op de bank!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op december 19, 2013, 22:41:55
Citaat van: el haj op december 19, 2013, 22:33:26
Ik erger me echt dóód op de tribune. Mafkezen. Steun zo'n speler als 'ie het lastig heeft ipv 'm af te kraken. Vind 't echt schandalig hoe onze spelers af en toe behandeld worden.
Doet me heel erg denken aan Maachi; topspeler wanneer hij lekker in z'n vel steekt, niet bijzonder wanneer hij niet happy is. We hebben allemaal gezien hoe dat kan aflopen, en hoe dat talent er elders wel uit kan komen.

Punt hier is dat je achter zo'n speler gaat staan als 'ie niet in vorm is ipv 'm nóg verder neer te sabelen. Je zóu zeggen dat men dat hier wel eens een keer doorheeft.
Helaas hebben een boel supporters hier het verstand -of het geheugen- van een peuter.

Echt, beneden alle peil.  :|

Volledig mee eens. Dit gaat hem (en dus ons) echt niet helpen. En was het juist niet de eerste wedstrijd tegen nac dat hij een van zijn beste wedstrijden speelde toen hij massaal werd toegezongen?!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: el haj op december 19, 2013, 22:43:02
Banken is wmb prima hoor. Speel je niet goed genoeg, dan geen basisplek. Dat is aan de trainers.
Waar het mij om gaat is hoe het publiek met zo'n jongen omgaat, hij is verdomme pas net 21 jaar geworden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op december 19, 2013, 23:44:08
Citaat van: Cambuur058 op december 19, 2013, 15:03:52
tuurlijk is ie soms heel slecht maar hoe we tegen hem doen (oe a oebele, wisselen, uitfluiten en massaal juichen als hij gewisseld word) daar gaat ie ook niet beter van voetballen
:y helemaal mee eens. Belachelijk gedrag en idd erg slecht voor zijn vertrouwen. En na twee goede wedstrijden weer massaal toezingen..? Hoop dat hij karakter toont en iedereen die hem heeft uitgefloten de mond gaat snoeren.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 19, 2013, 23:46:54
Ik vind dat je buitenspelers moet beoordelen op hun durf, of ze acties durven maken en de achterlijn proberen te halen. Dan moet je Lukoki bewonderen en Feldballe niet, die heeft alleen nog maar een balletje breed of terug gelegd.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: DayDreamer op december 20, 2013, 09:26:20
We kunnen wel heel zielig doen, maar die jongen heeft nog helemaal niks gepresteerd, dan moet je gewoon op de bank plaats nemen punt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op december 20, 2013, 09:34:12
Citaat van: SCCRulez op december 19, 2013, 23:44:08
:y helemaal mee eens. Belachelijk gedrag en idd erg slecht voor zijn vertrouwen. En na twee goede wedstrijden weer massaal toezingen..? Hoop dat hij karakter toont en iedereen die hem heeft uitgefloten de mond gaat snoeren.

Misschien had de trainer hem ook in bescherming kunnen nemen en hem gewoon moeten gaan wisselen voor zijn spel. Dat heeft de trainer toch ook met de spelers gedaan die het niet helemaal waarmaken, of niet helemaal in vorm zijn.

Ik vind het uitfluiten/joelen ook niet altijd terecht maar wel begrijpelijk... misschien moeten ze de technische staf uitfluiten omdat die Lukoki gewoon laten staan, terwijl hij gewoon niet in vorm is.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op december 20, 2013, 09:59:58
Als Lukoki een man is, recht hij zijn rug en gaat zaterdag het tegendeel bewijzen.
Als dit niet gebeurd is hij wederom door de mand gevallen, en mag hij per direct weg wat mij betreft!

Spelers worden dik betaald en moeten tegen kritiek kunnen.
Het zou wat zijn dat je spelers die weken/maanden niet toevoegen moet blijven steunen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op december 21, 2013, 09:17:30
Citaat van: Galdiano op december 20, 2013, 09:59:58
Als Lukoki een man is, recht hij zijn rug en gaat zaterdag het tegendeel bewijzen.
Als dit niet gebeurd is hij wederom door de mand gevallen, en mag hij per direct weg wat mij betreft!

Spelers worden dik betaald en moeten tegen kritiek kunnen.
Het zou wat zijn dat je spelers die weken/maanden niet toevoegen moet blijven steunen!

Proto-type van een toeschouwer ipv een supporter. :zucht
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardia op december 21, 2013, 09:48:16

Citaat van: scclwd op december 21, 2013, 09:17:30

Proto-type van een toeschouwer ipv een supporter. :zucht

Lul niet zo dom man. Als die jongen er geen klote van bakt en nou ook niet bepaald uitblinkt qua mentaliteit kost hij ons alleen maar wat ipv dat hij wat oplevert


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2013, 10:06:51
Citaat van: Leovardia op december 21, 2013, 09:48:16
Lul niet zo dom man. Als die jongen er geen klote van bakt en nou ook niet bepaald uitblinkt qua mentaliteit kost hij ons alleen maar wat ipv dat hij wat oplevert


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

Ik vind em qua inzet eigenlijk uitstekend, hij verdedigt echt goed mee (voor een aanvaller natuurlijk) en stopt daar veel energie in!. Zijn aanvallende acties zijn niet alktijd goed gekozen en effectief, maar hij maakt ze wel! Maar ik vind hem tot nu toe wel meer een mannetje dan een echte man, maar dat kan nog komen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op december 21, 2013, 10:10:02
Citaat van: DayDreamer op december 20, 2013, 09:26:20
We kunnen wel heel zielig doen, maar die jongen heeft nog helemaal niks gepresteerd, dan moet je gewoon op de bank plaats nemen punt.

Ik denk dat het allergrootste probleem is: Wie zet je er dan in? Lokoki presteert niet zo goed op dit moment maar door zijn snelheid moeten er altijd bijna twee man om hem heen lopen, levert weer vrije ruimte op. Maar feit is dat hij toch echt veel beter moet kunnen ballen...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pjotter op december 21, 2013, 10:11:45
Het is niet altijd netjes, maar bij prof voetbal word je wel eens uitgefloten e.d.vaak uit frustratie omdat een speler er niks van bakt.
Ik erger me meestal ook groen en geel aan lukoki met zijn domme akties,verkeerde keuzes en maniertjes.
Lukoki moet op de bank als er een beter alternatief is.
Maar wil je de tegenstander wat achterin houden en zelf dreiging houden dan is lukoki gewoon de beste optie bij cambuur.
Het is aan lukoki en de ts om dingen te verbeteren.
Lukoki is Natuurlijk voor cambuur begrippen een prima speler!!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: AL op december 21, 2013, 10:17:56
Vanavond tegen de trage bodor toch wel mogelijkheden lijkt mij.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Josli op december 21, 2013, 15:02:39
Feit is: Er is niet echt een alternatief. Het is een gevoelige jongen die zelfvertrouwen nodig heeft. We zitten een een lastige periode, waarin niks telt behalve de punten. Dat mensen hem dan uitfluiten is het allerdomste dat je kunt doen.

Zat nog eens te denken. Hoe kan het dat vrijwel alle buitenspelers  mislukken bij Cambuur? Ligt dat aan die buitenspelers? Of zijn er ook andere oorzaken?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: kickandrush op december 21, 2013, 15:52:54
Heb zelf ook weleens aan de lange zijde gezeten en doe dan ook niets anders dan roepen dat ze een actie moeten maken.  :0= ACTIE ACTIE Maachi is er aan onderdoor gegaan.  :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: roepieh op december 21, 2013, 17:30:53
Citaat van: el haj op december 19, 2013, 22:33:26
Ik erger me echt dóód op de tribune. Mafkezen. Steun zo'n speler als 'ie het lastig heeft ipv 'm af te kraken. Vind 't echt schandalig hoe onze spelers af en toe behandeld worden.
Doet me heel erg denken aan Maachi; topspeler wanneer hij lekker in z'n vel steekt, niet bijzonder wanneer hij niet happy is. We hebben allemaal gezien hoe dat kan aflopen, en hoe dat talent er elders wel uit kan komen.

Punt hier is dat je achter zo'n speler gaat staan als 'ie niet in vorm is ipv 'm nóg verder neer te sabelen. Je zóu zeggen dat men dat hier wel eens een keer doorheeft.
Helaas hebben een boel supporters hier het verstand -of het geheugen- van een peuter.

Echt, beneden alle peil.  :|

pff, ik irriteer me elke wedstrijd mateloos aan het gepruts van 'm... Als hij daar niet tegen kan dan is ie niet bij de juiste club. We spelen wekelijks met 10 man, dat er dan ook nog mensen zijn die roepen dat hij ondanks zn slechte fase (heeft ie echt een goede fase gehad dan?) toch 2 man bezig houdt. Onbegrijpelijk. Het is bij elke bal balverlies. Het is gewoon lachwekkend!

Zet Oebele er maar neer... Of ga 442 spelen...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op december 21, 2013, 21:59:11
Aub Jody, donder op!
Ga op atletiek, want voetballen kun je niet!

Je bent de zwakste schakel tot ziens!  :(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op december 21, 2013, 23:09:33
Hoor nu her en der dat er een afspraak ligt met ajax
dat lukoki verplicht 22 wedsttrijden moet spelen.
kan dus nog zo slecht spelen maar moet gewoon
spelen dus!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: John Hiatt op december 21, 2013, 23:17:39
Hoe slecht zijn Feldballe en Schokker als deze 'voetballer' elke week mag falen?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op december 21, 2013, 23:24:32
Citaat van: John Hiatt op december 21, 2013, 23:17:39
Hoe slecht zijn Feldballe en Schokker als deze 'voetballer' elke week mag falen?
zie mijn post hierboven....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op december 21, 2013, 23:25:21
Citaat van: John Hiatt op december 21, 2013, 23:17:39
Hoe slecht zijn Feldballe en Schokker als deze 'voetballer' elke week mag falen?

Schokker heeft niet zijn snelheid , maar is op alle andere onderdelen minimaal een klasse beter !! Feldballe is gewoon Lukoki zonder snelheid.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op december 21, 2013, 23:28:15
Citaat van: peter op december 21, 2013, 23:09:33
Hoor nu her en der dat er een afspraak ligt met ajax
dat lukoki verplicht 22 wedsttrijden moet spelen.
kan dus nog zo slecht spelen maar moet gewoon
spelen dus!

Dan laat je hem toch gewoon elke wedstrijd , 1 minuut mee doen .... En als hij volgens de afspraak basis moet staan , dan wissel je hem na 1 minuut. Ik heb me lang stil gehouden , maar ik kan het nu echt niet meer aanzien, gaat ook niet meer goed komen ! Deze jongen snapt er helemaal niks van ...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op december 21, 2013, 23:34:33
Strik erom weg ermee.. Zelfs bij Frisia 1 vind je nog betere buitenspelers als deze nietsnut. Oebele op rechts, versterking halen voor de linksbuiten en eventueel voor de rechtsbuiten.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op december 22, 2013, 01:21:21
Hij heeft volgens mij vandaag niet 1 bal voor geven  ;(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bascambuur op december 22, 2013, 22:40:45
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg406.imageshack.us%2Fimg406%2F571%2Fscootershowoffvspole.gif&hash=3bbcbc71b641f7c877c16c02eacbe70f8efbaaa1)

Dit doet mij denken aan Lukoki.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op december 22, 2013, 22:41:30
Citaat van: Bascambuur op december 22, 2013, 22:40:45
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg406.imageshack.us%2Fimg406%2F571%2Fscootershowoffvspole.gif&hash=3bbcbc71b641f7c877c16c02eacbe70f8efbaaa1)

Dit doet mij denken aan Lukoki.

:_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: MP4L op december 23, 2013, 11:20:55
Ik weet niet of je deze jonge al zo snel moet afschrijven. Als hij maar iets verkeerd doet word meteen Oebele geschreeuwd. Ik persoonlijk denk niet dat Oebele op de vleugel iets kan brengen in de eredivisie. Oebele kan leuk voetballen maar totaal niet rennen.

Ik weet nog wel dat Oebele speelde ergens in het begin van het seizoen en hij echt verdomd langzaam over het veld liep met de bal en totaal geen dreiging zorgde. Ik persoonlijk vind dat we Lukoki gewoon er in moeten houden. En de TS blijkbaar ook, ipv hem steeds uitschelden moeten we hem weer ff wat meer vertrouwen geven. Kijk het verschil van hem begin van het seizoen en nu. Ik geloof niet dat hij nu opeens niet meer kan voetballen. Maar hij is wel het zelfvertrouwen kwijt. Zelfs als hij wat goeds doet hoor ik mensen nog roepen dat het slecht was.

Hij kan perfect rennen maar niet voetballen. Maar als hij er langs komt... En nog iets wat misschien het moraal van de supporters boost... hij is wel de gene die de 1-1 tegen dkv maakte... dat moet toch voor iets tellen?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goutum op december 24, 2013, 10:57:03
Citaat van: MP4L op december 23, 2013, 11:20:55
Ik weet niet of je deze jonge al zo snel moet afschrijven. Als hij maar iets verkeerd doet word meteen Oebele geschreeuwd. Ik persoonlijk denk niet dat Oebele op de vleugel iets kan brengen in de eredivisie. Oebele kan leuk voetballen maar totaal niet rennen.

Ik weet nog wel dat Oebele speelde ergens in het begin van het seizoen en hij echt verdomd langzaam over het veld liep met de bal en totaal geen dreiging zorgde. Ik persoonlijk vind dat we Lukoki gewoon er in moeten houden. En de TS blijkbaar ook, ipv hem steeds uitschelden moeten we hem weer ff wat meer vertrouwen geven. Kijk het verschil van hem begin van het seizoen en nu. Ik geloof niet dat hij nu opeens niet meer kan voetballen. Maar hij is wel het zelfvertrouwen kwijt. Zelfs als hij wat goeds doet hoor ik mensen nog roepen dat het slecht was.

Hij kan perfect rennen maar niet voetballen. Maar als hij er langs komt... En nog iets wat misschien het moraal van de supporters boost... hij is wel de gene die de 1-1 tegen dkv maakte... dat moet toch voor iets tellen?

Ut het nooit wat weest, en het sal nooit wat wurde! Daarbij denk ik dat een huwelijk tussen een echte Ajacied en een volksclub sowieso gedoemd is te mislukken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op december 24, 2013, 11:24:44
De 1-1 tegen dkv....tsja...half mislukt schot en een salto
Voor dkv publiek ipv eigen publiek.
ik denk na dit seizoen maar mooi terug.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op december 24, 2013, 11:46:35
Uit de categorie non argumenten om hem niet meer op te stellen:
-ZIjn schoenen zien er niet uit
-Veters niet goed gestrikt
-Haardracht belachelijk
-Hij lacht zo dom.


NOOIT WEER OPSTELLEN DUS :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op december 24, 2013, 15:45:09
Citaat van: Goutum op december 24, 2013, 10:57:03
Ut het nooit wat weest, en het sal nooit wat wurde! Daarbij denk ik dat een huwelijk tussen een echte Ajacied en een volksclub sowieso gedoemd is te mislukken.

Klopt! Fred Grim was een drama!  :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur LWD op december 24, 2013, 16:03:11
Hoorde een verhaal dat Lukoki erg veel van stappen (Disco Red) en zuipen houdt.. Hij had laatst ook ruzie in de stad waar politie aan d'r pas moest komen.. Weet iemand hier meer van?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: TM op december 24, 2013, 16:29:03
Citaat van: Cambuur LWD op december 24, 2013, 16:03:11
Hoorde een verhaal dat Lukoki erg veel van stappen (Disco Red) en zuipen houdt.. Hij had laatst ook ruzie in de stad waar politie aan d'r pas moest komen.. Weet iemand hier meer van?

Hij is inderdaad elke week wel te vinden in Red. Maar hij is zeker niet de enige.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op december 24, 2013, 18:49:18
Citaat van: Cambuur LWD op december 24, 2013, 16:03:11
Hoorde een verhaal dat Lukoki erg veel van stappen (Disco Red) en zuipen houdt.. Hij had laatst ook ruzie in de stad waar politie aan d'r pas moest komen.. Weet iemand hier meer van?
check zn Instagram maar, foto na foto van grote fles drank in Club Red, zuipt zich te pletter dus, dan ben je toch ook niet goed bezig met je carriëre...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cor op december 24, 2013, 19:50:18
Citaat van: Cambuur LWD op december 24, 2013, 16:03:11
Hoorde een verhaal dat Lukoki erg veel van stappen (Disco Red) en zuipen houdt.. Hij had laatst ook ruzie in de stad waar politie aan d'r pas moest komen.. Weet iemand hier meer van?

FEBO, de zaterdagavond voor SCC-020
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardia op december 24, 2013, 19:50:52

Citaat van: Cambuur058 op december 24, 2013, 18:49:18
check zn Instagram maar, foto na foto van grote fles drank in Club Red, zuipt zich te pletter dus, dan ben je toch ook niet goed bezig met je carriëre...

Precies, is al vaker aangegeven maar sommigen hier vinden dat allemaal prima. Lukoki heeft de mentaliteit van een mandarijntje. Hou op man. Weg met die vent.


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op december 24, 2013, 19:54:26
Als het waar is dat ze voor belangrijke wedstrijden lopen te Zuipen:  :0= NOKKEN ALLEMAAL!!!!

Daar betaal ik niet voor, kom op zeg!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op december 24, 2013, 20:32:04
Citaat van: Cor op december 24, 2013, 19:50:18
FEBO, de zaterdagavond voor SCC-020

Ja en? Groot gelijk, niet te vreten die zooi
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op december 24, 2013, 21:15:29
Citaat van: Leovardia op december 24, 2013, 19:50:52
Precies, is al vaker aangegeven maar sommigen hier vinden dat allemaal prima. Lukoki heeft de mentaliteit van een mandarijntje. Hou op man. Weg met die vent.


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Brands is nog erger en Leeuwin kan er ook wat van...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cor op december 24, 2013, 22:38:25
Citaat van: poelie-lwd op december 24, 2013, 20:32:04
Ja en? Groot gelijk, niet te vreten die zooi

Terwijl het toch in 020 begonnen is
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op december 25, 2013, 13:47:53
Mooi, na al dat gezeik maar allemaal zelf het goede voorbeeld geven. Geen geneuk, gezuip en gevreet meer maar trainen en een week voor de wedstrijd in retraite in een of ander klooster.
Volgend seizoen wil ik alleen maar zien dat er shirtjes maat S verkocht worden onder de supporters :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: FrancoLWD op december 25, 2013, 14:00:42
Hahaha tell them Dokkumer!

Ik vind best dat ze uit mogen gaan, maar dat doe niet een avond voor een wedstrijd! Dat kan eventueel na de wedstrijd.

Die Christovao had ik nog wel sympathie voor maar die vent raakt geen pepernoot. Vervolgens wel in de discotheek met wat drank in je mik lopen schuren met van die vieze smerige goedkope wijven met een verfporum! Bleeghhh nee beetje jammer
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 25, 2013, 14:42:07
Citaat van: Dokkumer op december 25, 2013, 13:47:53
voor de wedstrijd in retraite in een of ander klooster.
Retraite geen probleem, maar wel in een Trappistenklooster :proost
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op december 25, 2013, 21:02:41
Citaat van: FrancoLWD op december 25, 2013, 14:00:42
Hahaha tell them Dokkumer!

Ik vind best dat ze uit mogen gaan, maar dat doe niet een avond voor een wedstrijd! Dat kan eventueel na de wedstrijd.

Die Christovao had ik nog wel sympathie voor maar die vent raakt geen pepernoot. Vervolgens wel in de discotheek met wat drank in je mik lopen schuren met van die vieze smerige goedkope wijven met een verfporum! Bleeghhh nee beetje jammer
Ooooh, dus dat bedoelen ze met een goede sfeer in de groep!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cor op december 27, 2013, 12:19:54
Zuipen, vreemdgaan, nachrbaken, allemaal prima. Maar dan wel erbij presteren. Als ik zie wat deze jongen brengt dan denk ik dat er een knop bij hem om moet voor we er echt plezier van gaan beleven.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: FrancoLWD op december 27, 2013, 13:50:31
Ja inderdaad! Als hij er elke wedstrijd eentje in zou knallen dan zou ik ook niet klagen.. Maar helaas zie je het vaak dat die jonge knapen het nachtleven toch interessanter vinden. En geef ze eens ongelijk, je verdient een lekker zakcentje, meisjes vinden je geweldig omdat je op tv bent en geld hebt!

Maarja wat doe je er aan
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op december 27, 2013, 23:40:17
Citaat van: FrancoLWD op december 27, 2013, 13:50:31
Ja inderdaad! Als hij er elke wedstrijd eentje in zou knallen dan zou ik ook niet klagen.. Maar helaas zie je het vaak dat die jonge knapen het nachtleven toch interessanter vinden. En geef ze eens ongelijk, je verdient een lekker zakcentje, meisjes vinden je geweldig omdat je op tv bent en geld hebt!

Maarja wat doe je er aan
Als het echt een probleem is/ wordt snel terugschoppen naar Ajax (Lukoki) en Grunn (Cristov)! Dan Oepie en Martijn er maar bij houden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op december 28, 2013, 04:14:05
Beste Jody, mocht je dit bericht ooit eens lezen, laat gvd eens een keer zien wat je werkelijk kan. We komen voor JOU naar het stadion. Je moet niet alleen gas geven in de kroeg, maar je bent het gvd 90 minuten lang verplicht om dat ook in de wedstrijden te doen!!!!!!! Amen!!!!!!!!!!
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardia op december 29, 2013, 11:45:27

Citaat van: wiekie1969 op december 28, 2013, 04:14:05
Beste Jody, mocht je dit bericht ooit eens lezen, laat gvd eens een keer zien wat je werkelijk kan. We komen voor JOU naar het stadion. Je moet niet alleen gas geven in de kroeg, maar je bent het gvd 90 minuten lang verplicht om dat ook in de wedstrijden te doen!!!!!!! Amen!!!!!!!!!!

Helemaal mee eens op 1 stukje na; ik kom echt niet voor die koekebakker naar het stadion. Hij kan er geen kloten van.


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op januari 12, 2014, 20:32:15
wat een domme voetballer
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op januari 13, 2014, 13:10:16
tja, zo dom. Komt er een cynisch applaus van de tribunes...gaat hij terugklappen omdat hij denkt dat er uberhaupt fans van hem bestaan.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: FrancoLWD op januari 13, 2014, 14:42:55
Jammer, ik hoop dat hij het resterende seizoen wat beter zal gaan spelen :O
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op januari 13, 2014, 14:50:33
Citaat van: YellowBlue op januari 13, 2014, 13:10:16
tja, zo dom. Komt er een cynisch applaus van de tribunes...gaat hij terugklappen omdat hij denkt dat er uberhaupt fans van hem bestaan.

Ja dat was werkelijk hilarisch... en daaropvolgend ontzettend triest.
Hij begrijpt werkelijk niets.
Misschien is het een idee dat we, voordat we een speler aantrekken, even kijken wat voor diploma's hij werkelijk heeft gehaald, kun je iig bekijken of een speler enig niveau heeft.

Ik denk dat deze jongen in het dagelijks leven, zonder voetbal, A. Bundy achterna was gegaan.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: FrancoLWD op januari 13, 2014, 14:58:00
Citaat van: 666 op januari 13, 2014, 14:50:33
Ja dat was werkelijk hilarisch... en daaropvolgend ontzettend triest.
Hij begrijpt werkelijk niets.
Misschien is het een idee dat we, voordat we een speler aantrekken, even kijken wat voor diploma's hij werkelijk heeft gehaald, kun je iig bekijken of een speler enig niveau heeft.

Ik denk dat deze jongen in het dagelijks leven, zonder voetbal, A. Bundy achterna was gegaan.

Al Bundy scoorde anders wel 3 touchdowns in 1 wedstrijd!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Marc S op januari 13, 2014, 14:59:42
Citaat van: FrancoLWD op januari 13, 2014, 14:58:00
Al Bundy scoorde anders wel 3 touchdowns in 1 wedstrijd!
waren het er geen 4? :P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op januari 13, 2014, 15:00:56
Citaat van: YellowBlue op januari 13, 2014, 13:10:16
tja, zo dom. Komt er een cynisch applaus van de tribunes...gaat hij terugklappen omdat hij denkt dat er uberhaupt fans van hem bestaan.
Misschien klapte hij wel cynisch terug maar waren jullie niet in staat om dat te onderkennen :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op januari 13, 2014, 15:02:24
Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2014, 15:00:56
Misschien klapte hij wel cynisch terug maar waren jullie niet in staat om dat te onderkennen :devil

Dat denk ik ook...  8P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: FrancoLWD op januari 13, 2014, 15:02:28
Citaat van: Marc S op januari 13, 2014, 14:59:42
waren het er geen 4? :P

Verdomd, hest nog geliek oek!

Al vindt zichzelf steeds in een situatie waar het leven hem in het gezicht slaat. Ooit heeft hij vier touchdowns gescoord in een footballmatch voor Polk High, de plaatselijke high school. Dit was tevens het hoogtepunt in zijn leven.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op januari 13, 2014, 15:05:59
Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2014, 15:00:56
Misschien klapte hij wel cynisch terug maar waren jullie niet in staat om dat te onderkennen :devil

hahaha ja dat sal ut weze...

Ik had stiekum zo gehoopt op  een nieuwe rechtsbuiten, maar helaas. Het wordt nog eens een paar maanden me mateloos irriteren. Die jongen zou zo veel beter moeten kunnen, veel meer zijn snelheid benutten, eerder diep gaan, KIJKEN voordat hij een voorzet geeft.....te veel om op te noemen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op januari 13, 2014, 15:15:06
Kijk dit is tenminste een normale kritische reactie... Beter dan eerdere opmerkingen als  "Al Bundy" en dergelijke.
Moet er niet aan denken dat er een Peggy Bundy op de tribune zit :devil
Kelly daarentegen  :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Clint op januari 13, 2014, 15:22:27
Ja...en Buck(s) staat elke keer naast mij op de tribune. :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goutum op januari 13, 2014, 15:23:50
Citaat van: YellowBlue op januari 13, 2014, 15:05:59
hahaha ja dat sal ut weze...

Ik had stiekum zo gehoopt op  een nieuwe rechtsbuiten, maar helaas. Het wordt nog eens een paar maanden me mateloos irriteren. Die jongen zou zo veel beter moeten kunnen, veel meer zijn snelheid benutten, eerder diep gaan, KIJKEN voordat hij een voorzet geeft.....te veel om op te noemen

Toch is het ook wel weer heerlijk om je flink te kunnen ergeren aan iemand. Lekker je frustratie op iemand loslaten, vloeken en tieren, heerlijk toch?! We moeten dus ook een beetje waardering tonen voor het feit dat Lukoki ons die frustraties gunt en iedere wedstrijd zijn best doet zichzelf te overtreffen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: FrancoLWD op januari 13, 2014, 15:31:20
Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2014, 15:15:06
Kijk dit is tenminste een normale kritische reactie... Beter dan eerdere opmerkingen als  "Al Bundy" en dergelijke.
Moet er niet aan denken dat er een Peggy Bundy op de tribune zit :devil
Kelly daarentegen  :_schater

Peggy kan ook best lekker zijn na een biertje of 8 :proost
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: FrancoLWD op januari 13, 2014, 15:36:22
Maar idd wat een domme Jood-die Lukoki!
Had wel meer van hem verwacht, maar even een paar wedstrijden op de bank :rodekaart
Misschien dat hij dan weer gaat knokken.
Sowieso mag hij wel wat minder op stap de ouwe kroegtijger
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: el haj op januari 13, 2014, 15:50:03
Wat een niveau.  :wall
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gobo op januari 13, 2014, 16:15:01
Citaat van: Marc S op januari 13, 2014, 14:59:42
waren het er geen 4? :P

Absoluut 4. Voor Polk High...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op januari 13, 2014, 16:25:34
Citaat van: el haj op januari 13, 2014, 15:50:03
Wat een niveau.  :wall
Ach soms wel om te lachen.
Wel jammer trouwens, want Jody is juist wel een jongen die enorm zelfkritisch is. Dat het minder/belabberd gaat is hopelijk van tijdelijke aard en zet hij de brommer vanaf volgende week weer volop aan met bruikbare ballen op Hemmen of diens vervanger.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: de Schoot op januari 13, 2014, 17:10:47
Hij mut met zijn snelheid deur draave en niet halverwege inhouden zodat er weer 3 man voor 'm staan.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bullie op januari 13, 2014, 17:58:19
Citaat van: de Schoot op januari 13, 2014, 17:10:47
Hij mut met zijn snelheid deur draave en niet halverwege inhouden zodat er weer 3 man voor 'm staan.

Juist....helemaal naar 020 :D
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scc01 op januari 13, 2014, 18:07:34
En maar lopen janken over lukoki. Alsof de geprezen middenvelders ooit een man voorbij durfen te spelen.....
Laat die jonge iets beters henben we yoch niet voor die positie
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op januari 13, 2014, 18:11:45
ja laat em lekker door klooien .
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op januari 13, 2014, 18:16:53
Citaat van: sunderland op januari 13, 2014, 18:11:45
ja laat em lekker door klooien .
Nee, laten we hem vooral keihard afbranden zoals hier gedaan wordt. Wordt ie ook beter van :P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: liwwarder 19 op januari 13, 2014, 18:22:36
Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2014, 18:16:53
Nee, laten we hem vooral keihard afbranden zoals hier gedaan wordt. Wordt ie ook beter van :P
tsja idd en als die jongen 3 keer scoort dan ook durfen roepen heb het altijd al gezegd
geef spelers eens een eerlijke kans voordat je ze afbrand mensen
:0=
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardia op januari 13, 2014, 18:39:48

Citaat van: liwwarder 19 op januari 13, 2014, 18:22:36
tsja idd en als die jongen 3 keer scoort dan ook durfen roepen heb het altijd al gezegd
geef spelers eens een eerlijke kans voordat je ze afbrand mensen
:0=

Een eerlijke kans? 18 wedstrijden 1 lullig goaltje. Als je 18 wedstrijden gespeeld hebt heb je je kans wel gehad dacht ik. Wat een moraalridders hier. Goed is goed slecht is slecht. Ieder zijn mening


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op januari 13, 2014, 18:45:38
Citaat van: Leovardia op januari 13, 2014, 18:39:48
Een eerlijke kans? 18 wedstrijden 1 lullig goaltje. Als je 18 wedstrijden gespeeld hebt heb je je kans wel gehad dacht ik. Wat een moraalridders hier. Goed is goed slecht is slecht. Ieder zijn mening


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Oh zijn we nu moraalridders... Prima, kom ik in een slechte werkweek van jou je even gigantisch afkraken :devil
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardia op januari 13, 2014, 18:53:35

Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2014, 18:45:38
Oh zijn we nu moraalridders... Prima, kom ik in een slechte werkweek van jou je even gigantisch afkraken :devil

Wordt moeilijk voor je dan waarde heer; Ik heb nooit een slechte werkweek, dat heb ik namelijk zelf in de hand en ik geef me elke dag voor 110% en presteer naar behoren. Voordat de moraalridders over arrogantie beginnen; nee, ben alles behalve arrogant, verre van. Het is gewoon zoals het is.


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Straicar op januari 13, 2014, 19:02:31
Dat ie niet doet waar hij voor gehaald is, zien we allemaal. Moet goede assists geven en nog een paar scoren ook. Maar zijn inzet is wel 200% je ziet m de meeste meters maken op t veld. Vroeg storen bij de tegenstander en van voor naar achter mee verdedigen.

Denk dat wij ook heel wat moeilijker hadden gehad zonder hem, als tegenstander in balbezit is. Nu gewoon hopen dat het een mentale dip was en hij er nu wat boven op komt en aanvallend een meerwaarde kan zijn.

Denk ook dat wij wat te hoge verwachtingen hadden, miss iedereen nu wat terughoudender met de nieuwe versterking. Kunnen die alleen maar meezitten
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: brambo3004 op januari 13, 2014, 19:10:12
Citaat van: Straicar op januari 13, 2014, 19:02:31
Dat ie niet doet waar hij voor gehaald is, zien we allemaal. Moet goede assists geven en nog een paar scoren ook. Maar zijn inzet is wel 200% je ziet m de meeste meters maken op t veld. Vroeg storen bij de tegenstander en van voor naar achter mee verdedigen.

Denk dat wij ook heel wat moeilijker hadden gehad zonder hem, als tegenstander in balbezit is. Nu gewoon hopen dat het een mentale dip was en hij er nu wat boven op komt en aanvallend een meerwaarde kan zijn.

Denk ook dat wij wat te hoge verwachtingen hadden, miss iedereen nu wat terughoudender met de nieuwe versterking. Kunnen die alleen maar meezitten

Misschien speelt ook mee dat Lukoki vanaf het begin van het seizoen dubbele dekking krijgt. Niet alleen de linksback van de tegenstander zoekt em hem op, maar vaak ook een middenvelder en/of linker centrale verdediger. Nu we eindelijk een echte linksbuiten hebben, is het voor ons makkelijker om aan te vallen. Staat Lukoki gedekt, kan Manu worden opgezocht (mits dit snel genoeg gebeurt) en andersom.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op januari 13, 2014, 19:13:02
Citaat van: Leovardia op januari 13, 2014, 18:53:35
Wordt moeilijk voor je dan waarde heer; Ik heb nooit een slechte werkweek, dat heb ik namelijk zelf in de hand en ik geef me elke dag voor 110% en presteer naar behoren. Voordat de moraalridders over arrogantie beginnen; nee, ben alles behalve arrogant, verre van. Het is gewoon zoals het is.


Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
Same here. Ik geef me elke week voor 100%. Maandag 10, dinsdag 15 :devil
Waar ik problemen mee heb is het genadeloos afbranden en zelfs belachelijk maken van spelers. Kritisch zijn vind ik prima en je mag gerust man en paard noemen. Alleen gaat dit me te ver!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bullie op januari 13, 2014, 21:20:02
Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2014, 19:13:02
Waar ik problemen mee heb is het genadeloos afbranden en zelfs belachelijk maken van spelers. Kritisch zijn vind ik prima en je mag gerust man en paard noemen. Alleen gaat dit me te ver!

Snap dat wel, tis pure frustratie, maar het is toch ook niet te begrijpen en uit te leggen waarom die der nog instaat.
Laten we eerlijk zijn, het rendement is ver beneden peil, niet 1 werkweekje maar al aantal weken...zoniet langer
en die verhalen over dat zuipen etc. helpen ook nie mee.
Maar hebt wel een punt wat betreft het afbranden en belachelijk maken van spelers, kan minder...zeker int stadion.

...en aan de andere kant als ie der 3 in knalt tegen egels of dkv is ie weer heilig.....zo werkt dat toch :koffie



Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Eewal op januari 13, 2014, 21:33:16
Ik snap die frustratie richting Lukoki wel. Deze speler zou bij Harkemase Boys het verschil ook niet gaan maken. Wanneer hij de bal krijgt ga ik er eigenlijk bij voorbaat al vanuit dat er weer iets mis gaat. Je raak er aan gewend. Negatief? Misschien wel, maar ook realistisch. Ik ga hem verder niet afbranden, maar erg blij word ik er ook niet van. Ook wanneer hij er komende zondag 3 intrapt blijft het een matige voetballer....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op januari 13, 2014, 21:45:50
Citaat van: Eewal op januari 13, 2014, 21:33:16
Ik snap die frustratie richting Lukoki wel. Deze speler zou bij Harkemase Boys het verschil ook niet gaan maken. Wanneer hij de bal krijgt ga ik er eigenlijk bij voorbaat al vanuit dat er weer iets mis gaat. Je raak er aan gewend. Negatief? Misschien wel, maar ook realistisch. Ik ga hem verder niet afbranden, maar erg blij word ik er ook niet van. Ook wanneer hij er komende zondag 3 intrapt blijft het een matige voetballer....

:_schater Zo erg is het allemaal ook weer niet hoor. Barto kwam bij harkema vandaan......
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Eewal op januari 13, 2014, 21:47:27
Citaat van: Lore op januari 13, 2014, 21:45:50
:_schater Zo erg is het allemaal ook weer niet hoor. Barto kwam bij harkema vandaan......

Was beter geweest als hij daar ook was gebleven. Credits voor eind vorig seizoen, dat wel...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op januari 13, 2014, 21:54:56
Citaat van: Dokkumer op januari 13, 2014, 19:13:02
Kritisch zijn vind ik prima en je mag gerust man en paard noemen.

Mag man en blind paard ook ?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op januari 13, 2014, 21:56:50
Citaat van: Eewal op januari 13, 2014, 21:47:27
Was beter geweest als hij daar ook was gebleven. Credits voor eind vorig seizoen, dat wel...

Ach, hij zal toch ook mee kunnen bij een kleine Jupiler club als Almere ofzo?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op januari 14, 2014, 00:22:32
Hij is wel heel snel van held naar schlemiel gegaan. Als de TS hem nou op blijft stellen, om wat voor reden dan ook, moet je hem toch blijven steunen als publiek om de kans te vergroten dat hij goede dingen laat zien. Als een auto je niet bevalt gooi je er, zolang je niet de juiste vervangende auto hebt, toch ook benzine in. Vergroot de kans dat je iig blijft rijden. Hij maakt misschien in het veld soms vreemde beslissingen maar ik vind het nog veel dwazer als je als publiek bewust de kans gaat verkleinen dat hij goeie dingen gaat doen voor je club. Dan laat je je club in de steek.  :rodekaart
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: moodygrunn op januari 14, 2014, 01:27:27
Citaat van: SCCRulez op januari 14, 2014, 00:22:32
Hij is wel heel snel van held naar schlemiel gegaan. Als de TS hem nou op blijft stellen, om wat voor reden dan ook, moet je hem toch blijven steunen als publiek om de kans te vergroten dat hij goede dingen laat zien. Als een auto je niet bevalt gooi je er, zolang je niet de juiste vervangende auto hebt, toch ook benzine in. Vergroot de kans dat je iig blijft rijden. Hij maakt misschien in het veld soms vreemde beslissingen maar ik vind het nog veel dwazer als je als publiek bewust de kans gaat verkleinen dat hij goeie dingen gaat doen voor je club. Dan laat je je club in de steek.  :rodekaart

Ik heb op dit forum gelezen dat Jody zn brommer op alcohol rijdt, en nu? Meer alcohol erin? :)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: okkele op januari 14, 2014, 02:08:30
Citaat van: SCCRulez op januari 14, 2014, 00:22:32
Hij is wel heel snel van held naar schlemiel gegaan. Als de TS hem nou op blijft stellen, om wat voor reden dan ook, moet je hem toch blijven steunen als publiek om de kans te vergroten dat hij goede dingen laat zien. Als een auto je niet bevalt gooi je er, zolang je niet de juiste vervangende auto hebt, toch ook benzine in. Vergroot de kans dat je iig blijft rijden. Hij maakt misschien in het veld soms vreemde beslissingen maar ik vind het nog veel dwazer als je als publiek bewust de kans gaat verkleinen dat hij goeie dingen gaat doen voor je club. Dan laat je je club in de steek.  :rodekaart
"publiek" reageert veelal uit emotie en niet uit intellect.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scc01 op januari 14, 2014, 05:57:16
En dan maar raar vinden dat hier geen hasses naartoe wil......
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bullie op januari 14, 2014, 07:17:04
Citaat van: Scc01 op januari 14, 2014, 05:57:16
En dan maar raar vinden dat hier geen hasses naartoe wil......

