Nou 2 weken rust de kopjes even bij elkaar en afwachten wat er weggaat en wat er bij komt.
Ook dit wordt een droevige avond vrees ik. Jong Ajax ligt ons sowieso niet, laat staan nu.
Elke andere trainer was met deze resultaten al de laan uit gestuurd, hoeveel krediet heeft HdJ nog? Wil trouwens niet zeggen dat hij weg moet maar er moet wel wat veranderen!
Wat een druk gaat er al op deze wedstrijd liggen, 2e wedstrijd in nieuwe stadion, nog maar 1 doelpunt gemaakt, voetbal wat niet aan te gluren is en dan een tegenstander die je al jaren niet ligt.
Instelling moet echt anders. Dan kun je wat bereiken tegen zulke ploegen. Dan bedoel ik een instelling zoals je een derby ingaat. Stadion er achter etc. Dus niet zo?n slappe hap als tegen Helmond.
Citaat van: DayDreamer op augustus 31, 2024, 11:13:27
Wat een druk gaat er al op deze wedstrijd liggen, 2e wedstrijd in nieuwe stadion, nog maar 1 doelpunt gemaakt, voetbal wat niet aan te gluren is en dan een tegenstander die je al jaren niet ligt.
En 3 dagen later Roda JC thuis...... :devil
Jong Ajax en Roda verliezen betekend de hele TS weg! Dit kan toch niet je hebt de 5e begroting wat een drama.
3 nieuwe spelers en een andere beleving dan kan het zo weer omslaan
Citaat van: ChantiSCC op augustus 31, 2024, 11:22:43
Jong Ajax en Roda verliezen betekend de hele TS weg! Dit kan toch niet je hebt de 5e begroting wat een drama.
juist
En als het daarna niet loopt geven we de volgende ts 8 wedstrijden. Want die hebben geen voorbereiding gedaan. En die na de winterstop weer max 6 wedstrijden want die hebben dan een voorbereiding + een nieuwe transferperiode gedaan.
Kun je echt heel goed beleid mee maken op die manier.... 8P
Citaat van: ChantiSCC op augustus 31, 2024, 11:22:43
Jong Ajax en Roda verliezen betekend de hele TS weg! Dit kan toch niet je hebt de 5e begroting wat een drama.
Toen we degradeerden zei de Graaf dat dat niet gek was omdat wij de laagste begroting hadden. Als we deze (kortzichtige) retoriek mogen geloven van de Graaf zouden wij dus 5e moeten worden, geen excuses.
Overigens kun je mij niet vertellen dat je na 10 maanden waardeloos voetballen alles aan de selectie ligt. Het word de komende twee wedstrijden erop of eronder voor Henk en co.
Citaat van: ChantiSCC op augustus 31, 2024, 11:22:43
Jong Ajax en Roda verliezen betekend de hele TS weg! Dit kan toch niet je hebt de 5e begroting wat een drama.
Realiseer je je wel dat deze oplossing een vermogen kost.Totaal niet realistisch!
Citaat van: Stanley op augustus 31, 2024, 16:44:09
Realiseer je je wel dat deze oplossing een vermogen kost.Totaal niet realistisch!
klopt dat gaat echt niet gebeuren?.
Even een opstelling gemaakt,
Doel. Jansen
Verd. Ottesen. Casas. V.Mullem. Poll
Midv. Nartey. Souren. de Jong
Diemers.
Aanv. De Leeuw. Afolabi.
Van Osch
Tol - Bergsma - Smand - Sylla
Breij - Van Kaam - Hilali
Vd Water - Uldrikis - Smit
Deze wedstrijd en die tegen Roda zijn in korte tijd potjes die tot aan de kerst misschien wel bepalend zullen zijn voor de flow. Win je ze beide dan zal het meer vanzelf komen, gebeurt dat niet dan zul je maandenlang in de negativiteit blijven hangen. Come on SCC |:)
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 03, 2024, 10:03:20
Van Osch
Tol - Bergsma - Smand - Sylla
Breij - Van Kaam - Hilali
Vd Water - Uldrikis - Smit
:_schater
Zo hebben ze nooit gespeeld natuurlijk, maar wel veelzeggend
15/09/24: Ajax - FC Utrecht
Dit is niet heel ongunstig, toch?
Citaat van: Bussum op september 03, 2024, 12:28:51
15/09/24: Ajax - FC Utrecht
Dit is niet heel ongunstig, toch?
Prima, meestal op de maandag ongunstig
Citaat van: Bussum op september 03, 2024, 12:28:51
15/09/24: Ajax - FC Utrecht
Dit is niet heel ongunstig, toch?
zegt me helemaal niks?.
Het wordt sowieso moeizaam met dit Cambuur
Citaat van: Inferno-058 op september 03, 2024, 15:55:36
Het wordt sowieso moeizaam met dit Cambuur
Dit Cambuur heb je nog niet zien spelen. Weet jij al wat de invloed van Diemers en anderen is?
Citaat van: Inferno-058 op september 03, 2024, 15:55:36
Het wordt sowieso moeizaam met dit Cambuur
Ga je dit in elk topic neerzetten? Hoop jezelf ook dat je gelijk krijgt of dat nog net niet? Waar zit de frustratie vooral dat je deze negativiteit in elk topic moet tentoonspreiden?
Citaat van: Stanley op september 03, 2024, 16:02:44
Dit Cambuur heb je nog niet zien spelen. Weet jij al wat de invloed van Diemers en anderen is?
Dit Cambuur is hetzelfde maar dan met 3 spelers erbij waarbij 2 vraagtekens zijn kerel. Afwachten.
Citaat van: Gasgeve op september 03, 2024, 16:03:02
Ga je dit in elk topic neerzetten? Hoop jezelf ook dat je gelijk krijgt of dat nog net niet? Waar zit de frustratie vooral dat je deze negativiteit in elk topic moet tentoonspreiden?
Ok?. We gaan makkelijk winnen met 5-0 en worden kampioen van de KKD. Zo goed? Ik ben realistisch op basis van de slechte start. We mogen ons niet rijk rekenen omdat Jong Ajax wat spelers mist.
Diemers op het middenveld en die Alofabi erbij voorin is echte kwaliteit. Dus dan voetbal je ook beter lijkt mij. We gaan het zien.
Citaat van: wiekie1969 op september 03, 2024, 17:35:04
Diemers op het middenveld en die Alofabi erbij voorin is echte kwaliteit. Dus dan voetbal je ook beter lijkt mij. We gaan het zien.
Bijna, Afolabi
Arme Rein als deze jongen veel scoort :_schater
Maar we krijgen ook nog Nieling, Gabi, Kieftenbelt en Ahaft als potientiele basisspelers er nog bij.
Daarbij kunnen Souren ,Nartey en Pauwels ook zich dan daaraan optrekken.
De grootste dissonanten vond ik de eerste wedstrijden toch Smit en vd Water.
Dus het zal echt wel beter gaan. Of het goed genoeg is om echt mee te doen, zullen we zien.
Citaat van: Noordcambuur op september 03, 2024, 13:04:32
zegt me helemaal niks?.
Daar heb jij wel vaker last van. :_schater
Huidige transferperiode heeft er wel voor gezorgd dat ik weer uitkijk naar deze wedstrijd. Verwacht nog niet direct wonderen maar wel positiever gestemd dan na de laatste wedstrijd tegen Dordrecht
Citaat van: anderszchristian op september 03, 2024, 18:42:33
Huidige transferperiode heeft er wel voor gezorgd dat ik weer uitkijk naar deze wedstrijd. Verwacht nog niet direct wonderen maar wel positiever gestemd dan na de laatste wedstrijd tegen Dordrecht
Eens!
Citaat van: Stanley op augustus 31, 2024, 16:44:09
Realiseer je je wel dat deze oplossing een vermogen kost.Totaal niet realistisch!
Al zou het gratis zijn.
Gaat helemaal nergens over dit.
Citaat van: Poetser op september 03, 2024, 18:41:28
Daar heb jij wel vaker last van. :_schater
moet jij nagaan wat jij bent l0l
Laten we het tij keren... Gas
wel kut dat ajax - utrecht er uit gaat dan weet je wel wat we voor
jong ajax kunnen verwachten
Citaat van: denistel op september 07, 2024, 18:39:08
wel kut dat ajax - utrecht er uit gaat dan weet je wel wat we voor
jong ajax kunnen verwachten
is dat al zeker?
Als Ajax zich van de goede kant wil laten zien, dan doen ze dit niet. (Het eerste elftal opstellen) Dit gaat vermoedelijk een grote landelijke discussie veroorzaken. Weet niet of ze zich daar iets van gaan aantrekken?
Denk dat de ons erg groot is dat er veel spelers mee doen van de A selectie, want die staan anders een paar weken stil
Citaat van: PePe op september 07, 2024, 20:26:31
Als Ajax zich van de goede kant wil laten zien, dan doen ze dit niet. (Het eerste elftal opstellen) Dit gaat vermoedelijk een grote landelijke discussie veroorzaken. Weet niet of ze zich daar iets van gaan aantrekken?
geen basis spelers wel spelers die normaal niet tegen ons zouden spelen
omdat ze dan op zondag bij de 1e selectie zitten
Reken er maar op dat ze een goed elftal deze kant opsturen. Spelen in een mooi nieuw stadion in een vijandige sfeer is voor hun spelers een goeie test en ervaring. Jaren terug Kluivert, de Jong, de Ligt :_schater
Citaat van: Specuveter op september 07, 2024, 20:06:46
is dat al zeker?
Nee, morgen volgt daar nog een overleg over.
Citaat van: denistel op september 07, 2024, 18:39:08
wel kut dat ajax - utrecht er uit gaat dan weet je wel wat we voor
jong ajax kunnen verwachten
je kunt niet elke wedstrijd uitstellen want ze zitten met een vol programma.
Want tegen Feijenoord is ook al uitgesteld.
Ik denk zelf dat er geen supporters van Utrecht naar Amsterdam mogen komen.
Kaartverkoop gaat redelijk goed.
Ik denk zelf dat er rond de 1500 kaarten nog tekoop zijn.
Zuid zit bijna vol.
Oost kanten nog veel kaarten beschikbaar.
Noord kanten nog veel kaarten beschikbaar.
Westtribune weet ik niks van.
Uitvak hoop ik dat ze daar wat mee gaan doen.
Wanneer weten we of de wedstrijd van Ajax wel of niet doorgaat?
Citaat van: Specuveter op september 08, 2024, 16:23:00
Wanneer weten we of de wedstrijd van Ajax wel of niet doorgaat?
Maandag vindt er een overleg plaats tussen de gemeente Amsterdam en de andere betrokken partijen over de wedstrijd Ajax - FC Utrecht. Het is onduidelijk of deze wedstrijd door kan gaan vanwege nieuwe politiestakingen.
Vrijdag kondigden de politiebonden de nieuwe politiestaking bij Ajax - FC Utrecht aan. Hierdoor zal er geen politie aanwezig zijn bij deze Eredivisie-wedstrijd op zondag 15 september. Eerder werd Feyenoord - Ajax vanwege dezelfde reden al verplaatst naar 30 oktober.
Eenzelfde scenario hopen de Eredivisie, de KNVB en de betrokken clubs ditmaal te voorkomen. "Wij zullen er bij de gemeente Amsterdam op aandringen dat deze wedstrijd gewoon veilig doorgang kan vinden zonder politie", laat Eredivisie-directeur Jan de Jong weten aan ESPN. Eerder dit seizoen werden NAC Breda - Ajax en FC Twente - Sparta Rotterdam ook 'gewoon' zonder politie gespeeld.
Jong Ajax... je weet het nooit wat voor ploeg er komt te staan.
Ben vooral nieuwsgierig naar het strijd/speelplan. Wat is het voetbalidee? Lijkt mij dat er nu een heel aardige spelersgroep is voor KKD begrippen.
Wat gaat opstelling worden tegen J.Ajax :?
Ajax - Utrecht gaat niet door?
Citaat van: Johnson op september 09, 2024, 16:11:00
Jong Ajax... je weet het nooit wat voor ploeg er komt te staan.
Ben vooral nieuwsgierig naar het strijd/speelplan. Wat is het voetbalidee? Lijkt mij dat er nu een heel aardige spelersgroep is voor KKD begrippen.
Ajax - Utrecht ligt eruit. Ik zou als ik Cambuur was ook gaan staken als Ajax nu met een half eerste elftal komt ;(
Citaat van: Bussum op september 09, 2024, 16:57:35
Ajax - Utrecht ligt eruit. Ik zou als ik Cambuur was ook gaan staken als Ajax nu met een half eerste elftal komt ;(
Helemaal mee eens.
Maar dat zal de KNVB keihard gaan aanpakken in het nadeel van Cambuur.
De supporters van Ajax hebben de mond vol over competitievervalsing door de afgelasting, dus zo toch wel mooi zijn als vanuit onze club er fijntjes op wordt gewezen richting Ajax dat wij ook niet van competitievervalsing houden.
FC Utrecht stuurt ook een reactie uit, dat kun je als club altijd doen.
Als Ajax een oefenwedstrijd wil , dan zijn ze van harte welkom er bijvoorbeeld eentje met Ajax 1 in de winterstop in het Kooij stadion te komen spelen. Maar niet vrijdag.
Tsja.....
Wat moeten we hier nu weer van vinden
Citaat van: Bankzitter op september 09, 2024, 17:10:45
De supporters van Ajax hebben de mond vol over competitievervalsing door de afgelasting, dus zo toch wel mooi zijn als vanuit onze club er fijntjes op wordt gewezen richting Ajax dat wij ook niet van competitievervalsing houden.
FC Utrecht stuurt ook een reactie uit, dat kun je als club altijd doen.
Als Ajax een oefenwedstrijd wil , dan zijn ze van harte welkom er bijvoorbeeld eentje met Ajax 1 in de winterstop in het Kooij stadion te komen spelen. Maar niet vrijdag.
Helemaal mee eens alleen ik krijg wel eens het gevoel dat er meer achter zit. De club is (anders dan ons slogan doet vermoeden) wat dit punt nog nooit achter de supporters gaan staan. Hoeveel protest ook. Het lijkt wel alsof er zwijggeld wordt betaald aan de clubs om niet openlijk uit te spreken tegen beloftes.
Dus de slogan voor elkaar met elkaar lijkt in deze alleen van toepassing met de KNVB, ESPN en de beloften teams.
Citaat van: Bussum op september 09, 2024, 16:57:35
Ajax - Utrecht ligt eruit. Ik zou als ik Cambuur was ook gaan staken als Ajax nu met een half eerste elftal komt ;(
ze mogen dat wel wat harder aanpakken. Want dat is competitie vervalsing. T moet niet zo zijn dat ze alle spelers kunnen laten spelen bij hun jong ploeg als ze al in t eerste gespeeld hebben in t zelfde seizoen. Hier mogen ze wel een verandering in aanbrengen.
Competitievervalsing maar die Frank Paauw moet ook z.s.m. weg natuurlijk l8l
Citaat van: Scc4-ever op september 09, 2024, 17:43:18
ze mogen dat wel wat harder aanpakken. Want dat is competitie vervalsing. T moet niet zo zijn dat ze alle spelers kunnen laten spelen bij hun jong ploeg als ze al in t eerste gespeeld hebben in t zelfde seizoen. Hier mogen ze wel een verandering in aanbrengen.
onze jongens van jong Cambuur spelen ook altijd met de zelfde 11.
