Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Noordcambuur op april 13, 2026, 20:11:00

Titel: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Noordcambuur op april 13, 2026, 20:11:00
De laatste uitwedstrijd van het seizoen in Doetinchem.
Ben heel benieuwd  :D
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Vak 4 op april 14, 2026, 08:32:46
Weet iemand hoeveel uitkaarten er tot nu toe verkocht zijn?
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: zeewolde op april 14, 2026, 08:46:58
Citaat van: Vak 4 op april 14, 2026, 08:32:46
Weet iemand hoeveel uitkaarten er tot nu toe verkocht zijn?
425 van de 500
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: denistel op april 14, 2026, 19:05:25
Citaat van: zeewolde op april 14, 2026, 08:46:58
425 van de 500

echt super knap vind ik hulde voor de support nu nog een knal prestatie op het veld,
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: michello op april 15, 2026, 09:31:32
Nog 45 kaarten en dan is het uitvak uitverkocht.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Specuveter op april 16, 2026, 12:01:23
Gezien de training....
Jermoumi weer in de basis
En Apkakou voor Souren
Voor de rest geen wisselingen
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Huizen op april 16, 2026, 13:22:08
Kaart over, stuur maar DM als ik iemand blij kan maken.

Uiteraard naam en uitkaartnummer nodig.  |:)
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op april 17, 2026, 18:46:01
(https://pbs.twimg.com/media/HGHsZ8nX0AA0Cku?format=jpg&name=small)
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 17, 2026, 19:56:32
Iemand nog een goed werkende link?
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: sneakyd058 op april 17, 2026, 20:19:30
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 17, 2026, 19:56:32
Iemand nog een goed werkende link?
https://livetv.sx/enx/eventinfo/363396791_de_grafshap_kambyr/
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Poetser op april 17, 2026, 20:47:13
Je speelt met Jermouni met 1 man minder.

Wat is die slecht zeg.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Beul B op april 17, 2026, 20:49:19
inderdaad wat een drama die Jarmouni. Alles op de bank is beter. Desnoods zet je de reservekeeper daar maar neer.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Josli op april 17, 2026, 20:55:08
Citaat van: Beul B op april 17, 2026, 20:49:19
inderdaad wat een drama die Jarmouni. Alles op de bank is beter. Desnoods zet je de reservekeeper daar maar neer.

Sneu voor Balk, die doet al maanden zijn best de slechtste te zijn. Is er toch weer iemand nog slechter.
Zo'n Jarmouni. Dan mag je eindelijk wat wedstrijden spelen en dan loop je er zo bij. Onbegrijpelijk.
Maar goed. Het vuur is er ook gewoon uit.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Specuveter op april 17, 2026, 20:58:25
Dat Balk elke wedstrijd mag spelen
Drama...zekers aan de bal
Jermoumi gaan we het niet over hebben.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Bens op april 17, 2026, 21:14:48
Een beetje slap Cambuur.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Poetser op april 17, 2026, 21:21:09
Wel wat geflatteerd dit.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: moodygrunn op april 17, 2026, 21:23:47
Verlos Balk ook maar uit zn lijden
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Josli op april 17, 2026, 21:27:26
Geflatteerd? Het lukt ons niet eens een bal fatsoenlijk in te spelen. Kvam kwam net door, stond er gewoon niemand in de 16. Dan heb je er gewoon helemaal geen zin meer in. Een dikke nachtkaars...
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: nee,wel? op april 17, 2026, 21:29:22
Verlos iederren mar uut sien lijden tis omdat dit soodsjuh al promoveert is, daar was oek alles met zeit kinderachtig verdedigt bij de 2-1 tis toch ut ansien niet meer weerdt
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Poetser op april 17, 2026, 21:32:45
Citaat van: nee,wel? op april 17, 2026, 21:29:22
Verlos iederren mar uut sien lijden tis omdat dit soodsjuh al promoveert is, daar was oek alles met zeit kinderachtig verdedigt bij de 2-1 tis toch ut ansien niet meer weerdt

