Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: zeewolde op oktober 16, 2025, 18:22:44

Poll
Vraag: Man of the Match
Optie 1: Janssen stemmen: 0
Optie 2: Marsman stemmen: 27
Optie 3: Amofa stemmen: 2
Optie 4: Baouf stemmen: 1
Optie 5: Galvez stemmen: 1
Optie 6: Balk stemmen: 0
Optie 7: Souren stemmen: 0
Optie 8: Diemers stemmen: 0
Optie 9: Ferrah stemmen: 0
Optie 10: Rolke stemmen: 0
Optie 11: Sjostrand stemmen: 1
Optie 12: Binder stemmen: 0
Optie 13: Henstra stemmen: 0
Optie 14: van de Veen stemmen: 0
Optie 15: Jermoumi stemmen: 0
Optie 16: Nap stemmen: 0
Titel: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: zeewolde op oktober 16, 2025, 18:22:44
Noordtribune is al uitverkocht.
Mocht er iemand nog een kaart over hebben voor Noord, wil ik hem graag overnemen.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Arno A op oktober 25, 2025, 12:39:15
Zou Baouf al weer meedoen? Of alleen eerst huldigen?
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Stanley op oktober 25, 2025, 14:17:48
Citaat van: Arno A op oktober 25, 2025, 12:39:15
Zou Baouf al weer meedoen? Of alleen eerst huldigen?
Waarom niet? Natuurlijk speelt Baouf.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 28, 2025, 15:05:11
Citaat van: zeewolde op oktober 16, 2025, 18:22:44
Noordtribune is al uitverkocht.
Mocht er iemand nog een kaart over hebben voor Noord, wil ik hem graag overnemen.
zijn nog 15 kaarten beschikbaar  :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: zeewolde op oktober 28, 2025, 15:12:39
Citaat van: Noordcambuur op oktober 28, 2025, 15:05:11
zijn nog 15 kaarten beschikbaar  :thumbsup

Dank je, heb het al anders geregeld :thumbsup

Wel raar dat het nu wel weer kan op Noord.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: debaas058 op oktober 28, 2025, 16:04:05
Citaat van: zeewolde op oktober 28, 2025, 15:12:39
Dank je, heb het al anders geregeld :thumbsup

Wel raar dat het nu wel weer kan op Noord.

Er is een groep die gebruik maakt van de tunnelclub, vandaar dat die kaarten in de verkoop gaan.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 30, 2025, 11:29:26
Nou meeste spelers hebben rust gehad nu maar weer knallen   :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 30, 2025, 11:32:50
Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune nog 48 kaarten beschikbaar
Oosttribune nog ongeveer 100 kaarten beschikbaar
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: denistel op oktober 30, 2025, 15:08:22
volle oorlogs sterkte die lui met een matig team dus overrompellen
die lui 4 a 5-1 hek ut op
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 30, 2025, 15:14:45
Citaat van: denistel op oktober 30, 2025, 15:08:22
volle oorlogs sterkte die lui met een matig team dus overrompellen
die lui 4 a 5-1 hek ut op
nou teken ik voor?.maar ik hou mijn hart vast ;)
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: zeewolde op oktober 30, 2025, 18:20:58
Citaat van: debaas058 op oktober 28, 2025, 16:04:05
Er is een groep die gebruik maakt van de tunnelclub, vandaar dat die kaarten in de verkoop gaan.

Wat wordt bedoeld met de tunnelclub?
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Galdiano op oktober 30, 2025, 18:33:26
Citaat van: zeewolde op oktober 30, 2025, 18:20:58
Wat wordt bedoeld met de tunnelclub?

Dat is de ruimte naast de spelerstunnel. Waar je kan eten en drinken en de spelers en technische staf kunt zien lopen.