Citaat van: Noordcambuur op september 09, 2024, 17:47:55
onze jongens van jong Cambuur spelen ook altijd met de zelfde 11.
in een eigen competitie vind ik echt een ander verhaal dan in t betaald voetbal waarin jong ploegen zitten. Daarom moeten ze die jong ploegen harder aanpakken. Er moeten daar niet teveel spelers uit t eerste elftal in. T liefst helemaal niet. Maar goed je ontkomt er vaak gewoon niet aan dat er uit t eerste elftal ook in de jong ploegen spelen.
Nou hou er maar rekening mee dat spelers uit eerste van Ajax wedstrijd ritme op gaan doen bij jong Ajax a.s. Vrijdag.
en zelf moeten we ook nog maar zien wie inzetbaar zijn
en voor hoe lang want lang iedereen kan niet 2x 90 min
in 2 dagen, dus sommigen zullen 2x een helft of 2x
een uur spelen we gaan het zien.
Citaat van: Noordcambuur op september 09, 2024, 18:18:10
Nou hou er maar rekening mee dat spelers uit eerste van Ajax wedstrijd ritme op gaan doen bij jong Ajax a.s. Vrijdag.
van de bank wel uit de basis niet denk ik
Citaat van: denistel op september 09, 2024, 18:35:54
en zelf moeten we ook nog maar zien wie inzetbaar zijn
en voor hoe lang want lang iedereen kan niet 2x 90 min
in 2 dagen, dus sommigen zullen 2x een helft of 2x
een uur spelen we gaan het zien.
heb je het dan over onze nieuwe spelers die nog niet fit zijn ?
Citaat van: Noordcambuur op september 09, 2024, 18:41:02
heb je het dan over onze nieuwe spelers die nog niet fit zijn ?
ook ja
Als het halve 1e vrijdag gaat spelen gewoon van het veld stappen. Maak maar eens een keihard statement.
Citaat van: AL op september 09, 2024, 18:45:00
Als het halve 1e vrijdag gaat spelen gewoon van het veld stappen. Maak maar eens een keihard statement.
gebeurd niet hoor.clubs hadden nooit accoord moeten gaan met
de toelating van de beloften teams
Als Ajax spelers voor de Europese wedstrijden niet heeft ingeschreven, dan mogen ze in die wedstrijden niet spelen!!
Dit zou ook moeten gelden voor de KKD competitie!! Niet ingeschreven, dan niet voetballen!!
Citaat van: AL op september 09, 2024, 18:45:00
Als het halve 1e vrijdag gaat spelen gewoon van het veld stappen. Maak maar eens een keihard statement.
Of zelf ook een Jong team(O21) opstellen. Maar het kost punten dus gaat niet gebeuren.
Citaat van: PePe op september 09, 2024, 19:22:17
Als Ajax spelers voor de Europese wedstrijden niet heeft ingeschreven, dan mogen ze in die wedstrijden niet spelen!!
Dit zou ook moeten gelden voor de KKD competitie!! Niet ingeschreven, dan niet voetballen!!
dan schrijven ze iedereen in Pasveer voorop 8P 8P
Citaat van: Bankzitter op september 09, 2024, 19:33:17
Of zelf ook een Jong team(O21) opstellen. Maar het kost punten dus gaat niet gebeuren.
Stel het uitvak beschikbaar voor ajax. Maak er maar een "risicowedstrijd" van. Kijken of de agenten ook deze wedstrijd willen afblazen.
Heel simpel..Politie staakt, wij staken! Komen ze op een ander moment terug met het echte jong Ajax. Reken maar op een selectie met Brobbey, Fitz-Jim, Hlynsson, Taylor, Tahirovic, Mannsverk, Gaaei, Hato, Rensch, Baas, Ramaj. Dat kan niet geaccepteerd worden!
Citaat van: ChantiSCC op september 09, 2024, 22:18:42
Heel simpel..Politie staakt, wij staken! Komen ze op een ander moment terug met het echte jong Ajax. Reken maar op een selectie met Brobbey, Fitz-Jim, Hlynsson, Taylor, Tahirovic, Mannsverk, Gaaei, Hato, Rensch, Baas, Ramaj. Dat kan niet geaccepteerd worden!
wat denk je van woutje, die moet ook minuten maken
Citaat van: ChantiSCC op september 09, 2024, 22:18:42
Heel simpel..Politie staakt, wij staken! Komen ze op een ander moment terug met het echte jong Ajax. Reken maar op een selectie met Brobbey, Fitz-Jim, Hlynsson, Taylor, Tahirovic, Mannsverk, Gaaei, Hato, Rensch, Baas, Ramaj. Dat kan niet geaccepteerd worden!
dat gaat niet gebeuren?
Heb de eerste thuiswedstrijd nog niet meegemaakt , maar vind ook dat er een statement gemaakt moet worden . Voor mijn part ook staken .na de rust bijvoorbeeld.
Met een spandoek met tekst en uitleg
Citaat van: sunderland op september 09, 2024, 22:22:35
wat denk je van woutje, die moet ook minuten maken
Die is te oud voor Jong Ajax he.. er gelden wel regels. Als je ouder bent dan 23 jaar en 1 dag mag je niet aantreden in een Jong team. Dit geld niet tegen andere Jong ploegen..
Citaat van: rvw op september 09, 2024, 22:25:39
Voor mijn part ook staken
Wat ben je van plan? Biertje gooien? Veld op lopen?
Met de wedstrijd staken benadeel je de club! Spandoeken prima!
Citaat van: ChantiSCC op september 09, 2024, 22:18:42
Heel simpel..Politie staakt, wij staken! Komen ze op een ander moment terug met het echte jong Ajax. Reken maar op een selectie met Brobbey, Fitz-Jim, Hlynsson, Taylor, Tahirovic, Mannsverk, Gaaei, Hato, Rensch, Baas, Ramaj. Dat kan niet geaccepteerd worden!
De internationals zullen ze toch niet meenemen lijkt mij?
3-0 winnen we. Verwacht veel van Diemers en onze nieuwe exotische vriend. Kom aan.
Is er iemand op de training geweest vandaag :?
Citaat van: Noordcambuur op september 10, 2024, 16:14:18
Is er iemand op de training geweest vandaag :?
Als het weer beetje meezit ga ik morgen even kijken
Citaat van: V-man op september 09, 2024, 22:42:56
Met de wedstrijd staken benadeel je de club! Spandoeken prima!
Dat heeft 0,0 nut
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 09, 2024, 22:52:41
De internationals zullen ze toch niet meenemen lijkt mij?
Waarom niet?
Citaat van: Specuveter op september 10, 2024, 16:40:07
Als het weer beetje meezit ga ik morgen even kijken
:thumbsup
Zuid nog 51 kaarten beschikbaar
Oost nog 225 kaarten beschikbaar
Noord nog 176 kaarten beschikbaar
West weet ik niet.
Citaat van: Inferno-058 op september 10, 2024, 17:00:20
Waarom niet?
omdat die vandaag nog spelen gaan ze niet doen hoor,
Citaat van: denistel op september 10, 2024, 18:13:35
omdat die vandaag nog spelen gaan ze niet doen hoor,
Zit evenveel tijd tussen als tussen Jong Ajax en Roda thuis voor ons, kort dag maar het kan.
Kan ik met een screenshot van de QR code in t stadion komen vrijdag? Iemand ervaring? Geen fysieke kaart hier. Dochter is verhinderd en vriendin wil op haar 'kaart'.
Citaat van: Nancai op september 11, 2024, 09:11:07
Kan ik met een screenshot van de QR code in t stadion komen vrijdag? Iemand ervaring? Geen fysieke kaart hier. Dochter is verhinderd en vriendin wil op haar 'kaart'.
je kan met screenshot in het stadion komen.
Citaat van: Noordcambuur op september 10, 2024, 17:19:09
:thumbsup
Mooi voor Jan Doedel er heen geweest.
Er was geen training
Stond nog wel gewoon op de website
Naar nieuwe stadion gereden maar daar was ook niks te beleven.
Brobbey in de spits vrijdag :devil
De brug op de afsluitdijk open draaien!!
Citaat van: Specuveter op september 11, 2024, 13:06:57
Mooi voor Jan Doedel er heen geweest.
Er was geen training
Stond nog wel gewoon op de website
Naar nieuwe stadion gereden maar daar was ook niks te beleven.
ook weer lekker Specuveter :_schater
Dan morgen maar even een kijkje nemen :)
Citaat van: Noordcambuur op september 10, 2024, 18:02:06
Zuid nog 51 kaarten beschikbaar
Oost nog 225 kaarten beschikbaar
Noord nog 176 kaarten beschikbaar
West weet ik niet.
Toch knap weer. Gok 12-13k supporters
De club mag weer blij zijn met de supporters, tijd om wat terug te doen!
Citaat van: Specuveter op september 11, 2024, 13:06:57
Mooi voor Jan Doedel er heen geweest.
Er was geen training
Stond nog wel gewoon op de website
Naar nieuwe stadion gereden maar daar was ook niks te beleven.
trainden bij nicator toch
Citaat van: denistel op september 11, 2024, 18:07:11
trainden bij nicator toch
Er stond maandag op de website dat ze vandaag in het nieuwe stadion trainden en dat het niet toegankelijk was voor supporters
Citaat van: Destroyer op september 11, 2024, 17:21:00
Toch knap weer. Gok 12-13k supporters
Als je straks een goede vorm te pakken hebt kun je het stadion misschien wel om de week uitverkopen.
Citaat van: justremco op september 11, 2024, 18:23:45
Er stond maandag op de website dat ze vandaag in het nieuwe stadion trainden en dat het niet toegankelijk was voor supporters
ja klopt was een dag in de war
Citaat van: justremco op september 11, 2024, 18:23:45
Er stond maandag op de website dat ze vandaag in het nieuwe stadion trainden en dat het niet toegankelijk was voor supporters
ik kijk altijd bij Cambuur werkschema
Heb het niet gezien.
Benieuwd naar de opstelling
Vooral de backs....Ottesen of Mercera?
Poll of Marsman
Doelman is logisch...
Casas en Van Mullem centrum
Diemers middenveld met??
Souren/Kieftenbeld
Narhy?
De Jong of De Leeuw?
Voorhoede lijkt me logisch.
2 controleurs of eentje?
Hoe hoog zet je Diemers en zorg je dat ? ie in balbezit komt?
Veel mogelijkheden met deze middenvelders? het zal even puzzelen zijn maar valt een sterk middenveld van te maken.
Citaat van: Specuveter op september 12, 2024, 10:42:00
Benieuwd naar de opstelling
Vooral de backs....Ottesen of Mercera?
Poll of Marsman
Doelman is logisch...
Casas en Van Mullem centrum
Diemers middenveld met??
Souren/Kieftenbeld
Narhy?
De Jong of De Leeuw?
Voorhoede lijkt me logisch.
Achterin Ottesen en Marsman, rennen met die krullenbol
Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op september 12, 2024, 11:54:19
Achterin Ottesen en Marsman, rennen met die krullenbol
Dan sta je dus weer met 10 man.
Citaat van: Trainert! op september 12, 2024, 12:37:11
Dan sta je dus weer met 10 man.
nou wie wil jij er in hebben met de spelers die wij hebben op dit moment.
Heel benieuwd Trainert :y
Als Marsman omschreven wordt als beste linksback van de O21 competitie dan moet hij er toch wel wat van kunnen toch? Vorig jaar viel hij in positieve zin op bij zijn debuut en invalbeurt. Nu ongelukkig tegen Helmond Sport.
Geef hem gewoon een paar wedstrijden de tijd en kans. |:)
Citaat van: Galdiano op september 12, 2024, 13:20:28
Als Marsman omschreven wordt als beste linksback van de O21 competitie dan moet hij er toch wel wat van kunnen toch? Vorig jaar viel hij in positieve zin op bij zijn debuut en invalbeurt. Nu ongelukkig tegen Helmond Sport.
Geef hem gewoon een paar wedstrijden de tijd en kans. |:)
Eens. Jonge jongen, speelt net zijn eerste profwedstrijden en nu al afgebrand.
Morgen geen Pauwels, Nieling (zoals bekend) en Nartey. Daarnaast kan Souren niet starten en is Afolabi een twijfelgeval.. volgens Jonathan Ploeg op X. Wordt een zware pot.
Geen blessures bij Pauwels (prive), Nartey (prive) en Souren (jetlag 8P) dus die zijn er volgende keer wel weer bij.
Alhaf al wel op de bank .
Dan zal het dit wel worden:
Jansen
Ottensen/vMullem/Casas/Marsman
Kieftenbelt/Diemers/De Jong
Balk / Afolabi (?)/ Kooistra
Citaat van: Bankzitter op september 12, 2024, 14:25:42
Geen blessures bij Pauwels (prive), Nartey (prive) en Souren (jetlag 8P) dus die zijn er volgende keer wel weer bij.
Alhaf al wel op de bank .
Dan zal het dit wel worden:
Jansen
Ottensen/vMullem/Casas/Marsman
Kieftenbelt/Diemers/De Jong
Balk / Afolabi (?)/ Kooistra
Souren onze aanvoerder en heeft nog niks laten zien nu dit. Wat mis ik van Kaam in alle opzichten...
Citaat van: Galdiano op september 12, 2024, 13:20:28
Als Marsman omschreven wordt als beste linksback van de O21 competitie dan moet hij er toch wel wat van kunnen toch? Vorig jaar viel hij in positieve zin op bij zijn debuut en invalbeurt. Nu ongelukkig tegen Helmond Sport.
Geef hem gewoon een paar wedstrijden de tijd en kans. |:)
Podcast heeft indruk gemaakt 8)
Afolabi niet fit?..
Souren jetlag en niet fit?
Wurd heulemaal gek van dit soort berichten?
Morgen een verassing op linksachter denk ik...
Citaat van: Zuid1991 op september 12, 2024, 14:48:59
Afolabi niet fit?..
Souren jetlag en niet fit?
Wurd heulemaal gek van dit soort berichten?
Was ook mijn eerste reactie.
Maar qua priv? weet je niet wat er is natuurlijk
Citaat van: RG op september 12, 2024, 14:53:54
Morgen een verassing op linksachter denk ik...
Henk Gaat z?lf meedoen op linksback?
Afolabi zelfs niet fit genoeg om net als Alhaft op de bank te zitten en evt een paar minuten te maken??
Citaat van: diekhuzen op september 12, 2024, 14:34:59
Souren onze aanvoerder en heeft nog niks laten zien nu dit. Wat mis ik van Kaam in alle opzichten...
Ik denk dat nummer 12 de band omdoet en dat je dan vKaam niet meer mist.
Vaag verhaal weer dat Afolabi pas de 23e kan spelen
Citaat van: RG op september 12, 2024, 14:53:54
Morgen een verassing op linksachter denk ik...
Wie staat er in de fik? :devil
Lijkt mij dan toch gewoon Marsman basis?
Dan zo'n intervieuw met Henk....
Optrainen.
Nog niet fit
Wijs met mijn ploeg
Over 4 wedstrijden zijn we wel fit en compleet.
