Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Edwin de Graaf

Gestart door upweer, juni 21, 2025, 19:23:36

Vorige topic - Volgende topic

upweer

Edwin de Graaf lijkt de nieuwe assistent trainer van Henk de Jong te worden. De Graaf was assistent trainer bij Al Nasr in de Verenigde Arabische Emiraten.

Oud trainer van NAC en Roda

De Gast

Ik denk een prima zet. De broodnodige praktijkervaring. En als hoofdtrainer ook al de nodige vlieguren gemaakt. Dit kan Henk mooi ontlasten en is een meer dan volwaardige sparringpartner.

Noordcambuur

Mooi nieuws Edwin succes in Leeuwarden  :thumbsup

mark1989

Hij kan meteen met de corners beginnen  _O_ _O_ _O_

Specuveter

Citaat van: mark1989 op juni 22, 2025, 15:18:57
Hij kan meteen met de corners beginnen  _O_ _O_ _O_
Gaat onze nieuwe assistent trainer meteen de corners nemen??

Bankzitter

Een 2 jarig contract bevestigt door VI.

https://www.vi.nl/nieuws/transferdagboek/cambuur-vindt-in-de-graaf-nieuwe-rechterhand-de-jong

Hij voldoet aan het profiel en heeft het bij N.A.C. (lastige club) redelijk gedaan als hoofdtrainer (44 gespeeld, 19 gewonnen, 11 gelijk, 14 verloren, nacompetitie bereikt).

janou

Vast een prima trainer met wat meer ervaring dan Burghout. Toch blijf ik het een vreemde keuze vinden.


upweer

En hij heeft zijn papieren!

upweer

Zat er direct bovenop!
Heeft ook wel wat zon geboren hagenees erbij

denistel

Citaat van: upweer op juni 25, 2025, 21:29:45
Zat er direct bovenop!
Heeft ook wel wat zon geboren hagenees erbij

vandaag ook weer die pakt wel aan en moet ook

upweer

Citaat van: denistel op juni 26, 2025, 18:35:26
vandaag ook weer die pakt wel aan en moet ook

Ik houd er wel van! Houd ook wel van een praatje

PePe

Wat voegt Edwin toe? We merken er nog niks van!

Derkx R.H.

Citaat van: PePe op augustus 26, 2025, 10:46:26
Wat voegt Edwin toe? We merken er nog niks van!
Jij niet bedoel je? Hij geeft goede trainingen en pakt spelers aan als het nodig is...

Lore


Stiens

Citaat van: PePe op augustus 26, 2025, 10:46:26
Wat voegt Edwin toe? We merken er nog niks van!

Stemmingmakerij van de bovenste plank dit  :devil