Met ingang van komend Eredivisie-seizoen heeft SC Cambuur een eigen LED-wall in het stadion! Dit scherm van 28 vierkante meter zal geplaatst worden in de hoek tussen de oost- en zuid-tribune.
Faber Audiovisuals uit Sint Annaparochie, die ook is toegetreden tot de sponsorgroep van SC Cambuur, zal de levering en plaatsing van de LED-Wall voor zijn rekening nemen. Daarnaast zal Faber Audiovisuals ook de LED-boarding komend seizoen voor zijn rekening nemen. Bedrijven die willen adverteren op de LED-wall of /boarding kunnen een mail sturen naar sales@cambuur.nl.
Faber Audiovisuals is een toonaangevend bedrijf op de Europese verhuurmarkt van LED-schermen en in de realisatie van audiovisuele totaalproducties. Faber Audiovisuals is actief in de wereld van sport, muziek en corporate events bij producties van iedere omvang. De werkzaamheden variëren van het leveren van mankracht en materialen tot aan, wat meestal het geval is, de organisatie en uitvoering van een volledig geïntegreerde audiovisuele productie. Kijk voor meer informatie over Faber Audiovisuals op www.faber-av.nl/nl-nl.
http://www.cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-krijgt-led-wall-stadion
Zolang het maar niet van die hinderlijke felle led verlichting is, zoals eerst rondom het veld....
:0= Voor elke wedstrijd maar wat filmpjes van Ruppppert op dat scherm lijkt mij :y
Citaat van: DC op juni 19, 2013, 14:25:40
:0= Voor elke wedstrijd maar wat filmpjes van Ruppppert op dat scherm lijkt mij :y
En in de rust mag ook :)
In de rust maar blunders van dkv en een eerbetoon aan Robert Veenstra :zweep
Kunnen ze mooi de wedstrijd tegen SCH uit live op het scherm uitzenden, uitvak is zo vol.
Hustler Channel live in de rust op't scherm is ook een optie die door de clubdirectie bekeken is, hoorde ik.
Citaat van: Len Cantello op juni 19, 2013, 20:06:30
Hustler Channel live in de rust op't scherm is ook een optie die door de clubdirectie bekeken is, hoorde ik.
Dat gaat niet door. Iets met werk en prive gescheiden houden ofzo zei mijn bron.
Citaat van: Yellow Army op juni 19, 2013, 21:10:36
werk en prive gescheiden houden.
Gaat prima samen, gheghe.
:zweep
Citaat van: DC op juni 19, 2013, 15:05:17
In de rust maar blunders van dkv en een eerbetoon aan Robert Veenstra :zweep
Hoorde dat hij ook al een standbeeld hier in Leeuwarden krijgt :devil
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 19, 2013, 15:01:11
En in de rust mag ook :)
krijgst wel een mooi sfeertje in het stadion haha
Een prima LED-scherm met een duidelijke en fraaie weergave van de wedstrijdstatistieken! |:)
Mooi!
Niks van gezien vanaf oost :insane
Ach wat maakt het uit, als ik het maar kan zien vanuit vak 7! :devil
Ziet er netjes uit die led-wall, alleen nog ff het oude wapen van cambuur gebruiken en het is helemaal klaar. Zie op verschillende plekken 2 verschillende wapens in het stadion maak eens een keuze staat zo slordig.
Citaat van: Sonnema op juli 26, 2013, 17:42:10
Ziet er netjes uit die led-wall, alleen nog ff het oude wapen van cambuur gebruiken en het is helemaal klaar. Zie op verschillende plekken 2 verschillende wapens in het stadion maak eens een keuze staat zo slordig.
Er valt geen keuze te maken, er is maar 1 wapen 8)
Citaat van: Yellow Army op juli 26, 2013, 17:56:33
Er valt geen keuze te maken, er is maar 1 wapen 8)
_O_ |:) Suh ist en niet anders!
Kunnen we straks ook herhalingen op dat scherm verwachten? :proost
als het goed is wel ja
Overdag is heel slecht de tijd te zien op het scorebord aan de Noord kant vanaf Zuid.
Is het mogelijk dat er ook een klok gaat meelopen op de nieuwe LED Wall???
Citaat van: SCCornjum op juli 28, 2013, 14:32:41
Overdag is heel slecht de tijd te zien op het scorebord aan de Noord kant vanaf Zuid.