Maar dan ben je dus wel inmiddels 8!! wedstrijden verder :zweep
Citaat van: Bussum op september 12, 2024, 15:17:23
Vaag verhaal weer dat Afolabi pas de 23e kan spelen
Tsja wat doen die jongens dan in de voorbereiding.. gewoon geen enkele wedstrijd spelen?
Diemers, die staat er tenminste. Bam. Zo hoort het.
Als Kooistra in de spits moet is de spoeling wel erg dun..
Benieuwd wat er morgen bij die arrogante blaaskaken op het veld staat.
Ach.. m'n eerste Kooij bezoek, dus het zal me ook allemaal wat.
Citaat van: Leeuwarder94 op september 12, 2024, 14:01:43
Morgen geen Pauwels, Nieling (zoals bekend) en Nartey. Daarnaast kan Souren niet starten en is Afolabi een twijfelgeval.. volgens Jonathan Ploeg op X. Wordt een zware pot.
waarom halen wij altijd spelers die niet fit zijn behalve Diemers?
Citaat van: Poetser op september 12, 2024, 15:55:25
Als Kooistra in de spits moet is de spoeling wel erg dun..
Benieuwd wat er morgen bij die arrogante blaaskaken op het veld staat.
Ach.. m'n eerste Kooij bezoek, dus het zal me ook allemaal wat.
Kooistra op de buiten ipv Pauwels.
De Leeuw in de spits.
R?lke heeft ook in de spits gespeeld en kan er ook spelen.
Citaat van: Zuid1991 op september 12, 2024, 14:48:59
Afolabi niet fit?..
Souren jetlag en niet fit?
Wurd heulemaal gek van dit soort berichten?
tis toch gvd allemaal wat . Een nieuwe spits die over 3 weds misschien kan invallen :(
Citaat van: sunderland op september 12, 2024, 16:29:38
tis toch gvd allemaal wat . Een nieuwe spits die over 3 weds misschien kan invallen :(
Wanbeleid. Te triest voor woorden
voor een speler ook wat te zeggen. Je kunt toch gvd wel 30 minuten rennen en een bal van kleur naar kleur spelen.
Citaat van: Noordcambuur op september 12, 2024, 16:14:26
waarom halen wij altijd spelers die niet fit zijn behalve Diemers?
Wanbeleid noordcambuur. Niet negatief bedoeld hoor. Maar realistisch
Citaat van: Specuveter op september 12, 2024, 15:44:15
Dan zo'n intervieuw met Henk....
Optrainen.
Nog niet fit
Wijs met mijn ploeg
Over 4 wedstrijden zijn we wel fit en compleet.
Maar dan ben je dus wel inmiddels 8!! wedstrijden verder :zweep
Gewoon je supporters de gek aansteken. Schandalig.
Wat doen die gasten dan bij training. knuffelsessies
Citaat van: Trainert! op september 12, 2024, 16:49:13
Wanbeleid noordcambuur. Niet negatief bedoeld hoor. Maar realistisch
Hoort bij een club als Cambuur, als je de laatste dagen spelers verkoopt en spelers wilt halen die een versterking zijn, kom je vaak uit bij spelers die de voorbereiding nog niet hebben meegedraaid. Alhaft bijv lijkt mij een versterking, maar heeft een kind dat twee maanden te vroeg geboren is, dan is het niet raar dat je niet topfit binnenkomt. Voor de rest is alleen de spits nog niet fit qua wedstrijdritme, dus valt allemaal wel mee.
Niet positief bedoeld hoor, maar realistisch.
Afolabi is een raar verhaal. Kortrijk zegt hij is fit, beetje overtrained. Geen tijd om te testen en dan blijkt nu toch dat 'ie niet een volledige wedstrijd kan spelen.
Alhast is volkomen normaal dat 'ie andere zaken aan het hoofd had. En met een buitenspeler is het ook minder een probleem om die via invalbeurten te brengen.
De rest is fit op de geblesseerden na.
Als op Google de zoekterm wanbeleid in tikt, kom je direct bij Trainert terecht.
Citaat van: RG op september 12, 2024, 14:53:54
Morgen een verassing op linksachter denk ik...
Ik weet welke verrassing er morgen linksachter staat maar dat zien jullie morgen allemaal wel haha.
Het maakt ook niet uit want Henk wisselt die toch na 25 minuten 8P
(Just kidding... alle vertrouwen dat de afgelopen tijd een stevige evaluatie heeft plaatsgevonden)
Citaat van: Stanley op september 12, 2024, 17:42:04
Als op Google de zoekterm wanbeleid in tikt, kom je direct bij Trainert terecht.
als je op afbeeldingen klikt zie je direct hoe knap ik ben.
Citaat van: RG op september 12, 2024, 17:50:09
Ik weet welke verrassing er morgen linksachter staat maar dat zien jullie morgen allemaal wel haha.
Mercera?
Het duizend-dingen-doekje van de selectie ;)
Citaat van: Specuveter op september 12, 2024, 15:44:15
Dan zo'n intervieuw met Henk....
Optrainen.
Nog niet fit
Wijs met mijn ploeg
Over 4 wedstrijden zijn we wel fit en compleet.
Maar dan ben je dus wel inmiddels 8!! wedstrijden verder :zweep
In deze fase van de competitie niet fit. Ik snap daar echt helemaal niks van.
Citaat van: Trainert! op september 12, 2024, 18:23:56
als je op afbeeldingen klikt zie je direct hoe knap ik ben.
Knap lelijk zeker... :zweep
Citaat van: Specuveter op september 12, 2024, 15:44:15
Dan zo'n intervieuw met Henk....
Optrainen.
Nog niet fit. Daar snap ik niks van ben je bijna 3 maand verder :(
Wijs met mijn ploeg. Knuffelbeer
Over 4 wedstrijden zijn we wel fit en compleet. Dat weet je nooit Henk je weet niet wat de dag van morgen brengt.
Maar dan ben je dus wel inmiddels 8!! wedstrijden verder :zweep
Citaat van: Trainert! op september 12, 2024, 18:23:56
als je op afbeeldingen klikt zie je direct hoe knap ik ben.
:_schater :_schater
Citaat van: Bankzitter op september 12, 2024, 17:37:40
Afolabi is een raar verhaal. Kortrijk zegt hij is fit, beetje overtrained. Geen tijd om te testen en dan blijkt nu toch dat 'ie niet een volledige wedstrijd kan spelen.
Alhast is volkomen normaal dat 'ie andere zaken aan het hoofd had. En met een buitenspeler is het ook minder een probleem om die via invalbeurten te brengen.
De rest is fit op de geblesseerden na.
diemers laten ze ook niet 2x 90 min spelen geloof me maar.
tegenwoordig ist allemaal pamperem pffff
wij hevve 1 met jetlag hoe ist mogelijk hoe doen die andere
spelers dat dan allemaal. nog nooit 1 over hoort.
die spits hek oek al seit nog geen minuut maakt dit seizoen
hoe kan ie dan wedstrijdfit zijn maar wel zeggen die hadden we
al langer op de radar enz enz,weet soms niet wat ik er allemaal
van moet geloven sorry
Citaat van: Noordcambuur op september 12, 2024, 13:08:55
nou wie wil jij er in hebben met de spelers die wij hebben op dit moment.
Heel benieuwd Trainert :y
Sylla bijv maar die moest weg?!?
Hoe deden we dat in onze kampioensjaren eigenlijk.. volgens mij stond iedereen er gelijk die kwam. Niks optrainen. Spelen, klaar.
Zo?n Souren ken toch overdag wat bijslapen en ?s avonds spelen.
Ik denk dat die jongen gewoon wat uit de wind wordt gehouden. Heeft niks laten zien, wordt elke wedstrijd vroegtijdig gewisseld. Rijp voor de bank. Dan maar rust geven en hopen dat dat de wedstrijd van maandag ten goede komt.
Geen Souren dus, geen Pauwels, geen Afolabi, geen Nieling. Rolke zal ook wel niet spelen. Al Haft op de bank.. tot zover bijna alle versterkingen :|
Citaat van: denistel op september 12, 2024, 21:20:42
diemers laten ze ook niet 2x 90 min spelen geloof me maar.
tegenwoordig ist allemaal pamperem pffff
wij hevve 1 met hetlag hoe ist mogelijk hoe doen die andere
spelers dat dan allemaal. nog nooit 1 over hoort.
die spits hek oek al seit nog geen minuut maakt dit seizoen
hoe kan ie dan wedstrijdfit zijn maar wel zeggen die hadden we
al langer op de radar enz enz,weet soms niet wat ik er allemaal
van moet geloven sorry
Volledig mee eens, het slaat compleet door!
Er worden zo suurtsjes gemaakt.
Begint al bij de jeugd vindt ik.
Vroeger was niet alles beter maar hef ut idee dat ze 4 weken eruit liggen als ze een bitsje pienne kop hewe.
Citaat van: Zuid1991 op september 12, 2024, 22:52:37
Volledig mee eens, het slaat compleet door!
Er worden zo suurtsjes gemaakt.
Begint al bij de jeugd vindt ik.
Vroeger was niet alles beter maar hef ut idee dat ze 4 weken eruit liggen als ze een bitsje pienne kop hewe.
Ik geef zelf training aan de JO10 en daar liepen alweer spelertjes met thermobroeken en handschoenen aan gisteren.
Ik zei tegen die ouders dat ze mietjes van ze maken en dat ik dat ook terug zie in het veld.
Vreselijke ontwikkeling net als al die data gezeik!!!
Citaat van: De Gast op september 12, 2024, 22:03:29
Hoe deden we dat in onze kampioensjaren eigenlijk.. volgens mij stond iedereen er gelijk die kwam. Niks optrainen. Spelen, klaar.
Zo?n Souren ken toch overdag wat bijslapen en ?s avonds spelen.
Ik denk dat die jongen gewoon wat uit de wind wordt gehouden. Heeft niks laten zien, wordt elke wedstrijd vroegtijdig gewisseld. Rijp voor de bank. Dan maar rust geven en hopen dat dat de wedstrijd van maandag ten goede komt.
Geen Souren dus, geen Pauwels, geen Afolabi, geen Nieling. Rolke zal ook wel niet spelen. Al Haft op de bank.. tot zover bijna alle versterkingen :|
bijslapen = opslapen tegenwoordig
Henk wil Ajax niet wijzer maken, de gehele selectie is niet wedstrijdfit. :_schater
Milan wordt in Deventer ook niet wedstrijdfit bevonden?
Citaat van: AL op september 12, 2024, 23:00:25
Ik geef zelf training aan de JO10 en daar liepen alweer spelertjes met thermobroeken en handschoenen aan gisteren.
Ik zei tegen die ouders dat ze mietjes van ze maken en dat ik dat ook terug zie in het veld.
Vreselijke ontwikkeling net als al die data gezeik!!!
ook zo iets idd soms zelfs bij 12 of 13 graden spelen met de thermobroek aan
ouders moeten het niet toelaten en trainers ook niet.
Citaat van: sunderland op september 12, 2024, 16:29:38
tis toch gvd allemaal wat . Een nieuwe spits die over 3 weds misschien kan invallen :(
Hij stond al langer op de radar. De buienradar.
Souren een jetlag??? Heeft ie vanaf de voorbereiding al.
Je hebt toch vanaf de zomer een lijstje klaar?
En zodra Smit weg is kan je toch ergens een fitte speler halen die meteen mee kan doen?
Idem voor vd Water?
We spelen een beetje voor UWV op deze manier
Citaat van: denistel op september 12, 2024, 21:20:42
diemers laten ze ook niet 2x 90 min spelen geloof me maar.
tegenwoordig ist allemaal pamperem pffff
wij hevve 1 met jetlag hoe ist mogelijk hoe doen die andere
spelers dat dan allemaal. nog nooit 1 over hoort.
die spits hek oek al seit nog geen minuut maakt dit seizoen
hoe kan ie dan wedstrijdfit zijn maar wel zeggen die hadden we
al langer op de radar enz enz,weet soms niet wat ik er allemaal
van moet geloven sorry
Hoe ken ut dat Henk Obeche direct opstelde na 1 oefenwedstrijd en nou twintig slagen om sien arm doeat foor dat die un speuler opstelt.
Hij begint nou fan uut sien angst te handelen en dat ken nooit goead ut pakke.
Citaat van: Specuveter op september 13, 2024, 07:17:45
Je hebt toch vanaf de zomer een lijstje klaar?
En zodra Smit weg is kan je toch ergens een fitte speler halen die meteen mee kan doen?
Idem voor vd Water?
We spelen een beetje voor UWV op deze manier
De kwaliteit spelers die wij nastreven zijn anders simpelweg niet te betalen.
Het realisme is ver te zoeken. Als een speler bij een Helmond of Telstar ook maar een beetje presteert is hij simpel weg al niet meer te halen.
Wij moeten het hebben van spelers met achterstand. Dus of die amper spelen en daardoor niet wedstrijd fit zijn, of terug komen van een blessure.
Spelers als Holstrom kunnen wij ook niet betalen die kan veel meer verdienen bij clubs in Polen of Slowakije. Alleen al door een gunstiger belastingstelsel.
Als die de komende weken nou geblesseerd raakt en niet speelt dan zou die opeens weer betaalbaar kunnen zijn.
Zouden wij ooit M?hren kunnen betalen als die niet zo'n belabberd jaar had gehad bij NAC? Kortrijk heeft een deel van het salaris betaald en hun verlies genomen tijdens de huur constructie. Anders had hij hier never nooit gespeeld.
Afolabi stond op het lijstje maar te duur. Kortrijk laat de prijs zakken op de zaterdag en zegt dat 'ie fit is, beetje overtrained.
Te kort dag om zelf nog uitgebreid te testen. Wat moet je dan?
Verder mee eens dat ze soms ook te voorzichtig zijn (zie inderdaad het voorbeeld met Obeche). Het lichaam en zeker de geest is sterk. Als je speelt voor een vol stadion en wint, dan voel je de pijntjes en vermoeidheid niet. Een speler aan de kant houden omdat je bang bent dat 'ie anders wedstrijden gaat missen, is de omgekeerde wereld.
Ik ben zeker geen expert maar zo'n enorme impact kan een half uur spelen toch niet hebben op je fitheid? De warming up en cooling down duurt haast nog langer tegenwoordig.
Citaat van: Bankzitter op september 13, 2024, 07:48:39
Verder mee eens dat ze soms ook te voorzichtig zijn (zie inderdaad het voorbeeld met Obeche). Het lichaam en zeker de geest is sterk. Als je speelt voor een vol stadion en wint, dan voel je de pijntjes en vermoeidheid niet. Een speler aan de kant houden omdat je bang bent dat 'ie anders wedstrijden gaat missen, is de omgekeerde wereld.
Mooi he? Cambuur heeft een team van medisch specialisten van de spelers, kent het medische dossier en kan met de speler direct praten. Maar met een zak chips achter de laptop kunnen wij conclussies trekken over de medische situatie.
Wat een heerlijk forum is het ook!
Citaat van: AL op september 12, 2024, 23:00:25
Ik geef zelf training aan de JO10 en daar liepen alweer spelertjes met thermobroeken en handschoenen aan gisteren.
