Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: Inferno-058 op februari 18, 2025, 21:42:03

Titel: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Inferno-058 op februari 18, 2025, 21:42:03
(https://i.postimg.cc/Hn590CSp/Den-Bosch-away.jpg)

Op naar een vol uitvak!
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Stiens op februari 20, 2025, 10:26:10
Update kaartverkoop uitwedstrijd tegen FC Den Bosch
20 februari 2025, 9:45
De kaartverkoop voor de uitwedstrijd tegen FC Den Bosch loopt storm. Omdat het maximale aantal voertuigen binnen de autocombi (zowel regulier als meerpersoonsbusjes) is bereikt, gaat de laatste verkoopfase eerder van start.

Er zijn vanaf vrijdag 10.00 uur geen loyaliteitspunten vereist om een ticket voor de autocombi aan te schaffen. Let op: supporters die gebruik willen maken van de autocombi, kunnen zich alleen nog maar bijschrijven bij een van de geregistreerde voertuigen.

Ook de kaartverkoop voor de bus- en pendelcombi gaat hard. In totaal hebben 140 SCC-ers zich inmiddels ingeschreven voor de awayday.

Bron: Cambuur.nl
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Arno A op februari 20, 2025, 11:41:39
Deze pot moeten we ook wel kunnen winnen. Is net na carnaval....  :hein    :grolsch   :bav  :ams  :jupiler
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: papier op februari 20, 2025, 11:43:27
Was er in het verleden hier ook beperkt plek voor auto's?
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: KernvanCambuur op februari 20, 2025, 18:47:02
Citaat van: papier op februari 20, 2025, 11:43:27
Was er in het verleden hier ook beperkt plek voor auto's?

Ja, er is naast hun stadion nog een evenement gaande wat voorrang heeft op de parkeerplekken daar..
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: D-to-f op februari 25, 2025, 16:02:45
Is er een tussenstand bekend, gaan we richting een vol uitvak?
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Westerpark op februari 25, 2025, 23:14:47
Ga daar maar niet van uit want het is bijna niet mogelijk om kaarten te kopen. Autocombi en pendelcombi uitverkocht. Omdat er maar plek is voor 11 auto's en ze voor de pendelcombi maar 1 bus online hebben staan. Zo haak ik af.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Inferno-058 op maart 01, 2025, 10:11:22
Citaat van: Westerpark op februari 25, 2025, 23:14:47
Ga daar maar niet van uit want het is bijna niet mogelijk om kaarten te kopen. Autocombi en pendelcombi uitverkocht. Omdat er maar plek is voor 11 auto's en ze voor de pendelcombi maar 1 bus online hebben staan. Zo haak ik af.
Er zijn nu weer kaarten voor de pendelcombi en van de week waren er 3 kentekens beschikbaar vanuit Culture!

Op naar Den Bosch!
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: siepelsjeu op maart 01, 2025, 11:21:42
Citaat van: D-to-f op februari 25, 2025, 16:02:45
Is er een tussenstand bekend, gaan we richting een vol uitvak?

400+  |:)
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Zuid1991 op maart 03, 2025, 18:22:01
Citaat van: siepelsjeu op maart 01, 2025, 11:21:42
400+  |:)

400+ is echt een mooi aantal.
Inmiddels al een nieuwe tussenstand?
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: 666 op maart 04, 2025, 12:44:53
Als er niet meer wordt bijgeschreven voor de autocombi/meerpersoonsbusjes raakt het uitvak niet vol, terwijl er wel animo is voor de pendelbus. Het zou toch mooi zijn als de pendelbus vergroot wordt zodat men de resterende kaartjes ook kan verkopen.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 05, 2025, 13:10:29
Hilterman en Afolabi vandaag een halfuurtje aan het trainen geweest.
Caschili was niet aanwezig vandaag hoorde dat hij rest van het seizoen niet meer voetbalt.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Galdiano op maart 05, 2025, 13:12:43
Citaat van: Noordcambuur op maart 05, 2025, 13:10:29
Hilterman en Afolabi vandaag een halfuurtje aan het trainen geweest.
Caschili was niet aanwezig vandaag hoorde dat hij rest van het seizoen niet meer voetbalt.

Wellicht de spitsen sparen voor de wedstrijden?

