Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: SCC-J op juli 31, 2013, 20:27:28

Titel: Cambuur TV
Bericht door: SCC-J op juli 31, 2013, 20:27:28
Vandaag eerste aflevering van Cambuur TV op Eredivisie live / fox sports
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Bernardo op juli 31, 2013, 20:31:26
Komt het nu niet meer op de website?
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Goudvinger op juli 31, 2013, 20:32:58
Heb de eerste aflevering gekeken en het ziet er goed uit, mijn complimenten  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: CambuurAmersfoort op juli 31, 2013, 20:34:57
Idd goeie en leuke aflevering met nog een paar mooie beelden van t kampioenschap.  Kan je ook geen genoeg van krijgen
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: PeterTa op juli 31, 2013, 20:41:59
Linkje / streampje iemand??
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Cambuur LWD op juli 31, 2013, 20:53:56
Staat hier nog op geblokkeerd http://foxsports.nl/videos
Andere club tv's zijn wel gedeblokkeerd, nog even wachten tot het vrijgegeven wordt.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: SCC-J op juli 31, 2013, 21:15:46
KUNNEN WE NIET GEWOON HET ECHTE WAPEN GEBRUIKEN!!!  Dacht dat het pama logo verbannen zou worden maar zie het gewoon terug komen in Cambuur TV, VI en ook die bushaltes
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Yellow Army op juli 31, 2013, 22:32:41
su nu eerst ff de herhaling van Cambuur TV kieke op EL  :devil
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Yellow Army op juli 31, 2013, 22:54:14
Opvallend trouwens dat Brands als aanvaller wordt gepresenteerd
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: SCC-J op augustus 01, 2013, 12:29:59
Citaat van: SCC-J op juli 31, 2013, 21:15:46
KUNNEN WE NIET GEWOON HET ECHTE WAPEN GEBRUIKEN!!!  Dacht dat het pama logo verbannen zou worden maar zie het gewoon terug komen in Cambuur TV, VI en ook die bushaltes
En ook hier allemaal pama logo's!!
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 01, 2013, 17:12:21
Citaat van: Cambuur LWD op juli 31, 2013, 20:53:56
Staat hier nog op geblokkeerd http://foxsports.nl/videos
Andere club tv's zijn wel gedeblokkeerd, nog even wachten tot het vrijgegeven wordt.

is dit gratis of alleen voor abbonnementhouders??
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: gewoon een fan op augustus 01, 2013, 17:32:34
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 01, 2013, 17:12:21
is dit gratis of alleen voor abbonnementhouders??
Zoals ik het snel even bekeken heb moet je een abonnement hebben   ;)
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: dizzhead op augustus 01, 2013, 18:12:55
Volgens mij worden de clubTV uitzendingen pas na 24 tot 48 uur vrij gegeven... Dus nog even geduld :)
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: drg op augustus 01, 2013, 18:34:42
Vind het geluid wel een beetje aan de slechte kant, soms hoor je stemmen nog maar door 1 speaker en hoor je slecht wat er gezegd wordt, verder leuke video, alleen hadden ze beter ff wat shots van spelers in een wedstrijd kunnen nemen om de spelersintroductie wat interessanter te maken  :proost
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: moodygrunn op augustus 02, 2013, 14:14:25
http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/145891/5 (http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/145891/5)

hier is de 1e afl
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: SCC-J op augustus 07, 2013, 17:53:57
Dramatisch niveau .... Vooral de vraagjes van de interviewer
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Dokkumer op augustus 07, 2013, 18:31:14
Och het algehele niveau van ...... TV is om te janken zo slecht. Hoofdzakelijk slecht in elkaar gezette propaganda ;)
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: PeterTa op augustus 07, 2013, 20:44:38
Is de aflevering van vandaag al ergens op het web gesignaleerd?
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: scc-aaron op augustus 17, 2013, 10:13:31
Citaat van: PeterTa op augustus 07, 2013, 20:44:38
Is de aflevering van vandaag al ergens op het web gesignaleerd?

Er blijft een slot op staan bij de website van FOX
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: punkman op augustus 23, 2013, 15:24:58
Cambuur TV deel 2 heeft nog steeds een slotje...

Deel 3 van Cambuur TV is daarin tegen wel terug te zien:
http://foxsports.nl/video/148770 (http://foxsports.nl/video/148770)
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Lore op augustus 23, 2013, 18:22:06
Citaat van: punkman op augustus 23, 2013, 15:24:58
Cambuur TV deel 2 heeft nog steeds een slotje...

