Welkom bij deze mooie club |:)
Welkom!
Zeer benieuwd wat deze man ons gaat brengen.
Welkom en veel succes |:)
Welkom Bryant en heel veel succes bij Cambuur |:)
Welkom en veel succes
CENTRALE VERDEDIGER BRYANT NIELING KOMEND SEIZOEN IN HET GEEL-BLAUW
8 juni 2024, 11:12
Opnieuw raak! Bryant Nieling draagt komend seizoen het geel-blauw van SC Cambuur en komt over van Fortuna Sittard. De 21-jarige centrale verdediger heeft zijn handtekening gezet onder een contract voor de komende drie seizoenen, met een optie voor nog een seizoen.
Nieling doorliep de jeugdopleiding van Fortuna Sittard en kwam afgelopen seizoen op huurbasis uit voor MVV Maastricht. Voor de Sterdragers kwam hij dertig keer in actie en bij de sterke slotreeks van MVV met zes overwinningen in acht wedstrijden was hij ??n van de sterkhouders die elke minuut speelde.
?Een moderne en complete centrale verdediger?, zo omschrijft technisch manager Lars Lambooij de nieuwste aanwinst van SC Cambuur. ?Met zijn 1,94 meter heeft hij natuurlijk een mooie lengte en hij beschikt zowel verdedigend als voetballend over uitstekende voorwaarden. Dat opgeteld bij zijn karakter en wil om altijd beter te worden maakt dat hij goed bij ons past en we heel blij zijn met zijn komst.?
Welkom bij de club en veel succes, Bryant!
succes en de beuk er in
Vanuit Maastricht positive geluiden over deze reus. Ik ben benieuwd.
Welkom |:)
Zeer welkom! Veel succes |:)
In het interview lijkt het mij (net als Gabi) wel een boefje in het veld.
Dat past hier prima.
Goedemiddag allemaal,
Ik wil jullie als Fortuna Sittard supporter feliciteren met het contracteren van Bryant Nieling!
Wat zijn jullie verwachtingen van hem? Is hij gekomen als (vaste) basisspeler?
Ik zag zojuist een video van hem waar hij zichzelf voorstelt. Het lijkt erop dat hij enorm blij is met zijn nieuwe werkgever!
Mvg,
Jeroen
DE BOOMLANGE BRYANT NIELING VOEGT ONVERSCHROKKENHEID TOE AAN CAMBUUR!
Sander de Vries ? Vandaag, 11:59 ? Sport
Het wankele bouwwerk stutten. Dat was grofweg gezegd het belangrijkste doel van SC Cambuur deze zomer. Een grote rol daarbij is weggelegd voor verdediger Bryant Nieling.
Ja, zegt Bryant Nieling, natuurlijk had hij ook meegekregen dat SC Cambuur vorig seizoen liefst 74 tegentreffers had gekregen. Het kan op dat vlak alleen maar beter gaan, zegt de centrale verdediger, die onlangs werd gekocht van Fortuna Sittard. ,,En ik reken erop dat dit wel goed gaat komen.?
Wat dat betreft zorgde de 3-0 oefenzege op SV Meppen voor vertrouwen bij Cambuur. De ploeg van Henk de Jong was heer en meester tegen de Duitse club, uitkomend in de Regionalliga, het vierde profniveau van Duitsland. ,,Ik had dat eigenlijk niet verwacht?, zegt Nieling. ,,Meppen is een stuk verder dan wij in de voorbereiding, want voor hen begint de competitie volgende week al. Maar we hebben drie goals tegen ze gemaakt, de ?nul? gehouden en waren de hele wedstrijd dominant. We kunnen met een goed gevoel op dit duel terugkijken.?
Bryant Nieling. Een 21-jarige verdediger van 1,94 meter. Zie hem voetballen, zaterdag in het snikhete Harlingen, en je kunt uittekenen waarom Cambuur hem graag aan de selectie wilde toevoegen. Nieling is kopsterk, fysiek krachtig en snel bovendien. De verwachtingen die Cambuur tegenover hem uitsprak? ,,Ik moet ?mannelijk? verdedigen en in de opbouw de juiste keuzes maken. Dat laatste moet trouwens beter. Ik moet soms langer wachten voordat ik een pass geef.?
Fortuna Sittard
De pass durven uitstellen, zo heet dat in trainersjargon, om zodoende de spits van de tegenstander uit te spelen. ,,En dan komt er dus een speler van ons vrij?, legt Henk de Jong uit. ,,Daar werken we aan met Bryant. Maar dat komt goed. Hij heeft namelijk een fantastische pass.?
De Jong is bovenal tevreden over Nieling, die onlangs een driejarig contract tekende in Leeuwarden. Cambuur bedong daarbij een optie op nog een extra seizoen. ,,Bryant voegt onverzettelijkheid aan ons spel toe. Hij heeft ook de uitstraling van een ?chte verdediger. Je ziet het ook als wij een corner krijgen. Nou, dan komt er wel iemand mee naar voren, hoor.?
Nieling werd geboren en getogen in Sittard. Hij werd op jonge leeftijd supporter van Fortuna Sittard, de club uit zijn stad waar hij de jeugdopleiding doorliep. Nieling stond als jochie tweewekelijks tussen de fanatieke fans op de tribune, vurig hopend dat hij op een dag op het veld zou staan.
Zo ver kwam het echter niet. Nieling schopte het wel tot de eerste selectie van Fortuna en zat geregeld op de bank. Een offici?le minuut speelde hij echter nooit. Hij werd vorig seizoen verhuurd aan MVV. Nieling startte weifelend in Maastricht, maar eindigde het seizoen als een van de sterkhouders.
?Fantastisch stadion?
,,Ik heb eind vorig seizoen geen contact meer met de mensen bij Fortuna Sittard gehad?, vertelt Nieling. ,,Het is jammer dat ik niet bij die club ben doorgebroken, want dat was in mijn jeugd altijd het grote doel. Tegelijk weet je nooit hoe het loopt. Misschien dat ik over een paar jaar alsnog voor Fortuna speel. Maar goed, eerst maar eens presteren in Leeuwarden.?
Want dat besef leeft sterk bij deze spelersgroep, heeft Nieling gemerkt. ,,We krijgen een fantastisch stadion en hebben een grote supportersschare. Cambuur is een mooie club. We weten niet alleen dat het beter moet dan vorig seizoen. We w?llen het ook echt graag beter doen.?
Echt een aanwinst t.o.v. de verdedigers van vorig seizoen. Nu fit blijven en knallen in Lwd! |:)
Het zit nu even niet mee, vanmorgen de training afgebroken.
Citaat van: PePe op augustus 26, 2024, 15:21:47
Het zit nu even niet mee, vanmorgen de training afgebroken.
Balen.....
Wat is dat toch altijd bij ons met nieuwe spelers ?
Of blessure
Of maanden nodig om fit te worden
Citaat van: fred op augustus 26, 2024, 16:10:22
Wat is dat toch altijd bij ons met nieuwe spelers ?
Of blessure
Of maanden nodig om fit te worden
we konden het aan het kunstgras weiden
Nu niet meer
Puur toeval
Misschien moeten ze gewoon onmiddellijk stoppen met het trainen op het oude kunst gras? Er is vast wel een amateur club waar je zou kunnen trainen op een goed natuur veld of nieuw kunstgras.
