Cambuur Online

Cambuur => Wedstrijden => Topic gestart door: nee,wel? op december 14, 2024, 15:05:31

Titel: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: nee,wel? op december 14, 2024, 15:05:31
aanstaande vrijdag avond kruisen we de degens met jong az,om 20:00 trappen we in eigen huis af,en at ut allemaal met zit dan ken het mar su weze dat we op plekje 3 de winterstop ingaan ,aangezien emmen nog niet wonnen het van denbosch en dordt eindhoven op visite krijt echter is dit speculeren,op naar een mooie afsluiter thus volle bak en met sien allen :proost |:)
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Cambuur Groningen op december 14, 2024, 15:34:31
Misschien ook gewoon de vlaggen weer mee? Natuurlijk blijft het meedoen van de beloften belachelijk, maar ik denk dat het geen enkele indruk op de KNVB maakt als er als protestactie niets in het stadion gebeurd.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Specuveter op december 14, 2024, 16:57:54
Actie van niks...
Gewoon vlaggen mee
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 14, 2024, 20:51:05
Citaat van: Specuveter op december 14, 2024, 16:57:54
Actie van niks...
Gewoon vlaggen mee

Tuurlijk. Alsof er (buiten eigen supporters) ook maar iemand wakker van ligt dat er geen spandoeken hangen....
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 15, 2024, 14:47:14
Ik hoop dat het stadion wat vol komt laatste  thuiswedstrijd van 2024 |:)
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Destroyer op december 15, 2024, 15:48:31
Natuurlijk moeten alle vlaggen worden opgehangen man! Die flauwekul moet nu gewoon stoppen! Je benadeeld alleen je eigen club want het verandert toch niet meer. Dit wordt namelijk een hele belangrijke pot om echt goed de winterstop in te gaan.

Ik verwacht ook een hele lastige wedstrijd na de beker tegen rkc, dus de twaalfde man wordt zeer belangrijk deze pot  :scc
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Bankzitter op december 15, 2024, 16:10:40
De Jong teams zitten sinds 2013 in de Eerste Divisie... dan mag je jezelf best eens afvragen hoe zinvol het nog is te protesteren door geen vlaggen en doeken op te hangen.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 15, 2024, 16:42:01
Citaat van: Noordcambuur op december 15, 2024, 14:47:14
Ik hoop dat het stadion wat vol komt laatste  thuiswedstrijd van 2024 |:)
ben jij Zuid? Of toch Noord :devil
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Inferno-058 op december 15, 2024, 20:31:22
Citaat van: Bankzitter op december 15, 2024, 16:10:40
De Jong teams zitten sinds 2013 in de Eerste Divisie... dan mag je jezelf best eens afvragen hoe zinvol het nog is te protesteren door geen vlaggen en doeken op te hangen.
Beter iets dan niets toch? We mogen beloften niet normaliseren. Nu niet, nooit niet. Vind dat de club ons in de steek heeft gelaten qua dat. Manier waarop kan je discussi?ren.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Cambuur Groningen op december 15, 2024, 21:43:19
Citaat van: Inferno-058 op december 15, 2024, 20:31:22
Beter iets dan niets toch? We mogen beloften niet normaliseren. Nu niet, nooit niet. Vind dat de club ons in de steek heeft gelaten qua dat. Manier waarop kan je discussi?ren.
Ik snap je punt, maar zou dan toch iets anders doen. Vlaggen brengen toch meer sfeer, dat heeft positieve invloed op de spelers lijkt me. Desnoods een paar duidelijke spandoeken tegen de beloften naast de normale doeken.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 16, 2024, 08:04:01
Idd niks is ook maar niks. Wij zijn schoothondjes van de topclubs. Die bepalen alles.
Vroeger konden wij jonge spelers huren van die clubs maar dat kan nu ook niet meer. Nu doen ze voor spek en bonen mee en weet je niet wat en wie je treft want dat is weer afhankelijk van hun eigen eerste team. Wij hebben dit seizoen nog geen gekloot gehad maar als je ziet waarmee jong Az de eerste weds tegen Roda speelde is niet normaal.
Tis wel zo dat natuurlijk dat alles aan de Knjb ligt wb regels. Ik vind dat de clubs een team moeten inschrijven en zich daaraan moeten houden, nu doen ze maar wat want de regels zijn niet goed. De knjb regels worden bepaald door die top clubs.
Alles heeft te maken met de Knjb. Je mag wel een statement maken voor de zoveelste x maar laat ons eigen club erbuiten en doe alles eraan om ze vrijdag nog 1 x te helpen.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Destroyer op december 16, 2024, 12:32:08
Citaat van: Cambuur Groningen op december 15, 2024, 21:43:19
Ik snap je punt, maar zou dan toch iets anders doen. Vlaggen brengen toch meer sfeer, dat heeft positieve invloed op de spelers lijkt me. Desnoods een paar duidelijke spandoeken tegen de beloften naast de normale doeken.

Dat
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Vlampiep op december 16, 2024, 13:42:14
Dat we met z'n allen de jong teams liever gisteren al zagen verdwijnen is wel duidelijk. Maar we zijn toch supporter van oans klupke en geen demonstranten.
Dus vrijdagavond veel vlaggen, wat mij betreft trommels en heel veel gezang en aanmoedigingen zodat we kunnen steunen om de  o zo belangrijke 3 punten te pakken. Dur op en dur over en de gehele speeltijd de Kerst gedachte vergeten.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Huizen op december 16, 2024, 15:05:13
Wie heeft dit ?berhaupt bedacht? Tegen Jong PSV was het echt een dooie bende. Statement van niks.

We kunnen beter focussen op 3 punten, geen onderschatting en met een kolkende massa inclusief spandoeken achter de 11 van Cambuur staan.

SCC!!  |:)
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 16, 2024, 16:23:10
Cambuur en AZ zijn toch vrienden  :y
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 16, 2024, 16:25:59
Citaat van: Vlampiep op december 16, 2024, 13:42:14
Dat we met z'n allen de jong teams liever gisteren al zagen verdwijnen is wel duidelijk. Maar we zijn toch supporter van oans klupke en geen demonstranten.
Dus vrijdagavond veel vlaggen, wat mij betreft trommels en heel veel gezang en aanmoedigingen zodat we kunnen steunen om de  o zo belangrijke 3 punten te pakken. Dur op en dur over en de gehele speeltijd de Kerst gedachte vergeten.
trommels !!! Wat is dat nu voor vreselijk nep gedoe.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: anderszchristian op december 16, 2024, 16:51:28
Citaat van: sunderland op december 16, 2024, 16:25:59
trommels !!! Wat is dat nu voor vreselijk nep gedoe.
Alles beter dan dat stilte centrum wat we nu zijn geworden in het nieuwe stadion. (Met uitzondering van Megafoon gekkies)
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Vlampiep op december 16, 2024, 21:13:52
Citaat van: sunderland op december 16, 2024, 16:25:59
trommels !!! Wat is dat nu voor vreselijk nep gedoe.
Wat mij betreft staat ut hele Pasveer korps te speulen, ast mar met helpt foor de overwinning en niet of ut Sunderland bevalle sal. :proost
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 16, 2024, 21:35:23
Citaat van: Vlampiep op december 16, 2024, 21:13:52
Wat mij betreft staat ut hele Pasveer korps te speulen, ast mar met helpt foor de overwinning en niet of ut Sunderland bevalle sal. :proost
nou dat is belangrijker dan dat simpele dkv gedoe
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: V-man op december 16, 2024, 23:45:19
Wat ik tot nu toe hoor vanuit het uitvak, paar x hadden die lui een trommel mee, zijn mislukte pogingen om de liederen kracht bij te zetten. Vaak slaat de 1 of andere goed willende amateur de liedjes vroegtijdig weg. Begint vaak steeds met hetzelfde, simpele, gehuf. Ik heb niet de indruk dat dat bij ons anders gaat worden. Zou wel leuk zijn als op Zuid naast het uitvak een trommel huffer gaat slaan zodra de uitvak "percussionist" aanstalten maakt.   
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Destroyer op december 17, 2024, 15:14:19
Citaat van: sunderland op december 16, 2024, 21:35:23
nou dat is belangrijker dan dat simpele dkv gedoe

Dit slaat natuurlijk nergens op, volgens mij hebben we wel 15 jaar een trommel gehad op Noord en zelfs op zuid.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Destroyer op december 17, 2024, 15:17:00
Citaat van: V-man op december 16, 2024, 23:45:19
Wat ik tot nu toe hoor vanuit het uitvak, paar x hadden die lui een trommel mee, zijn mislukte pogingen om de liederen kracht bij te zetten. Vaak slaat de 1 of andere goed willende amateur de liedjes vroegtijdig weg. Begint vaak steeds met hetzelfde, simpele, gehuf. Ik heb niet de indruk dat dat bij ons anders gaat worden. Zou wel leuk zijn als op Zuid naast het uitvak een trommel huffer gaat slaan zodra de uitvak "percussionist" aanstalten maakt.   

Ook weer een opmerking van niks. Wie was diegene bij de laatste wedstrijd die ergens op sloeg op Noord? Toen was er eindelijk wat ritme en massaal gezang daar. Blijkbaar mag je je handen wel kapot slaan op stoelen of wanden maar krijgen de meesten hier een allergische reactie van het woord 'trommel'  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Vlampiep op december 17, 2024, 16:15:29
Citaat van: Destroyer op december 17, 2024, 15:17:00
Ook weer een opmerking van niks. Wie was diegene bij de laatste wedstrijd die ergens op sloeg op Noord? Toen was er eindelijk wat ritme en massaal gezang daar. Blijkbaar mag je je handen wel kapot slaan op stoelen of wanden maar krijgen de meesten hier een allergische reactie van het woord 'trommel'  :_schater
Ut binne primaten jonge :_schater
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: scc-aaron op december 18, 2024, 10:39:30
Laatste wedstrijd van 2024. Cambuur maak ons gek!
Terugdenkend aan deze eerste seizoenshelft in ons nieuwe stadion moet ik zeggen dat ik het nog altijd onwennig vind voelen. Hopen dat er snel memorabele wedstrijden gaan komen. Te beginnen met JAZ. Ik voorspel een gekke wedstrijd 3-2  :scc
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: SCC op december 19, 2024, 10:28:03
Hopelijk zit het weer wat mee. Laten we er een mooie laatste wedstrijd van maken. 90 minuten volle bak achter de ploeg en reclame maken.
Dan is het voor nieuwe inkomende transfers misschien een extra reden om deze kant op te komen.

In de pauze worden ook de jeugdelftallen die kampioenen zijn geworden gehuldigd. Ook voor hen een geweldige ervaring / belevenis natuurlijk!

Ik verwacht geen Casas in de basis. Die viel me van week tegen RKC ook even flink tegen. Nu is meedraaien in een minder elftal sowieso lastig en dan ook nog op een onwennige positie tegen een snellere tegenstander.
Maar hoe hij soms te druistig inkwam of aan de verkeerde kant dekte, dan geeft dat wel even te denken. Had ik na de wedstrijd tegen Helmond Sport (zijn debuut) toch echt anders ingeschat.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 19, 2024, 12:46:05
De kaartverkoop valt me nog iets tegen?.komop supporters koop je kaart :D
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: 666 op december 19, 2024, 12:52:14
Citaat van: Noordcambuur op december 19, 2024, 12:46:05
De kaartverkoop valt me nog iets tegen?.komop supporters koop je kaart :D

Mij ook.. Er zijn wel veel kerstborrels bij bedrijven en in de stad, wellicht dat dit invloed heeft op de kaartverkoop.
En een Hollandse avond bij de Oldehove
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Specuveter op december 19, 2024, 13:11:34
Het is "maar" jong Az h?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 19, 2024, 14:02:37
Citaat van: 666 op december 19, 2024, 12:52:14
Mij ook.. Er zijn wel veel kerstborrels bij bedrijven en in de stad, wellicht dat dit invloed heeft op de kaartverkoop.
En een Hollandse avond bij de Oldehove
dat weet ik wel zeker.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 19, 2024, 14:09:01
Moet het nog maar zien. Wij verliezen 4-1 en hun hadden niks. Gelukkig doen poku en Addia en Meerdink niet mee.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Beul B op december 19, 2024, 15:05:46
gaan die spelers van Az dan naar de hollandse avond bij de Oldehove??????????
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: michello op december 19, 2024, 15:14:48
??????-Jansen???????

?Mercera?-Nieling??Mullem?-Ottessen

??Diemers?-De Jong?-Souren?-

?-?-Rolke?? Balk???Pauwels?-
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 19, 2024, 15:27:30
Citaat van: michello op december 19, 2024, 15:14:48
??????-Jansen???????

?Mercera?-Nieling??Mullem?-Ottessen

??Diemers?-De Jong?-Souren?-

?-?-Rolke?? Balk???Pauwels?-
logisch. Alhaft is geblesseerd .
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Dreet op december 19, 2024, 16:25:09
Nartey gepasseerd?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Specuveter op december 19, 2024, 16:32:11
Citaat van: Dreet op december 19, 2024, 16:25:09
Nartey gepasseerd?
Nog gebleseerd denk ik.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 19, 2024, 16:32:34
Citaat van: Dreet op december 19, 2024, 16:25:09
Nartey gepasseerd?
Vanaf het bankje beginnen...is net weer fit.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Bankzitter op december 20, 2024, 10:24:00
Er is door Henk veel druk gelegd op deze wedstrijd. Dat doet 'ie natuurlijk wel bewust maar zal ook interessant zijn hoe het team daarmee omgaat.
Mooie graadmeter voor derest van het seizoen.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2024, 12:38:14
Ook de spelers moeten weten dat er wat op het spel staat win je deze sluit je het jaar goed uit en je houdt aansluiting bij de top.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Poetser op december 20, 2024, 12:55:53
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2024, 12:38:14
Ook de spelers moeten weten dat er wat op het spel staat win je deze sluit je het jaar goed uit en je houdt aansluiting bij de top.

