op vrijdag avond 29-3 20:00 treed sc cambuur aan tegen de lokale fc eindhoven in het jan louwers stadion.
kan sc cambuur een vervolg geven aan de thuis overwinning op telstar......... en dit hopelijk gepaard met aantrekkelijk voetbal?
Citaat van: nee,wel? op maart 25, 2024, 08:39:29
op vrijdag avond 29-3 20:00 treed sc cambuur aan tegen de lokale fc eindhoven in het jan louwers stadion.
kan sc cambuur een vervolg geven aan de thuis overwinning op telstar......... en dit hopelijk gepaard met aantrekkelijk voetbal?
het laatste aantrekkelijk voetbal :thumbsup
Smit en Uldrikis weer terug in de aanval met Balk.
En gewoon weer met 4 verdedigers en een doelman.
Citaat van: nee,wel? op maart 25, 2024, 08:39:29
en dit hopelijk gepaard met aantrekkelijk voetbal?
Bewaar dat maar voor de thuiswedstrijden. Uit 3 punten; maakt niet uit hoe.
Henk heeft al aangegeven door te willen gaan met dit systeem.
Dus 5 verdedigers Vrijdag!
Koppeltje Uldrikis en Smit voorin.
Achterin bekende 5 namen.
Zou toch eens beginnen met Narthy.
Ik vond Balk anders aardig spelen ondanks gebrek aan steun. Smit wellicht op de plek van de Jong.
OP de 6 zoeken ze het dan maar uit, dat is allemaal niks. Bergsma zal in de praktijk ook wel weer doorschuiven.
Citaat van: Bankzitter op maart 25, 2024, 10:13:49
Ik vond Balk anders aardig spelen ondanks gebrek aan steun. Smit wellicht op de plek van de Jong.
OP de 6 zoeken ze het dan maar uit, dat is allemaal niks. Bergsma zal in de praktijk ook wel weer doorschuiven.
Balk moet ook spelen hoor.
Die kan je goed gebruiken met zijn snelheid.
Hoe Henk het dan op het middenveld neerzet zou ik zo niet weten.
Allicht zo?
Ottesen Smand Bergsma Tol Sylla
Van Kaam De Jong
Balk Smit
Uldrikis
Ik zou het zo doen:
Ottesen Tol Bergsma Smand Sylla
Van Kaam De Jong
Smid
Balk Uldrikus
Maar inplaats van De Jong mag Narthy ook.
Worden sowieso 5 verdedigers. Zou Uldrikus en Balk voorin doen en Smit als 1 van de 3 middenvelders. De rest zoekt het maar uit. Je moet sowieso vooruit want anders sta je continu onder druk. Wordt weer een bout wedstrijd omdat Eindhoven ook zeer verdedigd speelt
Ottesen Tol Bergsma Smand Sylla
Van Mullum
Kooistra Nartey Balk
Smit
Citaat van: Lowieke op maart 25, 2024, 11:07:20
Ik zou het zo doen:
Ottesen Tol Bergsma Smand Sylla
Van Kaam De Jong
Smid
Balk Uldrikus
Maar inplaats van De Jong mag Narthy ook.
denk je er dichtbij zit. Van kaam , de jong of van Mullem zal op de bank zitten
Als je een lange bal naar de spitsen gooit, dan moet er op het middenveld duelkracht zijn om de 2e bal pakken
vMullem, De Jong en vKaam missen dat. Nartney en Smidt kunnen dat wel(en Breij). Ik zou voor een ander middenveld gaan.
Nu je het over de lange bal hebt. Tegen Telstar speelden we ook vaak de lange bal wat onvoorstelbaar was omdat we Balk en Anello voorin hadden. Was eigenlijk best triest om te zien
Ligt dat spelen van de lange bal ook niet aan het middenveld?
Op zich kunnen Bergsma en Smand best opbouwen in het spelletje dat Henk altijd speel (minder dan Mac en Schouten, maar ze kunnen het wel). Maar zonder 6 die snapt waar die moet lopen 9en waar niet) , loopt het spaak. met als dieptepunt van Mullen die tussen drie man een bal aangespeeld krijgt tegen J-AZ.
zullen denk ik niet met narty durven te beginnen maar zou ik wel doen.
--------------------------------v osch---------------------
ottesen--------------tol--------------smand------------sylla
-----------------------------bergsma----------------------------
--------balk-----------narty------------------v kaam
----------------------uldrikis------smit----------------------------
Citaat van: denistel op maart 25, 2024, 13:27:56
zullen denk ik niet met narty durven te beginnen maar zou ik wel doen.
--------------------------------v osch---------------------
ottesen--------------tol--------------smand------------sylla
-----------------------------bergsma----------------------------
--------balk-----------narty------------------v kaam
----------------------uldrikis------smit----------------------------
zo zou ik het ook doen.
Weer een alles of niets, benieuwd of we het door kunnen trekken
Citaat van: Noordcambuur op maart 25, 2024, 15:27:46
zo zou ik het ook doen.
Prima idd. De Jong mag het volgend seizoen wel weer eens proberen.
Ik denk dat Uldrikis ook niet basis gaat spelen hoor. Speelt morgen nog interland, zal dan misschien donderdag 1 keer trainen?
Smit komt voor Anello. Ik hoop Nartey voor Van Kaam of De Jong maar denk niet dat Henk dat gaat doen
Eens horen wat Sandor vd Heide er van vind in de Podcast. Die weet meestal de vinger wel op de zere plek te leggen.
Citaat van: Bankzitter op maart 25, 2024, 19:09:09
Eens horen wat Sandor vd Heide er van vind in de Podcast. Die weet meestal de vinger wel op de zere plek te leggen.