Dat zal niet aant publiek liggen eerder aant geld....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op januari 14, 2014, 07:30:08
Nou, ik ben blij dat lukoki hier speelt! Tweede helft competitie 10 goals erin en 20 assists  :D
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scc01 op januari 14, 2014, 07:30:38
Het helpt niet echt mee als je je spelers niet steunt. Zeker lukoki is hier gevoelig voor volgens mij...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Straicar op januari 14, 2014, 08:26:32
Denk ook dat dat ons onderscheid van oa een Ajax publiek. Wanneer t
Moeilijk gaat hoor je vol achter je team te staan. Niet als dat zooitje je eigen mannen
Uit gaan fluiten!!

Niet alleen de spelers maar ook wij 2e seizoenshelft vol aan de bak. We kunnen
Alle hulp gebruiken!! :scc
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: okkele op januari 14, 2014, 08:44:50
Citaat van: Destroyer op januari 14, 2014, 07:30:08
Nou, ik ben blij dat lukoki hier speelt! Tweede helft competitie 10 goals erin en 20 assists  :D

tis dat er een  :D bij staat.
vooral de 20 assists zijn een sprookje.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op januari 14, 2014, 12:06:08
Citaat van: okkele op januari 14, 2014, 08:44:50
tis dat er een  :D bij staat.
vooral de 20 assists zijn een sprookje.
ja en laat dat nu net het belangerijkste zijn voor deze ploeg
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op januari 14, 2014, 12:20:38
Gaat ie weg??? Mooi!!!!!!!!!!!!! :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scc01 op januari 14, 2014, 12:33:01
Citaat van: Straicar op januari 14, 2014, 08:26:32
Denk ook dat dat ons onderscheid van oa een Ajax publiek. Wanneer t
Moeilijk gaat hoor je vol achter je team te staan. Niet als dat zooitje je eigen mannen
Uit gaan fluiten!!

Niet alleen de spelers maar ook wij 2e seizoenshelft vol aan de bak. We kunnen
Alle hulp gebruiken!! :scc
Die lui die meteen eigen spelers beginnen uit te fluiten kunnen sowieso beter wegblijven...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op januari 14, 2014, 13:33:25
gewoon blijven steunen doet soms gekke dingen maar blijft toch ook altijd een gevaar door zijn snelheid
met manu er bij heb je nu nog een speler die wel wat kan op snelheid.gewoon aan blijven werken om het
overzicht en de slimheid beter te krijgen. en goed bedienen die jongen.zondag eagles allemaal trage slakken
daar achter in. aampakku die lui
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goudvinger op januari 14, 2014, 17:12:27
Wat mij opvalt is dat hij veel verkeerde keuzes maakt tijdens de wedstrijd. Gaten dichtlopen waar de back juist gebruik van moet maken, hoge voorzetten op momenten dat ze straks en laag moeten, vertragen wanneer hij juist vaart richting de achterlijn moet halen, etc. Ik neem aan dat de TS dit ook ziet en hem er op aanspreekt. Verder moet je hem wel laten staan, want zijn snelheid was de laatste tijd ons enige wapenfeit, ook al laat de efficiëntie te wensen over. Verder is het natuurlijk te bespottelijk voor worden om je eigen spelers uit te fluiten, voor zover dat aan de orde was.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Montana op januari 14, 2014, 17:51:23
Blijven steunen. Nooit je eigen spelers uitfluiten, dat doen ze in Dkv.
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardia op januari 14, 2014, 18:07:55

Citaat van: Goudvinger op januari 14, 2014, 17:12:27
Wat mij opvalt is dat hij veel verkeerde keuzes maakt tijdens de wedstrijd. Gaten dichtlopen waar de back juist gebruik van moet maken, hoge voorzetten op momenten dat ze straks en laag moeten, vertragen wanneer hij juist vaart richting de achterlijn moet halen, etc. Ik neem aan dat de TS dit ook ziet en hem er op aanspreekt. Verder moet je hem wel laten staan, want zijn snelheid was de laatste tijd ons enige wapenfeit, ook al laat de efficiëntie te wensen over. Verder is het natuurlijk te bespottelijk voor worden om je eigen spelers uit te fluiten, voor zover dat aan de orde was.

Helder en juist verwoord. Helemaal mee eens.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op januari 14, 2014, 20:10:24
Citaat van: Montana op januari 14, 2014, 17:51:23
Blijven steunen. Nooit je eigen spelers uitfluiten, dat doen ze in Dkv.
:thumbsup |:) :proost
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op januari 14, 2014, 20:11:57
Citaat van: Montana op januari 14, 2014, 17:51:23
Blijven steunen. Nooit je eigen spelers uitfluiten, dat doen ze in Dkv.
schelden mag wel :)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: FrancoLWD op januari 14, 2014, 20:18:41
Citaat van: sunderland op januari 14, 2014, 20:11:57
schelden mag wel :)

Natuurlijk dat zit in onze genen schelden, negatief zijn, azijnzeiken
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op januari 14, 2014, 20:25:46
Citaat van: FrancoLWD op januari 14, 2014, 20:18:41
Natuurlijk dat zit in onze genen schelden, negatief zijn, azijnzeiken
nee hoor niet negatief en azijnzeiken
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op januari 14, 2014, 20:26:24
kan moeilijk positief over j l en m b zijn .
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: de Schoot op januari 14, 2014, 20:46:34
Citaat van: sunderland op januari 14, 2014, 20:25:46
nee hoor niet negatief en azijnzeiken

Dan kan dit forum ook wel inrukken  :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op januari 14, 2014, 20:55:38
Citaat van: sunderland op januari 14, 2014, 20:26:24
kan moeilijk positief over j l en m b zijn .
Hoeft ook niet, die 2 brengen niet wat ze moeten brengen, alhoewel de laatste niet beter kán. Alleen kan realistisch/negatief ook doorslaan in belachelijk maken en dat gaat me te ver.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op januari 14, 2014, 21:08:37
Citaat van: sunderland op januari 14, 2014, 20:26:24
kan moeilijk positief over j l en m b zijn .
hoop dat je daar eind van seizoen anders over denkt. Positieve stimulans van publiek zal die kans iig flink vergroten. Spelers voelen de sfeer aan en zeker bij jonge gasten gaan negatieve reacties in 't kopke zitten en is de neerwaartse spiraal nog moeilijk te keren.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PeterTa op januari 16, 2014, 21:34:26
Ik blijf me toch verbazen over alle kritieken op Lukoki op dit forum, het is misschien niet allemaal even goed maar niet iedereen lijkt zich te beseffen hoe het zonder hem zou zijn, echte alternatieven zijn er namelijk niet. Zonder hem hadden we er waarschijnlijk een stuk minder voor gestaan..    :scc
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op januari 17, 2014, 13:13:06
Citaat van: PeterTa op januari 16, 2014, 21:34:26
Ik blijf me toch verbazen over alle kritieken op Lukoki op dit forum, het is misschien niet allemaal even goed maar niet iedereen lijkt zich te beseffen hoe het zonder hem zou zijn, echte alternatieven zijn er namelijk niet. Zonder hem hadden we er waarschijnlijk een stuk minder voor gestaan..    :scc

Dus als je geen alternatieven in de selectie hebt mag je geen kritiek hebben op een speler?
Het is logisch dat hij wordt opgesteld, maar wat hij laat zien is veel te weinig.
Het is vooral heel frustrerend om te zien dat hij alles in zich heeft om een gevaarlijke buitenspeler te worden, maar dat het er maar niet uit komt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op januari 17, 2014, 19:11:31
Citaat van: YellowBlue op januari 17, 2014, 13:13:06
Dus als je geen alternatieven in de selectie hebt mag je geen kritiek hebben op een speler?
Het is logisch dat hij wordt opgesteld, maar wat hij laat zien is veel te weinig.
Het is vooral heel frustrerend om te zien dat hij alles in zich heeft om een gevaarlijke buitenspeler te worden, maar dat het er maar niet uit komt.
Eens, maar ik denk dat hij one allen positief gaat verrassen de tweede seizoenshelft. In Portugal even flink op voorzetten en afronden getraind, geeft tegen DKV 1 assist en scoort na pijlsnelle solo  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 17, 2014, 19:36:57
Citaat van: SCCRulez op januari 17, 2014, 19:11:31
Eens, maar ik denk dat hij one allen positief gaat verrassen de tweede seizoenshelft. In Portugal even flink op voorzetten en afronden getraind, geeft tegen DKV 1 assist en scoort na pijlsnelle solo  |:)

Ik heb ook nog steeds de hoop dat het er helemaal uit gaat komen. Heeft helemaal moeten omschakelen door veel mee te verdedigen en doet dat nu verdienstelijk. Durft nog steeds zijn actie te maken en is ook verbeterd in het spel lezen. Is ook niet moeilijk als je van blindheid vandaan te komt, maar ala!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: de Schoot op januari 17, 2014, 19:42:31
Met Manu nu ook (voor het eerst) dreiging van andere kant, dus misschien wat meer ruimte en wat minder druk voor onze vrolijke vriend.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tukker op januari 17, 2014, 19:46:42
Ik ben redelijk positief over lukoki voor de 2e helft van de competitie.

Er is nu m.i. meer dreiging vanaf beide vleugels en dat komt de vleugelspelers zeker ten goede. Tot nu toe moest ie het alleen doen.

2 dreigende vleugelspelers is ook beter voor de centrumspits; er moeten dan wel goede voorzetten van de vleugels komen. Martijn loopt, kopt of hakt ze er dan in  |:)

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scc01 op januari 17, 2014, 19:54:58
Kritiek op lukoki op zich ok. Maar overdrijven hoeft niet en uitfluiten al helemaal niet. Hopen dat hij nu wat meer ruimte krijgt met de komst van manu.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op januari 18, 2014, 10:45:01
Kom op Lukoki we rekenen  weer op jou . |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op januari 19, 2014, 17:24:19
Zucht....

Hij blijft mij tegenvallen. Tegen dit soort ploegen moet hij levensgevaarlijk zijn. Maar Antonia is in slechte doen, nog gevaarlijker dan lukoki. (Zie vandaag)

Ik hoop dat hij beseft dat zijn voetbal carrière op het spel staat, want ik kan me niet voorstellen dat hij volgend jaar op dit niveau blijft acteren zoals het nu gaat.

voetbal met snelheid en intuïtie man.. Want dat moet je kracht volgens mij zijn..

Volgende week verwacht ik spektakel en hoop ik dat elke boer in Friesland de naam lukoki niet meer wil horen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: runner 1 op januari 19, 2014, 17:30:25
Nuttige overwinning ,maar wat speelde die Lukoki weer slecht je speelt echt met 10 man zijn inbreng is nul komma nul
wordt tijd dat hij op de bank komt te zitten ,waarvan akte .
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op januari 19, 2014, 17:32:06
Ja, maar hij houdt altijd twee verdedigers van de andere partij bezig he! Dus creeer je ook weer ruimte.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op januari 19, 2014, 17:43:20
Slecht, echt heel slecht was hij  ;(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op januari 19, 2014, 17:46:05
Heb slechtere wedstrijden van hem gezien, maar ook betere
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: KristCambuur op januari 19, 2014, 17:49:15
Citaat van: runner 1 op januari 19, 2014, 17:30:25
Nuttige overwinning ,maar wat speelde die Lukoki weer slecht je speelt echt met 10 man zijn inbreng is nul komma nul
wordt tijd dat hij op de bank komt te zitten ,waarvan akte .

Haha, wie moet dan spelen? Feldballe is nog een klasse minder en Schokker kan het niveau lang niet aan.
Titel: Re: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op januari 19, 2014, 19:55:27
Citaat van: legeips op januari 19, 2014, 17:24:19
Zucht....

Hij blijft mij tegenvallen. Tegen dit soort ploegen moet hij levensgevaarlijk zijn. Maar Antonia is in slechte doen, nog gevaarlijker dan lukoki. (Zie vandaag)

Ik hoop dat hij beseft dat zijn voetbal carrière op het spel staat, want ik kan me niet voorstellen dat hij volgend jaar op dit niveau blijft acteren zoals het nu gaat.

voetbal met snelheid en intuïtie man.. Want dat moet je kracht volgens mij zijn..

Volgende week verwacht ik spektakel en hoop ik dat elke boer in Friesland de naam lukoki niet meer wil horen.
Ik heb Antonia helemaaaaal niet gezien. Lukoki tenminste nog minstens een behoorlijke voorzet en de assist op Barto

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op januari 19, 2014, 20:23:30
zich gespaard voor cam-DKV; dan gaat hij los  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scc-aaron op januari 19, 2014, 20:25:07
Als hij volgende week de winnende maakt hoor je mij niet meer, maar ik erger me wel aan hem.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lwd op januari 19, 2014, 20:44:32
Had Oebele graag het laatste kwartier voor hem gezien! Snap niet dat ze hem geen kans geven. Ok, hij mist snelheid, maar compenseert dat met heel veel inzicht en techniek. Met Manu heb je nu al genoeg diepgang. En straks met Droste weer op de back, kan hij heel goed over Oebele heen komen als Oebele naar binnen trekt. Vergeet niet, Oebele en Martijn Barto vinden  elkaar blindelings. Lukoki geeft alleen maar blinde ballen.
Tegen DKV zou ik wel met Lukoki beginnen, Dijks had t daar heel lastig met Lukoki

Titel: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardia op januari 19, 2014, 20:53:23

Citaat van: Lwd op januari 19, 2014, 20:44:32
Had Oebele graag het laatste kwartier voor hem gezien! Snap niet dat ze hem geen kans geven. Ok, hij mist snelheid, maar compenseert dat met heel veel inzicht en techniek. Met Manu heb je nu al genoeg diepgang. En straks met Droste weer op de back, kan hij heel goed over Oebele heen komen als Oebele naar binnen trekt. Vergeet niet, Oebele en Martijn Barto vinden  elkaar blindelings. Lukoki geeft alleen maar blinde ballen.
Tegen DKV zou ik wel met Lukoki beginnen, Dijks had t daar heel lastig met Lukoki

Heel simpel aan Oebele heb je niks in de counter. Met 2 rappe buitenspelers blijf je levensgevaarlijk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op januari 19, 2014, 22:57:25
Citaat van: Lwd op januari 19, 2014, 20:44:32
Tegen DKV zou ik wel met Lukoki beginnen, Dijks had t daar heel lastig met Lukoki
Klopt, beperkte verdediger. Kan Lukoki misschien zijn zelfvertrouwen weer wat tegen opkrikken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op januari 19, 2014, 23:58:06
Altijd hetzelfde met Lukoki

1 behoorlijke voorzet + 1 assist op Barto.

Maar voor de rest was hij bagger slecht  ;(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op januari 20, 2014, 08:44:31
 :y
Citaat van: Lwd op januari 19, 2014, 20:44:32
Had Oebele graag het laatste kwartier voor hem gezien! Snap niet dat ze hem geen kans geven. Ok, hij mist snelheid, maar compenseert dat met heel veel inzicht en techniek. Met Manu heb je nu al genoeg diepgang. En straks met Droste weer op de back, kan hij heel goed over Oebele heen komen als Oebele naar binnen trekt. Vergeet niet, Oebele en Martijn Barto vinden  elkaar blindelings. Lukoki geeft alleen maar blinde ballen.
Tegen DKV zou ik wel met Lukoki beginnen, Dijks had t daar heel lastig met Lukoki
:y
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op januari 20, 2014, 10:15:55
Citaat van: Leovardia op januari 19, 2014, 20:53:23
Heel simpel aan Oebele heb je niks in de counter. Met 2 rappe buitenspelers blijf je levensgevaarlijk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Maar ligt het aan mij of gebruikt die jonge zijn snelheid niet meer... Hij hield zich gisteren een aantal keren in, terwijl ik dacht "run jody run"

Daarnaast loopt hij vaak verkeerd. Een jonge met die snelheid moet meer van buiten naar binnen lopen, echter is het bij hem andersom.
Titel: Re: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op januari 20, 2014, 10:19:39
Citaat van: Dokkumer op januari 19, 2014, 19:55:27
Ik heb Antonia helemaaaaal niet gezien. Lukoki tenminste nog minstens een behoorlijke voorzet en de assist op Barto

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

1 behoorlijke voorzet mag je op dit niveau en met zoveel ruimte minsten verwachten. Voor iemand die zich wil terug vechten in Ajax 1, is zijn vorm meer dan zorgelijk..

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goutum op januari 20, 2014, 10:51:41
Sinds Lukoki de corners neemt, komt daar wel meer dreiging uit. Irriteerde me daarvoor altijd aan die slecht genomen corners van Ritzmaier, Brakel en co. Vrije trappen opeisen gaat natuurlijk weer wat te ver..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op januari 20, 2014, 12:01:00
Citaat van: Goutum op januari 20, 2014, 10:51:41
Sinds Lukoki de corners neemt, komt daar wel meer dreiging uit. Irriteerde me daarvoor altijd aan die slecht genomen corners van Ritzmaier, Brakel en co. Vrije trappen opeisen gaat natuurlijk weer wat te ver..
hij neemt de corners erg hard, beter dan die slappe balletjes van bakker en ritzmaier en v brakel, hemmen kan vooral goed uit de voeten met dat soort corners.. die tweede corner na de goal  bijvoorbeeld niet eens zo goed gericht maar omdat hij zo hard was kon de verdedeging hem maar erg moeilijk verwerken..
vond t wel grappig dat leeuwin Lukoki trooste toen hij de vrije trap niet van Ritzie mocht nemen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: John Hiatt op januari 21, 2014, 11:18:28
Neem aan dat hij vandaag aan het trainen is op het geven van voorzetten!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op januari 21, 2014, 11:20:02
Citaat van: John Hiatt op januari 21, 2014, 11:18:28
Neem aan dat hij vandaag aan het trainen is op het geven van voorzetten!

dat moet ie elke training doen 8P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dit is mien club op januari 21, 2014, 11:31:19
Die gast moet leren een voorzet tegeven met een zogenaamde "stift- trap" Die van hem vallen alles bananen uit de bomen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: de Schoot op januari 21, 2014, 13:47:01
Train ook maar op een duel aangaan..., slappe hap ist.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: el haj op januari 21, 2014, 13:59:44
Citaat van: de Schoot op januari 21, 2014, 13:47:01
Train ook maar op een duel aangaan..., slappe hap ist.

Ging tegen Eagles juist wel beter, won zelfs een paar kopduels!  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: kickandrush op januari 21, 2014, 14:43:10
Prima begin van de tweede seizoenshelft, 1 wedstrijd 1 assist. Hou dit vast.  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op januari 21, 2014, 14:44:50
Citaat van: kickandrush op januari 21, 2014, 14:43:10
Prima begin van de tweede seizoenshelft, 1 wedstrijd 1 assist. Hou dit vast.  |:)

Haha dat is dan ook het enige goeie wat hij heeft gedaan. Wat een ergernis. Zovaak de tijd voor een goeie voorzet, elke keer weer niks!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: siepelsjeu op januari 21, 2014, 14:46:54
Wat kopte die vent veel tegen de egels
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op januari 21, 2014, 14:49:27
Hou nou es een keer op de zeiken en te zeuren, doen jullie alles 100% goed op je werk?
(geloof d'r niks van) kunnen jullie ook voetballen? (geloof d'r niks van)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PeterTa op januari 21, 2014, 15:17:10
Citaat van: PePe op januari 21, 2014, 14:49:27
Hou nou es een keer op de zeiken en te zeuren, doen jullie alles 100% goed op je werk?
(geloof d'r niks van) kunnen jullie ook voetballen? (geloof d'r niks van)

_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: MP4L op januari 21, 2014, 16:03:46
Lukoki deed het echt niet minder als de rest. Het is gewoon omdat iedereen op hem zeikt dat als hij dan iets verkeerds doet het iedereen opvalt. Ik zag Manu anders als een lui kreng over het veld lopen.

Maar o wat had ie ook een paar leuke acties  |:) |:)

Met beide spelers komen we er wel
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: KristCambuur op januari 21, 2014, 17:31:02
Citaat van: MP4L op januari 21, 2014, 16:03:46
Lukoki deed het echt niet minder als de rest. Het is gewoon omdat iedereen op hem zeikt dat als hij dan iets verkeerds doet het iedereen opvalt. Ik zag Manu anders als een lui kreng over het veld lopen.

Maar o wat had ie ook een paar leuke acties  |:) |:)

Met beide spelers komen we er wel

_O_ _O_ _O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op januari 21, 2014, 20:24:06
Gaat tegen DKV vlammen! Kom op Jody!  |:) |:) |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: brambo3004 op januari 21, 2014, 20:25:25
Citaat van: SCCRulez op januari 21, 2014, 20:24:06
Gaat tegen DKV vlammen! Kom op Jody!  |:) |:) |:)

Nou, het zou wat wezen dat hij het hele jaar de verwachtingen niet waarmaakt maar dat hij tegen de boertjes in beide wedstrijden belangrijk is. Vorige keer een doelpunt. Dit keer ook maar!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op januari 22, 2014, 20:39:58
Citaat van: PePe op januari 21, 2014, 14:49:27
Hou nou es een keer op de zeiken en te zeuren, doen jullie alles 100% goed op je werk?
(geloof d'r niks van) kunnen jullie ook voetballen? (geloof d'r niks van)

Als hij 50% goed zou doen, zouden we al een stuk minder zeiken....maar dat haalt hij ook lang niet.
Maar zoals ik al vaker heb gepost, de grootste frustratie is niet zozeer dat hij een complete koekenbakker is, maar dat hij er veel te weinig uit haalt
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op januari 23, 2014, 00:03:47
Citaat van: YellowBlue op januari 22, 2014, 20:39:58
Als hij 50% goed zou doen, zouden we al een stuk minder zeiken....maar dat haalt hij ook lang niet.
Maar zoals ik al vaker heb gepost, de grootste frustratie is niet zozeer dat hij een complete koekenbakker is, maar dat hij er veel te weinig uit haalt

Van jullie gezeik gaat hij echt niet beter spelen!!
Als je dit wilt bereiken, dan doe je het helemaal verkeerd.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op januari 23, 2014, 00:31:16
Citaat van: PePe op januari 23, 2014, 00:03:47
Van jullie gezeik gaat hij echt niet beter spelen!!
Als je dit wilt bereiken, dan doe je het helemaal verkeerd.
Su is 't . Altijd eigen spelers steunen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op januari 23, 2014, 07:04:16
Citaat van: YellowBlue op januari 22, 2014, 20:39:58
Als hij 50% goed zou doen, zouden we al een stuk minder zeiken....maar dat haalt hij ook lang niet.
Maar zoals ik al vaker heb gepost, de grootste frustratie is niet zozeer dat hij een complete koekenbakker is, maar dat hij er veel te weinig uit haalt
De grootste ellende hier is dat iedere buitenspeler hier nooit voldoet aan onze eisen. El Khalifi was een stabiele factor, maar niet snel genoeg. Maachi was een virtuoos die enorm piekte maar ook enorme dalen kende. Werd compleet afgebrand. De Visscher was ook een drama eerste klas.. En zo kan ik nog veel meer voorbeelden noemen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op januari 23, 2014, 07:04:36
Citaat van: brambo3004 op januari 21, 2014, 20:25:25
Nou, het zou wat wezen dat hij het hele jaar de verwachtingen niet waarmaakt maar dat hij tegen de boertjes in beide wedstrijden belangrijk is. Vorige keer een doelpunt. Dit keer ook maar!
En dan de achterwaartse salto voor het uitvak? 8P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Mitar op januari 23, 2014, 08:45:57
Steunen die kerel. Iedereen die het Cambuur-shirt draagt en niet verzaakt verdient onze steun!!! Come on Jody!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Montana op januari 23, 2014, 09:04:55
 :0= Idd Jody steunen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op januari 25, 2014, 15:31:16
Jody laat morgen het Cambuurstadion koken met zijn fabelachtige acties, hij schrijft morgen geschiedenis, vooral hem steunen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op januari 25, 2014, 15:52:41
Citaat van: Dokkumer op januari 23, 2014, 07:04:16
De grootste ellende hier is dat iedere buitenspeler hier nooit voldoet aan onze eisen. El Khalifi was een stabiele factor, maar niet snel genoeg. Maachi was een virtuoos die enorm piekte maar ook enorme dalen kende. Werd compleet afgebrand. De Visscher was ook een drama eerste klas.. En zo kan ik nog veel meer voorbeelden noemen.
Dat was wel anders met Pico, van Utrecht, v. Rijswijk. En niet te vergeten Danny Jörns  :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur123 op januari 25, 2014, 16:04:42
Steunen die man! Gaat ie een stuk beter van spelen.  :koffie
Titel: Re: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op januari 25, 2014, 16:12:24
Citaat van: SCCRulez op januari 25, 2014, 15:52:41
Dat was wel anders met Pico, van Utrecht, v. Rijswijk. En niet te vergeten Danny Jörns  :_schater
Ja die kregen nooit de hoon over zich heen :devil

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: KristCambuur op januari 26, 2014, 15:46:14
Klasse jonge!!!  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op januari 26, 2014, 15:52:51
Zelfs jij Lukoki speelde een goede wedstrijd  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: ForzaCambuur1 op januari 26, 2014, 15:54:57
Had weer een aantal momenten waarop hij geen beslissing maakt waardoor een kans om zeep wordt geholpen. Op dat soort momenten lijkt hij de oplossing niet te zien. Gelukkig bleef hij wel rustig bij de goal.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op januari 26, 2014, 15:55:55
Citaat van: ForzaCambuur1 op januari 26, 2014, 15:54:57
Had weer een aantal momenten waarop hij geen beslissing maakt waardoor een kans om zeep wordt geholpen. Op dat soort momenten lijkt hij de oplossing niet te zien. Gelukkig bleef hij wel rustig bij de goal.
Niet zo zeuren, die 3-0 was zoooo belangrijk!!!  :thumbsup :thumbsup |:) |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Daddy T. op januari 26, 2014, 15:56:48
Citaat van: gewoon een fan op januari 26, 2014, 15:52:51
Zelfs jij Lukoki speelde een goede wedstrijd  :thumbsup
Mooi dat ie scoort en dan hij fel de duels in gaat, maar om nou te zeggen dat hij goed speelde...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: ForzaCambuur1 op januari 26, 2014, 15:59:48
Citaat van: Cambuur058 op januari 26, 2014, 15:55:55
Niet zo zeuren, die 3-0 was zoooo belangrijk!!!  :thumbsup :thumbsup |:) |:)

Uiteraard was hij belangrijk. Maak me alleen zorgen over die besluiteloosheid. Als hij meer een killer is kan hij in de eerste helft al twee keer beslissend zijn. Maar het lijkt er niet in te zitten.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op januari 26, 2014, 15:59:54
Hij maakt dan wel de 3-0 maar was verder niet echt gelukkig.
lijkt soms met oogkleppen te voetballen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op januari 26, 2014, 16:00:45
Won wel verrassend veel kopduels, en verdedigde een paar keer goed mee. Voetballend lukte niet alles, maar de inzet was ten minste dik in orde.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op januari 26, 2014, 16:02:18
Citaat van: Collingwood op januari 26, 2014, 16:00:45
Won wel verrassend veel kopduels, en verdedigde een paar keer goed mee. Voetballend lukte niet alles, maar de inzet was ten minste dik in orde.
Inzet:  :thumbsup
Meeverdedigen:  :thumbsup

en over die kopduels.. Die dijks is 2 koppen groter maar verloor elk kopduel, laat de wil om te slagen van Lukoki wel zien  :y
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op januari 26, 2014, 16:22:08
Citaat van: Cambuur058 op januari 26, 2014, 16:02:18
Inzet:  :thumbsup
Meeverdedigen:  :thumbsup

en over die kopduels.. Die dijks is 2 koppen groter maar verloor elk kopduel, laat de wil om te slagen van Lukoki wel zien  :y

Jody, zo doorvechten dan komt de goede vorm vanzelf wel weer |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op januari 26, 2014, 16:33:00
Citaat van: Dokkumer op januari 26, 2014, 16:22:08
Jody, zo doorvechten dan komt de goede vorm vanzelf wel weer |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op januari 26, 2014, 19:46:38
staat dr in zn contract dat ie alleen mag scoren tegen die boeren van abe?  :zweep
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op januari 26, 2014, 21:36:19
Wanneer zal hij eens op de bank beginnen!
Schiet de 3de er wel in, maar verder weer drama!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: rody rules op januari 26, 2014, 21:38:24
wat wel een voordeel is is dat hij altijd wel voor dreiging zorgt, die dijks scheet in zn broek voor m..al met al is ie toch bij 2 van de  3 goals betrokken. maar goed verder was ie wel ongelukkig
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op januari 26, 2014, 21:40:43
Als bliksemafleider presteert hij prima. Door de dubbele dekking krijgt Paco meer ruimte en die profiteert daar beter van dan Bakker.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: De Gast op januari 26, 2014, 21:55:29
Hij is niet altijd gelukkig in zn acties maar scoort wel twee keer tegen de boertjes  :thumbsup

Lukoki bedankt  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op januari 26, 2014, 22:11:39
Citaat van: PePe op januari 25, 2014, 15:31:16
Jody laat morgen het Cambuurstadion koken met zijn fabelachtige acties, hij schrijft morgen geschiedenis, vooral hem steunen!

Weer is mijn voorspelling uitgekomen, Jody bedankt!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Josli op januari 26, 2014, 22:19:45
Snap niet dat mensen hem eruit willen hebben. Dat hij overzicht mist. Dat weten we nu wel. Maar hij werkt hard, is supersnel en zorgt voor veel dreiging. En volgens mij ligt hij hartstikke goed in de groep. Ik heb vandaag een dodelijke voorhoede gezien. Met Lukoki...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op januari 26, 2014, 22:21:50
Citaat van: Josli op januari 26, 2014, 22:19:45
Snap niet dat mensen hem eruit willen hebben. Dat hij overzicht mist. Dat weten we nu wel. Maar hij werkt hard, is supersnel en zorgt voor veel dreiging. En volgens mij ligt hij hartstikke goed in de groep. Ik heb vandaag een dodelijke voorhoede gezien. Met Lukoki...

Jody wordt beter als hij vertrouwen krijgt, altijd steunen!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op januari 26, 2014, 22:22:23
Citaat van: Josli op januari 26, 2014, 22:19:45
Snap niet dat mensen hem eruit willen hebben. Dat hij overzicht mist. Dat weten we nu wel. Maar hij werkt hard, is supersnel en zorgt voor veel dreiging. En volgens mij ligt hij hartstikke goed in de groep. Ik heb vandaag een dodelijke voorhoede gezien. Met Lukoki...
:y :y

Vooral blijven steunen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tukker op januari 26, 2014, 23:06:35
Citaat van: Josli op januari 26, 2014, 22:19:45
Snap niet dat mensen hem eruit willen hebben. Dat hij overzicht mist. Dat weten we nu wel. Maar hij werkt hard, is supersnel en zorgt voor veel dreiging. En volgens mij ligt hij hartstikke goed in de groep. Ik heb vandaag een dodelijke voorhoede gezien. Met Lukoki...
Hij won nog kopduels ook. Het leek wel of ie springveren in de schoenen had.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op januari 27, 2014, 01:07:58
Citaat van: SCCRulez op januari 21, 2014, 20:24:06
Gaat tegen DKV vlammen! Kom op Jody!  |:) |:) |:)
En nu de rest van het seizoen vertrouwen geven vanaf tribunes, dan gaat hij nog veel meer laten zien!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op januari 27, 2014, 11:39:01
In vak 11/12 hebben ze het begrepen en werd zijn naam zo nu en dan weer voorzichtig gescandeerd.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: moodygrunn op januari 27, 2014, 11:42:17
Citaat van: Yellow Army op januari 27, 2014, 11:39:01
In vak 11/12 hebben ze het begrepen en werd zijn naam zo nu en dan weer voorzichtig gescandeerd.

Het zou mooi zijn als we hem juist op de momenten dat het minder gaat (de hele eerste helft) wat meer steunen. Bijvoorbeeld op het deuntje van Kenneth Goudmijn...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op januari 27, 2014, 11:52:11
Pfff speelde echt zo dramatisxh.. het is ongelovelijk dat hij 2x gescoord.. en allebei tegen dkv.. daardoor verduend hij wat krediet.. maar voor de rest... waardeloos.. verpest bijna ae aanvallen als ze over hem gaan.. maar zolang hij speelt altijd steunen...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scout op januari 27, 2014, 11:59:07
Lukoki. Je ergert je kapot aan hem als er weer eens een actie mislukt, en je draagt hem op handen als hij voor de 2e keer scoort tegen DKV. Ondanks dat niet altijd alles bij hem lukt blijft hij een gevaarlijke speler. Hij trekt vaak 2 tegenstanders naar hem toe en de linksback van de tegenstander durft niet mee op te komen, bang voor een counter met de snelle Lukoki. Hij werkt de laatste wedstrijden hard mee in de verdediging en maakt veel meters op het veld. Ja, hij verliest veel ballen, ja hij verpruts kansen. Maar als hij dat allemaal onder controle had en met zijn snelheid, dan had Ajax hem niet verhuurd want dan was het eredivisie top.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op februari 01, 2014, 12:44:56
Met Manu en Ogbeche erbij gaat Lukoki nu ook veel beter spelen.

Laat het maar zien jongen, mijn zegen heb je!

Run Jody, run!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Straicar op februari 01, 2014, 12:50:31
Citaat van: poelie-lwd op februari 01, 2014, 12:44:56
Met Manu en Ogbeche erbij gaat Lukoki nu ook veel beter spelen.

Laat het maar zien jongen, mijn zegen heb je!

Run Jody, run!

_O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: FrancoLWD op februari 01, 2014, 16:14:49
Die vent moet sowieso naast het voetballen ook gaan hardlopen, volgens mij even snel als Hussain Bolt :y
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op februari 01, 2014, 16:41:14
Citaat van: FrancoLWD op februari 01, 2014, 16:14:49
Die vent moet sowieso naast het voetballen ook gaan hardlopen, volgens mij even snel als Hussain Bolt :y
Tja, als je al niet sneller bent dan de moddervette neef van USAIN Bolt, vraag ik me af of je dan überhaupt wel kunt lopen :devil
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardia op februari 01, 2014, 18:10:56

Citaat van: Dokkumer op februari 01, 2014, 16:41:14
Tja, als je al niet sneller bent dan de moddervette neef van USAIN Bolt, vraag ik me af of je dan überhaupt wel kunt lopen :devil

Hahahahaha


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op februari 02, 2014, 16:32:18
Dramatisch, hij kreeg in tegenstelling met Bijker een terechte gele kaart. Zouden we hem dan ook mogen missen tegen pisvee en Lucas gewoon in de basis  :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op februari 02, 2014, 16:41:19
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat er iets met ajax is afgesproken dat hij moet spelen
Iedere wedstrijd.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op februari 02, 2014, 16:42:18
En het liefst zo slecht mogelijk tegen directe concurrenten van Ajax en tegen Ajax zelf...  :X
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op februari 02, 2014, 16:46:10
Citaat van: scclwd op februari 02, 2014, 16:41:19
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat er iets met ajax is afgesproken dat hij moet spelen
Iedere wedstrijd.
22 wedstrijden, zit nu op 21. Bijna van 'm af.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scc01 op februari 02, 2014, 16:50:45
En dan? Op de bank en zo'n geweldige buitenspeler erin die op de bank zit??? En wie mag dat dan wel zijn?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 02, 2014, 16:52:01
Citaat van: Cambuur058 op februari 02, 2014, 16:46:10
22 wedstrijden, zit nu op 21. Bijna van 'm af.

Mooi mee beginnen tegen PSV! En dan na 5 min wisselen ala "pietertje"
Ik zorg er dan wel voor dat ik met de auto voor de hoofdingang sta breng ik hem naar Amsterdam!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 02, 2014, 16:52:46
Citaat van: Scc01 op februari 02, 2014, 16:50:45
En dan? Op de bank en zo'n geweldige buitenspeler erin die op de bank zit??? En wie mag dat dan wel zijn?

CHRISTOVAO!!!!!!!
Oorlog voeren daar voorin!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: mindra op februari 02, 2014, 16:54:58
b en hemmen voorin met manu wat er omheen te zweven.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 02, 2014, 16:55:42
jammer dat we niet 34 wedstrijden spelen tegen huhuhuhuhveen dan was die nu topscorer geweest  :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op februari 02, 2014, 16:56:08
De dreiging zal altijd blijven
maar die voortzetting. ..
het lijkt dan elke keer of hij oogkleppen op heeft.
en die voorzetten ga ik het ook niet meer over hebben.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scc01 op februari 02, 2014, 16:58:08
Citaat van: Galdiano op februari 02, 2014, 16:52:46
CHRISTOVAO!!!!!!!
Oorlog voeren daar voorin!

Is ook de enig die ik kan bedenken
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op februari 02, 2014, 16:58:54
Christovao heeft nog minder overzicht dan Lukoki... Is ook meer een spits met meer power dan techniek, dat is toch helemaal niet handig op de vleugels?!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 02, 2014, 16:59:12
Citaat van: Scc01 op februari 02, 2014, 16:58:08
Is ook de enig die ik kan bedenken

Schepers kan ook bijna niet minder rendement hebben dan Lukoki...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op februari 02, 2014, 17:00:03
Citaat van: Galdiano op februari 02, 2014, 16:52:46
CHRISTOVAO!!!!!!!
Oorlog voeren daar voorin!

Eens, en hem dan ook eens een paar weken de kans geven. Heeft vertrouwen nodig.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op februari 02, 2014, 17:00:35
Citaat van: Cambuur058 op februari 02, 2014, 16:58:54
Christovao heeft nog minder overzicht dan Lukoki... Is ook meer een spits met meer power dan techniek, dat is toch helemaal niet handig op de vleugels?!

Helemaal niet waar.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 02, 2014, 17:01:23
Stand in, Schepers en tweede stand in, Feldballe!

Lukoki nooit meer opstellen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:07:56
Citaat van: Galdiano op februari 02, 2014, 17:01:23
Stand in, Schepers en tweede stand in, Feldballe!

Lukoki nooit meer opstellen!

gewoon met lukoki hemmen en manu beginnen en dan gelijk na 5 minuten ogbeche maar voor lukoki.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op februari 02, 2014, 17:08:12
Hoeveel kansen krijgt Lukoki?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:10:16
Citaat van: Bernardo op februari 02, 2014, 17:08:12
Hoeveel kansen krijgt Lukoki?

volgens sommige hier moet hij 22 wedstrijden spelen, dus woensdag laatste kans?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op februari 02, 2014, 17:12:11
Citaat van: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:10:16
volgens sommige hier moet hij 22 wedstrijden spelen, dus woensdag laatste kans?

