Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Jong Ajax vrijdag 13 september 20:00

Gestart door Noordcambuur, augustus 31, 2024, 09:57:20

Vorige topic - Volgende topic

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

De Gast

Citaat van: sunderland op september 14, 2024, 12:36:42
ja en? Je hebt gelijk maar negatief denken?..

Gaan we weer op die toer, ouwe narcist. Jij bent het orakel hier, je doet alsof je verstand van het spelletje hebt (hest net zo min als ieder ander hier, maar ok) en dan komst met sun reactie aanzetten.

Galdiano

Citaat van: Bankzitter op september 14, 2024, 13:37:12
Voor een jongen van net 20 speelt Casas wel prima. Maar hij maakt het elftal niet beter en dat mag je eigenlijk ook niet verwachten op die leeftijd.
Ik denk dat 'ie ook uit de basis gaat zodra Nieling weer mag spelen.

Casas en Nieling lijkt mij een perfecte combi.
Van Mullem ken helemaal niks!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op september 14, 2024, 16:48:54
Casas en Nieling lijkt mij een perfecte combi.
Van Mullem ken helemaal niks!
van Mullem kan niks was een van de betere gisteren met Diemers en Mercera.

sunderland

Citaat van: De Gast op september 14, 2024, 16:37:58
Gaan we weer op die toer, ouwe narcist. Jij bent het orakel hier, je doet alsof je verstand van het spelletje hebt (hest net zo min als ieder ander hier, maar ok) en dan komst met sun reactie aanzetten.
ja. Het loopt niet op die positie dus maken ze die keuze maar het word weer zo allemachtig negatief gebracht.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op september 14, 2024, 17:02:20
van Mullem kan niks was een van de betere gisteren met Diemers en Mercera.

verdedigd wel ok aan de bal niet best vind ik

Noordcambuur

Citaat van: denistel op september 14, 2024, 17:24:28
verdedigd wel ok aan de bal niet best vind ik
daarom zijn het verdedigers denistel  :thumbsup

Noordcambuur

Heb net samenvatting nog even gezien maar dat doelpunt van de Leeuw dat afgekeurd is mij een raadsel om kleine duwtje  :_schater
De scheidsrechter was niet goed ook de tijdrekken niet normaal en trekt er maar 4 minuten bij.
Maar ook de gele kaarten wat een dwaas?.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op september 14, 2024, 18:09:23
daarom zijn het verdedigers denistel  :thumbsup

1e taak maar het is makkelijk als de opbouw ook bij hun begint

Teun Seun

Casas moet andere kant centrum.. rechts, niet op links centraal

Cambuur LWD

Is er een reden dat de lichten op de tribunes niet uitgaan tijdens de wedstrijd? Vond dit altijd wel sfeerverhogend in het oude stadion.

PePe

Citaat van: Cambuur LWD op september 14, 2024, 21:34:44
Is er een reden dat de lichten op de tribunes niet uitgaan tijdens de wedstrijd? Vond dit altijd wel sfeerverhogend in het oude stadion.

Er zijn geen tribunelichten meer.
Deze lampen zijn een onderdeel van de veldverlichting.

rudie

Citaat van: sunderland op september 14, 2024, 09:37:50
mercera speelde een prima eerste helft op de back ondanks dat hij rechtsbenig is.
Ik vond Mercera gister een verademing in de zin van: er stond iemand, ondanks leeftijd of weinig ervaring. Straalt uit de bal wel te willen hebben, iets te durven

zeewolde

Citaat van: AL op september 14, 2024, 13:01:51
Mercera was veruit onze beste verdediger.
Zelfs centraal deed hij het uitstekend.
Ben zelf niet zo kapot van onze Spanjaard en Ottensen tja die is heel sloom in alles.
Maar grootste probleem lag gisteren natuurlijk op beide vleugels voorin.
Alhaft en Pauwels weten nu al dat ze de rest van het seizoen geen concurrenten hebben.
want Pauwels was zo goed tot nu toe?
3 scharen achter elkaar uit stilstand maken je geen goede voetballer.

Hij heeft nog veel te bewijzen.

Mp

Citaat van: PePe op september 14, 2024, 23:16:49
Er zijn geen tribunelichten meer.
Deze lampen zijn een onderdeel van de veldverlichting.

De lampen op de tribunes zitten wel erg ver van het veld af. Niet bepaald sfeerverhogend constant die schijnwerpers op je gericht