Achter een microfoon is het lekker veilig de vinger op de zere plek te leggen, maar heb dan ook de ballen om zelf naar voren te treden om samen met Henk komend seizoen de zaak te bestieren.
Citaat van: Vlampiep op maart 25, 2024, 21:13:08
Achter een microfoon is het lekker veilig de vinger op de zere plek te leggen, maar heb dan ook de ballen om zelf naar voren te treden om samen met Henk komend seizoen de zaak te bestieren.
Daar kan ik me wel in vinden ja. Alle respect voor wat heren als Vd Heide/Reijnen voor de club hebben gedaan en alle respect voor de keuzes die ze hebben gemaakt. Maar als je ergens heel veel van vind en meent dat te moeten ventileren, wees dan ook een vent en draag weer wat bij.
Smit kun je intekenen en Balk ook. Onze Letse superster is een aflopend verhaal. Niet teveel tijd meer aan besteden.
Nartey heel dicht bij de basis maar denk dat Henk nog even de kat uit de boom kijkt en blijft spelen met Mullem De Jong en Kaam.
Citaat van: papier op maart 26, 2024, 08:03:19
Daar kan ik me wel in vinden ja. Alle respect voor wat heren als Vd Heide/Reijnen voor de club hebben gedaan en alle respect voor de keuzes die ze hebben gemaakt. Maar als je ergens heel veel van vind en meent dat te moeten ventileren, wees dan ook een vent en draag weer wat bij.
jullie hebben best wel gelijk maar Sandor gaat daar niet zitten om prietpraat verhaaltjes op te hangen. Hij is super eerlijk en zegt wat ie denkt maar je zag hem ook denken om wat nuances aan te brengen hier en daar want anders ging hij mensen beschadigen
Citaat van: De Gast op maart 26, 2024, 08:05:56
Smit kun je intekenen en Balk ook. Onze Letse superster is een aflopend verhaal. Niet teveel tijd meer aan besteden.
Nartey heel dicht bij de basis maar denk dat Henk nog even de kat uit de boom kijkt en blijft spelen met Mullem De Jong en Kaam.
de rest is ook een aflopend verhaal. Met hem zijn we gewoon beter .. en we kunnen nog steeds nacompetitie halen
Citaat van: sunderland op maart 26, 2024, 08:32:23
jullie hebben best wel gelijk maar Sandor gaat daar niet zitten om prietpraat verhaaltjes op te hangen. Hij is super eerlijk en zegt wat ie denkt maar je zag hem ook denken om wat nuances aan te brengen hier en daar want anders ging hij mensen beschadigen
Mijn ietwat gepikeerde reactie is ook vooral gevoed door teleurstelling. Ontzettend jammer dat hij geen rol meer bij de club heeft.
Citaat van: sunderland op maart 26, 2024, 08:33:49
de rest is ook een aflopend verhaal. Met hem zijn we gewoon beter .. en we kunnen nog steeds nacompetitie halen
Feitelijk onjuist sunderland.
Citaat van: De Gast op maart 26, 2024, 10:24:48
Feitelijk onjuist sunderland.
haha maar het klopt wel dat we zonder hem een stuk minder zijn
Mwah.. de ??n ziet liever Uldrikis en de ander liever een voetballer.
Citaat van: De Gast op maart 26, 2024, 12:56:30
Mwah.. de ??n ziet liever Uldrikis en de ander liever een voetballer.
Volgens mij is Roberts nu juist ??n van de weinigen binnen onze A selectie die op voetballen zit.
Man wat een wereld verschil met bv Milan Smit.
Citaat van: Vlampiep op maart 26, 2024, 13:14:33
Volgens mij is Roberts nu juist ??n van de weinigen binnen onze A selectie die op voetballen zit.
Man wat een wereld verschil met bv Milan Smit.
technisch vind ik em bepaald niet sterk hoor.
Citaat van: denistel op maart 26, 2024, 14:19:09
technisch vind ik em bepaald niet sterk hoor.
Hij is inderdaad niet gegeven met de techniek van een Veerman, maar in de KKD kan hij probleemloos mee vind ik.
Van Kaam daartegen is technisch begaafder, maar speelt met een instelling van Jan Kont.
Ik gun Uldrikis wel z'n eerste 10de goal ooit in een seizoen. Wurdt nog spannend maar zou moeten lukken.
Citaat van: denistel op maart 26, 2024, 14:19:09
technisch vind ik em bepaald niet sterk hoor.
net zoals 9 anderen in de selectie. Bergsma heeft een goede eerste bal aanname en Wiebe ook en Fedde ook. Smit springt de bal altijd 2 meter van de voet. Als Smit niet hoeft aan te nemen is ie heel sterk met afronding
Citaat van: De Gast op maart 26, 2024, 16:09:41
Ik gun Uldrikis wel z'n eerste 10de goal ooit in een seizoen. Wurdt nog spannend maar zou moeten lukken.
Met een betere selectie metname vleugelspers had hij er zo 20 in gekwetst.
Citaat van: EdsjeSCC op maart 25, 2024, 18:27:04
Ik denk dat Uldrikis ook niet basis gaat spelen hoor. Speelt morgen nog interland, zal dan misschien donderdag 1 keer trainen?
Zit op het bankje, dus moe zal hij niet zijn ;)
Citaat van: Vlampiep op maart 26, 2024, 19:23:10
Met een betere selectie metname vleugelspers had hij er zo 20 in gekwetst.
Heerlijk, dat optimisme :thumbsup
Wel een interessante discussie, Smit is voetballende echt wel een stuk minder dan Drikes.
