(https://i.postimg.cc/Hn590CSp/Den-Bosch-away.jpg)
Op naar een vol uitvak!
Update kaartverkoop uitwedstrijd tegen FC Den Bosch
20 februari 2025, 9:45
De kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen FC Den Bosch loopt storm. Omdat het maximale aantal voertuigen binnen de autocombi (zowel regulier als meerpersoonsbusjes) is bereikt, gaat de laatste verkoopfase eerder van start.
Er zijn vanaf vrijdag 10.00 uur geen loyaliteitspunten vereist om een ticket voor de autocombi aan te schaffen. Let op: supporters die gebruik willen maken van de autocombi, kunnen zich alleen nog maar bijschrijven bij een van de geregistreerde voertuigen.
Ook de kaartverkoop voor de bus- en pendelcombi gaat hard. In totaal hebben 140 SCC-ers zich inmiddels ingeschreven voor de awayday.
Bron: Cambuur.nl
Deze pot moeten we ook wel kunnen winnen. Is net na carnaval.... :hein :grolsch :bav :ams :jupiler
Was er in het verleden hier ook beperkt plek voor auto's?
Citaat van: papier op februari 20, 2025, 11:43:27
Was er in het verleden hier ook beperkt plek voor auto's?
Ja, er is naast hun stadion nog een evenement gaande wat voorrang heeft op de parkeerplekken daar..
Is er een tussenstand bekend, gaan we richting een vol uitvak?
Ga daar maar niet van uit want het is bijna niet mogelijk om kaarten te kopen. Autocombi en pendelcombi uitverkocht. Omdat er maar plek is voor 11 auto's en ze voor de pendelcombi maar 1 bus online hebben staan. Zo haak ik af.
Citaat van: Westerpark op februari 25, 2025, 23:14:47
Ga daar maar niet van uit want het is bijna niet mogelijk om kaarten te kopen. Autocombi en pendelcombi uitverkocht. Omdat er maar plek is voor 11 auto's en ze voor de pendelcombi maar 1 bus online hebben staan. Zo haak ik af.
Er zijn nu weer kaarten voor de pendelcombi en van de week waren er 3 kentekens beschikbaar vanuit Culture!
Op naar Den Bosch!
Citaat van: D-to-f op februari 25, 2025, 16:02:45
Is er een tussenstand bekend, gaan we richting een vol uitvak?
400+ |:)
Citaat van: siepelsjeu op maart 01, 2025, 11:21:42
400+ |:)
400+ is echt een mooi aantal.
Inmiddels al een nieuwe tussenstand?
Als er niet meer wordt bijgeschreven voor de autocombi/meerpersoonsbusjes raakt het uitvak niet vol, terwijl er wel animo is voor de pendelbus. Het zou toch mooi zijn als de pendelbus vergroot wordt zodat men de resterende kaartjes ook kan verkopen.
Hilterman en Afolabi vandaag een halfuurtje aan het trainen geweest.
Caschili was niet aanwezig vandaag hoorde dat hij rest van het seizoen niet meer voetbalt.
Citaat van: Noordcambuur op maart 05, 2025, 13:10:29
Hilterman en Afolabi vandaag een halfuurtje aan het trainen geweest.
Caschili was niet aanwezig vandaag hoorde dat hij rest van het seizoen niet meer voetbalt.
Wellicht de spitsen sparen voor de wedstrijden?
Caschili zou echt sneu voor hem zijn. Terugslag? Of iet anders?
Bij laatste stukje training gingen de spitsen mee.
Dat laatste stuk was ook veel sprinten
Dus allicht niet te veel risico
Gabi is wederom behoorlijk geblesseerd
Wat precies weet ik niet natuurlijk
Citaat van: Specuveter op maart 05, 2025, 14:27:13
Bij laatste stukje training gingen de spitsen mee.