Citaat van: Specuveter op augustus 26, 2024, 16:11:44
we konden het aan het kunstgras weiden
Nu niet meer
Puur toeval
Er wordt nog steeds getraind in het oude stadion toch?
Citaat van: PePe link=topic=2629.msg364566# date=1724678507
Het zit nu even niet mee, vanmorgen de training afgebroken.
gaat het weer een gevalletje worden deze speler :?
Ze trainen op een grasveld (naast korfbal en scouting, tegenover Leovardia).
Citaat van: SCC op augustus 26, 2024, 16:47:16
Ze trainen op een grasveld (naast korfbal en scouting, tegenover Leovardia).
:thumbsup
Traint volgens schema niet ernstiger geblesseerd geraakt begreep ik
Vandaag weer niet aanwezig op de training hoop niet dat het een voetballer van glas is gaat van de ene naar de andere blessure . Lijkt mij dat er nog wel een CV bij moet komen met alleen Tony jonker achter de hand red je het niet
Citaat van: oost op augustus 26, 2024, 16:12:46
Misschien moeten ze gewoon onmiddellijk stoppen met het trainen op het oude kunst gras? Er is vast wel een amateur club waar je zou kunnen trainen op een goed natuur veld of nieuw kunstgras.
trainen alleen maar op gewoon gras toch
Traint weer mee
Heeft een ontsteking in de knie
Krijgt daar medicatie voor.
Morgen ws op de bank.
Citaat van: Specuveter op augustus 29, 2024, 21:18:54
Traint weer mee
Heeft een ontsteking in de knie
Krijgt daar medicatie voor.
Morgen ws op de bank.
niet laten spelen dus. mooi 2 weken rust en dan vlammen
Wat doe je nou jonge.. 4 wedstrijden schorsing straks. Man man man man man :rodekaart
Wat een domkop, echt team benadelen dit. De leider achterin die we weer 3/4 potjes gaan missen.
Respect vriend. De beuk erin gvd. Zo hoort het. Enigste skaver in de selectie.
Citaat van: wiekie1969 op augustus 30, 2024, 22:39:54
Respect vriend. De beuk erin gvd. Zo hoort het. Enigste skaver in de selectie.
95e min 2-0 achter olie dom sast bedoelen schorsing van 4 wedstrijden
Citaat van: wiekie1969 op augustus 30, 2024, 22:39:54
Respect vriend. De beuk erin gvd. Zo hoort het. Enigste skaver in de selectie.
Net zo,n domme reactie als de overtreding.
Wat een domme lul je ik hoop dat er 5 wedstrijden krijgt van de knvb
Die jongen handelt uit pure frustratie omdat de rest verzaakt. Het is oliedom maar ik snap hem wel. Veruit de beste man in de tweede helft, ook qua mentaliteit.
Wat een idioot is deze speler. 2-0 achter, en op een plek iemand zo neerhalen. Wat een plezier hebben we aan hem. blessures en schorsing
Niet heel erg slim inderdaad. Combinatie van frustratie door blessure en achterstand en daarnaast z'n jeugdigheid. Wil zich waarschijnlijk daardoor te graag bewijzen. Zonde! Kunnen hem goed gebruiken.
Laten we het maar een leermomentje noemen. Hij haalt het niveau wel omhoog
Maar voorlopig zit je dus met vMullem, Casas en Jonker centraal. Nog eentje erbij (huur) zou wel verstandig zijn na het laten gaan van Smand ?n Bergsma.
Citaat van: Bankzitter op augustus 31, 2024, 08:16:27
Laten we het maar een leermomentje noemen. Hij haalt het niveau wel omhoog
Maar voorlopig zit je dus met vMullem, Casas en Jonker centraal. Nog eentje erbij (huur) zou wel verstandig zijn na het laten gaan van Smand ?n Bergsma.
Moet gewoon een type Schouten bij.
Een leider en rustpunt.
Van Mullem kan echt niet en Casas heeft mij (in tegenstelling tot iedereen hier) totaal nog niet overtuigd.
Zelden zo'n zwak centrum gezien als gisteren.
Casas wisselt goede en slechte momenten af. Daarbij, jonge keeper, Souren is voor een aanvoerder jong. Nieling is jong. En wat zet je er dan tussen.... een jongen van 20.
Met als back-up eentje van 18.
Dat is vanaf het begin mijn kritiek op deze transfer van Casas geweest.
Het gaat mij niet om de kwaliteit, maar je kan van te voren wel zien aankomen dat die jongen het heel zwaar gaat krijgen als het sportief allemaal wat tegenzit. Het is niet zo dat we hem even in een prima draaiend team inpassen met een routinier ernaast.
Dat is toch ?berhaupt de kritiek op onze huidige selectie. Te jong en te onervaren. Diemers zou wat dat betreft een waardevolle aanvulling zijn, een speler die nog niet over z?n top heen is (of net niet). Kieftenbelt en De Leeuw kunnen wel van waarde zijn maar zitten echt aan het eind. Er moet dus wat meer van ertussen komen qua leeftijd. Zo 27-30.
Naar mijn mening kun je niet zowel jeugd laten doorstromen uit O21 en ook nog eens scouten op spelers in die categorie.
Ik snap het idee wel om transferwaarde te cree?ren (zoals met Smit) maar dat mag niet ten koste gaan van het sportieve.
Het mooi als de jeugd 3/5 selectiespelers levert en dan nog 2/3 uit scouting maar mag niet zo zijn dat meer dan de helft van de basis uit 19-22 bestaat.
En dan komt het weer terug op de vraag ... wie bewaakt dat soort zaken vanuit het bestuur/club.
SC Cambuur - verdediger Bryant Nieling is eveneens voor drie wedstrijden uitgesloten. Dit vanwege ernstig gemeen spel ten opzichte van een tegenspeler tijdens de wedstrijd FC Dordrecht ? SC Cambuur op 30 augustus jl.
Citaat van: michello op september 02, 2024, 13:37:53
SC Cambuur - verdediger Bryant Nieling is eveneens voor drie wedstrijden uitgesloten. Dit vanwege ernstig gemeen spel ten opzichte van een tegenspeler tijdens de wedstrijd FC Dordrecht ? SC Cambuur op 30 augustus jl.
Beetje veel? Aanvechten die hap
Citaat van: Bussum op september 02, 2024, 13:39:42
Beetje veel? Aanvechten die hap
Ik hoop toch echt dat je dit niet serieus meent.
Citaat van: Bussum op september 02, 2024, 13:39:42
Beetje veel? Aanvechten die hap
Hoe kom je daarbij? Vuile overtreding, volkomen terecht.
Citaat van: fred op september 02, 2024, 13:46:42
Ik hoop toch echt dat je dit niet serieus meent.
Was gewoon een dikke aanslag :_schater
Citaat van: Poetser op september 02, 2024, 13:48:14
Was gewoon een dikke aanslag :_schater
Inderdaad. Zelfs met 5 wedstrijden schorsing was aanvechten kansloos geweest.
We mogen niet klagen met 3, hopelijk een goed leermoment voor Bryant.
2 was prima geweest, maar inderdaad het was een grove overtreding. Dat rollen van die Dordt gozer maakte het wel wat ernstiger had ik het idee.