Maar in een 5-3-2 systeem komt hij miss wel beter tot zijn recht dan drikes. Drikes is minder snel en minder koud voor de goal. Ik ben wel heel benieuwd hoelang Henk aan dit systeem durft vast te houden. Telstar is natuurlijk geen graad meter. Maar de punten zijn zo belangrijk. Hoewel ze nog steeds de tegenstander laten schieten vanaf 16 meter zonder druk.
Dus of het lek nu boven is? We gaan het zien |:)
Het spel van Drikus is meer geschikt voor meevoetballen. Maar een betere voetballer in die zin dat zou ik hem niet toeschrijven, beetje hetzelfde niveau wat mij betreft.
Is er nog iemand met een plaatsje vrij in de auto. Dan zou ik graag vanaf ergens in Eindhoven mee willen rijden. Graag een pb.
EDIT: GELUKT _O_
Nou al een opstelling bekend :?
Citaat van: Noordcambuur op maart 28, 2024, 12:39:41
Nou al een opstelling bekend :?
Jawel maar er zijn mensen(onder aanvoering van Poetser) die het niet leuk vinden dat ik wat neerzet dus is het wachten op de gebruikelijke kanalen, ik ben weg! :thumbsup
Citaat van: Grijskijkert op maart 28, 2024, 15:10:12
Jawel maar er zijn mensen(onder aanvoering van Poetser) die het niet leuk vinden dat ik wat neerzet dus is het wachten op de gebruikelijke kanalen, ik ben weg! :thumbsup
Zo. Hier moet ik even van bijkomen.
Smit reserve las ik.
Citaat van: Poetser op maart 28, 2024, 15:34:05
Zo. Hier moet ik even van bijkomen.
Missie geslaagd...
Citaat van: Poetser op maart 28, 2024, 16:15:34
Jij zou toch gaan?
Ja en heb niet gezegd hoe lang, ik laat me niet door jou wegjagen, lekker je eigen forum beginnen als je mij niet wil lezen wie denk je wel wie je bent. :R
Citaat van: Grijskijkert op maart 28, 2024, 16:20:19
Ja en heb niet gezegd hoe lang, ik laat me niet door jou wegjagen, lekker je eigen forum beginnen als je mij niet wil lezen wie denk je wel wie je bent. :R
En je gaat maar door. Je lijkt het wel te willen, iedereen tegen je in het harnas jagen. Doe nou eens relaxed man!
Citaat van: Grijskijkert op maart 28, 2024, 16:20:19
Ja en heb niet gezegd hoe lang, ik laat me niet door jou wegjagen, lekker je eigen forum beginnen als je mij niet wil lezen wie denk je wel wie je bent. :R
Och jonge toch.. :|
Citaat van: michello op maart 28, 2024, 16:46:14
En je gaat maar door. Je lijkt het wel te willen, iedereen tegen je in het harnas jagen. Doe nou eens relaxed man!
Jij verwacht dat ik me stil houd als o.a. dit wordt gezegd;
Citaat van: Poetser op maart 28, 2024, 14:08:22
Narcistische persoonlijkheidsstoornis
Iemand met een narcistische persoonlijkheidsstoornis vindt zichzelf beter dan anderen. Hij of zij vertoont ego?stisch gedrag, is dominant, wil bewonderd worden en heeft vaak een gebrek aan inlevingsvermogen. Mensen met een narcistische persoonlijkheidsstoornis vinden zichzelf belangrijker dan anderen.
Klopt wel aardig allemaal.
Citaat van: Poetser op maart 28, 2024, 11:36:08
Ik vind het oprecht knap dat jij in iedere post in staat bent om mensen de maat te nemen. Kan me ook goed voorstellen dat voor veel gebruikers hier de lol er wel vanaf is zolang jij hier post.
Citaat van: Poetser op maart 27, 2024, 15:57:08
Oke. Heb je ook nog een voorkeur welke kleurplaat je wilt?
Citaat van: Poetser op maart 28, 2024, 16:15:34
Jij zou toch gaan?
Citaat van: Poetser op maart 28, 2024, 16:55:51
Och jonge toch.. :|
Citaat van: Grijskijkert op maart 28, 2024, 16:59:58
Jij verwacht dat ik me stil houd als o.a. dit wordt gezegd;
Ok?, dus wel continue uitdelen, maar incasseren ho maar.
Wees een kerel en toon ook wat zelfreflectie. Al is dat waarschijnlijk een schreeuw in de woestijn bij narcisten.
Citaat van: Poetser op maart 28, 2024, 17:31:12
Ok?, dus wel continue uitdelen, maar incasseren ho maar.
Wees een kerel en toon ook wat zelfreflectie. Al is dat waarschijnlijk een schreeuw in de woestijn bij narcisten.
Jij hebt hier buiten anderen aanvallen niets te melden hoe kan ik naar jou dan uitdelen? Maar uitdelen, er is een verschil tot iemand random te beledigen of over voetbal inhoudelijk dingen te spreken en het oneens te zijn? Maar ja van schoonmaker naar psychiater is een kleine stap voor iemand die zich overschat!
Trieste bedoeling wordt het hier op CO :zucht
Citaat van: Grijskijkert op maart 28, 2024, 17:38:07
Jij hebt hier buiten anderen aanvallen niets te melden hoe kan ik naar jou dan uitdelen? Maar uitdelen, er is een verschil tot iemand random te beledigen of over voetbal inhoudelijk dingen te spreken en het oneens te zijn? Maar ja van schoonmaker naar psychiater is een kleine stap voor iemand die zich overschat!
Dou bist knettergek. :zucht
Ik heb zin in morgen en vol vertrouwen.
1-5-3-2. We winnen en houden de 0. Tjakka!!! |:) |:)
LC en OF plaatsen steeds vaker de voorbeschouwing later.. Nog geen idee dus wat de opstelling gaat worden.
