Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Noordcambuur op december 13, 2025, 10:28:49

Poll
Vraag: Man of the Match
Optie 1: Jansen stemmen: 0
Optie 2: Mulders stemmen: 0
Optie 3: Amofa stemmen: 0
Optie 4: Baouf stemmen: 7
Optie 5: Galvez stemmen: 0
Optie 6: Balk stemmen: 0
Optie 7: Souren stemmen: 0
Optie 8: Diemers stemmen: 2
Optie 9: Ferrah stemmen: 6
Optie 10: Rolke stemmen: 0
Optie 11: Sjostrand stemmen: 2
Optie 12: van der Sande stemmen: 0
Optie 13: Henstra stemmen: 0
Optie 14: van der Heide stemmen: 0
Optie 15: Binder stemmen: 0
Optie 16: Jermoumi stemmen: 0
Titel: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Noordcambuur op december 13, 2025, 10:28:49
Laatste wedstrijd voor de winterstop  |:)
Noordtribune is al uitverkocht we hopen op een vol stadion  :thumbsup
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: PePe op december 13, 2025, 21:40:06
Heul Leeuwadden, allemaal komme.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: denistel op december 14, 2025, 12:08:11
vind ik ook maar ook de avond voor velen op werk laatste vrijdag voor kerst.

vol er op je ding doen en 3 punten pakken en dan met 10 pt voor of
meer de winterstop in.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: PePe op december 14, 2025, 16:37:45
Citaat van: denistel op december 14, 2025, 12:08:11
vind ik ook maar ook de avond voor velen op werk laatste vrijdag voor kerst.

vol er op je ding doen en 3 punten pakken en dan met 10 pt voor of
meer de winterstop in.

Kerstborrel maar bij Cambuur doen.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Arno A op december 15, 2025, 13:02:58
kan wel een borrel van af toch voor iedereen van die 75 duizend. 
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op december 15, 2025, 14:46:35
Citaat van: Arno A op december 15, 2025, 13:02:58
kan wel een borrel van af toch voor iedereen van die 75 duizend.
:zucht
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Inferno-058 op december 15, 2025, 17:05:53
Citaat van: denistel op december 14, 2025, 12:08:11
vind ik ook maar ook de avond voor velen op werk laatste vrijdag voor kerst.

vol er op je ding doen en 3 punten pakken en dan met 10 pt voor of
meer de winterstop in.
Cambuur afzeggen voor een kerstborrel. Wat een slecht excuus
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: denistel op december 15, 2025, 17:40:45
Citaat van: Inferno-058 op december 15, 2025, 17:05:53
Een kerstborrel afzeggen voor Cambuur. Wat een slecht excuus

ik niet maar voor velen is dat een traditie
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 15, 2025, 19:02:45
Citaat van: denistel op december 15, 2025, 17:40:45
ik niet maar voor velen is dat een traditie

Voor mij ook ik drink mn borrel precies om 23.30 dan ben ik toevallig net thuis uit Leeuwarden :y :thumbsup
Ow ja...voor de duidelijkheid het wordt Sonnema dit jaar (zoals elk jaar) traditie he....
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Specuveter op december 17, 2025, 15:58:17
Nap nog geblesseerd
Dus Souren in de basis
Geen Marsman en Berkhout.
De rest Fit .
Na Vrijdag hebben de mannen vrij tm Oud en nieuw.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Zuid1991 op december 17, 2025, 16:00:56
Kaartverkoop gaat mooi. Nog een 600 kaarten te koop.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op december 17, 2025, 16:27:31
Citaat van: Specuveter op december 17, 2025, 15:58:17
Nap nog geblesseerd
Dus Souren in de basis
Geen Marsman en Berkhout.
De rest Fit .
Na Vrijdag hebben de mannen vrij tm Oud en nieuw.
zaterdag geen training?
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Specuveter op december 17, 2025, 18:02:30
Citaat van: Derkx R.H. op december 17, 2025, 16:27:31
zaterdag geen training?
Wat ik van Henk begreep niet...
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Derkx R.H. op december 17, 2025, 18:11:37
Citaat van: Specuveter op december 17, 2025, 18:02:30
Wat ik van Henk begreep niet...
:thumbsup
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 17, 2025, 20:07:26
Citaat van: Inferno-058 op december 15, 2025, 17:05:53
Een kerstborrel afzeggen voor Cambuur. Wat een slecht excuus
cambuur afzeggen voor een kerstborrel, wat voor supporter ben je dan
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Vlampiep op december 17, 2025, 21:08:40
Citaat van: sunderland op december 17, 2025, 20:07:26
cambuur afzeggen voor een kerstborrel, wat voor supporter ben je dan
Ja jonge sommige supporters hebben ook nog een werkzaam leven naast Cambuur.
Maar schuren doet het wel, want de kans is aanwezig dat je na wat drankjes geneigd bent wat cvo'tjes (carri?re verwoestende opmerkingen)te maken.
Omdat te voorkomen zou ik kiezen voor een avondje Cambuur en bij de werkgever aangeven dat ik moverende redenen heb om de kerstborrel niet bij te wonen.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: PePe op december 17, 2025, 21:34:01
Citaat van: sunderland op december 17, 2025, 20:07:26
cambuur afzeggen voor een kerstborrel, wat voor supporter ben je dan