Leermoment pakken en snel helemaal fit raken in die weken. Hebben hem hard nodig dit seizoen denk ik |:)
Dan is hij er weer bij de thuiswedstrijd tegen Emmen zondag 29 september
Citaat van: fred op september 02, 2024, 13:55:00
Inderdaad. Zelfs met 5 wedstrijden schorsing was aanvechten kansloos geweest.
We mogen niet klagen met 3, hopelijk een goed leermoment voor Bryant.
Al lees ik dat Kramer nu voor al die idiote acties ook 3 duels krijgt.
Ben benieuwd of onze Limburgse vriend er tegen Emmen weer bij zit.
Ik verwacht geen wedstrijd ritme en nog even optrainen w:)
Dat geldt niet voor spelers die qua niveau er boven uit steken.
Diemers speelde ook meteen 2x 90 minuten.
Spelers die op de tenen lopen zijn ze voorzichtiger mee.
Wat een topaankoop is dit |:)
Beest!
even tijd nodig gehad maar wordt steeds beter mooi om te zien
Citaat van: denistel op oktober 27, 2024, 12:20:23
even tijd nodig gehad maar wordt steeds beter mooi om te zien
heeft soms ook wel zijn foutjes maar wordt nu steeds beter.
Veel interactie met het publiek ook, doet ie goed |:)
Citaat van: Poetser op oktober 27, 2024, 08:41:36
Wat een topaankoop is dit |:)
Beest!
Lambooij heeft het niet zo gek gedaan h? ;)
Wat een beest!!
En de samenwerking met publiek is ook geweldig
Wat een klasbak. Rust aan de bal, goed in de passing, onklopbaar in de lucht, sterk en ook snel en wendbaar, ondanks zijn lengte. Nog maar 22 jaar en inclusief optie ligt ie nog vast tot 2028. Gaat ons ooit de hoofdprijs opleveren.
Speelde Seuntjens vandaag totaal uit de wedstrijd. Graafschap spits werd in de 2e helft zelfs zwaar gefrustreerd gewisseld.
Citaat van: Tanjajeah op december 13, 2024, 23:18:22
Speelde Seuntjens vandaag totaal uit de wedstrijd. Graafschap spits werd in de 2e helft zelfs zwaar gefrustreerd gewisseld.
Wat een zeikstraal die Seuntjes....maar geen gele kaart
Citaat van: Tanjajeah op november 22, 2024, 23:16:31
Wat een klasbak. Rust aan de bal, goed in de passing, onklopbaar in de lucht, sterk en ook snel en wendbaar, ondanks zijn lengte. Nog maar 22 jaar en inclusief optie ligt ie nog vast tot 2028. Gaat ons ooit de hoofdprijs opleveren.
Snel en wendbaar? :|
Valt mij toch wel erg tegen, met name voetballend. Toont 0 initatief en laat alles oplossen door van Mullem die dan de lange bal geeft. Zitten we nog 2 jaar aan vast :|
Probleem is dat ze hem willen laten voetballen als Schouten, maar het is absoluut geen Schouten. Daar kan deze jongen ook niet veel aan doen.
Citaat van: Josli op februari 14, 2025, 23:42:24
Probleem is dat ze hem willen laten voetballen als Schouten, maar het is absoluut geen Schouten. Daar kan deze jongen ook niet veel aan doen.
Spits uitschakelen dat moet hij.
En soms lange bal geven want dat kan hij wel.
Opbouw aan anderen overlaten
Zelfs als uittrappen van de keeper die hij als langste in de buurt vrij met het hoofd kon opvangen kreeg hij het voor elkaar die onbruikbaar voor een medespeler te verwerken of ving op voor een Oss speler
Citaat van: Specuveter op februari 15, 2025, 10:40:37
Spits uitschakelen dat moet hij.
En soms lange bal geven want dat kan hij wel.
Opbouw aan anderen overlaten
Dat is nou net het grote probleem. Mullem is kampioen ballen inleveren en durft amper in te stappen, die is voetballend net zo slecht. Met het spel wat Henk wil spelen is deze combinatie dus eigenlijk ongeschikt.
Citaat van: Specuveter op februari 15, 2025, 10:40:37
Spits uitschakelen dat moet hij.
En soms lange bal geven want dat kan hij wel.
Opbouw aan anderen overlaten
Kan hij helemaal niet, het gros komt in niemandsland (lange ballen). Speelt ook nooit voor de man, of erachter of in de voeten, zo dwing je diegene ook niet om vooruit te voetballen. Die gebeurt trouwens bijna bij iedere speler
Citaat van: Harry L. op februari 15, 2025, 11:16:22
Kan hij helemaal niet, het gros komt in niemandsland (lange ballen). Speelt ook nooit voor de man, of erachter of in de voeten, zo dwing je diegene ook niet om vooruit te voetballen. Die gebeurt trouwens bijna bij iedere speler
Nieling is matig in de opbouw en Van Mullum kan er ook weinig van, dus hebben we wat dat betreft ook een probleem.
Nieling is wel een kerel gaat ff met Noordtribune bezig heerlijk om te zien.
Pakt te vlag gaat er mee zwaaien en de supporters door de knie?n en springen gewoon prachtig hij de leiding hier in nam. |:)
Citaat van: Vlampiep op februari 15, 2025, 12:58:57
Nieling is matig in de opbouw en Van Mullum kan er ook weinig van, dus hebben we wat dat betreft ook een probleem.
en weet je wat daarin vreemd is, je hebt gelijk maar je krijgt in 2 wedstrijden 0 schoten op goal en houd 12x de 0. Je wilt wel wisselen maar waar het echt omgaat daarin staat het gewoon heel goed
Citaat van: michello op februari 15, 2025, 11:10:12
Dat is nou net het grote probleem. Mullem is kampioen ballen inleveren en durft amper in te stappen, die is voetballend net zo slecht. Met het spel wat Henk wil spelen is deze combinatie dus eigenlijk ongeschikt.
Daarom is Casas ook gehaald, dat is bij uitstek d? centrale verdediger van Henk. Kan goed voetballen, tweebenig, durft in te dribbelen. Casas naast Nieling is zijn droom. Alleen is Casas nog net te licht, jong en onervaren.
Nieling en Noordtribune :0=
Nieling Hooligan
Niet weer een eigen doelpunt kerel ..
:_schater
Volop in de belangstelling van buitenland
Kunnen we dus na ??n seizoen wel weer eens kwijt zijn
Kan je vertellen welke clubs? Ben wel benieuwd
Citaat van: TheDutchman op mei 08, 2025, 14:16:42
Kan je vertellen welke clubs? Ben wel benieuwd
Nee...alleen dat het buitenland is
Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 14:03:59
Volop in de belangstelling van buitenland
Kunnen we dus na ??n seizoen wel weer eens kwijt zijn
heeft toch nog 2 jarig kontrakt :?
Dan ben ik bang dat er meer weggaan b.v.
*Pauwels
*Balk
*Jansen
*Mercera
*Nieling
Waar we geld aan kunnen verdienen.
Het kan ook dat je er 2 verkoopt en het geld steekt in het opwaarderen van de andere contracten.