Hier valt wederom geen speld tussen te krijgen.

Ons orakel  _O_
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 12:58:02
Citaat van: Poetser op december 20, 2024, 12:55:53
Hier valt wederom geen speld tussen te krijgen.

Ons orakel  _O_
Meer iets met een deur die open staat ;) :koffie
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Poetser op december 20, 2024, 13:12:57
Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 12:58:02
Meer iets met een deur die open staat ;) :koffie

Nou.. meer een garagedeur die niet meer dicht wil.  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2024, 13:29:01
Citaat van: Poetser op december 20, 2024, 12:55:53
Hier valt wederom geen speld tussen te krijgen.

Ons orakel  _O_
ohhhh jonge heb je me weer gevonden l0l
Je hoeft het niet te lezen Poetser?.

Fijne feestdagen Poetser?.  :proost
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2024, 13:29:27
Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 12:58:02
Meer iets met een deur die open staat ;) :koffie
:y
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2024, 13:37:14
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2024, 13:29:01
ohhhh jonge heb je me weer gevonden l0l
Je hoeft het niet te lezen Poetser?.

Fijne feestdagen Poetser?.  :proost

_O_ _O_ :proost
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Poetser op december 20, 2024, 14:11:56
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2024, 13:29:01
ohhhh jonge heb je me weer gevonden l0l
Je hoeft het niet te lezen Poetser?.

Fijne feestdagen Poetser?.  :proost

Jij ook jonge!  :proost

Niet vergeten de deuren dicht te doen h?.. tis koud.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Bankzitter op december 20, 2024, 14:29:28
Als je verliest het klote maar ook weer niet meteen einde seizoen.
Het is wel bepalend voor de ambitie voor de rest van het seizoen: de promotieplekken aanvallen of genoegen nemen met NC.

Bij een goed resultaat vandaag zou het mij niks verbazen als we in de winter extra durven te investeren.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Inferno-058 op december 20, 2024, 14:31:12
Sfeervakken blijven leeg vanavond
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2024, 14:39:50
Citaat van: Inferno-058 op december 20, 2024, 14:31:12
Sfeervakken blijven leeg vanavond
Wat zijn sfeervakken?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: michello op december 20, 2024, 14:49:47
Citaat van: Inferno-058 op december 20, 2024, 14:31:12
Sfeervakken blijven leeg vanavond

Want?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: zeewolde op december 20, 2024, 14:53:28
Citaat van: Inferno-058 op december 20, 2024, 14:31:12
Sfeervakken blijven leeg vanavond
is daar een goede reden voor?
Het steunen van je eigen team hoort toch voor protest tegen jong teams te gaan?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Poetser op december 20, 2024, 15:03:24
Citaat van: Inferno-058 op december 20, 2024, 14:31:12
Sfeervakken blijven leeg vanavond

Haha top man.

Lekker je clubje steunen.  l8l

Alsof je ook maar iets bereikt bij de KNVB met dit gedrag.

Het enige wat je bereikt is dat we door minder steun misschien deze wedstrijd verliezen en je zal aan het eind van de rit maar net die drie punten missen voor directe promotie.

Echt onbegrijpelijke waanzin.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Zuid1991 op december 20, 2024, 15:10:42
Wat een flauwekul?Bereik je niks mee, ja mindere steun/sfeer?
Hopelijk is het bedoeld voor de eerste minuten?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Galdiano op december 20, 2024, 15:17:27
Citaat van: Inferno-058 op december 20, 2024, 14:31:12
Sfeervakken blijven leeg vanavond

Welke sfeervakken? Ik heb nog geen sfeer gehoord.   :|
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Leeuwarder94 op december 20, 2024, 15:18:20
Waar is dat aangekondigd, welke vakken en hoeveel minuten?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Bernardo op december 20, 2024, 15:22:33
Citaat van: Inferno-058 op december 20, 2024, 14:31:12
Sfeervakken blijven leeg vanavond

Laat je club maar in de steek. Ook nooit meer zeuren dat Oost of dergelijke niet meedoet.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Bankzitter op december 20, 2024, 15:37:20
Gewoon de spelers op het veld steunen en zorgen dat je promoveert...promotie is de beste garantie dat we niet meer tegen Jong teams hoeven te spelen de komende jaren.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: fred op december 20, 2024, 15:43:56
Citaat van: Inferno-058 op december 20, 2024, 14:31:12
Sfeervakken blijven leeg vanavond

vak 22 ?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Naastismis op december 20, 2024, 15:45:46
Of gewoon met alle clubs afspreken dat je wedstrijden tegen Jong teams laat lopen, dan hebben die jong teams ook niets aan die wedstrijden, worden ze 1 t/m 4 in de competitie en promoveert de nummer 5 en 6.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Naastismis op december 20, 2024, 15:47:42
Citaat van: Inferno-058 op december 20, 2024, 14:31:12
Sfeervakken blijven leeg vanavond

Uitvak ook
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Cambuur Groningen op december 20, 2024, 15:55:38
Citaat van: Inferno-058 op december 20, 2024, 14:31:12
Sfeervakken blijven leeg vanavond
Geen idee wat de sfeervakken precies zijn? Noord? Deel Noord? Hoe dan ook (en met het grootste respect), wat mij betreft een actie met een hoog calimero gedrag, 1 waar je niets, maar dan ook helemaal niets mee bereikt richting KNVB en alleen maar Cambuur mee benadeelt.

Als je de KNVB wilt raken moet je massaal wedstrijden van het Nederlands elftal gaan boycotten, alle tickets voor thuiswedstrijd kopen en vervolgen daar niet verschijnen en wat spandoeken neerleggen dat je tegen de beloften bent. Zal ook niets helpen maar dan heeft Cambuur er geen nadelige gevolgen van.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 20, 2024, 16:33:42
Az 1 heeft kipkerrie gate.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2024, 16:57:43
Citaat van: sunderland op december 20, 2024, 16:33:42
Az 1 heeft kipkerrie gate.
klopt heb het gelezen?niet best.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Destroyer op december 20, 2024, 17:24:23
Citaat van: Inferno-058 op december 20, 2024, 14:31:12
Sfeervakken blijven leeg vanavond

:_schater :_schater

:O
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: siepelsjeu op december 20, 2024, 17:25:32
Jullie geloven ook alles :_schater
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2024, 17:30:46
Ik ga de lange reis vandaag niet redden helaas, iemand een optie voor een stream?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: denistel op december 20, 2024, 17:37:18
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2024, 17:30:46
Ik ga de lange reis vandaag niet redden helaas, iemand een optie voor een stream?

live op espn 4
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: denistel op december 20, 2024, 17:37:53
gas geven en 3 punten pakken hou het op 4-1
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2024, 17:50:08
Citaat van: denistel op december 20, 2024, 17:37:18
live op espn 4
Heb geen espn, is niet het open kanaal toch
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 17:55:16
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2024, 17:50:08
Heb geen espn, is niet het open kanaal toch
Kan je niet van iemand zijn/haar inlog krijgen zodat je het online kan zien?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Leeuwarder94 op december 20, 2024, 17:59:04
Je hebt kans dat hier een stream komt. Vaak wel pas vlak voor de wedstrijd.

https://livetv.sx/enx/eventinfo/253164818_cambuur_jong_az/
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2024, 18:02:10
Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 17:55:16
Kan je niet van iemand zijn/haar inlog krijgen zodat je het online kan zien?
Je kunt die inloggegevens gewoon in een pb sturen hoor, kiekert  :_schater
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2024, 18:02:32
Citaat van: Leeuwarder94 op december 20, 2024, 17:59:04
Je hebt kans dat hier een stream komt. Vaak wel pas vlak voor de wedstrijd.

https://livetv.sx/enx/eventinfo/253164818_cambuur_jong_az/
Thx
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 18:05:04
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2024, 18:02:10
Je kunt die inloggegevens gewoon in een pb sturen hoor, kiekert  :_schater
Dan kan ik zelf niet kijken..
:zweep
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2024, 18:22:23
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2024, 17:30:46
Ik ga de lange reis vandaag niet redden helaas, iemand een optie voor een stream?
jammer kerel thuis maar ff voor de buis  :proost
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2024, 18:23:29
Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 18:05:04
Dan kan ik zelf niet kijken..
:zweep
wat is dit nou?. :_schater
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 18:43:37
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2024, 18:23:29
wat is dit nou?. :_schater
Omdat mijn gezondheid het niet toelaat...ga/kan ik niet.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 18:59:58
(https://pbs.twimg.com/media/GfQpFVSWkAEw8Jt?format=jpg&name=large)
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2024, 19:08:57
Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 18:43:37
Omdat mijn gezondheid het niet toelaat...ga/kan ik niet.

Veel plezier voor de buis en heel veel sterkte met de gezondheid _O_
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 19:15:05
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2024, 19:08:57
Veel plezier voor de buis en heel veel sterkte met de gezondheid _O_
Thanks man.. Het gaat op zich goed , alleen een avond in de kou kan ik weken last van hebben.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2024, 19:19:41
Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 19:15:05
Thanks man.. Het gaat op zich goed , alleen een avond in de kou kan ik weken last van hebben.
Kutweer, op naar de lente
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Poetser op december 20, 2024, 19:43:30
Kunnen we stoppen met de Fred van Dijk show.

Voegt echt niks toe.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 19:43:35
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 20, 2024, 19:19:41
Kutweer, op naar de lente
Precies.. w:)
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Drumfather SCC op december 20, 2024, 21:49:12
Jeremy; Bedankt h? pannenkoek  :|

Maar goed, Dit zag je aankomen
Zelf de betere en de wereld aan kansen en dan geldt de stokoude regel; Scoor je zelf niet dan?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: wiekie1969 op december 20, 2024, 21:56:39
0-2. Ut had 10-4
moeten zijn. Trek de beurs open voor een afmaker. Weer een totaal onnodige nederlaag. Onvoorstelbaar.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Specuveter op december 20, 2024, 21:58:32
Als de Directie nou nog niet ziet dat wij een Spits moeten hebben weet ik het ook niet meer......
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: michello op december 20, 2024, 21:59:19
Doordat je geen fatsoenlijke spits hebt ben je geen winterkampioen.

Fijne feestdagen allemaal.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: zeewolde op december 20, 2024, 22:01:18
Geen spits...

Maar wat waren Pauwels en Marsman slecht...
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:01:21
Een paar aanvallers erbij en je doet mee in de top 3.. Pauwels/Balk te wisselvallig en moet je kunnen wisselen in dit soort wedstrijden..
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: drg op december 20, 2024, 22:01:44
Triest om deze seizoenshelft zo af te sluiten als die ook begonnen was.

Mag hopen dat er inmiddels een bedrag is voor een afmaker voorin, hard nodig na de winterstop.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: wiekie1969 op december 20, 2024, 22:02:27
Citaat van: michello op december 20, 2024, 21:59:19
Doordat je geen fatsoenlijke spits hebt ben je geen winterkampioen.



Fijne feestdagen allemaal.

We hebben in alle linies te weinig kwaliteit. Ook dat is een feit. 
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:02:35
Citaat van: Specuveter op december 20, 2024, 21:58:32
Als de Directie nou nog niet ziet dat wij een Spits moeten hebben weet ik het ook niet meer......
Dat zien ze wel, en die komt er ook, en  wordt misschien wel sneller bekend dan menig 1 verwacht.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:04:12
Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2024, 22:02:27
We hebben in alle linies te weinig kwaliteit. Ook dat is een feit.
Nee dat is jou gedachte, dingen niet door elkaar gaan halen..
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: zeewolde op december 20, 2024, 22:06:51
Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:04:12
Nee dat is jou gedachte, dingen niet door elkaar gaan halen..
juist, met Diemers, Souren en R?lke of Nartey een heel goed middenveld.
Verdediging ook aardig op orde, zeker straks met Caschili er weer bij.
Maar een tweede echte Linksback, een vleugelspeler voor de breedte en...
Een echte spits blijf je echt meedoen.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:08:11
Citaat van: zeewolde op december 20, 2024, 22:06:51
juist, met Diemers, Souren en R?lke of Nartey een heel goed middenveld.
Verdediging ook aardig op orde, zeker straks met Caschili er weer bij.
Maar een tweede echte Linksback, een vleugelspeler voor de breedte en...
Een echte spits blijf je echt meedoen.
Dat kan je met Schaapman, Mercera of Ottesen wel invullen. Verder eens hoor..
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: wiekie1969 op december 20, 2024, 22:09:43
Citaat van: zeewolde op december 20, 2024, 22:06:51
juist, met Diemers, Souren en R?lke of Nartey een heel goed middenveld.
Verdediging ook aardig op orde, zeker straks met Caschili er weer bij.
Maar een tweede echte Linksback, een vleugelspeler voor de breedte en...
Een echte spits blijf je echt meedoen.

