Cambuur in de bus naar Menaldum
Een punt van zorg was het de afgelopen weken wel. Voor de gemiddelde Cambuursupporter althans. Past de voltallige selectie wellicht in een personenauto, zo werd gevreesd. Maar dat valt mee. Er is toch echt een bus nodig om de complete selectie te vervoeren en die bus remt op woensdag 17 juli af in Menaldum voor de ontmoeting met Almere City FC. Het is voor de derde keer dat de Leeuwarders in de aanloop naar de competitie Schatzenburg aandoen.
Er zit een aardig aspect aan deze wedstrijd. Almere wordt getraind door Johann Georg Friedrich Grim, zeg maar Fred.
Hij speelde niet minder dan 272 wedstrijden voor Cambuur en werd maar liefst zeven keer gekozen als 'speler van het jaar'.
In 1992 werd hij onder leiding van Rob Baan, met Cambuur kampioen. Van deze legendarische keeper hangt er in het stadion een knots van een poster. Beelden die je nooit vergeet zijn zijn achteloos uitgevoerde tikkies-terug in het eigen strafschopgebied met een of twee spelers van de tegenstander in de buurt. Een bravoure stukje, waar het publiek met ingehouden adem naar keek, maar die altijd goed afliepen.
Op 17 juli gaat het over Eredivisie tegen Jupiler League. Over de nieuwe vorm van SC Cambuur.
En over de vraag in welke vorm die vorm verkeert. Nieuwsgierig?? Kom dan op tijd en volg de aanwijzingen van de verkeersleiders.
Direct na de wedstrijd is de uitslag van de verloting met leuke voetbalprijzen waaronder een gesigneerde bal en misschien zelfs wel een gesigneerd wedstrijdshirt! Kom massaal en steun onze club(s).
Datum: 17 juli 2013
Tijd: 19.00 uur
Locatie: Sportpark Schatzenburg Menaldum
Organisatie vv Foarút
Leuke tegenstander en mooi in de buurt... Ik ga zeker kijken! |:)
Eventjes over de knie leggen en doorpakken naar Mallorca thuis. :proost
Ook maar weer even heen, word mooi weer. Dus mooi op het fietsje! :proost
waarschijnlijk aanwezig |:)
ik ook
Het wordt nog druk daar in Menaldum
Present
Present 8)
allemaal er heen gas geven :proost
Aanwezig :proost
Aanwezig |:) |:)
almere heeft 1-0 verloren van vv noordwijk :_schater (topklasser)
Ook hier geldt "Verschil tussen onderkant JL en Topklasse is niet zo heel groot." Sterker nog, sommige Topklassers vind ik sterker dan bodem JL ploegen. Daarom ben ik nog steeds voorstander van een verplichte doorstroming vanuit de TK. Versoepel de voorwaarden voor de JL iets en haal die voor de TK iets omhoog en dan kan er vast wel wat moois groeien..
Aanwezig, Op t fietske |:)
Moet na die 235 KM een eitje zijn, Nietwaar Dokkumer :proost
Citaat van: Drumfather SCC op juli 14, 2013, 20:43:38
Aanwezig, Op t fietske |:)
Moet na die 235 KM een eitje zijn, Nietwaar Dokkumer :proost
Appeltje eitje toch Drumfather? :proost
Wat kost een kaartje? :proost
7,50
present,,met geel :scc shirt
mooi weer koud bier en een leuke pot voetbal :proost :scc
Citaat van: Dokkumer op juli 14, 2013, 20:36:17
Ook hier geldt "Verschil tussen onderkant JL en Topklasse is niet zo heel groot." Sterker nog, sommige Topklassers vind ik sterker dan bodem JL ploegen. Daarom ben ik nog steeds voorstander van een verplichte doorstroming vanuit de TK. Versoepel de voorwaarden voor de JL iets en haal die voor de TK iets omhoog en dan kan er vast wel wat moois groeien..
_O_
Citaat van: justremco op juli 16, 2013, 17:56:43
7,50
Waar komt deze info weg? Kan nergens iets vinden over entree.. Iemand?
http://www.cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-oefent-tegen-almere-city-fc
Thanx, meest voor de handliggende plek weer over het hoofd gezien... 8P
Citaat van: Dokkumer op juli 16, 2013, 17:42:39
Appeltje eitje toch Drumfather? :proost
Komst ook? :proost
Matchday! |:) :scc |:)
Citaat van: Drumfather SCC op juli 16, 2013, 23:59:29
Komst ook? :proost
Als ik vervoer heb misschien wel... Tis voor mij net in de verkeerde hoek ;)
Jammer dat het niet meer in Franeker is, wegens veiligheids overwegingen mag het niet meer.
Toch jammer. Nu speel je bij een niets zeggende en afgelegen voetbal club.
Citaat van: dit is mien club op juli 17, 2013, 10:53:24Nu speel je bij een niets zeggende en afgelegen voetbal club.
T is dichterbij dan franeker.. :_schater :_schater :_schater
laten we hopen op goed voetbal, de nul houden, en 3 of 4 goaltjes
3-0
Hemmen
Bakker
Feldballe
:0= 4-0
Hemmen (2x)
van Moorsel
Bakker
|:)
3-1 feldballe, barto, hemmen
Opstelling SC Cambuur
Nienhuis, droste, van der laan, leeuwin, pereirra, bakker, makrini, van moorsel, schokker, hemmen, feldballe
Citaat van: Cambuur058 op juli 17, 2013, 16:55:44
Opstelling SC Cambuur
Nienhuis, droste, van der laan, leeuwin, pereirra, bakker, makrini, van moorsel, schokker, hemmen, feldballe
Is er vanavond een radio verslag?
Citaat van: marrumer op juli 14, 2013, 20:18:35
almere heeft 1-0 verloren van vv noordwijk :_schater (topklasser)
Toen speelden we ook met een halve B-elftal en hadden we enorm veel open kansen gemist.
Ben benieuwd naar vanavond, wij spelen behoorlijk tot zeer goed veldspel, maar zonder de bal vind ik ons nog matig. Vandaag een tegenstander van niveau, kijken hoe we ervoor staan dus.
Waarschijnlijke opstelling:
V. Duin
Busse - Toet - Ottenhof - Guerain
Receveur - Kip
Oost
Boldewijn - Serrarens - Dissels
Ik ga voor een 2-2
Citaat van: almere036 op juli 17, 2013, 17:22:43
Toen speelden we ook met een halve B-elftal en hadden we enorm veel open kansen gemist.