Dat laatste stuk was ook veel sprinten
Dus allicht niet te veel risico
Gabi is wederom behoorlijk geblesseerd
Wat precies weet ik niet natuurlijk
scheurtje in de knieband hoorde ik.
Zelfde opstelling. Hilterman morgen en Afolabi maandag
Citaat van: sunderland link=topic=2745.msg379602# date=1741262179
Zelfde opstelling. Hilterman morgen en Afolabi maandag
kunnen ze dan 90 minuten spelen :?
Zal weel 60/30 geprobeert worden dan. En ander R?lke of De Leeuw.
Citaat van: Noordcambuur op maart 06, 2025, 16:30:35
kunnen ze dan 90 minuten spelen :?
nee maar dit gaat gebeuren. Henk wordt er waarschijnlijk ook gek van maar het is niet anders
Een vraag hier, waarom is/was Wiebe niet bij de wedstrijdselectie? Begrijp daar niks van.
Citaat van: sunderland op maart 06, 2025, 12:56:19
Zelfde opstelling. Hilterman morgen en Afolabi maandag
Waarom zou Hilterman maandag dan niet spelen. Geloof er niks van.
Citaat van: sunderland op maart 06, 2025, 17:17:10
Een vraag hier, waarom is/was Wiebe niet bij de wedstrijdselectie? Begrijp daar niks van.
we hebben te veel spelers volgens mij die jongens zitten gewoon bij de o 21 zijn
koploper en kunnen zich daar laten zien al vind ik dat kooistra en henstra en wel
bij horen
Citaat van: denistel op maart 06, 2025, 18:17:54
we hebben te veel spelers volgens mij die jongens zitten gewoon bij de o 21 zijn
koploper en kunnen zich daar laten zien al vind ik dat kooistra en henstra en wel
bij horen
denistel a.s. Zaterdag hebben o21 een belangrijke wedstrijd tegen Vitesse o21
Citaat van: sunderland op maart 06, 2025, 17:17:10
Een vraag hier, waarom is/was Wiebe niet bij de wedstrijdselectie? Begrijp daar niks van.
en jonker ?
Blessures gehad.
Kooistra vind ik wel jammer. Juist een vleugelspeler kun je jong brengen omdat die wat meer vrijheid hebben dan andere posities. Je man niet laten lopen en verder lekker je acties maken.
Citaat van: Bankzitter op maart 06, 2025, 20:18:30
Blessures gehad.
Kooistra vind ik wel jammer. Juist een vleugelspeler kun je jong brengen omdat die wat meer vrijheid hebben dan andere posities. Je man niet laten lopen en verder lekker je acties maken.
deed het uit bij Roda prima op de counter.
Citaat van: denistel op maart 06, 2025, 23:45:15
deed het uit bij Roda prima op de counter.
daarom en mii zal hij het niet minder doen dan Alhaft. Had Wiebe in tijden niet zo gezien als tegen Roda. Viel mij toen op dat hij ook veel meer power had gekregen. Denk dat je hem vanavond prima had kunnen gebruiken. Ik zou Pauwels zeker opstellen maar denk dat als Wiebe even veel minuten had gehad de laatste 6 wedstrijden hij het niet minder had gedaan
Citaat van: De Gast op maart 06, 2025, 17:32:01
Waarom zou Hilterman maandag dan niet spelen. Geloof er niks van.
dus je gelooft niet wat Henk zegt.
Hilterman gaat vanavond scoren.
Eigenlijk wel een goed gevoel over vanavond. We zijn de beste in uitwedstrijden en vaak ook tegen teams aan de bovenkant. 1-3!
Citaat van: michello op maart 07, 2025, 09:28:10
Eigenlijk wel een goed gevoel over vanavond. We zijn de beste in uitwedstrijden en vaak ook tegen teams aan de bovenkant. 1-3!
Den Bosch kan geen punten laten liggen en Cambuur ook niet dus wordt een schaakspel?
Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2025, 10:43:09
Den Bosch kan geen punten laten liggen en Cambuur ook niet dus wordt een schaakspel?
