Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jody Lukoki

Gestart door drg, augustus 01, 2013, 10:30:49

Vorige topic - Volgende topic

HilversumOnTour

Citaat van: de Schoot op augustus 08, 2014, 22:05:27
Klaar mee.....
Maar lekker in topic "oud spelers" over 'm praten.

Idd, best klote om hem zo te zien na al die waardeloze uitduels

Dokkumer

Citaat van: Hilversum voor Cambuur op augustus 08, 2014, 22:15:08
Idd, best klote om hem zo te zien na al die waardeloze uitduels
Verschil is wel dat dit voor hem een thuisduel was :devil

En nu is het genoeg geweest. Ollenaren verdienen geen eigen topic 8P