Na 5 minuten wisselen  :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:13:57
Citaat van: drg op februari 02, 2014, 17:12:11
Na 5 minuten wisselen  :_schater

:y

maarja ik denk dat ze hem gewoon weer 90 minuten laten spelen :zucht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op februari 02, 2014, 17:17:58
Wordt hem niet. Dat lijkt me nu wel eens duidelijk. Zal volgend jaar wel castelen vervangen bij RKC of zo, hier ligt zijn plafond.. :|
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:26:07
Citaat van: Harry L. op februari 02, 2014, 17:17:58
Wordt hem niet. Dat lijkt me nu wel eens duidelijk. Zal volgend jaar wel castelen vervangen bij RKC of zo, hier ligt zijn plafond.. :|

denk dat ie volgend jaar  :jupiler speelt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op februari 02, 2014, 17:28:18
Citaat van: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:26:07
denk dat ie volgend jaar  :jupiler speelt.

Ik vind het prima, zolang wij er maar niet aan blijven kleven :zweep
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:39:55
Citaat van: Harry L. op februari 02, 2014, 17:28:18
Ik vind het prima, zolang wij er maar niet aan blijven kleven :zweep

inderdaad,
ik denk als je ogbeche op zijn plek neerzet en hemmen in de spits en manu aan de andere kant je gewoon een hele sterke voorhoede hebt!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goutum op februari 02, 2014, 17:42:44
Vond hem niet eens zo slecht spelen vandaag.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op februari 02, 2014, 17:43:01
Citaat van: Leovardiascc op februari 02, 2014, 17:39:55
inderdaad,
ik denk als je ogbeche op zijn plek neerzet en hemmen in de spits en manu aan de andere kant je gewoon een hele sterke voorhoede hebt!

Denk inderdaad dat je die optie moet overwegen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op februari 02, 2014, 21:08:59
Vandaag de eerste bal op maat gezien van deze jongen , krijgt hij  :gelekaart.......
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: okkele op februari 02, 2014, 21:51:32
Citaat van: Goutum op februari 02, 2014, 17:42:44
Vond hem niet eens zo slecht spelen vandaag.

:_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op februari 02, 2014, 22:39:42
Citaat van: Goutum op februari 02, 2014, 17:42:44
Vond hem niet eens zo slecht spelen vandaag.
welke wedstrijd heb jij gezien?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 02, 2014, 22:54:36
Citaat van: peter op februari 02, 2014, 22:39:42
welke wedstrijd heb jij gezien?

Zal wel geen wedstrijd van dit seizoen zijn geweest!  :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scc01 op februari 02, 2014, 23:17:45
Citaat van: Harry L. op februari 02, 2014, 17:43:01
Denk inderdaad dat je die optie moet overwegen.

Hemmen is nog lang niet fit,,....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op februari 03, 2014, 10:36:01
Dat idee had ik ook dat hemmen er nog niet us.
laten we woensdag maar beginnen met de drie
eeeeeeh twee en half parels.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op februari 03, 2014, 18:53:56
Citaat van: Cambuur058 op februari 02, 2014, 16:46:10
22 wedstrijden, zit nu op 21. Bijna van 'm af.

Ik wil niet van hem af. Het zit er volgens mij wel in. Ik begrijp alleen die voorzetten niet, zelfs ik zou ze nog beter voor de goal krijgen. Zou er iets met zijn ogen zijn? (niet grappig bedoeld). Misschien ziet hij geen diepte :?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op februari 03, 2014, 18:56:37
Hij kan er gewoon geen klote van, dat is het probleem.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op februari 03, 2014, 18:58:29
Aan de andere kant: ik gun het die jongen zo dat hij goed speelt. Als ik die beelden tegen dkv weer terugkijk, en hij zo blij als een kind is met zijn doelpunt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op februari 03, 2014, 18:59:13
Citaat van: Bernardo op februari 03, 2014, 18:56:37
Hij kan er gewoon geen klote van, dat is het probleem.

Hij kan het wel, de afwerking is niet goed. Maar dat is volgens mij te leren.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 03, 2014, 19:13:53
Citaat van: scclwd op februari 03, 2014, 18:53:56
Ik wil niet van hem af. Het zit er volgens mij wel in. Ik begrijp alleen die voorzetten niet, zelfs ik zou ze nog beter voor de goal krijgen. Zou er iets met zijn ogen zijn? (niet grappig bedoeld). Misschien ziet hij geen diepte :?

daar zou je een heel goed punt kunnen hebben.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op februari 03, 2014, 19:15:01
Citaat van: scclwd op februari 03, 2014, 18:59:13
Hij kan het wel, de afwerking is niet goed. Maar dat is volgens mij te leren.

:_schater, dat kun je leren. Werkelijk jij hebt echt een plaat voor je kop. Ajax heeft het geprobeert, niet gelukt. Die goal bij dkv uit was meer geluk dan wijsheid en hiet thuis had stevie wonder hem ook nog gemaakt. Hij kan niks en het gaat hem niet meer worden. Of wil je dat ook even niet horen  :zweep
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op februari 03, 2014, 19:31:27
Ongelofelijk, als iets is waar,wij goed in zijn is het compleet belachelijk maken van eigen spelers.. Landskampioenszchap afzeiken komt rap dichterbij..

Kritisch zijn is prima, maar compleet voor gek zetten gaat veel te ver.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op februari 03, 2014, 19:33:30
Citaat van: scclwd op februari 03, 2014, 18:59:13
Hij kan het wel, de afwerking is niet goed. Maar dat is volgens mij te leren.

het is niet alleen de afwerking waar het aan schort, slechte aanname's, positiespel snapt ie vaak niet, loopt verkeerd etc. Sorry hoor, maar deze jongen komt er echt niet.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 03, 2014, 20:59:23
Misschien een idee!  :_schater

www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=206742

Mag ook voor Barto, Sjok Sjok en Dijkstra
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bascambuur op februari 03, 2014, 21:13:57
Citaat van: Galdiano op februari 03, 2014, 20:59:23
Misschien een idee!  :_schater

www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=206742

Mag ook voor Barto, Sjok Sjok en Dijkstra
Waarom voor Barto en Dijkstra?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 03, 2014, 21:23:21
Citaat van: Galdiano op februari 03, 2014, 20:59:23
Misschien een idee!  :_schater

www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=206742

Mag ook voor Barto, Sjok Sjok en Dijkstra

Barto is beter als Cleverley :_spank
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 03, 2014, 23:12:11
Citaat van: Bascambuur op februari 03, 2014, 21:13:57
Waarom voor Barto en Dijkstra?

Omdat die mijn inziens veel te kort komen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op februari 03, 2014, 23:19:31
Citaat van: Dokkumer op februari 03, 2014, 19:31:27
Ongelofelijk, als iets is waar,wij goed in zijn is het compleet belachelijk maken van eigen spelers.. Landskampioenszchap afzeiken komt rap dichterbij..

Kritisch zijn is prima, maar compleet voor gek zetten gaat veel te ver.
Geheel mee eens! Misselijkmakend hoe ze bij DKV die van La Parra afvallen; dreigt nu zelfde bij ons te gebeuren met Lukoki
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Clint op februari 04, 2014, 07:20:55
Citaat van: Bernardo op februari 03, 2014, 18:56:37
Hij kan er gewoon geen klote van, dat is het probleem.

Vind ik ook. Dramatische speler. Kan alleen hardlopen en daarna is het vervolg gewoon kut. We spelen gewoon elke wedstrijd met tien man.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: okkele op februari 04, 2014, 08:47:57
jezus,wat een gelul hier.
als je als zelfbenoemde voetbalkenner nu nog niet inziet dat lukoki voor het type voetbal in uitwedstrijden zoals tegen twente (counter) prima geschikt is dan moet je vooral teksten blijven plaatsen op soccerquest of voetbalzone ofzo.
deze jongen doet zn stinkende best en zelfs als dat niet perfect voetbal oplevert is dat prima!
liever een lukoki die wat probeert dan iemand die kapt zodra er wat dreiging naar voren is en standaard de bal breed of terug speelt,laat dan arts de selectie bepalen.

ik herinner me begin dit seizoen nog toen er geluiden van oost neerdaalden waar lukoki om applaudiseerde,nu schaam je je dood wat je af en toe hoort!

aanmoedigen verdomme !
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 04, 2014, 08:55:09
Citaat van: okkele op februari 04, 2014, 08:47:57
jezus,wat een gelul hier.
als je als zelfbenoemde voetbalkenner nu nog niet inziet dat lukoki voor het type voetbal in uitwedstrijden zoals tegen twente (counter) prima geschikt is dan moet je vooral teksten blijven plaatsen op soccerquest of voetbalzone ofzo.
deze jongen doet zn stinkende best en zelfs als dat niet perfect voetbal oplevert is dat prima!
liever een lukoki die wat probeert dan iemand die kapt zodra er wat dreiging naar voren is en standaard de bal breed of terug speelt,laat dan arts de selectie bepalen.

ik herinner me begin dit seizoen nog toen er geluiden van oost neerdaalden waar lukoki om applaudiseerde,nu schaam je je dood wat je af en toe hoort!

aanmoedigen verdomme !

Na twee zinnen al gestopt met lezen. Met counter voetbal is het de ideale speler!  :_schater

Twee punten in uitwedstrijden!  ;(

We moeten mannen hebben en geen pussy's zoals nu  :(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op februari 04, 2014, 08:55:37
In welke uitwedstrijd heeft hij dat dan laten zien?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 04, 2014, 08:58:09
Citaat van: Bernardo op februari 04, 2014, 08:55:37
In welke uitwedstrijd heeft hij dat dan laten zien?

GEEN!!  ;(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: zeewolde op februari 04, 2014, 09:04:57
Citaat van: Galdiano op februari 04, 2014, 08:55:09
Na twee zinnen al gestopt met lezen. Met counter voetbal is het de ideale speler!  :_schater

Twee punten in uitwedstrijden!  ;(

We moeten mannen hebben en geen pussy's zoals nu  :(

Bij jou is de tweede zin nog veel minder

:0= 3 PUNTEN AL IN UITWEDSTRIJDEN   8)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 04, 2014, 09:35:33
Citaat van: zeewolde op februari 04, 2014, 09:04:57
Bij jou is de tweede zin nog veel minder

:0= 3 PUNTEN AL IN UITWEDSTRIJDEN   8)

:_schater :_schater :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op februari 04, 2014, 10:14:16
Dat hij zijn best doet geloof ik wel.
maar waar het mij om gaat is zijn inzicht.
tegen twente ook weer een paar keer dubbele of
zelfs driedubbele dekking en dan gaat hij weer
lopen met de bal terwijl er twee man vanons vrij staan.
een bal goed inspelen....een overtalsituatie in decounter
uitspelen....elke keer lijkt het of hij op het beslissende
moment niet weet(of durft?) een beslissing te nemen.
Ik blijf hem steunen hoor.
maar soms moet ik me wel inhouden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccleeuwarden op februari 04, 2014, 10:51:09
We hebben iedereen nodig!! ook lukoki is belangrijk en ook barto en dijkstra!! en galdiano waar zijn je praatjes over manu???
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: oldehove op februari 04, 2014, 10:57:59
Blijft te lang op z'n man wachten om er vervoglens (proberen) langs te gaan.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goutum op februari 04, 2014, 11:25:46
Citaat van: peter op februari 02, 2014, 22:39:42
welke wedstrijd heb jij gezien?

Zijn rendement was nog steeds te laag, maar in de combinatie vond ik hem beter dan anders. En aan zijn inzet lag het ook niet. Daarnaast vond ik hem een aantal keren balvast en veroverde hij een aantal ballen. Het is heel makkelijk om te zeiken na een nederlaag, ik zoek liever aanknopingspunten. 
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: okkele op februari 04, 2014, 11:28:00
Citaat van: Goutum op februari 04, 2014, 11:25:46
Zijn rendement was nog steeds te laag, maar in de combinatie vond ik hem beter dan anders. En aan zijn inzet lag het ook niet. Daarnaast vond ik hem een aantal keren balvast en veroverde hij een aantal ballen. Het is heel makkelijk om te zeiken na een nederlaag, ik zoek liever aanknopingspunten.
leuk om te lezen,zijn we hier niet gewend.
|:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: MP4L op februari 04, 2014, 12:21:00
Nog ff en dan gewoon een slotje erop. Dan kunnen we niet meer zeuren :P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op februari 04, 2014, 19:17:43
Citaat van: okkele op februari 04, 2014, 08:47:57
jezus,wat een gelul hier.
als je als zelfbenoemde voetbalkenner nu nog niet inziet dat lukoki voor het type voetbal in uitwedstrijden zoals tegen twente (counter) prima geschikt is dan moet je vooral teksten blijven plaatsen op soccerquest of voetbalzone ofzo.
deze jongen doet zn stinkende best en zelfs als dat niet perfect voetbal oplevert is dat prima!
liever een lukoki die wat probeert dan iemand die kapt zodra er wat dreiging naar voren is en standaard de bal breed of terug speelt,laat dan arts de selectie bepalen.

ik herinner me begin dit seizoen nog toen er geluiden van oost neerdaalden waar lukoki om applaudiseerde,nu schaam je je dood wat je af en toe hoort!

aanmoedigen verdomme !

Helemaal met jou eens. En ik hoop dat de eerste de beste die begint te roepen dat ie op moet rotten, heel gauw van de tribune geschopt wordt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op februari 04, 2014, 23:26:19
Waar had Lukoki gespeeld als hij GEEN snelheid had gehad??? 5e klasse bij de Lions.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op februari 04, 2014, 23:28:38
Citaat van: clint op februari 04, 2014, 07:20:55
Vind ik ook. Dramatische speler. Kan alleen hardlopen en daarna is het vervolg gewoon kut. We spelen gewoon elke wedstrijd met tien man.


Tegen psv opnieuw, volgens zijn contract moet hij VERPLICHT elke week spelen.

Als ik trainer was wist ik het wel: Manu, Hemmen en Ogbeche...............
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op februari 04, 2014, 23:31:17
Citaat van: okkele op februari 04, 2014, 08:47:57
jezus,wat een gelul hier.
als je als zelfbenoemde voetbalkenner nu nog niet inziet dat lukoki voor het type voetbal in uitwedstrijden zoals tegen twente (counter) prima geschikt is dan moet je vooral teksten blijven plaatsen op soccerquest of voetbalzone ofzo.
deze jongen doet zn stinkende best en zelfs als dat niet perfect voetbal oplevert is dat prima!
liever een lukoki die wat probeert dan iemand die kapt zodra er wat dreiging naar voren is en standaard de bal breed of terug speelt,laat dan arts de selectie bepalen.

ik herinner me begin dit seizoen nog toen er geluiden van oost neerdaalden waar lukoki om applaudiseerde,nu schaam je je dood wat je af en toe hoort!

aanmoedigen verdomme !

Vent, dou hest geen verstand van voetbal, Het rendement van deze man is nul komma nul. Van de 10 voorzetten komen er 9 NIET aan. Heb me kapot gelachen om zijn oliedomme gele kaart tegen Twente zondag.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: zeewolde op februari 05, 2014, 20:39:07
Je hebt je 22 wedstrijden gehad :rodekaart. Kijk nu maar vanaf de bank naar schepers hoe het hoort. Die deedxwat hij moest doen vanavond. Maar jij hebt ons de overwinning gekost BLINDE :(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tanjajeah op februari 05, 2014, 20:44:15
Vanavond was toch wel de druppel wat mij betreft. Zijn spel begint ons nu ook gewoon keihard en aantoonbaar punten te kosten. Met alles respect, maar als je hem tegen Heracles gewoon weer een basisplek geeft ben je niet meer geloofwaardig. Dat kun je tegenover de bankzitters echt niet meer verantwoorden. Dit kan niet langer, het krediet is een keer op. Die jongen moet tegen zichzelf EN Cambuur in bescherming worden genomen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Clint op februari 05, 2014, 20:48:12
Hoe kun je in vredesnaam na vanavond nog een fan zijn van deze kutmongool? Deze idioot kost je de wedstrijd. Ik ben er klaar mee. Als je deze lul nu nog verdedigt dan deug je niet.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 05, 2014, 20:54:12
Ja hij is vast een hele leuke vent en hij doet verschrikkelijk zijn best, maar hij moet gewoon die bal afspelen en dan komt PSV nooit meer terug!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op februari 05, 2014, 20:55:28
Klaar met Lukoki, verder laat ik me er niet over uit.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: CambuurAmersfoort op februari 05, 2014, 20:56:23
helemaal gehad met die vent. ik krijg op mn werk ook geen 22 kansen.
die jongen moet ballen voorgeven als ie ze voorgeeft eindigen ze ergens in de waddenzee en als ie een keer breed moet geven gaat ie voor eigen succes ver over.
t is klaar deze man is absoluut de slechtste speler in t team. steun houdt een keer op en dat is nu, nu de 4 meest belangrijke weken voor lijfsbehoud komen gekomen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op februari 05, 2014, 20:58:18
Opsodemieteren, loop maar lekker terug naar amsterdam, da's het enige waar je goed in ben.

Jezelf willen bewijzen en alleen voor eigen glory gaan en niet eens medespelers zien staan. Slechts 2 wedstrijd goed spelen en 2x een gelukkig doelpuntje meepikken is niet voldoende om jezelf te redden.

Schepers heeft in die paar minuten dat hij er stond al veel meer laten zien, ik mag hopen dat hij in de basis start, en als lukoki zo nodig zoveel wedstrijden gespeeld moet hebben wisselen ze hem maar in de 90ste minuut tegen ADO thuis, dan kunnen we met z'n allen nog even laten weten wat we van 'm denken... Wat een oetlul is het zeg.. Voetballen is niet je ding als je niet in een team samen kan werken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: John Hiatt op februari 05, 2014, 21:02:10
Hier is maar 1 woord op zijn plaats: OPROTTEN!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tanjajeah op februari 05, 2014, 21:03:45
Lees net op twitter (Gerard Bos) de reactie van Lukoki op de vraag waarom hij die bal niet op Manu speelde maar zelf schoot:

"ik zag m niet"

Dat zegt eigenlijk alles.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op februari 05, 2014, 21:04:05
Wegwezen en snel! :rodekaart
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: KennySCC op februari 05, 2014, 21:04:39
Waarom kan die jongen gvd niet afleggen........
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op februari 05, 2014, 21:05:36
Steunde je voor deze wedstrijd, maar vanaf nu mag je lekker opflikkeren, dag
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op februari 05, 2014, 21:06:11
Citaat van: Tanjajeah op februari 05, 2014, 21:03:45
Lees net op twitter (Gerard Bos) de reactie van Lukoki op de vraag waarom hij die bal niet op Manu speelde maar zelf schoot:

"ik zag m niet"

Dat zegt eigenlijk alles.


Daar geloof ik helemaal niks van.
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardia op februari 05, 2014, 21:06:59

Citaat van: Tanjajeah op februari 05, 2014, 21:03:45
Lees net op twitter (Gerard Bos) de reactie van Lukoki op de vraag waarom hij die bal niet op Manu speelde maar zelf schoot:

"ik zag m niet"

Dat zegt eigenlijk alles.

Inderdaad, talent om aan te voelen waar je medespelers zouden kunnen lopen ontbeert hij ook. Hij doet wel zijn best, maar hij zakt elke week kwalitatief FINAAL door het ijs. Zondag Bob er maar gelijk in.

Trouwens, hoe slecht een speler ook speelt, fluit hem nooit uit. We zijn geen ajax of dkv publiek wel?!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Stille Genieter op februari 05, 2014, 21:08:00
Citaat van: wiekie1969 op februari 04, 2014, 23:26:19
Waar had Lukoki gespeeld als hij GEEN snelheid had gehad??? 5e klasse bij de Lions.

:rodekaartDat denk ik niet... Pingjum 5  :y
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Treb op februari 05, 2014, 21:08:40
Citaat van: Leovardia op februari 05, 2014, 21:06:59


Trouwens, hoe slecht een speler ook speelt, fluit hem nooit uit. We zijn geen ajax of dkv publiek wel?!!!


Helemaal mee eens, echt een schande.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: marrumer op februari 05, 2014, 21:08:51
godverdomme die bal had ik zelfs bij manu gekregen....  er stond trouwens in het programmaboekje dat hij zijn eigen voorzet goed vind  8P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 05, 2014, 21:08:56
Zo jammer van die kans... ik heb nog nooit zo gebaald na een thuiswedstrijd  ;(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Viper op februari 05, 2014, 21:09:22
Lukoki zag hem echt wel. Het zat gewoon tussen een doelpoging en een voorzet in.

Citaat van: Leovardia op februari 05, 2014, 21:06:59
Trouwens, hoe slecht een speler ook speelt, fluit hem nooit uit. We zijn geen ajax of dkv publiek wel?!!!

Inderdaad, walgelijk.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 05, 2014, 21:09:41
Citaat van: marrumer op februari 05, 2014, 21:08:51
godverdomme die bal had ik zelfs bij manu gekregen....  er stond trouwens in het programmaboekje dat hij zijn eigen voorzet goed vind  8P

als je achter het doel mocht door spelen waren zijn voorzetten goed...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 21:42:10
Ik zal altijd achter de spelers blijven staan. Wat ik vandaag heb gezien is ongelooflijk, wat is Lukoki door de ondergrens gezakt! Geen enkele goede balaanname, ontzettend veel balverlies. Geen enkele voorzet is aangekomen (zoals bekend). Het nemen van een corner kan die helaas ook niet.

De kans dat die alleen kwam met de keeper verprutst die, als die hem breed legt tikt Manu hem zo binnen. Dan sta je 2-1 dan heb je een hele andere wedstrijd.

Ik snap niet dat Lodeweges hem nog laat staan! Zo ontzettend veel balverlies, de rest van het elftal moet dat elke keer opvangen.. Oke had komt zn mannetje voorbij maar dan .......
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op februari 05, 2014, 21:56:25
Citaat van: Leovardia op februari 05, 2014, 21:06:59
Inderdaad, talent om aan te voelen waar je medespelers zouden kunnen lopen ontbeert hij ook. Hij doet wel zijn best, maar hij zakt elke week kwalitatief FINAAL door het ijs. Zondag Bob er maar gelijk in.

Trouwens, hoe slecht een speler ook speelt, fluit hem nooit uit. We zijn geen ajax of dkv publiek wel?!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ook mee eens. Het was oer- en oerdom wat hij deed. Maar uitfluiten? Nee! Het is nu aan de trainers om te beslissen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 21:59:33
Citaat van: scclwd op februari 05, 2014, 21:56:25
Ook mee eens. Het was oer- en oerdom wat hij deed. Maar uitfluiten? Nee! Het is nu aan de trainers om te beslissen.

Dan word het tijd dat die eens een wedstrijd vanaf de bank begint. Ik vond Bob zo slecht niet invallen, kreeg wat kansjes paar goeie ballen. Goed schot op doel.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 05, 2014, 22:01:29
Citaat van: sccvl op februari 05, 2014, 21:59:33
Dan word het tijd dat die eens een wedstrijd vanaf de bank begint. Ik vond Bob zo slecht niet invallen, kreeg wat kansjes paar goeie ballen. Goed schot op doel.
het is echt maar hoe je het uit wilt leggen. Kan over Bob ook zeggen: Fantastische corner in de 89e minuut, na 1 stuit laag over de achterlijn en vreselijk slecht schot, had alle ruimte om hem in de kruising te jassen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op februari 05, 2014, 22:03:10
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 05, 2014, 22:01:29
het is echt maar hoe je het uit wilt leggen. Kan over Bob ook zeggen: Fantastische corner in de 89e minuut, na 1 stuit laag over de achterlijn en vreselijk slecht schot, had alle ruimte om hem in de kruising te jassen
wanneer dat dan?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 22:04:53
Citaat van: Cambuur Groningen op februari 05, 2014, 22:01:29
het is echt maar hoe je het uit wilt leggen. Kan over Bob ook zeggen: Fantastische corner in de 89e minuut, na 1 stuit laag over de achterlijn en vreselijk slecht schot, had alle ruimte om hem in de kruising te jassen

Ik vond dat die hem nog knap inschoot. In tegenstelling tot Bakker, Manu & Lukoki die huizenhoog overschoten. Eindelijk eens iemand die de bal wel op doel kreeg.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op februari 05, 2014, 22:07:15
Net nog even het moment terug gezien.  Maakt me alleen nog maar kwader. Ongelooflijk dat hij hem niet naar Manu speelt. :(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 22:08:23
Inderdaad ook even bekeken net. Hij rent als een blind paard op die goal af en heeft maar een doel ... Eigen succes! Jammer, want die 2-1 had PSV de das om gedaan!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 05, 2014, 22:09:05
Citaat van: Bernardo op februari 05, 2014, 22:07:15
Net nog even het moment terug gezien.  Maakt me alleen nog maar kwader. Ongelooflijk dat hij hem niet naar Manu speelt. :(

Ik heb hem ook net weer terug gezien. Hij kan wel zeggen dat hij Manu niet zag en te laat hem hoorde, maar je hoort toch ook te kijken. Hij had tijd zat,..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op februari 05, 2014, 22:13:32
Beste Jody

Ken je de uitspraak hoogmoed komt voor de val. Daar heb jij last van vriend. Na vandaag heb jij je kans voor Ajax verprutst. Maar niet alleen ajax,  maar de cruciale kans met manu niet verzilveren, is een hele dure voor onze club.

Pak je spullen en accepteer dat het er niet in zit. Ik had vertrouwen in je, maar dat vertrouwen was ontstaan door je eigen verwaching in de start van het seizoen.

Je wordt bedankt.. uitfluiten moeten we nooit willen, maar het vertrouwen is weg. Ik geloof niet meer in het talent lukoki, jammer dat jij dat wel doet. Zoals ik al zei, hoogmoed komt voor de val.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur Groningen op februari 05, 2014, 22:15:21
Citaat van: Cambuur058 op februari 05, 2014, 22:03:10
wanneer dat dan?
dat schot wat hij laag in de hoek schoot. Hij stond echt volledig vrij. En overigens bedoel ik niet echt dat hij hem slecht inschoot: Ik bedoel dat iedereen hier op een bepaalde manier naar bepaalde momenten kijkt, en (logisch) bij verlies met een hoop negativiteit.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: CambuurAmersfoort op februari 05, 2014, 22:16:06
te pijnlijk voor woorden dit moment. ..wordt er nu nog bozer om want op tv zie je pas echt goed wat een domme egoïstische actie t is...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 0517 op februari 05, 2014, 22:19:17
Kutkop!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bascambuur op februari 05, 2014, 22:33:42
Citaat van: legeips op februari 05, 2014, 22:13:32
Beste Jody

Ken je de uitspraak hoogmoed komt voor de val. Daar heb jij last van vriend. Na vandaag heb jij je kans voor Ajax verprutst. Maar niet alleen ajax,  maar de cruciale kans met manu niet verzilveren, is een hele dure voor onze club.

Pak je spullen en accepteer dat het er niet in zit. Ik had vertrouwen in je, maar dat vertrouwen was ontstaan door je eigen verwaching in de start van het seizoen.

Je wordt bedankt.. uitfluiten moeten we nooit willen, maar het vertrouwen is weg. Ik geloof niet meer in het talent lukoki, jammer dat jij dat wel doet. Zoals ik al zei, hoogmoed komt voor de val.
Jammer dat jij het wel doet.  :_schater Achterlijke opmerking.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: De Gast op februari 05, 2014, 22:35:15
Wat een dieptepunt vanavond ;(

Zelfs in de lagere klassen speelt men zo'n kans simpel uit. Maar jij zag 't niet. Dat je corners niet voor de goal krijgt, voorzetten niet aankomen (kijk eens naar Narsingh vanavond) ok.. maar deze kans had ons punten opgeleverd. Wat een zonde.

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 22:42:30
Citaat van: De Gast op februari 05, 2014, 22:35:15
Wat een dieptepunt vanavond ;(

Zelfs in de lagere klassen speelt men zo'n kans simpel uit. Maar jij zag 't niet. Dat je corners niet voor de goal krijgt, voorzetten niet aankomen (kijk eens naar Narsingh vanavond) ok.. maar deze kans had ons punten opgeleverd. Wat een zonde.

Die woorden sta ik volledig achter, als Jody die bal had afgegeven had het een doelpunt geweest. Je krijgt een compleet andere wedstrijd waarin PSV moet komen en de ruimte achterin bij hun alleen maar groter word. Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat die actie ons de drie punten gewoon heeft gekost.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op februari 05, 2014, 22:48:16
Jody wat er gebeurt, ik blijf je steunen, volgende week lukt het weer, dan ben je de held.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 22:49:05
Citaat van: PePe op februari 05, 2014, 22:48:16
Jody wat er gebeurt, ik blijf je steunen, volgende week lukt het weer, dan ben je de held weer.

Ik denk dat je een van de weinige bent in het stadion. Bij de meeste mensen is onderhand het geduld ook wel een keer op, kans op kans heeft die verprutst.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 12e man op februari 05, 2014, 22:54:00
Citaat van: PePe op februari 05, 2014, 22:48:16
Jody wat er gebeurt, ik blijf je steunen, volgende week lukt het weer, dan ben je de held.

|:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op februari 05, 2014, 23:02:41
Bob opstellen i.p.v. Lukoki. Niet persé omdat die beter is, maar Lukoki mag week in week uit dramatisch presteren zonder gevolgen.... lekker op de bank dan ziet hij  het licht misschien een keer. hij moet eens een teamplayer worden.
altijd oogkleppen op, blinde voorzetten, gebrek aan overzicht. de enige goede steekpass die hij gaf was met buitenkantje rechts op Locadia in de eerste helft.....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 23:07:12
Daarom! Geen speld tussen te krijgen. Genoeg kansen gehad, nu eens de gevolgen van zijn slechte spel. Onacceptabel!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op februari 05, 2014, 23:10:11
Citaat van: YellowBlue op februari 05, 2014, 23:02:41
Bob opstellen i.p.v. Lukoki. Niet persé omdat die beter is, maar Lukoki mag week in week uit dramatisch presteren zonder gevolgen.... lekker op de bank dan ziet hij  het licht misschien een keer. hij moet eens een teamplayer worden.
altijd oogkleppen op, blinde voorzetten, gebrek aan overzicht. de enige goede steekpass die hij gaf was met buitenkantje rechts op Locadia in de eerste helft.....

Volgende week krijgt Bob weer op zijn flikker, en dan kan Jody er weer in.  :zucht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op februari 05, 2014, 23:20:43
Dan hebben ze het in elk geval geprobeerd. Er moet aan Jody een duidelijk signaal worden afgegeven. Hij is niet onomstreden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 05, 2014, 23:32:50
Als je ballen hebt als trainer, wissel je Lukoki gelijk na die misser!
Duidelijk signaal en zet Lukoki op scherp.

Een heel cynisch applaus ten tijde van de wissel, en Lukoki dacht dat hij een staande ovatie kreeg  :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 23:47:24

Lukoki door het stof: 'Ik heb schuldgevoelens, maar ik zag hem echt niet'
Woensdag, 5 februari 2014 om 23:22

SC Cambuur verloor woensdagavond met 1-2 van PSV, maar de wedstrijd had heel anders kunnen lopen, als Jody Lukoki zijn hoofd omhoog had gehouden. De aanvaller werd bij een 1-1 tussenstand alleen voor Jeroen Zoet gezet en had Elvis Manu met een breedtepass een niet te missen kans kunnen bieden. Lukoki ging echter voor eigen succes en schoot de bal naast.
/

Zijn ploeggenoten scholden de huurling van Ajax de huid vol en ook de supporters van Cambuur reageerden woedend. Door de foute keuze van Lukoki bleef PSV in leven en trok het uiteindelijk ook aan het langste eind. "Ik heb schuldgevoelens, er had meer ingezeten voor ons", zei Lukoki na afloop tegen De Telegraaf. Die schuldgevoelens kwamen natuurlijk maar door een moment.

"Ik ging alleen op de keeper af en ik dacht gewoon 'ik maak een goal'", keek Lukoki terug. "Maar op dat moment hoorde ik Elvis en daardoor twijfelde ik. Op het laatste moment wilde ik hem afleggen, maar daardoor werd het eigenlijk een k*tbal. Ik had hem echt niet gezien. Dit was weer een leermoment voor mij, dit hoort bij mijn ontwikkeling. Hopelijk gaat het volgende keer beter, maar ik ga nu niet met mijn hoofd naar beneden hangen."
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op februari 05, 2014, 23:59:27
Doe Bob er maar in, is misschien niet zo snel. Maar is wel 10x effectiever en werkt hard.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 06, 2014, 00:00:47
Ik heb het gevoel dat hij toch wel stappen heeft gemaakt in Utrecht.
Hij speelt weer lekker in Leeuwarden, ik verwacht een goede Bob de komende wedstrijden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op februari 06, 2014, 00:11:11
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 23:47:24
Lukoki door het stof: 'Ik heb schuldgevoelens, maar ik zag hem echt niet'
Woensdag, 5 februari 2014 om 23:22

SC Cambuur verloor woensdagavond met 1-2 van PSV, maar de wedstrijd had heel anders kunnen lopen, als Jody Lukoki zijn hoofd omhoog had gehouden. De aanvaller werd bij een 1-1 tussenstand alleen voor Jeroen Zoet gezet en had Elvis Manu met een breedtepass een niet te missen kans kunnen bieden. Lukoki ging echter voor eigen succes en schoot de bal naast.
/

Zijn ploeggenoten scholden de huurling van Ajax de huid vol en ook de supporters van Cambuur reageerden woedend. Door de foute keuze van Lukoki bleef PSV in leven en trok het uiteindelijk ook aan het langste eind. "Ik heb schuldgevoelens, er had meer ingezeten voor ons", zei Lukoki na afloop tegen De Telegraaf. Die schuldgevoelens kwamen natuurlijk maar door een moment.

"Ik ging alleen op de keeper af en ik dacht gewoon 'ik maak een goal'", keek Lukoki terug. "Maar op dat moment hoorde ik Elvis en daardoor twijfelde ik. Op het laatste moment wilde ik hem afleggen, maar daardoor werd het eigenlijk een k*tbal. Ik had hem echt niet gezien. Dit was weer een leermoment voor mij, dit hoort bij mijn ontwikkeling. Hopelijk gaat het volgende keer beter, maar ik ga nu niet met mijn hoofd naar beneden hangen."


Morgen maar weer lekker naar Club Red jongen, miskien valt dur nog wat te neuken...............

DRAMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 06, 2014, 00:14:09
Citaat van: Galdiano op februari 06, 2014, 00:00:47
Ik heb het gevoel dat hij toch wel stappen heeft gemaakt in Utrecht.
Hij speelt weer lekker in Leeuwarden, ik verwacht een goede Bob de komende wedstrijden.

Lijkt meer body te hebben gekregen daar. Goeie zaak :proost
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: John Hiatt op februari 06, 2014, 06:47:40
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 05, 2014, 23:47:24
Lukoki door het stof: 'Ik heb schuldgevoelens, maar ik zag hem echt niet'
Woensdag, 5 februari 2014 om 23:22

SC Cambuur verloor woensdagavond met 1-2 van PSV, maar de wedstrijd had heel anders kunnen lopen, als Jody Lukoki zijn hoofd omhoog had gehouden. De aanvaller werd bij een 1-1 tussenstand alleen voor Jeroen Zoet gezet en had Elvis Manu met een breedtepass een niet te missen kans kunnen bieden. Lukoki ging echter voor eigen succes en schoot de bal naast.
/

Zijn ploeggenoten scholden de huurling van Ajax de huid vol en ook de supporters van Cambuur reageerden woedend. Door de foute keuze van Lukoki bleef PSV in leven en trok het uiteindelijk ook aan het langste eind. "Ik heb schuldgevoelens, er had meer ingezeten voor ons", zei Lukoki na afloop tegen De Telegraaf. Die schuldgevoelens kwamen natuurlijk maar door een moment.

"Ik ging alleen op de keeper af en ik dacht gewoon 'ik maak een goal'", keek Lukoki terug. "Maar op dat moment hoorde ik Elvis en daardoor twijfelde ik. Op het laatste moment wilde ik hem afleggen, maar daardoor werd het eigenlijk een k*tbal. Ik had hem echt niet gezien. Dit was weer een leermoment voor mij, dit hoort bij mijn ontwikkeling. Hopelijk gaat het volgende keer beter, maar ik ga nu niet met mijn hoofd naar beneden hangen."


Ah, het is de schuld van Manu. Die riep, moet ie niet weer doen dus. Bah. :rodekaart
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Clint op februari 06, 2014, 07:15:49
Ben nog steeds woest. Deze wedstrijd had je gewonnen als hij die bal had afgespeeld. Dit kunnen aan het eind van het seizoen 3 hele dure verliespunten worden die hij voor ons heeft weggegooid.

Heb gewoon geen zin meer om naar het stadion te gaan als deze mafklapper speelt. Heb ik in 44 jaar Cambuur nog nooit gehad.
Oprotten met deze gast. Elke wedstrijd speel je met tien man. Ga lekker ballen met een koeiemaag op de pampa's van Afrika.

:( :( :(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op februari 06, 2014, 08:04:48
De hele nacht heb ik wakker gelegen, waarom leg je de bal niet af  ;(
Ik snap er echt niets van  :?
Dat jij hem niet gezien hebt lijkt mij erg stug maar mocht het wel het geval zijn dan is het nog slechter met je gesteld dan ik al dacht dat het met je ging  ;(
Totaal geen overzicht etc...

Steunen is leuk maar dit kan en hoeft niet onbeperkt.

Bedankt voor een klote nacht  ;(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op februari 06, 2014, 08:06:29
Dit hoort bij mijn ontwikkeling? Rot op naar een ontwikkeling land imbeciel!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op februari 06, 2014, 08:07:12
 :0= opzouten!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op februari 06, 2014, 08:29:35
Citaat van: gewoon een fan op februari 06, 2014, 08:04:48
De hele nacht heb ik wakker gelegen, waarom leg je de bal niet af  ;(
Ik snap er echt niets van  :?
Dat jij hem niet gezien hebt lijkt mij erg stug maar mocht het wel het geval zijn dan is het nog slechter met je gesteld dan ik al dacht dat het met je ging  ;(
Totaal geen overzicht etc...

Steunen is leuk maar dit kan en hoeft niet onbeperkt.

Bedankt voor een klote nacht  ;(

Hier hetzelfde... om half 4 wakker geworden en hoe   :(
Ik begrijp echt helemaal niets van die gast :zucht.

Als hij zo egoïstisch is en hij maakt er 15 dan heb ik er niet zoveel problemen mee, maar met de kwaliteiten van Lukoki moet je gewoon niet voor eigen succes gaan.

Qua voetbal zit het echt niet goed bij die gast.... Ik heb in al die jaren Cambuur heel veel slechte spelers gezien maar deze past heel erg goed in dat rijtje thuis. Ik begrijp ook niet wat deze gast bij Ajax onder contract doet. Ik was ook 1 van supporters die het fantastisch vonden dat wij 'als Cambuur' Lukoki binnen hengelden, maar wat heb ik mij in de luren laten leggen door de NAAM Ajax.

Lukoki bedankt..!!!! en tot ziens



Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SportClubCambuur op februari 06, 2014, 08:35:32
Dit roepen we helaas al weken, maar ook onze hoofdtrainer treft blaam in deze!

Buiten het feit dat het Dwight schijnbaar niet lukt hem beter te maken, moet hij gewoon veel eerder ingrijpen en meneer Luktooknie wisselen en een signaal afgeven.

Dit gaan 3 hele dure punten worden, let maar op!