Huh? dan Bosch kan toch vrij uit voetballen? Zij hebben de eerste periode en kunnen niet meer tweede worden?
Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2025, 10:43:09
Den Bosch kan geen punten laten liggen en Cambuur ook niet dus wordt een schaakspel?
Den Bosch is al zeker van play offs en kunnen normaal gesproken niet meer tweede worden. Kunnen juist lekker vrijuit voetballen.
Citaat van: Bernardo op maart 07, 2025, 13:03:58
Den Bosch is al zeker van play offs en kunnen normaal gesproken niet meer tweede worden. Kunnen juist lekker vrijuit voetballen.
deden ze tegen d haag ook en speelden best wel goed vooral de voorhoede
erg gevaarlijk
Citaat van: Lore op maart 07, 2025, 11:35:41
Huh? dan Bosch kan toch vrij uit voetballen? Zij hebben de eerste periode en kunnen niet meer tweede worden?
ohhhh ja is ook zo :y
Citaat van: denistel op maart 07, 2025, 13:16:29
deden ze tegen d haag ook en speelden best wel goed vooral de voorhoede
erg gevaarlijk
ze missen volgens mij 2 aanvallers?.
Welk kanaal wordt het uitgezonden?
Citaat van: sunderland op maart 07, 2025, 16:01:20
Welk kanaal wordt het uitgezonden?
Niet. Alleen via schakelkanaal of de espn app.
Ze kiezen voor eredivisie, volendam, ado ivm periodewinst en dan nog graafschap - excelsior op star Chanel.
Is ergens nog een livestream?
Je kan deze in de gaten houden. Vaak pas iets voor de wedstrijd een link.
https://livetv.sx/enx/eventinfo/274902099_den_bosch_cambuur/
Alle clubs komen vanavond in actie omdat er volgende week maandag en dinsdag ook in actie moeten komen.
Geen Afolabi bij de selectie?. :_schater
Prachtige muziek hier in de vliert, komt er een of andere malloot binnen en nu wordt je weggeblazen door onzinnig gehak.
Zelfs de supporters zijn niet te horen 8P
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2025, 19:25:31
Prachtige muziek hier in de vliert, komt er een of andere malloot binnen en nu wordt je weggeblazen door onzinnig gehak.
Zelfs de supporters zijn niet te horen 8P
Wel een veel beter geluid dan op zuid trouwens :_schater
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2025, 19:28:37
Wel een veel beter geluid dan op zuid trouwens :_schater
Jah wie neemt ook een plaats op Zuid..... Ik heb tegen VVV op de hoofd/sponsor tribune gezeten.... Wat een HEERLIJKE stoeltjes daar.... dan is mn eigen kuipje op Oost maar een aardappelkissie hoor....
Veel plezier Kuz, en neem alsjeblieft de puntjes mee grote vriend, (die ik helemaal niet ken , maar wel enorm waardeer)
_O_
Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2025, 19:25:01
Geen Afolabi bij de selectie?. :_schater
leef je onder een steen
3 punten |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 07, 2025, 19:33:48
Jah wie neemt ook een plaats op Zuid..... Ik heb tegen VVV op de hoofd/sponsor tribune gezeten.... Wat een HEERLIJKE stoeltjes daar.... dan is mn eigen kuipje op Oost maar een aardappelkissie hoor....
Veel plezier Kuz, en neem alsjeblieft de puntjes mee grote vriend, (die ik helemaal niet ken , maar wel enorm waardeer)
_O_
Komt voor elkaar _O_
Iemand een stream gevonden?
Ik heb al ??n, wordt online wel uitgezonden
https://www.espn.nl/watch/speler/_/om-navmethod/espn%3Aned.2%3Agamehq/id/89d531e7-a4e0-4825-8fb9-d09c6efcc9ab
Citaat van: Cambuur LWD op maart 07, 2025, 20:00:27
Iemand een stream gevonden?