Caschili zou echt sneu voor hem zijn. Terugslag? Of iet anders?
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Specuveter op maart 05, 2025, 14:27:13
Bij laatste stukje training gingen de spitsen mee.
Dat laatste stuk was ook veel sprinten
Dus allicht niet te veel risico
Gabi is wederom behoorlijk geblesseerd
Wat precies weet ik niet natuurlijk
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: denistel op maart 05, 2025, 17:58:41
Citaat van: Specuveter op maart 05, 2025, 14:27:13
Bij laatste stukje training gingen de spitsen mee.
Dat laatste stuk was ook veel sprinten
Dus allicht niet te veel risico
Gabi is wederom behoorlijk geblesseerd
Wat precies weet ik niet natuurlijk

scheurtje in de knieband hoorde ik.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 06, 2025, 12:56:19
Zelfde opstelling. Hilterman morgen en Afolabi maandag
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 06, 2025, 16:30:35
Citaat van: sunderland link=topic=2745.msg379602#  date=1741262179
Zelfde opstelling. Hilterman morgen en Afolabi maandag
kunnen ze dan 90 minuten spelen  :?
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Bankzitter op maart 06, 2025, 16:46:44
Zal weel 60/30 geprobeert worden dan. En ander R?lke of De Leeuw.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 06, 2025, 17:13:40
Citaat van: Noordcambuur op maart 06, 2025, 16:30:35
kunnen ze dan 90 minuten spelen  :?
nee maar dit gaat gebeuren. Henk wordt er waarschijnlijk ook gek van maar het is niet anders
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 06, 2025, 17:17:10
Een vraag hier, waarom is/was Wiebe niet bij de wedstrijdselectie? Begrijp daar niks van.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: De Gast op maart 06, 2025, 17:32:01
Citaat van: sunderland op maart 06, 2025, 12:56:19
Zelfde opstelling. Hilterman morgen en Afolabi maandag

Waarom zou Hilterman maandag dan niet spelen. Geloof er niks van.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: denistel op maart 06, 2025, 18:17:54
Citaat van: sunderland op maart 06, 2025, 17:17:10
Een vraag hier, waarom is/was Wiebe niet bij de wedstrijdselectie? Begrijp daar niks van.

we hebben te veel spelers volgens mij die jongens zitten gewoon bij de o 21 zijn
koploper en kunnen zich daar laten zien al vind ik dat kooistra en henstra en wel
bij horen
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 06, 2025, 19:38:31
Citaat van: denistel op maart 06, 2025, 18:17:54
we hebben te veel spelers volgens mij die jongens zitten gewoon bij de o 21 zijn
koploper en kunnen zich daar laten zien al vind ik dat kooistra en henstra en wel
bij horen
denistel a.s. Zaterdag hebben o21 een belangrijke wedstrijd tegen Vitesse o21
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: okkele op maart 06, 2025, 19:47:06
Citaat van: sunderland op maart 06, 2025, 17:17:10
Een vraag hier, waarom is/was Wiebe niet bij de wedstrijdselectie? Begrijp daar niks van.
en jonker ?
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Bankzitter op maart 06, 2025, 20:18:30
Blessures gehad.

Kooistra vind ik wel jammer. Juist een vleugelspeler kun je jong brengen omdat die wat meer vrijheid hebben dan andere posities. Je man niet laten lopen en verder lekker je acties maken.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: denistel op maart 06, 2025, 23:45:15
Citaat van: Bankzitter op maart 06, 2025, 20:18:30
Blessures gehad.

Kooistra vind ik wel jammer. Juist een vleugelspeler kun je jong brengen omdat die wat meer vrijheid hebben dan andere posities. Je man niet laten lopen en verder lekker je acties maken.

deed het uit bij Roda prima op de counter.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 07, 2025, 08:56:15
Citaat van: denistel op maart 06, 2025, 23:45:15
deed het uit bij Roda prima op de counter.
daarom en mii zal hij het niet minder doen dan Alhaft. Had Wiebe in tijden niet zo gezien als tegen Roda. Viel mij toen op dat hij ook veel meer power had gekregen. Denk dat je hem vanavond prima had kunnen gebruiken. Ik zou Pauwels zeker opstellen maar denk dat als Wiebe even veel minuten had gehad de laatste 6 wedstrijden hij het niet minder had gedaan
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 07, 2025, 08:57:57
Citaat van: De Gast op maart 06, 2025, 17:32:01
Waarom zou Hilterman maandag dan niet spelen. Geloof er niks van.
dus je gelooft niet wat Henk zegt.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 07, 2025, 08:58:27
Hilterman gaat vanavond scoren.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: 666 op maart 07, 2025, 09:21:38
Citaat van: sunderland op maart 07, 2025, 08:58:27
Hilterman gaat vanavond scoren.