Ik zei tegen die ouders dat ze mietjes van ze maken en dat ik dat ook terug zie in het veld.
Vreselijke ontwikkeling net als al die data gezeik!!!
Er is gewoon een hele generatie die met een slappe L.U.L. is gemaakt.... je ziet het overal in de samenleving.
Hoe gaat onze selectie er over 10 jaar uitzien, ik hou mijn hart vast. Pas Als ze weer met een HARDE worden gemaakt wordt het beter :koffie
Citaat van: Lore op september 13, 2024, 08:28:04
Mooi he? Cambuur heeft een team van medisch specialisten van de spelers, kent het medische dossier en kan met de speler direct praten. Maar met een zak chips achter de laptop kunnen wij conclussies trekken over de medische situatie.
Wat een heerlijk forum is het ook!
Dezelfde medische specialisten die Smit fit verklaarden terwijl dat niet zo was?
Het ligt toch echt bij de spelers zelf. Diemers kan toch ook direct spelen?
Citaat van: YellowBlue op september 13, 2024, 08:58:51
Het ligt toch echt bij de spelers zelf. Diemers kan toch ook direct spelen?
Die heeft een hele andere voorbereiding gehad en heeft in juli en augustus voorronde europees gespeeld plus oefenwedstrijden.
Afolabi niets. Laatste wedstrijd is in april geweest. Ook nog eens als invaller.
Had je iedereen nu wel opgesteld vanavond en tegen Roda en lagen ze er daarna een paar weken uit was het ook niet goed. Ik heb ook niet zo veel met beslissingen nemen puur op basis van data zoals dat tegenwoordig gebeurt maar het is niet anders.
Citaat van: Mike SCC op september 13, 2024, 09:06:35
Had je iedereen nu wel opgesteld vanavond en tegen Roda en lagen ze er daarna een paar weken uit was het ook niet goed. Ik heb ook niet zo veel met beslissingen nemen puur op basis van data zoals dat tegenwoordig gebeurt maar het is niet anders.
ik speelde vroeger 2 wedstrijden op een zaterdag halfdronken zonder enige vorm van begeleiding, massages of wat dan ook. Maakte ook 10 km etc, maar het zal allemaal wel niet te vergelijken zijn...
Citaat van: PePe op september 12, 2024, 23:18:38
Milan wordt in Deventer ook niet wedstrijdfit bevonden?
worden de spelers van Cambuur wel goed aangepakt :?
Ik heb het idee dat ze alleen maar knuffel training krijgen.
Citaat van: Lore op september 13, 2024, 08:28:04
Mooi he? Cambuur heeft een team van medisch specialisten van de spelers, kent het medische dossier en kan met de speler direct praten. Maar met een zak chips achter de laptop kunnen wij conclussies trekken over de medische situatie.
Wat een heerlijk forum is het ook!
een jetlag ? je kunt firstclass vliegen waar je zelfs 8 uren kunt slapen. 10 uren gaat het om. Vorig seizoen meende VVV uit kwam Sambissa uit Gabon en wilde spelen terwijl hij s ochtends aankwam en in de bus stapte en deed dat. Ben het zo eens met Denistel dat het allemaal super suuten worden
wat een lul verhaal allemaal. In welk jaar halen ze eens fitte spelers? bij trainen? ze hebben de hele dag de tijd. Wat een UWV elftal elke jaar. Vanavond weer geen nieuwe spelers op het veld. Altijd wel wat te mieperen. Vroeger ging de belig erop. Nu tikken we de bal nog wat naar achteren. Vreemd dat we hier staan? lekker zo doorgaan en volgend jaar zit de tent halfvol.
Citaat van: sunderland op september 13, 2024, 09:35:32
een jetlag ? je kunt firstclass vliegen waar je zelfs 8 uren kunt slapen. 10 uren gaat het om. Vorig seizoen meende VVV uit kwam Sambissa uit Gabon en wilde spelen terwijl hij s ochtends aankwam en in de bus stapte en deed dat. Ben het zo eens met Denistel dat het allemaal super suuten worden
Volgens mij gaat het niet zo zeer om wel/niet slapen maar meer om een verstoord ritme. Los daarvan hoor ik in het interview met Henk hem niets zeggen over een jetlag. Misschien dat het verstoorde ritme wat invloed heeft maar niet dat het hem belet te spelen.
Citaat van: Lore op september 13, 2024, 08:28:04
Mooi he? Cambuur heeft een team van medisch specialisten van de spelers, kent het medische dossier en kan met de speler direct praten. Maar met een zak chips achter de laptop kunnen wij conclussies trekken over de medische situatie.
Wat een heerlijk forum is het ook!
Geen chips maar duurlopen :P
En je het ook deels gelijk maar ook met experts zijn er valkuilen.
Trainers houden niet van onduidelijkheid maar je kunt nooit alles 100% onder controle hebben. Het blijft vaak ongrijpbaar wanneer een sporter boven zichzelf uitstijgt of faalt.
Maar goed als deze aanpak er toe leidt dat iedereen over een maand zo fit is dat iedere tegenstander kansloos tegen ons is, dan prima om ze aan de kant te houden. Ik heb mijn vraagtekens.
Citaat van: sunderland op september 13, 2024, 09:35:32
een jetlag ? je kunt firstclass vliegen waar je zelfs 8 uren kunt slapen. 10 uren gaat het om. Vorig seizoen meende VVV uit kwam Sambissa uit Gabon en wilde spelen terwijl hij s ochtends aankwam en in de bus stapte en deed dat. Ben het zo eens met Denistel dat het allemaal super suuten worden
Ik heb nog nooit gevlogen, dus ik ben geen expert. Maar Gabon met Curacao vergelijken qua jetlag dat kan toch niet? Gabon ligt vrij recht onder ons, dus ongeveer dezelfde tijdzone lijkt mij. Curacao vlieg je "terug de tijd" in.
Maar wat je verder zegt klopt denk ik wel. Het lijkt mij ook een stuk
willen.
En hoe vaak zijn die interlandweekenden? Dan ben je hem elke keer kwijt na zo'n potje?
Er zijn nog kaarten beschikbaar.
Zuid 22 kaarten
Noord kleine 115 kaarten
Oost kleine 163 kaarten
West weet ik niet.
Uitvak wordt gevuld met :?
Gaat weer een mooi vol stadion worden.
We kunnen zeggen wat we willen de spelers van MVV zijn wel aanwinsten :_schater
Citaat van: Noordcambuur op september 13, 2024, 09:46:00
Er zijn nog kaarten beschikbaar.
Zuid 22 kaarten
Noord kleine 115 kaarten
Oost kleine 163 kaarten
West weet ik niet.
Uitvak wordt gevuld met :?
Gaat weer een mooi vol stadion worden.
Aan de supporters ligt het niet, geweldig! |:)
Is de westribune trouwens nu volledig beschikbaar voor de sponsoren e.d?
Citaat van: Zuid1991 op september 13, 2024, 09:57:58
Aan de supporters ligt het niet, geweldig! |:)
Is de westribune trouwens nu volledig beschikbaar voor de sponsoren e.d?
de Westtribune daar weet ik niks van.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 13, 2024, 09:43:56
Ik heb nog nooit gevlogen, dus ik ben geen expert. Maar Gabon met Curacao vergelijken qua jetlag dat kan toch niet? Gabon ligt vrij recht onder ons, dus ongeveer dezelfde tijdzone lijkt mij. Curacao vlieg je "terug de tijd" in.
Maar wat je verder zegt klopt denk ik wel. Het lijkt mij ook een stuk willen.
En hoe vaak zijn die interlandweekenden? Dan ben je hem elke keer kwijt na zo'n potje?
Precies wat je zegt, Gabon uurtje tijdverschil en Curacao 6. Ook al slaap je perfect is je ritme verstoord. Niet ideaal maar niet onwerkbaar.
Citaat van: papier op september 13, 2024, 10:05:18
Precies wat je zegt, Gabon uurtje tijdverschil en Curacao 6. Ook al slaap je perfect is je ritme verstoord. Niet ideaal maar niet onwerkbaar.
snel verkopen dus in de winterstop
Citaat van: Noordcambuur op september 13, 2024, 09:47:12
We kunnen zeggen wat we willen de spelers van MVV zijn wel aanwinsten :_schater
ja, hehe je hoeft er geen geleerde voor te zijn dat spelers van mvv je niet beter gaan maken
Citaat van: Trainert! op september 13, 2024, 10:06:00
snel verkopen dus in de winterstop
klopt , hele selectie verkopen en compleet opnieuw beginnen.
Wat kan jij een hoop onzin plaatsen....
Citaat van: Eewal op september 13, 2024, 09:13:44
ik speelde vroeger 2 wedstrijden op een zaterdag halfdronken zonder enige vorm van begeleiding, massages of wat dan ook. Maakte ook 10 km etc, maar het zal allemaal wel niet te vergelijken zijn...
Tsja ik speelde zelf in 2 jeugdteams en in de zaal. 4 keer trainen per week, doordeweeks wedstrijd en op zaterdag 2 wedstrijden. Toegegeven, we hadden een sportmasseur. En ik dronk niet. Na mijn kortstondige carri?re ruimschoots ingehaald :proost
Maar even een ander invalshoek... we hebben een speelplan en dan verwacht de TS dat een back 10km loopt of een middenvelder 12km... ik noem maar wat.
Als ze dat conditioneel (nog) niet redden, is dan de speler niet fit of moet je dan niet gewoon concessies aan je spelplan doen?
Uiteindelijk gaat het er toch om dat ze naar de goede kleur spelen en de bal het net in gaat.
Citaat van: Bankzitter op september 13, 2024, 10:19:53
Maar even een ander invalshoek... we hebben een speelplan en dan verwacht de TS dat een back 10km loopt of een middenvelder 12km... ik noem maar wat.
Als ze dat conditioneel (nog) niet redden, is dan de speler niet fit of moet je dan niet gewoon concessies aan je spelplan doen?
Uiteindelijk gaat het er toch om dat ze naar de goede kleur spelen en de bal het net in gaat.
Ik denk dat men elkaar in deze tijd allemaal naar de mond praat?
Kucht iemand, is iemand niet fit.
Het is allemaal ?woke? wat de klok slaat tegenwoordig.
Dit mag niet, dat mag niet.
En dan de zogenaamde warming-up trainers vlak voor de wedstrijd?
Alles wordt maar bepaald en opgedrongen?.
Kinderen mogen niet meer vallen, hebben thermo broeken aan bij 8 graden, vinden op gras voetballen vies en raar?
Rare tijd, niet de mijne.
Maar Cambuur is mien wief. |:)
Citaat van: Zuid1991 op september 13, 2024, 10:36:58
Ik denk dat men elkaar in deze tijd allemaal naar de mond praat?
Kucht iemand, is iemand niet fit.
Het is allemaal ?woke? wat de klok slaat tegenwoordig.
Dit mag niet, dat mag niet.
En dan de zogenaamde warming-up trainers vlak voor de wedstrijd?
Alles wordt maar bepaald en opgedrongen?.
Kinderen mogen niet meer vallen, hebben thermo broeken aan bij 8 graden, vinden op gras voetballen vies en raar?
Rare tijd, niet de mijne.
Maar Cambuur is mien wief. |:)
Wat een tijd ook heden ten dage, ook niet de mijne
Citaat van: Galdiano op september 13, 2024, 09:02:38
Die heeft een hele andere voorbereiding gehad en heeft in juli en augustus voorronde europees gespeeld plus oefenwedstrijden.
Afolabi niets. Laatste wedstrijd is in april geweest. Ook nog eens als invaller.
Heeft volgens mij gewoon de voorbereiding meegedraaid in Kortrijk, speelde in juli nog een halve wedstrijd mee tegen AZ. Als ze zeggen overtraind misschien juist te fanatiek bezig geweest dit seizoen fit te zijn na blessure vorig seizoen.
Wanneer wordt bekend met welk team de competitievervalsers komen?
Citaat van: zeewolde op september 13, 2024, 12:23:56
Wanneer wordt bekend met welk team de competitievervalsers komen?
ongeveer een uur voor de wedstrijd :zweep
Zin in!
Citaat van: sunderland op september 13, 2024, 13:31:21
Zin in!
Ik ook.
Ik heb net nog even een rondje om het stadion gelopen en het asfalt achter de Noordtribune zit erin, niemand mag er nog langs..
Er stonden verkeersborden en verkeersregelaars om iedereen tegen te houden.
Geen dixies en pispalen in de hoeken ziet er ook vriendelijker uit...
Zon schijnt en de temperatuur is prima, vanavond een biertje op de tribune en hopelijk een topsfeer |:)
Laatste kaarten voor zuid 17 stuks.
Laatste kaarten voor Noord 87 stuks.
Laatste kaarten voor Oost 85 stuks.
Valt mij op dat de laatste 2 uren heel veel kaarten worden verkocht veel amsterdammertjes :?
Citaat van: Noordcambuur op september 13, 2024, 14:02:57
Laatste kaarten voor zuid 17 stuks.
Laatste kaarten voor Noord 87 stuks.
Laatste kaarten voor Oost 85 stuks.
Valt mij op dat de laatste 2 uren heel veel kaarten worden verkocht veel amsterdammertjes :?
denk ik toch niet
Citaat van: 666 op september 13, 2024, 11:59:59
Wat een tijd ook heden ten dage, ook niet de mijne
dat zeg ik van 95 % van de supporters niet en er wordt ook vaak
gezegd dat we voor op lopen of bj de besten behoren qua data enz
maar voorlopig heeft het ons op het veld nog niks gebracht toch.
ook dat warming up gedoe bij start 2e helft gewoon mee stoppen
en trainers die mee lopen of bewegingen voor doen tijdens het warm lopen
van wisselspelers.maar zal er wel allemaal bij horen,
maar belangrijker is het spel wat laat zien je met de bal zien hoe is je afstandchot
corners je aanname en afronding volgens mij kunnen we daar veel beter meer
tijd in steken
Citaat van: Noordcambuur op september 13, 2024, 14:02:57
Laatste kaarten voor zuid 17 18 stuks.
Laatste kaarten voor Noord 87 70 stuks.
Laatste kaarten voor Oost 85 75 stuks.
Valt mij op dat de laatste 2 uren heel veel kaarten worden verkocht veel amsterdammertjes :?
Gaat nog wel vol komen,163 nog over
Citaat van: denistel op september 13, 2024, 14:55:16
dat zeg ik van 95 % van de supporters niet en er wordt ook vaak
gezegd dat we voor op lopen of bj de besten behoren qua data enz
maar voorlopig heeft het ons op het veld nog niks gebracht toch.
ook dat warming up gedoe bij start 2e helft gewoon mee stoppen
en trainers die mee lopen of bewegingen voor doen tijdens het warm lopen
van wisselspelers.maar zal er wel allemaal bij horen,
maar belangrijker is het spel wat laat zien je met de bal zien hoe is je afstandchot
corners je aanname en afronding volgens mij kunnen we daar veel beter meer
tijd in steken
Eens, ze mutte trap onder hun reet hebben in de rust en geen knuffeltalk. Je speelt wel even voor 13 duizend man
En kappen met het ophemelen van de tegenstander..