De link die ik eerder stuurde werkt prima
Lukt mij niet of moet je registreren ofzo?
Citaat van: sunderland op maart 07, 2025, 19:34:21
leef je onder een steen
ik kom er net onderweg Sunderland :y
Fuck dat schakelprogramma, heb nog helemaal niks gezien van Cambuur.
https://cdn.livetv822.me/webplayer.php?t=ifr&c=2672687&lang=en&eid=274902099&lid=2672687&ci=165&si=1
Citaat van: CambuurArnhem op maart 07, 2025, 20:30:28
Fuck dat schakelprogramma, heb nog helemaal niks gezien van Cambuur.
Hoeft ook niet! Want dan blijft t 0-1 :D
Citaat van: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 20:30:42
https://cdn.livetv822.me/webplayer.php?t=ifr&c=2672687&lang=en&eid=274902099&lid=2672687&ci=165&si=1
Ah, super!!! :thumbsup
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2025, 20:32:34
Hoeft ook niet! Want dan blijft t 0-1 :D
Ja, dat is ook waar...
Bij Kpn krijg je gratis espn
Toch blij dat cambuur weer langs komt! Mooi voor Pauwels. Zijn zij nou zo slecht of...?
Wat is die Souren goed en wat is Hilterman belangrijk
Citaat van: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 20:36:16
Toch blij dat cambuur weer langs komt! Mooi voor Pauwels. Zijn zij nou zo slecht of...?
wij zijn heel erg goed tot nu
Beste helft van het seizoen vind ik
Het middenveld van Den Bosch is bij vlagen compleet verdwenen. Wat een ruimtes liggen daar zeg.
Citaat van: sunderland op maart 07, 2025, 20:47:05
Beste helft van het seizoen vind ik
Wilde ik ook net zeggen. Keurig! Had nog wel eentje bij gemogen maar verder uitstekende eerste helft!
Dordrecht ook op 4-0 achter bij rust..
Prima spel alleen kansen afmaken blijft een dingetje.
Had gewoon 0-5 kunnen/moeten staan.
Souren laat wederom zien dat hij gewoon de allerbeste is op dit moment.
Denk dat Hilterman er af gaat, die is conditioneel echt nog niet ok. Is wel een prima aanspeelpunt.
Denk dat Balk 2e helft spits gaat spelen en Alhaft of Wiebe naar rechts gaat.
Citaat van: sunderland op maart 07, 2025, 20:47:05
Beste helft van het seizoen vind ik
Denk ik ook. Enige wat er op aan te merken valt, is dat het niet 0-4 staat.
Souren speelt echt fantastisch trouwens. Prachtige dribbels nu ook.
Citaat van: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 20:51:04
Dordrecht ook op 3-0 achter bij rust..
4-0?. klaar voor de schapenslacht.
Prima eerste helft
Jammer dat er geen 3e of 4e in is gegaan.
Prachtige goal van Pauwels goed voor zijn zelfvertrouwen
Enige dissonant is Mercera vind ik
Raakt wel h??l veel de bal kwijt bij opbouw en is ook nog vaak zijn man kwijt!
Ook mooi om te zien dat we tactisch een keer echt beter zijn. Middenveld Narthy Souren en Diemers die ook zo nu en dan in de as staat. Hun weten totaal niet wat ze mee aan moeten
Citaat van: michello link=topic=2745.msg379744#msg379744 date =1741377209
4-0?. klaar voor de schapenslacht.
maandag ook graag zo?n afgang van die schapenkoppen :y
Mooie tussenstanden her en der |:)
Citaat van: Specuveter op maart 07, 2025, 20:58:22
Prima eerste helft
Jammer dat er geen 3e of 4e in is gegaan.
Prachtige goal van Pauwels goed voor zijn zelfvertrouwen
Enige dissonant is Mercera vind ik
Raakt wel h??l veel de bal kwijt bij opbouw en is ook nog vaak zijn man kwijt!
hij heeft ook hun beste speler tegen over hem.