Ben benieuwd naar vanavond, wij spelen behoorlijk tot zeer goed veldspel, maar zonder de bal vind ik ons nog matig. Vandaag een tegenstander van niveau, kijken hoe we ervoor staan dus.
Waarschijnlijke opstelling:
V. Duin
Busse - Toet - Ottenhof - Guerain
Receveur - Kip
Oost
Boldewijn - Serrarens - Dissels
Ik ga voor een 2-2
Niet te optimistisch he
Citaat van: Cambuur058 op juli 17, 2013, 17:27:28
Niet te optimistisch he
Oefenwedstrijden.. altijd een garantie voor verrassingen! :monk :monk
2-1
Bartho.
De Graaf.
6-0 en de spelers van Almere gaan huilend de bus in :proost
Poeh poeh.....6-0. Ik denk een beetje overschatting van eigen kunnen. Het moet maar blijken of dit Cambuur al een beetje een enheid is. Moet nog groeien, dus een negatieve verrassing is zeker niet uitgesloten.
Ten opzicht van vorig jaar lijkt Almere-city er op voorruit te zijn gegaan. Het inpassen van enkele ex jonge ajacieden aangevuld met wat ervaren krachten (Dissels?) kan zeker goed uitpakken van AC. Ik denk dat dit Almere-City zeker in het linker rijtje van de jupiler terecht gaat komen. En het zou mij ook niet verbazen dat ze een periode titel gaan pakken.
Dus absoluut niet onderschatten dit AC, ook al is het maar een vriendschappelijk duel.
Citaat van: nepomuk op juli 17, 2013, 17:47:12
Poeh poeh.....6-0. Ik denk een beetje overschatting van eigen kunnen. Het moet maar blijken of dit Cambuur al een beetje een enheid is. Moet nog groeien, dus een negatieve verrassing is zeker niet uitgesloten.
Ten opzicht van vorig jaar lijkt Almere-city er op voorruit te zijn gegaan. Het inpassen van enkele ex jonge ajacieden aangevuld met wat ervaren krachten (Dissels?) kan zeker goed uitpakken van AC. Ik denk dat dit Almere-City zeker in het linker rijtje van de jupiler terecht gaat komen. En het zou mij ook niet verbazen dat ze een periode titel gaan pakken.
Dus absoluut niet onderschatten dit AC, ook al is het maar een vriendschappelijk duel.
Tering zeg wat een dom gelul, het team is een eenheid als je het verslag heb gelezen van de pot tegen sparta en met alle respect maar dit Almere moet je gewoon pakken met een 2 of 3 nul
Nou vooruit niet onderschatten dan 7-1
Citaat van: Roofvogel op juli 17, 2013, 17:49:58
Tering zeg wat een dom gelul, het team is een eenheid als je het verslag heb gelezen van de pot tegen sparta en met alle respect maar dit Almere moet je gewoon pakken met een 2 of 3 nul
Natuurlijk, met een doelpuntje of twee drie winnen zou normaal zijn. Maar ik verwacht ZEKER geen 7-1- of 6-0.
Gokje :3-1 voor Cambuur.
Nja, een grote nederlaag is nog best mogelijk. We hebben veel jonge spelers, en als we dan met veel pech 2-0 achter komen, dan is de kans aanwezig dat de kopjes gaan hangen..
weet iemand waar een radioverslag is?
Citaat van: Cambuur058 op juli 17, 2013, 19:02:59
weet iemand waar een radioverslag is?
http://site.radioeenhoorn.nl/ (http://site.radioeenhoorn.nl/)
Of beter:
http://site.radioeenhoorn.nl/live/
Citaat van: punkman op juli 17, 2013, 19:05:19
http://site.radioeenhoorn.nl/ (http://site.radioeenhoorn.nl/)
Of beter:
http://site.radioeenhoorn.nl/live/
Bedankt
Gaat het nu over kaatsen?
Heeft iemand een andere link? w:)
Citaat van: Cambuur058 op juli 17, 2013, 19:07:49
Bedankt
Gaat het nu over kaatsen?
Heeft iemand een andere link? w:)
Denk je echt dat je in oefenwedstrijd 90min lang cambuur op de radio hoort??
Citaat van: pvanbuijtene op juli 17, 2013, 19:16:44
Denk je echt dat je in oefenwedstrijd 90min lang cambuur op de radio hoort??
Uhhh bij mercurius wel met soms een stukje muziek
Is de enige link die ik heb.
Volgens mij word er niet live ergens anders een verslag gedaan.
En idd schijnt het kaatsen de prioriteit te hebben.
Citaat van: punkman op juli 17, 2013, 19:22:40
Is de enige link die ik heb.
Volgens mij word er niet live ergens anders een verslag gedaan.
En idd schijnt het kaatsen de prioriteit te hebben.
Nog geen minuut cambuur gehoord haha.. Allemaal kaatsgebrabbel. Ik ga wel even op zoek naar een andere link.
Citaat van: Cambuur058 op juli 17, 2013, 19:28:06
Nog geen minuut cambuur gehoord haha.. Allemaal kaatsgebrabbel. Ik ga wel even op zoek naar een andere link.
Als je een andere link hebt dan hoor ik het graag !
Citaat van: punkman op juli 17, 2013, 19:28:59
Als je een andere link hebt dan hoor ik het graag !
nu hebben ze het erover, twee goede aanvallen!!
Ze hebben het nu over Cambuur.
Die Deen schijnt weer goed bezig te zijn.
Citaat van: punkman op juli 17, 2013, 19:30:14
Ze hebben het nu over Cambuur.
Die Deen schijnt weer goed bezig te zijn.
was net sneller _O_ _O_
Citaat van: punkman op juli 17, 2013, 19:28:59
Als je een andere link hebt dan hoor ik het graag !
Kan niks vinden.. ;(
Citaat van: punkman op juli 17, 2013, 19:30:14
Ze hebben het nu over Cambuur.
Die Deen schijnt weer goed bezig te zijn.
Ha, net gemist. Gaat al weer over kaatsen. :gelekaart
Wat een gezeik om een oefenwedstrijd... Straks ook elke training maar live uit laten zenden door Langs de Lijn en beelden op ESPN? :devil
nog 0-0, wel in't Vriezck
vertelt wat over Grim, spelen aardig
Citaat van: Dokkumer op juli 17, 2013, 19:34:55
Wat een gezeik om een oefenwedstrijd... Straks ook elke training maar live uit laten zenden door Langs de Lijn en beelden op ESPN? :devil
Zou inderdaad niet onlogisch zijn.
