Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00

Gestart door zeewolde, oktober 16, 2025, 18:22:44

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Marsman
27 (84.4%)
Amofa
2 (6.3%)
Baouf
1 (3.1%)
Galvez
1 (3.1%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
1 (3.1%)
Binder
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
van de Veen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Nap
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 32

Stemmen gesloten: november 06, 2025, 23:01:04

sunderland

#75
Gister stak Amofa er ver bovenuit. !! Verder heb ik een uitstekende wedstrijd gezien met bij vlagen heel goed voetbal. 4 goals en nog 6 grote kansen. Vond Jong Ajax ook prima voetballen, wat een beleid daar bij Ajax, die Steur hoort sowieso in Ajax 1 . Wat was die goed.
Bij ons een hele goede Marsman en ook was Galvez goed.
Verder niet een speler die een onvoldoende haalde. Volgens mij is Diemers niet fit.
En over de spits positie, soms die en soms die, we hebben iedereen nodig.

Johan-12

Citaat van: sunderland op november 02, 2025, 13:09:14
Gister stak Amofa er ver bovenuit. !! Verder heb ik een uitstekende wedstrijd gezien met bij vlagen heel goed voetbal. 4 goals en nog 6 grote kansen. Vond Jong Ajax ook prima voetballen, wat een beleid daar bij Ajax, die Steur hoort sowieso in Ajax 1 . Wat was die goed.
Bij ons een hele goede Marsman en ook was Galvez goed.
Verder niet een speler die een onvoldoende haalde. Volgens mij is Diemers niet fit.
En over de spits positie, soms die en soms die, we hebben iedereen nodig.
We hebben inderdaad iedereen nodig. Zo jammer dat we niet een echte spits hebben waar geen discussie over is. Binder viel gisteravond wel gigantisch tegen, blijft zonde.
Voor de rest ook nog heel veel verbetering mogelijk in de vrije trappen en corners. Gisteravond ook weer weinig tot geen gevaar.

Kortom er zijn nog dingen te verbeteren, en dan nog sta je gewoon tweede  |:)

Eewal

Citaat van: Zuid1991 op november 02, 2025, 12:53:14
Waarom moeten mensen altijd naar vroeger verwijzen alsof het toen beter was?
Op oud noord gebeurde er ook wel eens wat, wat niet door de beugel kon.
Kijk eens hoe mooi de nieuwe tribune van noord is.
Kijk eens hoeveel supporters er nu zijn.
De club groeit op alle vlakken.
Tsja, gister iets gebeurt onder noord wat niet goed is.
Gebeurt overal (helaas).
En door  |:)
zou je dat ook zeggen als je rustig een biertje aan het drinken bent en je opeens van een medesupporter opeens uit het niks een vieze tik op je achterhoofd krijgt omdat hij door de coke niet meer weet met wie hij nu eigenlijk ruzie heeft?

YellowBlue

Citaat van: Eewal op november 02, 2025, 08:15:22
Gister voor het eerst na de wedstrijd even vanuit oost naar noord gegaan voor een drankje. Dan de boel ontruimt zien worden door een massale vechtpartij, wat een wanvertoning van doorgedraaide mensen. Is dat daar de norm?
altijd op noord, eerste keer dit gezien

YellowBlue

Citaat van: Drumfather SCC op november 02, 2025, 12:33:54
Zo krijg je wel weemoed naar het ''oude'' Noord; Daar was echt bijna nog een soort hi?rarchie en een broederschap; Als 1 blok voor en achter de club

Ik zit op nu op Zuid als Noord verlater en ik zie vaak de fotoreportage van, ik geloof, Kern van Cambuur online en daar zie je enerzijds een halve Kidsclub en anderzijds ''stoere'' mensen in het zwart met hun Hoodies e.d.

Her en der nog een pluk vertrouwde gezichten maar persoonlijk vind ik het er maar triest ogen daar
En zulke berichten onderstrepen dat voor mij, het verbaasd me niks
dus vanaf zuid en via een paar foto's beoordeel jij hoe het op Noord is? Die lui waar jij het over hebt staan vooraan en staan op de meeste foto's.  Totaal niet representatief voor de hele tribune. Mijn vader van 72 zit keurig op noord, mijn zoon van 12 kan er normaal naar toe, niets aan de hand. Om ons heen veel bekende gezichten van noord van het oude stadion. Jong en oud, staan en zittend.

mark1989

Sowieso moeten clubs het tuig veel harder aanpakken. Hoodies verbieden. Gewoon niet binnenlaten.
Als je je gezicht niet volledig durft te vertonen in een stadion ben je wel een hele sneue gast.