Citaat van: michello op maart 28, 2024, 17:54:34
LC en OF plaatsen steeds vaker de voorbeschouwing later.. Nog geen idee dus wat de opstelling gaat worden.
Wat ik vandaag kon zien veranderd er niet zo heel veel, Smit voor Anello sowieso...
Citaat van: Trainert! op maart 28, 2024, 17:53:16
Ik heb zin in morgen en vol vertrouwen.
1-5-3-2. We winnen en houden de 0. Tjakka!!! |:) |:)
mut het allemaal maar zien al hoop ik het met je maar de 0 houden we niet zo maar
Kennen we het oek weer eens even op een normale zender zien of wordt het weer improviseren met een halfbakken stream?
Citaat van: Trainert! op maart 28, 2024, 17:53:16
Ik heb zin in morgen en vol vertrouwen.
1-5-3-2. We winnen en houden de 0. Tjakka!!! |:) |:)
potverdikke nu ga ik er ook weer van uit. 3 punten |:)
Beste poetser en Grijskijkert, vecht dit even uit in PB's ofzo
Citaat van: De Gast op maart 28, 2024, 21:02:49
Kennen we het oek weer eens even op een normale zender zien of wordt het weer improviseren met een halfbakken stream?
Ik vrees het laatste ;( espn zend andere duels uit :rodekaart.
Aan de andere kant daar zijn de spelers zelf natuurlijk debet aan. Op dit moment is Cambuur niet meer zo interessant helaas
Citaat van: moodygrunn op maart 28, 2024, 21:48:10
Beste poetser en Grijskijkert, vecht dit even uit in PB's ofzo
Volledig mee eens, las het hele verhaal pas net. Niet leuk voor de sfeer hier.
Niet iedereen kan met iedereen, maar lees erover heen en stop met beledigen en kleineren van een ander a.u.b.
Behandel een ieder zoals U zelf ook graag behandeld wil worden.
Dank U. :proost
Citaat van: oost op maart 28, 2024, 22:01:51
Ik vrees het laatste ;( espn zend andere duels uit :rodekaart.
Aan de andere kant daar zijn de spelers zelf natuurlijk debet aan. Op dit moment is Cambuur niet meer zo interessant helaas
Eindhoven Cambuur wordt wel uitgezonden op ESPN extra
Agust?n Anello enkel blessure volgens de LC.
Citaat van: oost op maart 28, 2024, 22:01:51
Ik vrees het laatste ;( espn zend andere duels uit :rodekaart.
Aan de andere kant daar zijn de spelers zelf natuurlijk debet aan. Op dit moment is Cambuur niet meer zo interessant helaas
espn extra of zo...maar stream werkt altijd prima hier dus morgen maar weer ff een post
hier we kenne weer kijken
Espn watch.
Is een app.
Even installeren en dan kun je het streamen naar je tv.
Citaat van: Specuveter op maart 29, 2024, 08:27:41
Espn watch.
Is een app.
Even installeren en dan kun je het streamen naar je tv.
Net iets duidelijker uitgelegd Specuveter. Bijna alle wedstrijden waren te zien via de app
Citaat van: Specuveter op maart 29, 2024, 08:27:41
Espn watch.
Is een app.
Even installeren en dan kun je het streamen naar je tv.
Het mobiel en de TV moeten wel op dezelfde router zitten.
En een ESPN abonnement is nodig.
Als je ESPN hebt:
ESPN app downloaden, account aanmaken, account koppelen aan je tv-provider en je kan ESPN extra kanalen kijken.
Citaat van: Bernardo op maart 29, 2024, 12:12:00
Als je ESPN hebt:
ESPN app downloaden, account aanmaken, account koppelen aan je tv-provider en je kan ESPN extra kanalen kijken.
Je hebt wel een chromecast nodig, die prik je in usb poort van je tv (koop je voor een paar tientjes bij de media markt)
Citaat van: PePe op maart 28, 2024, 23:38:27
Agust?n Anello enkel blessure volgens de LC.
die gaan we niet missen. Toch is Henk fan van hem dus hij moet het kunnen
Vandaag winnen en je doet per ongeluk zomaar weer mee voor playoffs :_schater |:)
Winnen gaat niet zo makkelijk meer en vooral nu dat we met 5 verdedigers spelen scoren we ook minder.
Even tussendoor;
is er ook ergens een verslag te vinden van de forumavond van afgelopen woensdag?
Is er ?berhaupt iemand van dit forum geweest? Heb er helemaal niets van gelezen. Misschien dat iemand een kort verslag kan geven?
zijn weinig hiervan geweest denk ik..ik niet in ieder geval leverd nooit
echt veel op is mijn mening,
Citaat van: denistel op maart 29, 2024, 15:32:00
zijn weinig hiervan geweest denk ik..ik niet in ieder geval leverd nooit
echt veel op is mijn mening,
idd. Zeggen niks of mogen niks zeggen wat logisch is. Verder weten we alles wel. Wb spelersbudget of eventueel nieuwe namen kunnen ze nog niks melden
3 punten |:) |:)
Ben benieuwd waar Henk voor kiest. Smit speelt Balk speelt. Uldrikis heeft speciaal verzocht om niet te starten tegen Liechtenstein om vandaag te kunnen spelen. Maar stelt Henk hem op.. ik denk het eigenlijk niet.
Citaat van: De Gast op maart 29, 2024, 18:30:15
Ben benieuwd waar Henk voor kiest. Smit speelt Balk speelt. Uldrikis heeft speciaal verzocht om niet te starten tegen Liechtenstein om vandaag te kunnen spelen. Maar stelt Henk hem op.. ik denk het eigenlijk niet.