Geen.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Lore op december 17, 2025, 21:56:17
Wat een oordelende opmerkingen.

Ik zeg Cambuur af omdat ik vrijdag in een vliegtuig zit, is dat wel okay?
Griepje? Twijfelgevalletje?
Crematie? Nee?
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2025, 22:06:51
Citaat van: Lore op december 17, 2025, 21:56:17
Ik zeg Cambuur af omdat ik vrijdag in een vliegtuig zit, is dat wel okay?

:zucht

Dat had een dag later ook wel gekund.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Inferno-058 op december 17, 2025, 22:08:35
Citaat van: sunderland op december 17, 2025, 20:07:26
cambuur afzeggen voor een kerstborrel, wat voor supporter ben je dan
Idd. Zo bedoelde ik het ook. Heb het per ongeluk omgewisseld, mijn fout. Cambuur zou voor een kerstborrel moeten gaan!
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Inferno-058 op december 17, 2025, 22:09:21
Citaat van: Lore op december 17, 2025, 21:56:17
Wat een oordelende opmerkingen.

Ik zeg Cambuur af omdat ik vrijdag in een vliegtuig zit, is dat wel okay?
Griepje? Twijfelgevalletje?
Crematie? Nee?
Voor al die redenen valt meer te zeggen dan voor een kerstborrel. Dat vind ik een zeer slecht excuus
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Lore op december 17, 2025, 22:24:52
Citaat van: Inferno-058 op december 17, 2025, 22:09:21
Voor al die redenen valt meer te zeggen dan voor een kerstborrel. Dat vind ik een zeer slecht excuus

Ja, dat kan. En iemand anders kan er compleet anders over denken. Prachtig land is dit toch!
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Lore op december 17, 2025, 22:25:19
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 17, 2025, 22:06:51
:zucht

Dat had een dag later ook wel gekund.

Ik boek vanavond nog om, excuses!

Africa cup start toch pas zondag. Comoren - Marokko, kan niet wachten!  |:)
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 17, 2025, 23:07:12
Citaat van: Inferno-058 op december 17, 2025, 22:08:35
Idd. Zo bedoelde ik het ook. Heb het per ongeluk omgewisseld, mijn fout. Cambuur zou voor een kerstborrel moeten gaan!
haha las het een paar x en dacht h? dat klopt niet. Iedereen moet het zelf weten, het zijn niet supporters met een geel blauw hart
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 18, 2025, 11:48:48
Op basis van ranglijst moet dit een makkie zijn. Verwacht weer met hakken over de sloot.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: PePe op december 18, 2025, 12:07:51
Citaat van: sunderland op december 18, 2025, 11:48:48
Op basis van ranglijst moet dit een makkie zijn. Verwacht weer met hakken over de sloot.

Als je te gemakkelijk over de tegenstander denkt, dan ga je er aan!!
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: denistel op december 18, 2025, 17:48:05
4-1 heb ik het op gas op de lollie en feestend de winterstop in
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: denistel op december 18, 2025, 17:49:40
Citaat van: Derkx R.H. op december 17, 2025, 16:27:31
zaterdag geen training?