Dit zooitje?
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 17, 2026, 21:35:41
Hopelijk volgende week knallen tegen Vitesse om deze laatste serie weg te spoelen (en die lui niet de PO's te laten spelen).
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op april 17, 2026, 21:46:47
3 assists van Fedde de Jong zie ik. Niks voor ons?  :devil
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Scc4-ever op april 17, 2026, 21:47:38
Citaat van: nee,wel? op april 17, 2026, 21:29:22
Verlos iederren mar uut sien lijden tis omdat dit soodsjuh al promoveert is, daar was oek alles met zeit kinderachtig verdedigt bij de 2-1 tis toch ut ansien niet meer weerdt
hoezo dit zooitje? T was toch best wel een mooi seizoen toch?. Dat t nu de laatste wedstrijden minder is. Is ook weer te verklaren aangezien ze in korte tijd heel veel wedstrijden moesten afwerken. 
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Noordcambuur op april 17, 2026, 21:48:30
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op april 17, 2026, 21:46:47
3 assists van Fedde de Jong zie ik. Niks voor ons?  :devil
halen die Fedde toppertje  :thumbsup
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: sunderland op april 17, 2026, 21:53:27
En toch was Cambuur beter !! Eigenlijk goede wedstrijd.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Poetser op april 17, 2026, 21:55:12
Citaat van: Scc4-ever op april 17, 2026, 21:47:38
hoezo dit zooitje? T was toch best wel een mooi seizoen toch?. Dat t nu de laatste wedstrijden minder is. Is ook weer te verklaren aangezien ze in korte tijd heel veel wedstrijden moesten afwerken.

Precies. De koek is op, de pijp is leeg.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je ze dan nog kan afzeiken. We zijn godverdomme gepromoveerd man. Trots!
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: sunderland op april 17, 2026, 21:56:02
Citaat van: Poetser op april 17, 2026, 21:21:09
Wel wat geflatteerd dit.
is zo, als je gewoon de wedstrijd ziet zijn we voetballend veel beter. Ook graafschap was wel goed. Ze maken uit 4 kansen 3 goals
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Noordcambuur op april 17, 2026, 21:59:10
Nou nog ??n wedstrijd en KLAAR 8P
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Beul B op april 17, 2026, 22:00:55
we waren beter, ondanks een zeer slechte Jarmouni, Ferrah en Balk.

Kvam....ik weet het niet

Apkakou   die komt er wel, zit meer potentie in dan Kvam.

Galvez en vd Sande wel goed.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: denistel op april 17, 2026, 22:15:29
Citaat van: Poetser op april 17, 2026, 21:55:12
Precies. De koek is op, de pijp is leeg.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je ze dan nog kan afzeiken. We zijn godverdomme gepromoveerd man. Trots!

zal allemaal wel er waren wel weer 500 man mee die laat je in de kou staan vind
ik laatste 6 wedstrijd kon je heerlijk vrij uit spelen en goals maken ik zie er helaas
niks van en snap er ook niks van zo,n  ferrah wat is er in een maand mee gebeurd
en dat is bijna voor het hele team zo
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: nee,wel? op april 17, 2026, 22:20:22
 Nee t was un topseizoen ,ze bin promoveert de jongkjes moesten veul wedstrieden in kort tiedbestek speule, pleurt allemaal op met dat zoet sappige gelul .misskien dat ut twintig minutenbgoed was vanavond mar un wedstried duurt 90 minuten met extra tied erbij nog wat langer... dus ut merendeel was niet goed. Mar dat moge juh niet segguh hier trap je sommigen tegen ut sere poatsjuh   ach ieder sien eigen mening   rangen en standen scorebord journalistiek
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: PePe op april 17, 2026, 22:59:42
Vele wedstrijden in maart, kort op elkaar, heeft veel kracht gekost, dit breekt ze nu op!!
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Josli op april 17, 2026, 23:09:29
Citaat van: sunderland op april 17, 2026, 21:53:27
En toch was Cambuur beter !! Eigenlijk goede wedstrijd.

Nou dan heb je echt een hele andere wedstrijd gezien hoor. Sowieso was de tweede helft misschien wel de slechtste van het hele seizoen. Op de eerste 20 minuten na heel heel matig.
Het maakt mij niet uit hoor. Het is allemaal voor de kat zijn ***. Maar beweren dat het goed was, dat gaat er bij mij niet in.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: V-man op april 17, 2026, 23:40:15
Het seizoen gaat als een nachtkaars uit ondanks die mooie en welkome promotie. Ik noteer alvast voor komende vrijdag een verlies.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: V-man op april 17, 2026, 23:44:33
Natuurlijk wel gaan naar die laatste wedstrijd en het oldehoofsterkerkhof 3 mei!Cambuur till we die!
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: sunderland op april 18, 2026, 00:16:32
Citaat van: Beul B op april 17, 2026, 22:00:55
we waren beter, ondanks een zeer slechte Jarmouni, Ferrah en Balk.