En er komt nieuwe jeugd aan dus die kun je in de voorbereidring ook testen als mogelijke vervangers.
Citaat van: Noordcambuur op mei 08, 2025, 14:30:16
heeft toch nog 2 jarig kontrakt :?
linksbenige centrale verdedigers zijn in trek
Als er een buitenlandse club veel geld wil neerleggen....
Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 14:03:59
Volop in de belangstelling van buitenland
Kunnen we dus na ??n seizoen wel weer eens kwijt zijn
Heel eerlijk, ik zou er niet zo rouwig om zijn als we er een mooi bedrag voor krijgen prima. Ben nog niet overtuigd van hem, met name in de opbouw.
Dat is de situatie voor clubs als Cambuur.
Soms moet je ook durven verkopen, wanneer er een goed bod komt.
Kunnen we mooi zien of de scouting binnen Cambuur inmiddels beter is geworden.
Citaat van: Johan-12 op mei 08, 2025, 15:34:23
Dat is de situatie voor clubs als Cambuur.
Soms moet je ook durven verkopen, wanneer er een goed bod komt.
Kunnen we mooi zien of de scouting binnen Cambuur inmiddels beter is geworden.
https://www.vvonb.nl/1/463/ruben-de-jong-hoofd-scouting-bij-sc-cambuur-n-nieuwe-hoofdtrainer-van-vv-onb/
Duo-baan dus...
Citaat van: Specuveter op mei 08, 2025, 14:54:17
linksbenige centrale verdedigers zijn in trek
Als er een buitenlandse club veel geld wil neerleggen....
doe maar 2 miljoen :y
Citaat van: Arno A op mei 08, 2025, 16:41:25
https://www.vvonb.nl/1/463/ruben-de-jong-hoofd-scouting-bij-sc-cambuur-n-nieuwe-hoofdtrainer-van-vv-onb/
Duo-baan dus...
dus niet goed?. ;)
Ben vaak kritisch op hem geweest, met name aan de bal maar vond hem vanavond echt uitstekend spelen
Hij was echt top vanavond, de goeie mindset als het er op aankomt.
Top wedstrijd maar mag van mij ook weleens een vrije trap nemen als afwisseling
Zeker maar de eerste helft vaak de lange ballen kwamen niet aan.
De volgende stap is om dit iedere wedstrijd zo te spelen.
Dat geld voor nog een paar.
Iedereen heeft het over Pauwels maar deze jongen is pas echt een baas. Clubs in binnen- en buitenland liggen echt te slapen als ze hem niet ophalen.
Citaat van: De Gast op mei 17, 2025, 09:01:08
Iedereen heeft het over Pauwels maar deze jongen is pas echt een baas. Clubs in binnen- en buitenland liggen echt te slapen als ze hem niet ophalen.
staat in de belangstelling bij veel clubs.
Nieling gaat in de zomer weg.
Citaat van: Specuveter op mei 17, 2025, 10:22:29
Nieling gaat in de zomer weg.
dus na Nieling ook Pauwels weg?.onze beste spelers van afgelopen seizoen.
Begin je weer opnieuw.
Citaat van: Noordcambuur op mei 17, 2025, 10:34:48
dus na Nieling ook Pauwels weg?.onze beste spelers van afgelopen seizoen.
Begin je weer opnieuw.
Verschil met de afgelopen jaren is dat ze toen gratis weggingen omdat het contract afliep en nu ga je dik verdienen. Goed teken juist dit |:)
Al vind ik het natuurlijk ook jammer, maar alle vertrouwen in goede vervangers!
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op mei 17, 2025, 10:37:13
Verschil met de afgelopen jaren is dat ze toen gratis weggingen omdat het contract afliep en nu ga je dik verdienen. Goed teken juist dit |:)
Al vind ik het natuurlijk ook jammer, maar alle vertrouwen in goede vervangers!
Beiden nog 2 jaar plus optie. Wat een heerlijke positie om in te zitten. Laat ze maar bieden!
Je kunt dat geld weer gebruiken om de spelers die wel blijven dan langer vast te leggen, zoals Jansen (En ja ik weet het : deel naar spelersfonds en leningen maar er blijft ook wat over).
Ik zou een deal met ze maken, als ze weg willen dan voor 1 juli. Lukt dat niet dan blijf je bij Cambuur. Anders worden ze vlak voor september weer verkocht!
Maar dat ?dan blijf je? kost je wel een verbeterd contract. En Mercera gaat niks beslissen tot na de Gold Cup natuurlijk.
Maar zoiets als met Smit mag natuurlijk niet weer, dat moet je voor zijn.
Citaat van: Sakas op mei 17, 2025, 13:09:41
Ik zou een deal met ze maken, als ze weg willen dan voor 1 juli. Lukt dat niet dan blijf je bij Cambuur. Anders worden ze vlak voor september weer verkocht!
jaja zaakwaarnemers spelers ze proberen van alles natuurlijk we kunnen dat wel
willen maar zo werkt het niet volgens mij
Lekker laten gaan. Zo goed is ie niet.
Citaat van: wiekie1969 op mei 17, 2025, 17:52:59
Lekker laten gaan. Zo goed is ie niet.
en wie zie jij dan als opvolger voor Nieling.
Citaat van: wiekie1969 op mei 17, 2025, 17:52:59
Lekker laten gaan. Zo goed is ie niet.
Vind maar eens een betere....
Kiek eens bij Telstar.
Citaat van: Noordcambuur op mei 17, 2025, 18:11:32
en wie zie jij dan als opvolger voor Nieling.
Jonker???
Dean Huijssen? jong , talentvol.
Zijn net te laat helaas :_schater
Citaat van: denistel op mei 17, 2025, 19:01:45
Jonker???
kan ook denistel maar moet er wel wat ervaring naast staan.
Citaat van: Noordcambuur op mei 17, 2025, 10:34:48
dus na Nieling ook Pauwels weg?.onze beste spelers van afgelopen seizoen.
Begin je weer opnieuw.
dat vind ik toch echt Diemers en Jansen...
Modena heeft belangstelling volgens de berichten.
Citaat van: michello op mei 23, 2025, 14:25:21
Modena heeft belangstelling volgens de berichten.
Cambuur wil ??n Miljoen...
Citaat van: Specuveter op mei 23, 2025, 17:06:39
Cambuur wil ??n Miljoen...
kontrakt tot 1 juli 2027 + optie voor een jaar.
Veel te weinig ??n miljoen :_schater
Nieling voldoet echt wel aan de eisen voor verdediger bij Italiaanse clubs, wat betreft fysiek en lengte. Ik zou zeggen mooi voor hem en voor onze club.
Schijnt rond te zijn!! Scc krijgt dik miljoen voor hem. Wordt deze of volgde week bekend gemaakt.
Mooi. Dan komt er wat ruimte in het budget dat je kan herinversteren in de contracten van Diemers, Jansen en Henstra.
En dan zou Amofa al als vervanger zijn vastgelegd.
En dan nog Mercera en/of Pauwels snel verkopen.
Je kan alles van Lambooij zeggen, maar verkopen kan hij wel.
Lambooij is gewoon goed.