Citaat van: AL op maart 07, 2025, 20:51:16
Prima spel alleen kansen afmaken blijft een dingetje.
Had gewoon 0-5 kunnen/moeten staan.
Souren laat wederom zien dat hij gewoon de allerbeste is op dit moment.
Denk dat Hilterman er af gaat, die is conditioneel echt nog niet ok. Is wel een prima aanspeelpunt.
Denk dat Balk 2e helft spits gaat spelen en Alhaft of Wiebe naar rechts gaat.
klopt we hadden eerste helft zeker 0-4 voor moeten staan dan kun je rustig aan doen 2e helft en dan sparen voor maandag.
Ben benieuwd naar de wissel. Niks veranderen in posities graag. R?lke voor Hilterman en verder niks
Kooistra erin, Hilterman eruit...
Citaat van: CambuurArnhem op maart 07, 2025, 21:18:46
Kooistra erin, Hilterman eruit...
Eindelijk weer een kans! |:)
:fant
Livescore heeft een kwartier lang 1-2 gemeld, dus ik zit maar op die goal te wachten bij ESPN. Nu staat er weer 0-2 :_schater
Citaat van: CambuurArnhem op maart 07, 2025, 21:18:46
Kooistra erin, Hilterman eruit...
vreemd . Zo zit je 2x niet bij de selectie en zo in de spits. Ben benieuwd. Hij was heel goed bezig
Galvez eraf met geel, vervanger Poll krijgt meteen ook geel :wall
Prima overwinning. 2e helft hadden ze er weinig zin meer in en Den Bosch kon niet beter. Op naar maandag!
Keurig uitgespeeld, we staan er mooi bij en volop in de race voor plek 2. Maandag de schapenkoppen pakken!
(Promotie nu echt weer in eigen hand!)
0-2 mooie overwinning en weer de 0 gehouden :thumbsup
Gefeliciteerd mannen op naar maandag :thumbsup
Vol huis tegen Dordrecht :thumbsup
Top overwinning, nu Dordt pakken
2e helft duidelijk de krachten wat gespaard.
Prima overwinning |:)
Mooie uitslagen elders!!
Wederom 0 schoten op doel tegen.. :_schater
Citaat van: Specuveter op maart 07, 2025, 22:10:43
Mooie uitslagen elders!!
alleen wint dat Ado iets te vaak..
zeer knappe overwinning op naar de volgende proost geel blauwen
Citaat van: Eewal op maart 07, 2025, 22:17:39
alleen wint dat Ado iets te vaak..
is het niet een na laatste wedstrijd den Haag tegen Cambuur?
Citaat van: Specuveter op maart 07, 2025, 22:22:23
is het niet een na laatste wedstrijd den Haag tegen Cambuur?
ja
Henk de Jong stond geruime tijd na te kletsen met Burgering van Den Bosch.
Was vandaag onzichtbaar maar kan het wel.
Intressante optie voor nieuwe seizoen??
Citaat van: Specuveter op maart 07, 2025, 22:34:07
Henk de Jong stond geruime tijd na te kletsen met Burgering van Den Bosch.
Was vandaag onzichtbaar maar kan het wel.
Intressante optie voor nieuwe seizoen??
Nee. Is een eigenwijs mannetje. Vaak ligt het aan een ander, en ook regelmatig kop omlaag of wegwerp gebaartjes. :R
Citaat van: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 21:55:36
Prima overwinning. 2e helft hadden ze er weinig zin meer in en Den Bosch kon niet beter. Op naar maandag!