Ik hoop 3x  :devil
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: michello op maart 07, 2025, 09:28:10
Eigenlijk wel een goed gevoel over vanavond. We zijn de beste in uitwedstrijden en vaak ook tegen teams aan de bovenkant. 1-3!
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 07, 2025, 10:43:09
Citaat van: michello op maart 07, 2025, 09:28:10
Eigenlijk wel een goed gevoel over vanavond. We zijn de beste in uitwedstrijden en vaak ook tegen teams aan de bovenkant. 1-3!
Den Bosch kan geen punten laten liggen en Cambuur ook niet dus wordt een schaakspel?
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Lore op maart 07, 2025, 11:35:41
Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2025, 10:43:09
Den Bosch kan geen punten laten liggen en Cambuur ook niet dus wordt een schaakspel?

Huh? dan Bosch kan toch vrij uit voetballen? Zij hebben de eerste periode en kunnen niet meer tweede worden?
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Bernardo op maart 07, 2025, 13:03:58
Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2025, 10:43:09
Den Bosch kan geen punten laten liggen en Cambuur ook niet dus wordt een schaakspel?

Den Bosch is al zeker van play offs en kunnen normaal gesproken niet meer tweede worden. Kunnen juist lekker vrijuit voetballen.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: denistel op maart 07, 2025, 13:16:29
Citaat van: Bernardo op maart 07, 2025, 13:03:58
Den Bosch is al zeker van play offs en kunnen normaal gesproken niet meer tweede worden. Kunnen juist lekker vrijuit voetballen.

deden ze tegen d haag ook en speelden best wel goed vooral de voorhoede
erg gevaarlijk
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 07, 2025, 13:30:49
Citaat van: Lore op maart 07, 2025, 11:35:41
Huh? dan Bosch kan toch vrij uit voetballen? Zij hebben de eerste periode en kunnen niet meer tweede worden?
ohhhh ja is ook zo :y
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 07, 2025, 13:31:12
Citaat van: denistel op maart 07, 2025, 13:16:29
deden ze tegen d haag ook en speelden best wel goed vooral de voorhoede
erg gevaarlijk
ze missen volgens mij 2 aanvallers?.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 07, 2025, 16:01:20
Welk kanaal wordt het uitgezonden?
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Oebieman op maart 07, 2025, 16:11:25
Citaat van: sunderland op maart 07, 2025, 16:01:20
Welk kanaal wordt het uitgezonden?

Niet. Alleen via schakelkanaal of de espn app.
Ze kiezen voor eredivisie, volendam, ado ivm periodewinst en dan nog graafschap - excelsior op star Chanel.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Bens op maart 07, 2025, 16:27:45
Is ergens nog een livestream?
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 17:32:28
Je kan deze in de gaten houden. Vaak pas iets voor de wedstrijd een link.

https://livetv.sx/enx/eventinfo/274902099_den_bosch_cambuur/
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 07, 2025, 18:38:31
Alle clubs komen vanavond in actie omdat er volgende week maandag en dinsdag ook in actie moeten komen.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 07, 2025, 19:25:01
Geen Afolabi bij de selectie?. :_schater
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2025, 19:25:31
Prachtige muziek hier in de vliert, komt er een of andere malloot binnen en nu wordt je weggeblazen door onzinnig gehak.

Zelfs de supporters zijn niet te horen  8P
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2025, 19:28:37
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2025, 19:25:31
Prachtige muziek hier in de vliert, komt er een of andere malloot binnen en nu wordt je weggeblazen door onzinnig gehak.