Sommige denken dat als je er 15 haalt er ook 15 slagen,
Dat kan natuurlijk nooit al is het maar omdat je er maar 11 kan opstellen 8P
Voor alle partijen zou dat mooi zijn. Ook weer richting andere talenten die twijfelen: bij ons een podium om je te laten zien en mooie vervolgstap te zetten.
Nieling prachtkerel richting publiek en jeugdspelers! Voetballend kan hij nog stappen maken, dus voor 1 miljoen is het wat mij betreft winst voor alle partijen.
Voor hoeveel hebben wij hem binnen gehaald?
Of was hij transfervrij?
Hebben hem overgenomen. Had nog wel een contract bij Fortuna, dus zullen wel een percentage moeten afdragen, 25% aan de Heeren van Cammingha, houden we kleine 5 ton over.
Citaat van: michello op juni 17, 2025, 11:19:11
Hebben hem overgenomen. Had nog wel een contract bij Fortuna, dus zullen wel een percentage moeten afdragen, 25% aan de Heeren van Cammingha, houden we kleine 5 ton over.
Moet toch ook % naar gemeente voor aflossing?
Citaat van: michello op juni 17, 2025, 11:19:11
Hebben hem overgenomen. Had nog wel een contract bij Fortuna, dus zullen wel een percentage moeten afdragen, 25% aan de Heeren van Cammingha, houden we kleine 5 ton over.
Moet dat niet Mvv zijn?
MVV huurde Nieling van Fortuna.
Citaat van: Bankzitter op juni 17, 2025, 10:34:05
Lambooij is gewoon goed.
Sommige denken dat als je er 15 haalt er ook 15 slagen,
Dat kan natuurlijk nooit al is het maar omdat je er maar 11 kan opstellen 8P
Helemaal eens. Een 100% score gaat geen enkele td lukken. Lambooij doet het echt heel goed. Verrassende namen steeds weer en goede verkoop. Alleen zijn optreden in de media kan beter.
Citaat van: Andy King op juni 17, 2025, 11:58:56
Helemaal eens. Een 100% score gaat geen enkele td lukken. Lambooij doet het echt heel goed. Verrassende namen steeds weer en goede verkoop. Alleen zijn optreden in de media kan beter.
Precies, tot nu toe gewoon een hele goede score. En dat laatste is leuk meegenomen, maar in mijn optiek niet belangrijk. Zolang hij maar een goed verhaal heeft naar spelers en de juiste spelers haalt.
Modena dus...
Citaat van: Derkx R.H. op juni 17, 2025, 12:22:46
Modena dus...
iets met inclusief bonussen 1.3 milj. Dus hopen dat Modena promoveren
Citaat van: sunderland op juni 17, 2025, 12:49:57
iets met inclusief bonussen 1.3 milj. Dus hopen dat Modena promoveren
Hup Modena |:)
Citaat van: michello op juni 17, 2025, 11:19:11
Hebben hem overgenomen. Had nog wel een contract bij Fortuna, dus zullen wel een percentage moeten afdragen, 25% aan de Heeren van Cammingha, houden we kleine 5 ton over.
Lambooij heeft dat waarschijnlijk uit hebben onderhandeld voor zijn komst.
Anders zal dat 20 % zijn .
Blij dat het nu is dan kun je verder ?.
Prima handel van Lambooij _O_
Citaat van: michello op juni 17, 2025, 11:19:11
Hebben hem overgenomen. Had nog wel een contract bij Fortuna, dus zullen wel een percentage moeten afdragen, 25% aan de Heeren van Cammingha, houden we kleine 5 ton over.
Er is ook vrijwel geen enkele club die 100% kan herinvesteren dus zo raar is dat allemaal niet.
Er zijn zelfs clubs waarbij een verkoop eerst het begrotingstekort moet afdekken en daarvoor hoef je niet eens zo heel ver naar het zuiden te kijken.
Het is al mooi meegenomen als je budget met 1 of 2 ton hiermee omhoog kan.
Citaat van: sunderland op juni 17, 2025, 12:49:57
iets met inclusief bonussen 1.3 milj. Dus hopen dat Modena promoveren
Doorverkoop zou ook wel lekker zijn. Volgende stap Championship ofzo 8)
Perfect! Lekker gedaan Lambooij |:)
Bryant is een voorbeeld van hoe je met de supporters om moet gaan.
Nieling prima speler, maar zeker vervangbaar.
Ongelofelijk na ??n jaartje aardig KKD, Lambooij is geniaal
Blijft ie in het geelblauw spelen :thumbsup
Amofa, eindelijk een skaver. Ut wut alleen maar beter.
Citaat van: wiekie1969 op juni 17, 2025, 14:41:46
Amofa, eindelijk een skaver. Ut wut alleen maar beter.
_O_
Citaat van: wiekie1969 op juni 17, 2025, 14:41:46
Amofa, eindelijk een skaver. Ut wut alleen maar beter.
eerst maar even zien wiekie?.
Bryant Nieling op weg om duurste uitgaande transfer van SC Cambuur ooit te worden. Maar voor hoelang?
2025-06-17 17:01
Bryant Nieling (22) lijkt SC Cambuur al na een seizoen weer te verlaten. In dat geval wordt de Limburger de duurste uitgaande transfer ooit. Maar voor hoelang?
LEEUWARDEN
Bryant Nieling (22) lijkt SC Cambuur al na een seizoen weer te verlaten. In dat geval wordt de Limburger de duurste uitgaande transfer ooit. Maar voor hoelang?
Bryant Nieling maakte er na de laatste wedstrijd van het seizoen, in eigen huis tegen FC Den Bosch, geen geheim van. De centrale verdediger achtte de kans aanwezig dat hij na de zomer niet meer in Leeuwarden zou terugkeren. Hij had zich onder meer in de kijker gespeeld bij een club in Itali?.
Het blijkt nu te gaan om Modena, dat uitkomt in de Serie B, het tweede niveau van Itali?. Hoewel Nieling er in eerste instantie nog een hard hoofd in had, omdat Cambuur een recordbedrag zou verlangen, lijkt een akkoord tussen beide clubs in de maak.
Technisch manager Lars Lambooij erkent dat Cambuur inderdaad inzet op een recordbedrag. Om hoeveel het gaat wil hij niet zeggen, maar het zou neerkomen op een bedrag dat de 825.000 euro overschrijdt. Dat is het bedrag dat de club kreeg voor Milan Smit zijn overgang naar Go Ahead Eagles, exclusief afdrachten en bonussen.
Als de deal met Modena doorgaat, is het de vraag hoelang Nieling de duurste uitgaande transfer ooit blijft. Er is ook concrete interesse vanuit het buitenland voor de behendige Benjamin Pauwels, zegt Lambooij. De Belg was afgelopen seizoen de revelatie in het team van trainer Henk de Jong.
?Benjamin heeft ontzettend veel potentie?, zegt de technisch manager. ?En dat heeft hij nu voor het eerst in zijn carri?re een heel seizoen kunnen laten zien. Er zit dus nog veel rek in. Begrijp me niet verkeerd: het zou mooi zijn als hij blijft, maar ik kan me voorstellen dat clubs hem wel willen.?
Ook Arnau Casas (21) staat op het punt Cambuur al na een seizoen weer te verlaten. De Spanjaard is op weg naar Portugal, waar hij gaat spelen voor tweededivisionist SCU Torreense. Het is slechts wachten tot het papierwerk in orde is gemaakt. Dan komt een eind aan een ongelukkig huwelijk.