kerstvakantie na vrijdag avond
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Eewal op december 18, 2025, 17:56:31
Hopelijk geen stress en mooi 3-0 na 22 minuten. Maar ik ben er niet gerust op. 
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 18, 2025, 22:11:50
Citaat van: denistel op december 18, 2025, 17:48:05
4-1 heb ik het op gas op de lollie en feestend de winterstop in
idd dat heeft iedereen verdiend
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: V-man op december 19, 2025, 00:30:26
De Kerstborrel zeg je af in verband met het excuus dat je club speelt!
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Zuid1991 op december 19, 2025, 10:32:14
Nog een 400 kaarten te koop voor de mooiste kerstborrel in Lwd! |:)
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Bens op december 19, 2025, 10:57:38
Is Cambuur ook te zien op een kanaal van ESPN?
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Specuveter op december 19, 2025, 11:02:35
Citaat van: Bens op december 19, 2025, 10:57:38
Is Cambuur ook te zien op een kanaal van ESPN?
ESPN 2
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Poetser op december 19, 2025, 13:45:01
Hopelijk laten de capuchonnetjes de anti hveen en abe liedjes thuis vanavond.

Al is dat gezien het IQ waarschijnlijk ijdele hoop.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 19, 2025, 13:48:18
Citaat van: V-man op december 19, 2025, 00:30:26
De Kerstborrel zeg je af in verband met het excuus dat je club speelt!
excuus?
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Leeuwarder94 op december 19, 2025, 13:59:57
Heel 2025 thuis niet verloren als je vanavond goede zaken doet!
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: fred op december 19, 2025, 15:05:04
Citaat van: Poetser op december 19, 2025, 13:45:01
Hopelijk laten de capuchonnetjes de anti hveen en abe liedjes thuis vanavond.

Al is dat gezien het IQ waarschijnlijk ijdele hoop.

Vergeet het coke snuif lied niet. Tenenkrommend.
Iedereen weet het nou wel dat we culturele snuifstad binne...
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: fred op december 19, 2025, 15:06:15
Citaat van: Leeuwarder94 op december 19, 2025, 13:59:57
Heel 2025 thuis niet verloren als je vanavond goede zaken doet!
Het is nog nooit eerder een KKD club gelukt. Kan een mooie avond worden  |:)
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: NRG op december 19, 2025, 17:36:32
Citaat van: Zuid1991 op december 19, 2025, 10:32:14
Nog een 400 kaarten te koop voor de mooiste kerstborrel in Lwd! |:)


Ik verwacht veel lege plekken vanavond. Degene die er wel zijn maar extra sfeer maken.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Zuid1991 op december 19, 2025, 17:49:03
Citaat van: NRG op december 19, 2025, 17:36:32

Ik verwacht veel lege plekken vanavond. Degene die er wel zijn maar extra sfeer maken.
Ik verwacht 13000/13500
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Inferno-058 op december 19, 2025, 17:55:01
Citaat van: fred op december 19, 2025, 15:05:04
Vergeet het coke snuif lied niet. Tenenkrommend.
Iedereen weet het nou wel dat we culturele snuifstad binne...
Nou dat lied is tenminste ergens op gebaseerd en ik ben absoluut geen drugs fan...
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Poetser op december 19, 2025, 18:03:45
Citaat van: Inferno-058 op december 19, 2025, 17:55:01
Nou dat lied is tenminste ergens op gebaseerd en ik ben absoluut geen drugs fan...

In Leeuwarden snuiven we coke
Ajax moet dood
Dkv op de loop
En die en die rollen we zo even op.

Intense treurnis dit.

Waar is het precies op gebaseerd?
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Inferno-058 op december 19, 2025, 18:29:46
Citaat van: Poetser op december 19, 2025, 18:03:45
In Leeuwarden snuiven we coke
Ajax moet dood
Dkv op de loop
En die en die rollen we zo even op.

Intense treurnis dit.

Waar is het precies op gebaseerd?
Nieuws niet gelezen? Lwd coke hoofdstad
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Poetser op december 19, 2025, 19:11:00
Citaat van: Inferno-058 op december 19, 2025, 18:29:46
Nieuws niet gelezen? Lwd coke hoofdstad

Dit 'liedje' bestaat al jaren.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: zeewolde op december 19, 2025, 19:34:57
Balk gepasseerd?
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Specuveter op december 19, 2025, 19:48:23
Citaat van: zeewolde op december 19, 2025, 19:34:57
Balk gepasseerd?
lijkt het wel op.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: fred op december 19, 2025, 19:50:44
Citaat van: Zuid1991 op december 19, 2025, 17:49:03
Ik verwacht 13000/13500

Dan mogen ze opschieten. Noord zuid West half leeg nog...
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Lore op december 19, 2025, 21:03:15
 :koffieWat een gave kerstborrel, die had ik echt nooit willen missen
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Scc0511 op december 19, 2025, 21:13:16
Citaat van: fred op december 19, 2025, 19:50:44
Dan mogen ze opschieten. Noord zuid West half leeg nog...