Zelfs de supporters zijn niet te horen  8P

Wel een veel beter geluid dan op zuid trouwens  :_schater
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 07, 2025, 19:33:48
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2025, 19:28:37
Wel een veel beter geluid dan op zuid trouwens  :_schater

Jah wie neemt ook een plaats op Zuid..... Ik heb tegen VVV op de hoofd/sponsor tribune gezeten.... Wat een HEERLIJKE stoeltjes daar.... dan is mn eigen kuipje op Oost maar een aardappelkissie hoor....
Veel plezier Kuz, en neem alsjeblieft de puntjes mee grote vriend, (die ik helemaal niet ken , maar wel enorm waardeer)
                                                                                      _O_
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 07, 2025, 19:34:21
Citaat van: Noordcambuur op maart 07, 2025, 19:25:01
Geen Afolabi bij de selectie?. :_schater
leef je onder een steen
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 07, 2025, 19:35:37
3 punten  |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 07, 2025, 19:48:24
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 07, 2025, 19:33:48
Jah wie neemt ook een plaats op Zuid..... Ik heb tegen VVV op de hoofd/sponsor tribune gezeten.... Wat een HEERLIJKE stoeltjes daar.... dan is mn eigen kuipje op Oost maar een aardappelkissie hoor....
Veel plezier Kuz, en neem alsjeblieft de puntjes mee grote vriend, (die ik helemaal niet ken , maar wel enorm waardeer)
                                                                                      _O_

Komt voor elkaar _O_
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Cambuur LWD op maart 07, 2025, 20:00:27
Iemand een stream gevonden?
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Cambuur LWD op maart 07, 2025, 20:07:15
Ik heb al ??n, wordt online wel uitgezonden

https://www.espn.nl/watch/speler/_/om-navmethod/espn%3Aned.2%3Agamehq/id/89d531e7-a4e0-4825-8fb9-d09c6efcc9ab
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 20:09:59
Citaat van: Cambuur LWD op maart 07, 2025, 20:00:27
Iemand een stream gevonden?

De link die ik eerder stuurde werkt prima
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Cambuur LWD op maart 07, 2025, 20:12:34
Lukt mij niet of moet je registreren ofzo?
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 07, 2025, 20:24:17
Citaat van: sunderland op maart 07, 2025, 19:34:21
leef je onder een steen
ik kom er net onderweg Sunderland  :y
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: CambuurArnhem op maart 07, 2025, 20:30:28
Fuck dat schakelprogramma, heb nog helemaal niks gezien van Cambuur.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 20:30:42
https://cdn.livetv822.me/webplayer.php?t=ifr&c=2672687&lang=en&eid=274902099&lid=2672687&ci=165&si=1
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2025, 20:32:34
Citaat van: CambuurArnhem op maart 07, 2025, 20:30:28
Fuck dat schakelprogramma, heb nog helemaal niks gezien van Cambuur.

Hoeft ook niet! Want dan blijft t 0-1 :D
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: CambuurArnhem op maart 07, 2025, 20:34:24
Citaat van: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 20:30:42
https://cdn.livetv822.me/webplayer.php?t=ifr&c=2672687&lang=en&eid=274902099&lid=2672687&ci=165&si=1

Ah, super!!!  :thumbsup
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: CambuurArnhem op maart 07, 2025, 20:34:54
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2025, 20:32:34
Hoeft ook niet! Want dan blijft t 0-1 :D

Ja, dat is ook waar...
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: DMS78 op maart 07, 2025, 20:35:36
Bij Kpn krijg je gratis espn
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 20:36:16
Toch blij dat cambuur weer langs komt! Mooi voor Pauwels. Zijn zij nou zo slecht of...?
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 07, 2025, 20:42:38
Wat is die Souren goed en wat is Hilterman belangrijk
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 07, 2025, 20:43:13
Citaat van: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 20:36:16
Toch blij dat cambuur weer langs komt! Mooi voor Pauwels. Zijn zij nou zo slecht of...?
wij zijn heel erg goed tot nu
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 07, 2025, 20:47:05
Beste helft van het seizoen vind ik
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 20:48:54
Het middenveld van Den Bosch is bij vlagen compleet verdwenen. Wat een ruimtes liggen daar zeg.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: michello op maart 07, 2025, 20:49:13
Citaat van: sunderland op maart 07, 2025, 20:47:05
Beste helft van het seizoen vind ik