We hebben nu toch Cambuur TV op eredivisie niveau ? :devil
Citaat van: Dokkumer op juli 17, 2013, 19:34:55
Wat een gezeik om een oefenwedstrijd... Straks ook elke training maar live uit laten zenden door Langs de Lijn en beelden op ESPN? :devil
Ik ben voor
Nee maar met een verslag kom je ook goed te weten hoe 't voetballend gaat ipv alleen de goals
Citaat van: Cambuur058 op juli 17, 2013, 19:38:08
Ik ben voor
Nee maar met een verslag kom je ook goed te weten hoe 't voetballend gaat ipv alleen de goals
heel matig verslag, vertelt een kort verhaaltje steeds., nu gaat ie weer, bijna 1ste helft voorbij. Sportieve wedstrijd. overwicht half uur voor Cambuur, nu minder. AC heel behoudend.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 17, 2013, 19:42:58
heel matig verslag, vertelt een kort verhaaltje steeds., nu gaat ie weer, bijna 1ste helft voorbij. Sportieve wedstrijd. overwicht half uur voor Cambuur, nu minder. AC heel behoudend.
Ach, ben al blij dat we af en toe wat horen.
Anders is toch de betere optie om er naar toe te gaan of het verslag van forumleden af te wachten.
Citaat van: punkman op juli 17, 2013, 19:46:44
Anders is toch de betere optie om er naar toe te gaan of het verslag van forumleden af te wachten.
Ik wilde op de fiets, maar zit in Tsjechië 8P 8P
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 17, 2013, 19:48:07
Ik wilde op de fiets, maar zit in Tsjechië 8P 8P
Wedstrijd was al weken lang bekend.
Als je gewoon 2 dagen geleden gestart was met fietsen dan had je het gehaald... :devil
Ruststand 0-0
Citaat van: punkman op juli 17, 2013, 19:49:25
Wedstrijd was al weken lang bekend.
Als je gewoon 2 dagen geleden gestart was met fietsen dan had je het gehaald... :devil
Hé, hé, OOST-Tsjechië.
Veel camera's bij de wedstrijd, Eredivisie live, OF.
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 17, 2013, 20:03:30
Hé, hé, OOST-Tsjechië.
Veel camera's bij de wedstrijd, Eredivisie live, OF.
Dan was 2,5 dag ook wel genoeg geweest :devil
1-0 Hemmen!
Citaat van: Lore op juli 17, 2013, 20:12:53
1-0 Hemmen!
Dat wil ik wel even bevestigd hebben door radio eenhoorn ...
Dus over een half uur kan ik het met zekerheid zeggen ... :devil
Christavao er ook in, benieuwd wat die kan aanrichten |:)
Citaat van: punkman op juli 17, 2013, 20:13:58
Dat wil ik wel even bevestigd hebben door radio eenhoorn ...
Dus over een half uur kan ik het met zekerheid zeggen ... :devil
_O_
Citaat van: Lore op juli 17, 2013, 20:12:53
1-0 Hemmen!
Yessss, 1-0 Hemmen, volgens Radio Eenhoorn 8P 8P 8P
live verslag: 8 minuten later.........
Citaat van: punkman op juli 17, 2013, 20:13:58
Dat wil ik wel even bevestigd hebben door radio eenhoorn ...
Dus over een half uur kan ik het met zekerheid zeggen ... :devil
Valt mee, maar 6 minuten :devil
Maar wie zijn Michael Hemmen en Martin van der Laan? Nieuwe spelers?
Die verslaggever heeft ergens een steekje los zitten :_schater
Citaat van: Dokkumer op juli 17, 2013, 20:20:45
Valt mee, maar 6 minuten :devil
Maar wie zijn Michael Hemmen en Martin van der Laan? Nieuwe spelers?
Goed bezig die TS.
Zo hoor je niks en zo hebben we 2 nieuwe spelers ! :devil
CiteerHenk Albers @HenkAlbers1970 15m Brands was zojuist dichtbij de tweede van #CAMBUUR (https://twitter.com/search?q=%23CAMBUUR&src=hash) maar hij schiet over en langs de kruising. #CamAlm (https://twitter.com/search?q=%23CamAlm&src=hash) #Almerecity (https://twitter.com/search?q=%23Almerecity&src=hash)
Barto erin voor Hemmen, nu komt het helemaal goed!
Citeeraukevanderhoek @engelsman_auke 1m Een dubbele wissel bij cambuur, de vries en broekhof vervangen van der laan
Wist niet dat dat mocht 1 speler vervangen door 2 nieuwe ! :devil
Eindstand 1-0.
Niet al te beste wedstrijd volgens de geleerden ...
Citaat van: punkman op juli 17, 2013, 20:55:53
Eindstand 1-0.
Niet al te beste wedstrijd volgens de geleerden ...
Dus nu weer degradatie? Tot de volgende wedstrijd?
Citaat van: Lore op juli 17, 2013, 20:57:01
Dus nu weer degradatie? Tot de volgende wedstrijd?
Geen idee, ik ben geen geleerde. :devil
Mwah niet echt goede uitslag. Misschien was het voetbal wel erg goed? :y
Maar het zegt natuurlijk niks.
Ah ju tis allemaal onderdeel van t meesterplan :thumbsup 8P
Citaat van: nepomuk op juli 17, 2013, 17:47:12
Poeh poeh.....6-0. Ik denk een beetje overschatting van eigen kunnen. Het moet maar blijken of dit Cambuur al een beetje een eenheid is. .
Ach.... dom gelul....een matige 1-0.
Net weer thuis. Slechte pot gezien. Niet of nauwelijks kansen gecreeerd, matig positiespel. Wel enkele goede reddingen van Nienhuis.
Maar anderzijds wel de 13e! overwinning op rij.
:0= DRAMA
Citaat van: Yellow Army op juli 17, 2013, 21:32:14
Net weer thuis. Slechte pot gezien. Niet of nauwelijks kansen gecreeerd, matig positiespel. Wel enkele goede reddingen van Nienhuis.
Maar anderzijds wel de 13e! overwinning op rij.
Ach, als je slechte wedstrijden ook winnend afsluit ben je al een heel eind...
En in de ED zul je ook niet veel kansen krijgen.
Als je de kansen die je krijgt maar benut.
goh ik had het hier heel wat negatiever voorgesteld! het was namelijk de slechtste wedstrijd sinds de vorige wedstrijd die we tegen almere speelden. nu mooi over 2 dagen naar tsjechie :)
potje zomeravond voetbal helaas geen klantenbinding en een paar klassen minder dan zaterdag.op naar mallorca
Die deen mut eerst maar eens een paar goeie schoenen kopen wateren drama je ;(
Citaat van: Noordcambuur op juli 17, 2013, 21:47:28
Die deen mut eerst maar eens een paar goeie schoenen kopen wateren drama je ;(
Die lag constant op zijn plaat ja. Was wat ongelukkig in zijn acties, maar er zit wel voetbal in.