Citaat van: denistel op september 13, 2024, 14:55:16
dat zeg ik van 95 % van de supporters niet en er wordt ook vaak
gezegd dat we voor op lopen of bj de besten behoren qua data enz
maar voorlopig heeft het ons op het veld nog niks gebracht toch.
ook dat warming up gedoe bij start 2e helft gewoon mee stoppen
en trainers die mee lopen of bewegingen voor doen tijdens het warm lopen
van wisselspelers.maar zal er wel allemaal bij horen,
maar belangrijker is het spel wat laat zien je met de bal zien hoe is je afstandchot
corners je aanname en afronding volgens mij kunnen we daar veel beter meer
tijd in steken
Vooral aannames vind ik onder de maat... je hoeft niet eens de snelste te zijn als je 1e aanname maar goed is voetbalt het een stuk makkelijker.
Bij veel voetballers is dit gewoon niet goed.
Zin in ! Gejank aan de kant zetten
Citaat van: sunderland op september 13, 2024, 15:57:47
Zin in ! Gejank aan de kant zetten
klopt en dan voor dikke 13 duizend man heerlijk toch vol stadion laat je horen spelers hebben ons nodig :0=
Citaat van: Noordcambuur op september 13, 2024, 16:06:32
klopt en dan voor dikke 13 duizend man heerlijk toch vol stadion laat je horen spelers hebben ons nodig :0=
draai het eens om. Wij hebben de spelers nodig.
Citaat van: Trainert! op september 13, 2024, 16:09:17
draai het eens om. Wij hebben de spelers nodig.
daar heb je geen punt maar 3 punten w:)
Citaat van: denistel op september 13, 2024, 14:55:16
dat zeg ik van 95 % van de supporters niet en er wordt ook vaak
gezegd dat we voor op lopen of bj de besten behoren qua data enz
maar voorlopig heeft het ons op het veld nog niks gebracht toch.
ook dat warming up gedoe bij start 2e helft gewoon mee stoppen
en trainers die mee lopen of bewegingen voor doen tijdens het warm lopen
van wisselspelers.maar zal er wel allemaal bij horen,
maar belangrijker is het spel wat laat zien je met de bal zien hoe is je afstandchot
corners je aanname en afronding volgens mij kunnen we daar veel beter meer
tijd in steken
Data is ontzettend handig en kan veel inzichten geven. Maar het is een middel dat kan helpen ter ondersteuning van het voetbal en de resultaten. Niet andersom. Het lijkt erop dat men er soms wat mee doorschiet.
Citaat van: fred op september 13, 2024, 15:05:03
Gaat nog wel vol komen,163 nog over
nog kleine 3 uur te gaan nog 93 kaarten?. :y
Citaat van: Trainert! op september 13, 2024, 16:09:17
draai het eens om. Wij hebben de spelers nodig.
heo Trainert, slaap jij naast Valentijn Driessen?
Weet iemand of er toevallig een livestream is? Zou fijn zijn vanuit Kaapverdi?.
Citaat van: sunderland op september 13, 2024, 17:17:07
heo Trainert, slaap jij naast Valentijn Driessen?
nee we hebben een hoogslaper
Citaat van: HansKazan op september 13, 2024, 17:42:21
Weet iemand of er toevallig een livestream is? Zou fijn zijn vanuit Kaapverdi?.
doe je naam eer aan :devil
Nog 43 kaarten OP = OP :thumbsup
Citaat van: sunderland op september 13, 2024, 13:31:21
Zin in!
Ik inmiddels ook, al was 't even een tegenvaller dat de aanwinsten niet allemaal 'topfit' bleken te zijn. We gaan het zien.
Citaat van: Noordcambuur op september 13, 2024, 18:19:34
Nog 43 kaarten OP = OP :thumbsup
Bij ons weer een paar op vakantie. Zullen er
Nog wel meer niet zijn.
(https://i.ibb.co/J2FKhFc/IMG-4617.jpg) (https://ibb.co/0ZVcwVn)
Het valt mee met de ?grote namen? uit Ajax 1
Ook geen Jonker dus we moeten het doen met Priem van de beloften op de bank.
Veel O21 weer op de bank met nog Henstra en Potma.
Basis van ons is prima.
De bank is wel echt schrikbarend. Eigenlijk kan je alleen Soure inbrengen zonder er minder op te worden.
Citaat van: sunderland op augustus 31, 2024, 15:13:21
3 nieuwe spelers en een andere beleving dan kan het zo weer omslaan
Vanavond winnen met fris voetbal en je kan het hele seizoen nog redden.Hopen dat de komst van Diemers voor een mentaliteitsverandering zorgt.Ik heb nog hoop.
Citaat van: HansKazan op september 13, 2024, 17:42:21
Weet iemand of er toevallig een livestream is? Zou fijn zijn vanuit Kaapverdi?.
rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF4.stream
Via VLC player
Jezus wat is die mercera langzaam, krijg Kenny Teijsse flashbacks :zucht
Citaat van: waldkip op september 13, 2024, 20:27:57
rtmp://154.42.0.41:1935/live/Holland_SF4.stream
Via VLC player
Tnx topper
Ben ik nu gek dat ik 1 van de beste wedstrijden zie sinds tijden van ons Cambuur
Tegen het slechtste jong Ajax ooit.
Van Mullem, Kieftenbeld, De Jong. Ut is allemaal 10 keer niks. Wissels oek weer een drama.
Ja vooral die Ramaj is heel slecht vandaag.
Ik kom nu 49 jaar bij Cambuur maar dit is het slechtste elftal wat ik in die 49 jaar heb gezien. Hopelijk wordt het snel beter de komende maanden.
Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2024, 21:52:30
Van Mullem, Kieftenbeld, De Jong. Ut is allemaal 10 keer niks. Wissels oek weer een drama.
Nog even door de zure appel heen en uiteindelijk;
Jansen; Ottesen (Gaschili), Casas, Nieling, een pion (schaapman), Souren, Diemers, De Leeuw; Balk/Alhaft, Afolabi, Pauwels
Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2024, 21:55:04
Ik kom nu 49 jaar bij Cambuur maar dit is het slechtste elftal wat ik in die 49 jaar heb gezien. Hopelijk wordt het snel beter de komende maanden.
Hahahaha. :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater :_schater
Hoogtepunt Diemers. Voor de rest gaat het een groot drama worden dit seizoen en staan we de komende jaren ontzettend voor lul met een enorm stadion waar dan waarschijnlijk nog 4000 man zitten.
Ongelofelijk hoeveel pech wederom. Gewoon veel beter de tweede helft en hadden er minstens 3 moeten maken. En dan ook nog die belachelijke afgekeurde goal de eerste helft.
Was helemaal niet slecht. Emotie van de nederlaag heeft bij sommigen weer eens de overhand. :_schater
Citaat van: sunderland op september 13, 2024, 21:41:27
Ben ik nu gek dat ik 1 van de beste wedstrijden zie sinds tijden van ons Cambuur
Hest gelijk Sunderland. Al zijn er anderen die het het slechtste Cambuur ooit vinden. 8P
Citaat van: michello op september 13, 2024, 21:57:41
Ongelofelijk hoeveel pech wederom. Gewoon veel beter de tweede helft en hadden er minstens 3 moeten maken. En dan ook nog die belachelijke afgekeurde goal de eerste helft.
Was helemaal niet slecht. Emotie van de nederlaag heeft bij sommigen weer eens de overhand. :_schater
Nee joh. Zit niks in. Heeft niks met pech te maken maar met gebrek aan kwaliteit.
Citaat van: michello op september 13, 2024, 22:00:31
Hest gelijk Sunderland. Al zijn er anderen die het het slechtste Cambuur ooit vinden. 8P
Staan tegen jonkjes van 18/19 jaar te ballen man. Word eens wakker
Citaat van: michello op september 13, 2024, 21:57:41
Ongelofelijk hoeveel pech wederom. Gewoon veel beter de tweede helft en hadden er minstens 3 moeten maken. En dan ook nog die belachelijke afgekeurde goal de eerste helft.
Was helemaal niet slecht. Emotie van de nederlaag heeft bij sommigen weer eens de overhand. :_schater
Affekeurde goal was helaas wel terecht, duwt hem gewoon weg. Wel jammer want die kopt hij fantastisch in.. de kansen die hij met de voeten moest afronden hebben we het maar niet meer over
Citaat van: HansKazan op september 13, 2024, 22:01:41
Nee joh. Zit niks in. Heeft niks met pech te maken maar met gebrek aan kwaliteit.
Tuurlijk juh.
Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2024, 22:02:37
Staan tegen jonkjes van 18/19 jaar te ballen man. Word eens wakker
Exact!
Citaat van: sunderland op september 13, 2024, 21:41:27
Ben ik nu gek dat ik 1 van de beste wedstrijden zie sinds tijden van ons Cambuur
Beter dan de voorgaande wedstrijden. Aanvallend niet goed genoeg en ook wat pech.
De (doel)punten komen wel als de rust wordt bewaard. Al zal dat lastig zijn omdat er alweer genoeg mensen in de paniekmodus schieten.
Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2024, 22:02:37
Staan tegen jonkjes van 18/19 jaar te ballen man. Word eens wakker
Slechtste Cambuur ooit, waarvan akte ! :_schater
Klopt
Laat Henk maar een stapje opzij doen.
Citaat van: michello op september 13, 2024, 22:04:29
Slechtste Cambuur ooit, waarvan akte ! :_schater
Het is wel ernstig Michello. Het is wel echt een heel slecht elftal. En dat we nu hoop halen uit een goede wedstrijd tegen een paar tieners zegt al genoeg.
Maandag staan er weer 4 of 5 andere spelers in. Want iedereen mut even ballen dit weekend. Hou toch op juh.
Citaat van: HansKazan op september 13, 2024, 22:06:28
Het is wel ernstig Michello. Het is wel echt een heel slecht elftal. En dat we nu hoop halen uit een goede wedstrijd tegen een paar tieners zegt al genoeg.
Relativeren. Niemand heeft t nog over hoop, voor hetzelfde gaan we weer dik het schip in tegen Roda.
Vandaag heb ik een prima wedstrijd gezien, maar verzuimen het weer om af te maken. Dat we maar 1 keer gescoord hebben in 5 wedstrijden is schrijnend ja.
Pff ook wel pech hoor vandaag. Zo'n klote goal weer tegen die van richting wordt veranderd. En zelf tegen de paal en een paar grote kansen missen.
Het klopt gewoon niet dat de Leeuw in de basis staat. Die moet 10 minuten voor tijd pas invallen als de tegenstander moe is. Zit niet eens een resevespits op de bank vandaag...
Citaat van: michello op september 13, 2024, 22:11:40
Relativeren. Niemand heeft t nog over hoop, voor hetzelfde gaan we weer dik het schip in tegen Roda.
Vandaag heb ik een prima wedstrijd gezien, maar verzuimen het weer om af te maken. Dat we maar 1 keer gescoord hebben in 5 wedstrijden is schrijnend ja.
Relativeren het geen zin meer beste man. We hewwe punten nodig. Staan 19e gvd.
Wie trekt nu spelers aan die er niet gelijk wedstrijden kunnen spelen.
Prima Cambuur gezien eigenlijk.
Dikke pech met afronden en een kutgoal tegen.
Komt wel goed.
Citaat van: michello op september 13, 2024, 22:11:40
Vandaag heb ik een prima wedstrijd gezien
:?
Ik heb nog nooit zo veel onnodig balverlies gezien, zwakke passes, geen gedachte voorbij de middellijn, komen ze een keer wel in de 16 is het elke keer knullig verspelen of die bal 10 meter over het doel rossen.
Kunnen we niet restitutie voor seizoenskaarten aanvragen? Ik heb echt nul motivatie om over 3 dagen weer tegen een inspiratieloos spel aan te kijken. Ik had na de eerste thuiswedstrijd lichte hoop met een wel redelijke 2e helft. Maar het is er echt niks beter op geworden sindsdien.
Rustig aan, jongelui. Komt wel goed, geef het even tijd.
Mijn mening: we beginnen (zoals vaker) te slap. Kappen nou eens een keer met dat voorzichtige aftasten, dat leidt alleen maar tot angst en fouten. Na dat slappe begin vond ik het daarna echt niet superslecht, we hadden in mijn ogen een paar dissonanten: Ottesen en Mullem achterin, Kieftenbeld op midden en Wiebe voorin. Eens met de Bruijne dat je eigenlijk niet met de Leeuw moet starten, maar kon niet anders deze keer.
Maar toch iets positiefs wat mij betreft: Diemers, rust, overzicht, ik heb hem niet op een fout kunnen betrappen. Helaas na die knullige tegengoal minstens 3 honderd procent kansen gemist (in totaal wel meer denk ik).
We staan kut maar toch geloof ik dat er met een iets anderr beginopstelling echt nog wel beginnen te draaien. Als Souren naast Diemers staat, Alhaft begint te draaien, Ogbeche 2 erin geloof ik wel in een Groningen scenario.
Laatste punt van ergernis: ik word gek van mensen die lachend in de 89e miuut al naar huis gaan?
Citaat van: Cambuur Groningen op september 13, 2024, 22:30:39
Mijn mening: we beginnen (zoals vaker) te slap. Kappen nou eens een keer met dat voorzichtige aftasten, dat leidt alleen maar tot angst en fouten. Na dat slappe begin vond ik het daarna echt niet superslecht, we hadden in mijn ogen een paar dissonanten: Ottesen en Mullem achterin, Kieftenbeld op midden en Wiebe voorin. Eens met de Bruijne dat je eigenlijk niet met de Leeuw moet starten, maar kon niet anders deze keer.
Maar toch iets positiefs wat mij betreft: Diemers, rust, overzicht, ik heb hem niet op een fout kunnen betrappen. Helaas na die knullige tegengoal minstens 3 honderd procent kansen gemist (in totaal wel meer denk ik).
We staan kut maar toch geloof ik dat er met een iets anderr beginopstelling echt nog wel beginnen te draaien. Als Souren naast Diemers staat, Alhaft begint te draaien, Ogbeche 2 erin geloof ik wel in een Groningen scenario.
Laatste punt van ergernis: ik word gek van mensen die lachend in de 89e miuut al naar huis gaan?
Zolang Henk en de spelers kunnen lachen na de wedstrijd kunnen de supporters het ook.
Citaat van: drg op september 13, 2024, 22:26:27
:?
Ik heb nog nooit zo veel onnodig balverlies gezien, zwakke passes, geen gedachte voorbij de middellijn, komen ze een keer wel in de 16 is het elke keer knullig verspelen of die bal 10 meter over het doel rossen.
Kunnen we niet restitutie voor seizoenskaarten aanvragen? Ik heb echt nul motivatie om over 3 dagen weer tegen een inspiratieloos spel aan te kijken. Ik had na de eerste thuiswedstrijd lichte hoop met een wel redelijke 2e helft. Maar het is er echt niks beter op geworden sindsdien.
Ik zit in kamp Michello, ik snap de emotie van de nederlaag, maar ik heb echt wel goede dingen gezien, die pass waarmee de Leeuw volledig vrij voor de keeper werd gezet bijvoorbeeld
Citaat van: HansKazan op september 13, 2024, 22:32:28
Zolang Henk en de spelers kunnen lachen na de wedstrijd kunnen de supporters het ook.