Kvam....ik weet het niet

Apkakou   die komt er wel, zit meer potentie in dan Kvam.

Galvez en vd Sande wel goed.
kvam komt er wel. Hij is zo vreselijk snel weg langs de tegenstander. Dat is gewoon heel goed. Nu de voortzetting nog al schoot hij een bal uit een fantastische aanval net voor langs. Marsman zijn voortzetting moet ook echt beter
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Inferno-058 op april 18, 2026, 00:20:27
Citaat van: Poetser op april 17, 2026, 21:55:12
Precies. De koek is op, de pijp is leeg.

Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je ze dan nog kan afzeiken. We zijn godverdomme gepromoveerd man. Trots!
Voor dat topsalaris wat de heren krijgen mogen ze best wel wat beter presteren. Slappe hap is het, bijna uitverkocht uitvak mee man
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: sunderland op april 18, 2026, 00:24:22
Citaat van: Josli op april 17, 2026, 23:09:29
Nou dan heb je echt een hele andere wedstrijd gezien hoor. Sowieso was de tweede helft misschien wel de slechtste van het hele seizoen. Op de eerste 20 minuten na heel heel matig.
Het maakt mij niet uit hoor. Het is allemaal voor de kat zijn ***. Maar beweren dat het goed was, dat gaat er bij mij niet in.
idd dan heb jij een andere weds gezien. In mijn ogen begonnen wij erg goed met geweldig positie spel. Na 20 min was het uit niks raak zoals vaker dit seizoen. Daarna waren we weer veel beter wb positie spel. Ook graafschap speelde bij vlagen prima uit tegen stoot. 2 e helft probeerden we het wel maar lukte het laatste stukje net niet en bij graafschap wel. 3-1 lijkt duidelijk maar was niet terecht. Graafschap speelde goede wedstrijd maar wij waren echt niet minder vond ik. Maar ieder zijn mening..,
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Zuid1991 op april 18, 2026, 00:54:12
Citaat van: sunderland op april 18, 2026, 00:16:32
kvam komt er wel. Hij is zo vreselijk snel weg langs de tegenstander. Dat is gewoon heel goed. Nu de voortzetting nog al schoot hij een bal uit een fantastische aanval net voor langs. Marsman zijn voortzetting moet ook echt beter
Oneens, Kvam kan niet tippen aan het Sjostrand nivo.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: EdsjeSCC op april 18, 2026, 07:10:26
Wat mij betreft zijn diegenen die zeggen dat de huldiging wel geschrapt kan worden en alles in die trant niet goed bij hun hoofd. Ja, het spel en de resultaten zijn na de promotie tegenvallend. En ja daardoor gaat het wat uit als een nachtkaars. En dat gelul over vrijuit voetballen blabla, als je zelft hebt gevoetbald weet je toch ook dat oefenpotjes en wedstrijden die nergens om gaan wezenlijk anders zijn. Tuurlijk ga je met het idee het veld in om goed te spelen en wil je winnen, maar als het dan tegen zit is het gewoon lastiger om te draaien en zeker tegen ploegen die nog wel ergens voor spelen. Maar de spelers en technische staf hebben het fan-tas-tisch gedaan! Met moeilijke omstandigheden rond en na de winterstop + het is g??n topselectie. (De balans op) het middenveld, wie moet er nou in de spits, de dunne bezetting op de flanken en achterin... Bijna elke wedstrijd moest als team op 100 procent zijn, overwinningen werden bijna nooit gemakkelijk behaald. En dan zo'n serie neerzetten en zo vroeg al gepromoveerd zijn en inmiddels al 75 punten behaald. De afgelopen 4 jaren was 1 keer een unieke situatie met PEC en Heracles beide 85 punten, de andere jaren Excelsior 74, Groningen 75 en Volendam 75 punten. Als ze nou minder punten hadden behaald tijdens die fantastische serie en nu de laatste wedstrijden meer punten hadden behaald was het sentiment heel anders. Maar je viert de prestatie en bovenal de promotie naar de plek waar we zo graag naartoe willen en willen blijven!
:X
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Galdiano op april 18, 2026, 07:30:11
Enige lichtpunt gister was Kvam.
Hij heeft wel iets. Maar het is hetzelfde verhaal als Sjostrand. Kracht.