Beste spelers vanavond met uitstek van Moorsel en van der Laan
Ook Leeuwin, Pereira, Nienhuis en Oebele speelden een goede partij
Cambuur in het eerste half uur oppermachtig
Tegenvallers waren Feldballe, Christovao en Brands, Vooral Brands miste veel
Het kakte heel snel in en de goal was een gelukje uit wel een goede aanval
Cambuur mist nog scherpte, creativiteit, handelingssnelheid én een echte leider
Slappe pot gezien met een idem Almere
Er moet nog wel wat gebeuren! Al kun je pas écht oordelen na 4 augustus en Mallorca
Weinig bijzonders gezien vanavond, veel balverlies en slordigheden. Tegen een ploeg als (met alle respect) Almere City moeten de spelers gewoon veel meer durven. Het leek allemaal erg veel op schaakvoetbal. Ze speelden liever achteruit dan vooruit. Nienhuis was een van de weinige lichtpuntjes. Verrichtte een paar beste reddingen. Verdediging zag er redelijk tot goed uit. Droste kwam veel mee op en voerde dit ook goed uit. Leeuwin, zeer sterk en een zeker rustpunt achterin. Van der Laan kwam ook vaak mee op en is opbouwend erg sterk. Pereira zou de strijd wel eens kunnen winnen van Bijker. Fysiek zeer sterk en redelijk snel. Vanaf het middenveld werd er veel te weinig gevoetbald. El Makrini maakte veel onnodige overtredingen en was erg onrustig. Is nog niet zeker van zijn plaats, heeft met Dijkstra en Van Brakel twee heuse concurrenten. Van Moorsel gleed vaak uit op het veld en leed regelmatig balverlies, heeft gelukkig wel veel aanvallende kwaliteiten. Bakker was weinig bij het spel betrokken, en zijn schoten waren ook niet geweldig. Er werden voorin weinig kansen gecreëerd. Schokker speelde redelijk op de rechtsbuiten. Kan een goede voorzet geven en verdedigt ook wel mee. Hemmen ook te weinig gezien, is echter wel erg balvast. En bij hem weet je dat elke kans bijna een doelpunt is. Zo ook vandaag. Denk dat hij onze eerste spits blijft. Onze deense linksbuiten, Feldballe vind ik een leuke voetballer. Hij moet alleen wel leren om op sommige momenten iets eerder af te spelen. Met Brands en Christovao kwam er veel meer dreiging en werden er wel wat meer kansen gecreëerd. Desondanks was het ook de tweede helft niet veel soeps. Er is nog veel werk aan de winkel voor de Technische Staf. Misschien klink ik een beetje negatief, maar dit is hoe de zaken er op dit moment voor staan. Er moeten zeker nog drie Eredivisiewaardige spelers bijkomen.
Citaat van: Chipke op juli 17, 2013, 21:53:35
Weinig bijzonders gezien vanavond, veel balverlies en slordigheden. Tegen een ploeg als (met alle respect) Almere City moeten de spelers gewoon veel meer durven. Het leek allemaal erg veel op schaakvoetbal. Ze speelden liever achteruit dan vooruit. Nienhuis was een van de weinige lichtpuntjes. Verrichtte een paar beste reddingen. Verdediging zag er redelijk tot goed uit. Droste kwam veel mee op en voerde dit ook goed uit. Leeuwin, zeer sterk en een zeker rustpunt achterin. Van der Laan kwam ook vaak mee op en is opbouwend erg sterk. Pereira zou de strijd wel eens kunnen winnen van Bijker. Fysiek zeer sterk en redelijk snel. Vanaf het middenveld werd er veel te weinig gevoetbald. El Makrini maakte veel onnodige overtredingen en was erg onrustig. Is nog niet zeker van zijn plaats, heeft met Dijkstra en Van Brakel twee heuse concurrenten. Van Moorsel gleed vaak uit op het veld en leed regelmatig balverlies, heeft gelukkig wel veel aanvallende kwaliteiten. Bakker was weinig bij het spel betrokken, en zijn schoten waren ook niet geweldig. Er werden voorin weinig kansen gecreëerd. Schokker speelde redelijk op de rechtsbuiten. Kan een goede voorzet geven en verdedigt ook wel mee. Hemmen ook te weinig gezien, is echter wel erg balvast. En bij hem weet je dat elke kans bijna een doelpunt is. Zo ook vandaag. Denk dat hij onze eerste spits blijft. Onze deense linksbuiten, Feldballe vind ik een leuke voetballer. Hij moet alleen wel leren om op sommige momenten iets eerder af te spelen. Met Brands en Christovao kwam er veel meer dreiging en werden er wel wat meer kansen gecreëerd. Desondanks was het ook de tweede helft niet veel soeps. Er is nog veel werk aan de winkel voor de Technische Staf. Misschien klink ik een beetje negatief, maar dit is hoe de zaken er op dit moment voor staan. Er moeten zeker nog drie Eredivisiewaardige spelers bijkomen.
je klinkt juist bijzonder positief!
Wat een zaad partij :_schater
Citaat van: Drumfather SCC op juli 17, 2013, 21:49:30
Beste spelers vanavond met uitstek van Moorsel en van der Laan
Ook Leeuwin, Pereira, Nienhuis en Oebele speelden een goede partij
Cambuur in het eerste half uur oppermachtig
Tegenvallers waren Feldballe, Christovao en Brands, Vooral Brands miste veel
Het kakte heel snel in en de goal was een gelukje uit wel een goede aanval
Cambuur mist nog scherpte, creativiteit, handelingssnelheid én een echte leider
Slappe pot gezien met een idem Almere
Er moet nog wel wat gebeuren! Al kun je pas écht oordelen na 4 augustus en Mallorca
Ik vond Brands niet slecht spelen, zorgde voor dreiging, vrij sterk aan de bal, maar wel wat ongelukkig in de afronding. Net als bij Feldballe zie je bij hem dat er wel voetbal in zit.
