Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Edwin de Graaf

Gestart door upweer, juni 21, 2025, 19:23:36

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

We scoren nu wel uit een corner :zweep

Oud Cambuur

Citaat van: Bankzitter op augustus 26, 2025, 12:26:19
We scoren nu wel uit een corner :zweep
We!!!! zover zijn we nog niet

Specuveter

De overwinning was voor Edwin aldus Henk.
Zijn moeder is Zaterdag plotseling overleden.

Noordcambuur


wiekie1969

Diep respect voor deze man. Tacticus pur sang. Respect kerel  _O_ _O_ _O_

sunderland

Citaat van: wiekie1969 op maart 14, 2026, 10:11:02
Diep respect voor deze man. Tacticus pur sang. Respect kerel  _O_ _O_ _O_
zeker . Hij haalde Souren 3 x naar hem toe maar die snapte er niks van

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op maart 14, 2026, 11:59:08
zeker . Hij haalde Souren 3 x naar hem toe maar die snapte er niks van
aanvoerder bij deze wedstrijd he  :thumbsup
Dus aanspreekpunt  w:)

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op maart 14, 2026, 12:05:29
aanvoerder bij deze wedstrijd he  :thumbsup
Dus aanspreekpunt  w:)
klopt maar daar was het niet om. Souren liep steeds verkeerd

Noordcambuur

Citaat van: sunderland op maart 14, 2026, 12:16:57
klopt maar daar was het niet om. Souren liep steeds verkeerd
sunderland heel makkelijk om Souren de schuld te geven maren er waren gisteren meer spelers die door de mand vielen.

Derkx R.H.

#24

sunderland

Doodzonde, jammer dat hij vertrekt.
Snap hem wel. Weet niet wat ik moet verwachten dit seizoen maar de lat ligt wel heel erg hoog!
Lars stuurt iedereen maar weg en laat iedereen maar gaan.

Derkx R.H.

Citaat van: sunderland op juni 19, 2026, 10:39:30
Doodzonde, jammer dat hij vertrekt.
Snap hem wel. Weet niet wat ik moet verwachten dit seizoen maar de lat ligt wel heel erg hoog!
Lars stuurt iedereen maar weg en laat iedereen maar gaan.
Ruimte om v/d Ree binnen te halen..

sunderland

Citaat van: Derkx R.H. op juni 19, 2026, 10:40:21
Ruimte om v/d Ree binnen te halen..
en dan? Die is echt niet beter . Plat en zijn maat en van de ree en Henk. Nou mooi duur

Andy King

Niet verrassend. Plat heeft zijn eigen assistent meegenomen en Henk is er ook bij.

Marc S

Een van de kritiek punten was de vele assistent trainers, dan is dit een logisch resultaat lijkt me.