Sowieso triest altijd die lege plekken op zuid.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: michello op december 19, 2025, 22:10:29
Weelde! Titelstrijd is voorzichtig weer geopend.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Bens op december 19, 2025, 22:14:27
Cambuur doet hele goede zaken vandaag, winnen en Den Haag verliest.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: denistel op december 19, 2025, 22:23:34
mooie zege heerlijk de feestdagen in geniet er van geel blauwe vrienden en vriendinnen
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: V-man op december 19, 2025, 23:08:45
Mooie overwinning! Lange neus naar die zeikerds die het nieuwe stadion niks vinden en dito sfeer!
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: zeewolde op december 19, 2025, 23:15:29
Citaat van: V-man op december 19, 2025, 23:08:45
Mooie overwinning! Lange neus naar die zeikerds die het nieuwe stadion niks vinden en dito sfeer!
de sfeer was vandaag minste van het seizoen.

Zag om me heen veel mensen die er nooit zijn en vooral druk met elkaar waren.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Beul B op december 19, 2025, 23:18:15
l
Souren moet maar lekker blijven. Voetbalt de laatste twee wedstrijden goed. Visser en Nap waren ook goed. Maar routine is ook belangrijk.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Galdiano op december 19, 2025, 23:21:10
Emmen uit is heel belangrijk.
ADO begint met Willem II uit.

Week erop ADO - Cambuur. Dan kan het zomaar nummer 1 voor ons zijn.  |:)
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2025, 23:50:25
Kippenvel na de wedstrijd, met de steun voor Jessie.
Ik ken haar niet, maar het voelde als "voor een bekende".

Hopelijk is er veel gedoneerd, maar als ik dit zo zie: 591 personen hebben zojuist gedoneerd zit dat wel goed!

Sterkte |:)
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Huizen op december 20, 2025, 00:07:27
Gemiste kans dat ze de tussenstand van 1-2 bij ADO - Jong PSV niet doorgaven. Dat had een explosie van geluid kunnen worden. Sowieso vind ik dat Rein zijn beste tijd heeft gehad als host.

Wat een avond weer. Lekker nagenieten deze periode  _O_ _O_ _O_ _O_
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 20, 2025, 01:22:37
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 19, 2025, 23:50:25
Kippenvel na de wedstrijd, met de steun voor Jessie.
Ik ken haar niet, maar het voelde als "voor een bekende".

Hopelijk is er veel gedoneerd, maar als ik dit zo zie: 591 personen hebben zojuist gedoneerd zit dat wel goed!

Sterkte |:)
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 20, 2025, 01:25:46
Citaat van: Beul B op december 19, 2025, 23:18:15
l
Souren moet maar lekker blijven. Voetbalt de laatste twee wedstrijden goed. Visser en Nap waren ook goed. Maar routine is ook belangrijk.
vind Souren dat zelf ook?   Die is weg en wij moeten verder.  Negatief of positief we zitten in deze fase
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: diekhuzen op december 20, 2025, 07:04:09
Souren heeft een contract en het is belangrijk om hem binnen boord te houden. Hij staat er meteen, is betrouwbaar en met het oog op promotie een belangrijke speler. Hij doet weinig gekke dingen in een wedstrijd en heeft gisteren een prima pot gespeeld. Ik vind dat Cambuur dit ook gewoon mag uitspreken

Wat mij betreft had Yoram mogen blijven. Als club investeer je jaren in een jeugdspeler, hij breekt door en komt vervolgens achter twee goede aanvallers te staan waarvan je niet weet hoe lang ze blijven. Juist met het oog op die investering vind ik het vreemd om zo?n speler meteen te laten vertrekken.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Arno A op december 20, 2025, 07:27:01
Meer dan overtuigende overwinning. Thuis alles winnen is meer dan genoeg voor promotie. Dan kan je uit misschien wat meer  wisselspelers inzetten.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Sonnema op december 20, 2025, 07:27:56
Citaat van: sunderland op december 20, 2025, 01:25:46
vind Souren dat zelf ook?   Die is weg en wij moeten verder.  Negatief of positief we zitten in deze fase