:0=luktooknie EXIT
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op februari 06, 2014, 08:40:14
Ja jongens, maar als er in het contract staat dat hij altijd in de basis moet beginnen of zoveel minuten per wedstrijd moet maken schiet het niks op...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 06, 2014, 08:40:42
Citaat van: John Hiatt op februari 06, 2014, 06:47:40

Ah, het is de schuld van Manu. Die riep, moet ie niet weer doen dus. Bah. :rodekaart

Dat zegt hij toch niet. Die jongen heeft een gigantische fout gemaakt, die ons waarschijnlijk de wedstrijd heeft gekost. Hij heeft daar enorm veel spijt van.

Onkunde kan je niet zoveel aan doen, onwil wel! Deze jongen wil wel, maar kan gewoon niet. Dan is het aan de trainer om hem eruit te halen. Of moet hij naar de trainer gaan om te zeggen dat hij niet meer wil spelen?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 06, 2014, 08:41:55
Citaat van: clint op februari 06, 2014, 07:15:49
Ben nog steeds woest. Deze wedstrijd had je gewonnen als hij die bal had afgespeeld. Dit kunnen aan het eind van het seizoen 3 hele dure verliespunten worden die hij voor ons heeft weggegooid.

Heb gewoon geen zin meer om naar het stadion te gaan als deze mafklapper speelt. Heb ik in 44 jaar Cambuur nog nooit gehad.
Oprotten met deze gast. Elke wedstrijd speel je met tien man. Ga lekker ballen met een koeiemaag op de pampa's van Afrika.

:( :( :(

Lees anders deze post over een tijdje nog eens even rustig terug.  :zucht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: DayDreamer op februari 06, 2014, 08:54:59
Ik ben serieus vannacht wakker geschrokken, door die kans, godverdomme.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 06, 2014, 09:03:42
De 22 wedstrijden zijn gespeeld, zou het dan eindelijk gaan gebeuren....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op februari 06, 2014, 09:11:46
Citaat van: clint op februari 06, 2014, 07:15:49
Ben nog steeds woest. Deze wedstrijd had je gewonnen als hij die bal had afgespeeld. Dit kunnen aan het eind van het seizoen 3 hele dure verliespunten worden die hij voor ons heeft weggegooid.

Heb gewoon geen zin meer om naar het stadion te gaan als deze mafklapper speelt. Heb ik in 44 jaar Cambuur nog nooit gehad.
Oprotten met deze gast. Elke wedstrijd speel je met tien man. Ga lekker ballen met een koeiemaag op de pampa's van Afrika.

:( :( :(

Niet best, deze post.  :zucht :zucht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op februari 06, 2014, 09:23:21
Misschien beste medeforumleden is het beter dat je
even een nachtje gaat slapen voor je hier dingen gaat schrijven.
ook ik was gisteren boos en teleurgesteld na de wedstrijd.
De hele club die bij mij zat op oost riep om een wissel
van onze vriend Lukoki.
Je kan hem niet nageven dat hij hard werkt en zijn
best doet.
hij kan hard lopen en soms ook nog wel eens
een vrije trap of corner redelijk nemen.
maar wat hij mist is overzicht en slim zijn.
in de eerste helft maakte rekik eenblunder.
hij pakt de bal af en doet er daarna weer niks mee.
En ja die kans....die moet hij natuurlijk afleggen
dan is de pot voor ons, en daarom blijft het
ook zo lang hangen.

Afijn bob er maar in zondag en als die gasten van heracles
moe zijn zondag dan Lukoki laatste kwartier nog masr
even invallen.
Vind wel dat als lukoki er zondag toch weer instaat
onze ts zijn geloofwaardigheid kwijt is.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 06, 2014, 09:29:11
Citaat van: scclwd op februari 06, 2014, 09:11:46
Niet best, deze post.  :zucht :zucht

Waarom niet?

Ik kom nu 19 jaar bij Cambuur, en ben nog nooit zo klaar geweest met een speler!
Ik bekritiseer vaak spelers, maar als ze spelen val ik ze nooit af. Maar gister ben ik los gegaan op de tribune. Schuin achter me op 7 zit een oud baasje van 80, ik was bang dat zijn hart het ging begeven, die riep dingen wat ik hier maar niet zal neerzetten.

De frustratie zit diep bij veel!

Als zelfs Clint zo los gaat, wil dat wat zeggen.
Ook Len zien vloeken en tieren op Lukoki tijdens de wedstrijd!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op februari 06, 2014, 09:35:33
Je hebt gelijk....
maar zoals ik al zei....hij werkt hard en doet zijn best.
maar deze jongen heeft geen inzicht en overzicht.
kan hij ook niks aan doen maar dit moet de ts nu eens
inzien en dus op de bank zetten!
ik hoorde ook woorden om me heen.nou nou nou :zucht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op februari 06, 2014, 09:37:13
Citaat van: Galdiano op februari 06, 2014, 09:29:11
Waarom niet?

Ik kom nu 19 jaar bij Cambuur, en ben nog nooit zo klaar geweest met een speler!
Ik bekritiseer vaak spelers, maar als ze spelen val ik ze nooit af. Maar gister ben ik los gegaan op de tribune. Schuin achter me op 7 zit een oud baasje van 80, ik was bang dat zijn hart het ging begeven, die riep dingen wat ik hier maar niet zal neerzetten.

De frustratie zit diep bij veel!

Als zelfs Clint zo los gaat, wil dat wat zeggen.
Ook Len zien vloeken en tieren op Lukoki tijdens de wedstrijd!

En die frustratie gaan we lekker met z'n allen botvieren op 1 persoon in bewoordingen waar de honden geen brood van lusten. Ga je schamen met z'n allen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op februari 06, 2014, 09:47:23
Citaat van: scclwd op februari 06, 2014, 09:37:13
En die frustratie gaan we lekker met z'n allen botvieren op 1 persoon in bewoordingen waar de honden geen brood van lusten. Ga je schamen met z'n allen.

Inderdaad, Jody blijft tijdens de wedstrijd voor een tegenstander een handenbinder, hij heeft vaak dubbele dekking, vanwege zijn snelheid, maar ik ben het ook eens met de mensen dat hij het overzicht veel meer dient te bewaren voor medespelers.
Als je de samenvatting kijkt zie je ook dat hij behoorlijk op zijn falie kreeg van de medespelers nadat hij Manu niet bediende. Hij trekt zich dit ook aan geloof me maar, zie na intervieuwes vandaag  in de media. Mijnsinziens zondag gewoon weer starten met Lukoki op de vleugel, de snelheid voorin moeten we houden, er moet gewonnen worden bij Almelo, ik zie Den Haag geen 3 pnt pakken in Arnhem , en zetten we ze op 5 punten.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op februari 06, 2014, 09:50:58
Nee! Genoeg is genoeg, niet weer in de basis, laat maar lekker bankzitten en geef hem alleen kansen wanneer we al voorstaan.

1 keer een fout maken is niet erg maar dit is de ZOVEELSTE keer dat hij het overzicht niet heeft en dat op cruciale momenten en dit was wel een van de meest opzichtelijke. Zal me verrotten hoe 'gevaarlijk' hij blijft, je heb er nog geen zak aan als ook de tegenstander weet dat hij niet af kan maken en het toch wel verprutst, zelfs al komt ie 1 op 1 met de keeper, de enige die ie zo passeerde was die dkv'er en dat zegt ook al genoeg over de kwaliteit van hun keeper.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: NicoJanHoogma1960 op februari 06, 2014, 09:54:42
Waar was Ritzmaier dan, die had beter een PSV shirt kunnen aan trekken, totaal geen dreiging en willen schieten van onmogelijke afstanden, die haalt PSV 1 bij lange na niet.

Dan Schepers er maar in voor Lukoki, daar winnen we de oorlog mee, nee een routine speler op het middenveld erbij, Transfervrij , Pascal Boschaart.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bakker90 op februari 06, 2014, 09:56:24
Waar maken jullie je druk om.. kijk es naar al die andere spelers van cambuur manu was de enige in de voorhoede met lukoki die zorgden voor gevaar waar was die hemmen?! Die bakte er juist geen reet van in de voorhoede.. psv domineerde en de ballen kwamen beter aan bij cambuur niet.. het is jammer maar wat willem jullie dan schepers.?! Ik heb duidelijk 100% liever lukoki... en tegen hem gaan keren triest... liever drie afrikanen in de voorhoede die houden cambuur wel in de eredivisie..  inplaats van hemmen en schepers die komen te kort goede invallers.. verder niet.!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op februari 06, 2014, 10:02:27
Als je nog steeds niet na deze wedstrijd kan erkennen dat Lukoki de punten verspeelt heeft en Schepers ons de punt nog bijna gered heeft mankeert je ook wat aan de ogen. Ja Lukoki kan wel eens gevaarlijk zijn, maar niet genoeg, die paar minuten die Schepers kreeg was voldoende om te laten zien dat hij wel kansen kan creeren. Die ene slechte corner kwam meer uit frustratie en druk dan onkunde ook.

Hemmen werd te weinig aangespeeld en is en blijft ook geen spits voor de Eredivisie, daar mag je hem niet op afzeiken, hij MOEST invallen voor Ogbeche die er geblesseerd af ging.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Clint op februari 06, 2014, 10:03:58
Citaat van: scclwd op februari 06, 2014, 09:11:46
Niet best, deze post.  :zucht :zucht

Niet best, deze reactie.

Frustraties horen bij deze club. Hoop dat je dat wel snapt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 06, 2014, 10:05:54
Citaat van: scclwd op februari 06, 2014, 09:37:13
En die frustratie gaan we lekker met z'n allen botvieren op 1 persoon in bewoordingen waar de honden geen brood van lusten. Ga je schamen met z'n allen.

_O_ _O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 06, 2014, 10:08:57
Citaat van: clint op februari 06, 2014, 10:03:58
Niet best, deze reactie.

Frustraties horen bij deze club. Hoop dat je dat wel snapt.

Frustraties mogen, maar fatsoen is ook gewenst.

"Ga lekker ballen met een koeiemaag op de pampa's van Afrika." Is op, en misschien wel over, het randje voor mij!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Clint op februari 06, 2014, 10:12:25
Sorry voor de koe.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 06, 2014, 10:13:28
Citaat van: clint op februari 06, 2014, 10:12:25
Sorry voor de koe.

:_schater :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op februari 06, 2014, 10:22:19
Citaat van: clint op februari 06, 2014, 10:03:58
Niet best, deze reactie.

Frustraties horen bij deze club. Hoop dat je dat wel snapt.

Dat snap ik zeker, want ik heb ook frustraties. Maar als je jouw reactie nog eens overleest, vind je dat zelf niet veel te ver gaan?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Miga op februari 06, 2014, 10:23:40
Ik baal ook gigantisch van de actie van Lukoki, natuurlijk moest hij die bal afgeven. Maar zal een speler van Cambuur nooit uitfluiten wanneer hij zijn best doet. Lukoki zijn inzet is goed, zoals het gehele team. Je kan het op een veel nettere manier duidelijk maken en dat is gewoon de naam Bob scanderen. Heb het idee dat hij bij sommigen ook helemaal niks goed meer kan doen. Jammer!! Uiteindelijk heb je iedereen nodig om te overleven.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op februari 06, 2014, 10:30:51
Citaat van: Miga op februari 06, 2014, 10:23:40
Ik baal ook gigantisch van de actie van Lukoki, natuurlijk moest hij die bal afgeven. Maar zal een speler van Cambuur nooit uitfluiten wanneer hij zijn best doet. Lukoki zijn inzet is goed, zoals het gehele team. Je kan het op een veel nettere manier duidelijk maken en dat is gewoon de naam Bob scanderen. Heb het idee dat hij bij sommigen ook helemaal niks goed meer kan doen. Jammer!! Uiteindelijk heb je iedereen nodig om te overleven.

Jody heeft genoeg kansen gehad, elke keer denk je .... Zou het misschien? .... En dan komt de voorzet .... Tsjah! Dan zakt de moed op een gegeven moment toch in de schoenen?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: michello op februari 06, 2014, 10:33:11
Lukoki was tegen GAE en DKV gewoon wél beslissend met een assist en een doelpunt. Had dat gisteren ook moeten zijn maar heeft hard gefaald. Misschien zondag maar op de bank laten starten en dan kan hij als de verdedigers van Heracles  op 50% zitten,  ze er uit lopen. Bob deed het (op de corner na) prima en heeft ook een goede voorzet. Zeker als we met Hemmen of Barto starten een optie.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goutum op februari 06, 2014, 10:35:18
Ik vond hem anders wel aardig spelen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op februari 06, 2014, 10:40:04
Citaat van: Goutum op februari 06, 2014, 10:35:18
Ik vond hem anders wel aardig spelen

Jij hebt een andere wedstrijd gezien?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Sonnema op februari 06, 2014, 10:44:14
Zondag gewoon weer opstellen ook al is het niet altijd best. Iemand anders hebben we niet op deze positie en houdt altijd 2 spelers bij hem vanwege zijn snelheid. Heb gisteren wel meer spelers gezien de compleet rijp waren voor een wissel. Zondag geeft hij 2 goeie ballen en winnen we de pot en denkt iedereen anders over hem.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goutum op februari 06, 2014, 10:52:41
Citaat van: sccvl op februari 06, 2014, 10:40:04
Jij hebt een andere wedstrijd gezien?

Haha, geintje man.

Het is geen onwil bij hem, maar onkunde. Aan zijn inzet ligt het niet. Maar er komt een moment dat het tijd wordt voor iemand anders, en dat moment is nu aangebroken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: nepomuk op februari 06, 2014, 10:56:53
Wat was ik woest op Lukoki. Maar the day after is er tijd voor bezinning en relativering. Natuurlijk was het erg knullig en amateuristisch wat Lukoki  bij die enorme kans voor open doel liet zien. Hij was toch weer de zwakste schakel van de ploeg. Maar laten wij eerlijk zijn: het matige optreden van Nienhuis was goed voor de 1-1. En wat bij de 1-2 gebeurde was minstens zo slecht als die kans voor open doel. Een Manu die veel te veel de  man opzoekt en zijn kont er in zet in plaats van effectief iets met de bal te doen ( en ik bedoel dit zeker niet sexistisch) Hij verspeelt daardoor op kinderlijk  eenvoudige manier de bal. Toch heb ik het gevoel dat het met Lukoki beter zal gaan. Het blijft een man die met zijn snelheid gevaarlijk blijft voor iedere achterhoede. Hij moet gewoon van de druk af om te MOETEN presteren. Uit het hoofd zetten dat hij ooit terug komt bij Ajax. Rust in dat koppie.

Ik zou zeggen; Vergeten die wedstrijd en met zijn allen er  voor gaan in de overige wedstrijden. Dus OOK met Lukoki. Uitfluiten en verder afkraken heeft geen zin. Je helpt die jongen en ook de club niet. Wat mij betreft zet Lodeweges hem tegen Heracles weer in de basis. En moedig hem massaal aan en help hem over de dode punt. Vertrouwen geven is ook een kunst, maar helpt vaak wel! 
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: okkele op februari 06, 2014, 11:12:53
Citaat van: peter op februari 06, 2014, 09:35:33
Je hebt gelijk....
maar zoals ik al zei....hij werkt hard en doet zijn best.
maar deze jongen heeft geen inzicht en overzicht.
kan hij ook niks aan doen maar dit moet de ts nu eens
inzien en dus op de bank zetten!
ik hoorde ook woorden om me heen.nou nou nou :zucht

ik denk dat je bij mij in de buurt zit.
wat een tokkie-gehalte op een deel van oost,gadverdamme.
en vader die bagger uitschreeuwt waar zn zoontje bij is.
lukoki was al kansloos VOOR het beginsignaal.
van boxel is een bejaarde en krijgt de schuld van de duidelijke blunder van manu(die NIKS fout kan doen).
achterlijke discussies over spelsituaties die ze niet snappen.
tis hier niks,t wut niks.....dat gejank.
stelletje calimero`s !
godverdomme 90 ! minuten lang geklaag en gejank aanhoren terwijl je ook wel s iets mag aanmoedigen.
blijf dan gewoon in je caravan zitten.

ik zal mn zoon nooit meenemen naar deze groep.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Mitar op februari 06, 2014, 11:31:48
Schandalig hoe sommige mensen zich uitlaten over Lukoki. Ik ben trots op Cambuur en ons publiek, maar iemand uitjoelen die met de volle inzet onze clubkleuren verdedigd doet me pijn. Come on Lukoki!!! 
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: runner 1 op februari 06, 2014, 11:39:04
Hemmen is een prima spits voor Cambuur ,wat we missen is een rustgever op het middenveld die bij een voorsprong de kop er bij blijft houden nu lopen we verkeerde keuzes te maken , en wordt  het te onrustig.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op februari 06, 2014, 12:28:30
Ik zit ook vol frustraties .Tis gewoon zo dat Jody 3 pnt heeft weggeflikkerd .Dat kan ons de kop kosten .
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Sonnema op februari 06, 2014, 13:16:30
Kom op Sunderland, het is niet alleen zijn schuld. Nienhuis, Manu, Bakker maakte ook fouten alleen omdat Lukoki geen krediet bij de supporters heeft, roepen we moord en brand tegen hem.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: brambo3004 op februari 06, 2014, 13:26:55
Citaat van: Sonnema op februari 06, 2014, 13:16:30
Kom op Sunderland, het is niet alleen zijn schuld. Nienhuis, Manu, Bakker maakte ook fouten alleen omdat Lukoki geen krediet bij de supporters heeft, roepen we moord en brand tegen hem.

Ja, maar dan alsnog is het niet vreemd, want Lukoki heeft tot nu toe altijd alle vertrouwen gekregen. Nienhuis heeft wat krediet opgebouwd in de afgelopen driekwart jaar, Manu heeft in die paar wedstrijden ook al wat betekend voor Cambuur. Lukoki kreeg steun en velen hadden hoge verwachtingen, maar hij valt keer op keer door de mand. Dan is het een keer klaar. Ik vind het sneu voor die jongen dat hij werd uitgefloten, maar de ondergrens is nu wel bereikt. Hij is niet goed genoeg voor Ajax, ook niet goed genoeg voor Cambuur. Als hij echt weet wat hij kan zoekt hij het nog lager op (Almere Shitty) en vecht dan vanzelf omhoog en ziet hij waar het schip strandt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: DR888SCC op februari 06, 2014, 13:27:35
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik denk niet dat Jody deze enorme fout nog eens zal maken. Beter nu dan in de laatste beslissende wedstrijden :scc
Ik had juist het gevoel dat hij (tot het bewuste moment) beter ging spelen, n.l.
- minimaal 2 tegenstanders binden
- erg hard werken, door vroeg te storen en goed meeverdedigen
- betere corners nemen dan in de voorgaande wedstrijden
Ik hoop alleen maar dat door het soms wel zeer negatieve (en op het onfatsoenelijke af) commentaar op zijn speelwijze, hij niet definitief afhaakt maar zich terug zal knokken en zijn waarde de komende weken nog zal tonen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op februari 06, 2014, 13:39:58
Citaat van: brambo3004 op februari 06, 2014, 13:26:55
Ja, maar dan alsnog is het niet vreemd, want Lukoki heeft tot nu toe altijd alle vertrouwen gekregen. Nienhuis heeft wat krediet opgebouwd in de afgelopen driekwart jaar, Manu heeft in die paar wedstrijden ook al wat betekend voor Cambuur. Lukoki kreeg steun en velen hadden hoge verwachtingen, maar hij valt keer op keer door de mand. Dan is het een keer klaar. Ik vind het sneu voor die jongen dat hij werd uitgefloten, maar de ondergrens is nu wel bereikt. Hij is niet goed genoeg voor Ajax, ook niet goed genoeg voor Cambuur. Als hij echt weet wat hij kan zoekt hij het nog lager op (Almere Shitty) en vecht dan vanzelf omhoog en ziet hij waar het schip strandt.

Ik heb hem ook altijd gesteund, maar ik kan het gewoon niet meer opbrengen om het nog langer te doen (Ik fluit hem absoluut niet uit). Als ik zie hoeveel wedstrijden hij onder de maat speelt en dat de technische staf met hem bezig is om hem bij te schaven en hij laat zien wat hij nu laat zien, dan ben ik alle vertrouwen kwijt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: harrylwd op februari 06, 2014, 13:57:33
hij staat er alleen maar voor hemzelf en niet in het belang van het team.
interviews ook gaan over ikke ikke... De must in ut teambelang spele koekebakker!!

Baal as n stekker.. Als je niet beter kan en weggespeeld wordt kan ik meeleven gezien het begrotingsverschil.
maar dit kun je je zelf aanrekenen. dood en dood zonde!!

:_spank

ik zag em niet... :wall :wall
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Daddy T. op februari 06, 2014, 14:12:47
Citaat van: peter op februari 06, 2014, 09:35:33
Je hebt gelijk....
maar zoals ik al zei....hij werkt hard en doet zijn best.
maar deze jongen heeft geen inzicht en overzicht.

Dan is het aan de TS om duidelijk te maken dat hij die oogkleppen af moet doen en om zich heen moet blijven kijken. Hij werkt hard en is snel, daarin schuilt zijn gevaar, maar voorzetten/afronding/afspelen is werkelijk om te janken. De zwakte van Lukoki is zichzelf..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op februari 06, 2014, 14:21:54
wie geeft er bij ons dan wel de voorzetten die perfect aan komen??? wie zou er op de rechts buiten moeten??

ze moeten lukoki beter maken en op dingen wijzen die verkeerd gaan er daar aan werken.

hij mag bijna alle vrije trappen en corners nemen maar wie beslissen dat???
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op februari 06, 2014, 14:24:33
Citaat van: denistel op februari 06, 2014, 14:21:54
ze moeten lukoki beter maken en op dingen wijzen die verkeerd gaan er daar aan werken.

Wie moet dan de rest van de groep trainen.. er gaat zoveel fout bij hem.
Volgens mij is het bij Jodi niet meer te trainen, het zit er bij hem gewoon niet in.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op februari 06, 2014, 14:27:53
waarom laten ze hem dan alles nemen??? en bakker vond ik bijvoorbeeld oek erg slecht gister
maar daar hoor ik bijna niemand over.

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op februari 06, 2014, 14:32:42
Citaat van: denistel op februari 06, 2014, 14:27:53
waarom laten ze hem dan alles nemen??? en bakker vond ik bijvoorbeeld oek erg slecht gister
maar daar hoor ik bijna niemand over.

Het is voor mij echt onbegrijpelijk dat ze Lukoki alles laten nemen... als je ziet hoe hij voorzetten geeft op vrije posities dan begrijp je niet dat hij die vrije ballen mag nemen. Ritzmaier gewoon alles van links en rechts laten nemen.

Bakker was inderdaad gisteren ook niet goed.. maar Lukoki is echt iedere week een drama en gisteren was denk ik wel voor velen de druppel.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cor op februari 06, 2014, 14:55:22
Lukoki was een drama, maar wij zelf ook. Alle beleving van DKV was ver te zoeken. Dikke vinger naar Lukoki, dan ook maar eens goed zelf in de Spiegel kijken. Trouwens, zag Makrini ook een pass door het midden geven waar de honden geen brood van lusten, en ook Ritzmaier is niet echt top bezig.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SportClubCambuur op februari 06, 2014, 15:00:52
Wat een hoop simpele reacties hier. Je kan het wekelijks falen en niet tonen van progressie door Lukoki niet afkopen door te benoemen dat anderen gister ook slecht speelden

Bakker, Ritzmaier en Nienhuis waren gister ook niet goed, dat klopt. Maar deze heren hebben dit seizoen ook enorm goede dingen en vooral vooruitgang en progressie in hun spel laten zien.

Lukoki staat stil, deze trainer krijgt het schijnbaar niet voor elkaar deze jongen beter te laten spelen. De voorzetten zijn dramatisch en zijn overzicht is en blijft bedroevend.

Deze jongen had veel eerder door de trainer in bescherming moeten worden genomen, het heeft veel te lang geduurd voordat de voorbijganger heeft ingegrepen....eigenlijk tot op heden nog niet.

Nu grijpen de mensen in die de club niet willen zien degraderen, de supporters. Dit is begrijpelijk, want ook dat is emotie. De trainer had deze jongen moeten beschermen, een keertje wissel, inbrengen, weer laten groeien.

Lukoki is nu kapot gemaakt juist doordat de trainer hem niet heeft gespaard.


Tussen haakjes dat morele gelul over niet uitfluiten van eigen spelers OOK DAT is een volksclub, emotie en passie (ga es naar Italië, Portugal, Turkije maar ook Engeland). Uitfluiten heeft heer vele malen plaatsgevonden en zal ook altijd zo blijven in dergelijke situaties waarin trainers hun verantwoording niet nemen!



:0=Lodeweges had zijn verantwoordelijkheid moeten nemen!

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Sanis op februari 06, 2014, 15:11:13
Ondanks het slechte spel van Lukoki en het feit dat hij geen progressie toont heeft wel 2 keer tegen de boeren gescoord.
Dat blijft altijd wat waard..  _O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goutum op februari 06, 2014, 17:11:46
Citaat van: SportClubCambuur op februari 06, 2014, 15:00:52
Wat een hoop simpele reacties hier. Je kan het wekelijks falen en niet tonen van progressie door Lukoki niet afkopen door te benoemen dat anderen gister ook slecht speelden

Bakker, Ritzmaier en Nienhuis waren gister ook niet goed, dat klopt. Maar deze heren hebben dit seizoen ook enorm goede dingen en vooral vooruitgang en progressie in hun spel laten zien.

Lukoki staat stil, deze trainer krijgt het schijnbaar niet voor elkaar deze jongen beter te laten spelen. De voorzetten zijn dramatisch en zijn overzicht is en blijft bedroevend.

Deze jongen had veel eerder door de trainer in bescherming moeten worden genomen, het heeft veel te lang geduurd voordat de voorbijganger heeft ingegrepen....eigenlijk tot op heden nog niet.

Nu grijpen de mensen in die de club niet willen zien degraderen, de supporters. Dit is begrijpelijk, want ook dat is emotie. De trainer had deze jongen moeten beschermen, een keertje wissel, inbrengen, weer laten groeien.

Lukoki is nu kapot gemaakt juist doordat de trainer hem niet heeft gespaard.


Tussen haakjes dat morele gelul over niet uitfluiten van eigen spelers OOK DAT is een volksclub, emotie en passie (ga es naar Italië, Portugal, Turkije maar ook Engeland). Uitfluiten heeft heer vele malen plaatsgevonden en zal ook altijd zo blijven in dergelijke situaties waarin trainers hun verantwoording niet nemen!



:0=Lodeweges had zijn verantwoordelijkheid moeten nemen!

Wat een gelul, Lodeweges had gewoon geen alternatieven. Nu met Schepers wel.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op februari 06, 2014, 18:57:06
Feit is... dat lukoki in al die maanden geen haar beter is geworden... nog steeds zelfde fouten en dommigheden... daar is de ts in tekort geschoten... of..... hij kan niet beter..??
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op februari 06, 2014, 19:16:45
Citaat van: pvanbuijtene op februari 06, 2014, 18:57:06
Feit is... dat lukoki in al die maanden geen haar beter is geworden... nog steeds zelfde fouten en dommigheden... daar is de ts in tekort geschoten... of..... hij kan niet beter..??

We kunnen nu toch wel concluderen dat hij niet beter kan. Ik ben alleen lovend over zijn vecht- en strijdlust.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2014, 19:23:16
Citaat van: DR888SCC op februari 06, 2014, 13:27:35
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik denk niet dat Jody deze enorme fout nog eens zal maken.

Volgens mij heeft hij eerder (tegen Heracles thuis, dacht ik) precies hetzelfde gedaan, alleen schoot hij zo slecht in dat Hemmen de bal er in kon leggen! Het komt niet zo uit de lucht vallen (als het eerste doelpunt van pisvee)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 06, 2014, 19:43:03
2 goals en 2 ''bewuste'' assists.

dat zegt wel genoeg denk ik als vleugelspeler.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op februari 06, 2014, 20:14:56
Citaat van: DR888SCC op februari 06, 2014, 13:27:35
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar ik denk niet dat Jody deze enorme fout nog eens zal maken. Beter nu dan in de laatste beslissende wedstrijden :scc
Ik had juist het gevoel dat hij (tot het bewuste moment) beter ging spelen, n.l.
- minimaal 2 tegenstanders binden
- erg hard werken, door vroeg te storen en goed meeverdedigen
- betere corners nemen dan in de voorgaande wedstrijden
Ik hoop alleen maar dat door het soms wel zeer negatieve (en op het onfatsoenelijke af) commentaar op zijn speelwijze, hij niet definitief afhaakt maar zich terug zal knokken en zijn waarde de komende weken nog zal tonen.

Beter nu dan in de laatste beslissende wedstrijden ;(

Man in deze micky mouse competitie is elke wedstrijd beslissend.. Deze 3 punten hadden de druk wat kunnen verlagen. Elke wedstrijd is een finale, maar speel er het liefst een paar minder als je begrijpt wat ik bedoel.

En wat lukoki betreft, hij heeft zelf hoog van de toren geblazen, over zijn (niveau) als speler. Dan kun je verwachten dat supporters meer willen zien. Gisteren was dom en misschien wel fataal voor zijn toekomst. Want de etalage cambuur werkt voor hem echt niet.

Hij zou het zeker kunnen, maar alleen in de eerste competitie wedstrijd tegen NAC heb ik gezien waarvoor hij is gehaald. Maar mis de snelheid, het overzicht, de levensgevaarlijke voorzetten. (Waar trouwens meer spelers last van hebben, het geven van slechte voorzetten)

Ik hoop op een opleving, maar zie het eigenlijk niet meer zitten in de jongen. Vraag me af of dwight hem zondag in bescherming neemt of dat hij gewoon weer start.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 06, 2014, 20:16:41
Citaat van: legeips op februari 06, 2014, 20:14:56
Vraag me af of dwight hem zondag in bescherming neemt of dat hij gewoon weer start.

mijn gok is dat hij gewoon weer begint zondag...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op februari 06, 2014, 20:20:00
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2014, 19:23:16
Volgens mij heeft hij eerder (tegen Heracles thuis, dacht ik) precies hetzelfde gedaan, alleen schoot hij zo slecht in dat Hemmen de bal er in kon leggen! Het komt niet zo uit de lucht vallen (als het eerste doelpunt van pisvee)
precies dat dacht ik ook .Was Utrecht thuis
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op februari 06, 2014, 20:24:00
Mooi laten staan. Zou hem overigens wel linksbuiten zetten. Als Ogbeche niet fit genoeg is Manu in de punt en schepers op rechts. Middenveld ritzmaier, makrini, van Moorsel. Druk op de verdediging van heracles, daar ligt hun zwakte.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op februari 06, 2014, 20:24:44
Citaat van: poelie-lwd op februari 06, 2014, 20:24:00
Mooi laten staan. Zou hem overigens wel linksbuiten zetten. Als Ogbeche niet fit genoeg is Manu in de punt en schepers op rechts. Middenveld ritzmaier, makrini, van Moorsel. Druk op de verdediging van heracles, daar ligt hun zwakte.

:0= Geen van Moorsel aub (ik snap echt niet wat supporters in deze man zien)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op februari 06, 2014, 20:25:41
Citaat van: legeips op februari 06, 2014, 20:24:44
:0= Geen van Moorsel
:0=HELEMAAL GEEN BAKKER!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op februari 06, 2014, 20:28:25
Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2014, 20:25:41
:0=HELEMAAL GEEN BAKKER!

Dou hest dien verstand niet... Kijk de wedstrijden maar eens terug.. Als bakker er staat, voetbalt Ritzmaier beter.. Meer snelheid en dynamiek..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op februari 06, 2014, 20:32:27
Citaat van: legeips op februari 06, 2014, 20:28:25
Dou hest dien verstand niet... Kijk de wedstrijden maar eens terug.. Als bakker er staat, voetbalt Ritzmaier beter.. Meer snelheid en dynamiek..
En wat brengt Bakker zelf dan? HE-LE-MAAL niets meer. Rent maar wat als een "Lukoki" heen en weer en verder geen kracht om achter de spits op te duiken. Het lijkt heel wat maar met 0,0 rendement... Van Moorsel is voetballend in mijn ogen stukken beter.

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op februari 06, 2014, 20:36:25
Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2014, 20:32:27
En wat brengt Bakker zelf dan? HE-LE-MAAL niets meer. Rent maar wat als een "Lukoki" heen en weer en verder geen kracht om achter de spits op te duiken. Het lijkt heel wat maar met 0,0 rendement... Van Moorsel is voetballend in mijn ogen stukken beter.

Dan must even naar pearl.. Krijst er 2 gratis bij.. 1 voor de thuis wedstrijd, 1 voor de uit wedstrijd en 1 om cadeau te geven aan iemand die het net zo ziet. :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op februari 06, 2014, 20:38:30
Citaat van: legeips op februari 06, 2014, 20:36:25
Dan must even naar pearl.. Krijst er 2 gratis bij.. 1 voor de thuis wedstrijd, 1 voor de uit wedstrijd en 1 om cadeau te geven aan iemand die het net zo ziet. :thumbsup
En nu met argumenten in plaats van je werkervaringsplek te sponsoren...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op februari 06, 2014, 20:40:42
Citaat van: legeips op februari 06, 2014, 20:36:25
Dan must even naar pearl.. Krijst er 2 gratis bij.. 1 voor de thuis wedstrijd, 1 voor de uit wedstrijd en 1 om cadeau te geven aan iemand die het net zo ziet. :thumbsup
oh dou siest weer de eerste 10 wedstr vd competitie voor dei .Ja dan hest gelijk .Bakker bracht gister niks en in uitwedstr al helemaal niet dit hele seiz
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Treb op februari 06, 2014, 20:41:07
Haha mooi om te zien dat we echt niks van anderen kunnen hebben na een verliespartij  8P

Mezelf incluis.  8)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op februari 06, 2014, 20:45:07
Citaat van: Treb op februari 06, 2014, 20:41:07
Haha mooi om te zien dat we echt niks van anderen kunnen hebben na een verliespartij  8P

Mezelf incluis.  8)
gaat wel maar spiegel en hiatt doen van die onnozele uitspraken waar ik wel op moet reageren
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op februari 06, 2014, 20:57:43
Citaat van: Treb op februari 06, 2014, 20:41:07
Haha mooi om te zien dat we echt niks van anderen kunnen hebben na een verliespartij  8P

Mezelf incluis.  8)
Die verliespartij is kut met -dt, alleen heb ik een andere kijk op voetbal dan onze vriend spiegel :D Bakker komt in mijn ogen het beste tot zijn recht als rechtermiddenvelder met een solide (Droste) back achter zich. Niet als aanvallende middenvelder, daarvoor zijn zijn kwaliteiten gewoon te beperkt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op februari 06, 2014, 21:07:17
Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2014, 20:38:30
En nu met argumenten in plaats van je werkervaringsplek te sponsoren...

Hahaha.... Het blieft lachen hier... Ondanks er su weinig te lachen is na gister. :_schater

Lekker van Moorsel opstellen tegen Heracles, dan winnen we de slag op het middenveld.  8P

Bakker heeft meer ervaring, betere handeling snelheid en speel (voor zijn doen) volwassener dan van Moorsel. Cambuur speelde prima in het begin van de competitie, tot van Brakel doorschoof en de problemen voorin ons opbrak. De periode met van Brakel was drama, nu met van Moorsel zie ik geen beter middenveld dan in het begin van de competitie. Onze aanval is versterkt en we moeten weer terug, zoals we in de eerste wedstrijden waren gestart en dat is met Bakker.

1 belangrijk detail.. Ritzmaier speelt gewoon beter en met veel meer dreiging.

Noem 1 moment dat van Moorsel iets bepalende heeft gedaan in de wedstrijden die hij heeft gespeeld.

OK.. Verhaaltsje was een bitsje over Dokkum :_schater maar zo kiek ik er tegen aan..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op februari 06, 2014, 21:08:12
Citaat van: Dokkumer op februari 06, 2014, 20:57:43
Die verliespartij is kut met -dt, alleen heb ik een andere kijk op voetbal dan onze vriend spiegel :D Bakker komt in mijn ogen het beste tot zijn recht als rechtermiddenvelder met een solide (Droste) back achter zich. Niet als aanvallende middenvelder, daarvoor zijn zijn kwaliteiten gewoon te beperkt.

Nee.. Die kwaliteiten heeft van Moorsel wel :_schater :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op februari 06, 2014, 21:40:56
Citaat van: legeips op februari 06, 2014, 21:07:17
Hahaha.... Het blieft lachen hier... Ondanks er su weinig te lachen is na gister. :_schater

Lekker van Moorsel opstellen tegen Heracles, dan winnen we de slag op het middenveld.  8P

Bakker heeft meer ervaring, betere handeling snelheid en speel (voor zijn doen) volwassener dan van Moorsel. Cambuur speelde prima in het begin van de competitie, tot van Brakel doorschoof en de problemen voorin ons opbrak. De periode met van Brakel was drama, nu met van Moorsel zie ik geen beter middenveld dan in het begin van de competitie. Onze aanval is versterkt en we moeten weer terug, zoals we in de eerste wedstrijden waren gestart en dat is met Bakker.

1 belangrijk detail.. Ritzmaier speelt gewoon beter en met veel meer dreiging.

Noem 1 moment dat van Moorsel iets bepalende heeft gedaan in de wedstrijden die hij heeft gespeeld.

OK.. Verhaaltsje was een bitsje over Dokkum :_schater maar zo kiek ik er tegen aan..

Qua totale ervaring heeft Bakker meer wedstrijden in de benen, echter van Moorsel heeft al een seizoen op Eredivisieniveau gespeeld. Is daarin dus verder. Bij Bakker ontbreekt te vaak de goede eindpass omdat hij niet het overzicht heeft, laat staan om een beslissende steekpass te geven.
Van Moorsel zie je daarentegen meer vrij tussen de linies lopen waardoor de ruimte naar de spitsen minder groot wordt. Hij kan die pass wel geven. Doet daarentegen qua lopen minder aan verdedigende arbeid, waardoor het LIJKT alsof Bakker meer doet. En juist omdat Bakker zoveel loopt is hij vaak te laat, dus niet effectief.
Qua assists lopen ze beide precies gelijk, beide welgeteld 1!

Ritzmaier beter mét Bakker? Ja optisch, omdat Bakker nog bij de eigen 16 staat te puffen neemt Ritzi de rol van Bakker op het middenveld over, waardoor hij meer aanvallend doet met de bal. Met Paco doet Ritzi meer verdedigende arbeid waardoor het minder lijkt. Maar het team is in mijn optiek meer in balans.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: nepomuk op februari 06, 2014, 21:44:02
su, dat het de trainer goed seit. :y
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op februari 06, 2014, 22:05:43
Citaat van: nepomuk op februari 06, 2014, 21:44:02
su, dat het de trainer goed seit. :y
daar ben je trainer voor!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op februari 06, 2014, 22:14:21
Citaat van: peter op februari 06, 2014, 22:05:43
daar ben je trainer voor!
Nog belangrijker.. Administrator. Als het mij niet zint dan is het gewoon even verwijderen :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op februari 06, 2014, 22:19:16
Haha....ik ben inmiddels zover dat ik je mag assisteren
zoals je ziet!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op februari 06, 2014, 22:20:52
Maar nu weer ontopic over onze donkere Henri Buitenzorg. Hard lopen kan hij, gretig is hij ook. Maar is hij niet té gretig zodat hij juist het teambelang vergeet? Iets waar onze TS veel eerder en méér mee bezig moet, met name menstrainer Henk zou hem daarvoor een stukje persoonlijke begeleiding moeten geven.