Rolke? Die ken er toch helemaal niks van man. Nartey is altijd geblesseerd. Diemers moet alles in zijn eentje doen.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: zeewolde op december 20, 2024, 22:11:18
Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2024, 22:09:43
Rolke? Die ken er toch helemaal niks van man. Nartey is altijd geblesseerd. Diemers moet alles in zijn eentje doen.
Veel gevaarlijke passes vandaag bij R?lke vandaan.
Maar moet werken aan zijn eerste balaanname.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:12:06
Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2024, 22:09:43
Rolke? Die ken er toch helemaal niks van man. Nartey is altijd geblesseerd. Diemers moet alles in zijn eentje doen.
Het is geen rechts of linksbuiten wordt een beetje misbruikt vind ik... De Jamie Jacobs rol is de zijne...
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: wiekie1969 op december 20, 2024, 22:12:13
Je laat je wederom weer afbluffen door wat jonkjes van 18/19 jaar. De hoeveelste keer is dit nou wel niet. De thuiswedstrijden zijn tot nu toe een drama. Jammer.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: zeewolde op december 20, 2024, 22:14:34
Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2024, 22:12:13
Je laat je wederom weer afbluffen door wat jonkjes van 18/19 jaar. De hoeveelste keer is dit nou wel niet. De thuiswedstrijden zijn tot nu toe een drama. Jammer.
helemaal eens. Zo'n fout van van Mullem ook, dat Balk en Diemers daar niet uit hun plaat gaan. Is gewoon veel te nonchalant daar.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:14:39
Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2024, 22:12:13
Je laat je wederom weer afbluffen door wat jonkjes van 18/19 jaar. De hoeveelste keer is dit nou wel niet. De thuiswedstrijden zijn tot nu toe een drama. Jammer.
Je maakt de kansen niet af en dan kan je de deksel op de neus krijgen....
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: wiekie1969 op december 20, 2024, 22:15:58
8 keer verloren. Dat vind ik teveel met zo'n selectie. Jammer.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: michello op december 20, 2024, 22:16:48
Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2024, 22:12:13
Je laat je wederom weer afbluffen door wat jonkjes van 18/19 jaar. De hoeveelste keer is dit nou wel niet. De thuiswedstrijden zijn tot nu toe een drama. Jammer.


Elke thuiswedstrijd waar punten zijn verspeeld op Emmen na hadden we moeten winnen. Zoveel kansen die worden gemist. Je kunt maar ??n conclusie trekken en dat weten we allemaal?..
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:18:02
Citaat van: zeewolde op december 20, 2024, 22:14:34
helemaal eens. Zo'n fout van van Mullem ook, dat Balk en Diemers daar niet uit hun plaat gaan. Is gewoon veel te nonchalant daar.
Werd niet gecoacht ook en dat genoemde spelers niet uit hun plaat gaan is op dat moment logisch...je moet verder..
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Bankzitter op december 20, 2024, 22:19:20
Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2024, 22:02:27
We hebben in alle linies te weinig kwaliteit. Ook dat is een feit.

Te weinig kwaliteit voor wat?
Voor het kampioenschap wel.
Er is genoeg kwaliteit om de doelstelling NC te halen.

Het was ook niet slecht, maar blijven te veel
kansen nodig hebben. En dat breekt ons een paar wedstrijden op.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:19:29
Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2024, 22:15:58
8 keer verloren. Dat vind ik teveel met zo'n selectie. Jammer.
Hoezo dit, we zijn in elke linie hopeloos toch? Of zei je dit net niet?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Destroyer op december 20, 2024, 22:19:34
Citaat van: zeewolde op december 20, 2024, 22:01:18
Geen spits...

Maar wat waren Pauwels en Marsman slecht...

Collectief een bagger, was toch geen strijdlust man op het laatst. Alles liep gewoon niet lekker en wat is je een afmaker....
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: zeewolde op december 20, 2024, 22:20:09
Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:18:02
Werd niet gecoacht ook en dat genoemde spelers niet uit hun plaat gaan is op dat moment logisch...je moet verder..
volgens mij kon hij hem zien, maar gaf hem toch.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Destroyer op december 20, 2024, 22:20:31
Citaat van: zeewolde op december 20, 2024, 22:14:34
helemaal eens. Zo'n fout van van Mullem ook, dat Balk en Diemers daar niet uit hun plaat gaan. Is gewoon veel te nonchalant daar.

Ik zag dat allang aankomen. Dat geprutst in de kleine ruimte achterin. Je verliest vandaag van jezelf.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Bankzitter op december 20, 2024, 22:23:42
Citaat van: zeewolde op december 20, 2024, 22:11:18
Veel gevaarlijke passes vandaag bij R?lke vandaan.
Maar moet werken aan zijn eerste balaanname.

Volgens mij is hij met zijn gedachte al bij de opening en niet bij eerst eens de bal controleren.
Maar hij ziet ?t wel en als de aanname lukt, dan is pass vaak ook prima.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:25:09
Citaat van: zeewolde op december 20, 2024, 22:20:09
volgens mij kon hij hem zien, maar gaf hem toch.
Net terug gezien maar werd door de keeper wel kut aan gespeeld met een man in de rug.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Poetser op december 20, 2024, 22:25:25
H?t verhaal van de 1e seizoenshelft wat al begon tegen Helmond Sport. Kansen, kansen en nog een kansen. Uiteindelijk deksel op de neus.

Dit is iets ongrijpbaars.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2024, 22:35:28
Citaat van: wiekie1969 op december 20, 2024, 22:12:13
Je laat je wederom weer afbluffen door wat jonkjes van 18/19 jaar. De hoeveelste keer is dit nou wel niet. De thuiswedstrijden zijn tot nu toe een drama. Jammer.
helemaal met jouw eens om te schamen  :(
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: michello op december 20, 2024, 22:36:49
Citaat van: Poetser op december 20, 2024, 22:25:25
H?t verhaal van de 1e seizoenshelft wat al begon tegen Helmond Sport. Kansen, kansen en nog een kansen. Uiteindelijk deksel op de neus.

Dit is iets ongrijpbaars.

Helmond, Den Bosch en Jong AZ MOETEN gewoon 3 punten zijn. Dan nog Jong Ajax (minstens een punt) Roda (gemiste penalty) en dan Volendam nog met die buitenspel goal. Het is onvoorstelbaar dat we al die wedstrijden de punten cadeau hebben gedaan.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:43:59
Citaat van: michello op december 20, 2024, 22:36:49
Helmond, Den Bosch en Jong AZ MOETEN gewoon 3 punten zijn. Dan nog Jong Ajax (minstens een punt) Roda (gemiste penalty) en dan Volendam nog met die buitenspel goal. Het is onvoorstelbaar dat we al die wedstrijden de punten cadeau hebben gedaan.
Tel de punten op en je bent met afstand winterkampioen....
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2024, 22:51:24
Jaaaa ALS :_schater
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:52:59
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2024, 22:51:24
Jaaaa ALS :_schater
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :rodekaart
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 20, 2024, 22:58:09
Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:52:59
:_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :rodekaart
nou vertel?.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Bernardo op december 20, 2024, 22:59:09
Pfff, typerend deze wedstrijd voor de eerste seizoenshelft in ons nieuwe stadion.   ;(
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: V-man op december 20, 2024, 23:01:48
De twijfel begon al na die 2e helft tegen rkc. Vanavond zou het wel weer even rechtgezet worden. Je denkt dat het komt en dan...komt het niet! Typisch Cambuur
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: De Gast op december 20, 2024, 23:12:39
Geen spits en voor de rest ook geen killers. Het is zo armoedig, vooral thuis. Breien tot je in slaap valt op de tribune. Dat is tot nu toe wat het Kooi stadion ons brengt. Geen spektakel, geen vermaak. Om moedeloos van te worden.

Dit voelde je v??r en tijdens de wedstrijd al aankomen. En wederom heel veel mogelijkheden tot kansen maar niemand die de kwaliteiten heeft de trekker over te halen. En weer haak je af..
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 20, 2024, 23:18:09
Je wint em niet door Balk en je verliest em door vMullem ;(

De eerste 20 minuten matig, maar daarna tot de tegengoal was het best aardig. Het welbekende probleem idd weer..
Alleen onze wannabe-spits had er al 3 moeten maken in de 1e helft.

Wat in hemelsnaam was er met Pauwels aan de hand? Heeft die dat schild de hele wedstrijd op de rug gedragen ofzo?
Na 15 min was al te zien dat dat h?lemaal niks ging worden vandaag. Wat een ergernis :|

Zo ga je toch nog met een ontzettend zuur gevoel de winterstop in; jammer.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 20, 2024, 23:19:55
Walgelijk bijna niet een kans gehad. En idd je verliest door van Mullem terwijl hij tot dan uitstekend speelt!!!
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Josli op december 20, 2024, 23:26:33
Ja zuur voor Mullem idd. Die vond ik tot dat moment uitstekend spelen. Iedereen roept hier om een spits, maar het probleem zit wel dieper dan dat. Ik vind dat er in de opbouw heel veel verkeerde keuzes worden gemaakt. Hierdoor komen sommige spelers telkens op de verkeerde plek op het veld in balbezit. Dat los je met een nieuwe spits niet op.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Cambuur Groningen op december 20, 2024, 23:33:21
Citaat van: De Gast op december 20, 2024, 23:12:39
Geen spits en voor de rest ook geen killers. Het is zo armoedig, vooral thuis. Breien tot je in slaap valt op de tribune. Dat is tot nu toe wat het Kooi stadion ons brengt. Geen spektakel, geen vermaak. Om moedeloos van te worden.

Dit voelde je v??r en tijdens de wedstrijd al aankomen. En wederom heel veel mogelijkheden tot kansen maar niemand die de kwaliteiten heeft de trekker over te halen. En weer haak je af..
Helemaal eens met je eerste alinea: tikkie breed, tikkie terug. Elke keer weer hetzelfde beeld, knal er nou eens op vanaf minuut 1. Wel wat mogelijkheden gecreerd, paar echte kansen en dan voel je het al aankomen. Pauwels had vandaag voor het eerst een tegenstander die hem in zijn achterzak had, switchen naar rechts hielp ook niet. Toch kan dat een keer gebeuren, hij is nog steeds maar 19.

Het wordt tijd dat er een echte afmaker komt, Balk teveel net niet vandaag. R?lke heeft een prachtige makkelijke passeerbeweging, helaas zoekt hij altijd 1 man teveel op waardoor hij volgens mij toch te vaak balverlies leidt.

Over het afhaken: wonderlijk genoeg haken we volgens mij nog steeds niet af, we hadden alleen al bovenaan kunnen staan.

Afsluiten met lichtpuntje: weer een 17 jarige debutant.

Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 23:36:32
Citaat van: Noordcambuur op december 20, 2024, 22:58:09
nou vertel?.
:y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 20, 2024, 23:38:45
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 20, 2024, 23:18:09
Je wint em niet door Balk en je verliest em door vMullem ;(

De eerste 20 minuten matig, maar daarna tot de tegengoal was het best aardig. Het welbekende probleem idd weer..
Alleen onze wannabe-spits had er al 3 moeten maken in de 1e helft.

Wat in hemelsnaam was er met Pauwels aan de hand? Heeft die dat schild de hele wedstrijd op de rug gedragen ofzo?
Na 15 min was al te zien dat dat h?lemaal niks ging worden vandaag. Wat een ergernis :|

Zo ga je toch nog met een ontzettend zuur gevoel de winterstop in; jammer.
20 jaar en heel wisselvallig maar je hebt niks op de bank om hem te wisselen of te beconcurreren..
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 20, 2024, 23:41:36
Citaat van: Cambuur Groningen op december 20, 2024, 23:33:21
Helemaal eens met je eerste alinea: tikkie breed, tikkie terug.
Maar dat is toch in elke periode Henk zijn handelsmerk geweest? Dat leidt uiteindelijk bijna altijd tot kansen, die er dan in goede periodes altijd ingeknald werden door Hemmen; Barto; Ogbeche; Muhren.

En nu niet door de spits die we niet hebben....

Muhren had hier vandaag met dezelfde kansen een hattrick gemaakt.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Cambuur Groningen op december 20, 2024, 23:46:26
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 20, 2024, 23:41:36
Maar dat is toch in elke periode Henk zijn handelsmerk geweest? Dat leidt uiteindelijk bijna altijd tot kansen, die er dan in goede periodes altijd ingeknald werden door Hemmen; Barto; Ogbeche; Muhren.

En nu niet door de spits die we niet hebben....

Muhren had hier vandaag met dezelfde kansen een hattrick gemaakt.
In mijn herinnering heb ik wedstrijden tegen Zwolle, Groningen, DKV onder Henk gespeeld waar we er vol in vlogen en na 10 minuten er al 1 of 2 hadden liggen.

Okay, misschien laatste jaren wel vaak zo gestart, maar voor mijn gevoel duurt het nu 70-80 minuten. Maar misschien zit ik nog wat in de negatieve stemming.

Hopen op een goede spits in de winterstop. Eerst Roda uit, die pakken we en dan maar weer naar boven kijken. Alles kan in deze competitie?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Trainert! op december 20, 2024, 23:54:38
Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 23:38:45
20 jaar en heel wisselvallig maar je hebt niks op de bank om hem te wisselen of te beconcurreren..


speelt gewoon tegen de toekomstige back van het nederlands elftal. Geweldige verdediger
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: denistel op december 20, 2024, 23:57:02
Citaat van: Cambuur Groningen op december 20, 2024, 23:46:26
In mijn herinnering heb ik wedstrijden tegen Zwolle, Groningen, DKV onder Henk gespeeld waar we er vol in vlogen en na 10 minuten er al 1 of 2 hadden liggen.

Okay, misschien laatste jaren wel vaak zo gestart, maar voor mijn gevoel duurt het nu 70-80 minuten. Maar misschien zit ik nog wat in de negatieve stemming.

Hopen op een goede spits in de winterstop. Eerst Roda uit, die pakken we en dan maar weer naar boven kijken. Alles kan in deze competitie?

nee hest geliek ik mis dat enorm die lui meteen bij de strot pakken en laten zie wie je
bent, nu worden ballen die al 20 met op  hun helft zijn weer helemaal terug gaat naar
de keeper.er moet veel meer beweging komen spelers die wat durven maar niet overdrijven.
Pauwels kansloos vandaag tegen een hele goeie back maar wissel em dan en probeer wat anders.
de Leeuw of Rolke kunnen beter in de spits dan staat er tenminste iemand.Balk loopt zo veel dat
ie te kort komt als ie af moet ronden,Veder totaal geen vastigheid in dit team dat zie je aan het
vele malen balverlies ballen voor of achter de man kortom werk aan de winkel.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: denistel op december 20, 2024, 23:57:42
Citaat van: Trainert! op december 20, 2024, 23:54:38

speelt gewoon tegen de toekomstige back van het nederlands elftal. Geweldige verdediger

klopt maar vreemd dat er niet in wordt gegrepen.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Leovardia op december 21, 2024, 00:05:06
Citaat van: Poetser op december 20, 2024, 19:43:30
Kunnen we stoppen met de Fred van Dijk show.