Die is weg, hetzelfde geld voor Binder.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: oost op december 20, 2025, 07:52:23
Citaat van: diekhuzen op december 20, 2025, 07:04:09
Souren heeft een contract en het is belangrijk om hem binnen boord te houden. Hij staat er meteen, is betrouwbaar en met het oog op promotie een belangrijke speler. Hij doet weinig gekke dingen in een wedstrijd en heeft gisteren een prima pot gespeeld. Ik vind dat Cambuur dit ook gewoon mag uitspreken

Wat mij betreft had Yoram mogen blijven. Als club investeer je jaren in een jeugdspeler, hij breekt door en komt vervolgens achter twee goede aanvallers te staan waarvan je niet weet hoe lang ze blijven. Juist met het oog op die investering vind ik het vreemd om zo?n speler meteen te laten vertrekken.

Deels kan ik mij zeker vinden in je mening.
Echter weten wij niet waar de club meebezig is. Misschien hebben ze al een betere speler op het oog en zou hij ook komend seizoen amper aan spelen toe komen. In de kkd kunnen zulke jongens in een goede draaiende elftal makkelijk worden ingepast. Niveau hoger wordt dat veel lastiger.  1 ding is zeker op dit moment hebben we gewoon een uitstekende scouting |:)
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Eewal op december 20, 2025, 07:54:09
Citaat van: Arno A op december 20, 2025, 07:27:01
Meer dan overtuigende overwinning. Thuis alles winnen is meer dan genoeg voor promotie. Dan kan je uit misschien wat meer  wisselspelers inzetten.
Waarom zou je dat in vredesnaam doen?
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: wiekie1969 op december 20, 2025, 08:50:48
5 pagina's over cambuur-mvv waarvan 4 met onzinnig geleuter over de randzaken. Waar zijn de tijden gebleven dat we het over het VOETBAL hadden. Niet een kans weggegeven gisteren. Baouf was fantastisch samen met Amofa. Ferrah, geniet ervan zolang het nog kan. Diemers heeft 15 kilometer gelopen. Gvd wat wat een conditie het die vent. Mulders in vorm op de rechtsback. Invallers messcherp. Fantastisch. Met 47 punten de winterstop in. Onvoorstelbaar.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Galdiano op december 20, 2025, 09:06:45
Citaat van: Bussum op december 20, 2025, 00:07:27
Gemiste kans dat ze de tussenstand van 1-2 bij ADO - Jong PSV niet doorgaven. Dat had een explosie van geluid kunnen worden. Sowieso vind ik dat Rein zijn beste tijd heeft gehad als host.

Wat een avond weer. Lekker nagenieten deze periode  _O_ _O_ _O_ _O_

Wij zeiden precies hetzelfde. Ze kunnen hier zoveel meer uit halen.
Alleen in de 1ste helft de tussenstanden gezien. Maar 2de volgens mij niet.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Galdiano op december 20, 2025, 09:08:41
Citaat van: diekhuzen op december 20, 2025, 07:04:09

Wat mij betreft had Yoram mogen blijven. Als club investeer je jaren in een jeugdspeler, hij breekt door en komt vervolgens achter twee goede aanvallers te staan waarvan je niet weet hoe lang ze blijven. Juist met het oog op die investering vind ik het vreemd om zo?n speler meteen te laten vertrekken.

Contractueel is dat allemaal goed afgehandeld. Als club kunnen wij hier nog extra aan gaan verdienen in de toekomst.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: wiekie1969 op december 20, 2025, 09:14:21
Citaat van: Galdiano op december 20, 2025, 09:06:45
Wij zeiden precies hetzelfde. Ze kunnen hier zoveel meer uit halen.
Alleen in de 1ste helft de tussenstanden gezien. Maar 2de volgens mij niet.

Iedereen heeft de telefoon in de klauwen toch met de tussenstanden. Wat een geleuter
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: diekhuzen op december 20, 2025, 10:48:44
Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2025, 08:50:48
5 pagina's over cambuur-mvv waarvan 4 met onzinnig geleuter over de randzaken. Waar zijn de tijden gebleven dat we het over het VOETBAL hadden. Niet een kans weggegeven gisteren. Baouf was fantastisch samen met Amofa. Ferrah, geniet ervan zolang het nog kan. Diemers heeft 15 kilometer gelopen. Gvd wat wat een conditie het die vent. Mulders in vorm op de rechtsback. Invallers messcherp. Fantastisch. Met 47 punten de winterstop in. Onvoorstelbaar.