Er moet nog een hoop gebeuren bij dit cambuur want zo gaat het een heel zwaar jaar worden. Vandaag ff zitten te kijken maar Leeuwin kon niet een fatsoenlijke bal in spelen bakker is te licht en oebele krijgt het ook moeilijk. Er mist ervaring en een creatieve man maar we hebben nog ff. Maar snel vergeten wat we hebben gezien
Citaat van: Chipke op juli 17, 2013, 21:53:35
Weinig bijzonders gezien vanavond, veel balverlies en slordigheden. Tegen een ploeg als (met alle respect) Almere City moeten de spelers gewoon veel meer durven. Het leek allemaal erg veel op schaakvoetbal. Ze speelden liever achteruit dan vooruit. Nienhuis was een van de weinige lichtpuntjes. Verrichtte een paar beste reddingen. Verdediging zag er redelijk tot goed uit. Droste kwam veel mee op en voerde dit ook goed uit. Leeuwin, zeer sterk en een zeker rustpunt achterin. Van der Laan kwam ook vaak mee op en is opbouwend erg sterk. Pereira zou de strijd wel eens kunnen winnen van Bijker. Fysiek zeer sterk en redelijk snel. Vanaf het middenveld werd er veel te weinig gevoetbald. El Makrini maakte veel onnodige overtredingen en was erg onrustig. Is nog niet zeker van zijn plaats, heeft met Dijkstra en Van Brakel twee heuse concurrenten. Van Moorsel gleed vaak uit op het veld en leed regelmatig balverlies, heeft gelukkig wel veel aanvallende kwaliteiten. Bakker was weinig bij het spel betrokken, en zijn schoten waren ook niet geweldig. Er werden voorin weinig kansen gecreëerd. Schokker speelde redelijk op de rechtsbuiten. Kan een goede voorzet geven en verdedigt ook wel mee. Hemmen ook te weinig gezien, is echter wel erg balvast. En bij hem weet je dat elke kans bijna een doelpunt is. Zo ook vandaag. Denk dat hij onze eerste spits blijft. Onze deense linksbuiten, Feldballe vind ik een leuke voetballer. Hij moet alleen wel leren om op sommige momenten iets eerder af te spelen. Met Brands en Christovao kwam er veel meer dreiging en werden er wel wat meer kansen gecreëerd. Desondanks was het ook de tweede helft niet veel soeps. Er is nog veel werk aan de winkel voor de Technische Staf. Misschien klink ik een beetje negatief, maar dit is hoe de zaken er op dit moment voor staan. Er moeten zeker nog drie Eredivisiewaardige spelers bijkomen.
Klinkt een beetje als het voetbal onder een ex trainer van ons ...
Ik vroeg me trouwens af waarom hans de koning aanwezig was... ik heb beetje geluisterd maar kon niet echt uit opmaken waarvoor hij er kwam
Citaat van: Drumfather SCC op juli 17, 2013, 21:49:30
Beste spelers vanavond met uitstek van Moorsel en van der Laan
Ook Leeuwin, Pereira, Nienhuis en Oebele speelden een goede partij
Oebele viel ook zwaar tegen, als er een buitenspeler bij komt, zit hij gewoon op de bank dit seizoen.
Ik vond het de eerste helft nog wel meevallen. Toegegeven: Cambuur speelde niet fantastisch, maar was duidelijk heer en meester. Ik denk dat we wel zeventig procent balbezit hadden. Er werden alleen niet echt bijzonder veel kansen gecreëerd. De enige kans die Almere kreeg kwam voort uit een fout aan Cambuur-zijde. Al met al was mijn indruk dat Cambuur er met het hoofd niet helemaal bij was.
De tweede helft was wel echt slecht, naar mijn mening. Almere kreeg enkele goede kansen (Nienhuis keepte uitstekend!) en in balbezit was Cambuur bijzonder slordig. Ik schrok vooral erg van El Makrini, die heeft vrij weinig goed gedaan.
Lichtpuntjes vond ik Pereira (rustig aan de bal, sterk en snel), Hemmen (die erg balvast was), Van der Laan en dus Nienhuis. Ook Cristovao viel me niets tegen. Hij is razendsnel en ook wel sterk aan de bal. Hij heeft niet de verfijnde techniek die een buitenspeler nodig heeft, maar ik denk dat hij een goede stand-in is voor Hemmen, en zou misschien in uitwedstrijden wel eens de voorkeur op Hemmen kunnen krijgen vanwege zijn snelheid.
EDIT: Lodeweges tegenover OF: 'We hebben de afgelopen dagen erg zwaar getraind, het viel mij nog mee dat de spelers na een uur nog konden staan'.
Dat zou (mede) een verklaring kunnen zijn voor de uitermate zwakke tweede helft.
Citaat van: Sonnema op juli 17, 2013, 22:12:05
Er moet nog een hoop gebeuren bij dit cambuur want zo gaat het een heel zwaar jaar worden. ....
Zal ik je een geheimpje verklappen?
Dit wordt sowieso een zwaar jaar, al halen we nog 10 spelers.
Citaat van: Synea op juli 17, 2013, 22:18:25
Ik vroeg me trouwens af waarom hans de koning aanwezig was... ik heb beetje geluisterd maar kon niet echt uit opmaken waarvoor hij er kwam
Eerste wedstrijd is Almere-Volendam.
vd laan 1 van de besten??? liep te veel met de bal en verloor em vrij vaak..goal kwam wel na een actie van hem.
hemmen een klasse beter dan barto vond ik.leeuwin verdedigend erg sterk nienhuis knappe reddingen.
christovao is wel snel dus moet je die op de goeie manier bedienen.brands is technisch wel sterk hoor
zet die maar eens op 10.
we hebben nog niet 1x met de verwachte 11 gespeeld volgens mij en zwaar trainen klopt wel althans
gister werd er veel loopwerk gedaan.
Citaat van: Chipke op juli 17, 2013, 22:34:07
Eerste wedstrijd is Almere-Volendam.
Vervelende vent die Hans.
Citaat van: YellowBlue op juli 17, 2013, 22:27:17
Oebele viel ook zwaar tegen, als er een buitenspeler bij komt, zit hij gewoon op de bank dit seizoen.
Prima corners en aan nemen van breedtepass, niets mis mee.
Citaat van: SCCornjum op juli 17, 2013, 22:48:07
Prima corners en aan nemen van breedtepass, niets mis mee.
toch zit er veel meer in een stukje felheid mis ik bij hem wel eens
We kunnen niet oordelen na een slechte wedstrijd, feit is wel dat we alles tot nu toe (met 2 BVO's) gewonnen hebben. Nothing on the hand dus.
Het komt wel goed, heb er alle vertrouwen in. :y
Oepie mut gewoon 10 spelen. 2de helft sneller spitsen aanspelen. Verder een draak fannun pot. Dat tikkie bteed en tikkie trug kan altijd nog. Durf verdomme eens in te spelen. Maak eens een actie!! Vielen aantal in mijn ogen zwaar tegen. Van moorsel,bakker,makrini,feldballe,hemmen. Dit zijn tog de mannen die dr kar moeten trekken. Posititief perreira en ook dijstra,leeuwin,nienhuis.