Hoe de opstelling er uit gaat zien is afwachten. Als je wint met een opstelling waar je niet van onder de indruk bent is dat altijd goed.
Maar ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat Henk ook wat aan het zwemmen is. Maar als je met zo'n k-t selectie zit opgescheept is verzuipen dan ook niet verwonderlijk.
(https://pbs.twimg.com/media/GJ2yU1kWIAAzDBf?format=jpg&name=large)
Citaat van: Grijskijkert op maart 29, 2024, 18:52:18
(https://pbs.twimg.com/media/GJ2yU1kWIAAzDBf?format=jpg&name=large)
helaas weer geen narty in de basis v kaam en de jong blijven het vertrouwen krijgen
Denistel dan kunnen de jonge jongens morgenmiddag o21 weer vlammen in Zwolle w:)
Stream???
We zitten er weer klaar voor. Hef er wel zin in. Laat ze het gvd nou ook eens een beetje waarmaken.
Citaat van: sunderland op maart 29, 2024, 19:36:11
Stream???
https://livetv.sx/enx/eventinfo/198841041_eindhoven_cambuur/ (https://livetv.sx/enx/eventinfo/198841041_eindhoven_cambuur/)
Hebbes
https://cdn.livetv771.me/export/webplayer.iframe.php?t=ifr&c=2374186&eid=198841041&lid=2374186&lang=ru&m&dmn=livetv771.me
addblockers en een beetje know-how dan kom je er wel
Citaat van: SCC op maart 29, 2024, 20:01:15
Hebbes
https://cdn.livetv771.me/export/webplayer.iframe.php?t=ifr&c=2374186&eid=198841041&lid=2374186&lang=ru&m&dmn=livetv771.me
beter !
Iemand zo?n VLC stream? Die werkte laatst wel goed. Op de oude linkjes kom ik nu op ADO en Graafschap?
Citaat van: Westerpark op maart 29, 2024, 20:03:18
Iemand zo?n VLC stream? Die werkte laatst wel goed. Op de oude linkjes kom ik nu op ADO en Graafschap?
Zelfde link alleen dan sf6 gebruiken
Kut korte corners.
Komt nooit wat uit, maar wel altijd weer proberen :(
Van Kaam 8P
:proost _O_ :y |:)
|:) Mooi doelpunt
Technisch zeer fraai |:)
5-3-2 |:) |:) |:)
Wat een belachelijke gele kaart. Deze moet echt aangevochten worden. Fucking hell hee..
Deze :gelekaart sloeg echt helemaal nergens op.
Citaat van: Poetser op maart 29, 2024, 20:31:50
Wat een belachelijke gele kaart. Deze moet echt aangevochten worden. Fucking hell hee..
Gele kaarten kun je niet aanvechten ;)
Daar was ie weer. Balkie met weer een domme actie. Die jongen heeft echt z?n verstand niet.
Citaat van: De Gast op maart 29, 2024, 20:33:24
Daar was ie weer. Balkie met weer een domme actie. Die jongen heeft echt z?n verstand niet.
Onzin natuurlijk, dit gebeurt 30x in een wedstrijd en wordt dan niet bestraft
Citaat van: De Gast op maart 29, 2024, 20:33:24
Daar was ie weer. Balkie met weer een domme actie. Die jongen heeft echt z?n verstand niet.
Dom? Wat doet ie verkeerd dan? Sloeg echt helemaal nergens op..
En die speler van Eindhoven moet een tweede geel krijgen (of rood)
Dus Balk geel geven en een speler die Smit van achteren bij de nek pakt krijgt niks..
Onoorstelbaar weer.
Citaat van: De Gast op maart 29, 2024, 20:33:24
Daar was ie weer. Balkie met weer een domme actie. Die jongen heeft echt z?n verstand niet.
hoe kijk jij?
Was nooit geel
Citaat van: De Gast op maart 29, 2024, 20:33:24
Daar was ie weer. Balkie met weer een domme actie. Die jongen heeft echt z?n verstand niet.
jonge het was geen geel wat een scheidsrechter :(
Citaat van: hobbes op maart 29, 2024, 20:37:46
En die speler van Eindhoven moet een tweede geel krijgen (of rood)
klopt helemaal wat een draak deze scheidsrechter?.
Citaat van: zeewolde op maart 29, 2024, 20:38:29
hoe kijk jij?
Was nooit geel
laat die gast meerendeel hier vind het geen geel.
We hebben de scheidsrechter niet bepaald mee h? :rodekaart
Citaat van: hobbes op maart 29, 2024, 20:34:37
Onzin natuurlijk, dit gebeurt 30x in een wedstrijd en wordt dan niet bestraft
Spelbederf door de bal vast te houden. Kun je geel voor geven. Die jongen moet zn verstand eens gebruiken. Altijd maar weer die wegwerpgebaren waar de scheids ook zo geel voor kan geven. Hou toch eens op man.
Citaat van: De Gast op maart 29, 2024, 20:42:49
Spelbederf door de bal vast te houden. Kun je geel voor geven. Die jongen moet zn verstand eens gebruiken. Altijd maar weer die wegwerpgebaren waar de scheids ook zo geel voor kan geven. Hou toch eens op man.
Maar dan ook consequent zijn en alle spelers daarvoor bestraffen.
Genoegdoening voor Balk. Lekker, jongen!
Balkie |:)
_O_ |:) :y :proost
Citaat van: De Gast op maart 29, 2024, 20:42:49
Spelbederf door de bal vast te houden. Kun je geel voor geven. Die jongen moet zn verstand eens gebruiken. Altijd maar weer die wegwerpgebaren waar de scheids ook zo geel voor kan geven. Hou toch eens op man.
er ligt 1 geblesserd en daar staat hij met de bal bij. Doet niks.