Die gaat er wel komen.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Vlampiep op april 18, 2026, 07:44:39
In deze fase kun je de echte proff's onderscheiden van de jongens die op,voetbal zitten. Dan is mijn conclusie; we hebben schromelijk te kort aan echte proff's. Het wordt hard werken voor onze TM.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Eewal op april 18, 2026, 07:56:22
We zijn in deze sterke competitie gepromoveerd met veel punten voorsprong. Dat is een fantastische prestatie  en het enige dat telt. Liever op 15 punten achterstand 2de worden dan in de laatste wedstrijd in blessuretijd het kampioenschap verspelen. Ik vind het stressvrij spelen eigenlijk wel even lekker ondanks alle magere uitslagen van de laatste weken. Veel kwaliteit zal er bij moeten...
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Specuveter op april 18, 2026, 08:27:34
Vond Apkakou ook een prima eerste helft spelen
Zat overal tussen en goede voortzetting
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: James op april 18, 2026, 08:29:41
Cambuur heeft m.i. alles er uitgeperst in de serie richting promotie. Hier is alle focus op komen te liggen. Ontzettend knap hoe ze dit als team hebben gedaan. Missie geslaagd en nu is de koek op.

Alle vertrouwen in Cambuur. Als ik zie hoe ze die serie hebben volbracht en hoe ze tegen ADO thuis speelden dan staat er echt een goed team.

Henk de Jong vond het een hele prestatie en dat is het ook. Het is nl. ook nog een behoorlijk jong team. Ook knap en deels geluk (maar dat dwing je af) dat er weinig blessures zijn geweest.

Ik ben vooral benieuwd naar wat de nieuwe trainer kan brengen maar alle vertrouwen in Lambooij!

Al denk ik dat wat Henk heeft neergezet ongekend is. Wat een mens en held is dat! De hele club en regio in beweging krijgen, wat een strijder. Wat ga ik die man missen. Had ie uit de randstad gekomen dan had ie al lang een hele grote club gehad.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: michello op april 18, 2026, 08:32:11
Luxe natuurlijk zo?n veredeld oefenpotje. Ik heb alleen wat flitsen gezien. Blij dat het seizoen volgende week klaar is. Nog een ??n keer knallen, huldigen en weer door!
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: EdsjeSCC op april 18, 2026, 08:34:36
Citaat van: James op april 18, 2026, 08:29:41
Cambuur heeft m.i. alles er uitgeperst in de serie richting promotie. Hier is alle focus op komen te liggen. Ontzettend knap hoe ze dit als team hebben gedaan. Missie geslaagd en nu is de koek op.

Alle vertrouwen in Cambuur. Als ik zie hoe ze die serie hebben volbracht en hoe ze tegen ADO thuis speelden dan staat er echt een goed team.

Henk de Jong vond het een hele prestatie en dat is het ook. Het is nl. ook nog een behoorlijk jong team. Ook knap en deels geluk (maar dat dwing je af) dat er weinig blessures zijn geweest.

Ik ben vooral benieuwd naar wat de nieuwe trainer kan brengen maar alle vertrouwen in Lambooij!

Al denk ik dat wat Henk heeft neergezet ongekend is. Wat een mens en held is dat! De hele club en regio in beweging krijgen, wat een strijder. Wat ga ik die man missen. Had ie uit de randstad gekomen dan had ie al lang een hele grote club gehad.

Een jong team en ook nog eens heel veel wijzigingen ten op zichte van een seizoen eerder. Dus helemaal vanaf 0 moeten beginnen en opbouwen.

Echt ongekend
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: De Gast op april 18, 2026, 09:14:26
In 2020 en 2021 zat er toekomst in het elftal. Dat zit er nu niet. Hoop dat ze dat goed gaan aanpakken om te voorkomen dat we het lachertje worden van de eredivisie.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: James op april 18, 2026, 09:30:34
Citaat van: De Gast op april 18, 2026, 09:14:26
In 2020 en 2021 zat er toekomst in het elftal. Dat zit er nu niet. Hoop dat ze dat goed gaan aanpakken om te voorkomen dat we het lachertje worden van de eredivisie.

In 2020 en 2021 had je Bangura, Jacobs, Hoedemakers en Kallon (misschien nog iemand vergeten) waar qua leeftijd toekomst in zat.

Je het nu een nieuw stadion en een visie. Het enigste wat je ook hebt is een forse schuld maar zonder een nieuw stadion was de club op het gebied van mogelijkheden ook ten dode opgeschreven. Je hebt nu alle voorwaarden om hoopvol te zijn over de toekomst.