Hemmen: 1 kans, 1 goal. Meer zeg ik niet :X
Citaat van: Yellow Army op juli 17, 2013, 23:37:47
Hemmen: 1 kans, 1 goal. Meer zeg ik niet :X
die was rustig afmaakt maar slotfase met oepie al 1 voor de keeper had er in mutten.
maar voor mij geen twijfel hemmen is voor mij spits nr 1
Iedereen die roept dat Vd laan goed was moet hier even die punten neer zetten......zoals er gisteravond gespeeld werd door het team kun je kort maar krachtig zijn een 5!!!
Citaat van: richard op juli 18, 2013, 07:26:57
Iedereen die roept dat Vd laan goed was moet hier even die punten neer zetten......zoals er gisteravond gespeeld werd door het team kun je kort maar krachtig zijn een 5!!!
Zonder de wedstrijd gezien te hebben... Hij zorgde voor de assist die de winnende goal maakte.
Als hij de enige kans van de avond klaarzet voor iemand vind ik het goed genoeg.
Interviews:
Lodeweges,Brands en v Moorsel
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-fan-almere-city
Samenvatting:
http://www.youtube.com/watch?v=DJTLmFnA6g4
Citaat van: drg op juli 18, 2013, 08:08:35
Zonder de wedstrijd gezien te hebben... Hij zorgde voor de assist die de winnende goal maakte.
Als hij de enige kans van de avond klaarzet voor iemand vind ik het goed genoeg.
Als jij een speler al gaat beoordelen op iets wat 1x goed gaat dan wil je ook niet verder zien. Het was niet best gisteravond, hij liep inderdaad veelste veel met de bal en leed soms onnodig balverlies.
1. Ruud Swinkels (niet gespeeld)
2. Wout Droste (speelde een redelijke pot)
3. Leon Broekhof (vond ik goed invallen)
4. Martijn van der Laan (Loopt veel te veel met de bal)
6. Erik Bakker (begon goed maar zakte daarna verweg)
7. Kevin Brands (Liet weer zien goed te kunnen voetballen maar veel te zelfzuchtig en te wild)
8. Bart van Brakel (Niet gespeeld)
9. Martijn Barto (Viel aardig in)
10. Paco van Moorsel (Begon net als Bakker goed maar zakte daarna ook verweg)
11. Oliver Feldballe (Aanwinst? een stervende zwaan lag meer op de grond)
12. Michiel Hemmen (Luie spits, vond ik niet sterk spelen)
14. Oebele Schokker (Goede trap techniek maar overtuigde niet)
15. Mart Dijkstra (viel weer sterk in)
16. Jeremy De Graaf (niet gespeeld)
17. Lucas Bijker (Viel matig in)
18. Marco van der Heide (Niet gespeeld)
20. Leonard Nienhuis (keepte prima)
21. Mohammed El Makrini (Wat een rotzooi ruimt die man op!!!)
22. Harm Zeinstra (niet gespeeld)
23. Johnny de Vries (Oh Oh Oh Johnny, nee sorry was niet goed)
25. Alexander Christovao (Vond echt heel erg tegen vallen)
27. Marlon Pereira (prima back)
30. Ramon Leeuwin (Slordig in de opbouw)
Wanneer is de ramadan afgelopen? Dan zal Mo er wel weer staan.
Weinig zeggend oefenpotje, keihard trainen en dan nog 1-0 winnen! Prima toch ;)
Citaat van: Sonnema op juli 18, 2013, 09:02:51
Als jij een speler al gaat beoordelen op iets wat 1x goed gaat dan wil je ook niet verder zien. Het was niet best gisteravond, hij liep inderdaad veelste veel met de bal en leed soms onnodig balverlies.
Heb van der Laan vaak genoeg in actie gezien buiten deze wedstrijd om en maak me niet druk om zijn strijdlust, maar voor gisteren heeft (zoals ik begrijp) zijn actie als enige een doelpunt veroorzaakt.
Misschien is hij wel verteld meer met de bal te gaan lopen en dat kan ik me ook wel in zien, afgelopen seizoen heb ik hem vaak zijn man voorbij zien komen (als verdediger) en rent vervolgens het hele veld over om zelf te schieten of om geweldige voorzetten te geven, ik gok er op dat gisteren een experiment was.
Citaat van: drg op juli 18, 2013, 09:30:50
Heb van der Laan vaak genoeg in actie gezien buiten deze wedstrijd om en maak me niet druk om zijn strijdlust, maar voor gisteren heeft (zoals ik begrijp) zijn actie als enige een doelpunt veroorzaakt.
Misschien is hij wel verteld meer met de bal te gaan lopen en dat kan ik me ook wel in zien, afgelopen seizoen heb ik hem vaak zijn man voorbij zien komen (als verdediger) en rent vervolgens het hele veld over om zelf te schieten of om geweldige voorzetten te geven, ik gok er op dat gisteren een experiment was.
Ga lekker in de zon liggen.........want dit slaat echt werkelijk waar nergens op wat je zegt!!
Citaat van: drg op juli 18, 2013, 09:30:50
Heb van der Laan vaak genoeg in actie gezien buiten deze wedstrijd om en maak me niet druk om zijn strijdlust, maar voor gisteren heeft (zoals ik begrijp) zijn actie als enige een doelpunt veroorzaakt.
Misschien is hij wel verteld meer met de bal te gaan lopen en dat kan ik me ook wel in zien, afgelopen seizoen heb ik hem vaak zijn man voorbij zien komen (als verdediger) en rent vervolgens het hele veld over om zelf te schieten of om geweldige voorzetten te geven, ik gok er op dat gisteren een experiment was.
Paar dagen mooi weer en de eersten hebben alweer een zonnesteek. wat een dom gelul dit zeg.
Citaat van: dit is mien club op juli 18, 2013, 09:17:32
12. Michiel Hemmen (Luie spits, vond ik niet sterk spelen)
Stond er wanneer het moest en maakte het zoals gewoonlijk koelbloedig af.
Citaat van: Yellow Army op juli 18, 2013, 09:38:24
Stond er wanneer het moest en maakte het zoals gewoonlijk koelbloedig af.
Gaat er minimaal 15 maken volgend jaar! |:)
Citaat van: Yellow Army op juli 18, 2013, 09:38:24
Stond er wanneer het moest en maakte het zoals gewoonlijk koelbloedig af.
Verder deed hij weinig mee aan het spel, en miste een dot van een kans in de eerste helft.
