Edwin de Graaf lijkt de nieuwe assistent trainer van Henk de Jong te worden. De Graaf was assistent trainer bij Al Nasr in de Verenigde Arabische Emiraten.
Oud trainer van NAC en Roda
Ik denk een prima zet. De broodnodige praktijkervaring. En als hoofdtrainer ook al de nodige vlieguren gemaakt. Dit kan Henk mooi ontlasten en is een meer dan volwaardige sparringpartner.
Mooi nieuws Edwin succes in Leeuwarden :thumbsup
Hij kan meteen met de corners beginnen _O_ _O_ _O_
Citaat van: mark1989 op juni 22, 2025, 15:18:57
Hij kan meteen met de corners beginnen _O_ _O_ _O_
Gaat onze nieuwe assistent trainer meteen de corners nemen??
Een 2 jarig contract bevestigt door VI.
https://www.vi.nl/nieuws/transferdagboek/cambuur-vindt-in-de-graaf-nieuwe-rechterhand-de-jong
Hij voldoet aan het profiel en heeft het bij N.A.C. (lastige club) redelijk gedaan als hoofdtrainer (44 gespeeld, 19 gewonnen, 11 gelijk, 14 verloren, nacompetitie bereikt).
Vast een prima trainer met wat meer ervaring dan Burghout. Toch blijf ik het een vreemde keuze vinden.
En hij heeft zijn papieren!
Zat er direct bovenop!
Heeft ook wel wat zon geboren hagenees erbij
Citaat van: upweer op juni 25, 2025, 21:29:45
Zat er direct bovenop!
Heeft ook wel wat zon geboren hagenees erbij
vandaag ook weer die pakt wel aan en moet ook
Citaat van: denistel op juni 26, 2025, 18:35:26
vandaag ook weer die pakt wel aan en moet ook
Ik houd er wel van! Houd ook wel van een praatje
Wat voegt Edwin toe? We merken er nog niks van!
Citaat van: PePe op augustus 26, 2025, 10:46:26
Wat voegt Edwin toe? We merken er nog niks van!
Jij niet bedoel je? Hij geeft goede trainingen en pakt spelers aan als het nodig is...
Citaat van: PePe op augustus 26, 2025, 10:46:26
Wat voegt Edwin toe? We merken er nog niks van!
:_schater :_schater :_schater
Citaat van: PePe op augustus 26, 2025, 10:46:26
Wat voegt Edwin toe? We merken er nog niks van!
Stemmingmakerij van de bovenste plank dit :devil
We scoren nu wel uit een corner :zweep
Citaat van: Bankzitter op augustus 26, 2025, 12:26:19
We scoren nu wel uit een corner :zweep
We!!!! zover zijn we nog niet
De overwinning was voor Edwin aldus Henk.
Zijn moeder is Zaterdag plotseling overleden.
Sterkte Edwin.
Diep respect voor deze man. Tacticus pur sang. Respect kerel _O_ _O_ _O_
Citaat van: wiekie1969 op maart 14, 2026, 10:11:02
Diep respect voor deze man. Tacticus pur sang. Respect kerel _O_ _O_ _O_
zeker . Hij haalde Souren 3 x naar hem toe maar die snapte er niks van
Citaat van: sunderland op maart 14, 2026, 11:59:08
zeker . Hij haalde Souren 3 x naar hem toe maar die snapte er niks van
aanvoerder bij deze wedstrijd he :thumbsup
Dus aanspreekpunt w:)
Citaat van: Noordcambuur op maart 14, 2026, 12:05:29
aanvoerder bij deze wedstrijd he :thumbsup
Dus aanspreekpunt w:)
klopt maar daar was het niet om. Souren liep steeds verkeerd
Citaat van: sunderland op maart 14, 2026, 12:16:57
klopt maar daar was het niet om. Souren liep steeds verkeerd
sunderland heel makkelijk om Souren de schuld te geven maren er waren gisteren meer spelers die door de mand vielen.
Vertrekt per direct...
https://cambuur.nl/nieuws/einde-samenwerking-sc-cambuur-en-edwin-de-graaf/
Doodzonde, jammer dat hij vertrekt.
Snap hem wel. Weet niet wat ik moet verwachten dit seizoen maar de lat ligt wel heel erg hoog!
Lars stuurt iedereen maar weg en laat iedereen maar gaan.
Citaat van: sunderland op juni 19, 2026, 10:39:30
Doodzonde, jammer dat hij vertrekt.
Snap hem wel. Weet niet wat ik moet verwachten dit seizoen maar de lat ligt wel heel erg hoog!
Lars stuurt iedereen maar weg en laat iedereen maar gaan.
Ruimte om v/d Ree binnen te halen..
Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2026, 10:40:21
Ruimte om v/d Ree binnen te halen..
en dan? Die is echt niet beter . Plat en zijn maat en van de ree en Henk. Nou mooi duur
Niet verrassend. Plat heeft zijn eigen assistent meegenomen en Henk is er ook bij.
Een van de kritiek punten was de vele assistent trainers, dan is dit een logisch resultaat lijkt me.
Eigenlijk best raar . Beslist assistent willen met papieren.staat in net herschreven beleidsplan, en dat wordt binnen jaar aan de kant geschoven.
Ja weet wel dat henk het heeft etc etc, gaat om de manier waarop
Citaat van: Marc S op juni 19, 2026, 11:28:04
Een van de kritiek punten was de vele assistent trainers, dan is dit een logisch resultaat lijkt me.
zo denk ik er ook over hoofdtrainer en 2 assistenten?.mooi zat.
Dit werd eerder al aangekondigd in de Sportcast. de Graaf heeft nauwe contacten met de familie Schreuder. En dat zou een samenwerking van de Graaf en Plat moeizamer ( of te moeizaam) maken.
Citaat van: Arno A op juni 19, 2026, 12:51:50
Dit werd eerder al aangekondigd in de Sportcast. de Graaf heeft nauwe contacten met de familie Schreuder. En dat zou een samenwerking van de Graaf en Plat moeizamer ( of te moeizaam) maken.
zal vast niet hebben meegeholpen. Plat wou zijn assistent en kreeg die. Denk dat de Graaf ook niet een beetje als 3 e persoon erbij wou hangen. Volgens mij heeft De Graaf ook deze week pas een gesprek gehad. Hij krijgt sowieso wel een nieuwe club, Dordrecht of NAC