Wilde ik ook net zeggen. Keurig! Had nog wel eentje bij gemogen maar verder uitstekende eerste helft!
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 20:51:04
Dordrecht ook op 4-0 achter bij rust..
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: AL op maart 07, 2025, 20:51:16
Prima spel alleen kansen afmaken blijft een dingetje.
Had gewoon 0-5 kunnen/moeten staan.
Souren laat wederom zien dat hij gewoon de allerbeste is op dit moment.
Denk dat Hilterman er af gaat, die is conditioneel echt nog niet ok. Is wel een prima aanspeelpunt.
Denk dat Balk 2e helft spits gaat spelen en Alhaft of Wiebe naar rechts gaat.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: R058 op maart 07, 2025, 20:51:33
Citaat van: sunderland op maart 07, 2025, 20:47:05
Beste helft van het seizoen vind ik
Denk ik ook. Enige wat er op aan te merken valt, is dat het niet 0-4 staat.
Souren speelt echt fantastisch trouwens. Prachtige dribbels nu ook.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: michello op maart 07, 2025, 20:53:29
Citaat van: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 20:51:04
Dordrecht ook op 3-0 achter bij rust..

4-0?. klaar voor de schapenslacht.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Specuveter op maart 07, 2025, 20:58:22
Prima eerste helft
Jammer dat er geen 3e of 4e in is gegaan.
Prachtige goal van Pauwels goed voor zijn zelfvertrouwen
Enige dissonant is Mercera vind ik
Raakt wel h??l veel de bal kwijt bij opbouw en is ook nog vaak zijn man kwijt!


Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 07, 2025, 20:58:33
Ook mooi om te zien dat we tactisch een keer echt beter zijn. Middenveld Narthy Souren en Diemers die ook zo nu en dan in de as staat. Hun weten totaal niet wat ze mee aan moeten
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 07, 2025, 20:59:24
Citaat van: michello link=topic=2745.msg379744#msg379744 date =1741377209
4-0?. klaar voor de schapenslacht.
maandag ook graag zo?n afgang van die schapenkoppen :y
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Specuveter op maart 07, 2025, 20:59:39
Mooie tussenstanden her en der |:)
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 07, 2025, 20:59:45
Citaat van: Specuveter op maart 07, 2025, 20:58:22
Prima eerste helft
Jammer dat er geen 3e of 4e in is gegaan.
Prachtige goal van Pauwels goed voor zijn zelfvertrouwen
Enige dissonant is Mercera vind ik
Raakt wel h??l veel de bal kwijt bij opbouw en is ook nog vaak zijn man kwijt!
hij heeft ook hun beste speler tegen over hem.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 07, 2025, 21:00:48
Citaat van: AL op maart 07, 2025, 20:51:16
Prima spel alleen kansen afmaken blijft een dingetje.
Had gewoon 0-5 kunnen/moeten staan.
Souren laat wederom zien dat hij gewoon de allerbeste is op dit moment.
Denk dat Hilterman er af gaat, die is conditioneel echt nog niet ok. Is wel een prima aanspeelpunt.
Denk dat Balk 2e helft spits gaat spelen en Alhaft of Wiebe naar rechts gaat.
klopt we hadden eerste helft zeker 0-4 voor moeten staan dan kun je rustig aan doen 2e helft en dan sparen voor maandag.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 07, 2025, 21:09:56
Ben benieuwd naar de wissel. Niks veranderen in posities graag. R?lke voor Hilterman en verder niks
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: CambuurArnhem op maart 07, 2025, 21:18:46
Kooistra erin, Hilterman eruit...
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Galdiano op maart 07, 2025, 21:20:48
Citaat van: CambuurArnhem op maart 07, 2025, 21:18:46
Kooistra erin, Hilterman eruit...