Voor meer info zie pagina 59:
(op mobiel even naar rechts swipen. Zijn brede pagina's)
https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2024/08/nieuwe-Sponsorbrochure.pdf?x72302  (https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2024/08/nieuwe-Sponsorbrochure.pdf?x72302)
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: denistel op oktober 30, 2025, 21:02:55
Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2025, 15:14:45
nou teken ik voor?.maar ik hou mijn hart vast ;)

nee man alle vertrouwen vol gas en 3 punten pakken
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 30, 2025, 21:18:43
Citaat van: denistel op oktober 30, 2025, 21:02:55
nee man alle vertrouwen vol gas en 3 punten pakken
ben vorig seizoen Jong AZ niet vergeten denistel
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: sunderland op oktober 31, 2025, 11:44:01
Citaat van: denistel op oktober 30, 2025, 21:02:55
nee man alle vertrouwen vol gas en 3 punten pakken
je moet gelijk hoog druk zetten en afjagen. Ze willen en moeten opbouwen tot in den treure. Dan moet het hele team kort zitten
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Vlampiep op oktober 31, 2025, 13:07:44
Citaat van: sunderland op oktober 31, 2025, 11:44:01
je moet gelijk hoog druk zetten en afjagen. Ze willen en moeten opbouwen tot in den treure. Dan moet het hele team kort zitten
Dit is inderdaad de methode om Jong Ajax bij het Strotje te pakken.
Het mooie van Jong teams is dat ze bijna altijd aanvallend voetballen en niet de bus parkeren.
Met nauwkeurige passing en hoogdruk geven en 100 %  concentratie moet het morgenavond toch wel de 3 puntjes opleveren.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: zeewolde op oktober 31, 2025, 13:16:55
Citaat van: Galdiano op oktober 30, 2025, 18:33:26
Dat is de ruimte naast de spelerstunnel. Waar je kan eten en drinken en de spelers en technische staf kunt zien lopen.

Voor meer info zie pagina 59:
(op mobiel even naar rechts swipen. Zijn brede pagina's)
https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2024/08/nieuwe-Sponsorbrochure.pdf?x72302  (https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2024/08/nieuwe-Sponsorbrochure.pdf?x72302)
Dank je :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: sunderland op oktober 31, 2025, 13:56:32
Al een update bekend over morgen? Grijskijkert? Of Frans Derkx
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: denistel op oktober 31, 2025, 14:11:09
Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2025, 21:18:43
ben vorig seizoen Jong AZ niet vergeten denistel

heel ander team dit jong ajax opvreten die lui
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Eewal op oktober 31, 2025, 14:26:48
Citaat van: sunderland op oktober 31, 2025, 13:56:32
Al een update bekend over morgen? Grijskijkert? Of Frans Derkx
ja, de wedstrijd gaat definitief door!
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Bernardo op oktober 31, 2025, 14:36:22
Marsman speelt op rechtsback, vd Sande twijfelgeval
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Zuid1991 op oktober 31, 2025, 14:42:17
 inclusief uitvak (voor thuissupporters) nog ongeveer een 400 kaarten te koop.
Dus wederom boven de 13500 lui  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 31, 2025, 17:13:32
Citaat van: Eewal op oktober 31, 2025, 14:26:48
ja, de wedstrijd gaat definitief door!
en is bijna uitverkocht  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 31, 2025, 17:14:22
Citaat van: Bernardo op oktober 31, 2025, 14:36:22
Marsman speelt op rechtsback, vd Sande twijfelgeval
hoelang gaat het nog duren met Mulders  :?
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: ChantiSCC op oktober 31, 2025, 20:18:02
Citaat van: Noordcambuur op oktober 31, 2025, 17:14:22
hoelang gaat het nog duren met Mulders  :?

Volgende week naar alle waarschijnlijkheid weer bij de selecao
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op oktober 31, 2025, 20:57:08
Citaat van: ChantiSCC op oktober 31, 2025, 20:18:02
Volgende week naar alle waarschijnlijkheid weer bij de selecao
ok? bedankt  :thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Bankzitter op oktober 31, 2025, 22:49:35
En  Jermouni zit ook al weer op de bank dus we komen weer wat ruimer in de verdedigers te zitten.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Poetser op november 01, 2025, 07:31:19
Waarom staat deze wedstrijd niet meer in tickets.cambuur.nl? Uitverkocht?
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op november 01, 2025, 08:58:02
Klopt mijn buurman wou ook nog 2 kaarten maar kan niks meer bestellen.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Bernardo op november 01, 2025, 09:03:01
Meestal staat er dan uitverkocht bij, deze wedstrijd is compleet weg uit het systeem
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op november 01, 2025, 11:05:35
Citaat van: Bernardo op november 01, 2025, 09:03:01
Meestal staat er dan uitverkocht bij, deze wedstrijd is compleet weg uit het systeem
is weer open ?..
Voor Oosttribune nog 21 kaarten beschikbaar
Zuidtribune nog 21 kaarten beschikbaar
Uitvak nog 100 kaarten beschikbaar te koop voor ?10,00 p/p
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: fred op november 01, 2025, 16:42:59
Volle bak zometeen. Zin in  |:)