Casas, die in de jeugd van Barcelona samenspeelde met sterren Gavi en Lamine Yamal, kwam over van Sarpsborg. Waar Nieling vrijwel elke wedstrijd in de basis stond, kwam Casas tot 579 minuten. Het was geen geheim dat hij ondanks zijn doorlopende contract mocht en wilde vertrekken.
Vorige week trok Cambuur met Jong AZ-aanvoerder Jorn Berkhout al een extra verdediger aan en daar wordt Jamal Amofa aan toegevoegd. De centrale verdediger is dinsdag medisch gekeurd. Als de uitslag positief is, komt Amofa over van het Botev Plovdiv, de oudste profclub van Bulgarije.
Onomstreden is Amofa niet. De Amsterdammer raakte eind vorig jaar uit de gratie bij Go Ahead Eagles, nadat hij de club niet op de hoogte had gesteld van een veroordeling voor het mishandelen van zijn partner. Daarvoor kreeg hij een taakstraf van 100 uur opgelegd, waarvan 40 voorwaardelijk.
Cambuur ziet in Amofa de opvolger van Nieling. De verdediger is dan wel van nature rechtsbenig, hij speelde in het verleden bij meerdere clubs, waaronder Go Ahead Eagles en ook Botev Plovdiv, links in het centrum. Samen met Berkhout moet hij het hart van de verdediging gaan vormen.
Zo worden langzaam de contouren van de defensie voor komend seizoen zichtbaar. Op rechts is Tyrique Mercera de beoogde eerste keus en voor de linkerflank hoopt de club Tomas Galvez nog een jaar van Manchester City te huren. Daarnaast nadert de club een akkoord met Gabi Caschili.
Cambuur houdt verder rekening met een doorbraak van talenten als Toni Jonker, Jelte Priem en Bram Marsman. Die mogen in de voorbereiding laten zien of ze de stap kunnen maken. Marsman behoorde afgelopen seizoen al regelmatig tot het eerste, maar werd geteisterd door blessureleed.
Het raamwerk voor komend seizoen staat volgens Lambooij dan wel redelijk, hij sluit niet uit de komende maanden nog een centrale verdediger aan te trekken. ?Iemand die de concurrentie kan aangaan met de andere twee. Een en ander hangt echter logischerwijs wel af van het budget.
Lambooij doet het zeer goed. Chapeau! :thumbsup
mooie handel met Nieling maar Amofa heb ik wel mijn twijfels bij hoor maar eerst
maar afwachten of het door gaat allemaal
Als ik dit zo lees gaat Lambooij er van uit dat Diemers blijft en dat er geen vervanger van Pauwels komt
Citaat van: Oud Cambuur op juni 17, 2025, 17:55:17
Als ik dit zo lees gaat Lambooij er van uit dat Diemers blijft en dat er geen vervanger van Pauwels komt
Lijkt me dat we wel een vervanger halen voor Pauwels. Diemers is nog maar afwachten..
Citaat van: Oud Cambuur op juni 17, 2025, 17:55:17
Als ik dit zo lees gaat Lambooij er van uit dat Diemers blijft en dat er geen vervanger van Pauwels komt
als Pauwels vertrekt komt er een nieuwe linker aanvaller.
Maar er komt ook nog een rechter aanvaller.
Citaat van: Noordcambuur op juni 17, 2025, 18:00:41
als Pauwels vertrekt komt er een nieuwe linker aanvaller.
Maar er komt ook nog een rechter aanvaller.
had gehoopt op Sebouai. Gaat naar Belgi?
Ik hoop op een diepgaande middenvelder dus die heb ik opengelaten.
Verder is het plaatje nu als volgt:
* mogelijk vertrek
1 Jansen* Meijster ??
2 Mercera* Cashgilli
3 Berkhout Jonker Priem
4 Amafoa ?? Bakkati
5 Galvez? ?? Marsman
6 Souren ??
10 Diemers* ?? Daan Visser
8 ?? Nartey R?lke
7 ?? Balk* Henstra
9 Binder ?? Kian Visser(proef)
11 Pauwels* ?? Kooistra
Citaat van: Bankzitter op juni 17, 2025, 18:10:10
Ik hoop op een diepgaande middenvelder dus die heb ik opegeloten.
Verder is het plaatje nu als volgt:
* mogelijk vertrek
1 Jansen* Meijster Renkel
2 Mercera* Cashgilli
3 Burghout? Jonker Priem
4 Amafoa ?? Bakkati
5 Galvez? ?? Marsman
6 Souren ??
10 Diemers* ?? Daan Visser
8 ?? Nartey R?lke
7 ?? Balk* Henstra
9 Binder ?? Kian Visser(proef)
11 Pauwels* ?? Kooistra
verwacht dat Daan Visser wel eens basis kan worden.
Citaat van: Bankzitter op juni 17, 2025, 18:10:10
Ik hoop op een diepgaande middenvelder dus die heb ik opegeloten.
Verder is het plaatje nu als volgt:
* mogelijk vertrek
1 Jansen* Meijster Renkel
2 Mercera* Cashgilli
3 Burghout? Jonker Priem
4 Amafoa ?? Bakkati
5 Galvez? ?? Marsman
6 Souren ??
10 Diemers* ?? Daan Visser
8 ?? Nartey R?lke
7 ?? Balk* Henstra
9 Binder ?? Kian Visser(proef)
11 Pauwels* ?? Kooistra
Geen Renkel meer! https://dezwollegids.nl/thijmen-renkel-van-cambuur-o21-naar-acv/
Mooi dat je Burghout een plekje gunt...
Daan Visser staat er goed op bij Henk
Ik hoop dat een Van Mieghem erbij komt, anders hebben we weer teveel onervaren gasten
Citaat van: Bankzitter op juni 17, 2025, 18:10:10
Ik hoop op een diepgaande middenvelder dus die heb ik opegeloten.
Verder is het plaatje nu als volgt:
* mogelijk vertrek
1 Jansen* Meijster Renkel
2 Mercera* Cashgilli
3 Burghout? Jonker Priem
4 Amafoa ?? Bakkati
5 Galvez? ?? Marsman
6 Souren ??
10 Diemers* ?? Daan Visser
8 ?? Nartey R?lke
7 ?? Balk* Henstra
9 Binder ?? Kian Visser(proef)
11 Pauwels* ?? Kooistra
Dijkstra ( aanvaller) Veldhuis ( spits) en Potma ( aanvallende middenvelder) zijn er ook nog. Of Nijon ( linksback) en Nap ( aanvaller)
Citaat van: Arno A op juni 17, 2025, 18:25:51
Dijkstra ( aanvaller) Veldhuis ( spits) en Potma ( aanvallende middenvelder) zijn er ook nog.
Potma is naar Harkemase Boys
Oeps wat domme typfoutjes.
Er kunnen inderdaad wat meer uit O21 de selectie kunnen aanvullen in de voorbereiding.
Yoram vd Veen staat ook nog onder contract en is ook nog geen 20 meen ik.