Je hoeft niet pers? te reageren hoor, ik vind het niet kunnen (en kan me niet voorstellen dat Henk vlak na de wedstrijd staat te lachen. Heb je dat gezien?
Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2024, 21:55:04
Ik kom nu 49 jaar bij Cambuur maar dit is het slechtste elftal wat ik in die 49 jaar heb gezien. Hopelijk wordt het snel beter de komende maanden.
In de tussentijd ook eens naar de opticien gaan
Citaat van: Cambuur Groningen op september 13, 2024, 22:32:49
Ik zit in kamp Michello, ik snap de emotie van de nederlaag, maar ik heb echt wel goede dingen gezien, die pass waarmee de Leeuw volledig vrij voor de keeper werd gezet bijvoorbeeld
Ik vind het lastig om positief te zijn. Er zijn best momenten dat er iets wel eens lukt, maar die zijn zo weinig en ver uit elkaar, en de mooie acties worden dan vervolgens vaak ook nog in de paniek verknoeid.
Ik zie gewoon te weinig vooruitgang, en we zijn alweer voorbij ronde 5. Ik denk dat we met deze progressie het vooral moeten gaan hebben van een succesvolle reeks voor een periodetitel.
Ik heb in deze wedstrijd meer gezien dan vorig jaar hele 2e seizoenshelft.
Verliezen is altijd kut, maar er zit echt wel veel in dit elftal en dat gaat ook gewoon z'n vruchten afwerpen. 100%.
Citaat van: papier op september 13, 2024, 22:37:03
In de tussentijd ook eens naar de opticien gaan
Ik hef min 6.
Citaat van: Poetser op september 13, 2024, 22:38:48
Ik heb in deze wedstrijd meer gezien dan vorig jaar hele 2e seizoenshelft.
Verliezen is altijd kut, maar er zit echt wel veel in dit elftal en dat gaat ook gewoon z'n vruchten afwerpen. 100%.
Als je niet scoort dan win je ook niet. Het grote probleem tot nu toe.
Zo slecht was het allemaal niet, er zit alleen een vloek op het scoren
Citaat van: michello op september 13, 2024, 21:57:41
Ongelofelijk hoeveel pech wederom. Gewoon veel beter de tweede helft en hadden er minstens 3 moeten maken. En dan ook nog die belachelijke afgekeurde goal de eerste helft.
Was helemaal niet slecht. Emotie van de nederlaag heeft bij sommigen weer eens de overhand. :_schater
Ik heb ook best goede dingen gezien. De terecht afgekeurde goal, bal op de paal, grote kans eerste helft die er niet werd ingelopen. Aan het eind nog hele goede redding van de oud 1e keeper van Ajax 1.
Ajax ook wel wat kansen, dan weet Janssen aardig in te grijpen. Zeker de tweede helft zag ik Van Mullem erg vaak goed voor z?n man komen (Rijkhoff). Diemers brengt meer rust en overzicht. Uiteindelijk verlies je in mijn ogen onterecht door een hele ongelukkige goal.
Best leuke pot gezien als ik eerlijk ben, al veel meer voetbal dan de eerste wedstrijden en als je gewoon weer de kansen afmaakt, dan win je hem.
Hopelijk zijn de basis aanvallers er snel weer bij, want normaal gesproken zitten alle 3 die vandaag in de basis gewonnen over paar weken op de bank.
Citaat van: Bernardo op september 13, 2024, 22:51:55
Best leuke pot gezien als ik eerlijk ben, al veel meer voetbal dan de eerste wedstrijden en als je gewoon weer de kansen afmaakt, dan win je hem.
Hopelijk zijn de basis aanvallers er snel weer bij, want normaal gesproken zitten alle 3 die vandaag in de basis gewonnen over paar weken op de bank.
Best leuke pot hoor. Wil nog niet vallen maar zie wel potentie. Soms ff eerder proberen buiten de 16 of net even een actie te veel of te voorspelbaar. Maar tweede helft op einde zag je toch wel drive. Roda rollen we op maandag, let maar op!
Citaat van: drg op september 13, 2024, 22:26:27
:?
Kunnen we niet restitutie voor seizoenskaarten aanvragen? Ik heb echt nul motivatie om over 3 dagen weer tegen een inspiratieloos spel aan te kijken. Ik had na de eerste thuiswedstrijd lichte hoop met een wel redelijke 2e helft. Maar het is er echt niks beter op geworden sindsdien.
Miskien kenne jou beter twee wekelijks naar ajax, psv of feyenoord gaan.
Restitutie, haha! Almachtige keizer.
Citaat van: Destroyer op september 13, 2024, 23:00:49
Best leuke pot hoor. Wil nog niet vallen maar zie wel potentie. Soms ff eerder proberen buiten de 16 of net even een actie te veel of te voorspelbaar. Maar tweede helft op einde zag je toch wel drive. Roda rollen we op maandag, let maar op!
Het wil nog niet vallen. In heel 2024 valt het al niet. Omdat we geen kwaliteit in het elftal hebben. Oek dit seizoen niet. Hest gewoon medelijden met Diemers.
Deze selectie is te zwak om hoge ogen te gaan gooien, eerste 10 mag je blij zijn. In 2 thuiswedstrijden niet scoren is gewoon triest. Hopen op die nieuwe spits, zou niet weten wie ze anders moet gaan maken. Wiebe, Ottersen en Balk zijn in ieder geval te licht voor dit niveau en zo zijn er nog wel een paar.
Als je nu Diemers ziet voetballen en je ziet mister jetlag in de tweede helft invallen. Aan de hele uitstraling van die vent zie je dat die er geen zin in heeft. Dikke schande die man.
Ik verbaas me erover dat mensen hier nog positief zijn. 19e plek, laat dat ff op jullie inwerken.
Ajax toonde genade door met deze spelers te komen. En wij hebben echt een gigantisch scorend probleem. Play offs gaan we never nooit halen. Er is gewoon niks ge?nvesteerd in doelpunten. Nu moet De Leeuw het nog eens gaan doen met z?n 37 jaar. En wat heeft Afolabi gedaan dat het onmogelijk maakt ook maar 5 of 10 minuutjes te spelen dit weekend?? Nou dat belooft wat.. mijn Cambuur hart bloed hevig ;(
Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2024, 23:13:34
Als je nu Diemers ziet voetballen en je ziet mister jetlag in de tweede helft invallen. Aan de hele uitstraling van die vent zie je dat die er geen zin in heeft. Dikke schande die man.
Met alle respect: pure kolder dit volgens mij, hij viel gewoon goed in. Jij hebt een mening, prima. Maar wat mij betreft heb je niet de capaciteit om een mening die je een keer gevormd hebt bij te stellen. Maar goed, dat is mijn mening
Citaat van: Cambuur Groningen op september 13, 2024, 23:16:56
Met alle respect: pure kolder dit volgens mij, hij viel gewoon goed in. Jij hebt een mening, prima. Maar wat mij betreft heb je niet de capaciteit om een mening die je een keer gevormd hebt bij te stellen. Maar goed, dat is mijn mening
Ik vind het geen speler voor Cambuur. Dikke miskoop tot nu toe.
Citaat van: Inferno-058 op september 13, 2024, 23:14:52
Ik verbaas me erover dat mensen hier nog positief zijn. 19e plek, laat dat ff op jullie inwerken.
Ik heb hetzelfde, komt nog bij dat we nog weinig hoogvliegers gehad hebben en niet tot nauwelijks scoren
Citaat van: De Gast op september 13, 2024, 23:15:07
Ajax toonde genade door met deze spelers te komen
Keurig inderdaad.
Wel :R spelers trouwens, maar dat zijn we wel gewend vanuit het Amsterdamsche.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 13, 2024, 23:21:33
Keurig inderdaad.
Wel :R spelers trouwens, maar dat zijn we wel gewend vanuit het Amsterdamsche.
Hoe vaak die nummer 7 op de grond lag was te gek voor woorden. Dan die nummer 11 die balk niet overeind helpt en vervolgens zelf gaat janken.
Citaat van: Inferno-058 op september 13, 2024, 23:14:52
Ik verbaas me erover dat mensen hier nog positief zijn. 19e plek, laat dat ff op jullie inwerken.
Zijn zat lui dir zitten te zeuren over data en getallen, wees dan ook zo groot om buiten de stand te kijken. Ja dat is zeer teleurstellend. Maar vandaag zie je echt wel goede dingen en zelfs stevie wonder ziet dat Ajax hier niet terecht drie punten pakt. We creeerden vandaag een aantal aardige kansen. Daarbij zitten we in de situatie dat we afolabi nog moeten zien, dat we Pauwels en Nartey misten en dat Nyling er ook niet was. Het is nog veel te vroeg om die aanknopingspunten los te laten, dat kunnen we in december wel doen als een nieuwe transferperiode voor de deur staat.
Ongelofelijk dat die bal er maar niet in wil. En die tegengoal was weer heel knullig.
Maar tactisch vond ik ook een paar dingen vreemd. Mercera op linksback kon bijna nooit vooruit voetballen, omdat hij t niet met links kan. Geef gewoon die Marsman een paar wedstrijden de kans.
Ook met t drukzetten zijn er weer hele rare dingen. Balk gaat constant door op de centrale verdediger en Ottesen gaat heel vaak niet door op de back. Wat zijn hier de afspraken, want 1 houdt zich er dus niet aan? Ook is Balk dan nooit op tijd terug om mee te verdedigen. Waarom niet gewoon De Jong die doorgaat en dan kun je doorstappen in het centrum?
Verder ook gewoon heel weinig durf. Als er ruimte ligt, vaak toch terug of stil blijven staan. Hoop dat t beter zal gaan als Pauwels, Afolabi en Alhaft fit zijn en kunnen spelen.
Citaat van: papier op september 13, 2024, 23:26:51
Zijn zat lui dir zitten te zeuren over data en getallen, wees dan ook zo groot om buiten de stand te kijken. Ja dat is zeer teleurstellend. Maar vandaag zie je echt wel goede dingen en zelfs stevie wonder ziet dat Ajax hier niet terecht drie punten pakt. We creeerden vandaag een aantal aardige kansen. Daarbij zitten we in de situatie dat we afolabi nog moeten zien, dat we Pauwels en Nartey misten en dat Nyling er ook niet was. Het is nog veel te vroeg om die aanknopingspunten los te laten, dat kunnen we in december wel doen als een nieuwe transferperiode voor de deur staat.
H?h?? :y _O_
Pauwels 18 > 0
De Leeuw 28 > 3
Souren 36 > 2
Rolke 25 > 0
Kieftenbelt 29 > 3
Afolabi 13 > 1
Alhaft 32> 6
Diemers 32> 3
(aantal wedstrijden + doelpunten)
Totaal van alle gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen: 18 goals
Smit > 19
Uldiriks >12
Breij > 9
Totaal vorig seizoen: 40 goals
Dit is volgens mij het ware probleem; Lambooij heeft geen scorend vermogen ingekocht. Alleen Smit maakte al meer goals dan alle 8 gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen samen.
Citaat van: papier op september 13, 2024, 23:23:22
Hoe vaak die nummer 7 op de grond lag was te gek voor woorden. Dan die nummer 11 die balk niet overeind helpt en vervolgens zelf gaat janken.
En die keeper bij bijna elke corner in 2e helft nog even snel een andere bal het veld in rollen bijvoorbeeld.
Over corners gesproken btw: Stuk of 53 ? En bijna allemaal even kans-loos :|
Citaat van: Tanjajeah op september 13, 2024, 23:31:44
Pauwels 18 > 0
De Leeuw 28 > 3
Souren 36 > 2
Rolke 25 > 0
Kieftenbelt 29 > 3
Afolabi 13 > 1
Alhaft 32> 6
Diemers 32> 3
(aantal wedstrijden + doelpunten)
Totaal van alle gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen: 18 goals
Smit > 19
Uldiriks >12
Breij > 9
Totaal vorig seizoen: 40 goals
Dit is volgens mij het ware probleem; Lambooij heeft geen scorend vermogen ingekocht. Alleen Smit maakte al meer goals dan alle gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen samen.
Hoeveel goals hadden Smit, Uldrikis en Breij het seizoen daarvoor dan?
Net alsof spelers niet beter kunnen worden of altijd net zo goed zijn als hun vorige seizoen.
Daarnaast kunnen wij bijna geen spelers halen die bewezen doelpuntenmakers zijn, want die zijn te duur. Behalve Van der Water dan, en we hebben gezien hoe dat afliep.
Citaat van: Tanjajeah op september 13, 2024, 23:31:44
Pauwels 18 > 0
De Leeuw 28 > 3
Souren 36 > 2
Rolke 25 > 0
Kieftenbelt 29 > 3
Afolabi 13 > 1
Alhaft 32> 6
Diemers 32> 3
(aantal wedstrijden + doelpunten)
Totaal van alle gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen: 18 goals
Smit > 19
Uldiriks >12
Breij > 9
Totaal vorig seizoen: 40 goals
Dit is volgens mij het ware probleem; Lambooij heeft geen scorend vermogen ingekocht. Alleen Smit maakte al meer goals dan alle 8 gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen samen.
Smit Uldrikis en Breij hadden ook heel veel gescoord ( :zucht) het seizoen ervoor. Het zegt mij niet zoveel deze cijfers. Bovendien ga je nu al conclusies trekken van spelers die nog niet eens minuten gemaakt hebben in ons shirt + dat we pas 5 wedstrijden onderweg zijn.
Citaat van: papier op september 13, 2024, 23:26:51
Zijn zat lui dir zitten te zeuren over data en getallen, wees dan ook zo groot om buiten de stand te kijken.
Mooi gezegd!
We misten ook nog eens een stuk of 6 spelers waardoor de bank te licht was.
Gewoon klote dat we niet scoren terwijl we ook niet heel veel weggeven. 3x met 1-0 verloren.
Citaat van: papier op september 13, 2024, 23:26:51
Zijn zat lui dir zitten te zeuren over data en getallen, wees dan ook zo groot om buiten de stand te kijken. Ja dat is zeer teleurstellend. Maar vandaag zie je echt wel goede dingen en zelfs stevie wonder ziet dat Ajax hier niet terecht drie punten pakt. We creeerden vandaag een aantal aardige kansen. Daarbij zitten we in de situatie dat we afolabi nog moeten zien, dat we Pauwels en Nartey misten en dat Nyling er ook niet was. Het is nog veel te vroeg om die aanknopingspunten los te laten, dat kunnen we in december wel doen als een nieuwe transferperiode voor de deur staat.
ja omdat je met cijfertjes geen wedstrijd wint ook vandaag waren alle getallen weer
in ons voordeel maar de 3 punten nemen zei mee. maar zag zeker wel goede dingen
vandaag een sterkte diemers bijvoorbeeld maar ook een v mullem die tig lange ballen gaf die
nergens kwamen oh oh.mercera zeker ok rolke viel knap in dus daar kunnen we verder mee.
Citaat van: Tanjajeah op september 13, 2024, 23:31:44
Pauwels 18 > 0
De Leeuw 28 > 3
Souren 36 > 2
Rolke 25 > 0
Kieftenbelt 29 > 3
Afolabi 13 > 1
Alhaft 32> 6
Diemers 32> 3
(aantal wedstrijden + doelpunten)
Totaal van alle gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen: 18 goals
Smit > 19
Uldiriks >12
Breij > 9
Totaal vorig seizoen: 40 goals
Dit is volgens mij het ware probleem; Lambooij heeft geen scorend vermogen ingekocht. Alleen Smit maakte al meer goals dan alle gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen samen.