Oost nog 4 Zuid nog 6 kaartjes. West  :?

Uitverkocht.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: sunderland op november 01, 2025, 17:27:11
Ben benieuwd hoe de scheidsrechter vanavond weer fluit ?..
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op november 01, 2025, 17:45:29
Citaat van: sunderland op november 01, 2025, 17:27:11
Ben benieuwd hoe de scheidsrechter vanavond weer fluit ?..
je kunt er naar fluiten Sunderland  :y
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op november 01, 2025, 18:32:22
Nou kom op Cambuur winnen Roda JC speelt gelijk.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: CambuurArnhem op november 01, 2025, 20:29:01
Tony R?lke, wat een heerlijke goal!
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: ChantiSCC op november 01, 2025, 20:29:45
Souren vent wat ben jij soms ongelooflijk slecht zeg niet normaal
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: zeewolde op november 01, 2025, 20:51:24
Citaat van: ChantiSCC op november 01, 2025, 20:29:45
Souren vent wat ben jij soms ongelooflijk slecht zeg niet normaal
mij nog niet opgevallen. Dat zeggen wij net over Galvez.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 01, 2025, 20:51:49
Meer dan 14000, een record of vorige keer ook al?
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 01, 2025, 20:54:10
Wordt een indirecte vrije trap op de plaats van de terugspeelbal genomen of op de plaats van de keeper. Dan kun je het zelfs als verdedigingstactiek gebruiken
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: AL op november 01, 2025, 21:19:48
Totaal geen controle en een ramp in de omschakeling.
Aantal spelers zwaar onder de maat.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: oost op november 01, 2025, 22:05:53
Gewoon weer een degelijke overwinning. Was misschien niet zo oogstrelend als wat we eerder gezien hebben maar dat boeit niet.
Tegen Jong ploegen telt alleen de overwinning.
Dat zie je nu wel weer aan Roda.
En wat heerlijk om te zien dat de lichting onder 21 nu echt lijkt door te breken.
Vooral Marsman laat die jongen aub staan.
Vorige jaar vond ik hem de zwakste maar wat is hij nu lekker bezig _O_
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Oud Cambuur op november 01, 2025, 22:17:05
Leuke wedstrijd om te zien komt ook dat jong ajax ook lekker wilde voetballen wel veel fouten maar wat geeft het 3 punten zijn binnen
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Bernardo op november 01, 2025, 22:46:24
Eigenlijk geen kans weggeven, op die flipperkast na in de tweede helft. Ook wel weer eens lekker.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: wiekie1969 op november 01, 2025, 22:49:26
Wat een mooie goals vanavond, ook die van Jong Ajax. Leuk elftal hadden ze, vooral de nummer 8, Steur. Ferrah had zijn dag niet, kan een keer gebeuren. Rolke mooi laten staan daar in de punt met Balk. Wat mutte we met Binder, onthutsend zwakke invalbeurt weer. Jammer. Amofa en Marsman de besten vh veld. Marsman de nieuwe cultheld. Wat een passie die jongen. Prachtig.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Trainert! op november 01, 2025, 22:51:08
fantastische uitslag
fantastische goals
fantastische bob ross
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: zeewolde op november 01, 2025, 23:02:30
Citaat van: Trainert! op november 01, 2025, 22:51:08
fantastische uitslag
fantastische goals
fantastische bob ross

Goed zo trainert!

