Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00

Gestart door zeewolde, oktober 16, 2025, 18:22:44

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Marsman
27 (84.4%)
Amofa
2 (6.3%)
Baouf
1 (3.1%)
Galvez
1 (3.1%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
1 (3.1%)
Binder
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
van de Veen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Nap
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 32

Stemmen gesloten: november 06, 2025, 23:01:04

zeewolde

Noordtribune is al uitverkocht.
Mocht er iemand nog een kaart over hebben voor Noord, wil ik hem graag overnemen.

Arno A

Zou Baouf al weer meedoen? Of alleen eerst huldigen?

Stanley

Citaat van: Arno A op oktober 25, 2025, 12:39:15
Zou Baouf al weer meedoen? Of alleen eerst huldigen?
Waarom niet? Natuurlijk speelt Baouf.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op oktober 16, 2025, 18:22:44
Noordtribune is al uitverkocht.
Mocht er iemand nog een kaart over hebben voor Noord, wil ik hem graag overnemen.
zijn nog 15 kaarten beschikbaar  :thumbsup

zeewolde

Citaat van: Noordcambuur op oktober 28, 2025, 15:05:11
zijn nog 15 kaarten beschikbaar  :thumbsup

Dank je, heb het al anders geregeld :thumbsup

Wel raar dat het nu wel weer kan op Noord.

debaas058

Citaat van: zeewolde op oktober 28, 2025, 15:12:39
Dank je, heb het al anders geregeld :thumbsup

Wel raar dat het nu wel weer kan op Noord.

Er is een groep die gebruik maakt van de tunnelclub, vandaar dat die kaarten in de verkoop gaan.
Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

Noordcambuur

Nou meeste spelers hebben rust gehad nu maar weer knallen   :thumbsup

Noordcambuur

Noordtribune uitverkocht
Zuidtribune nog 48 kaarten beschikbaar
Oosttribune nog ongeveer 100 kaarten beschikbaar

denistel

volle oorlogs sterkte die lui met een matig team dus overrompellen
die lui 4 a 5-1 hek ut op

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 30, 2025, 15:08:22
volle oorlogs sterkte die lui met een matig team dus overrompellen
die lui 4 a 5-1 hek ut op
nou teken ik voor?.maar ik hou mijn hart vast ;)

zeewolde

Citaat van: debaas058 op oktober 28, 2025, 16:04:05
Er is een groep die gebruik maakt van de tunnelclub, vandaar dat die kaarten in de verkoop gaan.

Wat wordt bedoeld met de tunnelclub?

Galdiano

Citaat van: zeewolde op oktober 30, 2025, 18:20:58
Wat wordt bedoeld met de tunnelclub?

Dat is de ruimte naast de spelerstunnel. Waar je kan eten en drinken en de spelers en technische staf kunt zien lopen.

Voor meer info zie pagina 59:
(op mobiel even naar rechts swipen. Zijn brede pagina's)
https://cambuur.nl/friksbeheer/wp-content/uploads/2024/08/nieuwe-Sponsorbrochure.pdf?x72302
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

denistel

Citaat van: Noordcambuur op oktober 30, 2025, 15:14:45
nou teken ik voor?.maar ik hou mijn hart vast ;)

nee man alle vertrouwen vol gas en 3 punten pakken

Noordcambuur

Citaat van: denistel op oktober 30, 2025, 21:02:55
nee man alle vertrouwen vol gas en 3 punten pakken
ben vorig seizoen Jong AZ niet vergeten denistel

sunderland

Citaat van: denistel op oktober 30, 2025, 21:02:55
nee man alle vertrouwen vol gas en 3 punten pakken
je moet gelijk hoog druk zetten en afjagen. Ze willen en moeten opbouwen tot in den treure. Dan moet het hele team kort zitten