Dit snap ik dan niet he. Ze hadden er genoeg zin, de hele 2e helft 1 op 1 druk gezet, vanuit de opbouw ook wel geprobeerd maar niet meer de risico's nemen van de 1e helft duhhhh. Cambuur was vandaag echt goed man
Aanwezig op hoofdtribune geweest vandaag. Den Bosch had vanaf minuut 1 door dat er voor hun niks in zat, althans het publiek had dat door. Cambuur echt een maatje te groot. Helaas veel punten laten liggen in het begin, anders was Eredivisie echt al een feit geweest. Het kan nog steeds, maandag 3 punten dan ziet het er wel erg goed uit.. ADO krijgt ook nog lastige potjes en ons nog speelronde 37 :zweep
NU nog 9 keer winnen dan heb je hem 100% zeker binnen ...
en waarom zou het niet kunnen.
Mooi uitvak! Lekkere 3 punter en op naar Maandag!
Citaat van: Bankzitter op maart 07, 2025, 23:22:21
NU nog 9 keer winnen dan heb je hem 100% zeker binnen ...
en waarom zou het niet kunnen.
Ja waarom niet! Forza SCC!!
Directe promotie in eigen hand. Gas geven maandag!!!
Paar potjes winnen en hosanna...
1x verliezen en het is niks en it wud niks.....
Dit is Cambuur, heb veel mindere seizoenen gezien, spelen voor helemaal niks meer en toch 4, 5000 toeschouwers.
Mooi h? mien club.
Volendam, dramatisch voetbal maar blijven wel winnen.Die gaan het redden. Ado, daar komt nu de druk op. Winnen steeds met mazzel, hou je niet vol. Dordrecht, haken af als het er op aankomt. Excelsior, uit vorm dus ook niet bij de eerste 2.
Kortom, als Cambuur zo blijft voetballen hewwe we feest.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 08, 2025, 00:25:08
Paar potjes winnen en hosanna...
1x verliezen en het is niks en it wud niks.....
Dit is Cambuur, heb veel mindere seizoenen gezien, spelen voor helemaal niks meer en toch 4, 5000 toeschouwers.
Mooi h? mien club.
WE GAAN EUROPA IN !
en suh niet dan kom ik nog steeds en geniet ik van iedereen bij de club.
Citaat van: Bernardo op maart 07, 2025, 23:28:14
Directe promotie in eigen hand. Gas geven maandag!!!
Dit seizoen plek 2 vaker in eigen hand gehad. Zal me benieuwen maandag.
Net als in 2013 zullen de ogen meer gericht zijn op onze concurrenten. Toen had ook niemand een stuiver gegeven voor ons kampioenschap een paar weken voor het einde.
Niet verslappen nu en het is mogelijk!
ADO heeft veel makkelijk programma dan ons,Cambuur heeft het laten liggen in begin van de competitie en tegen jong Ajax en AZ en dieptepunt was tegen Top Oss.
Maar nogmaals we zullen het zien :y
Zolang mogelijk derde blijven. 1 na laatste wedstrijd uut bij Ado winnen en de laatste pot mvv pakken. Kom aan.
Eerste helft echt fantastisch gespeeld, tweede helft zakelijk uitgespeeld zonder wat weg te geven. Wij kunnen heel goed voetballen als we de ruimte krijgen.
Was zo blij dat Souren kwam omdat hij bij MVV al zo goed was.
In het begin hier zelfs op de bank gezeten.
Nu erg goed en gisteren de beste op het veld.
Heb vaak commentaar gehad op het tactische gedeelte wat in mij ogen ook terecht was.
Vond het gisteren ook geweldig om te zien hoe het middenveld Verbeek( aanvoerder en beste speler) compleet voor lul zette. Narthy Souren en Diemers deden dat fantastisch.
Viel mij ook op dat Nieling wel 10 x een bal tussen de linies speelde en soms simpel op Souren of een linie oversloeg. Ja als dat ook nog goed begint te worden?..
Citaat van: sunderland op maart 08, 2025, 09:09:30
Heb vaak commentaar gehad op het tactische gedeelte wat in mij ogen ook terecht was.
Vond het gisteren ook geweldig om te zien hoe het middenveld Verbeek( aanvoerder en beste speler) compleet voor lul zette. Narthy Souren en Diemers deden dat fantastisch.