Top dat je je nu ook meldt.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: EdsjeSCC op november 01, 2025, 23:08:13
Marsman en Rolke waren de eerste helft prime Dani Alves en Totti.
Beetje jammer dat er weer geen meer doelpunten gescoord werden
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: wiekie1969 op november 01, 2025, 23:13:55
Rolke maakte een beste goal. Die heeft meer loopvermogen dan vd Sande. Mooi laten staan.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op november 01, 2025, 23:20:59
Citaat van: wiekie1969 op november 01, 2025, 22:49:26
Ferrah had zijn dag niet, kan een keer gebeuren.

Haha en ook niet een beetje niet! Mooi om te zien hoe hij van veel medespelers opbeurende woorden en een arm om de schouder kreeg na de 3-1.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: wiekie1969 op november 01, 2025, 23:32:02
Henstra komt er ook wel. Leuke voetballer om naar te kijken.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: anderszchristian op november 01, 2025, 23:58:23
Citaat van: wiekie1969 op november 01, 2025, 23:13:55
Rolke maakte een beste goal. Die heeft meer loopvermogen dan vd Sande. Mooi laten staan.
Toch zou ik dit per wedstrijd bekijken. R?lke is tegen aanvallend ingestelde tegenstanders een betere optie dan Van der Sande, omdat hij met zijn loopvermogen tot veel meer in staat is als er ruimte achter de verdediging ligt. Van der Sande daarentegen is juist weer beter tegen teams die vanuit een gesloten organisatie spelen door het vermogen een duel te winnen en een bal vast te houden waardoor hij ruimte cre?ert voor Ferrah, Sjostrand en Balk.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Johan-12 op november 02, 2025, 00:03:56
Citaat van: wiekie1969 op november 01, 2025, 23:13:55
Rolke maakte een beste goal. Die heeft meer loopvermogen dan vd Sande. Mooi laten staan.
Rolke maakt een goal, verder heel veel balverlies en onbegrijpelijke acties..
En dat loopvermogen valt volgens mij ook wel mee .
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: EdsjeSCC op november 02, 2025, 00:19:18
Citaat van: Johan-12 op november 02, 2025, 00:03:56
Rolke maakt een goal, verder heel veel balverlies en onbegrijpelijke acties..
En dat loopvermogen valt volgens mij ook wel mee .

Rolke gaf ook 3 fantastische passes man
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: CambuurArnhem op november 02, 2025, 00:19:56
Citaat van: Johan-12 op november 02, 2025, 00:03:56
Rolke maakt een goal, verder heel veel balverlies en onbegrijpelijke acties..
En dat loopvermogen valt volgens mij ook wel mee .

Ik vond R?lke vandaag weer met meer zelfvertrouwen spelen, ok? een paar keer de gebruikelijke onhandigheden maar ook prachtige passes gezien. En natuurlijk die heerlijke goal. Stukken beter dan Binder in elk geval...
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Johan-12 op november 02, 2025, 00:23:32
Citaat van: CambuurArnhem op november 02, 2025, 00:19:56
Ik vond R?lke vandaag weer met meer zelfvertrouwen spelen, ok? een paar keer de gebruikelijke onhandigheden maar ook prachtige passes gezien. En natuurlijk die heerlijke goal. Stukken beter dan Binder in elk geval...
Dat laatste zeker, nu de (speel) tijd maar in Kian Visser steken want Binder kan echt niet.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Specuveter op november 02, 2025, 00:33:53
Wat kan toch de reden zijn dat ze Binder hebben gehaald deze zomer?????
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: denistel op november 02, 2025, 00:53:20
Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2025, 15:14:45
nou teken ik voor?.maar ik hou mijn hart vast ;)


niet twijfelen aan de oude garde man
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: sunderland op november 02, 2025, 02:18:45
R?lke apparte speler, soms heel goed en soms waardeloos. Hoe hij weg draait bij die goal en binnen schiet fantastisch.  2 e helft ook hoe die duel wint en dan weer mist. Volgens mij onderbrak hij ook die geweldige aanval van ons waar de 1-1 uit kwam. Al met al prima pot van hem. Vaak liep hij de eerste helft uit de spits om verbinding speler te zijn en dat deed ie verdomd goed. Ajax had daar totaal geen antwoord op
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Mp op november 02, 2025, 06:47:43
Citaat van: Specuveter op november 02, 2025, 00:33:53
Wat kan toch de reden zijn dat ze Binder hebben gehaald deze zomer?????