Deel 3 van Cambuur TV is daarin tegen wel terug te zien:
http://foxsports.nl/video/148770 (http://foxsports.nl/video/148770)

Tsjah, wel leuk, maar ook wel erg Jip en Janneke niveau
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: punkman op augustus 30, 2013, 18:06:22
Cambuur TV deel 4 is nu ook terug te zien:

http://foxsports.nl/video/150532 (http://foxsports.nl/video/150532)
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: scc-aaron op september 01, 2013, 10:58:04
Geluidsovergangen zou fijn zijn.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: dit is mien club op september 04, 2013, 11:33:21
Maandag ben ik geinterviewd door Cambuur TV,

Nu hebben ze mijn mening over het bezoeken van uitwedstrijden er uit gehaald.
Terwiijl ik het heel netjes heb verwoord...

Dat is toch niet normaal
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: pvanbuijtene op september 04, 2013, 12:13:02
Citaat van: dit is mien club op september 04, 2013, 11:33:21
Maandag ben ik geinterviewd door Cambuur TV,

Nu hebben ze mijn mening over het bezoeken van uitwedstrijden er uit gehaald.
Terwiijl ik het heel netjes heb verwoord...

Dat is toch niet normaal
Ze kunnen natrlk niet alles erin zetten... vanwege het uitkaart en uitwedstrijden gedoe ben je gauw geneigd te denken dat de club het er niet in wil hebben... maar vind het te voorbarig om gelijk de club aan te vallen op censuur voordat we de reden hiervan weten.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Yellow Army op september 04, 2013, 12:19:36
Tja, Cambuur TV is natuurlijk niks anders dan reclame maken voor de club naar de buitenwereld. Daar wil je natuurlijk niks negatiefs in hebben. In dat opzicht is het het verkeerde platform om kritiek op het beleid te ventileren.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: SCC-J op september 04, 2013, 12:52:12
Citaat van: dit is mien club op september 04, 2013, 11:33:21
Maandag ben ik geinterviewd door Cambuur TV,

Nu hebben ze mijn mening over het bezoeken van uitwedstrijden er uit gehaald.
Terwiijl ik het heel netjes heb verwoord...

Dat is toch niet normaal
Dan zou ik zeggen haal het hele stuk er maar uit.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: dit is mien club op september 04, 2013, 13:07:43
Ik heb geprobeerd het interview er uit te krijgen maar ze zeggen dat niet te kunnen doen.

Het is een feit dat Cambuur dat stukje er bewust heeft uitgehaald. Dit is namelijk door de makers van het filmpje bekend gemaakt.

Echt negatief was ik niet ik zei onderandere;

"Thuis zijn wij de 12e man en zorgen wij er voor dat het hier spookt, die steun verdienen zij ook in uitwedtsrijden. Zoals tegen PSV een goed gevuld uit vak met een prima sfeer dat slaat over op de jongens. Maar de prijzen zijn op dit moment te hoog om overal een vol uit vak te krijgen dus  (prijzen om laag = uitvakken vol)"

Het andere verhaal over de uit kaart vs buscombi enz had ik wel verwacht dat ze dat niet wilde uitzenden.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Dokkumer op september 04, 2013, 14:23:47
Ik pleit al jaren voor de Cambuur Dictatuur, alleen niet op deze wijze :zucht
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Vanuit Helmond op september 04, 2013, 16:58:41
Citaat van: Dokkumer op september 04, 2013, 14:23:47
Ik pleit al jaren voor de Cambuur Dictatuur, alleen niet op deze wijze :zucht
Dat hebben we nu Dokkumer.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Dokkumer op september 04, 2013, 17:30:09
Citaat van: Vanuit Helmond op september 04, 2013, 16:58:41
Dat hebben we nu Dokkumer.
Dat zeg ik toch? Niet op deze wijze ;)
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: punkman op september 17, 2013, 14:52:29
Cambuur TV deel 5:
http://foxsports.nl/video/152324 (http://foxsports.nl/video/152324)


Cambuur TV deel 6:
http://foxsports.nl/video/154074 (http://foxsports.nl/video/154074)
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Louw op september 17, 2013, 14:55:23
helaas moet je inloggen om cambuur tv te kijken daar, nou heb ik wel eredivisie live maar lukt dit niet met kabelnoord.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: punkman op september 17, 2013, 15:47:21
Citaat van: Louw op september 17, 2013, 14:55:23
helaas moet je inloggen om cambuur tv te kijken daar, nou heb ik wel eredivisie live maar lukt dit niet met kabelnoord.

