Cambuur Online

Cambuur => Algemeen => Topic gestart door: MP4L op juni 19, 2013, 13:39:27

Titel: LED-wall in het stadion
Bericht door: MP4L op juni 19, 2013, 13:39:27
Met ingang van komend Eredivisie-seizoen heeft SC Cambuur een eigen LED-wall in het stadion! Dit scherm van 28 vierkante meter zal geplaatst worden in de hoek tussen de oost- en zuid-tribune.

Faber Audiovisuals uit Sint Annaparochie, die ook is toegetreden tot de sponsorgroep van SC Cambuur, zal de levering en plaatsing van de LED-Wall voor zijn rekening nemen. Daarnaast zal Faber Audiovisuals ook de LED-boarding komend seizoen voor zijn rekening nemen. Bedrijven die willen adverteren op de LED-wall of /boarding kunnen een mail sturen naar sales@cambuur.nl.

Faber Audiovisuals is een toonaangevend bedrijf op de Europese verhuurmarkt van LED-schermen en in de realisatie van audiovisuele totaalproducties. Faber Audiovisuals is actief in de wereld van sport, muziek en corporate events bij producties van iedere omvang. De werkzaamheden variëren van het leveren van mankracht en materialen tot aan, wat meestal het geval is, de organisatie en uitvoering van een volledig geïntegreerde audiovisuele productie. Kijk voor meer informatie over Faber Audiovisuals op www.faber-av.nl/nl-nl.

http://www.cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-krijgt-led-wall-stadion
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Lwdscc op juni 19, 2013, 14:14:17
Zolang het maar niet van die hinderlijke felle led verlichting is, zoals eerst rondom het veld....
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: DC op juni 19, 2013, 14:25:40
 :0= Voor elke wedstrijd maar wat filmpjes van Ruppppert op dat scherm lijkt mij  :y
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: RotterdamLeeuwarden op juni 19, 2013, 15:01:11
Citaat van: DC op juni 19, 2013, 14:25:40
:0= Voor elke wedstrijd maar wat filmpjes van Ruppppert op dat scherm lijkt mij  :y

En in de rust mag ook :)
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: DC op juni 19, 2013, 15:05:17
In de rust maar blunders van dkv en een eerbetoon aan Robert Veenstra  :zweep
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Daddy T. op juni 19, 2013, 17:10:27
Kunnen ze mooi de wedstrijd tegen SCH uit live op het scherm uitzenden, uitvak is zo vol.
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Len Cantello op juni 19, 2013, 20:06:30
Hustler Channel live in de rust op't scherm is ook een optie die door de clubdirectie bekeken is, hoorde ik.
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Yellow Army op juni 19, 2013, 21:10:36
Citaat van: Len Cantello op juni 19, 2013, 20:06:30
Hustler Channel live in de rust op't scherm is ook een optie die door de clubdirectie bekeken is, hoorde ik.

Dat gaat niet door. Iets met werk en prive gescheiden houden ofzo zei mijn bron.
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Clint op juni 20, 2013, 07:26:01
Citaat van: Yellow Army op juni 19, 2013, 21:10:36
werk en prive gescheiden houden.

Gaat prima samen, gheghe.

:zweep
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Destroyer op juni 20, 2013, 07:37:45
Citaat van: DC op juni 19, 2013, 15:05:17
In de rust maar blunders van dkv en een eerbetoon aan Robert Veenstra  :zweep

Hoorde dat hij ook al een standbeeld hier in Leeuwarden krijgt  :devil
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Ruppppert op juni 20, 2013, 09:49:00
Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juni 19, 2013, 15:01:11
En in de rust mag ook :)
krijgst wel een mooi sfeertje in het stadion haha
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Viper op juli 25, 2013, 22:13:17
Een prima LED-scherm met een duidelijke en fraaie weergave van de wedstrijdstatistieken! |:)
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op juli 26, 2013, 16:53:27
Mooi!

Niks van gezien vanaf oost :insane
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Galdiano op juli 26, 2013, 17:09:02
Ach wat maakt het uit, als ik het maar kan zien vanuit vak 7!  :devil
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Sonnema op juli 26, 2013, 17:42:10
Ziet er netjes uit die led-wall, alleen nog ff het oude wapen van cambuur gebruiken en het is helemaal klaar. Zie op verschillende plekken 2 verschillende wapens in het stadion maak eens een keuze staat zo slordig.
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Yellow Army op juli 26, 2013, 17:56:33
Citaat van: Sonnema op juli 26, 2013, 17:42:10
Ziet er netjes uit die led-wall, alleen nog ff het oude wapen van cambuur gebruiken en het is helemaal klaar. Zie op verschillende plekken 2 verschillende wapens in het stadion maak eens een keuze staat zo slordig.

Er valt geen keuze te maken, er is maar 1 wapen  8)
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Dokkumer op juli 26, 2013, 18:10:07
Citaat van: Yellow Army op juli 26, 2013, 17:56:33
Er valt geen keuze te maken, er is maar 1 wapen  8)
_O_ |:) Suh ist en niet anders!
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: 0517 op juli 28, 2013, 09:27:30
Kunnen we straks ook herhalingen op dat scherm verwachten?  :proost
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: denistel op juli 28, 2013, 09:48:30
als het goed is wel ja
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: SCCornjum op juli 28, 2013, 14:32:41
Overdag is heel slecht de tijd te zien op het scorebord aan de Noord kant vanaf Zuid.