Schrid wil zich laten zien. Kon hij beter doen tegen die van Rindhoven om de 2e geel te geven.
Balkie lekker bezig, wel weer een skorsinkie maar dat doet er niet toe |:)
Balk doet het! De beste reactie op die onterechte kaart.
_O_ wij zien hier al ruim 1 minuut van te voren op flaschscore dat Cambuur scoort. _O_
Deze voor Smit is ook weer vrij bizar...
Weer een domme gele kaart. Man man man man man man
Citaat van: De Gast op maart 29, 2024, 20:48:29
Weer een domme gele kaart. Man man man man man man
De plaat slaat over, man, man, man.
Schoppen en slaan mag wel, maar iets zeggen of balletje vasthouden is veel erger :(
Citaat van: De Gast op maart 29, 2024, 20:48:29
Weer een domme gele kaart. Man man man man man man
wat zeur je toch, staan voor hoor ! 0 - 2 nog wel !
Een sterk Cambuur hoor. Vertrouwen getankt dat zie je duidelijk.
Des te zonde dat de aanvallers weer geel pakken. Die jongens hoeven niet in te grijpen en niks en dan toch geel pakken is gewoon superdom.
Balk en nog een Balk heerlijk doelpunt |:)
Citaat van: hobbes op maart 29, 2024, 20:44:44
Balkie |:)
zo zit laat ze maar zeuren op Balk :D
Citaat van: zeewolde op maart 29, 2024, 20:50:29
Schoppen en slaan mag wel, maar iets zeggen of balletje vasthouden is veel erger :(
Hij fluit echt heel matig ja. Dat van Balk was ook voor niemand anders geel geweest, maar hij heeft dat helaas wel.zelf veroorzaakt. Krijgt door zn.eigen gedrag veel sneller geel en veel minder snel overtredingen mee.
Citaat van: CambuurArnhem op maart 29, 2024, 20:47:15
Balk doet het! De beste reactie op die onterechte kaart.
:thumbsup :thumbsup :thumbsup :thumbsup
Citaat van: zeewolde op maart 29, 2024, 20:50:29
Schoppen en slaan mag wel, maar iets zeggen of balletje vasthouden is veel erger :(
Hadden al tegen tien man moeten staan maar alleen maar lekker om het dan voetballend te winnen.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 29, 2024, 20:51:36
wat zeur je toch, staan voor hoor ! 0 - 2 nog wel !
laat hem we spelen een hele goede eerste helft :thumbsup
het is zelfs redelijk om aan te kijken.
goed systeem met dit niveau voetballers denk ik.
uldrikis weer sterk en belangrijk, jammer dat balk weer slachtoffer is van een fluiter die de weg kwijt is.
mooi zo doorgaan.
lekker bezig tot nu toe binnen halen die 3 pt
Citaat van: De Gast op maart 29, 2024, 20:53:44
Een sterk Cambuur hoor. Vertrouwen getankt dat zie je duidelijk.
Des te zonde dat de aanvallers weer geel pakken. Die jongens hoeven niet in te grijpen en niks en dan toch geel pakken is gewoon superdom.
Je bent ook afhankelijk van de scheids met zn triggerfingers, maar het zou beetje rustiger kunnen voorin jah
Smit en Balk zijn beiden jankerds. Hou es op man.
Prima helft verder, paar keer prikken en we staan op 0-2. Achterin nagenoeg foutloos.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 29, 2024, 20:58:43
Je bent ook afhankelijk van de scheids met zn triggerfingers, maar het zou beetje rustiger kunnen voorin jah
balk weer het die moet gewoon overal bij weg lopen maar zelfs na geel staat ie nog
weer gebaren te maken en smit ook steeds gewoon niet doen
Citaat van: De Gast op maart 29, 2024, 20:33:24
Daar was ie weer. Balkie met weer een domme actie. Die jongen heeft echt z?n verstand niet.
scheidsrechters zoeken hem ook inmiddels
Was geen slimme actie maar als je ziet wat er soms verder op het veld gebeurt had die gele kaart niet gehoeven.
Citaat van: De Gast op maart 29, 2024, 20:48:29
Weer een domme gele kaart. Man man man man man man
Man neem eens een fles Azijn.
Of ga eens een tijdje van dit forum.
Balk heeft de schijn tegen maar staat al op een net aantal goals + assists en z'n drive helpt ons in ons spel. Jammer dat de combinatie van z'n koppie der niet bij hebben/domme acties + slechte naam bij het arbitaral kwartet hem nu vaak de das om doen. Maar als hij z'n koppie derbij gaat houden dan komt het goed, net als dat Kallon eerder iedere duik zag resulteren in een vrije trap voor de tegenstander, een speler met potentie voor onze club.
Citaat van: Specuveter op maart 29, 2024, 21:06:42
Man neem eens een fles Azijn.
Of ga eens een tijdje van dit forum.
:_schater :_schater :_schater :_schater
Nartey meteen betrokken
0-3 voor, wat een weelde. Dat is alweer een tijdje geleden.
lekker dit mogen we nu niet meer futgeve :y :proost |:)
Keurig degelijk voetbal. 3 prima goals. Smit goed Uldrikus goed Otessen prima ga zo maar door.
Trainert ik volg dei helemaal |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Citaat van: sunderland op maart 29, 2024, 21:41:14
Trainert ik volg dei helemaal |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Heb ik nog nooit gehoord hier op dit forum over Trainert...... Hij gaat er op vooruit :devil
Wel jammer dat de ploegen om ons heen ook punten pakken. Worden nog spannende weken zo
Citaat van: sunderland op maart 29, 2024, 21:41:14
Trainert ik volg dei helemaal |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Ik snap alleen niet waarom we niet eerder dit systeem hebben gespeeld met deze selectie.
