Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - jong Ajax zaterdag 1 november 20.00

Gestart door zeewolde, oktober 16, 2025, 18:22:44

Vorige topic - Volgende topic

Man of the Match

Janssen
0 (0%)
Marsman
27 (84.4%)
Amofa
2 (6.3%)
Baouf
1 (3.1%)
Galvez
1 (3.1%)
Balk
0 (0%)
Souren
0 (0%)
Diemers
0 (0%)
Ferrah
0 (0%)
Rolke
0 (0%)
Sjostrand
1 (3.1%)
Binder
0 (0%)
Henstra
0 (0%)
van de Veen
0 (0%)
Jermoumi
0 (0%)
Nap
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 32

Stemmen gesloten: november 06, 2025, 23:01:04

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op november 01, 2025, 09:03:01
Meestal staat er dan uitverkocht bij, deze wedstrijd is compleet weg uit het systeem
is weer open ?..
Voor Oosttribune nog 21 kaarten beschikbaar
Zuidtribune nog 21 kaarten beschikbaar
Uitvak nog 100 kaarten beschikbaar te koop voor ?10,00 p/p

fred

#31
Volle bak zometeen. Zin in  |:)

Oost nog 4 Zuid nog 6 kaartjes. West  :?

Uitverkocht.

sunderland

Ben benieuwd hoe de scheidsrechter vanavond weer fluit ?..

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op november 01, 2025, 17:27:11
Ben benieuwd hoe de scheidsrechter vanavond weer fluit ?..
je kunt er naar fluiten Sunderland  :y

Noordcambuur

Nou kom op Cambuur winnen Roda JC speelt gelijk.

CambuurArnhem


ChantiSCC

Souren vent wat ben jij soms ongelooflijk slecht zeg niet normaal

zeewolde

Citaat van: ChantiSCC op november 01, 2025, 20:29:45
Souren vent wat ben jij soms ongelooflijk slecht zeg niet normaal
mij nog niet opgevallen. Dat zeggen wij net over Galvez.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Meer dan 14000, een record of vorige keer ook al?
Henk, held, bedankt

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wordt een indirecte vrije trap op de plaats van de terugspeelbal genomen of op de plaats van de keeper. Dan kun je het zelfs als verdedigingstactiek gebruiken
Henk, held, bedankt

AL

Totaal geen controle en een ramp in de omschakeling.
Aantal spelers zwaar onder de maat.

oost

Gewoon weer een degelijke overwinning. Was misschien niet zo oogstrelend als wat we eerder gezien hebben maar dat boeit niet.
Tegen Jong ploegen telt alleen de overwinning.
Dat zie je nu wel weer aan Roda.
En wat heerlijk om te zien dat de lichting onder 21 nu echt lijkt door te breken.
Vooral Marsman laat die jongen aub staan.
Vorige jaar vond ik hem de zwakste maar wat is hij nu lekker bezig _O_

Oud Cambuur

Leuke wedstrijd om te zien komt ook dat jong ajax ook lekker wilde voetballen wel veel fouten maar wat geeft het 3 punten zijn binnen

Bernardo

Eigenlijk geen kans weggeven, op die flipperkast na in de tweede helft. Ook wel weer eens lekker.

wiekie1969

Wat een mooie goals vanavond, ook die van Jong Ajax. Leuk elftal hadden ze, vooral de nummer 8, Steur. Ferrah had zijn dag niet, kan een keer gebeuren. Rolke mooi laten staan daar in de punt met Balk. Wat mutte we met Binder, onthutsend zwakke invalbeurt weer. Jammer. Amofa en Marsman de besten vh veld. Marsman de nieuwe cultheld. Wat een passie die jongen. Prachtig.