Jan Bruin is die kant op geweest denk ik  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Eewal op november 02, 2025, 08:15:22
Gister voor het eerst na de wedstrijd even vanuit oost naar noord gegaan voor een drankje. Dan de boel ontruimt zien worden door een massale vechtpartij, wat een wanvertoning van doorgedraaide mensen. Is dat daar de norm?
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op november 02, 2025, 08:57:16
Citaat van: Johan-12 op november 02, 2025, 00:23:32
Dat laatste zeker, nu de (speel) tijd maar in Kian Visser steken want Binder kan echt niet.
Ranglijst Spits positie

1e R?lke
2e van der Sande
3e Balk
4e K.Visser
5e Binder
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Vlampiep op november 02, 2025, 09:03:32
Citaat van: Eewal op november 02, 2025, 08:15:22
Gister voor het eerst na de wedstrijd even vanuit oost naar noord gegaan voor een drankje. Dan de boel ontruimt zien worden door een massale vechtpartij, wat een wanvertoning van doorgedraaide mensen. Is dat daar de norm?
Jammer, hopelijk gaat er vanuit de club actie ondernomen worden om die doorgesnoven randdebielen uit het stadion te weren.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Bankzitter op november 02, 2025, 09:20:13
30 goals in 14 wedstrijden , het zal me worst zijn we ze maakt ... als we dat volhouden tot de winterstop, dan staan we dan op een promotieplek.

In de winter kunnen we dan altijd nog kijken naar die ene goalgetter die een garantie voor promotie is. We weten al dat we nog meer transferklappers gaan maken (Baouf, Sj?strand, D. Visser) en als Kooij en/of vdBrink de risico's afdekt kun je daar een voorschot op nemen.

De vrees dat we in de breedte te kort komen , lijkt ongegrond. De O21 spelers doen het boven verwachting.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Korezev op november 02, 2025, 10:10:18
Citaat van: Noordcambuur op november 02, 2025, 08:57:16
Ranglijst Spits positie

1e R?lke
2e van der Sande
3e Balk
4e K.Visser
5e Binder
Waar baseer jij plaats 2 van vd Sande op, voor mij komt die na Visser, maar R?LKE wel de onbetwiste nummer 1
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Specuveter op november 02, 2025, 10:23:28
Moest helaas werken gisteravond
Maar dat is het risico als je in de zorg werkt.
Vanochtend wedstrijd even teruggekeken
Onze krullenbol natuurlijk man van de wedstrijd.
Moet zeggen dat we soms wel v??l ruimte weggeven bij terugschakelen.
Ben bang dat ??n ploeg als Den Haag daar wel van profiteert.
Positieve uitschieters:Amofa en Rolke.
Vond Baouf nog niet de speler zoals we hem kennen.
Souren ?rg mat.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Specuveter op november 02, 2025, 10:26:31
Citaat van: Vlampiep op november 02, 2025, 09:03:32
Jammer, hopelijk gaat er vanuit de club actie ondernomen worden om die doorgesnoven randdebielen uit het stadion te weren.
Wat was er precies aan de hand??
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Eewal op november 02, 2025, 10:29:20
Citaat van: Specuveter op november 02, 2025, 10:26:31
Wat was er precies aan de hand??
ik denk dat ze dat zelf ook niet weten. Toen ik het stadion uit liep 6 politiewagens met sirene naar noord waar de beveiliging een aantal op de grond in bedwang moest houden voor een half uur.

Gezellige boel.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Poetser op november 02, 2025, 10:45:49
Citaat van: Specuveter op november 02, 2025, 10:26:31
Wat was er precies aan de hand??