Dit soort simplistische analyses zijn echt te dom voor woorden. Hier een voorbeeld.
2023/2024
Smit > 1
Uldrikis > 1
Breij > 2
WAAROM DEZE SPELERS HOUDEN WE MOETEN DOELPUNTEN KOPEN
2023/2024
Smit > 19
Uldiriks >12
Breij > 9
Totaal vorig seizoen: 40 goals
Citaat van: denistel op september 13, 2024, 23:38:53
maar ook een v mullem die tig lange ballen gaf die nergens kwamen
Misschien komt het omdat ik helemaal bovenin zit en ik wat moet wennen aan het zicht tov vorig seizoen, maar alle ballen die hij geeft lijken ook van die soort lobjes. Zo'n schepbal ipv strak met de wreef..
Citaat van: Bankzitter op september 13, 2024, 23:38:16
Mooi gezegd!
We misten ook nog eens een stuk of 6 spelers waardoor de bank te licht was.
Gewoon klote dat we niet scoren terwijl we ook niet heel veel weggeven. 3x met 1-0 verloren.
kerel, die lui hebben overall 5 opgelegde kansen gehad. dankzij onze keeper bleven we in de wedstrijd
Citaat van: papier op september 13, 2024, 23:40:40
Dit soort simplistische analyses zijn echt te dom voor woorden. Hier een voorbeeld.
2023/2024
Smit > 1
Uldrikis > 1
Breij > 2
WAAROM DEZE SPELERS HOUDEN WE MOETEN DOELPUNTEN KOPEN
2023/2024
Smit > 19
Uldiriks >12
Breij > 9
Totaal vorig seizoen: 40 goals
Je bent het duidelijk oneens met me. En dat is prima.
Citaat van: Trainert! op september 13, 2024, 23:43:07
kerel, die lui hebben overall 5 opgelegde kansen gehad. dankzij onze keeper bleven we in de wedstrijd
Deze ontstonden in de periode waarin wij risico namen, of door persoonlijke fouten in de verdediging (incl. keeper).
Citaat van: Tanjajeah op september 13, 2024, 23:43:12
Je bent het duidelijk oneens met me. En dat is prima.
Hij heeft wel een beetje een punt natuurlijk ;)
Maar jij kunt weer inbrengen dat dat 1e jaar daarvan in de Eredivisie was :insane
Citaat van: denistel op september 13, 2024, 23:38:53
ja omdat je met cijfertjes geen wedstrijd wint ook vandaag waren alle getallen weer
in ons voordeel maar de 3 punten nemen zei mee. maar zag zeker wel goede dingen
vandaag een sterkte diemers bijvoorbeeld maar ook een v mullem die tig lange ballen gaf die
nergens kwamen oh oh.mercera zeker ok rolke viel knap in dus daar kunnen we verder mee.
Niet alle getallen waren in ons voorbeeld, neem nou de stand op het scorebord. Cijfers kun je gebruiken om op voort te borduren, heb je 0% balbezit weet je dat je daar wat aan moet doen. Heb je nog schoten op doel weet je dat je daar wat aan moet doen. Zo simpel zijn cijfers. Maar zoals Cruijff al zei, voetbal is simpel maar het is moeilijk om simpel te voetballen. Hoe simpel het kan zijn dat we het goed doen obv cijfers hoe moeilijk is dat kennelijk om om te drukken in het belangrijkste cijfer. Dat is aan de TS, verschuilen achter cijfers helpt niet. Het gaat erom wat doe je om die cijfer voor jou te laten werken, ipv dat de spelers werken om hoge cijfers te halen.
Met balletjes breed achterin halen we een hoog passingspecentage en balbezit maar
Schieten we niks op. Doe je dat dan werk je voor de cijfers. Zie je dat we goede kansen cre?ren uit lage ipv hoge voorzetten dan probeer je dat
Meer en laat je de cijfers voor jou werken.
Niet andersom.
Citaat van: Trainert! op september 13, 2024, 23:43:07
kerel, die lui hebben overall 5 opgelegde kansen gehad. dankzij onze keeper bleven we in de wedstrijd
Dat is het rotte met j Ajax... zodra je zelf meer risico neemt weet je dat je ook grote kansen gaat weggeven.
Tot aan de goal waren we minimaal gelijkwaardig, we hadden ook wel een punt verdiend.
Dit elftal heeft een keer een voorsprong nodig.
Wat trouwens meteen bij binnenkomst opviel:
0 spandoeken! Waar zijn ze gebleven? Eerste wedstrijden hingen ze er wel toch?
Citaat van: Tanjajeah op september 13, 2024, 23:43:12
Je bent het duidelijk oneens met me. En dat is prima.
Ik ben het oneens met die simplistische analyse van je ja. Waarom vergelijk je Drikus/Smit/Breij van vorig seizoen niet met hun het seizoen ervoor en de anderen wel? Als je verder kijkt dan je neus lang is dan zie je dat Afolabi best wat doelpunten heeft gemaakt, Diemers ook en De Leeuw ook. Is dat een garantie? Nee. En dat blijkt ook wel uit notabene fucking Breij/Drikus en Smit die twee seizoenen geleden met z?n drie?n 5 (niet meer dan een hand vol) doelpunten maakten.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 13, 2024, 23:48:49
Wat trouwens meteen bij binnenkomst opviel:
0 spandoeken! Waar zijn ze gebleven? Eerste wedstrijden hingen ze er wel toch?
Protestactie tegen beloften
Citaat van: papier op september 13, 2024, 23:49:49
Ik ben het oneens met die simplistische analyse van je ja. Waarom vergelijk je Drikus/Smit/Breij van vorig seizoen niet met hun het seizoen ervoor en de anderen wel? Als je verder kijkt dan je neus lang is dan zie je dat Afolabi best wat doelpunten heeft gemaakt, Diemers ook en De Leeuw ook. Is dat een garantie? Nee. En dat blijkt ook wel uit notabene fucking Breij/Drikus en Smit die twee seizoenen geleden met z?n drie?n 5 (niet meer dan een hand vol) doelpunten maakten.
Steek je kop maar in het zand. Jouw vergelijking met cijfers uit de eredivisie gaat totaal niet op. Over simplistisch gesproken..
Ik denk dat veel mensen de ernst van de situatie nog niet inzien. De club zit sportief op een dood spoor. Er is geen enkel signaal dat dit beter gaat worden dan de 13de plek van vorig jaar. En dat terwijl dit het momentum is. Het is echt alarmfase 1.
Citaat van: Bankzitter op september 13, 2024, 23:47:13
Dat is het rotte met j Ajax... zodra je zelf meer risico neemt weet je dat je ook grote kansen gaat weggeven.
Tot aan de goal waren we minimaal gelijkwaardig, we hadden ook wel een punt verdiend.
Dit elftal heeft een keer een voorsprong nodig.
Dat moet je zelf afdwingen
Of een keer geluk hebben.
Maar we cree?ren inderdaad te weinig met deze aanvallers en afwachten of het met Pauwels/Alhast/ afolabi wel beter gaat.
Citaat van: De Gast op september 14, 2024, 00:01:56
Steek je kop maar in het zand. Jouw vergelijking met cijfers uit de eredivisie gaat totaal niet op. Over simplistisch gesproken..
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Hadden nu op 12 punten kunnen en moeten staan. Alleen tegen Dordrecht een kansloze wedstrijd gespeeld. Vandaag genoten van Diemers, wat een rust brengt hij in dit elftal. Verplaatst het spel moeiteloos en is overal op het veld te bekennen.
Het klinkt misschien gek na 4 nederlagen op rij en plaats 19, maar ik zie dit allemaal wel goed komen. Met Nieling, Afolabi, Souren, Nartey en Pauwels in plaats van Mullem, Leeuw, Fedde, Kieftenbeld en Wiebe ziet het er al compleet anders uit.
Ramaj: "Het voelt in ieder geval goed om weer op het veld te staan in een offici?le wedstrijd in een mooi stadion zoals dit."
|:)
Citaat van: wiekie1969 op september 13, 2024, 23:13:34
Als je nu Diemers ziet voetballen en je ziet mister jetlag in de tweede helft invallen. Aan de hele uitstraling van die vent zie je dat die er geen zin in heeft. Dikke schande die man.
mooi verwoord wiekie :thumbsup
Citaat van: Inferno-058 op september 13, 2024, 23:50:33
Protestactie tegen beloften
poeh he, dat heeft wel heel veel indruk gemaakt. zielige vertoning, kom op man
Citaat van: Inferno-058 op september 13, 2024, 23:50:33
Protestactie tegen beloften
Die snap ik niet.. Geen spandoeken als protestactie?
Citaat van: anderszchristian op september 14, 2024, 00:42:17
Hadden nu op 12 punten kunnen en moeten staan. Alleen tegen Dordrecht een kansloze wedstrijd gespeeld. Vandaag genoten van Diemers, wat een rust brengt hij in dit elftal. Verplaatst het spel moeiteloos en is overal op het veld te bekennen.
Het klinkt misschien gek na 4 nederlagen op rij en plaats 19, maar ik zie dit allemaal wel goed komen. Met Nieling, Afolabi, Souren, Nartey en Pauwels in plaats van Mullem, Leeuw, Fedde, Kieftenbeld en Wiebe ziet het er al compleet anders uit.
Dit gevoel heb ik ook.
Er zit zoveel meer in dan vorig jaar.
Laten we eerst eens beginnen om met een vaste 11 te gaan ballen. Er wordt veel te veel gewisseld. Elke wedstrijd weer. Gisteravond stond Mercera op de linksback. En waren Poll en Marsman wissel. Wat is daar de reden van.
Citaat van: Inferno-058 op september 13, 2024, 23:50:33
Protestactie tegen beloften
Nou geslaagde actie dan. Heeft toch niks met een protest actie te maken? Hier steun je je eigen club niet mee. Zielig.
Citaat van: Tanjajeah op september 13, 2024, 23:31:44
Pauwels 18 > 0
De Leeuw 28 > 3
Souren 36 > 2
Rolke 25 > 0
Kieftenbelt 29 > 3
Afolabi 13 > 1
Alhaft 32> 6
Diemers 32> 3
(aantal wedstrijden + doelpunten)
Totaal van alle gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen: 18 goals
Smit > 19
Uldiriks >12
Breij > 9
Totaal vorig seizoen: 40 goals
Dit is volgens mij het ware probleem; Lambooij heeft geen scorend vermogen ingekocht. Alleen Smit maakte al meer goals dan alle 8 gehaalde middenvelders en aanvallers vorig seizoen samen.
? Dit is toch niet te peilen. Vijf wedstrijden gespeeld.... Zeg het maar...
Waarvan de eerste wedstrijden nog met Smit en vd Water dus dat zegt niets over het huidige team. We weten simpelweg niet hoeveel scorend vermogen er is met Diemers/ Nartey/ Pauwels/ Afolabi.
Dat we pech hebben gehad is duidelijk en je had zeker wat meer punten moeten hebben.
Maar feit blijft dat we 1 goal in 5 wedstrijden hebben gemaakt, al 4 wedstrijden droog staan en dit voor het eerst in 16 jaar is. Dat kan niet alleen maar pech zijn, er is gewoon een serieus gebrek aan scorend vermogen. Ik hoop dat we met een vaste basiself kansen beter gaan afmaken maar ik durf hier nu al wel neer te zetten dat wij in de winterstop moet meer dan 30 goals hebben en dat is veel te weinig om serieus mee te doen in de top 5.
Veel verschil in niveau gisteren op het veld.
Genoten van:
DIEMERS
Mercera
Jansen
Ver onder de maat:
De Leeuw
De Jong
Ottesen
Balk
Ben wel benieuwd naar Afolabi.
Met een complete selectie volgens mij best een goed team
Jansen
Caschili Nieling Casas Mercera
Diemers Souren Nartey
Alhaft afolabi Pauwels
Dan heb je ook eindelijk op de bank spelers die nog wat kunnen brengen.
Citaat van: zeewolde op september 14, 2024, 08:31:37
Veel verschil in niveau gisteren op het veld.
Genoten van:
DIEMERS
Mercera
Jansen
Ver onder de maat:
De Leeuw
De Jong
Ottesen
Balk
Ben wel benieuwd naar Afolabi.
Met een complete selectie volgens mij best een goed team
Jansen
Caschili Nieling Casas Mercera
Diemers Souren Nartey
Alhaft afolabi Pauwels
Dan heb je ook eindelijk op de bank spelers die nog wat kunnen brengen.
Helemaal eens, alles valt en staat met het scorend vermogen van onze nieuwe spits maar normaal gezien moet je met dit elftal moeiteloos bij de eerste 5 eindigen
Citaat van: wiekie1969 op september 14, 2024, 07:45:30
Laten we eerst eens beginnen om met een vaste 11 te gaan ballen. Er wordt veel te veel gewisseld. Elke wedstrijd weer. Gisteravond stond Mercera op de linksback. En waren Poll en Marsman wissel. Wat is daar de reden van.
Daarmee laat de TS zijn ongenoegen al blijken dat ze niet tevreden zijn over Poll en Marsman op de linksbackpositie, dat staat haaks op hetgeen Lambooij verkondigd in de podcast
We hebben verloren van een team waarvan sommige meer waarde vertegenwoordigen dan onze hele begroting.
Op zich speelt Cambuur aantrekkelijk aanvallend voetbal en voegt Fedde de Jong wag mij betreft niets toe, daar mag je meer van verwachten. De invallers kunnen gewoon niet betere hebben gedaan wat binnen hun vermogen mogelijk is. Met wat geluk hadden we deze pot ook kunnen winnen.
Ik denk dat ze in Mercera een potentiele basisspeler zien maar dat ze niet zo goed weten waar die dan zou moeten spelen.
Hij heeft overal al gespeeld, alle linies, links , rechts , centraal. Ze hebben hem alleen nog geen handschoenen aangetrokken.
Geef die jongen duidelijkheid en laat hem zich op 1 of 2 posities richten. Als we tekort komen op linksback en linkscentraal, dan tot de winterstop daar inzetten.
Het is weer veel als en hoop wat ik lees, maar feitelijk weten we alleen dat we 12 verliespunten hebben na 5 wedstrijden, wekelijks met een andere opstelling spelen, niet scoren en dat we de sterkere ploegen nog niet gehad hebben. Ik ben benieuwd wat die nieuwe spits kan, dat wordt heel belangrijk. Als het geen afmaker is hebben we een groot probleem. Die rest die nog terug komen of er niet bij waren maken het verschil niet (Pauwels, Cashilli) is vergelijkbaar met het materiaal dat er nu staat. Nieling voegt denk ik wel iets toe.
Citaat van: michello op september 13, 2024, 21:57:41
Ongelofelijk hoeveel pech wederom. Gewoon veel beter de tweede helft en hadden er minstens 3 moeten maken. En dan ook nog die belachelijke afgekeurde goal de eerste helft.