Eindelijk weer een kans!  |:)
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op maart 07, 2025, 21:21:12
 :fant

Livescore heeft een kwartier lang 1-2 gemeld, dus ik zit maar op die goal te wachten bij ESPN. Nu staat er weer 0-2 :_schater
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 07, 2025, 21:21:16
Citaat van: CambuurArnhem op maart 07, 2025, 21:18:46
Kooistra erin, Hilterman eruit...
vreemd . Zo zit je 2x niet bij de selectie en zo in de spits. Ben benieuwd. Hij was heel goed bezig
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: CambuurArnhem op maart 07, 2025, 21:31:57
Galvez eraf met geel, vervanger Poll krijgt meteen ook geel  :wall
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 21:55:36
Prima overwinning. 2e helft hadden ze er weinig zin meer in en Den Bosch kon niet beter. Op naar maandag!
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: michello op maart 07, 2025, 21:57:21
Keurig uitgespeeld, we staan er mooi bij en volop in de race voor plek 2. Maandag de schapenkoppen pakken!
(Promotie nu echt weer in eigen hand!)
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 07, 2025, 22:01:19
0-2 mooie overwinning en weer de 0 gehouden  :thumbsup
Gefeliciteerd mannen op naar maandag  :thumbsup
Vol huis tegen Dordrecht  :thumbsup
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Destroyer op maart 07, 2025, 22:01:37
Top overwinning, nu Dordt pakken
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Poetser op maart 07, 2025, 22:04:24
2e helft duidelijk de krachten wat gespaard.

Prima overwinning  |:)
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Specuveter op maart 07, 2025, 22:10:43
Mooie uitslagen elders!!
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: michello op maart 07, 2025, 22:17:07
Wederom 0 schoten op doel tegen..  :_schater
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Eewal op maart 07, 2025, 22:17:39
Citaat van: Specuveter op maart 07, 2025, 22:10:43
Mooie uitslagen elders!!
alleen wint dat Ado iets te vaak..
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: denistel op maart 07, 2025, 22:20:25
zeer knappe overwinning op naar de volgende proost geel blauwen
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Specuveter op maart 07, 2025, 22:22:23
Citaat van: Eewal op maart 07, 2025, 22:17:39
alleen wint dat Ado iets te vaak..
is het niet een na laatste wedstrijd den Haag tegen Cambuur?
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: denistel op maart 07, 2025, 22:29:44
Citaat van: Specuveter op maart 07, 2025, 22:22:23
is het niet een na laatste wedstrijd den Haag tegen Cambuur?

ja
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Specuveter op maart 07, 2025, 22:34:07
Henk de Jong stond geruime tijd na te kletsen met Burgering van Den Bosch.
Was vandaag onzichtbaar maar kan het wel.
Intressante optie voor nieuwe seizoen??
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Galdiano op maart 07, 2025, 22:44:19
Citaat van: Specuveter op maart 07, 2025, 22:34:07
Henk de Jong stond geruime tijd na te kletsen met Burgering van Den Bosch.
Was vandaag onzichtbaar maar kan het wel.
Intressante optie voor nieuwe seizoen??

Nee. Is een eigenwijs mannetje. Vaak ligt het aan een ander, en ook regelmatig kop omlaag of wegwerp gebaartjes.  :R
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: EdsjeSCC op maart 07, 2025, 22:54:26
Citaat van: Leeuwarder94 op maart 07, 2025, 21:55:36
Prima overwinning. 2e helft hadden ze er weinig zin meer in en Den Bosch kon niet beter. Op naar maandag!

Dit snap ik dan niet he. Ze hadden er genoeg zin, de hele 2e helft 1 op 1 druk gezet, vanuit de opbouw ook wel geprobeerd maar niet meer de risico's nemen van de 1e helft duhhhh. Cambuur was vandaag echt goed man
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: ChantiSCC op maart 07, 2025, 23:04:32
Aanwezig op hoofdtribune geweest vandaag. Den Bosch had vanaf minuut 1 door dat er voor hun niks in zat, althans het publiek had dat door. Cambuur echt een maatje te groot. Helaas veel punten laten liggen in het begin, anders was Eredivisie echt al een feit geweest. Het kan nog steeds, maandag 3 punten dan ziet het er wel erg goed uit.. ADO krijgt ook nog lastige potjes en ons nog speelronde 37  :zweep
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Bankzitter op maart 07, 2025, 23:22:21
NU nog 9 keer winnen dan heb je hem 100% zeker binnen  ...
en waarom zou het niet kunnen.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: V-man op maart 07, 2025, 23:25:18
Mooi uitvak! Lekkere 3 punter en op naar Maandag!
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: V-man op maart 07, 2025, 23:26:09
Citaat van: Bankzitter op maart 07, 2025, 23:22:21
NU nog 9 keer winnen dan heb je hem 100% zeker binnen  ...
en waarom zou het niet kunnen.
Ja waarom niet! Forza SCC!!
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Bernardo op maart 07, 2025, 23:28:14
Directe promotie in eigen hand. Gas geven maandag!!!
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op maart 08, 2025, 00:25:08
Paar potjes winnen en hosanna...
1x verliezen en het is niks en it wud niks.....
Dit is Cambuur, heb veel mindere seizoenen gezien, spelen voor helemaal niks meer en toch 4, 5000 toeschouwers.
Mooi h? mien club.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: wiekie1969 op maart 08, 2025, 02:01:26
Volendam, dramatisch voetbal maar blijven wel winnen.Die gaan het redden.  Ado, daar komt nu de druk op. Winnen steeds met mazzel, hou je niet vol. Dordrecht, haken af als het er op aankomt. Excelsior, uit vorm dus ook niet bij de eerste 2.