Nope, deze die ik hier neer gezet heb zijn vrij gegeven door fox.
Kan je nu zonder inloggen bekijken ...
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 17, 2013, 16:09:24
Citaat van: punkman op september 17, 2013, 15:47:21
Nope, deze die ik hier neer gezet heb zijn vrij gegeven door fox.
Kan je nu zonder inloggen bekijken ...

perfect _O_
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Lwdscc op september 17, 2013, 16:51:19
Jammer dat ze niet echt actueel meer zijn  :devil
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: TM op september 17, 2013, 16:53:54
Ja ik vind het zonde dat Cambuur TV niet meer openbaar is, wanneer het actueel is. Ga niet betalen voor dat achterlijke Fox.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: CAC op september 20, 2013, 12:35:08
Cambuur TV van vorige week: http://www.youtube.com/watch?v=5HzLKPrHeNs&feature=c4-overview&list=UUnZJsm8wS5_ZWPRHPINWeEw
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: scc-aaron op september 20, 2013, 17:25:45
Denk dat FOX hier niet zo blij mee is. Ik daarin tegen wel.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: CAC op oktober 11, 2013, 12:55:17
Aflevering 9 (25 september 2013): http://www.youtube.com/watch?v=AQ6zpELuarI
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: drg op oktober 11, 2013, 16:01:02
Zullen wel afspraken over gemaakt zijn dat het na een week openbaar mag oid. maar Fox doet daar zelf niets aan.

Vind trouwens de beeldverhoudingen op het internet niet kloppen, op Fox zijn de laatste paar video's in elkaar gedrukt, mag wel iets professioneler...
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Cambuur LWD op oktober 31, 2013, 19:36:10
http://foxsports.nl/video/166968-cambuur-tv-30-10-interview-met-michiel-hemmen.html

Cambuur TV van 30-10-2013
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: scc-aaron op januari 23, 2014, 17:19:35
Aflevering 24 online
https://www.youtube.com/watch?v=cPNzhn89DyI#t=722
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: scc-aaron op januari 23, 2014, 17:21:24
Kwalitatief zeer zwak trouwens, kan dat niet eens anders. Je treedt op deze manier niet positief naar buiten als club.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Goudvinger op januari 23, 2014, 17:26:45
Citaat van: scc-aaron op januari 23, 2014, 17:21:24
Kwalitatief zeer zwak trouwens, kan dat niet eens anders. Je treedt op deze manier niet positief naar buiten als club.

Betaal jij het?
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: dizzhead op januari 23, 2014, 17:32:18
Citaat van: scc-aaron op januari 23, 2014, 17:21:24
Kwalitatief zeer zwak trouwens, kan dat niet eens anders. Je treedt op deze manier niet positief naar buiten als club.

Als fox had gehad, wist je dat het qua kwaliteit camera en montage en items best ok is in vergelijking met veel clubs. Ik irriteer me soms wel in het opgelezen commentaar met totaal geen gevoel voor intonatie... Ook bij interviews komt het ontzettend gescript over soms. Maar goede journalisten zijn schaars, zekere als ze vrijwillige bijdragen moeten leveren
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Cambuur058 op januari 23, 2014, 17:32:51
Citaat van: scc-aaron op januari 23, 2014, 17:21:24
Kwalitatief zeer zwak trouwens, kan dat niet eens anders. Je treedt op deze manier niet positief naar buiten als club.
Maak je niet zo druk, zo erg is het niet. Beter dat ze geld in de selectie etc steken dan in hun Youtube kanaal en CambuurTV, dat kan altijd nog wel als we een grotere club zijn..
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: EastSide058 op januari 23, 2014, 22:45:18
Ik vind dat apen geluid bij de intro storend, voor de rest wel mooi gemaakt.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: scc-aaron op januari 25, 2014, 00:02:12
Nou ja, ik zat er helemaal klaar voor  :koffie en had wat meer verwacht. Helaas was dat niet het geval.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Len Cantello op januari 25, 2014, 14:01:49
Citaat van: dizzhead op januari 23, 2014, 17:32:18
Maar goede journalisten zijn schaars, zekere als ze vrijwillige bijdragen moeten leveren
Journalist? Stageloper met losse lipjes, hoorde ik.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: moodygrunn op januari 30, 2014, 16:35:52
Nieuwe aflevering staat op youtube, was alleen nog niet beschikbaar in mijn land  :? Via proxy gewoon te kijken.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Oebieman op januari 30, 2014, 17:06:17
Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2014, 16:35:52
Nieuwe aflevering staat op youtube, was alleen nog niet beschikbaar in mijn land  :? Via proxy gewoon te kijken.