Vooralsnog zeg ik, kritiek op bepaalde belangrijke fouten is terecht. Alleen het compleet afbranden alsof hij werkelijk waar geen bal goed raakt is onzin. Daarom maar even een paar weken in de luwte houden en wat extra individuele aandacht/training geven.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: punkman op februari 06, 2014, 22:25:12
Afbranden hoeft inderdaad niet.
Maar kan me toch voorstellen dat een zekere F. de Boer blij is dat Lukoki niet bij zijn selectie zit.
En zie het na deze 22 wedstrijden ook niet snel gebeuren dat FdB hem volgend seizoen gaat gebruiken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op februari 06, 2014, 22:28:21
Hij zal nooit doorbreken bij Ajax, dat is wel duidelijk. Toch heeft hij bij mij een hoge gunfactor en hoop ik dat hij toch een aardige carrière zal krijgen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: punkman op februari 06, 2014, 22:33:57
Gun hem ook het allerbeste, alleen zal hij nog heel veel aan zichzelf moeten werken.
Inzet mankeert nooit wat aan.
Het is eigenlijk een beetje een  Manolefje.
Vervelende speler om tegen te spelen.
Maar voorzetten en passes laat nog al vaak te wensen over.
Als hij dat een beetje onder de knie krijgt dan kan het een hele leuke speler worden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2014, 22:44:18
Citaat van: clint op februari 06, 2014, 07:15:49
Ga lekker ballen met een koeiemaag op de pampa's van Afrika.

:( :( :(

Dit soort reacties kunnen echt niet. Pampa's liggen in Zuid Amerika!!  :zweep

Maar ik ben blij dat de aggressiviteit rondom Lukoki wat gaat luwen, we zullen hem nog nodig hebben. Ik vond eigenlijk nog het ergste dat er een gereozemoes door het hele stadion ging toen hij een corner moest nemen. Dat is natuurlijk 10x zo erg dan wat uitfluiten. Dat is een gebrek aan vertrouwen van het hele stadion.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: punkman op februari 06, 2014, 22:51:10
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2014, 22:44:18
Dit soort reacties kunnen echt niet. Pampa's liggen in Zuid Amerika!!  :zweep

Maar ik ben blij dat de aggressiviteit rondom Lukoki wat gaat luwen, we zullen hem nog nodig hebben. Ik vond eigenlijk nog het ergste dat er een gereozemoes door het hele stadion ging toen hij een corner moest nemen. Dat is natuurlijk 10x zo erg dan wat uitfluiten. Dat is een gebrek aan vertrouwen van het hele stadion.

Moet eerlijk bekennen dat ik gisteravond bewust niet gereageerd heb.
Was gisteren behoorlijk pisveeoffed over die bewuste actie van Lukoki.
Kon gisteren even niet de naam Lukoki horen, maar na wat rust is het gewoon een feit dat hij voor ons speelt en wel altijd inzet toont en dat wij met zijn allen (spelers, ts en supporters) alles moeten doen om ons Cambuur in de eredivisie te houden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: okkele op februari 07, 2014, 01:40:10
ik heb het nu ook aangedurfd om even terug te kijken,de bewuste actie,het breekpunt.
ik kan iemand zoooo lang de hand boven het hoofd houden maar,
lukoki jonge....godverdomme.

dit kan niet.
op dit niveau.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 01:43:03
Citaat van: okkele op februari 07, 2014, 01:40:10
ik heb het nu ook aangedurfd om even terug te kijken,de bewuste actie,het breekpunt.
ik kan iemand zoooo lang de hand boven het hoofd houden maar,
lukoki jonge....godverdomme.

dit kan niet.
op dit niveau.

Ik heb de beelden net ook even bekeken, maar daarna direct de kater weggespoeld met de dvd van Cambuur - DKV 3-1!!! He gelukkig, het was echt waar _O_ _O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Clint op februari 07, 2014, 07:39:53
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2014, 22:44:18
Dit soort reacties kunnen echt niet. Pampa's liggen in Zuid Amerika!!  :zweep

Gheghe. U heeft helemaal gelijk. Mea Culpa.  _O_

Die vlakten zijn ontstaan in het Eoceen. Toen was ik er nog niet.  :clint

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 07, 2014, 08:26:22
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 06, 2014, 22:44:18

Maar ik ben blij dat de aggressiviteit rondom Lukoki wat gaat luwen, we zullen hem nog nodig hebben.

Die drama! Die hebben ze nergens nodig! Zelfs bij Lutjelollum 4 zal hij geen potten breken.

Ja de potten van de buurvrouw, die hij omver schiet tijdens weer een mislukte actie of voorzet!

Hoop hem nooit meer op het veld te zien, dan nog liever Feldballe die tenminste nog af en toe een bal redelijk voorslingerd.

En ja het zit me nog hoog!  :(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bascambuur op februari 07, 2014, 08:44:08
Feldballe.  :_schater Straalt niks uit. 10x liever Lukoki.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 07, 2014, 09:17:26
Citaat van: Bascambuur op februari 07, 2014, 08:44:08
Feldballe.  :_schater Straalt niks uit. 10x liever Lukoki.

Dat ben ik met je eens, maar 2/3 goede bruikbare ballen altijd beter dan die kluns die niks kan!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Southman op februari 07, 2014, 10:45:36
Ben benieuwd of mensen echt denken dat je iemand beter maakt door hem uit te fluiten en door op een bepaalde manier over hem te praten.
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op februari 07, 2014, 10:49:19
Dat sowieso niet maar Jody krijgt al 22 duels achter elkaar een basisplek terwijl anderen toch echt eerder geslachtofferd zijn! Ik blijf hem een bruikbare en gevaarlijke speler vinden maar tis helaas totaal niet constant en effectief...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op februari 07, 2014, 10:59:33
Citaat van: Southman op februari 07, 2014, 10:45:36
Ben benieuwd of mensen echt denken dat je iemand beter maakt door hem uit te fluiten en door op een bepaalde manier over hem te praten.
Toejuichen etc... heeft helaas ook niet geholpen  ;(
Wanneer gaat de TS nu eens inzien dat je zeer weinig aan deze speler hebt, het lijkt soms wel leuk maar effectief is het nagenoeg niet.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: okkele op februari 07, 2014, 11:47:25
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 07, 2014, 10:49:19
22 duels achter elkaar een basisplek

is dat misschien in een huurcontract vastgelegd?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 07, 2014, 11:49:18
Citaat van: Galdiano op februari 07, 2014, 08:26:22
Zelfs bij Lutjelollum 4 zal hij geen potten breken.



Wat zijn die dorpen allemaal groot hè! Laatste hadden wij het al over het negende team van Pingjum en nu het vierde team van Lutjelollum! Wereldsteden zijn het!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 07, 2014, 11:50:41
Citaat van: okkele op februari 07, 2014, 11:47:25
is dat misschien in een huurcontract vastgelegd?

Dat wordt hier wel vaker gezegd ja, maar zou het echt?

Ik kan mijn niet voorstellen dat je als trainer je dit laat opdringen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 11:56:06
Citaat van: Galdiano op februari 07, 2014, 09:17:26
Dat ben ik met je eens, maar 2/3 goede bruikbare ballen altijd beter dan die kluns die niks kan!

Het grote probleem met Lukoki is dat wanneer hij zijn zwaktes zou (kunnen) verbeteren hij een echt goede voetballer wordt. Hij heeft hoe dan ook enorme durf en probeert steeds weer (weliswaar soms met een bord voor zijn kop). Dit lijkt me ook de reden waarom het publiek zo heftig reageert. Wij zien wat hij kan zijn als hij zou verbeteren. Het vertrouwen dat hij nog daadwerkelijk verbetert is nou wel heel klein. En net zoals de verslaggever zei: het is erger dat hij Manu niet ziet dan dat hij egoistisch voor zijn eigen kans gaat, want niet zien is puur onvermogen. Feldballe zal nooit beter worden dan hij nu is. Hij zal misschien meer rust of ervaring krijgen, maar blijft op zijn best aardige middenmoot.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 12:02:05
Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 11:49:18
Wat zijn die dorpen allemaal groot hè! Laatste hadden wij het al over het negende team van Pingjum en nu het vierde team van Lutjelollum! Wereldsteden zijn het!

Uit het Lutjelollumer Leutertje:
"Lutjelollum timmert aan de weg. Door het goede technische beleid, vooral op jeugdgebied zie we steeds meer talent van Franeker naar Lutjelollum vertrekken. Ook de grootste talenten uit Winsum, Tzum en Achlum, die hogerop willen beginnen nu  steeds meer interesse te tonen in een overstap."
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op februari 07, 2014, 12:06:27
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 11:56:06
Het grote probleem met Lukoki is dat wanneer hij zijn zwaktes zou (kunnen) verbeteren hij een echt goede voetballer wordt. Hij heeft hoe dan ook enorme durf en probeert steeds weer (weliswaar soms met een bord voor zijn kop). Dit lijkt me ook de reden waarom het publiek zo heftig reageert. Wij zien wat hij kan zijn als hij zou verbeteren. Het vertrouwen dat hij nog daadwerkelijk verbetert is nou wel heel klein. En net zoals de verslaggever zei: het is erger dat hij Manu niet ziet dan dat hij egoistisch voor zijn eigen kans gaat, want niet zien is puur onvermogen. Feldballe zal nooit beter worden dan hij nu is. Hij zal misschien meer rust of ervaring krijgen, maar blijft op zijn best aardige middenmoot.

Misschien zou hij eens zijn zwaktes moeten herkennen en van daaruit gaan voetballen, daarna zou hij ze kunnen verbeteren (denk niet dat hij zijn zwaktes WIL herkennen, ook al wordt hij daar week in week uit op gewezen).
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op februari 07, 2014, 12:14:13
Citaat van: 666 op februari 07, 2014, 12:06:27
Misschien zou hij eens zijn zwaktes moeten herkennen en van daaruit gaan voetballen, daarna zou hij ze kunnen verbeteren (denk niet dat hij zijn zwaktes WIL herkennen, ook al wordt hij daar week in week uit op gewezen).
daar lijkt het wel op .Denk dat hij beslist niet beter kan
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 12:14:48
Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 11:50:41
Dat wordt hier wel vaker gezegd ja, maar zou het echt?

Ik kan mijn niet voorstellen dat je als trainer je dit laat opdringen!

Ik kan me ook niet voorstellen dat dit zo is. Als Lukoki er werkelijk 22 wedstrijden in moet staan volgens het contract, komen de gebeurtenissen rondom Brands (en wellicht Bakker) ook in een heel ander daglicht te staan. Dan is het geen consequente aanpak van de TS om het hele team in het gereel te houden, maar een juist ontzettend inconsequente aanpak, waarbij de een de hand boven het hoofd wordt gehouden en de ander niet. Dan heb je een groot probleem lijkt me!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 07, 2014, 12:52:37
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 12:02:05
Uit het Lutjelollumer Leutertje:
"Lutjelollum timmert aan de weg. Door het goede technische beleid, vooral op jeugdgebied zie we steeds meer talent van Franeker naar Lutjelollum vertrekken. Ook de grootste talenten uit Winsum, Tzum en Achlum, die hogerop willen beginnen nu  steeds meer interesse te tonen in een overstap."

:_schater kan Cambuur de jeugdcoördinator van lutjelollum niet aantrekken?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 07, 2014, 12:53:57
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 12:14:48
Ik kan me ook niet voorstellen dat dit zo is. Als Lukoki er werkelijk 22 wedstrijden in moet staan volgens het contract, komen de gebeurtenissen rondom Brands (en wellicht Bakker) ook in een heel ander daglicht te staan. Dan is het geen consequente aanpak van de TS om het hele team in het gereel te houden, maar een juist ontzettend inconsequente aanpak, waarbij de een de hand boven het hoofd wordt gehouden en de ander niet. Dan heb je een groot probleem lijkt me!!

Ja, dat zou inderdaad heel veel verklaren!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op februari 07, 2014, 12:58:53
Citaat van: sunderland op februari 07, 2014, 12:14:13
daar lijkt het wel op .Denk dat hij beslist niet beter kan

Ik weet wel zeker dat hij dat wel kan. Laten we nou eerst eens kappen met die jongen uit te fluiten bij elk wissewasje en onze ogen te openen in de dingen die hij wel goed doet. Zo slecht speelde hij niet tegen PSV. Aanvallend was hij dreigend en verdedigend voerde hij keurig zijn taken uit. Nam de corner waaruit de 1-0 valt, had een paar prima voorzetten waar niemand op anticipeert Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat hij die zaadbal direct op Manu had moeten geven maar om hem dan zo af te branden. Als we dan toch bezig zijn, zullen we dan ook direct Nienhuis maar bij het vuilnis zetten die wederom finaal mis tast? Of Ritzmaier die een onozele overtreding maakt waaruit de 1-1 valt? Of Manu die Narsing ff wil dollen met de 1-2 als gevolg?

Dit is dit een jongen die vertrouwen nodig heeft. Denk je dat het helpt om met duizenden tegelijk te juichen als hij wordt gewisseld? Ga je verdomme schamen man!

We hebben dit jaren geleden al eens meegemaakt met Goudmijn, zelfde verhaal. Tot het moment dat het besef kwam dat als Kenneth werd toegezongen hij ineens veeeeeeel beter ging spelen. Die jongen is uitgegroeid tot een held in een SCC shirt. Ik bedoel maar.

Ik weet ook wel dat Lukoki geen Messi is maar deze jongen kan met zijn wapen van onschatbare waarde zijn. Wat wij doen is onze eigen wapens elimineren, lekker slim  :R
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cor op februari 07, 2014, 13:01:07
Citaat van: poelie-lwd op februari 07, 2014, 12:58:53
Ik weet wel zeker dat hij dat wel kan. Laten we nou eerst eens kappen met die jongen uit te fluiten bij elk wissewasje en onze ogen te openen in de dingen die hij wel goed doet. Zo slecht speelde hij niet tegen PSV. Aanvallend was hij dreigend en verdedigend voerde hij keurig zijn taken uit. Nam de corner waaruit de 1-0 valt, had een paar prima voorzetten waar niemand op anticipeert Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat hij die zaadbal direct op Manu had moeten geven maar om hem dan zo af te branden. Als we dan toch bezig zijn, zullen we dan ook direct Nienhuis maar bij het vuilnis zetten die wederom finaal mis tast? Of Ritzmaier die een onozele overtreding maakt waaruit de 1-1 valt? Of Manu die Narsing ff wil dollen met de 1-2 als gevolg?

Dit is dit een jongen die vertrouwen nodig heeft. Denk je dat het helpt om met duizenden tegelijk te juichen als hij wordt gewisseld? Ga je verdomme schamen man!

We hebben dit jaren geleden al eens meegemaakt met Goudmijn, zelfde verhaal. Tot het moment dat het besef kwam dat als Kenneth werd toegezongen hij ineens veeeeeeel beter ging spelen. Die jongen is uitgegroeid tot een held in een SCC shirt. Ik bedoel maar.

Ik weet ook wel dat Lukoki geen Messi is maar deze jongen kan met zijn wapen van onschatbare waarde zijn. Wat wij doen is onze eigen wapens elimineren, lekker slim  :R

_O_ _O_ _O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op februari 07, 2014, 13:04:33
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op februari 07, 2014, 10:49:19
Dat sowieso niet maar Jody krijgt al 22 duels achter elkaar een basisplek terwijl anderen toch echt eerder geslachtofferd zijn! Ik blijf hem een bruikbare en gevaarlijke speler vinden maar tis helaas totaal niet constant en effectief...

Nee, gelukkig zijn de alternatieven die voorhanden zijn wel beter...

Als ik trainer was had ik hem ook altijd opgesteld. Weliswaar op links maar dat is mijn persoonlijke mening.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: DjaZo op februari 07, 2014, 13:06:33
"Oh Jody Lukoki, maak die actie voor mij... Oh Jody Lukoki, maak die actie voor mij!"

Twee keer scoren tegen de vijand en nog niet een standbeeld!?

Note II - Android 4.3 - custom ROM - DN3Rom

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 13:11:59
Citaat van: DjaZo op februari 07, 2014, 13:06:33
"Oh Jody Lukoki, maak die actie voor mij... Oh Jody Lukoki, maak die actie voor mij!"

Twee keer scoren tegen de vijand en nog niet een standbeeld!?

Note II - Android 4.3 - custom ROM - DN3Rom

Ik vind dit een goede bijdrage, ben het alleen niet met je derde zin eens, vooral dat costum ROM - DN3Rom slaat nergens op!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Montana op februari 07, 2014, 13:37:32
Citaat van: DjaZo op februari 07, 2014, 13:06:33
"Oh Jody Lukoki, maak die actie voor mij... Oh Jody Lukoki, maak die actie voor mij!"

Twee keer scoren tegen de vijand en nog niet een standbeeld!?


Juust! Milco Pieren was ook zo'n gast. Kwam nog geen bushokje voorbij en kon er hélemaal niets van!
Behalve dan de 2 wedstrijden tegen wereldkampioen Ajax (de 2-0) en Dkv waar hij de assist op Marcel Keizer gaf waardoor we die boeren versloegen.
Door deze 2 wedstrijden alleen al is Milco Pieren voor mij altijd een held gebleven.

Lukoki idem door 2x tegen die geitenbeffers te scoren!
Ik kom Jody weleens tegen en vind het een behoorlijk grappig maar ook introvert ventje.
Tevens lijkt hij mij erg gevoelig voor kritiek en aanmoediging dus laten we hem steunen ipv af te branden.
Een "Kenneth Goudmijn" effect lijkt me geweldig bij en voor hem!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Mitar op februari 07, 2014, 13:42:57
Citaat van: poelie-lwd op februari 07, 2014, 12:58:53
Ik weet wel zeker dat hij dat wel kan. Laten we nou eerst eens kappen met die jongen uit te fluiten bij elk wissewasje en onze ogen te openen in de dingen die hij wel goed doet. Zo slecht speelde hij niet tegen PSV. Aanvallend was hij dreigend en verdedigend voerde hij keurig zijn taken uit. Nam de corner waaruit de 1-0 valt, had een paar prima voorzetten waar niemand op anticipeert Ik zal de eerste zijn om te zeggen dat hij die zaadbal direct op Manu had moeten geven maar om hem dan zo af te branden. Als we dan toch bezig zijn, zullen we dan ook direct Nienhuis maar bij het vuilnis zetten die wederom finaal mis tast? Of Ritzmaier die een onozele overtreding maakt waaruit de 1-1 valt? Of Manu die Narsing ff wil dollen met de 1-2 als gevolg?

Dit is dit een jongen die vertrouwen nodig heeft. Denk je dat het helpt om met duizenden tegelijk te juichen als hij wordt gewisseld? Ga je verdomme schamen man!

We hebben dit jaren geleden al eens meegemaakt met Goudmijn, zelfde verhaal. Tot het moment dat het besef kwam dat als Kenneth werd toegezongen hij ineens veeeeeeel beter ging spelen. Die jongen is uitgegroeid tot een held in een SCC shirt. Ik bedoel maar.

Ik weet ook wel dat Lukoki geen Messi is maar deze jongen kan met zijn wapen van onschatbare waarde zijn. Wat wij doen is onze eigen wapens elimineren, lekker slim  :R

Helemaal mee eens. Wij maken zo'n jonger zwakker, dat kan toch nooit de bedoeling zijn!!!!!!!!!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 07, 2014, 13:47:17
Citaat van: Montana op februari 07, 2014, 13:37:32
Juust! Milco Pieren was ook zo'n gast. Kwam nog geen bushokje voorbij en kon er hélemaal niets van!
Behalve dan de 2 wedstrijden tegen wereldkampioen Ajax (de 2-0) en Dkv waar hij de assist op Marcel Keizer gaf waardoor we die boeren versloegen.
Door deze 2 wedstrijden alleen al is Milco Pieren voor mij altijd een held gebleven.

Lukoki idem door 2x tegen die geitenbeffers te scoren!
Ik kom Jody weleens tegen en vind het een behoorlijk grappig maar ook introvert ventje.
Hij lijkt mij erg gevoelig voor kritiek en aanmoediging dus laten we hem steunen ipv af te branden.
En "Kenneth Goudmijn" effect lijkt me geweldig bij en voor hem!

Daarnaast moeten wij niet de illusie hebben dat wij de waarheid in pacht hebben. Wij hebben ook Schaken uitgekotst en die haalde uiteindelijk zelfs het Nederlandselftal!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op februari 07, 2014, 14:23:07
Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 13:47:17
Daarnaast moeten wij niet de illusie hebben dat wij de waarheid in pacht hebben. Wij hebben ook Schaken uitgekotst en die haalde uiteindelijk zelfs het Nederlandselftal!

Schaken geeft zelf ronduit toe dat hij in de tijd van Cambuur niet voor het voetbal leefde.. dit zag je ook aan zijn spel en persoontje. Daarnaast heb ik Schaken nog nooit goed genoeg gevonden voor het Nederlands elftal, het is gewoon armoede als je Schaken opstelt.

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op februari 07, 2014, 14:55:23
Citaat van: 666 op februari 07, 2014, 14:23:07
Schaken geeft zelf ronduit toe dat hij in de tijd van Cambuur niet voor het voetbal leefde.. dit zag je ook aan zijn spel en persoontje. Daarnaast heb ik Schaken nog nooit goed genoeg gevonden voor het Nederlands elftal, het is gewoon armoede als je Schaken opstelt.

Daar sluit in mij volledig bij aan, Schaken vond ik bij Veendam en begin VVV ook helemaal zo goed niet. Bij Feyenoord heeft die waarschijnlijk pas het licht gezien, hierdoor is die zich op hele late leeftijd pas echt gaan ontwikkelen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 07, 2014, 15:31:06
Citaat van: 666 op februari 07, 2014, 14:23:07
Schaken geeft zelf ronduit toe dat hij in de tijd van Cambuur niet voor het voetbal leefde.. dit zag je ook aan zijn spel en persoontje. Daarnaast heb ik Schaken nog nooit goed genoeg gevonden voor het Nederlands elftal, het is gewoon armoede als je Schaken opstelt.

Eensch, Schaken in Oranje geeft de armoede wel goed weer. Dat hij niet voor voetbal leefde zegt mij niet echt iets. In die tijd vond ik hem dramatisch slecht spelen en toch heeft hij een goede ontwikkeling doorgemaakt.

Lukoki is wat, 20? Ook ik denk niet dat hij de echte Nederlandse top zal halen, maar ik denk dat hij op termijn Cambuur prima aan kan.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 07, 2014, 15:43:33
Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 11:49:18
Wat zijn die dorpen allemaal groot hè! Laatste hadden wij het al over het negende team van Pingjum en nu het vierde team van Lutjelollum! Wereldsteden zijn het!

Stiens 3 mag ook! Dat is jou voorbeeld toch altijd?  8)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 07, 2014, 15:58:44
Citaat van: Galdiano op februari 07, 2014, 15:43:33
Stiens 3 mag ook! Dat is jou voorbeeld toch altijd?  8)

Stiens 4 en dan natuurlijk wel de zaterdag kant, maar scherp van je!  :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 18:40:08
Verder totaal zinloze informatie, maar vanaf Pingjum 9 naar Lutjelollum 4 kom je inderdaad precies uit bij Stiens 3!! 8P

Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 11:49:18
Laatste hadden wij het al over het negende team van Pingjum en nu het vierde team van Lutjelollum!

Citaat van: Galdiano op februari 07, 2014, 15:43:33
Stiens 3 mag ook! Dat is jou voorbeeld toch altijd?  8)

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1298.photobucket.com%2Falbums%2Fag58%2Ftoydamsma%2FStiensdef_zpsd2ce273c.jpg&hash=194fa167d651b84d9af31b661d4177cf67340df4) (http://s1298.photobucket.com/user/toydamsma/media/Stiensdef_zpsd2ce273c.jpg.html)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 07, 2014, 19:42:47
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 18:40:08
Verder totaal zinloze informatie, maar vanaf Pingjum 9 naar Lutjelollum 4 kom je inderdaad precies uit bij Stiens 3!! 8P

(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fi1298.photobucket.com%2Falbums%2Fag58%2Ftoydamsma%2FStiensdef_zpsd2ce273c.jpg&hash=194fa167d651b84d9af31b661d4177cf67340df4) (http://s1298.photobucket.com/user/toydamsma/media/Stiensdef_zpsd2ce273c.jpg.html)

Whahahahaha! Had je tijd over?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 19:53:58
Citaat van: Lore op februari 07, 2014, 19:42:47
Whahahahaha! Had je tijd over?
Kwestie van prioriteiten stellen :y,
(en de begeleiding in de dagopvang is ook weer tevreden, daar weten we alles van toch!)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: nepomuk op februari 07, 2014, 19:54:39
Citaat van: poelie-lwd op februari 07, 2014, 12:58:53
Ik weet wel zeker dat hij dat wel kan. Laten we nou eerst eens kappen met die jongen uit te fluiten bij elk wissewasje en onze ogen te openen in de dingen die hij wel goed doet. Zo slecht speelde hij niet tegen PSV. Aanvallend was hij dreigend en verdedigend voerde hij keurig zijn taken uit. Nam de corner waaruit de 1-0 valt, had een paar prima voorzetten waar niemand op anticipeert ..........

Dit is dit een jongen die vertrouwen nodig heeft. Denk je dat het helpt om met duizenden tegelijk te juichen als hij wordt gewisseld?
.........
Ik weet ook wel dat Lukoki geen Messi is maar deze jongen kan met zijn wapen van onschatbare waarde zijn. .......
Ik zou willen dat iedereen zo reageerde op dit forum.  De mentale knop moet bij Lukoki om.  Daar kunnen we hem alleen maar bij helpen door hem aan te moedigen. Nogmaals; ik baal als een stekker bij zijn pupillengedrag tijden die kans. Ook ik wenste hem enkele reis Amsterdam toe. Maar tegen Heracles moet hij er waarschijnlijk weer staan en het helpt echt niet om hem nu en hier af te kraken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 19:55:41
Citaat van: nepomuk op februari 07, 2014, 19:54:39
Ik zou willen dat iedereen zo reageerde op dit forum.  De mentale knop moet bij Lukoki om.  Daar kunnen we hem alleen maar bij helpen door hem aan te moedigen. Nogmaals; ik baal als een stekker bij zijn pupillengedrag tijden die kans. Ook ik wenste hem enkele reis Amsterdam toe. Maar tegen Heracles moet hij er waarschijnlijk weer staan en het helpt echt niet om hem nu en hier af te kraken.

:y :y :y :y :y :y :y
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op februari 07, 2014, 19:58:06
Wapen van onschatbare waarde in wedstrijden waar we al voor staan ja, ik zeg op de bank en laat maar inkomen wanneer het kan. Heeft genoeg basisplaatsen gekregen om zichzelf te bewijzen en een keer moet het genoeg zijn geweest. Heeft verdomme meer dan 20 herkansingen gehad om die 'mentale knop' om te gooien.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op februari 07, 2014, 20:05:45
Citaat van: drg op februari 07, 2014, 19:58:06
Wapen van onschatbare waarde in wedstrijden waar we al voor staan ja, ik zeg op de bank en laat maar inkomen wanneer het kan. Heeft genoeg basisplaatsen gekregen om zichzelf te bewijzen en een keer moet het genoeg zijn geweest. Heeft verdomme meer dan 20 herkansingen gehad om die 'mentale knop' om te gooien.

Eens, heeft kansen zat gehad om het te bewijzen. Het ergste van dit alles is dat die blindheid broodnodige punten gekost heeft. Uitfluiten en Cynisch applaudisseren heb ik trouwens nooit begrepen, dat is hoe dan ook een schande.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op februari 07, 2014, 20:18:22
Ja hoort niet zo, maar zulke dingen gebeuren als het zo lang duurt voordat er een keer iets veranderd.
Lukoki heeft op 1 of andere manier veel krediet bij deTS. Ook al is hij de beste op zijn positie, dan nog kan het geen kwaad om hem eens een tijdje vanaf de bank te laten beginnen. Ik heb het idee dat hij denkt dat ie in zijn eentje de kar moet trekken.
Terug naar de basis van een vleugelspeler, man opzoeken, combinatie of actie om de achterlijn te halen, KIJKEN, voorzet.....leer je (zeker bij Ajax) toch al in de C-tjes zou je zeggen?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 07, 2014, 20:27:19
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 07, 2014, 19:53:58
Kwestie van prioriteiten stellen :y,
(en de begeleiding in de dagopvang is ook weer tevreden, daar weten we alles van toch!)

:_schater ik wist dat ik je ergens van kende!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op februari 07, 2014, 21:01:48
Lukoki komt er niet geweldig vanaf bij vi.....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op februari 07, 2014, 22:12:16
Nogmaals, zet lukoki linksbuiten en het probleem lost zichzelf op. Ik snap niet dat de TS dat niet ziet.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op februari 07, 2014, 22:13:55
Die zien niet zoveel
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op februari 07, 2014, 22:16:03
Citaat van: poelie-lwd op februari 07, 2014, 22:12:16
Nogmaals, zet lukoki linksbuiten en het probleem lost zichzelf op. Ik snap niet dat de TS dat niet ziet.

Hij kwam van linksbuiten bij die blunder en dan schiet (denk ik?) ie vervolgens nog steeds met z'n zwakke been... Maakt niet uit waar ie staat als ie gewoon niet op tijd de bal afgeeft of zelf schiet, zo'n besluiteloze knakker moet gewoon een tijd bankzitten, nadenken en kijken naar andere spelers hoe het wel moet, en dan mag ie voortaan in het laatste kwartier nadoen en goalgettertje worden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op februari 07, 2014, 22:55:44
Citaat van: Destroyer op februari 07, 2014, 22:13:55
Die zien niet zoveel

Net su weinig als lukoki zelf.. :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op februari 08, 2014, 07:05:54
Citaat van: legeips op februari 07, 2014, 22:55:44
Net su weinig als lukoki zelf.. :_schater

Ben blij dat je er zelf om kunt lachen  :|
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Treb op februari 08, 2014, 07:19:07
Citaat van: Yellow Army op februari 08, 2014, 07:05:54
Ben blij dat je er zelf om kunt lachen  :|

Wel humor toch. Ik kan eigenlijk niet anders dan hem gelijk geven.

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 08, 2014, 12:57:29
Citaat van: drg op februari 07, 2014, 22:16:03
Hij kwam van linksbuiten bij die blunder en dan schiet (denk ik?) ie vervolgens nog steeds met z'n zwakke been... Maakt niet uit waar ie staat als ie gewoon niet op tijd de bal afgeeft of zelf schiet, zo'n besluiteloze knakker moet gewoon een tijd bankzitten, nadenken en kijken naar andere spelers hoe het wel moet, en dan mag ie voortaan in het laatste kwartier nadoen en goalgettertje worden.

eens! schepers maar een paar keer laten starten.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op februari 09, 2014, 13:09:11
Onze grote vriend speelt weer een geweldige wedstrijd!! .... Tsjonge jonge
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op februari 09, 2014, 13:11:17
Wederom waardeloos!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op februari 09, 2014, 13:17:09
Wanneer is dat krediet es op?!

Laat hem de laatste 10 minuten maar invallen, wanneer de backs moe zijn. Misschien dat je er dan nog wat aan hebt. Doet zo ongeveer alles fout wat ie fout kan doen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op februari 09, 2014, 13:18:11
Het houd een keer op jongens....
Schepers......
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op februari 09, 2014, 14:45:18
Liever Lukoki dan Schepers. Van Lukoki gaat genoeg dreiging uit. En juist nu had hij zelf kunnen scoren, maar door alle kritiek gaf hij de bal vlak voor de goal af aan Manu. Wat hij beter niet had kunnen doen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op februari 09, 2014, 14:46:10
Speelde vandaag niet eens slecht, weer eens een verdwaalde voorzet maar beter dan Hemmen en Barto gespeeld
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op februari 09, 2014, 14:47:03
Citaat van: Cambuur058 op februari 09, 2014, 14:46:10
Speelde vandaag niet eens slecht, weer eens een verdwaalde voorzet maar beter dan Hemmen en Barto gespeeld

Zeker!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op februari 09, 2014, 15:25:49
ik vond em wederom slecht .De dingen waar het om gaat voerde hij slecht uit .Diepgang prima maar dan komt de voorzet .
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op februari 09, 2014, 15:30:02
Maar hij ken wel weer wat leren van zijn fouten vandaag  :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op februari 09, 2014, 19:00:32
Citaat van: Destroyer op februari 09, 2014, 15:30:02
Maar hij ken wel weer wat leren van zijn fouten vandaag  :devil

Weer een hoop te leren dus... :y

Hij kan eind van het seizoen wel tegen overmars en de boer zeggen, ik heb heel veel geleerd bij cambuur.. Maar dan ook echt heel veel.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op februari 09, 2014, 19:21:13
Vind 't altijd machtig mooi hoe die jongen z'n eigen acties verprutst, lobje over de speler. Denk je dat ie gaat uithalen met z'n rechter, nee hoor, even nog een lobje over de speler proberen om vervolgens met z'n manke poot uit te willen halen terwijl ie zonder te kijken ook wel hand kunnen weten dat er 3 spelers van Heracles zouden staan...  :rodekaart
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op februari 10, 2014, 07:24:48
Citaat van: sunderland op februari 09, 2014, 15:25:49
ik vond em wederom slecht .De dingen waar het om gaat voerde hij slecht uit .Diepgang prima maar dan komt de voorzet .

Die levensgevaarlijk waren ja. Ons probleem is dat de spitsen er al staan (Manu, Hemmen) terwijl je er moet komen om tegen een voorzet aan te kunnen lopen. En daarbij is de bezetting ook om te janken. Loopacties naar 1e en 2e paal?? ik zie het niet.

Beste Sunderland, dit hoef ik jou toch niet uit te leggen?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Clint op februari 10, 2014, 07:36:21
Citaat van: nepomuk op februari 07, 2014, 19:54:39
Ik zou willen dat iedereen zo reageerde op dit forum. 

Dàn wordt het een saaie bende hier. 8)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op februari 10, 2014, 08:51:39
Citaat van: poelie-lwd op februari 10, 2014, 07:24:48
Die levensgevaarlijk waren ja. Ons probleem is dat de spitsen er al staan (Manu, Hemmen) terwijl je er moet komen om tegen een voorzet aan te kunnen lopen. En daarbij is de bezetting ook om te janken. Loopacties naar 1e en 2e paal?? ik zie het niet.

Beste Sunderland, dit hoef ik jou toch niet uit te leggen?
Beste poelie ,heb jij gister de wedstr wel gezien ? Als er 2 mensen voor de goal staan van cambuur waarvan er 1 word gedekt [barto] geef je hem toch op die ander [Manu] .Ik kan daar heel erg kwaad om worden .En loopacties hebben geen enkele zin want lukoki weet niet waar de bal heenggat .Eigenlijk kun je beter niet eens meelopen ,scheelt een hoop ergernis .Vd week tegen psv gaat ogbeche eerste paal en slimpie geeft hem 3e paal .gevolgen spierblessure
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Daddy T. op februari 10, 2014, 09:05:51
Citaat van: Cambuur058 op februari 09, 2014, 14:46:10
Speelde vandaag niet eens slecht, weer eens een verdwaalde voorzet maar beter dan Hemmen en Barto gespeeld
Idd, mooi ook dat hij ondanks zijn vele beperkingen toch regelmatig werd toegezongen door het uitvak.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 10, 2014, 09:06:45
Citaat van: sunderland op februari 10, 2014, 08:51:39
.Vd week tegen psv gaat ogbeche eerste paal en slimpie geeft hem 3e paal .gevolgen spierblessure

Dan zou mijn hele team geblesseerd moeten zijn, want bij ons komt nooit een bal aan  :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 10, 2014, 09:09:03
ik vond dat lukoki wel een slechtere wedstrijd heeft gespeeld.

Maar waar is onze killer Hemmen  ;(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op februari 10, 2014, 10:05:22
Citaat van: sunderland op februari 10, 2014, 08:51:39
Beste poelie , Als er 2 mensen voor de goal staan

Nu zeg je het zelf, voor de goal STAAN! Wat zeg ik nou juh, ze moeten er komen, niet er al staan!

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op februari 10, 2014, 10:06:51
Citaat van: clint op februari 10, 2014, 07:36:21
Dàn wordt het een saaie bende hier. 8)

Saai misschien, maar een stuk hoger van nivo  :clint
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Clint op februari 10, 2014, 10:19:14
Daar hebben we het orakel dan weer voor. ;)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goutum op februari 10, 2014, 10:34:47
Citaat van: poelie-lwd op februari 10, 2014, 07:24:48
Die levensgevaarlijk waren ja. Ons probleem is dat de spitsen er al staan (Manu, Hemmen) terwijl je er moet komen om tegen een voorzet aan te kunnen lopen. En daarbij is de bezetting ook om te janken. Loopacties naar 1e en 2e paal?? ik zie het niet.

Beste Sunderland, dit hoef ik jou toch niet uit te leggen?

Wanneer Lukoki op snelheid de achterlijn haalt en voorzet, dan is het bijna onmogelijk om er al te staan. En als je er al staat, dan is de loopactie van Lokadia bij de 1-2 van PSV het perfecte voorbeeld van hoe het moet.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op februari 10, 2014, 12:05:20
Volgens mij begrijpen wij elkaar  :y
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op februari 10, 2014, 13:42:56
Citaat van: poelie-lwd op februari 10, 2014, 10:05:22
Nu zeg je het zelf, voor de goal STAAN! Wat zeg ik nou juh, ze moeten er komen, niet er al staan!
jij weet zelf ook dat manu kwam .Beetje simpel balletje en het is 0-2.Ik had die bal daar 100% neergelegd
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op februari 10, 2014, 13:48:03
Citaat van: sunderland op februari 10, 2014, 13:42:56
jij weet zelf ook dat manu kwam .Beetje simpel balletje en het is 0-2.Ik had die bal daar 100% neergelegd

Ik ook, zelfs achter mijn standbeen en met een blinddoek voor. Maar goed, wij staan daar niet ouwe  :proost
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op februari 10, 2014, 13:49:20
Citaat van: poelie-lwd op februari 10, 2014, 13:48:03
Ik ook, zelfs achter mijn standbeen en met een blinddoek voor. Maar goed, wij staan daar niet ouwe  :proost
Must dou niet aan het werk
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dizzhead op februari 10, 2014, 15:05:47
Citaat van: poelie-lwd op februari 10, 2014, 13:48:03
Ik ook, zelfs achter mijn standbeen en met een blinddoek voor. Maar goed, wij staan daar niet ouwe  :proost

Die bal had ik er ook neergelegd inderdaad. Maar ik sta daar niet en ookal stond ik daar, dan had ik de eerste wedstrijd van het seizoen een levenslange schorsing ontvangen vanwege een aanslag op Lurling.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: denistel op februari 10, 2014, 15:52:00
het idd nog veel te leren maar waar waren onze mannen bij die 1-1 van gister inde 90e min niet 1 die tegen die gast
van Heracles aan beukte..je kenne alles wel op 1 man afreageren steeds maar er zijn er wel meer die beter kunnen
en ten koste van alles die 3 pt mutte binnen halen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 11, 2014, 18:19:56
we moeten deze jongen gewoon met zijn allen vertrouwen geven en zingen al voor dat ie aan de bal is, misschien werkt het.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op februari 11, 2014, 18:23:48
Je dan komt ie vast weer voor doel en trapt ie de bal weer met z'n manke poot over de achterlijn  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 11, 2014, 18:25:46
Citaat van: drg op februari 11, 2014, 18:23:48
Je dan komt ie vast weer voor doel en trapt ie de bal weer met z'n manke poot over de achterlijn  :thumbsup

De ts blijft hem toch wel opstellen dus we moeten toch wat ?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op februari 11, 2014, 23:21:08
Citaat van: Leovardiascc op februari 11, 2014, 18:25:46
De ts blijft hem toch wel opstellen dus we moeten toch wat ?