Is het mogelijk dat er ook een klok gaat meelopen op de nieuwe LED Wall???
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: PeterTa op juli 28, 2013, 14:38:09
Citaat van: SCCornjum op juli 28, 2013, 14:32:41
Overdag is heel slecht de tijd te zien op het scorebord aan de Noord kant vanaf Zuid.

Is het mogelijk dat er ook een klok gaat meelopen op de nieuwe LED Wall???

Dat zou inderdaad een heel goed idee zijn! Hoort ook gewoon op vind ik...
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Galdiano op juli 28, 2013, 14:50:56
Citaat van: SCCornjum op juli 28, 2013, 14:32:41
Overdag is heel slecht de tijd te zien op het scorebord aan de Noord kant vanaf Zuid.

Is het mogelijk dat er ook een klok gaat meelopen op de nieuwe LED Wall???
zelfs vanaf noord zie ik liever naar het nieuwe led scherm. Viel mij gister ook al op dat de tijd miste!
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: SCC-J op juli 28, 2013, 15:53:57
Citaat van: SCCornjum op juli 28, 2013, 14:32:41
Overdag is heel slecht de tijd te zien op het scorebord aan de Noord kant vanaf Zuid.

Is het mogelijk dat er ook een klok gaat meelopen op de nieuwe LED Wall???
_O_ 
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: denistel op juli 28, 2013, 22:37:54
klokje of smart phones hevve de tijd oek wel  :gelekaart
Titel: Re: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Don op juli 28, 2013, 23:34:57
Citaat van: denistel op juli 28, 2013, 22:37:54
klokje of smart phones hevve de tijd oek wel  :gelekaart
Su komme we natuurlijk nooit ergens at dat de instelling is...
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: DC op juli 29, 2013, 12:27:44
Citaat van: denistel op juli 28, 2013, 22:37:54
klokje of smart phones hevve de tijd oek wel  :gelekaart

Ja en de score kunnen we wel onthouden toch? Waarom is dat scherm er überhaupt komen?  :insane
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: PeterTa op augustus 06, 2013, 21:09:25
Was zondag ook weer drama met die tijd.. Kan er niet iemand ff wat melden binnen de organisatie?
:0= TIJD OP DE LED WALL!!!
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 06, 2013, 21:44:51
Citaat van: PeterTa op augustus 06, 2013, 21:09:25
Was zondag ook weer drama met die tijd.. Kan er niet iemand ff wat melden binnen de organisatie?
:0= TIJD OP DE LED WALL!!!
Zeer eens!!!! Van zuid weet je niet hoelang je nog hebt..
En as ik voetbak kijk denistel gaat t telefoontsje 1,5 weg.... ;)
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Clint op augustus 07, 2013, 07:10:31
En weer geen wedstrijdbeelden op dat scherm. Wat is eigenlijk de meerwaarde van dat ding dan?
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Ruppppert op augustus 07, 2013, 08:53:05
Citaat van: clint op augustus 07, 2013, 07:10:31
En weer geen wedstrijdbeelden op dat scherm. Wat is eigenlijk de meerwaarde van dat ding dan?
denk alleen de stand en de wissels. tijd moet er echt bij komen zag niks op noord op het score bord.
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: albert54 op augustus 07, 2013, 08:57:44
Citaat van: clint op augustus 07, 2013, 07:10:31
En weer geen wedstrijdbeelden op dat scherm. Wat is eigenlijk de meerwaarde van dat ding dan?

Windvanger voor Zuid. ;)

w:)
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: drg op augustus 07, 2013, 09:15:34
vond 't voor tonen van spelers bij omroepen van namen op zich wel handig, maar voor de rest weinig meerwaarde, hopelijk gaan ze nog dingen doen zoals een fatsoenlijke klok onder score of herhalingen, ik neem aan dat het ding op den duur het oude bord moet vervangen?
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Nightmarelwd op augustus 07, 2013, 09:25:02
Citaat van: drg op augustus 07, 2013, 09:15:34
vond 't voor tonen van spelers bij omroepen van namen op zich wel handig, maar voor de rest weinig meerwaarde, hopelijk gaan ze nog dingen doen zoals een fatsoenlijke klok onder score of herhalingen, ik neem aan dat het ding op den duur het oude bord moet vervangen?

Het oude scorebord blijft hangen, wanneer we per ongeluk wel degraderen, verdwijnt het LED scherm weer uit het stadion.

Wat ik begrepen heb is, wanneer er gescoord wordt, dit op het LED scherm wordt herhaald. Aangezien we de drie thuiswedstrijden niet hebben gescoord, hoeft men niks te herhalen
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: drg op augustus 07, 2013, 09:28:56
dvdtje eerbetoon Veenstra mag ook wel hoor  :proost
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: pvanbuijtene op augustus 07, 2013, 10:15:40
Citaat van: drg op augustus 07, 2013, 09:28:56
dvdtje eerbetoon Veenstra mag ook wel hoor  :proost
Voor de wedstrijd wat historische cambuur momenten erop.. |:)
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Clint op augustus 08, 2013, 09:19:14
Juist. Daar is een prachtige DVD van. Maak gebruik van dat scherm. Op deze manier vind ik het een nutteloos ding.
Titel: Re: LED-wall in het stadion
Bericht door: Goudvinger op augustus 08, 2013, 11:06:48
Citaat van: clint op augustus 08, 2013, 09:19:14
Juist. Daar is een prachtige DVD van. Maak gebruik van dat scherm. Op deze manier vind ik het een nutteloos ding.

Ho ho, onze prachtige ruïne heeft nu wel één gesloten hoek door dat stuk techniek  :clint