Daar is ern forum voor :)
47 punten  |:)
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Bankzitter op december 20, 2025, 10:52:40
Heel knap om nog zo fris en dominant te spelen in de laatste wedstrijd voor de winterstop. Rond de 20ste minuut hadden we meer dan 2 minuten onafgebroken balbezit. Uniek (zou Henk zeggen :P).

Henstra scoort weer (3 goals , 1 assist nu) ... niet slecht in zijn eerste seizoen. En weer een jeugdspeler die de kans krijgt (Wiebe van de Heide).
In alle opzichten een hele mooie afsluiting van de eerste seizoenshelft.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Vlampiep op december 20, 2025, 11:49:06
Cambuur bedankt voor deze indrukwekkende avond waarin voetbal werd gespeeld op een hoog niveau.
Dit was een mooi kerstcadeau voor alle supporters en sponsoren.
De avond begon indrukwekkend en deed ons stil staan bij de personen met een Cambuur verbintenis die dit jaar zijn overleden.
Wij kunnen met donatie voorkomen dat Jessie volgend seizoen niet voorbij komt in het Memorial moment.
Voor de wedstrijd was de stand van opbrengst plm ? 62000,00 dus moet er nog zo'n ? 48000,00 worden opgehaald voor begin januari 2026.
Ik ga er van uit dat het Jessie moment ook bij de lieden van de zakenclub en sponsoren  is binnengekomen en dat die ook het verschil kunnen gaan maken.
Iedereen een mooie Kerst en een gezond en promoverend 2026. :proost
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Yellow Army op december 20, 2025, 12:12:51
Citaat van: Zuid1991 op december 19, 2025, 17:49:03
Ik verwacht 13000/13500

Goede schatting  _O_
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Eewal op december 20, 2025, 12:14:31
Citaat van: Yellow Army op december 20, 2025, 12:12:51
Goede schatting  _O_
zuid heeft dan ook veel ervaring in supportersaantallen inschatten  8)
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: fred op december 20, 2025, 12:24:15
Citaat van: Galdiano op december 19, 2025, 23:21:10
ADO begint met Willem II uit.

King Side en vak E  leeg, en waarschijnlijk geen ADO "supporters"
Kan  alle kanten op  |:)
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: De Gast op december 20, 2025, 13:30:46
Citaat van: diekhuzen op december 20, 2025, 10:48:44
Daar is ern forum voor :)
47 punten  |:)

Su ist. Het voetbal zit wel goed. Weinig op aan te merken behalve dat onze 9 en 10 behelpen blijft. Dat moet volgend jaar echt anders, hoe sneu ook voor Balkie, vd Sande en Rolke.

En Nicky is straks natuurlijk weer 2de keus achter Nap. Hoe waardevol hij nu ook is, hij moet spelen. Ik denk dat ze bij MVV nog wel wat versterking kunnen gebruiken.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 20, 2025, 13:39:14
Citaat van: Sonnema op december 20, 2025, 07:27:56
Die is weg, hetzelfde geld voor Binder.
daarom mocht Binder nog even spelen en kreeg Souren een publiekswissel.
Binder overigens nog nooit zo goed gezien, die viel uitstekend in
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 20, 2025, 13:44:10
Citaat van: De Gast op december 20, 2025, 13:30:46
Su ist. Het voetbal zit wel goed. Weinig op aan te merken behalve dat onze 9 en 10 behelpen blijft. Dat moet volgend jaar echt anders, hoe sneu ook voor Balkie, vd Sande en Rolke.