Citaat van: Oud Cambuur op juni 17, 2025, 17:55:17
Als ik dit zo lees gaat Lambooij er van uit dat Diemers blijft en dat er geen vervanger van Pauwels komt
Dacht ik ook meteen
Citaat van: Oud Cambuur op juni 17, 2025, 17:55:17
Als ik dit zo lees gaat Lambooij er van uit dat Diemers blijft en dat er geen vervanger van Pauwels komt
Een vervanger komt er wel...
Citaat van: Bussum op juni 17, 2025, 13:25:23
Perfect! Lekker gedaan Lambooij |:)
Bryant is een voorbeeld van hoe je met de supporters om moet gaan.
Nieling prima speler, maar zeker vervangbaar.
Deze jongen was toch wel echt het slot op de deur. Ik zou eerder zeggen moeilijk vervangbaar. 2 jaar contract nog, moet dan toch wel 1,5 miljoen opleveren.
Citaat van: De Gast op juni 17, 2025, 19:33:08
Deze jongen was toch wel echt het slot op de deur. Ik zou eerder zeggen moeilijk vervangbaar. 2 jaar contract nog, moet dan toch wel 1,5 miljoen opleveren.
ik lees een record bedrag maar nog niks gelezen hoeveel het is.
Citaat van: De Gast op juni 17, 2025, 19:33:08
Deze jongen was toch wel echt het slot op de deur. Ik zou eerder zeggen moeilijk vervangbaar. 2 jaar contract nog, moet dan toch wel 1,5 miljoen opleveren.
zo zie ik hem niet, als je ziet hoevaak de tegenstander uit zijn rug wegliep. Zie dan veel meer ons keeper als slot op de deur hoewel die na Eindhoven ook een tijdje niet best was.
Citaat van: Noordcambuur op juni 17, 2025, 19:44:11
ik lees een record bedrag maar nog niks gelezen hoeveel het is.
Smith heeft 825000 euro opgebracht zal dit wel rond de miljoen zijn
1 centrale verdediger
1 linksback (bob ross is niet goed genoeg)
2 middenvelders met overzicht
spits
2 vleugelflitsers ala antonia en kallon
We zijn er dus nog lang niet
Citaat van: Trainert! op juni 17, 2025, 20:43:44
1 centrale verdediger
1 linksback (bob ross is niet goed genoeg)
2 middenvelders met overzicht
spits
2 vleugelflitsers ala antonia en kallon
We zijn er dus nog lang niet
mutte we nog 2 verkopen en diemers laten dan kunnen we winkelen
Is die Van Schuppen van Eindhoven niks voor ons? Prima stats. :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op juni 17, 2025, 19:44:11
ik lees een record bedrag maar nog niks gelezen hoeveel het is.
Lamboij kennende gaat hij hier niks over zeggen.
Zelfde als met Smit.
Citaat van: Oud Cambuur op juni 17, 2025, 20:09:02
Smith heeft 825000 euro opgebracht zal dit wel rond de miljoen zijn
oke top mooi bedrag :thumbsup
begroting 21 mln. dus ja wat schuiven ze?
Citaat van: Arno A op juni 18, 2025, 10:29:23
begroting 21 mln. dus ja wat schuiven ze?
Van wie? Modena? Met begroting van 21 miljoen doe je in de serie B niets... Je vergist je waarschijnlijk met de selectie waarde van die lui..
Wat ik heb begrepen is 1.2 miljoen ex bonussen, prima dus...
Citaat van: Derkx R.H. op juni 18, 2025, 10:43:41
Wat ik heb begrepen is 1.2 miljoen ex bonussen, prima dus...
Heel mooi bedrag. Eindelijk cre?ren we transferwaarde op het veld. Alleen zo kan je vooruit.
Citaat van: Gasgeve op juni 18, 2025, 11:22:30
Heel mooi bedrag. Eindelijk cre?ren we transferwaarde op het veld. Alleen zo kan je vooruit.
Zal ook wel mutte met een dikke hypotheek
Prima transfers tot dusver! Mooie opbrengst van Nyling ook. Denk dat we nu zelfs een beter centrum hebben centraal achterin dan vorig seizoen. Berkhout voetballend en Afoba verdedigend ook prima! :bav |:)
Citaat van: Scc0511 op juni 18, 2025, 15:43:41Berkhout voetballend en Afoba verdedigend ook prima! :bav |:)
Dat zeker !
Nu de (links)back nog.
Is Bryant al definitief weg? Done Deal?
Schijnt helem??l rond te zijn!
Oeps! Verdediger van SC Cambuur verklapt per ongeluk transfer naar Itali?: ?Bed kan helaas niet mee verhuizen?
https://lc.nl/sport/sc-cambuur/Oeps-Verdediger-van-SC-Cambuur-verklapt-per-ongeluk-transfer-naar-Itali%C3%AB-%E2%80%98Bed-kan-helaas-niet-mee-verhuizen%E2%80%99-46684542.html
:_schater
Boxspring Emerald 200 x 220 cm
? 1.100,00
https://link.marktplaats.nl/m2282396859?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
Dit is wel weer een mooie... :_schater
Vaak lees je dat spelers of ouders een club gaan volgen ofzo
Maar deze nog niet eerder gezien. :devil
Een niet erg intelligente speler. Vraag mij dan ook af of dit een hele bijzondere geworden was. Top dat Cambuur hier het transferrecord mee gaat breken.
Mooi om te lezen dat de topper niet meegaat
SC Cambuur begint aan de voorbereiding. Zonder Bryant Nieling, die een transfer naar Itali? maakt. Hij is wel als toeschouwer aanwezig bij de training en vertelde zojuist dat hij een contract voor drie jaar gaat tekenen bij Modena.
Wat een idioot hoge prijs ook voor een 2e hands bed.
Ik denk dat Bryan vindt dat hijzelf de topper is
Is toch ook gewoon een erg goede verdediger, redelijk snel, lengte, kopsterk, hard en n linkspoot. Alles wat ze in Italie zoeken. Wij moeten natuurlijk 2 verdedigers hebben die beide durven in te dribbelen, tweebenig een crosspass hebben, bij elke corner een goal maken, en verder moeten ze vooral niet kunnen verdedigen. Die gast is 20 ofzo.....meer dan prima verdediger, en lekker Italiaans
Nog steeds niet weg :?
Citaat van: Noordcambuur op juni 26, 2025, 12:29:26
Nog steeds niet weg :?
Nee, zal het nog wel doorgaan?
En moet 'ie op de bank slapen als het bed al verkocht is?
Citaat van: Derkx R.H. op juni 26, 2025, 12:33:38
Nee, zal het nog wel doorgaan?
nou met dit slechte weer :D
Citaat van: Bankzitter op juni 26, 2025, 12:42:54
En moet 'ie op de bank slapen als het bed al verkocht is?
heeft hij ruzie met zijn vrouw :y
Citaat van: Noordcambuur op juni 26, 2025, 12:29:26
Nog steeds niet weg :?
Gaat pas volgende week naar Modena dus nog ff geduld
Citaat van: Noordcambuur op juni 26, 2025, 12:29:26
Nog steeds niet weg :?
1100 voor een tweedehands bed is ook flink aan de prijs. Dus die is er nog
Citaat van: Bussum op juni 26, 2025, 13:08:57
1100 voor een tweedehands bed is ook flink aan de prijs. Dus die is er nog
Wat had jij voor het bed gevraagd, 6 mnd oud en nieuw prijs 1600 euro?