Vertrouwen geven, dat werkt !!

Ruben Schaken raakte in zijn laatste Cambuur jaar ook geen bal meer, zie eens waar hij nu speelt!!
Zo gaat het straks ook met Jody Lukoki.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op februari 12, 2014, 07:32:20
Citaat van: PePe op februari 11, 2014, 23:21:08
Vertrouwen geven, dat werkt !!

Ruben Schaken raakte in zijn laatste Cambuur jaar ook geen bal meer, zie eens waar hij nu speelt!!
Zo gaat het straks ook met Jody Lukoki.
Gaat Lukoki dan ook pas leven voor het voetbal nadat hij bij Cambuur weg gegaan is?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op februari 12, 2014, 08:40:22
Citaat van: gewoon een fan op februari 12, 2014, 07:32:20
Gaat Lukoki dan ook pas leven voor het voetbal nadat hij bij Cambuur weg gegaan is?

Nee hij staat over paar jaar bij olympische spelen aan de start bij de korte afstanden sprint...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 12, 2014, 13:33:53
Citaat van: Destroyer op februari 12, 2014, 08:40:22
Nee hij staat over paar jaar bij olympische spelen aan de start bij de korte afstanden sprint...

nog meer medailles voor Nederland :zweep
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op februari 15, 2014, 18:16:03
Wat betreft voetbalhumor kan je hem er wel bij hebben :

https://www.facebook.com/photo.php?v=468933873208261&set=vb.357432044358445&type=2&theater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: marrumer op februari 15, 2014, 18:43:12
Citaat van: cambuurlegend op februari 15, 2014, 18:16:03
Wat betreft voetbalhumor kan je hem er wel bij hebben :

https://www.facebook.com/photo.php?v=468933873208261&set=vb.357432044358445&type=2&theater
ik snap het grappige niet helemaal  :?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op februari 15, 2014, 18:48:55
Citaat van: marrumer op februari 15, 2014, 18:43:12
ik snap het grappige niet helemaal  :?
Is toch wel leuk bedacht joh
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op februari 15, 2014, 18:49:22
Citaat van: marrumer op februari 15, 2014, 18:43:12
ik snap het grappige niet helemaal  :?

Geeft niks ....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op februari 15, 2014, 18:57:39
Citaat van: marrumer op februari 15, 2014, 18:43:12
ik snap het grappige niet helemaal  :?

8P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: John Hiatt op februari 16, 2014, 16:56:04
Goede wedstrijd gespeeld, goede voorzetten. Het kan dus wel.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Nightmarelwd op februari 16, 2014, 17:59:15
Wanneer je iemand vertrouwen geeft en met hem blijft praten als ts, dan betaald dat zich een keer uit.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op februari 16, 2014, 18:31:13
Beste pot van het seizoen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 16, 2014, 18:33:24
geen gefluit gelukkig dit keer, en mooi dat ie werd toegezongen!
zijn voorzetten worden beter.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op februari 16, 2014, 18:35:21
Kindeehand is blijkbaar snel gevuld :_schater
Titel: Re: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op februari 16, 2014, 18:37:20
Citaat van: pvanbuijtene op februari 16, 2014, 18:35:21
Kindeehand is blijkbaar snel gevuld :_schater
Wie zegt dat we dik tevreden zijn? Hij laat eindelijk wat meer zien, dat is het positieve..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 16, 2014, 18:38:35
Citaat van: pvanbuijtene op februari 16, 2014, 18:35:21
Kindeehand is snel gevuld :_schater

hij was niet echt goed, maar wel beter als afgelopen wedstrijden, als hij nu alleen maar beter gaat spelen kunnen we nog wel een aantal assists verwachten.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Straicar op februari 16, 2014, 18:52:01
Nou wat we gewend zijn deed hij t heel goed. Goede hoekschoppen goede voorzetten. Goede combinatie met Manu. Dikke voldoende deze wedstrijd.

Hoop dat ie deze lijn kan voortzetten.

:thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Straicar op februari 16, 2014, 18:53:23
Citaat van: pvanbuijtene op februari 16, 2014, 18:35:21
Kindeehand is blijkbaar snel gevuld :_schater

Kunt ook altijd negatief blijven. Net hoe je er tegenaan wilt kijken.

Per wedstrijd zien. En deze was prima. Op naar meer
Titel: Re: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op februari 16, 2014, 18:54:01
Citaat van: Dokkumer op februari 16, 2014, 18:37:20
Wie zegt dat we dik tevreden zijn? Hij laat eindelijk wat meer zien, dat is het positieve..

Acties drama...voorzetten beter tot goed(corners).

Tis ook wel sneu..
Die jongen heeft volgens mij weinig zelfvertrouwen..
Titel: Re: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tukker op februari 16, 2014, 18:56:38
Citaat van: pvanbuijtene op februari 16, 2014, 18:54:01
Acties drama...voorzetten beter tot goed(corners).

Tis ook wel sneu..
Die jongen heeft volgens mij weinig zelfvertrouwen..
ik denk dat dat ook de reden is dat manu die bal breed legde i.p.v. zelf te scoren
Titel: Re: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op februari 16, 2014, 18:58:47
Citaat van: Tukker op februari 16, 2014, 18:56:38
ik denk dat dat ook de reden is dat manu die bal breed legde i.p.v. zelf te scoren
Klopt.. merkte het bij meerdere acties.. ze gunnen het hem.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op februari 16, 2014, 19:04:27
heeft helemaal geen zelfvertrouwen meer, jammer... Durft zijn acties niet meer te maken, helaas
z'n voorzetten beginnen wel redelijk -tot goed- te worden  :)

Hopelijk vind hij z'n zelfvertrouwen terug
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op februari 16, 2014, 19:44:34
Citaat van: pvanbuijtene op februari 16, 2014, 18:35:21
Kindeehand is blijkbaar snel gevuld :_schater

Niks kinderhand. Hij heeft het vandaag goed gedaan, en daarnaast gun ik het deze aardige jongen van harte.
Titel: Re: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op februari 16, 2014, 19:46:10
Citaat van: pvanbuijtene op februari 16, 2014, 18:54:01
Acties drama...voorzetten beter tot goed(corners).

Tis ook wel sneu..
Die jongen heeft volgens mij weinig zelfvertrouwen..

Des te meer reden om hem massaal aan te moedigen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op februari 16, 2014, 19:52:05
Citaat van: scclwd op februari 16, 2014, 19:44:34
Niks kinderhand. Hij heeft het vandaag goed gedaan, en daarnaast gun ik het deze aardige jongen van harte.

Ik gun het iedere cambuurspeler.... en goed ... voor zijn doen... maar nog niet goed genoeg voor dit niveau... steunen altijd..
Titel: Re: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Voorstopper op februari 16, 2014, 20:10:35
Citaat van: Tukker op februari 16, 2014, 18:56:38
ik denk dat dat ook de reden is dat manu die bal breed legde i.p.v. zelf te scoren

Hij speelde de bal achter Lukoki, daar kon Jodi niets aan doen. Manu speelde de bal slecht af. Had had beter af moeten geven in de loop van Lukoki of zelf moeten schieten.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op februari 17, 2014, 07:24:44
Gaat al stukken beter kerel, komt goed!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op februari 17, 2014, 09:24:50
Gister nog ff de wedstrijd teruggekeken op fox, maar alle voorzetten en corners waren gewoon goed en leveren 2 goals en 1 dikke kans van bakker op.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op februari 17, 2014, 09:28:57
Viel mij ook op! De corners waren heel goed  |:) :0=
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dit is mien club op februari 17, 2014, 09:38:10
Kijk zo kan het dus ook Lukoki, speelde gister een prima wedstrijd.
Misschien iets minder gevaar maar meer gefocust op de voorzetten. Klasse gedaan ouwe reus!!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: nepomuk op februari 17, 2014, 10:10:40
Hij heeft het gisteren zeker goed gedaan! :thumbsup
Ik weet het; daar is het een forum voor, maar we hebben altijd wat te zeuren. Nu zijn de voorzetten goed maar nu mankeert het hem blijkbaar aan de acties. Mooi laten staan voor de rest van het seizoen. Samenwerking met Manu gaat steeds beter en dat gaat in de komende tijd zijn vruchten afwerpen. Zou mij niks verbazen als Lukoki na afloop van dit seizoen een gevierd man is. Het kan verkeren zei Brederode.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 18, 2014, 14:16:00
Heb net op Fox nog even de wedstrijd tegen pec gezien. Het valt mij op dat Lukoki nu andere voorzetten geeft. In het begin van het seizoen schepte die de bal met de binnenkant van de voet (dus zonder veel effect), nu laat die de bal veel meer wegdraaien van de goal, waardoor hij de bal volgens mij gemakkelijker en nauwkeuriger kan plaatsen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Drumfather SCC op februari 18, 2014, 14:26:31
Het kan verkeren... En als hij straks weer wat fout doet is het weer een lul, wedden  :zucht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: de Schoot op februari 18, 2014, 20:54:30
Citaat van: Drumfather SCC op februari 18, 2014, 14:26:31
Het kan verkeren... En als hij straks weer wat fout doet is het weer een lul, wedden  :zucht

:y
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op februari 19, 2014, 22:35:51
Lukoki is een topperrrrrr!! (direct voor 5 jaar vast leggen)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op februari 19, 2014, 22:47:18
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 18, 2014, 14:16:00
Heb net op Fox nog even de wedstrijd tegen pec gezien. Het valt mij op dat Lukoki nu andere voorzetten geeft. In het begin van het seizoen schepte die de bal met de binnenkant van de voet (dus zonder veel effect), nu laat die de bal veel meer wegdraaien van de goal, waardoor hij de bal volgens mij gemakkelijker en nauwkeuriger kan plaatsen.
wel beetje jammer dat het 22 wedstrijden heeft geduurd
voordat hij dit doorhad.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Ruppppert op februari 20, 2014, 10:50:44
hij zit in  een proces , vindt het alleen maar mooi dat hij beter gaat voetballen want nu word alles beslist dat we er in blijven of niet
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Voorstopper op februari 20, 2014, 10:53:00
Citaat van: peter op februari 19, 2014, 22:47:18
wel beetje jammer dat het 22 wedstrijden heeft geduurd
voordat hij dit doorhad.

Wees blij dat het geen 32 wedstrijden geduurd heeft.  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: oldehove op februari 20, 2014, 10:57:41
Vond hem tegen zwolle niet slecht spelen,Denk dat hij veel meer kan met deze voorhoede. En wat zou het mooi zijn voor die jongen (en voor ons ) dat die zaterdag 1 erin knalt!

:0= Let´s go Lukoki let´s go!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op februari 20, 2014, 19:13:59
Lekker met hem op de counter spelen, Manu en Lukoki maken die trage backs van roda HELEMAAL gek  8)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op februari 22, 2014, 23:37:29
Speelde misschien niet geweldig, maar durft teminste wel z'n acties weer te maken
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Marc S op februari 22, 2014, 23:38:17
Ik vond hem zeker niet slecht spelen vandaag. Aantal foutjes, maar dat deed iedereen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Eewal op februari 22, 2014, 23:39:17
Hij heeft zijn beperkingen, soms is het lachwekkend of haalt hij bloed onder je nagels vandaan, maar hij heeft het vandaag netjes gedaan!!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2014, 01:59:14
lekkere verslaggever van Fox over Lukoki binnen 1 minuut:

Zo zeg, wat schiet die em een end naast

en in de nastoot ongevaarlijk, Lukoki

De voorzet is een keer goed...



Lukoki is een held (de enige die we hebben op die plaats)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Leovardiascc op februari 23, 2014, 02:10:49
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2014, 01:59:14


Lukoki is een held (de enige die we hebben op die plaats)

ik vind dat ze schepers ook wel een kans mogen geven in de basis, gaat het echt niet zet je lukoki er weer in
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op februari 23, 2014, 04:54:45
Lekker laten staan onze Jody, voorzetten zijn een klasse beter dan voor de winterstop!!!!!!!!!!!!!!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op februari 23, 2014, 07:43:15
Citaat van: wiekie1969 op februari 23, 2014, 04:54:45
Lekker laten staan onze Jody, voorzetten zijn een klasse beter dan voor de winterstop!!!!!!!!!!!!!!!

Eens, het gaat steeds beter en zijn snelheid is altijd gevaarlijk
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op februari 23, 2014, 11:21:48
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op februari 23, 2014, 11:29:17
Jody, gisteren was ik niet eens heel erg ontevreden over jou  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tukker op februari 23, 2014, 11:38:17
En het onbegrip bij hem toen Manu de bal op de doellijn tegenhield  :_schater

Schiet ie eens een keer tussen de palen  :_schater :_schater

Het gaat met de week beter met Lukoki. Maar een keertje op de bank beginnen is ook niet verkeerd  :clint
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: michello op februari 23, 2014, 12:10:07
Er ging ook nog genoeg fout hoor, ik noem even die voorzet de tweede helft vanaf links die hij bijna rechtuit schiet ipv voor de pot gooit.. :_schater

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op februari 23, 2014, 12:11:06
Er zit in ieder geval een stijgende lijn in.

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scc01 op februari 23, 2014, 12:11:40
Er ging misschien genoeg fout, maar ik vind dat het steeds beter gaat!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op februari 23, 2014, 13:31:18
Citaat van: Scc01 op februari 23, 2014, 12:11:40
Er ging misschien genoeg fout, maar ik vind dat het steeds beter gaat!
zeker weten .En zag je wel hoe bang roda voor hem was .Mooi laten staan en zijn domme dingen snel vergeten .Hij heeft gister ook keihard gewerkt voor de ploeg toen we het moeilijk hadden .Klasse lukoki
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Straicar op februari 23, 2014, 21:17:58
Citaat van: michello op februari 23, 2014, 12:10:07
Er ging ook nog genoeg fout hoor, ik noem even die voorzet de tweede helft vanaf links die hij bijna rechtuit schiet ipv voor de pot gooit.. :_schater
Zei ik al toen dat gebeurde.... Genoeg goede acties , maar deze gaan mensen weer oprakelen. Onthouden altijd het negatieve. Beetje jammer.

Hij is 10 klassen beter dan voor de winterstop. En dan ieder ander op die plek. Komt helemaal goed met die jonge.

En kan zien dat ie voor Cambuur speelt, niet voor m zelf. 200% inzet. Kunnen veel spelers in de eredivisie een voorbeeld aan nemen :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: michello op februari 23, 2014, 21:24:22
Geen commentaar over z'n inzet. Ook al heel belangrijk geweest bij veel doelpunten. Vond het alleen ene zeer merkwaardig moment, maar zo heeft hij er elke wedstrijd wel een paar.  Desalniettemin gewoon laten staan want komt nog voldoende dreiging bij hem vandaan en we hebben niet beter. 
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op februari 23, 2014, 22:38:49
Verdedigers van Roda scheten bagger voor 'm, aannames waren erg sterk,  meer goede voorzetten, veel dreiging gister. Komt steeds meer in vorm en heeft aanvallend en defensief een goede inzet voor de ploeg. Genoeg redenen om hem de soms onhandigr keuzes te vergeven en  als publiek weer vol achter hem te gaan staan.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op februari 24, 2014, 00:08:12
Heerlijke speler, voor Jody Lukoki kom je naar het stadion. (wat een snelheid en dreiging)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur123 op februari 24, 2014, 01:26:11
Top wedstrijd van hem!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op februari 24, 2014, 08:33:45
Citaat van: PePe op februari 24, 2014, 00:08:12
Heerlijke speler, voor Jody Lukoki kom je naar het stadion. (wat een snelheid en dreiging)

Komt er toch nog iemand voor hem naar het stadion...
Kom op man, het is dat we niet beter hebben anders hield hij elke week de bank warm.....bij Jong Ajax
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dizzhead op februari 24, 2014, 08:53:53
Ik zie de laatste wedstrijden een kleine verandering in de keuzes die hij maakt. Een positieve verandering
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op februari 24, 2014, 09:31:15
Citaat van: dizzhead op februari 24, 2014, 08:53:53
Ik zie de laatste wedstrijden een kleine verandering in de keuzes die hij maakt. Een positieve verandering

Wat mij vooral opvalt is dat zo'n beetje elke corner (tenminste die waar ik voor zat in de oost/zuid hoek) allemaal erg goed gegeven werden, dat was een paar maanden geleden toch wel even anders

Ook erg mooi om te zien dat hij elke keer door iedereen sterk aangemoedigd wordt wanneer hij met de bal richting de vlag aan komt zetten, zal hem ook wel veel helpen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: papier op februari 24, 2014, 09:56:40
Voor de aftrap wordt hij Oost ook altijd flink aangemoedigd, zal op West ook wel zo zijn. Mooi. Tuurlijk, die bal die hij totaal verkeerd raakte die was waardeloos. Maar zijn voorzetten en hoekschoppen zijn wel beter, in de 16 en niet meer over de zijlijn of 80 meter te hoog. Genot.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dit is mien club op februari 25, 2014, 09:44:39
gaat elke week beter Jody, lekker blijven oefenen.

Ik zie die groei ook wel de laatste weken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op februari 25, 2014, 19:16:22
Citaat van: YellowBlue op februari 24, 2014, 08:33:45
Komt er toch nog iemand voor hem naar het stadion...
Kom op man, het is dat we niet beter hebben anders hield hij elke week de bank warm.....bij Jong Ajax
Is zeker een van de spelers waar ik ook voor naar stadion kom. Niet dat hij alles goed doet, maar zorgt wel voor meer dreiging en snelheid voorin dan veel van de vleugelspelers die we laatste jaren hier gezien hebben. En doet verdedigend zijn taken ook fanatiek en gedegen.
heeft een erg goeie inzet voor het team en blijft respectvol naar supporters terwijl hij toch behoorlijk afgezeken is.
Volgens mij doe je het dan gewoon erg goed!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op februari 25, 2014, 19:21:03
Citaat van: SCCRulez op februari 25, 2014, 19:16:22
En doet verdedigend zijn taken ook fanatiek en gedegen.
heeft een erg goeie inzet voor het team en blijft respectvol naar supporters terwijl hij toch behoorlijk afgezeken is.
Volgens mij doe je het dan gewoon erg goed!

En dat is juist waarom ik hem zal blijven steunen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op februari 26, 2014, 20:16:00
Vind hem beter dan voor de winterstop, met name de voorzetten!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goudvinger op februari 27, 2014, 18:17:38
Citaat van: wiekie1969 op februari 26, 2014, 20:16:00
Vind hem beter dan voor de winterstop, met name de voorzetten!

Ik weet niet wat die jongen tegenwoordig slikt, maar doe hem nog maar zo'n potje.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op februari 27, 2014, 23:40:50
http://www.youtube.com/watch?v=-uesE8aMN6Y

waarvan akte :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op februari 28, 2014, 21:18:41
Jody, zondag jou dag in Groningen!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: papier op februari 28, 2014, 22:05:10
Ik moet het maar zien, met zo'n prachtig veld wil die bal nog wel eens op rare plekken belanden. Geen idee of hij dan goed gebruik  van zijn snelheid kan maken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op februari 28, 2014, 22:33:42
Hij zal ongetwijfeld problemen krijgen met raar opstuitende ballen wanneer ie sprintjes met de bal wil gaan trekken, ben benieuwd hoe het gaat vallen, gelukkig kunnen die andere 2 voorin wel redelijk kort op elkaar tikken en anders laten we gewoon Ritzi toch vanaf de 30 meter knallen  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op maart 01, 2014, 23:31:25
Jody gaat morgen knallen tegen Grunn!  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bernardo op maart 02, 2014, 20:47:26
Ga zo door! Word steeds beter. :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op maart 03, 2014, 09:13:01
Citaat van: Bernardo op maart 02, 2014, 20:47:26
Ga zo door! Word steeds beter. :thumbsup

Mee eens, duurde wat wedstrijden, maar lijk toch echt zijn draai te vinden nu!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op maart 03, 2014, 09:17:32
Poot maar eens recht en voorover hangen om een bal te drukken .Verdomme net samenvatting nog maar eens gezien .2x grote kans uit rebound
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Daddy T. op maart 03, 2014, 09:17:56
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 03, 2014, 09:13:01
Mee eens, duurde wat wedstrijden, maar lijk toch echt zijn draai te vinden nu!

Mooi om te zien hoe hij genoot na de wedstrijd, hij bleef maar klappen en lachen richting uitvak. Die jongen komt met het volledige vertrouwen een heel eind, al is het net als Barto een speler die een body mist om vechtduels te winnen van zijn tegenstander.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op maart 03, 2014, 09:23:08
Citaat van: Daddy T. op maart 03, 2014, 09:17:56
Mooi om te zien hoe hij genoot na de wedstrijd, hij bleef maar klappen en lachen richting uitvak. Die jongen komt met het volledige vertrouwen een heel eind, al is het net als Barto een speler die een body mist om vechtduels te winnen van zijn tegenstander.

Klopt, was mooi om te zien! Sommige spelers "leven" voor de steun van het uitvak. Hij was als een kind zo blij toen dat Jody Lukoki liedje werd ingezet. Hoop dat hij zondag tegen z'n oude club een goal kan maken!  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tukker op maart 03, 2014, 09:39:39
Citaat van: sunderland op maart 03, 2014, 09:17:32
Poot maar eens recht en voorover hangen om een bal te drukken .Verdomme net samenvatting nog maar eens gezien .2x grote kans uit rebound
Opvallend ook bij het inschieten in Groningen dat ie gewoon 3 schoten op rij op de lat knalt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: IsmailvanEssen op maart 03, 2014, 09:46:55
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 03, 2014, 09:23:08
Klopt, was mooi om te zien! Sommige spelers "leven" voor de steun van het uitvak. Hij was als een kind zo blij toen dat Jody Lukoki liedje werd ingezet. Hoop dat hij zondag tegen z'n oude club een goal kan maken!  |:)

het fysieke klopt.. maar je ziet elke keer meer dat hij plezier krijgt in het voetballen voor SCC.. wij als supporters moeten zon jonge gewoon fanatiek supporten want daar wordt hij alleen beter van..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op maart 03, 2014, 23:02:14
In echte top wedstrijden scoort Jody, dus zondag in 020 ook weer!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op maart 03, 2014, 23:07:13
Citaat van: PePe op maart 03, 2014, 23:02:14
In echte top wedstrijden scoort Jody, dus zondag in 020 ook weer!!


klopt hopelijk doet hij de salto er ook nog eens bij  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: papier op maart 05, 2014, 10:29:51
Als hij maar gewoon rustig op dezelfde voet doorgaat, Ajax thuis wilde hij volgens mij te graag, was tot dan zijn slechtste pot (nu misschien PSV thuis)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: vialli op maart 07, 2014, 23:34:30
Mooi filmpje op fox met Jody  rond het Cambuurstadion op Ajax TV.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Daddy T. op maart 07, 2014, 23:38:59
Stelling op voetbalprimeur:  "Moet Ajax Lukoki na dit seizoen terughalen?"

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/376729/-als-ik-tegen-ajax-scoor-juich-ik-ingetogen-ik-doe-niet-te-gek-.html (http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/376729/-als-ik-tegen-ajax-scoor-juich-ik-ingetogen-ik-doe-niet-te-gek-.html)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Nancai op maart 08, 2014, 10:04:36
Citaat van: vialli op maart 07, 2014, 23:34:30
Mooi filmpje op fox met Jody  rond het Cambuurstadion op Ajax TV.

http://www.ajax.nl/Ajax-tv.htm
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op maart 08, 2014, 15:05:35
Citaat van: Nancai op maart 08, 2014, 10:04:36
http://www.ajax.nl/Ajax-tv.htm

Echt een mooi filmpje van Jody!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goudvinger op maart 09, 2014, 11:30:31
Hij geeft wel een verkeerd antwoord op de laatste vraag  :gelekaart
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: FrancoLWD op maart 09, 2014, 19:15:17
Mooie actie van Jody 2de helft! Man man man Hemmrn had m moeten koppen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op maart 09, 2014, 19:28:38
geschorst tegen rkc.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op maart 09, 2014, 19:47:15
Dan is Bartolomew Ogbeche d'r weer!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op maart 09, 2014, 20:34:12
Citaat van: FrancoLWD op maart 09, 2014, 19:15:17
Mooie actie van Jody 2de helft! Man man man Hemmrn had m moeten koppen
idd net als alberg van ado
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op maart 09, 2014, 21:16:16
Helaas verschrikkelijk slecht vandaag. 1 topactie, helemaal aan het einde van de match.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Straicar op maart 09, 2014, 21:19:17
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op maart 09, 2014, 21:16:16
Helaas verschrikkelijk slecht vandaag. 1 topactie, helemaal aan het einde van de match.
Ben ik t niet mee eens. Was voor iedereen moeilijk ook voor hem. Maar zeker na de eerste 20min deed ie t wel goed hoor.
Wou weer wat teveel in t begin, later ging ie gewoon voor t team voetballen

Zat qua niveau niet onder de rest.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Bascambuur op maart 09, 2014, 22:13:49
Corner was ook van Lukoki dacht ik, dus toch weer een assist.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op maart 10, 2014, 08:47:15
Net nu hij beter begint te spelen is hij geschorst  ;(
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op maart 10, 2014, 10:00:01
Lukoki: "Als De Boer het niet in me ziet zitten moet ik op zoek naar een andere club."

Ik zou zeggen, Van den Belt, sla je slag. Lukoki heeft na de winterstop dermate veel progressie laten zien dat ik denk dat hij kan uitgroeien tot een zeer nuttige eredivisiespeler.

Hij komt natuurlijk duidelijk te kort voor Ajax, dus ik ga er vanuit dat de Amsterdammers niet al te moeilijk zullen doen over de transfersom.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op maart 10, 2014, 10:02:46
Als lukoki zo blijft voetballen en dreigend blijft.
ook nog eens assists geeft..zou ik hem mooi houden!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op maart 10, 2014, 10:04:37
Citaat van: Collingwood op maart 10, 2014, 10:00:01
Lukoki: "Als De Boer het niet in me ziet zitten moet ik op zoek naar een andere club."

Ik zou zeggen, Van den Belt, sla je slag. Lukoki heeft na de winterstop dermate veel progressie laten zien dat ik denk dat hij kan uitgroeien tot een zeer nuttige eredivisiespeler.

Hij komt natuurlijk duidelijk te kort voor Ajax, dus ik ga er vanuit dat de Amsterdammers niet al te moeilijk zullen doen over de transfersom.
Minder dan Bojan is hij niet :P Wat mij betreft alles in het werk stellen (uiteraard binnen redelijke grenzen) om hem te behouden. Altijd vertrouwen in hem gehouden ondanks de kritiek en dat betaalt zich nu uit.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op maart 10, 2014, 11:51:05
 :0= Mooi hier blieve jonguh
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op maart 11, 2014, 05:53:49
Vastleggen voor meerdere jaren.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op maart 11, 2014, 10:00:39
Citaat van: Dokkumer op maart 10, 2014, 10:04:37
Minder dan Bojan is hij niet :P

Dat durf ik wel zonder smiley te beweren.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op maart 11, 2014, 13:01:08
Las dat hij vrijdag geschorst is
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: TM op maart 11, 2014, 13:05:31
Citaat van: Destroyer op maart 11, 2014, 13:01:08
Las dat hij vrijdag geschorst is

Klopt door zn gele kaart in de laatste minuut tegen Ajax.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op maart 11, 2014, 13:05:41
Citaat van: Destroyer op maart 11, 2014, 13:01:08
Las dat hij vrijdag geschorst is
Goed  gelezen B2 :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op maart 11, 2014, 13:09:54
Ik ben overigens wel benieuwd wie hem gaat vervangen.

Ik denk Hemmen (en dan Barto op een flank) of Schepers. Met laatstgenoemde optie houd je het systeem meer intact, maar afgelopen zondag liep het met Hemmen en Barto voorin ook best aardig.

Waarschijnlijk komt deze wedstrijd voor Ogbeche nog te vroeg (als basisspeler).
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op maart 11, 2014, 22:15:13
Citaat van: Dokkumer op maart 11, 2014, 13:05:41
Goed  gelezen B2 :devil

Wat zeg je...  l0l :devil Oppassen, anders misbruikt de moderator me weer  :X
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op maart 11, 2014, 22:45:39
We zullen hem missen vrijdag...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 11, 2014, 23:25:51
Na Mo en Bijker dus de meeste kaarten?? Vind ik wel veel voor een aanvaller.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: brambo3004 op maart 12, 2014, 02:40:42
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 11, 2014, 23:25:51
Na Mo en Bijker dus de meeste kaarten?? Vind ik wel veel voor een aanvaller.

Ach, als je ziet hoe ze af en toe gaan liggen na een duwtje van Lukoki (notabene!)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: FORZASCC op maart 14, 2014, 19:39:32
De beste man wurdt vaak verguisd.. Toch ben ik benieuwd hoe Cambuur het vanavond zonder hem doet. Tegeliek oek interessant om naar Skeepes te koekeloeren; is kieken wat die d'r van bakt tegen RKC..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Daddy T. op maart 14, 2014, 23:33:57
Mooi dat hij ondanks zijn schorsing wel direct het veld op stormde en rondje meeliep met vlag in de handen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op maart 15, 2014, 00:19:46
Mooi met een brede glimlach met  een Cambuur vlag een ereronde door het stadion lopen met het team

Hij voelt zich hier echt thuis
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op maart 15, 2014, 00:22:34
Citaat van: EastSide058 op maart 15, 2014, 00:19:46
Mooi met een brede glimlach met  een Cambuur vlag een ereronde door het stadion lopen met het team

Hij voelt zich hier echt thuis

Volgend seizoen hier blijven!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op maart 15, 2014, 04:32:12
HOOGTEPUNT VAN DE AVOND DAT JIJ MET DE CAMBUURVLAG GING LOPEN, GROTE KLASSE VENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op maart 15, 2014, 09:53:51
Geweldig om te zien. Tekent de team spirit
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 09:58:40
Citaat van: wiekie1969 op maart 15, 2014, 04:32:12
HOOGTEPUNT VAN DE AVOND DAT JIJ MET DE CAMBUURVLAG GING LOPEN, GROTE KLASSE VENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |:) |:) |:) |:) |:)

Hij liep met Manui naar de kant en vroeg een klein jongentje heel vriendelijk of hij de vlag mocht lenen, na de ereronde rolt ie de vlag zorgvuldig op en legt em netjes in de dug out (zoals afgesproken) wat een held :_schater. Hij MOET blijven  :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op maart 15, 2014, 13:24:59
Ik ben blij met Schepers maar gisteren was wel duidelijk hoeveel dreiging Lukoki heeft als hij speelt. Amieux bleef maar opkomen, dat had hij bij Lukoki echt niet aangedurfd.

Prio nr 1,

Lukoki vastleggen!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op maart 15, 2014, 16:29:52
Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2014, 13:24:59
Ik ben blij met Schepers maar gisteren was wel duidelijk hoeveel dreiging Lukoki heeft als hij speelt. Amieux bleef maar opkomen, dat had hij bij Lukoki echt niet aangedurfd.

Prio nr 1,

Lukoki vastleggen!!

Eens! Te licht voor ajax, maar voor ons een goeie.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op maart 15, 2014, 16:34:40
Citaat van: Yellow Army op maart 15, 2014, 16:29:52
Eens! Te licht voor ajax, maar voor ons een goeie.
Idd, al vind ik die Castelen van dat eftelingclubje ook wel goed. Ik was sirieus aan het klappertanden toen die jongen gister aan de bal was wat een dreiging.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op maart 15, 2014, 16:40:34
Citaat van: Yellow Army op maart 15, 2014, 16:29:52
Eens! Te licht voor ajax, maar voor ons een goeie.
volgens mij net andersom...
te licht voor ons.goed genoeg voor ajax
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 17:50:43
De vlaggenist:

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Drumfather SCC op maart 15, 2014, 21:49:15
Citaat van: poelie-lwd op maart 15, 2014, 13:24:59
Ik ben blij met Schepers maar gisteren was wel duidelijk hoeveel dreiging Lukoki heeft als hij speelt. Amieux bleef maar opkomen, dat had hij bij Lukoki echt niet aangedurfd.

Prio nr 1,

Lukoki vastleggen!!

Niets zo veranderlijk als een voetbalsupporter  :D
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op maart 15, 2014, 22:06:46
Ik noem het voortschrijdend inzicht, anticiperend op de positieve ontwikkelingen in casu bemerkt op het moment van absentie van persoon in kwestie.

Verstuurd vanaf mijn spambox

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 17, 2014, 13:59:55
2de poging, deed het eerst niet

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 15, 2014, 17:50:43
De vlaggenist:


Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op april 02, 2014, 20:55:01
Wat kost deze man ons veel doelpunten zeg...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op april 02, 2014, 20:56:17
Citaat van: YellowBlue op april 02, 2014, 20:55:01
Wat kost deze man ons veel doelpunten zeg...
nou dan kunnen we dr alleen maar op vooruit volgend sezoen ;)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op april 02, 2014, 20:57:17
is toch zo en ook allemaal dezelfde missers: laag voorlangs
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: punkman op april 02, 2014, 21:03:37
Snap ook niet waarom hij nog steeds vrij trappen neemt, ze gaan altijd ver over ..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Sampdoria op april 02, 2014, 21:05:12
Citaat van: punkman op april 02, 2014, 21:03:37
Snap ook niet waarom hij nog steeds vrij trappen neemt, ze gaan altijd ver over ..

Dat was Manu.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op april 02, 2014, 21:05:42
Citaat van: punkman op april 02, 2014, 21:03:37
Snap ook niet waarom hij nog steeds vrij trappen neemt, ze gaan altijd ver over ..
die vrije trappen van heel ver weg zijn echt goed hoor

manu ramde die directe vrije trap van dicht bij over, niet lukoki
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: punkman op april 02, 2014, 21:10:23
Citaat van: Sampdoria op april 02, 2014, 21:05:12
Dat was Manu.

Het beeld op mijn pc was heel slecht ... :X
Maar was Manu dus ...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op april 02, 2014, 21:18:45
Het is een snel, grappige kereltje. Zijn rendement is helaas 0 en dus niet meer dan een jl. speler. Ik ben er niet rouwig om als hij na dit seizoen weer vertrekt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: AL op april 02, 2014, 21:20:21
Over het hele seizoen gezien is hij toch enorm tekort gekomen.
Na de winterstop leek het even wat beter te worden.
Hij doet ontzettend zijn best, maar mist overzicht, rust en scorend vermogen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dizzhead op april 02, 2014, 21:24:13
Citaat van: punkman op april 02, 2014, 21:10:23
Het beeld op mijn pc was heel slecht ... :X
Maar was Manu dus ...

Haha; zo had ik totaal niet in de gaten dat Lukoki met de vlag op t veld liep laatst. Zonder geel blauwe kleren herken ik m niet denk ik....


/overigens stond ik in t stadion, en was mijn beeld ook heel slecht  :proost
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op april 02, 2014, 21:24:34
Ik vind Castelen een goede opvolger voor hem  :y
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op april 03, 2014, 11:22:42
Allemaal maar naar de opticien. Straks zien jullie het verschil tussen Leeuwin en vd Laan niet eens meer :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: De Gast op april 04, 2014, 09:15:04
Heeft deze jongen nou een speelgarantie? Bob heeft in een enkele wedstrijd bijna al meer rendement gehad dan Lukoki over een heel seizoen..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: legeips op april 06, 2014, 12:28:28
Lukoki is een overgewaardeerde voetballer.. Deze jonge gaat de top in het Nederlandse voetbal niet halen en in de :jupiler ook niet.

Doe de Sa maar volgend jaar hier rijpen..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: De Gast op april 06, 2014, 13:55:00
Misschien eens bij Antonia in de leer assistje geven? Geldt trouwens ook voor Manu maar goed..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op april 06, 2014, 14:09:02
Wat een aanfluiting gisteren.
Niet een ding goed gedaan of gezien.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tukker op april 06, 2014, 14:45:01
Citaat van: peter op april 06, 2014, 14:09:02
Wat een aanfluiting gisteren.
Niet een ding goed gedaan of gezien.
Ik had ook even het idee dat hij het belangrijker vond dat zijn tegenstander een rode kaart zou krijgen, dan dat hij oog in oog met de keeper zou komen te staan (en hoe dat zou aflopen  :zucht)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op april 06, 2014, 15:05:43
Dramatische speler, zou zelfs niet op JL niveau mee kunnen. Weg met die vent, Bob erin tegen Chelsea 3
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lwdscc op april 09, 2014, 09:24:25
'' Cambuur rekent er niet op dat Jody Lukoki ook volgend jaar nog voor de club speelt. De aanvaller wordt dit seizoen gehuurd van Ajax, waar hij nog één jaar onder contract staat.

'Ajax zal willen verlengen of verkopen', zegt Cambuur-directeur Gerald van den Belt. 'Wij zijn erg tevreden over Jody en zouden graag zien dat hij blijft, maar we hebben geen middelen om hem aan te trekken.'''
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PeterTa op april 09, 2014, 09:52:26
ff linkje bij voorgaande post.. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=211421 (http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=211421)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op april 09, 2014, 10:03:52
Het is wel duidelijk dat jody het niet gaat redden bij ajax.
dus word het nog een jaar huren, of verkopen aan een andere
club.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: ejvdkam op april 09, 2014, 19:41:45
Mooie strik erom, bedanken voor zijn inzet en dan afscheid nemen. Rendement van deze jongen is dramatisch. Heeft in geen enkele wedstrijd voor punten gezorgd.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op april 09, 2014, 19:45:52
Citaat van: ejvdkam op april 09, 2014, 19:41:45
Mooie strik erom, bedanken voor zijn inzet en dan afscheid nemen. Rendement van deze jongen is dramatisch. Heeft in geen enkele wedstrijd voor punten gezorgd.
Eens voor hem 10 anderen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: roepieh op april 09, 2014, 19:46:27
Citaat van: ejvdkam op april 09, 2014, 19:41:45
Mooie strik erom, bedanken voor zijn inzet en dan afscheid nemen. Rendement van deze jongen is dramatisch. Heeft in geen enkele wedstrijd voor punten gezorgd.