En Nicky is straks natuurlijk weer 2de keus achter Nap. Hoe waardevol hij nu ook is, hij moet spelen. Ik denk dat ze bij MVV nog wel wat versterking kunnen gebruiken.
denk eerder Roda. Maar hij gaf zelf al aan dat buiten Limburg ook een optie is en ik denk dat er al een club is met hele serieuze belangstelling. Emmen of zoiets
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 20, 2025, 13:45:01
Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2025, 08:50:48
5 pagina's over cambuur-mvv waarvan 4 met onzinnig geleuter over de randzaken. Waar zijn de tijden gebleven dat we het over het VOETBAL hadden. Niet een kans weggegeven gisteren. Baouf was fantastisch samen met Amofa. Ferrah, geniet ervan zolang het nog kan. Diemers heeft 15 kilometer gelopen. Gvd wat wat een conditie het die vent. Mulders in vorm op de rechtsback. Invallers messcherp. Fantastisch. Met 47 punten de winterstop in. Onvoorstelbaar.
!!!!
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Inferno-058 op december 20, 2025, 14:20:34
Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2025, 08:50:48
5 pagina's over cambuur-mvv waarvan 4 met onzinnig geleuter over de randzaken. Waar zijn de tijden gebleven dat we het over het VOETBAL hadden. Niet een kans weggegeven gisteren. Baouf was fantastisch samen met Amofa. Ferrah, geniet ervan zolang het nog kan. Diemers heeft 15 kilometer gelopen. Gvd wat wat een conditie het die vent. Mulders in vorm op de rechtsback. Invallers messcherp. Fantastisch. Met 47 punten de winterstop in. Onvoorstelbaar.
Wat een gezeik om niks Wiekie. Verder met je eens hoor.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Inferno-058 op december 20, 2025, 14:24:49
Citaat van: Poetser op december 19, 2025, 19:11:00
Dit 'liedje' bestaat al jaren.
Dat is mijn punt niet. Het punt is dat dit lied (hoe erg het ook is) ergens op slaat. Namelijk dat wij coke hoofdstad zijn. Dat in Lwd snuiven we coke klopt wel bij de werkelijkheid zegmaar. Ik vind het al een stuk beter dat dit lied niet 10x per wedstrijd wordt gezongen zoals vroeger...
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Inferno-058 op december 20, 2025, 14:30:14
Citaat van: zeewolde op december 19, 2025, 23:15:29
de sfeer was vandaag minste van het seizoen.

Zag om me heen veel mensen die er nooit zijn en vooral druk met elkaar waren.
Dat gevoel heb ik al sinds we in het nieuwe stadion spelen
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: hobbes op december 20, 2025, 14:36:17
Citaat van: Inferno-058 op december 20, 2025, 14:30:14
Dat gevoel heb ik al sinds we in het nieuwe stadion spelen

Best logisch, nieuw stadion heeft aanzuigende werking. En mensen die vooral met zichzelf bezig zijn zie je overal, ook bij concerten bijvoorbeeld.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: sunderland op december 20, 2025, 20:17:33
Citaat van: hobbes op december 20, 2025, 14:36:17
Best logisch, nieuw stadion heeft aanzuigende werking. En mensen die vooral met zichzelf bezig zijn zie je overal, ook bij concerten bijvoorbeeld.
je wordt groter als club en dan krijg je die mensen er gratis bij. Ga mij er niet meer aan ergeren. Met ons groepje hebben we het fantastisch al heel vele jaren
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 22, 2025, 19:47:17
 :0= Jingle Bells, Jingle Bells, Jingle all the way. Iedereen kan voetballen, behalve MVV!
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Johan-12 op december 22, 2025, 19:58:14
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 22, 2025, 19:47:17
:0= Jingle Bells, Jingle Bells, Jingle all the way. Iedereen kan voetballen, behalve MVV!
Alles beter dan dat vreselijk dkv "liedje" met die ziekte.

Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: upweer op december 22, 2025, 21:59:36
Citaat van: Johan-12 op december 22, 2025, 19:58:14
Alles beter dan dat vreselijk dkv "liedje" met die ziekte.

Ajax is dood, dkv op de loop?

Waarom niet gewoon:
Abe is dood, DKV op de loop.
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: janou op december 22, 2025, 22:02:38
Citaat van: upweer op december 22, 2025, 21:59:36
Ajax is dood, dkv op de loop?

Waarom niet gewoon:
Abe is dood, DKV op de loop.

Waarom niet gewoon liedjes die onze ploeg steunen in plaats van alleen maar over snuiven en DKV?
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: Inferno-058 op december 22, 2025, 22:04:16
Citaat van: upweer op december 22, 2025, 21:59:36
Ajax moet dood, dkv op de loop?

Waarom niet gewoon:
Abe is dood, DKV op de loop.
;)
Titel: Re: Cambuur - MVV vrijdag 19 December 20:00
Bericht door: mark1989 op december 23, 2025, 14:39:30
Citaat van: upweer op december 22, 2025, 21:59:36
Ajax is dood, dkv op de loop?

Waarom niet gewoon:
Abe is dood, DKV op de loop.

Wat een triest niveau zeg. Dat je dit soort teksten schrijft.