Viel mij ook op dat Nieling wel 10 x een bal tussen de linies speelde en soms simpel op Souren of een linie oversloeg. Ja als dat ook nog goed begint te worden?..
Souren kreeg eerste helft ook wel heel ruimte op het middenveld dat het in de eerste helft nog maar 0-2 was ?.
Citaat van: Galdiano op maart 07, 2025, 22:44:19
Nee. Is een eigenwijs mannetje. Vaak ligt het aan een ander, en ook regelmatig kop omlaag of wegwerp gebaartjes. :R
Dan valt El Kachati ook af denk ik. Heeft ook (te) veel temperament. Maar Balk heeft ook een metamorfose ondergaan. Dus wie weet als Henk er mee kneedt.
Citaat van: Noordcambuur op maart 08, 2025, 09:20:49
Souren kreeg eerste helft ook wel heel ruimte op het middenveld dat het in de eerste helft nog maar 0-2 was ?.
ja en waarom kreeg hij die ruimte
Citaat van: Arno A op maart 08, 2025, 10:10:11
Dan valt El Kachati ook af denk ik. Heeft ook (te) veel temperament. Maar Balk heeft ook een metamorfose ondergaan. Dus wie weet als Henk er mee kneedt.
allemaal suuten en ja knikkers daar red je het ook niet mee. Mag wel wat in zitten, dat zijn vaak de goede apparte spelers
Citaat van: sunderland op maart 08, 2025, 10:13:10
ja en waarom kreeg hij die ruimte
omdat het middenveld van Den Bosch helemaal weg was veel ruimtes tussen de linies na de rust heeft Den Bosch het wel weer voor elkaar.
Citaat van: Noordcambuur op maart 08, 2025, 08:13:41
ADO heeft veel makkelijk programma dan ons,Cambuur heeft het laten liggen in begin van de competitie en tegen jong Ajax en AZ en dieptepunt was tegen Top Oss.
Maar nogmaals we zullen het zien :y
ADO heeft nu 7x op rij gewonnen dat gaan ze hopelijk niet nog 9x volhouden :thumbsup
Citaat van: sunderland op maart 08, 2025, 10:13:10
ja en waarom kreeg hij die ruimte
Omdat Den Bosch vanuit de laatste lijn niet durfde door te stappen naar het middenveld, omdat Cambuur nu 3 gevaarlijke aanvallers heeft met Pouwels, Hilterman en Balk. Daar wil je niet 1 op 1 tegen spelen. Dus als dan de opbouw goed is speel je makkelijk een middenvelder vrij. Diemers proberen ze ze dan zoveel mogelijk af te dekken, waardoor Souren meer ruimte krijgt.
Cambuur wordt steeds beter. En er zit nog veel rek in dit elftal, want sommige kunnen nog veel beter worden.
Wat stond er eigenlijk op het spandoek, stond er achter, dus niet kunnen zien
Citaat van: mark1989 op maart 08, 2025, 11:52:43
Omdat Den Bosch vanuit de laatste lijn niet durfde door te stappen naar het middenveld, omdat Cambuur nu 3 gevaarlijke aanvallers heeft met Pouwels, Hilterman en Balk. Daar wil je niet 1 op 1 tegen spelen. Dus als dan de opbouw goed is speel je makkelijk een middenvelder vrij. Diemers proberen ze ze dan zoveel mogelijk af te dekken, waardoor Souren meer ruimte krijgt.
Cambuur wordt steeds beter. En er zit nog veel rek in dit elftal, want sommige kunnen nog veel beter worden.
die uitleg moet je aan Noord uitleggen want die vraagt er om. Niet aan mij. Je hebt helemaal gelijk
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 08, 2025, 20:34:01
Wat stond er eigenlijk op het spandoek, stond er achter, dus niet kunnen zien
Niets is zo mooi als die club in het geel en blauw
Beste uitvak dit seizoen qua sfeer! Het is geen moment stil geweest