_O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op april 09, 2014, 19:49:11
Citaat van: ejvdkam op april 09, 2014, 19:41:45
Mooie strik erom, bedanken voor zijn inzet en dan afscheid nemen. Rendement van deze jongen is dramatisch. Heeft in geen enkele wedstrijd voor punten gezorgd.

Mag wel met dwight mee!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op april 09, 2014, 20:02:25
Ik snap niet waarom hij nog steeds de voorkeur krijgt boven Bob. Er staat toch niet in die huurovereenkomst dat hij alles moet spelen. Ik denk dat zelfs Barto hangend op rechts beter speelt dan Lukoki. Cambuur zou zich kunnen versterken met Romeo Castelen volgend jaar, en anders hebben we altijd nog Bob. Bob heeft niet de snelheid, maar heeft voor de rest veel meer in huis om het de verdediging lastig te maken. Ik vind Castelen misschien nog wel wat beter hij heeft ook nog snelheid, als rkc degradeert zou ik sowieso halen.  Volgend jaar Manu - Ogbeche - Castelen  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op april 09, 2014, 20:07:52
Citaat van: EastSide058 op april 09, 2014, 20:02:25
Ik snap niet waarom hij nog steeds de voorkeur krijgt boven Bob. Er staat toch niet in die huurovereenkomst dat hij alles moet spelen. Ik denk dat zelfs Barto hangend op rechts beter speelt dan Lukoki. Cambuur zou zich kunnen versterken met Romeo Castelen volgend jaar, en anders hebben we altijd nog Bob. Bob heeft niet de snelheid, maar heeft voor de rest veel meer in huis om het de verdediging lastig te maken. Ik vind Castelen misschien nog wel wat beter hij heeft ook nog snelheid, als rkc degradeert zou ik sowieso halen.  Volgend jaar Manu - Ogbeche - Castelen  |:)

Ik zou er niet vanuit gaan dat Manu blijft.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op april 09, 2014, 20:14:19
Citaat van: Harry L. op april 09, 2014, 20:07:52
Ik zou er niet vanuit gaan dat Manu blijft.

Of dat Castelen hierheen komt!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: zeewolde op april 09, 2014, 20:54:40
Ik hoop dat Jodi blijft. Zorgt altijd voor gevaar en niet te beroerd om mee te verdedigen. Buitenspelers kunnen het volgens fans toch nooit goed doen in leeuwarden, dus evt opvolger zal ook weet afgezeken worden hier.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: El Ma-kri-niii op april 09, 2014, 20:56:56
Citaat van: pvanbuijtene op april 09, 2014, 19:49:11
Mag wel met dwight mee!
Nee! Lukoki scoort altijd in derby's!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op april 09, 2014, 21:05:01
Citaat van: zeewolde op april 09, 2014, 20:54:40
Ik hoop dat Jodi blijft. Zorgt altijd voor gevaar en niet te beroerd om mee te verdedigen. Buitenspelers kunnen het volgens fans toch nooit goed doen in leeuwarden, dus evt opvolger zal ook weet afgezeken worden hier.

Eens. Prima speler voor ons, mannetje moet nog veel leren maar met de juiste begeleiding kan hij voor SCC begrippen zeer belangrijk zijn.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op april 09, 2014, 21:09:07
Hij gaat ons alleen maar punten kosten, er zat na de winterstop een stijgende lijn in. Maar na (volgens mij Zwolle) weer dezelfde lukoki gezien zo als altijd. Beste jongen, maar ik denk dat er een strik om kan.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: zeewolde op april 09, 2014, 21:24:34
Citaat van: EastSide058 op april 09, 2014, 21:09:07
Hij gaat ons alleen maar punten kosten, er zat na de winterstop een stijgende lijn in. Maar na (volgens mij Zwolle) weer dezelfde lukoki gezien zo als altijd. Beste jongen, maar ik denk dat er een strik om kan.

Let eens goed op de dubbele dekking die hij krijgt, de ruimtes die er daardoor voor anderen ontstaan. Maar let ook op hoe vaak hij om een bal vraagt, en anderen niet genoeg lef hebben om hem aan te spelen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op april 09, 2014, 21:40:36
Citaat van: zeewolde op april 09, 2014, 21:24:34
Let eens goed op de dubbele dekking die hij krijgt, de ruimtes die er daardoor voor anderen ontstaan. Maar let ook op hoe vaak hij om een bal vraagt, en anderen niet genoeg lef hebben om hem aan te spelen.
Ik denk alle eredivisie clubs tot nu wel hebben gezien dat dubbele dekking niet nodig is bij hem, ook al zou hij er door komen hij  doet er toch niks mee. Waarom zouden de andere hem niet aanspelen denk je ? Beter voor het team, hij doet er toch niks mee of gaat voor zichzelf.  Zijn rendement is 0,0
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: zeewolde op april 09, 2014, 22:13:19
Citaat van: EastSide058 op april 09, 2014, 21:40:36
Ik denk alle eredivisie clubs tot nu wel hebben gezien dat dubbele dekking niet nodig is bij hem, ook al zou hij er door komen hij  doet er toch niks mee. Waarom zouden de andere hem niet aanspelen denk je ? Beter voor het team, hij doet er toch niks mee of gaat voor zichzelf.  Zijn rendement is 0,0

Nogmaals, hij krijgt die dubbele dekking!
Vreemd dat al die gediplomeerde trainers daarvoor kiezen tegen een speler die niks kan.
En dat zijn medespelers hem niet inspelen, is eerder een soort angst voor te aanvallend voetbal.


Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: carlo de leeuw op april 09, 2014, 22:21:24
erger me ook vaker wel dan niet maar deze 21 jarige mag van mij wel blijven.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op april 09, 2014, 22:30:00
Citaat van: zeewolde op april 09, 2014, 21:24:34
Let eens goed op de dubbele dekking die hij krijgt, de ruimtes die er daardoor voor anderen ontstaan. Maar let ook op hoe vaak hij om een bal vraagt, en anderen niet genoeg lef hebben om hem aan te spelen.
Dreiging..dreiging..dreiging en dan een losse flodder van een voorzet! Lukoki zou net als Schaken van Feyenoord zich compleet moeten richten op het passeren van een man op snelheid en een goede voorzet geven.
Schaken is ook een beperkte voetballer alleen wél met rendement. Als Lukoki zo in dienst van de ploeg zou kunnen spelen wordt het in de toekomst echt een buitenspeler om rekening mee te houden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op april 09, 2014, 23:32:07
Schaken was in zijn laatste periode bij Cambuur niet best. Dan gaat het nu nog wel redelijk met Lukoki. Waar ze allebei gevoelig voor zijn, is veel vertrouwen. Met meer vertrouwen kan Jody veel beter, dit weet ik zeker. Daarom hoop ik dat hij blijft.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op april 09, 2014, 23:34:45
Citaat van: PePe op april 09, 2014, 23:32:07
Schaken was in zijn laatste periode bij Cambuur niet best. Dan gaat het nu nog wel redelijk met Lukoki. Waar ze allebei gevoelig voor zijn, is veel vertrouwen. Met meer vertrouwen kan Jody veel beter, dit weet ik zeker. Daarom hoop ik dat hij blijft.

Ik zit vaak in de hoek van zuid/oost en heb over het hele seizoen steeds meer vooruitgang gezien bij zijn hoekschoppen, het is mooi om te zien dat mensen 'm dan aan gaan moedigen en dat je ook ziet dat het voor hem daarna beter uitpakt. Ik denk alleen niet dat we veel aan hem gaan hebben want zijn enige doelstelling is altijd nog om terug te keren naar Ajax en soms lijkt hij zich daar nog erger op blind te staren dan hij soms op de bal doet...

Vind ook wel dat soms perfecte voorzetten van 'm compleet verneukt worden, zo had bv. Hemmen tegen Ajax ook een 100% kans door een bal van hem er in te koppen/knallen en zo zijn er de laatste tijd wel vaker van die momenten geweest, al gebeurd het maar 2 of 3x per wedstrijd, het is dan wel weer zo dat als de ballen aan het einde van zijn voorzet verkracht worden dat het dan weer snel vergeten is wat voor goede actie hij dan heeft gemaakt en weer op de rest van de wedstrijd beoordeeld wordt
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 10, 2014, 00:27:29
Citaat van: zeewolde op april 09, 2014, 22:13:19
Nogmaals, hij krijgt die dubbele dekking!

Volgens mij wacht hij net zolang tot hij dubbele dekking heeft....
Ik denk dat hij met een jaartje training, een prima rechtsback kan worden. Hij doet nu verdedigend ook al meer dingen goed dan aanvallend.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op april 10, 2014, 07:12:47
Prima speler voor Cambuur. Mooi blijven, kan alleen maar beter worden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op april 10, 2014, 10:16:51
Citaat van: Yellow Army op april 10, 2014, 07:12:47
Prima speler voor Cambuur. Mooi blijven, kan alleen maar beter worden.

Beter worden is m dit jaar nog nie gelukt ieder geval.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: carlo de leeuw op april 10, 2014, 18:47:55
Er zijn natuurlijk altijd betere buitenspelers, maar Cambuur heeft geen grote geldsommen klaarliggen.
Een speler als Lukoki zou, ondanks zijn beperkingen, fantastisch zijn voor Cambuur.
Heeft ook nog bovengemiddelde snelheid en loopvermogen.
Kan bovendien alleen maar beter worden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op april 10, 2014, 22:13:05
Citaat van: carlo de leeuw op april 10, 2014, 18:47:55
Er zijn natuurlijk altijd betere buitenspelers, maar Cambuur heeft geen grote geldsommen klaarliggen.
Een speler als Lukoki zou, ondanks zijn beperkingen, fantastisch zijn voor Cambuur.
Heeft ook nog bovengemiddelde snelheid en loopvermogen.
Kan bovendien alleen maar beter worden.
ik zou dan maar eens heel snel informeren naar antonia .Die heeft een 1 jarig contract
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: carlo de leeuw op april 10, 2014, 22:23:44
Citaat van: sunderland op april 10, 2014, 22:13:05
ik zou dan maar eens heel snel informeren naar antonia .Die heeft een 1 jarig contract
is een betere voetballer, maar is ben ik bang na dit(goede) seizoen niet haalbaar en lijkt mij een moeilijker mannetje in een groep dan Lukoki.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op april 10, 2014, 22:33:43
Citaat van: carlo de leeuw op april 10, 2014, 22:23:44
is een betere voetballer, maar is ben ik bang na dit(goede) seizoen niet haalbaar en lijkt mij een moeilijker mannetje in een groep dan Lukoki.
dat valt wel mee met die antonia hoor, is niet heel lastig toch
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op april 10, 2014, 22:37:08
Citaat van: sunderland op april 10, 2014, 22:13:05
ik zou dan maar eens heel snel informeren naar antonia .Die heeft een 1 jarig contract
Idd, anders is Gyasi van AZ, of Castelen ook wel welkom  _O_
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op april 10, 2014, 23:01:16
Jody zou wat mij betreft mogen blijven in Leeuwarden. Hij heeft veel dreiging maar moet voor de goal gewoon scherper worden, is nog jong. Als het er uiteindelijk wel uitkomt heb je een briljant in huis!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: De Gast op april 11, 2014, 08:13:48
Denk dat hij alleen maar blijft spelen om de relatie met Ajax goed te houden. Heb in Bob in de minuten die hij maakte veel meer klasse gezien dan Lukoki.

Ook Ritzmaier en Manu staan er al. Kwestie van kwaliteit. Respect voor Lukoki met zn goals tegen Heerenveen maar verwacht niet dat deze jongen nog stappen gaat maken. Leuk voor de eerste divisie misschien. Meer niet.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op april 12, 2014, 13:02:41
Citaat van: De Gast op april 11, 2014, 08:13:48
Denk dat hij alleen maar blijft spelen om de relatie met Ajax goed te houden. Heb in Bob in de minuten die hij maakte veel meer klasse gezien dan Lukoki.

Ook Ritzmaier en Manu staan er al. Kwestie van kwaliteit. Respect voor Lukoki met zn goals tegen Heerenveen maar verwacht niet dat deze jongen nog stappen gaat maken. Leuk voor de eerste divisie misschien. Meer niet.

Die mening die deel ik totaal niet met jou. Lukoki is nog jong, ik zie wel een dergelijke verbetering in zijn voorzetten dan in het begin van het seizoen. Tuurlijk komen nog steeds niet alle ballen aan, maar hij heeft zich in Leeuwarden zeker ontwikkeld.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 12, 2014, 14:41:33
Citaat van: sccvl op april 12, 2014, 13:02:41
Tuurlijk komen nog steeds niet alle ballen aan, maar hij heeft zich in Leeuwarden zeker ontwikkeld.

Klopt, hij verdedigt erg goed mee, denkt aan medespelers en kijkt zo nu en dan ook goed om zich heen....
Nu nog de bal op maat geven en we zijn er! Ik ben toch hoopvol.
En pas bij Cambuur, het lijkt me een leuke kwajongen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Utekleitrokken op april 12, 2014, 15:53:18
Vanavond geeft ie trouwens een fantastische bal op Ogbeche die met het hoofd intikt...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: OuweSkeve op april 12, 2014, 21:39:35
Beste wedstrijd van het seizoen in imo :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op april 12, 2014, 22:15:48
Citaat van: OuweSkeve op april 12, 2014, 21:39:35
Beste wedstrijd van het seizoen in imo :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup

geef je helemaal gelijk
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur058 op april 12, 2014, 22:19:10
man van de wedstrijd!!! 3 assists!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op april 12, 2014, 22:49:51
Citaat van: Cambuur058 op april 12, 2014, 22:19:10
man van de wedstrijd!!! 3 assists!!

Jody Lukoki mooi in Leeuwarden blijven, je hebt Leeuwarden overtuigt!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur Groningen op april 12, 2014, 23:11:34
Jody, heb van je genoten. Niet alleen je voorzetten waren goed, maar ik zag je overal op het veld mee verdedigen. HULDE!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: carlo de leeuw op april 12, 2014, 23:23:36
zijn beste wedstrijd in Lwd!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 13, 2014, 00:04:08
Aardig hakje! |:) |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: OuweSkeve op april 13, 2014, 08:06:00
Als je deze stijgende lijn vast blijft houden en wedstrijden voetbalt als tegen Vitesse, snoer je alle critici de mond en komt de top vanzelf in zicht.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op april 13, 2014, 08:34:14
Dit was zijn beste wedstrijd van het seizoen en in mijn ogen de terechte MOTM  _O_
Werkelijk alles lukte hem vandaag en je zag dat hij hierdoor vertrouwen kreeg, het is wel duidelijk dat hij echt vertrouwen nodig heeft, dit hebben wij hem wel gegeven maar nu heeft hij het zichzelf gegeven  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goutum op april 13, 2014, 09:25:33
Speelde inderdaad een van zijn beste wedstrijden vh seizoen. Puntje van kritiek: als je alleen op de keeper afgaat met een verdediger naast je: krúisen i.p.v. afkappen. Of je bent er langs, of de verdediger heeft rood. Nu kap je 2x af en is de counter gesmoord.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op april 13, 2014, 09:43:32
Als je zo blijft voetballen en ajax twijfelt wat ze met je willen
doen zou ik mooi bij Cambuur blijven.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op april 13, 2014, 09:45:23
Citaat van: gewoon een fan op april 13, 2014, 08:34:14
Dit was zijn beste wedstrijd van het seizoen en in mijn ogen de terechte MOTM  _O_
Werkelijk alles lukte hem vandaag en je zag dat hij hierdoor vertrouwen kreeg, het is wel duidelijk dat hij echt vertrouwen nodig heeft, dit hebben wij hem wel gegeven maar nu heeft hij het zichzelf gegeven  :thumbsup

Werkelijk alles lukte?........MOTM? Dat was Barto en daar kon Lukoki niet aan tippen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op april 13, 2014, 09:53:30
Citaat van: peter op april 13, 2014, 09:43:32
Als je zo blijft voetballen en ajax twijfelt wat ze met je willen
doen zou ik mooi bij Cambuur blijven.

Cambuur kan hem na dit seizoen niet betalen, helaas.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: gewoon een fan op april 13, 2014, 10:49:58
Citaat van: YellowBlue op april 13, 2014, 09:45:23
Werkelijk alles lukte?........MOTM? Dat was Barto en daar kon Lukoki niet aan tippen
Jij vind waarschijnlijk dat Barto MOTM moet zijn omdat hij twee keer scoort, dit is natuurlijk SUPER maar ik vond Lukoki met zijn drie assist een betere wedstrijd spelen, maar gelukkig mogen wij van mening verschillen  :proost
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Delamere op april 13, 2014, 10:50:12
Geweldige wedstrijd, beste van hem in dienst van Cambuur. En als zelfs tegenstanders zijn voorzetten al inkoppen... :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op april 13, 2014, 11:52:48
Citaat van: Delamere op april 13, 2014, 10:50:12
Geweldige wedstrijd, beste van hem in dienst van Cambuur. En als zelfs tegenstanders zijn voorzetten al inkoppen... :thumbsup

Ik vond Lukoki zeker MOTM gisteren. Speelde een goede wedstrijd, het is bij Jody altijd top of flop dat is zo verschrikkelijk jammer.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op april 13, 2014, 12:18:16
Kijk hij kan het wel, hij was dodelijk vAanholt wist er geen raad mee.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: pvanbuijtene op april 13, 2014, 12:22:07
Citaat van: EastSide058 op april 13, 2014, 12:18:16
Kijk hij kan het wel, hij was dodelijk vAanholt wist er geen raad mee.

Due v.aanholt is ook echt snel trouwens..... haalde lukoki paar x makkekijk in...

On. Af en toe heeft lukoki zo wedstrijd dat ie zijb ogen ook eens gebruikt en vooral eerste helft goede voorzetten heeft... 3x in 32 wedstrijsen blijft te weinig
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: S(CC)upporter op april 13, 2014, 12:24:32
Heb de laatste wedstrijden voor het eerst het idee dat hij zich ontwikkeld en kan dan in eens heel bruikbaar zijn!
Vandaag inderdaad met zijn assists maar ook vaak verdedigend even mee doen en storen, een kansloze diepe bal rent hij als eerst naartoe en vaak heeft hij hem dan ook. Mag wellicht nog een jaartje blijven |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op april 13, 2014, 12:27:10
Citaat van: S(CC)upporter op april 13, 2014, 12:24:32
Heb de laatste wedstrijden voor het eerst het idee dat hij zich ontwikkeld en kan dan in eens heel bruikbaar zijn!
Vandaag inderdaad met zijn assists maar ook vaak verdedigend even mee doen en storen, een kansloze diepe bal rent hij als eerst naartoe en vaak heeft hij hem dan ook. Mag wellicht nog een jaartje blijven |:)
En dat is een punt waarmee je je tegenstander van het eigen doel af kunt houden, in plaats van dat je die bal "ongeopend retour" krijgt...
Hij heeft gisteren laten zien dat hij weldegelijk goed kan voetballen, nu dat in het koppie houden en dan komt het nog goed de komende 2 wedstrijden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op april 13, 2014, 13:10:24
Beste wedstrijd van Jody dit jaar! Werkte als een paard en ging als een brandweer overal achteraan. Top  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op april 13, 2014, 13:19:33
 :thumbsup
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 13, 2014, 13:10:24
Beste wedstrijd van Jody dit jaar! Werkte als een paard en ging als een brandweer overal achteraan. Top  |:)
:thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 13, 2014, 13:27:36
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 13, 2014, 13:10:24
Beste wedstrijd van Jody dit jaar! Werkte als een paard en ging als een brandweer overal achteraan. Top  |:)
_O_ :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Daddy T. op april 13, 2014, 14:13:36
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 13, 2014, 13:10:24
Werkte als een paard en ging als een brandweer overal achteraan. Top  |:)
Of zoals Geert van Tuinen zei op OF: "daar gaat Lukoki weer op de brommer"  :)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op april 13, 2014, 15:15:18
Over GvT gesproken... Leverde vandaag alweer de nodige kippenvelmomentjes op. Heerlijk om dan even de hele uitzending terug te luisteren en hoe die man de beleving in het stadion ook overbrengt. Vooral na de 3-3 was hij gewoon even stil om te laten horen hoe de boel "oppe hasses" stond :D
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op april 13, 2014, 15:19:57
Citaat van: Dokkumer op april 13, 2014, 15:15:18
Over GvT gesproken... Leverde vandaag alweer de nodige kippenvelmomentjes op. Heerlijk om dan even de hele uitzending terug te luisteren en hoe die man de beleving in het stadion ook overbrengt. Vooral na de 3-3 was hij gewoon even stil om te laten horen hoe de boel "oppe hasses" stond :D

We zijn het nu aan het beluisteren. Geertje ook een echte Cambuur-supporter. |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op april 13, 2014, 15:26:06
Dan zeg ik niks meer, behalve

:0=GENOT
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lwdscc op april 14, 2014, 20:58:58
Lukoki speler van de week bij VI  _O_  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scclwd op april 14, 2014, 21:02:10
Citaat van: Lwdscc op april 14, 2014, 20:58:58
Lukoki speler van de week bij VI  _O_  |:)

Leuk voor hem! Fantastisch!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op april 14, 2014, 21:04:12
De hele top 3 in het echte geel/blauw |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Timmie op april 15, 2014, 11:37:11
Speelt de laatste weken prima. We kunnen hem helaas niet betalen, anders was het echt wel iets geweest hoor!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dit is mien club op april 15, 2014, 11:39:25
Wie weet tekend hij bij en komt die nog een jaar?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Clint op april 15, 2014, 11:43:07
Meende gelezen te hebben dat Ajax hem geen nieuw contract aanbiedt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op april 15, 2014, 11:48:47
Tja ik ben dan benieuwd wie hem dan wel wil betalen, denk niet zo snel dat er een middenmoot Eredivisie de beste man even op komt pikken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Timmie op april 15, 2014, 11:53:31
Citaat van: drg op april 15, 2014, 11:48:47
Tja ik ben dan benieuwd wie hem dan wel wil betalen, denk niet zo snel dat er een middenmoot Eredivisie de beste man even op komt pikken.

Denk het toch wel.. Een club als Ado, Nac, Heracles, AZ, PEC!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op april 15, 2014, 14:47:23
Dan gaat hij er niet op vooruit.
Ik denk dat hij voor 2 seizoenen gaat tekenen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Clint op april 15, 2014, 14:55:16
Dan gaat ie enorm terug in salaris. Of ie dat wel wil, ik betwijfel het.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: brambo3004 op april 15, 2014, 15:48:40
Citaat van: Clint op april 15, 2014, 14:55:16
Dan gaat ie enorm terug in salaris. Of ie dat wel wil, ik betwijfel het.

En als hij er nou een hele mooie vlag bij krijgt?

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op april 15, 2014, 16:00:30
Alleen de vlag van Edwin :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Timmie op april 15, 2014, 16:37:50
Citaat van: speculeter op april 15, 2014, 14:47:23
Dan gaat hij er niet op vooruit.
Ik denk dat hij voor 2 seizoenen gaat tekenen.

Qua club en salaris etc. gaat hij er niet op vooruit. Maar ja, Ajax kun je niet aan en Cambuur wel. Leuk seizoen gedraaid in Leeuwarden.
Wat dat betreft ga je er misschien toch op vooruit..
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: carlo de leeuw op april 15, 2014, 17:39:25
Hij en op bedsje vastleggen en je voorhoede is al klaar.Dan doe je een reuze stap!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Harry L. op april 15, 2014, 18:10:26
Citaat van: Clint op april 15, 2014, 14:55:16
Dan gaat ie enorm terug in salaris. Of ie dat wel wil, ik betwijfel het.

Dit soort spelers moeten eens nadenken. Nu een stap terug om vervolgens over een paar jaar twee stappen vooruit te doen. Hij komt er bij bijv. AZ echt niet aan te pas hoor. Het zullen toch clubs zoals wij worden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op april 16, 2014, 00:03:33
Ik zou hem zeker graag langer bij scc zien. Vind hem sterker geworden dit seizoen, met als hoogtepunt de sterke pot tegen vitesse. Maakt soms echt verkeerde keuzes voor de goal, maar komt wel iedere wedstrijd een paar keer  op eigen kracht ( snelheid) voor de goal. Trekt al snel verdedigers mee, creeert hiermee vaak ruimte voor anderen. Voorzetten worden sterker en zie inmiddels liever zijn corners als die van Ritzie. Binnenhalen die knaap
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op april 17, 2014, 20:03:11
Citaat van: SCCRulez op april 16, 2014, 00:03:33
Ik zou hem zeker graag langer bij scc zien. Vind hem sterker geworden dit seizoen, met als hoogtepunt de sterke pot tegen vitesse. Maakt soms echt verkeerde keuzes voor de goal, maar komt wel iedere wedstrijd een paar keer  op eigen kracht ( snelheid) voor de goal. Trekt al snel verdedigers mee, creeert hiermee vaak ruimte voor anderen. Voorzetten worden sterker en zie inmiddels liever zijn corners als die van Ritzie. Binnenhalen die knaap

Altijd als je de mogelijkheid hebt binnen slepen. Maar wat wil die zelf?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op april 17, 2014, 20:37:56
Denk dat hij zelf voor zijn kans gaat bij Ajax.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: carlo de leeuw op april 17, 2014, 20:46:16
Citaat van: speculeter op april 17, 2014, 20:37:56
Denk dat hij zelf voor zijn kans gaat bij Ajax.
Maar is dat ook wederzijds?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op april 17, 2014, 20:55:27
Citaat van: carlo de leeuw op april 17, 2014, 20:46:16
Maar is dat ook wederzijds?

Dat denk ik niet. Ajax heeft meer van dit soort spelers rondlopen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op april 17, 2014, 21:50:46
Citaat van: speculeter op april 17, 2014, 20:37:56
Denk dat hij zelf voor zijn kans gaat bij Ajax.
Daar krijgt hij spijt, hij komt veel te kort. Het blijft een blind paard, de wedstrijd tegen fietstas steeg hij boven zichzelf uit.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op april 18, 2014, 07:31:16
Citaat van: EastSide058 op april 17, 2014, 21:50:46
Daar krijgt hij spijt, hij komt veel te kort. Het blijft een blind paard, de wedstrijd tegen fietstas steeg hij boven zichzelf uit.

Ach, hij doet de voorbereiding wat wedstrijden mee en dan vertelt Frank de Boer dat hij met Jong Ajax mee mag. Dan wordt hij verkocht of verhuurd....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scc-aaron op april 19, 2014, 13:50:21
In de wandelgangen gaat toch sterk het gerucht dat Jody volgend seizoen in Leeuwarden blijft.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op april 19, 2014, 16:38:19
Citaat van: scc-aaron op april 19, 2014, 13:50:21
In de wandelgangen gaat toch sterk het gerucht dat Jody volgend seizoen in Leeuwarden blijft.
Diezelfde wandelgangen waarin werd gemeld dat Bijker naar Twente gaat en Coremans naar Real Madrid? :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scc-aaron op april 19, 2014, 17:27:15
Citaat van: Dokkumer op april 19, 2014, 16:38:19
Diezelfde wandelgangen waarin werd gemeld dat Bijker naar Twente gaat en Coremans naar Real Madrid? :_schater
jip
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: mindra op april 19, 2014, 18:41:52
van mij mag die blijven. Ondanks dat hij niet altijd zijn niveau haalt hebben we tocg de meeste punten verzameld met hem in de basis. Mocht hij blijven dan zie ik hem onder henk,jan, sandor nog grote stappen maken en zeker van waarde voor cambuur
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tukker op april 19, 2014, 18:49:37
Citaat van: mindra op april 19, 2014, 18:41:52
van mij mag die blijven. Ondanks dat hij niet altijd zijn niveau haalt hebben we tocg de meeste punten verzameld met hem in de basis. Mocht hij blijven dan zie ik hem onder henk,jan, sandor nog grote stappen maken en zeker van waarde voor cambuur
Lukoki staat toch altijd in de basis ? :insane
Toen hij tegen RKC geschorst was hebben we gewonnen  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op april 19, 2014, 18:55:54
Citaat van: scc-aaron op april 19, 2014, 17:27:15
jip

Jip? Die van Janneke? Die zwetst altijd...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Marc S op april 19, 2014, 19:12:16
Citaat van: Tukker op april 19, 2014, 18:49:37
Lukoki staat toch altijd in de basis ? :insane
Toen hij tegen RKC geschorst was hebben we gewonnen  |:)

Ja maar ik merkte wel duidelijk dat hij in het veld gemist werd.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op april 19, 2014, 19:18:01
Citaat van: scc-aaron op april 19, 2014, 13:50:21
In de wandelgangen gaat toch sterk het gerucht dat Jody volgend seizoen in Leeuwarden blijft.

Jody heeft zelf aangegeven graag voor zijn kans in Amsterdam te gaan, Ajax heeft tot op heden nog geen officiële duidelijkheid gegeven omtrent Jody. In de wandelgangen kunnen ze nog meer zeggen .. We zullen het vanzelf horen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op april 19, 2014, 19:48:54
Zoals ik dus al eerder zei, als meneer niet terug kan waar moet ie dan heen? Dan zal ie 't moeten gaan doen met een lager salaris en zichzelf verder moeten ontwikkelen, en dat kan ie dan net zo goed hier doen, als ie slim genoeg is staat ie daar zelf ook wel bij stil dat ondanks zijn grotendeels matige seizoenstart dat hij bij verblijf toch wel (vaak) een basisplaats mag verwachten hier.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Tukker op april 19, 2014, 21:22:12
Citaat van: Marc S op april 19, 2014, 19:12:16
Ja maar ik merkte wel duidelijk dat hij in het veld gemist werd.
En toch heeft hij dat nog goedgemaakt na de wedstrijd met zijn vlag
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op april 28, 2014, 20:38:59
Citaat van: runner 1 op april 28, 2014, 20:31:25
Hij was tegen Vitesse heel goed maar dat is te weinig voor plus minus 26 wedstrijden en toen heb ik gemeld dat ik hem goed vond
Dus zeg nu niet dat ik altijd negatief over hem ben , je kan ook zeggen een andere kijk op wat een speler moet brengen .
het probleem is met vele kritikasters (niet met jou alleen) dat bij mindere momenten te snel wordt teruggewezen naar de eerdere mindere momenten en bij goede wedstrijden weer wordt geroepen, "maar die andere wedstrijden was hij dramatisch".
Ik kijk er anders tegenaan. Ja hij maakt nog fouten, maar je kunt niet ontkennen dat vooral na de winterstop hij wel gegroeid is als speler. Hij is nog jong, heeft toch aardig wat talent en dan maak je inderdaad nog wel eens domme fouten. Zie bijvoorbeeld ook Manu tegen PSV die de 1-2 inleidt.
Dus ik kijk vanuit de progressie die hij gemaakt heeft, niet alleen naar de fouten...

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: carlo de leeuw op april 28, 2014, 20:46:25
prima speler voor Cambuur!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op april 28, 2014, 21:00:59
Eens, mooi hier nog een jaarke blieve
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Timmie op april 28, 2014, 21:35:56
Bijna onmogelijk om hem hier te houden! Nog één jaar contract bij Ajax! Verdient aardig hoor, die jongen!
Zou voor hem niet verkeerd zijn trouwens, een stapje terug om vervolgens weer twee omhoog te doen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: carlo de leeuw op april 28, 2014, 22:12:51
Citaat van: Timmie op april 28, 2014, 21:35:56
Bijna onmogelijk om hem hier te houden! Nog één jaar contract bij Ajax! Verdient aardig hoor, die jongen!
Zou voor hem niet verkeerd zijn trouwens, een stapje terug om vervolgens weer twee omhoog te doen!
lijkt mij ook heel moeilijk.Als ajakkes hem niet terug wil gaan ze natuurlijk verkopen.
Lijkt mij een interessante (jonge) speler voor hele rechterrijtje, of we zien hem nooit meer terug en gaat ergens naar buitenland.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Timmie op april 28, 2014, 22:14:07
Citaat van: carlo de leeuw op april 28, 2014, 22:12:51
lijkt mij ook heel moeilijk.Als ajakkes hem niet terug wil gaan ze natuurlijk verkopen.
Lijkt mij een interessante (jonge) speler voor hele rechterrijtje, of we zien hem nooit meer terug en gaat ergens naar buitenland.

Soort van Ozbiliz/Ebicilio?..;-)

Misschien iets voor Utrecht? Als speelt Utrecht al jaren met twee spitsen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op april 28, 2014, 22:24:31
Tja, je kunt altijd onderhandelen en via bepaalde constructies als een extra percentage bij doorverkoop zorgen dat hij hier kan blijven.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op april 28, 2014, 22:27:31
Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 22:24:31
Tja, je kunt altijd onderhandelen en via bepaalde constructies als een extra percentage bij doorverkoop zorgen dat hij hier kan blijven.

Zijn salaris zal een groter probleem worden! Van den Belt heeft al aangegeven dat we dat niet kunnen betalen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op april 28, 2014, 22:30:59
Wil hij investeren in de toekomst dan zou hij hier fors in moeten leveren. Soms moet je een stap terug doen om 2 stappen vooruit te maken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op april 28, 2014, 22:32:06
Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 22:30:59
Wil hij investeren in de toekomst dan zou hij hier fors in moeten leveren. Soms moet je een stap terug doen om 2 stappen vooruit te maken.

Zit volgens mij wel een goede kop op die jongen, dus ik sluit dat niet helemaal uit.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op april 28, 2014, 22:54:53
Citaat van: Collingwood op april 28, 2014, 22:32:06
Zit volgens mij wel een goede kop op die jongen, dus ik sluit dat niet helemaal uit.
Zit wel eens teveel in het koppie.. Soms is hij te zelfkritisch, maar als hij het vertrouwen krijgt en de rust in zijn hoofd heb ik heel veel vertrouwen in hem.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op april 28, 2014, 22:57:45
Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 22:54:53
Zit wel eens teveel in het koppie.. Soms is hij te zelfkritisch, maar als hij het vertrouwen krijgt en de rust in zijn hoofd heb ik heel veel vertrouwen in hem.

Heb hem voor de winterstop vaak vervloekt, maar heeft vanaf toen de meeste progressie geboekt van alle spelers (samen met Barto natuurlijk!). En dat vertaalt zich ook in de statistieken: meest waardevolle Cambuur-speler op dit moment met 8 assists en 2 goals.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Timmie op april 29, 2014, 11:44:11
Citaat van: Collingwood op april 28, 2014, 22:57:45
Heb hem voor de winterstop vaak vervloekt, maar heeft vanaf toen de meeste progressie geboekt van alle spelers (samen met Barto natuurlijk!). En dat vertaalt zich ook in de statistieken: meest waardevolle Cambuur-speler op dit moment met 8 assists en 2 goals.

Vijf van de acht goals van Barto waren assists van Lukoki.
Heeft prima progressie geboekt!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dit is mien club op april 29, 2014, 11:46:01
Kiek binne we het toch ergens over eens timmie :koffie
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Timmie op april 29, 2014, 11:47:28
Citaat van: dit is mien club op april 29, 2014, 11:46:01
Kiek binne we het toch ergens over eens timmie :koffie

Hoeft niet altied, af en toe is leuk;-)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dit is mien club op april 29, 2014, 11:54:49
Zu ist we mutte oek wat te discuceren heffe
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Timmie op april 29, 2014, 11:56:30
Citaat van: dit is mien club op april 29, 2014, 11:54:49
Zu ist we mutte oek wat te discuceren heffe

Anders ist oek niks aan juh!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: maikcambuur op april 29, 2014, 12:08:38
Heeft het de laatste wedstrijden aardig gedaan. Loopt ook beter met Barto inderdaad. Het leek ook voor de winterstop alsof Lukoki Hemmen niks gunde. Hij geeft nu gewoon vaker af dan toen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op april 29, 2014, 12:16:33
Citaat van: maikcambuur op april 29, 2014, 12:08:38
Heeft het de laatste wedstrijden aardig gedaan. Loopt ook beter met Barto inderdaad. Het leek ook voor de winterstop alsof Lukoki Hemmen niks gunde. Hij geeft nu gewoon vaker af dan toen.

Tegen Feyenoord en vooral Vitesse speelde hij meer dan prima. Ben heel benieuwd waar deze jongen speelt volgend jaar. Met alle respect maar de (sub)top is hij gewoon nog niet aan toe.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op april 29, 2014, 12:35:03
en Voetbalzone reageert:

De 21-jarige rechtsbuiten heeft nog niets gehoord van Ajax en denkt daarom dat zijn toekomst niet bij de landskampioen ligt, weet het Algemeen Dagblad. Cambuur hoopt Lukoki langer in Leeuwarden te kunnen houden, maar de vleugelflitser zou een voorkeur hebben voor een avontuur in het buitenland.

Lukoki speelde dit seizoen 31 competitiewedstrijden voor Cambuur en deed het vooral in het thuisduel met Vitesse erg goed. "Ik hoop dat ze bij Ajax ook naar deze wedstrijd hebben gekeken", zei de aanvaller toen. Nu rekent hij echter niet meer op een doorbraak in de hoofdstad.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213062
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: maikcambuur op april 29, 2014, 12:39:12
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op april 29, 2014, 12:35:03
en Voetbalzone reageert:

De 21-jarige rechtsbuiten heeft nog niets gehoord van Ajax en denkt daarom dat zijn toekomst niet bij de landskampioen ligt, weet het Algemeen Dagblad. Cambuur hoopt Lukoki langer in Leeuwarden te kunnen houden, maar de vleugelflitser zou een voorkeur hebben voor een avontuur in het buitenland.

Lukoki speelde dit seizoen 31 competitiewedstrijden voor Cambuur en deed het vooral in het thuisduel met Vitesse erg goed. "Ik hoop dat ze bij Ajax ook naar deze wedstrijd hebben gekeken", zei de aanvaller toen. Nu rekent hij echter niet meer op een doorbraak in de hoofdstad.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=213062

Ben benieuwd wat daar van waar is. Want als dat zo is zou Manu ook niet terug gaan naar Feyenoord. Daar heeft hij immers ook nog niks van gehoord :P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: skaaver op april 29, 2014, 12:44:53
Ergens hoop ik dat hij nog een seizoen bij ons speelt. Zorgt voor veel dreiging doordat hij met zn sneheid diepte in het spel brengt.  Komop Jody, nog een seizoen hier!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op april 29, 2014, 12:53:39
Citaat van: skaaver op april 29, 2014, 12:44:53
Ergens hoop ik dat hij nog een seizoen bij ons speelt. Zorgt voor veel dreiging doordat hij met zn sneheid diepte in het spel brengt.  Komop Jody, nog een seizoen hier!

Ondanks de vele ergernissen dit seizoen denk ik er ook zo over!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op april 29, 2014, 22:59:31
Hij groeit wel een beetje in zijn voetbal, is wat slimmer met de bal. Prima speler voor volgend jaar, maar zal wel een bankzitter bij de joden worden  :rodekaart
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 30, 2014, 01:06:12
Die 2 goeie voorzetjes wegen wmb niet op tegen wat hij fout doet. Want dat doet hij heel vaak op belangrijke momenten!
Er moeten in dit land toch asjeblieft wel betere buitens te vinden zijn  dan Jody??