Kortom, als Cambuur zo blijft voetballen hewwe we feest.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: okkele op maart 08, 2025, 02:07:22
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 08, 2025, 00:25:08
Paar potjes winnen en hosanna...
1x verliezen en het is niks en it wud niks.....
Dit is Cambuur, heb veel mindere seizoenen gezien, spelen voor helemaal niks meer en toch 4, 5000 toeschouwers.
Mooi h? mien club.
WE GAAN EUROPA IN !
en suh niet dan kom ik nog steeds en geniet ik van iedereen bij de club.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Trainert! op maart 08, 2025, 07:05:49
Citaat van: Bernardo op maart 07, 2025, 23:28:14
Directe promotie in eigen hand. Gas geven maandag!!!


Dit seizoen plek 2 vaker in eigen hand gehad. Zal me benieuwen maandag.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: michello op maart 08, 2025, 07:27:17
Net als in 2013 zullen de ogen meer gericht zijn op onze concurrenten. Toen had ook niemand een stuiver gegeven voor ons kampioenschap een paar weken voor het einde.
Niet verslappen nu en het is mogelijk!
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 08, 2025, 08:13:41
ADO heeft veel makkelijk programma dan ons,Cambuur heeft het laten liggen in begin van de competitie en tegen jong Ajax en AZ en dieptepunt was tegen Top Oss.
Maar nogmaals we zullen het zien :y
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: wiekie1969 op maart 08, 2025, 08:14:32
Zolang mogelijk derde blijven. 1 na laatste wedstrijd uut bij Ado winnen en de laatste pot mvv pakken. Kom aan.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Bernardo op maart 08, 2025, 08:56:11
Eerste helft echt fantastisch gespeeld, tweede helft zakelijk uitgespeeld zonder wat weg te geven. Wij kunnen heel goed voetballen als we de ruimte krijgen.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 08, 2025, 09:02:55
Was zo blij dat Souren kwam omdat hij bij MVV al zo goed was.
In het begin hier zelfs op de bank gezeten.
Nu erg goed en gisteren de beste op het veld.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 08, 2025, 09:09:30
Heb vaak commentaar gehad op het tactische gedeelte wat in mij ogen ook terecht was.
Vond het gisteren ook geweldig om te zien hoe het middenveld Verbeek( aanvoerder en beste speler) compleet voor lul zette. Narthy Souren en Diemers deden dat fantastisch.
Viel mij ook op dat Nieling wel 10 x een bal tussen de linies speelde en soms simpel op Souren of een linie oversloeg. Ja als dat ook nog goed begint te worden?..
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 08, 2025, 09:20:49
Citaat van: sunderland op maart 08, 2025, 09:09:30
Heb vaak commentaar gehad op het tactische gedeelte wat in mij ogen ook terecht was.
Vond het gisteren ook geweldig om te zien hoe het middenveld Verbeek( aanvoerder en beste speler) compleet voor lul zette. Narthy Souren en Diemers deden dat fantastisch.
Viel mij ook op dat Nieling wel 10 x een bal tussen de linies speelde en soms simpel op Souren of een linie oversloeg. Ja als dat ook nog goed begint te worden?..
Souren kreeg eerste helft ook wel heel ruimte op het middenveld  dat het in de eerste helft nog maar 0-2 was ?.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Arno A op maart 08, 2025, 10:10:11
Citaat van: Galdiano op maart 07, 2025, 22:44:19
Nee. Is een eigenwijs mannetje. Vaak ligt het aan een ander, en ook regelmatig kop omlaag of wegwerp gebaartjes.  :R