Voegt echt niks toe.

Deze man kreit su een mega stijve koker van zichzelf. Ongekend.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: AL op december 21, 2024, 00:05:23
Tja als Pauwels niet best speelt, blijft er voorin niets meer over.
Thuis is gewoon armoedig om te zien, maar de concurrenten zijn amper beter.
Een spits die met de rug naar de goal kan spelen is een must en dan kan het nog leuk worden na de winterstop.
De rechtsback van AZ was wel een genot om naar te kijken.
Wat een klasbak is dat zeg.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: roepieh op december 21, 2024, 00:09:51
T gaat allemaal over spelopvatting. Het is zo ontzettend saai dat er geen zak aan is om naar te kijken. En opvallend genoeg is dat vooral tijdens de thuiswedstrijden.

Als dat niet snel gaat veranderen dan verkopen we heel weinig seizoenkaarten volgend seizoen. Want promoveren doen we met deze manier van voetballen sowieso niet.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 21, 2024, 00:15:19
Citaat van: denistel op december 20, 2024, 23:57:02
nee hest geliek ik mis dat enorm die lui meteen bij de strot pakken en laten zie wie je
bent, nu worden ballen die al 20 met op  hun helft zijn weer helemaal terug gaat naar
de keeper.er moet veel meer beweging komen spelers die wat durven maar niet overdrijven.
Pauwels kansloos vandaag tegen een hele goeie back maar wissel em dan en probeer wat anders.
de Leeuw of Rolke kunnen beter in de spits dan staat er tenminste iemand.Balk loopt zo veel dat
ie te . kort komt als ie af moet ronden,Veder totaal geen vastigheid in dit team dat zie je aan het
vele malen balverlies ballen voor of achter de man kortom werk aan de winkel.
zo eens. R?lke wissel zo slecht eigenlijk want die gast die zo goed was had juist de handen vol aan hem op dat moment!!!
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2024, 02:15:59
Dikke kut wedstrijd, zoetsappig Cambuur met al dat achteruitgepiel, om voor ruimte te krijgen.
Voetbal vooruit, druk dr op en blik op winnen.  Een bal vaste spits , een handige harry er omheen en klaar is kees.
Su moeilijk ist niet.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2024, 02:25:19
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2024, 02:15:59
Dikke kut wedstrijd, zoetsappig Cambuur met al dat achteruitgepiel, om voor ruimte te krijgen.
Voetbal vooruit, druk dr op en blik op winnen.  Een bal vaste spits , een handige harry er omheen en klaar is kees.
Su moeilijk ist niet.
1 dikke ergernis deze pot voetbal.
Geen enkel spandoek, gewoon kaal alle hekken. Lekker je club afvallen zogenaamd als protest tegen beloften.
En dat kut zwart op Noord. Meedoen wat iedereen doet.
(Alweer te veel getypt zie ik, trusten allemaal en fijne feestdagen)
Delfzijl/Cambuur.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: wiekie1969 op december 21, 2024, 07:48:12
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2024, 02:15:59
Dikke kut wedstrijd, zoetsappig Cambuur met al dat achteruitgepiel, om voor ruimte te krijgen.
Voetbal vooruit, druk dr op en blik op winnen.  Een bal vaste spits , een handige harry er omheen en klaar is kees.
Su moeilijk ist niet.

Tranen in de ogen. Dou hest volkomen geliek. .
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: wiekie1969 op december 21, 2024, 08:05:26
Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 22:19:29
Hoezo dit, we zijn in elke linie hopeloos toch? Of zei je dit net niet?

Hest niet goed gelezen. Ik schreef dat we in alle linies te weinig kwaliteit hebben. Jij schreef dat dat mijn gedachte was. We verliezen voor de 8e keer dus dan klopt dat van mij toch???
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Eewal op december 21, 2024, 08:16:45
Ik heb eigenlijk geen recht van spreken als seizoenkaarthouder op oost, maar hebben wij op Noord geen harde kern meer of zo, wat is daar aan de hand?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: wiekie1969 op december 21, 2024, 08:16:53
Citaat van: De Gast op december 20, 2024, 23:12:39
Geen spits en voor de rest ook geen killers. Het is zo armoedig, vooral thuis. Breien tot je in slaap valt op de tribune. Dat is tot nu toe wat het Kooi stadion ons brengt. Geen spektakel, geen vermaak. Om moedeloos van te worden.

Dit voelde je v??r en tijdens de wedstrijd al aankomen. En wederom heel veel mogelijkheden tot kansen maar niemand die de kwaliteiten heeft de trekker over te halen. En weer haak je af..

We staan 6e. Zegt alles over het niveau in de kkd.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Poetser op december 21, 2024, 08:22:50
Citaat van: Eewal op december 21, 2024, 08:16:45
Ik heb eigenlijk geen recht van spreken als seizoenkaarthouder op oost, maar hebben wij op Noord geen harde kern meer of zo, wat is daar aan de hand?

Wat daar aan de hand is, is dat vooraan achter de goal allemaal pubers van 16, 17 staan met de neus vol en alleen maar over Abe en de piemel in z'n kont kunnen zingen.

Ik ga veel uitwedstrijden mee, die zijn 100x mooier qua sfeer en saamhorigheid dan in onze sfeerloze betonnen Kooi.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: wiekie1969 op december 21, 2024, 08:30:43
Citaat van: Poetser op december 21, 2024, 08:22:50
in onze sfeerloze betonnen Kooi.

Klopt. En ut is daar oek steenkoud. Vreselijk.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Bankzitter op december 21, 2024, 08:58:35
Weer verloren terwijl we meer kansen kregen en eigenlijk weinig weggaven.DAt is wel het probleem geweest in de eerste seizoenshelft.

Toch biedt dat meer perspectief dan wekelijks kansloos eraf gespeeld te worden. Iedereen ziet het probleem en de oplossing, nu moet er het lef zijn om ook te durven investeren.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Destroyer op december 21, 2024, 09:06:21
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2024, 02:25:19
1 dikke ergernis deze pot voetbal.
Geen enkel spandoek, gewoon kaal alle hekken. Lekker je club afvallen zogenaamd als protest tegen beloften.
En dat kut zwart op Noord. Meedoen wat iedereen doet.
(Alweer te veel getypt zie ik, trusten allemaal en fijne feestdagen)
Delfzijl/Cambuur.

Amen, lang leve de zwarte capuchons en anti beloften doekjes. fijne dagen allemaal.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2024, 09:07:36
Citaat van: Grijskijkert op december 20, 2024, 23:36:32
:y :y :y :y :y :y :y :y :y :y :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
moeilijk h??
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Inferno-058 op december 21, 2024, 09:09:34
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 21, 2024, 02:25:19
1 dikke ergernis deze pot voetbal.
Geen enkel spandoek, gewoon kaal alle hekken. Lekker je club afvallen zogenaamd als protest tegen beloften.
En dat kut zwart op Noord. Meedoen wat iedereen doet.
(Alweer te veel getypt zie ik, trusten allemaal en fijne feestdagen)
Delfzijl/Cambuur.
Het is ondertussen winter, jij denkt dat ieder een shirt aan doet deze dagen?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: denistel op december 21, 2024, 09:10:01
de reacties van supporters en de ts zijn 200% verschil sorry maar kan ik
niet begrijpen zei zien het allemaal heel anders.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Cambuur Groningen op december 21, 2024, 09:30:29
Citaat van: Eewal op december 21, 2024, 08:16:45
Ik heb eigenlijk geen recht van spreken als seizoenkaarthouder op oost, maar hebben wij op Noord geen harde kern meer of zo, wat is daar aan de hand?
daar hebben ze het druk met overgooien van ballen die op Noord terechtkomen en dan wachten op een Cambuur aanval zodat de scheidsrechter affluit? Het zijn niet de allerslimsten vrees ik
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Inferno-058 op december 21, 2024, 09:33:34
Ohja de 'supporters' die weglopen na de 0-2  :rodekaart
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Poetser op december 21, 2024, 09:38:50
Citaat van: Inferno-058 op december 21, 2024, 09:33:34
Ohja de 'supporters' die weglopen na de 0-2  :rodekaart

Dit meen je niet serieus toch?   :_schater
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Cambuur Groningen op december 21, 2024, 09:41:26
Citaat van: Inferno-058 op december 21, 2024, 09:33:34
Ohja de 'supporters' die weglopen na de 0-2  :rodekaart
Dat was ook niet best, maar de sfeer op Noord, dat bal op het veld gooien en dat spandoek ?stop de beloften?, daar help je de club ook niet mee. En het moet toch traditioneel echt van Noord komen, hoe kan het dat dat niet lukt?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Inferno-058 op december 21, 2024, 09:46:06
Citaat van: Poetser op december 21, 2024, 09:38:50
Dit meen je niet serieus toch?   :_schater
Nee ok?, jij vindt je club voortijdig in de steek laten normaal. Ieder z'n ding.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: De Gast op december 21, 2024, 09:47:13
Ach geef ze eens ongelijk. Het liefst wil je zo snel mogelijk weg na zo?n deceptie.

10 wedstrijden gespeeld thuis en eigenlijk was geen enkele de moeite waard. Is het dan toch de druk van het nieuwe stadion want uit lukt het wel.. of omdat we het spel moeten maken.. ik weet het niet.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Inferno-058 op december 21, 2024, 09:49:06
Citaat van: Cambuur Groningen op december 21, 2024, 09:41:26
Dat was ook niet best, maar de sfeer op Noord, dat bal op het veld gooien en dat spandoek ?stop de beloften?, daar help je de club ook niet mee. En het moet toch traditioneel echt van Noord komen, hoe kan het dat dat niet lukt?
Ben ik het mee eens. Ik vind een anti beloften spandoek wel kunnen trouwens, aan de andere kant moet je wel gewoon achter je club staan met gezang. Er gaat na winterstop wat veranderen, ben benieuwd of het wat wordt.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Tanjajeah op december 21, 2024, 09:50:28
Citaat van: Eewal op december 21, 2024, 08:16:45
Ik heb eigenlijk geen recht van spreken als seizoenkaarthouder op oost, maar hebben wij op Noord geen harde kern meer of zo, wat is daar aan de hand?

Dat is op Oost (ook seizoenkaarthouder) anders niet veel beter. Aan het Cambuurplein een fanatiek meelevende volkstribune die meezong als Noord iets inzette. Nu wordt er alleen nog lafjes wat mee geklapt. Als het meezit. Gezapigheid troef. Alsof je in de bioscoop zit.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 21, 2024, 09:55:14
Misschien is het voetbal 10 min leuk in onze thuiswedstrijden. Verder is het oer saai en geen reet aan om naar te kijken. Gisteren in de rust zelfs getwijfeld om weg te gaan wat ik nog nooit heb gehad. Merkte dat ik er wel klaar mee was.
Die rechtsback van hun was de beste van het veld. Toen R?lke op hem kwam te spelen was dat wel klaar. Niet dat R?lke nu zo goed was maar hij won wel duels. En wat doet Henk, haalt ie hem eruit. Vreemde wissel. Daarna was het helemaal waardeloos saai voetbal van ons kant. Wat ik ergens las van Roepie helemaal eens. Zo bind je geen mensen
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: De Gast op december 21, 2024, 09:56:44
Alles draait vermaak. Er is geen vermaak. Elke thuiswedstrijd is een marteling. Je weet wat je voorgeschoteld gaat krijgen.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Leeuwarder94 op december 21, 2024, 09:56:58
Na alle kansloze en sfeerloze thuiswedstrijden is het niet gek om in de 91e minuut te vertrekken, zeker wanneer je staat te verkleumen en je met 0-2 verliest van een bijzonder zwak JAZ.  Dot seizoen nog geen 1 echt goede wedstrijd thuis gehad.

En dat gezeur over Oost... volgens mij is Noord de sfeertribune, maar daar komt helemaal niets vandaan. Logisch dat de andere tribunes dan ook niet meedoen.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Inferno-058 op december 21, 2024, 09:58:29
Citaat van: sunderland op december 21, 2024, 09:55:14
Misschien is het voetbal 10 min leuk in onze thuiswedstrijden. Verder is het oer saai en geen reet aan om naar te kijken. Gisteren in de rust zelfs getwijfeld om weg te gaan wat ik nog nooit heb gehad. Merkte dat ik er wel klaar mee was.
Die rechtsback van hun was de beste van het veld. Toen R?lke op hem kwam te spelen was dat wel klaar. Niet dat R?lke nu zo goed was maar hij won wel duels. En wat doet Henk, haalt ie hem eruit. Vreemde wissel. Daarna was het helemaal waardeloos saai voetbal van ons kant. Wat ik ergens las van Roepie helemaal eens. Zo bind je geen mensen
Marsman erin en eruit vond ik ook tekenend
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 21, 2024, 09:59:37
Citaat van: roepieh op december 21, 2024, 00:09:51
T gaat allemaal over spelopvatting. Het is zo ontzettend saai dat er geen zak aan is om naar te kijken. En opvallend genoeg is dat vooral tijdens de thuiswedstrijden.

Als dat niet snel gaat veranderen dan verkopen we heel weinig seizoenkaarten volgend seizoen. Want promoveren doen we met deze manier van voetballen sowieso niet.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: roepieh op december 21, 2024, 10:13:46
Triest h? Sunderland. Ben d?r zo klaar mee. Had echt zin in het nieuwe stadion maar de spelopvatting thuis zorgt ervoor dat elk bezoek een kwelling is geworden.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Inferno-058 op december 21, 2024, 10:17:28
Citaat van: Leeuwarder94 op december 21, 2024, 09:56:58
Na alle kansloze en sfeerloze thuiswedstrijden is het niet gek om in de 91e minuut te vertrekken, zeker wanneer je staat te verkleumen en je met 0-2 verliest van een bijzonder zwak JAZ.  Dot seizoen nog geen 1 echt goede wedstrijd thuis gehad.