Verslag LC:
18 juli 2013, pag. 14
Verdediger Marlon Pereira tekent een eenjarig contract bij Cambuur
Oefenwinst Her en der mokte het publiek
– er waren op sportpark
Schatzenburg in Menaam
zo'n 1500 toeschouwers
– een beetje.
De eerste echte serieuze test van
Cambuur in eigen omgeving leverde
geen vuurwerk op. Verre van dat.
Maar na de uitleg van Lodeweges
viel dat best wel enigszins te begrijpen.
Lodeweges: ,,We hebben de laatste
drie dagen zo ontzettend veel arbeid
verricht. Ze zijn helemaal uitgeknepen.
We noemen dat de citroentjesweek.
Ik kan me voorstellen dat niet
iedereen het enerverend vond, maar
dit noemen ze ook wel 'money on
the bank'.'' Kortom, wat nu aan trainingsarbeid
geïnvesteerd wordt,
moet de komende maanden rendement
gaan opbrengen.
De Cambuur-trainer wil voor elke
linie nog een speler om de selectie
kwantitatief en kwalitatief op peil te
krijgen.
Cambuur was nagenoeg rond met
de twintigjarige Oostenrijkse jeugdinternational
Marcel Ritzmaier, een
linkermiddenvelder, die bij de beloften
van PSV speelt. Na het vertrek
van Kevin Strootman naar AS Roma
lijkt er echter een kink in de kabel te
zijn gekomen.
,,De clubs zijn er uit, het is geen
geldkwestie'', zei Cambuur-directeur
Gerald van den Belt. ,,Maar het
laat wat langer op zich wachten, omdat
er bij PSV van alles gebeurt.''
Cambuur wil daarnaast nog een centrale
verdediger en een vleugelspits.
Oliver Feldballe, de 23-jarige Deen,
kan zich in de ogen van Lodeweges
ontwikkelen tot een prima voetballer.
,,Hij heeft nu een trainingsachterstand
van twee en een halve week
en haal dat maar eens in.''
,,lk moet hier veel leren'', zegt
Feldballe zelf. ,,De taal is ook nog een
probleem. Eerlijk gezegd wist ik niet
veel over Cambuur, maar ik voelde
me hier meteen welkom.''
Hij speelde het afgelopen seizoen
MENAAM – Cambuur won woensdagavond
met 1-0 van Almere City
na een 'citroentjesweek', zoals de
typering van trainer Dwight Lodeweges
luidde.
Oefenwins
GERRIT KLOOSTERMAN
door een hamstringblessure slechts
vijftien wedstrijden. Feldballe wilde
per se vertrekken bij Randers FC,
waar hij een beetje op dood spoor
zat. ,,Ik vind het een uitdaging hier te
gaan spelen. De Nederlandse eredivisie
is een aantrekkelijke competitie.''
Woensdagmiddag kwam Cambuur
tot overeenstemming met
linksback Marlon Pereira over een
eenjarig contract. Pereira – zijn vader
is van Kaapverdische afkomst –
was al ruim een week op proef.
Hij hield zich fit bij FC Dordrecht
na een half seizoen bij het Bulgaarse
Botiv Plovdiv te hebben gespeeld. ,,Ik
kon bijtekenen, maar wilde terug
naar Nederland. Ik heb hier mijn
vriendin en een zoontje.''
Niettemin was het een leerzaam
halfjaar, zegt Pereira. ,,Ik ben daar fysiek
sterker geworden. Maar ik wilde
graag terug naar de Nederlandse
competitie, vanwege de gezinssituatie
en om in mezelf te investeren.
Als ik het voor het geld had gedaan
was ik daar wel gebleven.''
Cambuurwon met1-0 van Almere
City na een tamelijk gezapige oefenpot,
waarin voor rust weinig viel te
beleven. Michiel Hemmen tekende
kort na rust voor de enige treffer.
Komst PSV'er
Marcel Ritzmaier
laat langer op
zich wachten
Toen gebeurde er tenminste iets,
vooral omdat linkerspits Kevin
Brands een sterke invalbeurt had.
Doelman Leonard Nienhuis verrichtte
in de slotfase een puike redding
op een inzet van Khalid Tadmine.
Lodeweges weet nog niet wie de
eerste doelman wordt: Ruud Swinkels
of Nienhuis. ,,Ze gaan allebei
nog een wedstrijd spelen.'' Volgende
week dinsdag moeten tegen Real Zaragoza
de contouren zichtbaar worden
van het Cambuur dat de eredivisie
in gaat.
winst na 'citroentjesweek'
Marlon Pereira (rechts) wil bij Cambuur in zichzelf investeren. FOTO DIJKS FOTOGRAFIE
Real Zaragoza :_schater
Citaat van: Yellow Army op juli 18, 2013, 09:50:26
Verhaal...
had je het ook in de goede volgorde kunnen knippen en plakken, dan was het verhaal iets beter te volgen ;)
Citaat van: zeewolde op juli 18, 2013, 10:27:40
had je het ook in de goede volgorde kunnen knippen en plakken, dan was het verhaal iets beter te volgen ;)
hehe ik zie het ja, deze is voor de puzzelaars onder ons.
Citaat van: drg op juli 18, 2013, 09:30:50
Heb van der Laan vaak genoeg in actie gezien buiten deze wedstrijd om en maak me niet druk om zijn strijdlust, maar voor gisteren heeft (zoals ik begrijp) zijn actie als enige een doelpunt veroorzaakt.
Misschien is hij wel verteld meer met de bal te gaan lopen en dat kan ik me ook wel in zien, afgelopen seizoen heb ik hem vaak zijn man voorbij zien komen (als verdediger) en rent vervolgens het hele veld over om zelf te schieten of om geweldige voorzetten te geven, ik gok er op dat gisteren een experiment was.
v/d Laan moet ophouden continue door het centrum te gaan lopen met de bal. Loopt zich in mijn ogen te vaak vast en dat wordt straks keihard afgestraft!
Moet rustiger gaan spelen, anders zou hij wel eens op de bank kunnen belanden (na het aantrekken van een goede centrale verdediger).
Oef het was echt zeer matig. Alleen Pereira viel ne positief op.
Citaat van: Hilversum voor Cambuur op juli 18, 2013, 09:42:27
Gaat er minimaal 15 maken volgend jaar! |:)
ik hoop dit jaar nog..! :_schater
Citaat van: Ruppppert op juli 18, 2013, 08:50:50
Interviews:
Lodeweges,Brands en v Moorsel
http://www.omropfryslan.nl/nijs/cambuur-wint-fan-almere-city
Samenvatting:
http://www.youtube.com/watch?v=DJTLmFnA6g4
Brands vindt Cambuur nu al (zonder nog drie versterkingen) beter dan Willem II vorig jaar :thumbsup. Hoeveel waarde je aan zo'n uitspraak moet hechten is natuurlijk de vraag, maar toch leuk om te horen.