Is het mogelijk dat er ook een klok gaat meelopen op de nieuwe LED Wall???
Dat zou inderdaad een heel goed idee zijn! Hoort ook gewoon op vind ik...
Citaat van: SCCornjum op juli 28, 2013, 14:32:41
Overdag is heel slecht de tijd te zien op het scorebord aan de Noord kant vanaf Zuid.
Is het mogelijk dat er ook een klok gaat meelopen op de nieuwe LED Wall???
zelfs vanaf noord zie ik liever naar het nieuwe led scherm. Viel mij gister ook al op dat de tijd miste!
Citaat van: SCCornjum op juli 28, 2013, 14:32:41
Overdag is heel slecht de tijd te zien op het scorebord aan de Noord kant vanaf Zuid.
Is het mogelijk dat er ook een klok gaat meelopen op de nieuwe LED Wall???
_O_
klokje of smart phones hevve de tijd oek wel :gelekaart
Citaat van: denistel op juli 28, 2013, 22:37:54
klokje of smart phones hevve de tijd oek wel :gelekaart
Su komme we natuurlijk nooit ergens at dat de instelling is...
Citaat van: denistel op juli 28, 2013, 22:37:54
klokje of smart phones hevve de tijd oek wel :gelekaart
Ja en de score kunnen we wel onthouden toch? Waarom is dat scherm er überhaupt komen? :insane
Was zondag ook weer drama met die tijd.. Kan er niet iemand ff wat melden binnen de organisatie?
:0= TIJD OP DE LED WALL!!!
Citaat van: PeterTa op augustus 06, 2013, 21:09:25
Was zondag ook weer drama met die tijd.. Kan er niet iemand ff wat melden binnen de organisatie?
:0= TIJD OP DE LED WALL!!!
Zeer eens!!!! Van zuid weet je niet hoelang je nog hebt..
En as ik voetbak kijk denistel gaat t telefoontsje 1,5 weg.... ;)
En weer geen wedstrijdbeelden op dat scherm. Wat is eigenlijk de meerwaarde van dat ding dan?
Citaat van: clint op augustus 07, 2013, 07:10:31
En weer geen wedstrijdbeelden op dat scherm. Wat is eigenlijk de meerwaarde van dat ding dan?
denk alleen de stand en de wissels. tijd moet er echt bij komen zag niks op noord op het score bord.
Citaat van: clint op augustus 07, 2013, 07:10:31
En weer geen wedstrijdbeelden op dat scherm. Wat is eigenlijk de meerwaarde van dat ding dan?
Windvanger voor Zuid. ;)
w:)
vond 't voor tonen van spelers bij omroepen van namen op zich wel handig, maar voor de rest weinig meerwaarde, hopelijk gaan ze nog dingen doen zoals een fatsoenlijke klok onder score of herhalingen, ik neem aan dat het ding op den duur het oude bord moet vervangen?
Citaat van: drg op augustus 07, 2013, 09:15:34
vond 't voor tonen van spelers bij omroepen van namen op zich wel handig, maar voor de rest weinig meerwaarde, hopelijk gaan ze nog dingen doen zoals een fatsoenlijke klok onder score of herhalingen, ik neem aan dat het ding op den duur het oude bord moet vervangen?
Het oude scorebord blijft hangen, wanneer we per ongeluk wel degraderen, verdwijnt het LED scherm weer uit het stadion.
Wat ik begrepen heb is, wanneer er gescoord wordt, dit op het LED scherm wordt herhaald. Aangezien we de drie thuiswedstrijden niet hebben gescoord, hoeft men niks te herhalen
dvdtje eerbetoon Veenstra mag ook wel hoor :proost
Citaat van: drg op augustus 07, 2013, 09:28:56
dvdtje eerbetoon Veenstra mag ook wel hoor :proost
Voor de wedstrijd wat historische cambuur momenten erop.. |:)
Juist. Daar is een prachtige DVD van. Maak gebruik van dat scherm. Op deze manier vind ik het een nutteloos ding.
Citaat van: clint op augustus 08, 2013, 09:19:14
Juist. Daar is een prachtige DVD van. Maak gebruik van dat scherm. Op deze manier vind ik het een nutteloos ding.
Ho ho, onze prachtige ruïne heeft nu wel één gesloten hoek door dat stuk techniek :clint