En dat gezeur over Oost... volgens mij is Noord de sfeertribune, maar daar komt helemaal niets vandaan. Logisch dat de andere tribunes dan ook niet meedoen.
Hoe bedoel je? Je kan zelf ook het voortouw nemen, of verhuis naar Noord. Kritiek uiten is prima, als je zelf wel maximaal bijdraagt aan de sfeer.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 21, 2024, 10:20:54
En die keeper van hun. Ook weer een topper in hun jeugdopleiding. Dat hebben wij weer zei tegen mijn maat. Die had een paar katachtige wereld reddingen
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2024, 10:25:33
Citaat van: sunderland op december 21, 2024, 09:55:14
Misschien is het voetbal 10 min leuk in onze thuiswedstrijden. Verder is het oer saai en geen reet aan om naar te kijken. Gisteren in de rust zelfs getwijfeld om weg te gaan wat ik nog nooit heb gehad. Merkte dat ik er wel klaar mee was.
Die rechtsback van hun was de beste van het veld. Toen R?lke op hem kwam te spelen was dat wel klaar. Niet dat R?lke nu zo goed was maar hij won wel duels. En wat doet Henk, haalt ie hem eruit. Vreemde wissel. Daarna was het helemaal waardeloos saai voetbal van ons kant. Wat ik ergens las van Roepie helemaal eens. Zo bind je geen mensen
wie is er nou negatief Sunderland   :D Komop kerel er komen altijd weer betere tijden aan.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2024, 10:26:22
Citaat van: Inferno-058 op december 21, 2024, 09:58:29
Marsman erin en eruit vond ik ook tekenend
volgens mij had hij kramp.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Johan058... op december 21, 2024, 10:31:38
Citaat van: Poetser op december 21, 2024, 08:22:50
Wat daar aan de hand is, is dat vooraan achter de goal allemaal pubers van 16, 17 staan met de neus vol en alleen maar over Abe en de piemel in z'n kont kunnen zingen.

Ik ga veel uitwedstrijden mee, die zijn 100x mooier qua sfeer en saamhorigheid dan in onze sfeerloze betonnen Kooi.
Ben het hier volledig mee eens.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 21, 2024, 11:02:20
Citaat van: Trainert! op december 20, 2024, 23:54:38

speelt gewoon tegen de toekomstige back van het nederlands elftal. Geweldige verdediger
Heeft hij de basis Jong Oranje al gehaald dan? Waarom speelt hij niet in AZ 1 als hij zo goed is? Het is een leuk backje maar werd in de wedstrijd daar in de 2e helft aan alle kanten voorbij gelopen.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Cambuur Groningen op december 21, 2024, 11:19:01
Citaat van: sunderland op december 21, 2024, 09:55:14
Misschien is het voetbal 10 min leuk in onze thuiswedstrijden. Verder is het oer saai en geen reet aan om naar te kijken. Gisteren in de rust zelfs getwijfeld om weg te gaan wat ik nog nooit heb gehad. Merkte dat ik er wel klaar mee was.
Die rechtsback van hun was de beste van het veld. Toen R?lke op hem kwam te spelen was dat wel klaar. Niet dat R?lke nu zo goed was maar hij won wel duels. En wat doet Henk, haalt ie hem eruit. Vreemde wissel. Daarna was het helemaal waardeloos saai voetbal van ons kant. Wat ik ergens las van Roepie helemaal eens. Zo bind je geen mensen
Eens, ik snap op zich wel wat Henk zegt: het was degelijk, maar degelijk betekent ook anders vertaald gewoon saai. Natuurlijk was hier een stuk positiever geweest als Balk in de eerste paar minuten 1-0 maakt of wanneer die bal van Diemers er net als tegen ADO was ingegaan, maar dat gebeurt niet en dan moet je toch op zijn minst de tweede helft richting Noord er vol op?

Iets anders: waarom viel Mercera uit, was dat niet een overtreding dan? Met Marsman werd het er onmiddellijk ook niet beter op helaas.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 21, 2024, 11:35:31
Mercera kreeg een tik tegen het hoofd ofzo en dan word er geen enkel risico genomen. Volgens mij ging hij ook wankelend van het veld
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 21, 2024, 11:40:53
Citaat van: sunderland op december 21, 2024, 11:35:31
Mercera kreeg een tik tegen het hoofd ofzo en dan word er geen enkel risico genomen. Volgens mij ging hij ook wankelend van het veld
Hij heeft een flinke kneuzing in het gezicht...heeft met de kerst een dikke kop.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Leeuwarder94 op december 21, 2024, 11:54:57
Citaat van: Inferno-058 op december 21, 2024, 10:17:28
Hoe bedoel je? Je kan zelf ook het voortouw nemen, of verhuis naar Noord. Kritiek uiten is prima, als je zelf wel maximaal bijdraagt aan de sfeer.

Ik sta al op Noord. Mijn punt is juist dat we naar onszelf moeten kijken in plaats van naar andere tribunes. Het probleem ligt vooral bij de Noord-tribune, omdat dat de sfeertribune is waar iedereen staat. De overige tribunes volgen qua sfeer en zijn geen echte sfeermakers. Dat was in het oude stadion ook al het geval.

De oude Oost-tribune was misschien iets actiever, maar daar zit nu een compleet nieuwe samenstelling van mensen, waaronder veel voormalige West-supporters en mensen die voorheen geen seizoenkaart hadden.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Destroyer op december 21, 2024, 12:00:48
Citaat van: Inferno-058 op december 21, 2024, 10:17:28
Hoe bedoel je? Je kan zelf ook het voortouw nemen, of verhuis naar Noord. Kritiek uiten is prima, als je zelf wel maximaal bijdraagt aan de sfeer.

Ophouden met dat wijzen. Als je op Noord staat ga eerst zelf eens te rade. Veel die nu op Oost zitten zaten vroeger op Noord icm de supporters van de oude West tribune. Noord hoort de sfeertribune te zijn, een ieder die daar zit moet eerst maar eens zelf beginnen daar actie te voeren.

Het is beschamend en cambuur onwaardig dat er niet een groepje het presteerd om eens een toon te slaan die de muziek maakt.

Het hele noord in het nieuwe stadion is een schim van vroeger. Cambuur onwaardig. Inferno, ik heb het idee dat jij daar wel iets vertegenwoordigd aan je reacties te zien, er is werk aan de winkel daar.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Destroyer op december 21, 2024, 12:02:33
Citaat van: Leeuwarder94 op december 21, 2024, 11:54:57
Ik sta al op Noord. Mijn punt is juist dat we naar onszelf moeten kijken in plaats van naar andere tribunes. Het probleem ligt vooral bij de Noord-tribune, omdat dat de sfeertribune is waar iedereen staat. De overige tribunes volgen qua sfeer en zijn geen echte sfeermakers. Dat was in het oude stadion ook al het geval.

De oude Oost-tribune was misschien iets actiever, maar daar zit nu een compleet nieuwe samenstelling van mensen, waaronder veel voormalige West-supporters en mensen die voorheen geen seizoenkaart hadden.

:thumbsup jij snapt het!
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2024, 12:41:01
Ik ben verbijsterd.

Cambuur heeft de laatste 12 wedstrijden 25 punten gehaald. Onterecht verloren van Volendam, Den Bosch en Jong AZ. Terecht gelijkspel tegen Telstar en 8x gewonnen. En er is een negativiteit alsof we onderaan staan.

Ik had ook ons allemaal een goed gevoel met de kerst gegund. Maar ik ga met een heel tevreden en hoopvol gevoel de kerst in. Maar wat er hier gebeurt vind ik echt ongelofelijk. Ik denk dat een deel hier onwerkelijke verwachtingenis is gaan krijgen na de opmars op de ranglijst. Dat is meer de oorzaak dan de prestaties van ons team. Wat ik wil is een team dat weinig kansen weggeeft en weinig doelpunten tegen heeft. We hebben het minste aantal tegendoelpunten (19) van de KKD en 9x de nul gehouden. Ik zou willen dat we veel kansen cre?ren en benutten. Het cre?ren van kansen loopt als een trein, ook gisteren weer, ondanks dat het spel soms wat kan tegenvallen. Het benutten daarvan gaat minder. Maar daar gaat hopelijk in de winterstop wat aan gedaan worden.

En wat allemaal langskomt als oorzaak. :_schater

Noord is niet goed
Maar Oost is ook niet goed
We hadden op het Cambuurplein moeten blijven
Het Stadion is kut
Het Stadion is nooit af, doet het bestuur wel wat
Het stadion is te koud  :_spank
De spelers zijn allemaal kut, over de hele linie
Lambooij is te jong en kan niets
Henk is een tactisc onbenul
Henk wisselt slecht
Henk heeft geen assistenten
De assistenten zijn te jong en te onervaren
(25 punten uit 12 wedstrijden he)

Het Cambuur-publiek heeft een bipolaire stoornis en ik ben blij dat ik aan de positieve kant zit  :y (net als degene met FINS  _O_ )

Bronnen ChatGPT  :devil

Bipolaire Stoornis:
Kenmerkt zich door extreme stemmingswisselingen:

* Manie: periodes van intense euforie, energie en zelfvertrouwen.
* Depressie: periodes van somberheid, hopeloosheid en lage energie.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Cambuur Groningen op december 21, 2024, 12:50:03
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2024, 12:41:01
Ik ben verbijsterd.

Cambuur heeft de laatste 12 wedstrijden 25 punten gehaald. Onterecht verloren van Volendam, Den Bosch en Jong AZ. Terecht gelijkspel tegen Telstar en 8x gewonnen. En er is een negativiteit alsof we onderaan staan.

Ik had ook ons allemaal een goed gevoel met de kerst gegund. Maar ik ga met een heel tevreden en hoopvol gevoel de kerst in. Maar wat er hier gebeurt vind ik echt ongelofelijk. Ik denk dat een deel hier onwerkelijke verwachtingenis is gaan krijgen na de opmars op de ranglijst. Dat is meer de oorzaak dan de prestaties van ons team. Wat ik wil is een team dat weinig kansen weggeeft en weinig doelpunten tegen heeft. We hebben het minste aantal tegendoelpunten (19) van de KKD en 9x de nul gehouden. Ik zou willen dat we veel kansen cre?ren en benutten. Het cre?ren van kansen loopt als een trein, ook gisteren weer, ondanks dat het spel soms wat kan tegenvallen. Het benutten daarvan gaat minder. Maar daar gaat hopelijk in de winterstop wat aan gedaan worden.

En wat allemaal langskomt als oorzaak. :_schater

Noord is niet goed
Maar Oost is ook niet goed
We hadden op het Cambuurplein moeten blijven
Het Stadion is kut
Het Stadion is nooit af, doet het bestuur wel wat
Het stadion is te koud  :_spank
De spelers zijn allemaal kut, over de hele linie
Lambooij is te jong en kan niets
Henk is een tactisc onbenul
Henk wisselt slecht
Henk heeft geen assistenten
De assistenten zijn te jong en te onervaren
(25 punten uit 12 wedstrijden he)

Het Cambuur-publiek heeft een bipolaire stoornis en ik ben blij dat ik aan de positieve kant zit  :y (net als degene met FINS  _O_ )

Bronnen ChatGPT  :devil
Bipolaire Stoornis:
Kenmerkt zich door extreme stemmingswisselingen:

  • Manie: periodes van intense euforie, energie en zelfvertrouwen.
    Depressie: periodes van somberheid, hopeloosheid en lage energie.
[/size]
LOL, je hebt gelijk. Ik was gisteravond ook even flink negatief, maar we staan op een plek waar we nog alle kansen krijgen. We hebben een prachtig nieuw stadion, nog niet af, maar dat komt goed. Prachtige grasmat, beste speler van de KKD, beste keeper en talent van de tweede periode.

Veel talent: Mercera, Nartey, Kooistra, Jonker, gisteren alweer Bakatti gedebuteerd.

Uit pakken we veel punten, thuis kan het nog beter.

Wat mij betreft hoopvol het nieuwe jaar in, fijne feestdagen allemaal!
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: oost op december 21, 2024, 12:55:39
Blijkbaar zie ik hele andere wedstrijden dan verschillende forum leden hier.
Cambuur speelt helemaal niet slecht alleen is het tempo vaak iets te laag om de tegenstander je wil op te leggen. We cre?ren ontzettend veel kansen maar missen gewoon te veel. Ook niet raar want we hebben geen spits. ( De Leeuw is als speler wel klaar) Dankzij Balk staan we er  nog redelijk voor. Onze TD hoeft eigenlijk weinig werk te verrichten deze winter hij hoeft alleen maar 1 of 2 spitsen te haken. Daar heeft die meer dan 6 maand de tijd voor gehad |:)
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 21, 2024, 13:15:10
Citaat van: oost op december 21, 2024, 12:55:39
Dankzij Balk staan we er  nog redelijk voor.

Dankzij Balk hebben we gister niet gewonnen :devil
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Johan058... op december 21, 2024, 13:35:20
Citaat van: Inferno-058 op december 21, 2024, 09:09:34
Het is ondertussen winter, jij denkt dat ieder een shirt aan doet deze dagen?
Ik denk dat ze liever willen dat iedereen groen gaat dragen. :_schater Iemand die zwarte kleren draagt,of een capuchon op heeft is niet automatisch tuig. :D
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Bankzitter op december 21, 2024, 13:42:47
Ik heb wel eens het ide dat de verwachtingen niet realistisch zijn... niet iedere kans kan erin. Niet iedere aankoop zal slagen. Verdedigers zijn nooit foutloos. Niet iedere wissel is even gelukkig. En dan conclusies dat Balk er niks van kan, Lambooij/directie hebben gefaald, vMullem te slecht is en de TS te licht... .