Dan valt El Kachati ook af denk ik. Heeft ook (te) veel temperament. Maar Balk heeft ook een metamorfose ondergaan. Dus wie weet als Henk er mee kneedt.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 08, 2025, 10:13:10
Citaat van: Noordcambuur op maart 08, 2025, 09:20:49
Souren kreeg eerste helft ook wel heel ruimte op het middenveld  dat het in de eerste helft nog maar 0-2 was ?.
ja en waarom kreeg hij die ruimte
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 08, 2025, 10:15:29
Citaat van: Arno A op maart 08, 2025, 10:10:11
Dan valt El Kachati ook af denk ik. Heeft ook (te) veel temperament. Maar Balk heeft ook een metamorfose ondergaan. Dus wie weet als Henk er mee kneedt.
allemaal suuten en ja knikkers daar red je het ook niet mee. Mag wel wat in zitten, dat zijn vaak de goede apparte spelers
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Noordcambuur op maart 08, 2025, 10:28:45
Citaat van: sunderland op maart 08, 2025, 10:13:10
ja en waarom kreeg hij die ruimte
omdat het middenveld van Den Bosch helemaal weg was veel ruimtes tussen de linies na de rust heeft Den Bosch het wel weer voor elkaar.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Huizen op maart 08, 2025, 11:43:40
Citaat van: Noordcambuur op maart 08, 2025, 08:13:41
ADO heeft veel makkelijk programma dan ons,Cambuur heeft het laten liggen in begin van de competitie en tegen jong Ajax en AZ en dieptepunt was tegen Top Oss.
Maar nogmaals we zullen het zien :y

ADO heeft nu 7x op rij gewonnen dat gaan ze hopelijk niet nog 9x volhouden  :thumbsup
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: mark1989 op maart 08, 2025, 11:52:43
Citaat van: sunderland op maart 08, 2025, 10:13:10
ja en waarom kreeg hij die ruimte

Omdat Den Bosch vanuit de laatste lijn niet durfde door te stappen naar het middenveld, omdat Cambuur nu 3 gevaarlijke aanvallers heeft met Pouwels, Hilterman en Balk. Daar wil je niet 1 op 1 tegen spelen. Dus als dan de opbouw goed is speel je makkelijk een middenvelder vrij. Diemers proberen ze ze dan zoveel mogelijk af te dekken, waardoor Souren meer ruimte krijgt.

Cambuur wordt steeds beter. En er zit nog veel rek in dit elftal, want sommige kunnen nog veel beter worden.
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 08, 2025, 20:34:01
Wat stond er eigenlijk op het spandoek, stond er achter, dus niet kunnen zien
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: sunderland op maart 08, 2025, 22:58:21
Citaat van: mark1989 op maart 08, 2025, 11:52:43
Omdat Den Bosch vanuit de laatste lijn niet durfde door te stappen naar het middenveld, omdat Cambuur nu 3 gevaarlijke aanvallers heeft met Pouwels, Hilterman en Balk. Daar wil je niet 1 op 1 tegen spelen. Dus als dan de opbouw goed is speel je makkelijk een middenvelder vrij. Diemers proberen ze ze dan zoveel mogelijk af te dekken, waardoor Souren meer ruimte krijgt.

Cambuur wordt steeds beter. En er zit nog veel rek in dit elftal, want sommige kunnen nog veel beter worden.
die uitleg moet je aan Noord uitleggen want die vraagt er om. Niet aan mij. Je hebt helemaal gelijk
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: ChantiSCC op maart 09, 2025, 00:29:47
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op maart 08, 2025, 20:34:01
Wat stond er eigenlijk op het spandoek, stond er achter, dus niet kunnen zien

Niets is zo mooi als die club in het geel en blauw
Titel: Re: FC Den Bosch - SC Cambuur [7-3-25]
Bericht door: Inferno-058 op maart 09, 2025, 13:11:09
Beste uitvak dit seizoen qua sfeer! Het is geen moment stil geweest