Ik kan hem helemaal  niet vinden op Youtube?!
vreemd...
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: WouterZz op januari 30, 2014, 17:15:51
http://www.youtube.com/watch?v=MYgM5l1O7QY&feature=c4-overview&list=UUnZJsm8wS5_ZWPRHPINWeEw (http://www.youtube.com/watch?v=MYgM5l1O7QY&feature=c4-overview&list=UUnZJsm8wS5_ZWPRHPINWeEw)
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: moodygrunn op januari 30, 2014, 17:24:19
Citaat van: Oebieman op januari 30, 2014, 17:06:17
Ik kan hem helemaal  niet vinden op Youtube?!
vreemd...

http://www.youtube.com/watch?v=MYgM5l1O7QY
Dit is de youtube-link, maar die is nog niet beschikbaar in NL blijkbaar. -> daar dus via een proxy naartoe en klaar is kees
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Cambuur058 op januari 30, 2014, 17:50:27
Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2014, 17:24:19
http://www.youtube.com/watch?v=MYgM5l1O7QY
Dit is de youtube-link, maar die is nog niet beschikbaar in NL blijkbaar. -> daar dus via een proxy naartoe en klaar is kees
lekker onprofessioneel weer van scc
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: michello op januari 30, 2014, 18:10:37
"De Wedstrijd van zondag tegen FC Twente begint om 12.30"  :zucht
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Leovardiascc op januari 30, 2014, 18:18:14
Citaat van: michello op januari 30, 2014, 18:10:37
"De Wedstrijd van zondag tegen FC Twente begint om 12.30"  :zucht

op de site stond 14:30  :?
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: zandokan op januari 30, 2014, 18:24:30
(https://new.cambuuronline.nl/proxy.php?request=http%3A%2F%2Fimg.tapatalk.com%2Fd%2F14%2F01%2F31%2F2e4ezu7a.jpg&hash=d90de06e4c4d9c816c9f54eb34f6ee9297205aad)

Verstuurd van mijn GT-I9205 met Tapatalk

Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Leovardiascc op januari 30, 2014, 20:50:11
Citaat van: michello op januari 30, 2014, 18:10:37
"De Wedstrijd van zondag tegen FC Twente begint om 12.30"  :zucht

bron?
Titel: Cambuur TV
Bericht door: Leovardia op januari 30, 2014, 21:10:39

Citaat van: Leovardiascc op januari 30, 2014, 20:50:11
bron?

Ooit van interpunctie gehoord?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Leovardiascc op januari 30, 2014, 21:25:46
Citaat van: Leovardia op januari 30, 2014, 21:10:39
Ooit van interpunctie gehoord?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, sorry mijn excuses las het een beetje te snel :)
Titel: Cambuur TV
Bericht door: Leovardia op januari 30, 2014, 21:28:28

Citaat van: Leovardiascc op januari 30, 2014, 21:25:46
Ja, sorry mijn excuses las het een beetje te snel :)

;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: siepelsjeu op januari 30, 2014, 22:30:05
Citaat van: moodygrunn op januari 30, 2014, 16:35:52
Nieuwe aflevering staat op youtube, was alleen nog niet beschikbaar in mijn land  :? Via proxy gewoon te kijken.
Met fox sport kan je het ook gewoon kijken
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Leovardiascc op februari 04, 2014, 13:07:13
Citaat van: siepelsjeu op januari 30, 2014, 22:30:05
Met fox sport kan je het ook gewoon kijken

dat kan meestal pas na een week toch als je geen abbonement hebt?
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: EastSide058 op maart 06, 2014, 19:19:32
Was weer een goede aflevering, vond vooral reacties van de TS bij de goals mooi.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: scc-aaron op mei 28, 2014, 12:07:46
Hoorde dat FOX gaat stoppen met club TV. Geldt dit ook voor Cambuur.TV of gaat het door op youtube. Vind het wel jammer, het niveau van de uitzendingen ging goed omhoog.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Bernardo op augustus 21, 2014, 16:26:17
Komt CambuurTV niet meer op fox?