Voor mijn gevoel gaat het ook helemaal niet zo slecht. Dit is geen team dat iedere week zal winnen, maar wel gewoon meedoet voor de top5. En er zit nog genoeg potentie in.

En verder mooi hoe de jeugd doorstroomt, dat is heel goed voor de club en vergeten we ook wel eens.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 21, 2024, 13:58:37
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2024, 12:41:01
Ik ben verbijsterd.

Cambuur heeft de laatste 12 wedstrijden 25 punten gehaald. Onterecht verloren van Volendam, Den Bosch en Jong AZ. Terecht gelijkspel tegen Telstar en 8x gewonnen. En er is een negativiteit alsof we onderaan staan.

Ik had ook ons allemaal een goed gevoel met de kerst gegund. Maar ik ga met een heel tevreden en hoopvol gevoel de kerst in. Maar wat er hier gebeurt vind ik echt ongelofelijk. Ik denk dat een deel hier onwerkelijke verwachtingenis is gaan krijgen na de opmars op de ranglijst. Dat is meer de oorzaak dan de prestaties van ons team. Wat ik wil is een team dat weinig kansen weggeeft en weinig doelpunten tegen heeft. We hebben het minste aantal tegendoelpunten (19) van de KKD en 9x de nul gehouden. Ik zou willen dat we veel kansen cre?ren en benutten. Het cre?ren van kansen loopt als een trein, ook gisteren weer, ondanks dat het spel soms wat kan tegenvallen. Het benutten daarvan gaat minder. Maar daar gaat hopelijk in de winterstop wat aan gedaan worden.

En wat allemaal langskomt als oorzaak. :_schater

Noord is niet goed
Maar Oost is ook niet goed
We hadden op het Cambuurplein moeten blijven
Het Stadion is kut
Het Stadion is nooit af, doet het bestuur wel wat
Het stadion is te koud  :_spank
De spelers zijn allemaal kut, over de hele linie
Lambooij is te jong en kan niets
Henk is een tactisc onbenul
Henk wisselt slecht
Henk heeft geen assistenten
De assistenten zijn te jong en te onervaren
(25 punten uit 12 wedstrijden he)

Het Cambuur-publiek heeft een bipolaire stoornis en ik ben blij dat ik aan de positieve kant zit  :y (net als degene met FINS  _O_ )

Bronnen ChatGPT  :devil

Bipolaire Stoornis:
Kenmerkt zich door extreme stemmingswisselingen:

* Manie: periodes van intense euforie, energie en zelfvertrouwen.
* Depressie: periodes van somberheid, hopeloosheid en lage energie.

denk dat het vooral komt omdat de thuiswedstrijden niet zo spectaculair zijn en ook de uitslagen zijn thuis niet best. Dat onthoud iedereen. Was vorige week in Doetinchem en dan zie je eigenlijk dat het zo goed is. Zo werkt het brein, dat je vaak het laatste onthoud en dat was het laatste slechte kwartier en de uitslag. Heb dat zelf nu ook.
Wat jij schrijft helpt wel om het in het juiste perspectief te zien |:)
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Galdiano op december 21, 2024, 14:04:19
Citaat van: roepieh op december 21, 2024, 10:13:46
Triest h? Sunderland. Ben d?r zo klaar mee. Had echt zin in het nieuwe stadion maar de spelopvatting thuis zorgt ervoor dat elk bezoek een kwelling is geworden.

Hier sluit ik mij bij aan. Ik kom er inmiddels 30 jaar, maar de laatste tijd... Geen beleving en vaak niet eens zoveel zin meer. Dat zegt wat. Hopen dat het snel beter gaat worden. En de voorzienigen snel een beetje opschieten.

Het lijkt in dit stadion ook altijd koud en guur. Heeft vast te maken met de ligging.

Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Cambuur Groningen op december 21, 2024, 14:20:59
Citaat van: Galdiano op december 21, 2024, 14:04:19
Hier sluit ik mij bij aan. Ik kom er inmiddels 30 jaar, maar de laatste tijd... Geen beleving en vaak niet eens zoveel zin meer. Dat zegt wat. Hopen dat het snel beter gaat worden. En de voorzienigen snel een beetje opschieten.

Het lijkt in dit stadion ook altijd koud en guur. Heeft vast te maken met de ligging.
En het ligt aan het koude gure weer :)
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: roepieh op december 21, 2024, 14:38:21
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op december 21, 2024, 12:41:01
Ik ben verbijsterd.

Cambuur heeft de laatste 12 wedstrijden 25 punten gehaald. Onterecht verloren van Volendam, Den Bosch en Jong AZ. Terecht gelijkspel tegen Telstar en 8x gewonnen. En er is een negativiteit alsof we onderaan staan.

Ik had ook ons allemaal een goed gevoel met de kerst gegund. Maar ik ga met een heel tevreden en hoopvol gevoel de kerst in. Maar wat er hier gebeurt vind ik echt ongelofelijk. Ik denk dat een deel hier onwerkelijke verwachtingenis is gaan krijgen na de opmars op de ranglijst. Dat is meer de oorzaak dan de prestaties van ons team. Wat ik wil is een team dat weinig kansen weggeeft en weinig doelpunten tegen heeft. We hebben het minste aantal tegendoelpunten (19) van de KKD en 9x de nul gehouden. Ik zou willen dat we veel kansen cre?ren en benutten. Het cre?ren van kansen loopt als een trein, ook gisteren weer, ondanks dat het spel soms wat kan tegenvallen. Het benutten daarvan gaat minder. Maar daar gaat hopelijk in de winterstop wat aan gedaan worden.

En wat allemaal langskomt als oorzaak. :_schater

Noord is niet goed
Maar Oost is ook niet goed
We hadden op het Cambuurplein moeten blijven
Het Stadion is kut
Het Stadion is nooit af, doet het bestuur wel wat
Het stadion is te koud  :_spank
De spelers zijn allemaal kut, over de hele linie
Lambooij is te jong en kan niets
Henk is een tactisc onbenul
Henk wisselt slecht
Henk heeft geen assistenten
De assistenten zijn te jong en te onervaren
(25 punten uit 12 wedstrijden he)

Het Cambuur-publiek heeft een bipolaire stoornis en ik ben blij dat ik aan de positieve kant zit  :y (net als degene met FINS  _O_ )

Bronnen ChatGPT  :devil

Bipolaire Stoornis:
Kenmerkt zich door extreme stemmingswisselingen:

* Manie: periodes van intense euforie, energie en zelfvertrouwen.
* Depressie: periodes van somberheid, hopeloosheid en lage energie.


De stand maskeert in deze een heleboel? en dat is al wat langer gaande. Het gevoel neemt steeds meer af. Dat is niet negatief maar eerder een noodkreet.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: denistel op december 21, 2024, 15:04:16
Citaat van: roepieh op december 21, 2024, 14:38:21
De stand maskeert in deze een heleboel? en dat is al wat langer gaande. Het gevoel neemt steeds meer af. Dat is niet negatief maar eerder een noodkreet.

spijker op de kop vind ik.steeds meer lui die niet komen omdat ze er niks aan vinden
zich niet kunnen vinden in hoe het gaat.wat mij zorgen baart is dat het voetbal gewoon
niet goed is er niet logisch na gedacht wordt in het veld en dat we daardoor tactisch vaak
te kort komen.
Gister bij Pauwels tegen die Dijkstra die al tijden goed is hij kwam gewoon te kort
en dan toch maar de moeilijke weg steeds zoeken en er werd ook niet ingegrepen.
Het opbouwen van achter uit prima hoor maar wissel ook eens af met een snelle
bal naar voren.
Balk die 90 min lang in zijn eentje aant jagen is en die lui tikken em helemaal weg
ook hier grijpt niemand in.afjagen doe je met het hele team anders heeft het geen zin,
Tig ballen die net achter de man komen of te hard enz enz.We mogen toch wel wat
meer verwachten als ik dan na de tijd hoor een prima pot waar niks aan mankeerde
tegen een sterk AZ dan snap ik er niks meer van.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Poetser op december 21, 2024, 15:23:43
Citaat van: roepieh op december 21, 2024, 14:38:21
De stand maskeert in deze een heleboel? en dat is al wat langer gaande. Het gevoel neemt steeds meer af. Dat is niet negatief maar eerder een noodkreet.

Wat een onzin man. Cambuur to the bone.

5 wedstrijden gehad dit jaar die je 9 van de 10x wint. Dan stond je fier bovenaan.

Had je dit dan ook geschreven?
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: janou op december 21, 2024, 16:33:26
Citaat van: roepieh op december 21, 2024, 14:38:21
De stand maskeert in deze een heleboel? en dat is al wat langer gaande. Het gevoel neemt steeds meer af. Dat is niet negatief maar eerder een noodkreet.

Nee. Wij zijn verwend kutpubliek geworden. Het is simpelweg nooit goed. Afgelopen periode speel je prima voetbal, pak je veel punten en je staat bij de top 5 en het is wederom ''slecht''. Het lijkt alsof we al die jaren middenmoot in de KKD vergeten zijn door een paar fantastische jaren. Ik kan mij nog thuiswedstrijden van 0-0 herinneren tegen AGOVV waarin we geen enkele kans cree?rden maar toch achter de club stonden en niet bij elke foute bal tegen de spelers keren.

En dan onder het mom van ''Onze club gaat kapot'' doen we net alsof het al 10 jaar kommer en kwel is terwijl de hele club aan het groeien is. Als er 2 keer niet gewonnen wordt moet de trainer eruit en zijn de assistenten te slecht.

Ik begin zo klaar te raken met dat ongefundeerde negatieve gepraat in de ruimte.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: denistel op december 21, 2024, 16:34:22
Citaat van: Poetser op december 21, 2024, 15:23:43
Wat een onzin man. Cambuur to the bone.

5 wedstrijden gehad dit jaar die je 9 van de 10x wint. Dan stond je fier bovenaan.

Had je dit dan ook geschreven?

kom er al 55 jaar resultaten zeggen niet alles een team moet ook beter worden
er moeten vastigheden in komen enz enz,dat zie ik te weinig en dat breekt je
dus steeds weer op helaas.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: PePe op december 21, 2024, 17:31:33
Laat die Fred van Dijk na afloop de toiletten schoon maken, dan doet ie tenminste nog iets nuttigs.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Zuid1991 op december 21, 2024, 17:50:48
Citaat van: janou op december 21, 2024, 16:33:26
Nee. Wij zijn verwend kutpubliek geworden. Het is simpelweg nooit goed. Afgelopen periode speel je prima voetbal, pak je veel punten en je staat bij de top 5 en het is wederom ''slecht''. Het lijkt alsof we al die jaren middenmoot in de KKD vergeten zijn door een paar fantastische jaren. Ik kan mij nog thuiswedstrijden van 0-0 herinneren tegen AGOVV waarin we geen enkele kans cree?rden maar toch achter de club stonden en niet bij elke foute bal tegen de spelers keren.

En dan onder het mom van ''Onze club gaat kapot'' doen we net alsof het al 10 jaar kommer en kwel is terwijl de hele club aan het groeien is. Als er 2 keer niet gewonnen wordt moet de trainer eruit en zijn de assistenten te slecht.

Ik begin zo klaar te raken met dat ongefundeerde negatieve gepraat in de ruimte.
Eens!
Klaar met dat gezeik en negatieve gedoe.
Ik betrap mij erop dat ik minder lees hier vanwege de negativiteit.
Laten we met sien allen in het nieuwe jaar vooral gas gevuh op het veld en tribunes.
We hebben een fantastisch stadion, nog nooit zoveel supporters gehad op de tribunes.
De rest moet groeien.
Fijne feestdagen  |:)
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: denistel op december 21, 2024, 17:57:33
Citaat van: Zuid1991 op december 21, 2024, 17:50:48
Eens!
Klaar met dat gezeik en negatieve gedoe.
Ik betrap mij erop dat ik minder lees hier vanwege de negativiteit.
Laten we met sien allen in het nieuwe jaar gas gevuh op het veld en tribunes.
Fijne feestdagen  |:)

dat altijd maar het voetbal is er gewoon niet naar en slaat over naar het
publiek dus daarom het mag allemaal wel wat opportunistischer niet zo
berekenend.spelers moeten durven en acties maken en op goal knallen
van afstand en de beuk er in als het nodig is dat zie ik nu amper.ik blijf
er bij het moet van 2 kanten komen
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Leovardia op december 21, 2024, 18:00:27
Citaat van: denistel op december 21, 2024, 17:57:33
dat altijd maar het voetbal is er gewoon niet naar en slaat over naar het
publiek dus daarom het mag allemaal wel wat opportunistischer niet zo
berekenend.spelers moeten durven en acties maken en op goal knallen
van afstand en de beuk er in als het nodig is dat zie ik nu amper.ik blijf
er bij het moet van 2 kanten komen

Ten tijde van Omniworld of een Veendam thuis op een gure avond met slechts 2500 man produceerden we veel meer lawaai als nu. Er komen nu teveel zielige jonkjes die alleen voor de coke en de randverschijnselen komen. Om Cambuur geven ze geen ene kut!!!
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: denistel op december 21, 2024, 18:06:43
Citaat van: Leovardia op december 21, 2024, 18:00:27
Ten tijde van Omniworld of een Veendam thuis op een gure avond met slechts 2500 man produceerden we veel meer lawaai als nu. Er komen nu teveel zielige jonkjes die alleen voor de coke en de randverschijnselen komen. Om Cambuur geven ze geen ene kut!!!

:y
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Lore op december 21, 2024, 18:16:35
Citaat van: Leovardia op december 21, 2024, 18:00:27
Ten tijde van Omniworld of een Veendam thuis op een gure avond met slechts 2500 man produceerden we veel meer lawaai als nu. Er komen nu teveel zielige jonkjes die alleen voor de coke en de randverschijnselen komen. Om Cambuur geven ze geen ene kut!!!