Broodje aap dit man. Verkoper is sinds ??n dag actief en iedereen gelooft dit weer. Net als die snapchat live locatie van Sahroui toen.
De kracht van social media en iedereen trapt er met open ogen in.
Citaat van: Sakas op juni 26, 2025, 13:20:09
Broodje aap dit man. Verkoper is sinds ??n dag actief en iedereen gelooft dit weer. Net als die snapchat live locatie van Sahroui toen.
De kracht van social media en iedereen trapt er met open ogen in.
Hij plaatste het op zijn eigen Instagram account?.
:0=
Citaat van: Sakas op juni 26, 2025, 13:20:09
Broodje aap dit man. Verkoper is sinds ??n dag actief en iedereen gelooft dit weer. Net als die snapchat live locatie van Sahroui toen.
De kracht van social media en iedereen trapt er met open ogen in.
:_schater :_schater bij de Eerste training nog met hem gepraat.
Gaat gewoon volgende week naar Modena
Krijgen we vandaag nieuws over Nieling de keuring is geweest :thumbsup
Nog niks van Nieling gehoord als het rond is.
Citaat van: Noordcambuur op juli 06, 2025, 08:31:37
Nog niks van Nieling gehoord als het rond is.
Het is rond ook medisch goed gekeurd. Was gister wel gewoon aanwezig in het stadion.
Waarom de bekendmaking zolang moet duren? Geen idee.
Citaat van: Galdiano op juli 06, 2025, 08:37:41
Het is rond ook medisch goed gekeurd. Was gister wel gewoon aanwezig in het stadion.
Waarom de bekendmaking zolang moet duren? Geen idee.
Heeft te maken met bankgaranties
Het is rond Nieling naar Itali?.
Succes kerel :thumbsup
Benieuwd wat hij nu heeft opgebracht
Citaat van: Specuveter op juli 07, 2025, 11:34:40
Benieuwd wat hij nu heeft opgebracht
wat denk je Specuveter rond 1.2 miljoen :?
Citaat van: Noordcambuur op juli 07, 2025, 11:35:55
wat denk je Specuveter rond 1.2 miljoen :?
+ een doorverkoop percentage
Citaat van: upweer op juli 07, 2025, 23:17:06
+ een doorverkoop percentage
Echt top dit. Jaar profijt van deze topper gehad en nu goed doorverkopen. Lambooij maakt het waar.
Mwaah we kunnen deze ook wegstrepen tegen Appie, Hilterman, De Leeuw en Casas hoor. Het is maar hoe je het bekijkt.
Wel een goeie deal verder.
Citaat van: De Gast op juli 08, 2025, 06:04:58
Mwaah we kunnen deze ook wegstrepen tegen Appie, Hilterman, De Leeuw en Casas hoor. Het is maar hoe je het bekijkt.
Wel een goeie deal verder.
gelijk heb je kieftenbelt zet ik er ook nog bij misschien belangrijke speler voor de groep
maar op het veld weinig aan gehad
Er is geen TD waarbij alle nieuwe spelers in de basis komen. Kan ook niet als je er meer dan 10 haalt natuurljk. Een 50% score is al een dikke voldoende. Met een recordtransfer is het zelfs uitstekend als je met Amova een goede vervanger hebt.
Voor een club die moet bedelen bij de gemeente vind ik 50% score veel te weinig.
Citaat van: De Gast op juli 08, 2025, 10:04:17
Voor een club die moet bedelen bij de gemeente vind ik 50% score veel te weinig.
En ik vind je niet realistisch... Vooral wat het bedelen betreft, het is een verzoek wat met ja of nee beantwoordt kan worden.
Citaat van: De Gast op juli 08, 2025, 10:04:17
Voor een club die moet bedelen bij de gemeente vind ik 50% score veel te weinig.
Dat is wel de score die algemeen gangbaar is. Kijk bij andere clubs... daar speelt ook niet iedere aanwinst en vertrekken sommige net zo goed door de achterdeur. En het kan nog erger (Mislintat).
Ik vind enkelen hier wel erg kritisch, soms op het onredelijke af. Nieling na ??n jaar verkopen voor 1.2 miljoen is erg goed. Als Pauwels daar nog bij komt voor eenzelfde bedrag dan is het zelfs fantastisch. Casas viel niet mee, maar dat kan ook komen omdat hij hier niet kon aarden. Dat weet je van tevoren niet. De spitsen waren een gok, meer geboren uit het idee: we moeten wat en dan maken we een gokje, dat achteraf verkeerd uitpakte. Maar welke technisch directeur heeft twee spelers gehaald die een jaar later elk meer dan een miljoen opleveren? Als we Pauwels verkopen, tenminste. Je kan ook altijd wel wat te zeuren hebben.
Citaat van: Lowieke op juli 08, 2025, 10:47:53
Ik vind enkelen hier wel erg kritisch, soms op het onredelijke af. Nieling na ??n jaar verkopen voor 1.2 miljoen is erg goed. Als Pauwels daar nog bij komt voor eenzelfde bedrag dan is het zelfs fantastisch. Casas viel niet mee, maar dat kan ook komen omdat hij hier niet kon aarden. Dat weet je van tevoren niet. De spitsen waren een gok, meer geboren uit het idee: we moeten wat en dan maken we een gokje, dat achteraf verkeerd uitpakte. Maar welke technisch directeur heeft twee spelers gehaald die een jaar later elk meer dan een miljoen opleveren? Als we Pauwels verkopen, tenminste. Je kan ook altijd wel wat te zeuren hebben.
En vergeet niet dat hij Vd Water heeft kunnen slijten, Tol/Bergsma/Smand/V. Osch heeft kunnen lozen en een super keeper heeft gehaald. Vrees alleen dat we een vergelijkbaar jaar als vorig jaar ingaan, zeker als je ziet wat erbij is gekomen in de KKD en hoe die momenteel inslaan. Telstar verhaal is leuk, maar de realiteit is anders. Sander schreef daar een goed stuk over in de LC gisteren.
En vergeet niet dat als Casas had gespeeld, dan bijvoorbeeld Nieling weer op de bank had gezeten... het succes van de ene aanwinst gaat soms ten koste van een ander. Hetzelfde met Souren en Kieftenbelt... er zal er maar eentje kunnen spelen. En R?lke won de strijd weer van Hilterman.
Citaat van: Bankzitter op juli 08, 2025, 12:34:42
En vergeet niet dat als Casas had gespeeld, dan bijvoorbeeld Nieling weer op de bank had gezeten... het succes van de ene aanwinst gaat soms ten koste van een ander. Hetzelfde met Souren en Kieftenbelt... er zal er maar eentje kunnen spelen. En R?lke won de strijd weer van Hilterman.
Ja, sommigen hier vinden dat er een mannetje of 15 in de basis moeten..
Ja dat dus? een TD moet een selectie van zo?n 20-25 man samenstellen. Niet iedereen kan spelen, maar ze hebben allemaal een rol? back-up, pinch hitter ect.
Burghout noemde het starters en finishers. Dat is misschien wat overdreven maar je hebt wel meer dan 10 veldspelers nodig om een goed seizoen te draaien.