Teveel rotzooi in het lijf.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: zeewolde op november 02, 2025, 10:46:07
Hoe laat was dat dat dat gebeurde?
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Eewal op november 02, 2025, 10:51:02
Citaat van: zeewolde op november 02, 2025, 10:46:07
Hoe laat was dat dat dat gebeurde?
23 uur
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op november 02, 2025, 10:51:35
Ga je ruzie zoeken en ben je van de zelfde club hoe dom kun je zijn.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: okkele op november 02, 2025, 11:42:02
Citaat van: Specuveter op november 02, 2025, 10:26:31
Wat was er precies aan de hand??
er hoeft niks aan de hand te zijn voor dit tokkie-volk.
ramen ingooien en zaken stelen bij het oude stadion hebben ze ook geen aanleiding voor nodig.
sommige jochies met een achterstand komen hier voor.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Drumfather SCC op november 02, 2025, 12:33:54
Citaat van: okkele op november 02, 2025, 11:42:02
er hoeft niks aan de hand te zijn voor dit tokkie-volk.
ramen ingooien en zaken stelen bij het oude stadion hebben ze ook geen aanleiding voor nodig.
sommige jochies met een achterstand komen hier voor.

Zo krijg je wel weemoed naar het ''oude'' Noord; Daar was echt bijna nog een soort hi?rarchie en een broederschap; Als 1 blok voor en achter de club

Ik zit op nu op Zuid als Noord verlater en ik zie vaak de fotoreportage van, ik geloof, Kern van Cambuur online en daar zie je enerzijds een halve Kidsclub en anderzijds ''stoere'' mensen in het zwart met hun Hoodies e.d.

Her en der nog een pluk vertrouwde gezichten maar persoonlijk vind ik het er maar triest ogen daar
En zulke berichten onderstrepen dat voor mij, het verbaasd me niks
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Zuid1991 op november 02, 2025, 12:53:14
Citaat van: Drumfather SCC op november 02, 2025, 12:33:54
Zo krijg je wel weemoed naar het ''oude'' Noord; Daar was echt bijna nog een soort hi?rarchie en een broederschap; Als 1 blok voor en achter de club

Ik zit op nu op Zuid als Noord verlater en ik zie vaak de fotoreportage van, ik geloof, Kern van Cambuur online en daar zie je enerzijds een halve Kidsclub en anderzijds ''stoere'' mensen in het zwart met hun Hoodies e.d.

Her en der nog een pluk vertrouwde gezichten maar persoonlijk vind ik het er maar triest ogen daar
En zulke berichten onderstrepen dat voor mij, het verbaasd me niks

Waarom moeten mensen altijd naar vroeger verwijzen alsof het toen beter was?
Op oud noord gebeurde er ook wel eens wat, wat niet door de beugel kon.
Kijk eens hoe mooi de nieuwe tribune van noord is.
Kijk eens hoeveel supporters er nu zijn.
De club groeit op alle vlakken.
Tsja, gister iets gebeurt onder noord wat niet goed is.
Gebeurt overal (helaas).
En door  |:)

Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: sunderland op november 02, 2025, 13:09:14
Gister stak Amofa er ver bovenuit. !! Verder heb ik een uitstekende wedstrijd gezien met bij vlagen heel goed voetbal. 4 goals en nog 6 grote kansen. Vond Jong Ajax ook prima voetballen, wat een beleid daar bij Ajax, die Steur hoort sowieso in Ajax 1 . Wat was die goed.
Bij ons een hele goede Marsman en ook was Galvez goed.
Verder niet een speler die een onvoldoende haalde. Volgens mij is Diemers niet fit.
En over de spits positie, soms die en soms die, we hebben iedereen nodig.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Johan-12 op november 02, 2025, 13:41:36
Citaat van: sunderland op november 02, 2025, 13:09:14
Gister stak Amofa er ver bovenuit. !! Verder heb ik een uitstekende wedstrijd gezien met bij vlagen heel goed voetbal. 4 goals en nog 6 grote kansen. Vond Jong Ajax ook prima voetballen, wat een beleid daar bij Ajax, die Steur hoort sowieso in Ajax 1 . Wat was die goed.
Bij ons een hele goede Marsman en ook was Galvez goed.
Verder niet een speler die een onvoldoende haalde. Volgens mij is Diemers niet fit.
En over de spits positie, soms die en soms die, we hebben iedereen nodig.
We hebben inderdaad iedereen nodig. Zo jammer dat we niet een echte spits hebben waar geen discussie over is. Binder viel gisteravond wel gigantisch tegen, blijft zonde.
Voor de rest ook nog heel veel verbetering mogelijk in de vrije trappen en corners. Gisteravond ook weer weinig tot geen gevaar.