Had je veel meer punten gehad en de helft minder doelpunten tegen.
Citaat van: Delfzijl/Cambuur op maart 29, 2024, 21:44:59
Heb ik nog nooit gehoord hier op dit forum over Trainert...... Hij gaat er op vooruit :devil
Is ook net zo realistisch als een telefoontje van koeman naar van ossch.
:_schater
Citaat van: Mike SCC op maart 29, 2024, 21:45:55
Wel jammer dat de ploegen om ons heen ook punten pakken. Worden nog spannende weken zo
Schuift weer in elkaar, NAC ook weer in het vizier. 2 plekjes te vergeven, waar stuk of 5 teams voor strijden.
Ik zou een 532/352 maar eens proberen. Balk en Smit voorin als lopers, Sylla/Poll op de flanken, Smand, Tol en Bergsma achterin.
Na de verloren wedstrijd tegen jong az, even mijn gelijk halen zo lang het nog kan :_schater
Citaat van: Trainert! op maart 28, 2024, 17:53:16
Ik heb zin in morgen en vol vertrouwen.
1-5-3-2. We winnen en houden de 0. Tjakka!!! |:) |:)
|:) |:) |:) |:) |:)
Mooie punten, nu maar bouwen aan een betere versie van dit systeem.
:proost fijne avond verder.
lekkere zege hoor en door D Haag thuis gekkenhuis
3 heerlijke punten en eigenlijk geen moment gedacht dat we nog in grote problemen zouden komen. Systeem is niet zo saai als op papier misschien lijkt, met hoog opkomende backs lijken we nu zelfs beter te kunnen spelen op de lange bal dan met 4-3-3. Op naar ADO thuis |:)
Citaat van: denistel op maart 29, 2024, 22:00:33
lekkere zege hoor en door D Haag thuis gekkenhuis
klopt deze moet je thuis pakken heel belangrijk.
Nou gun ik Groningen meer dan ADO? :thumbsup
Citaat van: EdsjeSCC op maart 29, 2024, 21:57:50
Ik zou een 532/352 maar eens proberen. Balk en Smit voorin als lopers, Sylla/Poll op de flanken, Smand, Tol en Bergsma achterin.
Na de verloren wedstrijd tegen jong az, even mijn gelijk halen zo lang het nog kan :_schater
hest oek gelijk ik zeg het ook al tijden liep soms heel goed met de 2 spitsen
kan altijd nog beter maar zo staat alles veel beter
Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2024, 22:06:29
klopt deze moet je thuis pakken heel belangrijk.
Nou gun ik Groningen meer dan ADO? :thumbsup
Same here, dus dubbel belangrijk. Hou Roda en Ado nog maar wat jaartjes in de KKD. :R
Klasse gedaan. 0.0 weggegeven. Dat is lang geleden.
Volgende week Nartey voor Balk en weer vol erachter.
Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 29, 2024, 22:18:03
Same here, dus dubbel belangrijk. Hou Roda en Ado nog maar wat jaartjes in de KKD. :R
klopt helemaal :thumbsup
We staan nu toch op een playoff plek vanwege Jong AZ?
Citaat van: Poetser op maart 29, 2024, 22:20:13
We staan nu toch op een playoff plek vanwege Jong AZ?
Al?s AZ bij eerste 8 staat komt plek 9 erbij inderdaad.
Degraderen uit ED ik hoop Volendam,Vitesse en RKC.
Promoveren naar ED Willem 2 ,Groningen en ?
Citaat van: michello op maart 29, 2024, 21:57:43
Schuift weer in elkaar, NAC ook weer in het vizier. 2 plekjes te vergeven, waar stuk of 5 teams voor strijden.
Welke plaatsen geven nou eigenlijk recht op nacompetitie? Ik dacht t/m nr. 8, maar hoe zit het precies, weet iemand dat?
Citaat van: CambuurArnhem op maart 29, 2024, 22:25:19
Welke plaatsen geven nou eigenlijk recht op nacompetitie? Ik dacht t/m nr. 8, maar hoe zit het precies, weet iemand dat?
Wat ik al zei, als er een jong team bij de eerste 8 staat (of meer) schuift het op. Nu dus plek 9 ook omdat Jong AZ ertussen staat.
Nog 6 wedstrijden nou zeg het maar,
Thuis tegen ADO,Dordrecht en Helmond sport
Uit tegen Jong Ajax,Roda JC en Groningen.
Citaat van: michello op maart 29, 2024, 22:27:10
Wat ik al zei, als er een jong team bij de eerste 8 staat (of meer) schuift het op. Nu dus plek 9 ook omdat Jong AZ ertussen staat.
klopt :thumbsup
Dan is de wedstrijd a.s. Maandag belangrijk Emmen - Groningen.
Citaat van: CambuurArnhem op maart 29, 2024, 22:25:19
Welke plaatsen geven nou eigenlijk recht op nacompetitie? Ik dacht t/m nr. 8, maar hoe zit het precies, weet iemand dat?
T/m plaats 9, als Jong Az er nog tussen staat, hoor/zie ik net op espn.
Citaat van: michello op maart 29, 2024, 22:27:10
Wat ik al zei, als er een jong team bij de eerste 8 staat (of meer) schuift het op. Nu dus plek 9 ook omdat Jong AZ ertussen staat.
Plek 10 ook als Roda bij de eerste twee eindigt met een periodetitel op zak?
Citaat van: anderszchristian op maart 29, 2024, 22:33:11
Plek 10 ook als Roda bij de eerste twee eindigt met een periodetitel op zak?