sunderland

Citaat van: YellowBlue op november 02, 2025, 14:59:21
dus vanaf zuid en via een paar foto's beoordeel jij hoe het op Noord is? Die lui waar jij het over hebt staan vooraan en staan op de meeste foto's.  Totaal niet representatief voor de hele tribune. Mijn vader van 72 zit keurig op noord, mijn zoon van 12 kan er normaal naar toe, niets aan de hand. Om ons heen veel bekende gezichten van noord van het oude stadion. Jong en oud, staan en zittend.
precies. Om nu noord naar beneden te halen. Ja de club word groter en dus krijg je er ook meer succes supporters bij die winst of verlies niks interesseert en ook van die capuchontsjes

Zuid1991

Citaat van: Eewal op november 02, 2025, 13:49:12
zou je dat ook zeggen als je rustig een biertje aan het drinken bent en je opeens van een medesupporter opeens uit het niks een vieze tik op je achterhoofd krijgt omdat hij door de coke niet meer weet met wie hij nu eigenlijk ruzie heeft?
Heb op oud noord ook vaak genoeg een paar debielen meegemaakt die asociaal en agressief reageerden.

Het gros gedraagt zich prima.

Yellow Army

De vechtpartij zoals gister nog niet eerder meegemaakt in het nieuwe stadion waar we steevast na elke thuiswedstrijd blijven hangen. Dus gewoon domme pech gehad wanneer je nu voor het eerst even op Noord kwam kijken. De sfeer is doorgaans gemoedelijk
Area 58

Destroyer

Citaat van: Drumfather SCC op november 02, 2025, 12:33:54
Zo krijg je wel weemoed naar het ''oude'' Noord; Daar was echt bijna nog een soort hi?rarchie en een broederschap; Als 1 blok voor en achter de club

Ik zit op nu op Zuid als Noord verlater en ik zie vaak de fotoreportage van, ik geloof, Kern van Cambuur online en daar zie je enerzijds een halve Kidsclub en anderzijds ''stoere'' mensen in het zwart met hun Hoodies e.d.

Her en der nog een pluk vertrouwde gezichten maar persoonlijk vind ik het er maar triest ogen daar
En zulke berichten onderstrepen dat voor mij, het verbaasd me niks

Dat vindt jij. De laatste 10 jaar op Noord was ook verdeeld, met een vakje 14, cambuur culture en de oude kern. Daar was op het laatst de sfeer ook op, met een enkele uitzondering. Alles veranderd. Incidenten zullen er altijd zijn, maar denk wel dat het laatste half jaar de sfeer in het nieuwe stadion stuk beter is.

Hersenlozen moet je gewoon verwijderen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Eewal

Citaat van: Yellow Army op november 02, 2025, 17:12:25
De vechtpartij zoals gister nog niet eerder meegemaakt in het nieuwe stadion waar we steevast na elke thuiswedstrijd blijven hangen. Dus gewoon domme pech gehad wanneer je nu voor het eerst even op Noord kwam kijken. De sfeer is doorgaans gemoedelijk
ik vond het gister ook eerst gemoedelijk hoor, maar voor mij uit het niets werd het een bende.

diekhuzen

Citaat van: mark1989 op november 02, 2025, 15:25:09
Sowieso moeten clubs het tuig veel harder aanpakken. Hoodies verbieden. Gewoon niet binnenlaten.
Als je je gezicht niet volledig durft te vertonen in een stadion ben je wel een hele sneue gast.

Helemaal eens, alleen het is lastig te handhaven en dan komen weer andere discussies op gang.
Het is vooral enorm lafjes.

NRG

Citaat van: Zuid1991 op november 02, 2025, 15:35:50
Heb op oud noord ook vaak genoeg een paar debielen meegemaakt die asociaal en agressief reageerden.

Het gros gedraagt zich prima.

Was op het oude Zuid in de jaren 80/90 al zo. Heb wel in de trein/bus naar uitwedstrijden gezeten met personen die in een tbs kliniek thuishoorden. Het wordt tegenwoordig met al die social media wel steeds meer uitvergroot. Betekent niet dat je het goed moet praten en accepteren. Een harde aanpak werkt. Kijk maar naar Engeland.

denistel

supporters onder elkaar die gaan vechten kan ik niet snappen hoor,we staan
daar allemaal voor de club toch

Noordcambuur

Citaat van: denistel op november 03, 2025, 14:11:31
supporters onder elkaar die gaan vechten kan ik niet snappen hoor,we staan
daar allemaal voor de club toch
klopt denistel ben ik volledig met jou eens :y