Ach, In de tijd van Omniworld zat ik ook nog op noord en toen zeiden mensen precies hetzelfde over ons. Ik ben er nog steeds en met mij de meesten van die tijd ook nog wel.

Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: De Gast op december 21, 2024, 18:19:19
Gewoon benoemen hoe het nu is moet kunnen toch.
Het is thuis gewoon oersaai. Je weet wat je krijgt, je weet wat de spelers kunnen en vooral wat ze niet kunnen. Ik heb een seizoenkaart maar je zult maar een los kaartje kopen en voor 20 a 25 euro naar dit voetbal moeten kijken.
Tegen de meeste tegenstanders valt er ook nog eens niks te beleven. Jong AZ, Helmond Sport. Verschrikkelijk om daar tegen te moeten voetballen. Ze graven zich in wachten tot je de fout maakt. Dan is het enige waar je nog naar uit kunt kijken de artiesten op het veld. En juist die artiesten hebben we nauwelijks of niet. De spits, de scorende 10. Je kunt niet zonder en dat merk je nu elke thuiswedstrijd.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2024, 18:30:14
Je kunt wel zien dat veel supporters thuis blijven er waren gisteravond iets meer dan 11000 dat zegt genoeg denk ik.
Laat je de bekerwedstrijd schieten krijg je zo?n wedstrijd voor geschoteld.
Henk heeft het zelf verteld we gaan voor de competitie?.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Bankzitter op december 21, 2024, 18:55:19
Citaat van: De Gast op december 21, 2024, 18:19:19
Gewoon benoemen hoe het nu is moet kunnen toch.
Het is thuis gewoon oersaai. Je weet wat je krijgt, je weet wat de spelers kunnen en vooral wat ze niet kunnen. Ik heb een seizoenkaart maar je zult maar een los kaartje kopen en voor 20 a 25 euro naar dit voetbal moeten kijken.
Tegen de meeste tegenstanders valt er ook nog eens niks te beleven. Jong AZ, Helmond Sport. Verschrikkelijk om daar tegen te moeten voetballen. Ze graven zich in wachten tot je de fout maakt. Dan is het enige waar je nog naar uit kunt kijken de artiesten op het veld. En juist die artiesten hebben we nauwelijks of niet. De spits, de scorende 10. Je kunt niet zonder en dat merk je nu elke thuiswedstrijd.

Dit is KKD... wat verwacht je dan precies qua niveau?
We hebben Pauwels, Diemers, hoezo geen artiesten of creatieve spelers?

En Noordcambuur; 11.000 zijn er meer dan we in het oude stadion kwijt konden... er zijn genoeg clubs die daar heel jaloers op zijn.
Zolang het er maar meer zijn dan begroot, gaat het prima.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Zuid1991 op december 21, 2024, 19:11:04
Citaat van: Noordcambuur op december 21, 2024, 18:30:14
Je kunt wel zien dat veel supporters thuis blijven er waren gisteravond iets meer dan 11000 dat zegt genoeg denk ik.
Laat je de bekerwedstrijd schieten krijg je zo?n wedstrijd voor geschoteld.
Henk heeft het zelf verteld we gaan voor de competitie?.
11000 is gewoon prima.
Gister moesten we tegen een beloften ploeg ?n, er waren vele kerstborrels in de stad.
De kroegen zaten overvol ten tijde van de wedstrijd. Veel lui kozen voor de kroeg deze x ipv Cambuur. Dat er dan nog een 11000 lui zijn is prima.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Noordcambuur op december 21, 2024, 19:40:19
Citaat van: Bankzitter op december 21, 2024, 18:55:19
Dit is KKD... wat verwacht je dan precies qua niveau?
We hebben Pauwels, Diemers, hoezo geen artiesten of creatieve spelers?

En Noordcambuur; 11.000 zijn er meer dan we in het oude stadion kwijt konden... er zijn genoeg clubs die daar heel jaloers op zijn.
Zolang het er maar meer zijn dan begroot, gaat het prima.
ok? we zullen zien hoeveel supporters er komen bij de thuiswedstrijd tegen Excelsior.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Vlampiep op december 21, 2024, 19:56:10
Citaat van: Poetser op december 21, 2024, 15:23:43
Wat een onzin man. Cambuur to the bone.

5 wedstrijden gehad dit jaar die je 9 van de 10x wint. Dan stond je fier bovenaan.

Had je dit dan ook geschreven?
Ken je het spreekwoord; as mien tante kloatsjes hat, wast mien oom weest.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Vlampiep op december 21, 2024, 20:05:05
Citaat van: janou op december 21, 2024, 16:33:26
Nee. Wij zijn verwend kutpubliek geworden. Het is simpelweg nooit goed. Afgelopen periode speel je prima voetbal, pak je veel punten en je staat bij de top 5 en het is wederom ''slecht''. Het lijkt alsof we al die jaren middenmoot in de KKD vergeten zijn door een paar fantastische jaren. Ik kan mij nog thuiswedstrijden van 0-0 herinneren tegen AGOVV waarin we geen enkele kans cree?rden maar toch achter de club stonden en niet bij elke foute bal tegen de spelers keren.

En dan onder het mom van ''Onze club gaat kapot'' doen we net alsof het al 10 jaar kommer en kwel is terwijl de hele club aan het groeien is. Als er 2 keer niet gewonnen wordt moet de trainer eruit en zijn de assistenten te slecht.

Ik begin zo klaar te raken met dat ongefundeerde negatieve gepraat in de ruimte.
Voetbal moet een aantrekkelijke kijksport zijn ennals het niet aantrekkelijk is mag je dat vinden. Met  maar steeds accepteren onder het mom van we hebben ook goede gekend koop je geen brood. Zodra de tegenstander Cambuur vastzet ontbreekt dikwijls aan een tactische omzetting dit is een gegeven. De klup zal hieraan niet kapot gaan, maar zal op den duur wel gevolgen hebben voor verkoop van sk en losse kaarten.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Poetser op december 21, 2024, 20:12:05
Citaat van: Vlampiep op december 21, 2024, 20:05:05
Voetbal moet een aantrekkelijke kijksport zijn ennals het niet aantrekkelijk is mag je dat vinden. Met  maar steeds accepteren onder het mom van we hebben ook goede gekend koop je geen brood. Zodra de tegenstander Cambuur vastzet ontbreekt dikwijls aan een tactische omzetting dit is een gegeven. De klup zal hieraan niet kapot gaan, maar zal op den duur wel gevolgen hebben voor verkoop van sk en losse kaarten.

Mooi. De echten blijven over.

Als ik mooi voetbal wilde zien met veel prijzen ging ik wel groundhoppen.

Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Inferno-058 op december 21, 2024, 20:56:42
De sfeer heeft dit seizoen echt de ondergrens bereikt. Sinds ik bij de club kom is de sfeer al een ding. De trommel moest weg waardoor de sfeer minder en minder werd. Na corona is het me opgevallen dat er een gehele nieuwe generatie op Noord bij is gekomen. Opzich geen probleem, maar wat ik ervaar is dat de sfeer nog een level omlaag is gegaan.

Supportersgroepen grijpen niet in waardoor we maar wat aanmodderen. Ik dacht misschien ging de sfeer aan het Cambuurplein hand in hand met het vervallen maar toch sympathieke stadion, en dat als wij in een nieuw onderkomen gaan spelen het radicaal zou veranderen.

Niets is minder waar, de laatste beetje sfeer is verdwenen. Dat terwijl KVC, Culture en de MI side jarenlang hebben kunnen nadenken over hoe we goede sfeer kunnen krijgen. Er zijn sfeervakken gecre?erd die de sfeer moeten waarborgen, ondertussen staan deze vakken vol met jeugd die de club zien als tussendoortje.

Ik hoop dat na winterstop de nieuwe Ultragroepering reuring brengt op de tribune, want dit kan echt niet meer. Ik ben het dan ook eens met degenen die zeggen dat de sfeer beter moet worden. Het gezellige avondje Cambuur wordt ondertussen een kil avondje Cambuur.

Wel moet ik nageven dat de club de slechte sfeer ook enigszins heeft gecree?rd doordat het stadion nog niet af is. Het is nog ??n en al beton waardoor de ambiance miniem is. Dit is geen excuus, maar komt er wel bij kijken. Verder vind ik het stadion fantastisch, aanzienlijk mooier dan ons oude stadion.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Vlampiep op december 21, 2024, 21:02:30
Citaat van: Poetser op december 21, 2024, 20:12:05
Mooi. De echten blijven over.
Als ik mooi voetbal wilde zien met veel prijzen ging ik wel groundhoppen.
We gane ut sien an ut eind van de competisie.
Bij suk voetbal haak ik met mien maten wel af en leit de prioriteit erges anders.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Inferno-058 op december 21, 2024, 21:04:50
Citaat van: Destroyer op december 21, 2024, 12:00:48
Ophouden met dat wijzen. Als je op Noord staat ga eerst zelf eens te rade. Veel die nu op Oost zitten zaten vroeger op Noord icm de supporters van de oude West tribune. Noord hoort de sfeertribune te zijn, een ieder die daar zit moet eerst maar eens zelf beginnen daar actie te voeren.

Het is beschamend en cambuur onwaardig dat er niet een groepje het presteerd om eens een toon te slaan die de muziek maakt.

Het hele noord in het nieuwe stadion is een schim van vroeger. Cambuur onwaardig. Inferno, ik heb het idee dat jij daar wel iets vertegenwoordigd aan je reacties te zien, er is werk aan de winkel daar.
Uiteindelijk moeten we het samen doen. Vroeger zou er een andere tribune het voortouw nemen als Noord niet aanslaat, dat zie je ook niet meer. Het is nu vooral naar voren kijken en de kaken op elkaar houden. Verder ben ik het met je eens.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 21, 2024, 21:21:38
Citaat van: Inferno-058 op december 21, 2024, 20:56:42
De sfeer heeft dit seizoen echt de ondergrens bereikt. Sinds ik bij de club kom is de sfeer al een ding. De trommel moest weg waardoor de sfeer minder en minder werd. Na corona is het me opgevallen dat er een gehele nieuwe generatie op Noord bij is gekomen. Opzich geen probleem, maar wat ik ervaar is dat de sfeer nog een level omlaag is gegaan.

Supportersgroepen grijpen niet in waardoor we maar wat aanmodderen. Ik dacht misschien ging de sfeer aan het Cambuurplein hand in hand met het vervallen maar toch sympathieke stadion, en dat als wij in een nieuw onderkomen gaan spelen het radicaal zou veranderen.

Niets is minder waar, de laatste beetje sfeer is verdwenen. Dat terwijl KVC, Culture en de MI side jarenlang hebben kunnen nadenken over hoe we goede sfeer kunnen krijgen. Er zijn sfeervakken gecre?erd die de sfeer moeten waarborgen, ondertussen staan deze vakken vol met jeugd die de club zien als tussendoortje.

Ik hoop dat na winterstop de nieuwe Ultragroepering reuring brengt op de tribune, want dit kan echt niet meer. Ik ben het dan ook eens met degenen die zeggen dat de sfeer beter moet worden. Het gezellige avondje Cambuur wordt ondertussen een kil avondje Cambuur.

Wel moet ik nageven dat de club de slechte sfeer ook enigszins heeft gecree?rd doordat het stadion nog niet af is. Het is nog ??n en al beton waardoor de ambiance miniem is. Dit is geen excuus, maar komt er wel bij kijken. Verder vind ik het stadion fantastisch, aanzienlijk mooier dan ons oude stadion.
de laatste 5 jaar was de sfeer in het oude stadion ook kut. Zo nu en dan een uitzondering. Mensen moeten het niet idealiseren.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: denistel op december 22, 2024, 00:00:21
Citaat van: De Gast op december 21, 2024, 18:19:19
Gewoon benoemen hoe het nu is moet kunnen toch.
Het is thuis gewoon oersaai. Je weet wat je krijgt, je weet wat de spelers kunnen en vooral wat ze niet kunnen. Ik heb een seizoenkaart maar je zult maar een los kaartje kopen en voor 20 a 25 euro naar dit voetbal moeten kijken.
Tegen de meeste tegenstanders valt er ook nog eens niks te beleven. Jong AZ, Helmond Sport. Verschrikkelijk om daar tegen te moeten voetballen. Ze graven zich in wachten tot je de fout maakt. Dan is het enige waar je nog naar uit kunt kijken de artiesten op het veld. En juist die artiesten hebben we nauwelijks of niet. De spits, de scorende 10. Je kunt niet zonder en dat merk je nu elke thuiswedstrijd.

jong az speelde gewoon aanvallend toch.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Delfzijl/Cambuur op december 22, 2024, 01:05:55
Citaat van: Vlampiep op december 21, 2024, 21:02:30
We gane ut sien an ut eind van de competisie.
Bij suk voetbal haak ik met mien maten wel af en leit de prioriteit erges anders.
Dikke lullo, zeg ik. Bist dr toch wel weer.
En dat mut oek. :scc
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: denistel op december 22, 2024, 06:54:30
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 22, 2024, 01:05:55
Dikke lullo, zeg ik. Bist dr toch wel weer.
En dat mut oek. :scc


tuurlijk is ie er wel net als zo velen maar het moet en kan anders vind ik.
wat ik al eerder zei af en toe eens wat opportunistischer voetballen niet
altijd breien terug spelen enz.knal eens op goal leg ballen in de 16 en
sluit aan met de middenvelders ,wissel acties van je buiten af met
een back die af en toe overheen komt,laat centrale verdedigers af en
toe inschuiven en laat spelers soms maar eens uitdelen ipv dat slappe
gedoe in duels.je moet een wisselwerking krijgen tussen team en supporters
en heb het id dat het door het vaak saaie voetbal niet los komt.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Vlampiep op december 22, 2024, 08:38:07
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 22, 2024, 01:05:55
Dikke lullo, zeg ik. Bist dr toch wel weer.
En dat mut oek. :scc
Ken oek su mar weer weeze e  ut zicht wat fetroebele met wat kouwe kletsen.
Wat mutte we anders, thuus stofzuge, afwasse, oprume? Dan is Cambuur al gauw beter :zweep
Heee kerel een heule mooie Kerst en un skitterend en gezond 2025 foor dei en dien familie.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Vlampiep op december 22, 2024, 08:39:33
Citaat van: denistel op december 22, 2024, 06:54:30

tuurlijk is ie er wel net als zo velen maar het moet en kan anders vind ik.
wat ik al eerder zei af en toe eens wat opportunistischer voetballen niet
altijd breien terug spelen enz.knal eens op goal leg ballen in de 16 en
sluit aan met de middenvelders ,wissel acties van je buiten af met
een back die af en toe overheen komt,laat centrale verdedigers af en
toe inschuiven en laat spelers soms maar eens uitdelen ipv dat slappe
gedoe in duels.je moet een wisselwerking krijgen tussen team en supporters
en heb het id dat het door het vaak saaie voetbal niet los komt.
Hest helemaal geliek hierin. _O_
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Beul B op december 22, 2024, 09:32:48
Denistel heeft gelijk. De meeste wedstrijden die je het laatste jaar ziet op tv en werkelijkheid, zijn saai. Het is steeds meer geprogrammeerd voetbal geworden. Spontaniteit is vaak weg. Dat gedoe, dat wissels eerst een heel boekwerk moeten doornemen voordat ze in het veld mogen!!  En dat dat warmlopen met een trainer er bij. Daar erger ik mij ook dood aan.