Citaat van: dit is mien club op juli 18, 2013, 09:17:32
1. Ruud Swinkels (niet gespeeld)
2. Wout Droste (speelde een redelijke pot)
3. Leon Broekhof (vond ik goed invallen)
4. Martijn van der Laan (Loopt veel te veel met de bal)
6. Erik Bakker (begon goed maar zakte daarna verweg)
7. Kevin Brands (Liet weer zien goed te kunnen voetballen maar veel te zelfzuchtig en te wild)
8. Bart van Brakel (Niet gespeeld)
9. Martijn Barto (Viel aardig in)
10. Paco van Moorsel (Begon net als Bakker goed maar zakte daarna ook verweg)
11. Oliver Feldballe (Aanwinst? een stervende zwaan lag meer op de grond)
12. Michiel Hemmen (Luie spits, vond ik niet sterk spelen)
14. Oebele Schokker (Goede trap techniek maar overtuigde niet)
15. Mart Dijkstra (viel weer sterk in)
16. Jeremy De Graaf (niet gespeeld)
17. Lucas Bijker (Viel matig in)
18. Marco van der Heide (Niet gespeeld)
20. Leonard Nienhuis (keepte prima)
21. Mohammed El Makrini (Wat een rotzooi ruimt die man op!!!)
22. Harm Zeinstra (niet gespeeld)
23. Johnny de Vries (Oh Oh Oh Johnny, nee sorry was niet goed)
25. Alexander Christovao (Vond echt heel erg tegen vallen)
27. Marlon Pereira (prima back)
30. Ramon Leeuwin (Slordig in de opbouw)
mooie analyse maar zie er wel wat anders tegen aan.
Citaat van: denistel op juli 18, 2013, 13:42:28
mooie analyse maar zie er wel wat anders tegen aan.
Maar jij bent dan ook Mister Uberpositivo :proost
Ik begrijp trainingstechnisch niet het nut van zo'n potje. Zwaar trainen, zodat je
Geen optimaal niveau kunt halen
Geen nieuwe zaken kunt uitproberen (geen kracht en aandacht voor)
Het publiek niets kan bieden!
Het lijkt alleen mentaal nuttig qua doorzettingsvermogen, maar of het het zelfvertrouwen verhoogt...????
Aparte planning
Citaat van: denistel op juli 18, 2013, 13:42:28
mooie analyse maar zie er wel wat anders tegen aan.
Dat mag Denistel. Die zie ik graag tegemoet
Aanvallend zijn we machteloos,totaal geen spelers die de achterlijn halen,nee we hebben nog een hele lange weg te gaan
Citaat van: Roofvogel op juli 18, 2013, 09:37:38
Paar dagen mooi weer en de eersten hebben alweer een zonnesteek. wat een dom gelul dit zeg.
En jij wil zeggen dat je wel weet wat de trainer(s) in gedachten hadden
Citaat van: Andre-Lwd op juli 18, 2013, 13:43:48
Maar jij bent dan ook Mister Uberpositivo :proost
niet over ieder1 ben ik positief hoor.en ik twijfel nog altijd aan mee denken van spelers enz.meer uren steken
in je zwakke punten,,krachttraining enz...er zit nog veel meer in is mijn mening.coaching en elkaar te plek
durven te zetten.
Citaat van: drg op juli 18, 2013, 19:14:33
En jij wil zeggen dat je wel weet wat de trainer(s) in gedachten hadden
Nou in ieder geval wel dat zoiets geen opdracht is, als je in de eredivisie zo naar voren loopt dan sta je binnen een half uur met 3-0 achter. Hij moet gewoon achterin zijn ding doen en niet over de middenlijn komen.
Waarom niet? Wanneer je als CV mee opkomt creeer je wel een overtalsituatie. Uiteraard moet je dit wel gecontroleerd en gedoseerd doen.
Citaat van: Yellow Army op juli 19, 2013, 11:38:50
Waarom niet? Wanneer je als CV mee opkomt creeer je wel een overtalsituatie. Uiteraard moet je dit wel gecontroleerd en gedoseerd doen.
Daar heb je wel een punt, echter loopt hij zich vaak vast in de eredivisie denk ik zo en dan heb je wel een probleem vooral bij ploegen die erg snel kunnen schakelen van verdediging naar aanval.
Citaat van: Roofvogel op juli 19, 2013, 12:08:41
Daar heb je wel een punt, echter loopt hij zich vaak vast in de eredivisie denk ik zo en dan heb je wel een probleem vooral bij ploegen die erg snel kunnen schakelen van verdediging naar aanval.
Daarom gecontroleerd en gedoseerd. Mislukt het ben je in de ere idd de sjaak.
Citaat van: Roofvogel op juli 19, 2013, 11:18:41
Nou in ieder geval wel dat zoiets geen opdracht is, als je in de eredivisie zo naar voren loopt dan sta je binnen een half uur met 3-0 achter. Hij moet gewoon achterin zijn ding doen en niet over de middenlijn komen.
Ik snap dat 't niet altijd goed uit pakt maar met zijn snelheid zou die dan eigenlijk een lijn vooruit opgesteld moeten worden, dan maar het één of 't ander.
Ik heb hem afgelopen seizoen anders wel goed beleefd, sterke kopper en soms geweldige sprintacties. Misschien soms wat te fanatiek maar is wel vaak degene geweest die de bal zelf naar de andere kant van het veld bracht wanneer de rest onnozel om hen heen stonden te wijzen of totaal geen aanstalten maakten om aan te vallen.
Citaat van: drg op juli 19, 2013, 12:54:00
Ik snap dat 't niet altijd goed uit pakt maar met zijn snelheid zou die dan eigenlijk een lijn vooruit opgesteld moeten worden, dan maar het één of 't ander.
Ik heb hem afgelopen seizoen anders wel goed beleefd, sterke kopper en soms geweldige sprintacties. Misschien soms wat te fanatiek maar is wel vaak degene geweest die de bal zelf naar de andere kant van het veld bracht wanneer de rest onnozel om hen heen stonden te wijzen of totaal geen aanstalten maakten om aan te vallen.
Dat ben ik wel met je eens beste man maar geloof me nou in de eredivisie komt van der Laan hier niet aan toe. Leuke voetballer en in de eerste divisie kan hij ook best opkomen maar niet in de eredivisie echt niet.