Kortom er zijn nog dingen te verbeteren, en dan nog sta je gewoon tweede  |:)
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Eewal op november 02, 2025, 13:49:12
Citaat van: Zuid1991 op november 02, 2025, 12:53:14
Waarom moeten mensen altijd naar vroeger verwijzen alsof het toen beter was?
Op oud noord gebeurde er ook wel eens wat, wat niet door de beugel kon.
Kijk eens hoe mooi de nieuwe tribune van noord is.
Kijk eens hoeveel supporters er nu zijn.
De club groeit op alle vlakken.
Tsja, gister iets gebeurt onder noord wat niet goed is.
Gebeurt overal (helaas).
En door  |:)
zou je dat ook zeggen als je rustig een biertje aan het drinken bent en je opeens van een medesupporter opeens uit het niks een vieze tik op je achterhoofd krijgt omdat hij door de coke niet meer weet met wie hij nu eigenlijk ruzie heeft?
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: YellowBlue op november 02, 2025, 14:50:42
Citaat van: Eewal op november 02, 2025, 08:15:22
Gister voor het eerst na de wedstrijd even vanuit oost naar noord gegaan voor een drankje. Dan de boel ontruimt zien worden door een massale vechtpartij, wat een wanvertoning van doorgedraaide mensen. Is dat daar de norm?
altijd op noord, eerste keer dit gezien
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: YellowBlue op november 02, 2025, 14:59:21
Citaat van: Drumfather SCC op november 02, 2025, 12:33:54
Zo krijg je wel weemoed naar het ''oude'' Noord; Daar was echt bijna nog een soort hi?rarchie en een broederschap; Als 1 blok voor en achter de club

Ik zit op nu op Zuid als Noord verlater en ik zie vaak de fotoreportage van, ik geloof, Kern van Cambuur online en daar zie je enerzijds een halve Kidsclub en anderzijds ''stoere'' mensen in het zwart met hun Hoodies e.d.

Her en der nog een pluk vertrouwde gezichten maar persoonlijk vind ik het er maar triest ogen daar
En zulke berichten onderstrepen dat voor mij, het verbaasd me niks
dus vanaf zuid en via een paar foto's beoordeel jij hoe het op Noord is? Die lui waar jij het over hebt staan vooraan en staan op de meeste foto's.  Totaal niet representatief voor de hele tribune. Mijn vader van 72 zit keurig op noord, mijn zoon van 12 kan er normaal naar toe, niets aan de hand. Om ons heen veel bekende gezichten van noord van het oude stadion. Jong en oud, staan en zittend.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: mark1989 op november 02, 2025, 15:25:09
Sowieso moeten clubs het tuig veel harder aanpakken. Hoodies verbieden. Gewoon niet binnenlaten.
Als je je gezicht niet volledig durft te vertonen in een stadion ben je wel een hele sneue gast.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: sunderland op november 02, 2025, 15:26:49
Citaat van: YellowBlue op november 02, 2025, 14:59:21
dus vanaf zuid en via een paar foto's beoordeel jij hoe het op Noord is? Die lui waar jij het over hebt staan vooraan en staan op de meeste foto's.  Totaal niet representatief voor de hele tribune. Mijn vader van 72 zit keurig op noord, mijn zoon van 12 kan er normaal naar toe, niets aan de hand. Om ons heen veel bekende gezichten van noord van het oude stadion. Jong en oud, staan en zittend.
precies. Om nu noord naar beneden te halen. Ja de club word groter en dus krijg je er ook meer succes supporters bij die winst of verlies niks interesseert en ook van die capuchontsjes
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Zuid1991 op november 02, 2025, 15:35:50
Citaat van: Eewal op november 02, 2025, 13:49:12
zou je dat ook zeggen als je rustig een biertje aan het drinken bent en je opeens van een medesupporter opeens uit het niks een vieze tik op je achterhoofd krijgt omdat hij door de coke niet meer weet met wie hij nu eigenlijk ruzie heeft?
Heb op oud noord ook vaak genoeg een paar debielen meegemaakt die asociaal en agressief reageerden.