Het plan als team bedenk je eerder in de week. In die 90 minuten er vol op. Goals maken en voor de rest goed verdedigen. Dat kan ook zonder een boekwerk vol instrukties.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: De Gast op december 22, 2024, 10:20:25
Voor jongens als Michael Breij kom ik naar het stadion. Een clubman, strijd en passie, onvoorspelbaar en kon ook nog eens een goal maken. Die missen we enorm. Daar moet je er 2 van hebben en dan ben je klaar. Doe je ook nog eens mee om promotie. Nu zit iedereen met zn handen in het haar hoe we die bal in vredesnaam in de goal moeten krijgen.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: zeewolde op december 22, 2024, 10:23:43
Citaat van: De Gast op december 22, 2024, 10:20:25
Voor jongens als Michael Breij kom ik naar het stadion. Een clubman, strijd en passie, onvoorspelbaar en kon ook nog eens een goal maken. Die missen we enorm. Daar moet je er 2 van hebben en dan ben je klaar. Doe je ook nog eens mee om promotie. Nu zit iedereen met zn handen in het haar hoe we die bal in vredesnaam in de goal moeten krijgen.
Balk is er al 1, heb je nog 1 extra nodig ;)
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: De Gast op december 22, 2024, 10:38:55
Springt er wel uit wat inzet betreft, maar toch niet op kwaliteit.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Holwerd voor Cambuur op december 22, 2024, 11:04:55
Citaat van: De Gast op december 22, 2024, 10:20:25
Voor jongens als Michael Breij kom ik naar het stadion. Een clubman, strijd en passie, onvoorspelbaar en kon ook nog eens een goal maken. Die missen we enorm. Daar moet je er 2 van hebben en dan ben je klaar. Doe je ook nog eens mee om promotie. Nu zit iedereen met zn handen in het haar hoe we die bal in vredesnaam in de goal moeten krijgen.

Benieuwd hoe blij die nog is met zijn buitenlandse avontuur. Hoe zou de reservebank zitten in Roemeni?? :|
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: zeewolde op december 22, 2024, 11:23:38
Citaat van: De Gast op december 22, 2024, 10:38:55
Springt er wel uit wat inzet betreft, maar toch niet op kwaliteit.
breij ook niet, viel op door totaal gebrek aan kwaliteit in hele selectie  vorig seizoen.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 22, 2024, 12:01:32
Citaat van: denistel op december 22, 2024, 00:00:21
jong az speelde gewoon aanvallend toch.
Een enkele knappe aanval en voor de rest reactie voetbal..
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 22, 2024, 12:06:56
Citaat van: Beul B op december 22, 2024, 09:32:48
Denistel heeft gelijk. De meeste wedstrijden die je het laatste jaar ziet op tv en werkelijkheid, zijn saai. Het is steeds meer geprogrammeerd voetbal geworden. Spontaniteit is vaak weg. Dat gedoe, dat wissels eerst een heel boekwerk moeten doornemen voordat ze in het veld mogen!! En dat dat warmlopen met een trainer er bij. Daar erger ik mij ook dood aan.

Het plan als team bedenk je eerder in de week. In die 90 minuten er vol op. Goals maken en voor de rest goed verdedigen. Dat kan ook zonder een boekwerk vol instrukties.
Daar is de man voor en met een goede warming up voorkom je blessures. En dan doet een tegenstander iets wat ze het hele seizoen niet hebben gedaan waardoor je verrast bent, maar heb in de gaten dat de oude garde niets heeft met innovaties...
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: denistel op december 22, 2024, 12:26:58
Citaat van: Grijskijkert op december 22, 2024, 12:01:32
Een enkele knappe aanval en voor de rest reactie voetbal..

zetten regelmatig druk op ons toch.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 22, 2024, 12:53:02
Citaat van: denistel op december 22, 2024, 12:26:58
zetten regelmatig druk op ons toch.
En vaak voetbalden we er onder uit en als voor ons mis gingen was het gelijk raak.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Zuid1991 op december 22, 2024, 12:58:57
Citaat van: Grijskijkert op december 22, 2024, 12:06:56
Daar is de man voor en met een goede warming up voorkom je blessures. En dan doet een tegenstander iets wat ze het hele seizoen niet hebben gedaan waardoor je verrast bent, maar heb in de gaten dat de oude garde niets heeft met innovaties...
Gaat erom dat de mensen die het voetbal van ?vroeger? kennen, hier doorheen prikken en het ?woke? vinden.
Spelers krijgen allerlei opdrachten, kunnen niks zelf bepalen omdat dat ze niet geleerd is. Alles wordt maar voorgekauwd en voor hun beslist waardoor spelers o.a niet zelf keuzes meer kunnen maken.
Van Basten gaf dit laatst nog aan bij Ziggo sport.
En een hele simpele, kleine warming up voor de tweede helft kunnen ze niet eens zelf en wordt ook bepaald door sun sneu figuur die dat moet geven en daar oek nog geld voor krijgt.
Innoveren prima, maar in veel (simpele) dingen slaat het door.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: rudie op december 22, 2024, 12:59:21
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op december 22, 2024, 11:04:55
Benieuwd hoe blij die nog is met zijn buitenlandse avontuur. Hoe zou de reservebank zitten in Roemeni?? :|
Ja, sinds half augustus 1x ingevallen in de 90e minuut in 15 wedstrijden
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Bankzitter op december 22, 2024, 13:18:35
Trainers (en sporters) willen alle toeval uitsluiten, omdat ze onzeker zijn.
Natuurlijk is innoveren mooi, maar is al het gedoe met instructies, warming up enzo niet een moderne vorm van bijgeloof... zo van we hebben er alles aan gedaan, nu kan er niks meer mis gaan?



Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Lore op december 22, 2024, 13:19:10
Citaat van: De Gast op december 21, 2024, 18:19:19
Gewoon benoemen hoe het nu is moet kunnen toch.
Het is thuis gewoon oersaai. Je weet wat je krijgt, je weet wat de spelers kunnen en vooral wat ze niet kunnen. Ik heb een seizoenkaart maar je zult maar een los kaartje kopen en voor 20 a 25 euro naar dit voetbal moeten kijken.
Tegen de meeste tegenstanders valt er ook nog eens niks te beleven. Jong AZ, Helmond Sport. Verschrikkelijk om daar tegen te moeten voetballen. Ze graven zich in wachten tot je de fout maakt. Dan is het enige waar je nog naar uit kunt kijken de artiesten op het veld. En juist die artiesten hebben we nauwelijks of niet. De spits, de scorende 10. Je kunt niet zonder en dat merk je nu elke thuiswedstrijd.

Dit is zeker waar en er is gelukkig nog een waarheid. Dit seizoen is de selectie voor het eerst in drie jaar echt veel beter dan het jaar ervoor. Wij moesten eigenlijk vanaf 0 beginnen ten opzichte van het jaar er voor. DE transferperiode lijkt erg goed te zijn geweest en er ligt nu echt een basis om op verder te bouwen. Misschien worden er spelers verkocht, maar dan wel voor de hoofdprijs. Ze zijn jong en staan allemaal nog lang onder contract. Er is tenminste, eindelijk, iets om op door te bouwen.

Daarnaast heeft deze ploeg wel iets. Als zij op het juiste moment pieken dan kunnen wij in de playoffs echt mee doen.
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: anderszchristian op december 22, 2024, 14:09:27
Citaat van: Lore op december 22, 2024, 13:19:10
Dit is zeker waar en er is gelukkig nog een waarheid. Dit seizoen is de selectie voor het eerst in drie jaar echt veel beter dan het jaar ervoor. Wij moesten eigenlijk vanaf 0 beginnen ten opzichte van het jaar er voor. DE transferperiode lijkt erg goed te zijn geweest en er ligt nu echt een basis om op verder te bouwen. Misschien worden er spelers verkocht, maar dan wel voor de hoofdprijs. Ze zijn jong en staan allemaal nog lang onder contract. Er is tenminste, eindelijk, iets om op door te bouwen.

Daarnaast heeft deze ploeg wel iets. Als zij op het juiste moment pieken dan kunnen wij in de playoffs echt mee doen.
Alleen als we iedere playoff wedstrijd uit spelen
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Lore op december 22, 2024, 16:36:36
Citaat van: anderszchristian op december 22, 2024, 14:09:27
Alleen als we iedere playoff wedstrijd uit spelen

Uit 0 - 2 winnen, thuis 0-1 verliezen,

Komt helemaal goed
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: denistel op december 22, 2024, 17:26:31
Citaat van: Grijskijkert op december 22, 2024, 12:06:56
Daar is de man voor en met een goede warming up voorkom je blessures. En dan doet een tegenstander iets wat ze het hele seizoen niet hebben gedaan waardoor je verrast bent, maar heb in de gaten dat de oude garde niets heeft met innovaties...

spelers moeten zelf een warming up kunnen doen toch binne profs hoor.
en dingen doen waardoor je verrast bent? die rechtsback van AZ is 1
van de besten in de kkd zo niet de beste en Pauwels probeerd hem
steeds te passeren dat wil je dan toch geen verassing meer noemen?
. en idd met wissels die er vlak voor tijd inkomen en dan
6 a 4 tjes voorgetoverd krijgen vind ik grote flauwekul spelers moeten
zelf opletten tijdens een wedstrijd ook dat is proffesionaliteit.
Innovaties prima maar niet overdrijven das mijn mening,
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: sunderland op december 22, 2024, 19:22:40
Citaat van: denistel op december 22, 2024, 17:26:31
spelers moeten zelf een warming up kunnen doen toch binne profs hoor.
en dingen doen waardoor je verrast bent? die rechtsback van AZ is 1
van de besten in de kkd zo niet de beste en Pauwels probeerd hem
steeds te passeren dat wil je dan toch geen verassing meer noemen?
ik noemen. en idd met wissels die er vlak voor tijd inkomen en dan
6 a 4 tjes voorgetoverd krijgen vind ik grote flauwekul spelers moeten
zelf opletten tijdens een wedstrijd ook dat is proffesionaliteit.
Innovaties prima maar niet overdrijven das mijn mening,
dat van Pauwels.. R?lke heeft daar 7 minuten gespeeld en deed dat wel prima tegen die back. En toen werd juist hij gewisseld. Hoe dan
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Grijskijkert op december 22, 2024, 19:29:13
Citaat van: denistel op december 22, 2024, 17:26:31
spelers moeten zelf een warming up kunnen doen toch binne profs hoor.
en dingen doen waardoor je verrast bent? die rechtsback van AZ is 1
van de besten in de kkd zo niet de beste en Pauwels probeerd hem
steeds te passeren dat wil je dan toch geen verassing meer noemen?
ik noemen. en idd met wissels die er vlak voor tijd inkomen en dan
6 a 4 tjes voorgetoverd krijgen vind ik grote flauwekul spelers moeten
zelf opletten tijdens een wedstrijd ook dat is proffesionaliteit.
Innovaties prima maar niet overdrijven das mijn mening,
:thumbsup
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: Vlampiep op december 22, 2024, 19:56:52
Citaat van: sunderland op december 22, 2024, 19:22:40
dat van Pauwels.. R?lke heeft daar 7 minuten gespeeld en deed dat wel prima tegen die back. En toen werd juist hij gewisseld. Hoe dan
Dat jij je dit nu afvraagt en mijn post als lulkoek wegzet. Het geloof ik wat met tactiek te maken. :D
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: nee,wel? op december 28, 2024, 23:21:58
is ut bijna 10 januari? dan kenne we weer lekker zeike zeure en zanikke liekt hier nou oek wel komkommertied allemaal de beste wensen alvast voor 2025 en volgend jaar weer met sien allen :proost |:)
Titel: Re: SC Cambuur-Jong AZ
Bericht door: denistel op december 29, 2024, 07:12:43
Citaat van: nee,wel? op december 28, 2024, 23:21:58
is ut bijna 10 januari? dan kenne we weer lekker zeike zeure en zanikke liekt hier nou oek wel komkommertied allemaal de beste wensen alvast voor 2025 en volgend jaar weer met sien allen :proost |:)

volgend weekend eerst maar een oefenpotje denk ik.

voor een ieder alle goeds voor 2025 maak er wat van