Nee, zijn 6 kkd clubs die de nacompetitie ingaan. Plek 8 (nu 9) vervalt als iemand buiten de top 8 een periode pakt
Citaat van: anderszchristian op maart 29, 2024, 22:33:11
Plek 10 ook als Roda bij de eerste twee eindigt met een periodetitel op zak?
Nee, 2 promoveren direct, de volgende 6 spelen play off, behalve als een periodekampioen lager staat, dan de volgende 5
Citaat van: michello op maart 29, 2024, 22:27:10
Wat ik al zei, als er een jong team bij de eerste 8 staat (of meer) schuift het op. Nu dus plek 9 ook omdat Jong AZ ertussen staat.
Sorry, heb je bericht over het hoofd gezien.
Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2024, 22:06:29
klopt deze moet je thuis pakken heel belangrijk.
Nou gun ik Groningen meer dan ADO? :thumbsup
ik gun ze beide niks sinds corona seizoen 1
Wat hewwe we toch een toptrainer. 2 keer de nul dankzij 5-3-2, klasse. Playoffs ineens haalbaar. :thumbsup
Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2024, 22:27:32
Nog 6 wedstrijden nou zeg het maar,
Thuis tegen ADO,Dordrecht en Helmond sport
Uit tegen Jong Ajax,Roda JC en Groningen.
Dat wordt heel erg lastig. Mutte wat geluk hewwe.
Citaat van: michello op maart 29, 2024, 22:19:16
Klasse gedaan. 0.0 weggegeven. Dat is lang geleden.
Volgende week Nartey voor Balk en weer vol erachter.
Die Nartey is erg goed als hij invalt. Eredivisie niveau.
Citaat van: Specuveter op maart 29, 2024, 21:06:42
Man neem eens een fles Azijn.
Of ga eens een tijdje van dit forum.
Hou dien hasses je. Bist al net zo erg als sommige anderen hier die de sfeer verzieken.
Ik heb de wedstrijd helaas niet gezien maar als Wieke en Trainert tevreden zijn moet het wel goed geweest zijn |:)
Moet zeggen dat ik wel onder de indruk was van ons aller scc. Geen moment in de problemen, overtuigend aanvalsspel. Ottessen en Sylla dikke prima. Gewoon een aanvallend en vermakelijk 532. Sylla eigenlijk een jaar stil gestaan, zo zonde. Die jongen gaat straks gratis een stapje hogerop.
Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2024, 22:27:32
Nog 6 wedstrijden nou zeg het maar,
Thuis tegen ADO,Dordrecht en Helmond sport
Uit tegen Jong Ajax,Roda JC en Groningen.
Zeer zwaar. Daarom is het ook zo zonde dat we kaarten krijgen voor niks. Levert alleen maar schorsingen op en het is alle hens aan dek om de play offs te halen.
Citaat van: wiekie1969 op maart 30, 2024, 05:21:38
Wat hewwe we toch een toptrainer. 2 keer de nul dankzij 5-3-2, klasse. Playoffs ineens haalbaar. :thumbsup
h? jong leefst nog :devil
Citaat van: De Gast op maart 30, 2024, 08:01:13
Hou dien hasses je. Bist al net zo erg als sommige anderen hier die de sfeer verzieken.
hasses is een mooi woord .. doe even rustig juh. Dou haddest vaak een fles azijn had maar nu gaat dat een stuk beter. :zweep
Play offs worden nog lastig zat met ons programma. Ado, Dordrecht, Groningen, Roda. Dat zijn serieuze potjes. Waarbij wij ook Helmond en Jong Ajax niet moeten onderschatten, van Jong ploegen ook al staan ze laatste verloren we wel en helmond uit hebben we ook verloren.
Citaat van: De Gast op maart 30, 2024, 08:22:43
Zeer zwaar. Daarom is het ook zo zonde dat we kaarten krijgen voor niks. Levert alleen maar schorsingen op en het is alle hens aan dek om de play offs te halen.
Het al wel 50/50 zijn al spelen we tegen de hoogeplaatste teams vaak beter.
Als je tegen deze ploegen een serie maakt en NC haalt, dan zit je er wel lekker met veel vertrouwen in natuurlijk.
Citaat van: papier op maart 30, 2024, 09:19:49
Play offs worden nog lastig zat met ons programma. Ado, Dordrecht, Groningen, Roda. Dat zijn serieuze potjes. Waarbij wij ook Helmond en Jong Ajax niet moeten onderschatten, van Jong ploegen ook al staan ze laatste verloren we wel en helmond uit hebben we ook verloren.
klopt papier maar de concurrentie heeft ook nog zwaar programma.
Citaat van: De Gast op maart 30, 2024, 08:22:43
Zeer zwaar. Daarom is het ook zo zonde dat we kaarten krijgen voor niks. Levert alleen maar schorsingen op en het is alle hens aan dek om de play offs te halen.
tis juist goed dat we tegen de goeie spelen. Dit seizoen is het vooral tegen de zwakkeren niks
Citaat van: Bankzitter op maart 30, 2024, 09:21:31
Het al wel 50/50 zijn al spelen we tegen de hoogeplaatste teams vaak beter.
Als je tegen deze ploegen een serie maakt en NC haalt, dan zit je er wel lekker met veel vertrouwen in natuurlijk.
precies dat. Zag de looplijnen weer wat terug en dat was lang geleden. Die 3 e goal was daar een heel goed voorbeeld van
Citaat van: De Gast op maart 30, 2024, 08:01:13
Hou dien hasses je. Bist al net zo erg als sommige anderen hier die de sfeer verzieken.
je reactie zegt weer genoeg 8P