Het gros gedraagt zich prima.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Yellow Army op november 02, 2025, 17:12:25
De vechtpartij zoals gister nog niet eerder meegemaakt in het nieuwe stadion waar we steevast na elke thuiswedstrijd blijven hangen. Dus gewoon domme pech gehad wanneer je nu voor het eerst even op Noord kwam kijken. De sfeer is doorgaans gemoedelijk
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Destroyer op november 02, 2025, 17:22:01
Citaat van: Drumfather SCC op november 02, 2025, 12:33:54
Zo krijg je wel weemoed naar het ''oude'' Noord; Daar was echt bijna nog een soort hi?rarchie en een broederschap; Als 1 blok voor en achter de club

Ik zit op nu op Zuid als Noord verlater en ik zie vaak de fotoreportage van, ik geloof, Kern van Cambuur online en daar zie je enerzijds een halve Kidsclub en anderzijds ''stoere'' mensen in het zwart met hun Hoodies e.d.

Her en der nog een pluk vertrouwde gezichten maar persoonlijk vind ik het er maar triest ogen daar
En zulke berichten onderstrepen dat voor mij, het verbaasd me niks

Dat vindt jij. De laatste 10 jaar op Noord was ook verdeeld, met een vakje 14, cambuur culture en de oude kern. Daar was op het laatst de sfeer ook op, met een enkele uitzondering. Alles veranderd. Incidenten zullen er altijd zijn, maar denk wel dat het laatste half jaar de sfeer in het nieuwe stadion stuk beter is.

Hersenlozen moet je gewoon verwijderen.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Eewal op november 02, 2025, 17:26:56
Citaat van: Yellow Army op november 02, 2025, 17:12:25
De vechtpartij zoals gister nog niet eerder meegemaakt in het nieuwe stadion waar we steevast na elke thuiswedstrijd blijven hangen. Dus gewoon domme pech gehad wanneer je nu voor het eerst even op Noord kwam kijken. De sfeer is doorgaans gemoedelijk
ik vond het gister ook eerst gemoedelijk hoor, maar voor mij uit het niets werd het een bende.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: diekhuzen op november 02, 2025, 17:55:59
Citaat van: mark1989 op november 02, 2025, 15:25:09
Sowieso moeten clubs het tuig veel harder aanpakken. Hoodies verbieden. Gewoon niet binnenlaten.
Als je je gezicht niet volledig durft te vertonen in een stadion ben je wel een hele sneue gast.

Helemaal eens, alleen het is lastig te handhaven en dan komen weer andere discussies op gang.
Het is vooral enorm lafjes.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: NRG op november 02, 2025, 19:46:56
Citaat van: Zuid1991 op november 02, 2025, 15:35:50
Heb op oud noord ook vaak genoeg een paar debielen meegemaakt die asociaal en agressief reageerden.

Het gros gedraagt zich prima.

Was op het oude Zuid in de jaren 80/90 al zo. Heb wel in de trein/bus naar uitwedstrijden gezeten met personen die in een tbs kliniek thuishoorden. Het wordt tegenwoordig met al die social media wel steeds meer uitvergroot. Betekent niet dat je het goed moet praten en accepteren. Een harde aanpak werkt. Kijk maar naar Engeland.
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: denistel op november 03, 2025, 14:11:31
supporters onder elkaar die gaan vechten kan ik niet snappen hoor,we staan
daar allemaal voor de club toch
Titel: Re: SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00
Bericht door: Noordcambuur op november 03, 2025, 14:58:15
Citaat van: denistel op november 03, 2025, 14:11:31
supporters onder elkaar die gaan vechten kan ik niet snappen hoor,we staan
daar allemaal voor de club toch
klopt denistel ben ik volledig met jou eens :y