Vd Belt, de Graaf en Henk hebben er voor gezorgd dat er een mooie toekomst mogelijk is.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: sunderland op april 18, 2026, 09:42:05
Citaat van: Zuid1991 op april 18, 2026, 00:54:12
Oneens, Kvam kan niet tippen aan het Sjostrand nivo.
hele goede reactie. Sj?strand kan niet tippen aan Olise.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: sunderland op april 18, 2026, 09:51:00
Dijkhuizen toch weer goal uit corner. Bij ons trainde hij hier iedere dag een 20 min op en volgens mij scoorden we toen ook 10 x uit een corner. Dode spel momenten wordt zoveel uit gescoord in het betaalde voetbal. Daar valt veel meer uit te halen..
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Zuid1991 op april 18, 2026, 09:53:47
Citaat van: sunderland op april 18, 2026, 09:42:05
hele goede reactie. Sj?strand kan niet tippen aan Olise.
:zucht
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Bankzitter op april 18, 2026, 09:57:15
Citaat van: De Gast op april 18, 2026, 09:14:26
In 2020 en 2021 zat er toekomst in het elftal. Dat zit er nu niet. Hoop dat ze dat goed gaan aanpakken om te voorkomen dat we het lachertje worden van de eredivisie.

Er komt een vrijwel nieuw elftal. Ik verwacht alleen Jansen , Amofa , Diemers in de basis volgend jaar. Mulder, Apkakou, vd Sande Berkhout, Marsman, Kvam , Henstra in de breedte... daar kan er ook nog wel wat van verhuurd / verkocht worden. Hopelijk Daan Visser terug. 
Souren, Kooistra, Binder einde verhaal.

Dan heb je dus nog 12/13 nieuwe nodig, waarvan de meeste basis.
De nieuwe trainer zal ook andere type spelers willen, dus misschien in dat op zicht ook wel goed.
Het wordt een grote gok, kan ook goed uitpakken.

Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op april 18, 2026, 10:06:46
Citaat van: Bankzitter op april 18, 2026, 09:57:15
Er komt een vrijwel nieuw elftal. Ik verwacht alleen Jansen , Amofa , Diemers in de basis volgend jaar. Mulder, Apkakou, vd Sande Berkhout, Marsman, Kvam , Henstra in de breedte... daar kan er ook nog wel wat van verhuurd / verkocht worden. Hopelijk Daan Visser terug. 
Souren, Kooistra, Binder einde verhaal.

Dan heb je dus nog 12/13 nieuwe nodig, waarvan de meeste basis.
De nieuwe trainer zal ook andere type spelers willen, dus misschien in dat opzicht ook wel goed.
Het wordt een grote gok, kan ook goed uitpakken.
Ik zie alleen maar kansen om een eredivisie waardige selectie neer te zetten....
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: Bankzitter op april 18, 2026, 10:34:32
Zeker. Scouting is op orde en we zullen ook nog wel 2 toppers kunnen huren.
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: sunderland op april 18, 2026, 11:22:40
Citaat van: Zuid1991 op april 18, 2026, 09:53:47
:zucht
:zucht
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: sunderland op april 18, 2026, 11:24:41
Citaat van: Derkx R.H. op april 18, 2026, 10:06:46
Ik zie alleen maar kansen om een eredivisie waardige selectie neer te zetten....
idd nu gaan veel spelers weg. De 3 toppers gaan weg maar de rest die weggaat is zeer waarschijnlijk niet eredivisie waardig. Hoop ook wel dat er tenminste 2 of 3 bij komen die 200 betaald voetbal wedstrijden hebben gespeeld. Met alleen jong spelers en buitenlandse nieuwen gaat het niet goedkomen. Als je bijv tegen Fortuna speelt moet je heel erg zuinig zijn want die willen niet voetballen
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: wiekie1969 op april 18, 2026, 12:43:11
Citaat van: Derkx R.H. op april 18, 2026, 10:06:46
Ik zie alleen maar kansen om een eredivisie waardige selectie neer te zetten....

Dan zal de beurs toch open moeten. Ben heel erg benieuwd
Titel: Re: De Graafschap - Cambuur Vrijdag 17 April 20:00
Bericht door: denistel op april 18, 2026, 14:52:29
de meningen verschillen nog al en dat kan natuurlijk toch zal alles
scherper harder enz moeten anders lig je er na 1 seizoen weer uit,