Zie van andere clubs we steeds langskomen
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: dizzhead op augustus 21, 2014, 16:50:09
Aangezien de NHL dit faciliteerde, zal het nog wel even in de opstartfase zitten (nieuw schooljaar)
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Galdiano op augustus 21, 2014, 17:23:11
Ik pleit voorCambuurTV gemaakt door Ruppppert!
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Sander Scc op augustus 21, 2014, 17:50:23
Wiebe Woudstra en Fred van Dijk!!
Die stagelopers van de NHL hewwe niks met ons clubke!
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: dizzhead op augustus 21, 2014, 17:51:13
Citaat van: Sander Scc op augustus 21, 2014, 17:50:23
Wiebe Woudstra en Fred van Dijk!!
Die stagelopers van de NHL hewwe niks met ons clubke!

Maar zijn wel gratis.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Sander Scc op augustus 21, 2014, 17:55:28
Citaat van: dizzhead op augustus 21, 2014, 17:51:13
Maar zijn wel gratis.

Dan maar wat reclame tussendoor. CambuurTV mag ook wel promoveren naar eredivisie niveau.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: dizzhead op augustus 21, 2014, 19:18:05
Citaat van: Sander Scc op augustus 21, 2014, 17:55:28
Dan maar wat reclame tussendoor. CambuurTV mag ook wel promoveren naar eredivisie niveau.

Ik denk dat fox dat niet wil.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Cambuur123 op augustus 28, 2014, 20:12:01
in de laatste CambuurTV gesprek met Bijker, heel jammer dat er niet gevraagd werd naar zijn contract, vraag nou eens wat de mens wil weten!!!!!  :gelekaart
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Montana op augustus 28, 2014, 22:31:51
Bijker is in onderhandeling en wil verlengen iig.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: SCC op juli 22, 2015, 15:50:21
Wordt er dit jaar wederom geen serieus werk gemaakt van Cambuur TV?
Je zou nu toch wel minimaal tweemaal per week (nog te weinig) met een filmpje moeten komen? Komt ook meerdere malen dan voorbij op Fox Sports, daar lijkt me toch een kans te liggen om twijfelende sponsoren over de streep te trekken.
Je kan aantonen hoeveel mensen wekelijks Fox kijken en aangeven dat Cambuur TV daar een X aantal malen per week voorbij komt. Garandeer je dat er minimaal eenmaal per week een interview in zo'n film gemonteerd wordt, met op de achtergrond de sponsoren...tel uit uw winst!
Daarnaast is het ook nog eens leuk voor ons als supporters om inhoudelijk wat te horen van de spelers/ staff/ medewerkers.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Marc S op juli 22, 2015, 19:01:25
Citaat van: SCC op juli 22, 2015, 15:50:21
Wordt er dit jaar wederom geen serieus werk gemaakt van Cambuur TV?
Je zou nu toch wel minimaal tweemaal per week (nog te weinig) met een filmpje moeten komen? Komt ook meerdere malen dan voorbij op Fox Sports, daar lijkt me toch een kans te liggen om twijfelende sponsoren over de streep te trekken.
Je kan aantonen hoeveel mensen wekelijks Fox kijken en aangeven dat Cambuur TV daar een X aantal malen per week voorbij komt. Garandeer je dat er minimaal eenmaal per week een interview in zo'n film gemonteerd wordt, met op de achtergrond de sponsoren...tel uit uw winst!
Daarnaast is het ook nog eens leuk voor ons als supporters om inhoudelijk wat te horen van de spelers/ staff/ medewerkers.

Fox sports doet alleen de ..TV van de grotere clubs. Ajax, psv, feyenoord, twente, utrecht, groningen en dat vervelende clubje van 30 km zuid.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Grijskijkert op juli 22, 2015, 19:16:48
Citaat van: Marc S op juli 22, 2015, 19:01:25
Fox sports doet alleen de ..TV van de grotere clubs. Ajax, psv, feyenoord, twente, utrecht, groningen en dat vervelende clubje van 30 km zuid.
Hoe kom je daarbij? Elke club moet dat zelf regelen... En elke club heeft daar een ander budget voor en dat is wel te zien...
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: SCC-J op juli 22, 2015, 19:23:12
Cambuur TV is een verplichting vanuit FOX wat alleen maar geld kost.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: moodygrunn op juli 22, 2015, 19:27:46
Citaat van: SCC-J op juli 22, 2015, 19:23:12
Cambuur TV is een verplichting vanuit FOX wat alleen maar geld kost.