Ik denk dat hij met 1 á 2 jaartjes training een prima back zal kunnen worden worden, want verdedigend doet hij t beter.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op april 30, 2014, 21:26:24
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 30, 2014, 01:06:12
Die 2 goeie voorzetjes wegen wmb niet op tegen wat hij fout doet. Want dat doet hij heel vaak op belangrijke momenten!
Er moeten in dit land toch asjeblieft wel betere buitens te vinden zijn  dan Jody??

Ik denk dat hij met 1 á 2 jaartjes training een prima back zal kunnen worden worden, want verdedigend doet hij t beter.

:y
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op april 30, 2014, 21:50:22
Dat is dus een teken dat die niet nog een jaar bij Cambuur wilt blijven, denk dat het voor zijn ontwikkeling wel de beste keuze zal zijn.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: zeewolde op mei 01, 2014, 17:13:32
"Als Ajax mij niks laat weten, dan is daar alles denk ik wel mee gezegd"
donderdag 1 mei 2014 om 15:56 door Klaas Jan van der Veen


Jody Lukoki staat voor een belangrijke afweging in zijn nog prille voetbalcarrière. De 21-jarige rechtsbuiten, dit seizoen op huurbasis actief voor SC Cambuur, heeft nog een éénjarige verbintenis bij Ajax.


Lukoki, bij Cambuur goed voor twee doelpunten en zeven assists, zei terug te kijken op 'een goed jaar'. "Ik denk dat ik meer goals had kunnen maken, maar al met al heb ik stappen gemaakt. Ik heb meer rendement uit mijn spel gehaald en ben zowel buiten als op het veld gegroeid", vertelde de razendsnelle aanvaller aan Ajax Showtime.

In Leeuwarden speelde Lukoki dit seizoen 32 competitiewedstrijden. Op korte termijn hoopt hij te horen of dat voldoende is voor een terugkeer. "Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet verwachten, want ik heb nog niks gehoord van Ajax. Als de club mij niks laat weten, dan is daar alles denk ik wel mee gezegd. Al zou ik natuurlijk wel graag weer in de Arena spelen."

Mocht Ajax zijn contract niet verlengen, dan is zijn intentie duidelijk. "Dan wil ik een transfer met veel perspectief, naar een club waar ik veel zal spelen. Daarbij denk ik aan het buitenland. Spanje lijkt me het leukst. Als een goede Nederlandse club zich meldt, sta ik daar ook voor open. Ik zou graag voor een topclub in Nederland spelen, maar bij Feyenoord ligt dat wel anders dan bij andere clubs."
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccleeuwarden op mei 01, 2014, 19:16:51
Update 18:34u
Ajax heeft Jody Lukoki donderdagavond laten weten dat hij mag vertrekken. Dat vertelt de speler in gesprek met Ajax Showtime. 'Ik heb net te horen gekregen dat ik verkocht mag worden. Daar rekende ik al een beetje op', aldus Lukoki. 'Het is fijn dat er nu duidelijkheid is. Het is wel jammer, maar dan ligt mijn geluk ergens anders.'

Lukoki speelde in totaal 35 officiële wedstrijden in het eerste elftal van Ajax. Daarin was hij goed voor vijf doelpunten en drie assists. De aanvaller werd drie keer landskampioen bij Ajax.

BRON: http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/78911/-hoop-op-ajax-anders-liefst-naar-buitenland-.html
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op mei 01, 2014, 19:19:57
Niet verrassend natuurlijk. Zal wel naar het buitenland gaan. Jammer, had hem hier nog wel een seizoen willen zien.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op mei 01, 2014, 19:51:30
Vraag mij af wil hem wil kopen dan :zucht
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cor op mei 01, 2014, 20:59:22
Citaat van: Collingwood op mei 01, 2014, 19:19:57
Niet verrassend natuurlijk. Zal wel naar het buitenland gaan. Jammer, had hem hier nog wel een seizoen willen zien.

Volgens mij moet er dan eerst wel belangstelling uit het buitenland zijn toch??
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Timmie op mei 01, 2014, 21:02:00
Citaat van: Cor op mei 01, 2014, 20:59:22
Volgens mij moet er dan eerst wel belangstelling uit het buitenland zijn toch??

Geloof mij, dat is er altijd voor zo'n speler! Clubs denken toch altijd; 'heeft niet voor niets bij Ajax gespeeld'!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op mei 02, 2014, 01:36:32
Citaat van: Timmie op mei 01, 2014, 21:02:00
Geloof mij, dat is er altijd voor zo'n speler! Clubs denken toch altijd; 'heeft niet voor niets bij Ajax gespeeld'!
EN voor scc natuurlijk, waar de scouts zich inmiddels verdringen voor de poorten van de trots van het noorden  :scc
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op mei 02, 2014, 10:25:10
'Een bedrag dat voor clubs uit de Eredivisie niet valt op te hoesten'

Het lijkt erop dat Jody Lukoki de Eredivisie na dit seizoen zal laten voor wat het is. De buitenspeler van Ajax, momenteel verhuurd aan SC Cambuur, is namelijk te duur voor Nederlandse clubs die interesse in hem hebben. Daardoor is een buitenlandse club min of meer de enige overgebleven optie.

Zaakwaarnemer Chiel Dekker stelt in Voetbal International dat het 'heel aannemelijk' is dat zijn cliënt de landsgrenzen over zal gaan. "Ajax verlangt een transfersom en dat is een bedrag dat voor clubs uit de Eredivisie niet valt op te hoesten", zegt hij. "Het is een teleurstelling, maar het zat eraan te komen."

Het contract van de 21-jarige vleugelaanvaller bij Ajax loopt weliswaar nog een jaar door, maar Frank de Boer gaf in een eerder stadium al te kennen op zoek te willen gaan naar een nieuwe rechtsbuiten. Lukoki speelde in totaal 35 wedstrijden voor de club waar hij werd opgeleid, en was daarin goed voor 5 treffers.

Bron: www.voetbalzone.nl
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op mei 02, 2014, 10:50:12
Citaat van: Collingwood op mei 02, 2014, 10:25:10
'Een bedrag dat voor clubs uit de Eredivisie niet valt op te hoesten'

Het lijkt erop dat Jody Lukoki de Eredivisie na dit seizoen zal laten voor wat het is. De buitenspeler van Ajax, momenteel verhuurd aan SC Cambuur, is namelijk te duur voor Nederlandse clubs die interesse in hem hebben. Daardoor is een buitenlandse club min of meer de enige overgebleven optie.

Zaakwaarnemer Chiel Dekker stelt in Voetbal International dat het 'heel aannemelijk' is dat zijn cliënt de landsgrenzen over zal gaan. "Ajax verlangt een transfersom en dat is een bedrag dat voor clubs uit de Eredivisie niet valt op te hoesten", zegt hij. "Het is een teleurstelling, maar het zat eraan te komen."

Het contract van de 21-jarige vleugelaanvaller bij Ajax loopt weliswaar nog een jaar door, maar Frank de Boer gaf in een eerder stadium al te kennen op zoek te willen gaan naar een nieuwe rechtsbuiten. Lukoki speelde in totaal 35 wedstrijden voor de club waar hij werd opgeleid, en was daarin goed voor 5 treffers.

Bron: www.voetbalzone.nl

Wat moet deze jongen kosten dan? 2-3 miljoen?  :?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scc01 op mei 02, 2014, 10:56:15
Wat een grap is dit zeg. Het gaat er niet om dat het niet betaald kan worden, niemand wil het bedrag neerleggen denk ik. Kan me niet voorstellen dat dit bedrag boven de 500.000 uitkomt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sk13 op mei 02, 2014, 11:03:35
Scc kon hem voor 1,5 a 2 miljoen kopen
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scc01 op mei 02, 2014, 11:07:08
Citaat van: sk13 op mei 02, 2014, 11:03:35
Scc kon hem voor 1,5 a 2 miljoen kopen

Dat is hij dus echt niet waard. Lekker lateg gaan. Zal wel richting emiraten verdwijnen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op mei 02, 2014, 12:05:44
Citaat van: sk13 op mei 02, 2014, 11:03:35
Scc kon hem voor 1,5 a 2 miljoen kopen

Echt? Dan heeft VD Belt Overmars gebeld vlak na het kampioenschap, want die moet nog dronken zijn geweest!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op mei 02, 2014, 13:34:32
Citaat van: Lore op mei 02, 2014, 12:05:44
Echt? Dan heeft VD Belt Overmars gebeld vlak na het kampioenschap, want die moet nog dronken zijn geweest!
Ik heb nog nooit iemand in het Amsterdamse betrapt op inhoudelijk sterke uitspraken :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: zeewolde op mei 02, 2014, 15:31:12
vd Belt moet korting bedingen. Alle uitkaartjes die Cambuur betaald heeft, de bushuur en het gederfde plezier van de uitfans bij Ajax-Cambuur. Minimaal 2 ton minder rekenen voor Cambuur. Dan zijn we bereid Lukoki over te nemen 8)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op mei 02, 2014, 15:39:55
Citaat van: zeewolde op mei 02, 2014, 15:31:12
vd Belt moet korting bedingen. Alle uitkaartjes die Cambuur betaald heeft, de bushuur en het gederfde plezier van de uitfans bij Ajax-Cambuur. Minimaal 2 ton minder rekenen voor Cambuur. Dan zijn we bereid Lukoki over te nemen 8)
Dan gaan zij lopen zeiken voor een miljoen extra wegens het verpesten van de 100e voor Frank de B. Dus moet Lukoki ons straks 2,5 miljoen kosten :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Marc S op mei 02, 2014, 16:21:24
Citaat van: Dokkumer op mei 02, 2014, 15:39:55
Dan gaan zij lopen zeiken voor een miljoen extra wegens het verpesten van de 100e voor Frank de B. Dus moet Lukoki ons straks 2,5 miljoen kosten :devil

Dan ben ik bang dat wij geen spelers meer mogen huren van PSV ;)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur Groningen op mei 02, 2014, 16:57:59
Als niemand Lukoki nou wil kopen, wat ik voor het gemak maar aanneem, dan heeft Ajax er toch ook niets aan en kunnen ze hem alsnog een jaar verhuren toch? Of snap ik niet hoe het werkt?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op mei 02, 2014, 18:46:31
Lukoki kon in de winterstop verkocht worden. Cambuur kon daar ook financieel beter van worden, maar is geweigerd door vbd Belt.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op mei 02, 2014, 19:25:09
Citaat van: Marc S op mei 02, 2014, 16:21:24
Dan ben ik bang dat wij geen spelers meer mogen huren van PSV ;)
Alleen nog maar van Feyenoord dus :P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op mei 02, 2014, 20:58:39
Ben wel heel erg benieuwd wat de vraagprijs voor Lukoki zal zijn, kan me niet voorstellen dat dit boven de 5 ton is.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op mei 04, 2014, 00:09:53
Citaat van: sccvl op mei 02, 2014, 20:58:39
Ben wel heel erg benieuwd wat de vraagprijs voor Lukoki zal zijn, kan me niet voorstellen dat dit boven de 5 ton is.

Ik miste je vanavond al Jody Lukoki!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Scc01 op mei 04, 2014, 01:22:30
Citaat van: Cambuur Groningen op mei 02, 2014, 16:57:59
Als niemand Lukoki nou wil kopen, wat ik voor het gemak maar aanneem, dan heeft Ajax er toch ook niets aan en kunnen ze hem alsnog een jaar verhuren toch? Of snap ik niet hoe het werkt?

Gaat echt wel verkocht worden, al denk ik dat hij niet meer dan 300000 gaat opleveren en naar en tweede div club in het buitenland gaat.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: EastSide058 op mei 04, 2014, 01:38:30
Echt heel jammer dat hij niet blijft, er moet echt weer zo'n speler (Castelen, Furdjel Narsingh)  bij met Schepers ga je het niet redden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: yellow@ndblue op mei 04, 2014, 13:10:29
Citaat van: PePe op mei 04, 2014, 00:09:53
Ik miste je vanavond al Jody Lukoki!!

Ik miste je vanavond al Jody Lukoki!!

Inderdaad we misten Lukoki,wat was  Bob schepers slecht zeg Kan die de eredivisie wel aan? Foute inschatting geweest van onze TS?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op mei 04, 2014, 17:49:01
Is er ook al iets bekend van waar Jody eventueel opgevangen gaat worden? Hij wou zelf het liefst naar het buitenland toch? Kunnen we 'm niet aanraden bij Red Bull, dan kunnen wij die Savic misschien nog vangen.  :y  8P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: SCCRulez op mei 04, 2014, 20:37:05
Citaat van: EastSide058 op mei 04, 2014, 01:38:30
Echt heel jammer dat hij niet blijft, er moet echt weer zo'n speler (Castelen, Furdjel Narsingh)  bij met Schepers ga je het niet redden.
ik vind Castelen wel heel ander soort speler.. die is ook zeker meer als welkom! Ik zou ook Lukoki hier graag terugzien
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: okkele op mei 04, 2014, 22:25:55
Citaat van: Yellow Army op mei 02, 2014, 18:46:31
Lukoki kon in de winterstop verkocht worden. Cambuur kon daar ook financieel beter van worden, maar is geweigerd door vbd Belt.

er was toch ook niet 1 normaal mens die hem wilde kopen in de winterstop?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op mei 17, 2014, 08:52:41
Vleugelspeler Jody Lukoki mag vertrekken bij Ajax.
Uit Turkije willen twee clubs uit de hoogste divisie hem proberen over te nemen.
Het zou gaan om Erciyesspor en Istanbul Buyuksehir.

De club uit Kayseri bereidt een bod voor en zal zich na komend weekend gaan mengen op de transfermarkt, wanneer de Turkse competitie is afgelopen. Daarnaast is er interesse van Istanbul Buyuksehir, dat promotie naar de Super Lig afdwong door kampioen te worden van de eerste divisie

Bron: Internet 16-5-2014
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: hydoscc op mei 18, 2014, 00:16:45
tis maar net waar je heen wilt.

Turkije, verdien je veel en volle stadions..

maar vreselijk voetbal
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Treb op mei 18, 2014, 04:55:02
Citaat van: hydoscc op mei 18, 2014, 00:16:45

maar vreselijk voetbal

Past ie prima tussen dus.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op mei 18, 2014, 10:38:45
Citaat van: hydoscc op mei 18, 2014, 00:16:45
tis maar net waar je heen wilt.

Turkije, verdien je veel en volle stadi
maar vreselijk voetbal
maar echt geen volle stadions
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur123 op juni 25, 2014, 18:35:31
Zie net op Jody's instagram account een foto van hem in in ons shirt met eronder '14/15' staan. Zou natuurlijk kunnen dat hij een foutje maakt, dat hij zich vergist, maar het zou ook een hint kunnen zijn oid. Ik hoop dat hij terugkomt, ben toch een beetje van hem gaan houden (ookal was hij niet altijd even sterk)...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: zeewolde op juni 25, 2014, 18:53:35
Citaat van: Cambuur123 op juni 25, 2014, 18:35:31
Zie net op Jody's instagram account een foto van hem in in ons shirt met eronder '14/15' staan. Zou natuurlijk kunnen dat hij een foutje maakt, dat hij zich vergist, maar het zou ook een hint kunnen zijn oid. Ik hoop dat hij terugkomt, ben toch een beetje van hem gaan houden (ookal was hij niet altijd even sterk)...

nee dat zag je in het topic nieuwe spelers ;)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: scc-aaron op juni 25, 2014, 19:25:21
Rennen kan Jody en dat zorgt bijna altijd voor dreiging. http://www.youtube.com/watch?v=oCyDbdsyvVY
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Cambuur123 op juni 25, 2014, 22:59:18
@zeewolde, sorry haha, had niet verwacht dat een speler die niet nieuw is word besproken in een topic genaamd 'nieuwe spelers'...  :D
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Len Cantello op juni 26, 2014, 06:59:55
Lukoki! Vastleggen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op juni 26, 2014, 07:45:01
Even resumerend,

Hij zet een foto in SCC tenue op instagram met het onderschrift 14/15. Hij heeft jaren in een Ajax tricot rondgelopen maar kiest duidelijk voor het hemelse geel blauw, dat is een signaal. Verder ga ik er vanuit dat Jody zijn gehakstaafje niet in meisjes van 14/15 jaar drukt dus dat zal op het komende seizoen slaan. SC Cambuur heeft duidelijk aangegeven dat men op zoek is naar een linksbuiten (en aanvallende middenvelders) Immers, we hebben Narsingh al voor de rechterkant. Jody heeft bewezen misschien nog wel beter te zijn op de linkerflank dan op rechts....

We zijn eruit,  :0= WELCOME BACK JODY!!

Een voorhoede met:

Lukoki-------------Ogbeche-------------Narsingh

WAAR KAN IK TEKENEN!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op juni 26, 2014, 08:03:28
Hij reageerde er al onder dat er van een terugkeer geen sprake is!

MANU - OGBECHE - NARSINGH  :insane
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op juni 26, 2014, 08:10:22
Mooie lul ist!!

:0= Slotje
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: zeewolde op juni 26, 2014, 09:21:50
Citaat van: poelie-lwd op juni 26, 2014, 08:10:22
Mooie lul ist!!


:_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: YellowBlue op juni 26, 2014, 19:09:44
Lukoki op links is oek niet alles
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Trainer op juni 26, 2014, 20:51:54
Bakali van PSV. Is teruggezet naar de beloften.......kan hier mooi een jaar rijpen. Altijd ff proberen.....
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Yellow Army op juni 26, 2014, 22:55:09
Citaat van: Trainer op juni 26, 2014, 20:51:54
Bakali van PSV. Is teruggezet naar de beloften.......kan hier mooi een jaar rijpen. Altijd ff proberen.....

Dream on...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: hydoscc op juni 27, 2014, 02:28:00
Zou wel mooi wezen!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op juli 21, 2014, 14:07:06
Is in gesprek met PEC Zwolle.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op juli 21, 2014, 14:09:30
Citaat van: Collingwood op juli 21, 2014, 14:07:06
Is in gesprek met PEC Zwolle.

:? Hij zou toch te duur zijn voor clubs in Nederland?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op juli 21, 2014, 14:20:12
Citaat van: poelie-lwd op juli 21, 2014, 14:09:30
:? Hij zou toch te duur zijn voor clubs in Nederland?

Dat is inderdaad wat zijn zaakwaarnemer heeft gezegd. Misschien heeft Ajax de prijs laten zaken.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op juli 21, 2014, 14:55:38
Pff, als we 'm daar terugzien hoop ik dat ie daar een vol seizoen speelt zoals ie hier het grootste deel deed  :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Marc S op juli 21, 2014, 14:59:48
Citaat van: drg op juli 21, 2014, 14:55:38
Pff, als we 'm daar terugzien hoop ik dat ie daar een vol seizoen speelt zoals ie hier het grootste deel deed  :devil

Nee joh, we moeten gewoon zeuren op internet dat Zwolle net Cambuur 2 is met al die oud spelers van ons!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op juli 21, 2014, 15:39:57
Misschien hoopt ie dat ie straks opnieuw hierheen gehaald wordt en dan kan zeggen dat ie door een echte club gescout is.  8)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: mindra op juli 21, 2014, 15:45:04
zal wel eens een ruildeal met boer kunnen zijn.
boer wou wel 2e keeper worden daar.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op juli 21, 2014, 17:31:45
Citaat van: poelie-lwd op juli 21, 2014, 14:09:30
:? Hij zou toch te duur zijn voor clubs in Nederland?


Voor cambuur is ie te duur.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: wiekie1969 op juli 21, 2014, 17:34:31
Het boek Lukoki ken wel dicht hoor. We hebben Narsingh, Schepers, De Ridder en Feldballe als vleugelspelers.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: papagaaiensoep op juli 21, 2014, 17:50:52
Mocht het doorgaan: Lukoki van SCC/Ajax naar PEC, Narsingh van PEC naar SCC. Mits Narshingh fit blieft gaan we der toch op vooruit vergeleken met vorig seizoen?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op juli 21, 2014, 17:55:19
Citaat van: papagaaiensoep op juli 21, 2014, 17:50:52
Mocht het doorgaan: Lukoki van SCC/Ajax naar PEC, Narsingh van PEC naar SCC. Mits Narshingh fit blieft gaan we der toch op vooruit vergeleken met vorig seizoen?

Jody begon anders net in z'n vorm te komen, zou jammer zijn als ie het hele seizoen speelt zoals ie bij ons deed tegen bv. Vitesse... Dan wordt ie dadelijk nog daar een grote speler en krijgt olle alle krediet.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Marc S op juli 21, 2014, 20:49:27
Citaat van: wiekie1969 op juli 21, 2014, 17:34:31
Het boek Lukoki ken wel dicht hoor. We hebben Narsingh, Schepers, De Ridder en Feldballe als vleugelspelers.

Vergeet Meleg niet :P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op juli 21, 2014, 21:15:59
Jody laat zich niet ruilen voor een Boer!! (al komt deze uit 038)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: okkele op juli 21, 2014, 22:39:23
Citaat van: wiekie1969 op juli 21, 2014, 17:34:31
Het boek Lukoki ken wel dicht hoor. We hebben Narsingh, Schepers, De Ridder en Feldballe als vleugelspelers.
helemaal eens.
ken wel naar "oud spelers".
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: okkele op juli 21, 2014, 22:41:08
Citaat van: Marc S op juli 21, 2014, 20:49:27
Vergeet Meleg niet :P
ivm vakantie heb ik nog niks gezien dus ik kan me vergissen.
meleg is toch een middenvelder ipv vleugelspeler?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Collingwood op juli 21, 2014, 22:42:48
Citaat van: okkele op juli 21, 2014, 22:41:08
ivm vakantie heb ik nog niks gezien dus ik kan me vergissen.
meleg is toch een middenvelder ipv vleugelspeler?

Wordt gezien als linksbuiten.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Marc S op juli 21, 2014, 22:50:30
Citaat van: okkele op juli 21, 2014, 22:41:08
ivm vakantie heb ik nog niks gezien dus ik kan me vergissen.
meleg is toch een middenvelder ipv vleugelspeler?

nee Meleg is een vleugelaanvaller. (zegt hij zelf altans) Hij kan ook als spits en aanvallende middenvelder fungeren.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: AL op juli 21, 2014, 22:52:04
Citaat van: Collingwood op juli 21, 2014, 22:42:48
Wordt gezien als linksbuiten.

Klopt, maar ik vind hem traag ogen.
Mist in ieder geval de snelheid om lekker buitenom te gaan.
Komt kort achter de spits beter tot zijn recht denk ik.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op juli 22, 2014, 11:47:38
 :0= JUDAS!

Graag verplaatsen naar oud spelers Dok  :_spank
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op juli 22, 2014, 19:43:47
Citaat van: poelie-lwd op juli 22, 2014, 11:47:38
:0= JUDAS!

Graag verplaatsen naar oud spelers Dok  :_spank
:0=DAN MUTTE ER DIVERSE SLOTSJES KOMME
Judas? De vlekjes ontbreken nog, pas dan is het een judas :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op juli 22, 2014, 20:27:47
Citaat van: Dokkumer op juli 22, 2014, 19:43:47
:0=DAN MUTTE ER DIVERSE SLOTSJES KOMME
Judas? De vlekjes ontbreken nog, pas dan is het een judas :devil

Idd met van die vieze vlekjes..  Bah,  maar Zwolle is toch net zoals dkv.! Dan is het al een judas  :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Sakas op juli 22, 2014, 20:42:52
Citaat van: Dokkumer op juli 22, 2014, 19:43:47
:0=DAN MUTTE ER DIVERSE SLOTSJES KOMME

ja klopt op al de vertrokken spelers kan een slotje!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op juli 22, 2014, 20:54:37
Citaat van: 666 op juli 22, 2014, 20:27:47
Idd met van die vieze vlekjes..  Bah,  maar Zwolle is toch net zoals dkv.! Dan is het al een judas  :devil
Vitesse het dkv van Gelderland. AZ het dkv van Noord Holland, Willem II het dkv van Brabant.. Wat nog meer :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dizzhead op juli 22, 2014, 21:03:05
Citaat van: Dokkumer op juli 22, 2014, 20:54:37
Vitesse het dkv van Gelderland. AZ het dkv van Noord Holland, Willem II het dkv van Brabant.. Wat nog meer :devil
Roda.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op juli 22, 2014, 21:06:10
het dkv van de Jupiler League :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Voorstopper op juli 22, 2014, 22:08:35
Citaat van: poelie-lwd op juli 22, 2014, 11:47:38
:0= JUDAS!

Graag verplaatsen naar oud spelers Dok  :_spank
Waarom nou Judas? Ik begrijp het niet want hij heeft gewoon zijn huurcontract bij Cambuur uitgedient. En Zwolle speelt komend seizoen in Europa dus is imo echt wel een stap vooruit voor Jody. Dan kan hij zich internationaal laten zien. Nu maar hopen dat hij niet de plankenkoorts heeft die hij hier thuis tegen Ajax had.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Eewal op juli 22, 2014, 22:10:32
Citaat van: Voorstopper op juli 22, 2014, 22:08:35
Waarom nou Judas? Ik begrijp het niet want hij heeft gewoon zijn huurcontract bij Cambuur uitgedient. En Zwolle speelt komend seizoen in Europa dus is imo echt wel een stap vooruit voor Jody. Dan kan hij zich internationaal laten zien. Nu maar hopen dat hij niet de plankenkoorts heeft die hij hier thuis tegen Ajax had.

jij wilt dat hij het uitstekend gaat doen bij zwolle dan?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Voorstopper op juli 22, 2014, 22:19:01
Citaat van: Eewal op juli 22, 2014, 22:10:32
jij wilt dat hij het uitstekend gaat doen bij zwolle dan?

Waaron niet? Als hij voor Heracles gekozen had was het dan anders geweest dan?
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op juli 22, 2014, 22:22:39
Citaat van: Eewal op juli 22, 2014, 22:10:32
jij wilt dat hij het uitstekend gaat doen bij zwolle dan?
Ja. Puur voor Jody zelf. Laat die andere 22 spelers maar keihard door het ijs zakken :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Eewal op juli 22, 2014, 22:23:15
Citaat van: Voorstopper op juli 22, 2014, 22:19:01
Waaron niet? Als hij voor Heracles gekozen had was het dan anders geweest dan?

Ik wil dat de spelers van Cambuur het goed doen. Heb totaal geen behoefte aan een Lukoki die twee assists geeft in de wedstrijd tegen Cambuur. Het zal me echt een zorg zijn waar Lukoki volgend seizoen speelt...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: de Schoot op juli 22, 2014, 22:24:04
Zal me m'n reet roesten hoe hij bij een andere club speelt, zolang hij maar niet van ons wint.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Eewal op juli 22, 2014, 22:29:19
Citaat van: Dokkumer op juli 22, 2014, 22:22:39
Ja. Puur voor Jody zelf. Laat die andere 22 spelers maar keihard door het ijs zakken :devil

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb helemaal niks tegen Lukoki, maar ik ga echt niet zitten genieten van een fantastisch voetballende Lukoki bij Zwolle. Daarvoor heb ik me vorig seizoen teveel aan hem geërgerd  8).
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op juli 23, 2014, 15:14:47
Jody Lukoki je wordt hier op handen gedragen, probeer gewoon naar Cambuur te komen!!  |:)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Casuals-lwd op juli 23, 2014, 21:54:53
Citaat van: PePe op juli 23, 2014, 15:14:47
Jody Lukoki je wordt hier op handen gedragen, probeer gewoon naar Cambuur te komen!!  |:)
Ik denk dat hij zelf wel wil, maar ajax hem niet snel laat gaan. Wij kunnen zijn waarde amper betalen, maar ook al hadden we het geld zou ik Lukoki niet halen want dat is ie niet waard.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op juli 24, 2014, 12:00:48
Citaat van: Always SCC op juli 23, 2014, 21:54:53
Ik denk dat hij zelf wel wil, maar ajax hem niet snel laat gaan. Wij kunnen zijn waarde amper betalen, maar ook al hadden we het geld zou ik Lukoki niet halen want dat is ie niet waard.

Always SCC??? DE ALWAYS SCC?? Zelfbenoemd superscout van SCC, welkom back kerel!  :thumbsup
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op juli 24, 2014, 12:11:35
Citaat van: poelie-lwd op juli 24, 2014, 12:00:48
Always SCC??? DE ALWAYS SCC?? Zelfbenoemd superscout van SCC, welkom back kerel!  :thumbsup
Helaas niet de zelfbenoemd superscout maar een vage kloon. De échte Always SCC heeft mij gisteren al bericht dat hij het niet was...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op juli 24, 2014, 12:50:44
 
Citaat van: Dokkumer op juli 24, 2014, 12:11:35
Helaas niet de zelfbenoemd superscout maar een vage kloon. De échte Always SCC heeft mij gisteren al bericht dat hij het niet was...

Gelukkig  _O_

Deze komt misschien wel met realistische namen.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: lunnie op augustus 07, 2014, 10:57:18
Lukoki verkocht aan PEC

http://nos.nl/artikel/683748-ajax-verkoopt-lukoki-aan-pec.html
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op augustus 07, 2014, 11:10:45
Hoop voor 'm dat ie ook wel doorkrijgt dat dit geen stap omhoog is en dat zal hij hopelijk zelf ook wel in gaan zien wanneer ie op de bank (of zelfs in de reserves) beland.

Hij pastte in ons spel, ons spel alleen. Dat straalde er van af in de laatste wedstrijden.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 07, 2014, 11:14:58
Maar hij is wel gegroeid bij ons. Hij kwam als een jongetje en ging weg als een veel volwassener speler, verdedigde goed mee en werd steeds stabieler. Niet te hopen dat hij nu definitief gaat doorbreken...
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op augustus 07, 2014, 11:17:22
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 07, 2014, 11:14:58
Maar hij is wel gegroeid bij ons. Hij kwam als een jongetje en ging weg als een veel volwassener speler, verdedigde goed mee en werd steeds stabieler. Niet te hopen dat hij nu definitief gaat doorbreken...

Ja en het leukste is dan nog wel dat zwolle dan alle lof en eer krijgt voor die jongen terwijl hij in ons huis het belangrijkste heeft geleerd.  :R
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op augustus 07, 2014, 11:21:14
Dit gaat een gigantische miskoop worden.
Ron Jans en Lukoki ik zie het niet als een ideale combi.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Sakas op augustus 07, 2014, 11:21:53
 :0=  SLOTJE!!!!!!!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op augustus 07, 2014, 11:29:24
Citaat van: Sakas op augustus 07, 2014, 11:21:53
:0=  SLOTJE!!!!!!!!

_O_

Oud spelers maar verder over Lukoki.   
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Goudvinger op augustus 07, 2014, 11:34:59
Lekker boeiend. Ik wens hem veel succes bij Zwolle.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op augustus 07, 2014, 11:39:25
Citaat van: Sakas op augustus 07, 2014, 11:21:53
:0=  SLOTJE!!!!!!!!
FUCK OFF MET DAT BRULLEN OM SLOTJES. ZET IK STRAKS EEN SLOTJE OP JOU!  l8l l0l































:devil :devil :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: cambuurlegend op augustus 07, 2014, 11:45:26
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 07, 2014, 11:14:58
Maar hij is wel gegroeid bij ons. Hij kwam als een jongetje en ging weg als een veel volwassener speler, verdedigde goed mee en werd steeds stabieler. Niet te hopen dat hij nu definitief gaat doorbreken...

Gaat niet gebeuren hoor , die gaat echt niet opeens het licht zien daar. De rek is er wel uit bij deze jongen , overzicht en eindpass zijn en blijven nog steeds een probleem.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Sakas op augustus 07, 2014, 11:46:54
Citaat van: Dokkumer op augustus 07, 2014, 11:39:25
FUCK OFF MET DAT BRULLEN OM SLOTJES. ZET IK STRAKS EEN SLOTJE OP JOU!  l8l l0l

:devil :devil :devil

Lullen over een speler die bijna van Cambuur is mag niet in een nieuw topic, maar van oud spelers mogen in eens wel de topics maanden open blijven staan! Ik snap je niet meer Dokkummer  :zucht Lekker consequent.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op augustus 07, 2014, 11:58:28
Citaat van: Sakas op augustus 07, 2014, 11:46:54
Lullen over een speler die bijna van Cambuur is mag niet in een nieuw topic, maar van oud spelers mogen in eens wel de topics maanden open blijven staan! Ik snap je niet meer Dokkummer  :zucht Lekker consequent.

Troost je, ik snap mezelf ook niet :D
De slotjes komen zodra de tijd daarvoor rijp is... Vragen om een slotje is gewoon not done en wannabe administrator gedrag. En als ik ergens niet tegen kan is dat mij dingen opgedragen worden. Daarom heb ik ook altijd ruzie met mijn wederhelft :P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 07, 2014, 13:06:50
He Dokkie doe effe een slottie joh  :zweep :zweep :zweep :zweep 8)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: poelie-lwd op augustus 07, 2014, 13:13:55
Vind het doodzonde. Die jongen heeft echt potentie. Met de juiste begeleiding had hij de SCC kas behoorlijk kunnen spekken.

Hoe dan ook, een slotje graag  8)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: kickandrush op augustus 07, 2014, 14:20:25
2 goals en 7 goede voorzetten en een dikkere bak dan de voorzitter :_schater Wat een gozer. Heb vaker om hem gelachen dan dat ik me aan hem geërgerd heb, had namelijk wel altijd de indruk dat hij zijn best deed.

Mag een slotje op hoor!  :koffie

Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Lore op augustus 07, 2014, 14:32:14
Heeft een topinstelling. En voor een club als Zwolle is het gewoon een heel bruikbare aanvaller, helaas komt hij voor Cambuur net wat te kort.

Maar die is een oud-speler. Dus doe even een slotje!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op augustus 07, 2014, 14:34:11
Hij is vaak door ons verguisd, en liet zijn kop vaak zakken.
Door Henk kreeg hij weer vertrouwen en begon goed te spelen.
Nu bij Zwolle begint het weer opnieuw en zie Ron Jans nou niet hetzelfde doen als Henk.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: 666 op augustus 07, 2014, 14:56:42
Ik denk de technische staf wel raad had geweten met kokki,  in de persoon van Arne Slot...  :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op augustus 07, 2014, 14:58:44
Dokkummer.....

Slotje op


HELE FORUM l0l l0l
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Mitar op augustus 07, 2014, 15:03:19
can twitter cambuur nieuws:

Cambuur wilde en had de financiële middelen om Jody Lukoki binnen te halen, @JLukoki koos echter voor PEC Zwolle. #cambuur
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op augustus 07, 2014, 17:47:51
Citaat van: Mitar op augustus 07, 2014, 15:03:19
can twitter cambuur nieuws:

Cambuur wilde en had de financiële middelen om Jody Lukoki binnen te halen, @JLukoki koos echter voor PEC Zwolle. #cambuur
Is me net zoveel waard als Cambuur Clubwatcher... Zegt me helemaal geen drol.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: runner 1 op augustus 07, 2014, 18:00:20
Intens blij dat die Lukoki niet meer hier komt spelen ,hij kan beter een runner worden haahahha.
Waarvan Akte
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op augustus 07, 2014, 18:25:48
Citaat van: runner 1 op augustus 07, 2014, 18:00:20
Intens blij dat die Lukoki niet meer hier komt spelen ,hij kan beter een runner worden haahahha.
Waarvan Akte
1 runner is al meer dan genoeg

Tis dat je het maar even weet.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Viper op augustus 07, 2014, 18:40:14
Citaat van: Dokkumer op augustus 07, 2014, 18:25:48
1 runner is al meer dan genoeg

Waarvan Akte
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: dizzhead op augustus 07, 2014, 19:31:00
Liever 3 runners op het forum, dan 1 voor je porem.  :zweep  Waarvan akte.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op augustus 07, 2014, 20:28:52
Ik zeg dat we 'm gaan missen, jammer. (038 wordt 058/2)
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Galdiano op augustus 07, 2014, 20:31:53
Citaat van: Mitar op augustus 07, 2014, 15:03:19
can twitter cambuur nieuws:

Cambuur wilde en had de financiële middelen om Jody Lukoki binnen te halen, @JLukoki koos echter voor PEC Zwolle. #cambuur

De grootste onzin!  :_schater
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sunderland op augustus 07, 2014, 21:37:36
Citaat van: Mitar op augustus 07, 2014, 15:03:19
can twitter cambuur nieuws:

Cambuur wilde en had de financiële middelen om Jody Lukoki binnen te halen, @JLukoki koos echter voor PEC Zwolle. #cambuur
ze wouden hem niet .
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op augustus 07, 2014, 23:37:14
Citaat van: sunderland op augustus 07, 2014, 21:37:36
ze wouden hem niet .
Dat gevoel krijg ik nu ook!!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 08, 2014, 10:28:11
Ik denk dat iedereen bij Cambuur toch wel gecharmeerd geraakt is van Lukoki en Manu. Een contract afkopen bij zo'n grote club is voor Cambuur niet te doen. Daarnaast denk ik dat Jody toch wel hogerop (denkt) dan dat hij eigenlijk is.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Marc S op augustus 08, 2014, 12:26:35
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 08, 2014, 10:28:11
Ik denk dat iedereen bij Cambuur toch wel gecharmeerd geraakt is van Lukoki en Manu. Een contract afkopen bij zo'n grote club is voor Cambuur niet te doen. Daarnaast denk ik dat Jody toch wel hogerop (denkt) dan dat hij eigenlijk is.

Verschil is heel simpel op dit moment, PEC speelt europa league. (Ook al is de kans aanwezig dat dat maar voor 2 wedstrijden is) Dat trekt toch iets meer.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: speculeter op augustus 08, 2014, 12:38:15
vanavond lukoki tegen leeuwin..... 8P 8P
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: drg op augustus 08, 2014, 13:11:09
Citaat van: speculeter op augustus 08, 2014, 12:38:15
vanavond lukoki tegen leeuwin..... 8P 8P

Over de knie dan maar  :y

Maar waarschijnlijk schiet ie toch een paar halve voorzet/schoten ergens de ruimte in waar niemand wat aan het.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: PePe op augustus 08, 2014, 21:21:11
Lukoki nu al de smaakmaker in 038.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: sccvl op augustus 08, 2014, 21:32:18
Aantal goeie voorzetten, en ook de assist op de 1-0 gemaakt door drost!
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 08, 2014, 21:34:36
Citaat van: sccvl op augustus 08, 2014, 21:32:18
Aantal goeie voorzetten, en ook de assist op de 1-0 gemaakt door drost!
Assist was van Leeuwin  :zweep
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: de Schoot op augustus 08, 2014, 22:05:27
Klaar mee.....
Maar lekker in topic "oud spelers" over 'm praten.
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Destroyer op augustus 08, 2014, 22:07:50
De sleutel is zoek  :devil
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: HilversumOnTour op augustus 08, 2014, 22:15:08
Citaat van: de Schoot op augustus 08, 2014, 22:05:27
Klaar mee.....
Maar lekker in topic "oud spelers" over 'm praten.

Idd, best klote om hem zo te zien na al die waardeloze uitduels
Titel: Re: Jody Lukoki
Bericht door: Dokkumer op augustus 08, 2014, 22:21:12
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 08, 2014, 22:15:08
Idd, best klote om hem zo te zien na al die waardeloze uitduels
Verschil is wel dat dit voor hem een thuisduel was :devil

En nu is het genoeg geweest. Ollenaren verdienen geen eigen topic 8P