Was helemaal niet slecht. Emotie van de nederlaag heeft bij sommigen weer eens de overhand. :_schater
|:)
Het voetbal zag er weer veel beter uit. Vooral ook door Diemers. Van Mullem slecht met zijn ballen naar niemandsland. Wiebe was ook slecht. Rolke viel uitstekend in. We hadden absoluut verdiend om te winnen, hun gingen naar die goal beter spelen wat logisch is
Citaat van: Vlampiep op september 14, 2024, 09:13:58
We hebben verloren van een team waarvan sommige meer waarde vertegenwoordigen dan onze hele begroting.
Op zich speelt Cambuur aantrekkelijk aanvallend voetbal en voegt Fedde de Jong wag mij betreft niets toe, daar mag je meer van verwachten. De invallers kunnen gewoon niet betere hebben gedaan wat binnen hun vermogen mogelijk is. Met wat geluk hadden we deze pot ook kunnen winnen.
Eerste helft was saai/matig en hebben we nagenoeg niks gecre?erd, tweede helft opportunistisch gespeeld doordat we achter kwamen en was het redelijk. De mindere goden zullen veel vaker binnen de lijnen komen door blessures en schorsingen. Dit is wat het is en lijkt me niet voldoende voor play off plek.
Citaat van: Bankzitter op september 14, 2024, 09:16:51
Ik denk dat ze in Mercera een potentiele basisspeler zien maar dat ze niet zo goed weten waar die dan zou moeten spelen.
Hij heeft overal al gespeeld, alle linies, links , rechts , centraal. Ze hebben hem alleen nog geen handschoenen aangetrokken.
Geef die jongen duidelijkheid en laat hem zich op 1 of 2 posities richten. Als we tekort komen op linksback en linkscentraal, dan tot de winterstop daar inzetten.
mercera speelde een prima eerste helft op de back ondanks dat hij rechtsbenig is.
Complete voetballer, met als Nartey. Zou mooi zijn als die 2 de die zwakke plekken gaan invullen (Poll / Fedde de Jong).
Citaat van: Bankzitter op september 14, 2024, 10:06:51
Complete voetballer, met als Nartey. Zou mooi zijn als die 2 de die zwakke plekken gaan invullen (Poll / Fedde de Jong).
fedde speelde beste eerste 30 minuten. Door Diemers gaat ook hij beter spelen. Hij heeft niet de power om door te lopen en af te maken. Verwacht dat de Duitser dat wel kan
Citaat van: Harry L. op september 14, 2024, 09:20:07
Het is weer veel als en hoop wat ik lees, maar feitelijk weten we alleen dat we 12 verliespunten hebben na 5 wedstrijden, wekelijks met een andere opstelling spelen, niet scoren en dat we de sterkere ploegen nog niet gehad hebben. Ik ben benieuwd wat die nieuwe spits kan, dat wordt heel belangrijk. Als het geen afmaker is hebben we een groot probleem. Die rest die nog terug komen of er niet bij waren maken het verschil niet (Pauwels, Cashilli) is vergelijkbaar met het materiaal dat er nu staat. Nieling voegt denk ik wel iets toe.
.
De ommekeer is nabij. Maar dat ken oek in 2027 wezen.
In alle linies komen we gruwelijk kwaliteit tekort. Vleugels met een actie hebben we niet. Er staat een 37 jarige in de spits waar de sleet duidelijk op zit. Zo'n jongen moet je het laatste kwartier in laten vallen. Een linksback hebben we niet. Centraal achterin doen ze maar wat. Van Mullem levert elke wedstrijd 89 ballen in. Casas is nog te bleu. Kieftenbeld is totaal overbodig. Staat alleen maar naar een ander te wijzen. En na afloop stappen ze met een grote koptelefoon op de hasses snel de bus weer in. Ut is om te janken zo triest dit elftal. Wanneer wudde we hier nou eens wakker gvd. We staan 19e met 1 goal voor.
Citaat van: Harry L. op september 14, 2024, 09:20:07
Het is weer veel als en hoop wat ik lees, maar feitelijk weten we alleen dat we 12 verliespunten hebben na 5 wedstrijden, wekelijks met een andere opstelling spelen, niet scoren en dat we de sterkere ploegen nog niet gehad hebben. Ik ben benieuwd wat die nieuwe spits kan, dat wordt heel belangrijk. Als het geen afmaker is hebben we een groot probleem. Die rest die nog terug komen of er niet bij waren maken het verschil niet (Pauwels, Cashilli) is vergelijkbaar met het materiaal dat er nu staat. Nieling voegt denk ik wel iets toe.
Eens dat we moeten afwachten of de spelers de we missen ons beter gaan maken.
Maar heb daar bij Nartey , Alhaft en Nieling zeker vertrouwen in en dan zijn er nog een aantal die ook die potentie wel hebben (Afolabi, Pauwels, Souren, R?lke).
Citaat van: Harry L. op september 14, 2024, 09:20:07
Het is weer veel als en hoop wat ik lees, maar feitelijk weten we alleen dat we 12 verliespunten hebben na 5 wedstrijden, wekelijks met een andere opstelling spelen, niet scoren en dat we de sterkere ploegen nog niet gehad hebben. Ik ben benieuwd wat die nieuwe spits kan, dat wordt heel belangrijk. Als het geen afmaker is hebben we een groot probleem. Die rest die nog terug komen of er niet bij waren maken het verschil niet (Pauwels, Cashilli) is vergelijkbaar met het materiaal dat er nu staat. Nieling voegt denk ik wel iets toe.
Klopt
Citaat van: wiekie1969 op september 14, 2024, 10:32:43
In alle linies komen we gruwelijk kwaliteit tekort. Vleugels met een actie hebben we niet. Er staat een 37 jarige in de spits waar de sleet duidelijk op zit. Zo'n jongen moet je het laatste kwartier in laten vallen. Een linksback hebben we niet. Centraal achterin doen ze maar wat. Van Mullem levert elke wedstrijd 89 ballen in. Casas is nog te bleu. Kieftenbeld is totaal overbodig. Staat alleen maar naar een ander te wijzen. En na afloop stappen ze met een grote koptelefoon op de hasses snel de bus weer in. Ut is om te janken zo triest dit elftal. Wanneer wudde we hier nou eens wakker gvd. We staan 19e met 1 goal voor.
Mooi dat bijna iedereen die je noemt straks toch niet speult.
Alleen linksback blijft een zorgenkindje.
Diemers overigens fantastisch. Wat een topper. Enigste met inzicht, rust aan de bal en goede passing. Steekt er met kop en schouders bovenuit. De rest zal zich hier aan op moeten trekken. Zo niet, dan blieve we voorlopig in het rechterrijtje.
Je zag wel in die korte tijd dat Alhaft een beste voetballer is. Gewoon simpele dingen doet en goed aan de bal is met overzicht.
Citaat van: Bankzitter op september 14, 2024, 09:16:51
Ik denk dat ze in Mercera een potentiele basisspeler zien maar dat ze niet zo goed weten waar die dan zou moeten spelen.
Hij heeft overal al gespeeld, alle linies, links , rechts , centraal. Ze hebben hem alleen nog geen handschoenen aangetrokken.
Geef die jongen duidelijkheid en laat hem zich op 1 of 2 posities richten. Als we tekort komen op linksback en linkscentraal, dan tot de winterstop daar inzetten.
Ik krijg een flashback naar ene Krastev, was volgens Henk ook een van de beste spelers maar kon hem maar niet inpassen in het elftal. Nu basisspeler bij een eredivisionist
Citaat van: wiekie1969 op september 14, 2024, 10:45:37
Diemers overigens fantastisch. Wat een topper. Enigste met inzicht, rust aan de bal en goede passing. Steekt er met kop en schouders bovenuit. De rest zal zich hier aan op moeten trekken. Zo niet, dan blieve we voorlopig in het rechterrijtje.
daar staan we voorlopig wel tot de winterstop. Wil nu vooral vooruitgang zien in ons spel. Bij vlagen was dit gisteren al zo. Het is vanaf januari al niet best. Alles hangt ook samen met scoren zo simpel is het. Komen wij voor dan moeten hun en is het heel anders en dat hebben we tijden niet gehad
Het lijkt ook wel dat Mercera ons meest fitte speler is.
Citaat van: sunderland op september 14, 2024, 11:02:55
Het lijkt ook wel dat Mercera ons meest fitte speler is.
Vond ik ook bij vlagen prima spelen gisteren. Lijkt me toch ook een eye opener voor Poll en Marsman, dat een rechtsbenige middenvelder op jou positie staat
Citaat van: sunderland op september 14, 2024, 10:55:03
Je zag wel in die korte tijd dat Alhaft een beste voetballer is. Gewoon simpele dingen doet en goed aan de bal is met overzicht.
Absoluut, was nog wat druistig maar heeft een versnelling en een actie in huis en lijkt iemand die de achterlijn haalt voor een voorzet. Dat laatste is al een hele verbetering tov Van der Water
Citaat van: sunderland op september 14, 2024, 11:02:55
Het lijkt ook wel dat Mercera ons meest fitte speler is.
Stond op de training ook al vaak op rechtsback.
Zet hem daar Maandag maar neer....
Dan heb je een hele voorbereiding om de linksbacks in te vullen en dan is de conclusie na 4 wedstrijden: beide niet goed genoeg :|
Citaat van: De Gast op september 14, 2024, 12:32:23
Dan heb je een hele voorbereiding om de linksbacks in te vullen en dan is de conclusie na 4 wedstrijden: beide niet goed genoeg :|
ja en? Je hebt gelijk maar negatief denken?..
Je had een linksback kunnen halen.
Dan was er nu gepost, je hebt de hele voorbereiding om een buitenspeler te halen en dan haal je niemand.
Er moest gekozen worden.
Daarbij, Mercera deed het goed, dus probleem intern opgelost.
Mercera was veruit onze beste verdediger.
Zelfs centraal deed hij het uitstekend.
Ben zelf niet zo kapot van onze Spanjaard en Ottensen tja die is heel sloom in alles.
Maar grootste probleem lag gisteren natuurlijk op beide vleugels voorin.
Alhaft en Pauwels weten nu al dat ze de rest van het seizoen geen concurrenten hebben.
Citaat van: anderszchristian op september 14, 2024, 11:25:38
Vond ik ook bij vlagen prima spelen gisteren. Lijkt me toch ook een eye opener voor Poll en Marsman, dat een rechtsbenige middenvelder op jou positie staat
Dit moet een eye opener voor de technisch directeur zijn. Maar die zegt in de podcast dat Poll de eerste linksback is.
Voor een jongen van net 20 speelt Casas wel prima. Maar hij maakt het elftal niet beter en dat mag je eigenlijk ook niet verwachten op die leeftijd.
Ik denk dat 'ie ook uit de basis gaat zodra Nieling weer mag spelen.
Citaat van: Bankzitter op september 14, 2024, 13:37:12
Voor een jongen van net 20 speelt Casas wel prima. Maar hij maakt het elftal niet beter en dat mag je eigenlijk ook niet verwachten op die leeftijd.
Ik denk dat 'ie ook uit de basis gaat zodra Nieling weer mag spelen.
nou v mullem ken er beter uit dan wat een verkeerde ballen gaf die man gister
en vooral de lange ballen en niemand deed er wat aan das net zo erg.
Die Potma, hoe doet die het in o21?
Citaat van: sunderland op september 14, 2024, 12:36:42
ja en? Je hebt gelijk maar negatief denken?..
Gaan we weer op die toer, ouwe narcist. Jij bent het orakel hier, je doet alsof je verstand van het spelletje hebt (hest net zo min als ieder ander hier, maar ok) en dan komst met sun reactie aanzetten.
Citaat van: Bankzitter op september 14, 2024, 13:37:12
Voor een jongen van net 20 speelt Casas wel prima. Maar hij maakt het elftal niet beter en dat mag je eigenlijk ook niet verwachten op die leeftijd.
Ik denk dat 'ie ook uit de basis gaat zodra Nieling weer mag spelen.
Casas en Nieling lijkt mij een perfecte combi.
Van Mullem ken helemaal niks!
Citaat van: Galdiano op september 14, 2024, 16:48:54
Casas en Nieling lijkt mij een perfecte combi.
Van Mullem ken helemaal niks!
van Mullem kan niks was een van de betere gisteren met Diemers en Mercera.
Citaat van: De Gast op september 14, 2024, 16:37:58
Gaan we weer op die toer, ouwe narcist. Jij bent het orakel hier, je doet alsof je verstand van het spelletje hebt (hest net zo min als ieder ander hier, maar ok) en dan komst met sun reactie aanzetten.
ja. Het loopt niet op die positie dus maken ze die keuze maar het word weer zo allemachtig negatief gebracht.
Citaat van: Noordcambuur op september 14, 2024, 17:02:20
van Mullem kan niks was een van de betere gisteren met Diemers en Mercera.
verdedigd wel ok aan de bal niet best vind ik
Citaat van: denistel op september 14, 2024, 17:24:28
verdedigd wel ok aan de bal niet best vind ik
daarom zijn het verdedigers denistel :thumbsup
Heb net samenvatting nog even gezien maar dat doelpunt van de Leeuw dat afgekeurd is mij een raadsel om kleine duwtje :_schater
De scheidsrechter was niet goed ook de tijdrekken niet normaal en trekt er maar 4 minuten bij.
Maar ook de gele kaarten wat een dwaas?.
Citaat van: Noordcambuur op september 14, 2024, 18:09:23
daarom zijn het verdedigers denistel :thumbsup
1e taak maar het is makkelijk als de opbouw ook bij hun begint
Casas moet andere kant centrum.. rechts, niet op links centraal
Is er een reden dat de lichten op de tribunes niet uitgaan tijdens de wedstrijd? Vond dit altijd wel sfeerverhogend in het oude stadion.
Citaat van: Cambuur LWD op september 14, 2024, 21:34:44
Is er een reden dat de lichten op de tribunes niet uitgaan tijdens de wedstrijd? Vond dit altijd wel sfeerverhogend in het oude stadion.
Er zijn geen tribunelichten meer.
Deze lampen zijn een onderdeel van de veldverlichting.
Citaat van: sunderland op september 14, 2024, 09:37:50
mercera speelde een prima eerste helft op de back ondanks dat hij rechtsbenig is.
Ik vond Mercera gister een verademing in de zin van: er stond iemand, ondanks leeftijd of weinig ervaring. Straalt uit de bal wel te willen hebben, iets te durven
Citaat van: AL op september 14, 2024, 13:01:51
Mercera was veruit onze beste verdediger.
Zelfs centraal deed hij het uitstekend.
Ben zelf niet zo kapot van onze Spanjaard en Ottensen tja die is heel sloom in alles.
Maar grootste probleem lag gisteren natuurlijk op beide vleugels voorin.
Alhaft en Pauwels weten nu al dat ze de rest van het seizoen geen concurrenten hebben.
want Pauwels was zo goed tot nu toe?
3 scharen achter elkaar uit stilstand maken je geen goede voetballer.
Hij heeft nog veel te bewijzen.
Citaat van: PePe op september 14, 2024, 23:16:49
Er zijn geen tribunelichten meer.
Deze lampen zijn een onderdeel van de veldverlichting.
De lampen op de tribunes zitten wel erg ver van het veld af. Niet bepaald sfeerverhogend constant die schijnwerpers op je gericht