Was er niet een samenwerking met de NHL? Ik meende opleiding Communicatie & Multimedia design?
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Bolsward-SCC op juli 22, 2015, 19:52:28
Citaat van: SCC-J op juli 22, 2015, 19:23:12
Cambuur TV is een verplichting vanuit FOX wat alleen maar geld kost.

FOX Sports heeft niets meer te maken met Cambuur TV. Alleen in het eerste eredivisiejaar werd er wekelijks een aflevering uitgezonden. Volgens mij heeft FOX vorig jaar besloten om hier een einde aan te maken (uitzondering zijn de topclubs, DKV en FC Groningen) en in plaats daarvan (tweejaarlijks voor elke club) documentaires uit te zenden. Ik geloof dat de studenten van de NHL het nu in opdracht van de BVO zelf maken.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Marc S op juli 22, 2015, 20:09:30
Citaat van: Grijskijkert op juli 22, 2015, 19:16:48
Hoe kom je daarbij? Elke club moet dat zelf regelen... En elke club heeft daar een ander budget voor en dat is wel te zien...

Ja iedere club moet het zelf regelen. Maar de door mij genoemde clubs hebben Kanalen die ook door fox uitgezonden worden.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Grijskijkert op juli 23, 2015, 10:08:28
Citaat van: Marc S op juli 22, 2015, 20:09:30
Ja iedere club moet het zelf regelen. Maar de door mij genoemde clubs hebben Kanalen die ook door fox uitgezonden worden.
Cambuur TV wordt toch ook gewoon op Fox uitgezonden?
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Marc S op juli 23, 2015, 10:08:55
Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 10:08:28
Cambuur TV wordt toch ook gewoon op Fox uitgezonden?

Nee, al sinds vorig seizoen niet meer
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 23, 2015, 10:14:20
Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 10:08:28
Cambuur TV wordt toch ook gewoon op Fox uitgezonden?

Ik heb eerlijk gezegd liever weer twee van die mooie docu's. prachtig naslagwerk, nog vaak bekeken
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Grijskijkert op juli 23, 2015, 10:22:48
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 23, 2015, 10:14:20
Ik heb eerlijk gezegd liever weer twee van die mooie docu's. prachtig naslagwerk, nog vaak bekeken
Ja inderdaad,maar wekelijks op Fox uitgezonden worden is ook wel mooi alle aandacht is welkom lijkt me..
Is er een reden dat Cambuur tv niet wordt uitgezonden?
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Marc S op juli 23, 2015, 10:23:36
Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 10:22:48
Ja inderdaad,maar wekelijks op Fox uitgezonden worden is ook wel mooi alle aandacht is welkom lijkt me..
Is er een reden dat Cambuur tv niet wordt uitgezonden?

De club is niet groot genoeg. Alleen de clubs die ik eerder om noemde wordt wat van uitgezonden.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Grijskijkert op juli 23, 2015, 10:34:50
Citaat van: Marc S op juli 23, 2015, 10:23:36
De club is niet groot genoeg. Alleen de clubs die ik eerder om noemde wordt wat van uitgezonden.
Dat mag de officiële reden niet zijn,anders praat je over een vorm van discriminatie...
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Marc S op juli 23, 2015, 11:29:06
Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 10:34:50
Dat mag de officiële reden niet zijn,anders praat je over een vorm van discriminatie...

Ze mogen gewoon zelf kiezen wat ze wel uitzenden en wat ze niet uitzenden.
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: Dokkumer op juli 23, 2015, 18:24:41
Citaat van: Marc S op juli 23, 2015, 10:23:36
De club is niet groot genoeg. Alleen de clubs die ik eerder om noemde wordt wat van uitgezonden.

Citaat van: Grijskijkert op juli 23, 2015, 10:34:50
Dat mag de officiële reden niet zijn,anders praat je over een vorm van discriminatie...
Heel officieel dan: "De kijkcijfers van de overige ... TV vielen dermate tegen dat besloten is de stekker eruit te  trekken."
Titel: Re: Cambuur TV
Bericht door: poelie-lwd op juli 23, 2015, 19:22:41
Wat ik heb gezien was goed. Niks mis mee.